Toon posts:

Apple iPod nano : the 2nd generation!

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.433 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Shailesh schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:38:
Ohw, en een roze iPod hoef ik niet...Dat ís gewoon gay. Kan je me nog zoveel vertellen, maar er is een reden dat de meeste ladyphones roze zijn.

Roze hemden of polo's heb ik daarentegen geen problemen mee....Staan leuk, en vinden de dames ook erg leuk.
Wat is dat nou voor een debiel vooroordeel. :')
Kortom, omdat het bekend is dat vrouwen roze polo's en shirts leuk vinden draag je ze, maar je bent onzeker over elk ander roze ding? :')

Maargoed, ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:50
Blaxje schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:41:
[...]

Wat is dat nou voor een debiel vooroordeel. :')
Kortom, omdat het bekend is dat vrouwen roze polo's en shirts leuk vinden draag je ze, maar je bent onzeker over elk ander roze ding? :')

Maargoed, ontopic.
Uhh :P . Roze apparaten hebben gewoon iets vrouwelijks. En dan kan je wel leuk zeggen dat dat ons maar is ingestampt, maar het is wel zo.

En als ik zeg dat het gay is, bedoel ik het meer in de zin van, enkel voor vrouwen. Niet dat ik per sé een sexsuele voorkeur met de term associeer. En vooroordeel? Jah, maar wie heeft die niet. Misschien 1 op de 30 mannen vindt roze niet voor vrouwen...als gebruiksvoorwerp dan. Kleding is nog altijd een ander gebied wat dat betreft.

[ Voor 33% gewijzigd door B-Bandit op 13-10-2006 15:18 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de rode erg mooi, toch vind ik het hele aids gebeuren er omheen niet zo mooi. Ik ben bang dat als ik met zo´n ding rondloop dat het dan gelijk is zo van

"OMG! Kijk mij het goede doel steunen terwijl ik muziek luister! OMG Ik ben zo tof!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
Shailesh schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:16:
[...]

Uhh :P . Roze apparaten hebben gewoon iets vrouwelijks. En dan kan je wel leuk zeggen dat dat ons maar is ingestampt, maar het is wel zo.

En als ik zeg dat het gay is, bedoel ik het meer in de zin van, enkel voor vrouwen. Niet dat ik per sé een sexsuele voorkeur met de term associeer. En vooroordeel? Jah, maar wie heeft die niet. Misschien 1 op de 30 mannen vindt roze niet voor vrouwen...als gebruiksvoorwerp dan. Kleding is nog altijd een ander gebied wat dat betreft.
Ik ken toevallig twee gasten, die hebben een roze iPod, en die zijn echt geen homo ofzo hoor. :')
Mja, ik zou 'm zelf ook niet kiezen nee. Maar uiteindelijk heb ik die keuze gemaakt doordat ik ben opgegroeid met het gevoel dat roze een kleur is voor meisjes. Onderbewust heet dat. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Blaxje schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:27:
[...]

Ik ken toevallig twee gasten, die hebben een roze iPod, en die zijn echt geen homo ofzo hoor. :')
Mja, ik zou 'm zelf ook niet kiezen nee. Maar uiteindelijk heb ik die keuze gemaakt doordat ik ben opgegroeid met het gevoel dat roze een kleur is voor meisjes. Onderbewust heet dat. :7
Ok, moet wel kunnen.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-10 10:51
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:23:
Ik vind de rode erg mooi, toch vind ik het hele aids gebeuren er omheen niet zo mooi. Ik ben bang dat als ik met zo´n ding rondloop dat het dan gelijk is zo van

"OMG! Kijk mij het goede doel steunen terwijl ik muziek luister! OMG Ik ben zo tof!"
Aha... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die rode iPod, is niet alleen voor AIDS, maar ook iets voor Bono van U2 denk ik:

http://www.techzine.nl/ni...et-rood-verkrijgbaar.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:03:
Die rode iPod, is niet alleen voor AIDS, maar ook iets voor Bono van U2 denk ik:

http://www.techzine.nl/ni...et-rood-verkrijgbaar.html
Bono heeft het product red opgezet... dus heeft niets met U2 te maken, of bono als persoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-10 07:35

Stekeltje

Nothing to see here move along

Die is ... Die is... Moooi! :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga er ook een kopen! Wil eigenlijk een 2GB of 4GB in het zwart, zijn die er eigenlijk? Anders is die rode wel mooi, jammer alleen van die naam van het project dat dan op de achterkant staat.
Die 8GB is wel de beste prijs/GB verhouding, maar ja.... echt zo fucking slim van ze...steeds het dubbele aan GB's voor 50 euro meer....je gaat er gewoon van twijfelen.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je die rode ipod al bestellen eigenlijk? Op de site staat ie er wel op, maar als je wil bestellen staat de kleur er niet tussen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-10 18:40

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Raar dat ze de red niet in 8gb uitgebracht hebben.
De U2 SE was toch ook de grootste op dat moment.

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:52:
Ga er ook een kopen! Wil eigenlijk een 2GB of 4GB in het zwart, zijn die er eigenlijk? Anders is die rode wel mooi, jammer alleen van die naam van het project dat dan op de achterkant staat.
Die 8GB is wel de beste prijs/GB verhouding, maar ja.... echt zo fucking slim van ze...steeds het dubbele aan GB's voor 50 euro meer....je gaat er gewoon van twijfelen.... :)
Al helemaal omdat zwart niet verkrijgbaar is voor de 2 of 4 GB versie ;).

Succes met de aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als die rode leverbaar is, ga ik er toch wel even serieus over nadenken. Vind m erg vet, mooie kleur, ben benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet!

Als iemand m spot, post het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-h
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-08 20:36

t-h

dus? je bent stoer als je een goed doel steunt. Liever dat iemand mij schijnheilig noemt als ik een goed doel steun als dat ik het niet doe 'om niet op te vallen'

bovendien: change the world, start with your pocket: een iPod doe je in je broekzak :)

nee, zonder grappen. je moet doen waar je voor staat en niet bang zijn anderen dat toe te (moeten) lichten en niet geloofd te worden. dan ben je iemand die de wereld verandert. anders gebeurt er niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-10 18:05
Wat is die Rode mooi zeg ..

[ Voor 67% gewijzigd door carfreak02 op 13-10-2006 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-10 19:47
Die rode word van mij! Wat een gruwelijk mooi ding! In het echt zijn ze nog mooier

Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/uploaded/7801_de3d7e66.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door Aubergine op 13-10-2006 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, ik ben van plan om binnekort een nano te gaan kopen, en ik denk dat het die rode word.
Maar weet iemand waar ik dat standard kan kopen dat op die foto hierboven staat??

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Iets anders....

Is hier ook iemand die Nike + iPod gebruikt en shure oordopjes heeft? Minijack van shure oordoppen zijn namelijk vrij groot en ik vroeg me af of dat allemaal wel past met die ontvanger onderin de iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:52

aex351

I am the one

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:19:
hey, ik ben van plan om binnekort een nano te gaan kopen, en ik denk dat het die rode word.
Maar weet iemand waar ik dat standard kan kopen dat op die foto hierboven staat??

alvast bedankt!
Denkt dat het juist de bedoeling is dat je het product koopt wat op die verkoop standaard staat. :) En niet de verkoop standaard zelf.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik maak eerder de associatie met AIDS en homo's als ik dat ding zie, mij dus niet gezien...
<male pig mode off>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 08:52:
[...]

ik maak eerder de associatie met AIDS en homo's als ik dat ding zie, mij dus niet gezien...
<male pig mode off>
wat is dat nou weer voor onzin, is rood nou owk al voor homo's, welke kleur mag wel dan???? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:44

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Idd je bent gewoon gay als je die kleuren gay vindt :/
Roze kan ik me nog iets bij voorstellen . maar moeten kerels dan altijd zwart of wit nemen :o

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geloof me, als er meerdere kleuren waren in de 8GB versie, had ik zo een groene of rode of blauwe gekocht!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aubergine schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:15:
Die rode word van mij! Wat een gruwelijk mooi ding! In het echt zijn ze nog mooier

[afbeelding]
lol, ik zie nu pas dat dat Oprah is. Ik dacht een verkoopstertje van de Apple store...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi
  • Laatst online: 17-03-2023
Iemand enig idee of de rode nano ook in de winkels komt te liggen, of zal deze alleen verkrijgbaar zijn via de online store van Apple? Ik zou hem wel even in het echt willen zien (vooral hoe de kleur in het echt uitziet) alvorens ik hem ga bestellen/kopen.

Levi (Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-h

t-h

Levi schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:35:
Iemand enig idee of de rode nano ook in de winkels komt te liggen, of zal deze alleen verkrijgbaar zijn via de online store van Apple? Ik zou hem wel even in het echt willen zien (vooral hoe de kleur in het echt uitziet) alvorens ik hem ga bestellen/kopen.
ik heb hem bij de lokale Apple-boer gekocht (reseller dus). Zal daar zeker wel iets ter display komen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Laatst online: 03-09 14:58
Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 14:59:
[...]

lol, ik zie nu pas dat dat Oprah is. Ik dacht een verkoopstertje van de Apple store...
En je had al gezien dat die kerel niet zomaar een klant is maar dat het Bono is van U2? ;)

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Otherside schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 02:17:
[...]

En je had al gezien dat die kerel niet zomaar een klant is maar dat het Bono is van U2? ;)
heh, de man die denkt dat hij de wederopstanding van Jezus Christus is en zich daar naar gedraagt (m.u.v. die 300 miljoen euro op de bank) had ik zo herkend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

filmpje van bono en oprah in de apple-store: http://www.youtube.com/watch?v=xbWMtcZ2-1c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen al omdat Oprah zegt dat ze dat ding cool vind gaat ie denk ik al een paar honderdduizend keer over de toonbank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-10 07:00
Toch vind ik die rode mooier dan al die andere kleuren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er mensen die de rode al besteld/gekocht hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-h

t-h

Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 18:05:
zijn er mensen die de rode al besteld/gekocht hebben??
jep, deze week kan ik hem wss ophalen. fantastisch initiatief, ik heb mn bestelling van de Shuffle gecancelled.

[ Voor 15% gewijzigd door t-h op 15-10-2006 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Die rode vind ik ook wel mooi. Zit alleen te denken als je niet snel zat word van zo'n kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-H schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 18:41:
[...]

jep, deze week kan ik hem wss ophalen. fantastisch initiatief, ik heb mn bestelling van de Shuffle gecancelled.
post gelijk wat foto's als je 'm binne heb ! ! :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

aex351 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 21:34:
Ik heb een vraag over de befaamde click wheel, is het handig in gebruik. Daarmee vragend of je ook blindelings naar het volgende nummer kan gaan. Dit omdat ik dit toch wel een must vind gezien het zo easy gaat met mijn iRiver met zo'n joystick erop.
Ja, als je vooruit en achteruit bedoeld :P

Wel, ondertussen heb ik een 2nd gen Nano. En ik moet zeggen: the click wheel mag er best wel cool uit zien, maar die joystick (en de interface) van de iRiver is een stuk gebruiksvriendelijker :(.

* Borromini kan niet wachten tot Rockbox naar de nieuwe Nano geport wordt :Y)

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
zit nu toch wel erg te twijfelen tussen de ruimere zwarte 8GB of de ontzettend geile rooie 4GB

wilde eigenlijk toch wel voor de zwarte gaan maar nu ik die rooie zie (en misschien ook een beetje uit financieel oogpunt) denk ik dat mijn voorkeur toch daar naar uitgaat. Ik zal er nog eens een nachtje over slapen :)

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een zilveren 4gb, prima dingetje. Alleen: hoe kirijg ik de foto van een album op het schermpje, de ene keer lukt het wel, de andere keer niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:16

Laguna

Connaisseur

Bij mij lukt het altijd zolang de album art maar bij het album staat voordat je 'm op je iPod zet (synced).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo'n blauwe, ben ik nu gay? Als ik jullie allemaal zo hoor zeiken over kleuren, omfg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Borromini schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 20:12:
[...]

Ja, als je vooruit en achteruit bedoeld :P

Wel, ondertussen heb ik een 2nd gen Nano. En ik moet zeggen: the click wheel mag er best wel cool uit zien, maar die joystick (en de interface) van de iRiver is een stuk gebruiksvriendelijker :(.

* Borromini kan niet wachten tot Rockbox naar de nieuwe Nano geport wordt :Y)
Ja mee eens, heb de Nano ondertussen ook al uitgeprobeerd, vervelende van de clickwheel vind ik dat je makkelijk per ongeluk de volume kan aanpassen. Met de nano moet je ook wel de hold knop gebruiken anders blijf je aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-10 18:40

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Rockbox is veel beter dan standaard ipod os.
Alleen zijn bepaalde dingen zoals lange batt. nog niet goed ondersteunt.
Een nano die na 4u plat is is ook geen fun.

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
Vandaag even met Apple centre Maastricht gebeld om te vragen wanneer ze de rode iPod op voorraad kregen, maar er was nog niks over bekend dus dat kon nog wel even kon gaan duren...

Dus dan bestel ik hem maar gewoon via de online apple shop :)

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Eh ik heb de ipod 8 Gb versie nu 1 week maar ik merk niks van die Gapless play?
Moet ik dit instellen en zoja ?.... WAAR? 8)7

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
dreameater schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 18:07:
Eh ik heb de ipod 8 Gb versie nu 1 week maar ik merk niks van die Gapless play?
Moet ik dit instellen en zoja ?.... WAAR? 8)7
Dit moet je in iTunes aangeven. Per album dan wel. Want ik neem aan dat je niet alleen maar gapless albums hebt. De albums die je hebt die dit zijn, moet je dmv 'eigenschappen' even aanpassen. Daar staat de optie bij. Aaneengesloten album heet het dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

het kan dus alleen bij albums niet bij een paar losse nummers :X :|

zeer jammer dan ;(

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:36
dreameater schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 18:18:
het kan dus alleen bij albums niet bij een paar losse nummers :X :|

zeer jammer dan ;(
Dat kan ook, als je bijv. er een playlist van maakt.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Weet iemand of er al ergens hoesjes te krijgen zijn voor de iPod nano 2G? Had van het weekend een hoesje ervoor gehad zo'n iDevil wel grappig maar omdat ie eigenlijk voor de 1G is past ie niet helemaal perfect en kan je de hold knop niet meer bedienen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Laguna schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 19:03:
Weet iemand of er al ergens hoesjes te krijgen zijn voor de iPod nano 2G? Had van het weekend een hoesje ervoor gehad zo'n iDevil wel grappig maar omdat ie eigenlijk voor de 1G is past ie niet helemaal perfect en kan je de hold knop niet meer bedienen.
Hoesjes? Bedoel je deze Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/images/dixons/products/7063847A.gif ?
Die zijn sowieso al te verkrijgen. Bijvoorbeeld bij de dixons.

edit: ja je kunt bij de hold knop, maar niet zo makkelijk als het zou moeten kunnen. Ik weet niet wat jij verstaat onder: kan niet bij de hold knop.

[ Voor 13% gewijzigd door Jaeger op 16-10-2006 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Zijn die voor de 2G dan? Anders kan je niet bij de hold knop zoals ik net al zei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 00:28:
Ik heb zo'n blauwe, ben ik nu gay? Als ik jullie allemaal zo hoor zeiken over kleuren, omfg...
Indeed...mijn iPod (4G, gewoon wit dus) zit 99% van de tijd in mijn binnenzak, anders in een grijze iPod sok ( :+ ) en 2 sec. per dag is 'ie zichtbaar: als ik van CD wissel...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
kon het echt niet laten, net de nano red besteld :)

hopen dat ie er snel is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Ik zag dat bij de MediaMarkt (o.a. MM Eindhoven iig) de nieuwe iPod Nano nu in de aanbieding is: 2GB voor 139,00 euro en 4GB voor 188,00 euro.
Lijkt me de beste prijs voor de nieuwe Nano, en nog bij een 'real-life' winkel ook :P

Of iemand nog betere aanbiedingen gezien?

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZiegoM schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 21:03:
Ik zag dat bij de MediaMarkt (o.a. MM Eindhoven iig) de nieuwe iPod Nano nu in de aanbieding is: 2GB voor 139,00 euro en 4GB voor 188,00 euro.
Lijkt me de beste prijs voor de nieuwe Nano, en nog bij een 'real-life' winkel ook :P

Of iemand nog betere aanbiedingen gezien?
Kost dat in Nederland maar zo goedkoop?

Hier in Belgie kost een 4GB 209€...

Maar jullie hebben toch minder btw? Of ben ik mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM

ZiegoM

Yammie R1

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:39:
[...]

Kost dat in Nederland maar zo goedkoop?

Hier in Belgie kost een 4GB 209€...

Maar jullie hebben toch minder btw? Of ben ik mis
19% BTW

Maar hij kost bij Apple gewoon 149 en 199 euro.

Is nu alleen een actie bij MediaMarkt met de bovengenoemde lagere prijzen.

Ik heb vanmiddag een mooie zilveren (duh) 2GB nano gehaald voor 139 euro 8)

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag mijn iPod 8gb ontvangen, met pieptoon
na installeren van nieuwste firmware (1.1) leek de pieptoon weg te zijn!!
nog mensen met deze ervaring?

Edit: iets minder toch, maar nog steeds gepiep... vooral als ik hem dicht tegen mijn oor hou is het erg scherp
Wat bedoelen jullie met het geluid als jullie het tegen je oor houden? Zacht geluid of toch sterk gepiep?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2006 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:24:

Edit: iets minder toch, maar nog steeds gepiep... vooral als ik hem dicht tegen mijn oor hou is het erg scherp
Wat bedoelen jullie met het geluid als jullie het tegen je oor houden? Zacht geluid of toch sterk gepiep?
Exact zoals ik het ook zou omschrijven. De piep leek weg tijdens het updaten en aangesloten aan de pc, maar nu is de piep terug. Wel minder hard. Ze zitten dicht tegen de oplossing aan en ik denk dat het wel verholpen is in een volgende update.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Prijzen van Apple in België zijn altijd duurder geweest. Niks bijzonders. En bovendien zijn de prijzen van MM inderdaad aanbiedingen. De beste was overigens die van 222 voor de 8Gb tijdje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Ik hoor zo goed als niets als ik 'm tegen mijn oor houd, maar daar had ik dan ook geen firmware update voor nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-10 16:30
Er is weer een nieuwe update mensen. Versie 1.1.
YES mijn probleem is verholpen dat de playlist het niet doen.
OOH wat ben ik hier blij mee O-)
Thankyou apple _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Afbeeldingslocatie: http://xs308.xs.to/xs308/06422/272482667_692f2999b7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs208.xs.to/xs208/06422/272482856_034cecda8d.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-10 16:30
zozo mooi ding hoor :)
die had ik ook wel gewilt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-10 06:46
Shailesh schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:09:
Prijzen van Apple in België zijn altijd duurder geweest. Niks bijzonders. En bovendien zijn de prijzen van MM inderdaad aanbiedingen. De beste was overigens die van 222 voor de 8Gb tijdje terug.
Nee hoor. Bij de BCC zijn ze iig net zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die rode aidspod is echt tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM

ZiegoM

Yammie R1

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:24:

Nu je het zegt: BIJ MIJ OOK :9

Toen ik hem vanmiddag uit de doos haalde hoorde ik de pieptoon, maar na syncen en updaten met iTunes 7 doet hij het bijna helemaal niet meer.

Overigens vond ik de piep totaal niet irritant, je moet hem echt op 30 cm van je hoofd houden in een stille ruimte. Daarom was het me ook niet op gevallen dat de piep bijna weg is nu :P

Hulde aan Apple _/-\o_

Mijn Qtek iJam smartphone piept al 2 jaar lang... (als de backlight aan is)

edit: Met de nano tegen mijn oor in een stille ruimte hoor ik nog een hele zachte piep, maar duidelijk minder dan eerst.

[ Voor 7% gewijzigd door ZiegoM op 17-10-2006 22:57 ]

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Goed nieuws nu maar hopen dat het ook daadwerkelijk klopt anders kan ik de nano weer retourneren over enkele dagen.

[ Voor 9% gewijzigd door aex351 op 17-10-2006 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piertoon blijft bij mij wel.

Echter minder hoorbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Sjees, die rode is mooi zeg, net iets mooier dan de zwarte. En er staat gelukkig niet zo uitdrukkelijk iets van de stichting dr op. Alleen in de kleine letters. Dat scheelt weer.
Dreadramon schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:24:
[...]

Nee hoor. Bij de BCC zijn ze iig net zo duur.
De BCC gaat gewoon lekker mee met de laagste prijs. Ook aanbiedingsprijzen. Weet nog toen de mediamarkt de btw actie hield, ging BCC er rustig een tientje onder zitten. Maar het is een actie, ik kan het weten, werk er namelijk ;)

[ Voor 55% gewijzigd door B-Bandit op 18-10-2006 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jverdeyen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-07-2024
iemand een idee of de nike+ module al te koop is in België ? ik vind er niets over :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:43
Ik heb die Nike+ module ook nergens gevonden. Vorige week was ik in Thailand, en daar was het ook nergens te krijgen. Is het uberhaupt ergens buiten Amerika te krijgen?

Ik zag trouwens dat je die nieuwe iPod Nano's gratis kan laten graveren als je ze online bij Apple zelf besteld. Ik zal erin zetten of ze hem deze keer niet willen stelen! *grmbl*

Afbeeldingslocatie: http://80.126.2.120/web-images/nano-red.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Aeon op 18-10-2006 11:27 . Reden: ff plaatje toevoegen... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Aeon schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:08:
Ik heb die Nike+ module ook nergens gevonden. Vorige week was ik in Thailand, en daar was het ook nergens te krijgen. Is het uberhaupt ergens buiten Amerika te krijgen?

Ik zag trouwens dat je die nieuwe iPod Nano's gratis kan laten graveren als je ze online bij Apple zelf besteld. Ik zal erin zetten of ze hem deze keer niet willen stelen! *grmbl*

[afbeelding]
Wel heeft dit gevolgen voor de garantie enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurits van Baerle
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik zou stiekem willen dat er een blauwe 8GB versie kwam. Zwart vind ik een beetje suf. :/

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
Aubergine schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:08:
[...]

Wel heeft dit gevolgen voor de garantie enz.
idd, ik heb hem ook niet laten graveren aangezien er stond dat gegraveerde iPods niet retour konden worden gestuurd. En daarbij vind ik niet dat het zoveel meerwaarde geeft aan je apparaatje.

lekker clean gehouden dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
matsie schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:17:
[...]

idd, ik heb hem ook niet laten graveren aangezien er stond dat gegraveerde iPods niet retour konden worden gestuurd. En daarbij vind ik niet dat het zoveel meerwaarde geeft aan je apparaatje.

lekker clean gehouden dus :)
Die clausule is dan wel ff lekker niet geldig, want zolang het een webwinkel is heb je het recht je product binnen de 7 dagen terug te sturen (wel ongeopend denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

memento__mori schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:42:
[...]

Die clausule is dan wel ff lekker niet geldig, want zolang het een webwinkel is heb je het recht je product binnen de 7 dagen terug te sturen (wel ongeopend denk ik)
Nee dat is dus niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
De consument heeft toch recht op bedenktijd? Of geld dit alleen voor huis-aan-huis producten?

[ Voor 11% gewijzigd door Aubergine op 18-10-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plecky
  • Niet online
Aeon schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:08:
In Nederland kan je hem iig bij de Nike Flagship stores krijgen, dus in Amsterdam en Rotterdam.
Ook een aantal hardloopspeciaalzaken heeft hem. Heb de mijne gekocht bij Run2Day in Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Ah, ik zie het. : http://www.run2day.nl/nieuws.php?id_news=706 Dank...

Ik ga voor de rode. Ik laat hem wel graveren. Lijkt me wel leuk. En je hebt natuurlijk evengoed gewoon garantie als je em laat graveren.

En doorverkopen doe ik toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren bij de Mediamarkt in Rotterdam een iPod Nano 8GB gekocht. Erg leuk apparaatje...alleen zit ik nu al in de problemen.

Via iTunes zou ik de huidige Firmware kunnen upgraden van 1.0 naar 1.1. Nu geeft hij de volgende melding:

De iPod van Pieter kan niet worden bijgewerkt, omdat het firmware bestand beschadigd is.

Over welke Firmware bestand heeft iTunes het? Die op het apparaatje staat of die gedownload is via internet?

Wat kan ik het beste doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
memento__mori schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:42:
[...]

Niet bij maatwerk, immers Apple heeft hem voor jou gegraveerd, en wat moeten zij daar dan vervolgens mee :P.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Hoedje schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:37:
[...]

Niet bij maatwerk, immers Apple heeft hem voor jou gegraveerd, en wat moeten zij daar dan vervolgens mee :P.
Dat begrijp ik, maar je hebt heus wel garantie als je em laat graveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Aeon schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 18:17:
[...]

Dat begrijp ik, maar je hebt heus wel garantie als je em laat graveren.
Maar daar ging dit toch helemaal niet over 8)7 . Het ging erom of je recht hebt om je iPod terug te sturen, binnen 7 dagen na ontvangst. Dat recht is gebaseerd op de wet koop-op-afstand. Dat geldt niet bij maatwerk, zoals een gegraveerde iPod. Dit staat dus ook zo in de algemene voorwaarden van de Apple online shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik in itunes die nieuwe firmware wil installeren dan blijft dat schermpje met ipod van rick herstellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
Whehe, ik heb m'n Nano hersteld en toen naar 1.1 gebracht. Veel zachtere piep nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, hij is echt wel mooi!

[OT: tonks, wie is die chick in je avator?]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
Hoedje schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 18:19:
[...]

Maar daar ging dit toch helemaal niet over 8)7 . Het ging erom of je recht hebt om je iPod terug te sturen, binnen 7 dagen na ontvangst. Dat recht is gebaseerd op de wet koop-op-afstand. Dat geldt niet bij maatwerk, zoals een gegraveerde iPod. Dit staat dus ook zo in de algemene voorwaarden van de Apple online shop.
idd je hebt gelijk. Ik vind dit toch niet echt maatwerk, maar dat zal ik dan wel weer zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeg, als jullie cd's rippen voor eigen gebruik op je nano, rip je dan in 128 AAC of rippen jullie in MP3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
AAC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Mp3 encoder van itunes is slecht. Als ik zelf cds rip doe ik dat meestal in aac vbr 192kpbs. Er is ook lame voor itunes ergens te downloaden als je perse mp3 wil.

[ Voor 9% gewijzigd door lowfi op 18-10-2006 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

128 aac is vergelijkbaar met 160 mp3 heb ik altijd begrepen, dat vind ik mooi zat.
maar als ik dus aac gebruik, hoe vaak kan ik hem dan zelf weer gebruiken op een andere pc/ipod? zit er een copy protection bij door iTunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09 21:28

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Ik wil eigenlijk ook wel zo'n rode Nano, maar ik heb via de Pricewatch in wat web-winkels lopen neuzen maar nog niet zo snel een rode gezien. Waar kan ik deze wel krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
www.apple.nl

edit:

http://store.apple.com/Ap...s/nlstore?family=iPodnano

[ Voor 76% gewijzigd door Aubergine op 18-10-2006 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online

tijn.online

Wordt 'ie dus exclusief door Apple zelf verkocht, of zijn er ook nog andere winkels waar 'ie te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
tijn.online schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 23:25:
Wordt 'ie dus exclusief door Apple zelf verkocht, of zijn er ook nog andere winkels waar 'ie te krijgen is?
Dixons, Media Markt, V&D enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De rode word alleen in de online apple store verkocht.

"Exclusief bij de Apple Store"

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
mijn rode iPod komt vandaag binnen :D
kan niet wachten, hoop dat ie een beetje optijd komt want ik moet rond een uurtje of 15:00 uur vanmiddag weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online

tijn.online

Wanneer heb je 'em besteld matsie? Ik ben namelijk wel benieuwd naar de levertijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
Maandag avond, uurtje of 20:00 en heb betaald d.m.v. bankoverschrijving
Alleen die ^!@#$% postbode wil maar niet komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matsie schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 13:29:
Maandag avond, uurtje of 20:00 en heb betaald d.m.v. bankoverschrijving
Alleen die ^!@#$% postbode wil maar niet komen ;)
Wel pics posten als ie komt he, dat ben je ons wel schuldig :9
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.