Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.188 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 00:34

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Mjah, uitwedstrijdje, wederom PIC gespeeld, wederom gewonnen, dit keer met 6-0. M'n SH-er heeft er 4 ingelegd en staat aan kop in de topscorerlijst van de compo met 12 goals. De "concurrenten" staan op 6 :). De komende 2 weken kan ik ook nog PIC spelen en dan wordt het serieus.

Sta nu op P3 met 1 punt achter op de nummer 2 en 4 punten achter de nummer 1 en 1 punt voor op de nummers 4 en 5. Als het mid zich zo blijft doorontwikkelen zou ik nog voor P1 kunnen gaan.... majah, das wishfull thinking ;) we zullen zien.

Hmmzzz, ik zie nu dat het zelfvertrouwen op compleet overdreven staat.... ga ik daar problemen mee krijgen qua onderschatting ??

[ Voor 11% gewijzigd door lameeuw op 02-10-2006 09:23 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 07:21:
Crap, verloren tegen één van de degradatiekandidaten. 1-2 dik 50 hatstats meer, maar het zat niet mee.
dubbeltje op zijn kant met die soort ratings van beide teams. wel beetje zonde. achja hochel wordt toch kampioen dus het makkt allemaal weinig uit. wel grappig dat jij in de oude compo van een vriend van me zit en een vriend van hem is weer hochel :) small world :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 09:57:
[...]

dubbeltje op zijn kant met die soort ratings van beide teams. wel beetje zonde. achja hochel wordt toch kampioen dus het makkt allemaal weinig uit. wel grappig dat jij in de oude compo van een vriend van me zit en een vriend van hem is weer hochel :) small world :)
Ik moest zo nodig piccen :) Volgende week is hij van mij. De week erop win ik weer en dan ben ik zo goed als veilig. Kijken of ik de rest van het seizoen met een derderangs team kan spelen.

En dat Hochel kampioen wordt staat al vanaf het begin vast :) Nu hopen dat er een minder team voor terugkomt.

[ Voor 8% gewijzigd door Pewwy op 02-10-2006 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:56
Pewwy schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 10:30:
[...]

Ik moest zo nodig piccen :) Volgende week is hij van mij. De week erop win ik weer en dan ben ik zo goed als veilig. Kijken of ik de rest van het seizoen met een derderangs team kan spelen.
En wat is het nut daar nou weer van? 8)7

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thuis 1-2 verloren, hij had zijn team op de counter ingesteld. Had ik eigenlijk niet verwacht. Bij rust stond het 0-2 en ik kon geen comeback uit mijn hogen hoed toveren als Groningen dit weekend. Misschien mijn schoonmoeder ook maar eens naar Lourdes sturen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Sandyman538 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 10:31:
[...]

En wat is het nut daar nou weer van? 8)7
Tsja eehm, plannetje om mijn team te verkopen en in de laatste week alleen maar Nederlanders aan te trekken voor weinig. Dat kan twee kanten op gaan, heel goed of heel slecht :P Uiteraard blijven mijn trainees wel rondlopen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Pewwy op 02-10-2006 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 10:30:
[...]

En dat Hochel kampioen wordt staat al vanaf het begin vast :) Nu hopen dat er een minder team voor terugkomt.
pic maakt niks uit. dan had de uitslag alsnog zo kunnen zijn. of je nou 30 of 35% bb haalt maakt geen verschil. ik heb het ook al meerdere keren gehad. soms valt ie jouw kant op. dit seizoen wel al 2x en vorig seizoen weer een paar keer niet. als het zo dicht tegen elkaar zit weet je het nooit zeker :)

@sandy: geen idee. volgens mij heeft ie het al redelijk gebolwerkt met dat 3e rangs team niks meer aan doen. ;) flauw...

@pewwy: je spelers verkopen is niet slim. de prijzen zijn erg laag op dit moment en je verliest altijd geld op transfers. oftewel je krijgt weinig geld voor je spelers en je zult er hoogst waarschijnlijk niet echt iets heel veel beters voor terug krijgen. lood om oud ijzer.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2006 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Klopt wel, maar ik wil vernederlandsen. Op het moment is het niet vol te houden met de salarissen en dergelijke. En bovendien heb ik te veel man in de spits en voor het middenveld, waardoor ik betere spelers voor die posities kan krijgen :) De reserves moeten dan maar weer opa's worden :)

Ennuh, derderangs :(

[ Voor 3% gewijzigd door Pewwy op 02-10-2006 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht laat ik hier ook maar es posten. Speel al weer een jaartje hattrick en ben ook alweer zo lang lid van de fed. Ben 2 keer kampioen geworden en zit nu wat te kloten in de VIII, mede doordat de ME niet echt mee wil werken dit seizoen. (Team: FC KoelKast)

Heb ook maar een saaie avond gehad gisteravond, er is in mn wedstrijd in 90 minuten helemaal niets gebeurt en was toch beduidend beter (op het middenveld na dan vanwege de PIC). Dus ik dr ff achteraan mailen en het schijnt vaker voor te komen, ik zat al te denken aan een bug ofzo. Er is zelfs een naam voor namelijk Grifo match. (MatchID: 92311721) Iemand dit vaker meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 11:38:
Klopt wel, maar ik wil vernederlandsen. Op het moment is het niet vol te houden met de salarissen en dergelijke. En bovendien heb ik te veel man in de spits en voor het middenveld, waardoor ik betere spelers voor die posities kan krijgen :) De reserves moeten dan maar weer opa's worden :)

Ennuh, derderangs :(
ja je hebt zoveel mensen in de spits dat je op woensdag ook me tje a-team spitsen speelt ;)

je moet het zelf weten, maar zo'n 'vernederlandsing' scheelt je msch 10-20k per week. beter breidt je je stadion uit of korten op personeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 16:00

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 11:44:
[...]

ja je hebt zoveel mensen in de spits dat je op woensdag ook me tje a-team spitsen speelt ;)

je moet het zelf weten, maar zo'n 'vernederlandsing' scheelt je msch 10-20k per week. beter breidt je je stadion uit of korten op personeel.
Ben ook met vernederlandsing bezig, Vooralsnog levert dat misschien 10-20k per week op, maar met nederlandse PM trainees gaat het zeker wel meer schelen in de hogere pm levels. Een reusachtig wordt dan ineens stukken goedkoper per week. Daarnaast venederlands ik bij de versterking van het team, het 'verlies' is dan niet groter dan bij normaal versterken.

[ Voor 9% gewijzigd door Quintus op 02-10-2006 11:56 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja je kan besluiten om vanaf nu meer nederlanders te kopen, maar het omwisselen kost je alleen maar geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:05:
ja je kan besluiten om vanaf nu meer nederlanders te kopen, maar het omwisselen kost je alleen maar geld.
Ik ben ook aan het vernederlandsen, maar doe het alleen bij de nieuwe trainees en versterkingen. Dan moet je het geld toch al uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 11:44:
[...]

Ik zal je er even aan herinneren dat je niet zo gek lang geleden mijn opa hebt doodgeschopt ;) Daarna werd mijn andere spits uit het veld getrapt. Daarom speel ik nu met mijn basisspitsen ;(

Stadion uitbreiden heeft ook niet zoveel nut, het is nog precies 0 keer uitverkocht geweest dit seizoen. En ja, dat komt door de slechte wedstrijden en het slechte weer, maar nuttig is het zeer zeker niet.

Korten op personeel is een optie, als die blessures een keer ophouden. Ik heb al vanaf week 1 vorig seizoen geblesseerden rondlopen ;(

[ Voor 24% gewijzigd door Pewwy op 02-10-2006 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Kan iemand vertellen hoe je ar achter kan komen wie je teamleader is. Is dat automatisch de speler met het hoogste leiderschap of komt daar meer voor kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
In 1 keer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar als meerdere dezelfde leiderschap hebben kom je er niet achter.

@pewwy: die was hard toe aan de VUT. ik hielp hem er eventjes bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Eenvoudige overwinning voor mij afgelopen zondag. Record van 215 hatstats gehaald. :) Dat vernederlandsen ga ik ook mee beginnen, maar dan alleen bij nieuwe transfers en die laten nog wel even op zich wachten denk ik. Denk pas over 1 a 2 seizoenen weer shoppen, voorlopig staat het prima zo, als ik maar niet tegen H3!N hoef te spelen, wil geen spelers die met pre pensioen gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

76667472

zou iemand 1,5 milj willen bieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Edgar Juch (132605167)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 400
Loon: 600 €/week
Eigenaar: skywalker sharks
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Hoeveel is hij waard ongeveer?

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weinig. rampzalig conditie, zeer laag goed pm(zie loon) en matig def als bijstat. check de TL eens. ik zou er niet meer dan 100k voor neerleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:50
Wie kan en wil mij de relatie tussen 'de staat' van de stat en het loon uitleggen ?

Bijvoorbeeld; hoe weet je dat de bovenstaande speler op 'zeer laag' goed zit ?

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Stinger_ schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 13:36:
Wie kan en wil mij de relatie tussen 'de staat' van de stat en het loon uitleggen ?

Bijvoorbeeld; hoe weet je dat de bovenstaande speler op 'zeer laag' goed zit ?
Als dat zo makkelijk was, dan zouden skilltraders niet bestaan.

Voor veel mensen is het een kwestie van ervaring. Jarenlang noteren bij welke TSI en met welke skills, een speler een niveau stijgt in de hoofdskill. Als je dat heel lang hebt gedaan kun je een 'beetje' zien wanneer iemand op het punt staat beter te worden, maar het is niet een simpel abc'tje zoals je misschien dacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:50
Zo doet Hein 't dus alleen maar over komen met z'n (zie loon) :p

Maar er zijn ongetwijfeld wat 'richtlijnen' voor een TSI+loon+stat? :)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vingerspitsengefuhl, ying yang enzo. :P En een beetje vergelijken met andere spelers op de transferlijst. Als er veel spelers zijn met dezelfde skills, maar een hoger salaris en tsi dan zit hij waarschijnlijk laag.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2006 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies. 400 tsi en 600 loon is niet hoog. hoewel het ook weer lastig is met rampzalig conditie dat hakt er wel in bij de tsi. het is inderdaad een beetje gutfeeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Stinger_ schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 13:53:
Zo doet Hein 't dus alleen maar over komen met z'n (zie loon) :p
Hein zit al wat langer in 'het vak', heeft dus al heel wat ervaring opgebouwd, dus laat hem dit niet horen... :)

/edit

@Hein, ik vind dit hierboven een wat milde reactie... Zie je niet dat Stinger_ jou capaciteiten danig onderschat, en doet alsof jij maar wat zegt :+

[ Voor 21% gewijzigd door Sandyman538 op 03-10-2006 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geef hem eens ongelijk. ik blaat altijd chronisch uit mijn aars.

het is trouwens jouW capaciteiten. bezittelijk voornaamwoord enzo...
les 1 brugklas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 16:02:
geef hem eens ongelijk. ik blaat altijd chronisch uit mijn aars.

het is trouwens jouW capaciteiten. bezittelijk voornaamwoord enzo...
les 1 brugklas ;)
Je hebt helemaal gelijk Hein, my mistake.

Even wat anders, zit jij nog in de knvb beker? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die is onder de gordel! dat neem je terug! potverdrie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 16:09:
die is onder de gordel! dat neem je terug! potverdrie!
Sorry Hein :>

Heb het volgende ook op het hattrick forum gezet, maar aangezien niet iedereen dat leest, hier ook nog maar even :)

Fiets 'em d'r in heeft helaas voor hem weer een uitwedstrijd. Mocht hij deze ronde overleven, dan moet er toch wel een thuiswedstrijd inzitten. Pikant detail is dat de vorige wedstrijd met 5-6 werd gewonnen!

Team Nathalie - Fiets 'em d'r in (matchID=95934432) 6-3

voor ronald_koeman weer een korfbaluitslag, nu helaas de verkeerde kant op

Dit is voor 12_Kuub de 2e thuiswedstrijd in de beker. Nog nooit werd er door dit team zo'n goede bekerrun neergezet. Het vorige record stond op ronde 6, dus dit is al een hele verbetering!

12_Kuub - De Pasende Pino's (matchID=95934411) 5-0

12_kuub pakte de overwinning. Licht geflatteerd, maar niet minder mooi!

Voor SandstorM is dit alweer de 3e thuiswedstrijd in de beker. De afgelopen seizoenen nooit thuisgespeeld, en nu dus al weer voor de 3e keer. Toch al 3 weken een extra inkomsten post van 350k per week. We hopen nog een rondje door te komen, en dat is zeker niet onmogelijk!

SandstorM - SubSpace (matchID=95934392) 1-0

Sandstorm pakte thuis de overwinning en mag in ronde 9 weer thuis aantreden. Zo mooi kan het leven zijn

Succes iedereen!

Nog 128 teams over!!!

/edit

Aangezien het hier stormloopt op het forum, staan de uitslagen er onderhand ook al achter :) Alles in italic is na de wedstrijd gepost :P

[ Voor 16% gewijzigd door Sandyman538 op 04-10-2006 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

feli jongens :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Grats!! :) Make us proud!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Jeej, en weer een trainee geblesseerd :O :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Vandaag mijn redelijk def YP van 17 opgesteld, ik verwachtte een pop naar goed, het liep af in +4 ;(

Voor de rest is bijna iedereen blessurevrij :) Nu nog uit het rood komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Laatst online: 10-09 16:47
Pewwy schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 21:55:
Vandaag mijn redelijk def YP van 17 opgesteld, ik verwachtte een pop naar goed, het liep af in +4 ;(

Voor de rest is bijna iedereen blessurevrij :) Nu nog uit het rood komen :P
Ik sta ook rood, ongeveer 180k :(

Ga nu even snel me keepers tot goed trainen, zodra dat gedaan is schakel ik snel weer over op verdedigen zodat deze weer verder kunnen groeien zodat ik daar wat geld mee kan verdienen, heb nu 8 verdedigers op redelijk, dus nog even door trainen en dan moet er toch wat mee te verdienen zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
*****GoT cup ronde 2*****Nieuws flits*****

Ja mensen we zijn er weer!!

We zijn begonnen!!
De indeling is bekend en er kan weer een tegenstander uitgedaagd worden!
De beker waar H3!N wel de 2de ronde haalt!
De beker waar teams uit de V ook eens wat kunnen winnen!
De beker die iedereen op zijn nachtkastje wilt hebben!
De beker waar alleen de grote jongens uit mogen drinken!

GoT cup ronde 2!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'( ik heb F.C. GoT geloot. Nou ja het was leuk zolang het duurde misschien dat ik via een wonder tweede kan worden. Hoeveel mensen gaan er eigenlijk door 8 of 16? 16 lijkt me veel ten opzichte van het aantal deelnemers in de tweede ronde, maar ja met 8 word het echt een mission impossible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 23:16:
:'( ik heb F.C. GoT geloot. Nou ja het was leuk zolang het duurde misschien dat ik via een wonder tweede kan worden. Hoeveel mensen gaan er eigenlijk door 8 of 16? 16 lijkt me veel ten opzichte van het aantal deelnemers in de tweede ronde, maar ja met 8 word het echt een mission impossible.
Dat is effe balen voor je :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja erg he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoolie schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:55:
[...]
Ik sta ook rood, ongeveer 180k :(

Ga nu even snel me keepers tot goed trainen, zodra dat gedaan is schakel ik snel weer over op verdedigen zodat deze weer verder kunnen groeien zodat ik daar wat geld mee kan verdienen, heb nu 8 verdedigers op redelijk, dus nog even door trainen en dan moet er toch wat mee te verdienen zijn lijkt me.
Tuurlijk, als je met 'even' 3 seizoenen bedoelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 11-09 14:52
Hmm eindelijk begint de vorm een beetje te steigen. Mag ook wel na 7 wedstrijden :)

PM: +1
Vorm: +8/-2 (-2 in mijn B elftal)
TSI: +1490/-800

Ga weer met frisse moed de komende wedstrijd in!

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:19

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Keeper: +1

Mooi mooi, hij is nu 17 jaar, uitstekend... die komt nog wel ver hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Laatst online: 10-09 16:47
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 19:21:
[...]

Tuurlijk, als je met 'even' 3 seizoenen bedoelt ;)
Hoezo, het trainen van goed naar uitstekend duurt toch geen 3 seizoenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorm: +1/-6
TSI: +5020/-1960
PM: +2
Ervaring: +1

Mijn top middenvelder (21) naar Wereldklasse/Goed en dus rijp voor de verkoop, maar wat er achter zit is eigenlijk nog niet goed genoeg. (TL geeft ongeveer 2.2 miljoen aan laten we het hopen dat hij dat werkelijk opbrengt.)

Mijn nieuwe trainee (18) binnen 2 trainingen naar Formidabel/Matig. Met deze transfermarkt is het heel verleidelijk om hem gelijk weer te verpatsen. (Gekocht voor 550k en TL geeft een 750k aan)

Wat vinden jullie 1 van de 2 verkopen of allebei. Trainee heeft eigenlijk te weinig bijstats naar mijn zin. Misschien een idee om een nieuwe te halen met bjistats en uitstekend positiespel.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2006 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoolie schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 11:45:
[...]
Hoezo, het trainen van goed naar uitstekend duurt toch geen 3 seizoenen?
Nee, maar uitstekende spelers leveren ook maar erg weinig op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vorm: +5/-4
TSI: +6260/-640
PM: +5 :)

ik verkoop maar weer een wereldklasse pm/ matig passen van 20j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:42:
vorm: +5/-4
TSI: +6260/-640
PM: +5 :)

ik verkoop maar weer een wereldklasse pm/ matig passen van 20j
wat ga je daar voor vragen? Zo'n 1tje heb ik er sinds vandaag ook bij lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk eerst iets van 2,2 milj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Mijn wereldklasse/matig pm raakte niet verkocht voor 2,2mil

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik verwacht ook niet dat je dat ervoor gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 16:32:
Ik verwacht ook niet dat je dat ervoor gaat krijgen.
ik betwijfel het ook en denk dat ik die speler gewoon lekker doortrain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je niks hoeft te verkopen zou ik alles lekker op zak houden in de hoop het weer aantrekt. ik bedoel als reusachtige mids er voor 2.7m niet eens uit gaan is het eind echt zoek :)

tu:
vorm +4 / -3
tsi 8.400 / 870

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Licht geflatteerd? Hahaha, dat is een understatement van jewelste!!
Als ik woensdag mots haal ik de 10e ronde misschien ook. Het zou wel een danige wijziging in taktiek zijn, ik pic doorgaans in de beker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je eindelijk een YP van 17 heeft hij als beste stat matig passen. Dus ik heb die gozer gelijk weer terug gestuurd naar de ballenbak van IKEA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Kapitaal: -469 241 € (-866 698) €

Hij gaat lekker :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Brainpower schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 11:54:
Kapitaal: -469 241 € (-866 698) €

Hij gaat lekker :S
Vorige keer stond je ook 4 ton in de min. Speler niet verkocht?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dat ze de salarissen gaan aanpassen op de transfermarkt. dit is totaal niet meer in evenwicht. ik gok zo dat anders teams met dure spelers het niet gaan bolwerken op termijn. je krijgt een appel en een ei voor elke speler maar je moet wel 5 ton per week ophoesten(als je een beetje een fatsoenlijke selectie hebt). gaat niet werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 14:23:
ik hoop dat ze de salarissen gaan aanpassen op de transfermarkt. dit is totaal niet meer in evenwicht. ik gok zo dat anders teams met dure spelers het niet gaan bolwerken op termijn. je krijgt een appel en een ei voor elke speler maar je moet wel 5 ton per week ophoesten(als je een beetje een fatsoenlijke selectie hebt). gaat niet werken...
jup.. tamelijk onrealistisch..

ik had ff niet zitten opletten en een midfielder te lang getrained.. nu leverde ie nog niet de helft op dan waarvoor ik 'em kocht ..terwijl ie 4 levels was gestegen :D

ik begin Hattrick behoorlijk flauw te vinden. Enige wijze waarop ik nog uit mijn league kan komen is door flink te gaan traden lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Marzman schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 12:35:
[...]

Vorige keer stond je ook 4 ton in de min. Speler niet verkocht?
Nope :S Onverkoopbaar...

Taeke van den Hoeven
TSI = 97 090, 23 jaar, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider [Technisch]

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: mythisch Spelhervatting: zwak

Kan zelfs 10.5 ster halen. En nog niet te verkopen voor boven de 2mln. Staat er nu op voor 1.7 en loopt vanavond af...

Als iemand intresse hebt en mij uit de financiele shit kan helpen, graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Zou het graag doen, maar sta intussen op -275000. Valt allemaal nog wel mee, maar de lange termijn ziet er niet heel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb er ook geen geld voor. Ik sta 6k in de plus, maar de vooruitzichten zijn ook een tweewekelijks verlies :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Marzman schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 19:15:
Ik heb er ook geen geld voor. Ik sta 6k in de plus, maar de vooruitzichten zijn ook een tweewekelijks verlies :)
Ik kan iedereen die in de financiele problemen zit, gewoon een lange bekerrun aanraden. Dat dekt wel redelijk de lading moet ik zeggen. Aan het begin van het seizoen had ik 800k, maar over 2 weken gezien liep ik redelijk dik negatief (zo'n 150k). Dus ik als rekenwonder zijnde verwachtte natuurlijk wel na zo'n 5 weekjes wat negatieve financiele perikelen. Edoch, blijkt de beker, cashtechnisch, redelijk gevuld te zijn, wat er nu onder andere voor gezorgd heeft dat ik op 1.7M sta. :)

Dus voor iedereen, volgend seizoen gewoon wat langer in de beker blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Sandyman538 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 19:19:
[...]

Ik kan iedereen die in de financiele problemen zit, gewoon een lange bekerrun aanraden. Dat dekt wel redelijk de lading moet ik zeggen. Aan het begin van het seizoen had ik 800k, maar over 2 weken gezien liep ik redelijk dik negatief (zo'n 150k). Dus ik als rekenwonder zijnde verwachtte natuurlijk wel na zo'n 5 weekjes wat negatieve financiele perikelen. Edoch, blijkt de beker, cashtechnisch, redelijk gevuld te zijn, wat er nu onder andere voor gezorgd heeft dat ik op 1.7M sta. :)

Dus voor iedereen, volgend seizoen gewoon wat langer in de beker blijven :)
Goede tip voor H3!N.... ohnee, das waar ook, dan moet je wel winnen in de beker natuurlijk :X

Edit: damn, PIC vergeten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 11-09 14:52
pokke competitie, nou weer mijn keeper eraf geschopt... arghh ik ga ook maar gemene spelers kopen.. :)

edit:

jeej en ook mijn beste verdedediger

[ Voor 19% gewijzigd door Ralphie op 08-10-2006 22:35 ]

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Brainpower schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 17:49:
[...]

Nope :S Onverkoopbaar...

Taeke van den Hoeven
TSI = 97 090, 23 jaar, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider [Technisch]

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: mythisch Spelhervatting: zwak

Kan zelfs 10.5 ster halen. En nog niet te verkopen voor boven de 2mln. Staat er nu op voor 1.7 en loopt vanavond af...

Als iemand intresse hebt en mij uit de financiele shit kan helpen, graag! :)
Yeahhhhhhhhhh iemand biedt :D

Finally!

nog steeds kutprijs, maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Hatstat record van 239 :) En dan ook nog een spits met rood eraf, nadat hij net van 3 weken blessure terug was. Eindelijk weer een overwinning, volgende week nog een keer 4-4-2 en daarna het seizoen met 5-3-2 uitspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 19:19:
[...]

Ik kan iedereen die in de financiele problemen zit, gewoon een lange bekerrun aanraden.
zelden, maar dan ook ZELDEN zo'n vreselijk goeie tip gehoord. als nou niet iedereen binnen 2 weken miljoenen in de plus staat dan weet ik het niet meer....

@joss: ik zit niet in de problemen hoor. netjes 800k in de plus en een boel spelers die binnenkort verkocht gaan worden. en we zouden het er NIET MEER OVER HEBBEN JA! Anders ga je bij papa over de knie en zonder toetje naar bed!

5-1 gewonnen met pic en tot mijn verbazing is Panne bot geworden. een erg goed team altijd. oftwel volgende week tegen hem weer lekker piccen en de week daarop kan het geloof ik ook... even kijken nog. wel een blessure, maar slechts +1 en mijn spits is ook weer +1 dus die zijn der volgende week gewoon weer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn MOTS heeft zich uitbetaald in een 3-5 overwinning tegen de directe concurent voor de 2e plaats. Na vorige week in eigen huis met 1-2 weggecounterd te zijn nu dus wel een overwinning. Was wel een harde wedstrijd met aan beide kanten een rode kaart en een 7 weken durende blessure voor zijn verdediger.

Nu de rest van het seizoen afmaken en dan door naar de VI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 22:48:
[...]

zelden, maar dan ook ZELDEN zo'n vreselijk goeie tip gehoord. als nou niet iedereen binnen 2 weken miljoenen in de plus staat dan weet ik het niet meer....
Bedankt Hein!! Ik vind het altijd wel prettig als mijn tips worden gewaardeerd. Ik hoop dat je er echt iets aan hebt! Ik kan in ieder geval weer lekker slapen :P

Vanavond met 5-0 met PIC gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Mijn middenveld moet eigenlijk iets worden opgekrikt en het makkelijkste zou dit gaan door mijn middenvelders naar formidabel conditie te trainen (dat kan toch tegenwoordig?)

Ik vraag me alleen af of een hoger niveau van conditie niet sneller daalt dan een lager niveau (net zoals bij het leiderschap van een coach, een hoger niveau daalt dan sneller). Want als het van korte duur is dan is het weer zonde van de training.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pfff weer verloren :(

Nou dit seizoen word het gewoon effe helemaal niks :'(
Wat een drama jaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:13
Marzman schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 07:30:
Mijn middenveld moet eigenlijk iets worden opgekrikt en het makkelijkste zou dit gaan door mijn middenvelders naar formidabel conditie te trainen (dat kan toch tegenwoordig?)

Ik vraag me alleen af of een hoger niveau van conditie niet sneller daalt dan een lager niveau (net zoals bij het leiderschap van een coach, een hoger niveau daalt dan sneller). Want als het van korte duur is dan is het weer zonde van de training.
Het verschil tussen formidable en uitstekend conditie is anders verwaarloosbaar. Het enige nut dat formidable conditie heeft is dat je spelers langer in goede conditie blijven omdat een conditiedaling minder erg is. Overigens kon je vroeger ook al spelers trainen naar formidable conditie, alleen daalde dat dan vaak weer bij je volgende conditie training.

Dat hoger leiderschap sneller daalt is volgens mij ook gewoon een fabeltje. Na een jaar als trainer kan de leiderschap van je coach dalen. Is hij eenmaal gedaald, dan duurt het ongeveer weer een jaar voor de volgende daling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh, gisteren 3-1 gewonnen van een counter-team met een absurd sterke defensie (althans, als je naar mijn aanval kijkt 8) )

Ik sta nu derde en het team wat boven mij staat, wordt met de dag slechter. Heeft zeker last van een vormdip ofzo.

Maar ik moet nu zelfs gaan uitkijken dat ik niet ga promoveren naar de VI. Daar ben ik nog lang niet klaar voor met m'n team.
Maar het is leuk om te zien dat je met een goed middenveld een een matige aanval toch potten kan breken tegen veel betere ploegen die alleen maar counteren >:)

Wel weer m'n hatstat(148)/sterren(37,5) records verpulverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Zijn we een beetje uitgekakt allemaal :?

Het wordt hier veel te rustig de laatste tijd :) Iedereen nu al in de herfstdip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4-3 gewonnen en revanche genomen voor de nederlaag van vorige week. En dat zonder m'n twee beste spelers. Morgen mogen ze hun eerste wedstrijd sinds tijden spelen, ik hoop dat dit iig de vormcurve ombuigt.
Kl*teblessures. Houden ze weken hun vorm vast, stijgen soms zelfs, en komen ze in de buurt van het kunnen spelen van een wedstrijd knallen ze in no-time twee levels omlaag... Ik snap het, ze spelen niet, maar het irriteert me mateloos.

Verder mag ik niet klagen, sta eerste, terwijl ik nou niet bepaald het duurste team heb in V.144 (15e V van Ndl.).
Woensdag eerst maar 's die IIIe klasser uit de beker tikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Pewwy schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:13:

Het wordt hier veel te rustig de laatste tijd :) Iedereen nu al in de herfstdip ?
Ja het lijkt erop...Denk dat die depressie dit jaar vroeg komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hele grote spijt, maar mijn email laat het niet toe om veel online te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 08-09 00:34

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Nou, als ik naar de mogelijke opbrengsten van mijn trainees kijk..... geen dip maar een hele grote depressie, en ik zal zekers niet de enige zijn :( Moeten ze nou echt wat aan gaan doen want trainen is niet echt rendabel meer te noemen. 1 mid heb ik nu 3 levels omhoog gewerkt, gekocht voor 140k en zou er nu uitgaan voor 250 ~ 300 k..... nog maar een level extra dan en hopen dat het wat wordt.....

in de compo gaat het lekker, afgelopen 3 zondagen lekker flink uit kunnen halen met PIC en nu P3. Als het mid zich zo blijft ontwikkelen zit er nog wel een hogere positie in ook, en dat was niet verwacht :)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

strategisch vraagje:

Mijn team lijkt te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken. Ik ben dit seizoen in IX begonnen en ik kan zonder moeite 2e worden en promoveren. In VIII zal ik volgend seizoen op z'n best middenmoter zijn.

De andere mogelijkheid is om nu 3e te worden en pas volgend seizoen te promoveren met een grotere fanclub.

In het derde jaar zal ik bovenin de VIII kunnen meedraaien, ongeacht de koers ervoor.

Wat is de meest winstgevende optie? Ben je eigenlijk geplaatst voor de beker als je het voorgaande jaar promoveert naar de VIII klasse?

mijn team: 1320143

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:56:
strategisch vraagje:

Mijn team lijkt te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken. Ik ben dit seizoen in IX begonnen en ik kan zonder moeite 2e worden en promoveren. In VIII zal ik volgend seizoen op z'n best middenmoter zijn.

De andere mogelijkheid is om nu 3e te worden en pas volgend seizoen te promoveren met een grotere fanclub.

In het derde jaar zal ik bovenin de VIII kunnen meedraaien, ongeacht de koers ervoor.

Wat is de meest winstgevende optie? Ben je eigenlijk geplaatst voor de beker als je het voorgaande jaar promoveert naar de VIII klasse?

mijn team: 1320143
Altijd willen promoveren...!
Je weet nóóit hoe je divisie er volgend seizoen uitziet. Voor hetzelfde geld eindig je komend seizoen als derde... Al is die kans niet groot als je een beetje je best doet in de IX. Maar wie wil er nou langer dan noodzakelijk in de IX blijven hangen!?

Een naar de VIII gepromoveerde collega van me was dit seizoen overigens níet gekwalificeerd voor de beker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie net op de eerste pagina (na de inlogpagina, natuurlijk) clubstatistieken, teamnieuws en clubgebeurtenissen. Handig om die in een opverzicht te hebben, maar of dat nou de handigste plaats is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:18:
[...]

Altijd willen promoveren...!
Je weet nóóit hoe je divisie er volgend seizoen uitziet. Voor hetzelfde geld eindig je komend seizoen als derde... Al is die kans niet groot als je een beetje je best doet in de IX. Maar wie wil er nou langer dan noodzakelijk in de IX blijven hangen!?

Een naar de VIII gepromoveerde collega van me was dit seizoen overigens níet gekwalificeerd voor de beker.
Op naar de 2e plaats. Dan speel ik volgend seizoen nog eens ergens voor en zit ik over twee seizoenen in ieder geval in de beker. Hoop alleen dat mijn fanclub een beetje blijft groeien, die gasten krijgen nu nog geen kroeg vol met z'n allen. 262 en ze kennen elkaar allemaal bij naam, dat schiet echt nog niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:38:
[...]

Op naar de 2e plaats. Dan speel ik volgend seizoen nog eens ergens voor en zit ik over twee seizoenen in ieder geval in de beker. Hoop alleen dat mijn fanclub een beetje blijft groeien, die gasten krijgen nu nog geen kroeg vol met z'n allen. 262 en ze kennen elkaar allemaal bij naam, dat schiet echt nog niet op.
Ach, het groeit snel genoeg. En als je dan middenmoter bent in de VIII kun je in ieder geval het seizoen erna meedoen aan de beker. Wat altijd heel erg leuk is natuurlijk. Verder zou ik ook altijd voor promotie gaan als je het kunt (al denken andere mensen er anders over). Er is namelijk zo'n verschil tussen de ene VIII en de andere VIII, net zoals je een groot verschil hebt tussen de ene V en de andere V and so on.

Voorbeeld, ik sta op dit moment 2e in de V, wordt waarschijnlijk geen kampioen, maar er zijn meerdere IV's waar ik met gemak bovenin meedraai. Maar er zijn ook VI's waar ik waarschijnlijk in de middenmoot zal spelen. Een vriend van mij speelt in de VI, haalt rond de 60* maar wordt geen kampioen, terwijl er genoeg V's zijn waar hij wel kampioen zal worden. Dus als je kunt promoveren, altijd doen.

Lang verhaal om niks lees ik nu eigenlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Sandyman538 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:02:
[...]
Lang verhaal om niks lees ik nu eigenlijk :+
Zeg dan ook niks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's nou een kort verhaal om niks!

Ok, mijn besluit staat vast, volgend seizoen een VIII gek maken. Middenmoter moet geen probleem zijn, zo lang ik niet in een gekke poule kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij geld eigenlijk hetzelfde maar dan richting de VI en dan ben ik eindelijk weer terug bij af. :X Maar goed deze keer wel met een fatsoenlijke training en een veel sterker elftal over de gehele breedte. Ben nu al de verschillende voetbalgoden en Hattrickgod in het bijzonder aan het aanbidden voor een gunstige loting volgend seizoen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik houd tot nu toe ook stand in de Vde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Aangezien mijn reusachtige speler een rode kaart heeft en dus niet kan spelen in de beker heb ik een vervanger gehaald. 1.7M voor een reusachtige middenvelder, waar gaat het over... 8)7. Ik klaag niet, maar vind het ideaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Sandyman538 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:44:
Aangezien mijn reusachtige speler een rode kaart heeft en dus niet kan spelen in de beker heb ik een vervanger gehaald. 1.7M voor een reusachtige middenvelder, waar gaat het over... 8)7. Ik klaag niet, maar vind het ideaal...
Sja dat is dan wel weer een voordeel van die ingestortte markt...Je kan 'goedkoop' inkopen, maar je verkoopt ook weer tegen een lage prijs...Dus veel geld heb je dan ook niet om te besteden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Brainpower schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:02:
[...]

Sja dat is dan wel weer een voordeel van die ingestortte markt...Je kan 'goedkoop' inkopen, maar je verkoopt ook weer tegen een lage prijs...Dus veel geld heb je dan ook niet om te besteden...
Nee klopt. Maar ik heb nog een bovennatuurlijk en wereldklasse middenvelder die er over enkele weken toch uit moeten met hoog spelhervatting, dus daar kan ik deze knakker dan meteen op verder trainen. Ik heb wel iets verder gedacht dan mijn neus breed is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Voor beginnnende teams is het wel fijn. Die hebben niet de investeringen nodig die wij ooit gedaan hebben.

Als het zo blijft dan is er nog wel geld te verdienen met trainen, maar als de prijzen steeds verder dalen :/
Ik ben er zelf een beetje bang voor nu te moeten verkopen en dan te zien dat de markt weer enorm aantrekt (het wordt winter in de grote hattricklanden, dan zitten mensen meer binnen en meer achter de computer)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Marzman schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:22:
(het wordt winter in de grote hattricklanden, dan zitten mensen meer binnen en meer achter de computer)
Als mensen hier zelfs over beginnen na te denken vind ik het spelletje een beetje eng worden... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sandyman538 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:26:
[...]

Als mensen hier zelfs over beginnen na te denken vind ik het spelletje een beetje eng worden... :Y)
Ik weet niet of je een website hebt? Moet je de bezoekersstats van de zomer en de winter eens naast elkaar zetten, daar zat bij mij altijd een factor 5 tot 10 verschil in :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

En hoever is het inmiddels met de herstart van de 8-Bits?

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ga ik dit weekend oppakken. Ik ben helemaal bij met de tentamens. Majoh en Dsanka stonden nog op de lijst om hem in te vullen. Ik ga het alleen niet wekelijks doen. Misschien tweewekelijks, maar dat is een beetje afhankelijk van het aantal aanmeldingen dat ik nog krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Pewwy schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 10:40:
Ga ik dit weekend oppakken. Ik ben helemaal bij met de tentamens. Majoh en Dsanka stonden nog op de lijst om hem in te vullen. Ik ga het alleen niet wekelijks doen. Misschien tweewekelijks, maar dat is een beetje afhankelijk van het aantal aanmeldingen dat ik nog krijg.
2 wekelijks is volgens mij een mooi gemiddelde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Pewwy schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 10:40:
Finally :)

Je weet hoe je hem in moet voeren op GoTtrick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Heb ik al een aantal keer gedaan, geen probleem. Als een echte IT-er kan ik goed copy-pasten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Het is weer woensdag!! En iedereen weet dat er naast 'woensdag gehaktdag' ook nog het 1 en ander gebeurt in de beker. De GoT Cup gaat vandaag weer verder en is de strijd om de knvb beker nog niet beslist!

Er zijn nog 128 teams over in de beker, en er zitten nog 2 teams van de GoT federatie in! (zover bekend).

Dit is de 3e thuiswedstrijd voor 12_Kuub en hij is wederom niet kansloos. Hij komt uit tegen HSC '21. Dit team, wat uitkomt in de III, is niet een team wat echt uitblinkt in enorme stats. Is 12_Kuub in staat om de 10e ronde van de KNVB beker te bereiken?

12_Kuub - HSC '21 (macthID=96201996)

Voor SandstorM is dit de 4e thuiswedstrijd in de beker, en met een beetje geluk kan ook hij de 10e ronde van de beker bereiken. Vorige week werd gewonnen van een speler uit de IV, deze week wordt aangetreden tegen de Death Monkies uitkomend in de II. Qua stats redelijk gelijk, dus misschien ligt er een stunt in het verschiet.

SandstorM - Death Monkies (matchID=96201987)

Verder wens ik natuurlijk iedereen in de GoT Cup veel succes toe!

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.