Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.186 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:10:
[...]

volgens mij frustreer je vooral jezelf met die beroerde uitslagen van je ;)
:> Ik ook van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pachacuti
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-04 10:20
Brainpower schreef op maandag 25 september 2006 @ 22:22:
[...]

Hoe kom jij aan dat geld dan?
Door training en jeugdspelers heb ik via transfers 13 miljoen verdient.

Verder heb ik de laatste 2 seizoenen altijd meegedaan voor de titel, maar deze altijd net niet gehaald. Dit hield wel in dat gedurende het hele seizoen mijn supporters tevreden waren en mijn stadion dus ook bijna vol zat, wat resulteerde in extra inkomsten.

Nu heb ik wekelijks een financieel voordeel van 90.000 euro, wat ook een hoop scheelt om wat extra te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Sandyman538 schreef op maandag 25 september 2006 @ 23:03:
[...]

Vroeger wel ja, maar nu!

Niemand houdt je tegen om geld uit te geven, ook al bezit je nul euro. Je mag maximaal 500 000 € rood staan bij de bank, maar je moet daarover dan wel veel rente betalen. Als je meer dan 500 000 € schuld hebt bij de bank, krijg je een waarschuwing van faillissementsdreiging. Als je er vervolgens niet binnen twee weken na de waarschuwing in slaagt om je schuld te beperken tot minder dan 500 000 €, dan kun je uit Hattrick worden verwijderd als manager!
Lekker suggestief. Je kan worden verwijderd :? Ik hou meer van duidelijkheid dan van dit soort ongein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 10:44:
[...]

Lekker suggestief. Je kan worden verwijderd :? Ik hou meer van duidelijkheid dan van dit soort ongein.
Nu kunnen ze nog een uitzondering maken voor mensen die onder een auto terecht zijn gekomen en vervolgens de situatie niet kunnen herstellen. ;) Of zo iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:56
Pewwy schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 10:44:
[...]

Dat is niet suggestief hoor. Ik kan je namelijk op het spreekwoordelijke briefje geven dat je team wel exit is als je na 2 weken niet minder dan 500k rood staat :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta 225K in de plus.

2 wekelijks draai ik 60K winst. Dus dat zit wel goed.
Zondag weer een puntje gehaad tegen het ultra defensive team, waarvan zijn topspeler meer TSI heeft dan mijn hele team samen.
Krijg ik na 10 minuten een rode kaart (m'n beste spelert) en even later gaat m'n beste verdediger eraf :(

Maarja. Ik sta veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Wat is dat toch met mensen in het rood :)

Morgen een belangrijke wedstrijd in de GoT cup!! Ik kan ongeslagen de eerste ronde door komen :)
Ben benieuwd of ik dit jaar een doelpunten record weet te halen in de GC.

En na morgen kunnen alle teams die uit de beker zijn geknikkert zich ook weer inschrijven. Ben benieuwd hoeveel er dan nog bij komen.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Wie kan mij enigzins adviseren voor komend seizoen :)

Ik vind het lastig om vleugelspelers te kiezen die dus 50% training krijgen met pm trainen.
Met welke leeftijd moet ik ze kopen en aan welke skills moeten ze dan voldoen?

Het gaat dus om vleugelspelers die training krijgen als ik volgend jaar weer positiespel gaat trainen. Mijn budget laat ongeveer 5 tot 6 ton toe voor de 4 vleugelspelers.

Gaarne advies :) Of nog beter, wat doen jullie :+

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Damien2004 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 15:32:
Wie kan mij enigzins adviseren voor komend seizoen :)

Ik vind het lastig om vleugelspelers te kiezen die dus 50% training krijgen met pm trainen.
Met welke leeftijd moet ik ze kopen en aan welke skills moeten ze dan voldoen?

Het gaat dus om vleugelspelers die training krijgen als ik volgend jaar weer positiespel gaat trainen. Mijn budget laat ongeveer 5 tot 6 ton toe voor de 4 vleugelspelers.

Gaarne advies :) Of nog beter, wat doen jullie :+
5 ton per stuk of 5 ton voor 4, want dat maakt nogal een verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 15:53:
[...]

5 ton per stuk of 5 ton voor 4, want dat maakt nogal een verschil...
Per stuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grrrr helemaal klaar met al die n00bs. Vorige weken kon ik 17j matig pm, redelijk passen voor een habbekrats kopen en na een dubbele pop, heerlijk op cashen. Laatste ingekocht voor 45K. Zowel gisteren als vandaag gaan ze opeens voor 100K, weg marge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Tsja, dan zou ik 4 18-jarige spelertjes halen met formidabel positiespel. Aangezien je toch maar 2 seizoenen traint zouden ze dan zo rond briljant zijn aan het eind van je cyclus. Tenzij je echt wingers wilt trainen, dan zou je uitstekend wing met redelijk positiespel kunnen halen, die zijn dan uitstekend/uitstekend na 2 seizoenen. Ja het is gewoon waar je zelf voor gaat.

Ik speel altijd met 2 wingers towards middle, dus zou ik altijd voor de main skill gaan. Maar als jij dat niet doet, en ze lekker aanvallend wilt hebben staan is het handig om ook wat vleugelskill te hebben. Afwegingen, afwegingen. Je moet het dus uiteindelijk allemaal zelf weten :)
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 16:12:
grrrr helemaal klaar met al die n00bs. Vorige weken kon ik 17j matig pm, redelijk passen voor een habbekrats kopen en na een dubbele pop, heerlijk op cashen. Laatste ingekocht voor 45K. Zowel gisteren als vandaag gaan ze opeens voor 100K, weg marge
Sorry, ik snap nog minder van jouw verhaal dan van vrouwen...

[ Voor 21% gewijzigd door Sandyman538 op 26-09-2006 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hmm nou ik ga dus wel langer trainen op pm maar ik wil ze idd naar het midden hebben. Dus hoge pos en lage vleugel skill..... hmm eens kijken op de tl :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand tips voor mij zondag?
ik moet tegen een enorm sterk counter team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Damien2004 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 16:38:
Hmm nou ik ga dus wel langer trainen op pm maar ik wil ze idd naar het midden hebben. Dus hoge pos en lage vleugel skill..... hmm eens kijken op de tl :p
Hoog positiespel en geen vleugelspel zou ik zo zeggen. Als je ze in ieder geval naar het midden hebt :)
H2opoloër schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 17:11:
heeft iemand tips voor mij zondag?
ik moet tegen een enorm sterk counter team
Je moet gewoon geluk hebben mocht je winnen. Die gast is veel sterker. Ik zou gewoon je eigen speelwijze gebruiken. Hij heeft een enorm sterke verdediging, en verder eigenlijk niks. Dus je moet geluk hebben dat jij de ene kans die je misschien extra krijgt toevallig scoort. Maar ik zou voor jezelf maar een verliespartij incalculeren :)

[ Voor 41% gewijzigd door Sandyman538 op 26-09-2006 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kortom: pic en hopen op SE's, met mijn goddelijk sh'er en mijn 2 koppers?

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Schakel zijn aanval uit en als je midratings een stuk hoger zijn speel dan pressie...zo krijgt hij ook minder kansen en is een gelukje met een SE genoeg om 1 of 3 punten te pakken.

Verwijderd

[...]

Sorry, ik snap nog minder van jouw verhaal dan van vrouwen...[/quote]
terecht, het staat er ook een beetje rot. Ik kocht 17 j matig pm, red passen. Die waren in te kopen voor 40-50K. 2 weken trainen later had je 17j red pm en goed passen. Tel uit je winst.

Nu schijnen meer mensen deze cash }:O gevonden te hebben en doet de inkoop 110-125K. Dat kost dus flink wat marge.

Verwijderd

ik raak die mids van mij aan de bakstenen nog niet kwijt. fuck it... ik train gewoon door. ik weiger voor zulke bedragen mijn spelers van de hand te doen. het wordt allemaal wel een stuk minder leuk :( je krijgt echt geen reet meer voor je spelers

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:37:
ik raak die mids van mij aan de bakstenen nog niet kwijt. fuck it... ik train gewoon door. ik weiger voor zulke bedragen mijn spelers van de hand te doen. het wordt allemaal wel een stuk minder leuk :( je krijgt echt geen reet meer voor je spelers
en het volgende probleem is dat iedereen tegenwoordig denkt een geweldige skilltrader te zijn. Inkoop blijft dus hoog, terwijl de verkoopprijs niet echt bijzonder meer is.

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 00:34

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Vraagje of iemand een idee heeft wat een 18 jarig goed PM / uitsteekbaar Wing oplevert, de vergelijking geeft geen bal aan en op de TL vind ik alleen 17 jarig spul dat weggaat voor over het miljoen....

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Verwijderd

500k ofzo? max

• lameeuw

lameeuw

hmmm, dan gaan we misschien nog even door tot ´ie op uitsteekbaar/uitsteekbaar zit :p Moet nog lukken dit seizoen.

Verwijderd

anders noem je het gewoon even uitstekend. uitsteekbaar moet nog in de nieuwe DVD opgenomen worden ;)

• Swanfield
lameeuw schreef op woensdag 27 september 2006 @ 10:14:
hmmm, dan gaan we misschien nog even door tot ´ie op uitsteekbaar/uitsteekbaar zit :p Moet nog lukken dit seizoen.
Hehehe was wel weer een tijdje geleden maar het blijft wel leuk :) Misschien in de OP mee nemen voor mensen die niet weten wat voor nivo uitsteekbaar is :p

Verwijderd

is dat het niveau wat je nodig hebt om in het 'plan' te fungeren? soort niet-bestaand -1? :)

trainde jij geen spitsen? wat doet deze fluim dan in de spits? hele speciale taktieken dit :)

Sijtze-Jan van der Zee
28 jaar
(TSI): 600

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2006 11:41 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:54:
[...]

en het volgende probleem is dat iedereen tegenwoordig denkt een geweldige skilltrader te zijn. Inkoop blijft dus hoog, terwijl de verkoopprijs niet echt bijzonder meer is.
Op spelers met bijstats kun je nog steeds leuk skilltraden hoor 8)

• Swanfield
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:38:
is dat het niveau wat je nodig hebt om in het 'plan' te fungeren? soort niet-bestaand -1? :)

trainde jij geen spitsen? wat doet deze fluim dan in de spits? hele speciale taktieken dit :)

Sijtze-Jan van der Zee
28 jaar
(TSI): 600
Erhm....foutje? Die hoort niet in de spits in ieder geval :p Dat is mijn goddelijk spelhervatter :p

Verwijderd

dat zal me een beest van een speler zijn dan met €600 loon :P

Verwijderd

Over hoge bedragen gesproken heb net 140euro aan moederclubgeld binnengekregen :/

Een of andere idioot heeft mij oud-spits van 42 jaar gekocht. In de eerste de beste vriendschappelijke wedstrijd word hij er voor 4 weken uitgeschopt. Dat is dus mooi over en uit met zijn carriere.

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

got fed pagina ligt eruit :o

en ik ben vergeten om mijn B team op te stellen. speel nu dus met mijn a team tegen h3!ntje.

ik hoop maar dat je spelers zich eens in kunnen houden O-)

Pulse mee voor GoT!

• Sandyman538
odan schreef op woensdag 27 september 2006 @ 18:00:
got fed pagina ligt eruit :o

en ik ben vergeten om mijn B team op te stellen. speel nu dus met mijn a team tegen h3!ntje.

ik hoop maar dat je spelers zich eens in kunnen houden O-)
Hier werkt ie gewoon hoor. Misschien heb je er www voor gezet?

http://gottrick.bitxs.com/

/edit
2-1 voor in de knvb beker

[ Voor 4% gewijzigd door Sandyman538 op 27-09-2006 18:24 ]

• CNS
  • Laatst online: 09-09 12:31

CNS

Hm.......
3-1 Achter tegen RKVV Messen (2 divisies hoger)
Maar wel nog met 0-1 voor gestaan.
Ben benieuwd naar de einduitslag. Hoop stiekem op een gelijkspelletje

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Hehe, 0-0 na de derde helft en natuurlijk niemand opgesteld voor penalties. Jammer, want dat was een goede test of het trainen op vrije trappen voordeel biedt ;)

Gaat wel lekker snel zo 3-3 inmiddels :)

En het stopt helaas bij 4-3.

[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 27-09-2006 18:33 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Sandyman538
Ronald_Koeman, met fiets em d'r in, speelt een knotsgekke knvb wedstrijd. Het staat op het moment 5-5 8)7

MatchID=95654043

En Koeman wint toch nog met 5-6, waarvan akte.

Verder won Kubikali met 12_kuub met 4-2, en is dus ook door naar ronde 8.

En ik won uiteindelijk met 4-1, nieuw hatstatsrecord (282) en ga ook door naar ronde 8! :D

*O* *O* *O* *O*

[ Voor 49% gewijzigd door Sandyman538 op 27-09-2006 18:47 ]

Verwijderd

2-2 maar ik was al door...

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

GoTtrick ligt er idd uit.

Geen id hoelang het gaat duren en wat er aan de hand is... Naja afwachten maar!

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• odan
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

ook zonder die 2-2 was ik door gegaan aangezien de andere wedstrijd in mijn voordeel uitpakte. maar toch vervelend dat ik met mijn a team speelde. (en ja vergeleken met jouw b team is dat blijkbaar redelijk gelijk) :+

Pulse mee voor GoT!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:50
Verloren van een VII team; 6-1 :+
Maar ik als zijnde IX clubje.. dan mag 't, en een 'stiekem' goaltje mee gepikt ook nog :p

Tot de volgende GoTcup :Y

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Verwijderd

huh was dit je a-team? ooh ok niet eens in de gaten gehad joh :)

• lameeuw

lameeuw

Sandyman538 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 18:34:
Ronald_Koeman, met fiets em d'r in, speelt een knotsgekke knvb wedstrijd. Het staat op het moment 5-5 8)7

MatchID=95654043

En Koeman wint toch nog met 5-6, waarvan akte.

Verder won Kubikali met 12_kuub met 4-2, en is dus ook door naar ronde 8.

En ik won uiteindelijk met 4-1, nieuw hatstatsrecord (282) en ga ook door naar ronde 8! :D

*O* *O* *O* *O*
Gefeliciteerd :D Je bent nu halverwege dacht ik zo ff uit me hoofd.... op naar de finale :p

• Pewwy
Troostprijs in de GoT cup is een 0-8 overwinning. Nu maar eens op vlaggen gaan jagen. Vanaf volgend seizoen is mijn trainingsschema eindelijk in volle werking :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:45:
Raak ook m'n topmiddenvelders (aanschaf 4M) niet meer kwijt. Zelfs niet voor 1.9M (buitenaards dacht ik). Nu maar voor 1.3 erop gezet (bieden svp, bij verkoop aan jou, koop ik 'm terug voor hetzelfde geld + verloren kosten).
Het is ongelooflijk, maar deze speler:
Peter Paulsson (21450481)
26 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 100 830
Loon: 93 432 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Sarmatian Knights
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: buitenaards Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

Is uiteindelijk verkocht aan die Belg voor... 1.3M... DAT KAN GEWOON NIET!
Maar, 't vervelende is dat hij 'm direct te koop heeft gezet (dat wist ik niet). Heb daarvoor direct m'n reusachtige spits te koop gezet, zodat ik geld zou hebben om 'm over te kopen, maar dat is dus... te laat.

Waarschijnlijk wordt bovengenoemde speler voor meer dan 1.4M verkocht, zodat die Belg toch tevreden is, anders regel ik wel iets met 'm.

Maar dat kan toch gewoon niet? Ben nu dus een buitenaardse MF kwijt en een Reusachtig/matig spits, voor ongetwijfeld veel te weinig.

Weet je, ik vind er geen REET meer aan... (excuse my language)

• Pewwy
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 22:22:
[...]
Maar, 't vervelende is dat hij 'm direct te koop heeft gezet (dat wist ik niet). Heb daarvoor direct m'n reusachtige spits te koop gezet, zodat ik geld zou hebben om 'm over te kopen, maar dat is dus... te laat.

Waarschijnlijk wordt bovengenoemde speler voor meer dan 1.4M verkocht, zodat die Belg toch tevreden is, anders regel ik wel iets met 'm.

Maar dat kan toch gewoon niet? Ben nu dus een buitenaardse MF kwijt en een Reusachtig/matig spits, voor ongetwijfeld veel te weinig.

Ik leef met je mee. Dit is bijzonder ziek ;(

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damn wub dit is echt triest idd...Ze moeten snel wat doen aan die transfermarkt anders kan het hard gaan met de faillissementen

• Pewwy
Brainpower schreef op woensdag 27 september 2006 @ 22:30:
Damn wub dit is echt triest idd...Ze moeten snel wat doen aan die transfermarkt anders kan het hard gaan met de faillissementen
Ik ben nu al bang om mijn reusachtig spits te verkopen :( 2,8 miljoen voor betaald niet zo heel lang geleden. En toen was het nog een koopje ;(

[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 27-09-2006 22:39 ]

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Pewwy schreef op woensdag 27 september 2006 @ 22:38:
[...]

Ik ben nu al bang om mijn reusachtig spits te verkopen :( 2,8 miljoen voor betaald niet zo heel lang geleden. En toen was het nog een koopje ;(
Wees gerust, Mytisch scoren met redelijk passen (23 jaar) gaat er voor onder de 3 mln ook niet uit... :S

Verwijderd

GotTrick is weer online, mochten er uberhaupt nog mensen naast mij hier zijn op dit tijdstip

• Swanfield
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 23:55:
GotTrick is weer online, mochten er uberhaupt nog mensen naast mij hier zijn op dit tijdstip
Ja hoor mensen!! hij doet het weer en er kan al ingeschreven worden!!

Verwijderd

hmmm 3-2 verloren tegen een club die 2de staat in een 6de divisie (zit zelf in de 9de). Niet slecht dacht ik zo 8)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 08:07:
hmmm 3-2 verloren tegen een club die 2de staat in een 6de divisie (zit zelf in de 9de). Niet slecht dacht ik zo 8)
Zegt niet zo veel in een friendly. Bij veel mensen stelt het b-elftal niks voor :)

/▌

Verwijderd

Marzman schreef op donderdag 28 september 2006 @ 08:11:
[...]

Zegt niet zo veel in een friendly. Bij veel mensen stelt het b-elftal niks voor :)
True, maar ik speelde ook met een B-team. Mijn speler met hoogste TSI was 1000, zijn speler met laagste TSI was 5000 ;D

Verwijderd

3-3 gespeeld in de GOT-cup gisteren. En op doelsaldo door naar de volgende ronde :P

Stond na 80 minuten nog met 3-0 voor :(
Moet echt iets gaan doen aan de conditie van m'n mannen! Lijkt bijna nergens meer op. Verlies bijna 15% balbezit in de 2e helft.

Gelukkig kan ik niet degraderen in de competitie en neem ik het conditieverlies maar voor wat het is.
k vind het maar een waardeloze aanpassing van de conditie, ook al heeft iedereen er last van.

• Swanfield
Zo lang geleden man een bericht

Verwijderd

Weet je, ik vind er geen REET meer aan...
Eens... het spelletje raakt op deze manier echt gewoon naar de klote. Ik verkoop zometeen spelers onder de aanschaf waarde. Ja dan kan je er gewoon beter lekker mee ophouden.

en waar ik helemaal schijtziek van wordt is die super rotte conditie optie. al mijn mids zakken in conditie. ook zo'n vreselijk onzin optie...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2006 17:44 ]

• Pewwy
Tsja, en dan train jij nog conditie midden in het seizoen. Mijn mids zakken ook en worden direct minder waard door die grappen :( En trainen op conditie mid season is ook weer niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Geen verkeerde tu :)

Vorm + 8
TSI + 1700
PM + 1

nu ineens al me mids in de plus qua vorm :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:13
TU:

Vorm: +9/-3 Maar op de een of andere manier voor mijn A-Team +1/-3...
TSI: +6920/-1180
Vleugel: +2 waarvan 1 naar uitmuntend vleugel/formidable PM en Snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TU:

Vorm: +4/-3
TSI: +4740/-770
PM: +0
Conditie: +0/-5
Ervaring +1 (trainee naar waardeloos)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:34
hoera, vorm ingestort -12/+1. Veruit mn beste speler die ik kocht op redelijk vorm, voor zn eerste wedstrijd naar zwak daalde, is nu na 5 weken elke wedstrijd gespeeld te hebben naar slecht vorm gedaald. Al mn middenvelders kampen nu met een vormcrisis, en dat voorafgaand aan het belangrijkste duel voor lijfsbehoud. 2 vleugelspelers (19/20 jaar) die nu 7 weken training hebben zijn weer niet gestegen :(

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik heb voorlopig alle vormen van handel voor mijn team afgezworen. Die transferlijst is nu wel heel beroerd zeg! Wub ik leef met je mee jonge. Als dit zo doorgaat komen er binnenkort zeer veel faillisementen aan! Kunnen ze niet een of andere econoom inhuren die hier eens een blik op kan werpen? Een hoop mensen zagen dit een paar seizoenen geleden al aankomen namelijk... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
TSI: -50 (+600/-650)
Vorm: 1 (+6/-5)
Verdedigen: 2 (+2/-) (18jr) van redelijk -> goed

Ik kan er mee leven :+

Qua conditie mag ik (nog) niet klagen, van de 10 veld (basis)spelers:
2 - formidabel
7 - uitstekend
1 - redelijk

De reserves zitten voornamelijk op matig en zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qua conditie hoor je mij ook niet klagen. Een keer trainen en het is weer zoals het zijn moet hoop je dan maar.

8 x uitstekend
8 x goed
4 x redelijk
3 x matig (inclusief de coach)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2006 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, Hattrick is een spel voor de lange termijn, wordt altijd gezegd. Nu blijkt dat de tactiek 'trainingsprogramma opzetten, achterover leunen en tig seizoenen op dezelfde manier doorgaan' misschien niet de goede tactiek was. Misschien wel in het allereerste begin, maar niet meer vanaf het moment dat veel mensen die tactiek gingen toepassen.

Net als met andere spellen- je kan het spel Doom er de schuld van geven dat je het laatste level niet haalt, en de makers proberen te overtuigen dat level aan jouw wensen aan te passen, of je kan zelf een andere aanpak proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 14:55:
Tsja, Hattrick is een spel voor de lange termijn, wordt altijd gezegd. Nu blijkt dat de tactiek 'trainingsprogramma opzetten, achterover leunen en tig seizoenen op dezelfde manier doorgaan' misschien niet de goede tactiek was. Misschien wel in het allereerste begin, maar niet meer vanaf het moment dat veel mensen die tactiek gingen toepassen.

Net als met andere spellen- je kan het spel Doom er de schuld van geven dat je het laatste level niet haalt, en de makers proberen te overtuigen dat level aan jouw wensen aan te passen, of je kan zelf een andere aanpak proberen...
Als er daadwerkelijk manieren zijn om dit te proberen dan is daar inderdaad niets mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TU:

PM +2
Vorm +7 / -3
TSI 8.430 / -1.960

@abatii: wat een onzin zeg. wat moet je anders doen om geld te verdienen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 17:18:
Jij wilt hier natuurlijk een serieus antwoord op, of niet Hein ;)

Er zijn namelijk zoveel niet serieuze antwoorden mogelijk... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scheer je weg met je vunzige gedachtes! smeerpijp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Specialiteit: Regainer
spelerid: 133088780

ze hebben zo te zien weer wat nieuws uitgevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 17:18:

Weet ik niet, anders had m'n team er wel beter voorgestaan :)
Misschien al je linies zelf trainen, of korter trainen, of andere dan de standaard 17/18 redelijk-uitstekend als start-aankoop.

Er is een behoorlijke aanwas van nieuwe spelers geweest + een flinke hoeveelheid tutorials, tips en startersgidsen die min of meer hetzelfde aanraden.
Ik heb er ook nooit echt bij stil gestaan, maar je had misschien kunnen zien aankomen dat dat vanaf een bepaald seizoen zou zorgen voor een enorme lading voetballers met briljant t/m mythisch, waar je dan niet meer de prijs voor krijgt die normaal was toen diezelfde mythische gast nog een 17-jarige 'goed' was.

Het kan ook zijn dat er geen enkele manier (meer) is om heel veel geld te verdienen, maar dan zijn alle spelers goedkoop en kan je nog steeds je getrainde speler 'inruilen' voor een topper op een andere positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 14:55:
het enige alternatief is daytraden, en dat is in mijn ogen niet waar een voetbalmanagerspel om moet draaien. skilltraden is natuurlijk ook een vorm van trainen, maar dat is nog meer onzin. het zou cool zijn als je bv zou kunnen kiezen om te investeren in "marketing" of bv een satalietclub om geld te verdienen ofzo. iig iets anders dan alleen trainen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• _AzN_GhOsT
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

[...]

Het is ongelooflijk, maar deze speler:
Peter Paulsson (21450481)
26 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 100 830
Loon: 93 432 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Sarmatian Knights
Waarschuwingen: 2

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: buitenaards Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

Nasty, voor 1.3 miljoen koop je ook een briljant pm + redelijk passen of die speler van jouw dus, vage shiet hoor!

Ik had 3 weken geleden nog een 22 briljant pm + redelijk passen voor 1.4 milj en een 22 uitmuntend pm + redelijk passen voor 1.2 milj. Was ik toch een beetje teleur gesteld over, maar achteraf vind ik het toch wel prima als ik iedereen hoor.

Waar gaat dit toch heen....

Mijn 3 milj. hou ik lekker zo lang mogelijk in kas!

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 21:04:
[...]

Weet ik niet, anders had m'n team er wel beter voorgestaan :)
Misschien al je linies zelf trainen, of korter trainen, of andere dan de standaard 17/18 redelijk-uitstekend als start-aankoop.

Er is een behoorlijke aanwas van nieuwe spelers geweest + een flinke hoeveelheid tutorials, tips en startersgidsen die min of meer hetzelfde aanraden.
Ik heb er ook nooit echt bij stil gestaan, maar je had misschien kunnen zien aankomen dat dat vanaf een bepaald seizoen zou zorgen voor een enorme lading voetballers met briljant t/m mythisch, waar je dan niet meer de prijs voor krijgt die normaal was toen diezelfde mythische gast nog een 17-jarige 'goed' was.

Het kan ook zijn dat er geen enkele manier (meer) is om heel veel geld te verdienen, maar dan zijn alle spelers goedkoop en kan je nog steeds je getrainde speler 'inruilen' voor een topper op een andere positie.
zelf al je linies trainen is het 'plan' van damien. die is inmiddels al 2x gegradeerd ofzo. het levert dus niks op. het idee is zeker leuk, maar het is onhaalbaar. je maakt met de switchen miljoenen verlies. nouja met de markt nu msch hooguit 1m.

@phage daytraden is zeker leuk en kan je een mooi centje mee verdienen, hoewel met de markt nu ook marginaal. vroeger pakte je nog 600-900k op een skilltrade van 1-2 weken. nu de helft.

ik heb het 2,5 seizoen een hoop gedaan. veel geld mee verdiend en mijn team zeer mee versterkt. ik merkte het wel na een tijd omdat ik geen goeie opvolging had en dus hard terug viel met ratings en daardoor veel verloor. nu heb ik het tegenover gestelde. veel te veel goeie mids en ik raak ze maar niet kwijt voor een normale prijs

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Ben dit seizoen begonnen met een team in Hattrick. Het is mijn eerste keer. Vond het in het begin erg moeilijk om erachter te komen wat er nu zo leuk aan is en wat het doel is. Speel eigenlijk alleen FPS-games. Heb nu een aantal wedstrijden gespeeld, spelers gekocht, trainer gekocht, uitdagingen aangenomen, opstellingen gemaakt en ben supporter geworden. Het begint nu eindelijk een beetje leuk te worden. Snap waarom Hattrick zo'n succes is.

Heb HAM als hulpproggie voor de stats. Nu is de licentie afgelopen en ben ik overgestapt op het gratis Tomattrick. Heb verschillende andere hulpprogramma's uit de starttopic geprobeerd maar Tomattrick werk volgens mij als gratis proggie toch het best. Enfin, ik heb een vraag. Welk gratis hulpprogramma kan ik het beste gebruiken voor het bekijken van stats?

• ph4ge
firefox + foxtrick.

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
thanks, ga ik ook proberen :).

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hattrick Organiser gebruiken ook veel mensen en er zijn ook veel plugins voor (zelf ben ik toch na Hattrick Buddy bij HAM blijven hangen, beiden zijn tegenwoordig commercieel). HT Ratings is ook een leuk programma om mee met je opstelling te experimenteren.

/▌

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 04:21:
[...]

zelf al je linies trainen is het 'plan' van damien. die is inmiddels al 2x gegradeerd ofzo. het levert dus niks op.
Toen ik dat typte moest ik ook al aan het Plan denken inderdaad, hoewel ik er nooit tijd ingestoken heb om de precieze details te bekijken :)

Het kan natuurlijk ook dat hij het gewoon niet goed uitgevoerd heeft ;)
Dat miljoenenverlies zie ik niet helemaal, je bespaart toch ook miljoenen doordat je op geen enkele linie dure spelers hoeft te kopen?

• Sandyman538
Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 11:55:
[...]

Toen ik dat typte moest ik ook al aan het Plan denken inderdaad, hoewel ik er nooit tijd ingestoken heb om de precieze details te bekijken :)

Het kan natuurlijk ook dat hij het gewoon niet goed uitgevoerd heeft ;)
Dat miljoenenverlies zie ik niet helemaal, je bespaart toch ook miljoenen doordat je op geen enkele linie dure spelers hoeft te kopen?
Ja maar elke switch kost je geld omdat je altijd spelers hebt met bijvoorbeeld pm+3 of scoring+2. Die 2 weken heb je wel getraind, en daar krijg je geen cent extra voor. En dat bij enkele spelers, (aangezien je de switch maakt op het moment dat de laatste speler in main skill omhoog gegaan is) dan ben je toch een tijd voor niks aan het trainen geweest, en dat kost geld.

• -TheNose-
Sandyman538 schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 12:20:
[...]

Ja maar elke switch kost je geld omdat je altijd spelers hebt met bijvoorbeeld pm+3 of scoring+2. Die 2 weken heb je wel getraind, en daar krijg je geen cent extra voor. En dat bij enkele spelers, (aangezien je de switch maakt op het moment dat de laatste speler in main skill omhoog gegaan is) dan ben je toch een tijd voor niks aan het trainen geweest, en dat kost geld.
Toen ik mijn overstap maakte van def trainen naar PM trainen heb ik een hoop extra knaken verdient doordat andere deftrainers graag mijn def +3/4/5 wilden kopen voor extra geld. Ik heb toen nagenoeg geen verlies geleden.

• Sandyman538
-CKY2K- schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 13:16:
[...]

Toen ik mijn overstap maakte van def trainen naar PM trainen heb ik een hoop extra knaken verdient doordat andere deftrainers graag mijn def +3/4/5 wilden kopen voor extra geld. Ik heb toen nagenoeg geen verlies geleden.
Nee ok, maar hoe groot is de kans dat je bij elke trainingsvorm waar jij mee ophoudt, toch de extra cash ontvangt omdat ze meerdere weken training hebben ontvangen. Dat gaat je echt niet elke keer lukken.

• ph4ge
morgen ochtend een regainer uit de jeugd trekken ;) ben benieuwd wat die specialiteit inhoud.

• Nnoitra
Een bal afpakker gok ik, mooi voor een mid-mid (en voor pressie).. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 16:37

Flipm0de

geen

Haal net deze uit mijn jeugd:

Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 520
Loon: 640 €/week

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht

Is deze al een beetje ver op PM? Dan zou ik em nog ff kunnen trainen... Iemand die hier veel verstand van heeft?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Hmm, eerste verkoopbare pull, 17, redelijk def en 510 TSI. Misschien kom ik nog wel uit de zorgen met deze gast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees van Mol (133442926)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Snel

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 460
Loon: 800 €/week
Eigenaar: BeerZ United
Waarschuwingen: 0

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

balen man dat ie 19 is anders was het zeker wel een flink bedrag geweest. ik twijfel nog even of ik hem hou of niet. 800 loon is best hoog dus hoog goed maarja welk evan de 2 :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2006 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Hervé Pohu (68988525)

zou iemand hier alvast 500k ofzo op willen bieden, kan ik vast een andere trainee halen.

Hij is wonderbaarlijk verdedigen, zal er voor een miljoen minimaal uit moeten gaan volgens transfervergelijking, in ieder geval voor meer dan 500k.
En bedankt alvast, ik zit zelf nog niet zo in de slappe was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

19 jaar en goed scoren hier. Dus eens kijken wat het op gaat leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 16:47
Doe het dit seizoen best goed, sta 1e met 1 gelijkspel en verder alles gewonnen. Maar heb ik ook wel wat te zoeken in een klasse hoger? Denk zelf van wel, moet alleen me middenveld nog wat verbeteren.

Mijn team is Phoolie United (810608), iemand tips voor volgend jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja geen verdedigende coach nemen, maar een neutrale. tenzij je gaat counteren, maar dat doe je niet zie ik.
een goed coach nemen
je aanval versterken, hoewel die wel iets omhoog gaat met een neutrale coach, toch even iets beter.
geen wingers verdedigend zetten(waarom in godsnaam?)
en inderdaad je middenveld wat versterken tot goed/uitstekend(oud)

en vooral: een fatsoenlijk trainingsprogramma maken. ik zie dat je verdedigen traint, maar je speelt zondag 3-5-2, oftewel 2 traningsplekken gaan verloren. wil je wat meer mid speel dan 4-4-2 met een wtm heb je er weer een trainingsplek bij. en geen 26 jarige 'trainees' opstellen.

dan kom je een heel eind in de VIIIe denk ik

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2006 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Wat een verdediger, 2x in 1 minuut :)

Op de linkerflank stak Knut Brodahl van SandstorM de hele vijandelijke helft over en lepelde in de 29e minuut de 0-2 in het doel. Op de linkerflank stak Manuel Runk van SandstorM de hele vijandelijke helft over en lepelde in de 29e minuut de 0-3 in het doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh, ik ben er echt niet meer mee bezig...
Speel 352, terwijl ik 3 spitsen heb opgesteld...

Wel nog 1-1, maar ik verdien 't om te verliezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:13
4-1 voor, en bij mij in de competitie is het lekker spannend aan het worden! koplopers staan achter, onderste teams staan voor... Beetje jammer dat ik waarschijnlijk weinig opschiet als ik win.

Damn ook al 3 kansen gemist! Dat AO spelen is toch wel verdienstelijk! Alhoewel het redelijk genant is dat ik als voormalig defense trainer een verdediging heb van 3x slecht/zwak ;)

Ok, 6 kansen gemist, 4 gemaakt (1 SE), dus dat blijft 4-1... het schort een beetje aan de afwerking...

[ Voor 44% gewijzigd door Coca-Cola op 01-10-2006 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Ik durf niet meer te kijken. Sta 2-3 voor tegen de nummer laatste die iets meer dan 60% van mijn ratings haalt en hij heeft al genoeg kansen gehad op 3-3.... sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah 1-0 verloren door een SE
anders had ik wel een leuke stunt gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Hier een 1-4 overwinning met PIC. 230 hatstats in een uitdeal, ik ben wel weer tevreden. En op dit moment geen spelers meer in de lappenmand, das ook wel eens lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0-4 gewonnen. de nummer 1 sheeft verloren dus is het gat nog maar 3 punten! dan heb ik alles dus weer in eigen hand... moet nog thuis tegen hem.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2006 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Herbstmeister, jawohl!

1. FC Strijen | 6 0 1 | 27 - 7 | +20 18pts
2. KDO 4 | 6 0 1 | 26 - 6 | +20 18pts

[ Voor 71% gewijzigd door Joss op 01-10-2006 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Huppa; 3-0 gewonnen van de concurrent!
Volgende week weer tegen hem (dan thuis), en de week daarop tegen concurrent #2 (waar ik vorig week van gewonnen heb!)
Jawel; 3 punten los van de nummers 2 en 3!
Ik ga voor de titel en topscorer (moet lukken met 4 spelers in de top 10)! :D

[ Voor 8% gewijzigd door Nnoitra op 01-10-2006 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Crap, verloren tegen één van de degradatiekandidaten. 1-2 dik 50 hatstats meer, maar het zat niet mee.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.