Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.065 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

tsja... ik raak mijn reusachtig mid met form conditie en redelijk passen ook niet kwijt voor 2.8m
vroegoâh gingen zulke spelers lekker voor 4-4,5m weg

TU:
PM +1
Vorm +5/-4

niet echt boeiend dus

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 15-09-2006 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Vorm: +4/-6
TSI: +3700/-1560
PM: +1 (winger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Brainpower schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 09:51:
Mijn beste spits is naar Mytisch scoren gegaan.
Echter wil ik hem verkopen maar wat zie ik. Krijg je er nog maar 2 miljoen voor. Wat is dat voor iets! Heb ik hem daarvoor zo hard lopen trainen :S

Of moet ik hem er gewoon voor 3.5 opzetten ofzo? Iemand tips?
Gewoon een keer of twee te hoog listen. Voor hetzelfde geldt is er iemand uit dat land die naar een speler uit zijn land zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:58
TSI + 520
Vorm + 2
Defending +1

En weer 9 supportertjes
Mag niet klagen deze week

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:38
Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 10:10:
tsja... ik raak mijn reusachtig mid met form conditie en redelijk passen ook niet kwijt voor 2.8m
vroegoâh gingen zulke spelers lekker voor 4-4,5m weg
En meer hoor. Mijn allereerste bovennatuurlijke mid heb ik gekocht voor 4.75. Reusachtig ging toen nog over de 5 miljoen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit moet bijna wel een bug zijn: een speler van mij is al 13 weken niet van vorm veranderd!

http://netherlands.alltid...layer/68364060/index.html

Kan ik dit ergens melden? Dit kan nooit kloppen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Wat zou nou de rede zijn van de prijsdalingen? Het zou toch allemaal duurder moeten worden omdat het steeds lastiger word echt goede spelers te kopen met veel hoge skills?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Damien2004 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 14:27:
Wat zou nou de rede zijn van de prijsdalingen? Het zou toch allemaal duurder moeten worden omdat het steeds lastiger word echt goede spelers te kopen met veel hoge skills?
Misschien het explosief groeien van de gemeenschap? Steeds meer mensen die goed trainen, steeds meer aanbod, dus daling van de prijs? Ik ben geen econoom, maar dit lijkt me het meest logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-06 21:23
er is mss meer aanbod, maar er is ook veeel meer vraag.

het zit erin dat andere zaken duurder zijn geworden, geld gaat nu ook naar psychologen enzo, stadionuitbreiden is veel duurder en ook de salarissen kosten geld, verder blijven trainees duur en krijgen beginnende teams een stuk minder geld en kleinere stadions. er zijn ook nog eens een hoop teams die niet kunnen groeien en gezond blijven dus die houden geld vast. daardoor daalt de geldhoeveelheid op de markt en dus ook de prijzen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

ph4ge schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 14:59:
er is mss meer aanbod, maar er is ook veeel meer vraag.

het zit erin dat andere zaken duurder zijn geworden, geld gaat nu ook naar psychologen enzo, stadionuitbreiden is veel duurder en ook de salarissen kosten geld, verder blijven trainees duur en krijgen beginnende teams een stuk minder geld en kleinere stadions. er zijn ook nog eens een hoop teams die niet kunnen groeien en gezond blijven dus die houden geld vast. daardoor daalt de geldhoeveelheid op de markt en dus ook de prijzen.
Er zijn meer teams die langer trainen, beter trainen dus meer hoger opgeleide spelers waardoor de grens verlegd wordt. Vroeger verkocht ik ook af en toe nog matig spelers voor een paar k. en nu raak ik ze niet meer kwijt. Maar goed ik ben ook geen econoom dus ik kan er ook naast zitten ;)
Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 14:08:
Dit moet bijna wel een bug zijn: een speler van mij is al 13 weken niet van vorm veranderd!

http://netherlands.alltid...layer/68364060/index.html

Kan ik dit ergens melden? Dit kan nooit kloppen toch?
Ik heb ook wel eens 15 weken geen vormverandering gehad bij een speler, maar om dat nou meteen een bug te noemen. Kan toch, als de achtergrondvorm niet veranderd is de kans groot dat de vorm van de speler ook niet veranderd.

http://netherlands.alltid...layer/39382487/index.html

[ Voor 26% gewijzigd door Marzman op 15-09-2006 15:42 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Vraag aanbod lijkt mij idd ook niet het probleem.

Toch is het de mannen van HT gelukt die markt op zijn gat te krijgen. Dat moet toch bewust de bedoeling zijn geweest omdat de prijzen misschien te hoog waren.

Is er nu meer balans?

Ik zie zelfs dat spelers met hoge bij skill voor goedkoop weg gaan dat is toch ook wel bizar....

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Marzman schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:34:
[...]

Er zijn meer teams die langer trainen, beter trainen dus meer hoger opgeleide spelers waardoor de grens verlegd wordt. Vroeger verkocht ik ook af en toe nog matig spelers voor een paar k. en nu raak ik ze niet meer kwijt. Maar goed ik ben ook geen econoom dus ik kan er ook naast zitten ;)
klopt dat je zegt dat er meer teams trainen, maar ik denk dat er nog meer teams bijkomen die spelers willen kopen. ik ben ook (nog) geen economoon en zo goed ken ik de markt niet, maar lijkt mij dat er ook vraag genoeg is. ik weet echter uit eigen ervaring dat ik nu miljoenen en miljoenen aan mn stadion zou moeten uitgeven om mn competitie genoten in te halen, dat was vroeger veel goedkoper.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandyman538 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 14:49:
[...]

Misschien het explosief groeien van de gemeenschap? Steeds meer mensen die goed trainen, steeds meer aanbod, dus daling van de prijs? Ik ben geen econoom, maar dit lijkt me het meest logisch.
Niet flauw bedoeld maar dit riep ik ruim een half jaar terug al. is gewoon marktwerking. wel grappig om te zien dat het dus ook gewoon werkt op fictieve markten.

aanbod neemt meer toe dan de vraag> prijs daalt

hattrick groeit te snel zeg maar. er komt vast wel weer een stabilisatie punt mits de groei stagneert. dan stijgen de prijzen weer vanzelf.

je kan er zo je scriptie over schrijven ;)

• Sandyman538
Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 22:54:
[...]

Niet flauw bedoeld maar dit riep ik ruim een half jaar terug al. is gewoon marktwerking. wel grappig om te zien dat het dus ook gewoon werkt op fictieve markten.
Hein, dat weet ik toch. Maar Damien kwam weer eens met de vraag ;) Dus ik denk, ik lepel het gewoon nog even een keertje op. Jij had dit al lang voorzien, zo kennen wij jou toch :>

Anoniem: 131484

Als er zoveel meer teams goed aan het trainen zijn generen die ook geld door hun verkochte spelers. Dit geld geven ze deels ook aan spelers uit.

• Pewwy
Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 22:54:
[...]

aanbod neemt meer toe dan de vraag> prijs daalt

hattrick groeit te snel zeg maar. er komt vast wel weer een stabilisatie punt mits de groei stagneert. dan stijgen de prijzen weer vanzelf.

je kan er zo je scriptie over schrijven ;)
Alternatieve manieren van inkomsten genereren lijkt me het handigst. En dan het liefst verplichten dat je een keuze moet maken. Op die manier wordt je niet direct verplicht te gaan trainen o.i.d. Nu traint iedereen, omdat het inkomsten genereert, en omdat het (op daytraden na) de enige manier is om geld te verdienen. Met alle uitleg e.d. is het dus ook logisch dat bijna iedereen gaat trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Mijn jeugdpull was zeker niet slecht vandaag :)

Ludo Klöters (131798584)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Snel

Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 300
Loon: 760 €/week

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 19:32:
[...]

Alternatieve manieren van inkomsten genereren lijkt me het handigst. En dan het liefst verplichten dat je een keuze moet maken. Op die manier wordt je niet direct verplicht te gaan trainen o.i.d. Nu traint iedereen, omdat het inkomsten genereert, en omdat het (op daytraden na) de enige manier is om geld te verdienen. Met alle uitleg e.d. is het dus ook logisch dat bijna iedereen gaat trainen.
Tja een idee wat al erg lang speelt is meer inkomsten bij je stadion d.m.v. snackbars en hotels e.d. te bouwen bij je stadion.

Andere alternatieven buiten de transfermarkt om zijn er niet echt. En multiskilled trainen lijkt me ook niet echt meer winst gevend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

met andere woorden we gaan geen uitleg emer geven :)

@marzman: ziiet er leuk uit, maar of ie ook echt veel gaat opleveren betwijfel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 7533 schreef op zondag 17 september 2006 @ 13:03:
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 7533 schreef op zondag 17 september 2006 @ 13:03:

@marzman: ziiet er leuk uit, maar of ie ook echt veel gaat opleveren betwijfel ik.
Echt veel denk ik ook niet, maar 200k moet hij toch wel opleveren. Dat is toch 10 weken jeugdopleiding ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-06 23:45

Quintus

Eg wel! Dus....

Marzman schreef op zondag 17 september 2006 @ 14:14:
[...]

Echt veel denk ik ook niet, maar 200k moet hij toch wel opleveren. Dat is toch 10 weken jeugdopleiding ;)
10 weken excl 2k pullen, 1k listen en spelersmakelaargeld :)

Ik ben dit seizoen aan het bijhouden of mijn jeugdopleiding incl alle kosten winst maakt, tot nog toe dit seizoen wel.
Precies kan ik nu even niet nakijken.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Quintus schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:46:
[...]

10 weken excl 2k pullen, 1k listen en spelersmakelaargeld :)

Ik ben dit seizoen aan het bijhouden of mijn jeugdopleiding incl alle kosten winst maakt, tot nog toe dit seizoen wel.
Precies kan ik nu even niet nakijken.
Heb je geen Ham ofzo dan kan je het precies zien.

Voor mij is het dit seizoen: -132.000
Vorig seizoen: - 122.000
Seizoen 17: - 232.707
Seizoen 16: + 100.765

Niet zo best dus :D

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Godver, nadat ik vorige week spits nummer 1 zag vertrekken, gaat nu zijn net aangetrokken vervanger eraf. De eerste staat net op +4 :( Ook lekker om nu zonder reservespitsen te zitten waardoor mijn coach in de spits komt ;( Dag wedstrijd tegen de voorspeld kampioen :(

[ Voor 33% gewijzigd door Pewwy op 17-09-2006 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-06 14:17
Ook lekker. Bij mij is de 4e trainee van het seizoen alweer deraan... op de één of andere manier valt 95% van mijn blessures achterin...

maar ik sta dan weer wel 0-3 voor

[ Voor 16% gewijzigd door Joss op 17-09-2006 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb per ongeluk een aanvaller als reserve middenvelder opgesteld (en natuurlijk moet hij in de 13e minuut al spelen wegens een blessure. Maar ik lijk er niet op afgestraft te worden verder, 60 procent balbezit en 0-3 in de eerste helft :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73803

mijn team speelt nu een 1e helft tegen een team dat bovenaan in de competitiestaat dus ik had al een dikke achterstand verwacht. Maar tot nu toe houdt ik de 0-0.

Nu zie ik dat mijn spelers als conditie goed tot formidabel hebben en zijn spelers allemaal rond redelijk. Betekent dit nu ook dat de matchengine tegen het einde van de wedstrijd hier rekening mee gaat houden.

Ik hoop op een underdog winst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 73803 schreef op zondag 17 september 2006 @ 21:19:
mijn team speelt nu een 1e helft tegen een team dat bovenaan in de competitiestaat dus ik had al een dikke achterstand verwacht. Maar tot nu toe houdt ik de 0-0.

Nu zie ik dat mijn spelers als conditie goed tot formidabel hebben en zijn spelers allemaal rond redelijk. Betekent dit nu ook dat de matchengine tegen het einde van de wedstrijd hier rekening mee gaat houden.

In de tweede helft heb je dan voordeel ja. Eigenlijk had je pressie moeten kiezen voor deze wedstrijd.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 73803 schreef op zondag 17 september 2006 @ 21:19:

En hoe weet jij wat de conditie van de spelers van je tegenstander is dan? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
OMG: 92094887 genaaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:35
Yep dat ben je!

Ik ben met mijn 3-0 AO overwinning voor het eerst uit de degradatie zone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

zo ik ben weer eens blij :)
zo'n seizoen in de 5de valt me nog niet tegen ;)
nu sta ik al op plaats nr. 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
H2opoloër schreef op zondag 17 september 2006 @ 21:55:
zo ik ben weer eens blij :)
zo'n seizoen in de 5de valt me nog niet tegen ;)
nu sta ik al op plaats nr. 4
precies, doe je goed met dat pruts-team van je :9 (j/k, je wordt steeds beter ;) )
1-4 winst hier, sta nu weer (gedeeld) eerste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Niet helemaal mijn roep naam maar wel mijn doop naam :P

Speler met ID 103516215 is voor het laatst gezien achter de computer. Hij speelde een of ander virtueel voetbalspelletje. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.

Hoe realistisch is dit spelletje!! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een 4-1 winst tegen de nummer twee en weer een stap dichter bij promotie. Mijn tegenstander heeft eigenlijk niets te zoeken op die tweede plaats. Hij heeft tot nu toe geluk gehad en heeft de sterkste twee uit de competitie tot aan vandaag nog niet gehad. Dus als ik gewoon blijf winnen schuif ik binnenkort vanzelf door naar de tweede plaats en dus naar promotie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129220

Nieuwe trainee aangeschaft.

Ojārs Tīrums
TSI = 2 770 , 18 years, passable form
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities

Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: weak Passing: passable
Winger: poor Defending: formidable
Scoring: wretched Set pieces: weak

690k koopje dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-05 22:50

JeanJeremy

broer van Ron

Voor komende zondag moet ik met mijn 3-5-2 team tegen een speler die zover ik kan zien al zijn A-team wedstrijden speelt met 3-5-2 met alle spelers op neutraal (als het zo heet :P) maar zijn middenveld staat als volgt:
aanvallend, neutraal, neutraal, verdedigend, aanvallend

Kan ik mijn middenveld hier nu op laten inspelen er vanuit gaan dat ie weer deze opstelling op het middenveld gebruikt ? Logisch zou ik dan denken dat ik mijn middenveld zet op:
verdedigend, aanvallend, neutraal, neutraal, verdedigend.

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:28

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

0-4 gewonnen. Nog steeds ongeslagen bovenaan. En net een briljant keeper verkocht voor 1.6 miljoen (nog steeds 600k minder dan vorig seizoen). Tijd voor versterking, zodat ik op de 1e plek blijf staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 30-05 18:09

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Mjah, en voor de 2e keer dit seizoen 3-3 gelijkgespeeld. Wederom moesten we terugkomen van een achterstand....

En die maandagen beginnen me redelijk dwars te zitten met die dwalingen op conditie, weer 2 die naar beneden zijn gegaan. Tel daarbij ook nog het feit dat mijn coach naar rampzalig leiderschap is gezakt en voila, een kloten begin van een nieuwe week.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167922

Yesss.... gisteren m'n eerste echte overwinning in de 7e div. (De eerste twee tel ik niet mee, want dat waren bots).

Iemand nog tips om een verdediging te doorboren die voor mij normaal gesproken niet te verslaan is?
Hij speelt 5-3-2 en ik 3-5-2 of 4-5-1.

M'n tegenstander heeft deze stats:
Rechterverdediging: uitmuntend (hoog)
Centrale verdediging: bovennatuurlijk (laag)
Linkerverdediging: uitstekend (zeer hoog)

en mijn aanval is ongeveer dit:
Rechteraanval: zwak (zeer hoog)
Centrale aanval: slecht (hoog)
Linkeraanval: matig (laag)

Mijn verdediging en middenveld zijn wel sterker dan zijn middenveld en aanval.
Zal wel een saaie 0-0 worden denk ik :(

Ik zal wel vleugel-aanval moeten spelen denk ik om nog enige kans op een doelpunt te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Anoniem: 167922 schreef op maandag 18 september 2006 @ 10:22:
Yesss.... gisteren m'n eerste echte overwinning in de 7e div. (De eerste twee tel ik niet mee, want dat waren bots).
oei ik wou dat ik ook een bot had in de 7e, zou ik me ook nog handhaven. gister alweer dikke pech gehad, tegenstander speelde MOTS en nog was ik veel beter, maar hij scoort zn 2 kansen en ik scoor ook maar 2x. 1 punt tegen het zwakste team in mn competitie, het zit me alweer niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 167922 schreef op maandag 18 september 2006 @ 10:22:
Ik zal wel vleugel-aanval moeten spelen denk ik om nog enige kans op een doelpunt te hebben
Vleugel lijkt het beste, maar zorg vooral dat een veel hoger middenveld hebt. Daarmee krijg je veel meer kansen. Stel wel minstens 2 spitsen op, anders wordt het helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:27

Flipm0de

geen

het begint er steeds meer op te lijken dat ik ga promoveren naar de VIe. Ik weet alleen niet of dat wel zo een goed idee is want zo goed is mijn team helemaal niet. Ga ik het hiermee redden in de 6e? Teamid= (769777)

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Flipm0de schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:48:
het begint er steeds meer op te lijken dat ik ga promoveren naar de VIe. Ik weet alleen niet of dat wel zo een goed idee is want zo goed is mijn team helemaal niet. Ga ik het hiermee redden in de 6e? Teamid= (769777)
In sommige VI'en wel. Ligt er een beetje aan hoe zwaar de VI is waar je in terecht komt.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat red je wel :)
misschien je aanval nog iets sterker maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pewwy schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:01:
[...]

Vleugel lijkt het beste, maar zorg vooral dat een veel hoger middenveld hebt. Daarmee krijg je veel meer kansen. Stel wel minstens 2 spitsen op, anders wordt het helemaal niets.
Hoger middenveld moet wel lukken, maar oh god, die gast waar ik tegen moet heeft me een partij verdedigers staan! Een heeft een TSI van ruim 45.000. Das meer dan m'n hele team bij elkaar!
En dat is er maar één. Zo heeft ie er nog een paar bij lopen :(

Ik ga maar hopen dat ie een gigantische vormdip krijgt met z'n hele verdediging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125165

Sorry, ff heeel erg offtopic...
H2opoloër, wat heb je een GEWELDIGE avatar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 125165 schreef op maandag 18 september 2006 @ 16:31:
Sorry, ff heeel erg offtopic...
H2opoloër, wat heb je een GEWELDIGE avatar :D
DIe van mij zeker weer niet goed genoeg :p www.pureownage.com filmpjes met Doug zijn echt kick :p

Boom headshot! hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80662

Flipm0de schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:48:
Dat moet lukken, ik lijk dit seizoen ook te overleven in de VI en mijn team is slechter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Marzman schreef op zondag 17 september 2006 @ 18:07:
[...]

Heb je geen Ham ofzo dan kan je het precies zien.

Voor mij is het dit seizoen: -132.000
Vorig seizoen: - 122.000
Seizoen 17: - 232.707
Seizoen 16: + 100.765

Niet zo best dus :D
Neej geen Ham, had ik eerst wel maar dan vergeet je te updaten een weekje en is de yp niet opgenomen in de lijst. Een exelsheetje werkt beter voor mij.

Excl de verkoop van de goed keepen pull van deze week sta ik dit seioen nu t/m deze week op +€45.350 best redelijk. EDIT: Inclusief €132.280,-

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Laatst online: 21:13

CNS

Ik speel Hattrick nog niet zo lang en heb even een kort vraagje.

Een van mijn trainees is zondag geblesseerd geraakt en vervangen door een andere trainee.
Wie krijgt nu training vrijdag (de geblesseerde speler of de vervanger)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
CNS schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 08:21:
Ik speel Hattrick nog niet zo lang en heb even een kort vraagje.

Een van mijn trainees is zondag geblesseerd geraakt en vervangen door een andere trainee.
Wie krijgt nu training vrijdag (de geblesseerde speler of de vervanger)?
de vervanger krijgt training, de geblesseerde ook als ie vrijdag met de trainingsupdate +1 of minder heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
sarinsarin schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 08:27:
[...]

de vervanger krijgt training, de geblesseerde ook als ie vrijdag met de trainingsupdate +1 of minder heeft.
Het staat ook gewoon bij de speler als je hem aanklikt.
+1 maar kan wel trainen of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

scherp sandy. jou maken ze ook niks wijs he :)

• Sandyman538
Dank je Hein.

Ik heb het idee dat het forum een beetje aan het dood gaan is, dus aan iedereen de vraag of er nog ideeen zijn om het hier weer wat actiever te maken :)

Tevens voelt er iemand zich geroepen om de 8-bits zo lang op zich te nemen?
Pewwy schreef op woensdag 13 september 2006 @ 07:35:
[...]

Hij zou weer overgenomen worden door degene die ze eerst deed. Ik heb ongeveer 2 maanden geleden besloten het weer op te gaan pakken, maar door waterschade hertentamens en een auto-ongeluk zat het er ff niet in. Zodra ik weer een beetje hersteld ben pak ik het weer op.
Oh ja, vanavond beker ik samen met brainpower en tombraider lekker verder in de knvb beker, nog meer mensen van de partij?

[ Voor 8% gewijzigd door Sandyman538 op 20-09-2006 13:02 ]

pas du temps.... werk, studie, geen zin :) und so weiter

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:58
Ik zal vanavond ook weer ff verliezen in de GoT-cup en dan zondag ff een gat slaan met in iedergeval 1 van de 2 mede koplopers :)
*hoopt dat de andere ook een steekje laat vallen*

Sarcasm is my superpower! What's yours?

• ph4ge
na afgelopen zondag staat mijn VII op de 6e plek van sterkte VII's, geen wonder dat ik het zo moeilijk heb in mn 3e seizoen HT. Ik heb nu al 3x onterecht verloren en gelijkgespeeld waar ik veel sterker was, dus handhaving wordt erg lastig, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hopelijk is het geluk eens aan mijn kant.

• Sandyman538
ph4ge schreef op woensdag 20 september 2006 @ 14:35:
na afgelopen zondag staat mijn VII op de 6e plek van sterkte VII's, geen wonder dat ik het zo moeilijk heb in mn 3e seizoen HT. Ik heb nu al 3x onterecht verloren en gelijkgespeeld waar ik veel sterker was, dus handhaving wordt erg lastig, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hopelijk is het geluk eens aan mijn kant.
Je hebt 3x onterecht verloren, en nog denk je dat je jezelf niet kunt handhaven? Het seizoen is nog lang hoor, en als je de volgende 3x gewoon wint, wat logischerwijs zo zou moeten zijn, dan is er toch geen vuiltje aan de lucht?

Ik ga vanavond heel dik klop krijgen in de GOT CUP, tenzij Wub zich heel erg inhoud. We gaan zondag in ieder geval winnen, want dan is botje twee aan de beurt. Dan moet ik in de laatste ronde me toch wel kunnen plaatsen voor de volgende ronde GOT CUP. Zou trouwens voor het eerst sinds lange tijd zijn dat ik meer dan drie wedstrijden speel in de GOT CUP.

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-05 22:50

JeanJeremy

broer van Ron

JeanJeremy schreef op maandag 18 september 2006 @ 08:16:
Voor komende zondag moet ik met mijn 3-5-2 team tegen een speler die zover ik kan zien al zijn A-team wedstrijden speelt met 3-5-2 met alle spelers op neutraal (als het zo heet :P) maar zijn middenveld staat als volgt:
aanvallend, neutraal, neutraal, verdedigend, aanvallend

Kan ik mijn middenveld hier nu op laten inspelen er vanuit gaan dat ie weer deze opstelling op het middenveld gebruikt ? Logisch zou ik dan denken dat ik mijn middenveld zet op:
verdedigend, aanvallend, neutraal, neutraal, verdedigend.
Iemand die me wil geruststellen dat ik het snap ? ;)

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

• Sandyman538
JeanJeremy schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:22:
[...]

Iemand die me wil geruststellen dat ik het snap ? ;)
Ik snap het in ieder geval niet ;)

Zijn wingers spelen aanvallend, verder heeft hij 2 neutrale centrale middenvelders en 1 verdedigende centrale middenvelder. Wat hij hier mee bereikt is dat zijn linker en rechter aanval waarschijnlijk wat sterker zijn (door zijn aanvallende winger). Verder ondersteund de verdedigende centrale middenvelder de centrale verdediging, die dus ook wat hoger uitvalt.

Dus je kunt je middenveld er eigenlijk niet op instellen. Als jij zijn aanvallende wingers tegen wilt houden zou ik mijn vleugelverdedigers op verdedigend zetten. Hierdoor worden je ratings op deze positie's (links en rechtsachter) hoger, waardoor je de aanvallende wingers wat tegen kunt houden. Je moet het dus meer over het hele team bekijken, dan alleen naar zijn middenveld. En later, als je groot bent, speel je gewoon op dezelfde manier, en laat je de tegenstander alles aan jou aanpassen :D

Duidelijk?

• Pewwy
Sandyman538 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 13:02:
Dank je Hein.

Ik heb het idee dat het forum een beetje aan het dood gaan is, dus aan iedereen de vraag of er nog ideeen zijn om het hier weer wat actiever te maken :)

Tevens voelt er iemand zich geroepen om de 8-bits zo lang op zich te nemen?

[...]

Oh ja, vanavond beker ik samen met brainpower en tombraider lekker verder in de knvb beker, nog meer mensen van de partij?
Jaja, komend weekend moet ik nog aan een paper werken en daarna ga ik weer aan de slag. Met een beetje geluk heb ik zondag mijn studie-achterstand ingehaald en heb ik weer vrije tijd (joy)Studeren op je 31 is best niet te combineren met hattrick, GoT, mijn Xbox 360 en mijn gezinsleven :) En dan het werk nog :(

• Sandyman538
Pewwy schreef op woensdag 20 september 2006 @ 16:28:
[...]

Jaja, komend weekend moet ik nog aan een paper werken en daarna ga ik weer aan de slag. Met een beetje geluk heb ik zondag mijn studie-achterstand ingehaald en heb ik weer vrije tijd (joy)Studeren op je 31 is best niet te combineren met hattrick, GoT, mijn Xbox 360 en mijn gezinsleven :) En dan het werk nog :(
Oh ok sorry. Ik bedoelde het meer om jou te ontlasten totdat je er tijd voor zou hebben. Mijn excuses :)

• Pewwy
Ik vind het hartstikke leuk om te doen, maar had een achterstand(je) opgelopen met mijn studie. Die is dus zondag met een beetje te veel inspanning dit weekend weg :) Allemaal hele mooie zesjes, maar het is voldoende :)

• Swanfield
Succes allemaal in de GoT cup!!! behalve RKVV Messen :)

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:02

Spypiet

Lit

Damien2004 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 17:41:
Succes allemaal in de GoT cup!!! behalve Swanfield United :)
Verbeterd :)

//edit D0h 2-0 achter :P

[ Voor 6% gewijzigd door Spypiet op 20-09-2006 17:47 ]

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

• Pewwy
Sta gewoon 2-1 achter. Schiet weer lekker op, de GoT cup eindigt zo nog in de PGS :(

Weer een doelstelling niet gehaald ;(

Anoniem: 125165

Anoniem: 26445 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:17:
Ik ga vanavond heel dik klop krijgen in de GOT CUP, tenzij Wub zich heel erg inhoud. We gaan zondag in ieder geval winnen, want dan is botje twee aan de beurt. Dan moet ik in de laatste ronde me toch wel kunnen plaatsen voor de volgende ronde GOT CUP. Zou trouwens voor het eerst sinds lange tijd zijn dat ik meer dan drie wedstrijden speel in de GOT CUP.
Het zit mijn tegenstanders in oefenwedstrijden niet mee... Alweer 2 DSanka'ers eraf geschopt...

Excuses O-)

Staat trouwens pas 0-2, valt reuze mee!

• Sandyman538
4-1 gewonnen en op naar ronde 7 van de knvb beker! :D

• Pewwy
Grom, 4-2 verloren. Nu weet ik ook eindelijk hoe het voelt om te moeten bukken voor de ME :) Snik, dag cup ;(

Anoniem: 36141

Al weer verloren :(
Na de GoTCup ga ik maar eens een serie oefenwedstrijden tegen XV teams spelen voor het zelfvertrouwen

• Swanfield
Spypiet schreef op woensdag 20 september 2006 @ 17:44:
[...]

Verbeterd :)

//edit D0h 2-0 achter :P
Slechts 5-0 gewonnen :'( maarja :)

2 ronde is nu up-to-date!! Alle uitslagen staan erbij!

Deze ronde 0 wo's wederom!! applause voor je zelf _/-\o_

• simsim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:30
Pewwy schreef op woensdag 20 september 2006 @ 19:17:
Grom, 4-2 verloren. Nu weet ik ook eindelijk hoe het voelt om te moeten bukken voor de ME :) Snik, dag cup ;(
En ik ben die blije vogel die met een counterspelletje Pewwy heeft verslagen, had inderdaad wel de ME aan mijn kant, maar ach daar ga ik niet over klagen natuurlijk ;)
2 gewonnen matches dus ik ben zowaar door de PGS .... moet wel mijn sponsors een beetje temperen anders denken ze nog dat ik echt een kans maak op die cup ;)

• Sandyman538
Weet iemand antwoord op het volgende.

Als ik 'oude ratings' gebruik, in combinatie met foxtrick (goed geconfigureerd) dan heb ik in mijn laatste 244 hatstats. Nu heb ik de net richting de 'nieuwe ratings' gezet, foxtrick geconfigureerd, en dan haal ik ineens 260 hatstats. Heeft dat te maken omdat die ratings preciezer zijn dat er een hoger hatstats getal uitkomt?

Tevens is dit uiteraard een 'zie-mij-eens-patsen-met-mijn-middenveld' post, omdat dat de reden was dat ik nu toch echt ben overgestapt op de nieuwe ratings, aangezien je goddelijk+++ niet kunt zien ;)

Pewwy schreef op woensdag 20 september 2006 @ 19:17:
dit? dit is een warm knakworstje met boter die er voorzichtig ingeschoven wordt.

wacht maar toch je de donkere steeg inloopt met 88 geile 'bubba's' die de vaseline vergeten zijn. DAT is het échte ME 'bend over' gevoel...

ik heb beschamend met 3-2 gewonnen, waar een nulletje of een hele hoop niet misstaan had.

achja door is door...

Anoniem: 125165 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 18:42:
[...]

Het zit mijn tegenstanders in oefenwedstrijden niet mee... Alweer 2 DSanka'ers eraf geschopt...

Excuses O-)

Staat trouwens pas 0-2, valt reuze mee!
Uiteindelijk maar met 0-3 verloren. Wel een mid trainee er voor 5 weken uit :'( en een spits voor 1 week. Maar we hebben van de week weer een bot-team dus A2 kan volgende week op mijn A-team rekenen :9

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Pff en ook ik ben uit de beker :S Was nog onverdiend ook...maarja shit happens he...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

onterecht uit de beker? nog NOOIT last van gehad ;)

• Ralphie
  • Laatst online: 30-05 11:11
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 22:31:
[...]

dit? dit is een warm knakworstje met boter die er voorzichtig ingeschoven wordt.

wacht maar toch je de donkere steeg inloopt met 88 geile 'bubba's' die de vaseline vergeten zijn. DAT is het échte ME 'bend over' gevoel...

ik heb beschamend met 3-2 gewonnen, waar een nulletje of een hele hoop niet misstaan had.

achja door is door...
Tja je moet je spelers ook wel uitleggen waar het doel staat! Kansen zat man :)

Die van mij hebben maar een kans nodig en dan is het hangen :P

HODL

ik had het over de echte beker... week 1 er al meteen uit door een gruwelijk ME rape

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 7533 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:05:
ik had het over de echte beker... week 1 er al meteen uit door een gruwelijk ME rape
Jaja nu weten we het wel. Tranen drogen en volgend seizoen meer je best doen :)

• Joss
Brainpower schreef op donderdag 21 september 2006 @ 17:03:
[...]

Precies, niet miepen pa :)

• lameeuw

lameeuw

Hmmm, zo te zien mag ik blij zijn het (on)genoegen van een bekerwedstrijd nog nooit te hebben meegemaakt :p Volgend seizoen mag ik voor het eerst....

Brainpower schreef op donderdag 21 september 2006 @ 17:03:
[...]

"Want ik wil jouw schouder om op te huilen Jouw huis om in te schuilen.
Maar alles wat ik wil lijkt zo ver weg Zo ver weg van mij..."

• Joss
Nee, pa... "Dus droog je tranen ook al heb je veel verdriet.
Je kan treuren net als ik, maar 't helpt ons niet.
Droog je tranen ook al heb je veel verdriet. Het leven gaat door,
je begint weer van voor, er ligt vast wel iets moois int verschiet."

het was nooit de bedoeling weer te gaan miepen over die pot. ik wilde alleen aangeven dat je ECHTE ME rapes kan hebben en van die laffe rapes als Pewwy bedoeld :) Daar lach ik om... jij ook neem ik aan. Jij wordt ook regelmatig flink uigehold

het spijt me zoon!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 7533 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 20:23:
het was nooit de bedoeling weer te gaan miepen over die pot. ik wilde alleen aangeven dat je ECHTE ME rapes kan hebben en van die laffe rapes als Pewwy bedoeld :) Daar lach ik om... jij ook neem ik aan. Jij wordt ook regelmatig flink uigehold

het spijt me zoon!
:O

bedtijd brain

• NiMu83

NiMu83

AFCA

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

We worden zelfs al poëtisch hier. ;)

Stiekum hoop ik op een ME rape voor mijn tegenstander zondag, ben toch wel zo ongeveer kansloos wat betreft die wedstrijd.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Jeuj, al mijn middenvelders dalen in vorm. Hopen op doeltreffende counters de komende dagen.

TSI: 7350 (+8730/-1380)
Vorm: 3 (+6/-3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Nou, vorige week m'n hele verdediging naar beneden qua vorm, nu gaan ze allemaal weer omhoog :). Voor het eerst in weken een positieve vorm update.

TSI: + 1370 / -180
Vorm: + 10 / - 4

En de speler die zou moeten poppen is uiteraard geblesseerd geraakt afgelopen woensdag, het kan niet op. Nu in totaal al 11 pleisters en kruisjes in 10 wedstrijden, we lopen dus ongeveer 1 op 1 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TSI: +3970/-2510
Vorm: +5/-4
PM: +1 (21 jaar naar briljant)

Niets bijzonders eigenlijk op de pop na. Ga eens kijken of er nog mensen zijn die de speler willen kopen van mij :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weer een goede update. Vorm van de spelers gaat weer de goede kant op :*)
Hopelijk is het genoeg om de defensieve muur te slechten die me zondag te wachten staat.

TSI +3300 / -80
Vorm: +8 / -7
PM: +3

Coach naar rampzalig .... Duh!
17j naar goed
19j winger naar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Ach ik had afgelopen ook een lichte assrape van de ME, doe je idd niets aan. Aan de andere kant heb ik dit seizoen ook ronde 5 van de beker gehaald door enig geluk (ronde 4 overleefd door een WO bijv). Dus het kan ook weleens andersom zijn. De slechte momenten blijven gevoelsmatig wat langer hangen. ;)

Voor het eerst dit seizoen een positieve vormupdate: +5, helaas voor mij dat mijn midtrainees al vanaf hun eerste wedstrijden bij mijn club een klote vorm hebben en daar maar niet uit lijken te komen (op 1 trainee na dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 03-06 08:34
Probleempje...

Ik train positiespel en en momenteel is het gemiddelde midfield van mij ergens bij briljant.. er is echter één speler die mytisch is geworden.. ik heb geen idee hoeveel die nou gaat kosten volgend seizoen maar volgens mij gaat die veelste duur worden. Verkopen of houden?

Iemand ervaring met zo'n situatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu echt een middenvelders overschot, maar ik raak ze niet kwijt. Wilt hier niemand een midje? Heb ze in alle kleuren en maten.

TU:
PM +3 (18jr uitmuntend pm! woei!, 18jr formi, 20jr wereldkl.)
Vorm +3 / -3 (and nagging works! die ene die 14 weken op matig stond is nu weer redelijk :))
TSI +9.460 / -2.840

[edit]
ik moet trouwens mijn stadion maar eens gaan uitbreiden denk ik. 35k is wat weinig met 1800 supps of niet? ik win ook nog wel een af en toe dus de supps zijn wel relaxed.

loona: verkopen als het je lukt dan. dat salaris gaat wel richting de 80-100k denk ik ofzo. ik raakte mijn reusachtig mid met redelijk passen niet kwijt voor 2.7m terwijl de TL 3m aangeeft. ik snap er niks van. inmiddels staat ie weer op +2 dus ik probeer het bij buitenaards wel weer...

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 22-09-2006 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
loona35 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:27:
Probleempje...

Ik train positiespel en en momenteel is het gemiddelde midfield van mij ergens bij briljant.. er is echter één speler die mytisch is geworden.. ik heb geen idee hoeveel die nou gaat kosten volgend seizoen maar volgens mij gaat die veelste duur worden. Verkopen of houden?

Iemand ervaring met zo'n situatie?
Mytisch gaat wel vaak over de 100k heen qua salaris, dus heel snel verkopen. Het was vorig seizoen zo dat mytische spelers minder opbrachten dan buitenaards en reusachtig, gewoon omdat je misschien voor een half sterretje extra op je middenveld, bijna het dubbele betaald ten opzichte van een buitenaardse middenvelder.

Mijn advies, niet meer zover doortrainen, en deze snel verkopen :)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.