Toon posts:

Apple iPod nano : the 2nd generation!

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.433 views sinds 30-01-2008

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

aex351 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 21:34:
Ik heb een vraag over de befaamde click wheel, is het handig in gebruik. Daarmee vragend of je ook blindelings naar het volgende nummer kan gaan. Dit omdat ik dit toch wel een must vind gezien het zo easy gaat met mijn iRiver met zo'n joystick erop.
Ja, als je vooruit en achteruit bedoeld :P

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-10 18:05
weeraanmelden schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 21:31:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Die blauwe nano is zoooooo O+
De looks van een iPod mini. Dat was mijn eerste iPod, en je eerste liefde vergeet je nooit.
En nu nog lichter en sexier.
Zeg maar, Rhianna, 21 jaar, en in sexy lingerie : )

(zo, genoeg breezer)

Zoals vele voor mij het als eens waren: Jammer dat de 8 GB alleen maar in het zwart is.
Gelukkig eigenlijk , want anders stond ik vandaag al bij de Apple store voor (weer) een nieuwe iPod.
Dankje ;)

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:36

aex351

I am the one

weeraanmelden schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 21:43:
[...]

Ja, als je vooruit en achteruit bedoeld :P
Vooruit spoelen doe ik toch bijna niet maar ik bedoeldee volgende / vorige liedje.

< dit stukje webruimte is te huur >

• carfreak02
aex351 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 21:54:
[...]

Vooruit spoelen doe ik toch bijna niet maar ik bedoeldee volgende / vorige liedje.
Dat is gewoon een knopje in het clickwheel , je hoeft dus niet te draaien als je in dezelfde playlist zit.

• aex351

aex351

I am the one

Maar gaat dat makkelijk ? dus dat het wel in tempo kan gebeuren.

Maar ook door verschillende playlists heen gaan is dat blindelings te doen. Ook bijvoorbeeld terwijl dat ding nog in je zak zit.

• carfreak02
In je zak wordt lastig , het lijkt me wel handig om op het scherm te kijken . Anders kan je beter voor de shuffle gaan .

Verwijderd

Zo de 8 GB versie is besteld (bedankt voor de surfspot tip)!

Enigsinds jammer dat er geen witte te bestellen is, want dat is toch de apple kleur in mijn ogen.
Maarja, daar doe je niet veel aan.

Verder heb ik nog een request aan de nieuwe ipod nano bezitters. Kan er misschien een foto gemaakt worden van het verschil tussen de nieuwe oordopjes en oude? Daarnaast ben ik benieuwd of de nieuwe oordopjes beter klinken en ook daadwerkelijk comfortabel in het oor zit.

Alvast bedankt!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:16

Laguna

Connaisseur

Kan iemand nagaan of anapod explorer werkt met de nieuwe ipod nano's (aangezien ephpod niet schijnt te werken)?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 22:24:
Verder heb ik nog een request aan de nieuwe ipod nano bezitters. Kan er misschien een foto gemaakt worden van het verschil tussen de nieuwe oordopjes en oude? Daarnaast ben ik benieuwd of de nieuwe oordopjes beter klinken en ook daadwerkelijk comfortabel in het oor zit.
Afbeeldingslocatie: http://img456.imageshack.us/img456/8976/001jg0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/3912/002ec9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img373.imageshack.us/img373/2361/003dy2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img46.imageshack.us/img46/905/004bb2.jpg

Zijn een beetje onduidelijke pics, mja..phonecam :P

Ik vind dat het geluid ietsie pietsie verbeterd is itt m'n oude oordopjes :P. De oordopjes zelf zijn even groot, al lijken de nieuwe iets groter. Maar dit komt omdat dat 'staafje' iets langer is. Verder merk ik weinig verschil..

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Verwijderd

Super NaZ! Ontzettend bedankt :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Although the new nano is precisely the same height and width of its predecessor, Apple has conveniently (for its margins) offset the dock connector by about a millimeter, making the new nano completely incompatible with the first-generation iPod nano dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 16:09
Hallo. Vraagje van mijn kant..
Ik zit te denken om een iPod te kopen... Nu heb ik alleen een tweetal kleine vraagjes waarvan ik hoop dat iemand het kan beantwoorden..
- Wat is het voltage van de het dockingstation?
- heeft het dockingstation een losse stekker?

Dit omdat ik nu in de US zit (dat zou gunstig moeten zijn voor de aanschafprijs) en ik niet zo'n zin heb om, eenmaal in Nederland aangekomen te zijn, tientallen euros uit te moeten geven aan een nieuw dockingstation, terwijl een simpel verloopstukje voor amerikaans stopcontact naar nederlands stopcontact maar een paar dollar is.

Ik heb al rondgekeken op de Applesite en op de website van een aantal Amerikaanse shops, maar ik kan deze info niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

InterCC schreef op zondag 17 september 2006 @ 07:14:
- Wat is het voltage van de het dockingstation?
- heeft het dockingstation een losse stekker?
Het dockinstation heeft geen losse stekker of adapter, of wat dan ook. Het is gewoon een los stukje plastic waar je je Nano in kunt stoppen. Aan de achterkant van het dock zit een aansluiting voor de dockconnector (dezelfde de op de achterkant van je Nano zit) die je op de computer kunt aansluiten om op te laden, of kun aansluiten op een USB PowerAdapter. Die USB PowerAdapter is overal in de wereld te gebruiken. De stekker die erop zit is los te halen en kan worden vervangen door een Nederlandse stekker.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-10 21:12
Aanvulling op Daedalus:

http://store.apple.com/1-...wo/0.RSLID?nclm=iPodPower

kan ook de NL-store linken, maar daar zit een string in die ik iets te "sessie ID achtig" vindt. :+

[ Voor 30% gewijzigd door The - DDD op 17-09-2006 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vold
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-01 23:04
Ik heb nu ook een iPod nano gekocht, de 8 gb versie. Nu zit ik alleen met het probleem dat ik hem helemaal niet kan gebruiken! iTunes kan helemaal geen contact maken met mijn nano (die zegt dat ik hem moet resetten via iPod voorkeuren>tabblad "samenvatting", maar dat bestaat helemaal niet :?) Ik heb de nieuwste versie van iTunes dus ik vind het maar vreemd, de helpdesk is ook dicht dus dat is niet fijn allemaal. :( Iemand die ook dit soort problemen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:45
Je zou eens kunnen proberen de iPod zelf te resetten... Of de iPod aan de pc the hangen en dan iTunes op te starten, als je een pc hebt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vold
nickvd schreef op zondag 17 september 2006 @ 14:46:
Je zou eens kunnen proberen de iPod zelf te resetten... Of de iPod aan de pc the hangen en dan iTunes op te starten, als je een pc hebt natuurlijk.
Allebei gedaan, met iTunes opgestart, en iPod gereset. Ik probeer nog software te vinden waarmee ik heb compleet opnieuwe installeer, want hij geeft overal als reden dat de iPod structuur niet herkend wordt, en dat dat anders ingedeeld moet worden. Op de ipod zelf werkt alles wel okee, voor zover ik kan beoordelen. Er zit zelfs een "search" optie op, wat toch wel erg handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Vold schreef op zondag 17 september 2006 @ 14:42:
Ik heb nu ook een iPod nano gekocht, de 8 gb versie. Nu zit ik alleen met het probleem dat ik hem helemaal niet kan gebruiken! iTunes kan helemaal geen contact maken met mijn nano (die zegt dat ik hem moet resetten via iPod voorkeuren>tabblad "samenvatting", maar dat bestaat helemaal niet :?) Ik heb de nieuwste versie van iTunes dus ik vind het maar vreemd, de helpdesk is ook dicht dus dat is niet fijn allemaal. :( Iemand die ook dit soort problemen heeft?
Ziet windows schijfbeheer m wel? Heb wel eens gehad dat een netwerkschijf op G: zat en de ipod daar ook op zat maar onzichtbaar. Dus even rechtermuisknop op "deze computer"->beheren->Schijfbeheer en kijken of ie daar herkend wordt en evt een andere driveletter toekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Iemand die ook dit soort problemen heeft?
Alle antwoorden staan op http://www.apple.com/nl/support/ipod/

Begin eens met deze lijst. Sla niets over, doe ze allemaal in de volgorde die men aangeeft tot het werkt: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61711

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:17
Vind die groene wel mooi, komt wellicht ook omdat ik een groene Mini heb.
Blijf het jammer vinden dat ze die mini's eruit gegooid hebben. Zwarte is ook niet verkeerd, maar heb voorlopig nog geen nieuwe nodig.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 19:56:
weet iemand of er ook van die spellen voor de nano verschijnen? of heeft de gen2 nano een te slechte proc om het te kunnen?

(de standaard spellen beginnen te vervelen onder de les :') )

edit: de processor is niet geniaal snel zie ik, brick lagt als je muziek luistert en het tegelijk speelt :+ )
Je kan spellen (pacman, tetris, mahjong e.d.) kopen via de iTunes store. Ik heb het zelf (nog) niet geprobeerd, dus ik weet niet of het prettig speelt en hoeveel batterij het vreet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Requiem19 schreef op zondag 17 september 2006 @ 16:26:
[...]

Je kan spellen (pacman, tetris, mahjong e.d.) kopen via de iTunes store. Ik heb het zelf (nog) niet geprobeerd, dus ik weet niet of het prettig speelt en hoeveel batterij het vreet :)
Helaas alleen voor 5G iPods .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

De iPod nano is toch eigenlijk best wel groot vergeleken met anderen merken he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klown
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:14

klown

geek

Ik heb sinds afgelopen vrijdag de 8GB nano (zwart dus)
Bevalt prima, geluid is, zolang je de equalizer uit houdt prima.

Was nog wel een hele klus om er eentje te kopen in totaal iets van 8 winkels geweest en bijna overal hadden ze wel nieuwe ipod's maar de 8GB versie niet, tot ik erachter kwam dat er zoiets als een Apple store bestond en daar hadden ze em...

Ik dacht even "ze zeggen wel eens, beter duur dan niet te krijgen, maar deze is én duur en niet te krijgen ;-)"

Hij lijkt me vrij krasbestendig.
Heb em al geupdate naar 1.01 software versie, weet niet wat er veranderd is, hij liep gisteren ineens vast en had het boekje nog niet gelezen welke toetsencombinatie 'reset' was, de verlichting bleef aan dus hij was binnen een paar uur wel leeg en toen ik em weer stroom gaf, bootte ie wel opnieuw.

De zoekfunctie is handig, ik vind het jammer dat je op de foto's niet kan zoomen net als op de meeste digicams, het scherm is mooi helder en ben er zeer tevreden mee :+

MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

klown schreef op zondag 17 september 2006 @ 16:52:
Ik heb sinds afgelopen vrijdag de 8GB nano (zwart dus)
Bevalt prima, geluid is, zolang je de equalizer uit houdt prima.

Was nog wel een hele klus om er eentje te kopen in totaal iets van 8 winkels geweest en bijna overal hadden ze wel nieuwe ipod's maar de 8GB versie niet, tot ik erachter kwam dat er zoiets als een Apple store bestond en daar hadden ze em...

Ik dacht even "ze zeggen wel eens, beter duur dan niet te krijgen, maar deze is én duur en niet te krijgen ;-)"

Hij lijkt me vrij krasbestendig.
Heb em al geupdate naar 1.01 software versie, weet niet wat er veranderd is, hij liep gisteren ineens vast en had het boekje nog niet gelezen welke toetsencombinatie 'reset' was, de verlichting bleef aan dus hij was binnen een paar uur wel leeg en toen ik em weer stroom gaf, bootte ie wel opnieuw.

De zoekfunctie is handig, ik vind het jammer dat je op de foto's niet kan zoomen net als op de meeste digicams, het scherm is mooi helder en ben er zeer tevreden mee :+
En wat vind je van de click wheel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
aex351 schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:02:
[...]

Als je het zo graag wilt weten , zoek een winkel met demo dingen , en ervaar het zelf 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-10 14:05

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vind persoonlijk dat clickwheel van de beide nano's (oud en nieuw) veelste klein... Heb vrij grote handen, en dat werkt gewoon niet lekker... Maatje van de Mini iswat mij betreft beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 10:26

spaceboy

Op grote hoogte

Ik ben kennelijk de enige, maar toch nog even een nabrander:

Ik zou heel graag een iPod willen kopen, ik vind het design mooi, de prijs is fair, specificaties prima.

MAAR... een accu. Ik BLIJF dat verrot vinden. Ik heb nu gewoon zo'n Zen (micro, weet ik veel, 1gb, miniatuur, maar prima), daar gaat een AAA batterij in. Daar neem je er 1 extra van mee. Als je batterij leeg is wissel je 'm om. Maar met die iPod heb je dan een probleem, die moet je thuis opladen. Echt: een accu in een portable geluidsdrager: :|

Als er een iPod met AAA batterijen komt ipv accu, dan hebben ze in mij absoluut een klant.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Als je hem als je thuis komt gelijk aan de computer hangt of Power adapter , en hem oplaadt.

Als je weg gaat neem je hem weer mee . Dan heb je ongeveer 24 uur Accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klown

klown

geek

aex351 schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:02:
[...]

De bediening vind ik heel mooi, simpel en eenvoudig, had nog nooit een ipod gehad / bestuurd, maar hij is echt fijn en als je heel snel ronddraait en scrolled door je nummers dan komen er grote letters in beeld, waardoor je dus snel bij de volgende letter bent 8)
Of was dat altijd al zo? :?
Draai wel af en toe de andere kant op dan ik op zou willen, maar dat is nog even wennen, denk ik :*)

MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:36
spaceboy schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:31:

Ik zou heel graag een iPod willen kopen, ik vind het design mooi, de prijs is fair, specificaties prima.

MAAR... een accu. Ik BLIJF dat verrot vinden. Ik heb nu gewoon zo'n Zen (micro, weet ik veel, 1gb, miniatuur, maar prima), daar gaat een AAA batterij in. Daar neem je er 1 extra van mee. Als je batterij leeg is wissel je 'm om. Maar met die iPod heb je dan een probleem, die moet je thuis opladen. Echt: een accu in een portable geluidsdrager: :|

Als er een iPod met AAA batterijen komt ipv accu, dan hebben ze in mij absoluut een klant.
Ik weet niet hoe vaak jij thuiskomt en hoelang je muziek luistert. Maar de accu gaat 24 uur mee. Batterijen zijn echt oldschool. Of je vervuilt het milieu omdat je steeds nieuwe koopt of je moet nog eens 20 a 30 euro uitgeven aan een degelijke batterijoplader met een paar oplaadbare batterijen. Daarnaast kan het design ook nooit zo zijn, als er batterijen in gingen. Immers triple A batterijen zijn al dikker dan een iPod Nano. Tot slot, tegenwoordig hebben vrijwel alle draagbare elektronische apparaten accu's, van telefoons tot boormachines.
spaceboy schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:37:
[...]

Dat zal vast goed voor de accu zijn. :?
Beter dan steeds helemaal leeg laten lopen.

[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 17-09-2006 17:38 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

carfreak02 schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:32:
Als je hem als je thuis komt gelijk aan de computer hangt of Power adapter , en hem oplaadt.

Als je weg gaat neem je hem weer mee . Dan heb je ongeveer 24 uur Accu.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
klown schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:36:
[...]

De bediening vind ik heel mooi, simpel en eenvoudig, had nog nooit een ipod gehad / bestuurd, maar hij is echt fijn en als je heel snel ronddraait en scrolled door je nummers dan komen er grote letters in beeld, waardoor je dus snel bij de volgende letter bent 8)
Of was dat altijd al zo? :?
Draai wel af en toe de andere kant op dan ik op zou willen, maar dat is nog even wennen, denk ik :*)
Het was me nog niet opgevallen , maar bij mij werkt dat nog niet .

Hoeveel nummers heb je er op staan ?
[...]

Ja , vol is vol ;)

[ Voor 13% gewijzigd door carfreak02 op 17-09-2006 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

[...]

Er zit een standaard li-on accu in.
Dat is dus geen probleem.

[ Voor 3% gewijzigd door j-w op 17-09-2006 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Hoedje schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:36:
[...]

Ik weet niet hoe vaak jij thuiskomt en hoelang je muziek luistert. Maar de accu gaat 24 uur mee. Batterijen zijn echt oldschool. Of je vervuilt het milieu omdat je steeds nieuwe koopt of je moet nog eens 20 a 30 euro uitgeven aan een degelijke batterijoplader met een paar oplaadbare batterijen. Daarnaast kan het design ook nooit zo zijn, als er batterijen in gingen. Immers triple A batterijen zijn al dikken dan een iPod Nano. Tot slot tegenwoordig hebben vrijwel alle draagbare elektronische apparaten accu's, van telefoons tot boormachines.
Milieu vind ik geen argument. Een batterij staat niet in vergelijking met uitlaatgassen van een auto. Non-issue dus. Prijs is ook geen issue: met oplaadbare batterijen is dat eenmalige aankoop die je desnoods bij de aankoopprijs van je mp3-speler optelt. En dat dat ding dikker is: die Zen Micro is klein genoeg. Als hij kleiner/platter wordt ga ik 'm pas echt kwijtraken, en dan moet je ook miniatuur handen hebben om 'm nog te kunnen bedienen.

En dat een boormachine een accu heeft: die heeft (een beetje een merk dan) een verwisselbare accu. Da's een prima alternatief. Daar kun je er 2 van "bij je hebben". Voor telefoons kun je evt. ook een nieuwe accu meenemen. Maar persoonlijk vind ik het geen probleem als m'n telefoon halverwege de dag op is. Dan bel ik 's avonds wel. Geluid daarentegen: can't live without.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En voor de mensen die persee op batterijen willen werken:

http://www.instructables.com/id/EGBQJPLCB2EP287KTZ/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

T-Junkie schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:04:
[...]

In de Metro - Amsterdam editie was er een reclame van iPod Nano 1Gb 1Gen. voor 99euro. Ik was in de MediaMarkt in Utreg en daar was hij 119euro en ze wouden hem niet gelijk trekken met MediaMarkt - Amsterdam.

Ik zelf zit nog te twijfelen.
Wat zijn naast de accuduur + zoek functie + behuizing (+kleuren) + nieuwe oordopjes, eigenlijk nog de verschillen?
niks tog?
Iemand al iets gehoord ove iPod Linux op een Nano? (1gen of 2gen)
Nano 1e generatie schijnt bij sommigen te lukken, bij anderen niet. Maar misschien kan je beter het project zelf es checken?

http://ipodlinux.org/Main_Page

Enne... Ik lees overal dat de opslagruimte verdubbeld is, maar weet iemand of de nieuwe Nano een krachtiger processor aan boord heeft? Zolang dat mormel niet sterk genoeg is om OGG Vorbis af te spelen koop ik dat ding niet :( :P

Ik vind de tweede generatie er wel een stuk minder plastiekerig uitzien dan de eerste, best wel strak...

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vold
Burne schreef op zondag 17 september 2006 @ 15:01:
[...]

Alle antwoorden staan op http://www.apple.com/nl/support/ipod/

Begin eens met deze lijst. Sla niets over, doe ze allemaal in de volgorde die men aangeeft tot het werkt: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61711
Dat lijstje heb ik inderdaad nu afgewerkt, maar ik word een beetje in een cirkeltje doorverwezen. Ik denk dat ik mijn nano moet restoren, maar de nano verschijnt niet in iTunes, maar wel in "deze computer" (of my computer). Iemand die weet hoe ik hem dan toch kan restoren? Vroeger kon dat zonder iTunes, maar dat programma is al niet meer geupdate sinds 28/09/06 oid, dus dat durf ik niet voor mn nieuwe nano te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Vold schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:50:
[...]

Dat lijstje heb ik inderdaad nu afgewerkt, maar ik word een beetje in een cirkeltje doorverwezen. Ik denk dat ik mijn nano moet restoren, maar de nano verschijnt niet in iTunes, maar wel in "deze computer" (of my computer). Iemand die weet hoe ik hem dan toch kan restoren? Vroeger kon dat zonder iTunes, maar dat programma is al niet meer geupdate sinds 28/09/06 oid, dus dat durf ik niet voor mn nieuwe nano te gebruiken.
Owja , eerst had je nog iPod Updater nu zit het in iTunes :+

Volgens mij is het niet verstandig om hem in deze computer te formateren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vold
Dat was ik ook niet van plan nee :+

Ik word een beetje moe van dat dat itunes zo aan je wordt opgedrongen, ik vind het helemaal gene fijn programma (al is het al wel wat verbeterd zag ik) Ik wil gewoon ephpod ofzo kunnen gebruiken met daarnaast winamp. Jammer dat ephpod niet meer wordt geupdate.. :'(, zal ik toch met mijn tijd mee moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-10 16:30
Ja ik heb precies het zelfde probleem... gehad eigenlijk.
Ik heb vrijdag mijn 4 GB nano gehaald bij de dixons, gelijk thuis geprobeerd en toen deed hij het perfect.
De volgende dag hing ik de iPod weer aan mijn pc en jahoor ik kreeg ook de melding die jij hebt.
Toen heb ik 2 keer mijn iPod hersteld maar het hielp niks.
Toen ben ik maar even gestopt en deed ik hem de volgende dag maar weer eens in mijn computer.
En wtf dacht ik toen want hij deed het gewoon opeens weer :|
Alleen nu ben ik erachter gekomen dat de playlists niet werken :/ Ik gebruikte echt supervaak de playlist "onlangs toegevoegd" op mijn oude nano. Maar die werkt nu niet meer, hij weergeeft gewoon hele andere nummers. Ook als ik net een nummer ik mijn iTunes zet en mijn ipod update komt hij niet bij onlangs toegevoegd te staan.

En de playlist "onlang afgespeeld" doet het ook niet :/ Ik luister wat nummer af op mijn iPod en ik ga naar onlangs afgespeeld. En daar staat dus gewoon maar 1 nummer die ik al in geen maanden meer heb geluisterd. En ik weet zeker dat ik niks fout doe op de pc met itunes want bij mijn oude nano werkte het wel gewoon.

Dus ik ga morgen maar weer terug naar de dixons, want ik denk toch echt dat er iets mis mee is omdat hij ook al eerst die fout gaf over het herstellen.
Ik wil gewoon een nieuwe hebben, ik vind dat zo'n duur ding goed moet werken.

[ Voor 3% gewijzigd door Mandarijntje op 17-09-2006 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me een software foutje, kun je niet gewoon de firmware updaten? misschien is dat de fout waarom firmware 1.01 bestaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Koop een Mac ;) dan heb je dit niet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carfreak02 schreef op zondag 17 september 2006 @ 20:44:
Koop een Mac ;) dan heb je dit niet .
Nuttige post ook wel.

Het is al gezegd, maar check de firmware versie even. Verder: heb ooit een soortgelijk probleem gehad, toen ik een en ander op een andere USB poort aansloot nooit meer last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 21:22:
[...]

Nuttige post ook wel.

Het is al gezegd, maar check de firmware versie even. Verder: heb ooit een soortgelijk probleem gehad, toen ik een en ander op een andere USB poort aansloot nooit meer last van gehad.
Dankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klown

klown

geek

carfreak02 schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:37:
[...]

Het was me nog niet opgevallen , maar bij mij werkt dat nog niet .

Hoeveel nummers heb je er op staan ?
1522 en nog wat podcasts (en nog 1,2 MB aan foto's :*) )

staat gewoon vol natuurlijk, anders had ik ook wel die kleinere versie kunnen nemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
klown schreef op zondag 17 september 2006 @ 21:29:
[...]

1522 en nog wat podcasts (en nog 1,2 MB aan foto's :*) )

staat gewoon vol natuurlijk, anders had ik ook wel die kleinere versie kunnen nemen :+
Ja klopt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-10 19:47
Waar is de witte versie gebleven? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb m'n Ipod sinds eergisteren binnen, maar wil toch graag een ander kleurtje...
Weet iemand hoe dat zit met ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 12:58
Aubergine schreef op zondag 17 september 2006 @ 22:04:
Waar is de witte versie gebleven? |:(
Tja, dan ben je niet hip meer he :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 23:15:
Heb m'n Ipod sinds eergisteren binnen, maar wil toch graag een ander kleurtje...
Voortaan maar eerst zoeken op apple.nl ipv schreeuwen op GoT :P

http://store.apple.com/Ca...lespolicies_consumer.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 23:15:
welke kleur heb je? en om de vraag te verlengen. Wanneer je de iPod laat graveren kan je het dan nog steeds omruilen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Ik heb mijne in middels al een paar daagjes en ben er echt tevreden mee. Was vandaag pas 1 streepje van mijn accu af terwijl ik toch regelmatig luister. Nieuwe zoek functie is handig maar een beetje overbodig voor 8gb.

Gapless play is wel heel handig.
De aliminium behuizing was 1 van de redenen dat ik deze nano heb gekocht en niet de "oude" ik heb hier voor een iPod mini gebruikt en die heb ik nu een jaar zonder bescherming of wat en er zit nog steeds geen krasje op geweldig!

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/fmol/Nano%20001.jpg

Nu nog een patch voor iTunes en ik ben tevreden.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Had ik al gezien, maar dit gaat alleen om geld terugkrijgen. Maar onderstaande nummer kan ik morgen ook gebruiken om hem om te ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vold
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 20:23:
lijkt me een software foutje, kun je niet gewoon de firmware updaten? misschien is dat de fout waarom firmware 1.01 bestaat...
Probleem is nu juist dat ik mijn firmware niet kan updaten, omdat hij niet in iTunes herkend wordt. Ik ga morgen maar terug naar de apple center, ik wil gewoon dat dat ding outofthebox werkt, ik ga niet zelf lopen klooien met formateren enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben sinds 5 dagen in het bezit van een grijze 4GB versie. Prima ding. Mijn 4e iPod (10GB 3d gen, mini 1.0, nano 1.0, nano 2).

Is het scherm gewoon krasvrij te houden zonder beschermhoes? Het grijze is altijd krasvrij, dat weet ik nog van mijn mini. Maar hoe zit het dus met het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, Ik ook vond de vorige versie een stuk mooier.. alleen deze zwarte valt nog enigsinds mee.. rest ziet er weer lekker cheap uit net als dat ding van vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-10 14:51
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 07:22:
Hm, Ik ook vond de vorige versie een stuk mooier.. alleen deze zwarte valt nog enigsinds mee.. rest ziet er weer lekker cheap uit net als dat ding van vroeger.
Volgens mij hebben we dit al 100x gehoord. Tja ok, het blijft je mening, maar om steeds weer dit te opperen..
Heb je de nieuwe Nano al eens in je handen gehad? De plaatjes vielen imo nogal tegen, maar in het echt ziet hij er veel mooier uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03:55

Jouw telefoon heeft ook batterijen?

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-10 19:47
Wanneer iets AAAA baterijen heeft verdwijnt de "kleinheid".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41

Exirion

Gadgetfetisjist

Knap als jij een AAA batterij in een apparaatje van 5 mm dik weet te proppen :{

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-10 14:05

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Daarnaast gaat die accu vaak ook langer mee dan een (max) 900mah batterij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-10 11:40

Nietzman

Woei!

Tja, het grootste nadeel van die accu is nu eenmaal dat 'ie ooit doodgaat.

De accu van m'n 3rd gen heb ik zonder problemen kunnen vervangen, maar het schijnt dat het in nieuwere modellen allemaal vast gesoldeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je met Nano (oude/nieuwe gen) je Mac OS calendar en Address book synchroniseren? Kan dat niet vinden op de site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:44:
Kun je met Nano (oude/nieuwe gen) je Mac OS calendar en Address book synchroniseren? Kan dat niet vinden op de site?
Ja, kun je instellen in iTunes. Dit kan overigens al vanaf de eerste generatie iPod's.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 20:23:
Nou ik heb nu een nieuwe maar de playlists onlangs toegevoegd en onlangs afgespeeld werken nog niet :'(
En ik heb ook 1.0.1 al op mijn iPod, hebben meer mensen hier last van?
Ik hoop dat het dan gewoon nog een bugje is in de software en dat apple dat snel verhelpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 01:34:
ben sinds 5 dagen in het bezit van een grijze 4GB versie. Prima ding. Mijn 4e iPod (10GB 3d gen, mini 1.0, nano 1.0, nano 2).

Is het scherm gewoon krasvrij te houden zonder beschermhoes? Het grijze is altijd krasvrij, dat weet ik nog van mijn mini. Maar hoe zit het dus met het scherm?
Waarom haal je elke keer een nieuwe, ben je materealistisch ingesteld of een brekker?
Ik kan je vraag helaas niet beantwoorden, Dixons heeft mij vrijdag verteld dat ze zowieso vandaag binnen zouden komen, niet dus. Ze zouden morgen kunnen komen, maar misschien ook wel volgende week, kortom hier heb ik dus niets aan. Nu heb ik maar bij de Apple site besteld :) . Weet iemand trouwens of dat als je het referentienummer vergeten bent te melden bij je betaling, het veel vertraging op zal lopen?

[CiP] Le Régional Built To Last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

als je je ipod via de apple store besteld en laat graveren kan je het dan alsnog retouren, dit kon ik namelijk nergens terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

aex351 schreef op maandag 18 september 2006 @ 19:09:
als je je ipod via de apple store besteld en laat graveren kan je het dan alsnog retouren, dit kon ik namelijk nergens terug vinden.
Je stelt die vraag nu al een paar keer in het topic. Heb je apple er een keer over gesproken wat zij van je vraag vinden. Of zijn wij de enige die je een antwoord mogen verschaffen :?

Mail apple ff en post hier je bevindingen zou ik zeggen :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

disjfa schreef op maandag 18 september 2006 @ 19:14:
[...]

Je stelt die vraag nu al een paar keer in het topic. Heb je apple er een keer over gesproken wat zij van je vraag vinden. Of zijn wij de enige die je een antwoord mogen verschaffen :?

Mail apple ff en post hier je bevindingen zou ik zeggen :)
Iedere keer wanneer ik zulke bedrijven een e-mail stuur krijg ik 9 op de 10 keer geen reactie. Daarom heb ik dus ook meer hoop om mijn vraag hier te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aex351 schreef op maandag 18 september 2006 @ 19:23:
[...]

Iedere keer wanneer ik zulke bedrijven een e-mail stuur krijg ik 9 op de 10 keer geen reactie. Daarom heb ik dus ook meer hoop om mijn vraag hier te stellen.
De beller is sneller . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Inderdaad tot 17:00 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Otherside schreef op maandag 18 september 2006 @ 00:13:
Ik heb mijne in middels al een paar daagjes en ben er echt tevreden mee. Was vandaag pas 1 streepje van mijn accu af terwijl ik toch regelmatig luister. Nieuwe zoek functie is handig maar een beetje overbodig voor 8gb.

Gapless play is wel heel handig.
De aliminium behuizing was 1 van de redenen dat ik deze nano heb gekocht en niet de "oude" ik heb hier voor een iPod mini gebruikt en die heb ik nu een jaar zonder bescherming of wat en er zit nog steeds geen krasje op geweldig!

[afbeelding]

Nu nog een patch voor iTunes en ik ben tevreden.
Trouwens dat Gapless play is dat een nieuwe functie die alleen op de nano zit of zit dat in de nieuwe Itunes.
Ik heb zelf een ipod mini en ik vraag mij af of gapless play via een software update ook voor de mini beschikbaar is. Ander overweeg ik om een nieuwe ipod te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-10 14:51
Zowel itunes en de nano ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 13:24
Vandaag 8g Black besteld, én een 2nd gen Invisible Shield.

Zodra ik die heb zal ik mijn bevindingen daarvan postten. Zal de Ipod echter pas gebruiken als de Shield binnen is.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 20:32

Type-R

One Minute Shakin

MGSNK schreef op maandag 18 september 2006 @ 20:27:
Vandaag 8g Black besteld, én een 2nd gen Invisible Shield.

Zodra ik die heb zal ik mijn bevindingen daarvan postten. Zal de Ipod echter pas gebruiken als de Shield binnen is.
Dat is wel erg paranoia hoor - Tis echt niet dat als je em aanraakt je meteen 30 krassen hebt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kzou juist speciaal een nieuwe nano kopen omdat ie zo goed tegen krassen kan (heb nu een invisibleshield) en natuurlijk voor de batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zody
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-10 20:54
Ammie schreef op maandag 18 september 2006 @ 20:48:
[...]

Dat is wel erg paranoia hoor - Tis echt niet dat als je em aanraakt je meteen 30 krassen hebt :/
*kuch*
sleutelbos per ongeluk in je zak doen wil niet helpen kan ik je zeggen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeie
  • Laatst online: 12-10 15:49
Waar heb je die invisible shield besteld? Ook bij Apple?

* Boeie heeft ook een 8gb black besteld, nu alleen nog even wachten tot hij er is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klown

klown

geek

Boeie schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:08:
Waar heb je die invisible shield besteld? Ook bij Apple?

* Boeie heeft ook een 8gb black besteld, nu alleen nog even wachten tot hij er is...
Ik luister er al een paar dagen naar :*)

Die zoekfunctie is ook wel handig uitgevonden met dat scrollwiel ben je zo bij de letter die je wil en je kan life zien of je nog een letter zal tikken of je door je zoekfunctie de selectie al dermate uitgedund hebt dat je daar wel doorheen wil gaan scrollen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Laatst online: 11-10 13:24
Ammie schreef op maandag 18 september 2006 @ 20:48:
[...]

hehe dat klopt, maar dat is niet de reden dat ik de Pod NIET gebruik ;)

Invisible shield schijnt beter te 'plakken' op nieuwe pods. zeker ivm met vette handen en stof, bovendien, we praten niet over weken niet gebruiken. Beide komen voor vrijdag bij mij thuis door de bus.

Ik gebruik shields op al mn zooi met scherm sinds ik een paar keer mn telefoon scherm naar de hel heb geholpen :'( meestal koop ik schermprotectors bij Brando, deze keer eens wat anders.

www.shieldzone.com 19,95 dollars voor een full protection.

Ik neem aan dat het een 'glowy' shield is, dus dan ben je die matte look (die ik zelf niet erg mooi vind) ook kwijt.

[ Voor 28% gewijzigd door MGSNK op 18-09-2006 22:53 ]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 20:32

Type-R

One Minute Shakin

ff vergelijken dan maar? :P

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.levinsohn/nano1_tn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.levinsohn/nano2_tn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.levinsohn/nano3_tn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.levinsohn/nano4_tn.jpg

De nieuwe voelt (is?) lichter aan, maar dat is lijkt me omdat ie nu van alluminium is oid. hij is nu ook een stuk gladder :P

Et meest wat me opviel was dat de nieuwe Nano-scherm een veel betere contrast had dan de oude nano. Heel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goesiman schreef op maandag 18 september 2006 @ 19:05:
[...]

Waarom haal je elke keer een nieuwe, ben je materealistisch ingesteld of een brekker?
omdat ze steeds mooier en beter worden. met de eerste had ik 3 uur playback , de mini had 4 uur, de nano 5 uur en was kleiner en nu haal ik hopelijk 15 uur ( apple liegt altijd over hun batterijduur... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mech-Warrior
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04:59
Nou nou, dat is wel heel erg weinig. Ik heb zelf (nu nog, volgende week een 8GB nano B) ) een mini 2nd gen en haal toch makkelijk 12 uur. Wanneer ik een lange vlucht heb (zo'n 12u) dan zet ik hem aan en samen met de Shure e2c dopjes hoor ik niks meer om me heen. En daarna is hij nog niet leeg. Ik heb wel de scherm verlichting op 2sec staan. Mijn vriendin heeft de mini 1st gen en die is wel slechter van batterij duur, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
  • Laatst online: 24-03-2024
Ammie schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 01:25:
...
De nieuwe voelt (is?) lichter aan, maar dat is lijkt me omdat ie nu van alluminium is oid. hij is nu ook een stuk gladder :P

Et meest wat me opviel was dat de nieuwe Nano-scherm een veel betere contrast had dan de oude nano. Heel netjes.
2 gram wel te verstaan :P . Het is zeker netjes, aangezien ik toch wel denk dat aluminium zwaarder is dan plastic.

[CiP] Le Régional Built To Last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Heeft iemand hier zijn nieuwe iPod nano door apple laten graveren? Zou graag zien hoe dit eruit ziet. Ik zit namelijk nog te twijfelen of ik er iets op laat graveren of niet.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die groene....iemand van plan die te halen?
Anders moet ik maar even de stad in ofzo.

Nog even een mooie foto trouwens:

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/93/244118150_c4a663895e.jpg?v=0

[ Voor 30% gewijzigd door zimbab op 19-09-2006 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mech-Warrior schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 08:40:
Nou nou, dat is wel heel erg weinig. Ik heb zelf (nu nog, volgende week een 8GB nano B) ) een mini 2nd gen en haal toch makkelijk 12 uur. Wanneer ik een lange vlucht heb (zo'n 12u) dan zet ik hem aan en samen met de Shure e2c dopjes hoor ik niks meer om me heen. En daarna is hij nog niet leeg. Ik heb wel de scherm verlichting op 2sec staan. Mijn vriendin heeft de mini 1st gen en die is wel slechter van batterij duur, dat wel.
ja, was de 1e generatie. Batterijduur daarvan sucked big. En ik heb mijn scherminstelling altijd op 20 secs, scheelt ook. Maar die 24 uur ga ik niet halen met mijn nieuwe nano, want wie luistert nu 24 uur achter elkaar naar een tracklisting zonder te scrollen etc.

Anyway, ik mag de eerste zijn die een krasje kan melden op mijn nano. En ik heb hem nog niet eens gebruikt, waarschijnlijk iets te ruw neergezet. Jammer, maar hij is dus niet zo krasvast als de mini. Die had ik een jaar lang krasvrij zonder enige vorm van bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als die van hetzelfde materiaal is is die dus net zo krasvast. Als ik mijn 2e generatie mini 4gb groen kan verkopen ga ik meteen de nieuwe nano halen. Welke kleur vind ik nog moeilijk, groen of zwart wordt het dan.

Maar is het niet onhandig dat de ingang voor de oordopjes aan de odnerkant zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Bij m'n nieuwe iPod Nano zitten trouwens al wel wat krasjes. Niet op de 'gewone behuizing', maar op het apple logo'tje :P. Dat is een soort opgedrukt plakstickerdingetje :+.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 13:21:

Gelukkig zit 'ie aan de onderkant :P. Als dat gat aan de zijkant zou zitten, zou het een prutsding worden.. :P

[ Voor 47% gewijzigd door NaZ- op 19-09-2006 13:35 ]

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar bij mijn mini zit die ana de bovenkant :P Zal wel niks uitmaken dan. En die krasjes op dat logo is logisch. En vind ik ook niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heh, ik moet eerlijk zeggen dat die nieuwe generatie er goed uitziet.. Maar het strakke model van de eerste generatie blijft gewoon het mooiste imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 14:25:
ja maar bij mijn mini zit die ana de bovenkant :P Zal wel niks uitmaken dan. En die krasjes op dat logo is logisch. En vind ik ook niet erg.
Bij de 1e nano's zat die ook al aan de onderkant :P
Ik vind dat ook 1 van de goede verbeteringen want als je hem in je broekzak doet hoef je hem er niet op zijn kop in te doen en ook nie op zijn kop eruit te halen.
Je kan hem nu ook makkelijk in je jaszak bedienen, en als je hem vast hebt puilt dat draad niet zo naar voren uit :9

Maar weet iemand miss of mijn probleem dat de playlists niet werken gewoon een bug in de software is?
En hebben hier meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 13:21:

Als hij dan in je broekzak zit trek je hem er uit, hou je hem nog steeds in dezelfde positie, kantel je je hoofd wat naar beneden, en kun je hem gemakkelijk bedienen.

Hetzelfde als je hem aan je arm bind met een sportbandje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik zit te twijfelen tussen de nieuwe generatie 8GB zwart en de oude witte..

50 euro voor 2x zoveel opslag en alles nieuw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is eigenlijk een Invisible Shield? Ik heb op de site gekeken van Shieldzone, maar daar staat alleen dat het bescherming is... Is het een doorzichtige sticker? Of een doorzichtige hard plastic cover...?
Is het verder ook in nederland te koop? (nederlandse winkel)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Niet online
Wat is eigenlijk een Invisible Shield? Ik heb op de site gekeken van Shieldzone, maar daar staat alleen dat het bescherming is... Is het een doorzichtige sticker? Of een doorzichtige hard plastic cover...?
Is het verder ook in nederland te koop? (nederlandse winkel)
Daar ben ik nou ook wel benieuwd naar, hoe dit er precies uit ziet. Iemand misschien wat pics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

aex351 schreef op maandag 18 september 2006 @ 19:09:
Je bent vast al geweest op de pagina waar het staat maar ik had er ook overheen gelezen (namelijk de pagina waar je je iPod kan graveren) en daar staat:
Controleer de spelling van de tekst. U kunt een iPod met een gegraveerde tekst niet terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Laguna schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 19:54:
[...]

Je bent vast al geweest op de pagina waar het staat maar ik had er ook overheen gelezen (namelijk de pagina waar je je iPod kan graveren) en daar staat:

[...]
Bedankt ik zal er inderdaad overeen hebben gelezen. Stom dat ze dit niet in hun verkoopvoorwaarde hebben beschreven zeg. Twijfel geval nu om dat ding te laten graveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

wingsofgold schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 19:53:
[...]

Daar ben ik nou ook wel benieuwd naar, hoe dit er precies uit ziet. Iemand misschien wat pics?
Google is your friend (http://images.google.nl/i...n-US:official&sa=N&tab=wi)
Laguna schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 19:54:
[...]

[...]
Ik mag aannemen dat je een gegraveerde Ipod met een technisch mankement gewoon terug kan sturen, maar dat het niet terug kunnen sturen alleen betrekking heeft op spellingsfouten. Maar dat zou je voor de zekerheid na moeten vragen.

Edit: en je kan hem niet binnen 8 dagen terug sturen omdat hij niet bevalt. Dan zitten ze namelijk met een technisch goede Ipod die onverkoopbaar is.

[ Voor 6% gewijzigd door zimbab op 19-09-2006 20:29 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.