Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Als je problemen blijft houden kijk dan hier eens: ?Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:32:
Ik heb gisteren bij de Mediamarkt in Rotterdam een iPod Nano 8GB gekocht. Erg leuk apparaatje...alleen zit ik nu al in de problemen.
Via iTunes zou ik de huidige Firmware kunnen upgraden van 1.0 naar 1.1. Nu geeft hij de volgende melding:
De iPod van Pieter kan niet worden bijgewerkt, omdat het firmware bestand beschadigd is.
Over welke Firmware bestand heeft iTunes het? Die op het apparaatje staat of die gedownload is via internet?
Wat kan ik het beste doen?
| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |
Dat geldt wel, aangezien ik dat met mijn iPod 4G heb gedaan. Twee dagen na aankomst teruggestuurd omdat ik er niet tevreden over was, nooit iets over gehoord, ik kreeg gewoon netjes m'n geld terug. En hij was echt met mijn naam gegraveerd. Ik denk dat ze je gewoon afschrikken in die algemene voorwaarden maar dat ze het nog steeds moeten doen, want anders snap ik niet waarom ze het bij mij dedenHoedje schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 18:19:
[...]
Maar daar ging dit toch helemaal niet over. Het ging erom of je recht hebt om je iPod terug te sturen, binnen 7 dagen na ontvangst. Dat recht is gebaseerd op de wet koop-op-afstand. Dat geldt niet bij maatwerk, zoals een gegraveerde iPod. Dit staat dus ook zo in de algemene voorwaarden van de Apple online shop.

Verwijderd
een CD van 75 minuten is 700 MB, zeg maar 1 minuut = 10 MB.
Een lied van 4 minuten = 40 MB
Een kwaliteits AAC 128 is dan 3 MB. 1:13 is de conversie.
Hoe groot is dit nummer lossless? 20 MB?
Verwijderd
Neen. Naar mijn weten niet.Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 13:32:
ik heb de hele forum doorgelezen en gezocht op google maar ik heb geen antwoord kunnen vinden op mijn vraag: is de lader die je bij de ipod mini 1g kreeg te gebruiken voor de nano?
Verwijderd
ik zie ook niet echt in waarom niet maar ik kan er dus niks over vinden. Is er niemand die de proef op de som kan nemen?
lijkt me overigens wel iets voor apple om het niet compatible met elkaar te maken zodat je een nieuwe lader moet kopen. Extra kassa aanslag
Verwijderd
Zolang je maar de kabel erbij houd, moet het allemaal prima kunnen. Opladen over Firewire kan naar mijn mening prima.Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 14:57:
[...]
ik zie ook niet echt in waarom niet maar ik kan er dus niks over vinden. Is er niemand die de proef op de som kan nemen?
lijkt me overigens wel iets voor apple om het niet compatible met elkaar te maken zodat je een nieuwe lader moet kopen. Extra kassa aanslag
Verwijderd
oh relaxed (de snelheid van je reactie ook trouwens). scheelt me weer 20 euroVerwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 14:59:
[...]
Zolang je maar de kabel erbij houd, moet het allemaal prima kunnen. Opladen over Firewire kan naar mijn mening prima.
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
De beloofde foto's zal ik morgen posten als k weer op mijn kamer ben (ben nu nl bij mijn ouders thuis).
Iemand nog een voorkeur voor een bepaalde foto?
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
http://news.sina.com.tw/t...6-10-17/00393881442.shtml
http://www.applematters.com/index.php/section/comments/1564/
http://www.macitynet.it/macity/aA25945/index.shtml
Verwijderd
Verwijderd
Vroeger was er nogal wat commotie over de witte oordopjes, waardoor je kon zien dat iemand een iPod in zijn zak had zitten. Nu is er weer exact hetzelfde probleem, je kan aan de oordopjes zien dat iemand een Nano 2G of een iPod 5.5G in zijn zak heeft zitten.... dom dom dom.
en je probleem is?Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:54:
Had ik al gezegd dat ik de vernieuwde oordopjes enorm dom vind?
Vroeger was er nogal wat commotie over de witte oordopjes, waardoor je kon zien dat iemand een iPod in zijn zak had zitten. Nu is er weer exact hetzelfde probleem, je kan aan de oordopjes zien dat iemand een Nano 2G of een iPod 5.5G in zijn zak heeft zitten.... dom dom dom.
Mijn ipod mag best gezien worden
MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp
Ik denk dat ik 'm nu gewoon hier in NL of DE ga kopen maar naast de twijfel welke, natuurlijk ook waar ik 'm ga kopen..
Als iemand nog een recente aanbieding heeft gezien, hou ik me aanbevolen!
Als ik er een heb, kan ik eindelijk ontopic mee ouwehoere (nee, ik ben niet zo benieuwd naar de status van me levering ;D) en over de ervaringen en piepjes en kraakjes
Verwijderd
En een grabbelgrage dief ook?klown schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:53:
[...]
en je probleem is?
Mijn ipod mag best gezien worden
Maar ik ben er heel enthousiast over, alleen is dat ding nogal gevoelig en verandert de geluidsterkste nogal snel als je skipt of hem vergeet te locken. Soit, geen klagen verder
Verwijderd
is de gevoeligheid niet gewoon in te stellen??Dakoina schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:47:
Getver, ik heb ondertussen nu een andere kleur ipod nano 4GB gekochtomdat hij in promotie stond en nergens op de online winkel was te vinden op die moment. Ik wou nochtans dolgraag de rode... sniff
Maar ik ben er heel enthousiast over, alleen is dat ding nogal gevoelig en verandert de geluidsterkste nogal snel als je skipt of hem vergeet te locken. Soit, geen klagen verderitunes deed wel ff moeilijk bij de installatie, maar alles werkt perfect nu. Oortjes zitten ook beter dan de oude.
Verwijderd
Kan je er eens een sigaret naastleggen? Als kettingroker is dat wel een mooie referentie voor me
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 17:23:
[...]
Kan je er eens een sigaret naastleggen? Als kettingroker is dat wel een mooie referentie voor me
< dit stukje webruimte is te huur >
Verwijderd
nee hoor doe het zelfde met de iPod mini, nooit problemen meeBrammel schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:57:
Ik heb sinds kort een dockingstation voor mijn ipod nano, maar ik vroeg me af of het niet slecht voor de batterij is als hij elke dag enkele uren in het docking station zit, en dus aan het opladen is. Als ik na m'n werk thuis kom zet ik hem daar gewoon in, en 's ochtend haal ik hem er weer uit. Tussen 19.00 en 23.00 is m'n nano dus elke dag aan het opladen.
Verwijderd
Momenteel ben ik in bezit van creative zen touch 20gb, zo'n 150€ waard als ik hem wil verkopen (179€ in de winkel, mijn versie is volledig onbekrast en verzorgd)
Zijn er nog mensen die overgestapt zijn van meer ruimte naar een hoopje kleiner (2-4gb)?
Is het financieel gezien wel zinvol om een ipod nano 2G te kopen (massa's mensen hebben er een, en de prijs zal dodelijk snel dalen?)
Bij ons mediamarkt zijn ze net weer in de aanbieding gegooid. Alle versies omlaag. Weet alleen dat de 4Gb nu 169 kos, de andere versies weet ik ff niet, maar tis spotgoedkoop..Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:34:
hopelijk gaat dit niet te off-topic, anders geven jullie maar een schop![]()
Momenteel ben ik in bezit van creative zen touch 20gb, zo'n 150€ waard als ik hem wil verkopen (179€ in de winkel, mijn versie is volledig onbekrast en verzorgd)
Zijn er nog mensen die overgestapt zijn van meer ruimte naar een hoopje kleiner (2-4gb)?
Is het financieel gezien wel zinvol om een ipod nano 2G te kopen (massa's mensen hebben er een, en de prijs zal dodelijk snel dalen?)
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
prachtig, en dankje voor je moeite die foto's te maken .
Ik ga er ook maar 1 bestellen vrees ik
Sorry, vergeet ik dat erbij te zettenVerwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 00:31:
welke mm is het dan?

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Dat dalen van de prijs zal niet gebeuren hoor. Je zal nu regelmatig aanbiedingen zien omdat ze pas nieuw zijn, maar de 1G nano was een jaar later nog ongeveer dezelfde prijs als toen ie voor het eerst te koop was.Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:34:
hopelijk gaat dit niet te off-topic, anders geven jullie maar een schop![]()
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Denk je serieus dat een dief een 1Gen iPod nano, of 5GB iPod niet zal pikken? (ik spreek helaas uit ervaring)Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:54:
Had ik al gezegd dat ik de vernieuwde oordopjes enorm dom vind?
Sterker nog: dit is zelfs beter voor de batterij. Het slechtste wat je kan doen is elke keer helemaal opmaken en dan weer volledig opladen.Brammel schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:57:
Ik heb sinds kort een dockingstation voor mijn ipod nano, maar ik vroeg me af of het niet slecht voor de batterij is als hij elke dag enkele uren in het docking station zit, en dus aan het opladen is. Als ik na m'n werk thuis kom zet ik hem daar gewoon in, en 's ochtend haal ik hem er weer uit. Tussen 19.00 en 23.00 is m'n nano dus elke dag aan het opladen.
leoaq.fm // Jeune Loop
Denk dat ik van de week ook maar eentje ga bestellen
Link?leokennis schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 18:25:
[...]
Sterker nog: dit is zelfs beter voor de batterij. Het slechtste wat je kan doen is elke keer helemaal opmaken en dan weer volledig opladen.
Verwijderd
Zijn er elk jaar met de feestdagen kortingen op ipod's?Laguna schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 02:35:
[...]
Dat dalen van de prijs zal niet gebeuren hoor. Je zal nu regelmatig aanbiedingen zien omdat ze pas nieuw zijn, maar de 1G nano was een jaar later nog ongeveer dezelfde prijs als toen ie voor het eerst te koop was.
Heb nu ondertussen weer een nieuwe exemplaar binnen en ook deze heeft de piep geluid als welk ik eerder had. Alleen v1.1 zat erop en piep geluid toen ik het voor het eerst aanzette was er bijna niet nu na paar uur hoor ik het wel wat beter maar niet zoals 3 weken terug.
[ Voor 147% gewijzigd door aex351 op 27-10-2006 22:34 ]
googlen op lithium accu's. Lithium accu's kan je gewoon lekker ten allen tijde opladen, en dat doet niks af aan de levensduur ervan.
Je hebt namelijk een beperkt aantal cyclussen eer de batterij dood is. Stel je hebt 100 cycles. Dan gaat bij een gebruik van de batterij tot 50% 0.5 van die 100 cycles dr aan. En dan laad je hem weer op, en heb je nog 99.5 cycles te gaan. Volgende keer gebruik je hem tot 80%, en dan laad je hem weer op. Dan heb je vervolgens nog maar 99.3 cycles over. Staat ergens op de Apple site uitgebreid beschreven.
@hieronder:
[ Voor 4% gewijzigd door B-Bandit op 28-10-2006 01:43 ]
Verwijderd
Better safe than Sony, right
Uiteraard zal ik een videoreview maken. In het Nederlands met als vergelijking de iAudio U3. Een harde tegenstander... Kan de iPod nano hem verslaan?
---
P.s. even mijn punten waarom ik juist voor de iPod nano kies. Ik was echt anti-Apple en anti-Ipod, maar het laatste jaar ben ik bekeerd. Eerst door de eerste release van de iPod nano (alhoewel ik de krasgevoeligheid niets vond), maar de nieuwste nano is gewoon prachtig.
- 8 gig flashgeugen (Sandisk komt ook in de buurt, maar produceert een wat meer lompe speler)
- iTunes <-> iPod (ik gebruik iTunes en vind het fijn dat de speler daar op inspeelt. Gewoon dat je albumart over wordt gezet en alles.
- Prachtig design
- Foto viewer (alhoewel ik me er niet teveel van voorstel)
- Notes (altijd handig
- Clickweel
- Raad het muziek spel (lijkt me gewoon grappig om dat met je eigen muziek te doen)
Redenen waarom ik heb zitten twijfelen:
- Videoplayer (maar dat is de eerste week leuk, maar daarna niet meer, dus waarom dan zo'n lomp gevaarte kopen?)
- Klein schermpje (maar hoe vaak kijk je daar nu naar?)
- Slechter geluid? (dat ga ik uiteraard testen tijdens de video review, maar mocht het zo zijn, dan is dat natuurlijk te verhelpen met een equalizer en een goede hoofdtelefoon, bijvoorbeeld Sennheiser inears)
En wanneer je die gebruikt word de CPU van de Ipod druk gebruikt = bye bye batterijaex351 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 03:41:
Die equalizer maakt het alleen maar nog slechter.

Verwijderd
Verwijderd
"Ja maar gawd like iedereen heeft al een iPod, gosh, en dan moet je iTUNES gebruiken voor mp3 liedjes erop te zetten, gawd, dat hoeft met mijn blokker mp3 speller gelukkig niet!"Blaxje schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 16:13:
Ik snap trouwens niet dat mensen anti-iPod zijn. Als ze FM radio erin proppen bestaat er toch niks beters?
Of zoiets
Het enige kleine puntje wat ik met mijn iPod 5G heb is het niet ondersteunen van XviD en DivX.
Jah, valt wel mee hoor...Ik laad mijn iPod 1 keer per week op, en gebruik hem gemiddeld iets meer dan een halfuur per dag. Nog nooit last gehad van een lege batterij. En ik heb de equalizer op Rock staan. Geeft iets meer gevoel aan de muziek heb ik het idee (met Sennheiser CX300). Ligt ook aan het type muziek dat je luistert uiteraard. Als ik drukke muziek heb doe ik de EQ vaak uit.Aubergine schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 14:31:
[...]
En wanneer je die gebruikt word de CPU van de Ipod druk gebruikt = bye bye batterijstaat op de site van apple zelf ook nog.
Maar ik zet hem echt niet uit om batterij te sparen hoor. Met een accu van 24 uur

leokennis schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 18:25:
[...]
Sterker nog: dit is zelfs beter voor de batterij. Het slechtste wat je kan doen is elke keer helemaal opmaken en dan weer volledig opladen.
Ik doelde eigenlijk op het argument dat het juist slechter zou zijn om m leeg te maken. Dat is dan toch ook 1 cyclus... Zijn er feiten die zeggen dat het slechter is om m helemaal leeg te maken alvorens weer op te laden?Shailesh schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 00:01:
[...]
googlen op lithium accu's. Lithium accu's kan je gewoon lekker ten allen tijde opladen, en dat doet niks af aan de levensduur ervan.
Je hebt namelijk een beperkt aantal cyclussen eer de batterij dood is. Stel je hebt 100 cycles. Dan gaat bij een gebruik van de batterij tot 50% 0.5 van die 100 cycles dr aan. En dan laad je hem weer op, en heb je nog 99.5 cycles te gaan. Volgende keer gebruik je hem tot 80%, en dan laad je hem weer op. Dan heb je vervolgens nog maar 99.3 cycles over. Staat ergens op de Apple site uitgebreid beschreven.
@hieronder:
[ Voor 12% gewijzigd door ChkDsk op 30-10-2006 14:49 ]
Verwijderd
Nja, was mijn vermoeden van loze opmerking a la leokennis toch waar, niet?Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:54:
Wat doen jullie moeilijk, 1 cyclus heeft een bepaalde tijd, of je hem binnen die cyclus nu 10x oplaad of 1 x.. who cares, your iPod doesn't.
Daar ging het even om.

Verwijderd
Heb getwijfeld om terug te gaan naar de winkel maar dan wordt ie zeker opgestuurd en ben ik hem een paar weken kwijt...
groeten Ray
Ik denk ook nog wel eens aan een nano, maar dan moet ik weer aan itunes denken..Blaxje schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 16:13:
Ik snap trouwens niet dat mensen anti-iPod zijn. Als ze FM radio erin proppen bestaat er toch niks beters?
Maar klopt het nou dat je wel kan draggen en droppen met bijvoorbeeld anapod explorer ofzo? Want dan overweeg ik het misschien.
[ Voor 4% gewijzigd door maratropa op 01-11-2006 00:45 ]
De iPod Nano (Product)RED is alleen online via de Apple Store te verkrijgen en niet bij een Apple Centre/Premium Reseller.low_n_slow schreef op woensdag 01 november 2006 @ 00:37:
Is die aidspod nou ook in de apple store verkrijgbaar eigenlijk?
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Nog nooit het geluid van een Iriver/Iaudio gehoord zeker...?Blaxje schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 16:13:
PSN: Sluuz
Ach, iets betere oordoppen misschien. Maar als je echt puur voor geluid gaat, koop je geen mp3 speler. Vind ik.Sluuz schreef op woensdag 01 november 2006 @ 08:25:
[...]
Nog nooit het geluid van een Iriver/Iaudio gehoord zeker...?
Verwijderd
Wat dan?Blaxje schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:20:
[...]
Ach, iets betere oordoppen misschien. Maar als je echt puur voor geluid gaat, koop je geen mp3 speler. Vind ik.
Die rode Nano is wel te koop bij de Istore in Zwolle, echter wel gegraveerd met de naam Xando BV.low_n_slow schreef op woensdag 01 november 2006 @ 00:37:
Is die aidspod nou ook in de apple store verkrijgbaar eigenlijk?
Eigenlijk mogen ze die daar niet eens verkopen.......
Stond gisteren bijna op het punt om hem mee te nemen, alleen de gegraveerde inscriptie hield me tegen.
Maar wat een mooie kleur zeg
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Ik zou zelf dan gaan voor een MD disc speler.
Maar ik denk dat ik zelf toch ondanks ook mijn eigen tegens op de ipod toch moet geloven aan het design van of de groene of de rooie nano. Wat zijn die mooi zeg
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
een Belkin folio-etui, artikelnummer F8Z058ea. De nieuwe nano past er perefct in , hold knop is ook prima bereikbaar en het ziet er vrij stylish uit vind ik zelf
Besteld bij Quickspot, voor nog geen 9 euro (komen natuurlijk verzendkosten bij).
Levi (Utrecht)
das wel bizar zeg.. verkopen ze een omgeruilde ipodElectra schreef op woensdag 01 november 2006 @ 14:03:
[...]
Die rode Nano is wel te koop bij de Istore in Zwolle, echter wel gegraveerd met de naam Xando BV.
Eigenlijk mogen ze die daar niet eens verkopen.......
Stond gisteren bijna op het punt om hem mee te nemen, alleen de gegraveerde inscriptie hield me tegen.
Maar wat een mooie kleur zeg

vraag anders of je korting mag
Ben nog steeds wel iets blijer met mn Iaudio a2 / Creative Zen. Itunes is gewoon een erg omslachtige manier om er muziek op te zetten als je zelf je muziek al netjes getagged / in mappen hebt. Daarnaast vind ik het clickwheel niet fijn, het geluid nogsteeds niet zo goed als die van de Iaudio's en mis ik flac ondersteuning. Kwa filmpjes vind ik het ook niks trouwensBlaxje schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 16:13:
[ Voor 7% gewijzigd door Collaborator op 01-11-2006 22:05 ]
This space is occupied
Eehm... volgens mij hebben MD spelers ook gewoon compressie, net als MP3 spelers. Maar laat ik de "ik kan horen dat CD's beter klinken dan (kwaliteit) MP3's" discussie niet aanslingeren.touchdomex schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:06:
[...]
Ik zou zelf dan gaan voor een MD disc speler.
Maar ik denk dat ik zelf toch ondanks ook mijn eigen tegens op de ipod toch moet geloven aan het design van of de groene of de rooie nano. Wat zijn die mooi zeg
En i-pod Nano is niet bedoeld als divx player. Wil je die functionaliteit zijn er betere apparaten (ook van Apple) En kleine verschillen in koptelefoons boeien mij persoonlijk niet zoveel. (Ik vind de i-pod nano geluidskwaliteit perfect.) En ze zien er gewoon mooier uit dan andere MP3 spelers (maar das natuurlijk persoonlijk)
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
//Edit: DOA, ben terug gegaan en heb 'n nieuwe gekregen.
[ Voor 12% gewijzigd door JBS op 03-11-2006 19:31 ]
Verwijderd
nu ook in 8gig te verkrijgen is
Verwijderd
Zie je de iPod wel op je computer? Dit document is voor Windows ( weet niet wat je gebruikt)
iPod shows up in Windows but not in iTunes
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=93716
@Elkay420
Nee, dat is pas sinds vandaag, wel erg leuk nieuws vind ik, ik denk ook een rode Nano te kopen,alhoewel het de keuze nu nog moeilijker maakt !
Verwijderd
Ja, maar hij rookt, dus niet zo'n patser, of wilt hij laten zien dat hij roken kan betalen ??Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 09:43:
[...]
Een rode nano 2G en een nokia 8800. patser.
Vandaag nog maar ff bestellen

NEUh 3 weken geleden die zwarte gekocht nu komt die rode in 8 GB versie!
mjah zwart past bij elke kleur kleding
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Verwijderd
Ik geil zó erg op die nieuwe generatie Nano's.
Heb sinds juni een 1st generation nano zwart, maar die nieuwe ziet er een stuk beter uit als je het mij vraagt, helderder beeldscherm langere batterijduur, en nog lichter
Ben van plan 'em toch te kopen
Niet waar, ik heb `m in m`n handen gehad bij de Apple Store in Zwolle.Daedalus schreef op woensdag 01 november 2006 @ 00:59:
[...]
De iPod Nano (Product)RED is alleen online via de Apple Store te verkrijgen en niet bij een Apple Centre/Premium Reseller.
Ben terug gegaan naar de Mediamarkt en heb 'n nieuwe gekregen. Daarvoor heb ik 'm even kostenloos bij de Apple Store laten controleren op telefonisch aanbod van een medewerker daar, goede service terwijl ik 'm daan niet gekocht had!Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 13:10:
@ Jaccos, allereerst, ik heb dus helaas ( nog) geen nano, maar misschien kan je hier de oplossing vinden: http://www.apple.com/support/ipod/
Zie je de iPod wel op je computer? Dit document is voor Windows ( weet niet wat je gebruikt)
iPod shows up in Windows but not in iTunes
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=93716
Verwijderd
HomegrownBGP schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 18:49:
[...]
Niet waar, ik heb `m in m`n handen gehad bij de Apple Store in Zwolle.
Er is daar een nieuwe Apple Store 'Xando' o.i.d.
En ik heb idd daar de Product RED ook gezien!
Vreselijk mooie Mac's daar trouwens, helemaal verliefd
Misschien dat je er een foto van wilt posten? Ben wel nieuwsgierigjaccoswinkels schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 19:28:
Heb voor m'n Nano een siliconen omhulsen bij de Apple Store gekocht, ideaal! Door zichtig, lekker stroef en volledige bescherming voor m'n Ipod.
Verwijderd
Zou dit ook gewoon werken op een nano 2G? Aangezien ik op de Apple site las dat het alleen voor iPod nano's van de 1ste generatie is. Ook had ik al gehoord dat een aantal accescoires niet meer werkten op een iPod nano 2G.
Iemand die hier meer over weet ?
Ik rook niet, het pakje sigaretten was niet van mij. Had het er alleen even naast gelegd om het formaat duidelijk te maken. Het formaat van een pakje sigaretten is denk ik beter bekend dan een 8800 dus vandaar.Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 13:41:
[...]
Ja, maar hij rookt, dus niet zo'n patser, of wilt hij laten zien dat hij roken kan betalen ??
en de 8800 was niet om te patsen maar een paar posts boven mijn "foto-post" werd er gevraagd of ik hem langs mijn telefoon wilde leggen. dus vandaar...
deze post is niet om me te verontschuldigen oid, maar om duidelijkheid te verschaffen
[ Voor 7% gewijzigd door Matsie op 04-11-2006 10:42 ]
Verwijderd
volgens mij heb je nu alleen de zwarte variant en de rode. Eerder in het topic kun je foto's hiervan vinden. De 8 gb versie van de rode is qua uiterlijk identiek aan de 4gb versie.Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 15:46:
Iemand foto's van de kleuren van de 8gb variant?
Nee zijn geen omgeruilde Ipods.low_n_slow schreef op woensdag 01 november 2006 @ 18:05:
[...]
das wel bizar zeg.. verkopen ze een omgeruilde ipod
vraag anders of je korting mag
Ik heb begrepen dat de rode Nano alleen via Internet verkocht kan worden.
Omdat ze de rode Ipod toch wouden aanbieden hebben ze er een aantal "gekocht" en laten graveren met Xando B.V achterop.
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Verwijderd
Welke precies? Ik ben al een tijdje aan het wachten op hoesjes/houders voor de nieuwe Nano. Niet zozeer als skin, maar vooral als broekriemclip.jaccoswinkels schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 19:28:
Heb voor m'n Nano een siliconen omhulsen bij de Apple Store gekocht, ideaal! Door zichtig, lekker stroef en volledige bescherming voor m'n Ipod.
Verwijderd
hahahaha jah man wat een vraaglowfi schreef op maandag 06 november 2006 @ 20:50:
Daarvoor hebben ze nou witte bh's uitgevonden.
Wat een vraag zeg....
hahaha jah man wat een vraaglowfi schreef op maandag 06 november 2006 @ 20:50:
Daarvoor hebben ze nou witte bh's uitgevonden.
Wat een vraag zeg....
(oeps sorry voor dubbele post

[ Voor 8% gewijzigd door Mandarijntje op 06-11-2006 21:52 ]
Dit topic is gesloten.