Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

pimpimmers schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 13:06:
Ik heb de melding niet gehad.Maar had gister een film gedownload en die wou die niet uitpakken.
Of het is toeval of de unofficial tst is niet goed. Uitpakken met winrar ging wel gewoon.
Heb al aardig wat gewerkt miet die unoffical tst versie en met 1 dvix problemen, maar met parren (zonder newsleecher) ging het ook niet goed. In newsleecher bleef hij maar doorgaan (was al 8 uur aan het repareren), maar met parren gaf hij melding dat er een fout in de par2 set zat.

Maar voor de rest werkt hij prima met uitpakken en ik heb het idee dat het controleren van de bestanden ook sneller gaat dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94923

NewsLeecher 3.95 Beta 3 - Released 04 Nov 2008
----------------------------------
#: The previous few betas caused problems for many users, due to
some incompatibility issues between NewsLeecher and a couple
of 3rd party anti virus applications. This has been taken
care of.
*: Smaller improvements. (Tweaked the way the 'leech specify'
dialog works, etc..)
!: Fixed bug introduced in previous betas, where the 'not' keyword
was ignored when filtering article subject lines:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=17437

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Supersearch doet wat lastig, was even kapot, maar haalt schade nu in volgens de website...

Maar even wat anders, met de nieuwe beta werkt mijn leech specify wel heel anders. Niet fijn, voorheen onthield dat fijne programma precies de naam van het vorige bestand (vond iedereen onlogisch, maar ik niet omdat ik vaak series download en dan dvd 1 , dvd 2 etc. kon doornummeren). Nu kan ik natuurlijk het pijltje gebruiken om de vorige namen die ik gebruikt heb in een lijstje te krijgen (zit naast het invulscherm), maar eigenlijk wil ik weer die onlogische werking. Iemand ontdekt hoe je dat weer aan kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 21:49

Martinspire

Awesomeness

Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 16:35:
Supersearch doet wat lastig, was even kapot, maar haalt schade nu in volgens de website...

Maar even wat anders, met de nieuwe beta werkt mijn leech specify wel heel anders. Niet fijn, voorheen onthield dat fijne programma precies de naam van het vorige bestand (vond iedereen onlogisch, maar ik niet omdat ik vaak series download en dan dvd 1 , dvd 2 etc. kon doornummeren). Nu kan ik natuurlijk het pijltje gebruiken om de vorige namen die ik gebruikt heb in een lijstje te krijgen (zit naast het invulscherm), maar eigenlijk wil ik weer die onlogische werking. Iemand ontdekt hoe je dat weer aan kan zetten?
Niet, alleen door een oudere versie te gebruiken. Mogelijk kun je een request doen op het forum, maar als je toch al wilt dat ie door kan nummeren dan zou je dat misschien meteen kunnen vragen.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik Newsleecher niet meer kon minimizen sinds de laatste beta. Meer mensen hier last van?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Martinspire schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 18:42:
Niet, alleen door een oudere versie te gebruiken. Mogelijk kun je een request doen op het forum, maar als je toch al wilt dat ie door kan nummeren dan zou je dat misschien meteen kunnen vragen.
Mmm, ben bang dat ze mijn request niet in behandeling nemen omdat deze oplossing gekomen is omdat iedereen de oude methode niet duidelijk vond. Maar met de hand kan het ook wel, het is ook niet zo dat ik elke dag tientalle dingen zit te downloaden.
Bor de Wollef schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 19:38:
Ik heb nu al een paar keer gehad vandaag dat ik Newsleecher niet meer kon minimizen sinds de laatste beta. Meer mensen hier last van?
Heb 1 keer problemen gehad dat ik newsleecher (nieuwe beta) niet kon minimaliseren. Toen hij het opeens wel deed kreeg ik hem niet meer full screen. Na een CTRL + DEL het proces gekilled en gelukkig had het programma mijn wachtlijst er nog instaan (is weleens eerder gebeurd dat die helemaal weg was en dan zit je weer lang te zoeken).

Nu doet hij het wel prima met minimaliseren, maar ik houd het wel even in de gaten.

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 08-11-2008 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Problemen met supersearch zijn verre van opgelost. Al 1 dag komen er geen nieuwe dingen meer online, heel vervelend.
Update: Unfortunately we still have network problems, so the SuperSearch indexer still isn't up-to-date. We're working on getting the issue fixed asap. Again, sorry for the inconvenience.
There is a networking issue where the SuperSearch server is hosted.
We are working with the hosting company and hope to have it resolved soon.
Sorry for the inconvenience.

The SuperSearch server should be replying to requests now but the indexing is still behind schedule. As soon as they fix the network issue, the server will catch up on the indexing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

newsleecher is weer up to date, schade is ingehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94923

Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 21:09:
[...]
Heb 1 keer problemen gehad dat ik newsleecher (nieuwe beta) niet kon minimaliseren. Toen hij het opeens wel deed kreeg ik hem niet meer full screen. Na een CTRL + DEL het proces gekilled en gelukkig had het programma mijn wachtlijst er nog instaan
Heb het regelmatig dat Newsleecher niet meer fullscreen wil komen. Als ik dan via het startmenu opnieuw Newsleecher start komt ze wel tot leven (fullscreen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan de optie om automatisch te connecteren bij het starten van NL nergens vinden, ik zou toch zweren dat deze erin zat. Iemand een idee? :)

@ hieronder: idd! *O* Dank! :)

[ Voor 10% gewijzigd door pven op 17-11-2008 21:20 ]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-06 21:20
pven schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 12:27:
Ik kan de optie om automatisch te connecteren bij het starten van NL nergens vinden, ik zou toch zweren dat deze erin zat. Iemand een idee? :)
Bij mij is deze optie nog steeds aanwezig via ALT+O, onder het kopje Advanced > Auto connect on start-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9449

Weet iemand waar in Newsleecher de optie voor het retryen van parts zit? Ik gebruik overigens v3.7 final. Nu skipt ie een part maar als de verbinding even slecht is ofzo. Ik zou dus graag willen instellen dat ie het dan nog een x probeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94923 schreef op zondag 09 november 2008 @ 16:25:
[...]

Heb het regelmatig dat Newsleecher niet meer fullscreen wil komen. Als ik dan via het startmenu opnieuw Newsleecher start komt ze wel tot leven (fullscreen).
werkt hier helaas niet. Maar ach, komt 1 op de 20 keer voor en een nieuwe herstart van de pc lost alles op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:13

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Ik heb sinds kort een vreemd probleem; af en toe worden oude bestanden opnieuw binnen gehaald. De *.nzbs lijken niet in een of andere map te blijven staan, en ik kan ook nog niet echt vinden wanneer het wel en wanneer het niet gebeurt. Als ik een nzb open, zie dat er een oude download bij staat, deze verwijder en vervolgens weer een nzb toevoeg zet hij de oude er gewoon opnieuw bij. Waar kan dit aan liggen?

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:28
Ik heb hetzelfde probleem. Ben er achter gekomen dat newsleecher bij het openen van een nieuwe nzb, een nzb file in de %temp% folder ook toevoegd. Als je deze nzb file uit de %temp% folder verwijderd heb je er geen last van. Dit is eigenlijk een workaround en geen oplossing aangezien die nzb file constant wordt aangemaakt

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:49

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

De laatste versie van NL zou dit niet meer moeten hebben. Het was op het NL forum ook al een paar keer genoemd en het is niet meer genoemd nadat het als fix in de changelog is komen te staan.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Schopje :)

Wat mij opvalt aan de huidige beta van Newsleecher is dat het altijd veel resources vraagt, zo laat vista zien dat het veel disk io blijft gebruiken terwijl het eigenlijk niets aan het downloaden is o.i.d.

Hebben meer mensen deze ervaring?

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BastiaanN schreef op zondag 08 februari 2009 @ 19:26:
Schopje :)

Wat mij opvalt aan de huidige beta van Newsleecher is dat het altijd veel resources vraagt, zo laat vista zien dat het veel disk io blijft gebruiken terwijl het eigenlijk niets aan het downloaden is o.i.d.

Hebben meer mensen deze ervaring?
tijdens het downloaden gebruikt newsleecher zonder dat hij aan het parren / rarren of checken van gedownloade files is gemiddeld 16.000 KB

als hij alleen in de systemtray staat zonder dat hij wat doet gebruikt hij 6.000 KB

Dat is toch niet zoveel? Ik heb trouwens wel XP.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 08-02-2009 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Anoniem: 32279 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 20:55:
[...]

tijdens het downloaden gebruikt newsleecher zonder dat hij aan het parren / rarren of checken van gedownloade files is gemiddeld 16.000 KB

als hij alleen in de systemtray staat zonder dat hij wat doet gebruikt hij 6.000 KB

Dat is toch niet zoveel? Ik heb trouwens wel XP.
Ik bedoel qua disk reads (io dus) het heeft idle zelfs bijna de meeste io handelingen van alle applicaties.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SuperSearch ligt er al weer een dag uit. Als ik op het forum wil klagen, dan volgt het onderstaande:
Ran into problems sending Mail. Response: 535 Authentication failed.

DEBUG MODE

Line : 132
File : smtp.php
:/

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-04 14:57
sunturion schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 14:13:
Ik heb hetzelfde probleem. Ben er achter gekomen dat newsleecher bij het openen van een nieuwe nzb, een nzb file in de %temp% folder ook toevoegd. Als je deze nzb file uit de %temp% folder verwijderd heb je er geen last van. Dit is eigenlijk een workaround en geen oplossing aangezien die nzb file constant wordt aangemaakt
Ook ik heb dit probleem gebruik wel een hele oud versie van newsleecher maar ik weet ook niet waardoor het komt het is ook af en toe en niet bij elke nzb die ik toevoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En weer doet SuperSearch het niet goed, deze keer loopt het een paar uur achter. :(

Als ik een fatsoenlijk alternatief heb gevonden welke makkelijk in NL te integreren is, gaat SuperSearch de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

pven schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 10:41:
SuperSearch ligt er al weer een dag uit. Als ik op het forum wil klagen, dan volgt het onderstaande:

[...]

:/
Heb je een mail met een klacht gestuurd? In veel gevallen verlengen ze in dergelijke gevallen het abonnement gratis voor een aantal dagen. Was er trouwens geen onderhoud aangekondigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor zover ik het terug kan vinden, was er geen onderhoud aangekondigd. Ik zal ze eens een pittige mail verzenden, want ik begin het aardig beu te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Tja, als ze de netwerkstatus op hun website gewoon normaal updaten heb ik er nog enigzins begrip voor. Maar zo schiet het niet op. Overigens gebruik ik in "noodgevallen" dan maar gewoon binsearch.net. Loopt wel een paar uur achter, maar het is beter dan niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow, binnen een paar minuten heb ik antwoord:
Sorry for the inconvenience. This is not something we want either.

Our developer is working on the problem right now. We will get the system running again as soon as possible.
Ik heb gevraagd of ze van plan zijn om iets te gaan compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

pven schreef op zondag 15 februari 2009 @ 21:00:
Wow, binnen een paar minuten heb ik antwoord:

[...]

Ik heb gevraagd of ze van plan zijn om iets te gaan compenseren.
Zo, da's wel erg netjes zo snel. Nu maar even afwachten of er iets van compensatie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En weer antwoord:
I can't say for certain as I am not the owner but I'm sure he will add time. He has before on previous outages.
De laatste keer is er volgens mij niets bijgekomen. Toch? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Die komt er wel zeker. Dat is namelijk standaard beleid voor dit soort dingen.

Ik denk dat ik weet waarom de SS er zo vaak uit ligt. Er staat in de announcements van januari dat er een aantal veranderingen aan SS gedaan zal worden, waardoor de retentie nog hoger komt te liggen, zodat het gelijk komt met de grotere providers. Nadeel hiervan is dat de 200 dagen al een redelijk limiet was. SS is in Delphi geschreven en er is nog steeds geen 64 bit compiler uit. Iet wat nogal problematisch is, aangezien SS al erg veel geheugen vergt op de server. Het is al een paar keer eerder gebeurt dat het door een geheugen probleem uit knalde. Ik denk dat dit nu ook weer het geval is.
Ik verwacht dus dat als de 64 bit versie van Delphi uit is, en Spiril deze heeft geïnstalleerd, de downtime aanzienlijk zal verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Als er ooit een native 64 bits Delphi compiler komt. Verhalen over zo'n compiler doen al de rond sinds 2006 of zelfs nog eerder en nog steeds is het er niet. Is Delphi niet gewoon een dode taal aan het worden? Total Commander zit trouwens om dezelfde reden ook nog steeds met alleen 32 bits versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat is dus het probleem. Er wordt telkens gezegd, het komt eraan, maar er is nog steeds niets uit. Het zal een flinke klus worden voor Spiril om het in een andere taal te gaan schrijven (zoals C of C++). Ik vraag mij af welke andere programmeertalen hij mee overweg kan en welke hij zo goed beheerst als Delphi.

Met de alpha van v4 gaat een beetje. Het begin is er, maar nog erg veel bugs erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is supersearch nu weer down of nog steeds down? Ik vond niet veel meldingen op het forum.

Afijn, we zullen zien. Is nu al wel de 2e keer dit jaar, maar echt problematisch vind ik het niet. Maar hoop wel dat het gaat werken weer binnen een paar dagen.

Ik heb trouwens bij de vorige downtime dit jaar (uit mijn hoofd 2 dagen) geen compensatie gehad meen ik? Nouja, die 2 dagen maakt mij ook niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-06 21:20
Anoniem: 32279 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 20:59:
is supersearch nu weer down of nog steeds down? Ik vond niet veel meldingen op het forum.

Afijn, we zullen zien. Is nu al wel de 2e keer dit jaar, maar echt problematisch vind ik het niet. Maar hoop wel dat het gaat werken weer binnen een paar dagen.

Ik heb trouwens bij de vorige downtime dit jaar (uit mijn hoofd 2 dagen) geen compensatie gehad meen ik? Nouja, die 2 dagen maakt mij ook niks uit.
Down ?

Ik kan zoeken en downloaden via de SS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Anoniem: 32279 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 20:59:
Hij was even kort onbereikbaar inderdaad. Nu werkt het weer naar behoren.Die korte downperiodes komen meer en meer voor :(

edit: en nu kloppen de zoekresultaten totaal niet....

[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 16-02-2009 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor de Wollef schreef op maandag 16 februari 2009 @ 21:10:
Hij was even kort onbereikbaar inderdaad. Nu werkt het weer naar behoren.Die korte downperiodes komen meer en meer voor :(
Hij doet het inderdaad weer, wel weer erg traag. Afijn, even wat dingen in de wachtrij zetten en ik heb het weer een week niet nodig. Gelukkig dat het zo goedkoop is (meen 3 euro per maand die ik betaal), maar het moet niet erger worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Bij elke reload van dezelfde zoekstring krijg ik nu (allemaal ongerelateerde) resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nieuwsbericht in je News::Log tab en op de FP:
Feb 16, 2009, @977.beats
As you might have noticed, the SuperSearch service went down a couple of times during the weekend, due to an extremely large amount of spam articles posted to the usenet within the last few days. We're currently working on a major SuperSearch update, which will make it easy for the SuperSearch service to handle situations like that. Furthermore the update will also enable us to pump the SuperSearch retention to 250 days. Or even more if needed.

To compensate for the downtime during the weekend, we've added a couple of extra days of SuperSearch access to all SuperSearch enabled NewsLeecher accounts. Sorry for the inconvenience.
Blame it on the spammers. Vreselijk irritant zijn die gasten. Alleen maar virussen posten, alsof ze niets beters te doen hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Hero Of Time schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 23:13:
Nieuwsbericht in je News::Log tab en op de FP:

[...]

Blame it on the spammers. Vreselijk irritant zijn die gasten. Alleen maar virussen posten, alsof ze niets beters te doen hebben :(
Is inderdaad vervelend. Maar 90% van de spam herken je toch direct. Replies, veel te kleine bestanden, rare filenames en .exe bestanden.

Ben benieuwd wat ze bedoelen met Major. Helemaal opnieuw opgezet (met een taal die bv wel 64 bit aankan) of gewoon enorm veel verbeteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben wer helemaal blij met de Newsleecher mannen, gewoon iedereen een paar dagen gratis erbij geven. Dat zie ik mijn internetprovider niet doen bij downtime.

Heb er nog nooit spijt van gehad dat ik hiervoor betaal (net als veel familieleden). Het is het gewoon waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

En wederom ligt de supersearch er weer even uit. Het gebeurt wel erg vaak de laatste tijd. Zo vaak dat ik overweeg eens een mail te sturen om mijn ongenoegen duidelijk te maken. De laatste korte onderbrekingen worden ook al niet meer op de nieuwspagina vermeld merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je ongenoegen uiten heeft niet echt veel nut. Er zijn zat gebruikers die dat al doen en ze kunnen er niet al te veel tegen doen. Spiril en Smudge vinden het zelf al irritant dat de servers telkens down zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Hero Of Time schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 19:35:
Je ongenoegen uiten heeft niet echt veel nut. Er zijn zat gebruikers die dat al doen en ze kunnen er niet al te veel tegen doen. Spiril en Smudge vinden het zelf al irritant dat de servers telkens down zijn.
Dat snap ik maar supersearch is wel een betaalde dienst wat gewoon hoort te werken. Tijd erbij is prima maar dat doet men alleen wanneer er klachten komen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nee, dat doen ze, vziw, altijd. Dit is good-will wat ze doen. Je betaald voor 365 dagen SS, ligtie er een dag uit, dan hoor je die dag alsnog te kunnen 'gebruiken'. Puur een dienst in het belang van hun klanten. Zo moeilijk is het namelijk ook niet voor ze om iedere gebruiker met SS een dag of wat te verlengen.

Ik heb nog tot 24 april 2018. Ik weet nou niet meer of dat al zo was, of dat het nou 14 april was. Maar ik heb geen zorgen ervoor, voordeel van alpha tester zijn :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Dat doen ze niet altijd kan ik je uit ervaring melden. Alleen bij veel klachten (lijkt het) of lange downtime maar in het geval van een middag tot een uurtje komt er geen tijd bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hero Of Time schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 23:37:
Nee, dat doen ze, vziw, altijd. Dit is good-will wat ze doen. Je betaald voor 365 dagen SS, ligtie er een dag uit, dan hoor je die dag alsnog te kunnen 'gebruiken'. Puur een dienst in het belang van hun klanten. Zo moeilijk is het namelijk ook niet voor ze om iedere gebruiker met SS een dag of wat te verlengen.

Ik heb nog tot 24 april 2018. Ik weet nou niet meer of dat al zo was, of dat het nou 14 april was. Maar ik heb geen zorgen ervoor, voordeel van alpha tester zijn :D.
2018? Ik denk niet dat newsleecher zo lang zal bestaan :P

Die van mij gaat tot 31 oktober 2009 en dan koop ik weer een jaartje erbij, ik maak me er niet zo druk over. Met de lange retenties van tegenwoordig hoef je er niet wakker van te liggen als SS er een weekje uitligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Bor de Wollef schreef op zondag 01 maart 2009 @ 10:30:
Dat doen ze niet altijd kan ik je uit ervaring melden. Alleen bij veel klachten (lijkt het) of lange downtime maar in het geval van een middag tot een uurtje komt er geen tijd bij.
Dan zal het bij een langere downtime zijn. Een uurtje is ook geen periode om iets erbij te doen, want je kan net zo goed liggen te pitten of onderweg naar werk/huis/waar dan ook. Maar misschien pas na 2 dagen ofzo aanhoudelijke downtime/problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het erotiek gedeelte van SS werkt niet meer, de rest wel ... mmm :(

Edit: 40 minuten later mag ik weer porno zoeken en downloaden :9

[ Voor 113% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 01-03-2009 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 20:44

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Klopt het dat SS nog niet werkt vandaag? Vanochtend geprobeerd, niks, nu nog steeds niet.
Volgens Newsleecher news zou SS een tijdje Down geweest zijn, volgens mij is het nog steeds...

Edit; nevermind, hij draait weer, vaag.

[ Voor 11% gewijzigd door Coenen op 07-03-2009 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Nou, op moment van spreken is SS weer gaar in ieder geval.
Hij connect en zoekt wel, maar geeft geen response terug, terwijl een willekeurige web-based zoekmachine dit wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Zucht en weer is Super Search vandaag uren uit de lucht geweest. Ik begin minder en minder vertrouwen te krijgen in SS eigenlijk op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah, een melding op de site:
Mar 07, 2009, @638.beats
The SuperSearch service was down for some time today, due to overload caused by millions of spam / virus files posted to the usenet over the last 24 hours time. We've had to lower the SuperSearch retention to ~145 days because of the many spam postings. As soon as we've finished implementing a filter to take care of the spam, we'll bump the retention again. We expect to have such a filter implemented within the next day or two. Sorry for the inconvenience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

pven schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 17:50:
Ah, een melding op de site:

[...]
Dezelfde reden gaven ze een tijdje geleden ook al. Hebben ze geen makkelijke manier om die files te exluden? Het zijn vrijwel allemaal files met een soortgelijke titel of exact evengrote filesize.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 17:59:
[...]
Dezelfde reden gaven ze een tijdje geleden ook al. Hebben ze geen makkelijke manier om die files te exluden? Het zijn vrijwel allemaal files met een soortgelijke titel of exact evengrote filesize.
Lijkt me dat dat geen binaire bestanden zijn? Indien het geval, filter gewoon alle text bestanden er standaard uit, daar zit toch geen enkele SS-gebruiker op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

MaZo schreef op zondag 08 maart 2009 @ 10:08:
[...]
Lijkt me dat dat geen binaire bestanden zijn? Indien het geval, filter gewoon alle text bestanden er standaard uit, daar zit toch geen enkele SS-gebruiker op te wachten.
AFAIK zijn het binaries met trojans en andere malware erin vermomt als crack / keygen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Houd het forum van NL in de gaten de komende tijd, er kan wat leuks op gepost worden. Het is nog niet zeker, dus ik kan ook niet zeggen wat het is*, maar leuk wordt het zeker :).

*Ik wil geen valse hoop geven, maar het kan zomaar iets met v4 te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik hoop dat er dan een fix is voor 001 bestanden...
Heb ik net 8GB aan 001 bestanden gedownload, ging die de bestanden "moven" en poof alles weg....

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hero Of Time schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 21:03:
Houd het forum van NL in de gaten de komende tijd, er kan wat leuks op gepost worden. Het is nog niet zeker, dus ik kan ook niet zeggen wat het is*, maar leuk wordt het zeker :).

*Ik wil geen valse hoop geven, maar het kan zomaar iets met v4 te maken hebben.
Ik zit meer te wachten op een stabiele SuperSearch ipv een nieuwe versie. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

MrVegeta schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 21:39:
Ik hoop dat er dan een fix is voor 001 bestanden...
Heb ik net 8GB aan 001 bestanden gedownload, ging die de bestanden "moven" en poof alles weg....
Er zou al een controle moeten zijn of het een split file is of een archive. Welke versie gebruik je? Het enige wat ik kan bedenken is dat je het in Wine draait, want daar gaan de bestanden wel weg na de 'extraction'. Alles wordt dan 1 KB (oftewel, het wordt ge'NULLified').
pven schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 21:42:
[...]

Ik zit meer te wachten op een stabiele SuperSearch ipv een nieuwe versie. :Y)
Ze hebben vandaag weer een upgrade uitgevoerd aan SS.
Mar 11, 2009, @565.beats
You might experience some stability issues and downtime with SuperSearch today, as we're in the process of upgrading the service. We expect the upgrade to be completed within a couple of hours.

Update:
The upgrade has been completed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook interessant:
We've decided to release a few unofficial previews of NewsLeecher v4.0, before making an official beta release.

There are many smaller additions and changes in these previews, compared what's in NewsLeecher v3.9x. But the one improvement that really stands out, is that NewsLeecher v4.0 now fully supports article collections (also known as 'article combines' or 'article threadings' to some) for binary articles. This new feature will collect similar articles (like all .RAR files, .PAR2 files, etc) of a fileset, and make it a single entry in the NewsLeecher listviews, resulting in much better overview when browsing articles.

Besides better overview, the collections feature also brings some positive side effects. It is now possible to browse groups containing hundreds of millions of headers on an average computer, without consuming too much RAM. Also, the article cache files in NewsLeecher v4 now consumes tens of times less diskspace than the v3.9x series did.
Afgaande op het hele bericht, kan deze versie erg buggy zijn.

Een dezer dagen ga ik deze versie proberen. Iemand hier al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik uiteraard, dat meldde ik eerder deze week nog: Hero Of Time in "Het grote NewsLeecher topic deel 2"
De alpha versies zijn redelijk stabiel, hij crasht niet spontaan, je krijgt alleen soms een bug report bericht. Gisteren had ik dat nog bij het updaten van m'n headers. Verwijderen van aticles uit de cache is nog niet werkend btw. Dit ivm de collections.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb wat gespeeld met V4 en moet zeggen dat ik verrast ben. _O_

Vooral die collections werkt erg goed en het is veel overzichtelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Kun je V4 naast de huidige stable installeren trouwens?

Never mind, het staat duidelijk op in het NL forum.

[ Voor 36% gewijzigd door Bor op 14-03-2009 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hero Of Time schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 22:37:
Er zou al een controle moeten zijn of het een split file is of een archive. Welke versie gebruik je? Het enige wat ik kan bedenken is dat je het in Wine draait, want daar gaan de bestanden wel weg na de
V39.5 Beta3 draai ik op mijn Windows XP installatie. Heb nu 2 downloads gehad met split bestanden maar beide pakte die verkeerd uit.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben weer terug naar de laatste versie uit de V3-serie. V4 is zeker interessant, maar er zitten mij te veel bugs in; zo moet ik bv zelf soms PAR's van pause afhalen, waarna in RnE 'waiting for queue' blijft staan. Dat kost me te veel tijd. Overigens vermoed ik da bij V4 een soort pakketjes over de lijn gaan richting ShS, als ik CTRL+D doe dan worden de bestanden zeer snel geselecteerd.

Is er trouwens iemand die zin heeft om de TS van dit topic van me over te nemen? Ik vind NL nog steeds leuk, maar heb geen tijd om een betere TS te maken. (DM me bij interesse.)

[ Voor 24% gewijzigd door pven op 15-03-2009 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

pven, dat soort bevindingen moet je ook op het NL forum plaatsen, dan heeft Spiril er ook wat aan om op te lossen.

MrVegeta, kan je mij een voorbeeld query PMen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hero Of Time schreef op zondag 15 maart 2009 @ 14:08:
pven, dat soort bevindingen moet je ook op het NL forum plaatsen, dan heeft Spiril er ook wat aan om op te lossen.
Ik mail de bug-reports met wat uitleg, om het dan ook nog op het trage NL-forum te gaan melden dat kost me echt te veel tijd. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

En weer ligt supersearch er uit. Ik begin het nu echt goed zat te worden. Ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar alternatieven binnenkort. Ik moet zowiezo binnenkort weer verlengen dus een goede tijd om eens om mij heen te kijken gezien de huidige SS brakheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:05

Nakebod

Nope.

Die keuze heb ik een tijd terug al gemaakt, na ruim 2.5 tot 3 jaar NewsLeecher + SS te hebben gehad, was mijn licentie periode rond kerst afgelopen. Ookal had ik weinig last van de downtimes van de SS die er tot dan toe waren geweest, slechts af en toe een kleine storing.
Ik ben in het algemeen veel minder gaan downloaden, en ik heb een webinterface fetish :+ Nee, zo erg nog net niet, maar alles wat met een webinterface kan werken heeft al snel de voorkeur bij mij.
Dus toen mijn SS periode was afgelopen rond kerst, heb ik tot 3 weken geleden nog NewsLeecher af en toe aangehad, de rest deed ik eigenlijk al maanden via SABnzbd. Dus nu maar eens besloten om heel NewsLeecher eraf te gooien.

En voordat het heel negatief klinkt :+ SS is an sich een heel mooi systeem, vooral door de integratie met de cliënt, maar ik vond het de kosten niet meer waard.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Super search is inderdaad een heel mooi systeem zoals je al aangeeft. Daarom denk ik dat het voor mij persoonlijk ook lastig zal worden een goede vervanger te vinden. Over het algemeen word downtime ook netjes van te voren aangegeven maar de laatste tijd zijn het vaak de zelfde soort kleinere storingen heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:05

Nakebod

Nope.

Die "angst" had ik dus ook naarmate ik steeds dichterbij mijn einddatum kwam van NewsLeecher.
Als het werkt, en dat doet het vaak wel :P is het zo een mooi systeem waar eigenlijk niets veel andere software aan kan tippen. Of nog niet ontdekt iig. Uiteindelijk dus toch niet verlengd, een webinterface is erg makkelijk vanaf meerdere locaties wat in de rij zetten, en heb tot nu toe geen spijt dat ik het niet verlengd heb.

De verschillende gratis zoekmachines voldoen voor mij tot nu toe prima. Al zou je kunnen kijken naar de betaalde zoekmachines zoals newzbin (Alleen of die wat toevoegen?). In het geval van SABnzbd, die heeft een koppeling met Newzbin. (Of de SABnzbd Firefox plugin, die heeft ook een koppeling met Newzbin)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nakebod schreef op zondag 29 maart 2009 @ 19:15:
SS is an sich een heel mooi systeem, vooral door de integratie met de cliënt, maar ik vond het de kosten niet meer waard.
Ik ben gewoon echt te lui om naar die .nzb sites toe te gaan, en aangezien mijn vrouw supersearch ook nog eens gebruikt als een soort kazaa (wat natuurlijk ook met .nzb sites kan, maar dat is haar te lastig) vind ik het wel best.

Dus ss blijft er hier wel op de komende jaren, enige nadeel is dat ik mijn creditcard wil opzeggen en ik moet nog even uitvogelen hoe ik ss dan ga betalen. Zal wel via vrienden / familie worden die wel een creditcard hebben. Jaartje of 3 vooruit betalen vind ik wat riskant, ik gebruik het nu al 2 jaar, maar toch, je weet niet wat er gaat gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Anoniem: 32279 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 21:51:
[...]

Ik ben gewoon echt te lui om naar die .nzb sites toe te gaan, en aangezien mijn vrouw supersearch ook nog eens gebruikt als een soort kazaa (wat natuurlijk ook met .nzb sites kan, maar dat is haar te lastig) vind ik het wel best.

Dus ss blijft er hier wel op de komende jaren, enige nadeel is dat ik mijn creditcard wil opzeggen en ik moet nog even uitvogelen hoe ik ss dan ga betalen. Zal wel via vrienden / familie worden die wel een creditcard hebben. Jaartje of 3 vooruit betalen vind ik wat riskant, ik gebruik het nu al 2 jaar, maar toch, je weet niet wat er gaat gebeuren...
Hoewel ik de meeste dingen ook wel met zo'n website kan vinden heb ik het idee dat ik daar altijd net niet binnen 1 minuut kan vinden wat ik nodig heb. Bovendien is het gewoon makkelijk dat je alleen supersearch nodig hebt (samen met ftd en koala ftd search ofzo). Werkt echt als een tierelier.

Ik beredeneer in ieder geval zo: hoeveel download ik wel niet en hoeveel bespaar ik daarmee. Hoe vaak moet ik iets zoeken (zowel vrij als met bestandsnaam). Dan kom ik al snel tot de conclusie dat ik het er makkelijk uithaal en er dan ook wel een bepaald budget voor uit wil trekken.

Als BREIN oid echter achter Usenet aangaat dan ga ik inderdaad niet meer verder, maar zolang ik daar nog alles kan vinden wat ik nodig heb, zie ik geen reden om met die websites te moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Anoniem: 32279 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 21:51:
Je kan NL via PayPal kopen. Heb ik ook gedaan. Hoeft voorlopig niet meer voor mij, omdat ik alpha tester ben, maar werkt prima. Je bent misschien een euro ofzo meer kwijt, maar dat vind ik het wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Vergeet ook niet dat de snelheid waarmee spullen op SS verschijnen, naar mijn ervaring veel sneller is dan op sites als Binsearch e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuZZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
nu ja, de downtime is deze keer wellicht niet voor niets:
Mar 31, 2009, @547.beats
You might experience some glitches with SuperSearch during the next few days, as we're upgrading the service, aswell as moving it to new hardware.

While the glitches can be a bit annoying, the outcome will be great, as we will be able to provide better SuperSearch retention and improve the search speed at the same time.

Bigger and faster SuperSearch coming up!

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heb weer voor een jaar verlengd. USD 35 per jr is geen slechte prijs gezien het gebruiksgemak als je het mij vraagt.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:57

Sherlock

No Shit

Ik heb af en toe het idee dat Newsleecher mijn systeem enorm vertraagt. Het vreemde is dat dit niet altij dzo is. Zojuist had ik het bijvoorbeeld toen NL aan het downloaden was met RnE aan, het verifiëren duurde ook eeuwen en heb ik uiteindelijk ook uitgezet, waarna ik met Quickpar binnen no time klaar was. Hebben jullie dat ook wel eens?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

RnE is idd niet zo snel als Quickpar, maar het doet wat het moet doen. Er kan wel het een en ander aan optimalisatie gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:26
Sherlock schreef op donderdag 09 april 2009 @ 14:24:
Ik heb af en toe het idee dat Newsleecher mijn systeem enorm vertraagt. Het vreemde is dat dit niet altij dzo is. Zojuist had ik het bijvoorbeeld toen NL aan het downloaden was met RnE aan, het verifiëren duurde ook eeuwen en heb ik uiteindelijk ook uitgezet, waarna ik met Quickpar binnen no time klaar was. Hebben jullie dat ook wel eens?
Als je altijd een enorme vertraging hebt, moet je eens proberen om de skin op Default te zetten.
Standaard staat Newsleecher niet op default, dat kan heel veel schelen op sommige pc's.
Maar dat verifiëren langer duurt is normaal, je processor wordt bij RnE niet zo zwaar belast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SuperSearch werkt de laatste tijd weer goed en die bump naar 370 dagen is helemaal fantastisch. _O_

Zijn hier nog mensen die V4 gebruiken? Ik ben benieuwd of er al nieuwere versies uit zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nee, er zijn nog geen nieuwe versies uit. De eerst volgende release zal een alpha zijn, dus closed. De reden hiervoor is dat Spiril meerdere projecten heeft lopen, en hij is, van wat ik heb gehoord van 'm, de enige programmeur in het bedrijf. Verder is hij druk bezig geweest met SuperSearch, en dat gaat dan weer ten koste van de tijd die hij in NL kan steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hero Of Time schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 01:51:
Nee, er zijn nog geen nieuwe versies uit. De eerst volgende release zal een alpha zijn, dus closed. De reden hiervoor is dat Spiril meerdere projecten heeft lopen, en hij is, van wat ik heb gehoord van 'm, de enige programmeur in het bedrijf. Verder is hij druk bezig geweest met SuperSearch, en dat gaat dan weer ten koste van de tijd die hij in NL kan steken.
oh, vind ik niet erg. Werkt prima en zo hoort het. Supersearch doet het ook prima de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 19:59

pcprutser

No message

op mn laptop heb ik 2 internet verbindingen, wired en wireless... de wired heb ik op mn server zitten, die verder alleen maar voor back-ups en data sharing verantwoordelijk is.
Daarmee kan ik dus verder geen internet verbinding krijgen. Dus daarvoor gebruik ik wireless. Maar als ik nu de utpkabel in de laptop heb zitten, pakt newsleecher automatisch de wired verbinding, waarmee ik dus verder niks kan.

Alleen als ik de kabel eruit haal, kan ik met newsleecher downloaden. Doe ik iets fout? Zo niet, kan ik hier dan iets aan doen? (lijkt mij een instelling in newsleecher te zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

pcprutser schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 16:44:
op mn laptop heb ik 2 internet verbindingen, wired en wireless... de wired heb ik op mn server zitten, die verder alleen maar voor back-ups en data sharing verantwoordelijk is.
Daarmee kan ik dus verder geen internet verbinding krijgen. Dus daarvoor gebruik ik wireless. Maar als ik nu de utpkabel in de laptop heb zitten, pakt newsleecher automatisch de wired verbinding, waarmee ik dus verder niks kan.

Alleen als ik de kabel eruit haal, kan ik met newsleecher downloaden. Doe ik iets fout? Zo niet, kan ik hier dan iets aan doen? (lijkt mij een instelling in newsleecher te zijn)
Check de Netwerken FAQ. Dit is niet iets wat je hier moet vragen, het is een netwerk instelling van je OS, niet het programma. Heb je een default gateway op je wired staan? Zoja, overbodig, tis een peer verbinding, heeft geen gateway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Weet iemand of je het zoekbereik (dagen) van supersearch ook fixed kan instellen op het maximum? Ik vind het irritant om elke keer weer het bereik op te moeten geven met de drop down box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Bor de Wollef schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:14:
Weet iemand of je het zoekbereik (dagen) van supersearch ook fixed kan instellen op het maximum? Ik vind het irritant om elke keer weer het bereik op te moeten geven met de drop down box.
NL zou moeten onthouden op hoeveel dagen je de laatste keer hebt gezocht. Als je dus als laatste hebt gezocht op 100 dagen, zou hij na een herstart gewoon weer op 100 dagen moeten staan. Zet je 'm op 370, dan heb je 370. Misschien heb je een optie aan staan in NL waardoor dat verwijdert wordt, iets met clear filters at shutdown ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Bij mij onthoud hij de instelling niet en ik heb dit op meerdere pc's getest (1 Windows XP 32 bits en 1 vista business 64 bits). Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
^ ik heb hetzelfde probleem onder XP en Win2003. Toevallig versie 3.5b3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

pven schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:40:
^ ik heb hetzelfde probleem onder XP en Win2003. Toevallig versie 3.5b3?
Ik gebruik inderdaad dezelfde versie. Ik dacht overigens dat ik hetzelfde probleempje bij de vorige beta ook al had maar weet dat niet meer zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb zowel 3.95 beta 3 en v4 alpha 14 (spiril heeft de draad weer opgepakt) en beide blijven staan waar ze stonden bij afsluiten. Op hoeveel dagen komtie terug bij jullie? Al een schone config geprobeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Een schone installatie maakt geen verschil. De setting komt altijd op de minst lange interval terug bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dus je hebt al je %appdata%\NewsLeecher map verwijdert en opnieuw geprobeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Hero Of Time schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 19:21:
Dus je hebt al je %appdata%\NewsLeecher map verwijdert en opnieuw geprobeert?
Ik heb een install op een andere pc gedaan (2 stuks, zie mijn eerdere post) waar NL nog niet op had gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hm wanneer ik newsleecher gewoon open heb is er geen probleem maar zodra ik wow alt tab (dus terug in game) ben ik zo een 500kbs kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

MrVegeta schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 20:37:
Hm wanneer ik newsleecher gewoon open heb is er geen probleem maar zodra ik wow alt tab (dus terug in game) ben ik zo een 500kbs kwijt.
Is NL aan het downloaden? Zoja, dan komt het daardoor. Heeft WoW geen check of het op de voorgrond draait of niet? Misschien dat het daarom extra bandbreedte nodig heeft ofzo. Met een externe variabele erbij is het nooit een goede meting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-06 09:10
Zijn er al ervaringen met NL en de Windows 7 RC (32 bit)? Ik krijg het hier maar niet aan de praat... Ik heb de laatste beta (v3.95 Beta 3) geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 20:44

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb het niet nog niet geprobeerd, newsleecher en Windows7, maar volgens mij heb ik wel gezien in het Windows7 topic dat nieuwsleecher niet werkte. Misschien dat het wel werkt met die XP virtuele mode (of hoe dat ook precies heet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Laatste NL beta werkt hier iig prima met W7 RC 64bits

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-06 09:10
Heb newsleecher v3.95 Beta 3 nu draaien in WinXP SP3 compatibility mode en tot nu toe geen problemen meer. Ik had eerder last van de bekende freezes, zie ook http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=18273

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is een nieuwe beta uit:
4.00 Beta 1 - Released 11 May 2009

----------------------------------

#: Note that this NewsLeecher release introduces a completely new

article cache system which is significantly different from the

previously used cache system. Because of the major change in

the format of the cache, it will be necessary to re-fetch

headers for any subscribed usenet groups the first time

NewsLeecher V4.0 Beta is used.

#: Because of the early beta stage of this NewsLeecher V4 release,

it is recommended that you keep settings for NewsLeecher V4

separate from settings for earlier releases of NewsLeecher that

you might have installed.

To setup a separate NewsLeecher V4 settings folder, check:

http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=18326

You can of course also take the chance and simply install this

release on top of your currently installed NewsLeecher copy,

and hope things work out Wink Doing that will probably also work

fine.

+: *MAJOR ADDITION*: NewsLeecher now fully supports collections

(also known as threading) of binary articles. The collections

feature will group associated binary articles together and

present them as a single article entry in the NewsLeecher

listviews, instead of multiple separate entries.

Collections are supported by the entire NewsLeecher interface.

That is the article browser, the SuperSearch service and the

NewsLeecher download queue.

Besides providing better article overview, the collections

feature also speeds up group loading by 500%+ for most

binary groups aswell as keeping memory usage much lower than

what previous NewsLeecher releases does.

+: It's now possible to specify separate paths for NewsLeecher to

store settings and temporary files. For more info on how to

set the paths, check this URL:

http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=18326

+: NewsLeecher will now ask for confirmation before closing down,

if Repair'n'Extract is actively working on one or more file

sets.

*: This NewsLeecher release supported mixed-case subject lines

returned by SuperSearch. Earlier releases would show all

subject lines returned by SuperSearch in lowercase.

*: More parts of the internal Windows Explorer are now multi-

threaded. This brings a significant speed improvement when

browsing folders containing many sub folders.

*: The entries in 'Max Days' SuperSearch filter have been re-

organized to better suit the new elevated SuperSearch

retention.

*: Improved 'Leech Specify' dialog to be more intuitive and

easy to use.

*: Many smaller improvements. (The mouse hint text for the

SuperSearch favorite buttons now shows the query to be

searched, SSL libraries updated, etc.)

!: The entire NewsLeecher codebase has been probed for memory

leaks. Lots of leaks have been fixed.

!: Fixed a bug prevented NewsLeecher from properly updating groups

containing an extremely large amount of headers (such as alt.

binaries.boneless). The bug was only triggered on a few usenet

servers.

!: Fixed bug that somestimes caused NewsLeecher to hang on

shutdown.

!: Many smaller fixes. (The Repair'n'Extract verification state

was sometimes reset between sessions, GUI tweaks, etc.)

-: Removed option for turning off error checking of downloaded

articles as there's no reason not to check them for errors.

-: Removed outdated option to cancel errornous articles from being

downloaded as the option could cause some confusion. Also the

introduction of PAR2files and the NewsLeecher Repair'n'Extract

feature makes errornous files usable.
Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste

Let op:
~[html]Problemen met aantal connecties of de snelheid die je haalt? Post dit in het juist topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1429019">Newsservers met binaries ~~~[deel 10]</a>; dus niet hier!~[/html]