Nu al krassen ?
Ik heb geen krasje , heb dan ook het Hoesje in gebruik wat je bij de 1G kreeg.
Ik heb geen krasje , heb dan ook het Hoesje in gebruik wat je bij de 1G kreeg.
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 21:02 ]
Verwijderd
Ik heb precies zelfde. Alleen met 4gb zwart en 4gb zilver 2generatie ze zijn allebei €200. Ik zat vandaag echt te piekeren, heb de nieuwe vast gehouden en getest bij de Apple Store in Londen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 19:04:
Hmm, ik zit te twijfelen tussen de nieuwe generatie 8GB zwart en de oude witte..
50 euro voor 2x zoveel opslag en alles nieuw...
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Ik heb de nieuwe ipod (8gb black) en ik heb vandaag de oude vast gehouden, wat me opvalt is dat de oude dikker aanvoelt.. dit blijkt echter misschien een milimeter te zijn maar door de afwerking (wat hoekigere hoeken) voel hij wat dikker aan.Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 21:53:
[...]
Ik heb precies zelfde. Alleen met 4gb zwart en 4gb zilver 2generatie ze zijn allebei €200. Ik zat vandaag echt te piekeren, heb de nieuwe vast gehouden en getest bij de Apple Store in Londen.
iemand die mij kan overhalen om de juiste beslissing te nemen?
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 22:06 ]
Verwijderd
Je ziet nog steeds niet precies wat een invisible shield is...zimbab schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 20:26:
[...]
Google is your friend (http://images.google.nl/i...n-US:official&sa=N&tab=wi)
Verwijderd
Dat is zonde zeg... snap niet eens dat je uberhaupt nog luistert naar die Apple doppen als je een stel Shures heb liggen. (ja ok je bent ze nu kwijt)Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 23:43:
Ik heb zelf ook de 8GB Nano 2nd gen.
...
Dan de oortjes, ze zien er leuk en vernieuwend uit. Wonderbaarlijk zitten ze ook een flink stuk comfortabeler bij mij. Heerlijk. Alleen na zo'n 4 uur muziek op 70% volume begaf de rechter dop het. En guess what. Niet leverbaar dus 2 weken wachten op een nieuwe
. Ik heb dus voorlopig de oude Nano dopjes weer.
Ik heb trouwens ook de Shure E2c dopjes, mét een setje custom tubes er op. Zit heerlijk, een stuk beter dan de originele slide on tubes. En sluit heel redelijk af (maar niet beter dan de standaard gevalletjes die in de verpakking zaten). Die oortjes ben ik sinds gisteren alleen kwijt..![]()
En dat is jammer want met die oordoppjes kwam er een flinke lading meer herrie uit mijn iPodje.![]()
![]()
Al met al een heel aardige vooruitgang, en het is gewoon een plaatje, wees eerlijk.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ben blij dat ik daar geen koptelefoon gekocht heb, moet er niet aan denken dat ik een ingeruild exemplaar zou krijgen, maar voor jou is dat wel een goeie service dat je je geld terug heb gekregen.Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 09:36:
Had 2 weken terug in New York de Shure E2C's gekocht. Pastte in m'n linkeroor perfect, maar de gehoorgang van m'n rechteroor was te smal en bleef met geen stokken zitten... Gelukkig hadden de mensen van de Apple Store op 5th Av. er geen probleem mee om ze terug te nemen. Heb gewoon cash teruggekregen, van service gesproken!!
Zij die daar al zijn geweest: is het jullie ook opgevallen dat daar gemiddeld om de 5 seconden een MacBook (Pro) over de toonbank gaat?! Gestoorde mensen
Hmm inderdaadVerwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 10:06:
via die surfspot apple store is de prijs ineens verhoogt! Ligt dit aan mij (mss verkeerde site) of is die sinds gisteren avond echt verhoogt van 223 naar 249?
Totaalbedrag van de bestelling: 223.72
[ Voor 7% gewijzigd door Laguna op 20-09-2006 11:09 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Wat een onzin zeg ik zie het nu ook. Denk je dat er 10% nog op zal gaan gelden ?Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 10:06:
via die surfspot apple store is de prijs ineens verhoogt! Ligt dit aan mij (mss verkeerde site) of is die sinds gisteren avond echt verhoogt van 223 naar 249?
< dit stukje webruimte is te huur >
Verwijderd
Wil je weer een zwarte dan? die kost namelijk 250 euro. Een gewone iPod kost 280, daar krijg je dan wel een 30gb uitvoering voor.Gerrit-JanKroon schreef op woensdag 20 september 2006 @ 11:28:
is de niewe NANO nu echt zo veel beter dan de oude, heb namelijk nu een zwarte 2GB, en zit echt hard te twijfelen of ik strax de nieuwe ga halen, HELP
PSN: djmurcielago
Verwijderd
Verwijderd
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Verwijderd
Klopt, je kan in iTunes een nummer geven aan een liedje binnen een album, ik heb het niet getest, maar wellicht kan je daarmee de nummers op de goede volg orde zettenAzN_cRzY schreef op woensdag 20 september 2006 @ 12:04:
Ik heb nu ook een iPod Nano 8GB. Tis me eerste ipod en ik ben er op zicht wel tevreden over de hardware, maar nog niet over de software:
Ik heb een Nokia N91 en als ik daar MP3's opgooi en later nog een paar erbij dan laat me Nokia die nummers op alfabet zien. Me iPod Nano laat ze friggin zien op wat er als eerst in die lijst gezet is.
In iTunes heb ik me afspeellijst wel op alfabet gezet maar dat neemt me Nano niet over.
Iemand die dit weet??
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2006 12:35 ]
Snap niet dat mensen zo moeilijk doe over die grote, alsof hij niet in je zak past, met die grote kan je teminste nog een beetje video's kijken, 22gb meer geheugen. Maarja is natuurlijk altijd je eigen keuze/smaakVerwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 11:55:
Ja de gewone ipod is maar 30 euro duurder maar dan twijfel ik toch heel erg over de grote. Die nano is veel makkelijker mee te nemen.
Dus wordt denk vanmiddag gewoon de 8gb versie, of ik moet de groene mooi vinden.
Verwijderd
Verwijderd
Onderschat het converten van video's niet.Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 12:57:
maar twijfel daarom ook heel erg. Zo een video modus is erg geil natuurlijk.
En al me livesets zouden er op kunnen passen.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dit is gewoon dezelfde prijs als die anderen er voor betalen! Ja, dat gaat natuurlijk niet he! Misschien toch maar even bellen...Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 10:06:
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Verwijderd
Hoe is dat een gemis?F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 20 september 2006 @ 16:24:
Ik heb net mijn zojuist aangeschafte zwarte 8GB iPod Nano uitgepakt, maar het viel mij meteen op dat er geen schuimpjes/kussentjes voor de oordopjes zijn bijgeleverd?![]()
Dat is echt een gemis voor mij.
Ik vond die dingen altijd wel comfortabel.
Verwijderd
Misschien meer een kwestie van een vreemde smaak???Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 12:04:
haha
dat balen verhaal is juist wel lekker om te lezen
leedvermaak is het leukste vermaak
oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook
TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A
MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp
Verwijderd
eeeeeeeuuuuwwweeeen, je denkt dat hij dan in 10 minuten leeg is maar volgens mij houd hij het nog wel een uur of drie vol.klown schreef op woensdag 20 september 2006 @ 20:38:
Help help,
als de batterij bij de nieuwe nano's rood wordt
Hoe lang kan ik dan nog muziek luisteren?
Heeft iemand dat al getest?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2006 20:45 ]
MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp
Ja maar de korting lijkt verdwenen vandaar mijn vraag.Boeie schreef op woensdag 20 september 2006 @ 22:15:
Dat werkt, tenminste via mijn school wel. Partnershop klikken en gaan. Staat geloof ik ook eerder in het topic.
Klopt, ik was van plan even te bellen, maar heb dat nog niet gedaan, mocht er iemand gaan bellen dan graag hier even het antwoord!aex351 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 22:20:
[...]
Ja maar de korting lijkt verdwenen vandaar mijn vraag.
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Ok dat zie ik nu ook... Mijn bestelling is een paar dagen eerder geplaatst. Het lijkt mij eerder een wijziging op de Apple site. via Surfspot wordt nog steeds aangegeven dat je de korting krijgt...aex351 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 22:20:
[...]
Ja maar de korting lijkt verdwenen vandaar mijn vraag.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Verwijderd
RELAX!Ballebek schreef op woensdag 20 september 2006 @ 23:32:
Ik had nog een Aperture Coupon liggen van € 180,- dus die heb ik net maar even op gemaakt aan een iPod Nano 8GB
Bij de kassamodule bleek echter dat de € 180,- ex. BTW was dus onderaan de streep is het zelfs € 214,20 !
Klopt maar eenmaal op de apple site zijn aangekomen staat er dus niets over vermeldt. Wilde vandaag nog bellen maar ben er niet aan toegekomen, morgen ook geen tijd daarvoorBoeie schreef op woensdag 20 september 2006 @ 23:13:
[...]
Ok dat zie ik nu ook... Mijn bestelling is een paar dagen eerder geplaatst. Het lijkt mij eerder een wijziging op de Apple site. via Surfspot wordt nog steeds aangegeven dat je de korting krijgt...
[ Voor 10% gewijzigd door aex351 op 21-09-2006 01:25 ]
[ Voor 45% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 21-09-2006 13:00 ]
Naatan.com - Blog & Wordpress Plugins | Divia-CMS.com (OpenSource) - Currently Recruiting!
Volgens mij werkt het neit zoals ik het wil.Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 12:32:
[...]
Klopt, je kan in iTunes een nummer geven aan een liedje binnen een album, ik heb het niet getest, maar wellicht kan je daarmee de nummers op de goede volg orde zetten
Kijk hier: http://esoteric.nl/itunes.jpg <--
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Verwijderd
Studenten hadden via postbank ook toegang tot dezelfde winkel (zag ik zojuist) met 10% korting alleen ook daar is de korting verdwenen. Heb alleen atm geen telefoon bij de hand, iemand anders ?Viper2k1 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 22:42:
[...]
Klopt, ik was van plan even te bellen, maar heb dat nog niet gedaan, mocht er iemand gaan bellen dan graag hier even het antwoord!
Verwijderd
Hm, dat is wel echt en hufterige actie zeg. Software valt niet onder de garantie? Wanneer snappen fabrikanten nou dat software en hardware in een dergelijk apparaat niet los van elkaar te zien zijn? Het een is niet te gebruiken zonder goed functioneren van het ander.F4T4L_3RR0R schreef op donderdag 21 september 2006 @ 04:42:
Ik ben weer thuis, met dezelfde iPod.
Ik heb een discussie van 2 uur zitten voeren, zelfs de baas erbij laten halen, maar is op niks uitgelopen.
Volgens Apple Centre HTR in Utrecht is het geen defect maar een fout in de software wat niet onder de garantie valt.
Jij had het al met korting gekocht of mocht je het alsnog met korting kopen ? Vind het wel belachelijk zeg dat de kortingen zijn komen te vervallen, met name via de postbank / surfspot shop.alienfruit schreef op donderdag 21 september 2006 @ 14:14:
Er wordt in het geheel geen studentenkorting meer gegeven op de iPod volgens de Apple Store telefoonlijnIk hoefde gelukkig niet extra geld bij te leggen... logisch
Verwijderd
Door hem op te laden.Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 12:43:
Gisteravond deed die nog alles. Maar ik wou net muziek luisteren. Hij begint niet met spelen en laat ook geen album afbeelding meer zien. Hoe kan ik dit verhelpen???![]()
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 14:41 ]
Verwijderd
Damn ik ben blij dat de mijne het gewoon netjes doet.. dat ding geeft nog al wat problemen zeg..
Verwijderd
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 15:11 ]
Daarvoor gebruik je de forward/backward knoppen, links en rechts in het clickwheel.aex351 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 21:34:
Ik heb een vraag over de befaamde click wheel, is het handig in gebruik. Daarmee vragend of je ook blindelings naar het volgende nummer kan gaan. Dit omdat ik dit toch wel een must vind gezien het zo easy gaat met mijn iRiver met zo'n joystick erop.
Waarom weet niemand hier antwoord op ?Svennos_1990 schreef op zondag 17 september 2006 @ 19:57:
[...]
[KNIP]
Alleen nu ben ik erachter gekomen dat de playlists niet werkenIk gebruikte echt supervaak de playlist "onlangs toegevoegd" op mijn oude nano. Maar die werkt nu niet meer, hij weergeeft gewoon hele andere nummers. Ook als ik net een nummer ik mijn iTunes zet en mijn ipod update komt hij niet bij onlangs toegevoegd te staan.
En de playlist "onlang afgespeeld" doet het ook nietIk luister wat nummer af op mijn iPod en ik ga naar onlangs afgespeeld. En daar staat dus gewoon maar 1 nummer die ik al in geen maanden meer heb geluisterd. En ik weet zeker dat ik niks fout doe op de pc met itunes want bij mijn oude nano werkte het wel gewoon.
[KNIP]
Verwijderd
Er zit niet voor niets een patent op, wat een geweldige besturing!Sijmen schreef op donderdag 21 september 2006 @ 15:06:
[...]
Daarvoor gebruik je de forward/backward knoppen, links en rechts in het clickwheel.
Verwijderd
Verwijderd
Zoals mijn bovenstaand bericht meldt: heb je de software op versie 1.0.1 staan?Svennos_1990 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 15:20:
[...]
Waarom weet niemand hier antwoord op ?
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 15:42 . Reden: Te laat.. dan weet ik het ook niet. ]
Wat een bullshit zeg. Ik zou een flinke klachtenbrief sturen naar Apple, want consumentrecht zegt iets anders. De winkel moet bij een defect aan tonen dat het defect komt door de consument. Deze verplichting geldt als de klant binnen 6 maanden na aankoop garantie wil 'claimen'. Gewoon lekker teruggaan en je geld terugvragen, ze leveren een ondeugelijk produkt waar jij geen flikker aan heb omdat je hem niet normaal kunt gebruiken. Trouwens, ze kunnen m toch als winkel zijn aanmelden als "Death on arrival" = DOA? Waarom lopen ze dan zo te zeuren?F4T4L_3RR0R schreef op donderdag 21 september 2006 @ 04:42:
M'n iPod is compleet van slag.
[...]
Volgens Apple Centre HTR in Utrecht is het geen defect maar een fout in de software wat niet onder de garantie valt.
Ik kan 'm wel laten opsturen, ben ik hem 2 a 3 weken kwijt, maar grote kans dat ik dan 25 euro (ex btw) onderzoekskosten moet betalen en 80 euro uurloon (ex btw) omdat een softwarefout niet onder de garantie valt. (je moet bij Apple Centre HTR een handtekening zetten op het retourformulier om daarmee akkoord te gaan, anders sturen ze niks op)
Toen ik mij beroepte om het ruilen of geld terug kreeg ik als antwoord: "Nee kan niet, de verpakking is open geweest"
Ik heb dat ding gistermiddag om 15.30 gekocht en stond vanmorgen om 10.20 weer in de winkel, stelletje hufters zijn het.
[...]
[ Voor 36% gewijzigd door Le0032 op 21-09-2006 15:49 ]
Jap die heb ik erop staan...Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 15:40:
[...]
Zoals mijn bovenstaand bericht meldt: heb je de software op versie 1.0.1 staan?
Ook al geprobeerd die playlists te verwijderen en opnieuw een 'slimme afspeellijst' aan te maken?Svennos_1990 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 15:20:
[...]
Waarom weet niemand hier antwoord op ?
Verwijderd
Ja ik heb idd ook al een slimme afspeellijst gemaakt, maar hij weergeeft op mijn ipod gewoon hele andere nummers dan dat er in itunes in de playlist staan.Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 18:15:
[...]
Ook al geprobeerd die playlists te verwijderen en opnieuw een 'slimme afspeellijst' aan te maken?
Dat is een winkelier helaas niet verplicht heb ik nagezocht op www.staiksterk.nlLe0032 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 15:47:
[...]
Wat een bullshit zeg. Ik zou een flinke klachtenbrief sturen naar Apple, want consumentrecht zegt iets anders. De winkel moet bij een defect aan tonen dat het defect komt door de consument. Deze verplichting geldt als de klant binnen 6 maanden na aankoop garantie wil 'claimen'. Gewoon lekker teruggaan en je geld terugvragen, ze leveren een ondeugelijk produkt waar jij geen flikker aan heb omdat je hem niet normaal kunt gebruiken. Trouwens, ze kunnen m toch als winkel zijn aanmelden als "Death on arrival" = DOA? Waarom lopen ze dan zo te zeuren?
Bij aankopen via internet heb je wel een bedenktermijn.Het ruilen van een product dat niet aan uw wensen voldoet, is een gunst die de verkoper u verleent. Bijvoorbeeld omdat na aankoop blijkt dat een stoel niet past bij de rest van het interieur of een das niet past bij een overhemd.
Bij veel winkels kunt u binnen een bepaalde termijn uw spullen ruilen, als ze tenminste ongebruikt en onbeschadigd zijn. Soms krijgt u een tegoedbon als u niets anders kunt vinden.
Grote winkelbedrijven gaan in hun service soms nog verder en geven u het aankoopbedrag terug als u het product terugbrengt binnen een bepaalde termijn. Als u twijfelt over een aankoop, is het verstandig om te informeren of u uw geld terug kunt krijgen als u het product terugbrengt.
[ Voor 5% gewijzigd door Uberprutser op 21-09-2006 20:42 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Verwijderd
Verwijderd
Met zeiken ook welVerwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 21:36:
[...]
das balen als je aan het fietsen bent
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 21:54 ]
Verwijderd
doh! dan heb je zekers geen garantie meerVerwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 21:48:
//Edit: Die remote hangt onderaan namelijk
Verwijderd
Euhm als je product niet werkt zoals het moet (fabricagefout of het nu hardware of software is, dat kan de apple store niet zomaar weten, software kan namelijk ook moeilijk doen als de hardware niet top is), valt dit onder verborgen gebreken volgens mij.F4T4L_3RR0R schreef op donderdag 21 september 2006 @ 18:52:
Dat is een winkelier helaas niet verplicht heb ik nagezocht op www.staiksterk.nl
[ Voor 4% gewijzigd door wout-hugo op 21-09-2006 23:35 ]
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
Jep, ik heb ook die pieptoon bij de nieuwe nano 2GB. Niet echt irritant omdat je idd toch altijd oordopjes in hebt. Maar echt netjes is 't niet.Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:03:
Als mijn nano aanstaat hoor ik een hoge pieptoon, hoorbaar tot een afstand van bijna 30 cm.
Nu heb ik daar normaal geen last van omdat ik er totaal niks van merk als ik de oordopjes in heb.
Maar ik vraag me af of de hoge pieptoon typerend is voor dit flash-geheugen of dat het misschien toch niet helemaal fris is.
heb ook even geluisterd naar de nano (1e generatie) van een klasgenoot..deze had ook de pieptoon, alleen veel doffer en veel minder duidelijk hoorbaar. Zelf heb ik de 8gb versie.
Heeft iedereen hier last van?
Voor de rest prima dingetje hoor
They made me do it.
Verwijderd
Ja hallo?Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 21:56:
[...]
doh! dan heb je zekers geen garantie meer
Ik heb die nano genomen vanwege het formaat, ik heb nu genoeg aan een shuffle maar omdat de geluidskwaliteit van dat ding nogal brak is heb ik nu een nano besteld (heb ook nog de eerste iPod en een 3e generatie maar ja geluid is ook niet al te best van die 2).allesflex schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:53:
Moet zeggen dat ik op zoek ben naar een Nano 8Gb en zie prijzen van rond de 249 euro. Nu kan ik via een kennis (ja zo'n blauwe zweef...) dat ding laten meenemen uit de US voor 240 dollartjes, zo'n 185 euro.
Maar.... ik zie ook dat door de prijzenoorlog met M$oft de Ipod Video voor 250 dollar over de toonbank gaat...
Nu mijn vraag: Wat is wijsheid? De Nano of de Video... Ik gebruik 'm waarschijnlijk alleen maar voor muziek luisteren en geen linux hacks etc.
[ Voor 6% gewijzigd door Uberprutser op 22-09-2006 13:07 ]
[ Voor 25% gewijzigd door XoiN op 22-09-2006 13:33 ]
Mooie prijs, wat zou de prijs zijn voor de 2 en 4 GB ?. Irriteer me wel dat de kortingen niet meer gegeven worden.XoiN schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:33:
Ik zag in de metro (rotterdam editie) een advertentie van de Media markt staan,
Ipod nano 2nd g. 8 GB voor 222,- !
Ik weet alleen niet of het alleen voor de mediamarkt in rotterdam geldig is...
/edit:
Linkje : http://www.metropoint.com/ftp/20060922_Rotterdam.pdf
Koptelefoon, USB-kabel, dockadapter
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq