Complete systemen & laptops Aldi/LidL/AH aanbiedingen part 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 44.066 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudi Vader schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 19:49:
[...]

Lekker onderbouwd. Kom maar met specs, prijzen en winkels die hem aanbieden. Er is simpelweg geen aanbieding die er in de buurt komt. Zeg dan dat je liever een Toshiba wil ipv Medion.
"Kom maar met specs, prijzen en winkels die hem aanbieden. Er is simpelweg geen aanbieding die er in de buurt komt.".

Treffender en meer to the point kan ik het niet samenvatten. CHAPEAU!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudi Vader schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 19:49:
[...]

Lekker onderbouwd. Kom maar met specs, prijzen en winkels die hem aanbieden. Er is simpelweg geen aanbieding die er in de buurt komt. Zeg dan dat je liever een Toshiba wil ipv Medion.
WTF, ik geef hier mijn mening. Voor jou hoef ik niets te onderbouwen. Maar goed, ik had dat toevallig al gedaan 10 posts hierboven, wijsneus. Dus kijk eens eerder voordat je van die verwijtende replies post, of laat het gewoon achterwege. De Toshiba bij de MM is 100 euro goedkoper.

Verder hoef je er maar de pricewatch voor open te slaan. Zelf heb ik liever een Vaio N21E/W voor 75 euro meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 00:26:
Ik zie er geen prijs bijstaan, maar 799 vind ik niet echt een goede prijs. In de MediaMarkt Den Haag hebben ze een vergelijkbare Toshiba met trubrite scherm voor 699.
"In de MediaMarkt Den Haag hebben ze een vergelijkbare Toshiba met trubrite scherm voor 699.".

Vergelijkbaar misschien, maar ook even goed en/of gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de Toshiba een beter scherm heeft...

Check this: http://www.4launch.nl/4launch.php?links=shop/shoplinks.php&center=shop/producteninfo.php?productid=025814 (Wel oude Windows)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2007 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minder geheugen, kleinere harde schijf, vorige versie van Windows, en minder lang garantie en het verschil met de aldi laptop is maar €150 en dat voor het dubbele aan geheugen, 50% grotere harde schijf, en Windows Home Premium!

En ik zie dat bij de link dat alleen de garantie:
Pick up & Return + Free helpdesk voor Toshiba notebooks
Garantie:
3 jaar Pick-up & Return Prijs:
€ 148.50 (incl. BTW)
€ 124.79 (ex. BTW)
al hetzelfde kost en dan zit je nog met minder geheugen, een kleinere HD, en een oudere versie van Windows (wedden dat je voor de upgrade ook minstens twee tientjes kwijt bent aan verzend/administratie kosten!)

Die Toshiba is niet echt een koopje dus
Die Aldi echter _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bovenstaande Toshiba van 649,- is weer een andere dan de Toshiba van 699,- die ze bij de MM hadden. Die had wel dezelfde/betere specs. Zie de flyer van Den Haag als ze die nog hebben.

In de nationale flyer van de MM staat nu trouwens een Fujitsu-Siemens met Core Duo en Crystalview scherm voor 799 en Windows Vista.

3 jaar garantie is leuk, maar ik heb liever een laptop die ik niet elk jaar een paar maanden hoeft te missen voor weer een reparatie, zoals ik in dit topic las. Maar okee, kan altijd gebeuren natuurlijk. Wat ik alleen wil zeggen is waarom voor een B-merk dezelfde prijs betalen als voor een A-merk?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2007 06:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 19:39:
[...]

Ik denk het van wel, mijn vriendin heeft in november de voorloper gekocht en die bevalt goed. Die laptop heeft 3 jaar garantie en dat heb je op geen enkele andere budget laptop of je moet er speciaal voor bij betalen. Daarnaast heeft het Vista Home premium dus dan ben ik gelijk van alle onkosten af. Ik beschouw medion als een vrij degelijk merk en dat heb ik liever dan een goedkopere laptop met betere specs met een beperkte garantie. Nu alleen maar hopen dat ik er eentje kan bemachtigen!
LeHeraut,

Nog eentje bemachtigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:39

mutsje

Certified Prutser

Kunnen jullie us ophouden met dat kleuterniveau en elkaar constant te bashen.

Toshiba is een goed merk en Medion is reeds vele malen beter dan jaren geleden toen ze nog B artiekelen in hun laptops/pc's propten.

Heb nu zelf de laatste pc van medion die van 599 en bevalt prima, heb ook enorm veel met toshiba's gewerkt en ze ook gehad bevallen ook prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb 2 Thosiba's (M200 en M4) die vaker kapot zijn dan het doen :)

Het verschilt gewoon ook per type, prijsklasse etc. hoe de dingen in elkaar steken. Ik zou met een gerust hart een Medion aanschaffen, net zoals eigenlijk ieder ander merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een andere T2060 voor 789 euro.
http://www.scheerenfoppen.nl/folder1.htm
Dat is dus wel met één jaar garantie i.p.v. drie.
Verder dezelfde specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mutsje schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:35:
Kunnen jullie us ophouden met dat kleuterniveau en elkaar constant te bashen.

Toshiba is een goed merk en Medion is reeds vele malen beter dan jaren geleden toen ze nog B artiekelen in hun laptops/pc's propten.

Heb nu zelf de laatste pc van medion die van 599 en bevalt prima, heb ook enorm veel met toshiba's gewerkt en ze ook gehad bevallen ook prima :)
Inderdaad.

Maar waarom er uberhaupt door 2 mensen gezeurd wordt met links en specs als ik nota bene zeg in welke flyer van de MM die compleet vergelijkbare laptop van 699 te zien is dan is het nog niet goed.

Er staat nu trouwens een vergelijkbare Fujitsu-Siemens laptop in de nationale MM flyer voor 799.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat nu trouwens een vergelijkbare Fujitsu-Siemens laptop in de nationale MM flyer voor 799.
http://www.mediamarkt.nl/...aanbiedingen/zpagina9.jpg
Heeft Vista Basic, en niet Premium.
Waarschijnlijk slechts één jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en wederom blijft men met links strooien!

Ik heb er in ieder geval eentje weten te bemachtigen, en hem vluchtig even bekeken, maar nog niet echt meegewerkt, omdat ik daar nog niet de tijd voor heb gehad. Ik zal natuurlijk vanavond of morgen even uitgebreid alles bekijken en dan wel even wat posten als daar behoefte voor is. Het was trouwens wel erg druk met de laptop na 2 minuten nadat de winkel open was was er nog maar eentje over (zelf heb ik een stuk of tien mensen met zo'n ding gezien). Wat mij opvoel is dat er een kaartje bij zat met zo'n tv-plug. Ik vraag me af of dat nodig is voor de videorecorder functie die er volgens de doos klaarblijkelijk op moet zitten. (Maar heeft dat ding dan ook een tv-tuner vraag ik me af, want hoe weet zo'n ding anders de zenders te vinden?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeHeraut,

Kun je mij zeggen welk scherm deze laptop heeft?
Is het een mat of een glanzend scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:30
Is dit niet een leuke aanbieding voor een 17" laptop ?
Alleen nog even het geheugen uitbreiden lijkt me en dan een mooie desktop vervanger.

http://www.internetvoorde...bermaxx_laptop-18590.html

Medion cybermaxx laptop
Specificaties:
- Windows XP Home Edition Servicepack 2
- Mobile AMD Athlon 64 3200+ met AMD PowerNow Technology
- ATI Mobility Radeon videokaart met 128 MB gedeeld geheugen
- 512 MB DDR RAM intern geheugen
- 17 Inch TFT W-XGA breedbeeldscherm
- Resolutie: 1440 x 900
- 16:10 Formaat voor optimale DVD weergaven
- 100 GB harde schijf
- Multiformat DVD-writer: brandt en leest DVD-R/-RW/+R/+RW/+R DL/ CD-R -RW/ DVD-ROM
- Gbit Ethernet LAN poort (10, 100, 1000 Mbit)
- Afmeting: 393 x 280 x 33/38 mm

799,00 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 19:06:
LeHeraut,

Kun je mij zeggen welk scherm deze laptop heeft?
Is het een mat of een glanzend scherm?
Ik heb er geen idee van eigenlijk. Ik ben nog gewoon een ouderwetse CRT gewend en ik vind vergeleken zoiets alle TFT/LCD schermen maar spiegelende dingen. Ik zou je het dus simpelweg niet kunnen vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:49:
[...]

Ik heb er geen idee van eigenlijk. Ik ben nog gewoon een ouderwetse CRT gewend en ik vind vergeleken zoiets alle TFT/LCD schermen maar spiegelende dingen. Ik zou je het dus simpelweg niet kunnen vertellen.
Jammer dat je dat niet kan vertellen want dat is voor mij belangrijk om te bepalen of het sowieso interessant voor mij is.
Bij glanzende schermen spiegelt de achtergrond zoals lampen in je beeldscherm en dat vind ik zeer irritant.
Misschien kun je me een plezier doen en bekijken of de lampen in je beeldscherm spiegelen?
bij voorbaat dank,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 21:01:
[...]
Jammer dat je dat niet kan vertellen want dat is voor mij belangrijk om te bepalen of het sowieso interessant voor mij is.
Bij glanzende schermen spiegelt de achtergrond zoals lampen in je beeldscherm en dat vind ik zeer irritant.
Misschien kun je me een plezier doen en bekijken of de lampen in je beeldscherm spiegelen?
bij voorbaat dank,
Je kunt toch het beste in de winkel gaan kijken. Wat de een niet erg vind, is voor de ander heel irritant.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 21:01:
[...]

bij voorbaat dank,
Tja, het scherm spiegelt wel een beetje dus ik vermoed dat het dus een glazende is. Maar ja, ik heb zeker geen ervaring met laptops dus ik kan het ook niet zo 1-2-3 zeggen of het erg glanst voor een scherm of niet. Ik denk dat als je nu nog naar de Aldi gaat voor een laptop dat je pech hebt, want het liep echt storm vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 17:47:
en wederom blijft men met links strooien!

Ik heb er in ieder geval eentje weten te bemachtigen, en hem vluchtig even bekeken, maar nog niet echt meegewerkt, omdat ik daar nog niet de tijd voor heb gehad. Ik zal natuurlijk vanavond of morgen even uitgebreid alles bekijken en dan wel even wat posten als daar behoefte voor is. Het was trouwens wel erg druk met de laptop na 2 minuten nadat de winkel open was was er nog maar eentje over (zelf heb ik een stuk of tien mensen met zo'n ding gezien). Wat mij opvoel is dat er een kaartje bij zat met zo'n tv-plug. Ik vraag me af of dat nodig is voor de videorecorder functie die er volgens de doos klaarblijkelijk op moet zitten. (Maar heeft dat ding dan ook een tv-tuner vraag ik me af, want hoe weet zo'n ding anders de zenders te vinden?)
"Ik zal natuurlijk vanavond of morgen even uitgebreid alles bekijken en dan wel even wat posten als daar behoefte voor is. Wat mij opvoel is dat er een kaartje bij zat met zo'n tv-plug. Ik vraag me af of dat nodig is voor de videorecorder functie die er volgens de doos klaarblijkelijk op moet zitten. (Maar heeft dat ding dan ook een tv-tuner vraag ik me af, want hoe weet zo'n ding anders de zenders te vinden?)".

LeHeraut,

Al vorderingen gemaakt?

P.s. En heeft LeHeraut -als enige lezer/poster hier- er een weten te bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 08:54:
[...]

"Ik zal natuurlijk vanavond of morgen even uitgebreid alles bekijken en dan wel even wat posten als daar behoefte voor is. Wat mij opvoel is dat er een kaartje bij zat met zo'n tv-plug. Ik vraag me af of dat nodig is voor de videorecorder functie die er volgens de doos klaarblijkelijk op moet zitten. (Maar heeft dat ding dan ook een tv-tuner vraag ik me af, want hoe weet zo'n ding anders de zenders te vinden?)".

LeHeraut,

Al vorderingen gemaakt?

P.s. En heeft LeHeraut -als enige lezer/poster hier- er een weten te bemachtigen?
De vorderingen na een paar uur achter de laptop te hebben gezeten.

Windows Vista draait vloeiend. Op een extern 19 CRT (85Hz) monitor draait het ook vloeiend. Alleen wanneer je LCD + CRT gebruikt dan zet Vista de Aero functie uit omdat de videokaart daar te zwak voor is. Verder heb ik net even vlug Galactic Civilization 2: Dark Avatar geïnstalleerd en dat draaide op lage settings eigenlijk vrij soepel.

De tv-tuner blijkt na onderzoek alleen maar digitale tv te kunnen ontvangen en geen analoog. Aangezien hier analoge tv is heb ik het dus niet echt kunnen testen. De afstandbieding doet het prima.

Het geluid is eigenlijk typisch voor een laptop, wel te doen maar niets speciaals, maar via de boxen klinkt het eigenlijk allemaal prima.

De laptop wordt wel een beetje warm aan de linkerhand, maar niet heet.

Al met al best een mooi apparaat!

edit: Bij het spellen van dat spel blijkt toch dat de videokaart er problemen mee heeft. Hoe meer het spel vodert hoe meer geheugen het nodig heeft dus hoe minder er voor de videokaart overblijft vermoed ik. Hoe dan ook echt gamen (3d) gaat dus niet lukken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2007 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:34:
[...]

Windows Vista draait vloeiend. Op een extern 19 CRT (85Hz) monitor draait het ook vloeiend. Alleen wanneer je LCD + CRT gebruikt dan zet Vista de Aero functie uit omdat de videokaart daar te zwak voor is. Verder heb ik net even vlug Galactic Civilization 2: Dark Avatar geïnstalleerd en dat draaide op lage settings eigenlijk vrij soepel.

De tv-tuner blijkt na onderzoek alleen maar digitale tv te kunnen ontvangen en geen analoog. Aangezien hier analoge tv is heb ik het dus niet echt kunnen testen. De afstandbieding doet het prima.

Het geluid is eigenlijk typisch voor een laptop, wel te doen maar niets speciaals, maar via de boxen klinkt het eigenlijk allemaal prima.

edit: Bij het spellen van dat spel blijkt toch dat de videokaart er problemen mee heeft. Hoe meer het spel vodert hoe meer geheugen het nodig heeft dus hoe minder er voor de videokaart overblijft vermoed ik. Hoe dan ook echt gamen (3d) gaat dus niet lukken.
Hebben anderen inmiddels ook ervaringen met dit systeem kunnen opdoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheMike
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Mijne helaas direct ter reperatie aan moeten bieden. Was niet meer om te ruilen (waren overal uitverkocht) en krijg continue BSOD's. Afgezien van de vastlopers werkt ie prima ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OnTheMike schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 08:48:
Mijne helaas direct ter reperatie aan moeten bieden. Was niet meer om te ruilen (waren overal uitverkocht) en krijg continue BSOD's. Afgezien van de vastlopers werkt ie prima ;-)
OnTheMike,

Als u dit serieus bedoelt (van die repAratie), dan is dat erg vervelend.

Komen BSOD's ook onder Vista voor?

Voor BSOD's bij XP en 2000 zie:
Modbreak:Wil je dit voortaan niet zo 1-2-3 kopiëren en plakken? Dat leest enorm irritant in dit soort topics. Geef dus gewoon een link naar Windows XP en 2000 BSOD guide zodat mensen de bron (incl. de opmaak, etc.) kunnen lezen.

[ Voor 192% gewijzigd door Thandor op 11-03-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 08:30

ikbenwouter

! w t R

Voor de zoveelste keer gaat het niet meer over een aanbieding maar over het product wat als aanbieding niet meer gekocht kan worden. Ik vind dit zo'n topic vervuiling, kunnen berichten zoals bovenstaande niet in een apart topic geplaatst worden zodat ik ze niet steeds hoef te lezen als ik weer een nieuwe aanbieding verwacht?

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 11:04

mux

99% efficient!

Precies. En nog even een opmerking over wat een stukje hierboven werd gezegd over de verschillende 'merken': Medion maakt geen eigen merk laptops, ze assembleren barebones van overwegend XXODD en Clevo; de 17" met 1.73 GHz pentium M van een jaar (of twee inmiddels? tel kwijt...) geleden was gewoon een doorsnee Clevo maar voor een lagere prijs dan normaal. Nu weer: vergelijk de een-na-nieuwste (laatste xp laptop dus) eens met een ASMobile... heee..... jep, zelfde kastje. Er is dus geen kwaliteitsverschil meer en bovendien krijg je een heel compleet ding ipv dat je van alles er nog bij moet kopen zoals bij mediamarkt.

Toshiba is niet noemenswaardig beter. Zoals ook al werd gezegd ligt het - net als bij dell - meer aan het prijssegment dan aan het merk. Bij dell heb je een ultrabrak apparaat voor 450 euro en de beste gaming laptop van het prijssegment voor 2000 euro. Serieus ;-) m1710 == master. Ik willem!

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:34:
[...]

LeHeraut,

"edit: Bij het spellen van dat spel blijkt toch dat de videokaart er problemen mee heeft. Hoe meer het spel vodert hoe meer geheugen het nodig heeft dus hoe minder er voor de videokaart overblijft vermoed ik. Hoe dan ook echt gamen (3d) gaat dus niet lukken.".

Valt u dat tegen?

Maar voor het overige is het systeem (bijna) perfect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 08:38:
[...]

Hebben anderen inmiddels ook ervaringen met dit systeem kunnen opdoen?
Een collega heeft er een gekocht, mooi ding, stil, aardig niet glanzend scherm, compleet,
tas erbij, dvb-t tuner met sprietje die het goed doet, radio ontvangst was minder maar dat
zou aan de plek kunnen liggen, windows media center is wat wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Makro hebben ze nu een IBM ThinkPad R50e laptop voor € 333,- excl. BTW! (€ 396,27 incl. BTW).

Intel Pentium M 725 (1,6 Ghz), 256MB, 40GB, 15". Weliswaar wat karig maar voor zo weinig geld heb ik nog nooit een nieuwe laptop gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bouwfraude schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 17:48:
[...]

Een collega heeft er een gekocht, mooi ding, stil, aardig niet glanzend scherm, compleet,
tas erbij, dvb-t tuner met sprietje die het goed doet, radio ontvangst was minder maar dat
zou aan de plek kunnen liggen, windows media center is wat wennen.
"dvb-t tuner met sprietje die het goed doet"

Is dat voor digitale tv-ontvangst?

Is dit zo in Nederland aan uw collega geleverd?

Volgens mij behoort dat sprietje -bij levering in Nederland- niet tot de standaard-levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 17:29
Die Makro laptop is inderdaad supergoedkoop. Kan iemand de exacte specs ff posten? Ik heb hier geen pasnummer bij de hand..

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 17:12:
[...]

LeHeraut,

"edit: Bij het spellen van dat spel blijkt toch dat de videokaart er problemen mee heeft. Hoe meer het spel vodert hoe meer geheugen het nodig heeft dus hoe minder er voor de videokaart overblijft vermoed ik. Hoe dan ook echt gamen (3d) gaat dus niet lukken.".

Valt u dat tegen?

Maar voor het overige is het systeem (bijna) perfect?
Dat sprietje van de TV-Tuner zat er bij mij wel in ieder geval wel bij. (nl)

Verder valt het me niet echt tegen dat de videokaart geen spellen aankan. Het was eerder gewoon even om te proberen. De videochip die erin zit staat bekend om zijn gebrekkige kracht wat betref 3d applicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 10:53:
[...]

Dat sprietje van de TV-Tuner zat er bij mij wel in ieder geval wel bij. (nl)

Verder valt het me niet echt tegen dat de videokaart geen spellen aankan. Het was eerder gewoon even om te proberen. De videochip die erin zit staat bekend om zijn gebrekkige kracht wat betref 3d applicaties.
"Dat sprietje van de TV-Tuner zat er bij mij wel in ieder geval wel bij. (nl)".

U bedoelt toch een antenne, die aan de TV-kaart bevestigd moet worden, zoals dat ook op de voorkant van de handleiding, behorende bij de MD 98200, is afgebeeld?
Bij mij ontbreekt deze.
Is het -zoals ik verwacht- een losse antenne?
Of zit de antenne al vast aan de TV-kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 13:33:
Bij de Makro hebben ze nu een IBM ThinkPad R50e laptop voor € 333,- excl. BTW! (€ 396,27 incl. BTW).

Intel Pentium M 725 (1,6 Ghz), 256MB, 40GB, 15". Weliswaar wat karig maar voor zo weinig geld heb ik nog nooit een nieuwe laptop gezien!
Ik heb de folders op de makro website gekeken, maar deze aanbieding heb ik niet gevonden. Om wat voor makro-vestiging gaat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 12:08:
[...]

Ik heb de folders op de makro website gekeken, maar deze aanbieding heb ik niet gevonden. Om wat voor makro-vestiging gaat het?
Ah, heb de folders er nog even bij gepakt. Het gaat alleen om Amsterdam en Delft zie ik.

Ze hebben o.a. ook nog een Fujitsu Siemens Intel Duo Core T2050 voor 629,- excl. BTW (748,51 incl. BTW).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort aanbiedingen is voor 95% van de Nederlanders niet toegankelijk. Je kunt zelfs de folder niet online bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:37:
Dit soort aanbiedingen is voor 95% van de Nederlanders niet toegankelijk. Je kunt zelfs de folder niet online bekijken.
Kom op zeg, iedereen kent wel iemand met een Makro pas...

Hee dit kwam ik tegen op image shack Afbeeldingslocatie: http://img176.imageshack.us/img176/5952/imgqm9.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 17:27

GieltjE

Niks te zien...

-Daniël- schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:11:
Kwam net bij mij in de bus (weet dat het 2 posts boven mij al staat - maar even de specs);

[afbeelding]

* AMD Turion64TM DC X2 TL52 Dual core
* Processor met Hyper TransportTM Technologie MSI mainbord met nVidia chipset
* nVidia GeForce™ GO 7600,128 MB GDDR3
* Krachtige 7200 mAh accu! AMD Power Now! TM technologie voor langere gebruiksduur
* Samsung® 120 GB S-ATA HD, 5.400 tpm.
* Digitale tv-tuner en DVB-T-tuner. Digitale & analoge televisie + stereoradio, incl. afstandsbediening; o.a. tv kijken & digitaal opnemen met timeshift
* 1.024 MB werkgeheugen, DDRII 667
* Incl. o.a. draadloze muis (Logitech, 800 dpi), headset (voor o.a. VoIP), diverse adapters, etc.
* LG Double Layer DVD±RW brander, 8x
* Wireless compatibiliteit: met alle moderne draadloze verbindingen: 802.11a-, b- en g-standaards & Bluetooth® wireless; U kunt overal verbinding maken!
* Aansluitingen: o.a. 4 x USB, 1x FireWire, PCI-express, Gigabit-LAN, Wireless-LAN, Bluetooth® 2.0!, 9-in-2 kaartlezer, 5.1-surroundsound (speakers in notebook), 1x S-Video-out, DVI, etc.
* Gigantisch OEM-Software-Pakket: o.a. (op cd meegeleverd) Windows® XP Home Edition, MS Works 8.5, Word 2002, Encarta Encyclopedie 2006, NERO 7 Suite, eTrust7 antivirus, etc.
* 2,8 kilo (incl. accu)
* 34 mm. super dun en licht
* Diverse accessoires en adapters
* Vingerafdruk beveiliging Uw persoonlijke informatie veilig op uw notebook! Notebooktoegang d.m.v. vingerafdruk!
* 36 MAANDEN GARANTIE (15 maanden op accu)Pick-Up-and-Return-Service, incl. hotline

Zéér compleet, maar echt het geld waard? Wat me tegen staat is maar 128MB videogeheugen en (maar) 1GB geheugen..

Met welke Intel proc is deze AMD proc te vergelijken? T5500? T7200?
Iemand enig idee of deze 128bit of 64bit vram heeft? (dit is nergens te vinden, alleen schijnt het dat sommige 7600 go's maar 64bit vram hebben.

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

GieltjE schreef op maandag 12 maart 2007 @ 21:16:
[...]

Iemand enig idee of deze 128bit of 64bit vram heeft? (dit is nergens te vinden, alleen schijnt het dat sommige 7600 go's maar 64bit vram hebben.
Je citeert een post van afgelopen oktober (2006)??

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 17:27

GieltjE

Niks te zien...

deze is momenteel verkrijgbaar bij de lidl in oss (Gaat open binnekort) voor 799,- vriend van me zit ernaar te kijken (heb veel gezocht, maar naast al die el-cheapo sites is er niks over te vinden)

[ Voor 25% gewijzigd door GieltjE op 12-03-2007 21:24 ]

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gymaroe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-08 20:02
Even iets anders:

Ik heb een Compaq V6137EU gekocht in de Kruidvat aanbieding. Zou er behoefte aan een topic over deze laptop zijn?

* Bijvoorbeeld er wordt aleen systeem herstel bijgeleverd. Hoe maak je zelf een bootable cd van deze oem xp-mce
* Firmware updates etc etc...
* Problemen met partitioneren
Laat maar weten

[ Voor 6% gewijzigd door Gymaroe op 12-03-2007 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk aan, een aardige Dell deal in de bus:

Dell Inspiron 1501
• 14.1" breedbeeld display
• Mobile AMD Sempron 3500+
• Windows Vista Home Basic
• 512 MB 533Mhz DDR2
• 80GB (5400 rpm)
• Geïntegreerde grafische kaart
• 8x DVD+/- RW
• 90 dagen Collect and Return

€399 ex btw en ex €75 verzendkosten (en ook dat is ex btw natuurlijk, }:| ).

Die grafische kaart is natuurlijk matig, dat zie je zo.
En die drie maanden garantie is ook niet om over naar huis te schrijven.
Voor het "Gratis dubbel geheugen" is dit systeem kennelijk niet geselecteerd.

De prijs lijkt me echter weldegelijk de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-09 00:30
E-VALUE CODE?

Ik kan namelijk niet op die prijs komen en kan het 14,1 inch scherm nergens selecteren bij de 1501.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enigste bij die Aldi laptop wat ik helaas vindt ontbreken is een dvi uitgang.
Verder erg mooi.

Maar ja..... je kunt niet alles hebben, misschien bij de volgende ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 01:13:

Dell Inspiron 1501
• 512 MB 533Mhz DDR2
• 80GB (5400 rpm)
• 8x DVD+/- RW

Daarmee komt de prijs op 564,06 inclusief. Ik vraag me af of het systeem niet een beetje zwak is om Vista te kunnen draaien eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochie79
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 01:13:

Dell Inspiron 1501
• 512 MB 533Mhz DDR2
• 80GB (5400 rpm)
• 8x DVD+/- RW

Voor +/- €60,- meer heb je een vergelijkbare asus laptop met een garantietermijn welke 4 keer zo lang is, dus echt een superaanbieding is het ook niet (zie http://tweakers.net/price...Vista-Basic)-prijzen.html. En tegenwoordig krijg je elke week wel een folder in de bus met laptops in de aanbieding van onder de €600,- met specs die echt niet onder doen voor die dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

E-Value code voor de liefhebbers van de Dell: DMNL4-NO3151

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Laatst online: 30-08 12:01
Dit lijkt me ook wel een koopje:

http://www.internetvoorde...a1dn794h0u524en70v3g9bre3

Sterk aan het overwegen!

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 14:52:
[...]

"dvb-t tuner met sprietje die het goed doet"

Is dat voor digitale tv-ontvangst?

Is dit zo in Nederland aan uw collega geleverd?

Volgens mij behoort dat sprietje -bij levering in Nederland- niet tot de standaard-levering.
Zijn er meer mensen, die bij dit systeem, bij levering in Nederland, een dvb-t tuner MET SPRIETJE geleverd hebben gekregen?

Bij de levering aan mij is deze namelijk niet aanwezig, terwijl deze wel op de voorpagina van de handleiding, behorende bij de MD 98200, staat afgebeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 20:13:
[...]

Zijn er meer mensen, die bij dit systeem, bij levering in Nederland, een dvb-t tuner MET SPRIETJE geleverd hebben gekregen?

Bij de levering aan mij is deze namelijk niet aanwezig, terwijl deze wel op de voorpagina van de handleiding, behorende bij de MD 98200, staat afgebeeld..
Ik had een kaartje met TV-tuner zonder antenne, maar de antenne zat er wel bij. Ik heb het net speciaal even nagekeken. De antenne zit er los bij in een apart zakje. Die tuner met dat sprietje van de handleiding is gewoon de tv-tuner kaartje met de losse antenne erin geschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MIjn ouders hadden zo'n Presario bij de Block gehaald maar dan met Pentium D en een nVidia kaart erin, voor EUR 499,-. Maar dat ding had niet eens een DVI aansluiting. Ik zou nog even wachten op een mooie Core 2 Duo aanbieding met Vista Home Premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjolmers schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:07:
E-Value code voor de liefhebbers van de Dell: DMNL4-NO3151
Die dus.

En ik zie in de kleine lettertjes staan dat het "uitsluitend voor zakelijke klanten" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Laatst online: 30-08 12:01
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 22:56:
[...]

MIjn ouders hadden zo'n Presario bij de Block gehaald maar dan met Pentium D en een nVidia kaart erin, voor EUR 499,-. Maar dat ding had niet eens een DVI aansluiting. Ik zou nog even wachten op een mooie Core 2 Duo aanbieding met Vista Home Premium.
Dvi is in deze niet echt van belang, hij is voor mijn schoonouders en die willen er films mee bewerken en verder office en internet en meer niet dus ik had ingeschat dat deze wel rdelijk is hiervoor.

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stampre schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 08:02:
[...]

Dvi is in deze niet echt van belang, hij is voor mijn schoonouders en die willen er films mee bewerken en verder office en internet en meer niet dus ik had ingeschat dat deze wel rdelijk is hiervoor.
Okee, maar ook dan is DVI toch de mooiste oplossing? Nooit geklooi met LCD instellen en alles is gewoon zichtbaar scherper. Maar goed, het zijn tenslotte je schoonouders :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Meestal zien die mensen dat toch niet joh. Als ik mijn ouders een videokaart geef met of zonder DVI, zullen ze echt niet zien. Totdat ik het tegen ze aan ga zitten blaten..

En als ze zeuren, gewoon zeggen "Tjah, dat krijg je als je alleen met goedkope zooi :P"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat dan weer wel, zo ook met mijn ouders. Hadden ze net een nieuwe 19" IIyama gekocht omdat de oude 15" LCD kapot was (dachten ze... hij deed het gewoon nog, was alleen een eenmalig storinkje), krijg ik een mailtje van ze met "de nieuwe monitor is uitmuntend". Kom ik daar een week later, staat de resolutie nog op 800x600 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheriff
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-04-2016
Gymaroe schreef op maandag 12 maart 2007 @ 21:37:
Even iets anders:

Ik heb een Compaq V6137EU gekocht in de Kruidvat aanbieding. Zou er behoefte aan een topic over deze laptop zijn?

* Bijvoorbeeld er wordt aleen systeem herstel bijgeleverd. Hoe maak je zelf een bootable cd van deze oem xp-mce
* Firmware updates etc etc...
* Problemen met partitioneren
Laat maar weten
Tja ik vind het wel ok om er wat over te kunnen lezen, heb de systeem herstel pas 1 keer gebruikt en toen ging dat goed, ik heb mijn Vista nog niet ontvangen.
Het geheugen heb ik inmiddels wel uitgebreid naar 2048MB omdat ik veel met VMware doe.
Voor het imagen met Acronis Trueimage heb ik inmiddels ook een workaround gevonden.
Firmware heb ik al wel geupdate omdat die een betere Vista ondersteuning zou bieden.

van mij mag ie..

Doe jij je ogen maar eens dicht, dan zie je wat er hier allemaal van jouw is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:30
Dit is echt een superkoopje voor een 17" met 100Gb schijf en ik heb hem dus ook gelijk besteld !
Enige tijd terug was ik al aan het twijfelen toen ze deze voor 799 aanboden, maar nu nog maar 599 (al is de processor nu een Turion 64 in plaats van een Athlon 64)

Is er iemand die dit systeem al heeft en er zijn ervaringen over kan geven?

Medion cybermaxx laptop MD95448
Normaal: 799,00 euro
SALE: 599,00 euro

Specificaties:
- Type: MD 95448
- Software: Windows XP Home Edition Servicepack 2, Nero, Microsoft Works 8, Medion Home Cinema
- Processor: AMD Turion 64, 1800 Mhz
- Videokaart: ATI Mobility Radeon videokaart met 128 MB gedeeld geheugen
- Intern geheugen: 512 MB DDR RAM
- Beeldscherm: 17 Inch TFT W-XGA breedbeeldscherm
- Harde schijf: 100 GB
- Multiformat DVD-writer: brandt en leest DVD-R/-RW/+R/+RW/+R DL/ CD-R -RW/ DVD-ROM
- Draadloos netwerk: ja
- Bluetooth verbinding: nee
- Kanalen: 8 audio kanalen
- Afmeting: 4.5 x 39 x 27.5 cm (hxbxd)
- Gewicht: 3.5 kilo

O ja, verkrijgbaar via Kruidvat.... internetvoordeel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfje666
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-04 15:50

Wolfje666

Shooter fanatic

simsim schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:28:
Dit is echt een superkoopje voor een 17" met 100Gb schijf en ik heb hem dus ook gelijk besteld !
Enige tijd terug was ik al aan het twijfelen toen ze deze voor 799 aanboden, maar nu nog maar 599 (al is de processor nu een Turion 64 in plaats van een Athlon 64)

Is er iemand die dit systeem al heeft en er zijn ervaringen over kan geven?

Medion cybermaxx laptop MD95448
Normaal: 799,00 euro
SALE: 599,00 euro

Specificaties:
- Type: MD 95448
- Software: Windows XP Home Edition Servicepack 2, Nero, Microsoft Works 8, Medion Home Cinema
- Processor: AMD Turion 64, 1800 Mhz
- Videokaart: ATI Mobility Radeon videokaart met 128 MB gedeeld geheugen
- Intern geheugen: 512 MB DDR RAM
- Beeldscherm: 17 Inch TFT W-XGA breedbeeldscherm
- Harde schijf: 100 GB
- Draadloos netwerk: ja
- Bluetooth verbinding: nee
- Kanalen: 8 audio kanalen
- Afmeting: 4.5 x 39 x 27.5 cm (hxbxd)
- Gewicht: 3.5 kilo

Ik heb hem vanmiddag besteld.
Zal hem in de loop van volgende week dan wel binnen krijgen.
Heb hem met Visa betaald dus.

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 22:56:
[...]

Ik had een kaartje met TV-tuner zonder antenne, maar de antenne zat er wel bij. Ik heb het net speciaal even nagekeken. De antenne zit er los bij in een apart zakje. Die tuner met dat sprietje van de handleiding is gewoon de tv-tuner kaartje met de losse antenne erin geschoven.
Ik heb medion op 14 maart jl. bericht, dat de levering aan mij incompleet was/is.

Ik ben benieuwd wanneer nazending plaats vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Laatst online: 03-09-2023
Ik weet niet of iemand hem al gepost?
Aldi MD 8822

Intel® Core™
2 Duo-processor E6400 2,13 GHz,
2 MB L2-cache, 1066 MHz FSB

Windows Vista™ Home Premium
Windows Vista™ brengt duidelijkheid in uw wereld, zodat u dagelijks terugkerende taken veilig en probleemloos kunt uitvoeren, direct vindt wat u zoekt, kunt genieten van de meest actuele amusementsaanbiedingen en zowel thuis als onderweg contact kunt houden.

Videokaart van topkwaliteit
NVIDIA® Geforce® 7650 GS videokaart met HDMI-aansluiting, volledige HD-Gaming-Power en hoogwaardige videokwaliteit op de PC.
256 MB DDR2, HDMI-interface en DVI-uitgang.
(passief gekoeld)

1024 MB DDR2 SDram
werkgeheugen met 533 MHz 64-bits
(1 slot vrij voor bijplaatsen geheugen)

320 GB harde schijf
SATA 300-interface,
supersnelle 7200 rpm, 8 MB cache

Analoge TV-tuner

18x Multi-Standaard DVD-/CD-Brander

DVD-station

Draadloze netwerktoegang
Geïntegreerde WLAN 54Mbit/s IEEE 802.11g.
Compatibel met IEEE 802.11b.

8-kanaals High Definition Audio
Digitale thuisbioscoopervaring
met optimaal geluid

Inclusief:
2 Multimedia luidsprekers,
draadloos toetsenbord, muis en afstandsbediening en omvangrijk softwarepakket

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 12:42
zag hem ook net! hij staat ook op de duitse site en is hier in nl niet eens 100e duurder :)
ben nu ff reviews aan het zoeken van de MD8818, maar wat ze de ervaringen van de tweakers hier (en dan vooral met de 7650 GS)? het is bijna dezelfde pc, alleen dan de C2D 6400 en Vista Home erbij.

edit
hier het hele topic over de MD8818

[ Voor 17% gewijzigd door Stfnlln op 17-03-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Als grootste nadeel zie ik zelf het geheugen.
er zit 1 gb in, en heeft nog maar 1 uitbreidingsslot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan01
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-08 21:04
En zojuist geplaatst op de Nederlandse Aldi site...

De MD 8822

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_12pc/OFF01-pc.HTM

Vinden we het wat? Of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
stefan01 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 13:35:

De MD 8822

Of niet.

Videokaart is traag, prijs is flink aan de hoge kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 12:01

Emiel1984

Made in NL

stefan01 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 13:35:

De MD 8822

Niet erg slecht;
3 jaar garantie.
Erg stil zeggen ze.
Mooie kast

Maar;
1 gb werkgeheugen is niet veel in een vista pc naar mijn mening (ze vinden van wel)
Vista... tjah ieder zijn mening maar ik vind het zonde van al de processorkracht nog op dit moment.

Daarnaast is de prijs is niet wat je noemt een aanbieding.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 13:38:
[...]

Of niet.

Videokaart is traag, prijs is flink aan de hoge kant.
Tja de videokaart is niet het sterkste punt, daar ben ik het mee eens.
Maar of de prijs aan de hoge kant is? Bij alternate kan ik een gelijke configuratie samenstellen voor circa 650€. Dan neem ik de goedkoopste materialen. Echter mis je dan wel de legale software die erbij komt. Een legale versie van windows vista home premium kost toch snel weer 299€

Misschien dat jij een gelijkwaardige aanbieding weet op het internet?

[ Voor 6% gewijzigd door Ganymedus op 17-03-2007 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardeNiezer
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-03 23:58
@Ganymedus, ik meen begrepen te hebben dat je bij zelfbouw legaal de Vista OEM versie kunt gebruiken, dan zou je geloof ik voor ca. 90 euri klaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan01
.

[ Voor 99% gewijzigd door stefan01 op 17-03-2007 15:16 . Reden: verwijderen gaat ff niet... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan01
Wat is er zo rot aan die videokaart dan?
Traag wordt er gezegd. Dus bij sommige games krijg je problemen...

[ Voor 35% gewijzigd door stefan01 op 17-03-2007 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:52
Ganymedus schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 11:07:

Videokaart van topkwaliteit
NVIDIA® Geforce® 7650 GS videokaart met HDMI-aansluiting, volledige HD-Gaming-Power en hoogwaardige videokwaliteit op de PC.
256 MB DDR2, HDMI-interface en DVI-uitgang.
(passief gekoeld)
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht het wel ja dat die^ kaart best okee is. Wat zou de prijs worden van dat Aldi apparaat?

//edit// Oeps ik zie de prijs: 799,-. NIet echt een megadeal...

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2007 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
simsim schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:28:
Niet meer ;)

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janemmers
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-12-2022
De computer van de Aldi lijkt me kwa prestatie/prijs niet slecht. Wil het intern geheugen wel gaan uitbreiden. Ik begrijp dat dit moet gebeuren met DDR2 533hz geheugen. Als ik ga zoeken (bv bij Kingston) zie ik diverse soorten geheugen die aan bovenstaande specificatie voldoen maar toch van elkaar verschillen en een prijsverschil hebben. Kunnen jullie aangeven of dit iets om rekening mee te houden of maakt dat niet uit

Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
kwenie schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 15:00:
@Ganymedus, ik meen begrepen te hebben dat je bij zelfbouw legaal de Vista OEM versie kunt gebruiken, dan zou je geloof ik voor ca. 90 euri klaar zijn
Daar twijfelde ik zelf aan, dus durfde het niet als stelling te plaatsen, uit angst mensen te misleiden.

Ik zou momenteel zelf geen nieuwe pc kopen puur vanwege de gratis Vista. Het is opzich een mooi ogend OS, maar het is zo'n onwijs zwaar programma dat je weinig plezier beleefd van je nieuwe snelle pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 16:55

Yuco

Womanizer!

Hoewel ik zelf in de veronderstelling ben dat de Aldi pc een goede/prijskwaliteit verhouding heeft zijn er mensen die dit niet vinden. Ik wil deze mensen vragen hun mening te onderbouwen en als ze bijvoorbeeld een alternatief systeem hebben gevonden deze te posten. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
@Yuco, dat doet men hierboven toch reeds?
De algemene redenen zijn: Prijs ligt te hoog voor een "super" aanbieding
De videokaart is niet een sterk punt
Gebrek aan geheugen voor Vista.

(ik som het maar even voor je op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecom
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 21:53
Maar ja, voor 800 euro kun je zelf geen vergelijkbaar systeem samenstellen. :'(

(met vergelijkbaar bedoel ik dus met vista, de tv-kaart, etc, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 16:55

Yuco

Womanizer!

Ganymedus schreef op zondag 18 maart 2007 @ 16:46:
@Yuco, dat doet men hierboven toch reeds?
De algemene redenen zijn: Prijs ligt te hoog voor een "super" aanbieding
De videokaart is niet een sterk punt
Gebrek aan geheugen voor Vista.

(ik som het maar even voor je op)
Ja, er wordt vaak aangehaald dat het geen "super" aanbieding is maar precies zoals Spaecom al aanhaalt wordt het volgens mij een moelijk verhaal om een vergelijkbaar systeem (incl. software + Vista licentie) voor hetzelfde bedrag samen te stellen. Tuurlijk het systeem zit niet vol met state of art hardware maar daar is de prijs ook naar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatore.NL
  • Laatst online: 20:18
Ik heb voor 800 euro. Het volgende:
- Asus P5B
- E6600
- 2GB kingston
- Asus 360 MB 8800 GTS.

Neem ik me Sata hdd en brander en keyboard en MX1000 mee van mijn oude systeem. Ben ik toch een stuk beter uit.

Goed geen software

Sei orbu, ceccu e sordu, e taci campi cent' anni in pace!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Yuco schreef op zondag 18 maart 2007 @ 18:41:
[...]
Ja, er wordt vaak aangehaald dat het geen "super" aanbieding is maar precies zoals Spaecom al aanhaalt wordt het volgens mij een moelijk verhaal om een vergelijkbaar systeem (incl. software + Vista licentie) voor hetzelfde bedrag samen te stellen. Tuurlijk het systeem zit niet vol met state of art hardware maar daar is de prijs ook naar toch?
Vergeet natuurlijk ook niet dat je 3 jaar garantie hebt, plus een uitstekende service van Medion. Daarnaast zit in de binnekant allemaal a-merk spul. Bijvoorbeeld: moederbord en videokaart is van MSI en het geheugen is van Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ganymedus schreef op zondag 18 maart 2007 @ 11:22:
[...]
Het is opzich een mooi ogend OS, maar het is zo'n onwijs zwaar programma dat je weinig plezier beleefd van je nieuwe snelle pc.
Volledig niet mee eens. Vista draait hier sneller op een twee jaar oude pc dan XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 19:26:
[...]

Volledig niet mee eens. Vista draait hier sneller op een twee jaar oude pc dan XP
Maar mijn printer en scanner en nog wat andere technische fratsen zitten voorlopig mooi zonder drivers en werken alleen goed onder XP. Het beste wat je kan hebben is nog gewoon XP met upgrade naar Vista en dan dual-boot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 14:52
Uit verschillende duitse reviews/previews komt de nieuwe Medion Aldi PC goed naar voren. Woensdag maar eens vroeg naar de Aldi om deze PC te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 21:17:
[...]

Maar mijn printer en scanner en nog wat andere technische fratsen zitten voorlopig mooi zonder drivers en werken alleen goed onder XP. Het beste wat je kan hebben is nog gewoon XP met upgrade naar Vista en dan dual-boot :D
Als je een Vista upgrade hebt mag je de XP licentie niet meer gebruiken. Het is dus niet het beste wat je kan hebben.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 19:10
Ik vind het toch een mooie aanbieding hoor

opgesteld bij zercom.nl

28491 Kingston 1 GB, DIMM 240-pin, DDR II, 533 MHz, CL4 | KTM3211/1G
€ 98,50

23180 Intel Core 2 Duo E6400 | BX805576400
€ 208,70

22565 Asus EN7600gt htdi/256mb pci-e | 90-C1CHMA-HUAYZ
€ 150,10

21832 Seagate Barracuda 7200.10 320GB SATA-II | ST3320620AS
€ 85,00

15905 Hauppauge PVR-150 MCE kit Retail | 1063 KIT
€ 60,90

23002 Samsung SH-S182D - 18x Super-WriteMaster DVD Writer, Black | SH-S182D/BEBN
€ 29,30

26908 Samsung SH-D162C - DVD-ROM Drive, Black | SH-D162C/BEBE
€ 16,20

22557 Asus P5B Deluxe/WiFi-AP | P5B DELUXE/WIFI-AP
€ 175,80

Het moederbord is overpriced, maar dit is er wel een die ik zelf zou nemen in mijn pc :)

en hier kan dus makkelijk 100 euro vanaf

Product totaal (incl. btw) 824,50

en dan kom ik nog op een dikke 725 euro uit, en dan heb ik niet eens een mooie kast, toetsenbord, muis, en cardreader/aansluiting aan de voorkant.

Dus ik zeg, hetgeen waarvoor ie bedoelt is, all-round pc gebruik en HTPC gebruik. Prima pc, prima prijs! En 3 jaar garantie en geweldige helpdesk voor de huisvadertypes onder ons :P

Het enige waar je altijd op moet letten is dat die aldi gevallen (en andere kant en klare pc's altijd zo verdomt weinig plaats in de kast en op het moederbord hebben om uit te breiden/upgraden

En dat is wel degelijk een nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Marzman schreef op zondag 18 maart 2007 @ 23:14:
[...]
Als je een Vista upgrade hebt mag je de XP licentie niet meer gebruiken. Het is dus niet het beste wat je kan hebben.
Hoe kom je daarbij?
Als je Vista upgrade hebt dan wordt alleen gecheckt of je een XP licentie hebt.
Dan mag je daarna kiezen voor een dualboot installatie of een upgrade.

Ik heb het zelf gedaan en MS helpt je daar gewoon bij in een heel erg gebruikersvriendelijk menu waarin deze keuze gewoon staat. Is volstrekt logisch dat mensen ook bij een upgrade de eerste tijd gewoon dualboot willen hebben voor het geval dat...

De MD8822 aanbieding is nog steeds een best wel mooie aanbieding, maar niet meer zo mooi als de MD8818 aanbieding van 4 maanden geleden. Deze was voor dezelfde prijs, maar dan met de E6300 i.p.v. de E6400 (verder alles hetzelfde). 4 maanden geleden was dat een werkelijk onklopbare aanbieding, maar 4 maanden later is de aanbieding minder scherp vind ik.

[ Voor 21% gewijzigd door The_Sukkel op 19-03-2007 00:45 ]

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 19:26:
[...]

Okay, en wat zijn de specificaties van je 2 jaar oude pc?
Heb je er een sloot geheugen in of een enorm snelle pc? Had je een verklonterde xp installatie?
De stelling dat Vista sneller draait op je huidige pc dan dat XP deed, klinkt voor mij heel erg raar in de oren.

=====

Ondanks mijn twijfels, en de duidelijke argumenten hierboven genoemd, overweeg ik het zelf ook om deze pc aan te schaffen. O.a. omdat ik toch geen spelletjes speel, en enkel een goede pc zoek voor het standaard programmeer werk etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StraightOn.NL schreef op maandag 19 maart 2007 @ 00:18:

opgesteld bij zercom.nl

€ 98,50

€ 208,70

€ 150,10

€ 85,00

€ 60,90

23002 Samsung SH-S182D - 18x Super-WriteMaster DVD Writer, Black | SH-S182D/BEBN
€ 29,30

€ 16,20

€ 175,80

Het moederbord is overpriced, maar dit is er wel een die ik zelf zou nemen in mijn pc :)

en dan kom ik nog op een dikke 725 euro uit, en dan heb ik niet eens een mooie kast, toetsenbord, muis, en cardreader/aansluiting aan de voorkant.
Tsja, ach... Je komt op 725 euro uit maar je rekent wel 150 euro voor een videokaart terwijl die nvidia hooguit de helft kost. Het is alleen jammer dat je de nvidia 7650 niet los kunt aanschaffen :)

En die analoge tv kaart... weet niet of je daar nou nog zoveel aan hebt. Het beeld dat door analoge tv wordt doorgegeven is tegenwoordig zo slecht (volgens mij doen ze dat expres->) dat je echt wel digitale tv moet nemen.

En een logitech keyboard en logitech optische muis met scroll heb je al voor 30 euro totaal.

Maar je bent in je berekening wel Vista vergeten en dat is ook weer EUR 86,50.

Ik denk daarom dat iemand die zelf handig is met computers beter iets zelf samen kan stellen voor 800 euro. En dat jan en alleman die niet zelf wil hobbyen inderdaad toch niet goedkoper uit kan zijn dan die Aldi computer in te slaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 19:35

fjs

PSN: ftltc

Deze nieuwe aanbieding van Aldi zou ik wel willen gebruiken voor een mediacenter. Weet iemand of windows mediacenter deze tvkaart ook ondersteund?

To boldly go where no man has gone before...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo je krijgt toch Vista erbij? Ga je dat er dan afgooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 19:35

fjs

PSN: ftltc

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 14:43:
Hoezo je krijgt toch Vista erbij? Ga je dat er dan afgooien?
Nee ik dacht dat Vista premium, media center in zich had. Maar dat zegt volgens mij niks of het ook de tvkaart ondersteund. Anders moet je weer dat rare medion tv tuner software gebruiken.

To boldly go where no man has gone before...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Ja... de TV kaart wordt ondersteund...
(zie ook: Aldi PC November? MD8818: Met Vista Coupon!)

@tanteprutje: als mediacenter is het onovertroffen... wel eens een multimediaPC samengesteld met de volgende videouitgangen: D-SUB, DVI, S-VHS, SCART, HDMI én Component?
However...voor 799 was de MD8818 4 maanden geleden een scherpere aanbieding dan deze MD 8822... (enige verschil is een E6400 i.p.v. een E6300)

[ Voor 33% gewijzigd door The_Sukkel op 19-03-2007 16:15 ]

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Sukkel schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:13:
Ja... de TV kaart wordt ondersteund...
(zie ook: Aldi PC November? MD8818: Met Vista Coupon!)

@tanteprutje: als mediacenter is het onovertroffen... wel eens een multimediaPC samengesteld met de volgende videouitgangen: D-SUB, DVI, S-VHS, SCART, HDMI én Component?
However...voor 799 was de MD8818 4 maanden geleden een scherpere aanbieding dan deze MD 8822... (enige verschil is een E6400 i.p.v. een E6300)
Ik heb hier een megastille Shuttle SD11G5 staan (dat is die met externe voeding) met DVI en VGA. Die kan zo op mijn Samsung LCD televisie. Ik heb een snoer voor DVI -> HDMI maar het gekke bij Samsung televisies is dat ze een mooier beeld geven over de VGA. Maar het beeld is sowieso schitterend, ik zou nooit meer willen pielen met fletse tv-out of weet ik veel wat. Ik wil dus aangeven dat je niet al die uitgangen nodig hebt :)

Maar ik zei ook al, het is jammer dat je die nvidia 7650 kaart niet los kan kopen want het is een leuk ding...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Het is maar wat je hebt staan... als je nog een mooie CRT hebt staan is het best wel leuk als je een SCART aansluiting hebt en als je een iets oudere LCD scherm hebt zonder HDMI (of DVI) dan is component ook erg aardig.

Maar goed...4 maanden geleden was dit een killer combinatie, maar nu 4 maanden later is het al een stuk gewoner... (of achterhaald als je inmiddels een LCD TV met hdmi hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
StraightOn.NL schreef op maandag 19 maart 2007 @ 00:18:

opgesteld bij zercom.nl

€ 98,50

€ 208,70

€ 150,10

€ 85,00

€ 60,90

€ 29,30

€ 16,20

€ 175,80

Dus ik zeg, hetgeen waarvoor ie bedoelt is, all-round pc gebruik en HTPC gebruik. Prima pc, prima prijs! En 3 jaar garantie en geweldige helpdesk voor de huisvadertypes onder ons :P

Het enige waar je altijd op moet letten is dat die aldi gevallen (en andere kant en klare pc's altijd zo verdomt weinig plaats in de kast en op het moederbord hebben om uit te breiden/upgraden

En dat is wel degelijk een nadeel.
Volgens mij is het toch echt een opgevoerde 7600GS :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 21:17:
[...]

Wat te doen als de printer niet werkt tezamen met een Windows Vista notebook?
Drivers van fabrikant zijn namelijk Windows XP-gebaseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke printer is het? Zit de driver ervoor niet toevallig al in Vista zodat je niets hoeft te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:01:
Welke printer is het? Zit de driver ervoor niet toevallig al in Vista zodat je niets hoeft te installeren?
Het is nog een oud beestje, een Lexmark Z24; hij doet het overigens voortreffelijk op een desktop en een laptop, beiden met Windows XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:45:
[...]

Wat te doen als de printer niet werkt tezamen met een Windows Vista notebook?
Drivers van fabrikant zijn namelijk Windows XP-gebaseerd.
Iemand de/een oplossing?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.