Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.201 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15
Ik sta met 2-0 voor nu. Speel tegen de nummer 1. Sta zelf op plek 2, maar als ik deze win, dan ga ik de nummer 1 voorbij :D

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik sta 2-3 achter. Stond 1-3 met rust. (uit heb ik 5-0 verloren van hem dus als je het zo bekijkt kan het alleen nog maar meevallen ;) )

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik speel me vandaag veilig :) Volgend seizoen hoop ik de boel een beetje op orde te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Beetje teleurgesteld, had me bij winst flink op voorsprong kunnen zetten t.o.v. de rest (heb volgende week namelijk ook nog eens een WO). Dus ik had maar weer eens MOTS gedaan, met 241 hatstats als gevolg (ongeveer hetzelfde als mn record geloof ik). Tegenstander had en 209, maar het mocht niet baten: 2-2. Wel spannend en dat blijft nu dus ook tot de laatste wedstrijd, ALTHANS. Ik kan al kampioen zijn. Mijn voorsprong is nu namelijk 3 punten (op zowel nr2 als 3), beide hebben ze een minder doelsalde (resp 6 en 10 slechter). Aangezien volgende week 99% zeker een WO wordt, zou ik vervolgens met ongeveer 8-0 moeten worden verslage :)
SPANNEEEEND, maar het lijkt er nu toch echt op dat FC Strijen na zeven seizoen de VI.541 zal gaan verlaten... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

pff 1-0 voor, 3-2 voor, en toch verliezen met 3-4...

Daar gaan mn kampioensschaps kansen. Wordt ik weer net zoals vorig jaar tweede, nog een jaar in de VIII dus.

Hatstats waren 161 tegen 160. Eentje meer voor mij, maar het mocht niet baten. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo gisteren een van de mindere goden in mijn comp opzij geschoven met 5-1. Tot mijn grote verbazing maak ik in eens kans op de titel, omdat de nummer 1 punten heeft laten liggen. Volgende week spelen we tegen elkaar en kan ik op gelijk aantal punten komen. Het doelpuntengemiddelde scheelt ook maar twee doelpunten dus dat een doelpunt verdwenen. Dus maar eens MOTS en dan kijken waar het schip strandt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met 2-0 verloren van de koploper :)

Als het goed is zijn mijn kansen op promotie zo goed als verkeken. Ben ik wel blij mee.
Wat ik alleen niet begrijp is dat ik met 'maar 2-0 verlies. Ik heb m'n b-team opgesteld en m'n coach op het doel gezet. Krijgt er een verdediger als snel in de pot een rode kaart en de hatstats zijn 86 tegen 173. Volgens mij houdt de ME van mijn team ofzo want dit is niet normaal!

Maargoed nog twee potjes tegen bots en dan kunnen we aan nog een seizoen in de VII gaan werken.
Van de zotte eigenlijk dat ik met m'n normale team bovenin meedraai in deze compo 8)7 en zelfs had kunnen promoveren als ik met m'n a-team had gespeeld.

Zeker als je ziet dat majoh met een beter team niet eens uit de VIII geraakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

makkelijk gewonnen van een meestal erg lastig team. team begint nu te goed te worden voor de VI.
nog één seizoen in de VI hoop ik... zucht. kep er de kracht niet meer voor...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2006 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Log net gauw even om te kijken zie ik een melding dat ze de 13e downtime hebben geplanned. Dat is op zich niet zo erg, maar het is voor meer als 1,5 dag. Als de berichtgeving op mijn scherm natuurlijk correct is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4-2 verloren en ook nog eens terecht wel zonde want mijn promotiekansen zijn aanzienlijk gedaald, maja dan nog maar een seizoen VII en volgend jaar kampioen worden hoop ik. Dan stap ik ook over naar PM training want mn middenveld is nog wat zwakjes en mijn spitsen worden toch geen drol extra meer waard zonder bijstats.

Ik heb ongeveer 7,5 miljoen te besteden aan het eind van het seizoen. Ik moet 10 trainees halen (geld te weinig maar het meot maar), ik dacht zelf 3 19 briljant pm matig passen, 3 18, uitstekend met matig passen of redelijk verdedigen en 4 17 of 18 jarigen met redelijk/goed pm, redelijk/goed vleugelspel en eventueel nog matig passen. Kan iemand me nog een gouden tip geven??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:49
Huppa, uitwedstrijd met 0-4 gewonnen. En te bedenken dat ik na 35 minuten nog maar 10 man in het veld had staan :+

De nummer 2 heeft punten laten liggen met als gevolg dat ik 6 punten los sta en dus kampioen ben :D Qua doelsaldo haalt hij me nooit in; +37 om +21
Ook wel leuk, in de topscorerslijst bezet ik de 1ste, 2de en 3de plek :D

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:10
shit 2 SE's tegen, 0-2 verloren, valt opzich nog mee 135 vs 190 hatstats, mijn aanval kwam gewoon nooit door zijn verdediging. had ik nu maar hein zn taktiek gebruikt :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baziz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-08 14:48

Baziz

Smokey Nutz

Mijn teamgeest is op dit moment moordadig nadat ik mijn Match of the Season gisteren verloren heb :(
Ik sta nu nog 1 punt voor op de nummer 2 die ik over 2 weken bij hem thuis mag komen opzoeken. Ik moet dus zorgen dat die teamgeest weer terug omhoog gaat, misschien dat jullie nog wat tips en suggesties hebben om dit voor elkaar te krijgen?
Ik speel komende zondag PIC en zit ook te denken om m'n trainings intensiteit te verlagen, heeft iemand hier ervaring mee?

Life can only be understood in reverse, but must be lived forwareds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het schijnt wel te werken, maar je moet het wel pas de vrijdag doen voordat je tegen de nr 2 speelt, want hij knikkert daarna weer aardig hard naar beneden. Ook kan de vorm van je spelers nogal kelderen door een lage trainingsintensiteit. En je teamgeest heeft volgens mij alleen maar invloed op het middenveld dus als dit veel beter is dan kun je het er gerust op gokken denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Baziz schreef op maandag 06 november 2006 @ 15:28:
Mijn teamgeest is op dit moment moordadig nadat ik mijn Match of the Season gisteren verloren heb :(
Ik sta nu nog 1 punt voor op de nummer 2 die ik over 2 weken bij hem thuis mag komen opzoeken. Ik moet dus zorgen dat die teamgeest weer terug omhoog gaat, misschien dat jullie nog wat tips en suggesties hebben om dit voor elkaar te krijgen?
Ik speel komende zondag PIC en zit ook te denken om m'n trainings intensiteit te verlagen, heeft iemand hier ervaring mee?
Absuluut niet je trainingsintensiteit naar beneden halen! Je vorm zal volledig inzakken. Enkel PIC spelen helpt in dit geval en tegen hem dus weer gewoon MOTSEN. Succes :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
Gisteren officieel kampioen geworden in de VII.8, was een erg simpel seizoen dus dat zal zwaar worden in de VI maar ik hoop dat ik daar voor lijfsbehoud kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:25
Kan zondag kampioen worden, sta 4 punten los, promotie is al sowieso zeker, maar wil natuurlijk wel op die 1e plek eindigen. Al krijg ik nog wel 2 lastige wedstrijden, 1 uit tegen iemand die pas sinds een paar weken mee doet, maar het wel opvallend goed doet & de laatste wedstrijd is thuis tegen de nr 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Geplande downtime:

13-11-2006 om 02:00 voor 2340 minuten.

Hoeveel minuten? Da's 2 dagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

maandag en dinsdag... moet ik optijd een frienldy gaan regelen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 07:26:
Geplande downtime:

13-11-2006 om 02:00 voor 2340 minuten.

Hoeveel minuten? Da's 2 dagen :(
ach je kutn er 's avonds wee rop joh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guttegut ht gaat 2 dagen offline en iedereen hier is meteen in rep en roer. kan je gezellig eens langs je oma of moeder gaan die avond! vinden ze harstikke gezellig! kom je daar ook weer eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 09:55:
[...]

ach je kutn er 's avonds wee rop joh :P
dat zei mijn vrouw ook gister...

zucht laat maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verslaving??? welke verslaving...kvraag me alleen af wat ik nu op mijn stage moet gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koffie halen en kopieren zoals elke goeie stagiair betaamt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat was niet lief :(

/edit: hattrick ligt eruit snik snik snik is dit een training voor maandag en dinsdag ofsow :P

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2006 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt dat was niet lief, dat was H3!N :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 12:15:
[...]

klopt dat was niet lief, dat was H3!N :P
En Hein heeft gelijk (nu iig wel een keer :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 11:37:
koffie halen en kopieren zoals elke goeie stagiair betaamt :)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;)

zo pewwy klaar voor de rematch morgen? heb je al een schepnet gekocht om alle ballen er weer uit te vissen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Hmm, ik ben verre van klaar. Heb geen reservespits en ga er ook geen meer kunnen kopen voor morgen. Mijn trainer mag dus weer een poging doen morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah joh stel je toch gewoon je a-elftal op zoals normaal. wordt het msch nog een beetje een wedstrijd ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dan wordt het een eitje, dat is niet de bedoeling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondag met 3-2 verloren tegen de koploper. Sta nu 4e met 2 ptn achterstand op de nr 2/3. Ik heb aanstaande zondag een makkie en de laatste wedstrijd tegen de nr 3. Ik hoop net als vorig seizoen 3e te worden. Ik heb iig dit seizoen mijn stadion vergroot met 5000 plaatsen en volgend seizoen maybe de strijd aangaan om het kampioenschap. Zullen vast en zeker weer aardig wat bots in alle competities zitten. Bij mij al 2 of 3 mensen die niet meer spelen.....

ps: ik ben nieuw hier en dit was me eerste post. Ik speel nu pas/al 4 seizoenen Hattrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 14:46:
ps: ik ben nieuw hier en dit was me eerste post. Ik speel nu pas/al 4 seizoenen Hattrick
Welkom, welkom *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Dank je. Op me werk maken we gebruik van intranet, maar tweakers kunnen we wel bereiken, gelukkig. Jammer genoeg Hattrick niet, want dan wist ik wel wat ik gespreid over dag kon bezoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baziz

Baziz

Smokey Nutz

Wat vinden jullie de beste formatie om counter te spelen?
5-4-1 of 5-3-2

Ik neig zelf naar 5-3-2 zodat ik meer aanvallende kracht heb om te scoren uit de counters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
die man op het middenveld is zinloos, dus dan idd 5-3-2

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Baziz schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 17:28:
Wat vinden jullie de beste formatie om counter te spelen?
5-4-1 of 5-3-2

Ik neig zelf naar 5-3-2 zodat ik meer aanvallende kracht heb om te scoren uit de counters.
5-3-2 is naar mijn mening stukken effectiever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baziz

Baziz

Smokey Nutz

Ja ik denk ook dat 5-3-2 beter is omdat met counteren je je middenveld toch al slachtoffert.
Mijn tegenstander heeft een sterk middenveld, en dankzij de vorm een beter middenveld dan de mijne. Maar zijn verdediging en aanval zijn niet best. Hij gaat dus veel kansen krijgen maar er weinig benutten. Veel counters voor mij dus!

Het is een hele belangrijke wedstrijd, ik sta nog 1 punt voor op hem en moet de laaste wedstrijd bij hem uit en 'n teamgeest is nog is moordadig ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je mid dan toch al naar de gallemiezen is, kan je msch zelfs 5-2-3 proberen. helaas krijg je dan wel een aantal slechte organisatie events, maar ik weet niet precies hoeveel impact dit heeft. moet je even bij de counteraars wezen :)

waarom speel je counter als zijn aanval niet goed is én zijn verdediging ook al niet. 3-4-3 all offensive! met een wtm. niet van dat laffe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 21:05:
als je mid dan toch al naar de gallemiezen is, kan je msch zelfs 5-2-3 proberen. helaas krijg je dan wel een aantal slechte organisatie events, maar ik weet niet precies hoeveel impact dit heeft. moet je even bij de counteraars wezen :)

waarom speel je counter als zijn aanval niet goed is én zijn verdediging ook al niet. 3-4-3 all offensive! met een wtm. niet van dat laffe!
Daar ben ik het toch met je eens... Idd gewoon 343 spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje heeft een specialiteit zoals koppen of snel invloed op de TSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 23:25:
[...]

Daar ben ik het toch met je eens... Idd gewoon 343 spelen
hey wat zijn er ineens akelig veel mensen die het met me eens zijn de laatste tijd. zometeen ga ik nog denken dat ik er wél iets van heb begrepen. kan nooit de bedoeling zijn ;) vroeger werd ik tenminste nog altijd gewoon weer netjes gecorrigeerd.

@tommy: specialties en set pieces hebben geen invloed, ook leiderschap of ervaring niet. conditie daarentegen weer juist wel. uiteraard de overige stats ook

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
pff ben eindelijk van die gotcup af :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

pff 1-1 in de gotcup...penalties...ben ik vergeten ze in te stellen :D 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
^^ kan dat dan?
/edit ohjah ik zie het.. ik had ze ook niet ingesteld maar toevallig wel een goede volgorde

op naar de finale :+

[ Voor 86% gewijzigd door Loona35 op 08-11-2006 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damn, weer verloren van Hein :( Gaat niet goedkomen. Zondag dikke MOTS met 4-4-2 en mijn tegenstander laten degraderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rematch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
is het geen idee om de GOT Awards in de site op te nemen? of is dat er al en zie ik het over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baziz

Baziz

Smokey Nutz

Mooi! Ik heb mijn teamgeest van moordadig (sinds afgelopen zondag) weer naar woedend gekregen. Heb een clown aangetrokken en 2 extra sportpsychologen genomen. Nu zondag nog pic spelen en dan hopen dat ik volgende week weer geirriteerd of misschien wel bedaarde teamgeest heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de TS stijgt en daalt vanzelf langzaam weer. hoe hoger of lager de ts hoe snelller ie weer daalt respectievelijk stijgt.

oftewel je clown heeft hier niks me te maken. bovendien is het nog steeds niet bewezen dat het uberhaupt werkt. sportpsychologen hebben invloed op je vertrouwen, niet je ts. bij pic stijgt je ts met 33% en bij mots neemt ie met de helft af. laag woedend + 33% is ng steeds geen bedaard vrees ik. of je moet net mazzel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Loona35 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:37:
is het geen idee om de GOT Awards in de site op te nemen? of is dat er al en zie ik het over het hoofd?
Ja dat gaat er ook komen. Zal binnenkort weleens kijken...

Moest dat trouwens nou...mn 2 trainies eraf schoppen? :(

[ Voor 9% gewijzigd door NiMu83 op 09-11-2006 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
weet iemand trouwens hoeveel de wage reduction is bij nationale teamspelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Any player that plays in a national team game will affect their club team as follows:

1. Matches for the national team will not count as training for the player. The position they play in the national team is simply ignored as far as training effects are concerned. They have to play for their club in order to get training effects.
2. Immediately after a match for the national team, the owning club will get a salary reduction of 33-40% of the player's salary depending on whether or not he is playing in his home country or for a foreign team.
3. If a player gets injured and has to leave the field in a match for his national team, instead of the regular salary reduction, the club will get a compensation amounting to 100% of his base salary times the estimated number of weeks the injury is expected to last.
4. The player will gain experience from playing for their national team in the same way as they do for club games.

Example:

John Doe is part of the US national team. He belongs to a club in Singapore. His base salary is 15.000 ?, so his club in Singapore pays a salary equivalent of 15000 * 1.2 = 18.000 ? per week.

On Friday 6th, he plays for his national team. Just after the match, his club get a salary reduction of 0.33 * 18000 = 5.940 ?. He will still need to play for his club to get training effects. He gets experience. There are no further effects, no fan club bonus, no sponsor income penalty for not playing for the club, or anything like that.

On Friday 13th, he plays for his national team but gets injured, and it turns out to be an estimated 3-week injury. Just after the match, his club get an insurance payback of 1.0 * 3 * 18000 = 54.000 ? (added to temporary income). The club gets no salary reduction.

bron: http://wiki.hattrick.org/Rules#National_teams staat dus ook in regels van HT als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ja hoor mensen de finale is bekend! Vanwege mijn nieuwe huis helaas wat te laat maarja ken gebeuren :)

F.C. Flower Power - FC Puk

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die ander ken ik niet dusseuh HUP LOONA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
kvind stiekem best wel leuk om in de finale te staan :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FC Puk the best :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga nu meer internationale oefenwedstrijden spelen. Afgelopen woensdag in Spanje gespeeld en kostte me 6000 en inkomsten waren 9000 dus toch 3000 winst. Zoveel krijg ik ongeveer ook als ik gewoon tegen een NL speler oefen. Voor komende woensdag moet ik tegen een Noorse tegenstander. Volgend seizoen zou ik ook graag mee willen doen met de GoT cup. By the way, spelen er hier ook mensen Guild Wars......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PM: +3 (Twee verdedigers een naar zwak de ander naar matig en een winger naar goed.)

De rest kan ik hier op mijn werk even niet bekijken, maar zal ook wel niet veel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 20:37

Quintus

Eg wel! Dus....

Eensch

@ TU
Conditie +18. Alle pm trainees zijn omhoog gegaan. Nu maar es zien of ze volgende week weer allen stijgen.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TU

vorm -4 (+2/-6)
TSI (+6000 ofsow)
Scoren (+2 twee trainees naar wereldklasse helaas zonder bijstats dat gaak volgend seizoen veranderen met PM trainees)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meesterlijke TU:

PM +2 (18jr uitmuntend en 18jr briljant!!)
Vorm +5 / -2
TSI + 10.680 / -1.400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdedigen +2:

19J magnificent + 20J briljant.

Beide verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje vreem TU hiero: een trainee waar ik al een aantal weken op wacht om formidabel te worden is nog steeds niet gepopt. Terwijl een andere die 2 weken later popte al wel naar formidabel verdedigen is gegaan, beide 17 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
TU was weer ruk, a-team in vorm gedaald, b-team in vorm gestegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens hattrick ratings calculator ga ik zondag waarschijnlijk met 12-0 winnen haha als dat zo is wordt het een record zege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:11:
TU was weer ruk, a-team in vorm gedaald, b-team in vorm gestegen :(
a-team gedaald? aah de kansen woensdag nemen weer exponentieel toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 12-09 13:52
Heeft het vergroten van "Zitplaatsen in de VIP boxen" nog ergens betrekking op? Meer sponsor inkomen ofzo? Die krengen zijn stervens duur, moet wel wat gaan opleveren dan :)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:48:
[...]

a-team gedaald? aah de kansen woensdag nemen weer exponentieel toe ;)
Degene die niet spelen woensdag zijn gedaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ralphie schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 16:32:
Heeft het vergroten van "Zitplaatsen in de VIP boxen" nog ergens betrekking op? Meer sponsor inkomen ofzo? Die krengen zijn stervens duur, moet wel wat gaan opleveren dan :)
Nope. Enkel bij het vegroten kunnen er meer bezoekers in...Je krijgt ook meer inkomsten per kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:30
Deze knakker van 20 met Formidabel positiespel en ook nog eens Goed vleugelspel is toch wel meer waard dan 3 ton? De transfermarkt ligt echt op zijn gat :(

Eddo Christiaens (100196158)
20 jaar, zwak in vorm, gezond

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 3 330
Loon: 1 440 €/week inclusief een 20% bonus

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig

Edit 11 nov:
[Voor 395.000 verkocht. Ik vind het nog steeds veel te weinig en rekende zekere op 5 ton

[ Voor 9% gewijzigd door simsim op 11-11-2006 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tip van de dag. geen 20 jarigen trainen op formidabel! op zijn 20e hoort ie al minimaal briljant of wonderbaarlijk te zijn. ik vind 4 ton nog niet eens zo gek eigenlijk. aan goed wing heb je niks dus waarom zou dat extra opleveren? tenzij je hem altijd FTM zet, maar dan kan je beter gewoon hoger niveau pm kopen en dat wing lekker laten hangen.

oftewel ik vind het best een goeie deal eigenlijk. ik raak mijn 19 jaroge briljant pm met goed def niet kwijt voor 1,5m DAT is pas schandalig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm heb een beetje een twijfelgeval. heb een potieel u20 voor sweden. zelfs de u20 coach geeft hem aardig wat kans. maarja hij is nu nog veel te jong. 18 jaar briljant pm redelijk passen! hij gaat wel voor 2,5m over de toonbank gok ik.

of doortrainen met ooit een optie tot u20 maar je betaalt je wel scheel aan die gozer. 18 jaar en nu al bijna 5-6k per week. wel is ie in uitstekend conditie en goeie vorm qua tsi superieur aan zijn concurrenten. dit vergroot zijn kans aanzienlijk. even aanhouden nog? is wel vet hoor u20 speler! zeker van sweden... dikke exp! kans dat je dat ooit weer haalt!.
l
even trainees wegtrekken uit kutlanden als africa enzo. had mijn complete b-team nu al nationaal gespeeld

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2006 04:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Gedronken vannacht? Ik snap er geen ruk van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 04:02:of doortrainen met ooit een optie tot u20 maar je betaalt je wel scheel aan die gozer. 18 jaar en nu al bijna 5-6k per week.
Potverdorie zeg, 5k per week, tsjonge jonge, ik zou hem meteen ontslaan... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
@Hein, ik zou hem houden. Maar dat komt omdat het gewoon iets unieks is (ook al blijft de kans klein, een +6 blessure en zijn kansen zijn verkeken). Persoonlijk zou ik het leuk vinden om een international te hebben, net zoals de beker te winnen, de eredivisie op mijn naam te schrijven en 20 miljoen op mijn rekening te hebben. Ach, het zijn leuke hebbedingetjes, en misschien houdt het juist voor jou de motivatie erin, om niet te stoppen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:31

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik heb gisteren met 5-2 van de nummer 2 gewonnen... en nu sta ik, 1 ronde voor het einde op een promotieplaats in liga IX, met volgende week een uitwedstrijd, echter tegen een team dat compleet voorspelbaar speelt en misschien wel te verslaan is, zelfs door mijn team dat net een maandje oud is, en hooguit 80 hatstats haalt...

Ik vraag me een beetje af of het zinnig is te promoveren naar de liga VIII met een team dat net een maand oud is, 175 fans heeft en een gemiddelde TSI van 550 (eerste 11 speler gemiddeld iets van 780)..

Hoe hoog moet ik het risico inschatten dat ik na een seizoen in Liga VIII weer direkt degradeer? en hoe zit het dan met de aanwas van supporters, win ik er meer door te promoveren of juist door in mn liga te blijven?

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
het verschil tussen IX en VIII is niet zo groot. als je kan promoveren moet je het gewoon doen, het is wel heel onsportief een zwakker team te laten promoveren omdat je zelf denkt niet klaar te zijn. Als je een aardig middenveld haalt handhaaf je je makkelijk in de VIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

RM-rf schreef op zondag 12 november 2006 @ 12:15:
Ik heb gisteren met 5-2 van de nummer 2 gewonnen... en nu sta ik, 1 ronde voor het einde op een promotieplaats in liga IX, met volgende week een uitwedstrijd, echter tegen een team dat compleet voorspelbaar speelt en misschien wel te verslaan is, zelfs door mijn team dat net een maandje oud is, en hooguit 80 hatstats haalt...

Ik vraag me een beetje af of het zinnig is te promoveren naar de liga VIII met een team dat net een maand oud is, 175 fans heeft en een gemiddelde TSI van 550 (eerste 11 speler gemiddeld iets van 780)..

Hoe hoog moet ik het risico inschatten dat ik na een seizoen in Liga VIII weer direkt degradeer? en hoe zit het dan met de aanwas van supporters, win ik er meer door te promoveren of juist door in mn liga te blijven?
Ik zou gewoon promoveren. Je snapt het spelletje al beter dan de gemiddelde manager in VIII en in het begin maak je vrij snel progressie. Bovendien zullen er in je toekomstige VIII waarschijnlijk ook inactieve teams dus degraderen zal je dan zeker niet (de kans is best groot dat je in VIII ook meteen 1e of 2e wordt).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@pewwy: niet zo zuinig ook. kon niet eens meer uit mijn ogen kijken :) ook een date verneukt daardoor haha! alcohol maar meer kapot dan je geil bent...

@joss: zometeen als ie 19 wordt gaat ie flink wat kosten ja. moet het allemaal wel rendabel zijn. rendabel een woord wat ze waarschijnlijk niet kennen in brabant :) daar wordt geen geld verdiend :)

@sandy: gooi hem denk ik even op de TL voor veel. aan de andere kant heb 0,0 versterking nodig, aar krijg wel een erg duur b-team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe voor de grap een picje met CA. alles is toch al zinloos voor kampioenschap dus echt uitmaken doet het niet.

@rm-rf degraderen UIT de VIII? kan dat uberhaupt? ;) tot de VIe moet je in principe elk jaar kunnen promoveren zonder al teveel moeite, hoewel de 7e ook al wel zwaarder wordt door de slechte doorstroming uit de 6e naar de 5e en dus veel teams blijven 'hangen'. zo worden de divisies eronder ook lastiger, maar met een goed programma moet de rest toch ver achter je laten.

ik vind eigenlijk dat veel teams hier ook niet goed/optimaal trainen. en ik reken de 50% pm op de wing niet mee omdat dat sowieso niet echt heel rendabel is

[edit] 0-2 al dus komt wel goed denk ik

0-3 alweer. valt me reuze mee. hij haalt toch wel gemiddeld briljant/wonderbaarlijk mid maarja met zo;n aanval van hem. zelfs als ik alleen mijn keeper opstel kot ie er al niet langs vrees ik ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2006 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Jippie, kampioen!!! :D

Ongelooflijk. Ik PIC'te maar weer eens (voor de 11e keer dit seizoen) maar dat bleek bijna verkeerd uit te pakken. Ik moest deze wedstrijd winnen, sta de hele tijd 2-1 voor, maakt die gast in de 85e minuut 2-2 ARGHHH. Het zal toch niet?!?!? Gelukkig maak ik 2 minuten later nog de 2-3. Hierdoor blijf ik 1 punt voorsprong hebben op de nummer 2. Volgende week tegen een bot-team, en daarna lekker promotiewedstrijd spelen :D

*O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jahoe we zijn officieel veilig *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

nu kijken wat voor p/d duel we krijgen :)

Teamgeest: in de wolken + pic volgende week :)
en dan p/d duel leuke MOTS :D

alleen zelfvertrouwen is slecht maar dat kunnen we nog wel oplossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Gefeliciteerd! Ik moet eerlijk zeggen dat ik aan het begin van het seizoen geen dubbeltje gaf voor je verblijf in de V, maar ik moet zeggen, met de juiste tactieken heb je directe degradatie in ieder geval mooi afgewend!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, errug spannend nu!

1. De Pinda's 13 7 2 4 29 - 21 +8 23
2. NBW 13 6 2 5 25 - 20 +5 20
3. The Magnificient El 13 5 4 4 26 - 21 +5 19
4. Ons Geluk 13 4 5 4 25 - 17 +8 17
5. fcdeschaar 13 5 2 6 30 - 34 -4 17
6. FC Forholte 2003 13 5 2 6 12 - 18 -6 17
7. Basanova Juniors 13 4 4 5 25 - 27 -2 16
8. Wubmastert 13 5 1 7 18 - 32 -14 16

Volgende week uit tegen de magnificent...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2006 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
1. FC Strijen 13 11 1 1 54 - 11 +43 34
2. KDO 4 13 10 1 2 50 - 15 +35 31
3. The Roboducks 13 10 1 2 45 - 14 +31 31

Potverdorie, gaat het dan na 7 seizoenen eindelijk gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo de promotie naar de VI-divisie is een feit, maar door de overwinning vandaag is het ineens mogelijk om nog kampioen te worden. 1 nadeel heb ik wel mijn concurent voor de titel speelt tegen een bot en ik moet op bezoek bij de nummer 4. Dus het word nog lastig.

1. DSanka Kickers 13 10 1 2 57 - 11 +46 31
2.Cambuur Rovers 13 10 1 2 53 - 11 +42 31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
handhaving in de VII \o\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kampioen in de VII! Nou ja, als ik volgende week met meer dan 8-0 verlies, dan kan het nog mis gaan, maar dan stop ik er meteen mee :)

Ik kan misschien toch maar beter stoppen, want de VI daar is toch niet door heen te komen, ik ken GoTters die daar al in zaten toen ik net begon ;) ( Bovendien schijnt het VI-schap een slechte invloed te hebben op je bekerresultaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 22:11:
Pfff, errug spannend nu!

1. De Pinda's 13 7 2 4 29 - 21 +8 23
2. NBW 13 6 2 5 25 - 20 +5 20
3. The Magnificient El 13 5 4 4 26 - 21 +5 19
4. Ons Geluk 13 4 5 4 25 - 17 +8 17
5. fcdeschaar 13 5 2 6 30 - 34 -4 17
6. FC Forholte 2003 13 5 2 6 12 - 18 -6 17
7. Basanova Juniors 13 4 4 5 25 - 27 -2 16
8. Wubmastert 13 5 1 7 18 - 32 -14 16

Volgende week uit tegen de magnificent...
Bijna niet dicht op elkaar die teams :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren met 9-0 gewonnen de naaste concurrenten voor promotie hebben gelijk gespeeld. Volgende week tegen de nr 6 kan ik ook nog MOTSen dus dit kan eigenlijk niet meer misgaan. Volgend jaar eindelijk weer VI na twee seizoenen tobben in de VIIe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afkicken geblazen dit zeg...

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2006 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Inderdaad, wel minder afleiding van de studie ;)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klote had 2 spelers op de TL staan en had er 1 gebookmarkt.

Bij mij is het ook erg spannend. Ik sta nog 6de in de V|| met 2 punten voorsprong op de nummer 7. Volgende week moet ik uit tegen de nummer 7. Als ik verlies degradeeer ik naar de 8ste divisie.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:30:
Klote had 2 spelers op de TL staan en had er 1 gebookmarkt.
Ik heb maar ff op een leuke speler op de TL geboden gisteravond laat, misschien wel een koopje als resultaat. :D Eerst maar eens wachten tot morgen avond.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maar ff op een leuke speler op de TL geboden gisteravond laat, misschien wel een koopje als resultaat. :D Eerst maar eens wachten tot morgen avond.
Hehe.... heb ik ook gedaan paar 17-jarige uitstekend positiespel matig passen voor volgend seizoen, btj geluk dan heb ik er 3 voor 1 miljoen...is mooi voor de woensdag dan kan ik voor de compititie nog wat betere kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:36:
[...]

Hehe.... heb ik ook gedaan paar 17-jarige uitstekend positiespel matig passen voor volgend seizoen, btj geluk dan heb ik er 3 voor 1 miljoen...is mooi voor de woensdag dan kan ik voor de compititie nog wat betere kopen.
Moet HT wel veel voor woensdagavond online zijn, gezien ze een slag om de arm houden lijkt vertraging voor de site weer up is goed mogelijk.
Maar goed, de TL deadlines zullen wel verlengd worden, de vraag is dus of er koopjes mogelijk zijn. I'll keep my fingers crossed 8)

Unknown

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.