PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
ik ben er trouwens achter.
Het lijkt erop dat de k800i soms niet genoeg belicht waardoor je noise krijgt.
maak je een foto in pikkedonker heb je 0 noise. doe je het in de zon, ook nergens last van.
Doe je het gewoon in een huiskamer met daglicht + een ander licht krijg je verdomme noise!
Maargoed hier eentje van buiten met handmatige instellingen (om te kijken of ik daar ook noise had)
stukken beter dacht ik zo!
Eigenlijk valt het nog best mee met de ruis in het beeld, de flitser compenseert al een hoop maar ook deze is in verhouding klein en dus mag je daar geen wonderen van verwachten.
Ik heb er veel bewondering voor hoe goed de foto's nog zijn, ook de vertekening in de hoeken is minimaal, een schilderij wordt geen visglas achtig ding maar is gewoon recht
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Vandaag ook een bezoekje gehad van de postbode, nu heb ik alle actie artikelen ontvangen (binnen 2 weken) de 512mb kaart en de mediacenter MMV200.Rudyyy schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 12:30:
[...]
Precies, ben benieuwd of hier een oplossing voor is.
De MMV200 luistert bij mij wel naar mijn K800i, wel moet ik mijn mobiel steeds opnieuw daarvoor aanmelden....
Er is al zoiets voor Nokia'salmar schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 23:15:
Weet iemand iets van een voip prgramma voor de k800i dat je via bluetooth via je computer gratis naar andere voip phones kunt bellen? Bespaart veel belminute thuis...

Ik denk wel dat SE nog gaat volgen, misschien eerst op Symbian en later j2me ....
Verwijderd
ja ik weet dat focus soms lang werkt. ligt bij sommige er misschien ook aan dat ik de timer heb gebruikt:)Shiver23 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 14:37:
Zo bedoel je: Link
Meeste foto's moet je langer focussen. Zeker in een wat donkere omgeving kan dat ff duren.
ene ja dat de foto's niet op de volledige grootte zijn, is omdat ik ze gedown scaled heb voor me website.... als je te grote foto's erop zet is het toch niet duidelijk zichtbaar en de laadtijd van je site wordt langer..
Ow dat is me dan nooit opgevallen. Vanuit Disc2Phone zelf werkt het bij mij echt niet.Speedy-Andre schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 01:55:
[...]
Dan heb je het niet echt goed onderzocht![]()
Ik krijg 2 'disken' erbij in XP, phone memory en de memorystick
Disc2phone herkent ze ook en je kan kiezen welke je wil gebruiken.
Geen commentaar
De mmv-200 ( die dus NOG niet werkt met de k800i.)

Hond van de bure:
http://www.pichotel.com/pic/2959npqGN/67452.jpg
Nog een keer de hond maar dan vanuit het raam, vond het wel leuk dat hij zat te wachten
http://www.pichotel.com/pic/2959npqGN/67453.jpg
Ons dorp Wirdum:
http://www.pichotel.com/pic/2959npqGN/62119.jpg
Franeker
http://www.pichotel.com/pic/2959npqGN/68761.jpg
Valt toch niks tegen die foto's? Je moet alleen ff prutsen met de instellingen, zo kan je mooie foto's krijgen.
Dat mag hier wel denk ik omdat ie voorlopig het meeste met de K800 wordt gebruikt dankzij Kpn.RonaldM schreef op zondag 24 september 2006 @ 12:04:
Om een offtopic melding te voorkomen, kan ik vragen over het Bluetooth Media Center MMV-200 hier kwijt of moet daar een nieuw topic voor komen?
Als er een stortvloed van vragen over komt kan er altijd nog een nieuw topic komen
Dat zal dan wel een hele klacht-topic wordenSpeedy-Andre schreef op zondag 24 september 2006 @ 12:19:
[...]
Dat mag hier wel denk ik omdat ie voorlopig het meeste met de K800 wordt gebruikt dankzij Kpn.
Als er een stortvloed van vragen over komt kan er altijd nog een nieuw topic komen
Verwijderd
der is maar een firmware uit dus jah dat schiet ook niet opSpeedy-Andre schreef op zondag 24 september 2006 @ 12:31:
Misschien is het handig om te kijken met welke K800 firmware(s) hij niet werkt, dan weten we of het daar aan ligt
Verwijderd
die eerste foto van die hond is mooi gemaakt. heel helder.Rudyyy schreef op zondag 24 september 2006 @ 12:16:
hier nog een paar zelfgemaakte foto's met de k800i: (3mp, sommige geresized)
De mmv-200 ( die dus NOG niet werkt met de k800i.)
[afbeelding]
Hond van de bure:
http://www.pichotel.com/pic/2959npqGN/67452.jpg
Nog een keer de hond maar dan vanuit het raam, vond het wel leuk dat hij zat te wachten
http://www.pichotel.com/pic/2959npqGN/67453.jpg
Ons dorp Wirdum:
http://www.pichotel.com/pic/2959npqGN/62119.jpg
Franeker
http://www.pichotel.com/pic/2959npqGN/68761.jpg
Valt toch niks tegen die foto's? Je moet alleen ff prutsen met de instellingen, zo kan je mooie foto's krijgen.
Kan je mss je instellingen doorgeven van die foto?
bedankt.
NOg steeds geen update
Ik ken er 2, de R1CB001 en de R1CF001 die in mijn toestel zitVerwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 12:38:
[...]
der is maar een firmware uit dus jah dat schiet ook niet opnog steeds geen update
Verwijderd
waar heb je die vandaan dan. ? denk dat ik het wel weet. maar daar moet je acount kopen of nietSpeedy-Andre schreef op zondag 24 september 2006 @ 13:29:
[...]
Ik ken er 2, de R1CB001 en de R1CF001 die in mijn toestel zit
Verwijderd
euh nee die R1CF001 is die firmware van t-moboileVerwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 13:31:
[...]
waar heb je die vandaan dan. ? denk dat ik het wel weet. maar daar moet je acount kopen of niet

Is de video kwaliteit daarop vooruit gegaan?Speedy-Andre schreef op zondag 24 september 2006 @ 13:29:
[...]
Ik ken er 2, de R1CB001 en de R1CF001 die in mijn toestel zit
Verwijderd
Wie kan dit bevestigen .de nieuwe firmware op seus verkrijgbaar volgens:
http://www.se-world.info/firmwares.php?phone=62
Verwijderd
Met de Makro functie, alles standaard behalve scherpte van de foto : Fijn, en natuurlijk de camera zo stil mogelijk houden.Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 12:56:
[...]
die eerste foto van die hond is mooi gemaakt. heel helder.
Kan je mss je instellingen doorgeven van die foto?
bedankt.
NOg steeds geen update.
Verwijderd
Ik hoop dat dr wel wat meer dingen veranderd zijn dan alleen wat daar staat.Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 13:43:
dat kan best.sommige providers geven je gewoon een unbranded toestel.
Wie kan dit bevestigen .de nieuwe firmware op seus verkrijgbaar volgens:
http://www.se-world.info/firmwares.php?phone=62
Kun je zeggen hoe je dit precies gedaan hebt? Dus welke stappen je gedaan hebt op MMV-200 en K800i.RonaldM schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 22:31:
[...]De MMV200 luistert bij mij wel naar mijn K800i, wel moet ik mijn mobiel steeds opnieuw daarvoor aanmelden....
Ik ga er vanuit dat er geen firmware verschil is omdat iedereen de telefoon via KPN/Hi heeft icm met media center.
Wie is t-moboile nou weerVerwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 13:40:
[...]
euh nee die R1CF001 is die firmware van t-moboile.
R1CF001 is een 'generic' firmware die t-mobile toevallig ook gebruikt.
Ik heb geen last van 'piepjes' bij het zenderzoeken, verder is er niets verbeterd.
moet ik ook hebben. op inet overal niet op voorraad though....Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 17:01:
zojuist even een 1gig memory stick gehaalt bij de dixons voor 59 euro:)
Hier nog een aantal foto's. Weer zonder noise.
Iemand nog een idee voor binnenfoto's van een groep of iets. ik kreeg namelijk zeer bedroevende foto's zoals deze hieronder...
Ik denk dat dat laatste niet goed zal gaan lukken, ze staan tever weg om de flits te gebruiken. De enige manier voor de camera/telefoon om dan nog een goede foto te maken is door een lange sluitertijd te gebruiken en moet je de telefoon goed stil houden (en het onderwerp natuurlijk ook niet bewegen).Mischa_NL schreef op zondag 24 september 2006 @ 17:10:Iemand nog een idee voor binnenfoto's van een groep of iets. ik kreeg namelijk zeer bedroevende foto's zoals deze hieronder...
[afbeelding]
Maar je zou schermer portret oid kunenn proberen.
Verwijderd
weet niet of dit al is gevraagd maar kon het zo snel niet vinden in dit topic!
grtz.
Verwijderd
ja ik heb msn op me foon maar dat doe ik via me pc. verbinding maken en hop klaar .Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 17:20:
Hallo! ik had een vraagje, heeft iemand al msn op zijn mobiel? Via HI.nl staat dat het alleen op i-mode phones kan dus dat heb ik ff gechecked en het werkt op mijn oude NEC mobiel. Echter praat ook met iemand uit denenmarken die chat vanaf zijn sony ericsson met msn erop.
weet niet of dit al is gevraagd maar kon het zo snel niet vinden in dit topic!
grtz.
Verwijderd
en hoe doe je dat dan precies? Software, links etc?Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 17:24:
[...]
ja ik heb msn op me foon maar dat doe ik via me pc. verbinding maken en hop klaar .
Verwijderd
http://home.versatel.nl/s...rnetten_met_je_mobiel.htmVerwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 17:26:
[...]
en hoe doe je dat dan precies? Software, links etc?
en wat je op je foon moet instaleren is UltraiM
Verwijderd
Voor msn op je mobiel (dus niet via je pc) zijn er twee mogelijkheden:
eMSN
eBuddy
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Verwijderd
dat betekent profiel vergadering volgens mijrenskoenraadt schreef op zondag 24 september 2006 @ 17:56:
Heeft iemand enig idee wat die 2 poppetjes boven in t scherm te betekenen hebben? En nee, het is niet My Friends dat aanstaat ofso...
Kennis van me heeft bij een kpn mobiel plus abbo ook een k800i met firmware R1CF001...Speedy-Andre schreef op zondag 24 september 2006 @ 15:17:
[...]
Wie is t-moboile nou weer![]()
R1CF001 is een 'generic' firmware die t-mobile toevallig ook gebruikt.
Ik heb geen last van 'piepjes' bij het zenderzoeken, verder is er niets verbeterd.
Kan je ze ook via bluetooth net zoals via bluetooth internetten, msnen??Laguna schreef op zondag 24 september 2006 @ 17:55:
Hmm ja dat mag ook wel eens opgenomen worden in de OP.
Voor msn op je mobiel (dus niet via je pc) zijn er twee mogelijkheden:
eMSN
eBuddy
Bij UltraIM krijg ik deze foutmelding: Unable to connect MSN server. Make sure you are using internet connection over GPRS instead of WAP or MMS. Connection ErrorCode=-200.
Bij Nimbuzz krijg ik deze foutmelding: Geen connectie! Er kon geen connectie gemaakt worden met onze server. Je kan hier info over krijgen op onze Help website of je kan opnieuw proberen connectie te maken. (Dit heb ik al meerdere keren gedaan, zonder resultaat
ThnQ!
Verwijderd
Kijk is of je internet instellingen goed staan. Misschien heb je een mms profiel bij internet staan of zo iets. en anders kan je altijd proberen om nieuwe gegevens naar je toe te laten sturen van t-mobile. Vast wel op hun site te vindenrenskoenraadt schreef op zondag 24 september 2006 @ 19:46:
Heeft iemand enige ervaring met het aan de praat krijgen van instant messengers als Nimbuzz en of UltraIM? Ik gebruik Web'N'Walk van T-mobile, maar wanneer ik wil connecten bij een van de instant messengers geeft hij aan de er een verbindingsfout is, terwijl ik wel gewoon op internet kan...
Bij UltraIM krijg ik deze foutmelding: Unable to connect MSN server. Make sure you are using internet connection over GPRS instead of WAP or MMS. Connection ErrorCode=-200.
Bij Nimbuzz krijg ik deze foutmelding: Geen connectie! Er kon geen connectie gemaakt worden met onze server. Je kan hier info over krijgen op onze Help website of je kan opnieuw proberen connectie te maken. (Dit heb ik al meerdere keren gedaan, zonder resultaat)
ThnQ!
Verwijderd
"Geen nieuwe update beschikbaar"

Heb trouwens een mailtje naar T-mobile gestuurd over hun branding. Ik wil een "normale" K800i, met de optie "Mijn Vrienden" bij het berichten menu.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2006 21:07 ]
Ik heb bij de MMV-200 Bluetooth aangezet, vervolgens mijn K800i op laten zoeken. Ook heb ik gelijk de java applet naar mijn toestel verzonden, en die werkte zoals aangegeven in de gebruiksaanwijzing van de MMV-200. Waar het bij mij misgaat is als ik eerst de afstandsbediening gebruik, dan een foto verstuur. De afstandsbediening werkt dan niet meer....bartbh schreef op zondag 24 september 2006 @ 14:19:
[...]
Kun je zeggen hoe je dit precies gedaan hebt? Dus welke stappen je gedaan hebt op MMV-200 en K800i.
Ik ga er vanuit dat er geen firmware verschil is omdat iedereen de telefoon via KPN/Hi heeft icm met media center.
Ik heb vanmorgen de geïntegreerde Bluetooth afstandsbediening gevonden, die werkt niet. Ik krijg steeds de melding op de K800i dat ik de verbinding moet controleren van de MMV-200
Verwijderd
Nog wat dingen:Do I need to add my Bluetooth™ equipped device every time I restart the Media Center?
Not if you use the same Bluetooth™ equipped device and the Media Center hasn't been disconnected from power.
If the Media Center is disconnected from power all personal settings will be lost.
Terug naar bovenTerug naar boven
How to add a device to the Media Center?
1. Make sure that the Bluetooth™ device is turned on and set to visible.
2. Access the Bluetooth settings menu in the Media Center
3. Select the type of device you want to add and start a search for available devices
4. Select you device from the list. A passcode is displayed
5. Enter the passcode on the Bluetooth™ device.
Your Bluetooth™ device is now added and memorized by the Media Center.
The added device and all personal settings that are made will be saved as long as the Media Center remains connected to power
Hoeveel toestellen kunnen tegelijk worden toegevoegd aan het Media Center?
Slechts één toestel tegelijk kan worden toegevoegd.
Heb ik een wachtwoord nodig om mijn met Bluetooth™ uitgerust toestel toe te voegen?
Ja.
Tijdens de procedure om een met Bluetooth™ uitgerust toestel toe te voegen, verschijnt een wachtwoord op het scherm; voer deze code in op het Bluetooth™-toestel.
Vanaf welke telefoons kan ik het Media Center vanop afstand bedienen?
Bluetooth™ enabled mobiele telefoons van Sony Ericsson en andere Bluetooth™ enabled mobiele telefoons die JAVA JSR-82 ondersteunen
Hoe bedien ik het Media Center met mijn mobiele telefoon?
De telefoon moet worden toegevoegd aan het Media Center en de afstandsbediening moet worden geactiveerd.
Om te weten hoe je de telefoon gebruikt voor alle functies, lees de gebruikershandleiding van het Media Center of lees de handleiding in het Media Center, die te vinden is onder het Helpmenu.
Enkele tips om van start te gaan:
Om naar boven, naar beneden, rechts of links te navigeren: Gebruik de joystick of de toetsen 2, 8, 6 of 4
Om een menu te selecteren of erin te gaan: Druk op de joystick of toets 5
Om terug te keren naar het hoofdmenu: Druk op 0
is bleutooth op beide apparaten ingeschakeld (vast wel)
staat bleutooth ook op zichtbaar voor andere...
Als de afstandsbediening niet werkt... probeer eens de afstandsbedieningsapplicatie die je kan downloaden van de media center naar je telefoon (dacht blz 88 van handleiding)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2006 22:14 . Reden: Leesbaarder maken ]
Verwijderd
oke ik hoor wel wat voor Antw je der op gehad hebt. wat is het verschil dan tussen branded en normaal. ??Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 21:03:
@Tsjabbie, Ik heb firmware R1CB001 en dat is een T-mobile branded toestel, bij de updateservice krijg ik:
"Geen nieuwe update beschikbaar"
Heb trouwens een mailtje naar T-mobile gestuurd over hun branding. Ik wil een "normale" K800i, met de optie "Mijn Vrienden" bij het berichten menu.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2006 22:55 ]
Het verschil is alles paars of alles normaal, incl. de lelijke stikker over het Cyber-shot labelVerwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 22:35:
[...]
oke ik hoor wel wat voor Antw je der op gehad hebt. wat is het verschil dan tussen branded en normaal. ??( het verschil is zeker de software. of niet )

Op mijn Kpn ding is Mijn vrienden

Verwijderd
Verwijderd
Branded is dat ze de software hebben aangepast, b.v. web en walk, en opstart en afsluit logo's van T-mobile.
Je hebt dus een ander telefoon menu dan org. SE.
Bij T-mobile branding is de "playNow" vervangen door radio, ook hebben ze de msn optie "mijn vrienden", eruit gehaald.
De software (en instellingen) v/h toestel is aan de provider aangepast, bij Orange is het nog veel erger trouwens.
Hier zie je het unbranded menu van een k800i.
Dit is mijn T-mobile menu
Ik houd je op de hoogte!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2006 23:20 ]
K800i foto's | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
De originele kun je hier bekijken.
Paar opmerkingen: de foto van de woonkamer (was compleet donker) heb ik met flits genomen. Zelf portret was even een test maar aardig gelukt
Verwijderd
Ik heb voor de buiten foto's eigenlijk alleen Fine gebruikt en de rest auto, zelfde geldt voor portretten. Alleen voor de foto's waar je de waterlellies ziet (ook bij spinnen en andere macro foto's) heb ik Macro gebruikt. Vind zelf dat de waterlellies erg goed gelukt zijn.Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 08:46:
@ graham. Welke instellingen heb je gebruikt voor de buitenfoto's weet je dat nog? ze zijn erg goed gelukt. En welke instellingen heb je gebruikt voor het portret? of heb je alles op auto staan.
[ Voor 0% gewijzigd door Graham op 25-09-2006 10:27 . Reden: typo ]
Goed punt maar daar had ik al een blik geworpen, ik heb nu een e-mail gestuurd naar SonyEricsson met de volgende punten:Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 22:05: ik heb zo'n media center niet, maar op de site van SE zag ik dit staan... misschien hebben jullie er wat aan. [...]
Nog wat dingen:
is bleutooth op beide apparaten ingeschakeld (vast wel)
staat bleutooth ook op zichtbaar voor andere...
Als de afstandsbediening niet werkt... probeer eens de afstandsbedieningsapplicatie die je kan downloaden van de media center naar je telefoon (dacht blz 88 van handleiding)
1:
Het lukt mij niet om met de geïntegreerde Bluetooth afstandsbediening van SonyEricsson K800i contact te maken met de Media Center MMV-200. Ik selecteer op mijn telefoon de optie MediaPlayer, vervolgens wordt de MMV-200 gevonden maar vervolgens krijg ik op de telefoon de melding: "Bleutooth verbinding is mislukt. Controleer BT instell. op ander app.:BT aan, app. zichtbaar, App. binnen bereik."
2:
De afstandsbedieningsoftware die de MMV-200 verzonden heeft naar mijn toestel werkt wel. Het probleen daarbij is alleen dat, als ik met het zelfde toestel ook een foto ga versturen, vervolgens de afstandsbedieningsfunctie niet meer werkt. Ik moet dat alle bestanden sluiten, de MMV-200 uit/aan zetten en dan vervolgens de aanmeldprocedure doorlopen.
Moet je dan ook via dat programmatje UltraIM activeren of is alleen Opera mini voldoende?Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 17:29:
[...]
http://home.versatel.nl/s...rnetten_met_je_mobiel.htm
en wat je op je foon moet instaleren is UltraiM
Verwijderd
Als je dat progie op start dan moet je ff je UltraiM aan klikken in dat rijtje. en dan verbinding maken. dat werkt bij mij Prima.ik heb nu gewoon emsn geinstaleerd. voor je mobiel dan heb je geen Trial versie meer .Rudyyy schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:51:
[...]
Moet je dan ook via dat programmatje UltraIM activeren of is alleen Opera mini voldoende?
nadeel is wel dat je 1 gesprek per keer kan doen, dat is bij UltraiM niet zoVerwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:00:
[...]
Als je dat progie op start dan moet je ff je UltraiM aan klikken in dat rijtje. en dan verbinding maken. dat werkt bij mij Prima.ik heb nu gewoon emsn geinstaleerd. voor je mobiel dan heb je geen Trial versie meer .
Volgens mij werkt deze afstandsbediening sowieso niet. Deze afstandsbedieningen zijn bedoelt voor een computer (met powerpoint) dus niet al bediening voor de MMV-200.RonaldM schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:40:
[...]
Goed punt maar daar had ik al een blik geworpen, ik heb nu een e-mail gestuurd naar SonyEricsson met de volgende punten:
1:
Het lukt mij niet om met de geïntegreerde Bluetooth afstandsbediening van SonyEricsson K800i contact te maken met de Media Center MMV-200. Ik selecteer op mijn telefoon de optie MediaPlayer, vervolgens wordt de MMV-200 gevonden maar vervolgens krijg ik op de telefoon de melding: "Bleutooth verbinding is mislukt. Controleer BT instell. op ander app.:BT aan, app. zichtbaar, App. binnen bereik."
Wat ik moet doen om het te laten werken2:
De afstandsbedieningsoftware die de MMV-200 verzonden heeft naar mijn toestel werkt wel. Het probleen daarbij is alleen dat, als ik met het zelfde toestel ook een foto ga versturen, vervolgens de afstandsbedieningsfunctie niet meer werkt. Ik moet dat alle bestanden sluiten, de MMV-200 uit/aan zetten en dan vervolgens de aanmeldprocedure doorlopen.
-aplicatie opstarten op mobiel en ja antwoorden op die vraag
-dan via de MMV-200 de bluetooth verbinding maken
En dan kan ik de K800 als afstandsbediening gebruiken.
Verwijderd
ja dat is waar. maar je kan toch niet zo snel type op je FoonRudyyy schreef op maandag 25 september 2006 @ 15:20:
[...]
nadeel is wel dat je 1 gesprek per keer kan doen, dat is bij UltraiM niet zo
Verwijderd
Ik volg ook eerlijk gezegd dit topic nog maar weinig, omdat er veel vragen worden gesteld waarop antwoord was gegeven of makkelijk in de TS / documentatie gevonden had kunnen worden.Robbie T schreef op maandag 25 september 2006 @ 01:23:
Ik volg dit topic nu al vanaf het begin en het valt mij op dat er een hoop vragen worden gesteld waarop het antwoord allang is gegeven. Kunnen deze mensen niet gewoon een keer de zoekfunctie gebruiken? Of is het evt. een idee om de antwoorden op deze vragen in de startpost te zetten?
Ook kun je de tijd instellen waneer je de updates wil. Ik heb hem inmiddels aan staan met updates per dag.Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:23:
ik lees ook allemaal dingen over RSS-feed, weet iemand wat dat is
Tierelier
Verwijderd
welke update ??JorisdeKloris schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 08:08:
[...]
Ook kun je de tijd instellen waneer je de updates wil. Ik heb hem inmiddels aan staan met updates per dag.
Eén woord: GoogleVerwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:23:
ik lees ook allemaal dingen over RSS-feed, weet iemand wat dat is
[ Voor 21% gewijzigd door Rio op 26-09-2006 14:04 ]
Ik geloof je niet. Volgens mij zijn de foto's van internet afgehaaldGraham schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 14:14:
[...]
Memory ook sinds vandaag binnen
Memory Stick Micro 1GB [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Mandrake466 op 26-09-2006 14:25 ]
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Verwijderd
snap niet waarom je het niet gelooftMandrake schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 14:25:
[...]
Ik geloof je niet. Volgens mij zijn de foto's van internet afgehaald
Ach ik verveelde meVerwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 14:33:
[...]
snap niet waarom je het niet gelooftja je ken foto's maken of niet
[ Voor 8% gewijzigd door Graham op 26-09-2006 14:35 ]
Ik maak nu nog gebruik van een SPV c500 met WM5 waarbij dit uitstekend gaat maar ben op zoek naar een andere telefoon..
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
contactpersonen gaat iig als een trein! Van de rest weet ik het niet, want dat gebruik ik niet.Speedfight schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 16:39:
Weet iemand of dit toestel nog een beetje goed te syncen is met outlook: mail/afspraken/contactpersonen?
Ik maak nu nog gebruik van een SPV c500 met WM5 waarbij dit uitstekend gaat maar ben op zoek naar een andere telefoon..
Verwijderd
Ja zo'n stomme adapter heb ik ook. Poging 18: heeft iemand al een Mini naar Duo adapter gezien? Ik niet namelijk en heb zwaar behoefte hieraan!Graham schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 14:14:
[...]
Die post is ook al lang beantwoordZie hier
Memory ook sinds vandaag binnen
Memory Stick Micro 1GB [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik blijf hopen.....
PSN: Shiver23
PSN: TDBtje
Verwijderd
dan zal je wel niet voor die datum besteld hebben. was een actieTDB schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 20:28:
Ik heb hem binnen !! Leuk pakketje inclusief voucher voor "het gratis geheugensteuntje", echter ik zie geen voucher voor de bluetooth media center
Ik heb hem 11 september besteld, volgens mij liep de aanbieding nog.Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 20:35:
[...]
dan zal je wel niet voor die datum besteld hebben. was een actie
Je krijgt bij Hi achteraf een voucher toegezonden voor het bestellen van de/het Media Center MMV-200, die moet je dan weer met een copie van je aankoopbon en contract terug sturen. Of je kan de voucher downloaden van www.kpn.comTDB schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 20:28:
Ik heb hem binnen !! Leuk pakketje inclusief voucher voor "het gratis geheugensteuntje", echter ik zie geen voucher voor de bluetooth media center
Denk aan de kleine lettertjes: "Dit aanbod geldt voor Sony Ericsson K800i Cyber-shot™ phones in combinatie met een 2-jarig Hi of KPN abonnement, die zijn aangekocht in de periode van 21 augustus t/m 15 oktober 2006. Bestelbonnen kunnen tot 30 oktober 2006 worden ingezonden. "
he-le-maal top !! Bedankt !RonaldM schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 20:48:
[...]
Je krijgt bij Hi achteraf een voucher toegezonden voor het bestellen van de/het Media Center MMV-200, die moet je dan weer met een copie van je aankoopbon en contract terug sturen. Of je kan de voucher downloaden van www.kpn.com![]()
Denk aan de kleine lettertjes: "Dit aanbod geldt voor Sony Ericsson K800i Cyber-shot™ phones in combinatie met een 2-jarig Hi of KPN abonnement, die zijn aangekocht in de periode van 21 augustus t/m 15 oktober 2006. Bestelbonnen kunnen tot 30 oktober 2006 worden ingezonden. "
Verwijderd
Zie de kleine lettertjes: alleen combinatie met een 2-jarig Hi of KPN abonnement, ook voor het kaartje die zit alleen in de verpakking van de KPN/Hi versie.Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 21:48:
Zijn de acties voor het mediacentre en het geheugenkaartje alleen bij hi geldig? Ik heb hem namelijk ook sinds vorige week (van vodafone online winkel), maar ik heb geen voucher voor een mediacentre of geheugenkaartje gehad.
[ Voor 6% gewijzigd door RonaldM op 26-09-2006 22:27 ]
Verwijderd
Hoe kan het dan dat als ik op het wereldbolletje druk, de telefoon toch verbinding maakt?
Het het nog niet geprobeerd te reproduceren, maar dat is op zich makkelijk te doen. Iemand anders al hetzelfde ervaren?!
Verwijderd
edit: Stereo portable handsfree HPM-70, ben erachter hoe die heet, nu hem nog ZONDER oordopjes vinden..
[ Voor 21% gewijzigd door rudyman85 op 27-09-2006 12:02 ]
Ik heb dit net geprobeerd en nergens last van.TenshiNL schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:23:
Een snelle search leverde geen resultaten op, dus bij deze de vraag of iemand al last heeft gehad van de wekker/SMS bug? In het kort: wekker zetten voor een bepaalde tijd, SMS ontvangen voor die tijd (maar niet lezen), wekker af laten gaan, toestel reageert niet op toetsenbord en er moet gewacht worden totdat de wekker vanzelf (na 2 minuten ong.) uitgaat.
Het het nog niet geprobeerd te reproduceren, maar dat is op zich makkelijk te doen. Iemand anders al hetzelfde ervaren?!
Verwijderd
ik heb hem al voor je gevondenRudyyy schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:46:
iemand een goed tussenstukje gevonden om je je eigen oordopjes te gebruiken?ik heb gister dat tussenstukje van de k750i geprobeerd, doet het prima ! maar kan dat tussenstukje nergens op internet vinden
edit: Stereo portable handsfree HPM-70, ben erachter hoe die heet, nu hem nog ZONDER oordopjes vinden..
[ Voor 165% gewijzigd door ElBarto op 27-09-2006 15:28 ]
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Ik volg de discussie op het forum van esato.com over de firmware/EROM update en als ik daar lees dat hij beschikbaar is ga ik het pas proberen.Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:15:
zojuist weer geporbeert te updaten, maar hij staat er nog steeds niet op.
Verwijderd
Ik moet hem dan uit en aanzetten om hem weer normaal over te laten gaan. Lastig, want zo mis ik soms telefoontjes. Kennen jullie dit probleem? En is er wellicht een oplossing voor?
Verwijderd
Als je kijkt bij: menu - instellingen - profielen - Normaal, kies optie meer, kies bekijk en bewerk---
(staan daar alle standen wel goed? b.v. volume, stil op uit etc???)
anders kies je i.p.v. bekijk en bewerk, de optie: Profiel Resetten.
Nu zou die het weer moeten doen op een "normale" manier!
Verwijderd
Als ik dat in het menu bekijk staat alles zoals het hoort, dus volume op 8, niet op stil etc. Maar toch geen beltoon. Alleen de telefoon aan en uitzetten lijkt te werken. Heb nu wel een reset van de telefoon geprobeerd. Ben benieuwd of het nu over is.Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:44:
@kleine_beer.
Als je kijkt bij: menu - instellingen - profielen - Normaal, kies optie meer, kies bekijk en bewerk---
(staan daar alle standen wel goed? b.v. volume, stil op uit etc???)
anders kies je i.p.v. bekijk en bewerk, de optie: Profiel Resetten.
Nu zou die het weer moeten doen op een "normale" manier!
Dit topic is gesloten.