Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:44

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

pven schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 22:24:
Ik ben even verloren. Ik dacht dat in NL een optie zat om NZB's via mail te downloaden, maar ik kan die optie nergens vinden. Blijkbaar ben ik in de war met een ander programmma?
Niet vanuit mail, wel van een watchfolder. Dump NZB erin en downloaden maar.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Schweino schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 10:53:
[...]

Die melding komt van Repair n Extract. Als je een DVD9 download in rars en je hebt nog maar 6 GB vrij na het downloaden dan is er te weinig ruimte vrij om die 8GB aan rars uit te pakken.
:p. Dat snap ik ook nog wel dat dat niet kan. Zal wel eens een shotje posten :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hero Of Time schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 22:57:
[...]

Niet vanuit mail, wel van een watchfolder. Dump NZB erin en downloaden maar.
Dan ben ik in de war met een ander programma.

Ik kan een mail-account maken waar ik NZB's naar mail die ik dan achter elkaar wil downloaden, op het moment dat ik thuis mijn usenet-leech-gebeuren start. Ik zal eens bedenken hoe ik dat kan gaan doen, moet volgens mij niet al te moeilijk zijn. :)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

pven schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 16:08:
[...]

Ik kan een mail-account maken waar ik NZB's naar mail die ik dan achter elkaar wil downloaden, op het moment dat ik thuis mijn usenet-leech-gebeuren start. Ik zal eens bedenken hoe ik dat kan gaan doen, moet volgens mij niet al te moeilijk zijn. :)
Eh, ik stel me het volgende voor... Ik mail mijzelf een NZB, zorg ervoor dat Eudora aanstaat, zorg ervoor dat NewsLeecher aanstaat, ik stel in NewsLeecher in dat hij de NZB-files importeert die in de Eudora-attachments map komen.

En zo gaat het vanzelfjens...

[ Voor 0% gewijzigd door NaN op 02-08-2008 16:16 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klinkt goed, ik wil echter alleen een programma-tje dat NZB-attachments uit een mail-account plukt en geen volledige mail-client. (Ik heb NewsLeecher in een VMware-sessie draaien, daar wil ik geen volledige mail-client aan toevoegen. :Y))

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

pven schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 16:08:
[...]

beetje late reactie, maar er is een tooltje voor die dit kan:

http://www.binaries4all.nl/autounpack/

zit ook par en rar e.d. in, maar dat kan je uitschakelen en newsleecher laten doen. Hoop dat je er nog wat aan hebt. Heb het een jaar of 3 zo gebruikt, maar tegenwoordig doe ik het weer handmatig omdat ik op het werk weinig tijd heb .nzb'tjes te maken en te mailen naar mijfzelf.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 12-08-2008 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-06 08:12
Hmm, gebruik al een tijd newsleecher maar loop nu tegen iets aan.

Er blijft bij mij een NZB geimporteerd worden die ik maar niet wegkrijg. Zelfs na helemaal binnenhalen komt hij TOCH weer elke keer in de que te staan elke keer als ik newsleecher opstart.

Wellicht spot newsleecher ergens in de cache toch nog een NZB. Iemand die weet waar ik kan zoeken of waar ik ergens uit kan zetten dat hij zoekt naar nzb's? Erg vervelend om elke keer weer hetzelfde weg te moeten gooien in de que..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Options - Download - NZB Files? Daar kun je iig aanvinken waar NL moet zoeken naar NZB's.

En je kunt natuurlijk ook die NZB even opzoeken op je pc en die dan verwijderen. Zal vast wel ergens staan ;)

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:28:
[...]

beetje late reactie, maar er is een tooltje voor die dit kan:

http://www.binaries4all.nl/autounpack/

zit ook par en rar e.d. in, maar dat kan je uitschakelen en newsleecher laten doen. Hoop dat je er nog wat aan hebt. Heb het een jaar of 3 zo gebruikt, maar tegenwoordig doe ik het weer handmatig omdat ik op het werk weinig tijd heb .nzb'tjes te maken en te mailen naar mijfzelf.
Dan heb ik het daar in gezien, want dat programma gebruik ik al. Dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-06 08:12
Bastien schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 17:50:
Options - Download - NZB Files? Daar kun je iig aanvinken waar NL moet zoeken naar NZB's.

En je kunt natuurlijk ook die NZB even opzoeken op je pc en die dan verwijderen. Zal vast wel ergens staan ;)
Hmm, nee hij scant geen mappen waar nzb's in staan, dat is hem dus ook niet.
Ik ben hem even kwijt, wat is de command om te zoeken naar .nzb ook alweer? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94923

cd\
dir *.nzb /s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

job

Tomino schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 16:47:

Er blijft bij mij een NZB geimporteerd worden die ik maar niet wegkrijg. Zelfs na helemaal binnenhalen komt hij TOCH weer elke keer in de que te staan elke keer als ik newsleecher opstart.
Data en temp folder van newsleecher even leeggooien werkt meestal bij dat soort rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Tomino schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 16:47:

Wellicht spot newsleecher ergens in de cache toch nog een NZB. Iemand die weet waar ik kan zoeken of waar ik ergens uit kan zetten dat hij zoekt naar nzb's? Erg vervelend om elke keer weer hetzelfde weg te moeten gooien in de que..
Zoek je queue bestand op en smijt die weg als NL uit staat. Gegarandeerd dat er daar een fout in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Hmmm, sinds kort 3.9 in gebruik maar ik krijg de repair 'n extract niet aan de praat. Waar kan het allemaal aan liggen? Ik heb al op de newsleecher site gekeken, daar spreken ze wel over het niet kunnen handlen van "split-archives" (.001, .002) maar dat zijn toch bijna alle grote bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:11

Martinspire

Awesomeness

Ik heb zelf geen problemen met die .001 e.d. en bij mij werkt ie verder perfect. Misschien updaten naar 3.91 beta 2?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Martinspire schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 12:14:
Ik heb zelf geen problemen met die .001 e.d. en bij mij werkt ie verder perfect. Misschien updaten naar 3.91 beta 2?
verschilt bij mij. Soms doet hij het wel en soms niet. Maar heb ook wel een paar keer gehad (niet vaak) dat newsleecher de par bestanden opeens allemaal download, maar niks gaat uitpakken. Ook al een paar keer gehad dat hij niet uitpakt en de par bestanden in de que laat staan en roept dat er meer par bestanden nodig zijn. Handmatig wil het dan wel.

Beetje vaag allemaal, maar zal wel komen door de uploaders die wat scheef hebben staan waardoor newsleecher in de war raakt. Over het algemeen werkt het prima met 3.9 final hier (beta doe ik niet meer aan aangezien ik dan stukken mis in mijn supersearch en dat alleen kan oplossen door een image terug te zetten vreemd genoeg)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

In de volgende versie zullen een hoop bugs gefixt zijn. De laatste alpha die Spiril heeft gemaakt is in principe klaar als nieuwe beta. Ik mag er eigenlijk niet veel over zeggen (denk ik), maar ik meld wel even dat de licensie weer is aangepast. Dit heeft nu wel een voordeel, je hoeft niet meer aan te melden op de Members Area om je key te krijgen, dit zit nu in NL zelf.

Snoeki, je weet dat er wordt aangeraden om een van de laatste beta's te draaien ivm een paar bugs in de final. Ik meld het alleen even. Mocht je problemen hebben, meld die dan even op het forum zodat er naar gekeken kan worden. Wel vaag van je SS. Ik heb er nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bedankt, ik ga de laatste beta proberen en mooi dat die licentiekey ophaler nu ingebouwd zit, een fijne verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:51:
[...]

verschilt bij mij. Soms doet hij het wel en soms niet. Maar heb ook wel een paar keer gehad (niet vaak) dat newsleecher de par bestanden opeens allemaal download, maar niks gaat uitpakken. Ook al een paar keer gehad dat hij niet uitpakt en de par bestanden in de que laat staan en roept dat er meer par bestanden nodig zijn. Handmatig wil het dan wel.

Beetje vaag allemaal, maar zal wel komen door de uploaders die wat scheef hebben staan waardoor newsleecher in de war raakt. Over het algemeen werkt het prima met 3.9 final hier (beta doe ik niet meer aan aangezien ik dan stukken mis in mijn supersearch en dat alleen kan oplossen door een image terug te zetten vreemd genoeg)...
Dat die stukken weg zijn zit in de eerste beta 3.91. Maar in 3.91 beta 2 is dat gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Afgelopen vrijdag deze fijne app gekocht, was zat dat gekraakte versies weer eens niet werkten. Buiten dat vind ik dat newsleecher + supersearch zijn geld meer dan waard is. :)

[ Voor 3% gewijzigd door magnifor op 08-09-2008 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:47
ik heb sinds vandaag het probleem dat mijn symantec antivirus de newsLeecher.exe blokkeerd. Dus kan ik hem niet meer opstarten.
Iemand hier meer last van of een oplossing? kan nergens in symantec een optie vinden dat zegt "dit is geen virus" .......hulp welkom

Water-Escape

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:52

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Heb je je Symantec antivirus al geupdate?
Mogelijk dat er al een update is zodat je geen last meer hebt van een false positive.

• water_escape
ja, dat was de laatste update. Ook van gister. Nu net gedaan en er is geen laatste update meer.
Symantec staat ook netjes op 12-09-08 laatste update.

Niemand anders hier last van? of idee hoe te vermijden?

Water-Escape

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Geen Symantec nemen :P? Vind de consumenten versie (net als zo'n beetje alle andere tweakers) een kut pakket. Met AVG heb ik geen enkel probleem. Tot nu toe maar 1x een false positive gehad, en dat was op de MSN plugin van Trillian. Updatetje later was het opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

water_escape schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 12:52:
Niemand anders hier last van? of idee hoe te vermijden?
Net update gedaan van 3.9 final naar de nieuwste beta en geen melding van mcafee gekregen.

Hij zou het wel moeten doen: Mits je de corporate versie hebt of versie Pro 2003/9.0 . Met norton wel hierop letten: disable parental controls.

Met de nieuwste beta zijn trouwens alle problemen die ik met beta 1 had opgelost, heerlijk!

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 14-09-2008 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06 22:54
Symantec Corporate hier, geen last van dit euvel, update 13-9-2008, rev.3
Andere virusscanner nemen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Ik heb dus (volgens about in help)

symantec anitvirus
copyright 2006 symantec corporation
full version 10.2.0.298

last update: 15-09-2008 rev 2

hij blijft hem in quarantaine gooien, ook al recover ik hem. Kan nergens zeggen "dit is veilig".
of zou me .exe bestand echt ineens besmet zijn?

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

job

water_escape schreef op maandag 15 september 2008 @ 22:57:
hij blijft hem in quarantaine gooien, ook al recover ik hem. Kan nergens zeggen "dit is veilig".
of zou me .exe bestand echt ineens besmet zijn?
Heb je een legale versie van newsleecher?
Met illegale (gecrackte) versies van software willen virusscanner wel eens vervelend doen.
Ik ken symantec antivirus niet, maar het zou me verbazen als er geen functie in zit om bepaalde directories te excluden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
ja hij is legaal. En ik heb nergens die functie kunnen vinden helaas. Vind ik ook erg raar voor een full professioneel pakket.

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hebben meer mensen dat newsleecher niet meer automatisch de par2 bestanden unpaused als ze nodig zijn om reparaties uit te voeren (met de nieuwste beta)?

Is al de 2e keer in 2 dagen tijd dat de hele lijst niet uitgepakt is omdat de bestanden 1 of 2 blokjes nodig hebben. Als ik ze handmatig op downloaden zet haalt hij ze wel binnen?

Ik denk dat ik de final versie weer terugzet, elke beta die ik probeer geeft meer ellende dan mij lief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Heel soms gebeurd me dat, maar dat is vaak als ik meerdere verschillende posts in 1x "smart leech". Weet niet precies waar het aan ligt want soms gaat het wel gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ligt zeer waarschijnlijk aan het feit dat er "vol" in de naam zit, daar was al een fix voor maar tijdens de alpha test kwamen we nog een variant tegen waar RnE niet mee wilde werken. Is gefixt voor de volgende beta.

Hero Of Time, uit jouw post begrijp ik dat je een alpha-tester bent. Is de volgende release een 3.9 update of test je reeds voor 4.0?

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Momenteel nog 3.9 reeks. Wij alpha testers zaten ook al een beetje te zeuren hierover. Spiril is nog niet tevreden met de 3.9 release.

• LinuZZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:16
Hero Of Time schreef op woensdag 17 september 2008 @ 18:56:
Momenteel nog 3.9 reeks. Wij alpha testers zaten ook al een beetje te zeuren hierover. Spiril is nog niet tevreden met de 3.9 release.
en met rede, het is nog niet echt een product wat een final is als je het mij vraagt

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

• wvkreg
Wanneer komt de beta(s) van V4 uit? Al bekend?

3.91 is nog beta, dus daar moet eerst een final van komen

• wvkreg
3.91 is imho een onzinrelease. 3.9 is al final en heeft werkend RnE.
Ik wacht op 4, al een tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hero Of Time schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 23:45:
Ligt zeer waarschijnlijk aan het feit dat er "vol" in de naam zit, daar was al een fix voor maar tijdens de alpha test kwamen we nog een variant tegen waar RnE niet mee wilde werken. Is gefixt voor de volgende beta.
dat zit inderdaad in de naam, ik zal de nieuwe beta meepakken zodra hij er is. Bedankt, kon het niet vinden op het newsleecher forum.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 19-09-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

wvkreg schreef op donderdag 18 september 2008 @ 02:06:
Wanneer komt de beta(s) van V4 uit? Al bekend?
Er zijn nog geen alpha's uit van V4, dus er is niets bekend hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

3.95 Beta 1 - Released 23 Sep 2008
----------------------------------
#: Please note that the listview column settings (width,
visibility, etc) have been reset in this release, due to a bug
in the previous beta release.
+: NewsLeecher now uses a new license key system, which makes it
possible to register NewsLeecher without going to the members
area. Note that this is a pretty major change, so there might
be a few new betas coming out soon after this one, containing
fixes and tweaks related to this change.
+: Implemented 3 new skins for the interface in NewsLeecher. The
skins can be accessed by the buttons on the right side of the
main toolbar.
+: Lots of the GUI elements which have never been skinnable, now
are. Including the 'please wait' window, the bandwidth graphs,
etc..
+: It's now possible to replace exisiting SuperSearch bookmarks.
+: NewsLeecher now stores 10 rotating backups of the NewsLeecher
settings file, "setup.dat", in the
"%appdata%\newsleecher\backups\" folder.
The backups might be good to have if some of your NewsLeecher
settings get deleted, or your setup.dat file corrups for some
reason.
+: Implemented new feature which makes it possible to show
custom messages to the user when NewsLeecher is launched.
+: Implemented a new file manager feature, which makes it possible
to easily combine/merge selected files in the NewsLeecher File
Manager. This can be useful when combining HDTV '.TS' files for
example. The feature can be accessed from the 'toolbox' popup
placed on the 'Explorer' toolbar.
+: Implemented a new file manager feature, which makes it possible
to easily create folders based on the names of the files
selected in the NewsLeecher File Manager. The feature can be
accessed from the 'toolbox' popup placed on the 'Explorer'
toolbar.
+: NewsLeecher now fully supports networked folder paths for
downloading and Repair'n'Extract operations.
+: Clicking a 'folder' bookmark on the NewsLeecher File Explorer
tab, while holding down the CTRL or Shift key, will open the
bookmarked folder in a Windows Explorer window, instead of the
internal file explorer window.
*: Lots of smaller graphical user interface inconsistencies have
been corrected.
*: The "Automatic Backup" feature now also backups the state of
the Repair'n'Extract sets.
*: When launching, NewsLeecher can now detect whether the main
settings file, "setup.dat", is corrupted. If it is,
instructions on how to restore a "setup.dat" backup (new backup
feature described above), will be shown to the end-user.
*: The CPU usage has been decreased dramatically under certain
circumstances, when updating groups. Especially noticable
when updating picture groups.
*: The speed of the "Smart Select" feature has been improved
several hundred percent over the speed in previous releases.
*: Improved error checking performed by Repair'n'Extract.
*: Many small improvements. (More data stored in main setup.dat
settings file, instead of using multiple separate files)
!: Fixed bug where Repair'n'Extract would (rarely) unpause
incorrect PAR2 repair files in the download queue, in case many
PAR2 sets with almost similar named were queued for RnE.
!: Fixed bug where the 'Export to NZB' option didn't always work
when exporting headers which had just been received from the
usenet:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=16465
!: Lots of smaller bugfixes here and there. (Connections Panel
couldn't always be resized, better unicode support, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice! :)

De 'Modern Blue' skin vind ik er niet uitzien, de rest is wel ok. Ik heb wat kleine dingen gedownload en vooralsnog werkt het zoals ik verwacht. Wel moet je aan het beginnen je members-area-password weten, anders kan je hem niet registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Heb meteen geupdate naar deze nieuwe beta en moet toch zeggen dat die nieuwe skins (ok modern blue is niet mijn smaak maar de rest wel) toch wel beter zijn. Verder is het fijn om te weten dat er toch nog hard wordt gewerkt aan bugs, nieuwe features en andere zaken.

Verder is dit programma dus nu nog beter geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:34

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hij lijkt een stuk sneller bij mij. Die modern blue skin valt ook bij mij niet in de smaak overigens. Nu eens de nieuwe features verkennen :)

Erg jammer dat ze knopjes voor de skins op de bar hebben geplaatst ipv een net drop down menu item.

[ Voor 26% gewijzigd door Bor op 23-09-2008 19:03 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Bij mij lijkt ie ook sneller. Ben er tot nu toe tevreden mee. Wel irritant dat je column breedte settings opnieuw moet instellen...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Help!!!! schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 19:34:
Bij mij lijkt ie ook sneller. Ben er tot nu toe tevreden mee. Wel irritant dat je column breedte settings opnieuw moet instellen...
Klopt, had ik ook. Ook columns die je eerst op hidden had gezet krijg je weer te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat werd in de changelog al aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 94923 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 21:46:
Dat werd in de changelog al aangekondigd.
Ja maar maakt dat het minder irritant :?

BTW: het stond ook in de changelog van de vorige en zou "eenmalig" zijn... :o

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat zei ik ook gelijk in de alpha. Waarom moest het gebeuren, kreeg ik terug dat dit nu echt de laatste keer zou zijn, omdat er zoals staat vermeld, een foutje in zat. We wachten af of het nog een keer gaat gebeuren.

Hoe krijgen jullie hem werkende?
Heb hier een Nederlandse Windows XP Home (legaal) met alle updates erop en krijg deze melding:

c:\program files\newsleecher\newsleecher.exe
an error occured while tyring to rename a file in the destination directory
movefile failed; code 2
het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden

Als ik negeren kies krijg ik de newsleecher.exe niet geinstalleerd, nu maar de final weer teruggezet
Wie weet een tip? Wil hem ook graag bekijken.
Heb hier de vraag ook maar gesteld in mijn gebrekkige Engels:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=17194

Dit is trouwens ook erg lullig:
Just installed this beta and was horrified when It loaded up as the entire menu system is invisable, I use a black contrasted background due to eye sight condition and the current beta is useless for me and anyone who needs to a colour scheme other than the one that windows uses as standard.

Please can you fix this and also explain why it was done ?

[ Voor 105% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 24-09-2008 22:49 ]

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 13:31

reuzekind

Ik geloof in GoT

Ik zit met een raar probleem met Newsleecher. Als ik een NZB file download, dan krijg ik de vraag in firefox wat ik er mee wil doen, ik selecteer dan 'openen met newsleecher.exe', en de nzb wordt geladen. Alleen de laatste tijd heb ik het probleem dat hij hardnekkig elke keer een nzb blijft laden die ik een maand of 2 geleden gebruikt heb, buiten de nzb om die ik dan op dat moment open.

Ik heb hem al opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat. Iemand misschien een oplossing?

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuZZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:16
reuzekind schreef op donderdag 25 september 2008 @ 19:24:
Ik zit met een raar probleem met Newsleecher. Als ik een NZB file download, dan krijg ik de vraag in firefox wat ik er mee wil doen, ik selecteer dan 'openen met newsleecher.exe', en de nzb wordt geladen. Alleen de laatste tijd heb ik het probleem dat hij hardnekkig elke keer een nzb blijft laden die ik een maand of 2 geleden gebruikt heb, buiten de nzb om die ik dan op dat moment open.

Ik heb hem al opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat. Iemand misschien een oplossing?
om je eerste probleem op te lossen (nzb openen met firefox) kun je bij openen met aanvinken dat je altijd newsleecher wil gebruiken voor .nzb files.

je 2e probleem, heb je bij de herinstallatie de data map van Newsleecher weggegooid, als dat niet zo is zit je nog met je oude settings te werken waar dan vermoedelijk nog de oude nzb staat ofzo... kun je misschien de oude nzb verplaatsen zodat newsleecher hem niet meer kan vinden?

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

reuzekind schreef op donderdag 25 september 2008 @ 19:24:

Dit hebben we tijdens de alpha ook gemerkt, was een gebruiker die dit had. Na wat testen, waren wij niet in staat het probleem te herhalen. Gebruik je de laatste beta (3.95b1)? Zoja, post het even op het forum zodat het bekend it dat het met deze versie ook niet is opgelost. Er is wel iets aangepast met het openen van NZB bestanden, deze worden niet eerst naar de temp map van NL gezet voordat er geïmporteerd wordt, maar wordt het bestand van de huidige locatie gepakt (dus openen vanuit een browser pakt hij dus uit de temp inet files). Purge deze dus eens van alle NZB bestanden, laat geen oude achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 13:31

reuzekind

Ik geloof in GoT

LinuZZ schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 07:31:
[...]

om je eerste probleem op te lossen (nzb openen met firefox) kun je bij openen met aanvinken dat je altijd newsleecher wil gebruiken voor .nzb files.

je 2e probleem, heb je bij de herinstallatie de data map van Newsleecher weggegooid, als dat niet zo is zit je nog met je oude settings te werken waar dan vermoedelijk nog de oude nzb staat ofzo... kun je misschien de oude nzb verplaatsen zodat newsleecher hem niet meer kan vinden?
Het 1e probleem is niet echt een probleem, ik vertelde dit meer om uit te leggen hoe ik Newsleecher gebruik icm NZB bestanden.

Ik heb in de installatie map van Newsleecher geen NZB bestanden staan, deze worden dus denk ik opgeslagen in een temp dir van windows. Ik zal eens zoeken of ik dat kan vinden, en hem dan handmatig verwijderen.
Hero Of Time schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 21:00:
[...]

Dit hebben we tijdens de alpha ook gemerkt, was een gebruiker die dit had. Na wat testen, waren wij niet in staat het probleem te herhalen. Gebruik je de laatste beta (3.95b1)? Zoja, post het even op het forum zodat het bekend it dat het met deze versie ook niet is opgelost. Er is wel iets aangepast met het openen van NZB bestanden, deze worden niet eerst naar de temp map van NL gezet voordat er geïmporteerd wordt, maar wordt het bestand van de huidige locatie gepakt (dus openen vanuit een browser pakt hij dus uit de temp inet files). Purge deze dus eens van alle NZB bestanden, laat geen oude achter.
Ik gebruik 3.8 Final. Ik zal m'n temp files eens doorspitten op NZB files en deze verwijderen, en gelijk van versie updaten.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik krijg op het newsleecher forum maar geen ondersteuning voor mijn problem (nieuwe beta werkt niet). Is er een andere manier om ze daar aan het werk te zetten?

Ik betaal er toch voor of zit er geen support op de beta versies? De final versie werkt wel bij mij, maar ik wil graag de nieuwe beta gebruiken (maar die krijg ik vreemd genoeg niet geinstalleerd).

volgens mij heb ik alleen het bestand newsleecher.exe nodig dat op je pc staat NA installatie. Kan iemand dat bestand wellicht uploaden voor mij ergens? De rest installeert hij namelijk wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je al geprobeerd om alle restanten te verwijderen? (Zie het kopje 'herinstallatie' in de startpost.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kreeg deze reactie op het forum:

There are many other posts about this error on the net. It seems to be a conflict with AV software locking the file and/or directory.

Try disabling the AV software while installing, installing when booted into SafeMode, or right-click on the installer and select "Run as Admin".

Ik heb virusscanner verwijderd en in veilige modus newsleecher beta geinstalleerd en het werkt! Heb trouwens niet de oude versie verwijderd (wilde het eerst zo proberen om mijn instellingen niet kwijt te raken).

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 04-10-2008 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu met nieuwe beta mcafee 2009 erop gezet en mcafee slaat gelijk aan en zegt dat het virus new poly win32 in newsleecher.exe zit?

deze melding krijg ik exact:

McAfee has automatically blocked and quarantined an infected file on your computer. You can restore quarantined files from the Restore pane in SecurityCenter.

About this Virus
Detected: New Poly Win32 (Virus)
Quarantined From: C:\Program Files\NewsLeecher\newsLeecher.exe

A virus is a self-replicating program that can harm your computer, compromise its security, and damage valuable files.\

En dit was op 24 september al gemeld aan mcafee, maar nog geen nieuwe update? Ik haal mijn virusscanner wel eraf, alleen maar ellende ermee. Stap wel over op een andere die newsleecher wel toestaat, ben het gedonder nu zat. Ben alweer 2 uur aan het prullen op mijn vrije zaterdag.

Edit: met norton 360 v2 nl heb ik geen enkel probleem meer. Heerlijk, werkt nu allemaal zoals het hoort en de nieuwe beta lijkt een stuk sneller met parren en rarren, hele verbetering althans op mijn pc (die al wat ouder is).

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 04-10-2008 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

McAfee heeft de nare gewoonte te vaak een false-positive te geven. Hierdoor zou ik nooit iemand die antivirus aanraden. Norton schijnt een stuk beter te zijn dan de oudere resource hogs die ze hadden. AVG daarentegen (net als NOD32, maar is niet gratis) zijn heel licht en merk je niet.

Er is nog geen woord van Spiril over een nieuwe versie, zelfs geen alpha of wat dan ook. Hopelijk is 3.95 de laatste serie van 3.x. Intern is er al wel v4 code toegevoegd, alleen nog niet actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276416

hee allemaal,

ik zit met een probleem als ik newsleecher connect valt mijn draadloos internet gelijk uit. en moet ik ,mijn draadloos internet gelijk helemaal herstellen om weer internet verbinding te krijgen en kan ik gewoon weer internetten e.d maar als ik dan weer wil gaan connecten valt deze meteen weer uit.. iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ???

heb al wirreless zero configuration service uitgezet maar ook geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hero Of Time schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 00:57:
McAfee heeft de nare gewoonte te vaak een false-positive te geven. Hierdoor zou ik nooit iemand die antivirus aanraden. Norton schijnt een stuk beter te zijn dan de oudere resource hogs die ze hadden. AVG daarentegen (net als NOD32, maar is niet gratis) zijn heel licht en merk je niet.
Norton is een heel stuk lichter geworden, maar als ik op 100% snelheid download en tegelijk newsleecher laat unparren en unrarren en een dvd ga branden, dan kan ik verder niets meer op de pc doen. Bij mcafee kon ik toen nog andere dingen doen, dus hij is nog wel iets zwaarder (maar een hele verbetering met vorige versies gelukkig).

Misschien toch eens overstappen naar AVG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martenjansen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:11
Ik heb sinds kort het probleem dat de grafiek en activity balk verdwenen is.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit terug krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

martenjansen schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:56:
Ik heb sinds kort het probleem dat de grafiek en activity balk verdwenen is.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit terug krijg?
Kijk eens onderaan in je statusbalk. Daar zie je een vergrootglas. Klik daar op. Je zal vast een keer op "Z" hebben gedrukt. Die kan je ook gebruiken om hem weer terug te krijgen.
Ik heb al gevraagd of de sneltoetsen aangepast kunnen worden door een modifier erbij te zetten, zoals je al bij leech opties hebt. Dit met het oog op het snel bladeren door je headers/supersearch resultaten. Gewoon typen waar het bericht mee begint en erheen scrollen. Net zoals je bij andere programma's hebt (windows explorer enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Anoniem: 32279 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 15:08:
[...]

Norton is een heel stuk lichter geworden, maar als ik op 100% snelheid download en tegelijk newsleecher laat unparren en unrarren en een dvd ga branden, dan kan ik verder niets meer op de pc doen. Bij mcafee kon ik toen nog andere dingen doen, dus hij is nog wel iets zwaarder (maar een hele verbetering met vorige versies gelukkig).

Misschien toch eens overstappen naar AVG.
Ik ben hier eens wat leuke dvds aan het downloaden (22 van toon) en terwijl ik dit doe (@ 2mbps) kijk ik in HD naar een tv serie, heb ik de browser met enkele tabbladen open staan, ben ik op msn nog bezig en staan er nog wat dingen open en met ESET Smart Security heb ik nergens last van. (Nod32 is de antivirusscanner ervan, dus dan weet je een beetje wat je kunt verwachten.) Werkt prima hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 13:40
Dat is geen goeie vergelijking, downloaden @ mbps is peanuts, browser die gewoon openstaat verbruikt buiten memory bijna geen resources, zelfde voor msn.
Ik gok dat snoeki een snellere lijn heeft, parren en unrarren vraagt veel cpu EN disk en een dvd branden idem.
Ik kan me dus wel voorstellen dat dat je pc redelijk druk bezig houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik bedoelde ook niet 2mbits p er seconde maar 2 mb per seconde en dan gaat het hard hoor. HD afspelen is ook veel systeem resources en die anderen waren niet zozeer om aan te geven dat ze zwaar zijn, maar meer dat ze wel gewoon werken zonder traag te zijn of vast te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 13:40
OK, 2MB/s is natuurlijk wel al een verschil. :P
HD valt wel mee, tenzij je 1080p op een P4 bedoelt natuurlijk :)

Maar ik begrijp je punt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martenjansen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:11
Bedankt he!!! Ik heb me rot gezocht in de menu's.
Hero Of Time schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 20:44:
[...]

Kijk eens onderaan in je statusbalk. Daar zie je een vergrootglas. Klik daar op. Je zal vast een keer op "Z" hebben gedrukt. Die kan je ook gebruiken om hem weer terug te krijgen.
Ik heb al gevraagd of de sneltoetsen aangepast kunnen worden door een modifier erbij te zetten, zoals je al bij leech opties hebt. Dit met het oog op het snel bladeren door je headers/supersearch resultaten. Gewoon typen waar het bericht mee begint en erheen scrollen. Net zoals je bij andere programma's hebt (windows explorer enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb even niet in de gaten gehouden of dit al gepost is, maar ik had een heeeeeel trage supersearch en voor dat probleem is een update uitgekomen:

http://www.newsleecher.com/nlsstest.exe

scheelt bij mij echt een minuut per zoekactie die ik binnenhaal!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vergeet ik te melden dat dit bestandje je 3.95 beta 2 (unofficial test) geeft, maar werkt prima zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Anoniem: 32279 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 21:04:
vergeet ik te melden dat dit bestandje je 3.95 beta 2 (unofficial test) geeft, maar werkt prima zo te zien.
Dat is een versie die wij alpha testers niet eens hebben gekregen. Heb jij even een primeur :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hero Of Time schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:23:
[...]

Dat is een versie die wij alpha testers niet eens hebben gekregen. Heb jij even een primeur :P.
volgens mij zit er verder niets extra's in, alleen de oplossing voor dit probleem. Wel fijn dat dit zo snel tijdelijk kon worden opgelost. Maar ze kunnen beter de alpha testers er eerst naar laten kijken lijkt mij, het is wat riskant om het zo te spelen lijkt mij. Maar hier werkt het in iedergeval weer als vanouds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dit gebeurt wel vaker. Als Spiril iets ziet wat een gebruiker ook heeft en hij heeft het na een kleine aanpassing niet meer, dan zal hij het uitbrengen zonder de alpha testers te vragen. Dit omdat het anders te lang kan duren voordat hij een daadwerkelijk antwoord heeft of het is opgelost of niet. Meer een service naar de gebruikers toe dat zoiets snel wordt opgelost. Ik heb dit voordat ik alpha tester was ook al een paar keer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
vanmorgen heeft NOD besloten dat newsleecher.exe een virus is en heeft hij hem verwijderd. Sindsdien kan ik hem ook niet meer installeren zonder dat NOD een melding geeft.

what gives?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Kaasplank schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:15:
vanmorgen heeft NOD besloten dat newsleecher.exe een virus is en heeft hij hem verwijderd. Sindsdien kan ik hem ook niet meer installeren zonder dat NOD een melding geeft.

what gives?
Zelfde hier. Overigens geeft NOD32 niet aan dat de nieuweste beta een virus is maar dat er een packer word gebruikt. Waarschijnlijk zit het euvel hem in de copy protectie die in de nieuwe beta te vinden is. Hopelijk komt eset snel met een nieuwe definitie uit om deze false positive er uit te filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik denk dat er inderdaad iets veranderd is, maar op het forum hadden ze al gemeld dat het een false-positive is.
Als je een exclusion voor de newsleecher.exe maakt kun je hem weer (tijdelijk) gebruiken, als je daarna het bestand weer terugzet.

Wordt als het goed is aan gewerkt door ESET, dus dat komt wel goed.

[ Voor 60% gewijzigd door Martinspire op 17-10-2008 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De laatste tijd valt het me op dat het echt een eeuwigheid duurt totdat geselecteerde artikelen uit de SuperSearch in de queue worden geplaatst. Hierbij gebeurt het soms dat het wel 10 minuten in beslag neemt. 8)7

Meer mensen met deze ervaring?

(Ik gebruik de meest recente beta.)

[ Voor 7% gewijzigd door pven op 28-10-2008 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

pven schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:05:
De laatste tijd valt het me op dat het echt een eeuwigheid duurt totdat geselecteerde artikelen uit de SuperSearch in de queue worden geplaatst. Hierbij gebeurt het soms dat het wel 10 minuten in beslag neemt. 8)7

Klopt, vooral bij een grote hoeveelheid bestanden (dvd's en groter) staat het programma soms wel een halve minuut still. En bij HD e.d. zelfs nog wel langer.

Als dit bij de volgende release ook zo is, dan denk ik eraan om 3.9 final maar weer terug te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

pven schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:05:

(Ik gebruik de meest recente beta.)
Heb je de versie van deze post: Anoniem: 32279 in "Het grote NewsLeecher topic deel 2" al geprobeert? Het schijnt een stuk beter te zijn met die test versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Die versie staat niet meer online. Kan ook geen goede link meer vinden dus heeft iemand een mirror?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-04 15:43

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Waarom kan je Newsleecher niet gewoon kopen met PayPal? Ok, het kan wel, maar dan moet je weer een 'billing-address' opgeven, en als je met een creditcard koopt hoeft dat niet? :?

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Martinspire schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 01:03:
Die versie staat niet meer online. Kan ook geen goede link meer vinden dus heeft iemand een mirror?
Dat zou inderdaad handig zijn. Erg lastige bug. Hoop dat men snel met een fix komt (als in een nieuwe beta versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Martinspire schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 01:03:
Vandaag is 3.95 Beta 2 - Released 29 Oct 2008 uitgekomen die dit probleem oplost en meer:
3.95 Beta 2 - Released 29 Oct 2008

----------------------------------

+: As suggested, the 'Leech Specify' dialog now implements an

option to add articles to the download queue in 'paused' mode:

http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=17262

*: The previous beta contained some code that seriously impacted

the NewsLeecher performance under certain conditions, such as

when articles were fetched from SuperSearch. This has been

taken care of.

*: Improved the way the 'Leech Specify' dialog logic works, so

it goes more along the lines discussed here:

http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=16286

!: Fixed bug where the queue manager didn't work properly:

http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=17285

[ Voor 144% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 30-10-2008 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik weet toch zeker dat ik had gepost dat er een nieuwe versie uit was voordat Snoekie dat deed. Zeker verwijdert....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had jouw post gezien inderdaad eerder vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik heb de nieuwe versie erop staan en het is inderdaad gefixed. Al vind ik Supersearch nog steeds niet megasnel. Maar goed, dat zal wel weer aan mn internet liggen.

Verder hoop ik dat ze nog eens wat gaan toevoegen.
Zo zou ik graag nog zien dat downloads gegroepeerd kunnen worden.
Dat je dus kiest voor DVD X om te downloaden.

Je selecteert 1 bestand. Kiest voor group download (oid) en dat je dan alle bestanden van die download automatisch in je queue hebt staan waarbij ze met een plus of min uitgeklapt en ingeklapt kan worden. (Beetje de mappen uit windows verkenner, zeg maar)

Zoiezo zou ik het wel fijn vinden als je downloads kunt groeperen aangezien je dan veel makkelijker kunt zien hoe ver je downloads zijn (en als er dan nog een tijd bij staat hoe lang een specifieke download duurt zou het helemaal geweldig zijn.

Zal binnenkort eens posten op het forum van Newsleecher. Want dit is eigenlijk het enigste wat ik nog mis aan dit geweldige programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Martinspire, maak het kenbaar bij Spiril. Als hij de wens niet kent zal het zeker nooit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Martinspire schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 00:47:
Ik heb de nieuwe versie erop staan en het is inderdaad gefixed. Al vind ik Supersearch nog steeds niet megasnel. Maar goed, dat zal wel weer aan mn internet liggen.
Gisteravond even mee zitten spelen en hij is bij mij sneller dan ooit geworden. Maar misschien was het niet druk (23:00 ongeveer dat ik wat dingen in de que heb gezet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook bij 3.95 beta 2 roept Eset Smart Security dat er een virus in Newsleecher.exe zit :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Martinspire schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 00:47:

Verder hoop ik dat ze nog eens wat gaan toevoegen.
Zo zou ik graag nog zien dat downloads gegroepeerd kunnen worden.
Dat je dus kiest voor DVD X om te downloaden.

Je selecteert 1 bestand. Kiest voor group download (oid) en dat je dan alle bestanden van die download automatisch in je queue hebt staan waarbij ze met een plus of min uitgeklapt en ingeklapt kan worden. (Beetje de mappen uit windows verkenner, zeg maar)

Zoiezo zou ik het wel fijn vinden als je downloads kunt groeperen aangezien je dan veel makkelijker kunt zien hoe ver je downloads zijn (en als er dan nog een tijd bij staat hoe lang een specifieke download duurt zou het helemaal geweldig zijn.

Zal binnenkort eens posten op het forum van Newsleecher. Want dit is eigenlijk het enigste wat ik nog mis aan dit geweldige programma.
Grouped downloads en headers staat in de todo voor v4. Evenals de grouped download queueing. Maar als je Leech Smart doet, heb je al alles wat zo'n beetje bij de eerste file van de upload hoort. Doe maar eens een Smart Select.
Anoniem: 94923 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:51:
Ook bij 3.95 beta 2 roept Eset Smart Security dat er een virus in Newsleecher.exe zit :|
Er zijn steeds meer anti-virus programma's die NL spontaan als false positive zien. Momenteel bekend bij mij zijn McAfee, Eset NOD32 en ik dacht ook Kaspersky te zien. Op het forum staat er meer over.

* Hero of Time is blij dat hij is overgestapt op Linux. NL via Wine werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Anoniem: 94923 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:51:
Vreemd, ik heb ook Eset Smart Security maar die ziet Newsleecher niet als een dreiging.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Hero Of Time schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:01:
[...]

Grouped downloads en headers staat in de todo voor v4. Evenals de grouped download queueing. Maar als je Leech Smart doet, heb je al alles wat zo'n beetje bij de eerste file van de upload hoort. Doe maar eens een Smart Select.

[...]

Er zijn steeds meer anti-virus programma's die NL spontaan als false positive zien. Momenteel bekend bij mij zijn McAfee, Eset NOD32 en ik dacht ook Kaspersky te zien. Op het forum staat er meer over.

* Hero of Time is blij dat hij is overgestapt op Linux. NL via Wine werkt prima.
Smart select ken ik wel, maar werkt niet altijd 100%. Maar ik zou zo graag zien dat die downloads gegroepeerd kunnen worden. Zoals in Alt.Binz wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Eventjes geduld dus, v4 gaat dat krijgen. De code is er al, alleen niet actief. En nee, hij gaat het nu niet weer actief zetten, omdat het een te grote feature is met mogelijke bugs die niet voor de 3.9 serie bedoelt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Belangrijke update uitgekomen: Newsleecher v3.95 Beta 2 (unofficial tst)

http://www.newsleecher.com/nltest.exe

Blijft er maar even opstaan net als vorige keer, deze versie werkt met alle virusscanners. Have fun!
En haal hem snel binnen, het is een tijdelijke file en wordt binnenkort vervangen door nieuwe final of nieuwe beta.

[ Voor 255% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 01-11-2008 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 08:52:
Belangrijke update uitgekomen: Newsleecher v3.95 Beta 2 (unofficial tst)

http://www.newsleecher.com/nltest.exe

Blijft er maar even opstaan net als vorige keer, deze versie werkt met alle virusscanners. Have fun!
En haal hem snel binnen, het is een tijdelijke file en wordt binnenkort vervangen door nieuwe final of nieuwe beta.
Deze wordt inderdaad door Eset Smart Security geaccepteerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik NL start, dan krijg ik de onderstaande melding:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VCYJpwWLEGJ7b8qqPelVp36L/full.png

Als ik daarna op OK klik, dan werkt NL zoals het hoort. Ik krijg deze melding echter niet weg. RnE is staat uit bij mij en daarbij is de RnE-queue leeg. Iemand een idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
pven schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 12:59:
[afbeelding]

Als ik daarna op OK klik, dan werkt NL zoals het hoort. Ik krijg deze melding echter niet weg. RnE is staat uit bij mij en daarbij is de RnE-queue leeg. Iemand een idee? :)
Ik heb de melding niet gehad.Maar had gister een film gedownload en die wou die niet uitpakken.
Of het is toeval of de unofficial tst is niet goed. Uitpakken met winrar ging wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

[afbeelding]

Clear je settings eens, misschien is er in de setup.dat file het deel over RnE corrupt en pakt de auto backup/restore functie dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]

heb dit weleens in het verleden gehad. Enige oplossing die voor mij werkte was heel newsleecher verwijderen via add/remove in windows en daarna opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pimpimmers schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 13:06:
[...]

Ik heb de melding niet gehad.Maar had gister een film gedownload en die wou die niet uitpakken.
Of het is toeval of de unofficial tst is niet goed. Uitpakken met winrar ging wel gewoon.
Vergeten te melden: ik had het met de vorige versie ook al. :)

Vanavond ga ik een-en-ander opschonen. Wordt vervolgd.

Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste

Let op:
~[html]Problemen met aantal connecties of de snelheid die je haalt? Post dit in het juist topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1429019">Newsservers met binaries ~~~[deel 10]</a>; dus niet hier!~[/html]