Toon posts:

Apple iPod nano : the 2nd generation!

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.433 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/nl/home/2006/images/ipodnanohero20060912.jpg

What's new?
De iPod Nano is dunner geworden en kan nu in vijf verschillende kleuren gekocht worden. De 1 GB-versie is verdwenen, en heeft plaats gemaakt voor een 8 GB-versie. Ook is er gesleuteld aan de helderheid van de beeldschermen.

Ipods zuigen man, die batterij is leeg na 3 liedjes! :(
Tevens is de batterijduur verlengd naar 24 uur.

Ja, maar na 2 dagen zien die Nano's er uit als een gemiddelde gothic op de middelbare school! :X
Het materiaal is ook aangepast, de behuizing van deze generatie is dezelfde als die van de Ipod Mini destijds. Minder snel krassen dus.

Zal wel f*ck*ng duur zijn allemaal dan? :/
Nee, dat valt erg mee. De 2 GB-versie is slechts € 150, de 4 GB-versie € 200 en voor de 8 GB-versie leg je € 250 neer.

Ow en, in welke kleuren zijn ze er?

2 GB :

Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/750/store.apple.com/Catalog/nl/Images/product-silver.jpg

4 GB :

Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/750/store.apple.com/Catalog/nl/Images/product-silver.jpg

Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/750/store.apple.com/Catalog/nl/Images/product-green.jpg

Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/750/store.apple.com/Catalog/nl/Images/product-blue.jpg

Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/750/store.apple.com/Catalog/nl/Images/product-pink.jpg

8 GB :

Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/750/store.apple.com/Catalog/nl/Images/product-black.jpg

Vet! Toch maar kopen dan!
4 sho! 8)

Nog enkele linkjes :

Nano's @ Apple Store : http://store.apple.com/Ap...co=2DE7AE18&nclm=iPodnano
Nano-gallery : http://www.apple.com/nl/ipodnano/gallery/
Nano-kenmerken : http://www.apple.com/nl/ipodnano/features.html

Zo, de nieuwe Ipod Nano-generatie is wel een eigen topic waard!
Aangezien er nog weinig reviews e.d. zijn, zelf maar even iets in elkaar gefixt :P Als iemand nog leuke aanvullingen heeft : graag! :) Zijn er al mensen hier die hem hebben?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2006 13:20 ]

Verwijderd

Ik vind het zo verschrikkelijk lomp dat alleen de 4gb versie in kleurtjes is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 12:54:
Ik vind het zo verschrikkelijk lomp dat alleen de 4gb versie in kleurtjes is.
Marketing, kom je in elke branche tegen.

Verwijderd

Al mijn eerdere aannames dat Apple op de breezah generatie mikt is in twee regels bevestigd :+

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:11:
[...]

Al mijn eerdere aannames dat Apple op de breezah generatie mikt is in twee regels bevestigd :+
Dit was een beetje met een knipoog mijn waarde heer Mark :+

Verwijderd

Heeft iemand enig idee of de 8 gb versie ook in het wit te verkrijgen is? Ik zie op de site van apple alleen een zwarte versie staan namelijk.

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:45

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:15:
Heeft iemand enig idee of de 8 gb versie ook in het wit te verkrijgen is? Ik zie op de site van apple alleen een zwarte versie staan namelijk.
Of je leest de startpost even, waar netjes staat welke versie in welke kleur te krijgen is. Verder is er geen wit model meer. Dus ook geen witte 8 GB.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Verwijderd

Ik heb een idee.. Nee dat kan niet..

Ik koop een oude :)

/Edit: Spuit 11

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2006 13:19 ]

Verwijderd

Hertog schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:17:
[...]
Of je leest de startpost even, waar netjes staat welke versie in welke kleur te krijgen is. Verder is er geen wit model meer. Dus ook geen witte 8 GB.
Uiteraard heb ik dat gelezen, maar het zou toch mogelijk zijn dat de witte versie (zoals elke apple mp3-speler heeft) later zou komen.

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:20:
[...]

Uiteraard heb ik dat gelezen, maar het zou toch mogelijk zijn dat de witte versie (zoals elke apple mp3-speler heeft) later zou komen.
Dat zou natuurlijk kunnen, maar (zoals bij elk Apple product) weten wij daar dan niets van ;)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:20:
[...]

Dat zou kunnen idd. Maar dat gaat in 2007 worden.

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-10 21:01

M-ThijZ

Riding on Rails

Ik denk dat ik voor de zwarte 8GB ga, of anders de grijze 4GB. Vraag me trouwens wel af of de zwarte versie ook krasbestendig is.
Waar blijven de reviews? :9~

• Illuzionz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 09:30
Ik vond het design van de vorige toch een stuk mooier als deze, alleen waren die zo krasbaar.
Zo te lezen is dat opgelost in de nieuwe versie... we gaan het zien :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat vandaag of morgen de 1e mensen hun nieuwe Nano zullen ontvangen, als je eergisteren met credit card besteld hebt, zou ie wel zo ongeveer verstuurd moeten zijn.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Ik heb die van mij net ontvangen! :D 2 GB zilver ;)

Hij is mooi! Kleuren ziet er imo beter uit dan de zilvere mini. Ook erg strak design!

[ Voor 46% gewijzigd door keanu_ op 14-09-2006 13:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
keanu_ schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:26:
Ik heb die van mij net ontvangen! :D 2 GB zilver ;)
REVIEW REVIEW REVIEW!!!!! :9~

;)

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:22

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Jammer dat het ding zo klein is... Vond het formaat van de Mini wat dat betreft een stuk beter... Jammer ook dat die er niet naast is blijven bestaan...

Maar zo'n zwarte ziet er wel weer erg vet uit hoor :D

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 16:14

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Misschien een rare vraag en misschien niet helemaal op z'n plaats, maar heeft iemand hier toevallig nog de Specs pagina van de OUDE iPod Nano's ? :) Ik wil deze graag nog ergens archiveren, maar hij is inmiddels niet meer te vinden op de Apple site.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?

Uw bestelling zal worden verzonden op of voor 15.09.2006.
We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor 19.09.2006.

:( gaat nog wel ffkes duren dus :/

• keanu_
  • Nu online
haha nou hij speelt muziek af! :|
Kan btw geen foto's maken dus sorry! :P

Verwijderd

Topicstarter
R4NCOR schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:29:
Misschien een rare vraag en misschien niet helemaal op z'n plaats, maar heeft iemand hier toevallig nog de Specs pagina van de OUDE iPod Nano's ? :) Ik wil deze graag nog ergens archiveren, maar hij is inmiddels niet meer te vinden op de Apple site.
http://www.everythingusb.com/apple_ipod_nano_4gb.html
http://reviews.cnet.com/A...4507-6490_7-31515637.html
http://www.everymac.com/s...nics/stats/ipod_nano.html

Google is your best friend ;)

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Dankjewel. :) Maar deze had ik inderdaad al ontdekt met Google. Eigenlijk ging het me specifiek om die specs pagina van Apple zelf :)

Verwijderd

Topicstarter
Apple even mailen?

• Ale-Gu
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-07 20:42

Ale-Gu

'Eel Goe'

Leuk.
en m'n zus heeft nog geen week geleden 149,- neergeteld voor een 1GB versie.
Die baalt nou wel lekker

Hier zou uw advertentie kunnen staan

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

ejss schreef op donderdag 14 september 2006 @ 17:12:
Leuk.
Die baalt nou wel lekker
Altijd typisch om dit soort posts te zien. Ik vind het vervelend voor je zus hoor, daar niet van. Maar aan de andere kant, ze weet toch ook dat ze nog geen week geleden een product heeft gekocht dat al een jaar op de markt was? Af en toe komen er gewoon nieuwe dingen uit, en met de iPod zat dat er ook weer aan te komen.
Laat 'r maar blij zijn met wat ze gekocht heeft, want das gewoon een leuk ding ;)

Verwijderd

Topicstarter
Leuk.
Die baalt nou wel lekker
Die is nu 115 euro's :D

Verwijderd

heeft er iemand de zwarte al binnen? ik vraag me af of de onder, en bovenkanten zwart, grijs of wit zijn...

de UPS hiero wil niet echt hard opschieten met pakketjes leveren, de track and trace zegt dat hij vandaag geleverd moet worden maar om 23 over 5 word dat wel erg krap denk ik :S

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Behuizing zal wel weer uit één stuk zijn, zoals met de mini...
Dus hele ding zwart...

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Ik heb net bij de Dixons in de stad mijn 8GB gereserveerd, vroegen ze naar de kleur 8)7. Ze zijn denk ik ongeveer netzo goed geïnformeerd als minister Donner over de sharia, en verwachten morgenvroeg een spoed-levering waarvan ze uiteraard niet weten wat de levering inhoud. Nu maar op het beste hopen en morgen een telefoontje te mogen ontvangen met het bericht dat er eentje klaar ligt.

[CiP] Le Régional Built To Last.

Verwijderd

Bah, vorige week dus een 4gb iPod nano gekocht voor 250 euro.. Nu kan je dus 2x zoveel opslagruimte krijgen voor dezelfde prijs.. :/

Ik vind het originele design overigens wel stoerder dan deze speelgoed dingen :) En krasjes komen er altijd op, de vraag is alleen "hoeveel".

Verwijderd

Topicstarter
Goesiman schreef op donderdag 14 september 2006 @ 17:26:
Ik heb net bij de Dixons in de stad mijn 8GB gereserveerd, vroegen ze naar de kleur 8)7. Ze zijn denk ik ongeveer netzo goed geïnformeerd als minister Donner over de sharia, en verwachten morgenvroeg een spoed-levering waarvan ze uiteraard niet weten wat de levering inhoud. Nu maar op het beste hopen en morgen een telefoontje te mogen ontvangen met het bericht dat er eentje klaar ligt.
Idd te slecht hoe winkels vaak geinformeerd zijn over hun eigen producten.

Verwijderd

MikeyMan schreef op donderdag 14 september 2006 @ 17:25:
Behuizing zal wel weer uit één stuk zijn, zoals met de mini...
Dus hele ding zwart...
de mini had een witte onderkant en bovenkant maar aangezien bij de zwarte verzie nu ook zwart scrollwiel is kan dat dus ook aangepast zijn...

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 18:07:
[...]

de mini had een witte onderkant en bovenkant maar aangezien bij de zwarte verzie nu ook zwart scrollwiel is kan dat dus ook aangepast zijn...
Alle nieuwe nano's hebben een witte boven- en onderkant, behalve de zwarte. Daar is de boven- en onderkant zwart.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Daedalus schreef op donderdag 14 september 2006 @ 18:09:
[...]

Alle nieuwe nano's hebben een witte boven- en onderkant, behalve de zwarte. Daar is de boven- en onderkant zwart.
yehea, dat was het antwoord dat ik horen wilde :D :+
en bevestigd, mn zwarte is binnen :9~

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2006 18:53 ]

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-10 18:05
Mijne is verzonden :P Betaald zonder CC .

Maandag waarschijnlijk thuis _/-\o_

Wie o Wie plaatst de eerste Foto's :9

[ Voor 20% gewijzigd door carfreak02 op 14-09-2006 19:06 ]

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:48

Q

Au Contraire Mon Capitan!

carfreak02 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 18:53:
<knip>

Wie o Wie plaatst de eerste Foto's :9
;)

De 8 GB versie. Ik had een vakje van mijn motorjas tijdens een hoosbui open laten staan -> exit 4 GB nano. :(. Nu deze dan maar ;-)

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/nan1/got/ipod8gb1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/nan1/got/ipod8gb2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/nan1/got/ipod8gb3.jpg

Het ding ziet en voelt veel krasvaster als dan de oude nano, maar hoe het schermpje zich houdt ga ik niet uitvinden, hoop ik. Ik zal er nog een hoesje voor halen.

[ Voor 71% gewijzigd door Q op 14-09-2006 19:27 ]

• carfreak02
Is het scherm beter ?

Owja , komt hij met de UPS ?

Ja dus volgens mijn bestelling :)

[ Voor 29% gewijzigd door carfreak02 op 14-09-2006 19:38 ]

Verwijderd

Zo een groot pakket voor zo een klein doosje ? :D

• Q

Q

Ik *denk* het wel, maar dat kan zelfbedrog zijn. Goed genoeg in ieder geval.

Ik krijg in itunes dat ik de firmware ook moet updaten...nu is ie 1.0.1.

• carfreak02
Q schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:44:
[...]

Ik *denk* het wel, maar dat kan zelfbedrog zijn. Goed genoeg in ieder geval.

Ik krijg in itunes dat ik de firmware ook moet updaten...nu is ie 1.0.1.
Wanneer is die van jou verzonden dan ?

Lijkt mij gisteren , en nu binnen ? Mag ik dan hopen op morgen ? :+

• Q

Q

carfreak02 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:46:
[...]

Wanneer is die van jou verzonden dan ?
->gisteren ;)

Zoeken is wel koel, maar alleen als je niet anders kunt want echt handig met zo'n wheel is het niet. Kwaliteit van de dopjes vind ik eigenlijk wel redelijk. Niet dat ik ze ga gebruiken, maar toch.

Tja, ik had al een nano en verder niet veel bijzonders behalve dan die 4 gb extra.

[ Voor 24% gewijzigd door Q op 14-09-2006 20:13 ]

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Kleine vraag he: er zijn allerlei berichten geweest dat de nano niet zo'n goede geluidskwaliteit zou hebben. Heeft iemand toevallig een website kunnen vinden waar vermeld staat welke audio chip deze nieuwe generatie gebruikt?

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Ik vond de oude Nano's slecht klinken op mijn Sennheiser HD212Pro koptelefoon (niet bepaald de duurste koptelefoon, maar ook niet de goedkoopste ;)).

Ik heb nog een iRiver speler van een oudere serie, de iFP-795 en die heeft veel beter geluid, zelfs zonder equalizers... Maar met equalizers is de nano ronduit bagger en niet alleen de oudere nano series, ook de 60GB ipod video was slecht, vergeleken met die iRiver..., en dan is die van iRiver nou ook niet de beste kwaliteit, die van iAudio zijn nog beter.

Maar ze hebben dus gezegd dat in deze nieuwe ipod's het geluid ook beter is geworden. Iemand die hem al heeft die daar meer over kan zeggen? En dan niet iemand die hem beluisterd met slechte oordopjes/koptelefoon... Of iemand zoals hierboven die ook de oude heeft gehad.. of je een verschil merkt kwa kwaliteit met de oude?

Gelukig hebben ze nu eindelijk de accutijd verlengt :P, vond dat van de oude spelers namelijk schandalig kort...

[ Voor 3% gewijzigd door BiG-GuY op 14-09-2006 20:23 ]

Gallery V&A

• carfreak02
Binnen 1 dag vanuit China o.i.d. naar hier ..

Ik hoop dat het ook zo bij mij is >:)

• Q

Q

BiG-GuY schreef op donderdag 14 september 2006 @ 20:23:
Ik vond de oude Nano's slecht klinken op mijn Sennheiser HD212Pro koptelefoon (niet bepaald de duurste koptelefoon, maar ook niet de goedkoopste ;)).

Ik heb nog een iRiver speler van een oudere serie, de iFP-795 en die heeft veel beter geluid, zelfs zonder equalizers... Maar met equalizers is de nano ronduit bagger en niet alleen de oudere nano series, ook de 60GB ipod video was slecht, vergeleken met die iRiver..., en dan is die van iRiver nou ook niet de beste kwaliteit, die van iAudio zijn nog beter.

Maar ze hebben dus gezegd dat in deze nieuwe ipod's het geluid ook beter is geworden. Iemand die hem al heeft die daar meer over kan zeggen? En dan niet iemand die hem beluisterd met slechte oordopjes/koptelefoon... Of iemand zoals hierboven die ook de oude heeft gehad.. of je een verschil merkt kwa kwaliteit met de oude?

Gelukig hebben ze nu eindelijk de accutijd verlengt :P, vond dat van de oude spelers namelijk schandalig kort...
Ik ben tevreden over de geluidskwaliteit van de nieuwe nano, ik kan niet zeggen of ik verschil merk met de oude nano (kan ook niet meer die oude is stuk). Bas is wat mager en de EQ is nog even kut als altijd. Heb geluisterd met Shure e2? dopjes. Dure krengen en ik verdenk ze er van een te geringe bass response te hebben. Bass-response van die sony in ear dingetjes was beter, maar daar was vergeleken met de shure het midden en oog echt veel minder. (shure e2 klinkt veel meer open).

Ik heb die dopjes eens stevig in mijn oren gedrukt. In het begin is dat heel vervelend, maar na een tijdje voel je dat niet meer en het geluid is beter.

[ Voor 9% gewijzigd door Q op 14-09-2006 21:08 ]

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-10 21:01

M-ThijZ

Riding on Rails

Leuk.
Die baalt nou wel lekker
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 17:33:
Bah, vorige week dus een 4gb iPod nano gekocht voor 250 euro.. Nu kan je dus 2x zoveel opslagruimte krijgen voor dezelfde prijs.. :/
Ik heb een week geleden de 2gb iPod nano gekocht bij de MediaMarkt en heb deze zonder problemen kunnen ruilen voor een iPod nano van de 2e generatie. Misschien bij jullie ook mogelijk?

Verwijderd

Maandag krijg ik ook als het goed is de 8GB versie binnen O+

Verwijderd

die verpakking is echt lachwekkend, grote doos vol met zakjes gebakken lucht, helemaal onderin het hoekje een piepklein doosje met een nano :') ik heb hier thuis toch wel even in de slappe lach gelegen..

ps.. Q paste bij jou het iPod stekkertje ook maar net? hij leek eerst gewoon niet te passen maar na echt duwen kwam hij er pas door...

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

Q schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:18:
[...]
Ik had een vakje van mijn motorjas tijdens een hoosbui open laten staan -> exit 4 GB nano.
offtopic:
Wil je mij even mailen of DM-en over je oude nano als je die weg gooit?

• Boeie
  • Laatst online: 10-10 10:09
Weet iemand of ze ook al bij de Apple stores in NL liggen, of alleen nog maar via de site leverbaar zijn?

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-03 17:11
Tegenwoordig kun je niks meer kopen, een week later is het bij wijze van spreken alweer 'oud'.

Ik vind de nieuwe generaties nano erg leuk. Ik vond de 1e generatie nano maar saai.
Niks meer dan een platgedrukte Ipod.

Erg leuk dat ze weer met de kleurtjes gaan werken, doet me denken aan mijn Ipod mini O-)
net als de ronde zijkanten. Superrr.

Prijzen vind ik ook meevallen, aangezien ik nog meer dan €200 heb betaalt voor de 4G Ipod mini.

• Q

Q

@ Dubbeltje: ik gebruik het snoertje van mijn oude nano en dat gaat prima, dat nieuwe snoertje zit nog in de verpakking.

@Proller: hij is al 'vergeven'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
crijn schreef op donderdag 14 september 2006 @ 23:26:
Tegenwoordig kun je niks meer kopen, een week later is het bij wijze van spreken alweer 'oud'.

Ik vind de nieuwe generaties nano erg leuk. Ik vond de 1e generatie nano maar saai.
Niks meer dan een platgedrukte Ipod.

Erg leuk dat ze weer met de kleurtjes gaan werken, doet me denken aan mijn Ipod mini O-)
net als de ronde zijkanten. Superrr.

Prijzen vind ik ook meevallen, aangezien ik nog meer dan €200 heb betaalt voor de 4G Ipod mini.
Valt best mee, de Nano is al meer dan een jaar uit en het zal ook wel meer dan een jaar duren voordat de 3e generatie uitkomt, mocht die ooit nog komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:30

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Ik was gisteren bij A-Mac in Amersfoort (zit ook in Utrecht) en daar lagen ze in grote getalen op voorraad.

Dus..

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pjottum schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 09:55:
Ik was gisteren bij A-Mac in Amersfoort (zit ook in Utrecht) en daar lagen ze in grote getalen op voorraad.

Dus..
Bij de Dixons nu ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wel jammer is, d'r zit volgens mij geen hoesje meer bij zoals bij de oude nano?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zat bij de mini ook niet, en deze is kwa materiaal hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pjottum schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 09:55:

Dus..
Ik was er gistermiddag en toen nog niet, grrrr :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Nu online
Hm mijn clickwheel zit in mijn ogen niet goed vast. Bovenin en aan de zijkant tikt hij als het ware als ik heel ligt indruk. Dit is niet de 'indruk' van een knop zoals menu. Hij lijkt niet goed vast te zitten. Heb het ff vergeleken met die van mijn broer, maar die zit wel mooi vast. Zo maar ff Apple bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze zojuist even allemaal gezien, geweldig apparaat :)

Toch ga ik ivm. de aanbieding mss. toch voor de Nano 1G :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 14:39:
Ik heb ze zojuist even allemaal gezien, geweldig apparaat :)
Toch ga ik ivm. de aanbieding mss. toch voor de Nano 1G :)
In de Metro - Amsterdam editie was er een reclame van iPod Nano 1Gb 1Gen. voor 99euro. Ik was in de MediaMarkt in Utreg en daar was hij 119euro en ze wouden hem niet gelijk trekken met MediaMarkt - Amsterdam.

Ik zelf zit nog te twijfelen.
Wat zijn naast de accuduur + zoek functie + behuizing (+kleuren) + nieuwe oordopjes, eigenlijk nog de verschillen?
niks tog?
Iemand al iets gehoord ove iPod Linux op een Nano? (1gen of 2gen)

[ Voor 7% gewijzigd door T-Junkie op 15-09-2006 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richiev
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-01-2024
Weet iemand nog meer plekken waar de oude in de aanbieding is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richiev schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 16:13:
Weet iemand nog meer plekken waar de oude in de aanbieding is? :)
Dixons zag ik laatst, MediaMarkt zag ik het ook.

Heeft men behoefte aan detail foto's van de zilveren Nano?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-10 21:39
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 16:35:
[...]

Dixons zag ik laatst, MediaMarkt zag ik het ook.

Heeft men behoefte aan detail foto's van de zilveren Nano?
Graag! ik twijfel nog over de aankoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenGans schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 16:40:
[...]

Graag! ik twijfel nog over de aankoop...
Ok, dan pak ik even een cameratje erbij.

Zo, ik ga nu even een selectie maken en dan uploaden ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2006 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
  • Laatst online: 24-03-2024
Ben net weer langs de Dixons geweest, ze hebben alleen de 2 en 4GB's binnengekregen. Misschien dat de 8GB morgen komt met een spoedlevering of anders zowieso maandag.

[CiP] Le Régional Built To Last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
En ik heb net dinsdag een nano ontvangen van de eerste generatie samen met m'n Macbook.

Nouja, zo gaan dingen nu eenmaal :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Nu online
Datafeest schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 17:16:
En ik heb net dinsdag een nano ontvangen van de eerste generatie samen met m'n Macbook.

Nouja, zo gaan dingen nu eenmaal :P
die kan je dus echt wel laten omruilen voor een 2e generatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foto's van Zilver Nano

http://iis4f.cjb.cc/

En iemand met de vraag over dat er meer brightness is; hij heeft inderdaad wel meer brightness dan de 1G Nano en dat zie je meteen wanneer je ze naast elkaar houd.

PS. Excuses dat tijdens het inladen de images eerst zo groot zijn. (hier op GoT)

PS2. Op aanraden, gewoon even een link gezet, op die 'site' kun je de foto's vinden.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2006 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:39
weet iemand waar de 8gb versie al te krijgen is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dsonnaville schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 18:07:
weet iemand waar de 8gb versie al te krijgen is ?
A-Mac Amersfoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeie schreef op donderdag 14 september 2006 @ 23:17:
Weet iemand of ze ook al bij de Apple stores in NL liggen, of alleen nog maar via de site leverbaar zijn?
Toen ik afgelopen woensdag bij A-Mac was (om mn macbook te halen :+) vertelden ze dat ze m die avond binnen zouden krijgen.

Weet niets van andere Apple stores, maar je kunt ze toch altijd even bellen?

Edit:
Spuit 11.

Quote van A-mac.nl

De nieuwe iPod nano is nu al uit voorraad leverbaar bij A-Mac in Utrecht en Amersfoort!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2006 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
keanu_ schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 17:31:
[...]

die kan je dus echt wel laten omruilen voor een 2e generatie..
Ook als er een inscriptie op staat? :X

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Ik heb de mijne ook sinds vandaag , rap via 1 dag van daar naar hier :+

En hij is mooi maar vooral ook beter vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeie
  • Laatst online: 10-10 10:09
Zou hij ook in een Itrip nano passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 17:48:
Foto's van Zilver Nano

PS. Excuses dat tijdens het inladen de images eerst zo groot zijn. (hier op GoT)
Excuses zijn mooi, maar kun je er ook even thumbnails voor zetten, zoals in het rode balkje eronder ook staat? Nu verspringt de pagina iedere keer bij het laden, en kun je de laatste berichten pas zien als de pagina helemaal geladen is. Bovendien lijkt het me ook beter voor je eigen datalimiet als niet bij iedere view van dit topic al die grote plaatjes geladen moeten worden.

Overigens ook mooie foto's. De Mini lijkt zelfs groot naast die Nano. Ik moet overigens zeggen dat ik die zilveren Nano er wel erg mooi uit vind zien zo.

• carfreak02
Modbreak:Maak maar even thumbs in plaats van 2mb voor 2 foto's hier neer te knallen ;)

[ Voor 103% gewijzigd door leon1e op 16-09-2006 16:33 ]

Verwijderd

[b][message=26495464,noline]carfreak02 schreef op zaterdag 16 september 2006 @

Hier de mijne de eerste blauwe in dit Topic :)
misschien kan je de schermen eens vergelijken en fotos online zetten?

• wingsofgold
  • Niet online
Ik heb gister bij de mediamarkt de Ipod nano 2gb gekocht. En het is echt een heerlijk aparaatje. Dat ding is echt verschrikkelijk klein zeg. Ik heb nooit eerder een ipod gehad dus dit is mijn eerste en heb dus weinig vergelijksmateriaal, maar ik ben er tot nu toe zeer tevreden mee. Geluidskwaliteit is zeer goed te noemen en het scherm is heel mooi en scherp.

Weet iemand of het nodig zal zijn een beschermhoesje ervoor te kopen, of is dat vrij nutteloos nu apple beweerd dat ie echt krasbestendig is?

Verwijderd

wingsofgold schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 13:56:
Ik heb gister bij de mediamarkt de Ipod nano 2gb gekocht. En het is echt een heerlijk aparaatje. Dat ding is echt verschrikkelijk klein zeg. Ik heb nooit eerder een ipod gehad dus dit is mijn eerste en heb dus weinig vergelijksmateriaal, maar ik ben er tot nu toe zeer tevreden mee. Geluidskwaliteit is zeer goed te noemen en het scherm is heel mooi en scherp.

Weet iemand of het nodig zal zijn een beschermhoesje ervoor te kopen, of is dat vrij nutteloos nu apple beweerd dat ie echt krasbestendig is?
Ik vind vaak, als je er normaal mee om gaat, niet in je zak doen waar ook je sleutels in zitten enzo... dan valt het allemaal best mee... Met de 1G nano beweerde iedereen dat ie zo snel krasde, hij is wel gevoeliger maar ik heb een paar mensen in mn omgeving, ook zonder hoesje, gaan er normaal mee om, en die hebben hem nu bijna een jaar, maar is nog weinig op aan te merken.

Maar als je er zelf fijner bij voelt ofzo, kun je het natuurlijk altijd doen ;)

• Illuzionz
T-Junkie schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:04:
[...]

In de Metro - Amsterdam editie was er een reclame van iPod Nano 1Gb 1Gen. voor 99euro. Ik was in de MediaMarkt in Utreg en daar was hij 119euro en ze wouden hem niet gelijk trekken met MediaMarkt - Amsterdam.

Ik zelf zit nog te twijfelen.
Wat zijn naast de accuduur + zoek functie + behuizing (+kleuren) + nieuwe oordopjes, eigenlijk nog de verschillen?
niks tog?
Iemand al iets gehoord ove iPod Linux op een Nano? (1gen of 2gen)
Ik wist dat het er was... dus heb even een filmpje voor je opgezocht; Link
En als ik me niet vergis loopt hier zelfs een draadje over linux op je iPod.

• Cubix
  • Niet online
carfreak02 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 12:21:
[afbeelding]
[afbeelding]

Hier de mijne de eerste blauwe in dit Topic :)
Ik vind de oude versie eigenlijk veel mooier en meer een design item dan de gekleurde...

• Illuzionz
Cubix schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 15:04:
[...]

Ik vind de oude versie eigenlijk veel mooier en meer een design item dan de gekleurde...
Helemaal mee eens, veel strakker design die 1st generatie

Verwijderd

Voor de studenten onderons,
Via de site surfspot.nl kun je nu op deze nano's 10% korting krijgen dus
2 gb is 134,47
4gb is 179,69
8gb is 223,72
scheelt toch weer :)

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 15:27:
2 gb is 134,47
4gb is 179,69
8gb is 223,72
blah, net te laat..heb echt een half uurtje geleden een ipod gekocht :+ mja..

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

• VirusInside
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 10:29
Wat plaatjes van m'n nieuwe nano :)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~frank26/zooi/ipodnano2g/DSC00158.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~frank26/zooi/ipodnano2g/DSC00159.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~frank26/zooi/ipodnano2g/DSC00160.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~frank26/zooi/ipodnano2g/DSC00162.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~frank26/zooi/ipodnano2g/DSC00163.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~frank26/zooi/ipodnano2g/DSC00164.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~frank26/zooi/ipodnano2g/DSC00165.jpg

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:44
VirusInside schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 16:56:
Wat plaatjes van m'n nieuwe nano :)
...afbeeldingen...
Thanks, ziet er goed uit, was nog op zoek naar foto's van de zwarte 2nd gen Nano. Deze ga ik komende week ook kopen, weet alleen nog niet waar. Bij de dixons hadden ze vandaag nog niet de 8gb versie...

Kan ik trouwens beter een universal dock er bij kopen of een specifiek nano dock? Of zal ik meteen de hele kit van 99 euro er bij kopen, want een lichtnetadapter moet er eigenlijk zoiezo bij om ook op vakantie mijn nieuwe nano op te kunnen laden.

[ Voor 26% gewijzigd door Brammel op 16-09-2006 17:06 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:01:
[...]

Marketing, kom je in elke branche tegen.
Dat maakt het niet minder lomp ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 15:27:
2 gb is 134,47
4gb is 179,69
8gb is 223,72
Klopt dit wel wat je zegt? Ik heb ternet gekeken en heb helemaal niets gevonden in hun assortiment. Zelfde geldt als je via de ''speciale'' surfspot.nl Apple banner klikt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 17:34:
[...]

Klopt dit wel wat je zegt? Ik heb ternet gekeken en heb helemaal niets gevonden in hun assortiment. Zelfde geldt als je via de ''speciale'' surfspot.nl Apple banner klikt.
Ja, als je naar surfspot.nl toe gaat en je hebt ingelogd moet je op rechtsonder op partner shops klikken daar kun je weer klikken op de apple store voor studenten. Hier kun je alle apple producten kopen met 10% korting, dus ook de nieuwe nano.
Heb net de zwarte besteld voor 223 euro.

• carfreak02
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 13:36:
[...]

misschien kan je de schermen eens vergelijken en fotos online zetten?
Je bedoelt de helderheid ?

Anyway iemand vond mijn foto's te groot ze waren 800 KB en gelijk maar verwijderd .. dus hier nogmaals.

Afbeeldingslocatie: http://img48.imageshack.us/img48/3478/ipodnano2gen2tt9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img124.imageshack.us/img124/3722/ipodnano2genss9.jpg

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 17:44:
[...]

Ja, als je naar surfspot.nl toe gaat en je hebt ingelogd moet je op rechtsonder op partner shops klikken daar kun je weer klikken op de apple store voor studenten. Hier kun je alle apple producten kopen met 10% korting, dus ook de nieuwe nano.
Heb net de zwarte besteld voor 223 euro.
hmn.. op partner shops klikken en dan apple onderwijs klikken. Maar krijg dan niet 10% korting op de nieuwe nano :(. Zal wel even knutselen, wellicht dat je eerst ingelogd moet zijn op de apple site.

Edit: Denk dat het school gebonden is. Zit zelf op Hogeschool Utrecht en daar krijg ik alleen 10% korting op macbooks etc. Jammer..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2006 17:55 ]

Verwijderd

Ehm, Ephod werkt volgens mij niet met deze nieuwe nano's, doet iig niks :) Kan niet de goede directory structuur vinden. ipod_control kan ie iig niet aanmaken.

Kan dat kloppen? Is Ephod nog niet compatible met deze nieuwe Ipods?
En is er dan misschien een ander progje dan iTunes dat ik kan gebruiken om muziek up te loaden?

• carfreak02
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 18:14:
Ehm, Ephod werkt volgens mij niet met deze nieuwe nano's, doet iig niks :) Kan niet de goede directory structuur vinden. ipod_control kan ie iig niet aanmaken.

Kan dat kloppen? Is Ephod nog niet compatible met deze nieuwe Ipods?
En is er dan misschien een ander progje dan iTunes dat ik kan gebruiken om muziek up te loaden?
Wat is er mis met iTunes ?

Ik wacht trouwens op de GoPod om mijn nano vrij te maken van volumebegrenzing.

• aex351
  • Laatst online: 02:26

aex351

I am the one

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 17:34:
[...]

Ik kan het ook niet vinden
Edit:
Gevonden ! Eur 134,47 / Eur 179,69 / Eur 223,72 . Via partnershops doorklikken. Zit wel verborgen allemaal hoor.

[ Voor 15% gewijzigd door aex351 op 16-09-2006 18:40 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

Verwijderd

weet iemand of er ook van die spellen voor de nano verschijnen? of heeft de gen2 nano een te slechte proc om het te kunnen?

(de standaard spellen beginnen te vervelen onder de les :') )

edit: de processor is niet geniaal snel zie ik, brick lagt als je muziek luistert en het tegelijk speelt :+ )

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2006 20:13 ]

• VirusInside
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 10:29
En het scherm is ook veels te klein om een beetje goed te kunnen gamen...

Verwijderd

VirusInside schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 20:33:
En het scherm is ook veels te klein om een beetje goed te kunnen gamen...
groot genoeg voor any droog spelletje als snake ofzo, tis ook niet voor thuis :')

perfect als je je verveeld ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2006 20:38 ]

• weeraanmelden
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

carfreak02 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 17:49:
[...]

Je bedoelt de helderheid ?

Anyway iemand vond mijn foto's te groot ze waren 800 KB en gelijk maar verwijderd .. dus hier nogmaals.

[afbeelding]
[afbeelding]
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Die blauwe nano is zoooooo O+
De looks van een iPod mini. Dat was mijn eerste iPod, en je eerste liefde vergeet je nooit.
En nu nog lichter en sexier.
Zeg maar, Rhianna, 21 jaar, en in sexy lingerie : )

(zo, genoeg breezer)

Zoals vele voor mij het als eens waren: Jammer dat de 8 GB alleen maar in het zwart is.
Gelukkig eigenlijk , want anders stond ik vandaag al bij de Apple store voor (weer) een nieuwe iPod.

• aex351
  • Laatst online: 02:26

aex351

I am the one

Ik heb een vraag over de befaamde click wheel, is het handig in gebruik. Daarmee vragend of je ook blindelings naar het volgende nummer kan gaan. Dit omdat ik dit toch wel een must vind gezien het zo easy gaat met mijn iRiver met zo'n joystick erop.

< dit stukje webruimte is te huur >

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.