Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
SPANNEEEEND, maar het lijkt er nu toch echt op dat FC Strijen na zeven seizoen de VI.541 zal gaan verlaten...
Daar gaan mn kampioensschaps kansen. Wordt ik weer net zoals vorig jaar tweede, nog een jaar in de VIII dus.
Hatstats waren 161 tegen 160. Eentje meer voor mij, maar het mocht niet baten.
Verwijderd
Verwijderd
Als het goed is zijn mijn kansen op promotie zo goed als verkeken. Ben ik wel blij mee.
Wat ik alleen niet begrijp is dat ik met 'maar 2-0 verlies. Ik heb m'n b-team opgesteld en m'n coach op het doel gezet. Krijgt er een verdediger als snel in de pot een rode kaart en de hatstats zijn 86 tegen 173. Volgens mij houdt de ME van mijn team ofzo want dit is niet normaal!
Maargoed nog twee potjes tegen bots en dan kunnen we aan nog een seizoen in de VII gaan werken.
Van de zotte eigenlijk dat ik met m'n normale team bovenin meedraai in deze compo

Zeker als je ziet dat majoh met een beter team niet eens uit de VIII geraakt!
Verwijderd
nog één seizoen in de VI hoop ik... zucht. kep er de kracht niet meer voor...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2006 12:35 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb ongeveer 7,5 miljoen te besteden aan het eind van het seizoen. Ik moet 10 trainees halen (geld te weinig maar het meot maar), ik dacht zelf 3 19 briljant pm matig passen, 3 18, uitstekend met matig passen of redelijk verdedigen en 4 17 of 18 jarigen met redelijk/goed pm, redelijk/goed vleugelspel en eventueel nog matig passen. Kan iemand me nog een gouden tip geven??
De nummer 2 heeft punten laten liggen met als gevolg dat ik 6 punten los sta en dus kampioen ben
Ook wel leuk, in de topscorerslijst bezet ik de 1ste, 2de en 3de plek
Sarcasm is my superpower! What's yours?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik sta nu nog 1 punt voor op de nummer 2 die ik over 2 weken bij hem thuis mag komen opzoeken. Ik moet dus zorgen dat die teamgeest weer terug omhoog gaat, misschien dat jullie nog wat tips en suggesties hebben om dit voor elkaar te krijgen?
Ik speel komende zondag PIC en zit ook te denken om m'n trainings intensiteit te verlagen, heeft iemand hier ervaring mee?
Life can only be understood in reverse, but must be lived forwareds
Verwijderd
Absuluut niet je trainingsintensiteit naar beneden halen! Je vorm zal volledig inzakken. Enkel PIC spelen helpt in dit geval en tegen hem dus weer gewoon MOTSEN. SuccesBaziz schreef op maandag 06 november 2006 @ 15:28:
Mijn teamgeest is op dit moment moordadig nadat ik mijn Match of the Season gisteren verloren heb
Ik sta nu nog 1 punt voor op de nummer 2 die ik over 2 weken bij hem thuis mag komen opzoeken. Ik moet dus zorgen dat die teamgeest weer terug omhoog gaat, misschien dat jullie nog wat tips en suggesties hebben om dit voor elkaar te krijgen?
Ik speel komende zondag PIC en zit ook te denken om m'n trainings intensiteit te verlagen, heeft iemand hier ervaring mee?
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
13-11-2006 om 02:00 voor 2340 minuten.
Hoeveel minuten? Da's 2 dagen
Verwijderd
ach je kutn er 's avonds wee rop johPewwy schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 07:26:
Geplande downtime:
13-11-2006 om 02:00 voor 2340 minuten.
Hoeveel minuten? Da's 2 dagen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
/edit: hattrick ligt eruit snik snik snik is dit een training voor maandag en dinsdag ofsow
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2006 12:20 ]
En Hein heeft gelijk (nu iig wel een keer
Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 11:37:
koffie halen en kopieren zoals elke goeie stagiair betaamt
Verwijderd
zo pewwy klaar voor de rematch morgen? heb je al een schepnet gekocht om alle ballen er weer uit te vissen?
Verwijderd
Verwijderd
ps: ik ben nieuw hier en dit was me eerste post. Ik speel nu pas/al 4 seizoenen Hattrick
Verwijderd
Welkom, welkomVerwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 14:46:
ps: ik ben nieuw hier en dit was me eerste post. Ik speel nu pas/al 4 seizoenen Hattrick

Verwijderd
5-4-1 of 5-3-2
Ik neig zelf naar 5-3-2 zodat ik meer aanvallende kracht heb om te scoren uit de counters.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
5-3-2 is naar mijn mening stukken effectiever.Baziz schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 17:28:
Wat vinden jullie de beste formatie om counter te spelen?
5-4-1 of 5-3-2
Ik neig zelf naar 5-3-2 zodat ik meer aanvallende kracht heb om te scoren uit de counters.
Mijn tegenstander heeft een sterk middenveld, en dankzij de vorm een beter middenveld dan de mijne. Maar zijn verdediging en aanval zijn niet best. Hij gaat dus veel kansen krijgen maar er weinig benutten. Veel counters voor mij dus!
Het is een hele belangrijke wedstrijd, ik sta nog 1 punt voor op hem en moet de laaste wedstrijd bij hem uit en 'n teamgeest is nog is moordadig ook
Verwijderd
waarom speel je counter als zijn aanval niet goed is én zijn verdediging ook al niet. 3-4-3 all offensive! met een wtm. niet van dat laffe!
Daar ben ik het toch met je eens... Idd gewoon 343 spelenVerwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 21:05:
als je mid dan toch al naar de gallemiezen is, kan je msch zelfs 5-2-3 proberen. helaas krijg je dan wel een aantal slechte organisatie events, maar ik weet niet precies hoeveel impact dit heeft. moet je even bij de counteraars wezen
waarom speel je counter als zijn aanval niet goed is én zijn verdediging ook al niet. 3-4-3 all offensive! met een wtm. niet van dat laffe!
Verwijderd
hey wat zijn er ineens akelig veel mensen die het met me eens zijn de laatste tijd. zometeen ga ik nog denken dat ik er wél iets van heb begrepen. kan nooit de bedoeling zijnBrainpower schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 23:25:
[...]
Daar ben ik het toch met je eens... Idd gewoon 343 spelen
@tommy: specialties en set pieces hebben geen invloed, ook leiderschap of ervaring niet. conditie daarentegen weer juist wel. uiteraard de overige stats ook
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 16:42 ]

/edit ohjah ik zie het.. ik had ze ook niet ingesteld maar toevallig wel een goede volgorde
op naar de finale
[ Voor 86% gewijzigd door Loona35 op 08-11-2006 19:54 ]
Verwijderd
oftewel je clown heeft hier niks me te maken. bovendien is het nog steeds niet bewezen dat het uberhaupt werkt. sportpsychologen hebben invloed op je vertrouwen, niet je ts. bij pic stijgt je ts met 33% en bij mots neemt ie met de helft af. laag woedend + 33% is ng steeds geen bedaard vrees ik. of je moet net mazzel hebben.
Ja dat gaat er ook komen. Zal binnenkort weleens kijken...Loona35 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:37:
is het geen idee om de GOT Awards in de site op te nemen? of is dat er al en zie ik het over het hoofd?
Moest dat trouwens nou...mn 2 trainies eraf schoppen?
[ Voor 9% gewijzigd door NiMu83 op 09-11-2006 14:47 ]
Verwijderd
1. Matches for the national team will not count as training for the player. The position they play in the national team is simply ignored as far as training effects are concerned. They have to play for their club in order to get training effects.
2. Immediately after a match for the national team, the owning club will get a salary reduction of 33-40% of the player's salary depending on whether or not he is playing in his home country or for a foreign team.
3. If a player gets injured and has to leave the field in a match for his national team, instead of the regular salary reduction, the club will get a compensation amounting to 100% of his base salary times the estimated number of weeks the injury is expected to last.
4. The player will gain experience from playing for their national team in the same way as they do for club games.
Example:
John Doe is part of the US national team. He belongs to a club in Singapore. His base salary is 15.000 ?, so his club in Singapore pays a salary equivalent of 15000 * 1.2 = 18.000 ? per week.
On Friday 6th, he plays for his national team. Just after the match, his club get a salary reduction of 0.33 * 18000 = 5.940 ?. He will still need to play for his club to get training effects. He gets experience. There are no further effects, no fan club bonus, no sponsor income penalty for not playing for the club, or anything like that.
On Friday 13th, he plays for his national team but gets injured, and it turns out to be an estimated 3-week injury. Just after the match, his club get an insurance payback of 1.0 * 3 * 18000 = 54.000 ? (added to temporary income). The club gets no salary reduction.
bron: http://wiki.hattrick.org/Rules#National_teams staat dus ook in regels van HT als het goed is
F.C. Flower Power - FC Puk
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Verwijderd
De rest kan ik hier op mijn werk even niet bekijken, maar zal ook wel niet veel zijn.
Eensch
@ TU
Conditie +18. Alle pm trainees zijn omhoog gegaan. Nu maar es zien of ze volgende week weer allen stijgen.
Unknown
Verwijderd
vorm -4 (+2/-6)
TSI (+6000 ofsow)
Scoren (+2 twee trainees naar wereldklasse helaas zonder bijstats dat gaak volgend seizoen veranderen met PM trainees)
Verwijderd
PM +2 (18jr uitmuntend en 18jr briljant!!)
Vorm +5 / -2
TSI + 10.680 / -1.400
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
a-team gedaald? aah de kansen woensdag nemen weer exponentieel toePewwy schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:11:
TU was weer ruk, a-team in vorm gedaald, b-team in vorm gestegen
HODL
Degene die niet spelen woensdag zijn gedaaldVerwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:48:
[...]
a-team gedaald? aah de kansen woensdag nemen weer exponentieel toe
Nope. Enkel bij het vegroten kunnen er meer bezoekers in...Je krijgt ook meer inkomsten per kaartje.Ralphie schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 16:32:
Heeft het vergroten van "Zitplaatsen in de VIP boxen" nog ergens betrekking op? Meer sponsor inkomen ofzo? Die krengen zijn stervens duur, moet wel wat gaan opleveren dan
Eddo Christiaens (100196158)
20 jaar, zwak in vorm, gezond
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 3 330
Loon: 1 440 €/week inclusief een 20% bonus
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Edit 11 nov:
[Voor 395.000 verkocht. Ik vind het nog steeds veel te weinig en rekende zekere op 5 ton
[ Voor 9% gewijzigd door simsim op 11-11-2006 09:02 ]
Verwijderd
oftewel ik vind het best een goeie deal eigenlijk. ik raak mijn 19 jaroge briljant pm met goed def niet kwijt voor 1,5m DAT is pas schandalig
Verwijderd
of doortrainen met ooit een optie tot u20 maar je betaalt je wel scheel aan die gozer. 18 jaar en nu al bijna 5-6k per week. wel is ie in uitstekend conditie en goeie vorm qua tsi superieur aan zijn concurrenten. dit vergroot zijn kans aanzienlijk. even aanhouden nog? is wel vet hoor u20 speler! zeker van sweden... dikke exp! kans dat je dat ooit weer haalt!.
l
even trainees wegtrekken uit kutlanden als africa enzo. had mijn complete b-team nu al nationaal gespeeld
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2006 04:04 ]
Potverdorie zeg, 5k per week, tsjonge jonge, ik zou hem meteen ontslaan...Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 04:02:of doortrainen met ooit een optie tot u20 maar je betaalt je wel scheel aan die gozer. 18 jaar en nu al bijna 5-6k per week.
Ik vraag me een beetje af of het zinnig is te promoveren naar de liga VIII met een team dat net een maand oud is, 175 fans heeft en een gemiddelde TSI van 550 (eerste 11 speler gemiddeld iets van 780)..
Hoe hoog moet ik het risico inschatten dat ik na een seizoen in Liga VIII weer direkt degradeer? en hoe zit het dan met de aanwas van supporters, win ik er meer door te promoveren of juist door in mn liga te blijven?
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Ik zou gewoon promoveren. Je snapt het spelletje al beter dan de gemiddelde manager in VIII en in het begin maak je vrij snel progressie. Bovendien zullen er in je toekomstige VIII waarschijnlijk ook inactieve teams dus degraderen zal je dan zeker niet (de kans is best groot dat je in VIII ook meteen 1e of 2e wordt).RM-rf schreef op zondag 12 november 2006 @ 12:15:
Ik heb gisteren met 5-2 van de nummer 2 gewonnen... en nu sta ik, 1 ronde voor het einde op een promotieplaats in liga IX, met volgende week een uitwedstrijd, echter tegen een team dat compleet voorspelbaar speelt en misschien wel te verslaan is, zelfs door mijn team dat net een maandje oud is, en hooguit 80 hatstats haalt...
Ik vraag me een beetje af of het zinnig is te promoveren naar de liga VIII met een team dat net een maand oud is, 175 fans heeft en een gemiddelde TSI van 550 (eerste 11 speler gemiddeld iets van 780)..
Hoe hoog moet ik het risico inschatten dat ik na een seizoen in Liga VIII weer direkt degradeer? en hoe zit het dan met de aanwas van supporters, win ik er meer door te promoveren of juist door in mn liga te blijven?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
@joss: zometeen als ie 19 wordt gaat ie flink wat kosten ja. moet het allemaal wel rendabel zijn. rendabel een woord wat ze waarschijnlijk niet kennen in brabant
@sandy: gooi hem denk ik even op de TL voor veel. aan de andere kant heb 0,0 versterking nodig, aar krijg wel een erg duur b-team
Verwijderd
@rm-rf degraderen UIT de VIII? kan dat uberhaupt?
ik vind eigenlijk dat veel teams hier ook niet goed/optimaal trainen. en ik reken de 50% pm op de wing niet mee omdat dat sowieso niet echt heel rendabel is
[edit] 0-2 al dus komt wel goed denk ik
0-3 alweer. valt me reuze mee. hij haalt toch wel gemiddeld briljant/wonderbaarlijk mid maarja met zo;n aanval van hem. zelfs als ik alleen mijn keeper opstel kot ie er al niet langs vrees ik
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2006 20:30 ]
Ongelooflijk. Ik PIC'te maar weer eens (voor de 11e keer dit seizoen) maar dat bleek bijna verkeerd uit te pakken. Ik moest deze wedstrijd winnen, sta de hele tijd 2-1 voor, maakt die gast in de 85e minuut 2-2 ARGHHH. Het zal toch niet?!?!? Gelukkig maak ik 2 minuten later nog de 2-3. Hierdoor blijf ik 1 punt voorsprong hebben op de nummer 2. Volgende week tegen een bot-team, en daarna lekker promotiewedstrijd spelen

Verwijderd

nu kijken wat voor p/d duel we krijgen
Teamgeest: in de wolken + pic volgende week
en dan p/d duel leuke MOTS
alleen zelfvertrouwen is slecht maar dat kunnen we nog wel oplossen
Verwijderd
1. De Pinda's 13 7 2 4 29 - 21 +8 23
2. NBW 13 6 2 5 25 - 20 +5 20
3. The Magnificient El 13 5 4 4 26 - 21 +5 19
4. Ons Geluk 13 4 5 4 25 - 17 +8 17
5. fcdeschaar 13 5 2 6 30 - 34 -4 17
6. FC Forholte 2003 13 5 2 6 12 - 18 -6 17
7. Basanova Juniors 13 4 4 5 25 - 27 -2 16
8. Wubmastert 13 5 1 7 18 - 32 -14 16
Volgende week uit tegen de magnificent...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2006 22:11 ]
2. KDO 4 13 10 1 2 50 - 15 +35 31
3. The Roboducks 13 10 1 2 45 - 14 +31 31
Potverdorie, gaat het dan na 7 seizoenen eindelijk gebeuren?
Verwijderd
1. DSanka Kickers 13 10 1 2 57 - 11 +46 31
2.Cambuur Rovers 13 10 1 2 53 - 11 +42 31
Verwijderd
Ik kan misschien toch maar beter stoppen, want de VI daar is toch niet door heen te komen, ik ken GoTters die daar al in zaten toen ik net begon
Bijna niet dicht op elkaar die teamsVerwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 22:11:
Pfff, errug spannend nu!
1. De Pinda's 13 7 2 4 29 - 21 +8 23
2. NBW 13 6 2 5 25 - 20 +5 20
3. The Magnificient El 13 5 4 4 26 - 21 +5 19
4. Ons Geluk 13 4 5 4 25 - 17 +8 17
5. fcdeschaar 13 5 2 6 30 - 34 -4 17
6. FC Forholte 2003 13 5 2 6 12 - 18 -6 17
7. Basanova Juniors 13 4 4 5 25 - 27 -2 16
8. Wubmastert 13 5 1 7 18 - 32 -14 16
Volgende week uit tegen de magnificent...

Verwijderd
Unknown
Verwijderd
Bij mij is het ook erg spannend. Ik sta nog 6de in de V|| met 2 punten voorsprong op de nummer 7. Volgende week moet ik uit tegen de nummer 7. Als ik verlies degradeeer ik naar de 8ste divisie.....
Ik heb maar ff op een leuke speler op de TL geboden gisteravond laat, misschien wel een koopje als resultaat.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:30:
Klote had 2 spelers op de TL staan en had er 1 gebookmarkt.
Unknown
Verwijderd
Hehe.... heb ik ook gedaan paar 17-jarige uitstekend positiespel matig passen voor volgend seizoen, btj geluk dan heb ik er 3 voor 1 miljoen...is mooi voor de woensdag dan kan ik voor de compititie nog wat betere kopen.Ik heb maar ff op een leuke speler op de TL geboden gisteravond laat, misschien wel een koopje als resultaat.Eerst maar eens wachten tot morgen avond.
Moet HT wel veel voor woensdagavond online zijn, gezien ze een slag om de arm houden lijkt vertraging voor de site weer up is goed mogelijk.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:36:
[...]
Hehe.... heb ik ook gedaan paar 17-jarige uitstekend positiespel matig passen voor volgend seizoen, btj geluk dan heb ik er 3 voor 1 miljoen...is mooi voor de woensdag dan kan ik voor de compititie nog wat betere kopen.
Maar goed, de TL deadlines zullen wel verlengd worden, de vraag is dus of er koopjes mogelijk zijn. I'll keep my fingers crossed
Unknown
Dit topic is gesloten.