3D Contest v47: Speelgoed Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 8.485 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moser
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

moser

And then there was silence

Anoniem: 163535 schreef op maandag 25 september 2006 @ 19:58:
[...]

nu je het zegt, ik ben de lontjes vergeten :P

maar ik weet niet hoe Dof in Cinema 4d heet, en hoe het werkt. dus dat word dan ff zoeken
Bij rendersettings naar Effects gaan
Bovenaan rechts klikken op het pijltje bij Post-effects en dan kiezen voor Depth of field

De manual van Advanced Render heeft een heel hoofdstuk over het effect (met verhelderende voorbeelden)

A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Anoniem: 163535 schreef op maandag 25 september 2006 @ 19:26:
Dank je, ben ook wel even zoet geweest met zo'n compositie te maken, maar de volgende compositie die ik meot maken is nog een stukje moeilijker, maar heb al een beetje geprobeert:

[afbeelding]

vind het een best chaotische render, maar hij geeft ook weer zoiets van drukte van kinderen mee 8)
mischien moet ik nog wel meer speelgoed maken.

of heeft iemand nog goed ideeen voor mijn compositie (ik wil zo min mogelijk verplaatsen: blokkendoos, alfabet blokken, blokkendorp)
Ik zou qua verlichting voor de Toystory look gaan. vrolijke kleuren, helder licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeaggie
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
ik zou vooral de belichting aanpassen. DOF klinkt idd ook als interresant idee :*) als de belichting anders is komt de compositie beter uit denk ik; bijvoorbeeld links boven is te donker... ik zou de lichtbron wat hoger plaatsen en naar beneden laten schijnen. denk eraan dat het speelgoed op de grond ligt, daar ligt niet een spot naast op dezelfde hoogte! (moet ik in mn poppenhuis scene ook nog aanpassen O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:46

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Nog een updateje van mijn kant:

Afbeeldingslocatie: http://www.roelveldhuyzen.nl/pages/image.asp?p=1&type=got&id=6

Heb idd een subdivide over t bakje heen gegooid, is nu wat strakker, maar ik ben er nog niet helemaal tevreden over...

Merk wel weer dat ik vandaag meer afleveringen van 'Bones' heb zitten kijken dan dat ik hier mee bezig ben geweest :X
Morgen maar beter m'n prioriteiten ordenen enzo :P

[ Voor 11% gewijzigd door Spike_wolf op 01-10-2006 19:20 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeaggie
  • Niet online
@Spike_Wolf: bakje ziet er al beter uit :) is het een zandbak of modderbak? ik zou nog iets aan de zandbak textures werken, model is goed!

ik ben ook weer even bezig geweest:
Afbeeldingslocatie: http://www.pichotel.com/pic/4167AA0GT/69610.jpg
uiteraard ben ik nog niet tevreden met de belichting :P verder is de texture op het dak wel goed gelukt, het maakt het een stuk beter. Het trappetje bij de hoogslaper kan misschien iets duidelijker (de treden?) of zo laten?

[ Voor 18% gewijzigd door smeaggie op 26-09-2006 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830

@smeaggie:

Zo, dat ziet er erg leuk uit :)

• Ik zie geen scharnierdingetjes tussen de deurtjes en het poppenhuis :)
• Een hele grote d:)b voor het gebruik van de afgeronde hoeken
• Dat dak is erg leeg onderaan. Een dakgoot oid zou het af maken denk ik.
• Heb nog meer commentaar maar ben moe en het is laat dus dat komt wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeaggie
  • Niet online
Anoniem: 105830 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 03:45:
@smeaggie:

Zo, dat ziet er erg leuk uit :)

• Ik zie geen scharnierdingetjes tussen de deurtjes en het poppenhuis :)
• Een hele grote d:)b voor het gebruik van de afgeronde hoeken
• Dat dak is erg leeg onderaan. Een dakgoot oid zou het af maken denk ik.
• Heb nog meer commentaar maar ben moe en het is laat dus dat komt wel :P
Bedankt!

* de deuren hebben wel degelijk een draaibare constructie, is niet echt te zien op de render. ik kan vannacht wel een close-up renderen...
* thnx, het kost wat rendertijd maar dan heb je ook wat :) overigens kan je in lightwave als je een box maakt gewoon afgeronde hoeken instellen dus moeilijk is anders O-)
* op mn referentie plaatje is het dak ook wat leeg onderaan :P dakgoot is wel een goed idee, komt erbij!
* ik hoor graag de rest van het commentaar als je wakker bent :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

smeaggie, dat ziet er al heel goed uit zeg :D

En die bak is op t moment nog een 'plane' bak :P Zit nog geen texture op, vandaag dat ie er nogal wazig uit ziet enzo.. de planken krijgen ook nog een hout texture :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hier nog een update van mijn kant:

Afbeeldingslocatie: http://www.roelveldhuyzen.nl/pages/image.asp?p=1&type=got&id=7

Klein straatje gelegd :)
Nu eens kijken of ik een mooi grasmatje kan maken..

[ Voor 20% gewijzigd door Spike_wolf op 01-10-2006 19:21 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181231

Spike_wolf schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 19:27:
Hier nog een update van mijn kant:

[afbeelding]

Klein straatje gelegd :)
Nu eens kijken of ik een mooi grasmatje kan maken..
Ik zou dat straatje een andere kleur maken, iets van grijs ofzo. Echt rode straten heb ik nog niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Anoniem: 181231 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 19:31:
[...]

Ik zou dat straatje een andere kleur maken, iets van grijs ofzo. Echt rode straten heb ik nog niet gezien
Gebeurt ook nog.. ik ben nu eerst bezig met een steen texture voor die stenen.. nu zijn ze nog gewoon rood, zonder texture..
Eerst die texture af maken.. dan ga ik gras kweken B)

[Edit]

Texture voor de stenen af gemaakt, en een schutting geplaatst...

Afbeeldingslocatie: http://www.roelveldhuyzen.nl/pages/image.asp?p=1&type=got&id=8

Dan nu maar eens gras zaaien.. komt steeds wat anders tussen :/ :+

[ Voor 33% gewijzigd door Spike_wolf op 01-10-2006 19:22 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:49
@ spike_wolf: misschien moet je die bolderkar nog wat meer roest- en schaafplekken geven... deze lijkt me iets te nieuw :p
Ook is de zandbak nog wat leeg, en zien de banden er nog een beetje raar uit (banden hebben meestal van de strepen over de omtrek lopen)
Ook is de schutting nog een beetje texture-less...

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Prima commentaar idd.
-In de zandbak komen nog een emmertje, schepje, graaf autotje, etc :P
-De streep op de banden is wel een goed idee
-Er komt nog wat zooi in de kar.. wat speelgoed.. voetbal ofzo
-Texture voor de schutting moet nog gemaakt worden idd.. zit nu een standaard dingetje op voor het idee.
-Ook de texture voor het hout van de zandbak word nog anders.. meer variatie.
-Een texture met beschadigingen/roest is voor de kar misschien ook geen slecht idee :)

Thanks for the pointers.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Het Thunderbirds spul gaat er al goed en uitgebreid uit zien...
Maarre, ik kan niet wachten op een mooi treinsetje met die houten zooi... dat ligt nog ergens op zolder bij mij pa thuis !!!
Briljant is dat...
Jammer dat ik enkel kan sketchuppen, en simpel dan ook nog... Ik kan niet 3d modellen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:47
niet zeuren en gewoon beginnen is het beste advies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
precies :)
BTW: is het namaken van de X360 controller ook binnen de limits van deze wedstrijd? Ik kan geen ander leuk speelgoed bedenken ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:30
Maak je klaar voor een verontrustend bericht

Ik weet niet of mijn treinbaan nog wel afkomt, aangezien ik een heel erg vaag probleem heb met camera's in Blender. Zie het Post hier je 3D-stuff-topic voor meer details

Einde verontrustend bericht

Ik vind het echt jammer van dat probleem. Dit zou mijn eerste volledige 3D-scene worden. Ik hoop dat het nog op tijd opgelost kan worden.

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-05-2023
link0007 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 22:47:
precies :)
BTW: is het namaken van de X360 controller ook binnen de limits van deze wedstrijd? Ik kan geen ander leuk speelgoed bedenken ^_^
Maak een hoop klei en een paar figuurtjes :P

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
uhm even over die kar en de zandbak enzo :P het gaat nu meer lijken op een leuke tuin met bestrating en gras enzo, maar het bljift een speelgoed contest he :P

• link0007
er staat toch speelgoed in de tuin :+
maar deze contests lijken me toch ook wel deels om realisme te gaan, vandaar :P

• Duesenberg J
Mijn grote probleem met de camera's verdween net zo plotseling als dat het gekomen was. Het was wel een heel erg vaag voorval, maar dan nu eindelijk toch nog iets van mijn kant:

Hier is een heel erg slordige vooruitblik over de compositie van mijn final. Ik weet niet zeker of het deze compositie wordt.
Afbeeldingslocatie: http://img.photoamp.com/i/sKRVVH.jpg
Zoals je vast wel ziet, moet er nog flink wat aan gebeuren, zoals textures, het precies leggen van de baan en het maken van de onderdelen die ervoor zorgen dat de baan hoger kan lopen.

edit:
Afbeeldingslocatie: http://img.photoamp.com/i/AOnflbQsaU.jpg
Camerastandpunt iets veranderd, hout texture die wat beter is dan de vorige en een tapijtje gelegd

[ Voor 13% gewijzigd door Duesenberg J op 27-09-2006 19:53 ]

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-04 13:03
Duesenberg J schreef op woensdag 27 september 2006 @ 18:21:
Mijn grote probleem met de camera's verdween net zo plotseling als dat het gekomen was. Het was wel een heel erg vaag voorval, maar dan nu eindelijk toch nog iets van mijn kant:

Hier is een heel erg slordige vooruitblik over de compositie van mijn final. Ik weet niet zeker of het deze compositie wordt.
[afbeelding]
Zoals je vast wel ziet, moet er nog flink wat aan gebeuren, zoals textures, het precies leggen van de baan en het maken van de onderdelen die ervoor zorgen dat de baan hoger kan lopen.
Ik heb het probleem met je camera's en materialen ook niet kunnen vinden helaas, het enige dat me wel opviel is dat je locomotief uit één geheel bestaat en daarom 5 materialen toegewezen heeft gekregen maar daar zat rood.001 ook al niet bij. Maar het probleem is al weer verholpen dus succes met je project verder.

Ik ben zelf ook al wel wat aan het modellen geweest voor deze contest maar vond het tot nu toe nog geen WIP waardig. Ik heb nog wat meer dingen lopen, dus even kijken hoeveel tijd ik overhoud om aan de contest te werken.

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Anoniem: 131038

WIP:
Afbeeldingslocatie: http://img70.imageshack.us/img70/4606/testrender3jr3.png
Afbeeldingslocatie: http://img70.imageshack.us/img70/6151/testrender4mi7.th.png

Afbeeldingslocatie: http://img101.imageshack.us/img101/2743/testrender5xr7.png
Afbeeldingslocatie: http://img101.imageshack.us/img101/8693/testrender6my8.th.png

• Thrilled
mm ik ben mijn thunderbirds scene eigelijk spuugzat... sowieso moet ik maandag beginnen met stage en vanaf dan heb ik helemaal geen tijd meer.. ik denk dat alles maar een beetje bij elkaar zet ofzo en een mooie render ervan probeer te maken.. tis ook niet meer leuk om te renderen, duurt echt elke keer 10 minuten.. en om even te kijken of er een foutje in zit, aanpassen en weer renderen.. duurt gewoon te lang...

edit/

mm :| :/ klote berg, texture is uitgerekt, i know, komt nog wel goed.. ben het echt spuugzat eigenlijk :P en niet alles "staat" werkelijk op de grond.. niet te veel afkraken bitte :'(

Afbeeldingslocatie: http://www.kevinos.technotop.nl/wip18.png

[ Voor 23% gewijzigd door Thrilled op 28-09-2006 13:47 ]

• smeaggie
  • Niet online
@Thrilled: en je begon zo goed! c'mon, zet radiosity uit voor je test renders en de scene is in 2 minuten klaar :P eiland ziet er toch ook al behoorlijk uit? wat ruwer hier en daar et voila.... thunderbirds are go! :)

@yakuzi2004: nice :) je bent nog wel even bezig zeker? wel cool om het zo helemaal uit te werken _/-\o_ wordt de final compositie niet een overdosis aan polygonen?

@Duesenberg J: mooi man! ik zou het tapijt nog ietsje veranderen, misschien structuur wat kleiner of een bump map, weet niet precies wat het is :S misschien is het kleur contrast niet helemaal mijn smaak, dat kan ook :+ overigens: misschien iets meer schaduw van de boompjes & huisjes op het tapijt?

ik ga dit weekend verhuizen dus verwacht eigenlijk de komende dagen niet meer aan het poppenhuis toe te komen :N maar jullie horen nog van me, want ik ga zeker wel een final posten :Y

[ Voor 4% gewijzigd door smeaggie op 28-09-2006 17:18 ]

Wat het moet worden? iets vrachtwagen achtigs denk ik (ik werk zonder boekje, gewoon uit m'n hoofd uitdenken hoe het in het echt zou kunnen, als het nodig is neem ik wel een doos met onderdelen ernaast :p

Poly problemen zijn vrijwel zeker: nu met de huidige status, heeft het ding al zo'n 356858 poly's waarvan er pakweg 40.000 onderdelen zijn, die dus niet in de vrachtwagen zitten, maar diene om sneller te kunnen bouwen (kies onderdeel, en plaatsen maar)

WIP:

Afbeeldingslocatie: http://img506.imageshack.us/img506/8935/testrender7an5.png
Afbeeldingslocatie: http://img395.imageshack.us/img395/5996/testrender8og0.th.png

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 131038 op 28-09-2006 23:20 . Reden: WIP toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
uhm als je dat deel wat nu schuin omhoog staat op de grond zou zetten zou het scheef in elkaar zitten, dat weet je of is het een foutje? :P de rechtomhoogstaande delen staan niet haaks op de liggende delen zeg maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-05 19:57
Denk dat dat zo hoort, zie je vaker op diepladers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik weet dat van de laadbak de opstaande delen schuin staan, maar dat is de bedoeling: als de laadbak plat is, krijg je dan ongeveer zoiets:

\---------------------------------------\--------------\
\----------------------------------------\-------------\
en ik heb al vaak zo van die zand-vervoer vrachtwagens gezien waarvan de laadbak wat schuin is van voor en van achter, vraag me niet waarom :p

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 131038 op 29-09-2006 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Anoniem: 131038 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 11:27:
Ja ik weet dat van de laadbak de opstaande delen schuin staan, maar dat is de bedoeling: als de laadbak plat is, krijg je dan ongeveer zoiets:

\----------------------------------------\-------------\
en ik heb al vaak zo van die zand-vervoer vrachtwagens gezien waarvan de laadbak wat schuin is van voor en van achter, vraag me niet waarom :p
nu je het zegt ja, zal wel met zwaartekracht punt te maken hebben bij het lossen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
Weer een update:
Afbeeldingslocatie: http://img.photoamp.com/i/N9naxxt.jpg
Tapijt heeft nu een displacement map
Treintjes hebben nu ook hout-texture
Wat meer schaduwen zichtbaar

todo:
baanstuk voor brug (nog steeds |:( )
misschien nog een wagonnetje erbij
en een signaaltje is ook wel leuk
wielen van de treinen draaien zodat de textures niet allemaal dezelfde kant opwijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149328

misschien de vloer verbeteren want ik vind het er maar een beetje vaag uit zien... misschien wat donkerder blauw tapijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Anoniem: 131038 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 19:10:
Wat het moet worden? iets vrachtwagen achtigs denk ik (ik werk zonder boekje, gewoon uit m'n hoofd uitdenken hoe het in het echt zou kunnen, als het nodig is neem ik wel een doos met onderdelen ernaast :p

Poly problemen zijn vrijwel zeker: nu met de huidige status, heeft het ding al zo'n 356858 poly's waarvan er pakweg 40.000 onderdelen zijn, die dus niet in de vrachtwagen zitten, maar diene om sneller te kunnen bouwen (kies onderdeel, en plaatsen maar)

WIP:

[afbeelding]
[afbeelding]
Als die cilinder dicht is dan is de bak nog niet omlaag volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hier nog een WIP van mijn kant:

Afbeeldingslocatie: http://www.roelveldhuyzen.nl/pages/image.asp?type=got&id=1

Damn.. zie net dat t gras er op een TFT nogal chemish uit ziet :X Op m'n CRT is het heel mooi :/
Hoe is het bij jullie?

K ga t nu eerst nog wat ongelijker maken.. rechts nog een stukkie leggen.. en de kleur een beetje aanpassen.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163535

Spike_wolf schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 19:41:
Hier nog een WIP van mijn kant:

[afbeelding]

Damn.. zie net dat t gras er op een TFT nogal chemish uit ziet :X Op m'n CRT is het heel mooi :/
Hoe is het bij jullie?

K ga t nu eerst nog wat ongelijker maken.. rechts nog een stukkie leggen.. en de kleur een beetje aanpassen.
schaduw zal denk ik ook al heel veel doen, en het gras ziet er bij mij wel mooi uit

mischien iets donkerder, en de aanhanger iets schuiner zodat hij niet meer even recht staat als de zandbak

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 163535 op 29-09-2006 19:52 ]

zo ben maar verder gegaan met mijn vuurwerk pakket, heb nu babypijltjes en de doos waar het in moet. :P

heb toch nog een redelijke manier gevonden om alles wat ik deze contest gemaakt heb toch in één scene te propen

Afbeeldingslocatie: http://www.foxmountain.nl/KaBRamm/Toys/wip12small.jpg

ik hoef nog maar één hoek op te vullen denk ik en dat is de linker bovenhoek? iemand ideeen?

• dntje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05-2015
Had net even wat gemaakt :)
Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/1654/rubikcubetv4.th.jpg
Weet nog niet wat ik er verder bij ga maken

Zo... nu eerst een Bavaria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• compufreak88
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-05 17:51
@KaBRamm: Hoe heb je die tekening zo gemaakt. Dat ziet er heel realistisch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrorshade
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08-2024

Mirrorshade

Chain of life

@Spike_wolf

Ik zou het karretje gewoon op zijn kop zetten of zo, kinderen laten altijd een rotzooi achter ;)

anders is de compesitie zo netjes denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima
  • Laatst online: 14-01-2024

Lima

Techno>Music

Als je die tekening uit ene plane maakt met meer polygonen, en dan de soft selection gebruikt, kan je makkelijk plooien in je papier leggen, en dan zou het er nog realistischer worden. :D
Verder een mooi render!

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

compufreak88 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 08:49:
@KaBRamm: Hoe heb je die tekening zo gemaakt. Dat ziet er heel realistisch uit.
gegoogled op tekening, een mooie tekening uitgezocht.
als texture aangebracht op op een plane die evengroot is al de afbeelding
en daarna een bumpmap van clouds eroverheen gedaan zodat het meer op papier zou lijken
en toen de specular nog beetje aangepast.

@ LIMA

het papier waar ik doorgaans tekeningen op maak zitten meestal toch geen kreukels en plooien in, meestal is het toch een net vlak papiertje :*)

@ spike_wolf

zou het inderdaad iets drukker maken, mischien een kleinere render, dat bijvoorbeeld de kar half in de zandbak staat, krijg je meer dat drukke kinder gevoel, wat je ook bij mijn render ziet ;)

Oja, wat vinden jullie eigenlijk van mijn potloden? ik ben er wel trots op :9~

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 163535 op 01-10-2006 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 08-05 20:43
Damn die thunderbirds shit vind ik echt zo gruwlijk gedaan :D Ik zelf kan alleen een beetje models maken in Maya. Ik heb alleen nog niet echt ervaring met textures enzo. Ik doe dus maar liever niet mee maar geniet van jullie kunsten :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
Anoniem: 163535 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 16:00:
Oja, wat vinden jullie eigenlijk van mijn potloden? ik ben er wel trots op :9~
De meeste potloden die ik hier in huis heb, hebben aan de achterkant niet dezelfde kleur als de zijkant, maar zijn daar gewoon van hout met een stipje in de kleur van het potlood. Verder ziet het er allemaal erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Anoniem: 163535 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 16:00:

het papier waar ik doorgaans tekeningen op maak zitten meestal toch geen kreukels en plooien in, meestal is het toch een net vlak papiertje :*)
Jij bent ook geen klein kind meer toch? :P
Kleine kinderen zijn meestal niet zo voorzichtig met hun spullen/papier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
waar render je mee kabbram?
als je met mental ray rendert, is het misschien een idee om Final Gathering aan te zetten, wordt je belichting net wat realistischer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

potlood moet ik inderdaad nog veranderen, vond achterkant er wel raar uitzien, had alleen nog niet verder gedacht wat ik er aan zou veranderen.

als je een tekening opgoogled, dan vind je ook gewoon nette platte tekeningen zonder ezelsoren of kreukels.

en ik gebruik Cinema 4d, met gewoon de render die erbij zit. maar wat zou ik dan aan mijn belichting moeten veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
moeilijk uit de leggen, maar met final gathering zie je dan wat reflectie op de grond van licht wat van de objecten afstuiterd enzo, gewoon mooi simpel effect :)

edit:
zoals ik hier heb gedaan zeg maar :)

[ Voor 26% gewijzigd door Schuey op 01-10-2006 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128821

Haha, die houten treintjes zijn echt mooi! Heb ik ook veel mee gespeeld, ze zijn echt goed nagemaakt. Heb je de orginelen nog naast je staan ofso :P
(De anderen zijn ook wel mooi hoor :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
Anoniem: 128821 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 18:07:
Haha, die houten treintjes zijn echt mooi! Heb ik ook veel mee gespeeld, ze zijn echt goed nagemaakt. Heb je de orginelen nog naast je staan ofso :P
(De anderen zijn ook wel mooi hoor :+ )
dankjewel en ja! ik heb ze hier naast me staan. geweldig spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179458

Afbeeldingslocatie: http://img455.imageshack.us/img455/4415/wipjenp4.jpg
WIPje^

[b]/// FINAL \[/b]
Afbeeldingslocatie: http://img413.imageshack.us/img413/1531/631dubbelag0.jpg
op het plankje naast een andere verzie van het modelletje

ik weet het het is niet super maar ik begin pas net met dit soort dingen in Blender/Cinema 4D

Mvg Martijn

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 179458 op 02-10-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
telt dit wel als deelname?
lijkt mij gewoon een clay een wire en een final render die twee jaar na maken van het model gemaakt kunnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

om eerlijk te zijn heb ik deze zaterdag gemaakt in 4 uur...
maarja als dit niet als geldige deelname meetelt zal ik volgende keer eens beter proberen...

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 179458 op 02-10-2006 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 15:37

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Lijkt me niet helemaal de bedoeling, daar je in het andere topic postte dat je em (niet voor de contest maar) voor een mod oid hebt gemaakt.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179458 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 17:08:
om eerlijk te zijn heb ik deze zaterdag gemaakt in 4 uur...
maarja als dit niet als geldige deelname meetelt zal ik volgende keer eens beter proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
SnoeiKoei schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 17:10:
Lijkt me niet helemaal de bedoeling, daar je in het andere topic postte dat je em (niet voor de contest maar) voor een mod oid hebt gemaakt.
Huh? :? Deze beredenering snap ik niet helemaal. Het model zou heel goed een speelgoedauto kunnen zijn volgens mij, en hij is na de start van de contest begonnen, ik zie persoonlijk eigenlijk geen reden waarom hij niet mee zou mogen doen. Als iets niet speciaal voor de contest gemaakt is maar wel binnen de regels ervan valt, dan kan die toch gewoon meedoen?
Maar lijkt me meer een gevalletje om door Folkert te laten beoordelen, dus laat ik het hierbij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

Anoniem: 179458 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 16:28:
[afbeelding]
WIPje^

[b]/// FINAL \[/b]
[afbeelding]
op het plankje naast een andere verzie van het modelletje

ik weet het het is niet super maar ik begin pas net met dit soort dingen in Blender/Cinema 4D

Mvg Martijn
aleen is dit toch geen WIP?
het is allemaal precies in hetzelfde stadium maar dan anders gerenderd...

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
Het lijkt me inderdaar het beste om Folkert te laten beslissen of dit nu geldig is als deelname aan de contest.

Maar dat neemt niet weg dat het er goed uit ziet voor een low-poly model. En als je met je brandweerwagen toch niet mee mag doen, dan kun je nog altijd proberen om in de tijd die er nog is iets anders te maken, of zoals je zelf al stelde, met de volgende contest meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Uhm ik wil niet veel zeuren maar die brandweer auto lijkt me superveel gejat van een mod van het spel Emergency 4 wat ik een tijdje gespeeld heb

http://forum.emergency-4.org/index.php?showtopic=736

daar staan plaatjes en die lijken er verdacht veel op.. ik oordeel verder niet maar ik heb mn twijfels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Thrilled, in \[3D] Post je 3D stuff maar weer - part 35 heeft hij het ook over die mod, en onderaan de pagina die jij gaf staat zijn naam.. lijkt me dat hij er zelf aan gewerkt heeft dan :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
Tja, in dat geval gaat het feestje inderdaad niet door lijkt me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
Net niet hetzelfde Thrilled ;)
Als je goed kijkt zie je:
1) De wagen van Martijntjuh heeft een groot Mercedes teken op de voorkant, de wagen op die mod niet.
2) De grill van Martijntjuh's wagen ligt boven de voorlampen, op de wagen van die mod zijn de voorlampen en grill even hoog.
3) Het achterspatbord van Martijntjuh's wagen loopt vloeiend, die op de mod is hoekig.
4) Boven de "luxaflex" van de Martijntjuh's wagen is een extra verhoging, de mod heeft dit niet.

Dus... Net niet hetzelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als martijn nu nog een wip/final post met een andere omgeving of zo, dan kun je niks meer zeggen over te weinig wips, of geen goede. en als iemand eerder een clay post dan de final, dan word er niet moeilijk over gedaan of het een wip is.

en betreft het posten in eerst andere topics is wel vaker voor gekomen, maar is er niet moeilijk over gedaan omdat er dan in stond, dat het voor de 3d contest was. (had 3d topic dan nodig omdat er iets mis was met het model)
en als ik nu zelf eerst een wip in het 3d topic had gepost en daarna pas in het contest topic had er ook niemand iets van gezegd

en als het een mod/prefab is dan kun je denk ik niet zo mooi laten zien van : "kijk mij eens wat ik heb gemaakt"

en zolang niemand kan bewijzen dat het gemaakt was voordat de contest begon moet je dat nu zeggen. en als je dat niet kan bewijzen moet je je mond houden.

@ martijntje
als je nog door wil gaan met deze contest, je krijgt mijn zegen.
tip: als je het ietsmeer als speelgoed wilt laten lijken, moet je mischien terug gaan naar de boven aanzicht look, en de glow bij de lampen weghalen, is namelijk ook niet bij speelgoed. en de wielen moeten dichter bij de carroserie zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
ik zei niet dat hij het gejat had van die site, maar kvond het erg veel op elkaar lijken, boeit me allemaal niet zo veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thrilled schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 18:20:
Uhm ik wil niet veel zeuren maar die brandweer auto lijkt me superveel gejat van een mod van het spel Emergency 4 wat ik een tijdje gespeeld heb

http://forum.emergency-4.org/index.php?showtopic=736

daar staan plaatjes en die lijken er verdacht veel op.. ik oordeel verder niet maar ik heb mn twijfels ;)
toch is deze van mij een stuk meer afgerond als deze voertuigen dus helaas kan deze niet gejat zijn...
en ik maak ze liever zelf dan dat ik ze jat...
maarja, ik zal kijken wat ik kan doen om toch nog een betere final te maken
wil dit niet, dan zal ik wel bij de volgende contest eens iets proberen

Martijn

Edit:
heb nog even eraan gewerkt en heb een paar modelletjes eraan toegevoegd, die na zaterdag zijn gemaakt.
op het vloerkleedje met al die weggetjes(waar ok vroeger erg veel gebruik van heb gemaakt)
Afbeeldingslocatie: http://img434.imageshack.us/img434/489/finalei7.jpg
ik hoop dat dit wat beters oplevert

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 179458 op 02-10-2006 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179458 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 21:30:
[...]

toch is deze van mij een stuk meer afgerond als deze voertuigen dus helaas kan deze niet gejat zijn...
en ik maak ze liever zelf dan dat ik ze jat...
maarja, ik zal kijken wat ik kan doen om toch nog een betere final te maken
wil dit niet, dan zal ik wel bij de volgende contest eens iets proberen

Martijn

Edit:
heb nog even eraan gewerkt en heb een paar modelletjes eraan toegevoegd, die na zaterdag zijn gemaakt.
op het vloerkleedje met al die weggetjes(waar ok vroeger erg veel gebruik van heb gemaakt)
[afbeelding]
ik hoop dat dit wat beters oplevert
toon volledige bericht
stuk beter, heb alleen nog niet het gevoel alsof het speelgoed is, het ziet er allemaal net iets te "realistisch" uit, probeer de textures iets nepper te maken, en zorg voor een andere belichting(sfeervoller) zoals die binnen te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
mooie screenshot uit emergency 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 15:37

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik doe niet eens mee dus jullie moeten het zelf weten maar als ik deelnam aan deze contest zou ik me een beetje genaaid voelen als iemand een bijdrage aanvoert die niet primair voor de contest is gemaakt maar er toevallig wel wat raakvlak mee heeft. Het is toch de bedoeling dat je met een opdracht aan de gang gaat.

Maar goed, de algemene mening lijkt anders te zijn. Ik heb ook nog wel e.e.a. liggen wat op speelgoed lijkt dus wie weet doe ik ook nog wel mee. Jullie zullen er maar op moeten vertrouwen dat het afgelopen dagen is gemaakt.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Die poppetjes met brancard komen zo te zien idd ook rechtstreeks uit E4 :/

Het hele punt van de contest is ook om WIPs te posten zodat de andere deelnemers kunnen zien dat je ook daadwerkelijk alles zelf maakt... als je gelijk een pic post van een kant en klaar model dan kun je dat model overal vandaan hebben...
En als ze dan nog eens zo ontzettend veel op die mod lijken vliegt je geloofwaardigheid helemaal het raam uit natuurlijk.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat martijntje er goed aan doet om eerst even de regels goed door te lezen ;)
(met name over het gebruik van objecten die niet zelf gemaakt zijn, zie de mensjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeaggie
  • Niet online
wou ik net gister het poppenhuis updaten, dongle verdwenen tijdens de verhuizing... lightwave gedegradeerd tot demo-versie die dus weigert mn object te editen :( nah vooruit, kan ik al mn verhuisdozen doorspitten, maar waarschijnlijk ligt ie nog op mn oude stekkie |:(

toch n nadeel, zo'n legaal gekocht versie :+ ik hoop de dongle in kwestie nog voor dit weekend terug te hebben anders kan ik niet eens een final posten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schrap mij voor deze contest maar uit de lijst.
zal wel eens kijken of volgende wat voor mij is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Anoniem: 179458 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 16:39:
schrap mij voor deze contest maar uit de lijst.
zal wel eens kijken of volgende wat voor mij is
beweegredenen?

ik vind het allemaal superveel lijken op emergency 4, en dat je dan als excuus gebruikt dat het een speelmatje is waar die autootjes op staan moet jij weten, maar in mijn ogen is het allemaal gejat of in ieder geval pre-fabbed..

maak een nieuwe render met die brandweerwagen en zet er een datum bij ofzo en GoT (meerdere camera hoeken gaarne ivm photoshop?) ofzo.. je kan ons makkelijk overtuigen alleen nu zeg ik zoiets van: doei, gejat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
Thrilled schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 17:23:
[...]

beweegredenen?

ik vind het allemaal superveel lijken op emergency 4, en dat je dan als excuus gebruikt dat het een speelmatje is waar die autootjes op staan moet jij weten, maar in mijn ogen is het allemaal gejat of in ieder geval pre-fabbed..

maak een nieuwe render met die brandweerwagen en zet er een datum bij ofzo en GoT (meerdere camera hoeken gaarne ivm photoshop?) ofzo.. je kan ons makkelijk overtuigen alleen nu zeg ik zoiets van: doei, gejat 8)7
Waarom zou hij het jatten om het vervolgens op het Post je 3D stuff maar weer topic topic te plaatsen :? Hij ging het model hier posten omdat Kabramm het voorstelde.

Ook staat op de link van die mod onderaan de pagina dat hij heeft meegewerkt. Die screen lijkt idd niet op zo'n vloerkleed maar het model van de brandweerwagen is volgens mij wel door hem gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dit voertuig zal ook gebruikt worden in de kampen mod
(mijn mod) en als je het niet gelooft dat ik deze heb gemaakt ga maar naar http://forum.emergency-4.org en vraag maar of ik deze heb gemaakt of de modeler van de NL Mod
dan zul je dit antwoord krijgen
Nee, dit model heeft martijntjuh gemaakt

Maarja. zie jullie met modelletjes wel bij een andere contest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
Had er net weer wat bij gemaakt :)
Afbeeldingslocatie: http://img48.imageshack.us/img48/8660/cube2ae6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
Heel cool dntje, maar de magnetix ed. missen nog een paar dingen:
1) de sticks (fagots noem ik ze maar ff) missen het magnetische randje op de uiteinden
2) de reflectie van de metalen knikkers is een beetje te
3) het puzzel-block is nog een beetje netjes... de compositie ziet er een stuk speelser uit als je hem helemaal door elkaar schud.
4) de fagots rechtsonder liggen een beetje in een ongelukkige hoek op elkaar...
5) maak de stickers van het puzzel-block een beetje realistischer door er bv. een half-los te maken, of viezigheid erop ofzo.

Voor de rest heel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Costanel
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-03 19:42

Costanel

Thanks for the info!

Wel, laat ik ook eens iets proberen:
Afbeeldingslocatie: http://img129.imageshack.us/img129/6896/legocastle2ee6.th.jpg

Hij is nog lang niet af, en een beetje donker, maar daar moet ik nog mee bezig.
Hij is nu al 50000 poly's...
(Met name die ondergrond heeft nogal veel polygonen, al die dopjes :/)

Zo moet hij +/- worden:
Afbeeldingslocatie: http://img129.imageshack.us/img129/1205/toplegowl4.th.jpg
ik ga proberen of die mannetjes mij ook gaan lukken, dit wordt nog leuk.

[ Voor 9% gewijzigd door Costanel op 04-10-2006 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeaggie
  • Niet online
dongle teruggevonden tussen de zooi :+ gelijk maar wat aan de belichting gedaan:
Afbeeldingslocatie: http://www.pichotel.com/pic/4167AA0GT/73165.jpg

op verzoek een close-up van de deur-ophanging (eindelijk...):
Afbeeldingslocatie: http://www.pichotel.com/pic/4167AA0GT/73166.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pichotel.com/pic/4167AA0GT/73167.jpg

ik hoop komend weekend nog wat details te kunnen uitwerken voor de final, eigenlijk heb ik geen tijd meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
oeh stoer, een zwevend dak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeaggie
  • Niet online
nee hoor, het dak zit boven aan de zijkanten vast (waar de zijkant door het dak steekt) :z

[ Voor 14% gewijzigd door smeaggie op 04-10-2006 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Zal dat een lawaal leveren als het waait enzo O-)
:P
Nee maar ziet er goed uit zeg smeaggie...

Ik heb de laatste tijd niet veel tijd gehad om aan mijn scene te werken.. ben veel te druk met een 3D project voor de site van een vriend... k hoop toch een deze dagen m'n speelgoed scene af te kunnen maken...

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Costanel

Costanel

Thanks for the info!

Update:
(wachtwoord van mijn eigen site op het moment kwijt, dus het moet maar met ImageShack...)

Afbeeldingslocatie: http://img223.imageshack.us/img223/3013/legocastlesmallcg9.jpg

1024 x 768 versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Costanel schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 11:14:
Update:
(wachtwoord van mijn eigen site op het moment kwijt, dus het moet maar met ImageShack...)

[afbeelding]

1024 x 768 versie
ziet er al leuk uit, ben benieuwd wat je er van gaat maken.
puntjes waar je op moet letten: de schaduw klopt niet helemaal, aan de binnenkant van je fort voor de muren is licht, (het lijkt) nu of het fort zweeft
en een betere render mag ook wel, deze is beetje onzuiver, en onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
link0007 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 21:56:
Heel cool dntje, maar de magnetix ed. missen nog een paar dingen:
1) de sticks (fagots noem ik ze maar ff) missen het magnetische randje op de uiteinden
2) de reflectie van de metalen knikkers is een beetje te
3) het puzzel-block is nog een beetje netjes... de compositie ziet er een stuk speelser uit als je hem helemaal door elkaar schud.
4) de fagots rechtsonder liggen een beetje in een ongelukkige hoek op elkaar...
5) maak de stickers van het puzzel-block een beetje realistischer door er bv. een half-los te maken, of viezigheid erop ofzo.

Voor de rest heel goed!
Heb er wat aangedaan:
Afbeeldingslocatie: http://img169.imageshack.us/img169/373/cubedb2.jpg

Met opgeloste cube :P (vind ik meer bij die magneetdingetjes passen):
Afbeeldingslocatie: http://img156.imageshack.us/img156/5537/cube2vt4.jpg

Weet niet welke ik mooier vind :/

[ Voor 4% gewijzigd door dntje op 06-10-2006 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

De onderste is wat strakker idd... maar de bovenste een stuk kleurijker.. is wat vrolijker vind ik :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Onderste is een beetje saai om naar te kijken :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
Bovenste is duidelijk beter, onregelmatiger en speelser.

Edit: Valt me nu pas op maar moet het witte vlak niet tegenover het gele vlak zitten in plaats van er aan grenzend? Zo is het bij mijn kubus in ieder geval wel.

[ Voor 62% gewijzigd door ZipoBibrok5-108 op 04-10-2006 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Nu je het zegt.. bij mij zitten ze idd ook tegenover elkaar...

[ Voor 6% gewijzigd door Spike_wolf op 04-10-2006 17:49 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WIP:
Afbeeldingslocatie: http://img139.imageshack.us/img139/6905/testrender9ic0.png
Afbeeldingslocatie: http://img139.imageshack.us/img139/8610/testrender10tt0.th.png
Of ik dit ga af krijgen weet ik niet, maar als het lukt zal mijn pc het zwaar hebben om het te renderen met deftige belichting enz... het ding heeft nu al zo'n 393688 triangles, en er moet nog een hoop bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
ZipoBibrok5-108 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 17:44:
Bovenste is duidelijk beter, onregelmatiger en speelser.

Edit: Valt me nu pas op maar moet het witte vlak niet tegenover het gele vlak zitten in plaats van er aan grenzend? Zo is het bij mijn kubus in ieder geval wel.
:P Heb zelf niet zo'n ding maar kan wel. Ik heb er ook niet op gelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Costanel

Costanel

Thanks for the info!

Anoniem: 131038 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 18:06:
WIP:
[afbeelding]
[afbeelding]
Of ik dit ga af krijgen weet ik niet, maar als het lukt zal mijn pc het zwaar hebben om het te renderen met deftige belichting enz... het ding heeft nu al zo'n 393688 triangles, en er moet nog een hoop bij
393.688 triangles...? :/
Die van mij is op het moment 60.000, ik vraag me af hoe je er zoveel hebt kunnen krijgen.
Tip: zet de dopjes op een iets lager detail, en zet de smoothing hoger.

Updateje:
Schaduwproblemen gefixed, maar moet AA nog iets hoger zetten denk ik.
Verder nog de poort maken en enkele van de mannetjes.

Afbeeldingslocatie: http://img117.imageshack.us/img117/3978/legocastle8smallgo8.jpg

1024 x 768

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ziet er aardig uit Costanel... alleen staat je kasteeltje niet helemaal goed op de bodem plaat.. links staat ie helemaal tegen de nopjes aan.. iets wat met lego niet kan :P
Denk dat je het hele zooitje een stukkie naar links moet verplaatsen.. of de bodem plaat naar rechts natuurlijk O-)

[Edit]
Ook staat dat rechter poppetje op de vloer nogal ongelukkig zie ik net...

[ Voor 12% gewijzigd door Spike_wolf op 04-10-2006 22:59 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
kut, morgen al de finals ... misschien dat ik vanavond laat nog even mijn scene klaarmaak voor een final...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

:?

In de TS staat:
Op maandag 9 oktober moeten de finals gepost worden

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

@dntje: mischien kan je verschillende kleuren staafjes maken, rood, blauw, geel. geeft ook een wat speelser uiterlijk. verder mooi gedaan :)

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36355

Mijn thunderbird 3 gaat nix meer worden. Heb 2 weken niet kunnen computeren vanwege RSI. Post mn laatste wip gewoon als final, wie weet win ik toch nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrorshade
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08-2024

Mirrorshade

Chain of life

Costanel schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:48:
[...]

393.688 triangles...? :/
Die van mij is op het moment 60.000, ik vraag me af hoe je er zoveel hebt kunnen krijgen.
Tip: zet de dopjes op een iets lager detail, en zet de smoothing hoger.

Updateje:
Schaduwproblemen gefixed, maar moet AA nog iets hoger zetten denk ik.
Verder nog de poort maken en enkele van de mannetjes.

[afbeelding]

1024 x 768
Ziet er al goed uit. Ik zou het licht alleen iets feller maken. Verder staat het spook nu zo dat hij door de muur heen zit. Geen probleem bij echte spoken maar die van Lego heb ik dat nog nooit zien doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
Borgoth schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 10:19:
@dntje: mischien kan je verschillende kleuren staafjes maken, rood, blauw, geel. geeft ook een wat speelser uiterlijk. verder mooi gedaan :)
Zat ik ook al aan te denken, zo maar ff proberen dan :)

Edit:
Cube
Ziet er wel heel blij uit allemaal :P

[ Voor 23% gewijzigd door dntje op 06-10-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dntje schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:51:
[...]

Zat ik ook al aan te denken, zo maar ff proberen dan :)

Edit:
[afbeelding]

Ziet er wel heel blij uit allemaal :P
ik vind het er beter uit zien als de vorige keer, het is nu een stuk speelser, en dat moet ook bij speelgoed :D
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste