Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.185 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goeie tip sandy, maar moeten mensen ook wel bieden hé? :) klote markt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:50:
goeie tip sandy, maar moeten mensen ook wel bieden hé? :) klote markt...
Aan de ene kant wel, maar ik heb mijn spitsen ook onder de 'gewoonlijke' prijs verkocht. Maar daar is niks aan te doen. Als je ze kwijt wil zet je ze er voor niks op, en neem je gewoon je verlies...

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja msch moet ik dat dan maar doen. ik zag wel dat er nog flink betaald werd voor 18 jarige mids TL gaf 2-2,5m aan. msch maar gewoon op de TL gooien en kijken of er iemand hapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Volgens mij werkt het op het moment ook het beste om je spelers heel jong te verkopen, maar dat is niet echt lekker voor de sterkte van je team :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Wat voor geintjes zijn dit, zijn dit allemaal cheaters?

en/ of mensen die stoppen en ff iemand naaien?

18e Başkan Erdem Paxil Shéyt@n_Téam Türkiye 212 290 000 € 180

18e Bahattin Yılık Shéyt@n_Téam Paxil Türkiye 211 669 000 € 170

20e (Ontslagen Speler) Lyn Oslo Quinzenas Futeb Norge 16 510 429 € 980

21e Gotthard Tauchnitz B.W. Vetschau SV Drachhausen Deutschland 11 908 000 € 3 520

20e Ari Fallon Ottawa BlackLun Hillside AC Canada 10 000 000 € 470

19e Patroclo Laceiras Peña ZOS Los_Fraguel España 9 789 000 € 170

18e (Ontslagen Speler) GKS Łapy Pogoń Łapy Polska 8 750 000 € 90

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Pewwy schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:20:
Volgens mij werkt het op het moment ook het beste om je spelers heel jong te verkopen, maar dat is niet echt lekker voor de sterkte van je team :(
Zei jij niet als wonderbaarlijk defs onder een 1 milj komt dat het niet meer rendabel is om ze te trainen?

Ik zit al een tijdje te loeren op wonderbaarlijke def met matig passen en ik zie dat ze omenabij voor 1 milj worden verkocht. Toch wacht ik tot het einde van het seizoen en sla dan me slag. 900k reëel? ik verwacht zelf van wel.

Hoe het er nu uit zie, promoveer ik naar de 6e en dan komen die jonges denk ik goed van pas.

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
_AzN_GhOsT schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:33:
[...]

Zei jij niet als wonderbaarlijk defs onder een 1 milj komt dat het niet meer rendabel is om ze te trainen?

Ik zit al een tijdje te loeren op wonderbaarlijke def me matig passen en ik zie dat ze omenabij voor 1 milj worden verkocht. Toch wacht ik tot het einde van het seizoen en sla dan me slag. 900k reëel? ik verwacht zelf van wel.

Hoe het er nu uit zie, promoveer ik naar de 6e en dan komen die jonges denk ik goed van pas.
De mijne niet, passen doet gelukkig nog iets meer. Maar de rendabiliteit is bijna weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
_AzN_GhOsT schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:30:
Wat voor geintjes zijn dit, zijn dit allemaal cheaters?

en/ of mensen die stoppen en ff iemand naaien?

18e Başkan Erdem Paxil Shéyt@n_Téam Türkiye 212 290 000 € 180

18e Bahattin Yılık Shéyt@n_Téam Paxil Türkiye 211 669 000 € 170

20e (Ontslagen Speler) Lyn Oslo Quinzenas Futeb Norge 16 510 429 € 980

21e Gotthard Tauchnitz B.W. Vetschau SV Drachhausen Deutschland 11 908 000 € 3 520

20e Ari Fallon Ottawa BlackLun Hillside AC Canada 10 000 000 € 470

19e Patroclo Laceiras Peña ZOS Los_Fraguel España 9 789 000 € 170

18e (Ontslagen Speler) GKS Łapy Pogoń Łapy Polska 8 750 000 € 90
Die eerste 2 vindt ik nog wel grappig, spelers aan elkaar verkocht, waarschijnlijk om en nabij gelijktijdeig voor astronomische bedragen. De rest kan ik ook slecht plaatsen, is wel cheaten, zeker die ontslagen spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik weet niet waar het heen gaat met de markt. de trainees zijn nog steeds loeiduur, maar na 3 seizoenen zijn ze evenveel waard als de aanschaf prijs. ok je team is dan wel beter, maar je verdiend er dus geen fuck mee. ik heb nu een wereldklasse mid met matig def en die was 1.75m aanschaf en is nu(1,5 seizoen later) 2m waard. ja dat schiet lekker op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

ik heb nu 18 jarige uitstekend pm en over een paar weekjes formidabel. Ik denk dat ik ze dan ga verkopen, want een 21 jarie briljant + redelijk passem levert maar 1.3 milj gem.

Ik weet niet precies wat die 18 jarige formidabel pm + redelijk passen gaat opleveren. De transfers lagenboven de 1 milj toen ik keek, dus als ik ze voor die prijs kwijt kan, doe ik dat. Doortrainen levert niks meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf ben mijn aandacht aan verleggen van 17 met solid hoofdstat naar 18 jarigen met een excellent bijstat en passable hoofdstat. Meer mensen die dit doen of is het een nutteloos idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ga dan in ieder geval voor solid hoofdstat. Nog lager lijkt me dramatisch.

Ik ga gewoon stug door met counteren, de hekel die mensen hebben aan counterteams motiveert mij steeds meer >:)

[ Voor 43% gewijzigd door Pewwy op 22-09-2006 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-08 13:45

JeanJeremy

broer van Ron

De vorm van mijn team is echt beneden elk pijl, dus ik ga maar een paar weekjes algemeen trainen.
Mijn 2 keepers zijn ook lekker jong dus hopelijk trek ik die ook nog iets omhoog :)

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
JeanJeremy schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 16:49:
De vorm van mijn team is echt beneden elk pijl, dus ik ga maar een paar weekjes algemeen trainen.
Mijn 2 keepers zijn ook lekker jong dus hopelijk trek ik die ook nog iets omhoog :)
Ik lees wel vaker posts waarvan ik zeg:"dit raakt kant nog wal". En hier hebben we er weer zo één! Algemeen trainen is zonde, dus niet doen, en als je jonge keepers hebt, waarin wil je ze omhoog trekken als je algemeen gaat trainen?

Algemeen trainen kost heel veel geld, want elke week dat je algemeen traint kunnen je spelers niet op een main of secundary skill getraind worden, en dat is (naar mijn bescheiden mening) dood en doodzonde.

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:04
Algemeen trainen is ook op keepen trainen Sandy ;) Maar het heeft idd absoluut geen nut verder, want je verhoogt alleen de voorgrond vorm, dus als je stopt met trainen dan keldert die vorm weer.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Sandyman538 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 19:06:
[...]

Ik lees wel vaker posts waarvan ik zeg:"dit raakt kant nog wal". En hier hebben we er weer zo één! Algemeen trainen is zonde, dus niet doen, en als je jonge keepers hebt, waarin wil je ze omhoog trekken als je algemeen gaat trainen?

Algemeen trainen kost heel veel geld, want elke week dat je algemeen traint kunnen je spelers niet op een main of secundary skill getraind worden, en dat is (naar mijn bescheiden mening) dood en doodzonde.
Sommige mensen trainen algemeen op 30 procent voor een hele belangrijke wedstrijd (schijnt ook je teamspirit een boost van te krijgen). Als daar je promotie/degradatie vanaf hangt kan ik het me nog wel voorstellen maar daar kan nu (na 5 weken) nog geen sprake van zijn. Maar het kost je wel een training en erna krijg je weer een flinke vormdaling dus het is niet iets wat je vaak moet doen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• JeanJeremy

JeanJeremy

broer van Ron

Wat kan ik dan doen om mijn vorm te verbeteren ? :?

• Marzman
  • Niet online

Marzman

JeanJeremy schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 12:22:
100 procent iets nuttigs trainen en wachten tot de achtergrondvorm weer omhoog gaat.

/▌

• Sandyman538
  • Nu online
JeanJeremy schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 12:22:
Vorm gaat zoals Marzman al zegt, gewoon met ups en downs. Dat is in het echte leven ook zo natuurlijk. Gewoon 100% trainen, een serie assistent trainers aannemen, en een mainskill gaan trainen.
Marzman schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 10:37:
[...]

Sommige mensen trainen algemeen op 30 procent voor een hele belangrijke wedstrijd (schijnt ook je teamspirit een boost van te krijgen). Als daar je promotie/degradatie vanaf hangt kan ik het me nog wel voorstellen maar daar kan nu (na 5 weken) nog geen sprake van zijn. Maar het kost je wel een training en erna krijg je weer een flinke vormdaling dus het is niet iets wat je vaak moet doen.
Die teamspirit boost krijg je door je trainingsintensiteit te verlagen, dat heeft niets met het algemeen trainen te maken. Ik geloof dat je teamspirit per 30% daling van de trainingsintensiteit 1 level stijgt. Maar als je daarna de intensiteit weer op 100% zet, gaat alles zo ongeveer naar de hel ;)

• mlevd
Ga er mee ophouden.
Mijn zoontje wilde een team aanvragen en dit is geweigerd en vervolgens hen ik een boete gekregen voor het aanvragen van een 2e team ??. En dit terwijl ik juist enige tijd geleden aan de GM's heb gevraagd of er een probleem kon ontstaan als er 2 teams vanaf de dezelfde pc bestuurd zouden worden. Dit zou geen probleem zijn als er maar niet werd gehandeld tussen die deelnemers en ieder zijn eigen team bestuurde.
Wel jammer dat die boete uitgedeeld is, kwam net financieel weer op orde en kon als ik wilde een klein plusje draaien per 2 weken en de trainees werden gestaag beter en bijna rijp voor de verkoop. Door die boete sta ik ineens dik 4 ton verlies, dan is voor mij de lol er van af.
Dan laat ik de eer maar aan mijn zoontje om zijn team de runnen.

Verwijderd

Als je die eerdere communicatie met de GM nog hebt kan je misschien nog een soort beroep aantekenen, maar dan zal het wel een langdurig welles-nietes verhaal worden...Wel vervelend op deze manier!

Verwijderd

mlevd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 16:44:
Ga er mee ophouden.
Mijn zoontje wilde een team aanvragen en dit is geweigerd en vervolgens hen ik een boete gekregen voor het aanvragen van een 2e team ??. En dit terwijl ik juist enige tijd geleden aan de GM's heb gevraagd of er een probleem kon ontstaan als er 2 teams vanaf de dezelfde pc bestuurd zouden worden. Dit zou geen probleem zijn als er maar niet werd gehandeld tussen die deelnemers en ieder zijn eigen team bestuurde.
Wel jammer dat die boete uitgedeeld is, kwam net financieel weer op orde en kon als ik wilde een klein plusje draaien per 2 weken en de trainees werden gestaag beter en bijna rijp voor de verkoop. Door die boete sta ik ineens dik 4 ton verlies, dan is voor mij de lol er van af.
Dan laat ik de eer maar aan mijn zoontje om zijn team de runnen.
tja wat dat betreft is het voor de GM's ook lastig na te gaan. Ik heb dat probleem ook gehad, zelf een team en 2 broers met een team. Ineens werden alle teams geblokkeerd. We hebben nooit spelers aan elkaar verkocht, hooguit 1 a 2 keer per seizoen een friendly geregeld. GM's kunnen natuurlijk niet zien wie er inlogt, als je met meerdere personen op hetzelfde ip adres zit is dat natuurlijk erg verdacht , maarja je kunt er toch weinig aan doen (zoontje bij de buren laten hattricken 8)7 )
Toen ik dat probleem had heeft Wybo dat afgehandeld, ook actief op GoT, maarja je hebt er toch niet zoveel aan denk ik...hij mag er toch niks over zeggen hoe het geregeld wordt.
Dus ik denk als je de GM gewoon goed uitlegt hoe en wat, en dat je er ook echt op let dat jij bv niet inlogt met het team van je zoontje dat het geen probleem moet zijn. Succes
offtopic:
boete bleef bij ons trouwens wel staan, beetje zielig...wel gelijk gekregen over de teams maar toch betalen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2006 19:29 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 15:12:
Ik zelf ben mijn aandacht aan verleggen van 17 met solid hoofdstat naar 18 jarigen met een excellent bijstat en passable hoofdstat. Meer mensen die dit doen of is het een nutteloos idee?
ja dit is een nutteloos idee. dan heb je zometeen 19 jarigen met uitstekend als hoofdstat... die raak je voor 3 appels en een ei nog niet kwijt. zeker niet hoe de markt nu is. gewoon 17 jarigen met goed als hoofdstat en minimaal matig als bijstat, mits van toepassing.

• mlevd
Dat heb ik gedaan, ik heb de vorige mailwisseling er bij gehaald om uit te leggen wat er aan de hand is. Haalt niets uit.
Nou ja, het was leuk. Ik stop er gewoon mee zodat hij een team kan gaan aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
mlevd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 19:53:
Dat heb ik gedaan, ik heb de vorige mailwisseling er bij gehaald om uit te leggen wat er aan de hand is. Haalt niets uit.
Nou ja, het was leuk. Ik stop er gewoon mee zodat hij een team kan gaan aanvragen.
Ik vind het echt vreemd hoor. Is er echt niets gebeurt tussen jullie teams? Aangezien ik tijden in een studentenhuis heb gewoont en iedereen daar hattrick had, nooit een probleem. Afgelopen jaar in een huis gewoond met iemand die ook hattrickde, ook nooit een enkel probleem. Dus ik denk dat de GM's dan toch aanwijzingen hebben gevonden dat er iets niet in de haak was. Er zijn namelijk zoveel mensen die vanaf een zelfde ip een team besturen, maar die worden ook niet gekicked/ban/boete...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:04
Sandyman538 schreef op zondag 24 september 2006 @ 11:14:
[...]

Ik vind het echt vreemd hoor. Is er echt niets gebeurt tussen jullie teams? Aangezien ik tijden in een studentenhuis heb gewoont en iedereen daar hattrick had, nooit een probleem. Afgelopen jaar in een huis gewoond met iemand die ook hattrickde, ook nooit een enkel probleem. Dus ik denk dat de GM's dan toch aanwijzingen hebben gevonden dat er iets niet in de haak was. Er zijn namelijk zoveel mensen die vanaf een zelfde ip een team besturen, maar die worden ook niet gekicked/ban/boete...
Dat klopt, in mijn studentenhuis speelden ook 5 mensen Hattrick, en ook nu ik verhuisd ben loggen diezelfde teams nog wel eens met mijn IP in ;) Ook spelen we vaak zat friendlies enzo.

Mijn YP was weer ruk overigens, en omdat ik ook pas net mijn TU Zie:

Vorm: -3/+6 (-3 A team, +6 B/C Team). Gem. vorm nu matig...
Vleugel: +3
- 2x Formidable vleugel/uitstekend verdedigen (19/20 jaar)
- Formidable vleugel/uitstekend passen en snel en pas 18, die wordt echt pieken waard.

Wat levert zo'n wingback trouwens ingodsnaam op? De transfervergelijking doet het er niet mee en op de TL staan prijzen van rond de 1000k en dat lijkt mij rijkelijk veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 08-09 00:34

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Mjah, hier ook twee teams, 1 van mij en 1 van m'n vrouw. Eerst gevraagd hoe of wat, kon gewoon. En aangezien er bij jou nog geen eens sprake is van 2 teams maar enkel de aanvraag vind ik dat wel heel erg vaag. Moet wel zeggen dat sommige GM's strontirritant zijn. Ik heb een tijd geleden bijna een boete gekregen omdat 1 of andere newbie op meerdere van mijn spelers zat te bieden...... nou vraag ik me weleens af wat zo'n GM in z'n ogen heeft.....

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:12
Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 19:51:
[...]

ja dit is een nutteloos idee. dan heb je zometeen 19 jarigen met uitstekend als hoofdstat... die raak je voor 3 appels en een ei nog niet kwijt. zeker niet hoe de markt nu is. gewoon 17 jarigen met goed als hoofdstat en minimaal matig als bijstat, mits van toepassing.
Heb je de prijzen bekeken van spelers met bijstat matig?? Das 1 appel en geen ei ;-)

Ben wel van plan ze door te trainen tot 21 en dan pas te verkopen

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prima doe jij lekker dat :)

en ken je de betekenis van het woord minimaal? dat betekent dat het dus ook meer/hoger mag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damn, toeschouwers tevreden, speel tegen de nummer 8 en heb maar 22000 man in mijn stadion :(
Schiet lekker op, ik draai dik verlies over twee weken. Moet ik binnenkort toch mijn spits gaan verkopen of iets anders verzinnen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Ik heb tot nu toe een onverwacht zeer makkelijke wedstrijd. Sta na 70min 5-0 voor tegen mijn (voormalig) aartsrivaal. :) Stadionnetje ook vol (49500) dus weer leuk zakcentje. Nu hopen dat mn verdediger deze week wel verkocht wordt...

[ Voor 32% gewijzigd door Joss op 24-09-2006 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Het gejuich van de SandstorM-fans was tot in de wijde omtrek van het stadion te horen toen Addie Notermans door het midden doorbrak en de voorsprong van zijn team vergrootte tot 4-1. Het gejuich van de SandstorM-fans was tot in de wijde omtrek van het stadion te horen toen Tomasz Starosta door het midden doorbrak en de voorsprong van zijn team vergrootte tot 5-1. Bij deze voorsprong meende SandstorM zich wel wat meer te kunnen terugtrekken in een verdedigende stelling.
Zoveel gejuich bij SandstorM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
238 hatstats (geen record), 5-0 winst. Not bad, not bad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Joss schreef op zondag 24 september 2006 @ 21:48:
238 hatstats (geen record), 5-0 winst. Not bad, not bad :)
254 hatstats, met pic, 5-1 winst. Not bad. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Je speelt in de V, schaam jezelf :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Joss schreef op zondag 24 september 2006 @ 22:15:
Je speelt in de V, schaam jezelf :9
Omdat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Het lijkt/leek alsof je jouw prestatie met de mijne wilde vergelijken :9

Ga het nog moeilijk krijgen in mijn leagueje. Na de overmacht van vorig seizoen waar niemand aan mij kon tippen (maar toch van me kon winnen), zitten er 2 wel erg dicht op mn hielen ineens door wat aankopen. Tijd voor aankopen bij mij dus, moet ik wel mn verdediger kwijt raken zoals ik al zei O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Argh, in een zeer belangrijke partij 0-2 achter :'(

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helaas verloren 0-1 vandaag
met 207 ratings in de V O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Pewwy schreef op zondag 24 september 2006 @ 21:13:
Damn, toeschouwers tevreden, speel tegen de nummer 8 en heb maar 22000 man in mijn stadion :(
Schiet lekker op, ik draai dik verlies over twee weken. Moet ik binnenkort toch mijn spits gaan verkopen of iets anders verzinnen ;(
Klinkt bekent in de oren helaas :S

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo weer even een botje opzij gezet met 7-0. Komende twee weken vallen voor mij waarschijnlijk de beslissing qua promotie. Ik speel tegen mijn directe concurent voor de tweede plaats (nummer 1 staat 5 punten voor en is beter als de rest). Nu sta ik nog drie punten voor en ik moet de voorsprong eigenlijk in de dubbele ontmoeting wel vast kunnen houden.

Maar eerst komende woensdag de volgende wedstrijd in de GOT CUP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy

JeanJeremy

broer van Ron

gewoon dik verloren met 6-0 tegen een middenmoot team.
Ik doe echt iets fout, maar wat .. ik weet het niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

JeanJeremy schreef op maandag 25 september 2006 @ 00:03:
Hoe heet jouw team?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy

JeanJeremy

broer van Ron

FUBAR-United (502943)
Hoezo ? Ga je me nu uitlachen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door JeanJeremy op 25-09-2006 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Laatst online: 14-03-2024

Ruudboy

Database Beheerder

Had al een tijdje niet ingelogd, vanwege verhuizing e.d...
Kijk ik weer eens, ben ik gedegradeerd naar de VII, alwaar ik kennelijk wel kan winnen.
(Zat al sinds januari 2003 in dezelfde league...)
Ik stond daar bovenaan.

Nu weer aktief aan het worden, eerste echt gemanagede wedstrijd dit seizoen gisteren met 9-0 gewonnen. Binnenkort maar weer supporter worden, dat was inmiddels ook verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

JeanJeremy schreef op maandag 25 september 2006 @ 07:54:
[...]
FUBAR-United (502943)
Hoezo ? Ga je me nu uitlachen ;)
Nee, ik wilde even kijken naar je wedstrijd omdat je zei dat je had verloren van een middenmoot team ;).

Maar dat was geen middenmoot team hoor, dat team is samen met Goyse Boys het sterkste team van je competitie.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanJeremy schreef op maandag 25 september 2006 @ 00:03:
1. Stel een minimaal redelijk coach en liefst een goed coach aan en zet die matig coach op straat
2. Je hebt verder niets aan een selectie van 28, tenzij je spelhervatten traint natuurlijk of conditie
3. Als je een speler voor 1.000 kan kopen is het meestal geen versterking

Dit zijn even drie punten die me zo opvallen aan je team, maar lees verder eens een aantal links aan de OP en je komt een stuk verder. Denk ik dan zo maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeuj! 1-0 gewonnen! sta nu 2e. De nummer 1 valt vrees ik niet meer in te halen dus het boeit allemaal vrij weinig.

hopelijk gaan mijn 3 verkopen eruit deze week. dan heb ik 6,5m :P zal wel weer niet, maar de TL geeft soortgelijke prijzen aan dus wie weet. het zijn geen onredelijke prijzen. Met 6,5m kan je een hoop leuke dingen kopen met deze marktprijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:25

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Nipt met 2-1 gewonnen waar ik stuk sterker was. Maar ja, punten tellen. Nu ongeslagen bovenaan, en komende twee wedstrijden tegen iemand die al meer dan een maand niet ingelogd is, dus lekker PICen daar.

Maar ja, toch denk ik dat ik niet ga promoveren. Over 6 weken tegen degene die ruim beter is dan ik, en waar ik wrs niet nog een keer van kan winnen, daarnaast scoort hij meer dan ik, dus wordt ik wrs tweede op doelsaldo en weer niet promoveren, net zoals vorig seizoen :/ (Of ben ik nu te depressief :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy

JeanJeremy

broer van Ron

Marzman schreef op maandag 25 september 2006 @ 08:56:
[...]
Maar dat was geen middenmoot team hoor, dat team is samen met Goyse Boys het sterkste team van je competitie.
Dat team was Goyse Boys en stond voor zondag 5e en ik 6e vandaar dat ik op een gelijk had gehoopt ;) Verder regelt hij al weken geen friendly's en speelt met dezelfde opstelling dus ik hoopte stiekem op een winst :9
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 09:26:
[...]
1. Stel een minimaal redelijk coach en liefst een goed coach aan en zet die matig coach op straat
2. Je hebt verder niets aan een selectie van 28, tenzij je spelhervatten traint natuurlijk of conditie
3. Als je een speler voor 1.000 kan kopen is het meestal geen versterking
1. Als ik een coach extern moet halen met leiderschap redelijk en niveau vaardigheid kost me dit 521.000. Das niet echt haalbaar als je in VIII speelt
2. Klopt, heb wat liggen klooien met transfers wat geen succes was, ik weet het.
3. klopt, ben ik nu ook achter. Ik had wat oude rotten gekocht (28-32 jaar) omdat deze goedkoop waren en main-skills op goed zaten. Echter zijn ze constant slecht in vorm en/of geblesseerd dus het was een leuk idee. Maar ik weet nu beter :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
In de VIII heb je dan ook geen hoog leiderschap nodig (ik zou er in ieder geval niet voor kiezen). Steel een goed coach met slecht leiderschap (320k geloof ik) of een redelijk coach met slecht leiderschap aan. Dan gaat je training een stuk sneller. En je moet natuurlijk iets gaan trainen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy

JeanJeremy

broer van Ron

Omdat ik met 3-5-2 speel train ik positiespel (sinds 2 weken)

Bedankt voor de tip mbt mijn coach.
Maar een goede coach met slecht leiderschap is nog altijd 270k en dat heb ik helaas nu niet.
Zit met 50k op de bank en tot nu toe 3 slechte YP aan een stuk. (wel uitstekend niveau opleiding)

Als ik een dergelijke speler voor een prikkie zou aantrekken om deze later trainer te maken, zou dat iets zijn ?
Wilfried Alting (13680939)
37 jaar, slecht in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een matig leider.

[ Voor 63% gewijzigd door JeanJeremy op 25-09-2006 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
JeanJeremy schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:20:
Omdat ik met 3-5-2 speel train ik positiespel (sinds 2 weken)

Bedankt voor de tip mbt mijn coach.
Maar een goede coach met slecht leiderschap is nog altijd 270k en dat heb ik helaas nu niet.
Zit met 50k op de bank en tot nu toe 3 slechte YP aan een stuk. (wel uitstekend niveau opleiding)

Verder heb ik een speler met goed leiderschap. Als ik hem zou promoveren tot coach, hoe zie ik dat wat zijn skills mbt matig/redelijk/goed/etc coach zullen zijn ?
Voor de VIII is een redelijk coach ook goed, maar je zult later toch een goede coach "nodig hebben". Redelijk coach-slecht leiderschap was geloof ik 69k?! Dat heb je er met de versnelde training eigenlijk binnen 2 weken alweer uit :)

Voor promoveren van spelers naar coach hebben ze vooral veel ervaring nodig (hoe meer ervaring, hoe minder je voor zijn opleiding hoeft te betalen). Je kunt gewoon even kijken hoeveel het kost door te proberen, na het "aanvallende/verdedigende" gedeelte moet je echter niet meer verder klikken :9

[ Voor 15% gewijzigd door Joss op 25-09-2006 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy

JeanJeremy

broer van Ron

OK dank je, ik wist om eerlijk te zijn niet dat het verschil tussen matig en redelijk coach-skills zoveel impact hadden op de training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

JeanJeremy schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:08:
[...]

Dat team was Goyse Boys en stond voor zondag 5e en ik 6e vandaar dat ik op een gelijk had gehoopt ;) Verder regelt hij al weken geen friendly's en speelt met dezelfde opstelling dus ik hoopte stiekem op een winst :9
Hij mag dan wel geen friendlies spelen, maar dat team is meer dan de helft sterker als dat van jou ;)
1. Als ik een coach extern moet halen met leiderschap redelijk en niveau vaardigheid kost me dit 521.000. Das niet echt haalbaar als je in VIII speelt
2. Klopt, heb wat liggen klooien met transfers wat geen succes was, ik weet het.
3. klopt, ben ik nu ook achter. Ik had wat oude rotten gekocht (28-32 jaar) omdat deze goedkoop waren en main-skills op goed zaten. Echter zijn ze constant slecht in vorm en/of geblesseerd dus het was een leuk idee. Maar ik weet nu beter :9
Ik zou nog niet naar leiderschap kijken. Dat komt later wel als je het wel kan betalen of als je interne spelers kunt opleiden tot coach.

Oude rotten voldoen inderdaad wel goed als je nog niet genoeg geld hebt om jongere spelers te kopen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy

JeanJeremy

broer van Ron

Thanx, ik was alleen bang dat een coach met slecht leiderschap ervoor zou zorgen dat mijn teamspirit omlaag zou gaan.
Als ik het goed begrijp is 78k het waard om een redelijk coach te halen met slecht leider om deze als vervangen van mijn Martin :)
Vind het wel zonde van mijn huidige matige coach met redelijk leider. Ga ik wat leiderschap toch hard achteruit :'(

Martin Herndler (39724104)
49 jaar, zwak in vorm, gezond
Een matig coach die aanvallend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een redelijk leider.

[ Voor 54% gewijzigd door JeanJeremy op 25-09-2006 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

JeanJeremy schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:18:
Thanx, ik was alleen bang dat een coach met slecht leiderschap ervoor zou zorgen dat mijn teamspirit omlaag zou gaan.
Als ik het goed begrijp is 78k het waard om een redelijk coach te halen met slecht leider om deze als vervangen van mijn Martin :)
Vind het wel zonde van mijn huidige matige coach met redelijk leider. Ga ik wat leiderschap toch hard achteruit :'(

Als je traint is hij het zeker waard (en het is het ook waard hem als je het kan betalen weer te vervangen door een goed coach, uitstekend coach wordt lastiger terug te verdienen)

Ach ja, mijn coach heeft waardeloos leiderschap, maar zijn interne vervanger staat eigenlijk al een tijdje klaar (zit zelfs al op uitstekend ervaring)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanJeremy schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:18:

uberhaupt de moeite genomen ooit een tutorial in te kijken? deze dingen zijn allemaal letterlijk terug te vinden. prijslijsten, trainen ez enz enz...
voordat ik begon heb ik even 2 middagen alle sites langs gelopen en goed ingelezen. scheelt fouten, geld en vooral overbodige vragen.

oftewel OP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy

JeanJeremy

broer van Ron

Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:41:
[...]

uberhaupt de moeite genomen ooit een tutorial in te kijken? deze dingen zijn allemaal letterlijk terug te vinden. prijslijsten, trainen ez enz enz...
voordat ik begon heb ik even 2 middagen alle sites langs gelopen en goed ingelezen. scheelt fouten, geld en vooral overbodige vragen.

oftewel OP!
Ja ik heb juist heel veel informatie gelezen, de OP, google er wat op los, gebruik HO en H.Buddy en zo verder.
Maar als beginnend coach valt het niet mee om met je beperkt budget alle afwegingen goed te kunnen maken. Ik begrijp ook wel dat formidabel beter is dan zwak maar je neemt constant afwegingen.

Dus stap aub even terug in je bed en kom er met het juiste been uit wil je ?

[ Voor 83% gewijzigd door JeanJeremy op 25-09-2006 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
JeanJeremy schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:41:
[...]

Ja ik heb juist heel veel informatie gelezen, de OP, google er wat op los, gebruik HO en H.Buddy en zo verder.
Maar als beginnend coach valt het niet mee om met je beperkt budget alle afwegingen goed te kunnen maken. Ik begrijp ook wel dat formidabel beter is dan zwak maar je neemt constant afwegingen.

En toch heeft H3!N gelijk. ;) Als je denkt dat hij met het verkeerde been uit bed gestapt is... Think again! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:48:
[...]

En toch heeft H3!N gelijk. ;) Als je denkt dat hij met het verkeerde been uit bed gestapt is... Think again! :9
ja je mag god/jezus/allah/dirk kuyt op je blote knieen danken dat je nog zo'n coulante reactie van H3in hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanJeremy schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:41:
[...]

je hebt alle info gelezen, maar je stelt toch deze vragen? wellicht moet je dan mariokart gaan doen. dit is duidelijk teveel gevraagd allemaal. en geen quasi grappige opmerkingen maken, dat doe ik wel ;)
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 12:47:
[...]

ja je mag god/jezus/allah/dirk kuyt op je blote knieen danken dat je nog zo'n coulante reactie van H3in hebt gehad.
haha nou nou... ik kan best lief zijn. soms, maar het loopt altijd een beetje door door mijn broekspijp bij dit soort dingen. eventjes opzoeken...

ben ik nog zo lief hier een link neer te gooien:

http://www.databased.at/hattrick/index.asp

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2006 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 12:54:
[...]

haha nou nou... ik kan best lief zijn. soms, maar het loopt altijd een beetje door door mijn broekspijp bij dit soort dingen. eventjes opzoeken...

ben ik nog zo lief hier een link neer te gooien:

http://www.databased.at/hattrick/index.asp
Dat weten wij ook wel, maar sommige nieuwe mensen schrikken nogal van je reacties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:04:
[...]

Dat weten wij ook wel, maar sommige nieuwe mensen schrikken nogal van je reacties ;)
Mensen leren en wennen snel, dus dat komt vast wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:04:
[...]

ach even door die zure appel heen. ben een soort mentos hé? hard van binnen en zacht van buiten... of andersom... en minstens even fris :) stukje olifantenhuis kweken ook. nooit zo snel beledigd zijn :) harde leerschool. gratis ende voor niets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 08-09 00:34

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Zo, gister met PIC met 7-0 tegen een bot gewonnen. Nu nog de financiën op orde, maak nu ineens verlies over 2 weken........ Nou jah, maar zien hoe we dat op gaan lossen

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:55:
Zo, gister met PIC met 7-0 tegen een bot gewonnen. Nu nog de financiën op orde, maak nu ineens verlies over 2 weken........ Nou jah, maar zien hoe we dat op gaan lossen
simpel. stadion uitbreiden of de te dure spelers ontslaan. vroeger kon ik geld wat ik verdiende met kaartverkoop vrij besteden. nu moet ik het echt op de bank houden voor de week erop. ik heb per week +/- 225k aan kosten en 2 wekelijks komt er ongeveer 450k in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Oh oh Heintje is weer bezig hehehe mariokart spelen!! haha briljant!

Doet me toch deugd dit soort posts lezen op zo'n vermoeiende dag :p

Mensen ik moet iets opbiechten :) Mijn Plan © lijkt te falen maar niet zo zeer op het idee zelf maar door de transfermarkt die ingestort is. Financieël is het niet meer rendabel en ik denk dat haast niets meer rendabel is. Alle trainingsvormen staan denk ik op de schop en het is erg lastig nog wat winst te maken als je duur heb ingekocht.

Kortom het Plan © word ingekort in de hoop ook nog de uitspraak van mij waar te kunnen maken natuurlijk aangezien iedereen die gebookmarkt heeft :p

Zijn er nog mensen met iets nieuws bezig? Iets nieuws aan het proberen? Ben op zoek naar een nieuw Plan © en wil graag als proefdier fungeren :)

(Fubar is zo cool :p hehe Fucked Up Beyond All Reconigsion (fout geschreven ik weet het maar lui om op te zoenken :p))

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:34:
Oh oh Heintje is weer bezig hehehe mariokart spelen!! haha briljant!

Doet me toch deugd dit soort posts lezen op zo'n vermoeiende dag :p

Mensen ik moet iets opbiechten :) Mijn Plan © lijkt te falen maar niet zo zeer op het idee zelf maar door de transfermarkt die ingestort is. Financieël is het niet meer rendabel en ik denk dat haast niets meer rendabel is. Alle trainingsvormen staan denk ik op de schop en het is erg lastig nog wat winst te maken als je duur heb ingekocht.

Kortom het Plan © word ingekort in de hoop ook nog de uitspraak van mij waar te kunnen maken natuurlijk aangezien iedereen die gebookmarkt heeft :p

Zijn er nog mensen met iets nieuws bezig? Iets nieuws aan het proberen? Ben op zoek naar een nieuw Plan © en wil graag als proefdier fungeren :)

(Fubar is zo cool :p hehe Fucked Up Beyond All Reconigsion (fout geschreven ik weet het maar lui om op te zoenken :p))
voelen jullie ook een gigantisch "i've told you so" momentje opborrelen? nou ik wel ;)

nee maar serieus. dit is niet het moment van experimentele trainingen enzo. de markt is zo gaar dat je keihard failliet gaat als het even niet werkt. ik verander voorlopig helemaal niks tot het weer aantrekt. niet dat ik verwacht dat het gebeurd, maar goed. al mijn spelers zijn bijna met 700k-1m in waarde gedaald en zelfs uitschieters naar 2m. bij sommige is het de vraag of je de aanschafwaarde er ooit nog uit terug gaat halen.

de enige manier om de markt weer stabiel te laten worden is denk ik door geen nieuwe teams meer aan te nemen. hier is HT natuurlijk niet bij gebaat ivm geld voor memberships. aan de andere kant moeten ze toch ook gaan inzien dat het spelletje langzamerhand naar de klote gaat. helaas is het niet mogelijk om bv minimum prijzen in te voeren om verdere daling te voorkomen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:46:
[...]

voelen jullie ook een gigantisch "i've told you so" momentje opborrelen? nou ik wel ;)
Hehehe nouja kijk het is echt omdat de markt is ingestort :p Het is gewoon nu even financieël rot :p

Maar afijn ik ga dus aan het eind van dit seizoen terug naar positiespel trainen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Positiespel trainen is voor watjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zullen we het maar niet hebben over def trainen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ach ja, niets is leuker dan tegenstanders frusteren met counters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Even lachen hoor dit hehe. In mijn mailbox:
Ik heb een voorstel:P
Als jij bij mij thuis speel het rustig doet en met een b-elftal komt, dan kom ik bij jouw thuis de week erna met een b-elftal met speel het rustig... Wat vind je daarvan...? Ik heb de 3 punten erg nodig, vandaar mijn voorstel. Als je het er niet mee eens bent, dan respecteer ik dat natuurlijk.
Hmm effe denken hoor, ik ben sterker en pak zowiezo 6 punten tegen je :p hahah erhm,....nee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk is dit een nee, het levert jouw werkelijk niets op. Maar goed we willen het natuurlijk so wie so clean houden.

Vanochtend een mid-trainee (21j, briljant/redelijk) verkocht voor 1.2 miljoen. Had hem 2,5 seizoenen geleden gekocht 550k. Net weer voor 550k een trainee terug gehaald (18j uitstekend/matig) die binnen een aantal weken al kan poppen. Maar goed de rest van het geld houden we even op de bank zodat we bij promotie nog wat versterking kunnen halen.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2006 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:54:
Natuurlijk is dit een nee, het levert jouw werkelijk niets op. Maar goed we willen het natuurlijk so wie so clean houden.
En als je het wel doet kan die Sjaak zondag met zijn a-team piccen en de week erop met hetzelfde team motsen. Garantie tot aan de deur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:54:
Ja ik vind afspraken zo suf hehe Heb alleen SCO even de eerste wedstrijd geïnformeerd maarja dat is een Fed genoot :p

Maar natuurlijk is dit een vette Nee! hehe Maarja we zien wel :p Heb hem geadviseerd 2 keer te pic'en tegen mij omdat hij anders gewoon verliest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:34:
Ach ja, niets is leuker dan tegenstanders frusteren met counters :)
volgens mij frustreer je vooral jezelf met die beroerde uitslagen van je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Damien2004 schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:57:
[...]

Ja ik vind afspraken zo suf hehe
Och ja, er zijn natuurlijk wel situatie's denkbaar waarbij het voor beiden goed kan uitpakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:58
Ik sta op dit moment 3e in de competie ( 8e divisie -_- ) 3e seizoen ofzo, begonnen in div 10.
Speel als FC Eeuwig Zund ( :p ), train scoren.
Top speler = TSI = 8 480, 22 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider [Onvoorspelbaar]

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: zwak

Die hebk getrained vanaf goed volgens mij ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
zwAf schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:20:
Ik sta op dit moment 3e in de competie ( 8e divisie -_- ) 3e seizoen ofzo, begonnen in div 10.
Speel als FC Eeuwig Zund ( :p ), train scoren.
Top speler = TSI = 8 480, 22 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider [Onvoorspelbaar]

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: zwak

Die hebk getrained vanaf goed volgens mij ;p
Jammer van de conditie en van het passen maarja voor een eerste trainee best aardig, dus snel verpatsen en weer een betere nieuwe trainee kopen :) En natuurlijk versterking kopen voor de rest van je team :)

Of had je een andere vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

Conditie bij een spits :?

heb ik iets heel belangrijks gemist? :X :$

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou jij niet eens je tekstje onderaan je bericht aanpassen, want je zit niet meer in de VI :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat nu echt fout bij WubMastert.
Sta keihard 8 ton rood. Komt door tegenvallende resultaten, middenvelders die veel te duur zijn en m'n trainees van 22 die wel erg veel geld willen ineens. Verder leveren de opgeleide trainees van 1.5M aanschaf nu 2M op. Wel erg weinig voor 4 seizoenen trainen. Wil ze uit principe gewoon niet verkopen.

Raak ook m'n topmiddenvelders (aanschaf 4M) niet meer kwijt. Zelfs niet voor 1.9M (buitenaards dacht ik). Nu maar voor 1.3 erop gezet (bieden svp, bij verkoop aan jou, koop ik 'm terug voor hetzelfde geld + verloren kosten).

Enige positieve nieuws is dat ik de koploper weer eens heb verslagen (hij wordt helemaal gek van me, 3 keer op rij verloren van me :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:58
Damien2004 schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:25:
[...]

Jammer van de conditie en van het passen maarja voor een eerste trainee best aardig, dus snel verpatsen en weer een betere nieuwe trainee kopen :) En natuurlijk versterking kopen voor de rest van je team :)

Of had je een andere vraag?
hehe was niet echt als vraag bedoeld ;) maar toch bedankt voor de info. Heb al een nieuwe trainee ( zit nou op goed scoren ) maar alsk deze verkoop valt mn team kapot :p dus moet ff investeren denk ik, maar eigenlijk moet heel mn team opnieuw, vooral mn verdediging is brak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:45:
Nu maar voor 1.3 erop gezet (bieden svp, bij verkoop aan jou, koop ik 'm terug voor hetzelfde geld + verloren kosten).
Klote voor je Wubbie, maar wat bedoel je met deze zin?
Edit: Ow, je bedoelt alvast pre-bodje doen waarschijnlijk? Als jij op mijn verdediger bied, bied ik op je mid, ok?! :>

[ Voor 17% gewijzigd door Joss op 25-09-2006 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wub kheb dr ff een voor jouw geregeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:45:
Het gaat nu echt fout bij WubMastert.
Sta keihard 8 ton rood. Komt door tegenvallende resultaten, middenvelders die veel te duur zijn en m'n trainees van 22 die wel erg veel geld willen ineens. Verder leveren de opgeleide trainees van 1.5M aanschaf nu 2M op. Wel erg weinig voor 4 seizoenen trainen. Wil ze uit principe gewoon niet verkopen.

Raak ook m'n topmiddenvelders (aanschaf 4M) niet meer kwijt. Zelfs niet voor 1.9M (buitenaards dacht ik). Nu maar voor 1.3 erop gezet (bieden svp, bij verkoop aan jou, koop ik 'm terug voor hetzelfde geld + verloren kosten).

Enige positieve nieuws is dat ik de koploper weer eens heb verslagen (hij wordt helemaal gek van me, 3 keer op rij verloren van me :P)
Ik sta ook 4 ton in de min...moet nu mn beste spits verkopen om voorlopig er financieel weer even bovenop te komen. Het is gewoon nauwelijks meer te doen voor teams die in de V of hoger spelen. Mn 4 seizoenen plan valt ook in duigen als die markt zo naar de klote blijft gaan als nu...

Een mytische aanvaller met redelijk passen...komop zeg...Voor 3 miljoen is die nog niet eens te verkopen!

Vandaar maar even een polletje:

Poll: Hoe sta jij er financieel voor?
2 mln euro en hoger
0 euro tot 2 mln euro
-500k euro tot 0 euro
-500k euro en lager
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=146328&layout=6&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik wacht even met antwoord tot na mijn verdediger is verkocht (althans, KOMOP!, hij moet verkocht worden... Wie wil er nou niet een bovennatuurlijk def voor 1.6mil die 6 sterren haalt :9 ).

Ik denk trouwens dat op dit moment het kopen, 2 skills optrainen en verkopen meer oplevert dan lange-termijn training...

[ Voor 24% gewijzigd door Joss op 25-09-2006 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Brainpower schreef op maandag 25 september 2006 @ 21:10:
[...]

Ik sta ook 4 ton in de min...moet nu mn beste spits verkopen om voorlopig er financieel weer even bovenop te komen. Het is gewoon nauwelijks meer te doen voor teams die in de V of hoger spelen. Mn 4 seizoenen plan valt ook in duigen als die markt zo naar de klote blijft gaan als nu...

Een mytische aanvaller met redelijk passen...komop zeg...Voor 3 miljoen is die nog niet eens te verkopen!

Vandaar maar even een polletje:

Poll: Hoe sta jij er financieel voor?
€ 2 mln en hoger
€ 0 tot € 2 mln
€ -500k tot € 0
€ -500k en lager
Tussenstand:
[afbeelding]
Ik sta 800k in de plus, mede dankzij een jeugdpull die 200k opbracht en door de bekerinkomsten in de eerste 5 weken. Nu heb ik waarschijnlijk 2wekelijks 70/90k verlies. Ik hoop dat ik het uit kan zitten tot het einde van het seizoen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

850k in de plus en als jullie eens even bieden op mijn spelers sta ik 6,5m in de plus ;)

als je onder de 500k zit ga je toch bankroet na 5 logins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 25 september 2006 @ 21:13:
Ik wacht even met antwoord tot na mijn verdediger is verkocht (althans, KOMOP!, hij moet verkocht worden... Wie wil er nou niet een bovennatuurlijk def voor 1.6mil die 6 sterren haalt :9 ).

Ik denk trouwens dat op dit moment het kopen, 2 skills optrainen en verkopen meer oplevert dan lange-termijn training...
ik denk het ook, maar je holt je team uit:
-je a-team spelers worden te duur na een tijd dat je ze wel moet verkopen
-er zit niks achter op acceptabel niveau
-keiharde daling van je ratings
-degradatie of iig slechte resultaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pachacuti
  • Laatst online: 07-04 10:20
Ik sta een dikke 17.000.000 in de plus.
Na dit seizoen ga ik enkele seizoenen achter elkaar promoveren denk ik :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

17m? netjes... maar dat meerdere keren promoveren weet ik niet hoor. ja als je in de X zit nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

pachacuti schreef op maandag 25 september 2006 @ 21:59:
Ik sta een dikke 17.000.000 in de plus.
Na dit seizoen ga ik enkele seizoenen achter elkaar promoveren denk ik :*)
Hoe kom jij aan dat geld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 21:53:
850k in de plus en als jullie eens even bieden op mijn spelers sta ik 6,5m in de plus ;)

als je onder de 500k zit ga je toch bankroet na 5 logins?
Vroeger wel ja, maar nu!

Niemand houdt je tegen om geld uit te geven, ook al bezit je nul euro. Je mag maximaal 500 000 € rood staan bij de bank, maar je moet daarover dan wel veel rente betalen. Als je meer dan 500 000 € schuld hebt bij de bank, krijg je een waarschuwing van faillissementsdreiging. Als je er vervolgens niet binnen twee weken na de waarschuwing in slaagt om je schuld te beperken tot minder dan 500 000 €, dan kun je uit Hattrick worden verwijderd als manager!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op maandag 25 september 2006 @ 19:41:
wub kheb dr ff een voor jouw geregeld :)
Ik zou niet weten hoe je 't hebt geregeld, maar ik ben weer in the running :)

Thx... (denk ik?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hmm met mijn plan heb ik dus wel effe +2 mil :) lang zo slecht dus nog niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik sta nu 300k in de plus, maar dat wordt hopelijk deze week rond de 2 milj
maar dan wordt er ook weer gekocht :)

@wub np, bedank die belg maar :P
hij wou wel de garantie van kopen is aankoop+loon bedrag ed. trug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op maandag 25 september 2006 @ 23:29:
@wub np, bedank die belg maar :P
hij wou wel de garantie van kopen is aankoop+loon bedrag ed. trug
Dat gold voor GoTters....

Maar, als Belgen tegenwoordig ook een handelsgeest krijgen... A la!
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.