☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Djeezes en daar kom ik dus nu pas achter na 8 seizoenen, lekker. Alle beetjes helpen natuurlijk, dus vanaf nu de mindere midd herpositionerenSandyman538 schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 14:15:
[...]
Klopt nog steeds. De 'extra centrale middenvelder' presteert iets onder zijn niveau, en daarom kun je daar beter je slechtste mid neerzetten. Uit de regels:
Als je een speler repositioneert, gedraagt hij zich als elke andere speler die normaal op die positie zou staan, behalve dat hij zijn vaardigheden niet optimaal kan benutten (hij zal iets minder toevoegen als een "Extra centrale middenvelder" dan wanneer hij echt als centrale middenvelder was opgesteld). Dit komt omdat er teveel spelers op dezelfde plaats gaan lopen, waardoor ze elkaar voor de voeten gaan lopen.
Passen training is flink balen gezien de prijzen blijkbaar nog steeds een zakkende beweging maken, alhoewel er normaal gezien een stuk of 5 zouden moeten stijgen vrijdag.
Mijn directe stijging van VI naar V naar IV valt voorlopig al bij al mee. Ik zit wel met één WO team. Heb nu 12 punten en sta op de 4de plaats(en moet ook nog laatste match tegen WO team). De 6de plaats is dus zowiezo binnen, nu dus picen tot eind seizoen en dan de V'er verpulveren
We shall see....
Leuk om zo nu en dan nog eens oud spelers hier rond te zien hangen!devv05 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 10:45:
Nostalgie als ik dit topic weer zie
Helaas al een tijdje niet meer actief in Hattrick, heb in de 3e divisie gespeeld, daarna gedegradeerd en had er toen geen zin meer in. Soms nog wel eens jammer, misschien dat ik ooit nog opnieuw begin
1337s United
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
wie komt eens een kijkje nemen want ik verkoop 21 spelers tegen zeer lage prijzen.
ploegnaam: ohgavere (516382)
[ Voor 8% gewijzigd door the oh op 16-10-2006 18:36 ]
Conditie: matig Keepen: rampzaligthe oh schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 18:30:
wegens financiele problemen moet ik goeie spelers verkopen tegen een spotprijs.
wie komt eens een kijkje nemen want ik verkoop 21 spelers tegen zeer lage prijzen.
ploegnaam: ohgavere (516382)
Spelmaken: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Ik kan je garanderen en meerderen met mij hier dat je bovenstaande 18jarige speler met die stats niet gaan verkopen.
Als je dit soort spelers gaat proberen te verkopen met een startbedrag van 0k- 25k ga je nooit uit je financiele zorgen komen. Gebruik de Transfervergelijking om te kijken wat ze echt waard zijn. Zijn je financiele zorgen dermate, dan list je spelers voor 0 euro.
Nu kost het listen van de spelers je al meer dan sommigen met verkoop zullen opleveren. Spelers die voor minder dan 3500 euro gaan volgens de transferlijst kun je beter ontslaan, dat is goedkoper.
Hoe groot zijn je zorgen eigenlijk? Die spits met WC spelhervatten kon je er wel eens aardig uithalen.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je in deze situatie bent gekomen....... Wat heb je überhaupt getrained?
Ik zou zeggen lees ook even het saneringsartikel door uit de openingspost.
[ Voor 5% gewijzigd door Quintus op 16-10-2006 19:00 ]
Unknown
ik ben nog maar een paar weken bezig en heb in het begin een paar cruciale fouten gemaakt.Quintus schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 18:56:
[...]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Ik kan je garanderen en meerderen met mij hier dat je bovenstaande 18jarige speler met die stats niet gaan verkopen.
Als je dit soort spelers gaat proberen te verkopen met een startbedrag van 0k- 25k ga je nooit uit je financiele zorgen komen. Gebruik de Transfervergelijking om te kijken wat ze echt waard zijn. Zijn je financiele zorgen dermate, dan list je spelers voor 0 euro.
Nu kost het listen van de spelers je al meer dan sommigen met verkoop zullen opleveren. Spelers die voor minder dan 3500 euro gaan volgens de transferlijst kun je beter ontslaan, dat is goedkoper.
Hoe groot zijn je zorgen eigenlijk? Die spits met WC spelhervatten kon je er wel eens aardig uithalen.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je in deze situatie bent gekomen....... Wat heb je überhaupt getrained?
Ik zou zeggen lees ook even het saneringsartikel door uit de openingspost.
mijn training staat ingesteld op verdedigen.
zoals ik begrepen heb moet ik dit een tijdje zo laten staan.
ik sta momenteel op - 177.000 in het rood.
hopelijk kan ik nog veel geld krijgen van deze speler:
Teemu Viirelä (116985573)
TSI=630, 20 jaar, slecht in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht. [Krachtig]
Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Spelmaken: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: wereldklasse
moet ik dan een aantal spelers gewoon ontslaan of zet ik ze gratis op de transfermarkt?
ik denk dat 22 a 25 spelers ideaal is en geen 33 zoals ik.
Spelers die niks opbrengen (of 1k )moet je gewoon ontslaan als ze wel wat waard zijn moet je ze natuurlijk verkopenthe oh schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 19:09:
[...]
ik ben nog maar een paar weken bezig en heb in het begin een paar cruciale fouten gemaakt.
moet ik dan een aantal spelers gewoon ontslaan of zet ik ze gratis op de transfermarkt?
[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 16-10-2006 19:12 ]
/▌
Je spelhervatter gaat nog wel 200 a 300k opbrengen denk ik. Je kunt inderdaad de spelers die geen hoofdstats hoger of gelijk aan matig hebben sowieso wel ontslaan. Dat bespaart je loon. De overige te verkopen spelers list je net iets onder de gemiddelde prijs die de TL aangeeft of lager anders raak je ze nog niet kwijt.the oh schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 19:09:
[...]
ik ben nog maar een paar weken bezig en heb in het begin een paar cruciale fouten gemaakt.
Het saneren artikel al gevonden en doorgelezen?
Zo gauw je team weer clean is moet je een trainingskeuze hebben gemaakt en daar trainees bijkopen die in je budget vallen. 17jarige matig verdedigen ofzo gezien je weinig geld zult hebben.
Als je sneller een redelijk team wilt hebben (zoals de meeste beginners) is positiespel (spelmaken) misschien een betere optie maar die keuze is aan jouw. Ook daarvoor geld dat 17 jarige spelers met matig positiespel (en een hoge conditie) binnen je krappe buget gaan passen.
Om loon te besparen koop je alleen Belgische spelers! Zoek met een skillraise tool naar spelers die al hoog matig in skill zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door Quintus op 16-10-2006 23:33 ]
Unknown
Als die speler 200 a 300k op zou brengen, dan zou ik allang multi miljonair zijnQuintus schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 20:11:
[...]
Je spelhervatter gaat nog wel 200 a 300k opbrengen denk ik.
Mijn uitstekend scoren bovennatuurlijk sh gaat er niet uit voor 279k, en dan zit je toch al snel een main skill hoger. Ik denk dat deze rond de 120k op gaat brengen (met een beetje geluk)...
Verwijderd
gast schiet toch een eind op... ik jaagde er fluitend 800-900 euro alleen al aan drank en peuken en weet ik veel doorheen per maand in mijn top studententijdVerwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:57:
[...]
Klopt, maar was eerst wel supporter. Schrok echter van de prijs, die kan i.m.o. toch echt een stuk lager. Zo'n 10 a 15 euro per jaar lijkt me veel redelijker. Maakt hattrick nog winst en is iedereen tevreden. Niet dat die 25 euro nou direct een probleem is, echter is 25 euro voor een student best veel geld.
wilt er nog iemand een friendly? wubmaster reageert niet meer
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2006 22:46 ]
Verwijderd
Dat worden dus Belgische spelers indien dit team niet in Nederland, maar in Belgie speeltQuintus schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 20:11:
[...]
Ook daarvoor geld dat 17 jarige spelers met matig positiespel (en een hoge conditie) binnen je krappe buget gaan passen.
Om loon te besparen koop je alleen Nederlandse spelers! Zoek met een skillraise tool naar spelers die al hoog matig in skill zijn.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2006 22:55 ]
Ok, heb daar niet zo'n kijk op. Dan gaan die spelers er wel voor minder uit dan ik dacht.Sandyman538 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 20:53:
[...]
Als die speler 200 a 300k op zou brengen, dan zou ik allang multi miljonair zijn
Mijn uitstekend scoren bovennatuurlijk sh gaat er niet uit voor 279k, en dan zit je toch al snel een main skill hoger. Ik denk dat deze rond de 120k op gaat brengen (met een beetje geluk)...
Inderdaad, ik had er met positiespel (spelmaken) wel rekening mee gehoudenVerwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 22:54:
[...]
Dat worden dus Belgische spelers indien dit team niet in Nederland, maar in Belgie speeltMaar verder kloppen de tips natuurlijk wel
Ik ben benieuwd of er nog mensen hier van nickname veranderen na de merge van frontpage en forum morgen. Als het goed is blijft de mijne gelijk.
[ Voor 50% gewijzigd door Quintus op 17-10-2006 00:04 ]
Unknown
Verwijderd
Mijn ploegje draait best aardig dit seizoen. Sta weer netjes in de top 4 (4de ja
Hallo heb je die overkappingen gezien van mijn stadion?H2opoloër schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:12:
35183 fans trotseren de gutsende regen in De Scholver
leuk hé, ik snap het wel
Verwijderd
Ze moeten er natuurlijk wel eerst naar toe. Mijn overkapping is lekker veel groter-CKY2K- schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:16:
[...]
Hallo heb je die overkappingen gezien van mijn stadion?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2006 16:27 ]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Hmm inmiddels bij Plan 3© hehe
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
RaarVerwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:09:
ik heb nog steeds geen friendlyzo wordt het de volgende keer meedoen met de gotcup wel weer een overweging waard...
Misschien is 2 rondes wel te veel en moeten we gewoon 1 voor ronde hebben. De intresse is misschien wel weg bij velen??
Heb je dat al niet eens eerder gevraagd?Damien2004 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:55:
Weet iemand misschien wat bekende klaverjas teams of teams die aan klaverjassen doen? Voor positiespel zoek ik wat teams
Ik klaverjas wel eens op positieespel, momenteel niet echt door een reorganisatie van het team. Er zijn er wel meer hier trouwens die klaverjassen c.q skilltraden.
Unknown
Unknown
Verwijderd
Aankondigingen voor Hattrick
18-10-2006 The new deal
Tijdens haar persconferentie van gisteren maakte de Hattrick Football Association (HFA) bekend dat volgend seizoen een aantal ecomische wijzigingen zullen plaatsgrijpen. Eerst en vooral kwam het tot een akkoord met een computerfabricant die fors zal investeren in de HFA. Dit geld zal rechtstreeks in de zakken van de Hattrickteams belanden. De HFA tekende ook een nieuw contract met de Global Agent Organisation (GAO), verantwoordelijk voor de spelersmakelaars. Deze organisatie ging akkoord met het voorstel van lagere commissies voor haar makelaars. Daarnaast besliste de HFA nog om de interestvoeten van de banken te verlagen.
- "We zijn zeer verheugd om deze overeenkomsten te mogen aankondigen. Later volgen de precieze details. De globale economie van Hattrick is gezond, de hoeveelheid geld per ploeg neemt toe en het nieuwe sponsorcontract zal deze situatie verder verbeteren. We hopen ook dat de transfermarkt een positieve injectie krijgt door de lagere commissies en rentevoeten."
Verwijderd
Komend week nog even een mid-trainee en een spits (misschien ook nog een nieuwe keeper of verdediger) vastleggen en dan rustig aandoen richting volgend seizoen. Maar of de markt aan gaat trekken weet ik zo net nog niet. Oke je inkomsten gaan omhoog, maar uit het verhaal blijkt ook al dat het vermogen per club toch al groeide. Misschien dat de rente iets uitmaakt, maar vraag me af hoeveel mensen daar echt opletten.Quintus schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:01:
Dan is het dus zaak voor de tijd je upgrades rond te hebben als volgend seizoen de prijzen weer gaan stijgen.
Dus ik wacht na mijn versterkingen gewoon even af en we zien wel wat er gaat gebeuren.
[ Voor 73% gewijzigd door Quintus op 18-10-2006 17:09 ]
Unknown
Tijd voor een preekVerwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 19:11:
/me is weer terug uit Brazilië
Excuses voor het ontbreken in de GoT Cup.

Je mag Hein wel een kusje geven
Ennuh, welkom terug.
[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 18-10-2006 19:22 ]
9 trainees van mij zijn dit seizoen geblesseerd geraakt én NUL niet-trainees

Verwijderd
deze plannen hebben invloed op de markt, maar niet ten gunste.-CKY2K- schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:13:
Hey mensen het lijkt erop dat de mods ingrijpen in de economie, volgend seizoen wat aanpassingen, lijkt mij wel positief! Nu nog hopen dat de transferlist hier goed op reageert...
je zou je de transferkosten moeten verhogen niet verlagen zodat mensen minder snel spelers verkopen. dan wordt de markt weer wat stabieler: minder vraag naar spelers, prijzen stijgen.
je moet juist de rente op je clubkas verhogen zodat mensen minder snel uitgeven doen en het geld op de bank houden: minder vraag naar spelers, prijzen stijgen.
oftewel. het zijn uiterst slechte ideeen als je vanuit de markt redeneert. het wordt er dus alleen maar slechter van. uiteraard is dit theorie, maar ik zie hier geen heil in. kansloos. er zit zeker geen econoom daar in dat HT team he?
Aan de andere kant kun je ook stellen dat met meer geld men hoger kan bieden en daarmee de prijzen gemiddeld stijgen.Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 20:30:
[...]
deze plannen hebben invloed op de markt, maar niet ten gunste.
je zou je de transferkosten moeten verhogen niet verlagen zodat mensen minder snel spelers verkopen. dan wordt de markt weer wat stabieler: minder vraag naar spelers, prijzen stijgen.
je moet juist de rente op je clubkas verhogen zodat mensen minder snel uitgeven doen en het geld op de bank houden: minder vraag naar spelers, prijzen stijgen.
oftewel. het zijn uiterst slechte ideeen als je vanuit de markt redeneert. het wordt er dus alleen maar slechter van. uiteraard is dit theorie, maar ik zie hier geen heil in. kansloos. er zit zeker geen econoom daar in dat HT team he?
Unknown
Van economie heb je weinig kaas gegetenVerwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 20:30:
[...]
[knip]
minder vraag naar spelers, prijzen stijgen.
/▌
Verwijderd
We gaan de laatste groeps fase in. Deze week helaas 2 wo's waarvan 1 met beide teams die een friendly hebben geregeld. Gelukkig is er contact met mij geweest van één manager en die heeft dan ook de punten hier voor gekregen.
Daarnaast de situatie met Wubmaster die 2 weken weg was en dus al 2 wedstrijden met 5-0 heeft verloren. Ik wil hem verzoeken die laatste match wel te spelen maar om de groepsfase eerlijk te laten noteer ik 5-0 verlies.
Dan na de laatste wedstrijd zal ik zorgen dat die zelfde avond na 23:00 ergens rond 23:30 de 1/8 finales bekend zijn. Alle nummmers 1 en de 2 beste nummers 2 spelen de kwart finale.
Succes allemaal zondag en succes woensdag om die 1/8 finale te halen.
Verwijderd
dat krijg je na een dag werken dan kan ik niet meer nadenken...
in een oververzadigde markte nóg meer geld pompen, werkt mijns inziens niet echt. beter zorg je dat de mensen de hand op de knip houden zodat de markt zich weer wat kan herpakken en de prijzen weer naar een wat normaler niveau stijgen. tenzij ze ook de salarissen aanpakken. dan is het weer rechtevenredig. een ton per week betalen voor een speler die er hooguit 15 waard is.. ja hoelang is dat rendabel?
we gaan het allemaal meemaken...
@abatti: dat kan inderdaad ook. alleen zou ik dat bij de markt zoals ie nu is juist niet doen. inflatie gevaar: prijzen nog meer dalen
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 23:21 ]
Verwijderd
No problemo.Damien2004 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 22:39:
GOT CUP
Daarnaast de situatie met Wubmaster die 2 weken weg was en dus al 2 wedstrijden met 5-0 heeft verloren. Ik wil hem verzoeken die laatste match wel te spelen maar om de groepsfase eerlijk te laten noteer ik 5-0 verlies.
Sorry wub maar het leek mij het eerlijkste om te doen... welkom terug trouwens
Verwijderd
Verwijderd
ik gun je 1 ding, kampioen worden, en dan het p/d duel tegenmij
dat wordt dan zeker +100 blesures voor mij
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 13:29 ]
Unknown
Verwijderd
srry jongens maar kben beetje chaga door toetsweek
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 22:26 ]
Verwijderd
Werkelijk ik dacht dat je altijd zo wasH2opoloër schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 22:24:
srry jongens maar kben beetje chaga door toetsweek
Verwijderd
dat duel is wel een zekerheidje voor mij gok ik zo. zeker nu je je 2 beste mids verkocht hebtH2opoloër schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 13:28:
wacht nog maar af..........
ik gun je 1 ding, kampioen worden, en dan het p/d duel tegenmij
dat wordt dan zeker +100 blesures voor mij
ik moest mijn erg leuke winger verkopen door geldgebrek begin seizoen en heb nu maar een schim van die speler teruggehaald:
Sérgio da Luz
TSI = 2 710, 21 jaar, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider [Krachtig]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
ach je moet wat. ik speel nu best vaak FTW dus dan is ie wel prima. ik wilde ook nog een paar ton op de bank houden voor de salarissen.
ik ga zo 1 of 2 mids verkopen of ik nou veel voor krijg of niet. ze moeten weg. wel grappig dat mijn bov nat mid van 21 minder waard is dan mijn 20 jr wereldklasse. of zou het komen doordat die ene matig passen heeft en die ander matig def? dat is altijd wat minder waard. maar toch... zouden ze evenveel waard moeten zijn ofzo...
trouwens wel grappig mijn team is nu 20m waard terwijl dat een half jaar terug nog 23m was ofzo en ik niks heb verkocht en flink heb doorgetrained
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 23:02 ]
Vorm: +3/-0
Vleugel: +1 Wonderbaarlijk scoren/Formidable Vleugel
Vorm: +6/-2
TSI: +3510/-1910
Zeer te vreden over de huidige vorm van mijn team
pm + 2 (18 jaar formidabel + 19 jaar uitmuntend)
vorm + 3 / - 6
tsi + 570 / -890 (komt vooral door een blessure van 3 weken die meteen - 530 gaat
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Verwijderd
pm: +2 (1 skilltrade van briljant naar wonderbaarlijk met redelijk passen
tsi: +3790/-9230
conditie: -2
ervaring: +1
man o man 2e week achter elkaar dat ik in tsi! achteruit ga
mijn spitsen waren uitstekend en redelijk in vorm, nu is het zwak en redelijk
en laat ik nou nu zondag moeten winnen
Verwijderd
Vorm: +8/-6
PM: +2 (20j naar briljant, 22j winger naar goed)
Conditie: -4 (laagste nog steeds redelijk)
Conditie: 33 (+33/-)
Vorm: -8 (+2/-10)
Leek me handiger nu op conditie te trainen omdat conditie invloed heeft op het salaris en de conditie dan niet in week 1 op zijn hoogst moet zijn
/▌
Tja, maar nu heb je 2 wedstrijden in de week en kan je dus ook normaal trainen. In het tussenseizoen heb je maar 1 wedstrijd en verspil je dus minder normale training als je conditie traint!Marzman schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:26:
TSI: 9160 (+10110/-950)
Leek me handiger nu op conditie te trainen omdat conditie invloed heeft op het salaris en de conditie dan niet in week 1 op zijn hoogst moet zijn
Verwijderd
TU:
TSI + 19.390 / -1.470

Vorm +4 /-3
PM +1 19jr briljant, goed def. iemand interesse om deze op def te trainen?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 11:47 ]
volgens mij heeft conditie invloed op het tsi, maar totaal geen invloed op het loon, zoals bv SH. ik kan er naast zitten.Marzman schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:26:
TSI: 9160 (+10110/-950)
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Verwijderd
Ik vlieg morgenmiddag weg voor een weekje Turkije en wil dan toch even mijn opstelling gemaakt hebben.
Alvast bedankt
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
Verwijderd
ik zat dinsdagavond met het zweet in mijn bilnaat de meest kansloze teams uit te dagen en dat ben ik niet nog een keer van plan
Verwijderd
@hein, je moet ff advertentie zetten en je krijgt er stuk of 30. vind ik altijd erg vermakelijk
en dan heb ik ook al hele zooi doorgelezenCLUBGEBEURTENISSEN
La cresta de la ola heeft je uitgedaagd
forza rotterdam heeft je uitgedaagd
KUPINECKI heeft je uitgedaagd
A.C.Bacco heeft je uitgedaagd
toulouse_FC heeft je uitgedaagd
Serbian Paratroopers heeft je uitgedaagd
Fc Gnagdoen heeft je uitgedaagd
FC Juventus S.P.A 1897 heeft je uitgedaagd
come va, va heeft je uitgedaagd
mrponkiese fc heeft je uitgedaagd
den derde heeft je uitgedaagd
Kloppo05 heeft je uitgedaagd
Joselito da MTV heeft je uitgedaagd
FC Galacticas heeft je uitgedaagd
real crigno heeft je uitgedaagd
A.S. LUDRES heeft je uitgedaagd
floridia heeft je uitgedaagd
Scoremachine heeft je uitgedaagd
LOS BOFIOS heeft je uitgedaagd
FC Taps-Esbjerg heeft je uitgedaagd
1.FC Reckenfeld 06 heeft je uitgedaagd
Blacksharks heeft je uitgedaagd
trampers heeft je uitgedaagd
Ligt aan de prijs en de waarde van mijn 22-jarige wonderbaarlijk/formidabel verdedigende mid. Als ik die kan slijten heb ik zeker interesse.Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:46:
@marzman: lekker bezig. minimaal een ton of 5 door de put gegooidhoewel met de hudige prijzen...
TU:
TSI + 19.390 / -1.470![]()
Vorm +4 /-3
PM +1 19jr briljant, goed def. iemand interesse om deze op def te trainen?
Verwijderd
De deadline ligt nu op zondag neem ik aan om ook mensen die 1x per week inloggen (bij de wedstrijden) een kans te geven om mee te doen. Daarbij heb ik op zondagavond/maandagmorgen nog een winstgevend tripje naar het buitenland kunnen regelen. Dus alleen maar kansloze teams blijven er niet over, maar als je op dinsdag nog niets geregeld hebt word het inderdaad krap.Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:33:
Ik vind dat die deadline moet worden ingekort. Het is niet echt makkelijk om dinsdagavond als je thuis komt nog even een friendly te regelen. Iedereen hier komt gemiddeld 4-5x per week op HT, of beter 4-5 keer per dagdus ik vind dat die deadline best op vrijdag of op zaterdagavond kan.
ik zat dinsdagavond met het zweet in mijn bilnaat de meest kansloze teams uit te dagen en dat ben ik niet nog een keer van plan
Verwijderd
Dat maakt voor spelhervatten niet uit zolang ik geen walkover's organiseerCoca-Cola schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:59:
[...]
Tja, maar nu heb je 2 wedstrijden in de week en kan je dus ook normaal trainen. In het tussenseizoen heb je maar 1 wedstrijd en verspil je dus minder normale training als je conditie traint!
/▌
Verwijderd
Ik zeg niet dat ik dat doe , maar als je de cup open stelt voor niet Fed-members moet je toch watVerwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:55:
je bent geen GoT fed lid waardig als je alleen op zondag inlogged. ga je schamen! ik spuug op zulke laffe users
De eerste ronde waren er 0 wo's en de 2de ronde zijn er tot nu toe 2 of 3 geweest dacht ik. Vraag is denk ik eerder waar komt dit door en wat te doen om dit te voorkomen?
We geven nu wel heel snel niet fed leden de schuld maar dat is natuurlijk niet echt eerlijk aangezien 2 wo's door wub zijn veroorzaakt en 1 wo door iemand anders dunno wie het meer was
Afijn ik persoonlijk denk dat de oorzaak ligt bij de 2 voor rondes dat de intresse snel verloren is. Kortom volgend jaar dus maar 1 groeps fase en dan daarna de af val race als oplossing.
Ik zal binnenkort even een poll openen op het interne forum met wat dingen om dit te verbeteren. Al met al denk ik dat met de 1 echte WO het nog wel mee valt in totaal....
Verwijderd
wat je ook kan doen is de poules groter maken(en dus minder in totaal) zodat er langer doorgevoetbald kan worden. dan maak je een aparte poule voor de teams die later instromen. die zijn ook vaak beter en dus onderling meer concurrentie en gaan er minder goeie teams door. zo hou je het voor de mindere teams ook leuk: en ze voetballen langer mee in de poule en ze maken een kans om eens wat verder te komen.
zo zeg wat een ideeen op de vroege ochtend! ben aan het leren
Verwijderd
Verwijderd
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Verwijderd
Hij heeft niet-bestaand ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 80
Sja aanval is de beste verdediging he! Met 2 mids worden je spitsen ook niet echt van ballen voorzienPewwy schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 20:50:
Grom, 5-2-3 leek leuk uit te pakken, totdat ik 2 ballen in de 45e minuut tegen kreeg en 4-1 achter kwam. Winst tegen de koploper zit er dus niet in
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
en sta ook nog maar 0-1 voor en dat zou toch echt wel een nulletje of 4, 5 mogen worden.
Daarom is die counter zo handig, als er gescoord wordtBrainpower schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 20:53:
[...]
Sja aanval is de beste verdediging he! Met 2 mids worden je spitsen ook niet echt van ballen voorzien
Verwijderd
"Bij aanvang dacht United de wedstrijd al op zak te hebben. "
daar gaat mijn bb met 30-40% omlaag en dan alsnog 60% bb hebben
anders was het dus een huge assrape geworden. nu een kleintje. ik loop nog steeds 3 doelpunten achter op de nr 1 en ook al win ik dus van hem laatste wedstrijd dan nog kom ik er niet met doelsaldo
kutzooi
@speedy: eerst als een laffe hond counteren en dan ook nog miepen dat je niet genoeg counters krijgt? wat wil je dan? 10 per wedstrijd?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 22:44 ]
Verwijderd
Aan de andere kant begnit mijn mid eindelijk eens een beetje in vorm te raken. Maarja of dat dan over 4 weken nog zo is...
Pewwy als jij die speler nog wilt kopen hij staat op de TL. 1.75m doe ik er nog een mooie strik om ook.
Grote poules lijkt mij op zich ook wel leuk en ook haalbaar. Daarnaast vergroot het de kans om tegen mij te spelen
Maar erhm grote pouls is inderdaad een optie alleen is de vraag dan willen de deelnemers bijvoorbeeld 6 of 8 voor wedstrijden spelen? Of moeten we de afval race eerder beginnen? Bijvoorbeeld 6 groeps wedstrijden en dan een afval race dus verliezen is uitgeschakeld?
Ik zal eens kijken wanneer ik effe wat tijd heb om die vragen op een rij te zetten en een mooi onderzoekje te doen
Verwijderd
Verwijderd
Jij hebt een ouwe bok van 22, die van mij is 19 en nog perfect trainbaar op pm of def. dát is het verschilPewwy schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:08:
Ga je er nooit voor krijgen man, mijn wonderbaarlijk/formidabel van 22 staat voor 2 miljoen, gisteren ging er een vergelijkbare uit voor 1,25 miljoenMocht ik hem verkopen dan denk ik er over na, maar waarschijnlijk heb ik het geld niet.
Als ik jou was zou ik een vast schema maken, wat elk seizoen hetzelfde is. Als je standaard met poules van 6 teams speelt, betekent dit 5 wedstrijden per team. Verder kun je afhankelijk van het aantal deelnemers alleen de groepswinnaars door laten gaan, of misschien ook nog de beste nummer 2.
Als je dan vantevoren afspreekt dat na de poules, de kwartfinales beginnen, dan heb je na de poulewedstrijden dus nog 8 teams over die knock out gaan doen. Dat duurt dan nog 3 rondjes.
Als je de GoT Cup dan in ronde 5 laat beginnen (van de competitie) dan ben je in ronde 13 klaar. Prachtig schema toch, of niet? Ik zou in ieder geval gaan voor een meer gestandaardiseerd schema. Zodat iedereen al weet voor wanneer hij/zij zich in moet schrijven.
Just my 2 cents.
HODL
Verwijderd
Erhm effe kijken ik denk dat ronde 5 te vroeg is omdat nog veel teams mee doen met de knvpruts beker. Zowiezo is het een streven om in speelronde 14 klaar te zijn met de cup zodat een ieder nog 2 matches heeft om tegen vrienden e.d. te spelen.
Pouls van 6 teams lijkt me wel redelijk en met 40 deelnemers krijg je dus 6 tot 7 pouls. Waar dan één poul helaas niet 6 teams kan bevatten.
Maar een goed punt dus ik werk dat verder uit.
Als we uit gaan van 7 pouls wat denk ik wel maximaal is dan gaan de nummer 1 en 2 door naar de knock out. Dat betekend dan 14 teams. Daarmee is er nog plek voor 2 teams om te beginnen met de knock out fase. Deze laat ik binnen stromen door een kockout systeem voor de sterkere teams die het in één tegen één duels mogen opnemen tegen elkaar
Klinkt dat goed?
Verwijderd
mwoa briljant moet makkelijk lukken op zijn 22e. anyway. niet mijn probleemPewwy schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:00:
Tegen de tijd dat hij 22 is, is hij hoogstens uitmuntend def. En dan gaat hij niet veel meer doen
En wie moet dat weer programmeren?Damien2004 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:42:
Goed goedLaat de ideeën maar binnen stromen, ranglijst is een uber idee! En ergens lekker pimpen zodat een ieder hem kan zien
Erhm effe kijken ik denk dat ronde 5 te vroeg is omdat nog veel teams mee doen met de knvpruts beker. Zowiezo is het een streven om in speelronde 14 klaar te zijn met de cup zodat een ieder nog 2 matches heeft om tegen vrienden e.d. te spelen.
Pouls van 6 teams lijkt me wel redelijk en met 40 deelnemers krijg je dus 6 tot 7 pouls. Waar dan één poul helaas niet 6 teams kan bevatten.
Maar een goed punt dus ik werk dat verder uit.
Als we uit gaan van 7 pouls wat denk ik wel maximaal is dan gaan de nummer 1 en 2 door naar de knock out. Dat betekend dan 14 teams. Daarmee is er nog plek voor 2 teams om te beginnen met de knock out fase. Deze laat ik binnen stromen door een kockout systeem voor de sterkere teams die het in één tegen één duels mogen opnemen tegen elkaar![]()
Klinkt dat goed?
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Tja daar heb ik zo'n mannetje voorBrainpower schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 17:38:
[...]
En wie moet dat weer programmeren?hehe
Denk toch dat het wel een uitdaging is
Dit topic is gesloten.