Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.189 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 12:04:
Verder wens ik natuurlijk iedereen in de GoT Cup veel succes toe!
Dank je. Zal me best doen vanavond en dan word het hopelijk geen afslachting tegen de F.C. GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo even mijn doelsaldo omhoog gekrikt tegen een bot team. 2-0 en 1-0 gewonnen..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beide bekerdeelnemers 0-1 achter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:26
Ja, en nog geen kans gehad... :(

Het enige voordeel:
Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 319 439 € aan entreegeld.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep dat is dan weer wel lekker

0-2 bij 12_Kuub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 08:13:
Pfff weer verloren :(

Nou dit seizoen word het gewoon effe helemaal niks :'(
Wat een drama jaar....
welk seizoen werd het eigenlijk wél wat damien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Heerlijk Hein, op kloothoogte :D

Hier is het 1-1 geworden *O*

[ Voor 38% gewijzigd door Sandyman538 op 11-10-2006 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ook Kuub scoord en komt terug tot 1-2 *O*

1-3 -O-

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2006 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga richting huis, zie de uitslagen wel als ik er ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 17:29:
[...]

welk seizoen werd het eigenlijk wél wat damien? ;)
Hmm ik dacht ergens over 2 seizoenen hehe. Ik zei nog bookmarken he ;)

Maar afijn nog 1 jaar scoren omdat anders ik geen winst maak op mijn spits trainees en dan weer keihard terug naar positiespel :p

Nog steeds geen wedstrijd verslag :(

0-1!! :) *O*

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
2-1 voor, nog 8 minuten, spannend!!!

*O*

Ohhh 2-2, nog 7 minuten -O-

Maar nu wel met een man meer op het veld!

En een speler zonder specialiteit krijgt een negatief weatherevent (daardoor de 2-2), wist niet dat dat kon :)

En 2-3 achter... -O-

En verloren :(

283 tegen 289 hatstats. Helaas pindakaas. Gewoon pech gehad.

[ Voor 98% gewijzigd door Sandyman538 op 11-10-2006 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 00:34

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Sandyman538 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 18:38:
2-1 voor, nog 8 minuten, spannend!!!

*O*

Ohhh 2-2, nog 7 minuten -O-

Maar nu wel met een man meer op het veld!

En een speler zonder specialiteit krijgt een negatief weatherevent (daardoor de 2-2), wist niet dat dat kon :)

En 2-3 achter... -O-

En verloren :(

283 tegen 289 hatstats. Helaas pindakaas. Gewoon pech gehad.
das mooi balen, had dus maar zo door kunnen gaan..... Alle GoT-ters uit de beker ?? jammerrrr....

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met 0-7 verloren van F.C. GoT. Nu maar eens kijken of in de volgende 2 wedstrijden nog ergens punten kunnen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zo de stand is bijgewerkt :D

Helaas 1 wo en wel door GoT cup veteraan Wubmaster :'( Maarja hij heeft het mega druk dus ik hoop dat hij zijn volgende partij wel accepteerd want wat is nu een Cup zonder Wub! :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
0-0 tegen de hoedjes, das een overwinning voor mij :9 Wel een enorm matchreport voor een 0-0 trouwens :P

Deze zin vond ik wel grappig:
Claus Gadella ging hevig tekeer tegen de scheidsrechter nadat deze opnieuw tegen hem gefloten had. De scheidsrechter pikte de beledigingen niet en stuurde de speler van Hoedjevanpapier's met twee keer geel naar de catacomben.

Ik moest meteen aan Robben denken O-)

[ Voor 60% gewijzigd door Joss op 12-10-2006 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo net mijn Wereldklasse pm verkocht voor bijna 1.9M (scheelt maar een 4k). Hij gaat nu lekker bij een III-klasser in Duitsland spelen. Onderstaand een aantal stats van hem. Waar hij dus afgelopen week net gepopt was op Positiespel.
Leeftijd: 21
Leiderschap: redelijk
Conditie: matig
Positiespel: wereldklasse
Passen: goed
Scoren: matig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 15:36:
Zo net mijn Wereldklasse pm verkocht voor bijna 1.9M (scheelt maar een 4k). Hij gaat nu lekker bij een III-klasser in Duitsland spelen. Onderstaand een aantal stats van hem. Waar hij dus afgelopen week net gepopt was op Positiespel.

[...]
leuk zo'n pm-er zonder conditie. Met uitstekend conditie was ie zeker 4-5 ton meer waard geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:31
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 15:36:

[...]
Ben ik nou gek, of slaat 1.9 miljoen voor wereldklasse PM + Goed passen echt nergens op???? Mijn god, ik heb nog 2 miljoen betaald voor een briljant PM met redelijk vleugelspel en matig passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:30:
[...]

leuk zo'n pm-er zonder conditie. Met uitstekend conditie was ie zeker 4-5 ton meer waard geweest
Eind vorig seizoen stond hij op Goed conditie, maar leek wel of hij die niveau's die er eind vorig seizoen bij kreeg er net zo snel weer afgingen. Had ik wel een aantal weken conditie kunnen gaan trainen, maar dan had ik het voor de rest van het seizoen wel kunnen vergeten qua vorm.

De transfervergelijking gaf ook 2.2M aan, dus heb hem dus eigenlijk te laag op de transferlist geplaatst. Maar goed weer een wijze les voor de volgende keer om hem eerste hoog te listen. Heb hem 3,5 seizoen geleden voor onder 550k gekocht. Dus geloof dat ik nog wel een winstmarge overhou op deze transfer. Al had hij inderdaad hoger uit moeten vallen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2006 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:57:
[...]

Ben ik nou gek, of slaat 1.9 miljoen voor wereldklasse PM + Goed passen echt nergens op???? Mijn god, ik heb nog 2 miljoen betaald voor een briljant PM met redelijk vleugelspel en matig passen...
Dat heeft een speler die nu op de transferlijst ook (met uitstekende conditie) en daar geeft de transfervergelijking echt maar 1.1M aan.

playerID=69026952 , mocht je het willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Mijn wonderbaarlijk met goed verdedigen kostte 2,7 miljoen. Binnenkort heeft hij formidabel verdedigen, maar ik ga er toch dik verlies op draaien ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Pewwy schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 17:29:
Mijn wonderbaarlijk met goed verdedigen kostte 2,7 miljoen. Binnenkort heeft hij formidabel verdedigen, maar ik ga er toch dik verlies op draaien ;(
Maar je hebt wel een hele mooie aanvallende verdediger, die je natuurlijk niet hoeft te verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Hoeft niet, maar ik wil er eigenlijk 2 voor terug volgend seizoen. Mijn def ratings zijn toch veel te hoog nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Geen verkeerde TU hoewel de vorm wat beter had gekund :p

PM + 4
Vorm 0
TSI + 710

2 trainees, 1 aanvaller en 1 vleugelspeler omhoog, volgende week grote kans dat er nog 2 of 3 poppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Joy,

TSI: 1040 (+4320/-3280)
Vorm: 3 (+5/-2)
Verdedigen: 2 (+2/-)

Vorm van mijn a-team is nu minstens redelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Vorm: 11 (+15/-4)

vorm begint bij mij net terug te komen :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

TU:

Vorm is op hoge hoogte, twee uitstekend, veel goed, paar redelijk. Hopelijk vol te houden tot einde seizoen.

Verder keepen: +1, een week eerder dan verwacht... Maar wel lekker, nu een 18 jarig formidabel, en een 17 jarig uitstekend. En ookal is de markt redelijk ingestort (keepersmarkt wat minder volgens mij), moet eind dit seizoen wel wat geld opleveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Je trainer Frank Maasik heeft het volgende vastgesteld:

Er is in de afgelopen 7 dagen niets opmerkelijks gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 11-09 14:52
TU:

PM: +1
TSI: 1480/ -1260
Vorm: +3/-6

Yeey *O* -O-

[ Voor 4% gewijzigd door Ralphie op 13-10-2006 09:40 ]

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TSI: +3110/-1500
Vorm: +6/-3
PM: +1 (20j naar wonderbaarlijk)
Vleugelspel: -1 (mijn keeper :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
Tsi: +5830/-1610
Vorm: +7/-7
Vleugelspel: +2/-1 21 jarige naar wereldklasse vleugel. Eens kijken of ik daar nog wat voor krijg in deze markt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TU:
Vorm: +4 / -3
TSI +13.820 / -690 wow! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:50
Hattrick compenseert je voor al je leed van de afgelopen tijd hein :p

Mijn TU:
Vorm: + 7 / -0
Tsi: + 640 / -40

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn leed valt niet te compenseren. dan zou ik 24 maagden moeten offeren aan de vuurgod.

gaat me nets iets te ver. ik schik me in mijn lot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:50
Dat siert je Hein...

8)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:O en zo is mijn GoT-cup wedstrijd nog niet geregeld, maar we hebben nog een aantal dagen. Maar ja eigenlijk regel ik mijn friendlies al voor het weekend. Dan is het maar vast geregeld.

Maar net even met een HT-mail verzocht dat hij de uitnodiging moet accepteren. Maar ga maar weer eens verder werken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:03:
mijn leed valt niet te compenseren. dan zou ik 24 maagden moeten offeren aan de vuurgod.

gaat me nets iets te ver. ik schik me in mijn lot...
Na een lange dag hard werken, krijg je mij toch weer aan het lachen Hein, waarvoor hulde!

Eerste spelhervatters met wereldklasse/bovennatuurlijk sh staan gelist. Varieert een beetje met wat voor skill ze erbij hebben. Ik geloof namelijk dat ik belooft had om dat hier te posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:40:
:O en zo is mijn GoT-cup wedstrijd nog niet geregeld, maar we hebben nog een aantal dagen. Maar ja eigenlijk regel ik mijn friendlies al voor het weekend. Dan is het maar vast geregeld.

Maar net even met een HT-mail verzocht dat hij de uitnodiging moet accepteren. Maar ga maar weer eens verder werken ;(
Wie moet hem accepteren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

train je nou maar 1 keer per week eigenlijk? en wat is handig om als beginner de eerste weken op te trainen? doe nu conditie omdat die bij alle spelers rampzalig is

[ Voor 57% gewijzigd door lex op 13-10-2006 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
lex schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:27:
train je nou maar 1 keer per week eigenlijk? en wat is handig om als beginner de eerste weken op te trainen? doe nu conditie omdat die bij alle spelers rampzalig is
Misschien is het een idee om de openingspost even door te nemen, en wat informatie in te winnen over het spel. Er staan genoeg links met heel veel info! Als je daarna nog vragen hebt, kun je ze altijd stellen. Maar op jou vraag is geen eenduidig antwoord, je zult je eigen team moeten runnen. In de openingspost staan links naar heel veel tips, op wat voor manieren je dat allemaal kunt doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Als je dat moet vragen zou ik nog even wachten met grote uitgaven tot je jezelf wat hebt ingelezen :)

Het komt er op neer dat je een bepaalde training moet kiezen voor de langere termijn (tenminste dit was zo, met de huidige transfermakt is het niet heel onaantrekkelijk om je spelers sneller weer te verkopen). De meeste mensen kiezen voor positiespel omdat het middenveld erg belangrijk is en je zo ook wat sneller een goed team hebt. Maar wat de meeste mensen trainen hoeft in een vrije marktsituatie niet het meest rendabel te zijn).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:25:
[...]

Wie moet hem accepteren dan?
Oape City. Zegt me verder niets, maar die staat nu eenmaal op het programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een aantal weken cond trainen is zeker geen slecht plan mits je bij aanvang spelers hebt gekregen die je even een x aantal seizoenen wilt houden. als je toch alles gaat verkopen is het zonde van je weken cq geld. moet je dus even zelf inschatten. 'vroeger' kon je met een aantal start spelers met 2-4 seizoenen doen maar met de nieuwe prijzen kan je al snel een hoop relatieve leuke spelers kopen. de marktwerking is wel weer dusdanig dat je verkopen, over een tijd weliswaar, dusdanig laag zijn dat het allemaal erg lastig is. aangezien de lonen niet worden aangepast drukt dit een HOOP op je wekelijkse lasten.

ik hoop dat ze dit ook even marktconform aanpassen. anders gaan teams met dure spelers snel failliet. je hebt altijd je sponsors en je stadion inkomsten, maar de extraatjes via de tranfers blijven uit. 'even' een dure speler regelen voor een topper is vrijwel uitgesloten. vroeger was een paar ton niks. nu is het knopen elke week/maand.

een aantal aankopen/trainees van 2 seizoenen terug zijn nu slechts de aanschafwaarde waard. dit is uit marge oogpunt erg droevig, maar als alles rechtevenredig daalt, is het niet zo erg. gevoelsmatig maak je alleen erg 'verlies'. als de rest van de markt net zo'n hoge volatiliteit heeft, valt dit nog wel erg mee. sommige waardes van mijn spelers zijn met bijna 50% gedaald. maar als al het andere ook met 50% daalt is er 'niks' aan de hand. alleen zullen ik en een aantal 'ouderen' moeite hebben met deze prijzen. :) toch een verschil tussen 5m of 2.8m....

waar waren we?

@sandy: graag gegaan pop. na een dag achter de lopende band ben je wel toe aan een verzetje niet? :) ik ben zelf ook zo druk bezig met werk en studie dat ik me soms bang maak om de opstellingen. gellukkig maak ik die altijd zondag voor de komende 4-5 weken :) zondag een bot. b-team? kans op blessures is wel kleiner volgens mij?

puur gevoel of is dit ook zo? die 0,9 exp geloof ik wel. ik wil nog kampioen worden dus ik geef daar wel wat voor op. tips zijn welkom!

gr

hein. burp lam

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2006 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
misschien een stomme vraag maar kan het volgende qua opstelling

speel 343

dus ik zet 1 van mijn verdedigers op "extra middenvelder"
Nu hen ik op mijn midden veld het volgende ( en hier gaat mijn vraag over )

link : speler gezet op "extra middenvelder" ipv "naar het midden " ( -> kan dit ?)
2 in het midden gewoon middenvelder
recht : extra spits

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Terrestra schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:53:

speel 343

link : speler gezet op "extra middenvelder" ipv "naar het midden " ( -> kan dit ?)
4 middenvelders kan volgens mij niet.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Afbeeldingslocatie: http://hosting.hattrick.org/Useruploads/LogoTeam213570.JPG

14-10-2006 2 jaar!
Vandaag bestaand Swanfield United precies 2 jaar!
2 jaar gelezen op 14 oktober in het jaar 2004 besloot ik het heft in eigen handen te nemen en een eigen team te gaan coachen. Swanfield United begon onder de naar FC Schiedam en promoveerde al snel naar hogere divisies. Daarna besloot de club leiding de naam te veranderen in Swanfield United.

Na 2 jaar is het ook tijd voor een nieuw logo! Een jubileum logo! Hopelijk komen de succesen ook weer snel terug! Op naar de glorie tijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Terrestra schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:53:

speel 343

Nee dat kan niet, want je mag niet meer dan 3 centrale middenvelders hebben, en in jou geval zou je er dus vier hebben. Je zult die linkermiddenvelder gewoon de opdracht 'naar het midden' moeten geven voor het meest optimale resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Damien2004 schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:03:

14-10-2006 2 jaar!
Vandaag bestaand Swanfield United precies 2 jaar!
2 jaar gelezen op 14 oktober in het jaar 2004 besloot ik het heft in eigen handen te nemen en een eigen team te gaan coachen. Swanfield United begon onder de naar FC Schiedam en promoveerde al snel naar hogere divisies. Daarna besloot de club leiding de naam te veranderen in Swanfield United.

Na 2 jaar is het ook tijd voor een nieuw logo! Een jubileum logo! Hopelijk komen de succesen ook weer snel terug! Op naar de glorie tijden!
Waar is de vliegende zwaan? ;( :9
Mooi logo, dat wel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi nieuw logo Damien :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gefeli damien :)
ik moet tot oudjaarsdag wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Tnx tnx :)

De zwaan is helaas met pensioen :) Nadat ik had gemerkt dat er een ander team met het zelfde logo rond liep heb ik eigenlijk meteen besloten een ander logo te gaan nemen :)
Nu was de perfecte gelegenheid om dat eens lekker om te gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Nou, na veel mislukte pulls eindelijk een verkoopbare :) helaas issie geen 17 :p

ytse-Jan Hooijenga (135917194)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 410
Loon: 2 240 €/week
Eigenaar: FC Railrunner
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: slecht Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak

Ik heb zo'n idee dattie al aardig onderweg is naar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Als ik binnen nu en 3 weken na de start van het volgende seizoen geen pull krijg die ik kan verkopen voor meer dan 250k dan stop ik maar eens met het investeren in de jeugd. Ik geloof dat ik inmiddels iets meer dan 2 miljoen verlies heb geleden aan die jeugd... dat geld kan ik wel elders in steken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Joss schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 10:08:
Als ik binnen nu en 3 weken na de start van het volgende seizoen geen pull krijg die ik kan verkopen voor meer dan 250k dan stop ik maar eens met het investeren in de jeugd. Ik geloof dat ik inmiddels iets meer dan 2 miljoen verlies heb geleden aan die jeugd... dat geld kan ik wel elders in steken :(
Heb er ook al over na gedacht om te stoppen. Het is zo'n kleine kans. Het gaat wel om 350.000 per seizoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 09:28:
Nou, na veel mislukte pulls eindelijk een verkoopbare :) helaas issie geen 17 :p

ytse-Jan Hooijenga (135917194)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond

Total Skill Index (TSI): 2 410
Loon: 2 240 €/week
Eigenaar: FC Railrunner

Conditie: slecht Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak

Ik heb zo'n idee dattie al aardig onderweg is naar goed.
wereldpull inderdaad. u20 minstens! reken niet op meer edan 15k

bovendien heb ik pas écht een vette YP

behold:

Aart-Jan van Schaaik (135940737) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 520 €/week
Eigenaar: BeerZ United

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig

mughahaha! ik zet het erop voor minimaal 5m

PS even een lekker n00berische vraag, maar krijgen de spelers die op de 'bank' zitten ook exp punten? of alleen als ze dan ook echt het veld in komen na een wissel ?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2006 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:40
Hmm, een trainnee van vroeger ( :p ) ( gekocht op scoren redelijk volgens mij ) is weer gepopt:

Hannfried Salficky (57868780)
22 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: flag Deutschland
Total Skill Index (TSI): 7 960
Loon: 9 432 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Eeuwig Zund

Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 11:29:
[...]
PS even een lekker n00berische vraag, maar krijgen de spelers die op de 'bank' zitten ook exp punten? alleen als ze dan ook echt het veld in komen na een wissel
Nee.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Als ze invallen toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Joss schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 12:27:
[...]

Als ze invallen toch wel?
Hein had zelf de vraag gesteld, daar was het antwoord 'nee' op. Maar daarna heeft hij zelf het juiste antwoord er achter gezet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er moest eigenlijk nog 'of' tussen en een vraagteken :)

ik praat graag in mezelf. luistert er tenminste nog eens iemand.

even een andere vraag, nu we er toch zo lekker inzitten:
ik zie vaak teams hun beste mid al extra mid opgesteld staan, terwijl ik juist altyijd mijn slechte mid als extra mid heb. wat is nu het best?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Slechtste mid omdat hij maar voor 90 procent ofzo meetelt.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Marzman schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 13:23:
Slechtste mid omdat hij maar voor 90 procent ofzo meetelt.
Check, de speler die ge-herpositioneerd is presteerd iets minder. Dat was in ieder geval vroeger zo, er zijn natuurlijk wel die opstellings gerelateerde veranderingen enzo geweest en er staat mij bij dat er toen wel iets veranderd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow

er biedt iemand 2,3 milj op mijn 20j wereldklasse pm, uitstekend conditie met matig passen :D

kan ik mooi een leuk spitsje halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Coca-Cola schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 13:56:
[...]

Check, de speler die ge-herpositioneerd is presteerd iets minder. Dat was in ieder geval vroeger zo, er zijn natuurlijk wel die opstellings gerelateerde veranderingen enzo geweest en er staat mij bij dat er toen wel iets veranderd is...
Klopt nog steeds. De 'extra centrale middenvelder' presteert iets onder zijn niveau, en daarom kun je daar beter je slechtste mid neerzetten. Uit de regels:
Als je een speler repositioneert, gedraagt hij zich als elke andere speler die normaal op die positie zou staan, behalve dat hij zijn vaardigheden niet optimaal kan benutten (hij zal iets minder toevoegen als een "Extra centrale middenvelder" dan wanneer hij echt als centrale middenvelder was opgesteld). Dit komt omdat er teveel spelers op dezelfde plaats gaan lopen, waardoor ze elkaar voor de voeten gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Coca-Cola schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 13:56:
[...]

Wat er veranderd is dat is dat het vroeger uitmaakte of je die extra speler aan de linker of aan de rechterkant opstelde. Nu wordt zo'n speler in het midden opgesteld, vroeger deed hij net iets meer voor de kant waar je hem liet spelen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Marzman schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 14:17:
[...]

Wat er veranderd is dat is dat het vroeger uitmaakte of je die extra speler aan de linker of aan de rechterkant opstelde. Nu wordt zo'n speler in het midden opgesteld, vroeger deed hij net iets meer voor de kant waar je hem liet spelen.
Dat had volgens mij niks met repositioneren te maken, maar met het feit dat je van 1 van de 2 centrale verdedigers bijvoorbeeld een extra middenvelder maakte, dat die middenvelder dan wel centraal speelde, maar dat de over gebleven centrale verdediger meer aan de ene vleugel meewerkte dan aan de andere vleugelverdediginsrating (schitterend woord). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 13:57:
wow

er biedt iemand 2,3 milj op mijn 20j wereldklasse pm, uitstekend conditie met matig passen :D

kan ik mooi een leuk spitsje halen
vreemd ik had paar weken terug een zelfde speler op de tl gezet met nog matig wing erbij ook en die ging niet weg voor 2,1 m ofzo...

nu is ie ook nog naar goed conditie gedaald :(

achja ik train gewoon door tot ik failliet ga aan de salaris kosten. kunnen ze later niet zeggen dat ik me huid niet duur verkocht heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar dan kunnen ze wel zeggen, dat je zielig in een hoekje ging zitten nadat je in de beker had verloren ;)

edit: nieuwe spits gekocht! wat een prachtige naam!
Sipke Ravensberg (57798733)
22 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!

Een controversieel persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap slecht.

Specialiteit: Snelheid

Total Skill Index (TSI): 33 600
Loon: 13 280 €/week
Eigenaar: Boer Harmsen

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: uitstekend

iedereen succes vanavond natuurlijk :)

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2006 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allen,

Ik ben nog niet zo heel lang bezig met hattrick en wil graag wat advies.
Ik ben in het begin meteen begonnen met keepers trainen.

Wat is het beste moment om deze te verkopen en de rest van m'n team op te krikken en wat leveren ze dan ongeveer op?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2006 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we kunnen niet allemaal zo'n wereld team als jij hebben poloer...

heerlijk weer eens een botteam: met pic 91 % bb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil je dat dan :D

ksta 2-0 achter hoor :P

3-0 :(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2006 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Een paar geweldige acties op de rechterflank zorgden ervoor dat Brudi-speler Ilan Gold in de 50e minuut de 2-2 kon scoren. Het was weer gelijk.
Ja joh, klote Hattrick, wrijf het er maar in :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goedzo. dat krijg je ervan als je grappen maakt over zulke dingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben je nu blij nu je terug kan slaan ;)

beker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hé? Beker? Eerste ronde? Tweede ronde? Die kan toch ieder gemiddeld VII team doorkomen?

Maar gelukkig heeft FC Strijen Betto Feiken in de gelederen, die er in zijn eentje voor zorgt dat we inmiddels 2-4 voor staan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geeft me een heerljk gevoel polo. ik verlaag me graag tot bedenkelijk niveau :) succes in de nacompetitie ;)

Zelfvertrouwen team extreem overdreven. ohjee.. als dat maar geen onderschatting wordt :(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2006 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Gaaap. degelijke 0-2 overwinning. Met nog 5 wedstrijden te gaan 9 punten voorsprong op de nummer 7. De rest van het seizoen wordt niet spannend denk ik zo. Alleen het gevecht voor plek 2 is interessant in mijn divisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Nu online

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Wtf... Gelijk gespeeld.

Met een sterren + hatstats record (40,5/151) gelijk tegen een couterende tegenstander :( Gewoon 6 kansen gemist.

Daar gaan mijn promotie kansen. Sta dan nog wel eerste maar, mij enige concurrent is eigenlijk veel te zwaar voor mij. En ja, net zoals vorig jaar tweede worden is niet genoeg voor de VIII...

[ Voor 3% gewijzigd door majoh op 15-10-2006 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

2-1 verloren. Ik was sterker op het middenveld en in de aanval alleen mijn verdediging was waardeloos omdat mijn enige centrale verdediger in de 37e minuut rood kreeg :(

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn B-team heeft een 5-0 overwinning uit het vuur (waakvlam) gesleept bij een bot-team. Alleen een van mijn spitsen begreep niet helemaal wat een PIC inhielt en zit nu met een rode kaart aan de kant. Maar moet volgende week tegen de nummer 3, dus dan speelt gewoon mijn A-team weer. Dus eigenlijk was het vandaag mooi weer en geen vuiltje aan de lucht.

Op de nog niet geregelde GoT-cup wedstrijd na dan, maar dat is dan al weer gemeld bij de juiste personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weer gewonnen (0-1)

Sta nu nog steeds derde met m'n ballen team. Ik maak nu serieus kans om door te stoten naar de VI. Normaal zou ik daar blij mee moeten zijn, maar mijn team is er echt niet aan toe!

Wat zouden jullie doen. Als ik van de komende 3 wedstrijden er twee win (is heel goed mogelijk dat ik dat doe) dan ga ik promoveren naar de VI.

Met mijn team (38/146 met goede vorm) heb ik helemaal niets te zoeken in de VI. Er zijn zelfs teams in de VIII die beter zijn dan mijn team!

Wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit slaat toch werkelijk nergens op:

1-0 Marc-Marie Bogarde (24)
2-0 Nolwin Haasnoot (81)
3-0 Miikka Pistemaa (82)
4-0 Eize Procee (83)
5-0 Nolwin Haasnoot (84)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 11-09 14:52
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 08:24:
Gisteren weer gewonnen (0-1)

Sta nu nog steeds derde met m'n ballen team. Ik maak nu serieus kans om door te stoten naar de VI. Normaal zou ik daar blij mee moeten zijn, maar mijn team is er echt niet aan toe!

Wat zouden jullie doen. Als ik van de komende 3 wedstrijden er twee win (is heel goed mogelijk dat ik dat doe) dan ga ik promoveren naar de VI.

Met mijn team (38/146 met goede vorm) heb ik helemaal niets te zoeken in de VI. Er zijn zelfs teams in de VIII die beter zijn dan mijn team!

Wat te doen?
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik sta ook 2e in de VII, terwijl ik eigenlijk 5e moet staan qua ratings. Ik zit er ook over te denken om express 3e te worden en niet te promoveren.

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 09:04:
Dit slaat toch werkelijk nergens op:

1-0 Marc-Marie Bogarde (24)
2-0 Nolwin Haasnoot (81)
3-0 Miikka Pistemaa (82)
4-0 Eize Procee (83)
5-0 Nolwin Haasnoot (84)
Kan best hoor, bij mijn zoontje in de F vielen pas 4 doelpunten in 3 minuten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ralphie schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 09:22:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik sta ook 2e in de VII, terwijl ik eigenlijk 5e moet staan qua ratings. Ik zit er ook over te denken om express 3e te worden en niet te promoveren.
Ja... wat te doen... Ik verdenk het team wat bij mij tweede staat van dezelfde denkwijze. Begin van de competitie haalde het minimaal 150 hatstats. Nu haalt het nog net 120.

Ik zie wel wat ik doe. Ik vind het natuurlijk leuker om te winnen :)
Maar om in de VI keihard te degraderen en daarna in een nog sterkere VII terug te komen? Choices... choices.

Ik denk dat ik gewoon voor ga en dan zien we wel met hoeveel we klop gaan krijgen elke week :) Zo dacht ik er eind vorig seizoen ook over toe ik naar de VII ging. Miscchien kom ik wel weer bij een paar counterploegen. Die zijn relatief eenvoudig te verslaan (als je de hatstats vergelijkt met aanvallender spelende teams).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Joepiee, wordt spannend :) Gisteren met 5-1 gewonnen met PIC bij een botje..... das niet zo spannend, maar de stand in mijn competitie wel :)

1. FC Gunyuzu 21
2. Fc Trap de bal op dak 21
3. FC Railrunner 20
4. Hakkúhbar... 19

kan nog alle kanten op :) Volgende week tegen de nummer 5 die net gisteren de huidige nummer 2 verslagen heeft. De top 4 is allemaal gelijkwaardig aan elkaar..... en de nummer 5 timmert ook aardig aan de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allen,

Wat is het beste moment om deze te verkopen en de rest van m'n team op te krikken en wat leveren ze dan ongeveer op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 13-08 17:35
Nostalgie als ik dit topic weer zie O+

Helaas al een tijdje niet meer actief in Hattrick, heb in de 3e divisie gespeeld, daarna gedegradeerd en had er toen geen zin meer in. Soms nog wel eens jammer, misschien dat ik ooit nog opnieuw begin ;)

1337s United O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 10:42:
Hey allen,

Het beste moment bepaal je natuurlijk zelf. Kijk maar op de TL wat ze zoal opleveren. Zolang je hun loon kan betalen en je niet failliet gaat, lekker doortrainen tot ze 21 zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:34
shit, stop ik al mn geld in een bovennatuurlijke middenvelder, wordt hij na 30 minuten er met 3 weken uitgeschopt, waardoor ik de wedstrijd net met 0-1 verlies. kut ME, ik had nog steeds 55% balbezit alleen kreeg ik geen kansen meer, 0-1 in de 52e minuut en daarna gebeurd er niks meer :/

ik heb andere problemen dan jullie, ik zit ook in de VIIe en haal met een compleet team ongeveer 150 hatstats denk ik (kwam er gister weer niet uit door die blessure, maar ik kan het echt :p), alleen ga ik wss degraderen omdat ik in zo'n sterke competitie zit :(

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dammit!! Log je net even in om te kijken of er nog ergens een leuke trainee rondloopt om mijn elftal te versterken. Begint de coach ineens te zeuren dat er 4 spelers in conditie zijn gedaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

9 gespeeld 27 punten. Promotie is (bijna) binnen, kampioenschap zit er ook in (8punten voorsprong) en slechts 2 doelpunten tegen gehad. Blijft de vraag open staan waarom in hattrick's naam 25 euro! moet betalen voor 1 jaartje supporterschap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

devv05 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 10:45:
Nostalgie als ik dit topic weer zie O+

Helaas al een tijdje niet meer actief in Hattrick, heb in de 3e divisie gespeeld, daarna gedegradeerd en had er toen geen zin meer in. Soms nog wel eens jammer, misschien dat ik ooit nog opnieuw begin ;)

1337s United O+
tsssk ;)

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:40:
9 gespeeld 27 punten. Promotie is (bijna) binnen, kampioenschap zit er ook in (8punten voorsprong) en slechts 2 doelpunten tegen gehad. Blijft de vraag open staan waarom in hattrick's naam 25 euro! moet betalen voor 1 jaartje supporterschap...
1. Je beleeft plezier aan het spelen van Hattrick
2. Je krijgt er een paar (kleine) features voor terug...

Je hoeft niks te betalen... Zie het als een donatie omdat ze zo'n topgame hebben neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pannenkoekkie schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:42:
[...]

1. Je beleeft plezier aan het spelen van Hattrick
2. Je krijgt er een paar (kleine) features voor terug...

Je hoeft niks te betalen... Zie het als een donatie omdat ze zo'n topgame hebben neergezet.
Klopt, maar was eerst wel supporter. Schrok echter van de prijs, die kan i.m.o. toch echt een stuk lager. Zo'n 10 a 15 euro per jaar lijkt me veel redelijker. Maakt hattrick nog winst en is iedereen tevreden ;). Niet dat die 25 euro nou direct een probleem is, echter is 25 euro voor een student best veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:57:
[...]

Klopt, maar was eerst wel supporter. Schrok echter van de prijs, die kan i.m.o. toch echt een stuk lager. Zo'n 10 a 15 euro per jaar lijkt me veel redelijker. Maakt hattrick nog winst en is iedereen tevreden ;). Niet dat die 25 euro nou direct een probleem is, echter is 25 euro voor een student best veel geld.
Toch weer 25 bier. Je moet gewoon meer in een kroeg gaan drinken, dan is 25 euro in een keer niks meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:57:
[...]

We gaan niet lopen lullen dat studenten arm zijn hier toch ;)

25 euro is inderdaad niet weinig, maar zoals al is gezegd, het hoeft niet. Ik twijfel ook of ik het volgend jaar ga verlengen, maar dat is meer omdat ik steeds minder tijd aan HT besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgen je spelers training als je tegen een team speelt zonder opstelling?

Want ik daag willekeurig spelers uit om een friendly te spelen. Degene die heeft geaccepteerd heeft maar 1 speler....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 14:28:
Krijgen je spelers training als je tegen een team speelt zonder opstelling?

Want ik daag willekeurig spelers uit om een friendly te spelen. Degene die heeft geaccepteerd heeft maar 1 speler....
kreeg je training bij een WO ?? Ja, dus lijkt me nu ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:21:
[...]

Toch weer 25 bier. Je moet gewoon meer in een kroeg gaan drinken, dan is 25 euro in een keer niks meer ;)
Had afgelopen zaterdag een feest waar je bier voor 0.50 cent kon krijgen, in dat licht bezien is 25 euro een hoop geld! 50 bier of een jaartje hattrick supporter, ik bedoel maar :9.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.