Complete systemen & laptops Aldi/LidL/AH aanbiedingen part 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 43.691 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfje666
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-04 15:50

Wolfje666

Shooter fanatic

Wolfje666 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 16:07:
[...]

Ik heb hem vanmiddag besteld.
Zal hem in de loop van volgende week dan wel binnen krijgen.
Heb hem met Visa betaald dus.
Net te horen gekregen dat hij morgen geleverd gaat worden >:) _/-\o_ :9~

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197402

Met Google kwam ik hierop uit: http://www.printcountry.c...K_Z24_DRIVER_DOWNLOAD.htm
Ik had een onzinmailadres opgegeven maar ze zeiden dat ze de link naar de Vista driver naar me hadden opgestuurd. Ik weet niet of het wat is...

Maar anders koop je toch gewoon een nieuw printertje bij de Block? Heb ik ook gedaan voor EUR 59,95 een Canon Pixma MP170, maakt goede scans en drukt goed af hoor. En met Vista drivers.

Anyway, wat betreft de complete systemen: ik ga toch voor zelfbouw, heb gisteren om te beginnen 2GB memory besteld en een Vista Home Premium NL OEM voor 220 euro totaal incl. verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:52
Ik heb even een pc samengesteld met dezelfde onderdelen als de MD 8822 pc die vanaf 21 maart bij Aldi te koop is, speakers heb ik weggelaten (die dingen die je erbij krijgt vind je voor 5 euro). Ook de 2e dvdrom laat ik weg, vind ik totaal niet nuttig (maar als je die erbij wilt, 15 euro ofzo).

In plaats van de videokaart die Medion levert (een 7600GS, passief gekoeld) heb ik een nieuwe versie van Ati X1300 AVIVO toegevoegd, juist omdat deze dus AVIVO heeft: hardwarematig films decoderen, zorgt voor vloeiende weergave van films terwijl de CPU ontlast wordt.

Zonder kast, want die hebben de meeste mensen al, dus ook zonder cardreader want dit is afh van of het al in je kast zit. Met draadloze toetsenbord enzo, net als de Medion.
Inclusief PVR-150 MCE videokaart (zit ook een afstandsbediening bij) die ook video & audio in heeft zodat je net als met de Medion VHS videobanden kan omzetten voor dvd.

Prijs komt uit op 700 euro, ZONDER KAST maar mét 500 watt Low-Noise voeding.
15 euro extra als je toch voor de 7600GS gaat die ook in de Medion zit.
LINK

Helaas kan ik geen 7600GS vinden mét HDMI, heeft wel dubbele dvi (zelfde maar zonder audiosignaal), wel een 7600GT+HDMI van 150 euro.(overigens voor 50 euro extra heb je een tvkaart met dubbele tuner, kan je opnemen en een andere zender kijken tegelijk, icm met die Avivovideokaart lijkt het me nuttiger dan HDMI aansluiting.)

Komt er dus op neer dat de Aldi prijs (met dure kast, wel cardreader, wel 2e dvdrom) absoluut niet slecht is, maar je kan zeker goedkoper uit zijn. Als je wel cardreader, 2e dvdrom en een kast meerekent en voor dezelfde videokaart gaat kun je ook op 799 uitkomen.

@ Sebje:
Voor software reken ik zelf 45 euro, krijg je via mijn eigen bedrijfje hele pakket :)
Alle accessoires heb ik toch wel genoemd? Cordless Desktop van Logitech, waardeloze speakers a 5-15 euro weggelaten. Afstandsbediening zit bij de tvkaart :)
@tanteprutje:
ik heb bijna 2 jaar aan mijn eigen OEM versie van XP gewerkt, functioneel en grafisch is het heel anders, helemaal geoptimaliseerd en volledig dwz geen andere software nodig dan dat het pakket levert. bevat een hoop dingen van Vista natuurlijk. Vista zelf hoef ik echt niet, leuk om mee te spelen maar niet als vervanging, zeker ivg met mn eigen XP, die bied nu al zoveel en doet niet veel onder voor de grafische interface van Vista. Plus al je software en drivers werken gegarandeerd. Ik sla Vista dus over, wacht wel op Vienna over 2 jaartjes :)
Installeert volautomatisch, zonder input van gebruiker, niet alleen xp maar dus alle meegeleverde software en ook vrijwel alle drivers van de interne hardware (meer dan 1GB aan drivers zit erin), ook de optimalisatie enzo. Daarom kan ik het makkelijk aanbieden (hoef niet langs te gaan).

[ Voor 54% gewijzigd door Jazco2nd op 20-03-2007 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:18

Sebje

Makelaartje

software en assecoires ook meegeteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jazco2nd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 20:10:

@ Sebje:
Voor software reken ik zelf 45 euro, krijg je via mijn eigen bedrijfje hele pakket :)
Alle accessoires heb ik toch wel genoemd? Cordless Desktop van Logitech, waardeloze speakers a 5-15 euro weggelaten. Afstandsbediening zit bij de tvkaart :)
Shit, hoe doe jij Vista Home Premium dan voor 45 euro? Heb er net eentje besteld voor 86 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
Iemand een idee hoe vaak Aldi een laptopactie heeft? 1x per kwartaal, of minder vaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-04-2024

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Ik heb even een pc samengesteld met dezelfde onderdelen als de MD 8822 pc die vanaf 21 maart bij Aldi te koop is, speakers heb ik weggelaten (die dingen die je erbij krijgt vind je voor 5 euro). Ook de 2e dvdrom laat ik weg, vind ik totaal niet nuttig (maar als je die erbij wilt, 15 euro ofzo).
[...]
Prijs komt uit op 700 euro, ZONDER KAST maar mét 500 watt Low-Noise voeding.
[...]
Heb je ook Windows Vista Home Premium erbij gerekend?

[ Voor 8% gewijzigd door The_Sukkel op 21-03-2007 01:44 ]

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@tanteprutje:
ik heb bijna 2 jaar aan mijn eigen OEM versie van XP gewerkt, functioneel en grafisch is het heel anders, helemaal geoptimaliseerd en volledig dwz geen andere software nodig dan dat het pakket levert. bevat een hoop dingen van Vista natuurlijk. Vista zelf hoef ik echt niet, leuk om mee te spelen maar niet als vervanging, zeker ivg met mn eigen XP, die bied nu al zoveel en doet niet veel onder voor de grafische interface van Vista. Plus al je software en drivers werken gegarandeerd. Ik sla Vista dus over, wacht wel op Vienna over 2 jaartjes :)
Installeert volautomatisch, zonder input van gebruiker, niet alleen xp maar dus alle meegeleverde software en ook vrijwel alle drivers van de interne hardware (meer dan 1GB aan drivers zit erin), ook de optimalisatie enzo. Daarom kan ik het makkelijk aanbieden (hoef niet langs te gaan).
Wow klinkt goed :)
Zelf heb ik Vista genomen omdat die wel de resolutie van mijn Samsung LCD vind (1368x768), met XP ging dat niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202874

Anoniem: 117508 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 21:17:
[...]

Maar mijn printer en scanner en nog wat andere technische fratsen zitten voorlopig mooi zonder drivers en werken alleen goed onder XP. Het beste wat je kan hebben is nog gewoon XP met upgrade naar Vista en dan dual-boot :D
LeHeraut en anderen,

Waarschijnlijk een domme vraag, althans in de ogen van de kenners, maar is de Medion 98200
nu geschikt voor:

Windows Vista 32-bit: Business Printers
of
Windows Vista 64-bit: Business Printers?

Wat is het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
En? Iemand hem al gekocht? :)

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:14
Jup, dadelijk alles eens backuppen van huidige PC en dan alles overzetten de de Medion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:30
Wolfje666 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:28:
[...]

Net te horen gekregen dat hij morgen geleverd gaat worden >:) _/-\o_ :9~
Ik heb mijn laptop vandaag binnen gekregen, en ik ben erg tevreden. Alleen heeft het apparaat geen Turion64 1,8Ghz maar een Mobile Athlon64 2 Ghz. Maar daar moet ik geloof ik niet ontevreden over zijn, want die is nog iets sneller als ik me niet vergis.

Verder ook nog een bijpassende laptoptas en een minimuis. O ja, niet onbelangrijk alles werkt direkt en probleemloos. Ook eerste dvd al even gekeken, mooi hoor op zo'n 17" breedbeeld ! Het geluid valt me niet eens tegen maar eigenlijk moet ik natuurlijk even mijn boxjes aansluiten.
Wat me ook erg goed bevalt is de DVI uitgang en een Firewire ingang. Erg gaaf voor mijn filmpjes van mijn camera.

Ik ben super tevreden tot nu toe....en dat voor 599 ! TOP ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Laatst online: 03-09-2023
Razer schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:56:
[...]

Jup, dadelijk alles eens backuppen van huidige PC en dan alles overzetten de de Medion :)
kleine mini review? :)

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Voor hen die iets lichts en goedkoops zoeken, de MD95264 kost intussen nog maar 499 euro bij Kruidvat. Dat is een MSI s250 kloon. Het is maar een Celeron 1.3 GHz, maar een 2 kg laptop met 12" scherm (al staat er 3.8 kilo, maar dat is gewoon een fout).

[ Voor 23% gewijzigd door gambieter op 21-03-2007 21:22 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxLaadvermogen
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-04 21:47
Bij de LIDL, op donderdag 28 maart: High-end PC 4800+ Dual core voor EUR 1.049,-

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.07_3282/$file/07_3282_b.jpg

High-end PC 4800+ Dual core
  • AMD Athlon64TM X2 4800+ Dual core processor
  • Mainboard: ASUS MB M2N-TE Socket M2 ATX, Full ATX PCI/PCI-E-Board met nVidia NForce4 Chipset, Hypertransport 1.000
  • ATI X1700 Targa edition GDDR3, HDCP, 256 MB geheugen
  • Wireless LAN: USB WLAN Stick. Gigabit LAN
  • Seagate 500 GB HD SATA, 7.200 p/min., 8 MB Cache
  • ADI 1988: 8-Kanaals high Definition Audio
  • 1.024 MB Werkgeheugen Dual channel DDR2 667
  • LG DVD±RW: (16x) Dual Layer (8,4 GB)
  • LG DVD-speler: (52x) DVD-ROM Aansluitingen: o.a. 2x E-SATA, 8x USB 2.0, 3x FireWire, 8-in-1 CardReader, 1x DVI-I met HDCP (voor HDTV), 1x RJ11, 1x RJ45 (Gigabit LAN), 1x DVB-T & Analog TV Antenna, etc.
  • Draadloos multimediatoetsenbord & scrollmuis
  • Gigantisch OEM-Software-Pakket: (op cd meegeleverd) o.a. Windows Vista premium edition, MS WorksSuite 2006, antivirus software, NERO 7 Essentials Suite, MS Encarta 2006, AutoRoute 2006 Essentials, MS Foto 2006 Standaard, MS Age of Mythology, etc.
  • Hoogwaardige designkast. Met hoogglanzend front
  • Geïntegreerde LCD-display
  • Informatie en pc-status in een oogopslag!
  • DVB-T en DVB-S. Digitale + analoge tv/radio
  • O.a. TV kijken en DVD/HDD-recorderfunctie met timeshift
  • Uitklapbaar multipanel. Goed toegankelijke frontaansluitingen: o.a. 8-in-1 cardreader, USB, FireWire, headset en E-SATA
En meer computer aanbiedingen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117508

Anoniem: 202874 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:44:
[...]

LeHeraut en anderen,

Waarschijnlijk een domme vraag, althans in de ogen van de kenners, maar is de Medion 98200
nu geschikt voor:

Windows Vista 32-bit: Business Printers
of
Windows Vista 64-bit: Business Printers?

Wat is het verschil?
Volgens mij is het 32 bits versie die bij de md 98200 werd geleverd. Aangezien het over printers gaat zal het vermoedelijk wel gaan over voor welke Vista variant (32/64) de drivers bedoeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfje666
  • Laatst online: 23-04 15:50

Wolfje666

Shooter fanatic

simsim schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:52:
[...]

Ik heb mijn laptop vandaag binnen gekregen, en ik ben erg tevreden. Alleen heeft het apparaat geen Turion64 1,8Ghz maar een Mobile Athlon64 2 Ghz. Maar daar moet ik geloof ik niet ontevreden over zijn, want die is nog iets sneller als ik me niet vergis.

Verder ook nog een bijpassende laptoptas en een minimuis. O ja, niet onbelangrijk alles werkt direkt en probleemloos. Ook eerste dvd al even gekeken, mooi hoor op zo'n 17" breedbeeld ! Het geluid valt me niet eens tegen maar eigenlijk moet ik natuurlijk even mijn boxjes aansluiten.
Wat me ook erg goed bevalt is de DVI uitgang en een Firewire ingang. Erg gaaf voor mijn filmpjes van mijn camera.

Ik ben super tevreden tot nu toe....en dat voor 599 ! TOP ! _/-\o_
Helemaal mee eens.
Dacht eerst dat ik het verkeerd gezien had die 2.0 GHz.
Heb er nu Vista Ultimate op draaien en gaat goed hoor.
Ok, Aero heb ik nog niet draaien omdat er nog geen extra geheugen inzit.
Ben benieuwd hoeveel punten deze laptop mij oplevert met UD-grid :D

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148293

MaxLaadvermogen schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:24:
Bij de LIDL, op donderdag 28 maart: High-end PC 4800+ Dual core voor EUR 1.049,-

[afbeelding]
High end????? 4800, maar 1 GB intern en een X1700. Lijkt me niet zo high end. Iemand al bekeken wat het zou kosten een verglijkbaar systeem samen te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:22

13art

Moderator Mobile
Ben ook benieuwd naar een vergelijkbaar systeem aangezien mijn huidige comp toch weer wat ouder begint te worden, en zo zijn gebreken begint te krijgen.
Zal zelf ook eens wat computer tijdschriften er op naslaan om te kijken wat die te melden hebben.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117508 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:45:
[...]

Volgens mij is het 32 bits versie die bij de md 98200 werd geleverd. Aangezien het over printers gaat zal het vermoedelijk wel gaan over voor welke Vista variant (32/64) de drivers bedoeld zijn.
LeHeraut,

Sommige fabrikanten verstrekken voor de wat oudere printers geen drivers voor Windows Vista, zoals dat op de MD 98200 aanwezig is.

Heeft u uw printer al aan de gang gekregen?

Of betekent aanschaf van de MD 98200 bij u ook aanschaf van een andere printer om die te laten samenwerken met de MD 98200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202874 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:02:
[...]

LeHeraut,

Sommige fabrikanten verstrekken voor de wat oudere printers geen drivers voor Windows Vista, zoals dat op de MD 98200 aanwezig is.

Heeft u uw printer al aan de gang gekregen?

Of betekent aanschaf van de MD 98200 bij u ook aanschaf van een andere printer om die te laten samenwerken met de MD 98200?
U? Ik ben pas een broekie van ergens in de twintig joh! Ja, mijn printer heb ik aan de praat gekregen, want er zaten standaard printer drivers in voor de HP1015 en die doen het voor mijn HP1018 ook, maar ja dat wordt niet automatisch geïnstalleerd dus dat je moet je dan wel weten.

Daarnaast heb ik al mijn eerste mankement aan mijn MD 98200 en die is pas 2 weken oud. Ik heb na veel moeite uiteindelijk iemand te pakken daar weten te krijgen bij Medion, maar ik heb dus al zo reëele twijfels aan de "3 jaar garantie" die op het product zit, maar dat is weer een heel verhaal apart. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:27
Vanaf volgende week, 28 maart is ook in België de MD 8822 verkrijgbaar..

Mijn interesse gaat echter vooral uit naar de externe HDD die dan ook in de winkel ligt.

Specs: 320 GB, USB 2.0, plug & play, 8 MB cache, 7200 t/min, aluminium behuizing
Prijs: € 99,99

Heeft er hier iemand ervaring met de hdd's uit de ALDI? Kortom: te kopen of te laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:58
Jammer dat er geen 2GB geheugen in zit, dat zou deze pc écht compleet maken.

Uitgebreide informatie:
* Kleur: zwart front met zilveren elementen en zilvergrijze behuizing
* Type: Targa HighEnd Personal Computer
* Behuizing: Miditower (SG41 Design zilver/zwart)
* Voeding: 350W Passive Power Controll Passieve voeding?
* CPU: AMD Athlon 64 X2 4800+ Socket AM2
* CPU-Cooler: ArcticCooling Alpine 64
* VGA: ATI X1700 TARGA EDITION DDR3 2x DVI-I (met adapter: DVI-VGA, DVI-HDMI/alleen Video) HDCP- Support, 256MB
* Passieve koeling / Double Monitoring (fabrikant: SAPPHIRE)
* TV-Tuner: Hauppauge TV-kaart met analoge tv-tuner, DVB-T tuner, DVB-S tuner en radio FM stereo
* Wireless LAN: USB WLAN Stick
* Bluetooth: USB Bluetooth Stick
* RAM: 1.024 MB Memory DUAL CHANNEL
* 2x 512MB DDR2 667
* Mainboard: ASUS MB M2N-TE Socket M2 ATX

* Full ATX PCI/ PCI-E Board met nVidia NForce4 Chipset
* Hypertransport 1000
* Aansluitingen: 1x PCIE (16x) / 3x PCIE (1x) / 3x PCI, 4x SATA, 1x PATA, 1x E-SATA, 1xFDD
* Vrije aansluitingen: 1x PCI-E(1x) und 1x PCI; 3x SATA, 2x PATA en 1xFDD
* Sound: ADI 1988 8-kanaal High Definition Audio

* DVD-ROM: LG GDR-8164B 16x52xDVD-ROM 2xDVD-RAM DIE
* DVD-RW: LG GSA-H42L 16x8x16xDVD+RW
* DVD+ R, 16x
* DVD- R, 16x
* DVD- RW, 6x
* DVD+ RW, 8x
* Dual layer +R, 10x
* Dual layer -R, 10x
* DVD-RAM, 12x
* CD-R, 48x
* CD- RW, 32x
* DVD-ROM 16x
* DVD-RAM, 12x
* CD- ROM, 48x
* CD-R, 48x

* Harde schijf: Seagate 500 GB
* (1 x 500 GB SATA (Serieel ATA) 7200 rpm met 8 MB Cache )
* Modem: Softmodem 56K V90 incl. kabel
* Toetsenbord: draadloos Multimedia-Keyboard
* Muis: draadloze scrollmuis met USB-laadkabel en accu’s
* Infrarood afstandsbediening
* Display: Display in behuizingsfront (VFD Display Futaba)
* Internettelefonie: stereo headset met microfoon

* Achterkant modems: 1 x PS/2 Keyboard connector
* 1 x PS/2 Mouse connector
* 4 x USB 2.0
* 1x RJ11
* 1 x RJ45 (Gigabit-LAN, )
* 1 x COM port / Serial
* 1 x LPT port/ Parallel
* 6 x Audio Jack (High Definition Audio)
* 1 x SPDIF-OUT (RCA)
* 1 x SPDIF-IN (RCA)
* 1x SPDIF-OUT (optisch)
* 1x SPDIF-IN (optisch)
* 1x E-SATA
* 1 x Line In
* 1 x MIC
* 2 x DVI-I (met adapter: DVI naar VGA, DVI naar HDMI/alleen Video!)
* 1x Composite Out (met adapter)
* 1x S-Video Out
* 1x Components Out (LCD TV / Beamer / HDTV support) (met Adapter)
* 1x Firewire IEEE 1394 6Pin
* 1x DVB-T & Analog TV Antenna
* 1x FM Antenna
* 1x DVB-S

* Voorzijde modems: 8 in 1 CardReader (uitklapbaar!)
* Composite In
* S-Video In
* 1x E-SATA
* 1x Firewire IEEE 1394 6Pin & 1x4Pin
* 4x USB
* 1x Audio In(A/V-In)
* 1x Line Out
* 1x Audio In

* Toebehoren: 1x EasyInstall DVD, 1x pc-handboek, 1x headset, 1x boxtopper, 1x Targa checklist, 1x modemkabel, 1x handbuch
* Besturingssysteem: Microsoft VISTA HOME PREMIUM EDITION OEM (met een DVD 32 bit en 64 bit)
* Software: Microsoft Works Suite 2006 OEM (deels in het Engels)
* Antivirussoftware (taal: Engels)
* Bijbehorende software: NERO OEM Suite
* Videomontage- en bewerkingssoftware
* TARGA Quickstart (muziek luisteren zonder Wondows te starten) (taal: Engels)
* CARPO Sipps Internet-telefoonsoftware (taal: Engels)
* OEM DivX Codec (taal: Engels)
* Spellen: MS Age of Mythology OEM (taal: Engels) ( :') )
* System-Recovery: OEM HD-Tronic Recovery
* HD-Copy Systeemherstel d.m.v. Easy Install

Verpakkingsinhoud:

* PC in plastic, keyboard, ontvanger, 2 batterijen, 2 accu’s, muis, Laadkabel, afstandsbediening met ontvanger, batterijen X10, netkabel, DVI adapterkabel, HDMI adapter, composite adapter, YUV adapter, modemadapter, modemkabel, antenne, headset, Bluetooth Dongle, WLAN Dongle, PC Praktijkhandboek, AOL ordner met CD, Workssuite CD, Easy Install CD, Targa Recovery CD, Microsoft Game, Nero 6.0, Wiso Mein Geld, telefoonboek
Hij is wel erg compleet moet ik zeggen :Y .

[ Voor 92% gewijzigd door hello_moto op 22-03-2007 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndriesLouw
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:46
CyberThijs schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 21:01:
Vanaf volgende week, 28 maart is ook in België de MD 8822 verkrijgbaar..

Mijn interesse gaat echter vooral uit naar de externe HDD die dan ook in de winkel ligt.

Specs: 320 GB, USB 2.0, plug & play, 8 MB cache, 7200 t/min, aluminium behuizing
Prijs: € 99,99

Heeft er hier iemand ervaring met de hdd's uit de ALDI? Kortom: te kopen of te laten?
* AndriesLouw meldt zich

Ik heb de 250 GB versie, destijds (19-01-2006 08:42 (bonnetje :p)) bij de MD 8800 voor €139,00 gekocht, tot nu toe geen problemen mee, en de schijf presteert (naar mijn mening) erg goed, echter wordt hij in de drive-bay erg warm, op zijn 'pootjes' valt dat echter wel weer mee.

Groot pluspunt vind ik de stilte, je hoort bij het kopieren van enkele tientallen GB's alleen een kleine fan zachtjes zoemen, ook de bijgeleverde verpakking is erg handig als je hem wilt vervoeren (mooi formaat, en veel piepschuim, dus niet weggooien!)

Ook de bijgeleverde drivers werken prima, getest op verschillende pc's, Win 98 en Win XP.

Oh ja, en 36 maanden garantie vanaf de aankoopdatum "op het herstellen van materiaal- en productiefouten of het omruilen van het toestel. Aan de garantieclaim zijn voor u geen kosten verbonden."

edit:

Ik moest het nog even vermelden:
Een rit van 15 kilometer door woonwijken, asfalt, grindpaden, en slechte wegen op de fiets heeft hij meerdere malen overleefd, ik weet niet of ik nu mag concluderen dat hij schok bestendig is, maar gezien mijn rijstijl vind ik van wel.

[ Voor 8% gewijzigd door AndriesLouw op 22-03-2007 22:19 ]

Specificaties | AndriesLouw.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117508 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:20:
[...]

U? Ik ben pas een broekie van ergens in de twintig joh! Ja, mijn printer heb ik aan de praat gekregen, want er zaten standaard printer drivers in voor de HP1015 en die doen het voor mijn HP1018 ook, maar ja dat wordt niet automatisch geïnstalleerd dus dat je moet je dan wel weten.

Daarnaast heb ik al mijn eerste mankement aan mijn MD 98200 en die is pas 2 weken oud. Ik heb na veel moeite uiteindelijk iemand te pakken daar weten te krijgen bij Medion, maar ik heb dus al zo reëele twijfels aan de "3 jaar garantie" die op het product zit, maar dat is weer een heel verhaal apart. :(
Sorry, dat ik u tegen je gebruikte :)
Mijn printer, Lexmark Z24, heeft geen Windows Vista drivers en er is Lexmark op dit moment ook niet bekend of deze drivers er zullen komen.
"Mijn eerste mankement aan mijn MD 98200": ik ben benieuwd wat dat is.
Heb je klachten over de service van Medion?

Hoe werkt de tv-tunerkaart met antenne bij jou?
Het is mij niet helemaal duidelijk hoe deze aan de gang te krijgen is.
De handleiding is daar uiterst summier over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir2002
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-01 16:18
Volgende week donderdag bij de Lidl (regio 1 en 4) een 400 gig externe hd met USB 2.0 en netwerkaansluiting, voor 159 euro.

Lijkt me niet erg duur, echter ik zal een 50 km moeten rijden om er een te bemachtigen.

[ Voor 69% gewijzigd door Aegir2002 op 23-03-2007 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202874 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:13:
[...]

Sorry, dat ik u tegen je gebruikte :)
Mijn printer, Lexmark Z24, heeft geen Windows Vista drivers en er is Lexmark op dit moment ook niet bekend of deze drivers er zullen komen.
"Mijn eerste mankement aan mijn MD 98200": ik ben benieuwd wat dat is.
Heb je klachten over de service van Medion?

Hoe werkt de tv-tunerkaart met antenne bij jou?
Het is mij niet helemaal duidelijk hoe deze aan de gang te krijgen is.
De handleiding is daar uiterst summier over.
Mijn mankement was dat er spontaan een toets uit kwam vliegen en toen ik na lang bellen pas Medion daar aan de lijn kreeg men toen mij ging beschuldigen dat dat niet zo maar gaat en dat het misschien wel niet onder de garantie ging vallen. Alsof ik een laptop van twee weken oud expres ga mishandelen zeg. Na twee weken al een defect ga ik er eerder uit van een defect product. Hoe dan ook het werd waarschijnlijk via de garantie opgelost dus daar ga ik maar even van uit (zo niet dan stuur ik wel even een aangetekende brief richting het hoofdkantoor van de Aldi) :(

Ik weet niet eens hoe die kaart werkt, want die gebruik ik eigenlijk niet. Ik heb begrepen dat het alleen werkt in combinatie met digitale tv en niet met analoge tv. Dus als je hem niet aan de praat krijgt als je analoge tv hebt dan zou het best eens kunnen zijn dat je er dus eigenlijk niet veel aan hebt. (Het vorige model tv-tuner van de Aldi was wel analoog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117508 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:49:
[...]

Mijn mankement was dat er spontaan een toets uit kwam vliegen en toen ik na lang bellen pas Medion daar aan de lijn kreeg men toen mij ging beschuldigen dat dat niet zo maar gaat en dat het misschien wel niet onder de garantie ging vallen. Alsof ik een laptop van twee weken oud expres ga mishandelen zeg. Na twee weken al een defect ga ik er eerder uit van een defect product. Hoe dan ook het werd waarschijnlijk via de garantie opgelost dus daar ga ik maar even van uit (zo niet dan stuur ik wel even een aangetekende brief richting het hoofdkantoor van de Aldi) :(

Ik weet niet eens hoe die kaart werkt, want die gebruik ik eigenlijk niet. Ik heb begrepen dat het alleen werkt in combinatie met digitale tv en niet met analoge tv. Dus als je hem niet aan de praat krijgt als je analoge tv hebt dan zou het best eens kunnen zijn dat je er dus eigenlijk niet veel aan hebt. (Het vorige model tv-tuner van de Aldi was wel analoog)
"Ik weet niet eens hoe die kaart werkt, want die gebruik ik eigenlijk niet. Ik heb begrepen dat het alleen werkt in combinatie met digitale tv en niet met analoge tv. Dus als je hem niet aan de praat krijgt als je analoge tv hebt dan zou het best eens kunnen zijn dat je er dus eigenlijk niet veel aan hebt. (Het vorige model tv-tuner van de Aldi was wel analoog)".

Iemand op dit forum, die mij kan uitleggen hoe deze tv-tunerkaart, behorend bij de MD 98200, werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 18:22

13art

Moderator Mobile
Mijn broertje heeft een medion laptop, maar die had niets dan lof over de service.
Als een tijdje was er een toest af, maar daar heeft hij nooit wat mee gedaan, gewoon doorgetypt met een toest minder. Tot het moment dat zijn beeldscherm het niet meer deed. Werd zonder problemen gerapareerd, en ook de toetsen werden (ondanks dat dat niet als probleem was aangegeven) vervangen, en even later had hij zijn laptop weer terug. Zonder verdere kosten. En de laptop was toch al een paar jaar oud.

Ik zelf zit nog erg te twijfelen of ik die pc van de lidl zal gaan kopen of niet. Ik heb een nog niet zo´n heel erg oude pc van de Mediamarkt (P4, 3,2 GHz, 1024mb, radeon 9800pro, 640gb, etc) Vraag me af of het geld nu al de moeite is voor een update, of ik veel verschil zal merken in snelheid ed. of dat ik met een goede format van mn huideige pc toch ook weer een tijd vooruit kan.

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 23-03-2007 13:32 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:43

hmr

simsim schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:28:
Dit is echt een superkoopje voor een 17" met 100Gb schijf en ik heb hem dus ook gelijk besteld !
Enige tijd terug was ik al aan het twijfelen toen ze deze voor 799 aanboden, maar nu nog maar 599 (al is de processor nu een Turion 64 in plaats van een Athlon 64)

Is er iemand die dit systeem al heeft en er zijn ervaringen over kan geven?

Medion cybermaxx laptop MD95448
Normaal: 799,00 euro
SALE: 599,00 euro

Specificaties:
- Type: MD 95448
- Software: Windows XP Home Edition Servicepack 2, Nero, Microsoft Works 8, Medion Home Cinema
- Processor: AMD Turion 64, 1800 Mhz
- Videokaart: ATI Mobility Radeon videokaart met 128 MB gedeeld geheugen
- Intern geheugen: 512 MB DDR RAM
- Beeldscherm: 17 Inch TFT W-XGA breedbeeldscherm
- Resolutie: 1440 x 900
- 16:10 Formaat voor optimale DVD weergaven
- Harde schijf: 100 GB
- Multiformat DVD-writer: brandt en leest DVD-R/-RW/+R/+RW/+R DL/ CD-R -RW/ DVD-ROM
- Gbit Ethernet LAN poort (10, 100, 1000 Mbit)
- Draadloos netwerk: ja
- Bluetooth verbinding: nee
- Kanalen: 8 audio kanalen
- Afmeting: 4.5 x 39 x 27.5 cm (hxbxd)
- Gewicht: 3.5 kilo

O ja, verkrijgbaar via Kruidvat.... internetvoordeel.nl
Trekt die videokaart een beetje spelletjes als World of Warcraft?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106700

hmr schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 13:12:
[...]

Trekt die videokaart een beetje spelletjes als World of Warcraft?
Het geheugen zal een groter probleem worden, bovendien is de VGA zelf ook erg zwak. Ik raad het af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202874 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:20:
[...]

"Ik weet niet eens hoe die kaart werkt, want die gebruik ik eigenlijk niet. Ik heb begrepen dat het alleen werkt in combinatie met digitale tv en niet met analoge tv. Dus als je hem niet aan de praat krijgt als je analoge tv hebt dan zou het best eens kunnen zijn dat je er dus eigenlijk niet veel aan hebt. (Het vorige model tv-tuner van de Aldi was wel analoog)".

Iemand op dit forum, die mij kan uitleggen hoe deze tv-tunerkaart, behorend bij de MD 98200, werkt?
(N)iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk het niet. Wat is dan precies je probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het blijft nu wel lang doorgaan over dat antenneprul ja...

6 pagina's terug (met standaardinstellingen) is al vermeld door bovenstaande dat dat ding alleen met digitale tv werkt. Misschien mooi moment om over te stappen :)

Graag een apart topic voor openen want dit topic gaat alleen over aanbiedingen...

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 197402 op 26-03-2007 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 22:03
Heb zaterdag de MD8822 gekocht.
Heb denk ik in totaal al 7x een blauw scherm gezien, bij gewoon gebruik van mediacenter.
Nu net probeer ik via uitzendinggemist een aflevering van blik op de weg te kijken,
2x een blauw scherm gehad en dus een reboot.
Kijk het nog even aan maar dit lijkt me niet echt de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nova
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 15:03
Een leuk systeem voor niet al teveel geld volgens mij.

Specificaties
Merk MyCom®
Type Adventure Family 3000-320
Processor AMD® Athlon™ 64 3000+ (64-bit ○ Single Core)
Besturingssysteem LegitiemeLegitieme Windows is authentieke Windows-software met een geldige licentie van Microsoft die legaal is geïnstalleerd. Ga naar www.microsoft.com/genuine voor meer informatie over de speciale voordelen voor legitieme Windows-klanten. Microsoft Windows® XP Home Edition
Service Pack Microsoft® Service Pack 2
Taal NL (Nederlands)
Kloksnelheid 1,8 GHz
Cache (L1) 128 KB
Cache (L2) 512 KB
Front Side Bus 2000 MHz
Chipset VIA®K8M890
Type geheugen DDR 2 (PC-4200, Single Channel)
Geheugen 512 MB
Max. geheugen 2 GB
Geheugensnelheid 533 MHz
Harde schijf 320 GB
Rotatiesnelheid 7.200 rpm
Cache 8 MB
Interface (harde schijf) Parallel ATA-100 (IDE)
Optische drive *16-speed Double Layer DVD±ReWriter
Geheugenkaartlezer 15-in-1
Diskettestation
Grafische kaart *DeltaChrome GPU (Max. 256MB Gedeeld Geheugen)
Interface (VGA) VGA Onboard
LAN 100 Mbps
D-Sub 1x
PS/2 2x
USB 2.0 7x
Serieel 1x
Parallel 1x
Toetsenbord
Muis
Afstandbediening
DVD-software Cyberlink® Power DVD
Brand-software Ahead® Nero Burning ROM 6

€399,-

Afbeeldingslocatie: http://opruiming.mycom.nl/Images/Products/m/131289.png.image

http://opruiming.mycom.nl...px?ProductId=131289#Specs

http://opruiming.mycom.nl/Default.aspx

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nova
Merk ASUS
Type S6F-3097M
Processor Intel Core Duo LV2400
Besturingssysteem LegitiemeLegitieme Windows is authentieke Windows-software met een geldige licentie van Microsoft die legaal is geïnstalleerd. Ga naar www.microsoft.com/genuine voor meer informatie over de speciale voordelen voor legitieme Windows-klanten. Microsoft Windows XP Media Center 2005
Service Pack LegitiemeLegitieme Windows is authentieke Windows-software met een geldige licentie van Microsoft die legaal is geïnstalleerd. Ga naar www.microsoft.com/genuine voor meer informatie over de speciale voordelen voor legitieme Windows-klanten. Microsoft Windows XP Service Pack 2
Taal OS NL/UK/FR
Processorsnelheid 1,6 GHz
Cache (L2) 2 MB
Front Side Bus 667 MHz
Chipset Intel 945GM
Geheugen 1 GB
Geheugentype DDR2 533 MHz (PC4200)
Maximale hoeveelheid geheugen 1,5 GB
Aantal modules 1x
Aantal geheugen sloten 1x
Schermgrootte 11.1 inch Wide
Schermtype Color Shine
Schermresolutie 1366x768
Harde schijf 120 GB
Rotatiesnelheid 4200 rpm
Interface (harde schijf) Ultra-ATA
Geheugenkaartlezer SD / MMC / MS / MS PRO / XD
Optische drive DVD+/-ReWriter (Double Layer)
DVD+R schrijven 4x
DVD+RW schrijven 4x
DVD+R DL schrijven 2x
CD-R schrijven 24x
DVD-ROM lezen 8x
CD-ROM lezen 24x
Grafische kaart Intel Graphics Media Accelerator 945
Shared memory
Interface On-Board
Geluidsweergave 2-kanaals
TV-tuner
Radio-tuner
Ingebouwde webcam
LAN 100 Mbps
Draadloos netwerk 54 Mbps
Type draadloos netwerk 802.11 A/B/G
Modem 56 Kbps
Bluetooth 740 Kbps
USB 2.0 3x
Firewire (1394a) 1x
SP/DIF
ExpressCard/54 1x
Toetsenbord-layout VS-indeling | QWERTY
Muis
Afstandbediening
DVD-software ASUSDVD
Brand-software Ahead Nero Express
Anti-virussoftware Norton Internet Security 2005 (trial)
Overige software Asus Power4 Gear
Diepte 191 mm
Breedte 270 mm
Hoogte 37 mm
Gewicht 1,5 kg
Type accu Lithium-ion
AC adapter input 100~240 V, 50/60 Hz
AC adapter output 19 V DC, 3.42 A, 65 W
Extra 1 Jaar garantie op accu
Garantie 2 jaar
Type garantie Pick-Up & Return

€1649 :| ,-

Afbeeldingslocatie: http://opruiming.mycom.nl/Images/Products/m/131895.png.image

http://opruiming.mycom.nl...px?ProductId=131895#Specs

[ Voor 0% gewijzigd door nova op 26-03-2007 19:33 . Reden: /Verkoop prijs verkeerd :| ]

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nova
De ultieme combinatie van navigatie, PDA en notebook in een lichtgewicht tablet pc

Merk ASUS
Type R2H -B048T
Processor Intel Celeron ULV
Besturingssysteem LegitiemeLegitieme Windows is authentieke Windows-software met een geldige licentie van Microsoft die legaal is geïnstalleerd. Ga naar www.microsoft.com/genuine voor meer informatie over de speciale voordelen voor legitieme Windows-klanten. Microsoft Windows XP Tablet PC 2005
Taal OS UK
Processorsnelheid 900 MHz
Chipset Intel 910GML
Geheugen 512 MB
Maximale hoeveelheid geheugen 768 MB
Aantal modules 1x
Schermgrootte 7 Inch Wide
Schermtype Touch screen
Schermresolutie 800x480
Harde schijf 60 GB
Interface (harde schijf) 1.8"
Geheugenkaartlezer SD
Grafische kaart Intel 900GM
Shared memory
Interface On-Board
TV-out AV Out (video+audio)
Geluidsweergave 1-kanaals
TV-tuner
Radio-tuner
Ingebouwde webcam
Type draadloos netwerk 802.11 B/G
Bluetooth 740 Kbps
USB 2.0 3x
Muis
Afstandbediening
Overige software Microsoft Touch Pack
Diepte 133 mm
Breedte 234 mm
Hoogte 28 mm
Gewicht 0,83 kg
Capaciteit accu 3430 mAh
Type accu Polymer Battery
AC adapter output 12 V DC, 3 A, 36 W
Extra Ingebouwde GPS, draagtas, vouwbaar toetsenbord, Europese kaarten voor navigatie
Garantie 2 jaar

€729,-

Afbeeldingslocatie: http://opruiming.mycom.nl/Images/Products/m/129752.png.image

http://opruiming.mycom.nl...px?ProductId=129752#Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:16

Grozno

acts without consequence!

Even rustig aan nova, werk je daar toevallig (of stage oid...) :P

[ Voor 4% gewijzigd door Grozno op 26-03-2007 15:17 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miranon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-04 14:22
nova schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:56:
Merk ASUS
Type S6F-3097M
Processor Intel Core Duo LV2400
Besturingssysteem LegitiemeLegitieme Windows is authentieke Windows-software met een geldige licentie van Microsoft die legaal is geïnstalleerd. Ga naar www.microsoft.com/genuine voor meer informatie over de speciale voordelen voor legitieme Windows-klanten. Microsoft Windows XP Media Center 2005
Service Pack LegitiemeLegitieme Windows is authentieke Windows-software met een geldige licentie van Microsoft die legaal is geïnstalleerd. Ga naar www.microsoft.com/genuine voor meer informatie over de speciale voordelen voor legitieme Windows-klanten. Microsoft Windows XP Service Pack 2
Taal OS NL/UK/FR
Processorsnelheid 1,6 GHz
Cache (L2) 2 MB
Front Side Bus 667 MHz
Chipset Intel 945GM
Geheugen 1 GB
Maximale hoeveelheid geheugen 1,5 GB
Aantal modules 1x
Schermgrootte 11.1 inch Wide
Schermtype Color Shine
Schermresolutie 1366x768
Harde schijf 120 GB
Rotatiesnelheid 4200 rpm
Interface (harde schijf) Ultra-ATA
Geheugenkaartlezer SD / MMC / MS / MS PRO / XD
Optische drive DVD+/-ReWriter (Double Layer)
DVD+R schrijven 4x
DVD+RW schrijven 4x
DVD+R DL schrijven 2x
CD-R schrijven 24x
DVD-ROM lezen 8x
CD-ROM lezen 24x
Grafische kaart Intel Graphics Media Accelerator 945
Shared memory
Interface On-Board
Geluidsweergave 2-kanaals
TV-tuner
Radio-tuner
Ingebouwde webcam
LAN 100 Mbps
Type draadloos netwerk 802.11 A/B/G
Modem 56 Kbps
Bluetooth 740 Kbps
USB 2.0 3x
Firewire (1394a) 1x
SP/DIF
ExpressCard/54 1x
Muis
Afstandbediening
DVD-software ASUSDVD
Overige software Asus Power4 Gear
Diepte 191 mm
Breedte 270 mm
Hoogte 37 mm
Gewicht 1,5 kg
Type accu Lithium-ion
AC adapter output 19 V DC, 3.42 A, 65 W
Extra 1 Jaar garantie op accu
Garantie 2 jaar

€799,-

[afbeelding]

http://opruiming.mycom.nl...px?ProductId=131895#Specs

€ 1.649,00 is de juiste prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

miranon schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:53:
[...]

€ 1.649,00 is de juiste prijs.
Hahaha, ze zijn gek! Ik vond de eerder genoemde prijs van 799 al aan de hoge kant :)

In de MediaMarktfolder van vandaag (Den Haag), o.a. een: Toshiba laptop met Core Duo T2050, 1GB, 160GB HD, 15,4"TruBrite, DVD-brander, nVidia Geforce 7600 256MB, wireless, bluetooth, 16bit audio + SRS Harman Kardon surround, 5-in-1 cardreader, Win XP Media Center NL/UK/FR voor € 799,-.

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 197402 op 26-03-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 787

Dit is een directe link naar Mediamarkt folders: http://www.mediamarkt.nl/...aanbiedingen/zpagina1.jpg
Variëer paginanummers en filiaal (45, 46, 47, 54, 57, 83, 86, 87, 96, 139, 144, 145, 147, 155, 156, 157, 165, 166, 167, 168, 173, 177, nationaal). Als ik een filiaal gemist heb...

Link is natuurlijk dood als er geen folder is.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 787 op 27-03-2007 22:19 . Reden: filialen toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Augustus, heb jij die folders gemaakt ofzo? :+
Ik zat de vorige keer al te kijken hoe je bij die jpg's kon komen maar zonder resultaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Laatst online: 15:41
Anoniem: 197402 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:26:
[...]

Hahaha, ze zijn gek! Ik vond de eerder genoemde prijs van 799 al aan de hoge kant :)

In de MediaMarktfolder van vandaag (Den Haag), o.a. een: Toshiba laptop met Core Duo T2050, 1GB, 160GB HD, 15,4"TruBrite, DVD-brander, nVidia Geforce 7600 256MB, wireless, bluetooth, 16bit audio + SRS Harman Kardon surround, 5-in-1 cardreader, Win XP Media Center NL/UK/FR voor € 799,-.
Je snapt toch hopelijk wel dat het om een ultra compact model gaat met LV Core Duo die maar 1.5 KG weegt en wss door allemaal trucjes wel 5 uur op de accu kan... Dat is niet voor de mensen die een alround laptop voor een leuke prijs willen. Maar zakenlui die altijd een laptopje voor de zaak bij zich willen hebben en overal en op elk moment lang genoeg op de accu kunnen moeten wekren mocht het nodig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nova
Grozno schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:17:
Even rustig aan nova, werk je daar toevallig (of stage oid...) :P
Heheh deze aanbiedingen kon ik jullie niet laten missen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GremliN-Online schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:47:
[...]

Maar zakenlui die altijd een laptopje voor de zaak bij zich willen hebben en overal en op elk moment lang genoeg op de accu kunnen moeten wekren mocht het nodig zijn...
Haha, een pink of fuchsia laptop voor zakenlui? _/-\o_

Nee maar ik snap het wel hoor. Ik zie alleen deze laptop in de pricewatch staan voor ongeveer de zelfde bedragen als de "mega opruiming" bij Mycom.

En een 12" MSI of MacBook die heb je dacht ik ook voor 1100 euro maar dan heb je wel betere specs maar inderdaad wat zwaarder in kilogrammen ja. Zelf zoek ik ook nog een compacte laptop, hooguit 13,3" en lekker zuinig ja. Alleen waar bij XP sommige accu's 4 uur meegingen, zo zijn dezelfde accu's in dezelfde laptops met Vista al in 2 uur en 40 minuten leeg :(

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 197402 op 26-03-2007 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
En ja hoor, weer een blauw scherm bij het afspelen via media center op de 8822.
Gek word ik ervan.

Hij blijft gewoon even hangen, word blauw en reboot dan.
Meer mensen die hier last van hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Laatst online: 16:21
Net de Spits gelezen, staat een Haier W59 Notebook in, voor slechts 399 euro bij de MM
Specs:
Intel Celeron M Processor 420 (1.6 GHz, 1 mb l2 cache, 533 MHz FSB)
512 MB DDR2 werkgeheugen
40 GB HDD
15.4" TFT scherm (1280 x 1024)
cd/dvd combo
modem
wifi
geheugenkaartlezer

Is dat wat?
Ik zit er aan te denken om er 1 te halen, is niet duur en je hebt toch een laptop. Handig om ergens een film af te spelen of ff wat te tikken. Ik verwacht geen gigantische prestaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:00
macmouse schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 02:05:
En ja hoor, weer een blauw scherm bij het afspelen via media center op de 8822.
Gek word ik ervan.
Normaliter heeft een blauwscherm ook nog zoiets als een foutcode en foutmelding.

Zet in de proeprties van 'my computer' eens aan dat ie een log webschrijft (staat trouwens standaard al aan als het goed is) en zoek ff op de microsoft site. Daar staat een tooltje dat wat meer info uit je dumpfile haalt. Dan kan je vaak zien in welke hoek je het moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• middelburg
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-02 11:51
wmeester schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:04:
Net de Spits gelezen, staat een Haier W59 Notebook in, voor slechts 399 euro bij de MM
Specs:
Intel Celeron M Processor 420 (1.6 GHz, 1 mb l2 cache, 533 MHz FSB)
512 MB DDR2 werkgeheugen
40 GB HDD
15.4" TFT scherm (1280 x 1024)
cd/dvd combo
modem
wifi
geheugenkaartlezer

Is dat wat?
Ik zit er aan te denken om er 1 te halen, is niet duur en je hebt toch een laptop. Handig om ergens een film af te spelen of ff wat te tikken. Ik verwacht geen gigantische prestaties
Is dat een landelijke aanbieding of is die alleen bij filiaal amsterdam Arena (dat filiaal staat onder de adverentie)?:
zie de krant online op: http://spitsnet.nl/nieuws.php/1/442141/anp

[ Voor 3% gewijzigd door middelburg op 27-03-2007 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die Hayer zie ik alleen in de folder van filiaal Ede, voor 444 euro: http://www.mediamarkt.nl/...aanbiedingen/zpagina6.jpg Misschien heb ik een filiaal gemist.

Ik heb moeite met de Celeron M. Snelheid bij typen en internetten is natuurlijk voldoende, maar je hebt een 20% kortere accutijd.

@ tanteprutje: die pagina's staan in je cache. Bij Internet Explorer staan er dan ook stukken URL bij. Die heb ik achter de Mediamarkt-URL geplakt, en zo kwam ik op die pagina's uit.

Misschien is er hier iemand met teveel tijd, die een thumbnailpagina zou willen maken met links naar die Mediamarkt-folderpagina's, met vermelding van het filiaal. Dan hoeven we niet die afgrijselijke flash op de Mediamarktsite door te ploegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
middelburg schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:30:
[...]

Is dat een landelijke aanbieding of is die alleen bij filiaal amsterdam Arena (dat filiaal staat onder de adverentie)?:
zie de krant online op: http://spitsnet.nl/nieuws.php/1/442141/anp
Hmm, het lijkt erop alsof de aanbieding alleen in Amsterdam geldig is. Alleen deze vestiging staat onderaan de advertentie....

Ik vond trouwens ook een oud topic, Haier van Mediamarkt

Dit gaat echter om een ouder/ander model....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• middelburg
wmeester schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:07:
[...]

Hmm, het lijkt erop alsof de aanbieding alleen in Amsterdam geldig is. Alleen deze vestiging staat onderaan de advertentie....
Wel een beetje vreemd van Mediamarkt om een advertentie in een toch wel grotendeels landelijke krant te zetten voor enkel een filiaal in Amsterdam. Beetje verneukeratief lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:52
Wat ik zo jammer vind bij Intel laptops is dat de meeste geen echte videokaart hebben, allemaal een redelijk waardeloze Intel Graphics Accelerator... niet te vergelijken met de goedkoopste versie van een Ati Express of nVidia Go videokaart... vind ik zelf beetje zonde van het geld...
Als je een laptop met Intel processor en Ati/Nvidia videokaart wil ben je al gauw veel meer geld kwijt.. bij AMD is dit niet zo... vind maar eens een Intel laptop voor 600-650 euro (denk aan Acer AMD laptops met Ati 200 of 1100 xpress videokaart) met Ati.Nvidia videokaart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• middelburg
Jazco2nd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:52:
Wat ik zo jammer vind bij Intel laptops is dat de meeste geen echte videokaart hebben, allemaal een redelijk waardeloze Intel Graphics Accelerator... niet te vergelijken met de goedkoopste versie van een Ati Express of nVidia Go videokaart... vind ik zelf beetje zonde van het geld...
Als je een laptop met Intel processor en Ati/Nvidia videokaart wil ben je al gauw veel meer geld kwijt.. bij AMD is dit niet zo... vind maar eens een Intel laptop voor 600-650 euro (denk aan Acer AMD laptops met Ati 200 of 1100 xpress videokaart) met Ati.Nvidia videokaart..
wat dacht je van: http://www.kieskeurig.nl/...6BF11C12572740055FEC7.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-05 16:49
Zonet de folder van LIDL binnen gehad, met daarin de de Targa pc.

Ff de specs:

AMD Athlon64TM X2 4800+ Dual core processor
Mainboard: ASUS MB M2N-TE Socket M2 ATX, Full ATX PCI/PCI-E-Board met nVidia NForce4 Chipset, Hypertransport 1.000
ATI X1700 Targa edition GDDR3, HDCP, 256 MB geheugen
Wireless LAN: USB WLAN Stick. Gigabit LAN
Seagate 500 GB HD SATA, 7.200 p/min., 8 MB Cache
ADI 1988: 8-Kanaals high Definition Audio
1.024 MB Werkgeheugen Dual channel DDR2 667
LG DVD±RW: (16x) Dual Layer (8,4 GB)
LG DVD-speler: (52x) DVD-ROM Aansluitingen: o.a. 2x E-SATA, 8x USB 2.0, 3x FireWire, 8-in-1 CardReader, 1x DVI-I met HDCP (voor HDTV), 1x RJ11, 1x RJ45 (Gigabit LAN), 1x DVB-T & Analog TV Antenna, etc.
Draadloos multimediatoetsenbord & scrollmuis
Gigantisch OEM-Software-Pakket: (op cd meegeleverd) o.a. Windows Vista premium edition, MS WorksSuite 2006, antivirus software, NERO 7 Essentials Suite, MS Encarta 2006, AutoRoute 2006 Essentials, MS Foto 2006 Standaard, MS Age of Mythology, etc.
Hoogwaardige designkast. Met hoogglanzend front
Geïntegreerde LCD-display
Informatie en pc-status in een oogopslag!
DVB-T en DVB-S. Digitale + analoge tv/radio
O.a. TV kijken en DVD/HDD-recorderfunctie met timeshift
Uitklapbaar multipanel. Goed toegankelijke frontaansluitingen: o.a. 8-in-1 cardreader, USB, FireWire, headset en E-SATA

Dit alles voor 1049 eurie

Zo´n beetje hetzelfde als de Aldi, alleen de hdd is groter en processor is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138488

Nog maar wat voer voor koopjesjagers: op internetvoordeel.nl is zo'n 12,1 inch MSI kloon te koop voor 499. Misschien interessant?

Helaas niet zo'n mooi pakketje als die Targa Traveller 812 van vorig jaar (tjokvol features voor 599), maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
Net toch maar even de Haier W59 gehaald. Is wel een fijn laptopje, heeft zelfs een 15,4" widescreen . Verwacht geen superdesign maar een simpele laptop die doet wat ie zegt. Ik kan er fijn mee internetten op de bank en een beetje pinball spelen. Net de accu helemaal opgeladen, ben nu zo'n 65 min aan het internetten/updates binnen halen ed en de accu zit nog voor 45 % vol. Twee uur haal ik dus niet. Maar dat maakt me niet veel uit.
Als je nog interesse hebt; ze zijn erg hard gegaan bij de MM in amsterdam, je moet er dus snel bij zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-04 12:13
En dan ook maar even de nieuwe Targa notebook bij de Lidl (vanaf Donderdag 29-03-2007)

Afbeeldingslocatie: http://www.pesticide.be/imagessite/lidl.gif Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.07_3279/$file/07_3279_b.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.pesticide.be/imagessite/lidl.gif

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
Notebook 15,4'' AMD Turion 64TM X2 Dual core.

* Kleur: combinatie zilver en zwart
    * Type: Targa HighEnd Notebook met 15,4"; TFT-display
    * Behuizing: MSI Barbone, PCI Express,
    * Display: 15,4"; TFT-display WXGA (resolutie: 1280*800)
    * ISO 13406-2 klasse II
    * CPU: AMD Turion 64 X2 TL52 - 35 watt "Dual Core"
    * CPU-Cooler: MSI heatpipe en luchter
    * Grafische kaart: nVidia Geforce Go 7700 w / 256MB GDDR3 Memory
    * Netwerkaansluiting: 10/100/1000 Mbit Lan (Gigabit-Lan)
    * Wireless LAN: Wireless LAN als Mini-PCI-Card in de notebook geïntegreerd
    * Bluetooth: Bluetooth als Mini-PCI-Card in de notebook geïntegreerd
    * Modem: analoog 56K modem (aansluiting RJ11)
    * RAM: 1024 MB DDR II-RAM 667 (2x512 )
    * Mainboard: MSI - nVidia Chipset
    * Modem: 1x PCMCIA Typ II
    * 4 x USB 2.0
    * 1x FireWire IEEE 1394
    * 1x Mic In
    * 1x Line In
    * 1x Digital Audio Out (via SPDIF / gedeeld met Headphone Out)
    * 1x Analog Headphone out, Analog 5.1 Surround Sound
    * 1x RJ11 modem
    * 1x RJ45 Ethernetaansluiting / Gigabit LAN!
    * 1x SVHS Video-Out incl. adapter voor composite
    * 1x PCI Expresscard / 54
    * 1x VGA via DVI/VGA adapter
    * 1x DVI-I-uitgang / HDMI met adapter
    * Sound: AC97 + Digital Audio Out via SPDIF + Analog 5.1 Surround Sound uitgang
    * 2x stereoluidsprekers

* DVD-RW: LG DVD GSA-T10N Slim Multinorm dvd- en cd-brander
    * (8x+R / 8x-R +R/+RW und -R/-RW ) met Double Layer en Ram Support
    * DVD+ R, 8x
    * DVD+ RW, 8x
    * DVD+ R, 8x
    * DVD+ RW, 6x
    * DVD+ R DL, 4x
    * DVD- R DL, 4x
    * DVD-RAM, 5x
    * CD-R, 24x
    * CD-RW, 16x
    * DVD-ROM, 8x
    * DVD-RAM, 5x
    * CD-ROM, 24x

* Harde schijf: 160 GB 2,5" 9,5mm 5400 rpm S-ATA
    * Modem: geïntegreerde 56K modem V90, incl. kabel
    * Toetsenbord: keyboard met geïntegreerd numeriek deel *spatwaterdicht*
    * Muis: geïntegreerde Touchpad met 2x muisbuttons incl. scrollfunctie
    * Additioneel een optische kabel-minimuis
    * Card-Reader: 6 in 1 Reader in de notebook geïntegreerd en additionele PCMCIA Cardreader 3 in 1
    * Webcam: Webcam 1.3Mio Pixel, USB 2.0
    * TV-kaart: Hybrid tv-kaart (DVB-T en analoog tv en FM-radio)
    * Afstandsbediening: Targa Multimedia afstandsbediening, infrarood (fabrikant: Philips)
    * Luidspreker: 2x geïntegreerde stereoluidsprekers
    * Geïntegreerde microfoon
    * Vingerafdrukbeveiliging inclusieve Software
    * Snelstartfunctie Targa-Quick-Media functie
    * Media Files afspelen zonder Windows te starten
    * Internettelefonie Headset (hoofdtelefoon met microfoon) en software (voice over IP)
    * Stroomvoorziening: voeding 90 watt met power ON/OFF
    * Li-ION Accu 9 cellen 7200 mAh
    * Toebehoren: 1x EasyInstall DVD,
    * 1x NB-handboek,
    * 1x modemkabel
    * 1x SPIDF-adapter
    * 1x headset (hooftelefoon+microfoon)
    * 1x optische muis
    * 1x CRT-adapter(DVI / CRT)
    * 1x HDMI-adapter (DVI-I / HDMI)
    * 1x modemadapter
    * 1x SCARTkabel (Audio Out + S-Video + Composite op SCART)
    * 1x voeding & voedingskabel
    * Besturingssysteem: Microsoft VISTA HOME PREMIUM EDITION OEM (met een DVD 32 bit en 64 bit)
    * Software (OEM): Microsoft Works Suite 2006 (OEM) (deels in het Engels)
    * Nero 7 OEM Suite
    * Nero7 Essentials
    * Nero Show Time
    * Nero Vision Express (videomontage)
    * Nero Recode SE
    * Nero Back It Up
    * SW Cyberlink Power Director (taal: Engels)
    * TARGA Quick Media (taal: Engels)
    * Antivirussoftware (taal: Engels)
    * SW Carpo Internettelefonie (taal: Engels)
    * MICROSOFT GAME incl. Medium (taal: Engels) "Age of Mythology"
    * System-Recovery: OEM HD-Tronic Recovery
    * HD-Copy systeemherstel d.m.v. Easy Install

Dit artikel is alleen in de filialen verkrijgbaar welke liggen in.: Regio 2, Regio 3, Regio 4.
Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256FDB003D2CB4/a96ce807737b045fc1256c84003bad7f/c342c8fb7bc073dec125709d004cdd84/rt_Segment1/0.2A2?OpenElement&FieldElemFormat=gif

Wat info omtrend de Grafische kaart (GeForce Go 7700)
http://www.notebookcheck....Force-Go-7700.2142.0.html

Wat info omtrend de Processor (AMD Turion 64 X2 TL52)
http://www.notebookcheck....Benchmarklist.2436.0.html

Extra foto's van de Targa.de site.
Afbeeldingslocatie: http://www.targa.de/media/cache/2756.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.targa.de/media/cache/2757.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.targa.de/media/cache/2758.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.targa.de/media/cache/2759.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.targa.de/media/cache/2760.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.targa.de/media/cache/2762.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.targa.de/media/cache/2961.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.targa.de/media/cache/2764.jpg

* digital8 tijfelt om m'n huidige Targa Visionary 811 door deze te vervangen.... :/

[ Voor 4% gewijzigd door digital8 op 27-03-2007 21:34 . Reden: extra foto's toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

digital8 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:17:
En dan ook maar even de nieuwe Targa notebook bij de Lidl (vanaf Donderdag 29-03-2007)
[...]
Ben ik blind of mis ik de prijs? :+

Edit: maar even zelf opgezocht op de Lidl site: 1199.-. Niet echt goedkoop imo, al krijg je er een heel pretpakket bij.

[ Voor 19% gewijzigd door gambieter op 28-03-2007 00:43 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miranon
1200 vind ik te duur voor zo'n laptop. Voor die prijs kan je een vergelijkbare laptop met een core2duo proc. kopen die veel sneller is dan een AMD turion:

Afbeeldingslocatie: http://www.thg.ru/cpu/amd_turion_64_x2_mobile_core_2_duo/images/image004.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:44
Die prijs komt door de videokaart, en in de praktijk merk je weinig tot geen verschil tussen een X2 of core2duo.

Zoek maar eens een laptop met dezelfde specs maar dan een core2duo voor dat geld.

[ Voor 27% gewijzigd door german8 op 28-03-2007 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167451

Nog even een vraagje over de MD8822 aanbieding van de Aldi voor 800€ (http://www.medion.de/md8822/nl/flash.html):

Mijn vader is aan het overwegen deze te kopen, zouden jullie dit aanraden? Het zou een familie computer worden, dus behalve wat fotobewerking zal er niets zwaars op gedraaid worden. Graag kopen we een computer die nog vele jaren (relatief) probleemloos draait, dus de voorlopige overkill zou niet erg zijn.
Als ik zelf zo ongeveer de dingen in die Medion samenstel op 4launch.nl kwam ik rond de 650€ uit. Dan zijn er natuurlijk die vele extra's die mijn vader wel aantrekt, maar of dat die 150€ waard is....

Enige meningen hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Niet online
Anoniem: 167451 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 13:39:
Nog even een vraagje over de MD8822 aanbieding van de Aldi voor 800€ (http://www.medion.de/md8822/nl/flash.html):

Mijn vader is aan het overwegen deze te kopen, zouden jullie dit aanraden? Het zou een familie computer worden, dus behalve wat fotobewerking zal er niets zwaars op gedraaid worden. Graag kopen we een computer die nog vele jaren (relatief) probleemloos draait, dus de voorlopige overkill zou niet erg zijn.
Als ik zelf zo ongeveer de dingen in die Medion samenstel op 4launch.nl kwam ik rond de 650€ uit. Dan zijn er natuurlijk die vele extra's die mijn vader wel aantrekt, maar of dat die 150€ waard is....

Enige meningen hierover?
Mijn ouders hebben 3 jaar een Medion PC gehad (P4 3GHz), en echt geen enkel probleem mee gehad, maar dan ook nooit. Ik kan je daarom Medion erg aanbevelen. Daarnaast is de garantie van Medion uitstekend (hoewel ik daar nooit gebruik van heb gemaakt), 3 jaar, ipv 1 jaar wat de meeste fabrikanten. Ik wist het wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Laatst online: 22:33

Enige meningen hierover?
Niet alleen de vele extras maar ook de officiele licenties heb je bij de Aldi en meer garantie. Die PC is gewoon elke stuiver waard!

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148293

Mijn vader is aan het overwegen deze te kopen,
Is de pc nog ergens te vinden dan????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213426

[afbeelding]

High-end PC 4800+ Dual core
  • AMD Athlon64TM X2 4800+ Dual core processor
  • Mainboard: ASUS MB M2N-TE Socket M2 ATX, Full ATX PCI/PCI-E-Board met nVidia NForce4 Chipset, Hypertransport 1.000
  • ATI X1700 Targa edition GDDR3, HDCP, 256 MB geheugen
  • Wireless LAN: USB WLAN Stick. Gigabit LAN
  • Seagate 500 GB HD SATA, 7.200 p/min., 8 MB Cache
  • ADI 1988: 8-Kanaals high Definition Audio
  • 1.024 MB Werkgeheugen Dual channel DDR2 667
  • LG DVD±RW: (16x) Dual Layer (8,4 GB)
  • LG DVD-speler: (52x) DVD-ROM Aansluitingen: o.a. 2x E-SATA, 8x USB 2.0, 3x FireWire, 8-in-1 CardReader, 1x DVI-I met HDCP (voor HDTV), 1x RJ11, 1x RJ45 (Gigabit LAN), 1x DVB-T & Analog TV Antenna, etc.
  • Draadloos multimediatoetsenbord & scrollmuis
  • Gigantisch OEM-Software-Pakket: (op cd meegeleverd) o.a. Windows Vista premium edition, MS WorksSuite 2006, antivirus software, NERO 7 Essentials Suite, MS Encarta 2006, AutoRoute 2006 Essentials, MS Foto 2006 Standaard, MS Age of Mythology, etc.
  • Hoogwaardige designkast. Met hoogglanzend front
  • Geïntegreerde LCD-display
  • Informatie en pc-status in een oogopslag!
  • DVB-T en DVB-S. Digitale + analoge tv/radio
  • O.a. TV kijken en DVD/HDD-recorderfunctie met timeshift
  • Uitklapbaar multipanel. Goed toegankelijke frontaansluitingen: o.a. 8-in-1 cardreader, USB, FireWire, headset en E-SATA
is dees nou zijn geld waard of niet.

ik vind die multimedia opties wel vet.
kan je hier je tv en/of kabel makkelijk op aansluiten.

yes me is a noob :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167451

Anoniem: 148293 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 08:53:
[...]

Is de pc nog ergens te vinden dan????????
Nou mijn vader heeft hem deze ochtend gekocht (Gent) dus blijkbaar wel :)
Ik zal hem vanavond eens testen, voorlopig ziet het er naar uit dat je echt wel die externe harde schijf moet kopen want het gat boven de kast is lelijk zonder die harde schijf ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarrisonC
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-05-2022
KlaasHof schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:12:
Die prijs komt door de videokaart, en in de praktijk merk je weinig tot geen verschil tussen een X2 of core2duo.

Zoek maar eens een laptop met dezelfde specs maar dan een core2duo voor dat geld.
Paar dagen geleden Dell Inspiron 6400 gekocht.
Core 2 Duo T5200
Is wel met 120 GB HDD en Geforce 7300, maar daar tegenover staat dan weer 2 GB intern geheugen.

Prijs 847 euro. Dat is dus 350 euro goedkoper dan de Lidl laptop.
Bij deze prijs heb je verder geen bluetooth en geen tv-kaart.

edit: verzendkosten inbegrepen

[ Voor 12% gewijzigd door HarrisonC op 30-03-2007 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• middelburg
HarrisonC schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 22:52:
[...]

Paar dagen geleden Dell Inspiron 6400 gekocht.
Core 2 Duo T5200
Is wel met 120 GB HDD en Geforce 7300, maar daar tegenover staat dan weer 2 GB intern geheugen.

Prijs 847 euro. Dat is dus 350 euro goedkoper dan de Lidl laptop.
Bij deze prijs heb je verder geen bluetooth en geen tv-kaart.
En je hebt geen 3 jaar garantie, en als je pech hebt: coulant zijn ze niet bij Dell: wil je ook drie jaar dan komt er 226 euro bij. Verder betaal je meestal erg veel verzendkosen (89 euro).

[ Voor 5% gewijzigd door middelburg op 30-03-2007 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
middelburg schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 08:16:
[...]

En je hebt geen 3 jaar garantie, en als je pech hebt: coulant zijn ze niet bij Dell: wil je ook drie jaar dan komt er 226 euro bij. Verder betaal je meestal erg veel verzendkosen (89 euro).
Da's de pest met Dell; maar 1 jaar garantie.
Wat dat betreft zijn Asus laptops aardig mooiere "budget" systemen omdat je er 2 jaar pick up & return bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• middelburg
matthijst schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:19:
[...]

Da's de pest met Dell; maar 1 jaar garantie.
Wat dat betreft zijn Asus laptops aardig mooiere "budget" systemen omdat je er 2 jaar pick up & return bij krijgt.
Ik volg Dell al enige jaren en wat blijkt aanbiedingen betreffen altijd zaken als gratis printer, geen verzendkosten, dubbel geheugen etc. Ik heb nog nooit een aanbieding gezien waarin gratis een verlengde garantie wordt aangeboden. Kennelijk is dat te onvoordelig voor ze.
En inderdaad Asus biedt wat betreft de 2 jaar garantie een mooie tussenweg, en mijn ervaringen: ze zijn soms nog best coulant ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Laatst online: 21:45
Ik heb nu de Lidl laptop hier voor me staan, de Targa 1577 X2 en moet zeggen dat het beestje goed bevalt!

Laptop is erg snel en Prince of Persia: Warrior Within heeft er zelfs moeite mee, spel draait te snel namelijk :/ (detecteerde 5000Mhz bij de proc :O). Verder draait bijvoorbeeld Brothers in Arms wel super met 8x AF (16 nog niet geprobeerd :P) en alles op High.

Daarnaast voelt de laptop stevig aan en ze hebben het overschot van de batterij heel netjes weggewerkt. De laptop blijft koel, ook onder het gamen en dat is ook heel erg fijn. De TV kaart die meegeleverd wordt is wel een PC-Card insteekkaart en dus niet ingebouwd, dat is wel een klein nadeel, maargoed. De MCE afstandbediening en ontvanger werken goed en zijn leuke gadgets. Er zit ook een DVI > VGA kabel bij die perfect werkt en een hele fijn Logitech muis..

Ik wil alleen nog 1 ding heel erg positiefs kwijt over deze laptop en dat is het scherm. Deze vind ik heerlijk helder en heeft een heel goed contrast in mijn ogen. Ik heb hiervoor een laptop of 5 gehad en deze hadden niet zo'n goed scherm, als deze 'budget' / Targa laptop.

Even nog snel om op te sommen:
Pluspunten:
- Batterij steekt iets uit, maar merk je niets van
- Heel degelijk scherm
- Veel accesoires (waaronder muis, headset en verloopstekkertjes)
- Hele goede prijs / kwaliteit verhouding
- 1.3MP Webcam en Bluetooth 2.0

Minpunten:
- Batterij steekt iets uit, maar merk je niets van
- TV-kaart, wat een PC-card is.
- Driver ondersteuning met frisse Vista installatie is brak
- 10GB gereserveerd voor recovery doeleinden (veel?).

Ik ben er echt blij mee, en mocht iemand deze laptop nog tegenkomen. Ik vind het een aanrader ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202874 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 16:23:
[...]

Ik heb medion op 14 maart jl. bericht, dat de levering aan mij incompleet was/is.

Ik ben benieuwd wanneer nazending plaats vindt.
Vandaag bericht ontvangen van medion, dat nazending zo spoedig mogelijk volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:23

mux

99% efficient!

He, hoe is de batterijtijd van die targa? Ik kan me voorstellen dat een 7700 een stuk minder zuipt dan een 7900gs/gtx als in een dell 9400/xpsm1710 dus hij zal wel een stuk langer meegaan dan 2 uur met gemiddeld werken?

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeromeo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:35

Jeromeo

Let's get loud

Office centre heeft voor de Pasen de Toshiba A100-00N in de aanbieding voor 699,-- excl. (832 incl.):
http://nl.computers.toshi...=125002&toshibaShop=false

Is dat wat voor dat geld?
===

Processor type : Intel® Pentium® Dual-Core Processor T2060
snelheid : 1.6 GHz
Front Side Bus : 533 MHz
2nd level cache : 1 MB

Besturingssysteem Legitieme Microsoft® Windows® Vista™ Home Premium

Systeemgeheugen standaard : 2,048 (1,024 + 1,024) MB
maximale uitbreiding tot : 2,048 MB
technologie : DDR2 RAM (533 MHz)

Harde schijf capaciteit : 200 GB
certificatie : S.M.A.R.T.

DVD Super Multi drive (Dubbellaags) compatibiliteit : CD-ROM, CD-R, CD-RW, DVD-ROM, DVD-R, DVD-R(DL), DVD-RW, DVD+R, DVD+R(DL), DVD+RW, DVD-RAM
maximale snelheid : Lezen: 24x CD-ROM, 8x DVD-ROM/ Schrijven: 24x CD-R, 4x CD-RW, 10x HS CD-RW, 10x US CD-RW, 8x DVD-R, 2x DVD-R (Double Layer), 4x DVD-RW, 8x DVD+R, 2.4x DVD+R (Double Layer), 4x DVD+RW, 5x DVD-RAM
type : DVD Super Multi (Double Layer) drive

Beeldscherm grootte : 15,4 "
type : Toshiba TruBrite® WXGA TFT scherm
interne resolutie : 1.280 x 800

Grafische controller fabrikant : Intel®
type : Mobile Intel® 943GML Express chipset
geheugengrootte : tot 128 MB
geheugentype : UMA
aangesloten bus : 16x PCI Express

Interne video modi resolutie : 1280 x 800
maximaal aantal kleuren : 65.536

Max Externe Video Modes Max Resolutie : 2.048 x 1.536
Max kleuren : 16 miljoen
Max Refresh Rate : 60 Hz

Aansluitingen 1 x DC-in
1 x extern beeldscherm
1 x RJ-11
1 x RJ-45
1 x TV-out (s-video)
1 x i.LINK® (IEEE 1394 / Firewire)
1 x externe microfoon
1 x headphone (stereo)
4 (achterzijde 2, rechterzijde 2) x USB 2.0
1 x 6-in-1 Bridge Media slot (supports SD™ Card, Memory Stick®, Memory Stick Pro™, MultiMedia Card™, xD-Picture Card™, SD™ IO)

Uitbreiding 2 x geheugen slots
type : PC kaart slot voor 1x Type II kaart

Draadloze communicatie Compliancy : Wi-Fi®
Netwerk ondersteuning : 802.11b/g ingebouwd
Draadloze technologie : Wireless LAN

Bedrade communicatie topologie : Ethernet LAN
snelheid : 10/100 Base-TX
topologie : internationaal V.90 modem
snelheid : 56 Kbps data (V.90) en 14.4 Kbps fax

Geluidssysteem ondersteunde audio : 16-bit stereo
speakers : ingebouwde stereo speakers
fabrikant : Toshiba Bass Enhanced Sound System with SRS® TruSurround XT™ System and SRS® WOW

Toetsenbord toetsen : 86
Windows toetsen : 2
Hot Keys : 1
speciale kenmerken : vochtbestendig toetsenbord

Muis type : Touchpad

Batterij technologie : lithium-ion
maximale batterijtijd : tot 2:30 (Mobile Mark™) uur

AC adapter ingangsvoltage : autosensing AC adapter (100/240 V) for worldwide usage

Afmetingen B x D x H : 360 x 267 x 29,8 (voor) / 36,8 (achter) mm
gewicht : 2,72 kg

Garantie 1 jaar pickup & return

Gebundelde hardware AC adapter

Gebundelde software Toshiba Bluetooth™ Monitor
InterVideo® WinDVD™
Toshiba Disc Creator
Toshiba User's Manual
Norton Internet Security™ 2007 (includes free Internet updates for 90 days)
Ulead® DVD MovieWriter® for TOSHIBA
Toshiba Value Added Package
Toshiba Bluetooth™ Stack
Connectivity Doctor
ConfigFree™

Beveiligingseigenschappen systeem wachtwoord beveiliging
wireless LAN schakelaar
slot voor Kensington Cable Lock
BIOS wachtwoord
hoofd geheugen (geschroefd)
harde schijf (via schroef)
toetsenbord vergrendeling

Speciale kenmerken Multimedia Bar with 6 Easy Keys (Internet Browser, Rewind, Play, Stop, Forward, Windows® Media™ Player)
High Definition Audio ondersteuning
vochtbestendig toetsenbord
SM BIOS compliant

Certificering De fabrikant verklaart dat dit product voldoet aan de normen en reguleringen voor het CE logo. Verantwoordelijke voor deze certificatie is Toshiba Europe GmbH, Hammfelddam 8, 41460 Neuss, Duitsland.
CE Mark
DIN GOST
R&TTE
CB report
SASO

Disclaimer: Expressed comments and opinions are strictly my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
De batterijtijd ligt zo ongeveer rond de 2,5u dat ik heb gemerkt. Hierbij moet ik wel vermelden dat ik de helderheid van het scherm op de een na hoogste stand had staan en WLAN aan had staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeromeo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:35

Jeromeo

Let's get loud

Er zit geen mobile processor in. Geeft dat extra herrie van de koeling?
Op de site van Toshiba staat ook een versie met een mobile proc. Maar dan gaat de batterij max. 2 uur mee.

Disclaimer: Expressed comments and opinions are strictly my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117508 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:20:
[...]
Opgehaald en gerepareerd en netjes thuis gebracht zonder kosten! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117508 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 18:12:
[...]

Opgehaald en gerepareerd en netjes thuis gebracht zonder kosten! _/-\o_
Hoeveel tijd ligt er tussen ophalen en (gerapareerd) thuis brengen?

Verder nog bijzonderheden over de 98200 te melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202874 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:17:
[...]

Hoeveel tijd ligt er tussen ophalen en (gerapareerd) thuis brengen?

Verder nog bijzonderheden over de 98200 te melden?
weekje! Niet dat ik zo weet aangezien ik 90% van de tijd achter mijn desktop werk... Ik gebruik mijn laptop momenteel niet zoveel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 22:28

BM

Moderator Spielerij
Iemand die toevallig ervaring heeft met de aanbieding van de Intertoys van aanstaande zaterdag?

*linkje*

Mijn zus overweegt deze te gaan halen. Ik vind het er qua specificaties wel netjes uitzien, en prijs vind ik ook niet heel hoog. Helaas kan ik op internet zeeeer weinig vinden over deze laptop, lijkt een vrij specifiek type te zijn.

In dezelfde prijsklasse vind ik weinig vergelijkbaars, en veel duurder mag het eigenlijk niet worden.

Iemand die hier zijn mening over wil/kan geven?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
BM schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:15:
Iemand die toevallig ervaring heeft met de aanbieding van de Intertoys van aanstaande zaterdag?

*linkje*

Mijn zus overweegt deze te gaan halen. Ik vind het er qua specificaties wel netjes uitzien, en prijs vind ik ook niet heel hoog. Helaas kan ik op internet zeeeer weinig vinden over deze laptop, lijkt een vrij specifiek type te zijn.

In dezelfde prijsklasse vind ik weinig vergelijkbaars, en veel duurder mag het eigenlijk niet worden.

Iemand die hier zijn mening over wil/kan geven?
Als je zoekt in de pricewatch op "1GB", onder laptops, je je er weinig onder de 599,-

- drie Acers, maar die hebben geen TV-out
- Toshiba Satellite A110-167, heeft een Cel-M 430 en 60GB HD, voor 599,-
- Packard Bell MZ35-V-017, Cel-M 410; 1GB; 80GB, voor 629,-
- MSI Megabook M670-043NL, Sempron 3400+; 1GB; 120GB; DVD+/-RW, voor 649,-

De MSI lijkt me trouwens beste keus, aangezien die schijnbaar 2 jaar Pick Up & Return garantie heeft, vs. 1 jaar bij de Intertoys HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuwe Mediamarktfolder (zelf de paginanummers verhogen!) met notebooks vanaf 500 euro. Die goedkoopste heeft Celeron M, XP(!) en 512MB. Als dat 1x512 is, is dat mooi uit te breiden; als het 2x256 is niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miranon
Anoniem: 787 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 21:50:
Nieuwe Mediamarktfolder (zelf de paginanummers verhogen!) met notebooks vanaf 500 euro. Die goedkoopste heeft Celeron M, XP(!) en 512MB. Als dat 1x512 is, is dat mooi uit te breiden; als het 2x256 is niet.
Die heeft alleen maar 1 SODIMM-slot, max ram is 1GB.
http://h10010.www1.hp.com...97-12434478-12922872.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63975

De MyCom heeft nu een soortgelijke Intertoys laptop, maar dan met een Turion64 processor ipv Sempron processor.

Compaq Presario V6221
AMD Athlon64 MK-36 (Turion?)
Vista Home Basic
1GB DDR2 (2x512)
80GB hdd
GeForce Go 6150
8x Double Layer DVD+-Rewriter
15,4TFT BrightView
54Mbps WLAN
10/100 LAN
2x USB2

Voor EUR 699,00

Merk ik dat verschil echt? tussen de Turion64 en de Sempron? rechtvaardigd de Turion64 de extra 100 euro?

ik neem twee laptops,
1 wordt gebruikt voor internet + email (moeder)
de tweede wordt gebruikt voor wardriving, internet, troubleshoooting bij kennissen en Wolfenstein Enemy Territory (voor eigen gebruik)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 63975 op 05-04-2007 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63975 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:39:
De MyCom heeft nu een soortgelijke Intertoys laptop, maar dan met een Turion64 processor ipv Sempron processor.

Compaq Presario V6221
AMD Athlon64 MK-36 (Turion?)
Vista Home Basic
1GB DDR2 (2x512)
80GB hdd
GeForce Go 6150
8x Double Layer DVD+-Rewriter
15,4TFT BrightView
54Mbps WLAN
10/100 LAN
2x USB2

Voor EUR 699,00

Merk ik dat verschil echt? tussen de Turion64 en de Sempron? rechtvaardigd de Turion64 de extra 100 euro?

ik neem twee laptops,
1 wordt gebruikt voor internet + email (moeder)
de tweede wordt gebruikt voor wardriving, internet, troubleshoooting bij kennissen en Wolfenstein Enemy Territory (voor eigen gebruik)
Ik vraag me eerder af of die videokaart Wolfenstein ET wel aankan.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

meen je dat nou? WolET is zo oud als wat, dat kaartje doet toch wel OpenGL?

voor hetzelfde geld mooier speelgoed gevonden:

Dynabyte

Acer Aspire 5103WLMi
Merk ACER
Inclusief diverse software
Processor AMD Turion™ 64 X2 Processor TL52 1.6 GHz
Geheugen 1024 MB (2x 512 MB)
Kaartlezer ja
Harddisk 120 GB 5400 rpm
CD-/DVD-Rewriter Super Multi DVD Double Layer
Geluidskaart onboard
Videokaart 128 MB shared ATI Mobility Radeon X1100
Modem ja
Gewicht 2,8 kg
Draadloze netwerkkaart ja
Beeldscherm 15.4" CrystalBrite breedbeeld
Netwerkkaart ja
Aantal Accucellen 6
Besturingssysteem Windows Vista Home Premium
Garantie 12 Mnd garantie, haal&breng service aan huis, 6 mnd op accu/batterij

699 incl btw via internet

Nou lijkt Acer mij wel een stuk brakker dan Compaq, dus extra garantie + acc damage wat bij compaq 260 euris kost. ff kijken waarzo goedkoop voor Acer

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 63975 op 06-04-2007 03:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Laatst online: 15:41
ET is idd makkelijk te draaien. Mijn GF 2 is toch echt veel trager :). Verder speelde iemand met een budget (lees SiS GFX) notebook al SOF (zelfde engine). Maar wil je niet wat meer gaming performance voor de toekomst (Lees Enemy Territory: Quake Wars)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GremliN-Online schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 10:14:
ET is idd makkelijk te draaien. Mijn GF 2 is toch echt veel trager :). Verder speelde iemand met een budget (lees SiS GFX) notebook al SOF (zelfde engine). Maar wil je niet wat meer gaming performance voor de toekomst (Lees Enemy Territory: Quake Wars)?
Heb zonet die Dynabyte laptop besteld, denk dat een X300 sterker is dan een GeForce Go 6150

bovendien een Turion 64 X2, Vista Home Premium en een webcam e.d. voor 100 euro meer.

nog even zoeken voor goedkope extra garantie.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 63975 op 06-04-2007 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
X300 is een dedicated kaart terwijl de Go 6150 geen dedicated kaart is. Overigens heeft de X300 (dacht ik) geen SM3.0, wat weer snelheidsverlies geeft. Overigens is de Ati X1100 ook niet veel beter want dat is ook geen dedicated kaart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138488

Even een update, bij internetvoordeel.nl zijn nu veel meer laptops te koop. De 14 inch medion Centrino van een half jaar terug is er weer, nu voor 499,- en nog een paar leuke opruimers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Probleem is de betaling: creditcard of ideal. Geen rembours of girobetaalkaart, of afhalen in de winkel mogelijk. Vooral afhalen plus betalen lijkt mij een mooie oplossing. Daar zijn het toch winkels voor!!!

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 787 op 10-04-2007 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
Wat een *$##$% ding is die Medion MD 8822..
Kreeg al vaak een blauw scherm als ik online media aan het bekijken was.
Vandaag het ding maar eens op mijn bureau gezet om er eens normaal mee te werken.
Heb denk ik al 25 blauwe schermen gezien, bv alleen al door het kopieren van data van externe schijf naar de hd, of het branden van dvd's...
Uiteraard verdwijnt het blauwe scherm te snel om uberhaubt te kunnen lezen wat er nou eigenlijk mis gaat...
Gek word ik van dat ding !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:14
macmouse schreef op woensdag 11 april 2007 @ 21:23:
Vandaag het ding maar eens op mijn bureau gezet om er eens normaal mee te werken.
Heb denk ik al 25 blauwe schermen gezien, bv alleen al door het kopieren van data van externe schijf naar de hd, of het branden van dvd's...
Uiteraard verdwijnt het blauwe scherm te snel om uberhaubt te kunnen lezen wat er nou eigenlijk mis gaat...
Of je belt met de klantenvervice, waarschijnlijk hardware probleem. Hier nergens last van, systeem loopt perfect 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25206

macmouse schreef op woensdag 11 april 2007 @ 21:23:
gooi er eens een memtest over (http://www.memtest86.com/ ISO branden op cd, dan vanaf booten) klinkt namelijk als brak geheugen!
update anders ook even je VGA driver (Nvidia Forceware, zie tweakers.net drivers gebeuren!) want de standaard vista driver is crap en veroorzaakte op mijn PC alleen maar BSOD's!

snuffel ook eens even in de logboeken, die staat vast vol met googlebare fout meldingen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 25206 op 12-04-2007 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
Memtest is klaar, geen errors gevonden.
De logboeken maar eens doorspitten dan !

[ Voor 78% gewijzigd door macmouse op 12-04-2007 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216360

Problemen met opnemen van analoge video beelden bij de Aldi Medion 8822 mbv composite ingang aan voorzijde? Kan kloppen! Mij lukte het ook niet. Veel uitgetest en uiteindelijk Medion helpdesk gebeld; rappe monteur heeft er een nieuwe TV kaart ingezet en 't zaakje werkte gelijk goed; die TV kaart is net een ander type maar wel met dezelfde eigenschappen.

Overigens schijnt de TV kaart wél DVB-T te ondersteunen volgens Medion helpdesk; Nero geeft ook een input keuze aan (analoog of DVB-T) alleen moet je er een DVB-T antenne aan hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Laatst online: 07-05 15:29
Leuke laptop aanbieding?

http://www.ioffer.nl/prod...&subcatid=&productid=2297

Xxodd dual Core T2060 met 1024MB en 120GB voor 699,95 euro. En dat inclusief Vista (Basic helaas) en 2 jaar pickup & return garantie!

Zelfde aanbieding trouwens ook op 1dayfly.nl:

http://www.1dayfly.nl/

Maar daar kun je ook kiezen voor Windows XP :P

[ Voor 99% gewijzigd door mvdklip op 29-04-2007 07:37 . Reden: Aanbieding niet meer geldig op 1dayfly.nl, maar wel op ioffer.nl! ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202574

Ik heb die op http://www.1dayfly.nl gekocht, ziet er goed uit !
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.