Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Hehe ja ja alle lof natuurlijk voor wat er nu al staatBrainpower schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 20:52:
[...]
Sja en wie is dat mannetje? Juist moi...
Maar is goed hoor...Let me know
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
niet zo piepen. geeft wat betekenis aan je leven!Brainpower schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 20:52:
[...]
Sja en wie is dat mannetje? Juist moi...
Maar is goed hoor...Let me know
kan je op je CV zetten hé? 'Programmeur voor de GoTcup'
en als je er dan bijversteld dat het een zeer gerespecteerd internationaal golftournooi is ben je binnen.

Heb net mijn wonderbaarlijk spits met redelijk passen voor 120000 € te koop gezet. Is er misschien iemand die een leuk openingsbod kan uitbrengen van 5 ton ofzo, dan kan ik in ieder geval stoppen met huilen
Gelukkig nog wel op tijd mijn opstelling af, want mijn team loopt ineens te voetballen, was ik ook vergeten

[ Voor 20% gewijzigd door Pewwy op 24-10-2006 20:39 ]
Als jij op mijn wereldklasse vleugelspeler wilt bieden koop ik met plezier je spitsPewwy schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 20:37:
dom dom dom![]()
Heb net mijn wonderbaarlijk spits met redelijk passen voor 120000 € te koop gezet. Is er misschien iemand die een leuk openingsbod kan uitbrengen van 5 ton ofzo, dan kan ik in ieder geval stoppen met huilen
Gelukkig nog wel op tijd mijn opstelling af, want mijn team loopt ineens te voetballen, was ik ook vergeten
Verwijderd
sinds heet 5-3-2 voetballen? leunen en afwachten heet datPewwy schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 20:37:
dom dom dom![]()
Ik wil best ruilen, maar heb het geld ff niet om te biedenWceend schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 21:16:
[...]
Als jij op mijn wereldklasse vleugelspeler wilt bieden koop ik met plezier je spits
@ Hein: Pssst, 0-4 heet gewoon voetballen hoor
[ Voor 9% gewijzigd door Pewwy op 24-10-2006 21:51 ]
Verwijderd
Verwijderd
Maar goed ga eens kijken of ik ergens een spits op de kop kan tikken voor een prikkie. Niet te hard tikken natuurlijk, want aan een spits met een hersenschudding heb ik ook niets
[ Voor 22% gewijzigd door Pewwy op 25-10-2006 11:03 ]
20 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 670
Loon: 936 €/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: ohgavere (516382)
Waarschuwingen: 2
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Spelmaken: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: wereldklasse
Doelpunten in carrière: 5
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 4
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
deze jongeman heeft in zijn laatste 4 wedstrijden telkens gescoord.
hij is pas 20 en kan dus nog lang getraind worden op andere specialiteiten.
kom gerust eens langs want ik verkoop nog vele spelers
Verwijderd
ik train ze ook altijd vanaf goed op hun 20ethe oh schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 11:33:
Teemu Viirelä (116985573)
deze jongeman heeft in zijn laatste 4 wedstrijden telkens gescoord.
hij is pas 20 en kan dus nog lang getraind worden op andere specialiteiten.
kom gerust eens langs want ik verkoop nog vele spelers
@pewwy: als je dan toch geld heb koop even mijn mid.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2006 14:14 ]
Transferads worden hier niet gewaardeerd...Gaarne verwijderen dus.
Hou dit forum of http://gottrick.bitxs.com in de gaten. Inschrijvingen starten na de eerste weken van het nieuwe seizoen.Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 12:42:
He mensen ik ben nieuwe hier. Waar kan ik me inschrijven voor de GoTCup volgend jaar.
Verwijderd
drie x raden wie er spitsen traint
Psst, ik sta 3 ton in de min, en het wordt elke week erger. Als ik zowel mijn mid verkoop en een leuk bedrag krijg voor mijn spits is het een optie. Als ik mijn mid niet verkoop houdt het even op. Ik moet volgend seizoen of het seizoen erna ook investeren in een nieuwe coach.Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:12:
[...]
ik train ze ook altijd vanaf goed op hun 20eerg rendabel
@pewwy: als je dan toch geld heb koop even mijn mid.
Eerst eens kijken of ik volgend seizoen nog wel 17 jarige trainees ga aantrekken. 18 lijkt me rendabeler als je daar ook verder mee komt in de cup.
Kijk dat zie ik graagVerwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 12:42:
He mensen ik ben nieuwe hier. Waar kan ik me inschrijven voor de GoTCup volgend jaar.
Nog effies geduld en dan kan er weer ingeshreven worden na dit seizoen
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
bij de inschrijfsectie op de gotcup site... (flauw...)Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 12:42:
iig welkom enneuh ja welkom. hadden we vroeger niet iemand die de nieuwelingen ging introduceren?
Ja heel vroeger ja...:)Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:22:
[...]
bij de inschrijfsectie op de gotcup site... (flauw...)
iig welkom enneuh ja welkom. hadden we vroeger niet iemand die de nieuwelingen ging introduceren?
Verwijderd
lekker productief dagje dit... djees
Dat was toch een onderdeel van de ter ziele gegane You've Got Mail?Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:22:
[...]
bij de inschrijfsectie op de gotcup site... (flauw...)
Anders neem jij dat welkom heten toch op je, met postings in dit topique? Krijgen ze iig een warm welkom.
[ Voor 4% gewijzigd door Quintus op 25-10-2006 16:45 ]
Unknown
Misschien is er iemand die zich geroepen voel om dit op te pakken?
Daarnaast zoek ik ook nog iemand met enige photoshop kennis (knippen en plakken) die de GoT awards kan maken voor dit seizoen? Ik ga namelijk verhuizen en zal pas ergens in januari weer tijd krijgen.
Word met de GoT cup ook wel een probleem denk ik maar hopelijk is het tegen die tijd bijna afgelopen
Dit doe ik al een tijdje (ik had het natuurlijk ook even kunnen vertellenDamien2004 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 17:27:
Wat ik ook mis en hoop dat iemand nog op zal pakken is het welkom heten van nieuwe GoT leden in hun gastenboek.
Misschien is er iemand die zich geroepen voel om dit op te pakken?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
De groentjes schrijven gaat me echt teveel tijd kosten nu, maar misschien dat iemand zich geroepen voelt
Verwijderd
trouwens ik vind dat laffe honden die met A-team in de cup spelen 10 punten aftrek moeten krijgen. dus utrecht woar daar ga je knul! bah en dan nog niet eens voorstaan.....
nog bijna winnen ook zelfs. hilarisch. geen idee of ik nu door ben...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2006 19:17 ]
De spelling had wellicht iets beter gemogen ja
Verwijderd
Done, 750k ook goed??Pewwy schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 20:37:
sinds 3 oktober heb ik een team in de duitse liga ...
Vorige wedstrijd in de competitie heb ik (onverwacht) gewonnen en de volgende wedstrijd moet ik thuis tegen de allerlaatse uit mn divisie... de eigenaar heeft er al ruim een maand niet ingelogd en het team speelt automatisch 4-4-2, met een uiterst zwak middenveld (rampzalig (laag)) en over het algemeen zeer zwakke spelers, toch won hij zijn vorige thuiswedstrijd van een 'actief' team ...
Ik hoop dit te winnen, en meen daarbij begrepen te hebben dat ik mn tactiek moet afstemmen op zijn 'voorspelbare' tactiek...
En ja, ik heb nu die ABC der tactieken doorgelezen...
Ik twijfel een beetje of ik hem het beste met 3-4-3 kan bestrijden (omdat dit een zeer aanvallende tactiek is, en ik thuis speel en hij een erg zwak middenveld heeft)
of met de ge-eigende 3-5-2...
Probleem is dat die laatste ik nog nooit gespeeld heb en daar een Formatie-ervaring van 'slecht' heb ...
is er iemand die daarover tips kan of wil geven?
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
De enige echte cup van Nederland gaat de kwart finales in! Het kaft is van het koren gescheiden en dit zijn de overgebleven gladiatoren:
demonic strikers - FC Puk
FC Strijen - RKVV Messen
FC dekuip - F.C. Flower Power
Swanfield United - F.C. GoT
Daag elkander snel uit en mocht je eruit liggen bookmark deze wedstrijden dan want het worden toppers!!
Omdat jij er nog inzit zekerDamien2004 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 23:44:
****GOT CUP NEWS****
De enige echte cup van Nederland gaat de kwart finales in! Het kaft is van het koren gescheiden en dit zijn de overgebleven gladiatoren:
FC Strijen - RKVV Messen
Daag elkander snel uit en mocht je eruit liggen bookmark deze wedstrijden dan want het worden toppers!!
Ik zou zelf voor de 3-5-2 gaan, ook al heb je daar nog geen goede ervaring mee. Hierdoor heb je waarschijnlijk alsnog een veel sterker middenveld dan je tegenstander, waardoor je meer kansen afdwingt (en die moet je dan nog even scoren natuurlijk).RM-rf schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 22:17:
Ik twijfel een beetje of ik hem het beste met 3-4-3 kan bestrijden (omdat dit een zeer aanvallende tactiek is, en ik thuis speel en hij een erg zwak middenveld heeft)
of met de ge-eigende 3-5-2...
Probleem is dat die laatste ik nog nooit gespeeld heb en daar een Formatie-ervaring van 'slecht' heb ...
is er iemand die daarover tips kan of wil geven?
Succes in ieder (en welkom in dit topic
Nou daar gaat je kans op de halve finaleDamien2004 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 23:44:
****GOT CUP NEWS****
FC Strijen - RKVV Messen
En dat allemaal voor een vlaggetje
Hehehe ja idd tot nu toe heeft iedereen gewoon keurig verloren tegen mij en ik verwacht dat F.C. GoT dit ook gewoon doetBrainpower schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 00:04:
[...]
Nou daar gaat je kans op de halve finale
Nah geen schijn van kans
Verwijderd
gaan de numemrs 2 niet doorDamien2004 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 23:44:
****GOT CUP NEWS****
FC Strijen - RKVV Messen
het is trouwens het KAF van het koren. kaften doe je om een boek heen in de brugklas.
gratis nederlands lesje. volgende wel met factuur
Verwijderd
Verwijderd
Was verteld he dat de 2 beste nummers 2 naar de volgende ronden zouden gaanVerwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 09:58:
potverdrie! nou moet ik tegen dat armetierige pewwy united voetballen terwijl ik voor eeuweige roem ging!
Vanwege wat geluiden en omtrent de zaken die dit seizoen hebben plaats gevonden denk ik dat het handig is om de GoT cup van een andere indeling te voorzien.
Veel zal er niet veranderen alleen de route naar de finale wil ik veranderen.
Even de puntjes die ik nu nadelig vind:
- 2 groepsfases is te veel van het goede
- Betere teams komen wel heel makkelijk binnen
Daarnaast zijn er nog wat wensen en hopelijk is deze opzet dus ook een betere.
Inschrijvingen kunnen vanaf week 1 en kunnen gewoon iedere dag tot en met de woensdag van de 4de week van het seizoen.
Na 4 weken sluit de inschrijving en in week 5 begint de GoT cup.
Programma is bekend op week 4 woensdag rond 23:00 uur.
1 groepsfase van 6 teams. Er kunnen 36 of 42 teams zich inschrijven. Doel zal 42 zijn.
1/8 finale heeft 16 teams.
Als er 36 teams zijn dan gaan er 12 door (alle nummers 1 en 2)
Als er 42 teams zijn dan gaan er 14 door (alle nummers 1 en 2)
Dit betekend dat er nog 4 of 2 plekken te vergeven zijn. Die worden ingevuld door een afvalrace die vanaf week 8 start.
Week 8 begint de afval race met de wat sterkere teams die in onderlinge duels gaan strijden om die 2 of 4 plekken.
Mochten er 4 teams zich inschrijven is er geen strijd om die plek (ingeval van 4 plekken).
Mochten er 4 teams zijn en 2 plekken te verdelen zijn dan strijden ze in een random bepaald onderling duel om de 2 vrije plekken.
Na 5 groeps wedstrijden word de 1/8 finale gespeeld en de rest blijft het zelfde.
Jullie meening graag of vragen omtrent deze nieuwe opzet?
Verwijderd
Verder ziet het er wel aardig uit en natuurlijk zijn we volgend seizoen er ook weer van de partij.
Verwijderd
je vanaf week 4 beginnen de 'normale' poules met minimaal 6 teams en vanaf week 8 stroomt de laatste poule ook vol.
zo zou ik het doen. de duscussie over wie sterk is en wie niet gaat nooit iemand winnen. dat is allemaal relatief.
Stel we hebben 4 plekken te verdelen en we hebben 6 teams of misschien wel 5 teams wie weet
De teams die het vroegst uit de beker liggen en uit de hoogste divisie zijn spelen de minste wedstrijden. Er zijn 2 ronde mogelijk om je te plaatsen voor de 1/8 finale omdat je in week 8 begint en in week 10 klaar bent met de groepsfase.
Stel team A speelt in de V en team B in de VI en team C ook in de VI. Er zijn 2 plekken te verdelen en 3 teams.
Team A speelt dan tegen team B (naar aller waarschijnlijkheid wint team A) Dan speelt team B tegen C in de 2de kwalificatie. Waarna de winnaars van de eerste en tweede match zullen door gaan.
Stel je heb 6 teams en 4 plekken:
A - B
C - D
E - F
Winnaars gaan door en de beste (doel saldo) 2 verliezers spelen een laatste kwalificatie
Nogmaals het gaat om een heel klein gedeelte van de GoT fed en ik denk dat de kwalificatie wedstrijden niet eens nodig zullen zijn en dat de "sterkere teams" dus zonder voor wedstrijd kunnen door stromen.
Mocht het nodig zijn dan heb je een beetje een idee hoe het eruit gaat zien.
Verwijderd
Ik zag bij Hattrix dat je daar ook een friendly cup kunt bijhouden. Daar kun je het zo maken dat teams uit hogere divisies een soort van handicap krijgen. Dit ging aan de hand van het doelsaldo meen ik. Misschien is het wat om te kijken hoe dat werkt.
Verwijderd
slusch punt uit
next!
Hehe ik ben ook van meening dat we het wel zo echt mogelijk moeten houden. Er is namelijk ook gewoon een kans dat een sterker team een geblesseerde speler krijgt en een rode kaart en zo een penalty tegen krijgVerwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:00:
niks handicaps of minpunten. ajax begint in de amstelcup ook niet met -2 aan doelsaldo als ze tegen agovv moeten. je hebt gewoon pech als je een sterker team loot.
slusch punt uit![]()
next!
Als met al maak je altijd kans tegen een wat sterker team alleen moet je tegen sommige teams ook ontzettend veel mazzel hebben. Het is inderdaad een idee maar ik vind ook dat je gewoon je best moet doen om die cup te winnen en dus een goed team moet hebben. Anders heb je dadelijk dat een XI de cup wint omdat hij iedere wedstrijd met -5 in zijn voordeel begint bij 5-1 verlies gaat hij dan door
We gaan je slopenVerwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 09:58:
potverdrie! nou moet ik tegen dat armetierige pewwy united voetballen terwijl ik voor eeuweige roem ging!
Verwijderd
Wat zijn de supporters statistieken tussen jullie op dit moment?Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:30:
dat heb je al eens eerder geroepen en toen ging je ook het veld af met 5 spelers met +6 en een nederlaag... dus ik moet het allemaal nog maar zien
BeerZ United: 3 overwinningen, 1 gelijk
Pewwy United: 2 overwinningen, 1 gelijk
Doelsaldo: 11 - 9
Meeste toeschouwers: 1615 (02-11-2005)
02-11-2005 (Vriendschappelijk) Pewwy United - BeerZ United 3 - 2
28-12-2005 (Vriendschappelijk) BeerZ United - Pewwy United 3 - 1
05-04-2006 (Vriendschappelijk) Pewwy United - BeerZ United 3 - 1
24-05-2006 (Vriendschappelijk) BeerZ United - Pewwy United 2 - 0
09-08-2006 (Vriendschappelijk) BeerZ United - Pewwy United 1 - 1
06-09-2006 (Vriendschappelijk) BeerZ United - Pewwy United 2 - 1
Verwijderd
Natuurlijk en de ME wou niet mee werken. Gewoon nu met 2-0 winnen en je trekt de boel helemaal gelijk
En inderdaad die verotte ME
[ Voor 12% gewijzigd door Pewwy op 26-10-2006 15:48 ]
Damien2004 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:19:
[...]
Hehe ik ben ook van meening dat we het wel zo echt mogelijk moeten houden. Er is namelijk ook gewoon een kans dat een sterker team een geblesseerde speler krijgt en een rode kaart en zo een penalty tegen krijg
Mening is nog altijd met 1 'e'.Damien2004 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:23:
GoT Cup nieuwe opzet (idee!)
Jullie meening graag of vragen omtrent deze nieuwe opzet?
Ach zie het maar zo H3!N, in de GoTCup heb je wél de 2e ronde gehaaldVerwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 09:58:

Pffffff ja ja ik ben slecht in NederlandsBrainpower schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 16:37:
[...]
[...]
Mening is nog altijd met 1 'e'.
Maar afijn zal er op letten

ik wil namelijk graag in een stadion spelen op neutraal gebied (of heeft dat geen invloed bij friendlies?)
[ Voor 32% gewijzigd door Loona35 op 26-10-2006 18:15 ]
Voor competitiewedstrijden kun je toch sowieso geen stadion instellen? Dus kan het alleen effect hebben in friendlys, zoals de regels ook melden.Loona35 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:13:
zijn er eigenlijk regels voor in welk stadion er gespeeld moet worden mbt de gotcup? Ik zag daarover niets op de website staan volgens mij...
ik wil namelijk graag in een stadion spelen op neutraal gebied (of heeft dat geen invloed bij friendlies?)
In de friendly cup waar ik veel in speel, spelen we bij bekerregels op neutraal terrein om de wedstrijdinkomsten eerlijk te verdelen en er een gelijkwaardigerwedstrijd van te maken zonder thuisvoordeel.
Maar geen vastgelegde regel blijkbaar.Joss schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:23:
Volgensmij is het de bedoeling dat je, net als in het echt, speelt volgens de loting
[ Voor 26% gewijzigd door Quintus op 26-10-2006 18:47 ]
Unknown
Wedstrijdinkomsten worden altijd al 50-50 verdeeld, alleen in de beker niet.Quintus schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:44:
[...]
In de friendly cup waar ik veel in speel, spelen we op neutraal terrein om de wedstrijdinkomsten eerlijk te verdelen en er een gelijkwaardigerwedstrijd van te maken zonder thuisvoordeel.

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen.
De vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.

DSanka, eigenaar van DSanka Kickers is voor vaste bezoekers van ons forum zeker geen onbekende. Tijden geleden gaf hij aan dat hij de volgende 8-bits wilde invullen, en na een lange periode van afwezigheid zijn we dan ook weer elke twee weken terug.
Spam vooral allemaal zijn gastenboek vol, want DSanka is de user van de maand.
1. Hoe is de naam van je team ontstaan?
Zoals misschien al een aantal zullen vermoeden heeft het te maken met de film Cool Runnings. De beroemde uitspraak uit de film “Sanka are you dead man” heeft geleid tot mijn nick DSanka (in eerste instantie Dead Sanka maar vond het iets te lang). Sinds ik die gebruik plak ik er bij elk sportspel een achtervoegsel bij. In dit geval dus Kickers.
2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.
Dan kom ik toch uit bij het feit dat ik de eerste vier of vijf seizoen totaal niets aan training heb gedaan. Met aankopen hield ik me team nog in de VI en heb zelfs en seizoen V-klasse gespeeld, maar toen ik begon te trainen ben ik toen 2 klassen omlaag gevallen naar de VIII.
3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?
Dat was bij mijn eerste verkoop boven de 1 miljoen, maar eind van het seizoen zal er ook weer een dansje volgen bij de terugkeer in de VI-klasse.
4. Stel: Je bent 1 dag programmeur van Hattrick. Wat zou jij tweaken?
Ik zou de loonkosten koppelen aan de transfermarkt. Dus daalt de gemiddelde prijs van een type speler in een seizoen. Dan word dit mee genomen in de berekening voor zijn salaris het seizoen erop.
5. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?
Een uur langer op mijn werk rondhangen totdat de wedstrijd was afgelopen is denk ik wel het raarste, maar ja je moet wat over hebben voor de GoT-cup.
6. Welke route/tactiek zou je gebruiken wanneer je met onbeperkt budget opnieuw mocht beginnen?
Dan koop je op niet trainingspositie allemaal Nederlands Elftal waardige spelers. Op de trainingposities zet je dan allemaal 17 jarige spelers die de potentie hebben om het Nederlands elftal te halen. Eigenlijk is er dan weinig meer aan, want het kan niet fout gaan met een onbeperkt budget. Denk ook dat ik er dan al na een paar seizoenen mee zou stoppen.
7. Niets gaat eeuwig door. Voorspel na welk seizoen de stekker er bij Hattrick uit gaat?
Ik zou een mooi moment om de stekker er uit te trekken na seizoen 100 vinden. Om vervolgens met een andere (betere) opzet vervolgens weer opnieuw te beginnen.
8. Wat zou naar jou mening waarde toevoegen aan de federatie en of ons forum
Misschien dat een soort razende reporter een idee zou zijn. Die dan een keer in de week enkele wedstrijd van commentaar voorziet. Daarnaast een wekelijkse of maandelijkse column door een Gotter. Dit hoeft natuurlijk niet elke keer dezelfde te zijn als je het wekelijks zou doen.
Wat zou jij vinden van de toevoeging van de volgende opties bij het supportersaccount:
Een clublied, een clubwapen of verzin eventuele andere toevoegingen?
Een clublied zou wel leuk zijn, maar dan moet er ook een jingle van komen die word gespeeld als je scoort tijdens een wedstrijd (of alleen als er een hattrick word het misschien te veel). Daarnaast zou het kunnen ontplooien van nevenactiviteiten (eigen tv-zender, supportershop of een hotdogkraam) ook een mooie optie zijn of het huren van een speler wanneer je te veel blessures hebt.
Van welk land naast Nederland zou je willen coachen mocht je die kans geboden worden en waarom?
Volgende maand is de user die deze vraag gaat beantwoorden: majoh
Wil jij net als DSanka de 8-bit invullen, stuur dan een ht-mail naar 501819
Lekker sterk Frits
Zou ik niet doen. Dan krijg je mensen die zich in week 1 inschrijven en dan 4 weken later pas de eerste wedstrijd spelen. Zelf prefereer ik een inschrijftermijn van een week of 10 dagen.Damien2004 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:23:
GoT Cup nieuwe opzet (idee!)
Inschrijvingen kunnen vanaf week 1 en kunnen gewoon iedere dag tot en met de woensdag van de 4de week van het seizoen.
Na 4 weken sluit de inschrijving en in week 5 begint de GoT cup.
Ik zou er geen maximum aan plakken. Je wilt verder met de achtste finales, dat zijn dus 16 teams. Dan zou ik persoonlijk als maximum 16 (plekken beschikbaar) x 6 teams (de grootte van de poules) = 96 (ok, redelijk onrealistisch). Maar dan laat je gewoon alle groepswinnaars doorgaan, en alle beste nummers 2 aanvullen tot je de 16 teams hebt gevonden.1 groepsfase van 6 teams. Er kunnen 36 of 42 teams zich inschrijven. Doel zal 42 zijn.
1/8 finale heeft 16 teams.
Als er 36 teams zijn dan gaan er 12 door (alle nummers 1 en 2)
Als er 42 teams zijn dan gaan er 14 door (alle nummers 1 en 2)
[ Voor 74% gewijzigd door Sandyman538 op 26-10-2006 20:54 ]
ach ja hij is tenminste eindelijk beantwoord. was al bang dat hij nooit een user te zien zou krijgen

Ook veranderd op GoTtrick
Alle 8-Bits zijn trouwens ook terug te vinden op onze federatie site: http://gottrick.bitxs.com
Verwijderd
ik train pm. de thuis en uit penaltys hebben invloed bij mij. bij jou niet. bovendien heb ik nog nooti zo'n goed b-team gehad als nu! door die kutmarkt verkoop ik niks en lopen er lekker briljante en uitmuntende mids rondPewwy schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:47:
Hein wint meestal bij hem thuis, ik altijd bij mij thuisAlleen spelen we vaker daar omdat hij wat meer supporters heeft.
En inderdaad die verotte ME
ik zit nu rond de 1860 of 1870. heb 3 zeer matige seizoenen gehad en dat hakt erin. anders zat ik wel rond de 2000-2100 nuDamien2004 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:35:
[...]
Wat zijn de supporters statistieken tussen jullie op dit moment?
ik verwacht geen pops morgen. heb er wel weer 4 die ruim de 50% zijn gepasseerd. 1 ervan is 18 en dus over 3 weken briljant met redelijk passen. ah komop mensen!!! die moet toch godverdomme goud waard zijn? dat is echt redelijk uniek hoor. ik zie spelers in U20 en zelfs nationale elftallen met veel minder stats. ok toegegeven die komen niet uit zweden...
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2006 23:01 ]
ThanksBrainpower schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 22:05:
[...]
Ook veranderd op GoTtrick
Alle 8-Bits zijn trouwens ook terug te vinden op onze federatie site: http://gottrick.bitxs.com
Ik verwachtte er 1, werden er 3 en een hele onbelangrijke. Altijd lekker, YP naar goed verdedigen dus die kan weg na 1 weekje trainen, en mijn beste def naar wereldklasse. Ik zit er overigens ook aan te denken even door te trainen, die wereldklasse def verkopen schiet niet op en ik kan er niet eens 2 nieuwe trainees voor terugkopenVerwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 22:56:
[...]
ik train pm. de thuis en uit penaltys hebben invloed bij mij. bij jou niet. bovendien heb ik nog nooti zo'n goed b-team gehad als nu! door die kutmarkt verkoop ik niks en lopen er lekker briljante en uitmuntende mids rondik ben er klaar voor! vooral voor de beker! ronde 1 ga ik zeker halen!
[...]
ik verwacht geen pops morgen. heb er wel weer 4 die ruim de 50% zijn gepasseerd. 1 ervan is 18 en dus over 3 weken briljant met redelijk passen. ah komop mensen!!! die moet toch godverdomme goud waard zijn? dat is echt redelijk uniek hoor. ik zie spelers in U20 en zelfs nationale elftallen met veel minder stats. ok toegegeven die komen niet uit zweden...
[ Voor 68% gewijzigd door Pewwy op 27-10-2006 07:12 ]
17Yo van Goed naar Uitstekend verdedigen... EN:
Russell Rock [U-20 Ireland]
TSI = 6 440, 18 jaar, uitstekend in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Iemand enig idee wat dit oplevert?
Verwijderd
TSI: +4320/-2120
Vorm: +3/-6
PM: +1 (17j naar uitstekend met 2 wekend training)
Conditie: -1 (spits naar goed)
Vleugelspel +3 voor mijn multiskill trainees:
18 Uitmuntend vleugelspel, uitstekend passen en snel <-- Koning
20 Uitmuntend vleugelspel, briljant PM <-- Held
19 Uitmuntend vleugelspel, uitmuntend verdedigen <-- Trabelsi
Niets voor de verkoop, maar wel alle 3 A-Team waardig ondertussen!
TSI + 200
PM + 2
Vorm + 3 / - 3
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Verwijderd
alle basisspelers vorm redelijk+++, 18 jarige van redelijk naar goed scoren zonder dak hem opstel en komende 2 weken 5 trainees van wonderbaarlijk >>> wereldklasse....
ik wordt nu zeker kampioen
Verwijderd
Vorm +4 / -8 (b-team vooral)
TSI +8.730 / -1.060 deze eker geen exorbitante stijging
geen pops zoals ik al verwachtte. over 3/4 weken poppen der 4 ofzo. dan moet ik echt spelers gaan verkopen. mijn b-team is nu zoals mijn a-team 2 seizoenen terug qas qua middenveld
volgens HAM ga ik 235 hatstats halen zonder mots en uitspelend
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2006 15:30 ]
Robert Coosen (137487427)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Technisch
Total Skill Index (TSI): 1 750
Loon: 800 €/week
Conditie: waardeloos
Positiespel: goed
Passen: redelijk
Verdedigen: redelijk
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 750
Loon: 760 €/week
Eigenaar: Klik60
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Ook een prima pull, levert me misschien ook nog wel iets op. Helaas wel pas mijn 3e verkoopbare pull van dit seizoen... Maar zelfs met deze belabberde markt, heb ik mijn jeugdopleiding er wel weer uit gekregen.
Verwijderd
afgelopen zondag mooi gewonnen met 3-0 en zo heb ik een grote kans om een p/d duel te mogen spelen
wil ik het helemaal zeker vaststellen dan moet ik vandaag winnen tegen een counterploeg, helaas zijn mijn spitsen slecht en zwak in vorm
nog meer nieuws
Pascal Pecher
TSI=69 860, 23 jaar, matig in vorm
Zijn ervaring is redelijk en zijn leiderschap slecht.
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: formidabel
Vleugelspel: buitenaards Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
een lelijke Nederlander erbij gekocht voor 1,6 milj niet duur heb ik het idee

dankjewel voor de tipSandyman538 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 23:50:
Ik zou zelf voor de 3-5-2 gaan, ook al heb je daar nog geen goede ervaring mee. Hierdoor heb je waarschijnlijk alsnog een veel sterker middenveld dan je tegenstander, waardoor je meer kansen afdwingt (en die moet je dan nog even scoren natuurlijk).
Succes in ieder (en welkom in dit topic).
heb idd met 3-5-2 gespeeld en met 3-0 gewonnen
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Verwijderd
dit gaat toch echt werkelijk helemaal nergens meer over zo langzamerhand. deze speler was een jaar terug nog 5 miljoen waard. msch zelfs meer.H2opoloër schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 09:33:
waardeloos keeper als yp, met matig sh. misschien iets voor de sh trainers hier onder ons?
afgelopen zondag mooi gewonnen met 3-0 en zo heb ik een grote kans om een p/d duel te mogen spelen
wil ik het helemaal zeker vaststellen dan moet ik vandaag winnen tegen een counterploeg, helaas zijn mijn spitsen slecht en zwak in vormen mijn sh'er heeft rood
nog meer nieuws
Pascal Pecher
TSI=69 860, 23 jaar, matig in vorm
Zijn ervaring is redelijk en zijn leiderschap slecht.
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: formidabel
Vleugelspel: buitenaards Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
een lelijke Nederlander erbij gekocht voor 1,6 milj niet duur heb ik het idee
ik begin die prijzen een beetje beu te worden.... er is weinig meer aan zo
Hou er wel rekening mee dat alle prijzen zijn gedaald, en er uiteindelijk niemand echt voordeel van heeft. (behalve mensen die 20 miljoen hadden gespaard, en nu een compleet team met reusachtige spelers kunnen kopen).Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 17:40:
[...]
dit gaat toch echt werkelijk helemaal nergens meer over zo langzamerhand. deze speler was een jaar terug nog 5 miljoen waard. msch zelfs meer.
ik begin die prijzen een beetje beu te worden.... er is weinig meer aan zo
Vanavond tegen een BOT-team, mag niet spannend worden.... Lekker PICcen dus ter voorbereiding op één van de meest cruciale wedstrijden dit seizoen. Daarna een wedstrijd die ik weer 'gewoon' moet winnen om af te sluiten met dé bepaling voor het kampioenschap. Dat gaat nog altijd tussen FC Strijen, Roboducks en KDO4, allen met nog steeds 100% kans op de eindtitel... Spannend
Verwijderd
http://alltid.org
ik vind het een hele verbeteringAlltid Hattrick v3.0
2 days ago by weird_ed
We are proud to announce the brand new Alltid Hattrick. We’ve worked hard to bring you this totally rebuilt site, and we hope you are as happy about it as we are!
I’ll write a short description of some of the new features, so you can get a brief overview of what’s new.
New design
If you’ve ever visited the site before, you’ll notice that we now have a completely new design. I think it’s just awesome, and it brings a very fresh and new look to AH.
The design is by jhezeen – owner of the great Hattrick Hub.
Everything in one place
Everything is now gathered under the same roof. There used to be a site for every country, and everything was a bit disconnected. Now that all the stats is gathered in the same site, everything just feels a lot nicer.
Our old domain was a bit long and redundant, so we’ve moved to a new short domain name: alltid.org. And just to make it even nicer, we shortened all the URL’s a lot.
New navigation
There’s a new top menu which is customized for every user. It enables you to find the information you look for even easier than before. We’ve also changed the way you choose your stat, so it’s easier to get an overview of what we offer, and where you are.
Personalized pages
Everyone can now log in to AH using their Hattrick username and security code. This means that you can get more personalized data, and interact more with the site and other users.
Friends
Hattrick is a big community, and everyone likes to check how their friends are doing. Alltid Hattrick makes this really easy for you. You can now add your friends to your friends list, and get a customized stats page just for you and your friends. When you want to check the latest results or the next matches for your friends, it’s just one click away!
Federations
Everyone who tried to add a federation in the old system knows that it could be a real pain to try to keep it up to date. The federation syncing has been simplified to the point that it’s almost too easy.
Groups
A group is a collection of teams you would like to compare on a regular basis. It is based on the same prinsiples as the federations. The group editor has been much improved since the last federation editor.
Favorites
Every stats page on AH can be added to your AH favorites list, for easy access. You can find your favorites from your profile, or as a quick list in the main menu.
Some new stats
There are now continent-based stats. Who is the best team in Europe? Who has the best player in Asia? For federations, groups and friends, there is now a nice way to get an overview of the latest results by everyone in the group.
We’ve also added a few minor details and bugfixes, and I’m sure you will discover some of them on your own
Hope you enjoy the new site!
Verwijderd
Je weet dan nooit welke kant het op gaat.........
Verwijderd
spannende zondag weer...
Verwijderd
Verwijderd
nu 7 punten los van nummer 7, dus dat wordt 4-5-1 spelend + pic spelen.
en dan met p/d duel MOTSen
[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 29-10-2006 22:27 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Verwijderd
Wel kansen trouwens om nog wat te steigen....
2. NBW 11 6 0 5 21 - 16 +5 18
3. fcdeschaar 11 5 1 5 24 - 27 -3 16
4. Ons Geluk 11 4 3 4 24 - 16 +8 15
5. The Magnificient El 11 4 3 4 21 - 19 +2 15
6. Basanova Juniors 11 4 2 5 23 - 25 -2 14
7. FC Forholte 2003 11 4 1 6 11 - 18 -7 13
8. Wubmastert 11 4 1 6 14 - 28 -14 13
Ook nog twee thuispotjes tegoed!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2006 23:06 ]
Verwijderd
2-3 gewonnen gisteren van de nummer 2.
Normaal gesproken zou ik er blij mee moeten zijn, want nu sta ik 2e

Maar ik denk dat ik een behoorlijke uitdaging heb nu. Met nog drie wedstrijden te gaan (waarvan 2 tegen bots) kan ik dus doorstoten naar de VI. Maarja, met 130 hatstats..... daarmee draai ik in de gemiddelde VIII in de middenmoot.
Ik hoor jullie vaak zeggen dat je altijd moet promoveren als het kan, maar in mijn geval heb ik toch serieuze twijfels. Ook mijn stadion is maar 15K groot dus veel zal ik er niet aan verdienen als ik hoger op ga.
Iemand een goede tip met een rationele motivatie?
^^ En over kunnen promoveren, ik zou het gewoon doen, omdat ik zelf zo hoog mogelijk wil kunnen spelen. Maar ja, ik haal nu dus al meer hatstats dan jij, terwijl ik met een beetje pech niet eens uit de VIII kan promoveren. Dus ja, mss heb je wel een punt om toch maar ff te wachten. Want veel potten zul je niet breken een divisie hoger. Maar ja, aan de andere kant kun je het ook wel weer als een uitdaging zien.
Dit topic is gesloten.