Toon posts:

Apple iPod nano : the 2nd generation!

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.433 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
Als hij optijd komt (lees: voor 15 uur) kan ik vandaag nog pics posten, moet namelijk om 15 uur weg. Anders wordt het morgen of zaterdag pas dat ik hem kan showen...

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-04 17:47

GeBas

--

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:32:
Ik heb gisteren bij de Mediamarkt in Rotterdam een iPod Nano 8GB gekocht. Erg leuk apparaatje...alleen zit ik nu al in de problemen.

Via iTunes zou ik de huidige Firmware kunnen upgraden van 1.0 naar 1.1. Nu geeft hij de volgende melding:

De iPod van Pieter kan niet worden bijgewerkt, omdat het firmware bestand beschadigd is.

Over welke Firmware bestand heeft iTunes het? Die op het apparaatje staat of die gedownload is via internet?

Wat kan ik het beste doen?
Als je problemen blijft houden kijk dan hier eens: ?

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4100
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Hoedje schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 18:19:
[...]

Maar daar ging dit toch helemaal niet over 8)7 . Het ging erom of je recht hebt om je iPod terug te sturen, binnen 7 dagen na ontvangst. Dat recht is gebaseerd op de wet koop-op-afstand. Dat geldt niet bij maatwerk, zoals een gegraveerde iPod. Dit staat dus ook zo in de algemene voorwaarden van de Apple online shop.
Dat geldt wel, aangezien ik dat met mijn iPod 4G heb gedaan. Twee dagen na aankomst teruggestuurd omdat ik er niet tevreden over was, nooit iets over gehoord, ik kreeg gewoon netjes m'n geld terug. En hij was echt met mijn naam gegraveerd. Ik denk dat ze je gewoon afschrikken in die algemene voorwaarden maar dat ze het nog steeds moeten doen, want anders snap ik niet waarom ze het bij mij deden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeg, dat lossless format van Apple. Hoe groot wordt een cd dan?

een CD van 75 minuten is 700 MB, zeg maar 1 minuut = 10 MB.
Een lied van 4 minuten = 40 MB
Een kwaliteits AAC 128 is dan 3 MB. 1:13 is de conversie.

Hoe groot is dit nummer lossless? 20 MB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:51
Waarom probeer je het zelf niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPod Nano 8GB bij mediamarkt in Hengelo voor 219 euro _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand foto's van de rode nano?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de hele forum doorgelezen en gezocht op google maar ik heb geen antwoord kunnen vinden op mijn vraag: is de lader die je bij de ipod mini 1g kreeg te gebruiken voor de nano?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 13:32:
ik heb de hele forum doorgelezen en gezocht op google maar ik heb geen antwoord kunnen vinden op mijn vraag: is de lader die je bij de ipod mini 1g kreeg te gebruiken voor de nano?
Neen. Naar mijn weten niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaxje schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 13:36:
[...]

Neen. Naar mijn weten niet.
Ik zie niet in waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 14:07:
[...]

ik zie ook niet echt in waarom niet maar ik kan er dus niks over vinden. Is er niemand die de proef op de som kan nemen?
lijkt me overigens wel iets voor apple om het niet compatible met elkaar te maken zodat je een nieuwe lader moet kopen. Extra kassa aanslag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 14:57:
[...]

ik zie ook niet echt in waarom niet maar ik kan er dus niks over vinden. Is er niemand die de proef op de som kan nemen?
lijkt me overigens wel iets voor apple om het niet compatible met elkaar te maken zodat je een nieuwe lader moet kopen. Extra kassa aanslag
Zolang je maar de kabel erbij houd, moet het allemaal prima kunnen. Opladen over Firewire kan naar mijn mening prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 14:59:
[...]

Zolang je maar de kabel erbij houd, moet het allemaal prima kunnen. Opladen over Firewire kan naar mijn mening prima.
oh relaxed (de snelheid van je reactie ook trouwens). scheelt me weer 20 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

ja we zijn snel hier :9

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
Afgelopen donderdag was ik al eerder weg dan dat mijn nano zou komen. Ben vrijdags pas thuis gekomen maar ben toen een half uurtje thuis geweest, moest meteen weer door om vervolgens 's nachts om 2 uur thuis te zijn. Zaterdag heb ik hem dus pas kunnen testen en kunnen bewonderen en ik mag toch wel concluderen dat het een ontzettend geil apparaatje is zeg. Nadeel is echter dat mijn Nokia 8800 nu lomp groot is ;)
De beloofde foto's zal ik morgen posten als k weer op mijn kamer ben (ben nu nl bij mijn ouders thuis).
Iemand nog een voorkeur voor een bepaalde foto? :P

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Ik ben wel benieuwd naar de foto's van de red nano :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-10 20:10
Ik ben ook wel benieuwd ja, ben aan het twijfelen tussen de rode nano van 4gig of de zwarte met 8 gig. Wil dus eerst even de foto's zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matsie, zou je misschien een foto kunnen posten van je nano naast je telefoon, of met je nano op je hand, zodat we een indruk kunnen krijgen hoe groot/klein ie nu eigenlijk is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik al gezegd dat ik de vernieuwde oordopjes enorm dom vind?

Vroeger was er nogal wat commotie over de witte oordopjes, waardoor je kon zien dat iemand een iPod in zijn zak had zitten. Nu is er weer exact hetzelfde probleem, je kan aan de oordopjes zien dat iemand een Nano 2G of een iPod 5.5G in zijn zak heeft zitten.... dom dom dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klown
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:18

klown

geek

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:54:

Vroeger was er nogal wat commotie over de witte oordopjes, waardoor je kon zien dat iemand een iPod in zijn zak had zitten. Nu is er weer exact hetzelfde probleem, je kan aan de oordopjes zien dat iemand een Nano 2G of een iPod 5.5G in zijn zak heeft zitten.... dom dom dom.
en je probleem is?
Mijn ipod mag best gezien worden :*)

MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 14:07:
[...]

Excuus, ik dacht aan het dock. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allesflex
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 18:27
Ik ben helaas nog steeds aan het kijken welke Nano ik ga kopen. Twijfel zelf ook redelijk tussen de 8gb en de rooie 4gb (erg mooi!). In mijn oorspronkelijke plan zou een zweefteef er 1 voor me meenemen uit de US, maar dat ging ff nie door.
Ik denk dat ik 'm nu gewoon hier in NL of DE ga kopen maar naast de twijfel welke, natuurlijk ook waar ik 'm ga kopen..

Als iemand nog een recente aanbieding heeft gezien, hou ik me aanbevolen! ;)

Als ik er een heb, kan ik eindelijk ontopic mee ouwehoere (nee, ik ben niet zo benieuwd naar de status van me levering ;D) en over de ervaringen en piepjes en kraakjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klown schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:53:
[...]

en je probleem is?
Mijn ipod mag best gezien worden :*)
En een grabbelgrage dief ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Getver, ik heb ondertussen nu een andere kleur ipod nano 4GB gekocht :( omdat hij in promotie stond en nergens op de online winkel was te vinden op die moment. Ik wou nochtans dolgraag de rode... sniff
Maar ik ben er heel enthousiast over, alleen is dat ding nogal gevoelig en verandert de geluidsterkste nogal snel als je skipt of hem vergeet te locken. Soit, geen klagen verder :) itunes deed wel ff moeilijk bij de installatie, maar alles werkt perfect nu. Oortjes zitten ook beter dan de oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakoina schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:47:
Getver, ik heb ondertussen nu een andere kleur ipod nano 4GB gekocht :( omdat hij in promotie stond en nergens op de online winkel was te vinden op die moment. Ik wou nochtans dolgraag de rode... sniff
Maar ik ben er heel enthousiast over, alleen is dat ding nogal gevoelig en verandert de geluidsterkste nogal snel als je skipt of hem vergeet te locken. Soit, geen klagen verder :) itunes deed wel ff moeilijk bij de installatie, maar alles werkt perfect nu. Oortjes zitten ook beter dan de oude.
is de gevoeligheid niet gewoon in te stellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.vandelinden1/ipod3.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.vandelinden1/ipod.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.vandelinden1/ipod2.JPG

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je er eens een sigaret naastleggen? Als kettingroker is dat wel een mooie referentie voor me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:26

aex351

I am the one

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 17:23:
[...]

Kan je er eens een sigaret naastleggen? Als kettingroker is dat wel een mooie referentie voor me :)
:? Waarom ga je niet gewoon naar de winkel.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matsie, die van jou lijkt wel oranje ;)

hier nog een paar foto's van de rode nano...

Afbeeldingslocatie: http://i13.tinypic.com/2qjyxav.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i14.tinypic.com/42ljfj8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:05
Ik heb sinds kort een dockingstation voor mijn ipod nano, maar ik vroeg me af of het niet slecht voor de batterij is als hij elke dag enkele uren in het docking station zit, en dus aan het opladen is. Als ik na m'n werk thuis kom zet ik hem daar gewoon in, en 's ochtend haal ik hem er weer uit. Tussen 19.00 en 23.00 is m'n nano dus elke dag aan het opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brammel schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:57:
Ik heb sinds kort een dockingstation voor mijn ipod nano, maar ik vroeg me af of het niet slecht voor de batterij is als hij elke dag enkele uren in het docking station zit, en dus aan het opladen is. Als ik na m'n werk thuis kom zet ik hem daar gewoon in, en 's ochtend haal ik hem er weer uit. Tussen 19.00 en 23.00 is m'n nano dus elke dag aan het opladen.
nee hoor doe het zelfde met de iPod mini, nooit problemen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hopelijk gaat dit niet te off-topic, anders geven jullie maar een schop ;)

Momenteel ben ik in bezit van creative zen touch 20gb, zo'n 150€ waard als ik hem wil verkopen (179€ in de winkel, mijn versie is volledig onbekrast en verzorgd)

Zijn er nog mensen die overgestapt zijn van meer ruimte naar een hoopje kleiner (2-4gb)?

Is het financieel gezien wel zinvol om een ipod nano 2G te kopen (massa's mensen hebben er een, en de prijs zal dodelijk snel dalen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Laatst online: 09-10 19:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-10 21:42
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:34:

Momenteel ben ik in bezit van creative zen touch 20gb, zo'n 150€ waard als ik hem wil verkopen (179€ in de winkel, mijn versie is volledig onbekrast en verzorgd)

Zijn er nog mensen die overgestapt zijn van meer ruimte naar een hoopje kleiner (2-4gb)?

Is het financieel gezien wel zinvol om een ipod nano 2G te kopen (massa's mensen hebben er een, en de prijs zal dodelijk snel dalen?)
Bij ons mediamarkt zijn ze net weer in de aanbieding gegooid. Alle versies omlaag. Weet alleen dat de 4Gb nu 169 kos, de andere versies weet ik ff niet, maar tis spotgoedkoop..

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke mm is het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prachtig, en dankje voor je moeite die foto's te maken .
Ik ga er ook maar 1 bestellen vrees ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Sorry, vergeet ik dat erbij te zetten 8)7 . Alexandrium, Rotterdam dus.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:34:

Dat dalen van de prijs zal niet gebeuren hoor. Je zal nu regelmatig aanbiedingen zien omdat ze pas nieuw zijn, maar de 1G nano was een jaar later nog ongeveer dezelfde prijs als toen ie voor het eerst te koop was.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Inderdaad. Zojuist weer een bestelling geplaats. Nu maar hopen dat ik een nano krijg zonder piep geluid. 2g 4gb zilver voor de geinteresseerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:43
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:54:

Denk je serieus dat een dief een 1Gen iPod nano, of 5GB iPod niet zal pikken? (ik spreek helaas uit ervaring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een rode nano 2G en een nokia 8800. patser. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en niet te vergeten het pakje sigaretten, minstens zo duur tegenwoordig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Brammel schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:57:
Sterker nog: dit is zelfs beter voor de batterij. Het slechtste wat je kan doen is elke keer helemaal opmaken en dan weer volledig opladen.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Laatst online: 01-12-2021
Erg mooi die rode nano! :9~
Denk dat ik van de week ook maar eentje ga bestellen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChkDsk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-09 18:22

ChkDsk

Beter laat dan morgen

leokennis schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 18:25:
[...]

Sterker nog: dit is zelfs beter voor de batterij. Het slechtste wat je kan doen is elke keer helemaal opmaken en dan weer volledig opladen.
Link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laguna schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 02:35:
[...]

Dat dalen van de prijs zal niet gebeuren hoor. Je zal nu regelmatig aanbiedingen zien omdat ze pas nieuw zijn, maar de 1G nano was een jaar later nog ongeveer dezelfde prijs als toen ie voor het eerst te koop was.
Zijn er elk jaar met de feestdagen kortingen op ipod's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Nee. De enige korting dat werd gegeven was de studenten korting maar die is sinds de nieuwe generatie ook opgeheven.

Heb nu ondertussen weer een nieuwe exemplaar binnen en ook deze heeft de piep geluid als welk ik eerder had. Alleen v1.1 zat erop en piep geluid toen ik het voor het eerst aanzette was er bijna niet nu na paar uur hoor ik het wel wat beter maar niet zoals 3 weken terug.

[ Voor 147% gewijzigd door aex351 op 27-10-2006 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
googlen op lithium accu's. Lithium accu's kan je gewoon lekker ten allen tijde opladen, en dat doet niks af aan de levensduur ervan.

Je hebt namelijk een beperkt aantal cyclussen eer de batterij dood is. Stel je hebt 100 cycles. Dan gaat bij een gebruik van de batterij tot 50% 0.5 van die 100 cycles dr aan. En dan laad je hem weer op, en heb je nog 99.5 cycles te gaan. Volgende keer gebruik je hem tot 80%, en dan laad je hem weer op. Dan heb je vervolgens nog maar 99.3 cycles over. Staat ergens op de Apple site uitgebreid beschreven.

@hieronder: :D

[ Voor 4% gewijzigd door B-Bandit op 28-10-2006 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk ook gelijk even of de accu van Sony is, anders ontploft je iPod na 3 uur docking whahaha

Better safe than Sony, right :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Laatst online: 10-10 22:56
Ik koop maandag een zwarte iPod nano.

Uiteraard zal ik een videoreview maken. In het Nederlands met als vergelijking de iAudio U3. Een harde tegenstander... Kan de iPod nano hem verslaan?

---

P.s. even mijn punten waarom ik juist voor de iPod nano kies. Ik was echt anti-Apple en anti-Ipod, maar het laatste jaar ben ik bekeerd. Eerst door de eerste release van de iPod nano (alhoewel ik de krasgevoeligheid niets vond), maar de nieuwste nano is gewoon prachtig.

- 8 gig flashgeugen (Sandisk komt ook in de buurt, maar produceert een wat meer lompe speler)
- iTunes <-> iPod (ik gebruik iTunes en vind het fijn dat de speler daar op inspeelt. Gewoon dat je albumart over wordt gezet en alles.
- Prachtig design
- Foto viewer (alhoewel ik me er niet teveel van voorstel)
- Notes (altijd handig :))
- Clickweel
- Raad het muziek spel (lijkt me gewoon grappig om dat met je eigen muziek te doen)

Redenen waarom ik heb zitten twijfelen:

- Videoplayer (maar dat is de eerste week leuk, maar daarna niet meer, dus waarom dan zo'n lomp gevaarte kopen?)
- Klein schermpje (maar hoe vaak kijk je daar nu naar?)
- Slechter geluid? (dat ga ik uiteraard testen tijdens de video review, maar mocht het zo zijn, dan is dat natuurlijk te verhelpen met een equalizer en een goede hoofdtelefoon, bijvoorbeeld Sennheiser inears)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Die equalizer maakt het alleen maar nog slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Laatst online: 09-10 19:47
aex351 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 03:41:
Die equalizer maakt het alleen maar nog slechter.
En wanneer je die gebruikt word de CPU van de Ipod druk gebruikt = bye bye batterij 8)7 staat op de site van apple zelf ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die nieuwe koptelefoontjes echt verschrikkelijk, ik heb die van mijn zusje gezien en ik ben echt blij met mijn Senheiser mega koptelefoon voor mijn iPod video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
Ik snap trouwens niet dat mensen anti-iPod zijn. Als ze FM radio erin proppen bestaat er toch niks beters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaxje schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 16:13:
Ik snap trouwens niet dat mensen anti-iPod zijn. Als ze FM radio erin proppen bestaat er toch niks beters?
"Ja maar gawd like iedereen heeft al een iPod, gosh, en dan moet je iTUNES gebruiken voor mp3 liedjes erop te zetten, gawd, dat hoeft met mijn blokker mp3 speller gelukkig niet!"

Of zoiets :')

Het enige kleine puntje wat ik met mijn iPod 5G heb is het niet ondersteunen van XviD en DivX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Aubergine schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 14:31:
[...]

En wanneer je die gebruikt word de CPU van de Ipod druk gebruikt = bye bye batterij 8)7 staat op de site van apple zelf ook nog.
Jah, valt wel mee hoor...Ik laad mijn iPod 1 keer per week op, en gebruik hem gemiddeld iets meer dan een halfuur per dag. Nog nooit last gehad van een lege batterij. En ik heb de equalizer op Rock staan. Geeft iets meer gevoel aan de muziek heb ik het idee (met Sennheiser CX300). Ligt ook aan het type muziek dat je luistert uiteraard. Als ik drukke muziek heb doe ik de EQ vaak uit.

Maar ik zet hem echt niet uit om batterij te sparen hoor. Met een accu van 24 uur 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChkDsk

ChkDsk

Beter laat dan morgen

leokennis schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 18:25:
[...]

Shailesh schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 00:01:
[...]

googlen op lithium accu's. Lithium accu's kan je gewoon lekker ten allen tijde opladen, en dat doet niks af aan de levensduur ervan.

Je hebt namelijk een beperkt aantal cyclussen eer de batterij dood is. Stel je hebt 100 cycles. Dan gaat bij een gebruik van de batterij tot 50% 0.5 van die 100 cycles dr aan. En dan laad je hem weer op, en heb je nog 99.5 cycles te gaan. Volgende keer gebruik je hem tot 80%, en dan laad je hem weer op. Dan heb je vervolgens nog maar 99.3 cycles over. Staat ergens op de Apple site uitgebreid beschreven.

@hieronder: :D
Ik doelde eigenlijk op het argument dat het juist slechter zou zijn om m leeg te maken. Dat is dan toch ook 1 cyclus... Zijn er feiten die zeggen dat het slechter is om m helemaal leeg te maken alvorens weer op te laden?

[ Voor 12% gewijzigd door ChkDsk op 30-10-2006 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doen jullie moeilijk, 1 cyclus heeft een bepaalde tijd, of je hem binnen die cyclus nu 10x oplaad of 1 x.. who cares, your iPod doesn't. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChkDsk

ChkDsk

Beter laat dan morgen

Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:54:
Wat doen jullie moeilijk, 1 cyclus heeft een bepaalde tijd, of je hem binnen die cyclus nu 10x oplaad of 1 x.. who cares, your iPod doesn't. :P
Nja, was mijn vermoeden van loze opmerking a la leokennis toch waar, niet?

Daar ging het even om. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Laatst online: 10-10 22:56
Fijne mp3-speler, alleen de geluidskwaliteit valt vies tegen in vergelijking met een iAudio. Daar is het geluid gewoon veel levendiger. Ik vind het nu allemaal wat kil klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee, ik had een vraagje.. kheb vandaag een ipod nano 4gb gekocht maar het click wheel kraakt nogal ij de forward knop. Wat vooral erg vervelend is bij het klikken. Iemand anders hier ook last van?
Heb getwijfeld om terug te gaan naar de winkel maar dan wordt ie zeker opgestuurd en ben ik hem een paar weken kwijt...

groeten Ray

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 14:28
Is die aidspod nou ook in de apple store verkrijgbaar eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik denk ook nog wel eens aan een nano, maar dan moet ik weer aan itunes denken.. :)
Maar klopt het nou dat je wel kan draggen en droppen met bijvoorbeeld anapod explorer ofzo? Want dan overweeg ik het misschien.

[ Voor 4% gewijzigd door maratropa op 01-11-2006 00:45 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

low_n_slow schreef op woensdag 01 november 2006 @ 00:37:
De iPod Nano (Product)RED is alleen online via de Apple Store te verkrijgen en niet bij een Apple Centre/Premium Reseller.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-10 19:35
Nog nooit het geluid van een Iriver/Iaudio gehoord zeker...?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
Sluuz schreef op woensdag 01 november 2006 @ 08:25:
[...]

Nog nooit het geluid van een Iriver/Iaudio gehoord zeker...?
Ach, iets betere oordoppen misschien. Maar als je echt puur voor geluid gaat, koop je geen mp3 speler. Vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaxje schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:20:
[...]

Ach, iets betere oordoppen misschien. Maar als je echt puur voor geluid gaat, koop je geen mp3 speler. Vind ik.
Wat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

low_n_slow schreef op woensdag 01 november 2006 @ 00:37:
Die rode Nano is wel te koop bij de Istore in Zwolle, echter wel gegraveerd met de naam Xando BV.
Eigenlijk mogen ze die daar niet eens verkopen.......
Stond gisteren bijna op het punt om hem mee te nemen, alleen de gegraveerde inscriptie hield me tegen.

Maar wat een mooie kleur zeg :9

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik zou zelf dan gaan voor een MD disc speler.

Maar ik denk dat ik zelf toch ondanks ook mijn eigen tegens op de ipod toch moet geloven aan het design van of de groene of de rooie nano. Wat zijn die mooi zeg :9~

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi
  • Laatst online: 17-03-2023
Vandaag een leren hoesje ontvangen voor mijn iPod nano 2nd gen.
een Belkin folio-etui, artikelnummer F8Z058ea. De nieuwe nano past er perefct in , hold knop is ook prima bereikbaar en het ziet er vrij stylish uit vind ik zelf :) . Zo kan hij teminste zonder vrees voor krasjes in een tas ofzo.
Besteld bij Quickspot, voor nog geen 9 euro (komen natuurlijk verzendkosten bij).

Levi (Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
Electra schreef op woensdag 01 november 2006 @ 14:03:
[...]

Die rode Nano is wel te koop bij de Istore in Zwolle, echter wel gegraveerd met de naam Xando BV.
Eigenlijk mogen ze die daar niet eens verkopen.......
Stond gisteren bijna op het punt om hem mee te nemen, alleen de gegraveerde inscriptie hield me tegen.

Maar wat een mooie kleur zeg :9
das wel bizar zeg.. verkopen ze een omgeruilde ipod :/
vraag anders of je korting mag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Ben nog steeds wel iets blijer met mn Iaudio a2 / Creative Zen. Itunes is gewoon een erg omslachtige manier om er muziek op te zetten als je zelf je muziek al netjes getagged / in mappen hebt. Daarnaast vind ik het clickwheel niet fijn, het geluid nogsteeds niet zo goed als die van de Iaudio's en mis ik flac ondersteuning. Kwa filmpjes vind ik het ook niks trouwens :p Xvid en DivX support hoort er gewoon bij, als je moet omzetten ben je toch weer afhankelijk van een extern programma. De radio functie boeit me nou weer totaal niet, en gebruik ik dan ook nooit.

[ Voor 7% gewijzigd door Collaborator op 01-11-2006 22:05 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:43
touchdomex schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:06:
[...]

Ik zou zelf dan gaan voor een MD disc speler.

Maar ik denk dat ik zelf toch ondanks ook mijn eigen tegens op de ipod toch moet geloven aan het design van of de groene of de rooie nano. Wat zijn die mooi zeg :9~
Eehm... volgens mij hebben MD spelers ook gewoon compressie, net als MP3 spelers. Maar laat ik de "ik kan horen dat CD's beter klinken dan (kwaliteit) MP3's" discussie niet aanslingeren.

En i-pod Nano is niet bedoeld als divx player. Wil je die functionaliteit zijn er betere apparaten (ook van Apple) En kleine verschillen in koptelefoons boeien mij persoonlijk niet zoveel. (Ik vind de i-pod nano geluidskwaliteit perfect.) En ze zien er gewoon mooier uit dan andere MP3 spelers (maar das natuurlijk persoonlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Ik heb zojuist ook de Nano aangeschaft. Maar.. iTunes ziet 'm helemaal niet. Hij gaat wel opladen als ik 'm aansluit via USB. Maar muziek op het dingeltje zetten.. ho maar.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

//Edit: DOA, ben terug gegaan en heb 'n nieuwe gekregen.

[ Voor 12% gewijzigd door JBS op 03-11-2006 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit al lang is, maar kzag daarnet in de Apple store dat de aidspod
nu ook in 8gig te verkrijgen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aj aj aj, dat is erg vervelend voor veel mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Ghehe, dat is zeker balen. KutApple :P . Majah, kleurtje is maar subjectief...tis niet iets waar je je hoofd over moet breken. Gaat om wat er in zit....Ik vond persoonlijk de groene het mooist, maar die was helaas enkel in 4Gb, dus vandaar dat ik voor de zwarte 8Gb ging, niet per se de kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Jaccos, allereerst, ik heb dus helaas ( nog) geen nano, maar misschien kan je hier de oplossing vinden: http://www.apple.com/support/ipod/

Zie je de iPod wel op je computer? Dit document is voor Windows ( weet niet wat je gebruikt)
iPod shows up in Windows but not in iTunes
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=93716

@Elkay420
Nee, dat is pas sinds vandaag, wel erg leuk nieuws vind ik, ik denk ook een rode Nano te kopen,alhoewel het de keuze nu nog moeilijker maakt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 09:43:
[...]

Een rode nano 2G en een nokia 8800. patser. ;)
Ja, maar hij rookt, dus niet zo'n patser, of wilt hij laten zien dat hij roken kan betalen ?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allesflex
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 18:27
Nice!!! Ik zit al tijdje te kijken naar de zwarte 8 Gig, maar begon te twijfelen door die rooie, die is toch wel erg mooi en nu is daar dan ook de rooie 8 Gig...

Vandaag nog maar ff bestellen ;) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

AH FLIKKERS: 8)7
:P
NEUh 3 weken geleden die zwarte gekocht nu komt die rode in 8 GB versie!
mjah zwart past bij elke kleur kleding :+

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaaaah :(
Ik geil zó erg op die nieuwe generatie Nano's.
Heb sinds juni een 1st generation nano zwart, maar die nieuwe ziet er een stuk beter uit als je het mij vraagt, helderder beeldscherm langere batterijduur, en nog lichter :| Én verdubbeling van GB voor hetzelfde geld.
Ben van plan 'em toch te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Die kan de kerstman mij mooi geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomegrownBGP
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Daedalus schreef op woensdag 01 november 2006 @ 00:59:
[...]

De iPod Nano (Product)RED is alleen online via de Apple Store te verkrijgen en niet bij een Apple Centre/Premium Reseller.
Niet waar, ik heb `m in m`n handen gehad bij de Apple Store in Zwolle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Heb voor m'n Nano een siliconen omhulsen bij de Apple Store gekocht, ideaal! Door zichtig, lekker stroef en volledige bescherming voor m'n Ipod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 13:10:
@ Jaccos, allereerst, ik heb dus helaas ( nog) geen nano, maar misschien kan je hier de oplossing vinden: http://www.apple.com/support/ipod/

Zie je de iPod wel op je computer? Dit document is voor Windows ( weet niet wat je gebruikt)
iPod shows up in Windows but not in iTunes
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=93716
Ben terug gegaan naar de Mediamarkt en heb 'n nieuwe gekregen. Daarvoor heb ik 'm even kostenloos bij de Apple Store laten controleren op telefonisch aanbod van een medewerker daar, goede service terwijl ik 'm daan niet gekocht had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HomegrownBGP schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 18:49:
[...]

Niet waar, ik heb `m in m`n handen gehad bij de Apple Store in Zwolle.
:D Há Zwolle! Woon ik!
Er is daar een nieuwe Apple Store 'Xando' o.i.d. ;)
En ik heb idd daar de Product RED ook gezien!
Vreselijk mooie Mac's daar trouwens, helemaal verliefd :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
jaccoswinkels schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 19:28:
Heb voor m'n Nano een siliconen omhulsen bij de Apple Store gekocht, ideaal! Door zichtig, lekker stroef en volledige bescherming voor m'n Ipod.
Misschien dat je er een foto van wilt posten? Ben wel nieuwsgierig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag ivm met die Radio remote.

Zou dit ook gewoon werken op een nano 2G? Aangezien ik op de Apple site las dat het alleen voor iPod nano's van de 1ste generatie is. Ook had ik al gehoord dat een aantal accescoires niet meer werkten op een iPod nano 2G.
Iemand die hier meer over weet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 13:41:
[...]

Ja, maar hij rookt, dus niet zo'n patser, of wilt hij laten zien dat hij roken kan betalen ?? :+
Ik rook niet, het pakje sigaretten was niet van mij. Had het er alleen even naast gelegd om het formaat duidelijk te maken. Het formaat van een pakje sigaretten is denk ik beter bekend dan een 8800 dus vandaar.

en de 8800 was niet om te patsen maar een paar posts boven mijn "foto-post" werd er gevraagd of ik hem langs mijn telefoon wilde leggen. dus vandaar...

deze post is niet om me te verontschuldigen oid, maar om duidelijkheid te verschaffen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Matsie op 04-11-2006 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand foto's van de kleuren van de 8gb variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 15:46:
Iemand foto's van de kleuren van de 8gb variant?
volgens mij heb je nu alleen de zwarte variant en de rode. Eerder in het topic kun je foto's hiervan vinden. De 8 gb versie van de rode is qua uiterlijk identiek aan de 4gb versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

low_n_slow schreef op woensdag 01 november 2006 @ 18:05:
[...]
das wel bizar zeg.. verkopen ze een omgeruilde ipod :/
vraag anders of je korting mag :9
Nee zijn geen omgeruilde Ipods.
Ik heb begrepen dat de rode Nano alleen via Internet verkocht kan worden.
Omdat ze de rode Ipod toch wouden aanbieden hebben ze er een aantal "gekocht" en laten graveren met Xando B.V achterop.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaccoswinkels schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 19:28:
Welke precies? Ik ben al een tijdje aan het wachten op hoesjes/houders voor de nieuwe Nano. Niet zozeer als skin, maar vooral als broekriemclip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>:)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2006 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af dat als je de zwarte nano zou nemen en hem om een draagkoord om je nek zou hangen en onder je t-shirt stopt, stel dat je shirt wit is zie je dan die iPod er doorheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Daarvoor hebben ze nou witte bh's uitgevonden.

Wat een vraag zeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-10 16:30
lowfi schreef op maandag 06 november 2006 @ 20:50:

Wat een vraag zeg....
hahahaha jah man wat een vraag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-10 16:30
lowfi schreef op maandag 06 november 2006 @ 20:50:

Wat een vraag zeg....
hahaha jah man wat een vraag :P

(oeps sorry voor dubbele post 8)7 )

[ Voor 8% gewijzigd door Mandarijntje op 06-11-2006 21:52 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.