• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nope, niet te veranderen. NL is gewoon geprogrammeerd om een niet te lange backlog te hebben van parts die het moet decoderen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Hero Of Time schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 23:17:
Nope, niet te veranderen. NL is gewoon geprogrammeerd om een niet te lange backlog te hebben van parts die het moet decoderen.
deed ie in NL3,nogwat niet namenlijk :/

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wat mij opvalt met de 3.95 beta 3 (de enige die hier echt goed werkt lijkt het) is dat een repair in NL soms failed (te weinig blocks) waarna dezelfde repair actie in QuickPar wel goed gaat. Zijn er meer mensen die hier last van hebben en dit bijvoorbeeld ook in de nieuwere beta's zien?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Damian schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:41:
[...]

deed ie in NL3,nogwat niet namenlijk :/
Jawel, alleen merkte je het nooit omdat-ie of op de achtergrond draaide, of je schijf niet zo druk bezig was (of je snelheid zo hoog). Defrag 'm eens, kan al een hoop schelen. Ik heb onlangs TweakNews geprobeerd (zit nu met een abbo bij hun) en geen enkel probleem met 6 MB/s kunnen downloaden (heb nu 20 mbit abbo, hoger heeft weinig nut vergeleken met de kosten). Het kan ook nog aan je CPU liggen natuurlijk, als je wat zware dingen doet zoals video bewerken of spelletjes, tja, dan heb je gewoon te weinig CPU over voor het decoderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Bor de Wollef schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:22:
Wat mij opvalt met de 3.95 beta 3 (de enige die hier echt goed werkt lijkt het) is dat een repair in NL soms failed (te weinig blocks) waarna dezelfde repair actie in QuickPar wel goed gaat. Zijn er meer mensen die hier last van hebben en dit bijvoorbeeld ook in de nieuwere beta's zien?
Af en toe wel eens gezien inderdaad. Met de latere versies tot nu toe echter nog geen last van gehad.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Supersearch ligt er weer uit zonder vooraankondiging. Ik krijg onderstaande meldingen:

* SS Connect Info : "Connection refused".

Ook op de website is niets te lezen hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds een paar weken gebruik ik SABnzbd. Ik was fan van NewsLeecher, maar ben nu fan van SABnzbd. Wat ik vooral goed vind is RSS-ondersteuning, daar wordt bij NewsLeecher al jaren om gevraagd maar tot-op-heden is daar helaas niets mee gedaan .

Als iemand trouwens deze TS over wil nemen: graag. Ik heb hem al anderhalf jaar niet bijgewerkt. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:32
pven schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 21:16:
Sinds een paar weken gebruik ik SABnzbd. Ik was fan van NewsLeecher, maar ben nu fan van SABnzbd. Wat ik vooral goed vind is RSS-ondersteuning, daar wordt bij NewsLeecher al jaren om gevraagd maar tot-op-heden is daar helaas niets mee gedaan .

Als iemand trouwens deze TS over wil nemen: graag. Ik heb hem al anderhalf jaar niet bijgewerkt. :)
De killer-feature van NewsLeecher is wat mij betreft de SuperSearch (die nu dus net even plat ligt). Dat is eigenlijk de enige manier waaorp ik NewsLeecher gebruik. Heeft SABnzbd ook zoiets?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
posttoast schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 21:19:
[...]

De killer-feature van NewsLeecher is wat mij betreft de SuperSearch (die nu dus net even plat ligt). Dat is eigenlijk de enige manier waaorp ik NewsLeecher gebruik. Heeft SABnzbd ook zoiets?
(Ik ga een dezer dagen een SABnzbd-topic openen. ;))

SABnzbd kan je koppelen aan Newzbin of NZBmatrix (NZBmatric alleen in de laatste beta-versie), voor mij is dat erg interessant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Zelf ben ik niet zo weg van de SABnzbd web interface. Misschien moet ik er aan wennen maar in eerste oogopslag vind ik hem maar wat omslachtig werken. Ook bij mij is Supersearch de reden dat ik NL gebruik + een native Windows client ipv java / web oplossingen. Nu de laatste tijd SS vaker dan mij aanstaat offline is zonder vooraankondiging ben ik mij wel aan het orienteren op wat anders.

Wat ik in SS mis is een soort watchdog die op bepaalde intervallen kan zoeken naar items in een zoeklijstje en deze items automatisch kan downloaden zonder tussenkomst van mijzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bor de Wollef schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 21:37:
Wat ik in SS mis is een soort watchdog die op bepaalde intervallen kan zoeken naar items in een zoeklijstje en deze items automatisch kan downloaden zonder tussenkomst van mijzelf.
Ik heb daar jaren geleden al om gevraagd bij Newsleecher, helaas hebben ze er tot op heden niet veel mee gedaan. Ook ik was op zoek naar een programma dat automatisch voor me gaatbdownloaden, want soms vergeet ik om nieuwe afleveringen te downloaden en dan loop ik weer achter. :P

Ik zal in het SABnzbd-topic op dit soort zaken ingaan, want dat is (voor mij dan) de meerwaarde van SABnzbd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Wat NL nodig heeft is een functie voor plugins zodat anderen de ontbrekende functionaliteiten wel kunnen ontwikkelen waar de eigenaar van NL blijkbaar weinig heil in ziet of te weinig tijd voor heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:45
Ok hier snap ik weinig van, kan me niet voorstellen dat de functie er niet iinzit, om een partieel geslaagde upload te leechen. Ik importeer een NZB, en paar files missen allemaal 1 part (zie ik in Newspro),maar in NL download die ze, en zegt dan qeueud, en wat van de leechen gelukt is heeft die weggegooid. Als ik op de file rechtsklik om properties te bekijken, zegt die dat die feature nog niet in 4.0b7 zit. Jammer, want als die de partieel gelukte files opsloeg had ik kunnen repareren, nu moest ik naar Newspro grijpen.

Wat zie ik over ´t hoofd ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je ziet niets over het hoofd, maar NL zou gewoon broken files moeten downloaden. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ok, dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 08:13
Er zijn alweer een tijd geen nieuwe beta's. What' s going on? Forum is ook stil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Spiril is MIA, er zijn ook geen nieuwe test versies meer geweest. Momenteel zitten we vast op NL4.0 beta 8 test 2, sinds begin zomer :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Er zijn op 16sep09 wel 7dgn aan de SS toegevoegd. Lijkt me dat Spiril dit wel zelf regelt... :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nee, Smudge kan dat ook doen, als ik het goed heb. Hij handelt iig wel alle support mails af, dus neem aan dat hij ook toegang heeft tot de licentie gegevens. Ik weet niet of hij ook SS server toegang heeft, waarschijnlijk wel, maar hoorde altijd berichten van SS via Spiril.

Verwijderd

Zijn er nog meer mensen die problemen ervaren met newsleecher in combinatie met winamp? Zonder winamp te draaien haal ik een nette 7,1 MB/s maar met winamp krijg ik een heel grillige downloadkarakteristiek
(schommelt heel erg tussen de 6,0 en 6,90 MB/s).
Heb gezocht op het forum van newsleecher en daar kan ik geen oplossing vinden voor het probleem, maar wel iemand anders die het probleem ook heeft, maar wordt niet beantwoord door één van de ontwikkelaars...

EDIT: dit probleem ervaar ik met zowel 3.9 final als de 4.0b7

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2009 00:10 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Is er ergens een functie/hack om de Repair'n'Extract-functie de nfo-file te laten ignoren, want nu heb ik steeds dat er 1 block mist door de missende nfo :(.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Nee, want dat heeft NL niet inde hand,de enige die dat kon corrigeren was de poster, door een parset te maken zonder nfo erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Oke, jammer ;).

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

In 3.95 was die optie er wel, een ignore filter. Deze is er in v4 weer uitgehaald ivm de collections.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even abonnementsvraagje:

mijn abonnement is live updated volgens newsleecher en verloopt eind oktober. Moet ik dan nog wat doen of gaat het automatisch weer van de creditcard af (wat ik graag wil)?

De afgelopen jaren moest ik het steeds handmatig verlengen, maar ik weet niet of er toen ook al live updated bij stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 14:52:
Even abonnementsvraagje:

mijn abonnement is live updated volgens newsleecher en verloopt eind oktober. Moet ik dan nog wat doen of gaat het automatisch weer van de creditcard af (wat ik graag wil)?

De afgelopen jaren moest ik het steeds handmatig verlengen, maar ik weet niet of er toen ook al live updated bij stond?
Ik zou gewoon even afwachten. In het ergste geval werkt het ineens niet meer en moet je het alsnog even verlengen. Kost je 5 minuten.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 14:52:
Even abonnementsvraagje:

Moet gewoon handmatig voorzover ik weet.

Live updated slaat volgensmij op het feit dat de NL server daar automatisch de actuele licentiestand weergeeft bij opstarten van NL.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik moest vanochtend m'n abonnement updaten, ik kon wel zoeken met SS, maar selecteren en downloaden ging niet meer. Ik kreeg automagisch de internetpagina om te verlengen. CC gegevens invullen en klaar. Daarna kon ik gelijk weer met SS aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coenen schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 17:21:
Ik moest vanochtend m'n abonnement updaten, ik kon wel zoeken met SS, maar selecteren en downloaden ging niet meer. Ik kreeg automagisch de internetpagina om te verlengen. CC gegevens invullen en klaar. Daarna kon ik gelijk weer met SS aan de slag.
Ok, dat krijg ik dus ook weer. Ik ga het wel even een week van te voren regelen, dan loop ik er niet tegenaan. Ik heb namelijk mijn eigen creditcard opgezegd en moet er even 1 lenen van mijn ouders ofzo.

Het is wel lekker goedkoop nu met de dollarkoers, meevallertje dus.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2009 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb het toen met PayPal gedaan. Het is ietsje duurder dan via CC vanwege handmatige verwerking, maar ik had ook direct SS toen NL de betaling langs zag komen (maakte niet uit of deze al betaald was of niet, er kwam iig een bevestiging bij hun binnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik krijg nog af en toe de melding dat "could not create destined folder" waardoor NL het als rood markeert en ik het zelf moet doen, enig idee waarom? Namen zijn iig niet te lang.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Wordt er nu eigenlijk nog actief ontwikkeld? Of is de ontwikkelaar ermee opgehouden?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Spiril had een persoonlijk project en legt er nu de laatste hand aan. Hij gaat zo weer hard aan de slag met NL. Ik verwacht een nieuwe beta voor het einde van de maand, maar houd mij daar niet aan vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hero Of Time schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:05:
Ik heb het toen met PayPal gedaan. Het is ietsje duurder dan via CC vanwege handmatige verwerking, maar ik had ook direct SS toen NL de betaling langs zag komen (maakte niet uit of deze al betaald was of niet, er kwam iig een bevestiging bij hun binnen).
paypal heb ik niet meer, had ik gekoppeld aan mijn creditcard. Maar inmiddels newzbin en newsleecher beiden betaald voor de komende tijd, kan ik weer even vooruit en zit ik niet opeens zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Spiril is weer bezig met test builds maken. We hebben iig al een nieuwe feature, wat alleen voor gebruikers handig is die headers ophalen. Er is namelijk support voor header compression, alleen is het wat instabiel. Sommige providers zeggen dat ze het doen, maar er gebeurt dan gewoon niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Hero Of Time schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 22:59:
Spiril is weer bezig met test builds maken. We hebben iig al een nieuwe feature, wat alleen voor gebruikers handig is die headers ophalen. Er is namelijk support voor header compression, alleen is het wat instabiel. Sommige providers zeggen dat ze het doen, maar er gebeurt dan gewoon niets.
Op zich goed nieuws.

Ik zou echter graag zien dat hij de komende beta's puur bezig gaat zijn om v4 stabiel en bugvrij te krijgen waardoor een final release mogelijk wordt. :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hij is bezig met een bug op te lossen die NL laat hangen na een RnE ronde oid. Het was iig flink irritant.
Nieuwe testversie heeft nu gelukkig de optie om headercompressie uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom niet meer op www.newsleecher.com en mijn key en emailadres pakt hij ook niet meer nu ik Newsleecher aan het installeren ben?

Ik heb net Windows 7 nl ultimate 32 bits erop gezet (legale versie), daar kan het toch niet aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:17:
Ik kom niet meer op www.newsleecher.com en mijn key en emailadres pakt hij ook niet meer nu ik Newsleecher aan het installeren ben?

Ik heb net Windows 7 nl ultimate 32 bits erop gezet (legale versie), daar kan het toch niet aan liggen?
Aan windows 7 ligt het niet, bij mij draait het goed met Newsleecher.
Heb je wel de nieuwste versie van Newsleecher (de beta)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Newsleecher werkt inmiddels weer (dagje storing kennelijk).

Ik merk wel met de laatse beta dat ik veel .tmp bestanden krijg, bijv. zoals deze:

b_calling_cd1.part18.rar.tmp

Vreemd genoeg krijg ik ze wel goed als ik deze files wis en ze opnieuw download.
Ik vermoed dat het komt omdat mijn processor wat traag is en windows 7 net gaat, komt dit iemand bekend voor?

edit: ik ben volgens mij niet de enige, zie dit:http://filesharingtalk.com/vb3/f-general-newsgroups-79/t-win-7-and-newsleecher-prob-375418

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Die bestanden worden over het algemeen vanzelf opgeschoond als het verplaatsen/decoderen van het bestand klaar is. Laat het eens staan en wacht tot je queue eens helemaal klaar is, houd je ze dan nog, zelfs nadat je NL hebt gesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hero Of Time schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:54:
Die bestanden worden over het algemeen vanzelf opgeschoond als het verplaatsen/decoderen van het bestand klaar is. Laat het eens staan en wacht tot je queue eens helemaal klaar is, houd je ze dan nog, zelfs nadat je NL hebt gesloten?
Ik ga het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuZZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:07
ik dacht, laat ik weer eens de newsleecher pagina bezoeken, er is een nieuwe beta met een hoop nieuwe features:

4.0 Beta 8 - Released 06 Nov 2009

---------------------------------

+: Native Header Compression:

Native article header compression now supported through the

usenet server 'XFEATURE' command.

The feature can be turned off from: "Settings ->

Adv. Nerdy Tweaks -> Article Download Allow XFEAT Compression".

Not all usenet servers support this command. NewsLeecher will

automatically check for support when it connects to the server,

and use the feature if supported. When the feature is enabled,

the 'header download' speed should be 2-10X times faster than

usual.

+: Implemented physical disk cleanup for usenet group caches.

It's possible to specify how much garbage a group cache must

have before the cleanup routine is triggered. The setting

can be accessed at:

Settings -> Adv. Nerdy Tweaks -> Article Cache Max Garbage Pct

+: (Re)implemented the 'Add to Subject Ignore List' feature for

the group headers view. It can be accessed from the popup menu.

+: (Re)implemented the 'Add to Poster Ignore List' feature for

the group headers view. It can be accessed from the popup menu.

+: (Re)implemented the 'Select Smart' feature for the group

browsing view, the SuperSearch Service view and the transfer

queue. The comparison algorithm used by 'Select Smart' has also

been improved a bit.

+: (Re)implemented the 'Select Poster' feature for the group

browsing view, the SuperSearch Service view and the transfer

queue.

+: (Re)implemented the 'Export to NZB' feature for the SuperSearch

view.

+: It's now possible to post text replies to articles, directly

from the SuperSearch view.

+: All leech methods available in the group article browsing view,

are now also available in the SuperSearch view. Including all

the 'special leech' commands.

*: The overall performance of NewsLeecher has been improved a lot

due to internal optimizations.

*: Group article headers are now received in a separate CPU

thread. Using this multithreaded approach to fecth headers,

will make NewsLeecher run smoother on slower computer, while

fetching headers.

*: When 'Opening' a selected article collection, NewsLeecher will

now only open *.NFO article files within the collection,

instead of the entire collection.

*: The progress bar view in the "Bots" listview, now also shows

the download progress of the entire collections belonging to

the downloading articles.

*: The "Number of New Group Headers at Server"-counters are now

updated live, while fetching headers from groups.

*: Several optimizations to the internal structures in

NewsLeecher, making the app run a bit smoother on slow systems.

*: Moved Socks Firewall setup to the Advanced Nerdy Tweaks

settings page.

*: Improved the appearance of the Nerdy Tweaks dialog a bit.

*: Smaller visual improvements here and there.

!: The explorer listviews sort column and sort order is now

remembered between sessions.

!: Fixed bug where articles added to the top of the transfer queue

were sometimes reversed in order.

!: Fixed bug where the queue status text for downloading articles

was sometimes incorrectly set to 'initializing'.

!: In the previous betas, the columns in the "all groups" listview

were not sortable. Fixed.

!: NewsLeeecher would sometimes freeze for some seconds during

starup. This has (most probably;) been fixed. Not 100% sure

though.

!: When exporting articles to an NZB file, the article poster

names were sometimes skipped. This has been fixed.

!: Sorting by the 'Download Folder' column in the queue listview

didn't work properly. Fixed.

!: Smaller bugs fixed. (the adv. nerdy tweak

'gui_show_popup_hints' didn't work in the previous beta, etc..)

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

LinuZZ schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:35:
ik dacht, laat ik weer eens de newsleecher pagina bezoeken, er is een nieuwe beta met een hoop nieuwe features:

4.0 Beta 8 - Released 06 Nov 2009
Deze beta staat ook al in de meuktracker op de frontpage inclusief alweer opnieuw ontdekte bugs. Ik sla deze nog even over voordat de meest irritante bugs zijn opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem met de .tmp files is nog niet verdwenen met de nieuwe beta bij mij. Heb 2 weken geleden windows 7 ultimate 32 nl op mijn pc gezet (legale versie) en sindsdien download newsleecher willekeurige files niet goed. Ze krijgen de .tmp extensie en zijn niet volledig gedownload.

Als ik de files opnieuw download zijn ze wel goed.
Als test een paar cd's gedownload vandaaag, soms gaat het gewoon allemaal goed en een keer erna krijg ik weer een paar .tmp files?

Geen idee waaraan het ligt, ik kom sporadisch emensen tegen met dit prolbeem, maar er lijkt niks aan gedaan te worden. De files opnieuw downloaden is niet veel werk, zoveel donwload ik ook weer niet, dus heel erg is het niet.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2009 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arjantje72 schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:54:
[...]

Aan windows 7 ligt het niet, bij mij draait het goed met Newsleecher.
Heb je wel de nieuwste versie van Newsleecher (de beta)?
Als ik de newsleecher vastpin aan de taskbar krijg ik ipv de bekende logo een soort niet herkende bestand als icoon. Als ik het losmaak van de taakbalk heeft hij weer dat gezichtje terug? Verder werkt het wel goed. Bug van newsleecher of van W7?

Edit: opgelost door de lettergrootte weer naar standaard te zetten (dpi enzo)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2009 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Is er nou al wat gedaan aan de bug in win7. Hij start daar prima op, maar heeft dan zeker 20 seconden bedenktijd nodig, voordat die helemaal goed is opgestart. Er staat dan ook not responding. Dit moet toch meerdere mensen zijn opgevallen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien (tijdelijk?) teruggaan naar 3.9 final? Die heeft geen "bedenktijd" nodig zoals jij het noemt maar doet het gewoon meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Gisteren voor m'n vader W7 geïnstalleerd. Ik had nog een test versie van beta 8 erop staan, geen enkele traagheid. Hij kwam gelijk op en was direct te gebruiken. Heb je het bij elke versie tot nu toe gehad van v4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand zin om mede-auteur te worden van deze TS? Zo ja: DM me dan.

Gevonden: wontcachme :)

[ Voor 11% gewijzigd door pven op 23-11-2009 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, heb hem helemaal perfect aan de praat op windows 7. Had ontzettend veel problemen, traag en de heel tijd werden gewonloade files als .tmp opgeslagen en miste ik veel blocks.

Met behulp van smudge van het forum tot een oplossing gekomen: nu geen avg free meer, maar norton antivirus. Dat is trouwens op mijn pc ook 10 keer zo snel als avg free. Erg vreemd, maar newsleecher werkt weer super en mijn pc is sneller :9

Kortom, wissel eens van virusscanner als je problemen hebt met windows 7, scheelt heel wat ergernis.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2009 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underworld202
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2023
ik wil newsleecher heel graag kopen, alleen heb ik geen CC en Paypal, is er een andere mogelijkheid?
Zijn er andere resellers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuZZ
underworld202 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:46:
ik wil newsleecher heel graag kopen, alleen heb ik geen CC en Paypal, is er een andere mogelijkheid?
Zijn er andere resellers?
probeer de alternatieve bestelpagina: http://www.newsleecher.com/?id=buy_swreg

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuZZ
4.0 Beta 10 - Released 02 Dec 2009

----------------------------------

+: Added an option to show article parts information in the

article listviews. The option can be turned on at:

Settings -> Nerdy Tweaks -> Article Parts Visible in Listview

Note that the feature can be turned on / off, by using the

Shift+P keyboard shortcut.

*: << BIGGER IMPROVEMENT >>

This release uses a new, and much more efficient, way to handle

article downloads. This change should take of most of the

temporary queue pauses that some users see, when downloading

articles with NewsLeecher on a fast connection.

Technically speaking, yEnc encoded articles are now written

directly to the download destination folder, instead of being

written to a temporary disk location first, whereas uuEncoded

articles are now kept in a memory cache until all article parts

are downloaded, whereafter the cache is flushed directly to the

download destination folder.

*: The 'copy subject to clipboard' / 'copy poster name to

clipboard' features now copies all selected articles to the

clipboard, instead of only the first selected article.

*: The algorithm used to create article collections, has been

improved a bit, making the colletion names better looking

under certain circumstances.

*: NewsLeecer now includes *.srr files in article collections.

*: Lots of smaller improvements (improved compatibility with

MAC/Wine and MAC/Crossover, etc.)

!: Fixed bug where fetching headers, while using the new 'turbo

compressed headers' feature, would sometimes fail, if only

a small number of headers were available for fetching.

!: Fixed bug where articles downloaded for reading (Open), were

sometimes skipped, if the 'skip if file already exists' feature

was enabled.

!: Fixed bug where Repair'n'Extract would sometimes fail if the

Repair'n'Extract 'Date & Time Prefix Folder' feature was used.

!: Fixed bug introduced in a recent beta, where the max limit

for article headers fetching was sometimes ignored.

!: Fixed issues where Repair'n'Extract would sometimes

automatically unpause articles in the transfer queue, even

though they were not part of any Repair'n'Extract sets.

!: Double-clicking downloaded articles in the listviews, didn't

open the download article file, like it's supposed to.

!: Many smaller problems fixed (Socks firewall fix, etc.)
nieuwe beta, ik sla deze even over agz er een hoop veranderd is aan de manier van downloaden, anderen mogen de bugs ontdekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Momenteel geen bugs tegengekomen, alleen de header compression werkt niet altijd, maar dat is de schuld van de provider die half half doet. Wel aanbieden, niet geven. Andere functies zoals copy van subjects gebruik ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Gebruik de laatste beta. Vroeger zat er toch een optie in NL om je queue te backuppen? Kan ik nu niet meer vinden helaas....

Iemand die meer weet :?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:59
Alles selecteren, klik met rechts, klik op 'more' en dan export to nzb?

In feite is dat ook een export...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:01

Smarron

The bend

Ik heb een irritant probleem dat de bestanden niet allemaal worden gedownload en bestempeld worden als "missing". Dan moet ik alsnog handmatig de files opzoeken en wederom downloaden. Vooral als ik meerdere files in de queue zet en ik later kijk of alles op finished staat (repareren en uitpakken), is vrijwel geen enkele file compleet, omdat er teveel files ontbreken en de pars niet eens voldoende blijken.

Ik gebruik NL 4.0 beta 11 en het probleem is gekomen sinds beta 10.

Het is exact hetzelfde als dit probleem: https://newsleecher.com/f...a3574e5645c49c13f262fc8b5

Echter gebruik ik de supersearch, dus geen nzb's. Iemand hier ook last van ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Wat staat er in je download map? Zie je wel bestanden staan, maar met de verkeerde naam (zoals !! do not delete !!)? Als dat zo is, dan is er wat fout gegaan bij het omzetten, probeer het eens met een settings reset (dus de hele data map verwijderen/hernoemen). En zorg ook dat je naar een snelle schijf download en er niet te veel zware dingen mee uitvoert, vind NL ook niet altijd prettig. Check je antivirus ook gelijk even, die zou voor een vertraging van het hernoemen kunnen zorgen waardoor het nooit gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

I-King schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 01:54:
Alles selecteren, klik met rechts, klik op 'more' en dan export to nzb?

In feite is dat ook een export...
Tx!. Vroeger was er een andere optie maar dit werkt ook. Had ik zelf aan kunnen denken... :P

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Hero Of Time schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 09:41:
Wat staat er in je download map? Zie je wel bestanden staan, maar met de verkeerde naam (zoals !! do not delete !!)? Als dat zo is, dan is er wat fout gegaan bij het omzetten, probeer het eens met een settings reset (dus de hele data map verwijderen/hernoemen). En zorg ook dat je naar een snelle schijf download en er niet te veel zware dingen mee uitvoert, vind NL ook niet altijd prettig. Check je antivirus ook gelijk even, die zou voor een vertraging van het hernoemen kunnen zorgen waardoor het nooit gebeurt.
Die !!! do not delete blijft inderdaad veel achter, en dat moeten wel de files zijn, want ze zijn even groot als de rest. Ik heb NL geinstalleerd op een OCZ Vertex SSD op C:. De download map heb ik op een andere schijf staan, Samsung F2 1.5TB. Die is snel genoeg en met 2 beta's hiervoor nooit problemen mee gehad. Sinds de 1 na laatste beta is die !! do not delete verwerking van files erbij gekomen en sindsdien mis ik dus bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Smarron schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 14:32:
[...]
Die !!! do not delete blijft inderdaad veel achter, en dat moeten wel de files zijn, want ze zijn even groot als de rest. Ik heb NL geinstalleerd op een OCZ Vertex SSD op C:. De download map heb ik op een andere schijf staan, Samsung F2 1.5TB. Die is snel genoeg en met 2 beta's hiervoor nooit problemen mee gehad. Sinds de 1 na laatste beta is die !! do not delete verwerking van files erbij gekomen en sindsdien mis ik dus bestanden.
Dan zou ik toch eens kijken naar de prestaties van je schijf. Ik neem aan dat-ie lokaal is, want in de meuktracker is er een comment van iemand die met een netwerkschijf problemen had, welke weg waren nadat de download map naar een lokale schijf was gezet.
Heb je ook al je anti-virus nagekeken? Krijg je nog pauzes tijdens het downloaden? Andere dingen die je met de schijf doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Hero Of Time schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 14:36:
[...]

Dan zou ik toch eens kijken naar de prestaties van je schijf. Ik neem aan dat-ie lokaal is, want in de meuktracker is er een comment van iemand die met een netwerkschijf problemen had, welke weg waren nadat de download map naar een lokale schijf was gezet.
Heb je ook al je anti-virus nagekeken? Krijg je nog pauzes tijdens het downloaden? Andere dingen die je met de schijf doet?
:) Schijf is echt in orde, transfer rate van 100MB/s+. Het is gewoon een schijf in de PC en verder doet de schijf niks. Wegschrijven van 2MB/s is het enige wat hij doet Ook geen pauzes tussen gedownloade files. Zoals eerder gezegd had ik er 2 beta's geleden nog geen last van. Sinds die nieuwe feature erin zit wat die tijdelijke files aanmaakt, heb ik het.

Ik gebruik NL overigens al een jaar of 5. Ik ga even terug naar 2 beta's hiervoor. Dan laat ik weten of de problemen zijn verdwenen.

Ik heb nu ook last van het volgende. Het heeft sowieso te maken met het bovenstaande probleem:
Dan stopt mijn hele download queue en zie ik vanochtend dat nog niks is binnengehaald, omdat dit toevallig gebeurde in het 1e bestand. |:(

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yn8yR0TPQi5tkI9bT4UrR2ca/full.png

[ Voor 13% gewijzigd door Smarron op 27-12-2009 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat lijkt op een rechten probleem. Check eens of je owner bent van de map (of schijf) en dat je volledige machtigingen hebt. Aangezien ik Linux gebruik en NL via Wine, heb ik m'n download schijf eenvoudig naar mijn user gezet. Windows gaat nu op dezelfde manier onderuit net als ik op een root owned map wil schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag geeft AVG Free opeens de melding dat er in mijn newsleecher.exe dit zit: Runtime-gecomprimeerd themida

Een Nederlandse melding die mij echt niks zegt. Meer mensen met AVG free dit probleem?

Edit: mmmm, wat paarden op mijn pc, ik zal eens een image terugzetten. Na wat verwijderen met mcafee 2010 doet hij het weer. AVG Free maar definitief naar het vuil, vorig jaar al problemen met onterechte virusmeldingen in de .exe van newsleecher en nu dit weer. Veel kan dat programma niet tegenhouden kennelijk.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2010 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04:32
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 21:09:
Sinds vandaag geeft AVG Free opeens de melding dat er in mijn newsleecher.exe dit zit: Runtime-gecomprimeerd themida

Een Nederlandse melding die mij echt niks zegt. Meer mensen met AVG free dit probleem?

Edit: mmmm, wat paarden op mijn pc, ik zal eens een image terugzetten. Na wat verwijderen met mcafee 2010 doet hij het weer. AVG Free maar definitief naar het vuil, vorig jaar al problemen met onterechte virusmeldingen in de .exe van newsleecher en nu dit weer. Veel kan dat programma niet tegenhouden kennelijk.
Tip: uitgebreide vergelijking van 2009 scanners/suites (10 scanners 10 suites oid), rapport is ergens in .pdf te downloaden kwam met

1) norton
2) eset

Heb zelf gekozen voor eset omdat deze beter presteert op de internet afdeling (minder+% bij browser/download tijd).

---
Over newsleecher:
iemand al een oplossing gevonden voor het .tmp probleem in windows7? Soms is mijn post gewoon goed maar staan er 1 of 2 files als .tmp. Als ik ze zelf rename dan kan de post gewoon worden uitgepakt.

Ik heb de newsleecher map wel geshared over het netwerk, weet niet of dit uitmaakt :+ .

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sdk1985 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:01:
iemand al een oplossing gevonden voor het .tmp probleem in windows7? Soms is mijn post gewoon goed maar staan er 1 of 2 files als .tmp. Als ik ze zelf rename dan kan de post gewoon worden uitgepakt.

Ik heb de newsleecher map wel geshared over het netwerk, weet niet of dit uitmaakt :+ .
Dat probleem heb ik gehad!

Ik had AVG erop, heb toen norton erop gezet en toen had ik het probleem niet meer. Dit kreeg ik toen als tip van Smudge op het forum:

It has been discussed a few times in other threads. This can be a problem with your antivirus program. When NewsLeecher is copying the file to the destination, the AV program locks the file while it is scanned. NewsLeecher tries to rename it to the final file but can't because it is locked.

Volgens mij moet het met de nieuwe beta over zijn omdat die een mapje aanmaakt voor tijdelijke bestanden? Ik kan het niet meer testen omdat windows 7 op mijn oude bak niet erg soepel liep en ik maar weer een image van xp heb gepakt.

Probeer Norton dus een ;) , het is rete irritant als je elke keer die dingen moet hernoemen, zeker als je heel wat download.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2010 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04:32
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:29:
[...]

Dat probleem heb ik gehad!

Ik had AVG erop, heb toen norton erop gezet en toen had ik het probleem niet meer. Dit kreeg ik toen als tip van Smudge op het forum:

It has been discussed a few times in other threads. This can be a problem with your antivirus program. When NewsLeecher is copying the file to the destination, the AV program locks the file while it is scanned. NewsLeecher tries to rename it to the final file but can't because it is locked.

Volgens mij moet het met de nieuwe beta over zijn omdat die een mapje aanmaakt voor tijdelijke bestanden? Ik kan het niet meer testen omdat windows 7 op mijn oude bak niet erg soepel liep en ik maar weer een image van xp heb gepakt.

Probeer Norton dus een ;) , het is rete irritant als je elke keer die dingen moet hernoemen, zeker als je heel wat download.
Idd ik zet er al aan te denken een .bat file te maken om te renamen. Ik gebruik overigens eset (nod32) en newsleecher 3.9.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Probeer eens Microsoft Security Essentials. (http://www.microsoft.com/Security_Essentials/)
Ik gebruik deze i.c.m. de laatste NL Beta en Windows 7 x64
Geen problemen hier.

[ Voor 18% gewijzigd door wvkreg op 04-02-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Sinds de laatste beta zijn al mijn problemen opgelost, ben dus weer een tevreden gebruiker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat met AVG was maar bij 1 virus definitie bestand. Bij de eerst volgende update was het alweer gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Smarron schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 19:01:
[...]
:) Schijf is echt in orde, transfer rate van 100MB/s+. Het is gewoon een schijf in de PC en verder doet de schijf niks. Wegschrijven van 2MB/s is het enige wat hij doet Ook geen pauzes tussen gedownloade files. Zoals eerder gezegd had ik er 2 beta's geleden nog geen last van. Sinds die nieuwe feature erin zit wat die tijdelijke files aanmaakt, heb ik het.

Ik gebruik NL overigens al een jaar of 5. Ik ga even terug naar 2 beta's hiervoor. Dan laat ik weten of de problemen zijn verdwenen.

Ik heb nu ook last van het volgende. Het heeft sowieso te maken met het bovenstaande probleem:
Dan stopt mijn hele download queue en zie ik vanochtend dat nog niks is binnengehaald, omdat dit toevallig gebeurde in het 1e bestand. |:(

[afbeelding]
Hier heeft Spiril een update voor uitgebracht:http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=20075&postdays=0&postorder=asc&start=45
This test should solve the "NewsLeecher has disconnected... " issue:

http://www.newsleecher.com/nluft2.exe

It seems like it was some temporary anti-virus app file lockings that made the previous beta of NewsLeecher to disconnect from time to time when downloading.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bestaat er ook iets waarmee je automatisch NZB´s kan binnenhalen? Ik kijk vrij veel tv-series en vindt het soms wat irritant om steeds weer dezelfde zoek opdracht te doen om een bepaalde aflevering binnen te halen, kan het niet automatisch via een add-on? Dus als er bv op een RSS feed een nieuwe NZB wordt geplaatst van de serie waar ik me voor in heb geschreven dat 'ie die automatisch download en aanzet.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Je kan dit proberen: http://sharputils.blogspot.com/. Maar standaard is er (voorlopig?) geen ondersteuning voor. Zelf gebruik ik sabnzb voor series automatisch te binnen te halen en newsleecher voor de rest van de downloads.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op maandag 15 februari 2010 @ 17:05:
Bestaat er ook iets waarmee je automatisch NZB´s kan binnenhalen? Ik kijk vrij veel tv-series en vindt het soms wat irritant om steeds weer dezelfde zoek opdracht te doen om een bepaalde aflevering binnen te halen, kan het niet automatisch via een add-on? Dus als er bv op een RSS feed een nieuwe NZB wordt geplaatst van de serie waar ik me voor in heb geschreven dat 'ie die automatisch download en aanzet.
Nee, dat is er niet. Voor mij was dat een reden om van NewsLeecher af te stappen en naar SABnzbd over te stappen (die werkt wel met RSS-feeds). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Pff. Wat het tegenwoordig is met die beta's weet ik niet, maar nogsteeds heb ik last van de speed limiter. Dan weer na een herstart, dan weer na een paar dagen wordt mijn ingestelde waarde weer overschreven voor de maximale waarde.

Van mij mogen de makers eerst de lijst met bugs gaan oplossen ipv nieuwe dingen inbouwen

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Als ik Newsleecher opstart dan zie ik dat mijn license valid is tot 14 september, als ik op de members area inlog op de site staat er 15 september? Welke is het nou? Ook als ik naar News::Log in NL ga staat er 15 september.

Kan iemand mij vertellen hoe het zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Is die datum voor of na de live update? Als het na is, dan kan je beter een topic openen op het NL forum, of een PM sturen naar Smudge en vragen hoe het zit. Mailen kan uiteraard ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Die datum is na de live update, dus 14 september :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Support dus even mailen met de vraag hoe dit zit. Mogelijk dat het door tijdzone verschil komt oid. Dat bij het About venster de tijd/datum van hier wordt gebruikt, en bij de rest die van de server die mogelijk in Amerika staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Op het support forum gevraagd:
Hi,

I have a question about the license expire date. My license is legal (no cracked version) When i start Newsleecher 3.9 it says (after the live update) this:

License Expire: 14 september 2010

When i login in the member area on the website i see this:

License Satus: Active till 15th of Sep 2010

In News::Log in Newsleecher:

License is valid till: 15th of sep 2010

So my question is what is the expire date of my license, 14 or 15 september? Thanks :)
en ik kreeg dit als antwoord:
Your license is valid up til the 15th. It will work on the 14th but at midnight it will expire.
Lijkt mij duidelijk, maar ik heb wel aangegeven dat het mij handiger lijkt als in Newsleecher en op de site dezelfde datum staat omdat het verwarrend kan zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg steeds deze melding als ik een film wil downloaden die ik gezocht heb met supersearch:

the supersearch engine is currently busy performing a search or receiving message ids for you

Voor de rest werkt ss gewoon. Dit is gekomen toen ik tijdens een onderhoud van supersearch deze film wilde downloaden en het 20 keer ging proberen omdat ik wat geirriteerd raakte dat het weer eens in onderhoud was.

Kan ik dit nog rechtkrijgen of moet ik nu maar een andere versie van de film meepakken (die zijn er wel , maar ik vind het zo vreemd dat hij zegt al 24 uur voor mij bezig te zijn met iets?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met weer een nieuwe update is mijn probleem weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
en RC3 is er !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hij komt dicht bij de final en gaat dan over naar v5. Er komen daarin ook nog het een en ander aan nieuwe features :). Momenteel issie op de latten in de sneeuw :P. Laten we hopen dat hij niets breekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuZZ
Hero Of Time schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 19:11:
Hij komt dicht bij de final en gaat dan over naar v5. Er komen daarin ook nog het een en ander aan nieuwe features :). Momenteel issie op de latten in de sneeuw :P. Laten we hopen dat hij niets breekt.
als het zijn been is kan hij nog steeds programmeren en geen andere dingen meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Sinds vandaag start Newsleecher om een duistere reden niet meer op (heeft het altijd gedaan), ik krijg wel het opstartscherm tezien, ik zie alle artikelen staan in de lijst, maar daarna sluit het meteen weer en krijg ik niks.

Omdat er nog iets van 20.000 articles (zo'n 1.5 TB) in de lijst staat met veel verschillend materiaal is het voor mij niet echt handig om Newsleecher even opnieuw te installeren en alle artikelen weer te gaan zoeken....

Nu heb ik ook Windows (XP) opgestart in veilige modus en daar start Newsleecher nog wel gewoon goed op, echter, met 0 articles in de rij.

Als ik dan vervolgens Windows weer normaal opstart krijg ik weer hetzelfde gedonder, Newsleecher start op, maar na 10 seconden sluit het weer af (zonder foutmelding oid).

Mijn vraag nu, voordat ik Newsleecher opnieuw installeer, waar kan ik de articles (die het toch ergens op heeft geslagen lijkt me) lijst vinden zodat ik die kan backuppen en hopelijk mezelf een hoop werk bespaar. Ze staan volgens mij niet in de algemene Newsleecher map, maar ik wil me geen expert noemen dus kan dat ook niet uitsluiten.

Alvast bedankt voor de reacties!

Oja, ik gebruik Newsleecher v 3.9 Final

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Crosspost van Wedge21's topic:
Of anders de volgende keer het NL forum zelf bezoeken en kijken bij de FAQs sectie, dan krijg je dit:
Explanation of Configuration Files & Default Locations.

Heeft mij zo'n 10 seconde gekost om het antwoord te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Zit er in de laatste beta nou geen mogelijkheid meer om gepauzeerde files te hiden in de download queue of kijk ik er totaal overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ligt aan de file, althans, dat denk ik. Soms komt er mooi zo'n uitklapplusje te staan, en soms mikt hij ze er bij ons.

[ Voor 10% gewijzigd door EWK op 09-04-2010 18:06 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

EWK schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 18:02:
Ligt aan de file, althans, dat denk ik. Soms komt er mooi zo'n uitklapplusje te staan, en soms mikt hij ze er bij ons.
Dat snap ik. Wat ik bedoel is dat ik een manier zoek om die collections helemaal uit te zetten zodat je de oude view terug krijgt. Ook mis ik in de article list een onderscheid tussen "show old" en "show downloaded / leeched" zoals deze wel in de huidige final zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ik neem aan dat je al wel bij de adv Nerdy Tweaks hebt gekeken? Ik gebruik trouwens Newsleecher 4.0 RC3.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je kan de kleuren van articles aanpassen, dus ook die van downloaded. Old articles daarentegen niet.

Voor je collections, die zijn momenteel nog niet uit te schakelen, maar dat zou in v5 moeten komen. Als ik 't goed gelezen heb in het alpha forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Het gaat me niet om de kleuren maar om de optie om downloaded files in de article list niet weer te geven zoals dat vroeger kon. In de huidige beta's is die functionaliteit komen te vervallen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ah, dat, nou dat is nu bij de functie van collections gekomen. Omdat het onderdeel is van een collectie, worden ze als zodanig weergegeven en worden de entries per collection verwijdert van de queue. Als je articles buiten de collectie in de queue zet, krijg je wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan mij helpen. ik heb newsleecher 3.9 final. en onderaan blijft staan o.o gig hard disk space.. Ik heb newsleecher geinstalleerd op een c schijf met ruim 45 gig harde schijf ruimte en heb waar de afgeronde downloads in moeten staan ook al ingesteld op de c schijf.. maar toch blijft hij hieropstaan.

Ik heb ook al geprobeerd newsleecher te verwijderen en opnieuw instaleren. maar heeft niet geholpen.. watn nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je al een nieuwere versie geprobeerd? 3.9 final is nou niet echt recent te noemen. Neem dan op z'n minst de laatste 3.9x beta. Je kan oudere versies downloaden van http://www.newsleecher.com/old/. Of pak gewoon de beta van v4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tijdje terug heb ik Windows 7 gedraaid en toen had ik wat problemen met de virusscanner (in combinatie met newsleecher).

Welke virusscanner gebruiken jullie nu zonder problemen onder windows 7 met newsleecher (laatste beta)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb met AVG Free geen problemen i.c.m Newsleecher.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
  • Laatst online: 28-05 10:53
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:52:
Een tijdje terug heb ik Windows 7 gedraaid en toen had ik wat problemen met de virusscanner (in combinatie met newsleecher).

Welke virusscanner gebruiken jullie nu zonder problemen onder windows 7 met newsleecher (laatste beta)?
Windows 7 64 bit met Microsoft Security Essentials en laatste beta newsleecher; geen problemen.
Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste

Let op:
~[html]Problemen met aantal connecties of de snelheid die je haalt? Post dit in het juist topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1429019">Newsservers met binaries ~~~[deel 10]</a>; dus niet hier!~[/html]