Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.063 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

Meesterlijke TU:

PM +2 (18jr uitmuntend en 18jr briljant!!)
Vorm +5 / -2
TSI + 10.680 / -1.400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129220

Verdedigen +2:

19J magnificent + 20J briljant.

Beide verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112223

Beetje vreem TU hiero: een trainee waar ik al een aantal weken op wacht om formidabel te worden is nog steeds niet gepopt. Terwijl een andere die 2 weken later popte al wel naar formidabel verdedigen is gegaan, beide 17 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
TU was weer ruk, a-team in vorm gedaald, b-team in vorm gestegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194437

volgens hattrick ratings calculator ga ik zondag waarschijnlijk met 12-0 winnen haha als dat zo is wordt het een record zege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pewwy schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:11:
TU was weer ruk, a-team in vorm gedaald, b-team in vorm gestegen :(
a-team gedaald? aah de kansen woensdag nemen weer exponentieel toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 30-05 11:11
Heeft het vergroten van "Zitplaatsen in de VIP boxen" nog ergens betrekking op? Meer sponsor inkomen ofzo? Die krengen zijn stervens duur, moet wel wat gaan opleveren dan :)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:48:
[...]

a-team gedaald? aah de kansen woensdag nemen weer exponentieel toe ;)
Degene die niet spelen woensdag zijn gedaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Ralphie schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 16:32:
Heeft het vergroten van "Zitplaatsen in de VIP boxen" nog ergens betrekking op? Meer sponsor inkomen ofzo? Die krengen zijn stervens duur, moet wel wat gaan opleveren dan :)
Nope. Enkel bij het vegroten kunnen er meer bezoekers in...Je krijgt ook meer inkomsten per kaartje.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:30
Deze knakker van 20 met Formidabel positiespel en ook nog eens Goed vleugelspel is toch wel meer waard dan 3 ton? De transfermarkt ligt echt op zijn gat :(

Eddo Christiaens (100196158)
20 jaar, zwak in vorm, gezond

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 3 330
Loon: 1 440 €/week inclusief een 20% bonus

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig

Edit 11 nov:
[Voor 395.000 verkocht. Ik vind het nog steeds veel te weinig en rekende zekere op 5 ton

[ Voor 9% gewijzigd door simsim op 11-11-2006 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tip van de dag. geen 20 jarigen trainen op formidabel! op zijn 20e hoort ie al minimaal briljant of wonderbaarlijk te zijn. ik vind 4 ton nog niet eens zo gek eigenlijk. aan goed wing heb je niks dus waarom zou dat extra opleveren? tenzij je hem altijd FTM zet, maar dan kan je beter gewoon hoger niveau pm kopen en dat wing lekker laten hangen.

oftewel ik vind het best een goeie deal eigenlijk. ik raak mijn 19 jaroge briljant pm met goed def niet kwijt voor 1,5m DAT is pas schandalig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm heb een beetje een twijfelgeval. heb een potieel u20 voor sweden. zelfs de u20 coach geeft hem aardig wat kans. maarja hij is nu nog veel te jong. 18 jaar briljant pm redelijk passen! hij gaat wel voor 2,5m over de toonbank gok ik.

of doortrainen met ooit een optie tot u20 maar je betaalt je wel scheel aan die gozer. 18 jaar en nu al bijna 5-6k per week. wel is ie in uitstekend conditie en goeie vorm qua tsi superieur aan zijn concurrenten. dit vergroot zijn kans aanzienlijk. even aanhouden nog? is wel vet hoor u20 speler! zeker van sweden... dikke exp! kans dat je dat ooit weer haalt!.
l
even trainees wegtrekken uit kutlanden als africa enzo. had mijn complete b-team nu al nationaal gespeeld

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 12-11-2006 04:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Gedronken vannacht? Ik snap er geen ruk van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 14:57
Anoniem: 7533 schreef op zondag 12 november 2006 @ 04:02:of doortrainen met ooit een optie tot u20 maar je betaalt je wel scheel aan die gozer. 18 jaar en nu al bijna 5-6k per week.
Potverdorie zeg, 5k per week, tsjonge jonge, ik zou hem meteen ontslaan... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:22
@Hein, ik zou hem houden. Maar dat komt omdat het gewoon iets unieks is (ook al blijft de kans klein, een +6 blessure en zijn kansen zijn verkeken). Persoonlijk zou ik het leuk vinden om een international te hebben, net zoals de beker te winnen, de eredivisie op mijn naam te schrijven en 20 miljoen op mijn rekening te hebben. Ach, het zijn leuke hebbedingetjes, en misschien houdt het juist voor jou de motivatie erin, om niet te stoppen! :D

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:29

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik heb gisteren met 5-2 van de nummer 2 gewonnen... en nu sta ik, 1 ronde voor het einde op een promotieplaats in liga IX, met volgende week een uitwedstrijd, echter tegen een team dat compleet voorspelbaar speelt en misschien wel te verslaan is, zelfs door mijn team dat net een maandje oud is, en hooguit 80 hatstats haalt...

Ik vraag me een beetje af of het zinnig is te promoveren naar de liga VIII met een team dat net een maand oud is, 175 fans heeft en een gemiddelde TSI van 550 (eerste 11 speler gemiddeld iets van 780)..

Hoe hoog moet ik het risico inschatten dat ik na een seizoen in Liga VIII weer direkt degradeer? en hoe zit het dan met de aanwas van supporters, win ik er meer door te promoveren of juist door in mn liga te blijven?

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:52
het verschil tussen IX en VIII is niet zo groot. als je kan promoveren moet je het gewoon doen, het is wel heel onsportief een zwakker team te laten promoveren omdat je zelf denkt niet klaar te zijn. Als je een aardig middenveld haalt handhaaf je je makkelijk in de VIII

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

RM-rf schreef op zondag 12 november 2006 @ 12:15:
Ik heb gisteren met 5-2 van de nummer 2 gewonnen... en nu sta ik, 1 ronde voor het einde op een promotieplaats in liga IX, met volgende week een uitwedstrijd, echter tegen een team dat compleet voorspelbaar speelt en misschien wel te verslaan is, zelfs door mijn team dat net een maandje oud is, en hooguit 80 hatstats haalt...

Ik vraag me een beetje af of het zinnig is te promoveren naar de liga VIII met een team dat net een maand oud is, 175 fans heeft en een gemiddelde TSI van 550 (eerste 11 speler gemiddeld iets van 780)..

Hoe hoog moet ik het risico inschatten dat ik na een seizoen in Liga VIII weer direkt degradeer? en hoe zit het dan met de aanwas van supporters, win ik er meer door te promoveren of juist door in mn liga te blijven?
Ik zou gewoon promoveren. Je snapt het spelletje al beter dan de gemiddelde manager in VIII en in het begin maak je vrij snel progressie. Bovendien zullen er in je toekomstige VIII waarschijnlijk ook inactieve teams dus degraderen zal je dan zeker niet (de kans is best groot dat je in VIII ook meteen 1e of 2e wordt).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@pewwy: niet zo zuinig ook. kon niet eens meer uit mijn ogen kijken :) ook een date verneukt daardoor haha! alcohol maar meer kapot dan je geil bent...

@joss: zometeen als ie 19 wordt gaat ie flink wat kosten ja. moet het allemaal wel rendabel zijn. rendabel een woord wat ze waarschijnlijk niet kennen in brabant :) daar wordt geen geld verdiend :)

@sandy: gooi hem denk ik even op de TL voor veel. aan de andere kant heb 0,0 versterking nodig, aar krijg wel een erg duur b-team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

doe voor de grap een picje met CA. alles is toch al zinloos voor kampioenschap dus echt uitmaken doet het niet.

@rm-rf degraderen UIT de VIII? kan dat uberhaupt? ;) tot de VIe moet je in principe elk jaar kunnen promoveren zonder al teveel moeite, hoewel de 7e ook al wel zwaarder wordt door de slechte doorstroming uit de 6e naar de 5e en dus veel teams blijven 'hangen'. zo worden de divisies eronder ook lastiger, maar met een goed programma moet de rest toch ver achter je laten.

ik vind eigenlijk dat veel teams hier ook niet goed/optimaal trainen. en ik reken de 50% pm op de wing niet mee omdat dat sowieso niet echt heel rendabel is

[edit] 0-2 al dus komt wel goed denk ik

0-3 alweer. valt me reuze mee. hij haalt toch wel gemiddeld briljant/wonderbaarlijk mid maarja met zo;n aanval van hem. zelfs als ik alleen mijn keeper opstel kot ie er al niet langs vrees ik ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 12-11-2006 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Jippie, kampioen!!! :D

Ongelooflijk. Ik PIC'te maar weer eens (voor de 11e keer dit seizoen) maar dat bleek bijna verkeerd uit te pakken. Ik moest deze wedstrijd winnen, sta de hele tijd 2-1 voor, maakt die gast in de 85e minuut 2-2 ARGHHH. Het zal toch niet?!?!? Gelukkig maak ik 2 minuten later nog de 2-3. Hierdoor blijf ik 1 punt voorsprong hebben op de nummer 2. Volgende week tegen een bot-team, en daarna lekker promotiewedstrijd spelen :D

*O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

jahoe we zijn officieel veilig *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

nu kijken wat voor p/d duel we krijgen :)

Teamgeest: in de wolken + pic volgende week :)
en dan p/d duel leuke MOTS :D

alleen zelfvertrouwen is slecht maar dat kunnen we nog wel oplossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Gefeliciteerd! Ik moet eerlijk zeggen dat ik aan het begin van het seizoen geen dubbeltje gaf voor je verblijf in de V, maar ik moet zeggen, met de juiste tactieken heb je directe degradatie in ieder geval mooi afgewend!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125165

Pfff, errug spannend nu!

1. De Pinda's 13 7 2 4 29 - 21 +8 23
2. NBW 13 6 2 5 25 - 20 +5 20
3. The Magnificient El 13 5 4 4 26 - 21 +5 19
4. Ons Geluk 13 4 5 4 25 - 17 +8 17
5. fcdeschaar 13 5 2 6 30 - 34 -4 17
6. FC Forholte 2003 13 5 2 6 12 - 18 -6 17
7. Basanova Juniors 13 4 4 5 25 - 27 -2 16
8. Wubmastert 13 5 1 7 18 - 32 -14 16

Volgende week uit tegen de magnificent...

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 125165 op 12-11-2006 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 14:57
1. FC Strijen 13 11 1 1 54 - 11 +43 34
2. KDO 4 13 10 1 2 50 - 15 +35 31
3. The Roboducks 13 10 1 2 45 - 14 +31 31

Potverdorie, gaat het dan na 7 seizoenen eindelijk gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Zo de promotie naar de VI-divisie is een feit, maar door de overwinning vandaag is het ineens mogelijk om nog kampioen te worden. 1 nadeel heb ik wel mijn concurent voor de titel speelt tegen een bot en ik moet op bezoek bij de nummer 4. Dus het word nog lastig.

1. DSanka Kickers 13 10 1 2 57 - 11 +46 31
2.Cambuur Rovers 13 10 1 2 53 - 11 +42 31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
handhaving in de VII \o\

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36141

Kampioen in de VII! Nou ja, als ik volgende week met meer dan 8-0 verlies, dan kan het nog mis gaan, maar dan stop ik er meteen mee :)

Ik kan misschien toch maar beter stoppen, want de VI daar is toch niet door heen te komen, ik ken GoTters die daar al in zaten toen ik net begon ;) ( Bovendien schijnt het VI-schap een slechte invloed te hebben op je bekerresultaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 125165 schreef op zondag 12 november 2006 @ 22:11:
Pfff, errug spannend nu!

1. De Pinda's 13 7 2 4 29 - 21 +8 23
2. NBW 13 6 2 5 25 - 20 +5 20
3. The Magnificient El 13 5 4 4 26 - 21 +5 19
4. Ons Geluk 13 4 5 4 25 - 17 +8 17
5. fcdeschaar 13 5 2 6 30 - 34 -4 17
6. FC Forholte 2003 13 5 2 6 12 - 18 -6 17
7. Basanova Juniors 13 4 4 5 25 - 27 -2 16
8. Wubmastert 13 5 1 7 18 - 32 -14 16

Volgende week uit tegen de magnificent...
Bijna niet dicht op elkaar die teams :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gisteren met 9-0 gewonnen de naaste concurrenten voor promotie hebben gelijk gespeeld. Volgende week tegen de nr 6 kan ik ook nog MOTSen dus dit kan eigenlijk niet meer misgaan. Volgend jaar eindelijk weer VI na twee seizoenen tobben in de VIIe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

afkicken geblazen dit zeg...

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 13-11-2006 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:45

Quintus

Eg wel! Dus....

Inderdaad, wel minder afleiding van de studie ;)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klote had 2 spelers op de TL staan en had er 1 gebookmarkt.

Bij mij is het ook erg spannend. Ik sta nog 6de in de V|| met 2 punten voorsprong op de nummer 7. Volgende week moet ik uit tegen de nummer 7. Als ik verlies degradeeer ik naar de 8ste divisie.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Anoniem: 129220 schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:30:
Klote had 2 spelers op de TL staan en had er 1 gebookmarkt.
Ik heb maar ff op een leuke speler op de TL geboden gisteravond laat, misschien wel een koopje als resultaat. :D Eerst maar eens wachten tot morgen avond.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb maar ff op een leuke speler op de TL geboden gisteravond laat, misschien wel een koopje als resultaat. :D Eerst maar eens wachten tot morgen avond.
Hehe.... heb ik ook gedaan paar 17-jarige uitstekend positiespel matig passen voor volgend seizoen, btj geluk dan heb ik er 3 voor 1 miljoen...is mooi voor de woensdag dan kan ik voor de compititie nog wat betere kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Anoniem: 194437 schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:36:
[...]

Hehe.... heb ik ook gedaan paar 17-jarige uitstekend positiespel matig passen voor volgend seizoen, btj geluk dan heb ik er 3 voor 1 miljoen...is mooi voor de woensdag dan kan ik voor de compititie nog wat betere kopen.
Moet HT wel veel voor woensdagavond online zijn, gezien ze een slag om de arm houden lijkt vertraging voor de site weer up is goed mogelijk.
Maar goed, de TL deadlines zullen wel verlengd worden, de vraag is dus of er koopjes mogelijk zijn. I'll keep my fingers crossed 8)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
jammer dat hattrick down is, nu kan ik niet nagenieten van het feest van gisteravond. In de 85e minuut scoorde ik de gelijkmaker, en vlak daarna kreeg mijn concurent voor handhaving een doelpunt tegen waardoor hij ook gelijk staat.

Ik sta nu 5e, met 1 punt voor op de nr 6 en 3 punten op de nr7. Zou zeggen dat niks zeker is... alleen moeten 6 en 7 zondag tegen elkaar :-). Wel blij met een middenveld van 55 in een uitwedstrijd trouwens, jammer dat dat slechts gemiddeld is in mijn 7e competitie. De 2 degradanten promoveren dit seizoen bij mij gelijk weer, allebei precies gelijk op zowel punten als doelsaldo, en zondag moeten ze tegen elkaar :). Wat is het toch een leuk spel. Hopelijk kan ik volgend seizoen verder bouwen, het is niet leuk als je tegen tegenstanders speelt met 40000 man in hun stadion als je zelf amper 12000 bij elkaar krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kweet het niet. Er stond wel dat je goed op moest letten met transfers. Ik heb juist expres een speler te koop gezet, omdat ik hoopte dat iemand er op zou bieden die dan d8 zekerheid te hebben een vna mijn wereldklasse spitsen te kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Quintus schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:34:
[...]

de deadlines worden gewoon 2 dagen verschoven. dus ik zou er niet teveel op gokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195610

Ik heb (De Flinten) met 2-1 gewonnen en sta 4e in de VIII divisie. Sta 2 punten achter op de nr 2 + 3. Volgende week moet ik tegen de nummer 3 dus ik kan nog derde worden. De nummer 1 en 2 hebben een makkie van een wedstrijd dus derde is het maximale resultaat voor dit seizoen helaas. Maar ik heb me stadion al 1 maal vergroot met 2500 en voor het begin van volgend seizoen doe ik dat nogmaals met 2500-3000 zonder mezelf ook maar 1 cent in de schulden te werken. Nadeel van investeren in je stadion is dat er geen geld overblijft voor versterkingen, maar wel meer inkomsten tijdens thuiswedstrijden.

Toen ik met Hattrick begon heb ik iets heel erg fout gedaan en dat is namelijk me stadion verkleinen naar 7250 plaatsen. Nu zit ik lekker veel geld te investeren in me stadion om me inkomsten tijdens thuiswedstrijden te verhogen. Dit hele seizoen al uitverkocht, dus is wel nodig. Volgens seizoen maar weer eens de nadruk leggen op me A team. Misschien wat middenvelders verkopen en wat nieuwe aanschaffen. Ik zie wel!

Vraag:
Is het verantwoord om ooit te switchen van training? Train nu al 4 seizoenen middenveld en denk erover om wat anders te doen. Help svp.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Anoniem: 195610 schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:13:
Vraag:
Is het verantwoord om ooit te switchen van training? Train nu al 4 seizoenen middenveld en denk erover om wat anders te doen. Help svp.....
Dat is wel verantwoord, mits je alles goed planned om zo weinig mogelijk training weg te gooien en je nieuwe trainingsvorm een verbetering is ten opzichte van je huidige. Zie het als een uitdaging.
Ik stap zelf ook van positiespeltraining af en dat gaat nog wel ff duren voor ik dat rond heb.
Eerst goed oriënteren op je nieuwe trainingsvorm is ook een must. Verder blijft het wel een gok.

[ Voor 8% gewijzigd door Quintus op 13-11-2006 12:50 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb zelf een tijdje scoren getraind en als je al een goed middenveld hebt is dit wel ideaal. Het is niet zo'n heel rendabele training qua geld, maar je aanval wordt er wel enorm sterk van.

Ik denk dat een van de meest rendabele trainingen op dit moment vleugelspel is, omdat niemand deze traint dus trainees zijn goedkoop en ze leveren uiteindelijk vrij veel op (mits ze goed bijstats hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 09:24

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

* Tomba is ook kampioen en gepromoveerd :D
Na 6 seizoenen VI ga ik het weer eens keertje in de V proberen :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130676

Het slaat echt werkelijk kant nog wal. In de 44'ste minuut sta ik nog met 0-1 achter, als ik de rust inga sta ik met 4-1 voor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 130676 schreef op maandag 13 november 2006 @ 13:40:
Het slaat echt werkelijk kant nog wal. In de 44'ste minuut sta ik nog met 0-1 achter, als ik de rust inga sta ik met 4-1 voor....
Sja als je tegenstander door een fluitsignaal uit het publiek denkt dat het rust is en daarom al naar de kleedkamer gaan, kan het idd snel gaan met de goals :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130676 schreef op maandag 13 november 2006 @ 13:40:
iets raakt kant noch wal of iets slaat nergens op ;)

geen uitdrukkingen gebruiken die je niet kent. doen voetballers ook altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130676

mjah ik zat met de ene uitdrukking in men hoofd en schreef de ander op...

gelukkig maar dat wij mannen geen 2 dingen tegelijk kunnen, dus ik heb een goed excuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533 schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:08:
[...]

de deadlines worden gewoon 2 dagen verschoven. dus ik zou er niet teveel op gokken :)
Dat hoop ik idd wel ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 130676 schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:52:
mjah ik zat met de ene uitdrukking in men hoofd en schreef de ander op...

gelukkig maar dat wij mannen geen 2 dingen tegelijk kunnen, dus ik heb een goed excuus
Ga lekker over jezelf praten, maar laat mij er buiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geweldig die Oooops link onderaan de statuspagina van Hattrick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Anoniem: 26445 schreef op maandag 13 november 2006 @ 21:44:
Geweldig die Oooops link onderaan de statuspagina van Hattrick.
Blijkbaar hadden ze genoeg verdelger aan boord, gezien alles tot nog toe 'smoothly' verloopt :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cansu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05 21:10

Cansu

Cirus the Virus

Voor de zekerheid toch maar alles alvast ingesteld voor de friendly woensdag... je weet maar nooit, maar het schijnt tot nu toe alles soepel te verlopen.... knock on wood.

Viva la Netherlands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 30-05 18:09

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Tot nu toe schijnt het idd aardig goed te gaan, wat ik niet snap is dat ze vanuit Zweden de server(s) nu in Zwitserland plaatsen..... Nou jah, er wordt iig duidelijke info gegeven hoe of wat tot nu toe met de herplaatsing :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cansu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05 21:10

Cansu

Cirus the Virus

lameeuw schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:29:
Tot nu toe schijnt het idd aardig goed te gaan, wat ik niet snap is dat ze vanuit Zweden de server(s) nu in Zwitserland plaatsen..... Nou jah, er wordt iig duidelijke info gegeven hoe of wat tot nu toe met de herplaatsing :p
Ze moven alleen een part van hun servers... dus een gedeelte blijft in Zweden en de rest naar Zwitserland voor redundancy?

Viva la Netherlands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Cansu schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:35:
[...]

Ze moven alleen een part van hun servers... dus een gedeelte blijft in Zweden en de rest naar Zwitserland voor redundancy?
Idd minder vatbaar voor bijvoorbeeld stroomuitval of andere exeptionele problemen. Blijven onze spelertjes tenminste veilig bij allerlei natuurgeweld en menselijke foutjes :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Cansu schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:35:
[...]

Jep, standaard verhaal. Als je hoofdlocatie uitfikt of een andere ramp niet overleeft kan je gewoon doorwerken op de co-locatie. Wat mij betreft een mooie ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had express zondag al me opstelling gemaakt voor de wedstrijd van woennsdag, want je weet maar nooit hoe lang de downtime zou zijn. Iig moet ik werken en kan ik pas op hattrick rond half zes en dat is te laat op woensdag om dan nog de opstelling te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 195610 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:17:
Ik had express zondag al me opstelling gemaakt voor de wedstrijd van woennsdag, want je weet maar nooit hoe lang de downtime zou zijn. Iig moet ik werken en kan ik pas op hattrick rond half zes en dat is te laat op woensdag om dan nog de opstelling te maken.
Ik denk dat bijna iedereen hem zondag wel heeft gemaakt, omdat het goed denkbaar is dat je pas woensdag weer kan inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pewwy schreef op maandag 13 november 2006 @ 19:56:
[...]

Ga lekker over jezelf praten, maar laat mij er buiten ;)
het is wetenschappelijk onderzocht dat mannen hier grote moeite mee hebben. Als jij dus fluitend 7 dingen tegelijk doet ben je een erg vrouwlijk typje ;) of is het eigenlijk Pewwina? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik moet eigenlijk nog een spits omwisselen omdat ik die nog ff gauw naar uitstekend wil trainen voor het eind van het seizoen...al mn andere spitsen zijn al gepopt of verkocht dus ja....hoop dat hij vandaag online komt en anders vette pech :+

edit: Hij gaat lekker in zwitserland >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 194437 op 14-11-2006 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:10:
[...]

het is wetenschappelijk onderzocht dat mannen hier grote moeite mee hebben. Als jij dus fluitend 7 dingen tegelijk doet ben je een erg vrouwlijk typje ;) of is het eigenlijk Pewwina? ;)
Of hij is jonger als jij. De tieners van nu kunnen ook veel dingen tegelijk doen, voor oudere mensen is dat wat moeilijker omdat ze dat nooit gedaan hebben.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of misschien denkt die dat hij/zij 2 dingen tegelijk kan doen, terwijl wij (de echte mannen :) ) wel beter weten en het gewoon bij 1 ding houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Precies we kunnen toch beter 1 ding goed doen dan 2 dingen half.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:57
Waarom zelf meerdere dingen doen als je het ook kunt delegeren?

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marzman schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:17:
[...]

Of hij is jonger als jij. De tieners van nu kunnen ook veel dingen tegelijk doen, voor oudere mensen is dat wat moeilijker omdat ze dat nooit gedaan hebben.
pewwy is ouder dan ik ben. bovendien ben ik 25 dus ik val nog net onder jongeren ;) ik kan best multitasken hoor, maar het is voor ons mannen niet weggelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pewwy is ouder dan ik ben. bovendien ben ik 25 dus ik val nog net onder jongeren ;)
Je bent toch zo oud als je je voelt of niet. Ik ben 26, maar voel me 20 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haah nou ik voel me dan 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gedraag je dan ook zo :>

edit: wat is het btw de laatste tijd hier druk :P

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 14-11-2006 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pffffff....hattrick is eg te lang offline kbegin te trillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 194437 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:34:
pffffff....hattrick is eg te lang offline kbegin te trillen
Je kan altijd een boek "hoe schrijf ik ABN" lezen om de tijd te doden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:10:
[...]

Je kan er altijd Peggy van maken. Scheelt maar 2 letters ;)
Marzman schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:17:
[...]

Ik voel me al lang geen tiener meer. Dat was vroeger ;) Pewwy voelt zich hier bijna de opa, was Yared hier nog maar >:)

[ Voor 35% gewijzigd door Pewwy op 14-11-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pewwy schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:24:
[...]

Je kan altijd een boek "hoe schrijf ik ABN" lezen om de tijd te doden.
Oké. Ik wist niet dat er ook op topics AN geschreven werd. Overigens is het 'je kunt' dus misschien kunnen we samen een cursus volgen :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Haha, het wordt echt tijd dat ze die 'network troubles' fixen..
Straks loop het hier uit de hand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Wat dachten we van een nieuw deel. Inmiddels 1037 replys in deze topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stinger_ schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:54:
Is een goeie voor je bent verslaafd aan hattrick als:

- Je begint te trillen wanneer de site langere tijd offline is

- Je prikkelbaar bent voor kritiek van andere GoTters wanneer je de tl niet kunt checken

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wist niet dat er ook op topics AN geschreven werd. Overigens is het 'je kunt' dus misschien kunnen we samen een cursus volgen :*) .
Als we toch lekker bezig zijn, wat bedoel je met OP topics en met AN. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Brainpower schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 15:03:
Wat dachten we van een nieuw deel. Inmiddels 1037 replys in deze topic. :)
1037 in dit topic, hmmz eens even kijken of we dan al het langste topic hebben van de 52 met deze :D
Nog niet deel 50 had 1045 posts....en dit is post 1042 :9~

[ Voor 3% gewijzigd door Quintus op 14-11-2006 15:30 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167922

Ik heb zondag een leuke uitdaging.

Ik sta nu derde in VII.751 met één punt achter de nr. 2.
De nr. 2 speelt zondag tegen een counterploeg en het is dus mogelijk dat hij niet wint.

Zelf speel ik tegen een bot.

De uitdaging is dat ik eigenlijk (nog) niet wil promoveren. Ik denk dat ik volgende week conditie ga trainen zodat ik geen trainees hoef op te stellen en lekker een team vol golfers de wei in stuur om de teamspirit naar een absoluut nulpunt te laten zakken.
Dan moet het mogelijk zijn om niet te winnen :)

Aan de 2 weken in het tussenseizoen heb ik toch niet genoeg tijd om de conditie weer op peil te brengen.

A.U.B. geen flauwe opmerkingen over altijd promoveren, want met m'n 120 hatstats heb ik zelfs in menig VIII niets te zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195610 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 15:25:
[...]

Als we toch lekker bezig zijn, wat bedoel je met OP topics en met AN. _/-\o_
das een goeie is het op een topic of in een topic en AN betekent Algemeen Nederlands, omdat het beschaafde tegenwoordig weg mag worden gelaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Anoniem: 194437 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 15:11:
[...]

Is een goeie voor je bent verslaafd aan hattrick als:

- Je begint te trillen wanneer de site langere tijd offline is

- Je prikkelbaar bent voor kritiek van andere GoTters wanneer je de tl niet kunt checken

:P
Ik heb er nog geen last van.. Dat was pas m'n eerste post sinds de downtime ;)
Maar er zijn hier wel al paar voor wie jouw punten als "TRUE" gelden :) Gok ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Stinger_ schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 15:30:
[...]

Ik heb er nog geen last van.. Dat was pas m'n eerste post sinds de downtime ;)
Maar er zijn hier wel al paar voor wie jouw punten als "TRUE" gelden :) Gok ik :p
Je moet toch wat afleiding hebben tijdens het schrijven van essays als Hattrick dan niet meewerkt dan maar hier.

...Post 1046...

Edit: En we kunnen weer op HT

[ Voor 8% gewijzigd door Quintus op 14-11-2006 15:38 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben blij dat de koffie en sigaretten nog niet op zijn 8)

edit: HATTRICK IS ONLINE

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 194437 op 14-11-2006 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

we kunnen weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wel verdomme heel de transferlijst is leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee hoor, de transfers zijn 2 dagen opgeschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hij doet het weer!! w00h00

\o\ /o/ \o\ /o/ hee hoo hee hoodie handjes die handjes!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*O* *O* *O* _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Nu nog kampioen worden en het feest is helemaal kompleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Stinger_ schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:54:
Nee hoor, we houden hier allemaal van elkaar :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Anoniem: 167922 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 15:29:
Ik heb zondag een leuke uitdaging.

Ik sta nu derde in VII.751 met één punt achter de nr. 2.
De nr. 2 speelt zondag tegen een counterploeg en het is dus mogelijk dat hij niet wint.

Zelf speel ik tegen een bot.

De uitdaging is dat ik eigenlijk (nog) niet wil promoveren. Ik denk dat ik volgende week conditie ga trainen zodat ik geen trainees hoef op te stellen en lekker een team vol golfers de wei in stuur om de teamspirit naar een absoluut nulpunt te laten zakken.
Dan moet het mogelijk zijn om niet te winnen :)

Aan de 2 weken in het tussenseizoen heb ik toch niet genoeg tijd om de conditie weer op peil te brengen.

A.U.B. geen flauwe opmerkingen over altijd promoveren, want met m'n 120 hatstats heb ik zelfs in menig VIII niets te zoeken :)
tering met 120 hatstats promoveren uit de VII naar een VI, bij mij in de competitie zou je stijf onderaan staan. Toch vind ik dat je voor promotie moet gaan, omdat je anders een nog zwakker team laat promoveren. Expres verliezen van een botteam is heel laag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is idd niet veel nee. Haal ongeveer 140-150 hatstats en sta bijna onderaan de competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pewwy schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:08:
[...]

Nee hoor, we houden hier allemaal van elkaar :>
Juist. Was sich liebt dass neckt sich!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik haal 220 hatstats en ik promoveer maar net uit de 7e waarom hebik nooit een mickey mouse competitie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 16-05 11:41
Anoniem: 194437 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:02:
ik haal 220 hatstats en ik promoveer maar net uit de 7e waarom hebik nooit een mickey mouse competitie :(
Lol ik wordt met 155 hatstats ruim kampioen in de VII. Wel een flink niveau verschil in de verschillende competities :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Wceend schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:35:
[...]

Lol ik wordt met 155 hatstats ruim kampioen in de VII. Wel een flink niveau verschil in de verschillende competities :)
ik handhaaf me met +- 155 op doelsaldo wss :-). mijn team is wel heel gelijk verdeeld 55 def -50mid en 45att. Mijn competitie stond aan het begin van het seizoen op de 5e plaats van sterkste VII's en is nu gedaald naar +-20e plaats. Vind dat trouwens raar omdat een aantal "betere" competities vaak wel botteams hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 194437 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:02:
Ik balanceer tussen plek 2 en 6 met een gemiddelde van 200 hatstats in de VI. Je doet er echt weinig aan, maar heb geduld, promotie komt vanzelf als je aan je team blijft werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kga ook promoveren nu maar khad 2 teams in de competitie die ook vrij sterk waren en twee keer verloren van een team dat eigenlijk een stuk minder was dus echt lukkie was ik niet maar ja. Heb al 2x VI gespeeld maar helaas net zo snel er weer uit als dat ik erin kwam haha. Deze keer gaat het vast beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 16-05 11:41
als ik dit hoor dan krijg ik het nog flink moeilijk in de VI maar een volledig seizoen ongeslagen in de VII neemt niemand me meer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Ik degradeer uit de V met 220 hatstats. Door de laatste aankopen zal dat nog wel wat gaan stijgen gelukkig. Tot nog toe heb ik alleen maar sterke divisies getroffen.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
En hier kunnen we weer verder!! Deeltje 53 alweer!

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.