Toon posts:

Apple iPod nano : the 2nd generation!

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.433 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-10 18:05
Nu al krassen ?

Ik heb geen krasje , heb dan ook het Hoesje in gebruik wat je bij de 1G kreeg.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
Even 3 dingetjes.

1. Heb bij mijn 4Gig geen hoesje gekregen. Slechte zaak in mijn ogen.

2. Heb ook Nike+ schoenen ( zie www.nikeplus.com ) met een nikeplus module,
zodat ik mijn hardloop workouts lekker kan bijhouden op mijn ipod. Dit werkt super en is daarom zeker een aanrader!!

3. Ik kan mijn IPOD niet updaten met de 1.01 Firmware. Hebben meer mensen hier last van? ik verdenk de NikePlus module ervan de aanstichter te zijn maar kan dat niet bewijzen.

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoesje is een accesoire, moet je gewoon zelf eventjes bij de apple winkel halen vind ik, apple ze;f is er helemaal niet to verplicht ze mee te leveren...

bij de 1st gen nano zat er een hoesje bij omdat ze zoveel gezeur over krassen kregen dat ze wel moesten.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-verkeerde sub forum-

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 19:04:
Hmm, ik zit te twijfelen tussen de nieuwe generatie 8GB zwart en de oude witte..

50 euro voor 2x zoveel opslag en alles nieuw...
Ik heb precies zelfde. Alleen met 4gb zwart en 4gb zilver 2generatie ze zijn allebei €200. Ik zat vandaag echt te piekeren, heb de nieuwe vast gehouden en getest bij de Apple Store in Londen.

iemand die mij kan overhalen om de juiste beslissing te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
ik heb zelf de 4gig ... trust me .. thats enough ;)

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 21:53:
[...]

Ik heb precies zelfde. Alleen met 4gb zwart en 4gb zilver 2generatie ze zijn allebei €200. Ik zat vandaag echt te piekeren, heb de nieuwe vast gehouden en getest bij de Apple Store in Londen.

iemand die mij kan overhalen om de juiste beslissing te nemen?
Ik heb de nieuwe ipod (8gb black) en ik heb vandaag de oude vast gehouden, wat me opvalt is dat de oude dikker aanvoelt.. dit blijkt echter misschien een milimeter te zijn maar door de afwerking (wat hoekigere hoeken) voel hij wat dikker aan.

Tevens de kras bestendigheid van de nieuwe iPod vind ik een groot plus punt... ik heb hiervoor een iPod mini gehad met de zelfde behuizing (aliminium en er zit nog steeds geen krasje op en dat terwijl ik hem echt elke dag gebruik.

Gapless play op de nieuwe iPod is echt heerlijk. Zit je een live concert te luisteren en alles loopt vloeiend over naar het volgende nummer. Geen irritante skips meer _/-\o_.

Tevens zit je met de ondersteuning van de iPod. Toen de Nano uit kwam werd de mini vrijwel gedropt met updates, grote kans dat dit ook gebeurd met de oude generatie Nano.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks

Maar ik vind het design van de 1e generatie nog steeds super super _/-\o_
Alleen door die Batterij verschil begon ik te twijfelen.

Die nieuwe Nano is echt pikzwart. Hij voelt wel glad aan ja, en lijkt krasbestendig.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:34
Heb sinds gisteren een 8 gb nano. M'n eerste ipod, ben er zeer tevreden over. De bediening is zo veel makkelijker als vele andere mp3 spelers. Itunes was even lastig in het begin, maar begin het al aardig onder de knie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je ziet nog steeds niet precies wat een invisible shield is...
Ik had trouwens al op Google gekeken, anders had ik het hier niet gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf ook de 8GB Nano 2nd gen.

Erg mooi ding, geen krasje nog, maar ik ga er ook mee om alsof die van porselein is.
Schermpje is prachtig. Eerlijk waar, ik heb ook een 1st gen Nano 4GB, en het is een wereld van verschil. _/-\o_ Dat valt echter niet te zeggen over de batterijduur. Hij is iets langer.. De oude nano kwam bij normaal gebruik en 50% volume op 9 uur uit. De nieuwe op 14 uur.

Dan de oortjes, ze zien er leuk en vernieuwend uit. Wonderbaarlijk zitten ze ook een flink stuk comfortabeler bij mij. Heerlijk. Alleen na zo'n 4 uur muziek op 70% volume begaf de rechter dop het :( . En guess what. Niet leverbaar dus 2 weken wachten op een nieuwe :( . Ik heb dus voorlopig de oude Nano dopjes weer.
Ik heb trouwens ook de Shure E2c dopjes, mét een setje custom tubes er op. Zit heerlijk, een stuk beter dan de originele slide on tubes. En sluit heel redelijk af (maar niet beter dan de standaard gevalletjes die in de verpakking zaten). Die oortjes ben ik sinds gisteren alleen kwijt.. :(
En dat is jammer want met die oordoppjes kwam er een flinke lading meer herrie uit mijn iPodje. 8) :+

Al met al een heel aardige vooruitgang, en het is gewoon een plaatje, wees eerlijk. O+

• The Otherside
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 23:43:
Ik heb zelf ook de 8GB Nano 2nd gen.

...

Dan de oortjes, ze zien er leuk en vernieuwend uit. Wonderbaarlijk zitten ze ook een flink stuk comfortabeler bij mij. Heerlijk. Alleen na zo'n 4 uur muziek op 70% volume begaf de rechter dop het :( . En guess what. Niet leverbaar dus 2 weken wachten op een nieuwe :( . Ik heb dus voorlopig de oude Nano dopjes weer.
Ik heb trouwens ook de Shure E2c dopjes, mét een setje custom tubes er op. Zit heerlijk, een stuk beter dan de originele slide on tubes. En sluit heel redelijk af (maar niet beter dan de standaard gevalletjes die in de verpakking zaten). Die oortjes ben ik sinds gisteren alleen kwijt.. :(
En dat is jammer want met die oordoppjes kwam er een flinke lading meer herrie uit mijn iPodje. 8) :+

Al met al een heel aardige vooruitgang, en het is gewoon een plaatje, wees eerlijk. O+
Dat is zonde zeg... snap niet eens dat je uberhaupt nog luistert naar die Apple doppen als je een stel Shures heb liggen. (ja ok je bent ze nu kwijt)

Ik heb zelf die oordoppen nog niet gebruikt en ben ik ook niet van plan, heb nu aardige senheissers en over een weekje hoop ik mijn Shure E3C's binnen te hebben :) dan hoef ik nooit meer van dat soort doppen.

Me oude iPod doppen zijn alle 2 kapot gegaan en deze wilde ik eigenlijk ook al richting trash bin gooien. Maar me Pa neemt me mini over en die heeft ook dopjes nodig.

Verwijderd

Uhu, ik heb in 1 jaar nano ook al 3 setjes versleten, dat zijn 6 maanden nano dopjes dus 2 maanden per setje, toen 6 maanden die shures.. ik ga van de week misschien ook die E3c's halen.. als jij ze hebt, zeg dan wat jij er van vind. Dan kan ik dat in mijn overweging meenemen, ze zijn immers behoorlijk aan de prijs. :+

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

komen er nog updates voor de oude nano voor bv. gapless playback?

Verwijderd

Had 2 weken terug in New York de Shure E2C's gekocht. Pastte in m'n linkeroor perfect, maar de gehoorgang van m'n rechteroor was te smal en bleef met geen stokken zitten... Gelukkig hadden de mensen van de Apple Store op 5th Av. er geen probleem mee om ze terug te nemen. Heb gewoon cash teruggekregen, van service gesproken!!

Zij die daar al zijn geweest: is het jullie ook opgevallen dat daar gemiddeld om de 5 seconden een MacBook (Pro) over de toonbank gaat?! Gestoorde mensen :)

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen waarom er geen 4GB zwarte is of alle kleur en opslagcapaciteit combinaties? :/ Kortom Apple bepaald weer welke kleur je krijgt :P
Mijn oude Ipod Mini zilver van 4GB heeft een zeer slechte accu... doet het maar 1 tot 1,5 uur per dag... staat ook dagelijks in de Bose Ipod Docking te laden :) dat zal het denk ik ook niet beter maken. En waarom zijn er geen bijpassende gekleurde oorddopjes? :)

Verwijderd

via die surfspot apple store is de prijs ineens verhoogt! Ligt dit aan mij (mss verkeerde site) of is die sinds gisteren avond echt verhoogt van 223 naar 249?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 09:36:
Had 2 weken terug in New York de Shure E2C's gekocht. Pastte in m'n linkeroor perfect, maar de gehoorgang van m'n rechteroor was te smal en bleef met geen stokken zitten... Gelukkig hadden de mensen van de Apple Store op 5th Av. er geen probleem mee om ze terug te nemen. Heb gewoon cash teruggekregen, van service gesproken!!

Zij die daar al zijn geweest: is het jullie ook opgevallen dat daar gemiddeld om de 5 seconden een MacBook (Pro) over de toonbank gaat?! Gestoorde mensen :)
Ben blij dat ik daar geen koptelefoon gekocht heb, moet er niet aan denken dat ik een ingeruild exemplaar zou krijgen, maar voor jou is dat wel een goeie service dat je je geld terug heb gekregen.
Ik was er vorige week woensdag, toen stond er een rij van 40 man die vrijwel allemaal een nano kochten.

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:16

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 10:06:
via die surfspot apple store is de prijs ineens verhoogt! Ligt dit aan mij (mss verkeerde site) of is die sinds gisteren avond echt verhoogt van 223 naar 249?
Hmm inderdaad :o Toen ik 'm vannacht om 10 voor 12 bestelde was dit nog niet :D
Totaalbedrag van de bestelling: 223.72

[ Voor 7% gewijzigd door Laguna op 20-09-2006 11:09 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:36

aex351

I am the one

Wat een onzin zeg ik zie het nu ook. Denk je dat er 10% nog op zal gaan gelden ?

< dit stukje webruimte is te huur >

• Gerrit-JanKroon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-04 09:27
is de niewe NANO nu echt zo veel beter dan de oude, heb namelijk nu een zwarte 2GB, en zit echt hard te twijfelen of ik strax de nieuwe ga halen, HELP :P

Verwijderd

Hou je oude maar, hij is beter, maar niet exceptioneel veel beter.
Zonde van het geld om er nu gelijk nog een te halen..

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03:55
Gerrit-JanKroon schreef op woensdag 20 september 2006 @ 11:28:
is de niewe NANO nu echt zo veel beter dan de oude, heb namelijk nu een zwarte 2GB, en zit echt hard te twijfelen of ik strax de nieuwe ga halen, HELP :P
Wil je weer een zwarte dan? die kost namelijk 250 euro. Een gewone iPod kost 280, daar krijg je dan wel een 30gb uitvoering voor.

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Ja de gewone ipod is maar 30 euro duurder maar dan twijfel ik toch heel erg over de grote. Die nano is veel makkelijker mee te nemen.
Dus wordt denk vanmiddag gewoon de 8gb versie, of ik moet de groene mooi vinden.

Verwijderd

haha
dat balen verhaal is juist wel lekker om te lezen
leedvermaak is het leukste vermaak

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ik heb nu ook een iPod Nano 8GB. Tis me eerste ipod en ik ben er op zicht wel tevreden over de hardware, maar nog niet over de software:
Ik heb een Nokia N91 en als ik daar MP3's opgooi en later nog een paar erbij dan laat me Nokia die nummers op alfabet zien. Me iPod Nano laat ze friggin zien op wat er als eerst in die lijst gezet is :( .
In iTunes heb ik me afspeellijst wel op alfabet gezet maar dat neemt me Nano niet over.

Iemand die dit weet??

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Verwijderd

AzN_cRzY schreef op woensdag 20 september 2006 @ 12:04:
Ik heb nu ook een iPod Nano 8GB. Tis me eerste ipod en ik ben er op zicht wel tevreden over de hardware, maar nog niet over de software:
Ik heb een Nokia N91 en als ik daar MP3's opgooi en later nog een paar erbij dan laat me Nokia die nummers op alfabet zien. Me iPod Nano laat ze friggin zien op wat er als eerst in die lijst gezet is :( .
In iTunes heb ik me afspeellijst wel op alfabet gezet maar dat neemt me Nano niet over.

Iemand die dit weet??
Klopt, je kan in iTunes een nummer geven aan een liedje binnen een album, ik heb het niet getest, maar wellicht kan je daarmee de nummers op de goede volg orde zetten ;)

Kijk hier: http://esoteric.nl/itunes.jpg <--

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2006 12:35 ]

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 19:59
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 11:55:
Ja de gewone ipod is maar 30 euro duurder maar dan twijfel ik toch heel erg over de grote. Die nano is veel makkelijker mee te nemen.
Dus wordt denk vanmiddag gewoon de 8gb versie, of ik moet de groene mooi vinden.
Snap niet dat mensen zo moeilijk doe over die grote, alsof hij niet in je zak past, met die grote kan je teminste nog een beetje video's kijken, 22gb meer geheugen. Maarja is natuurlijk altijd je eigen keuze/smaak ;) .

Verwijderd

maar twijfel daarom ook heel erg. Zo een video modus is erg geil natuurlijk.

En al me livesets zouden er op kunnen passen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 12:57:
maar twijfel daarom ook heel erg. Zo een video modus is erg geil natuurlijk.

En al me livesets zouden er op kunnen passen.
Onderschat het converten van video's niet.

Verwijderd

Is dat zo moeilijk?
Ik neem gewoon een zwarte ipod nano :D Hoop dat er nu nog even binnekort iemand aan de deur klopt om een 2e generatie mini te kopen.

Vind het toch ook handig dat die om je nek kan hangen.

Verwijderd

Hmm.. ik kon mezelf niet bedwingen en heb gelijk maar een setje E3c dopjes gekocht van Shure.
Ze zitten een stuk comfortabeler dan de E2c's.. en dat verbaasd me eigenlijk wel een beetje.
Het geluid is ook een stuk mooier, en in de verste verte niet meer te vergelijken met de Apple Dopjes.

Ik kan nu alleen wel al me muziek (zover ik de originelen heb) gaan remasteren want ik hoor nu gewoon het verschil tussen 320kbit mp3 en 270kbit AAC.. Had ik anders nooit :o 8)7

Voorlopig weer even doorwerken want ik heb geen cent meer over nu.. :+

Verwijderd

die nieuwe oordopjes zijn echt een hele verbetering :D

Super mooi dingetje hoor. Ik heb toch maar de 8gb versie genomen. Binnekort even terug voor zo een koord waarmee je hem om de nek kan hangen.

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Dit is gewoon dezelfde prijs als die anderen er voor betalen! Ja, dat gaat natuurlijk niet he! Misschien toch maar even bellen...

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Verwijderd

Ik ga wss volgende week de 4gb versie halen... Hij ziet er weer super uit :)

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Ik heb net mijn zojuist aangeschafte zwarte 8GB iPod Nano uitgepakt, maar het viel mij meteen op dat er geen schuimpjes/kussentjes voor de oordopjes zijn bijgeleverd? :?

Dat is echt een gemis voor mij.

Verwijderd

F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 20 september 2006 @ 16:24:
Ik heb net mijn zojuist aangeschafte zwarte 8GB iPod Nano uitgepakt, maar het viel mij meteen op dat er geen schuimpjes/kussentjes voor de oordopjes zijn bijgeleverd? :?

Dat is echt een gemis voor mij.
Hoe is dat een gemis?

• F4T4L_3RR0R
Ik vond die dingen altijd wel comfortabel.

• The Otherside
Ik vond het ook jammer dat die er niet meer bij zaten, maar gelukkig had ik nog een setje liggen... het gaat na een tijd gewoon irriteren in je oor zonder die schuimrubbers.

Verwijderd

Ze blijven niet zitten om die nieuwe oortjes.. ik vond ze er bij die oude al snel vanaf vallen maar bij die nieuwe is dat volgens mij nog veel ergerderer.. :P En ik moet zeggen, die paar uur dat ze het deden (zie eerdere post van mij) zaten ze zonder rubbertjes best lekker, ik had nergens last van. :*) _/-\o_

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 12:04:
haha
dat balen verhaal is juist wel lekker om te lezen
leedvermaak is het leukste vermaak
Misschien meer een kwestie van een vreemde smaak??? :|

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-10 20:52

Tom Yam

(>'.')>

Heb er eentje besteld voor mn vriendin, een 4 gb in het groen.

Grappig dat ik dat dus gisteravond laat heb gedaan, want nu zou het me zomaar ruim 20 euro meer gekost hebben. :)

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

• Mauritzzz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 12:25
Ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van een iPod nano 2gb, hij bevalt me zeer goed, voelt robuust aan ed.
Wie weet waar je een geodkoop hoesje ervoor kan halen, die je er zo om kan doen oid, dus geen iPod sock.

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
Ik heb nog steeds een ''oude'' 15GB 3rd Gen. iPod.
Het beestje doet nog goed z'n werk, maar daar ik in Januari op stage in het buitenland ga, schaf ik toch maar een 8GB aan.

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-10 22:27

alienfruit

the alien you never expected

Hmm, die nieuwe oordopjes zijn echt verschrikkelijk. Deze vallen uit mijn oren de hele tijd, de oude niet. Had ik eindelijk fijne oordopjes gevonden ;(

• klown
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:57

klown

geek

Help help,
als de batterij bij de nieuwe nano's rood wordt
Hoe lang kan ik dan nog muziek luisteren? :+

Heeft iemand dat al getest?

MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp

Verwijderd

klown schreef op woensdag 20 september 2006 @ 20:38:
Help help,
als de batterij bij de nieuwe nano's rood wordt
Hoe lang kan ik dan nog muziek luisteren? :+

Heeft iemand dat al getest?
eeeeeeeuuuuwwweeeen, je denkt dat hij dan in 10 minuten leeg is maar volgens mij houd hij het nog wel een uur of drie vol.

zou het ook kunnen dat dat plaatje van batterijduur is en niet hoe vol de batterij is (accu dan ;) ) dat het zichzelf dus aanpast aan hoeveel je hem op dat moment gebruikt (als in beeldscherm aan etc...), want bij mij was het rood en toen ineens weer groen 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2006 20:45 ]

• klown
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:57

klown

geek

Gelukkig, moet nog 2,5 uur met de trein voor ik em weer op kan laden en hij schoot net op rood, dus ik dacht, dat wordt een reis zonder muziek :'(

* klown is weer gerustgesteld :+

MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp

• aex351

aex351

I am the one

Weet iemand al hoe het zit met surfspot ?

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-10 15:49
Dat werkt, tenminste via mijn school wel. Partnershop klikken en gaan. Staat geloof ik ook eerder in het topic.

• aex351

aex351

I am the one

Boeie schreef op woensdag 20 september 2006 @ 22:15:
Dat werkt, tenminste via mijn school wel. Partnershop klikken en gaan. Staat geloof ik ook eerder in het topic.
Ja maar de korting lijkt verdwenen vandaar mijn vraag. 8)7

• Viper2k1
aex351 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 22:20:
[...]

Klopt, ik was van plan even te bellen, maar heb dat nog niet gedaan, mocht er iemand gaan bellen dan graag hier even het antwoord!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-10 14:51
Gister heb ik al mijn nieuwe iPod 2GB ontvangen. Ik had sinds vorige week al een 2GB (zilver..), maar die had een soort loszittend clickwheel. Meteen apple opgebeld natuurlijk. Deze werd zonder pardon omgewisseld!
Snelle handeling van Apple, zoals verwacht :)

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-10 15:49
aex351 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 22:20:
[...]

Ok dat zie ik nu ook... Mijn bestelling is een paar dagen eerder geplaatst. Het lijkt mij eerder een wijziging op de Apple site. via Surfspot wordt nog steeds aangegeven dat je de korting krijgt...

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:33
Ik had nog een Aperture Coupon liggen van € 180,- dus die heb ik net maar even op gemaakt aan een iPod Nano 8GB :)
Bij de kassamodule bleek echter dat de € 180,- ex. BTW was dus onderaan de streep is het zelfs € 214,20 !

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Ballebek schreef op woensdag 20 september 2006 @ 23:32:
Ik had nog een Aperture Coupon liggen van € 180,- dus die heb ik net maar even op gemaakt aan een iPod Nano 8GB :)
Bij de kassamodule bleek echter dat de € 180,- ex. BTW was dus onderaan de streep is het zelfs € 214,20 !
RELAX!
Hopelijk kan ik me nano straks ook met wat korting aanschaffen!

• aex351

aex351

I am the one

Boeie schreef op woensdag 20 september 2006 @ 23:13:
[...]

Ok dat zie ik nu ook... Mijn bestelling is een paar dagen eerder geplaatst. Het lijkt mij eerder een wijziging op de Apple site. via Surfspot wordt nog steeds aangegeven dat je de korting krijgt...
Klopt maar eenmaal op de apple site zijn aangekomen staat er dus niets over vermeldt. Wilde vandaag nog bellen maar ben er niet aan toegekomen, morgen ook geen tijd daarvoor :X

[ Voor 10% gewijzigd door aex351 op 21-09-2006 01:25 ]

• F4T4L_3RR0R
M'n iPod is compleet van slag.

Eerst liep de helemaal vast, dit was met een toetsencombinatie ongedaan te maken.

Ik heb er een album met 13 losse track en 18 mixen van anderhalf uur opstaan. Wanneer ik vanuit een playlist een van die mixen beluister en deze een stuk wil doorspoelen, springt ie naar de volgende mix.

Ik heb dit meerdere keren getest en telkens weer hetzelfde.

Wanneer ik alleen zo'n lange mix luister zonder een playlist geselecteerd te hebben, spring ie inplaats van naar het volgende nummer, helemaal terug naar het hoofdmenu van de iPod.

Maar het kan nog gekker, ik dacht dat wanneer ik stukje voor stukje doorspoel (dus niet gelijk een half uur) ik wel aan het eind van een mix te kunnen komen, maar dan start ie de mix gewoon opnieuw op terwijl de teller wel ergens halverwege of achteraan staat. 8)7

-edit-

Ik heb 'm weer ingepakt, ik breng 'm deze ochtend terug. :O

-edit2-

Ik ben weer thuis, met dezelfde iPod.

Ik heb een discussie van 2 uur zitten voeren, zelfs de baas erbij laten halen, maar is op niks uitgelopen.

Volgens Apple Centre HTR in Utrecht is het geen defect maar een fout in de software wat niet onder de garantie valt.

Ik kan 'm wel laten opsturen, ben ik hem 2 a 3 weken kwijt, maar grote kans dat ik dan 25 euro (ex btw) onderzoekskosten moet betalen en 80 euro uurloon (ex btw) omdat een softwarefout niet onder de garantie valt. (je moet bij Apple Centre HTR een handtekening zetten op het retourformulier om daarmee akkoord te gaan, anders sturen ze niks op)

Toen ik mij beroepte om het ruilen of geld terug kreeg ik als antwoord: "Nee kan niet, de verpakking is open geweest"

Ik heb dat ding gistermiddag om 15.30 gekocht en stond vanmorgen om 10.20 weer in de winkel, stelletje hufters zijn het.

Kan iemand testen of hij of zij ook problemen heeft met het vooruitspoelen van lange tracks? (van meer dan een uur) Als ik eerst een klein stukje doorspoel gaat het goed, spoel ik vervolgens door tot over de helft, dan springt de iPod terug naar het hoofdmenu of begint de volgende track met afspelen.

Als meer mensen er last van hebben wacht ik een nieuwe update voor de iPod af, of zet ik er homebrew/linux op.

[ Voor 45% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 21-09-2006 13:00 ]

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:34
Krijg je bij het (nieuwe) ipod nano dockingstation nog een usb kabel bijgeleverd? Of is het verstandiger om de universal dock te kopen?

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:16
Erg gaaf, deze nieuwe generatie nano's! Koop er denk ik volgend jaar voor de zomervakantie eentje. Heb nu driekwart jaar een iAudio U3 en ben er nog tevreden over.

• Naatan
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05-2010

Naatan

Systeem Beheerder

Voor de 'nieuwe generatie' zien ze er wel verdacht veel als de oude uit, niet erg hip dus..

Ik vind dat apparaatje waar microsoft mee bezig is een stuk interessanter > Zune!

Naatan.com - Blog & Wordpress Plugins | Divia-CMS.com (OpenSource) - Currently Recruiting!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 12:32:
[...]

Klopt, je kan in iTunes een nummer geven aan een liedje binnen een album, ik heb het niet getest, maar wellicht kan je daarmee de nummers op de goede volg orde zetten ;)

Kijk hier: http://esoteric.nl/itunes.jpg <--
Volgens mij werkt het neit zoals ik het wil.

Ik gebruik afspeellijsten en daar wil ik dat me ipod ze automatisch op alfabet zet als ik weer mp3 toevoeg of desnoods handmatig, maar volgens mij kan het op dit moment nog niet :(

Bij me N91 kan ik dat tenminste nog handmatig doen.

Waar kan ik ze feedback geven over de functie??

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Verwijderd

Gisteravond deed die nog alles. Maar ik wou net muziek luisteren. Hij begint niet met spelen en laat ook geen album afbeelding meer zien. Hoe kan ik dit verhelpen??? ;( :'(

• aex351

aex351

I am the one

Viper2k1 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 22:42:
[...]

Klopt, ik was van plan even te bellen, maar heb dat nog niet gedaan, mocht er iemand gaan bellen dan graag hier even het antwoord!
Studenten hadden via postbank ook toegang tot dezelfde winkel (zag ik zojuist) met 10% korting alleen ook daar is de korting verdwenen. Heb alleen atm geen telefoon bij de hand, iemand anders ?

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-10 22:27

alienfruit

the alien you never expected

Er wordt in het geheel geen studentenkorting meer gegeven op de iPod volgens de Apple Store telefoonlijn :( Ik hoefde gelukkig niet extra geld bij te leggen... logisch 8)7

Verwijderd

F4T4L_3RR0R schreef op donderdag 21 september 2006 @ 04:42:
Ik ben weer thuis, met dezelfde iPod.

Ik heb een discussie van 2 uur zitten voeren, zelfs de baas erbij laten halen, maar is op niks uitgelopen.

Volgens Apple Centre HTR in Utrecht is het geen defect maar een fout in de software wat niet onder de garantie valt.
Hm, dat is wel echt en hufterige actie zeg. Software valt niet onder de garantie? Wanneer snappen fabrikanten nou dat software en hardware in een dergelijk apparaat niet los van elkaar te zien zijn? Het een is niet te gebruiken zonder goed functioneren van het ander. |:(

• aex351

aex351

I am the one

alienfruit schreef op donderdag 21 september 2006 @ 14:14:
Er wordt in het geheel geen studentenkorting meer gegeven op de iPod volgens de Apple Store telefoonlijn :( Ik hoefde gelukkig niet extra geld bij te leggen... logisch 8)7
Jij had het al met korting gekocht of mocht je het alsnog met korting kopen ? Vind het wel belachelijk zeg dat de kortingen zijn komen te vervallen, met name via de postbank / surfspot shop.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 12:43:
Gisteravond deed die nog alles. Maar ik wou net muziek luisteren. Hij begint niet met spelen en laat ook geen album afbeelding meer zien. Hoe kan ik dit verhelpen??? ;( :'(
Door hem op te laden.

Verwijderd

Het werkt wel inderdaad. Hoop dat apple hier snel een updat voor geeft.

Op te laden? :S

Batterij is gewoon vol hoor. Als je op een plaat klikt dan begint de teller niet te lopen enzo.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 14:41 ]

Verwijderd

Damn ik ben blij dat de mijne het gewoon netjes doet.. dat ding geeft nog al wat problemen zeg.. :o

Verwijderd

ligt aan de software denk ik?

Ton ik hem kocht gister zat er firmware 1.0 op. De nieuwste is 1.1

Maar leverd geen voordelen op nog :S

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 15:11 ]

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-10 13:44
aex351 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 21:34:
Ik heb een vraag over de befaamde click wheel, is het handig in gebruik. Daarmee vragend of je ook blindelings naar het volgende nummer kan gaan. Dit omdat ik dit toch wel een must vind gezien het zo easy gaat met mijn iRiver met zo'n joystick erop.
Daarvoor gebruik je de forward/backward knoppen, links en rechts in het clickwheel.

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-10 16:30
Svennos_1990 schreef op zondag 17 september 2006 @ 19:57:
[...]

[KNIP]
Alleen nu ben ik erachter gekomen dat de playlists niet werken :/ Ik gebruikte echt supervaak de playlist "onlangs toegevoegd" op mijn oude nano. Maar die werkt nu niet meer, hij weergeeft gewoon hele andere nummers. Ook als ik net een nummer ik mijn iTunes zet en mijn ipod update komt hij niet bij onlangs toegevoegd te staan.

En de playlist "onlang afgespeeld" doet het ook niet :/ Ik luister wat nummer af op mijn iPod en ik ga naar onlangs afgespeeld. En daar staat dus gewoon maar 1 nummer die ik al in geen maanden meer heb geluisterd. En ik weet zeker dat ik niks fout doe op de pc met itunes want bij mijn oude nano werkte het wel gewoon.

[KNIP]
Waarom weet niemand hier antwoord op ?

Verwijderd

Sijmen schreef op donderdag 21 september 2006 @ 15:06:
[...]

Daarvoor gebruik je de forward/backward knoppen, links en rechts in het clickwheel.
Er zit niet voor niets een patent op, wat een geweldige besturing! _/-\o_

Over de problemen met de iPod software: jullie hebben hem wel ge-update naar versie 1.0.1?
Ik heb mijn Nano niet getest met versie 1.0, maar met 1.0.1 werkt hij perfect! :)

Verwijderd

Ja werkte perfect. Maar vanmiddag speelde die niks af tot ik hem aan de usb legde. EN dat is met 1.01

Verwijderd

Svennos_1990 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 15:20:
[...]

Zoals mijn bovenstaand bericht meldt: heb je de software op versie 1.0.1 staan? ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 15:42 . Reden: Te laat.. dan weet ik het ook niet. ]

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
F4T4L_3RR0R schreef op donderdag 21 september 2006 @ 04:42:
M'n iPod is compleet van slag.

[...]

Ik kan 'm wel laten opsturen, ben ik hem 2 a 3 weken kwijt, maar grote kans dat ik dan 25 euro (ex btw) onderzoekskosten moet betalen en 80 euro uurloon (ex btw) omdat een softwarefout niet onder de garantie valt. (je moet bij Apple Centre HTR een handtekening zetten op het retourformulier om daarmee akkoord te gaan, anders sturen ze niks op)

Toen ik mij beroepte om het ruilen of geld terug kreeg ik als antwoord: "Nee kan niet, de verpakking is open geweest"

Ik heb dat ding gistermiddag om 15.30 gekocht en stond vanmorgen om 10.20 weer in de winkel, stelletje hufters zijn het.

[...]
Wat een bullshit zeg. Ik zou een flinke klachtenbrief sturen naar Apple, want consumentrecht zegt iets anders. De winkel moet bij een defect aan tonen dat het defect komt door de consument. Deze verplichting geldt als de klant binnen 6 maanden na aankoop garantie wil 'claimen'. Gewoon lekker teruggaan en je geld terugvragen, ze leveren een ondeugelijk produkt waar jij geen flikker aan heb omdat je hem niet normaal kunt gebruiken. Trouwens, ze kunnen m toch als winkel zijn aanmelden als "Death on arrival" = DOA? Waarom lopen ze dan zo te zeuren?

[ Voor 36% gewijzigd door Le0032 op 21-09-2006 15:49 ]

• Mandarijntje
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 15:40:
[...]

Zoals mijn bovenstaand bericht meldt: heb je de software op versie 1.0.1 staan? ;)
Jap die heb ik erop staan...

Verwijderd

Topicstarter
Svennos_1990 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 15:20:
[...]

Ook al geprobeerd die playlists te verwijderen en opnieuw een 'slimme afspeellijst' aan te maken?

Verwijderd

Zo mijn Ipod 8 Gb is dan eindelijk binnen!

Via surfspot heb ik het besteld (19 september) met de bijbehorende korting van 27 euro.

Paar foto's voor de twijfelaars:
Afbeeldingslocatie: http://img96.imageshack.us/img96/5569/dsc00135tl0.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img75.imageshack.us/img75/3554/dsc00136ts1.th.jpg

Verder viel het mij op dat de Ipod verpakt was in een kleine kartonnendoosje in plaats van een hele grote waar eerder een foto van gepubliceerd was.

Desalniettemin zitten de nieuwe oortjes voortreffelijk, echt super gewoon. Helaas ben ik van mening dat de geluidskwaliteit van de oortjes nog te wensen over laat, in vergelijking tot mijn gekocht Philips oortjes die maar 20 euro hebben gekost.

• Mandarijntje
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 18:15:
[...]

Ook al geprobeerd die playlists te verwijderen en opnieuw een 'slimme afspeellijst' aan te maken?
Ja ik heb idd ook al een slimme afspeellijst gemaakt, maar hij weergeeft op mijn ipod gewoon hele andere nummers dan dat er in itunes in de playlist staan. :'(

Maar in ieder geval bedankt dat ik nu wat antwoorden krijg :)

• F4T4L_3RR0R
Le0032 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 15:47:
[...]

Wat een bullshit zeg. Ik zou een flinke klachtenbrief sturen naar Apple, want consumentrecht zegt iets anders. De winkel moet bij een defect aan tonen dat het defect komt door de consument. Deze verplichting geldt als de klant binnen 6 maanden na aankoop garantie wil 'claimen'. Gewoon lekker teruggaan en je geld terugvragen, ze leveren een ondeugelijk produkt waar jij geen flikker aan heb omdat je hem niet normaal kunt gebruiken. Trouwens, ze kunnen m toch als winkel zijn aanmelden als "Death on arrival" = DOA? Waarom lopen ze dan zo te zeuren?
Dat is een winkelier helaas niet verplicht heb ik nagezocht op www.staiksterk.nl :'(
Het ruilen van een product dat niet aan uw wensen voldoet, is een gunst die de verkoper u verleent. Bijvoorbeeld omdat na aankoop blijkt dat een stoel niet past bij de rest van het interieur of een das niet past bij een overhemd.

Bij veel winkels kunt u binnen een bepaalde termijn uw spullen ruilen, als ze tenminste ongebruikt en onbeschadigd zijn. Soms krijgt u een tegoedbon als u niets anders kunt vinden.

Grote winkelbedrijven gaan in hun service soms nog verder en geven u het aankoopbedrag terug als u het product terugbrengt binnen een bepaalde termijn. Als u twijfelt over een aankoop, is het verstandig om te informeren of u uw geld terug kunt krijgen als u het product terugbrengt.
Bij aankopen via internet heb je wel een bedenktermijn.

Ik heb ondertussen een "reparatieaanvraag" op de website van Apple gedaan, binnen een paar dagen kan ik een doosje verwachten waarin ik de iPod moet verpakken en op moet sturen.

Ik heb het geluk dat de 2nd gen nano pas sinds kort leverbaar is, dus de kans dat ik een refurbished exemplaar terugkrijg is natuurlijk een stuk kleiner.

• Uberprutser
Wat een stumpers dan bij HTR; er geldt gewoon een DOA regeling op iPod's => als ie verrot gaat binnen 8 dagen kan je hem gewoon omruilen (althans dat mag bij mij altijd tenzij ie er beschadigd uitziet natuurlijk). Maar ja waarschijnlijk te lui om een formuliertje in te vullen ...

Heeft iemand al ervaringen met de radio remote op de nieuwe iPod Nano ?
Jammergenoeg niet in het zwart verkrijgbaar maar jammer dan.
Remote heb ik al liggen en ook heb ik nieuwe doppen besteld: Sony MDR-EX71SL/B

Afbeeldingslocatie: http://productimages.sony-europe.com/MDR-EX71SL_1.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Uberprutser op 21-09-2006 20:42 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Ballebek:

Die werkt prima hoor, net als op de 1st gen, Nano. Ik gebruik 'm alleen bijna nooit meer, ik heb nu die Shure E3c dopjes, en met die remote erbij heb ik zoveel snoer. 8)7

Overigens kan je de remote ook gebruiken zonder koptelefoon in de remote (die kan ook gewoon in de Nano zelf blijven) Maar dan is de radio ontvangst minder goed.
Als je het zo aansluit heb je minder 'laaghangende snoeren'. Ghehe :+

Verwijderd

das balen als je aan het fietsen bent :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 21:36:
[...]

das balen als je aan het fietsen bent :+
Met zeiken ook wel :+

//Edit: Die remote hangt onderaan namelijk 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 21:54 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 21:48:

//Edit: Die remote hangt onderaan namelijk 8)7
doh! dan heb je zekers geen garantie meer :+

Verwijderd

Als mijn nano aanstaat hoor ik een hoge pieptoon, hoorbaar tot een afstand van bijna 30 cm.
Nu heb ik daar normaal geen last van omdat ik er totaal niks van merk als ik de oordopjes in heb.
Maar ik vraag me af of de hoge pieptoon typerend is voor dit flash-geheugen of dat het misschien toch niet helemaal fris is.

heb ook even geluisterd naar de nano (1e generatie) van een klasgenoot..deze had ook de pieptoon, alleen veel doffer en veel minder duidelijk hoorbaar. Zelf heb ik de 8gb versie.

Heeft iedereen hier last van?
Voor de rest prima dingetje hoor :)

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
F4T4L_3RR0R schreef op donderdag 21 september 2006 @ 18:52:
Dat is een winkelier helaas niet verplicht heb ik nagezocht op www.staiksterk.nl :'(
Euhm als je product niet werkt zoals het moet (fabricagefout of het nu hardware of software is, dat kan de apple store niet zomaar weten, software kan namelijk ook moeilijk doen als de hardware niet top is), valt dit onder verborgen gebreken volgens mij.
Dan is het (als je binnen 6maanden contact opneemt hierover) aan de fabrikant om te bewijzen dat deze fout al in de kiem aanwezig was of dat het door gebruik veroorzaakt is.
Als je pas na 6maand terug gaat is het aan jou om te bewijzen dat de fout van in de kiem aanwezig was.

Regeling bij verborgen gebreken: Fabrikant is verplicht het ding te herstellen, indien niet mogelijk een nieuw exemplaar te geven of het aankoopbedrag terug te geven.
ik kan zo de juridisch blabla even uit mijn studentencodex halen, maar daar heb je weinig aan waarschijnlijk, in het echt zal het ook iets :p ingewikkelder geregeld zijn, maar hier komt het kort op neer, was de enige les dat ik opgelet heb vorig jaar)

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Is er nu al iets meer duidelijkheid over de studentenkorting? In het begin van het topic was hier iets onenigheid over.

[ Voor 4% gewijzigd door wout-hugo op 21-09-2006 23:35 ]

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:03:
Als mijn nano aanstaat hoor ik een hoge pieptoon, hoorbaar tot een afstand van bijna 30 cm.
Nu heb ik daar normaal geen last van omdat ik er totaal niks van merk als ik de oordopjes in heb.
Maar ik vraag me af of de hoge pieptoon typerend is voor dit flash-geheugen of dat het misschien toch niet helemaal fris is.

heb ook even geluisterd naar de nano (1e generatie) van een klasgenoot..deze had ook de pieptoon, alleen veel doffer en veel minder duidelijk hoorbaar. Zelf heb ik de 8gb versie.

Heeft iedereen hier last van?
Voor de rest prima dingetje hoor :)
Jep, ik heb ook die pieptoon bij de nieuwe nano 2GB. Niet echt irritant omdat je idd toch altijd oordopjes in hebt. Maar echt netjes is 't niet.

Weet iemand trouwens of iemand of die fast forward snelheid te veranderen is? Kvind 'm echt te traag, vooral bij grotere nummers.

Verders trouwens een prachtding :)

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hoi,

de eerste keer dat ik Itunes opstarte zag ik in de Itunes shop: Just in tabs en Most Popular tabs etc. die kan ik nu niet weer vinden behalve de standaard itunes website. iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 21:56:
[...]

doh! dan heb je zekers geen garantie meer :+
Ja hallo?

Ik hoef hem niet meer want hij stinkt! _O-

*quote van Hans Teeuwen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allesflex
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 18:27
Moet zeggen dat ik op zoek ben naar een Nano 8Gb en zie prijzen van rond de 249 euro. Nu kan ik via een kennis (ja zo'n blauwe zweef...) dat ding laten meenemen uit de US voor 240 dollartjes, zo'n 185 euro.

Maar.... ik zie ook dat door de prijzenoorlog met M$oft de Ipod Video voor 250 dollar over de toonbank gaat...

Nu mijn vraag: Wat is wijsheid? De Nano of de Video... Ik gebruik 'm waarschijnlijk alleen maar voor muziek luisteren en geen linux hacks etc. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
allesflex schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:53:
Moet zeggen dat ik op zoek ben naar een Nano 8Gb en zie prijzen van rond de 249 euro. Nu kan ik via een kennis (ja zo'n blauwe zweef...) dat ding laten meenemen uit de US voor 240 dollartjes, zo'n 185 euro.

Maar.... ik zie ook dat door de prijzenoorlog met M$oft de Ipod Video voor 250 dollar over de toonbank gaat...

Nu mijn vraag: Wat is wijsheid? De Nano of de Video... Ik gebruik 'm waarschijnlijk alleen maar voor muziek luisteren en geen linux hacks etc. :?
Ik heb die nano genomen vanwege het formaat, ik heb nu genoeg aan een shuffle maar omdat de geluidskwaliteit van dat ding nogal brak is heb ik nu een nano besteld (heb ook nog de eerste iPod en een 3e generatie maar ja geluid is ook niet al te best van die 2).
Ook heb ik aan 8GB aan muziek echt wel meer dan genoeg, is hetzelfde als een harde schijf, hoe groter, hoe meer zooi je erop zet.

Een video heb ik ook nog even gehad maar ik vond het formaat niet relaxed; hij paste niet goed in mijn jas => gebruik alleen een iPod op de fiets.

[ Voor 6% gewijzigd door Uberprutser op 22-09-2006 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Update Nano prijs en surfspot.nl:

Er wordt op dit moment geen korting meer gegeven op de nieuwe iPod producten (shuffle denk ik ook niet dan). Volgens de medewerker die mij te woord stond kan het wel zo zijn dat Apple met de kerst weer kortingen gaat geven.

(Beetje raar trouwens dat je een nummer belt met een compleet Nederlands computer menu en dan een Engelse medewerker aan de lijn krijgt, ze verwachten vast alleen hippe jonge mensen die de Engelse taal goed beheersen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik zag in de metro (rotterdam editie) een advertentie van de Media markt staan,

Ipod nano 2nd g. 8 GB voor 222,- !

Ik weet alleen niet of het alleen voor de mediamarkt in rotterdam geldig is...

/edit:

Linkje : http://www.metropoint.com/ftp/20060922_Rotterdam.pdf

[ Voor 25% gewijzigd door XoiN op 22-09-2006 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

XoiN schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:33:
Ik zag in de metro (rotterdam editie) een advertentie van de Media markt staan,

Ipod nano 2nd g. 8 GB voor 222,- !

Ik weet alleen niet of het alleen voor de mediamarkt in rotterdam geldig is...

/edit:

Linkje : http://www.metropoint.com/ftp/20060922_Rotterdam.pdf
Mooie prijs, wat zou de prijs zijn voor de 2 en 4 GB ?. Irriteer me wel dat de kortingen niet meer gegeven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siparti
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-12-2022
Ik ga hem ook wel kopen.
Een vraagje:

Je krijgt er een dockingstation bij heb ik begrepen? Wat kan je hier allemaal mee? Aansluiten dmv USB op de PC? Aansluiten op m'n stereo/Hifi set?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:51
Neehoor, die krijg je er niet bij: http://www.apple.com/nl/ipodnano/specs.html
Koptelefoon, USB-kabel, dockadapter

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.