Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.190 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Coca-Cola schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:21:
[...]
Toch weer 25 bier. Je moet gewoon meer in een kroeg gaan drinken, dan is 25 euro in een keer niks meer ;)
Het gaat er niet om dat het onbetaalbaar is ofzo, maar ik vind 25 euro ook best veel voor een webspelletje (ik weet ook nog niet of ik ga verlengen als mijn supporter verloopt, het enige dat ik zal missen zijn de bookmarks).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 14:15:
[...]

Klopt nog steeds. De 'extra centrale middenvelder' presteert iets onder zijn niveau, en daarom kun je daar beter je slechtste mid neerzetten. Uit de regels:
Als je een speler repositioneert, gedraagt hij zich als elke andere speler die normaal op die positie zou staan, behalve dat hij zijn vaardigheden niet optimaal kan benutten (hij zal iets minder toevoegen als een "Extra centrale middenvelder" dan wanneer hij echt als centrale middenvelder was opgesteld). Dit komt omdat er teveel spelers op dezelfde plaats gaan lopen, waardoor ze elkaar voor de voeten gaan lopen.
Djeezes en daar kom ik dus nu pas achter na 8 seizoenen, lekker. Alle beetjes helpen natuurlijk, dus vanaf nu de mindere midd herpositioneren :)

Passen training is flink balen gezien de prijzen blijkbaar nog steeds een zakkende beweging maken, alhoewel er normaal gezien een stuk of 5 zouden moeten stijgen vrijdag.

Mijn directe stijging van VI naar V naar IV valt voorlopig al bij al mee. Ik zit wel met één WO team. Heb nu 12 punten en sta op de 4de plaats(en moet ook nog laatste match tegen WO team). De 6de plaats is dus zowiezo binnen, nu dus picen tot eind seizoen en dan de V'er verpulveren :)

We shall see....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:07
devv05 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 10:45:
Nostalgie als ik dit topic weer zie O+

Helaas al een tijdje niet meer actief in Hattrick, heb in de 3e divisie gespeeld, daarna gedegradeerd en had er toen geen zin meer in. Soms nog wel eens jammer, misschien dat ik ooit nog opnieuw begin ;)

1337s United O+
Leuk om zo nu en dan nog eens oud spelers hier rond te zien hangen!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the oh
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
wegens financiele problemen moet ik goeie spelers verkopen tegen een spotprijs.

wie komt eens een kijkje nemen want ik verkoop 21 spelers tegen zeer lage prijzen.

ploegnaam: ohgavere (516382)

[ Voor 8% gewijzigd door the oh op 16-10-2006 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 16:00

Quintus

Eg wel! Dus....

the oh schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 18:30:
wegens financiele problemen moet ik goeie spelers verkopen tegen een spotprijs.

wie komt eens een kijkje nemen want ik verkoop 21 spelers tegen zeer lage prijzen.

ploegnaam: ohgavere (516382)
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Ik kan je garanderen en meerderen met mij hier dat je bovenstaande 18jarige speler met die stats niet gaan verkopen.

Als je dit soort spelers gaat proberen te verkopen met een startbedrag van 0k- 25k ga je nooit uit je financiele zorgen komen. Gebruik de Transfervergelijking om te kijken wat ze echt waard zijn. Zijn je financiele zorgen dermate, dan list je spelers voor 0 euro.

Nu kost het listen van de spelers je al meer dan sommigen met verkoop zullen opleveren. Spelers die voor minder dan 3500 euro gaan volgens de transferlijst kun je beter ontslaan, dat is goedkoper.

Hoe groot zijn je zorgen eigenlijk? Die spits met WC spelhervatten kon je er wel eens aardig uithalen.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je in deze situatie bent gekomen....... Wat heb je überhaupt getrained?

Ik zou zeggen lees ook even het saneringsartikel door uit de openingspost.

[ Voor 5% gewijzigd door Quintus op 16-10-2006 19:00 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Volgens mij kan je dat team beter failliet laten gaan. Als dat goed is dan ben ik volledig van het pad af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the oh
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Quintus schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 18:56:
[...]

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Ik kan je garanderen en meerderen met mij hier dat je bovenstaande 18jarige speler met die stats niet gaan verkopen.

Als je dit soort spelers gaat proberen te verkopen met een startbedrag van 0k- 25k ga je nooit uit je financiele zorgen komen. Gebruik de Transfervergelijking om te kijken wat ze echt waard zijn. Zijn je financiele zorgen dermate, dan list je spelers voor 0 euro.

Nu kost het listen van de spelers je al meer dan sommigen met verkoop zullen opleveren. Spelers die voor minder dan 3500 euro gaan volgens de transferlijst kun je beter ontslaan, dat is goedkoper.

Hoe groot zijn je zorgen eigenlijk? Die spits met WC spelhervatten kon je er wel eens aardig uithalen.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je in deze situatie bent gekomen....... Wat heb je überhaupt getrained?

Ik zou zeggen lees ook even het saneringsartikel door uit de openingspost.
ik ben nog maar een paar weken bezig en heb in het begin een paar cruciale fouten gemaakt.
mijn training staat ingesteld op verdedigen.
zoals ik begrepen heb moet ik dit een tijdje zo laten staan.
ik sta momenteel op - 177.000 in het rood.
hopelijk kan ik nog veel geld krijgen van deze speler:

Teemu Viirelä (116985573)
TSI=630, 20 jaar, slecht in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht. [Krachtig]

Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Spelmaken: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: wereldklasse

moet ik dan een aantal spelers gewoon ontslaan of zet ik ze gratis op de transfermarkt?
ik denk dat 22 a 25 spelers ideaal is en geen 33 zoals ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

the oh schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 19:09:
[...]

ik ben nog maar een paar weken bezig en heb in het begin een paar cruciale fouten gemaakt.

moet ik dan een aantal spelers gewoon ontslaan of zet ik ze gratis op de transfermarkt?
Spelers die niks opbrengen (of 1k )moet je gewoon ontslaan als ze wel wat waard zijn moet je ze natuurlijk verkopen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 16-10-2006 19:12 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

the oh schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 19:09:
[...]

Je spelhervatter gaat nog wel 200 a 300k opbrengen denk ik. Je kunt inderdaad de spelers die geen hoofdstats hoger of gelijk aan matig hebben sowieso wel ontslaan. Dat bespaart je loon. De overige te verkopen spelers list je net iets onder de gemiddelde prijs die de TL aangeeft of lager anders raak je ze nog niet kwijt.

Het saneren artikel al gevonden en doorgelezen?

Zo gauw je team weer clean is moet je een trainingskeuze hebben gemaakt en daar trainees bijkopen die in je budget vallen. 17jarige matig verdedigen ofzo gezien je weinig geld zult hebben.
Als je sneller een redelijk team wilt hebben (zoals de meeste beginners) is positiespel (spelmaken) misschien een betere optie maar die keuze is aan jouw. Ook daarvoor geld dat 17 jarige spelers met matig positiespel (en een hoge conditie) binnen je krappe buget gaan passen.
Om loon te besparen koop je alleen Belgische spelers! Zoek met een skillraise tool naar spelers die al hoog matig in skill zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Quintus op 16-10-2006 23:33 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Quintus schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 20:11:
[...]

Je spelhervatter gaat nog wel 200 a 300k opbrengen denk ik.
Als die speler 200 a 300k op zou brengen, dan zou ik allang multi miljonair zijn ;)

Mijn uitstekend scoren bovennatuurlijk sh gaat er niet uit voor 279k, en dan zit je toch al snel een main skill hoger. Ik denk dat deze rond de 120k op gaat brengen (met een beetje geluk)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:57:
[...]

Klopt, maar was eerst wel supporter. Schrok echter van de prijs, die kan i.m.o. toch echt een stuk lager. Zo'n 10 a 15 euro per jaar lijkt me veel redelijker. Maakt hattrick nog winst en is iedereen tevreden ;). Niet dat die 25 euro nou direct een probleem is, echter is 25 euro voor een student best veel geld.
gast schiet toch een eind op... ik jaagde er fluitend 800-900 euro alleen al aan drank en peuken en weet ik veel doorheen per maand in mijn top studententijd :) niet gaan liggen mauwen hé? IBG lening vol aan en knallen... ik had meer geld als student dan nu als arbeider... hoewel ik studeer nog steeds, nouja you get the point....

wilt er nog iemand een friendly? wubmaster reageert niet meer :(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2006 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 20:11:
[...]
Ook daarvoor geld dat 17 jarige spelers met matig positiespel (en een hoge conditie) binnen je krappe buget gaan passen.
Om loon te besparen koop je alleen Nederlandse spelers! Zoek met een skillraise tool naar spelers die al hoog matig in skill zijn.
Dat worden dus Belgische spelers indien dit team niet in Nederland, maar in Belgie speelt ;) Maar verder kloppen de tips natuurlijk wel :9

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2006 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Sandyman538 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 20:53:
[...]

Als die speler 200 a 300k op zou brengen, dan zou ik allang multi miljonair zijn ;)

Mijn uitstekend scoren bovennatuurlijk sh gaat er niet uit voor 279k, en dan zit je toch al snel een main skill hoger. Ik denk dat deze rond de 120k op gaat brengen (met een beetje geluk)...
Ok, heb daar niet zo'n kijk op. Dan gaan die spelers er wel voor minder uit dan ik dacht.
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 22:54:
[...]

Dat worden dus Belgische spelers indien dit team niet in Nederland, maar in Belgie speelt ;) Maar verder kloppen de tips natuurlijk wel :9
Inderdaad, ik had er met positiespel (spelmaken) wel rekening mee gehouden :D

Ik ben benieuwd of er nog mensen hier van nickname veranderen na de merge van frontpage en forum morgen. Als het goed is blijft de mijne gelijk.

[ Voor 50% gewijzigd door Quintus op 17-10-2006 00:04 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne blijft sowieso gelijk, want ik had geen frontpage nick. Dus het blijft wat het was d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Zo stelletje apen, hoe is het hier?
Mijn ploegje draait best aardig dit seizoen. Sta weer netjes in de top 4 (4de ja :P ) en had de 5de ronde beker bereikt (dat is toch al snel 5 rondes meer dan H3!N wat het natuurlijk tot een topprestatie maakt). Verder gebeurt er niet veel met mijn ploegje, handelen doe ik niet (geen tijd), dus ben gewoon lekker mids aan het trainen. Wel pas mijn stadion verbouwd, maar zelfs nu mijn sups in de wolken zijn en ik een topper speelde zondag zat mijn stadion nog lang niet vol (sterker nog, mijn oude stadion had niet eens vol gezeten), snap som niks van dit spelletje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

35183 fans trotseren de gutsende regen in De Scholver

leuk hé, ik snap het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
H2opoloër schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:12:
35183 fans trotseren de gutsende regen in De Scholver

leuk hé, ik snap het wel ;)
Hallo heb je die overkappingen gezien van mijn stadion? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:16:
[...]

Hallo heb je die overkappingen gezien van mijn stadion? ;)
Ze moeten er natuurlijk wel eerst naar toe. Mijn overkapping is lekker veel groter :9 , maar moet de wind niet aan de verkeerde kant staan anders worden ze nog nat :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2006 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Weet iemand misschien wat bekende klaverjas teams of teams die aan klaverjassen doen? Voor positiespel zoek ik wat teams :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Plan®? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hmm inmiddels bij Plan 3© hehe :p Nee hoor gewoon pure nieuwsgierigheid :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog steeds geen friendly :( zo wordt het de volgende keer meedoen met de gotcup wel weer een overweging waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

plaats gewoon een advertentie en je krijgt 20 uitnodigingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:09:
ik heb nog steeds geen friendly :( zo wordt het de volgende keer meedoen met de gotcup wel weer een overweging waard...
Raar :S

Misschien is 2 rondes wel te veel en moeten we gewoon 1 voor ronde hebben. De intresse is misschien wel weg bij velen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Tsja, we hebben het over Wub, misschien is hij het wel gewoon zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Damien2004 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:55:
Weet iemand misschien wat bekende klaverjas teams of teams die aan klaverjassen doen? Voor positiespel zoek ik wat teams :)
Heb je dat al niet eens eerder gevraagd?
Ik klaverjas wel eens op positieespel, momenteel niet echt door een reorganisatie van het team. Er zijn er wel meer hier trouwens die klaverjassen c.q skilltraden.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hey mensen het lijkt erop dat de mods ingrijpen in de economie, volgend seizoen wat aanpassingen, lijkt mij wel positief! Nu nog hopen dat de transferlist hier goed op reageert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Dan is het dus zaak voor de tijd je upgrades rond te hebben als volgend seizoen de prijzen weer gaan stijgen.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie niet direct of dit hier al gepost is, ma kom, blijkbaar positief nieuws voor de skilltraders....

Aankondigingen voor Hattrick
18-10-2006 The new deal
Tijdens haar persconferentie van gisteren maakte de Hattrick Football Association (HFA) bekend dat volgend seizoen een aantal ecomische wijzigingen zullen plaatsgrijpen. Eerst en vooral kwam het tot een akkoord met een computerfabricant die fors zal investeren in de HFA. Dit geld zal rechtstreeks in de zakken van de Hattrickteams belanden. De HFA tekende ook een nieuw contract met de Global Agent Organisation (GAO), verantwoordelijk voor de spelersmakelaars. Deze organisatie ging akkoord met het voorstel van lagere commissies voor haar makelaars. Daarnaast besliste de HFA nog om de interestvoeten van de banken te verlagen.
- "We zijn zeer verheugd om deze overeenkomsten te mogen aankondigen. Later volgen de precieze details. De globale economie van Hattrick is gezond, de hoeveelheid geld per ploeg neemt toe en het nieuwe sponsorcontract zal deze situatie verder verbeteren. We hopen ook dat de transfermarkt een positieve injectie krijgt door de lagere commissies en rentevoeten."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:01:
Dan is het dus zaak voor de tijd je upgrades rond te hebben als volgend seizoen de prijzen weer gaan stijgen.
Komend week nog even een mid-trainee en een spits (misschien ook nog een nieuwe keeper of verdediger) vastleggen en dan rustig aandoen richting volgend seizoen. Maar of de markt aan gaat trekken weet ik zo net nog niet. Oke je inkomsten gaan omhoog, maar uit het verhaal blijkt ook al dat het vermogen per club toch al groeide. Misschien dat de rente iets uitmaakt, maar vraag me af hoeveel mensen daar echt opletten.

Dus ik wacht na mijn versterkingen gewoon even af en we zien wel wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Teams zullen ook zonder het direct te weten, dat deze regels doorgevoerd gaan worden, meer geld overhouden en automatisch meer kunnen besteden.

[ Voor 73% gewijzigd door Quintus op 18-10-2006 17:09 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is weer terug uit Brazilië

Excuses voor het ontbreken in de GoT Cup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 19:11:
/me is weer terug uit Brazilië

Excuses voor het ontbreken in de GoT Cup.
Tijd voor een preek :O
Je mag Hein wel een kusje geven ;)

Ennuh, welkom terug.

[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 18-10-2006 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Goddomme ;( Dit begint wel heel ernstig te worden:
9 trainees van mij zijn dit seizoen geblesseerd geraakt én NUL niet-trainees :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:13:
Hey mensen het lijkt erop dat de mods ingrijpen in de economie, volgend seizoen wat aanpassingen, lijkt mij wel positief! Nu nog hopen dat de transferlist hier goed op reageert...
deze plannen hebben invloed op de markt, maar niet ten gunste.
je zou je de transferkosten moeten verhogen niet verlagen zodat mensen minder snel spelers verkopen. dan wordt de markt weer wat stabieler: minder vraag naar spelers, prijzen stijgen.
je moet juist de rente op je clubkas verhogen zodat mensen minder snel uitgeven doen en het geld op de bank houden: minder vraag naar spelers, prijzen stijgen.

oftewel. het zijn uiterst slechte ideeen als je vanuit de markt redeneert. het wordt er dus alleen maar slechter van. uiteraard is dit theorie, maar ik zie hier geen heil in. kansloos. er zit zeker geen econoom daar in dat HT team he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 20:30:
[...]

deze plannen hebben invloed op de markt, maar niet ten gunste.
je zou je de transferkosten moeten verhogen niet verlagen zodat mensen minder snel spelers verkopen. dan wordt de markt weer wat stabieler: minder vraag naar spelers, prijzen stijgen.
je moet juist de rente op je clubkas verhogen zodat mensen minder snel uitgeven doen en het geld op de bank houden: minder vraag naar spelers, prijzen stijgen.

oftewel. het zijn uiterst slechte ideeen als je vanuit de markt redeneert. het wordt er dus alleen maar slechter van. uiteraard is dit theorie, maar ik zie hier geen heil in. kansloos. er zit zeker geen econoom daar in dat HT team he?
Aan de andere kant kun je ook stellen dat met meer geld men hoger kan bieden en daarmee de prijzen gemiddeld stijgen.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 20:30:
[...]
[knip]
minder vraag naar spelers, prijzen stijgen.
Van economie heb je weinig kaas gegeten ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik van economie begrijp is dat het altijd net anders loopt dan werd voorspeld. Maar de theorie is volgens mij dat het zo onaantrekkelijk wordt om je geld op de bank te houden. Dus ga je het uitgeven. Dus in plaats van dat 1 iemand zijn geld wil uitgeven, en een bod van 1 miljoen doet op een speler, zijn er nu nog 5 die hun geld ook kwijt willen, en ook een bod doen, van 1.1, 1.2, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
GOT CUP

We gaan de laatste groeps fase in. Deze week helaas 2 wo's waarvan 1 met beide teams die een friendly hebben geregeld. Gelukkig is er contact met mij geweest van één manager en die heeft dan ook de punten hier voor gekregen.
Daarnaast de situatie met Wubmaster die 2 weken weg was en dus al 2 wedstrijden met 5-0 heeft verloren. Ik wil hem verzoeken die laatste match wel te spelen maar om de groepsfase eerlijk te laten noteer ik 5-0 verlies.

Dan na de laatste wedstrijd zal ik zorgen dat die zelfde avond na 23:00 ergens rond 23:30 de 1/8 finales bekend zijn. Alle nummmers 1 en de 2 beste nummers 2 spelen de kwart finale.

Succes allemaal zondag en succes woensdag om die 1/8 finale te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:05:
[...]

Van economie heb je weinig kaas gegeten ;)
dat krijg je na een dag werken dan kan ik niet meer nadenken... :) feit blijft wel dat je juist eerder de bestedingen moet terugdringen dan bevorderen. dat laaste doen ze met die nieuwe maatregelen.

in een oververzadigde markte nóg meer geld pompen, werkt mijns inziens niet echt. beter zorg je dat de mensen de hand op de knip houden zodat de markt zich weer wat kan herpakken en de prijzen weer naar een wat normaler niveau stijgen. tenzij ze ook de salarissen aanpakken. dan is het weer rechtevenredig. een ton per week betalen voor een speler die er hooguit 15 waard is.. ja hoelang is dat rendabel?

we gaan het allemaal meemaken...

@abatti: dat kan inderdaad ook. alleen zou ik dat bij de markt zoals ie nu is juist niet doen. inflatie gevaar: prijzen nog meer dalen :) maarja daar kan je weer over discussieren...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 22:39:
GOT CUP

Daarnaast de situatie met Wubmaster die 2 weken weg was en dus al 2 wedstrijden met 5-0 heeft verloren. Ik wil hem verzoeken die laatste match wel te spelen maar om de groepsfase eerlijk te laten noteer ik 5-0 verlies.
No problemo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sorry wub maar het leek mij het eerlijkste om te doen... welkom terug trouwens :) We waren even bang dat je zou gaan stoppen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Inderdaad, maar stoppen zonder hier gedag te zeggen kan natuurlijk helemaal niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat wub gewoon even moest bijkomen na het 6-1 verlies tegen mij. wel HEEL toevallig dat ie sinds toen ineens niet meer inlogde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is idd een vernedering tegen iemand die zo snel uit de beker ligt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik begin jou een beetje beu te worden knul ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wacht nog maar af.......... :9

ik gun je 1 ding, kampioen worden, en dan het p/d duel tegenmij ;)

dat wordt dan zeker +100 blesures voor mij :)

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Stelletje pestkoppen :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kom jij weer aan met je Von Dutch team, die laatste staat in de V ;)

srry jongens maar kben beetje chaga door toetsweek :(

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 22:24:
srry jongens maar kben beetje chaga door toetsweek :(
Werkelijk ik dacht dat je altijd zo was >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 13:28:
wacht nog maar af.......... :9

ik gun je 1 ding, kampioen worden, en dan het p/d duel tegenmij ;)

dat wordt dan zeker +100 blesures voor mij :)
dat duel is wel een zekerheidje voor mij gok ik zo. zeker nu je je 2 beste mids verkocht hebt :) kampioen worden kan nog wel, maar de kans is toch wel erg klein hoor. daarom ga ik nu aan mijn doelsaldo werken door 3-4-3 te spelen.

ik moest mijn erg leuke winger verkopen door geldgebrek begin seizoen en heb nu maar een schim van die speler teruggehaald:

Sérgio da Luz
TSI = 2 710, 21 jaar, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider [Krachtig]

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

ach je moet wat. ik speel nu best vaak FTW dus dan is ie wel prima. ik wilde ook nog een paar ton op de bank houden voor de salarissen.
ik ga zo 1 of 2 mids verkopen of ik nou veel voor krijg of niet. ze moeten weg. wel grappig dat mijn bov nat mid van 21 minder waard is dan mijn 20 jr wereldklasse. of zou het komen doordat die ene matig passen heeft en die ander matig def? dat is altijd wat minder waard. maar toch... zouden ze evenveel waard moeten zijn ofzo...

trouwens wel grappig mijn team is nu 20m waard terwijl dat een half jaar terug nog 23m was ofzo en ik niks heb verkocht en flink heb doorgetrained ;) heerlijk die martk

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mmm, mijn mid is gestegen naar formidabel verdedigen, gecombineerd met goed conditie en wonderbaarlijk positiespel moet hij een leuk bedrag opleveren lijkt me. Iemand een idee waar ik hem ongeveer voor moet listen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:31
TU, eindelijk weer een beetje ok:
Vorm: +3/-0
Vleugel: +1 Wonderbaarlijk scoren/Formidable Vleugel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Scoren: +2
Vorm: +6/-2
TSI: +3510/-1910

Zeer te vreden over de huidige vorm van mijn team :) gemiddeld nu: 6.19 en als ik mij goed kan herinneren is dit een record voor SU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 09:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

tu kon best wel beter.....

pm + 2 (18 jaar formidabel + 19 jaar uitmuntend)
vorm + 3 / - 6
tsi + 570 / -890 (komt vooral door een blessure van 3 weken die meteen - 530 gaat :( )h

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vorm: +7/-9
pm: +2 (1 skilltrade van briljant naar wonderbaarlijk met redelijk passen :) )
tsi: +3790/-9230
conditie: -2
ervaring: +1

man o man 2e week achter elkaar dat ik in tsi! achteruit ga :S
mijn spitsen waren uitstekend en redelijk in vorm, nu is het zwak en redelijk :(
en laat ik nou nu zondag moeten winnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TSI: +2010/-1350
Vorm: +8/-6
PM: +2 (20j naar briljant, 22j winger naar goed)
Conditie: -4 (laagste nog steeds redelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

TSI: 9160 (+10110/-950)
Conditie: 33 (+33/-)
Vorm: -8 (+2/-10)

Leek me handiger nu op conditie te trainen omdat conditie invloed heeft op het salaris en de conditie dan niet in week 1 op zijn hoogst moet zijn :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Marzman schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:26:

Leek me handiger nu op conditie te trainen omdat conditie invloed heeft op het salaris en de conditie dan niet in week 1 op zijn hoogst moet zijn :)
Tja, maar nu heb je 2 wedstrijden in de week en kan je dus ook normaal trainen. In het tussenseizoen heb je maar 1 wedstrijd en verspil je dus minder normale training als je conditie traint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@marzman: lekker bezig. minimaal een ton of 5 door de put gegooid :) hoewel met de hudige prijzen...

TU:
TSI + 19.390 / -1.470 8)7
Vorm +4 /-3
PM +1 19jr briljant, goed def. iemand interesse om deze op def te trainen?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:05
Marzman schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:26:

volgens mij heeft conditie invloed op het tsi, maar totaal geen invloed op het loon, zoals bv SH. ik kan er naast zitten.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

feit blijft dat je er zometeen 2 uiterst geschikte weken voor hebt en je nu mega je training aan het verneuken bent. dat salaris stijgt toch wel dus of dat nou +50k is of + 60K is. (als de conditie invloeden al zo groot zijn hoor, wat ik betwijfel). en een normale week maximaal trainen is toch wel 400-500k aan spelers stijging overall. dus simpel sommetje: niet echt slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat lekker H3!N, wat heb jij uitgespookt dat je tsi zo hard aan het stijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja vorige week ook al bijna 14k omhoog. geen idee. de vorm was al vrij hoog. komt grotendeels ook door mijn middenvelder. die is 10k omhoog gegaan na van matig>redelijk. dan gaat het hard. verder omdat ik niks verkoop hoop spelers die allemaal maximaal trainen en inmiddels allemaal best goed zijn(en dus veel tsi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

Zou de eigenaar van godenzoon.nl (als hij hier al komt) de uitdaging voor de GoT cup even willen accepteren?

Ik vlieg morgenmiddag weg voor een weekje Turkije en wil dan toch even mijn opstelling gemaakt hebben.

Alvast bedankt :P

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat die deadline moet worden ingekort. Het is niet echt makkelijk om dinsdagavond als je thuis komt nog even een friendly te regelen. Iedereen hier komt gemiddeld 4-5x per week op HT, of beter 4-5 keer per dag ;) dus ik vind dat die deadline best op vrijdag of op zaterdagavond kan.

ik zat dinsdagavond met het zweet in mijn bilnaat de meest kansloze teams uit te dagen en dat ben ik niet nog een keer van plan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

conditie heeft wel invloed op loon, alleen bij middenvelders. misschien ook wingers

@hein, je moet ff advertentie zetten en je krijgt er stuk of 30. vind ik altijd erg vermakelijk :)
CLUBGEBEURTENISSEN
La cresta de la ola heeft je uitgedaagd
forza rotterdam heeft je uitgedaagd
KUPINECKI heeft je uitgedaagd
A.C.Bacco heeft je uitgedaagd
toulouse_FC heeft je uitgedaagd
Serbian Paratroopers heeft je uitgedaagd
Fc Gnagdoen heeft je uitgedaagd
FC Juventus S.P.A 1897 heeft je uitgedaagd
come va, va heeft je uitgedaagd
mrponkiese fc heeft je uitgedaagd
den derde heeft je uitgedaagd
Kloppo05 heeft je uitgedaagd
Joselito da MTV heeft je uitgedaagd
FC Galacticas heeft je uitgedaagd
real crigno heeft je uitgedaagd
A.S. LUDRES heeft je uitgedaagd
floridia heeft je uitgedaagd
Scoremachine heeft je uitgedaagd
LOS BOFIOS heeft je uitgedaagd
FC Taps-Esbjerg heeft je uitgedaagd
1.FC Reckenfeld 06 heeft je uitgedaagd
Blacksharks heeft je uitgedaagd
trampers heeft je uitgedaagd
en dan heb ik ook al hele zooi doorgelezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:46:
@marzman: lekker bezig. minimaal een ton of 5 door de put gegooid :) hoewel met de hudige prijzen...

TU:
TSI + 19.390 / -1.470 8)7
Vorm +4 /-3
PM +1 19jr briljant, goed def. iemand interesse om deze op def te trainen?
Ligt aan de prijs en de waarde van mijn 22-jarige wonderbaarlijk/formidabel verdedigende mid. Als ik die kan slijten heb ik zeker interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:33:
Ik vind dat die deadline moet worden ingekort. Het is niet echt makkelijk om dinsdagavond als je thuis komt nog even een friendly te regelen. Iedereen hier komt gemiddeld 4-5x per week op HT, of beter 4-5 keer per dag ;) dus ik vind dat die deadline best op vrijdag of op zaterdagavond kan.

ik zat dinsdagavond met het zweet in mijn bilnaat de meest kansloze teams uit te dagen en dat ben ik niet nog een keer van plan ;)
De deadline ligt nu op zondag neem ik aan om ook mensen die 1x per week inloggen (bij de wedstrijden) een kans te geven om mee te doen. Daarbij heb ik op zondagavond/maandagmorgen nog een winstgevend tripje naar het buitenland kunnen regelen. Dus alleen maar kansloze teams blijven er niet over, maar als je op dinsdag nog niets geregeld hebt word het inderdaad krap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Tsja, maar als je meespeelt in een friendly cup ga je er toch vanuit dat snel regelen best handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je bent geen GoT fed lid waardig als je alleen op zondag inlogged. ga je schamen! ik spuug op zulke laffe users ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Coca-Cola schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:59:
[...]
Tja, maar nu heb je 2 wedstrijden in de week en kan je dus ook normaal trainen. In het tussenseizoen heb je maar 1 wedstrijd en verspil je dus minder normale training als je conditie traint!
Dat maakt voor spelhervatten niet uit zolang ik geen walkover's organiseer :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:55:
je bent geen GoT fed lid waardig als je alleen op zondag inlogged. ga je schamen! ik spuug op zulke laffe users ;)
Ik zeg niet dat ik dat doe , maar als je de cup open stelt voor niet Fed-members moet je toch wat ;) Maar goed het is niet anders dit seizoen dus we moeten het er maar meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Even om in te haken op deze discussie ;)

De eerste ronde waren er 0 wo's en de 2de ronde zijn er tot nu toe 2 of 3 geweest dacht ik. Vraag is denk ik eerder waar komt dit door en wat te doen om dit te voorkomen?

We geven nu wel heel snel niet fed leden de schuld maar dat is natuurlijk niet echt eerlijk aangezien 2 wo's door wub zijn veroorzaakt en 1 wo door iemand anders dunno wie het meer was :p

Afijn ik persoonlijk denk dat de oorzaak ligt bij de 2 voor rondes dat de intresse snel verloren is. Kortom volgend jaar dus maar 1 groeps fase en dan daarna de af val race als oplossing.
Ik zal binnenkort even een poll openen op het interne forum met wat dingen om dit te verbeteren. Al met al denk ik dat met de 1 echte WO het nog wel mee valt in totaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik geef ook niemand de schuld. ik vind dat die deadline eerder moet. vrijdag logt iedereen wel in voor de TU. ik vind inderdaad 2 voorrondes suf.

wat je ook kan doen is de poules groter maken(en dus minder in totaal) zodat er langer doorgevoetbald kan worden. dan maak je een aparte poule voor de teams die later instromen. die zijn ook vaak beter en dus onderling meer concurrentie en gaan er minder goeie teams door. zo hou je het voor de mindere teams ook leuk: en ze voetballen langer mee in de poule en ze maken een kans om eens wat verder te komen.

zo zeg wat een ideeen op de vroege ochtend! ben aan het leren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat een gebrek aan intresse is. Zowel Wub als Chocovla (dat was de derde en geen feb-member meer vanwege verlopen van supporter) waren in het buitenland op het moment van het veroorzaken. Dus ik denk dat het meer een ongelukkige planning van de twee is dan het niet geinteresseerd zijn. Maar grotere poules is sowieso een idee om over na te denken. Geeft meer teams de kans om langer door te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YP heeft een zeer toepasselijke naam deze week. Aart-Willem Baggerman en het klopt ook nog want het was bagger man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 09:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

YP gaat de goede kant op :p Geen jackpot maar als het zo doorgaat.... 19 jaar goed keepen met een tsi van 3700 :)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kleine greep uit de kas...

Hij heeft niet-bestaand ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Grom, 5-2-3 leek leuk uit te pakken, totdat ik 2 ballen in de 45e minuut tegen kreeg en 4-1 achter kwam. Winst tegen de koploper zit er dus niet in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Pewwy schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 20:50:
Grom, 5-2-3 leek leuk uit te pakken, totdat ik 2 ballen in de 45e minuut tegen kreeg en 4-1 achter kwam. Winst tegen de koploper zit er dus niet in :P
Sja aanval is de beste verdediging he! Met 2 mids worden je spitsen ook niet echt van ballen voorzien ;)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
pff 11 minuten gespeeld 2-0 voor en die watjes gaan nu al verdedigen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnen 20 minuten 3 counters om zeep geholpen. Gaat lekker, die max. van 3 counters, daar moeten ze toch echt wat aan doen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

volgens mij heeft de scheids vergeten om de spelers uit de kleedkamer te halen voor de 2e helft. want er is al 20 minuten niks gebeurt.

en sta ook nog maar 0-1 voor en dat zou toch echt wel een nulletje of 4, 5 mogen worden.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Brainpower schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 20:53:
[...]

Sja aanval is de beste verdediging he! Met 2 mids worden je spitsen ook niet echt van ballen voorzien ;)
Daarom is die counter zo handig, als er gescoord wordt ;) Al met al 6-1, supportsmood gezakt naar kalm, dat wordt weer rustig zondag in mijn stadion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3-0 met pic. ik wilde even een monster score halen en daarom even 3-4-3 gedaan, maarja
"Bij aanvang dacht United de wedstrijd al op zak te hebben. "

daar gaat mijn bb met 30-40% omlaag en dan alsnog 60% bb hebben :)

anders was het dus een huge assrape geworden. nu een kleintje. ik loop nog steeds 3 doelpunten achter op de nr 1 en ook al win ik dus van hem laatste wedstrijd dan nog kom ik er niet met doelsaldo :(

kutzooi

@speedy: eerst als een laffe hond counteren en dan ook nog miepen dat je niet genoeg counters krijgt? wat wil je dan? 10 per wedstrijd? :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Ehmm Hein, als je wint van die kerel dan gaat zijn doelsaldo omlaag hoor ;). Met 2 doelpunten verschil is al genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohja das waar ook! mja gaat wel een, om met Gullits termen maar te spreken, harde dobber worden.
Aan de andere kant begnit mijn mid eindelijk eens een beetje in vorm te raken. Maarja of dat dan over 4 weken nog zo is...

Pewwy als jij die speler nog wilt kopen hij staat op de TL. 1.75m doe ik er nog een mooie strik om ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ga je er nooit voor krijgen man, mijn wonderbaarlijk/formidabel van 22 staat voor 2 miljoen, gisteren ging er een vergelijkbare uit voor 1,25 miljoen ;( Mocht ik hem verkopen dan denk ik er over na, maar waarschijnlijk heb ik het geld niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Mochten er nog meer ideën zijn omtrent de GoT cup dan hoor ik ze graag.
Grote poules lijkt mij op zich ook wel leuk en ook haalbaar. Daarnaast vergroot het de kans om tegen mij te spelen :)

Maar erhm grote pouls is inderdaad een optie alleen is de vraag dan willen de deelnemers bijvoorbeeld 6 of 8 voor wedstrijden spelen? Of moeten we de afval race eerder beginnen? Bijvoorbeeld 6 groeps wedstrijden en dan een afval race dus verliezen is uitgeschakeld?

Ik zal eens kijken wanneer ik effe wat tijd heb om die vragen op een rij te zetten en een mooi onderzoekje te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met 2-0 gewonnen van de nummer 3 en sta nu 3 punten los van de nieuwe nummer 3. Ik moet nog een keer tegen de nummer 1 die ik waarschijnlijk toch wel verlies, maar mjin doelgemiddelde is beter als dat van de nummer 3 en hij moet eerst nog tegen de nummer 1. Dus als ik het zo bekijk moet promotie er wel inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:08:
Ga je er nooit voor krijgen man, mijn wonderbaarlijk/formidabel van 22 staat voor 2 miljoen, gisteren ging er een vergelijkbare uit voor 1,25 miljoen ;( Mocht ik hem verkopen dan denk ik er over na, maar waarschijnlijk heb ik het geld niet.
Jij hebt een ouwe bok van 22, die van mij is 19 en nog perfect trainbaar op pm of def. dát is het verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Tegen de tijd dat hij 22 is, is hij hoogstens uitmuntend def. En dan gaat hij niet veel meer doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
De GoT Cup.

Als ik jou was zou ik een vast schema maken, wat elk seizoen hetzelfde is. Als je standaard met poules van 6 teams speelt, betekent dit 5 wedstrijden per team. Verder kun je afhankelijk van het aantal deelnemers alleen de groepswinnaars door laten gaan, of misschien ook nog de beste nummer 2.

Als je dan vantevoren afspreekt dat na de poules, de kwartfinales beginnen, dan heb je na de poulewedstrijden dus nog 8 teams over die knock out gaan doen. Dat duurt dan nog 3 rondjes.

Als je de GoT Cup dan in ronde 5 laat beginnen (van de competitie) dan ben je in ronde 13 klaar. Prachtig schema toch, of niet? Ik zou in ieder geval gaan voor een meer gestandaardiseerd schema. Zodat iedereen al weet voor wanneer hij/zij zich in moet schrijven.

Just my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 11-09 14:52
Ik ben ook wel een voorstander van grotere pouls. Zo krijg je een grotere (en spannender?) competitie.

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien ook een idee om een eeuwige ranglijst op te stellen. Heeft wel eens waar geen invloed op de wedstrijden, maar brengt gebruikers misschien een seizoen later wel weer terug om op de ranglijst te kunnen stijgen. Is maar een hersenspinsel en ben niet helemaal helder meer, maar denk post hem toch maar misschien is het wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Goed goed :) Laat de ideeën maar binnen stromen, ranglijst is een uber idee! En ergens lekker pimpen zodat een ieder hem kan zien :)

Erhm effe kijken ik denk dat ronde 5 te vroeg is omdat nog veel teams mee doen met de knvpruts beker. Zowiezo is het een streven om in speelronde 14 klaar te zijn met de cup zodat een ieder nog 2 matches heeft om tegen vrienden e.d. te spelen.

Pouls van 6 teams lijkt me wel redelijk en met 40 deelnemers krijg je dus 6 tot 7 pouls. Waar dan één poul helaas niet 6 teams kan bevatten.
Maar een goed punt dus ik werk dat verder uit.

Als we uit gaan van 7 pouls wat denk ik wel maximaal is dan gaan de nummer 1 en 2 door naar de knock out. Dat betekend dan 14 teams. Daarmee is er nog plek voor 2 teams om te beginnen met de knock out fase. Deze laat ik binnen stromen door een kockout systeem voor de sterkere teams die het in één tegen één duels mogen opnemen tegen elkaar :)

Klinkt dat goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:00:
Tegen de tijd dat hij 22 is, is hij hoogstens uitmuntend def. En dan gaat hij niet veel meer doen ;)
mwoa briljant moet makkelijk lukken op zijn 22e. anyway. niet mijn probleem :) ik kijk wel of ie eruit gaat. anders komt ie in het a-team en verkoop ik een dure mid. dat salaris wordt erg gortig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:42:
Goed goed :) Laat de ideeën maar binnen stromen, ranglijst is een uber idee! En ergens lekker pimpen zodat een ieder hem kan zien :)

Erhm effe kijken ik denk dat ronde 5 te vroeg is omdat nog veel teams mee doen met de knvpruts beker. Zowiezo is het een streven om in speelronde 14 klaar te zijn met de cup zodat een ieder nog 2 matches heeft om tegen vrienden e.d. te spelen.

Pouls van 6 teams lijkt me wel redelijk en met 40 deelnemers krijg je dus 6 tot 7 pouls. Waar dan één poul helaas niet 6 teams kan bevatten.
Maar een goed punt dus ik werk dat verder uit.

Als we uit gaan van 7 pouls wat denk ik wel maximaal is dan gaan de nummer 1 en 2 door naar de knock out. Dat betekend dan 14 teams. Daarmee is er nog plek voor 2 teams om te beginnen met de knock out fase. Deze laat ik binnen stromen door een kockout systeem voor de sterkere teams die het in één tegen één duels mogen opnemen tegen elkaar :)

Klinkt dat goed?
En wie moet dat weer programmeren? :) hehe

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 17:38:
[...]

En wie moet dat weer programmeren? :) hehe
Tja daar heb ik zo'n mannetje voor ;)

Denk toch dat het wel een uitdaging is ;) Ook met die eventuele live looting!! :)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.