Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.192 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 08:22:
Hmmmm.

2-3 gewonnen gisteren van de nummer 2.
Normaal gesproken zou ik er blij mee moeten zijn, want nu sta ik 2e :/

Maar ik denk dat ik een behoorlijke uitdaging heb nu. Met nog drie wedstrijden te gaan (waarvan 2 tegen bots) kan ik dus doorstoten naar de VI. Maarja, met 130 hatstats..... daarmee draai ik in de gemiddelde VIII in de middenmoot.

Ik hoor jullie vaak zeggen dat je altijd moet promoveren als het kan, maar in mijn geval heb ik toch serieuze twijfels. Ook mijn stadion is maar 15K groot dus veel zal ik er niet aan verdienen als ik hoger op ga.

Iemand een goede tip met een rationele motivatie?
Met 130 hatstats heb je zelfs in mijn competitie weinig te zoeken, en echt goed is die competitie niet. Als je geluk hebt kom je in een competitie met 1 of 2 bot-teams, maar dat is mazzel hebben. Ik zou zelf promoveren, maar misschien is het handig om eerst je stadion uit te breiden en je team te versterken. Hou er wel rekening mee dat je volgend seizoen ook niet ineens 180-200 hatstats haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is werkelijk waar niet te geloven, weer verloren van die vliegende eagles ik heb egt iets met vogels haha check te retings hoeveel beter ik voorin en achterin ben en op het middenveld gelijk vorige wedstrijd ook al en weer verloren anders had ik eerste gestaan want zowel nr 1 als 3 (sterkste teams uit competitie) hebben dik verloren. Zondag MOTSen en dan hopen dan de nr nog punten laat liggen om alsnog kampioen te worden

kauwgomballenbende
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: uitmuntend (oud)
Rechterverdediging: briljant (oud)
Centrale verdediging: uitstekend (oud)
Linkerverdediging: briljant (oud)
Rechteraanval: wereldklasse (oud)
Centrale aanval: utopisch (oud)
Linkeraanval: goed (oud)

De Vliegende Eagles
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: goed

Middenveld: uitmuntend (oud)
Rechterverdediging: formidabel (oud)
Centrale verdediging: formidabel (oud)
Linkerverdediging: uitmuntend (oud)
Rechteraanval: formidabel (oud)
Centrale aanval: zwak (oud)
Linkeraanval: briljant (oud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm.

Maar ik denk dat ik een behoorlijke uitdaging heb nu. Met nog drie wedstrijden te gaan (waarvan 2 tegen bots) kan ik dus doorstoten naar de VI. Maarja, met 130 hatstats..... daarmee draai ik in de gemiddelde VIII in de middenmoot.

Ik hoor jullie vaak zeggen dat je altijd moet promoveren als het kan, maar in mijn geval heb ik toch serieuze twijfels. Ook mijn stadion is maar 15K groot dus veel zal ik er niet aan verdienen als ik hoger op ga.

Hoe kan het eigenlijk dat je uberhaupt tweede staat. De nummer 4 heeft een gemiddelde hatstats van 177,5 en de nummer 6 van 158,5. :? Maar goed het kan dus vreemd lopen, want kijkend naar hatstats zou je dus eigenlijk 6e moeten staan ofzo iets.

Gisteren zelf gezelig een botje van de mat geveegd met 9-0. Sta nu vier punten los van de nummer 3, maar moet nog tegen de nummer 1. Als ik promoveer ben ik benieuwd of ik met mijn 160 stats voor lijfsbehoud kan strijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 09:56:
[...]

Met 130 hatstats heb je zelfs in mijn competitie weinig te zoeken, en echt goed is die competitie niet. Als je geluk hebt kom je in een competitie met 1 of 2 bot-teams, maar dat is mazzel hebben. Ik zou zelf promoveren, maar misschien is het handig om eerst je stadion uit te breiden en je team te versterken. Hou er wel rekening mee dat je volgend seizoen ook niet ineens 180-200 hatstats haalt.
Ik heb één van m'n spelers te koop gezet (dit is geen transfer ad :) ). Als die eruit gaat dan kan ik m'n stadion serieus gaan uitbreiden. Ik denk dat ik nog maar een seizoen of twee blijf hangen in de VII. Wordt leuk :) ga ik 2x verliezen van een bot. Moet even kijken hoe ik dat voor elkaar ga krijgen zonder training te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 10:44:
[...]

Hoe kan het eigenlijk dat je uberhaupt tweede staat. De nummer 4 heeft een gemiddelde hatstats van 177,5 en de nummer 6 van 158,5. :? Maar goed het kan dus vreemd lopen, want kijkend naar hatstats zou je dus eigenlijk 6e moeten staan ofzo iets.

Gisteren zelf gezelig een botje van de mat geveegd met 9-0. Sta nu vier punten los van de nummer 3, maar moet nog tegen de nummer 1. Als ik promoveer ben ik benieuwd of ik met mijn 160 stats voor lijfsbehoud kan strijden.
Als jij het weet.... ik wil het ook wel weten! Zal te maken hebben met de goede vorm van m'n spelers denk ik. Staat gemiddeld al het hele seizoen op goed voor m'n a-team. En de ME meehebben. De nr. 4 en 6 zijn trouwens defense teams met een waardeloze aanval. Daar had mijn verdediging geen problemen mee. En van de vele aanvallen die ik kreeg gingen er gewoon een paar in :9 .

Begin van het seizoen was ik blij dat er 2 bots bijwaren, zodat ik niet kon degraderen. 11 wedstrijden later heb ik hele andere uitdagingen.

Het kan raar lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel een ultieme uitdaging. Verliezen van een bot, zelf met je b-team win je waarschijnlijk. Mischien de keeper en een spits of middenvelder uit de basis weglaten. Dus eigenlijk gewoon met 9 mensen beginnen van je b-elftal.

Verder zou ik zo ook even geen oplossing daarvoor weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
nou ultieme uitdaging...
Ik moet zondag tegen een botteam, en ik moet MOTSen om te winnen. :P
Speel normaal 5-2-3 maar mijn aanval is nog te zwak om dan zeker te zijn van winst tegen een botteam, dus maar 5-3-2-ën, maar zonder echte middenvelders valt dat nogal tegen.
Dus MOTSen tegen een botteam, ach het is weer eens wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:43:
Dat is wel een ultieme uitdaging. Verliezen van een bot, zelf met je b-team win je waarschijnlijk. Mischien de keeper en een spits of middenvelder uit de basis weglaten. Dus eigenlijk gewoon met 9 mensen beginnen van je b-elftal.

Verder zou ik zo ook even geen oplossing daarvoor weten.
Hé, da's een goeie tip. Met 9 man beginnen. Wel een keeper opstellen anders gaat er misschien een trainee op doel staan. En dan PIC spelen. Misschien wat golfers ophalen van de TL.

Het gaat me lukken om te verliezen van die bots 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lijkt me een team dat pas halve wege het seizoen bot-team is geworden, want zakt ineens van 37 sterren naar 17. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je er van kan verliezen, misschien als je onzorgvuldig met je kansen omspringt dat je gelijkspeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niks is onmogelijk. ik heb zelfs achter gestaan tegen een botteam :P was een SE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon ff je teamgeest naar de klote helpen zodat je middenveld niet goed is (bv. spelertjes van 1000 kopen die gemeen zijn) MOTSen tegen de koploper met een slecht team etc. Een speler op het doel zetten en al je spelers naar voren, naar het midden, verdedigend etc. laten spelen. Dan moet het toch mogelijk zijn denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar jij hebt een hele apparte relatie met de ME H3!N dat is iets heel anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 09:56:
[...]

Met 130 hatstats vliegt ie er in mijn VIIe zelfs uit :9. Lastige keuze blijft het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm.

In jou geval zou ik zeggen niet doen, want als je zo'n zwak team hebt zelfs als je er vanuit gaat dat je in een zwakke competitie uit komt dan verlies je waarschijnlijk nog alles. Je krijgt er wel meer supporters bij, maar dat is slechts 10% die eraf gaat als je mocht degraderen. Daarnaast verlies je op een gegeven moment ook supporters door de vele (grote) nederlagen en komen er minder mensen naar je wedstrijden door de slechte stemming van supporters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach hoeft niet perse. ik zit even te kijken en ik haalde 140-150 hatstats en rond de 35-40* in het begin in de VI en ik degradeerde ook niet en dat was een zware compo.

dus ga er gewoon voor even een paar goeie kopen doen en knallen! dat laffe gedoe in de VIIe is ook maar 1 seizoen leuk. behalve dan voor damien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 13:53:
Maar jij hebt een hele apparte relatie met de ME H3!N dat is iets heel anders ;)
ik weet niet precies wat voor relatie dat dan is, maar dat is af en toe flink genomen wordt is een ding wat zeker is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien is het voor jouw iets om spelers te kopen met voordelige specialiteiten.
heeft mij dit seizoen al aardig geholpen :)
afgelopen wedstrijd ook, door een snel SE van mijn nieuwe spits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
Voor mij is sinds gisteren de 4e promotie op rij een feit. Ik speel volgend jaar dus in de VI. Net als hierboven vraag ik me af wat ik er te zoeken heb. Gemiddeld haal ik dit seizoen 155 hatstats.
Mijn vleugels staan te koop en ik hoop hiermee te versterken want anders degradeer ik waarschijnlijk direct. Helaas is ook de 4e beker op rij mogelijk en daar wil ik wel voor gaan anders had ik overwogen om nog een seizoen in de VII te blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 17:50:
misschien is het voor jouw iets om spelers te kopen met voordelige specialiteiten.
heeft mij dit seizoen al aardig geholpen :)
afgelopen wedstrijd ook, door een snel SE van mijn nieuwe spits
ja ik had uiteraard weer een negatieve SE :) achja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
kheb een hele berg midfield trainees van 20 jaar te koop staan op het moment.. stuk of 6 in totaal.
dus mocht je op zoek zijn.. help mij dan gelijk even aan een digitale mercedes :D

zie: F.C. Flower Power (148948)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen transferads......................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Wceend schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:31:
Voor mij is sinds gisteren de 4e promotie op rij een feit. Ik speel volgend jaar dus in de VI. Net als hierboven vraag ik me af wat ik er te zoeken heb. Gemiddeld haal ik dit seizoen 155 hatstats.
Mijn vleugels staan te koop en ik hoop hiermee te versterken want anders degradeer ik waarschijnlijk direct. Helaas is ook de 4e beker op rij mogelijk en daar wil ik wel voor gaan anders had ik overwogen om nog een seizoen in de VII te blijven hangen.
Het is altijd mogelijk om niet direct te degraderen als je in een matige VI komt. Ik werd in mijn eerste seizoen in de VI zelfs tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
H2opoloër schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:42:
says who? inderdaad.. als ik een keer mijn halve selectie eruit doe mag dat best ;)

*ben toch lekker langer lid dan jij :+* .. need more trolling? :P

anyways... even ontopic.
weet iemand of de "vroeger" gespeelde wedstrijden van een terug gekochte speler tellen? dus bijv: speler A speelt 100 wedstrijden.. je verkoopt hem.. seizoen later koop je hem terug en speelt hij nog 3 seizoenen met je mee. tellen die eerste 100 dan nog mee voor de telling bij de eregallerij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:16
Transferads zijn niet per definitie 'not done'. En zo'n klein berichtje is natuurlijk geen enkel probleem. Waar we op een gegeven moment tegen aan liepen is dat er mensen waren die hier nog nooit iets hadden gepost, ineens transferads gingen plaatsen met alle statistieken van die spelers, met onzinnige teksten als 'spotgoedkoop' 'bijna voor niets' etc etc. Daar storen mensen zich aan.

Een klein berichtje, en zo nu en dan eens wat aandacht op je te koop staande spelers vestigen is geen probleem.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 16:00

Quintus

Eg wel! Dus....

Ben je weer chagrijnig? >:)

We zouden ook pats posts met nieuw aangekochte spelers moeten verbieden hier

Nu weer ontopic :*)

Gister maar weer eens gelijkgespeeld voor het eerst sinds lange tijd. Nog maar 5 weekjes wachten voor het weer ergens om gaat in de VI.

Is er eigenlijk weer animo voor een Toto hier? Dan hebben we ooit afgeschaft hier, maar er zijn misschien wel weer nieuwe geïnteresseerden? Direct maar een polletje.

Poll: De wekelijkse ToTo moet terug op GoT
Ja, TOP ik doe mee
Ja, als het me niet teveel tijd kost
Nee, geen tijd voor
Nee, lame gedoe
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=150401&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 59% gewijzigd door Quintus op 30-10-2006 23:31 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

yep vond het leuk om mee te spelen met de toto en zou dus graag zien dat hij wederkeert.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het beperkt tot een aantal wedstrijden per week is leuk. Die 11 wedstrijden die het eerst waren zijn denk ik net iets te veel. Bij een wedstrijd of 5/6 is het wat sneller ingevuld. Je kan natuurlijk ook random gokken, maar dan is het op een gegeven moment ook niet leuk meer. Ik vergelijk liever partijen en bepaal aan de hand daarvan mijn voorspelling. Dus als het met wat minder wedstrijden opgezet word dan heb ik zeker interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

die 11 was misschien iets te veel maar het moeten er ook niet te weinig worden. 8 wedstrijden lijkt met voldoende. en dan gewoon elke week andere GoT teams om het interesant te houden.

en natuurlijk 1 wedstrijd die op doelpunten voorspeld moet worden.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ik merkte ook aan mezelf dat ik in het begin fanatiek meedeed, maar toen na verloop van tijd de animo wat zakte, en ik toch de toto koning niet wilde teleurstellen voor al zijn werk, begon ik maar met gokken (wat soms aardig uitpakte ;) ). Dus ik denk niet dat ik meedoe, maar ik waardeer het initiatief!! Misschien moet je brainpower eens contacten, volgens mij was er namelijk met de oude toto een scriptje ofzo verwerkt in de website, die alles automatisch bijhield!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Sandyman538 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:33:
Ik merkte ook aan mezelf dat ik in het begin fanatiek meedeed, maar toen na verloop van tijd de animo wat zakte, en ik toch de toto koning niet wilde teleurstellen voor al zijn werk, begon ik maar met gokken (wat soms aardig uitpakte ;) ). Dus ik denk niet dat ik meedoe, maar ik waardeer het initiatief!! Misschien moet je brainpower eens contacten, volgens mij was er namelijk met de oude toto een scriptje ofzo verwerkt in de website, die alles automatisch bijhield!
Klopt :)
Is nog steeds actief. Enkel gaat ie wel van 11 wedstrijden uit. Al denk ik dat het verschil tussen 8 en 11 erg weinig is... Zoveel tijd kost het nou ook weer niet om even de teams te vergelijken en je toto door te geven. Kost je misschien 1 tot 2 minuten meer.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Ik analyseerde toentertijd zelf ook niet alle teams, maar gokte ook meestal globaal. :D Moet zeggen dat het aardig werkte.
Het competatieve element in een toto vind ik belangrijker. Daarnaast maakt het voor het Gottrick totosysteem niet uit als een keer een weekje de toto vergeet. Dus voel je niet verplicht elke week in te vullen. Daarnaast maakt een Toto het forum hier weer wat levendiger, want ik heb het idee dat het een beetje minder wordt qua aantal posts per week. :) Ook leer je de andere fedteams eens wat beter kennen en kun je statusupdates van teams in dit topic beter plaatsen.

Tot nu toe is de animo om de toto opnieuw te starten 66%. Dus het lijkt me vooralsnog reëel om over de invulling van de toto vanaf het nieuwe seizoen te discussieren.

Mijn voorstel:

11 wedstrijden van GoT'ers uit verschillende divisies zodat het oorspronkelijke scriptje met de radiobuttons hergebruikt kan worden. Het invullen is dan erg simpel te doen op de fedsite.
Uit de divisielagen IX-V twee wedstrijden en dan één wedstrijd uit de IV-Ere.
Van deze 11 wedstrijden kan er dan weer één als bonuswedstrijd meedoen waar je de exacte uitslag van probeert te voorspellen.

Hoe wedstrijden per week te kiezen moeten we nog maar even zien.

[ Voor 6% gewijzigd door Quintus op 31-10-2006 14:24 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij lijkt het een leuk idee toto's zijn toch altijd lachen

Ik ben trouwens aan het daytraden geslagen ik train redelijk aanvallers passief door naar goed en dan verkopen inkoop is ongeveer 1k tot 5k en verkoop ongeveer 50k-80k dus zijn wel rlxte opbrengsten en omdat ze zo slecht zijn kosten ze bijna nix haha ga het nu ook proberen met spitsen met goed scoren heeft iemand hier nog ervaringen met deze manier van geld verdienen???

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2006 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona mag dat wel! bovendien is dit geen ad. jij post ook weleens iets over een speler op de TL. oftewel die ananas die overdwars in je reet zit er weer uithalen en hup weer aan het werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mag ik ook nog eens mijn zin afmaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

H2opoloër schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:02:
mag ik ook nog eens mijn zin afmaken ;)
Tot op heden is dat nog niet gebeurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
De toto lijkt me ook wel leuk! :)

Ja, ja, hallo mensen ik leef ook nog! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:57:
[...]

Tot op heden is dat nog niet gebeurd...
omdat iedereen er tussen door spamt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk zo'n international friendly :)

Felle opklaringen verwelkomden de 3864 liefhebbers die zich in winnie-pooh Arena hadden verzameld

Nog nooit zeveel volk gehad bij een oefenpotje :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind toto's lame, maar dat vond ik altijd al. go gerust your gang maar papa kijkt vanaf de zijlijn wel toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 09:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

toto's zijn humort, kom maar weer op met dat ding :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0-1 Joaquín Alcántara (16)
1-1 Olivier Guilbot (27)
2-1 Olivier Guilbot (35)
2-2 José Matesanz (37)
3-2 John Leach (38)
4-2 Iliyan Kirov (42)
4-3 Joaquín Alcántara (86)
4-4 José Matesanz (87)
4-5 Johan Knutsson (89)
4-6 David Loesmann (90)

[#] Roberts Timulis (25)
[#] Camillo Di Caro (30)
[#] Szymon Trębacz (42)
[#] Gerry Bastin (43)
[#] Daniel Ó Donnabháin (81)
[#] Olexiy Uvarov (89)
[##] Daniel Ó Donnabháin (90)
[##] Szymon Trębacz (90)

das nog eens een zinderende slotfase haha

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2006 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Wat haal je tegenwoordig voor 1.2 milj?
wereldklasse def+ matig passen?

Ik heb de afgelopen 2 weken 3 18 jarige met formidabel pm + redelijk passen verkocht voor 1.2 milj, doortrainen levert nix meer op.

[ Voor 8% gewijzigd door _AzN_GhOsT op 01-11-2006 21:18 ]

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

_AzN_GhOsT schreef op woensdag 01 november 2006 @ 21:18:
Wat haal je tegenwoordig voor 1.2 milj?
wereldklasse def+ matig passen?

Ik heb de afgelopen 2 weken 3 18 jarige met formidabel pm + redelijk passen verkocht voor 1.2 milj, doortrainen levert nix meer op.
Zoiets ja, ik raak mijn WC def met matig passen niet kwijt voor 1,3 miljoen

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Quintus schreef op woensdag 01 november 2006 @ 21:23:
[...]

Zoiets ja, ik raak mijn WC def met matig passen niet kwijt voor 1,3 miljoen
hoe oud is hij?

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

24 en daarbij al matig ervaring.

[ Voor 9% gewijzigd door Quintus op 01-11-2006 21:59 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vroegoah... zat er per niveau verschil zo'n 500-600k tussen dat is dus nu 200k geworden ofzo? zo begint doortrainen je meer te kosten dan op te leveren(salaris/opbrengst verhouding). wellicht krijg je dan dat mensen op een gegeven moment genoegen gaan nemen met mindere spelers en dus teams qua niveau afnemen omdat eht niet meer te betalen is. of roep ik nou weer rare dingen...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2006 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
***GOT CUP***

De halve finales zijn bekend!!!

F.C. Flower Power - F.C. GoT
FC Puk - FC Strijen

Veel succes allemaal!!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 23:06:
vroegoah... zat er per niveau verschil zo'n 500-600k tussen dat is dus nu 200k geworden ofzo? zo begint doortrainen je meer te kosten dan op te leveren(salaris/opbrengst verhouding). wellicht krijg je dan dat mensen op een gegeven moment genoegen gaan nemen met mindere spelers en dus teams qua niveau afnemen omdat eht niet meer te betalen is. of roep ik nou weer rare dingen...
Dat is heel goed mogelijk ik heb nu ook zoiets van, waarom verkopen? Je kunt net zo goed doortrainen en proberen met een paar trainingsplekken op creatievere manieren geld te verdienen.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

OPROEP!!!!!

You've GoT Mail

Mensen, we zijn de edities van You've GoT Mail kwijt. Is er nog iemand die ze toevallig nog op de pc heeft staan? Misschien in Temporary Internet Files oid?

Het gaat om deze bestanden:

YGM1.pdf
..
YGM10.pdf

en

HI%28pre%29.pdf

Alvast bedankt voor het zoekwerk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik heb ze allemaal staan volgens mij. Zal vanavond thuis even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baziz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-08 14:48

Baziz

Smokey Nutz

Kan iemand mij vertellen hoe ik het overzicht van mijn vlaggetjes verzameling kan tonen onder mijn club logo?

Life can only be understood in reverse, but must be lived forwareds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baziz schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:08:
Kan iemand mij vertellen hoe ik het overzicht van mijn vlaggetjes verzameling kan tonen onder mijn club logo?
Kan via www.flagcreator.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo min mogelijk vlaggetjes. das veel gaver! ik heb er slechts 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:32
ik speel zondag tegen een veel sterker team, maar wel een team dat counter speelt.

mijn aanval komt nooit door zijn verdediging.
mijn verdediging is iets sterker dan zijn aanval.
het middenveld win ik ruim, aangezien ik ook nog eens thuisspeel

omdat ik bang teveel counterkansen voor hem te creeeren overweeg ik pressie. ik heb 3 krachtige spelers in mn basis en omdat ik vandaag conditie train heeft bijna elke speler goed/uitstekend conditie. Is dit de beste taktiek om een gelijkspel af te dwingen?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Hij is veel sterker, maar je verdediging is sterker dan zijn aanval en je mid is ook sterker? Ik zou zeggen om velugelaanval te spelen, maar kan hier niet naar je team kijken. Vleugelverdediging bij een counterteam is meestal minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op donderdag 02 november 2006 @ 13:08:
ik speel zondag tegen een veel sterker team, maar wel een team dat counter speelt.

mijn aanval komt nooit door zijn verdediging.
mijn verdediging is iets sterker dan zijn aanval.
het middenveld win ik ruim, aangezien ik ook nog eens thuisspeel

omdat ik bang teveel counterkansen voor hem te creeeren overweeg ik pressie. ik heb 3 krachtige spelers in mn basis en omdat ik vandaag conditie train heeft bijna elke speler goed/uitstekend conditie. Is dit de beste taktiek om een gelijkspel af te dwingen?
3-4-3 CA pic zou ik overwegen als je de spelers hebt. proberen weinig mid te halen dat is alleen maar gunstig voor hem. bovendien is de kans dat je verliest aanzienlijk en dan heb je iig weer een goeie TS.

oftewel pic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Pewwy schreef op donderdag 02 november 2006 @ 13:21:
Hij is veel sterken, maar je verdediging is sterker dan zijn aanval en je mid is ook sterker? Ik zou zeggen om velugelaanval te spelen, maar kan hier niet naar je team kijken. Vleugelverdediging bij een counterteam is meestal minder.
hij haalt meer dan 100 hatstats in de verdeding, ik 40 (vorm crisis enzo) in de aanval, hij heeft zn beste verdedigers meestal op de vleugel staan. hij haalt aanval rond de 55 tegenover mijn verdediging van rond de 60. normaal gesproken speel ik 4-5-1 en hij 5-3-2 met 1 vleugel die telkens van kant verwisselt. Met 3 middenvelders normaal haal ik denk ik rond de 45 hatstats op het middenveld, tegenover 30 van hem. Maar ik speel denk ik sowieso PIC omdat mn teamgeest op geïrriteerd staat.

nu overweeg ik 4-4-2 pressie, middenveld win ik dan hopelijk nog net. Met die extra aanvaller maak ik hopelijk die ene kans die ik krijg af, of ik krijg een SE (goddelijk SH+ wat kopper en snel). Door pressie zal hij dan hopelijk weinig tot geen counters krijgen en weinig scoren. met gelijkspel handhaaf ik me en daar is het me om te doen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Pak dan de tactiek van H3!N en ga counteren, daarmee sloop je zijn techniek en veel van zijn kansen. Met een beetje geluk kan je rond de 45% balbezit en krijg je zelf kansen en counters, terwijl hij alleen de paar kansen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
ik heb maar weinig spelers met passen als bijstat en geen geschikte derde spits (ik speel ook meestal maar met 1 spits). Ook heb ik geen ervaring in die taktiek, en 4-4-2 is uitstekend natuurlijk. en waarom zou ik meer kansen krijgen als we allebei counter spelen en hij meer balbezit heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Ik krijg verdorie ook geen kans om een internationale friendly te spelen door die GoTcup he :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
ph4ge schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:52:
ik heb maar weinig spelers met passen als bijstat en geen geschikte derde spits (ik speel ook meestal maar met 1 spits). Ook heb ik geen ervaring in die taktiek, en 4-4-2 is uitstekend natuurlijk. en waarom zou ik meer kansen krijgen als we allebei counter spelen en hij meer balbezit heeft?
Omdat zijn tactiek om zeep gaat doordat jij een slechter mid hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
ja ik help mss zijn taktiek omzeep, maar zelf heb ik dan ook een niet werkende taktiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je het zo goed weet, weaarom vraag je het dan!!!

vermoeiend die kinderen tegenwoordig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 17:36:
als je het zo goed weet, weaarom vraag je het dan!!!

vermoeiend die kinderen tegenwoordig....
welke kinderen? ik vraag het omdat ik geen ervaring heb met die taktiek, nooit pressie gespeeld en nauwelijks 4-4-2, en ik maak graag gebruik van iemand anders zijn mening. omdat mn tegenstander ook actief is op de ht fora vraag ik het hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
joepie! kheb een international uit Panama aangetrokken :D

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Pedro Matos (113003471) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Maakt deel uit van het U-20 Panama-team!

Nationaliteit:  Panamá
Total Skill Index (TSI):    10 100
Loon: 2 160 €/week  inclusief een 20% bonus
Eigenaar: F.C. Flower Power
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: redelijk      Keepen: rampzalig 
Positiespel: slecht     Passen: zwak 
Vleugelspel: wonderbaarlijk     Verdedigen: zwak 
Scoren: slecht  Spelhervatting: zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op donderdag 02 november 2006 @ 17:53:
[...]

welke kinderen? ik vraag het omdat ik geen ervaring heb met die taktiek, nooit pressie gespeeld en nauwelijks 4-4-2, en ik maak graag gebruik van iemand anders zijn mening. omdat mn tegenstander ook actief is op de ht fora vraag ik het hier.
welke kinderen? omdat dit kinder gedrag is: iets vragen terwijl je eigenlijk al van te voren hebt besloten welke taktiek je wilt gaan gebruiken. je vraagt dus feitelijk niks, maar je zoekt support voor je gekozen taktiek :)

als dan andere mensen andere, en betere, taktieken voorstellen worden die vroegtijdig afgeschoten.

tsja.. dan heb ik zoiets van vraag dan gewoon niks :>
succes zondag!

ziet er goed uit loona. kost dat geintje?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
wat gebeurt er met de training ook alweer als: ik een midifielder op zondag vleugels laat spelen en op woensdag midfield en ik train positiespel.

krijg ie dan 100% training of juist de winger training?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Loona35 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:38:
wat gebeurt er met de training ook alweer als: ik een midifielder op zondag vleugels laat spelen en op woensdag midfield en ik train positiespel.

krijg ie dan 100% training of juist de winger training?
Dan krijgt hij 100% training en verkloot je een 50% trainingsplek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Wceend schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:48:
[...]

Dan krijgt hij 100% training en verkloot je een 50% trainingsplek ;)
mjah goed verkloot.. ik had voorheen speciaal trainees aangekocht voor op deze plek maar die leveren un allemaal minder op dan dat ze ooit gekost hebben.. dus het idee om wingers te trainen op positiespel heb ik opgegeven.. ik spel mijn toekomstige winger wel geowon op het midfield op tijdens mijn oefenmatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Loona35 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:50:
[...]

mjah goed verkloot.. ik had voorheen speciaal trainees aangekocht voor op deze plek maar die leveren un allemaal minder op dan dat ze ooit gekost hebben.. dus het idee om wingers te trainen op positiespel heb ik opgegeven.. ik spel mijn toekomstige winger wel geowon op het midfield op tijdens mijn oefenmatch
Nou ik zou nog wel een winger trainee kunnen gebruiken die flink wat positiespel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Wceend schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:53:
[...]

Nou ik zou nog wel een winger trainee kunnen gebruiken die flink wat positiespel heeft.
ja das het probleem nou net.. als je ze op wing positiespel traineed.. dan krijgen ze ongeveer 1 "level up" per seizoen.. die van mij waren hooguit uitstekend positiespel geworden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:36:
[...]

welke kinderen? omdat dit kinder gedrag is: iets vragen terwijl je eigenlijk al van te voren hebt besloten welke taktiek je wilt gaan gebruiken. je vraagt dus feitelijk niks, maar je zoekt support voor je gekozen taktiek :)
dat is niet waar, ik overweeg je suggestie en stel er nog een vraag bij, beetje onzin om me dan aan te vallen. ik vroeg me alleen af of het wel zin heeft ook counter te spelen, aangezien mijn team daar totaal niet op is ingesteld en zijn team is daar helemaal op ingesteld. Als je dan allebei de zelfde taktiek speelt lijkt het me dat hij een voordeel heeft. Dit is dus niet zo? Ik vroeg me ook af wat dan het nadeel van pressie is, maar daar krijg ik ook geen antwoord op, ik wordt alleen voor kind uitgemaakt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vrees dat die winger dan niet lang in de u20 zal spelen als je hem niet op winger traint

btw, joepie oefenwestrijd in Al Jazair :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
H2opoloër schreef op donderdag 02 november 2006 @ 20:04:
ik vrees dat die winger dan niet lang in de u20 zal spelen als je hem niet op winger traint

btw, joepie oefenwestrijd in Al Jazair :)
maakt me niet zo.. :P hij kostte niet zo veel dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Brainpower schreef op donderdag 02 november 2006 @ 10:24:
OPROEP!!!!!

You've GoT Mail

Mensen, we zijn de edities van You've GoT Mail kwijt. Is er nog iemand die ze toevallig nog op de pc heeft staan? Misschien in Temporary Internet Files oid?

Het gaat om deze bestanden:

YGM1.pdf
..
YGM10.pdf

en

HI%28pre%29.pdf

Alvast bedankt voor het zoekwerk :)
Deel 1 t/m 10 staan op mijn schijf, 5,65MB in totaal. Waar kan ik ze droppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Loona35 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 21:11:
[...]

maakt me niet zo.. :P hij kostte niet zo veel dus :)
Hij heeft nog niet echt gedebuteerd zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op donderdag 02 november 2006 @ 20:02:
[...]

dat is niet waar, ik overweeg je suggestie en stel er nog een vraag bij, beetje onzin om me dan aan te vallen. ik vroeg me alleen af of het wel zin heeft ook counter te spelen, aangezien mijn team daar totaal niet op is ingesteld en zijn team is daar helemaal op ingesteld. Als je dan allebei de zelfde taktiek speelt lijkt het me dat hij een voordeel heeft. Dit is dus niet zo? Ik vroeg me ook af wat dan het nadeel van pressie is, maar daar krijg ik ook geen antwoord op, ik wordt alleen voor kind uitgemaakt :/
ja en als je 'ik wordt' gaat schrijven zal dat ook nog wel even duren ;)

enniewee... pressie kan ook, maar ik zou dat zelf niet snel doen. ik vraag me ook af in hoeverre de vaardigheid van een taktiek nou echt relevant is, maar dat is weer een andere discussie. feit blijft: piccen en zo min mogelijk mid halen. de rest is up to you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Sandyman538 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 21:43:
[...]

Hij heeft nog niet echt gedebuteerd zeg maar ;)
ja dat vind ik nou ook jammer.. zou leuk zjin als ie toch wel minimaal 1 app. krijgt ooit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Pewwy schreef op donderdag 02 november 2006 @ 21:21:
[...]

Deel 1 t/m 10 staan op mijn schijf, 5,65MB in totaal. Waar kan ik ze droppen?
Top!

Add me maar op msn. Zie msn adres @ GoTtrick. Thxs m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker offtopic maar nog een beetje voetbal gekeken afgelopen dagen? nederland doet het weer erg lekker. heerenveen dan niet, maar die oduna ofzo waren ook wel stukken beter.

nederland krijgt internationaal weer een beetje een naam!

hunt en perez waren weer geniaal. maduro zoog zoals altijd en leuk voor manucharyan. stekenburg snel verkopen aan AC! wat een menzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Snik, dag vorm. Dit geintje kan me nog wel eens laten degraderen. Gewoon meerdere spelers van goed naar matig gezakt.

TSI: -5220 (+2940/-8160)
Verdedigen: 1 (+1/-)
Vorm: -9 (+2/-11)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
De YGM was toch wel erg leuk he om te maken :)

Misschien wel weer leuk om een beetje nieuw leven in te blazen :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 00:20:
lekker offtopic maar nog een beetje voetbal gekeken afgelopen dagen? nederland doet het weer erg lekker. heerenveen dan niet, maar die oduna ofzo waren ook wel stukken beter.

nederland krijgt internationaal weer een beetje een naam!

hunt en perez waren weer geniaal. maduro zoog zoals altijd en leuk voor manucharyan. stekenburg snel verkopen aan AC! wat een menzo!
Feyenoord moet nog spelen.....dan zal de naam van Nederland snel vergaan zijn :+ Maar misschien ook wel weer niet. Heerenveen valt erg tegen vind ik, AZ en Ajax winnen de cup :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 13:52
Is doortrainen nog interessant?

Ik heb twee trainees die vandaag naar formidabel PM zijn gegaan (18 en 19 jaar). Gezien de huidige markt vraag ik me af of doortrainen naar uitmuntend verstandig is. Conditie is bij beiden slecht, misschien dat eerst op uitstekend krijgen...

TU:

Vorm: +5/-5
TSI: +220

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TSI: 4920 (+6990/-2070)
Vorm: -3 (+5/-8)
Scoren: 3 (+8/-) 3 trainees wonderbaarlijk>>>wereldklasse en 5 klaverjassers redelijk>>>goed

dit zijn prettige TU >:)

Helaas waarschijnlijk nog niet genoeg om zondag te winnen...dan zou ik niet eens promoveren :'( ik zuig zwaar...

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2006 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

03-11-2006 19 / 12 Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op scoren steeg hij van wonderbaarlijk naar wereldklasse.
08-09-2006 19 / 4 Zag zijn mate van scoren toenemen van briljant naar wonderbaarlijk.

Datum Seizoen /
Wedstrijdronde Gebeurtenis
03-11-2006 19 / 12 Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op scoren steeg hij van wonderbaarlijk naar wereldklasse.
30-10-2006 19 / 12 Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van conditie terug van goed naar redelijk.
01-09-2006 19 / 3 Zijn beoordeling op het gebied van scoren steeg van briljant naar wonderbaarlijk.

okeej...dit is dus enigszins vaag...allebei 20 maar de een doet er 8 weken over en de ander 9 weken. Kweet dat het eigenlijk een zinloze vraag is maar ik verveel me een btj :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2006 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ja, en?

edit: Niet vaag, ligt aan het getal achter de komma denk ik.

[ Voor 82% gewijzigd door Pewwy op 03-11-2006 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies wat ik nou ook dacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja het viel me op ik d8 misschien is het wel bijzonder heb ik ook een mooie post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 13:30:

okeej...dit is dus enigszins vaag...allebei 20 maar de een doet er 8 weken over en de ander 9 weken. Kweet dat het eigenlijk een zinloze vraag is maar ik verveel me een btj :)
Ik zie geen vraag, maar even aannemend dat die zou zijn 'waarom doet x er 8 weken over en y 9?' -

Dat kan zijn door een gemiste training (blessure, verkeerde opstelling) of een verschil achter de komma.
bv x zit nu op wonderbaarlijk,01 en y zit op briljant,99.

Wou je zeggen dat tot nu toe al je spelers er altijd even lang over deden om te stijgen? Als je een paar spelers een paar seizoenen traint zal je altijd wel verschillen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow was me eigenlijk ngo nooit opgevallen...maja let er ook niet echt maar toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Ralphie schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:16:
Is doortrainen nog interessant?

Ik heb twee trainees die vandaag naar formidabel PM zijn gegaan (18 en 19 jaar). Gezien de huidige markt vraag ik me af of doortrainen naar uitmuntend verstandig is. Conditie is bij beiden slecht, misschien dat eerst op uitstekend krijgen...

TU:

Vorm: +5/-5
TSI: +220
Je zal met doortrainen niet meer veel verdienen. ik heb laast 3 18 jarige formidabel pm + redelijk passen verkocht voor gem. 1.2 milj (met veel moeite, seizoenen geleden zouden als warme broodjes over de toonbank gaan)

een 21 jarige wonderbaarlijk pm + redelijk passen is makkelijk koop voor 1.2 milj.

Daarom heb ik mijn trainnees maar verkocht, 2 seizoenen doortrainen zonder wat te verdienen en wel loon betalen heb ik geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TU was zoals verwacht niet boeiend. over 2-3 weken poppen der een hoop en dan is het uitverkoop bij BU!

Tony Eriksson 18 9250 Playmaker 5 1 BeerZ United 2006-11-03 yes

12e op de ranglijst en dat in matige vorm! de spelers boven hem hebben passable/solid. hij staat dus eigenlijk in de top10 qua tsi. hopelijk wordt ie eens geselecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:25
Had deze week nog geen YP genomen, dus net nog maar even snel gedaan & er kwam zowaar iets aardigs uit voor het eerst :D

Bernard van der Steen (139115867)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 740
Loon: 2 840 €/week
Eigenaar: Phoolie United

Conditie: rampzalig Keepen: goed
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig

Is toch niet onaardig voor een team in divisie 9.

Volgend jaar sowieso 8, sta nu 1e & alleen de nr2 kan me nog inhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Phoolie schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 16:05:
Had deze week nog geen YP genomen, dus net nog maar even snel gedaan & er kwam zowaar iets aardigs uit voor het eerst :D

Bernard van der Steen (139115867)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 740
Loon: 2 840 €/week
Eigenaar: Phoolie United

Conditie: rampzalig Keepen: goed
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig

Is toch niet onaardig voor een team in divisie 9.

Volgend jaar sowieso 8, sta nu 1e & alleen de nr2 kan me nog inhalen.
Niet verkeerd inderdaad (al zou ik hem verkopen en er een andere met meer ervaring voor terughalen ;) )

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

msch idd de laatste paar weken ook even keeps pullen. die veld spelers schieten niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

:O

Oh ja...de You've GoT Mails zijn weer beschikbaar op GoTtrick *O* :)

Tevens even wat stats toegevoegd op de GoT Stats page...missen jullie nog stats oid...meld het dan even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wahaha geweldig ik sta 0-1 voor met pic :D

edit: 1-1 al :( tegenstander heeft al 3x geel :P
ook nog opstellingsfout :P verkeerde verdediger erin gedaan, scheelt nogal wat :(

edit: nu 2-1 achter, was ook te mooi om waar te zijn :P

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2006 21:17 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.