Toon posts:

Apple iPod nano : the 2nd generation!

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 6.433 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lowfi schreef op maandag 06 november 2006 @ 20:50:
Daarvoor hebben ze nou witte bh's uitgevonden.

Wat een vraag zeg....
Snap niet waar dat op slaat , denk dat je grappig probeert te doen ofzo.
Ik stel gewoon een serieuze vraag en als je hem niet serieus neemt hoef je ook niet te antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Een serieuze vraag? Komaan zeg. Alles hangt er trouwen ook vanaf van de t-shirt en dergelijke. De ene is meer transparant dan de andere ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Inderdaad....dat heeft helemaal niks met de Ipod te maken, maar alles met het dan gebruikte shirt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Verwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 22:17:
[...]

Snap niet waar dat op slaat , denk dat je grappig probeert te doen ofzo.
Ik stel gewoon een serieuze vraag en als je hem niet serieus neemt hoef je ook niet te antwoorden.
Je kunt het ook zien als een grote zwarte bling bling ketting ;)
Misschien wil je juist wel dat je zwarte 8Gb Nano door je witte doorschijnende t-shirt te zien is.
Ik weet niet of je (zwart) borsthaar hebt, zoja zie je dan je borsthaar door je T-shirt heen?
Als dit het geval is, dan zie je die zwarte Ipod er denk ik ook wel door heen.

/ontopic
Ik denk dat het reuze mee valt.
Als je gewone witte katoenen t-shirts draagt valt dit haast niet op.

[ Voor 13% gewijzigd door Semper Fight op 07-11-2006 09:57 ]

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Electra schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 09:52:
[...]

Je kunt het ook zien als een grote zwarte bling bling ketting ;)
Misschien wil je juist wel dat je zwarte 8Gb Nano door je witte doorschijnende t-shirt te zien is.
Ik weet niet of je (zwart) borsthaar hebt, zoja zie je dan je borsthaar door je T-shirt heen?
Als dit het geval is, dan zie je die zwarte Ipod er denk ik ook wel door heen.

/ontopic
Ik denk dat het reuze mee valt.
Als je gewone witte katoenen t-shirts draagt valt dit haast niet op.
Ok thnx dat iemand er serieus op is in gegaan :)
Ik zit nog wel erg te twijfelen met welke kleur ik ga nemen :| als er nou gewoon een witte was ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 11:50:
[...]

Ok thnx dat iemand er serieus op is in gegaan :)
Ik zit nog wel erg te twijfelen met welke kleur ik ga nemen :| als er nou gewoon een witte was ..
Sorry dat ik het zeg, maar dat er iemand serieus op in is gegaan wil nog niet zeggen dat je er ook maar iets mee bent opgeschoten. Het is gewoon een feit dat het doorschijnen of niet doorschijnen van die Ipod gewoon niks met de Ipod zelf te maken heeft, maar met de kleding die je draagt. De Ipod is gewoon zwart.....niet fluorescerend of lichtgevend ofzo. Het zal dus gewoon aan de stof/weving van je kleren liggen of je het er doorheen ziet of niet. Net als met alle andere gekleurde dingen die je onder je kleren zou dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Verwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 17:45:
[...]

Welke precies? Ik ben al een tijdje aan het wachten op hoesjes/houders voor de nieuwe Nano. Niet zozeer als skin, maar vooral als broekriemclip.
de NANO 2de Generation Silicone case en dan de doorzichtige versie. EUR 15,01 :)

Afbeeldingslocatie: http://www.jbswinkels.nl/nanoskin.JPG

Hij beschermt alles, inclusief wheel en schermpje. Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet helemaal tevreden ben over hoe ik het stickertje op m'n scherm geplakt heb, maja.. als ie aanstaat zie je die rechter rand toch niet. Aan de achterkant kun je je riem er doorheen halen.
En ja, hij zit er al omheen ;)

[ Voor 37% gewijzigd door JBS op 07-11-2006 12:23 . Reden: foto op verzoek ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 14:28
Wat een ongelofelijke josti gelul hier over een tshirt en of ie er doorheen schijnt...
jaccoswinkels schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 12:13:
[...]

de NANO 2de Generation Silicone case en dan de doorzichtige versie. EUR 15,01 :)

[afbeelding]

Hij beschermt alles, inclusief wheel en schermpje. Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet helemaal tevreden ben over hoe ik het stickertje op m'n scherm geplakt heb, maja.. als ie aanstaat zie je die rechter rand toch niet. Aan de achterkant kun je je riem er doorheen halen.
En ja, hij zit er al omheen ;)
Misschien een high-res foto? tis niet echt te zien hoe hij er omheen zit.. en hoe dik is ie? want als t echt dik is vind ik het niet meer mooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

[b]low_n_slow schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 13:27Misschien een high-res foto? tis niet echt te zien hoe hij er omheen zit.. en hoe dik is ie? want als t echt dik is vind ik het niet meer mooi...
Let niet op de stofjes, dus komen uit de binnenzak van m'n jas.. De skin is een ongeveer 1mm dik.
www.jbswinkels.nl/P1000294.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-10 15:30
Pfoe, als die stofjes er zo op blijven zitten vind ik hem lelijker dan met wat kleine krasjes. Ik gooi hem altijd los in mn zak, en het schermpje en het ding zelf willen echt niet krassen. Alleen de randjes van het metaal bovenaan slijten een klein beetje. Maargoed, dat ding zit toch in mn zak, en er komt ook nog steeds geluid uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

DocB schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 14:52:
Pfoe, als die stofjes er zo op blijven zitten vind ik hem lelijker dan met wat kleine krasjes. Ik gooi hem altijd los in mn zak, en het schermpje en het ding zelf willen echt niet krassen. Alleen de randjes van het metaal bovenaan slijten een klein beetje. Maargoed, dat ding zit toch in mn zak, en er komt ook nog steeds geluid uit :p
Klopt, nadeel is dat stof/pluisjes er snel aan blijft "plakken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
jaccoswinkels schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 14:23:
[...]
Let niet op de stofjes, dus komen uit de binnenzak van m'n jas.. De skin is een ongeveer 1mm dik.
www.jbswinkels.nl/P1000294.JPG
mooi!

die ga ik dus niet kopen :P
1. te dik
2. niet mooi na een tijdje
3. ipod design gaat verloren
enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-10 16:30
achja wie mooi wil zijn moet pijn lijden zeggen ze toch altijd :P
T is nu wel niet echt pijn maarja bij wijze van spreken dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
Svennos_1990 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 16:22:
achja wie mooi wil zijn moet pijn lijden zeggen ze toch altijd :P
T is nu wel niet echt pijn maarja bij wijze van spreken dan. :)
er zijn mooiere alternatieven.. lees dit topique maar ff door :)

[Nano] Het Grote Nano bescherming topic*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb m'n i-pod gister besteld en hij is nu nog steeds niet verzonden, weten jullie hoe dit komt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 17:22:
ik heb m'n i-pod gister besteld en hij is nu nog steeds niet verzonden, weten jullie hoe dit komt??
Geduld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfrisbee
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-10 15:24
166 euro bij mediamarkt in ede, voor de liefhebbers
Het gaat hierbij om de 4 gb variant!
Ze hadden er nog behoorlijk wat op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

drfrisbee schreef op woensdag 08 november 2006 @ 18:13:
En 139 euro bij de Mediamarkt in Arnhem voor de 2GB (2de generatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
drfrisbee schreef op woensdag 08 november 2006 @ 18:13:
1ste generatie neem ik aan?

btw kwam mijn rooie pod binnen vandaag... super dingetje.. op de piep na dan.. maar die is weg na de firmware update! :)

nice :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
low_n_slow schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:01:
[...]

1ste generatie neem ik aan?

btw kwam mijn rooie pod binnen vandaag... super dingetje.. op de piep na dan.. maar die is weg na de firmware update! :)

nice :9
Welke Firmware versie is dit dan en waar kan ik die vinden?

Alvast bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:07

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Kethij schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:56:
[...]

Alvast bedankt! ;)
Kan je via het iPod menu in iTunes 7 doen. Je moet versie 1.1 hebben. Heb je 1.0 dan moet je even op de "update' knop rammen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:47
De iPod Nano's beginnen er na de update wel heel aantrekkelijk uit te zien, vooral de Rode 4/8Gb! Nog maar eventjes wachten tot het sinterklaas is, of mijn verjaardag O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
Kethij schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:56:
[...]

Alvast bedankt! ;)
ik pluggte em in mn laptop.. itunes sprong aan en meteen wilde hij em updaten naar 1.1.1..
lijkt me vrij duidelijk dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfrisbee
  • Laatst online: 11-10 15:24
Nee, behalve als die in het zilver, groen, blauw of roze te vekrijgen is, maar naar mijn weten is dat niet zo, dus 2e generatie, wegens het 1 jarig in ede bestaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over die 1st gen nano...

Die vind ik persoonlijk toch iets mooier dan de huidige. Vooral het zwarte 2GB model. Denken jullie dat die first gen nog ergens te krijgen is? Niet helemaal verkochte stocks of zo?

Iets goedkoper dan de huidige 2nd gen zou mooi zijn. Ik zie het zo, beter een verkochte iPod uit een stock die normaal toch niet meer verkocht geraakt, dan helemaal geen verkochte iPod en dus velies.

Of zie ik dat verkeerd en is het policy bij apple om niet-verkochte vorige generatie producten terug te sturen naar apple, zodat elke reseller mooi op dezelfde lijn zit. (of misschien zelfs verbod om die te verkopen?)

Hoewel ik toch nog altijd iBooks en PowerBooks zie te koop staan bij sommige mac verdelers. Klaarblijkelijk hebben sommigen toch nog stock waar ze gaag van af zouden geraken (wat ze misschien beter zou lukken als ze de prijzen dan ook navenant ONDER die van de current gen plaatsen 8)7 , maar goed, dat is een ander verhaal)

Verhaal is eigenlijk dat mijn mp3 speler niet goed meer werkt en ik eigenlijk een nieuwe zoek. En hoewel ik niet specifiek apple hoef te hebben, vanwege de iTunes-iPod combo, kom ik toch steeds terug naar de iPods. heb zelfs expliciet op non iPods gezocht, maar echt niets gevonden wat een mooi modern design heeft. Voor cheape imitaties heb ik wat schrik, wat betreft kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-10 22:27

alienfruit

the alien you never expected

Je kan mijn 4GB iPod Nano Black overnemen als je wilt! Ik raak hem aan de straatstenen niet kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Wat moet ik me hier eigenlijk bij voorstellen?

Afbeeldingslocatie: http://www.jbswinkels.nl/P1000297.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.jbswinkels.nl/P1000300.JPG

Het lijkt op een dock waar je de USB kabel van onderuit op je iPod kunt aansluiten, maar dan kan dat ding echt niet meer blijven staan. Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjenhiemstra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:21
Dit is een dock-adapter, je mist de dock zelf.
Je kunt deze adapter gebruiken om een iPod dock geschikt te maken voor je iPod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
Ja deze heb je nodig voor de universal dock, want die is ook geschikt voor de iPod video.
En die is een stuk groter, dus dan kun je dat dingetje erin klikken dan dan blijft je nano staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alienfruit schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 05:45:
Je kan mijn 4GB iPod Nano Black overnemen als je wilt! Ik raak hem aan de straatstenen niet kwijt.
Ik denk dat je voor 4 Gb nog behoorlijk wat zal vragen? En ik heb maar 2 Gb nodig. Dus tenzij je die zo moeilijk kwijt geraakt dat je bereid bent die te verkopen onder de prijs van een 2 Gb 2nd gen nano, denk ik niet dat ik geïnteresseerd ben. ;) Daarenboven woon je waarschijnlijk in NE dus duurdere verzending.

Zelfs een 1 Gig iPod nano 1st gen zou voor mij volstaan (heb nu 512Mb flash spelertje)

Wat ik ook nog wou weten. Als je 3rd party software (plugins meestal) gebruikt om je iPod te vullen, loop je dan het risico uw iPod te 'beschadigen'? Incompatibel maken met iTunes, bestandformaat vern***en, vastlopen, bricken. Ik heb zelf geen idee. Misschien een domme vraag maar niet onbelangrijk. Als dat zou gebeuren, kan je dan achteraf gewoon de iPod terug resetten (firmware flash, wat dan ook)

Ik vermoed dat dergelijke plugins altijd experimenteel zijn (toch zeker niet officieel ondersteund vanuit apple), en gebaseerd op reverse engineering, vandaar... (ik heb het dan bvb over de winamp plugin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Laatst online: 10-10 06:38
Zijn er nog meer mensen bij wie het scherm van de iPod er scheef in zit?

Bij mij zit het scherm aan de rechterzijde namelijk een +/- 3-tal milimeter hoger dan links... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

jaccoswinkels schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:01:
Wat moet ik me hier eigenlijk bij voorstellen?

[afbeelding]

[afbeelding]

Het lijkt op een dock waar je de USB kabel van onderuit op je iPod kunt aansluiten, maar dan kan dat ding echt niet meer blijven staan. Mis ik iets?
En ik maar duwen om dat ding in het dock van mn oude mini te krijgen :+

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
domi235 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 16:10:
[...]

En ik maar duwen om dat ding in het dock van mn oude mini te krijgen :+
haha vandaar je naam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Explain yourself?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChkDsk
  • Laatst online: 26-09 18:22

ChkDsk

Beter laat dan morgen

domi235

Quite obvious I guess..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

arjenhiemstra schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:08:
Dit is een dock-adapter, je mist de dock zelf.
Je kunt deze adapter gebruiken om een iPod dock geschikt te maken voor je iPod
Righty, en die dock moet je er zeker bij kopen? Beetje minder van Apple dat je er alles bij moet kopen en dat ze zelfs voor een 220 lader 30 euro durven te vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
jaccoswinkels schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 19:57:
[...]
Righty, en die dock moet je er zeker bij kopen? Beetje minder van Apple dat je er alles bij moet kopen en dat ze zelfs voor een 220 lader 30 euro durven te vragen...
Je moet niks.. tis heel simpel, ze kunnen de dock ook wel mee verkopen, maar dan gaat gewoon de prijs omhoog.. terwijl je het niet eens nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Eswip schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:44:
[...]

Je moet niks.. tis heel simpel, ze kunnen de dock ook wel mee verkopen, maar dan gaat gewoon de prijs omhoog.. terwijl je het niet eens nodig hebt.
Snap ik, logisch. Zijn er mensen die een niet orginele Apple 220 lader gekocht hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eswip schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:44:
[...]

Bij de iPod 3G had je gewoon een dock, remote, firewire kabels e.d. allemaal gratis erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:17:
[...]

Bij de iPod 3G had je gewoon een dock, remote, firewire kabels e.d. allemaal gratis erbij :)
Niets is gratis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:17:
[...]

Mag ik erop attenderen, dat bij de iPod 3G, ook zon 200 euro duurder waren dan de huidige 5G :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4r4h4n
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-08 16:21
Weet iemand ook of de RED bij een of andere goedkopere internetwinkel te krijgen is? Ik koop em voor mn vriendin's verjaardag ennuh, ik vind 200 euro wel erg veel... 2 jaar terug betaalde in 187 voor een 5GB Zen Micro... Maar ik (en zij ook) vinden hem zo cool dat ik hem toch ga bestellen, maar graag voor zo weinig mogelijk geld..:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O.D.Smolik schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 03:33:
[...]

Mag ik erop attenderen, dat bij de iPod 3G, ook zon 200 euro duurder waren dan de huidige 5G :)
Op dat moment was de prijs zeer redelijk, en niet veel duurder. Dat hij atm 300 euro duurder is dan de huidige generatie komt doordat de prijzen van electronica steeds dalen.

40 euro voor een dock is simpelweg belachelijk, en dat de dock er niet "gratis" bij zit al helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 11-10 21:42
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 15:28:
[...]

Op dat moment was de prijs zeer redelijk, en niet veel duurder. Dat hij atm 300 euro duurder is dan de huidige generatie komt doordat de prijzen van electronica steeds dalen.

40 euro voor een dock is simpelweg belachelijk, en dat de dock er niet "gratis" bij zit al helemaal.
Hij heeft er nooit gratis bij gezeten man. De prijsdalingen van de iPod's zijn onder andere mogelijk geweest, juist omdat Apple is gaan bezuinigen op de verpakking en de inhoud. Apple wil zichzelf gewoon niet in de vingers snijden en de marge's op de producten gelijk houden.

Toen de 4G uitkwam, was hij goedkoper, maar als je alle voorheen bijgeleverde accesoires erbij moest kopen, was je even duur uit. En let op (!!!) je kreeg maar liefst 5Gb extra bij het basismodel. En dat was het gevolg van de 'dalende' prijs van elektronica.

3G Basismodel + accessoires = 350 euro
4G Nieuwe basismodel exclusief accessoires = 300 euro
4G Nieuwe basismodel inclusief accessoires = 350 euro

En ik meende dat de oplader was gestript uit het pakket. En de verpakking was 'goedkoper', en er zat geen dockplug meer bij. En inderdaad bij de duurdere modellen zat er geen dock, AB, en draagtas bij.

[ Voor 8% gewijzigd door B-Bandit op 11-11-2006 15:47 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d4r4h4n schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 15:16:
Weet iemand ook of de RED bij een of andere goedkopere internetwinkel te krijgen is? Ik koop em voor mn vriendin's verjaardag ennuh, ik vind 200 euro wel erg veel... 2 jaar terug betaalde in 187 voor een 5GB Zen Micro... Maar ik (en zij ook) vinden hem zo cool dat ik hem toch ga bestellen, maar graag voor zo weinig mogelijk geld..:P
nee alleen op de appel store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shailesh schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 15:45:
[...]

Hij heeft er nooit gratis bij gezeten man. De prijsdalingen van de iPod's zijn onder andere mogelijk geweest, juist omdat Apple is gaan bezuinigen op de verpakking en de inhoud. Apple wil zichzelf gewoon niet in de vingers snijden en de marge's op de producten gelijk houden.

Toen de 4G uitkwam, was hij goedkoper, maar als je alle voorheen bijgeleverde accesoires erbij moest kopen, was je even duur uit. En let op (!!!) je kreeg maar liefst 5Gb extra bij het basismodel. En dat was het gevolg van de 'dalende' prijs van elektronica.

3G Basismodel + accessoires = 350 euro
4G Nieuwe basismodel exclusief accessoires = 300 euro
4G Nieuwe basismodel inclusief accessoires = 350 euro

En ik meende dat de oplader was gestript uit het pakket. En de verpakking was 'goedkoper', en er zat geen dockplug meer bij. En inderdaad bij de duurdere modellen zat er geen dock, AB, en draagtas bij.
Vergeet niet dat als ze er een dock bij doen, dat hij dan niet automatisch 29 euro duurder word. Dat zou gek zijn, want dan zou een koptelefoonloze iPod Nano 2GB 119 euro worden (29 euro goedkoper).

Als ze een premium model zouden maken, met een dock en remote included, zou ik daar prima 40 euro extra voor willen betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ondertussen al een manier gevonden om de volumebegrenzing van de 2nd gen nano af te halen? De nieuwste versie van GoPod herkent 'm helaas nog niet :|

Fijn spelertje overigens maar ik krijg hoofdpijn van dat eigenwijze iTunes en zoals al eerder gezegd haalt de geluidskwaliteit het niet bij iRiver. Daarentegen is de bediening perfect, het schermpje super en de transferrate 10x zo snel dus al met al ben ik tevreden met mijn eerste iPod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-10 18:05
GoPod werkt inderdaad nog niet mee :(

Maarja i.c.m. Sennheisers MX500 gaat hij al hard ..

[ Voor 42% gewijzigd door carfreak02 op 12-11-2006 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carfreak02 schreef op zondag 12 november 2006 @ 20:09:
GoPod werkt inderdaad nog niet mee :(
Ik kom dit topic met posts van een maker (Mandrax) net tegen. Gelukkig wordt er aan gewerkt, hopelijk lukt het. Ik vraag me zowiezo af of het niet mogelijk is om simpelweg US firmware te uploaden.

Zelf gebruik ik overigens Sony EX71 dopjes. Mijn mp3 collectie is met mp3gain naar 89dB genormaliseerd. Hoger zetten heeft weinig zin, dan begint het geluid te vervormen als ik het afspeel met de nano (zelfs met een laag volume en de equalizer nog uit).

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2006 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
Seauw.. vandaag een vastlopert :/
Selecteerde een leuk muziekje.. en als dan het scherm overgaat in het afspeel gedeelte liep ie kneiter hard vast!

klik geluidje was er wil op mns scroll unit.. maar die deed t na een tijd ook niet meer..
toen maar een reboot ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
low_n_slow schreef op maandag 13 november 2006 @ 18:57:
Seauw.. vandaag een vastlopert :/
Selecteerde een leuk muziekje.. en als dan het scherm overgaat in het afspeel gedeelte liep ie kneiter hard vast!

klik geluidje was er wil op mns scroll unit.. maar die deed t na een tijd ook niet meer..
toen maar een reboot ;(
uhm wat maakt dat nou uit ?
even menu + enter ingedrukt houden en klaar :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
Svennos_1990 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 16:21:
[...]

uhm wat maakt dat nou uit ?
even menu + enter ingedrukt houden en klaar :O
2 dagen oud... en dan al een vastloper? ik heb toch geen windows shit gekocht?
kvind t gewoon jammer dat zoiets zo snel al moet gebeuren zonder enige aantoonbare reden.

als jij je een auto koopt dan verwacht je toch ook dat hij het doet? dat je niet na 100km al de wegenwacht moet bellen omdat hij stuk is?

just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-10 19:47
Maar de kans op vastlopers is groter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm ik heb een 2nd generation 2gb ipod gekocht. ben opzich wel tevreden.
Alleen valt het me op dat met de standaard oordopjes de equalizer totaal overbodig is.
Zodra je hem op meer bas/klassiek/hiphop (ben daarna maar gestopt) zet, gaat hij kraken. Waarschijnlijk kunnen ze de bass niet aan ofsow...
mischien toch maar sennheiser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Die van mij loopt ook erg vaak vast vind ik. Heel vaak reageert ie niet als ik hem wil uit doen. Tenminste, ik kan er nog alles mee doen, liedjes luisteren, skippen etc, maar hij gaat dan niet uit. Pas na een halve minuut ofzo als ik het nog een keer probeer gaat ie dat wel. Geen idee waar het aan ligt, maar tis niet incidenteel, bijna 1/5 van de keren dat ik hem gebruik. Erg veel.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 27-09 00:53
Even vraagje; ik sta op het punt om een iPod Nano aan te schaffen (2gb) via Marktplaats, nog nieuw in doos. Die kerel heeft 'm echter via z'n werk gekregen en dus geen bonnetje. Heb ik dan aan de hand van het serialnummer even goed recht op 1 jaar fabrieksgarantie? Mocht dat ding anders na een week doodgaan dan heb ik een probleem...

En ik weet eigenlijk niet of het 1st of 2nd generation is, kan ie dat ergens checken en maakt het veel verschil? Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

low_n_slow schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:42:
[...]

2 dagen oud... en dan al een vastloper? ik heb toch geen windows shit gekocht?
kvind t gewoon jammer dat zoiets zo snel al moet gebeuren zonder enige aantoonbare reden.

als jij je een auto koopt dan verwacht je toch ook dat hij het doet? dat je niet na 100km al de wegenwacht moet bellen omdat hij stuk is?

just my 2 cents
Je vergroot het voorbeeld. Als de motor even afslaat na 100km, en het verder niet meer gebeurd... boeiend?

En nog een hint: Ook macs kunnen vastlopen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2006 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
devv05 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 23:41:
Even vraagje; ik sta op het punt om een iPod Nano aan te schaffen (2gb) via Marktplaats, nog nieuw in doos. Die kerel heeft 'm echter via z'n werk gekregen en dus geen bonnetje. Heb ik dan aan de hand van het serialnummer even goed recht op 1 jaar fabrieksgarantie? Mocht dat ding anders na een week doodgaan dan heb ik een probleem...

En ik weet eigenlijk niet of het 1st of 2nd generation is, kan ie dat ergens checken en maakt het veel verschil? Thanks :)
Vraag het aan hem? anders kan je het aan de verpakking zien.. zo ziet die van de 2nd gen er uit:

http://images.apple.com/i...bottompackage20060912.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
Shailesh schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 22:06:
Die van mij loopt ook erg vaak vast vind ik. Heel vaak reageert ie niet als ik hem wil uit doen. Tenminste, ik kan er nog alles mee doen, liedjes luisteren, skippen etc, maar hij gaat dan niet uit. Pas na een halve minuut ofzo als ik het nog een keer probeer gaat ie dat wel. Geen idee waar het aan ligt, maar tis niet incidenteel, bijna 1/5 van de keren dat ik hem gebruik. Erg veel.
dat heb ik dus ook.. zal wel een firmware probleem zijn ofzo.. maar toch vrij bizar!
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 23:56:
[...]

Je vergroot het voorbeeld. Als de motor even afslaat na 100km, en het verder niet meer gebeurd... boeiend?

En nog een hint: Ook macs kunnen vastlopen.
niks boeiend. je kan toch niet van een mp3 speler gaan verwachten dat ie elke keer vast gaat lopen? zoiets deed een walkman vroegah niet :{

en afslaan? dat is een gebruikers fout, wat in deze context er niks mee te maken heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door low_n_slow op 15-11-2006 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:59:
mm ik heb een 2nd generation 2gb ipod gekocht. ben opzich wel tevreden.
Alleen valt het me op dat met de standaard oordopjes de equalizer totaal overbodig is.
Zodra je hem op meer bas/klassiek/hiphop (ben daarna maar gestopt) zet, gaat hij kraken. Waarschijnlijk kunnen ze de bass niet aan ofsow...
mischien toch maar sennheiser
ik heb de sennheiser cx300 en ik vond ook dat je met de orginele oordopjes bij extra bass ongelooflijke gekraak hoorde. Vandaag ff in de trein de bas opgepompt bij een hip hop nummer en de sennheiser kon er heel goed mee overweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 00:27:
[...]

ik heb de sennheiser cx300 en ik vond ook dat je met de orginele oordopjes bij extra bass ongelooflijke gekraak hoorde. Vandaag ff in de trein de bas opgepompt bij een hip hop nummer en de sennheiser kon er heel goed mee overweg
bij mij gebeurd er vrij weinig als ik de equalizer gebruik... nou heb ik het niet bij heel veel nummer geprobeerd.. maar gekraak kreeg ik niet... en bass eigenlijk ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Equaliser is pure rommel :(. En van zodra ik m'n iPod ook maar half open draai geven de oortjes een vreselijk schel geluid... Heb de oortjes op m'n iRiver getest en net hetzelfde. Dus de oortjes én de equaliser zijn rommel :).

Way to go Apple. De geluidskwaliteit van het ding zelf is trouwens ook niet super... Ik ben wel wat teleurgesteld, had meer van zo'n fabrikant verwacht. De iRiver werd standaard met Sennheisers geleverd...

* Borromini heeft vlug nieuwe Sennheisers gekocht voor de Nano

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
welke sennheiser zijn nou aan te raden bij de Nano? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

low_n_slow schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 18:59:
welke sennheiser zijn nou aan te raden bij de Nano? :)
Ikzelf heb de Sennheiser MX450 (~17 euro) en die klinken voor dat geld best aardig. Het enige wat ze missen is wat bas, maar voor de rest klinken ze helder en gedetailleerd. Sennheiser heeft overigens hoofdtelefoons die vele malen beter zijn (en ook wat meer kosten), maar aangezien ik ongeveer een set oortelefoontjes per jaar verslijt, vind ik dit meer dan best.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Vergelijkbaar met bovengenoemde zijn de CX300. Alleen zijn deze veel duurder (ca 50 euro in de winkel) omdat ze in-ear dopjes zijn. Zitten daarentegen wel comfortabeler, bassweergave is strakker, en je hebt minder last van omgevingsgeluid. Ik kan in elk geval niet zonder. Maar mocht je geen behoefte hebben aan in-ear, dan is de MX4x0/5x0 ook een prima oordop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 27-09 00:53
Iemand toevallig ervaring met Electroplus?

De iPod Nano 2GB is daar nu slechts 89 euro (schijnt wel het oude model te zijn), andere prijzen zijn wel gewoon normaal maar dit is een erg nette aanbieding.

Zie hier. Maar nu natuurlijk de vraag, is het betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:45
''Kies een van de vijf tinten en laat zien waar je voor staat.''

En het ging om de oude generatie nano's? ;)

[ Voor 16% gewijzigd door keanu_ op 20-11-2006 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allesflex
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 18:27
Wel jammer dat de SP nog een beetje beperkt is, maar ik heb dus dit weekend me 8Gb Nano 2nd gen mogen ontvangen... WAT EEN TOPDING!
Ik moet zeggen dat appel toch wel eenvoudig mensvriendelijke apparaten weet te maken. Oké, ik moet toegeven dat ik mn hele muziekcollectie even moet omvormen naar Itunes, maar de albums die ik er al in heb zitten ziet er goed uit!

Toch even een vraagje, zo'n plastic gummie bescherm ding wil ik niet, want het is immers een gebruiksvoorwerp (over 2 jaar koop je toch weer een nieuwe), maar een beschermfolietje lijkt met opzich wel handig (ook vanwege sportschool bezoekjes).

Wat is beste optie beschermfolie en waar is die te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:59

Laguna

Connaisseur

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
Kan deze nano eigenlijk wel albumart weergeven? ik heb een aantal mp3's via mediamonkey getagged met een cover maar als ik ze in mn nano knal dan zie ik geen cover :/

iemand een ideetje? ik heb t ook via de winamp plugin geprobeerd maar dat werkte ook niet.

[ Voor 3% gewijzigd door low_n_slow op 21-11-2006 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albumart zichtbaar hierzo!

Ik gebruik wel iTunes, maar denk niet dat dit iets mag uitmaken...

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-10 09:31
Ze hebben een leuke aanbieding bij de Mediamarkt. (afhankelijk per model €30 of €40 terug)

Weet iemand toevallig of dit ook voor het oude 1gen iPod Nano geldt?

Maar dan nog... €169,- voor een 4gb iPod Nano 2gen is niet duur. Ik ben alleen weer zo'n ei**kel die alleen maar die rode, of het 1gen model mooier vind. 8)7

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-10 21:39
Aeon schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:32:
Ze hebben een leuke aanbieding bij de Mediamarkt. (afhankelijk per model €30 of €40 terug)

Weet iemand toevallig of dit ook voor het oude 1gen iPod Nano geldt?

Maar dan nog... €169,- voor een 4gb iPod Nano 2gen is niet duur. Ik ben alleen weer zo'n ei**kel die alleen maar die rode, of het 1gen model mooier vind. 8)7
hahahah.. ook al?! >:) Baal er van dat die rode niet gewoon in winkels te verkrijgen is... Aan de andere kant wel wat voor te zeggen dat Apple het voor de online store houd i.v.m. dat geld dat ze storten naar Product(RED).. Maar toch vind ik t jammer ;(

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:51

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Kheb een probleempje met mijn pas 2 weken oude iPod nano 2g black.
Ik luister een muziekje en dan zet ik het volume op het midden.
Als nummer bezig is met afspelen dan gaat het volume ineens lager
en vanzelf ook weer harder.
Maar dit is ZOOOOOOOOOOO irritant!!!
iemand een oplossing?
Het ligt niet aan de muziek!!

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• JeroenGans
dreameater schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:33:
iemand een oplossing?
Wel op hold gezet, voordat je m in je broekzak stopte?! >:)

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
dreameater schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:33:
iemand een oplossing?
Heb je de hold functie wel eens uitgeprobeerd?

Edit: Te Laat.. :(

[ Voor 84% gewijzigd door Matias op 23-11-2006 16:37 ]

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:51

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

}:O whahaa zo dom ben ik nou ook weer niet...
Nee ik heb het niet over dat ik hem in mijn broekzak heb .
Ik heb hem gewoon op tafel liggen met computerboxjes eraan.
dus ...

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• JeroenGans
dreameater schreef op donderdag 23 november 2006 @ 18:16:
}:O whahaa zo dom ben ik nou ook weer niet...
Nee ik heb het niet over dat ik hem in mijn broekzak heb .
Ik heb hem gewoon op tafel liggen met computerboxjes eraan.
dus ...
Hmm.. interfentie lijkt me sterk.. geen idee.. al mee naar de store geweest?!

Afbeeldingslocatie: http://www.macnews.de/media/pools/1/news_0611/nanokopie.jpg
Ze blijven wel hun best doen.. |:(

Verwijderd

Jongens ik heb nu echt snel hulp nodig anders sloop ik me Nano. Me iPod was dus kapot, heb tenet me nieuwe binnen gekregen maar ik krijg steeds de melding dat die in herstelmodus staat met de laatste itunes, dus ik de oude er weer opgezet maar ik krijg hem niet aan de praat. Enigste wat ik op me ipod ziet is do not disconnect, ipod updater vind me ipod ook niet.

Word gek, zit al week zonder muziek!

Verwijderd

devv05 schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:03:
Iemand toevallig ervaring met Electroplus?

De iPod Nano 2GB is daar nu slechts 89 euro (schijnt wel het oude model te zijn), andere prijzen zijn wel gewoon normaal maar dit is een erg nette aanbieding.

Zie hier. Maar nu natuurlijk de vraag, is het betrouwbaar?
die mp3 speler is geen ipod, staat er ook niet bij ofsow ;(

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
pssst niet doorvertellen, maar ik krijg van de sint een ipod nano 2 gig (happy happy)
heb afgelopen week mn itunes naar de nieuwe geupdate. Is dit verstandig of had ik beter de oude kunnen houden?! of zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden..

mn pa had het over vastlopers vanwegen een itunes update, en dat je er dan niks meer mee kon doen oid?!

ik hoor het wel, thnx!

www.vdzande.com

• JBS
  • Niet online

JBS

Rosmalen schreef op donderdag 23 november 2006 @ 22:24:mn pa had het over vastlopers vanwegen een itunes update, en dat je er dan niks meer mee kon doen oid?
Zie nieuws: iPod-eigenaars boos wegens problemen met iTunes-update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Erik--
  • Niet online
Ik heb het hele topic doorgelezen maar heb nergens een alternatief voor iTunes kunnen vinden.

Zijn ze er al alternatieve programma's om muziek op je iPod te krijgen?
(aub geen "iTunes is toch goed genoeg"-discussie starten :Y) )

V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A schakelmateriaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 10:24

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

--Erik-- schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 12:56:
Ik heb het hele topic doorgelezen maar heb nergens een alternatief voor iTunes kunnen vinden.

Zijn ze er al alternatieve programma's om muziek op je iPod te krijgen?
(aub geen "iTunes is toch goed genoeg"-discussie starten :Y) )
Denk dat je dat met de search wel moet kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Ik kan me herinneren dat er in het openingspost van een iPod Nano (1gen?) een alternatief stond beschreven. Ik kan de naam even niet meer herinneren, maar het moet te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Erik--
  • Niet online
Heb inderdaad iets kunnen vinden, tip voor de mensen die ook van iTunes afwillen en de voorkeur geven aan drag & drop: Xplay

[ Voor 19% gewijzigd door --Erik-- op 24-11-2006 14:14 ]

V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A schakelmateriaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
thnx maar is is er wat bekend of ik nou maar "moet hopen" dat ie het doet straks of is het verholpen met Itunes 7.00.2.16?! zijn er zowiezo nog gevallen bekend met de 2nd gen nano?

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde ook eigenlijk een ipod kopen (8gb) maar twijfel toch m.b.t de geluidskwaliteitverhalen. Bovendien ben ik een iriver gewend en die was wel beter.
Maargoed, zijn er nog alternatieven voor een kleine speler? Want ik had ook interesse in een iAudio, maar die spingt van 4 gb naar 20 gb, en 4 gb is te weinig voor me en 20gb is weer te veel maar die is ook lomp groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 19:59:
Fijn spelertje overigens maar ik krijg hoofdpijn van dat eigenwijze iTunes en zoals al eerder gezegd haalt de geluidskwaliteit het niet bij iRiver. Daarentegen is de bediening perfect, het schermpje super en de transferrate 10x zo snel dus al met al ben ik tevreden met mijn eerste iPod :)
Ik gebruik http://www.mediamonkey.com/ om muziek op de iPod nano te zetten. Het ziet er een beetje gaar uit maar je hoeft iig niet iTunes te installeren.

En je hebt gelijk over de transferrate. Dat ding kan rete snel mp3's kopieren.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2006 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
ml_ipod is een winamp plugin voor transferring naar iPod. Werkt erg handig!

http://www.mlipod.com/

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
  • Laatst online: 08-09 23:18

djc

Ik gebruik vPod om dingen op mijn iPod te zetten. Lekker simpel!

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iTunes versie : 7.02.16
iPod software: 1.1.1

Ik heb nog nooit last gehad van problemen met software updates.

Ik heb mijn 8GB Nano al sinds hij te koop is, en ik ben echt helemaal tevreden.
En ik snap niet dat mensen zoveel problemen hebben met het geluid.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een Archos of een iRiver in mijn handen heb gehad, maar mijn spelertje, met de Shure E3c in-ear dopjes, en de EQ op 'Meer laag', doet het werelds! Ik wil niets anders meer. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/750/store.apple.com/Catalog/nl/Images/product-black.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.shure.com/stellent/groups/public/@gms_gmi_web_us_pa/documents/web_resource/site_image_pa_e3g_l.jpg

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog antwoord op mn vraag misschien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:46:
Iemand nog antwoord op mn vraag misschien? :)
Tja, ik heb die 8gb, en ik vind het geluid echt prima. Misschien dat het met duurdere headphones weer iets beter is, maar ik vind de standaard ook goed. (Ik gebruik de equalizer niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Geluid icm goede oordopjes is uitstekend te noemen. Ik zou het een 7 geven, en mijn oude iriver een 8. Sjah, ik eis niet zoveel van een portable apparaatje, en ik vind het geluid echt gewoon superstrak. Veel beter dan de oude iPods waar ik ook een paar van heb gehad, maar zeker veel beter dan die baggerspelertje van 20 euro waar sommigen helemaal blij mee zijn en de geluidskwaliteit ze niks boeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
hej hej! zoals ik het er op de vorige pagina van dit topic over had komen er nu ook op GOT steeds meer topics over het crashen van nano's en dat ze daarna helemaal niks meer doen en teruggestuurd moeten worden :S

Weten jullie of er wat bekend is of dit alleen gebeurt met itunes6 of een jonge versie itunes7.. ik krijg em in het weekend, en moet er niet aan denken dat ie dadelijk crasht oid!?

Nu op mn PC itunes7 staan maar die is net compleet leeg geopend, erg vaag.. dus wil eigenljk geen risico nemen.

Zouden jullie 7 er op laten staan, of gewoon vers beginnen met itunes6 en hopen dat ie het doet. Of hebben jullie zoiets het gaat bij 1 op de 1000 fout (denk ik, kan goed meer zijn) en gewoon itunes7 er op laten staan en het kan niet fout..

ik hoor het graag, beetje verontrust (zeker omdat ik weet dat ie daar ingepakt ligt te liggen en ik er nie tegen kan datk zoveel gekke verhalen er over lees) O-)

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 16:09
Ik heb zojuist een iPod besteld met de creative EP-630 koptelefoon ($187 incl verzendkosten, dus €143) en ik ben nu aan het bieden op een Nike iPod sport armband op ebay, omdat ik muziek wil hebben als ik ga rennen. Nu zit ik er aan te denken om een zo'n Nike+ module te kopen (ik heb niet die speciale Nike schoenen), maar ik wil eerst zeker weten dat ik die kan aanschaffen en dat het dan meteen werkt met de iPod.. Als ik informatie zoek over die module dan zie ik niet of de software er bij zit, bijvoorbeeld. Toch neem ik aan dat er andere software nodig is dan wat standaard op de iPod zit.
Daarnaast neem ik aan dat de module draadloos een signaal naar de iPod verstuurd, maar welke batterijen zijn er nodig om de module van stroom te voorzien?

Ik hoop dat iemand deze vragen kan beantwoorden (of de weg kan wijzen naar waar ik het kan vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

InterCC schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 22:06:
Ik heb zojuist een iPod besteld met de creative EP-630 koptelefoon ($187 incl verzendkosten, dus €143) en ik ben nu aan het bieden op een Nike iPod sport armband op ebay, omdat ik muziek wil hebben als ik ga rennen. Nu zit ik er aan te denken om een zo'n Nike+ module te kopen (ik heb niet die speciale Nike schoenen), maar ik wil eerst zeker weten dat ik die kan aanschaffen en dat het dan meteen werkt met de iPod.. Als ik informatie zoek over die module dan zie ik niet of de software er bij zit, bijvoorbeeld. Toch neem ik aan dat er andere software nodig is dan wat standaard op de iPod zit.
Daarnaast neem ik aan dat de module draadloos een signaal naar de iPod verstuurd, maar welke batterijen zijn er nodig om de module van stroom te voorzien?

Ik hoop dat iemand deze vragen kan beantwoorden (of de weg kan wijzen naar waar ik het kan vinden).
Alle software die je nodig hebt zit al in de firmware van de iPod en in iTunes. In de ontvanger die aan de iPod gaat hoeven geen batterijen en in de zender die in je schoen gaat zit een batterij die je er niet uit kunt halen. Dus ja, dat gaat gewoon werken. Voor die sensor in je schoen hoef je trouwens geen speciale Nike+ schoenen te hebben (alhoewel dat wel de mooiste oplossing is). Er is bijvoorbeeld de Shoe Pouch, maar er zijn ook mensen die het met een stuk klittenband hebben opgelost.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke (in-ear) oordopjes gebruiken jullie?
Er werd mij geadviseerd de Sennheiser CX300, maar Creative EP-630 moet ook goed zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 16:09
Naar aanleiding van de topicstart in dit topic heb ik de Creative EP-630 besteld. Hoe goed ze zijn kan ik niet vertellen, want donderdag zou ik ze in mijn bezit moeten hebben icm de iPod. Maar zelfs dan ben ik niet de geschikte persoon om je de kwaliteit te vertellen, want als het niet ruist, stoort en kraakt vind ik het al snel goed klinken...

[ Voor 10% gewijzigd door InterCC op 29-11-2006 08:03 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.