![]() ![]() | ||||||
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ||||
![]() | ||||||
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ||||
![]() | ||||||
![]() | Afmetingen: • 106 x 47 x 18 mm Gewicht: • 115 gram • 89,7 cm3 Kleuren: • Velvet Black Display: • 262.144 kleuren • 240x320 pixels, QVGA • 2,0" TFT, 18 bit Intern geheugen: • 64MB Extern geheugen: • Uitbreidbaar tot maximaal 2GB/4GB. • MemoryStick Micro (M2) ondersteuning Camera: • Foto resolutie: 2048 x 1536 pixels (3.2 MP) • Auto Focus • Image en video stabilisator • Speciale anti-rode ogen flitsinstelling • BestPic™ • Ingebouwde Xenon flitser • Video resolutie: 176x144 (QCIF) en SubQCIF (128 x 96) • 16x Digitale Zoom Accu: • 900 mAh Li-Polymer accu • Standbytijd tot 350 uur • Spreektijd tot 7 uur Verbindingen: • GSM 900 MHz/1800 MHz/1900 MHz • GPRS (General Packet Radio Service) • CSD (Circuit Switched Data, ook bekend als GSM-data) • UMTS (alleen K800) • EDGE (alleen K790) • HSCSD (High Speed Circuit Switched Data, bestaat niet in Nederland) • Bluetooth 2.0* protocol class 2 • Infrarood Interface (Maximaal 115,200 bps) • USB interface (Massive Storage Device) Messaging: • SMS • EMS • MMS • Ruimte voor totaal 200 berichten • Predictive text input (T9) • E-mail, meerdere accounts Audio/Video: • Polyfoon geluid (72 kanaals) • MP3 ringtones • MP3 speler • FM Radio, 20 voorkeur zenders, RDS (Radio Data System) Media formaten ondersteuning: • Video: MPG4, 3GPP™, SDP en H.263 Profile 0 Level 10 • Audio: AMR, MIDI (General MIDI 1, SP-MIDI), E-Melody, I-Melody, AMR-NB, MP3, MP4, 3GP, M4A, WAVE, RHZ, XMF en AAC • Afbeeldingen: JPEG, GIF87, GIF89A, PNG, SVG, WBMP en BMP Java™ ondersteuning: • CLDC 1.1 (JSR 139) • MIDP 2.0 (JSR 118) • Wireless Messaging API (JSR 120) • Mobile Media API (JSR 135) • Java™ Technology for the Wireless Industry (JSR 185) • Java™ API for Bluetooth (JSR 82) • PDA Optional Packages for J2ME™ Platform (JSR 75) Overige: • MusicDJ™, Advanced Ringtone Composer • VideoDJ™ • PhotoDJ™ • Mijn vrienden (Wireless Village) • SyncML • WAP 2.0 • Flight mode ![]() | ![]() | ||||
![]() | ||||||
![]() | De SonyEricsson K800 is op 3 verschillende manieren met de PC te verbinden. Door middel van een datakabel, een infrarood verbinding of door middel van een Bluetooth verbinding. Om een Bluetooth (BT) verbinding tot stand te brengen heb je natuurlijk een PC/laptop nodig die ook uitgerust is met BT. Sommige laptops hebben al BT, maar daarentegen heb ik nog nooit een PC gezien met geïntergreerde BT interface. Dus dan zal je een BT USB dongle moeten kopen. Persoonlijk raad ik een 'Class 1' BT dongle aan omdat de dongle opzich een bereik heeft van 100 meter. Helaas heeft de SonyEricsson een 'class 2' BT chip, dus die 100 meter zal je niet kunnen halen met een verbinding tussen je PC en je SonyEricsson. Maar in de toekomst zullen er wel degelijk GSM's met een 'class 1' BT chip uitkomen zoals de SonyEricsson Z1010. En op zo'n moment heb je dan misschien meer profeit van je 'class 1' BT dongle. Tevens is het uit ervaringen van meerdere gebruikers van verschillende Bluetooth dongles gebleken dat de 'class 2' Bluetooth dongles bijna nooit de 10 meter halen, maar slechts een meter of 6. De 'class 1' Bluetooth dongles redden de 10 meter wel, omdat ze gewoon meer zendkracht hebben dan die van 10 meter. Tevens is het misschien wel interessant om te gaan kijken naar een Bluetooth 2.0 USB dongle. De K800 werkt namelijk tegenwoordig ook alweer met Bluetooth 2.0, en daarbij heb je nog meer opties beschikbaar, namelijk meerdere verbindingen tegelijk. Ook de doorvoersnelheid is een stuk hoger als in de oudere versies. Zodra de meegeleverde BT USB dongle software of een algemene BT software zoals BlueSoleil geinstalleerd is (dit is niet nodig bij Windows XP SP2. die heeft namelijk al een 'native' Bluetooth driver standaard in XP zitten) kan je de BT USB dongle in de USB poort pluggen en opzoek gaan naar je SonyEricsson K800. Zodra je PC de telefoon gevonden heeft, moet je een beveiligde verbinding tot stand brengen door middel van in beide apparaten de zelfde 4-cijferige pincode in te voeren. Als de telefoon en de PC 'gepaired' zijn, kan je de verbinding tot stand brengen. Bij deze is je telefoon draadloos aan je PC gekoppeld. De andere manier is je SonyEricsson verbinden via de meegeleverde datakabel. Het voordeel tov Bluetooth is dat het stukken sneller is. Het gebruik van de datakabel is dus handig bij het overzetten van muziek of foto's. ![]() | ![]() | ||||
![]() | ||||||
![]() | Momenteel zijn er nog niet veel programma's speciaal voor de SonyEricsson K800 te vinden. Natuurlijk kan je wel van de door SonyEricsson bijgeleverde software gebruik maken. SonyEricsson levert bij de telefoon het volgende programma: ![]() Dit is een compleet pakket van alle software die je vroeger apart kon downloaden. Hierin zitten dus alle mogelijk applicaties die SonyEricsson voor de telefoon heeft ontwikkeld. Met deze programma's kan je het maximale uit je K800 halen. Sony Ericsson File Manager Hiermee kan je browsen door je bestanden die op je telefoon staan, bestanden organiseren, beheren. En alles makkelijk kopiëren van je PC naar je telefoon of andersom. Sony Ericsson Image Editor Hiermee kan je van foto's en plaatjes het formaat wijzigen, inzoomen en roteren, zodat de plaatjes het juiste formaat hebben dat hij goed op je telefoon past. Ook het aanpassen van het contrast, kleuren en helderheid is mogelijk. Sony Ericsson MMS Home Studio Hiermee kan je op je PC voorgeprogrammeerde MMS berichten kan maken, die te kopiëren naar je telefoon, en op een later tijdstip naar iemand anders te MMS-en. Sony Ericsson Mobile Networking Wizard Bied je de mogelijkheid om een 'Dail-up' netwerk te maken tussen je telefoon en je PC/laptop, en zodoende je PC/laptop aan het internet te verbinden. Je telefoon dus eigenlijk al een externe modem te laten fungeren. Sony Ericsson Sync Station Programma voor het synchroniseren van je afspraken en je telefoonboek met Microsoft Outlook™ • SonyEricsson Theme Creator 2.52 Aangezien de SonyEricsson K800 beschikt over de mogelijkheid om je telefoon te versieren met thema's, zou het natuurlijk erg leuk zijn om die thema's zelf te kunnen maken. Daarvoor kan je gebruik maken van de door SonyEricsson ontwikkelde Theme Creator: ![]() • Disc2Phone: Met Disc2Phone kan je heel gemakkelijk je muziek vanaf je pc of vanaf een audio-cd aan een overdrachtlijst toevoegen en daarna naar je telefoon verzenden. Disc2Phone zet de muziek automatisch in de MP3 map van de telefoon. ![]() klik voor de volledige versie • FloAt's Mobile Agent: FloAt's Mobile Agent is een heel mooi programma wat eigenlijk iedereen met een SonyEricsson op zijn computer zou moeten hebben staan. Met FloAt's Mobile Agent (FMA) kan je eigenlijk alles wat je met bovenstaande software ook kan. Misschien niet alles, maar wel heel veel. Met dit programma kan je je adresboek, SMS-berichten, profielen, beltonen, thema's, afbeeldingen en nog meer zaken bijhouden, back-uppen en bewerken. Een mooie quote van de FMA site: Van hun site kan je momenteel de nieuwste versie downloaden: ![]() Klik voor de 1024x768 versie Het schijnt het geval te zijn dat het connecten via Bluetooth met FMA niet het makkelijkste gedeelte is. Meerdere mensen hebben in vorige draadjes van andere SE telefoons aan de bel getrokken voor hulp. MarcoC heeft een duidelijk 'walkthrough' gemaakt om elke willekeurige SonyEricsson via Bluetooth goed verbonden, dus werkend te krijgen met FMA. Als je de stappen die hier beschreven staan rustig opvolg, dan kan het eigenlijk niet mis gaan. Apart topic speciaal voor FloAt's Mobile Agent: FloAt's Mobile Agent • SonyEricsson Bluetooth HID Remote Control 1.20 Het is tevens mogelijk om met je K800 als BT afstandsbediening te gebruiken. De SonyEricsson K800 beschikt namelijk over een geïntegreerde Bluetooth afstandsbediening. Dit werkt via het Bluetooth profiel HID (Human Interface Device) Hiermee kan je verschillende programma's op je computer met je telefoon besturen, zoals je Desktop, Microsoft Powerpoint, PowerDVD etc. Met behulp van SonyEricsson's eigen HID Profile generator kan je zelf HID profielen aanmaken, om zelf de telefoon te leren wat hij moet doorgeven aan de PC als jij een bepaalde knop indruk. Zodra je een HID profiel gemaakt heb, zet je die over naar de map overig van je telefoon. Daarvandaan kan je je HID profiel installeren. Daarna ga je naar: Entertainment -> Externe besturing. Daar moet je dan het profiel kunnen selecteren. ![]() ![]() Aangezien er nogal wat problemen schijnen te zijn met het installeren van HID-profielen heb ik een 'walkthrough' gemaakt waar duidelijk staat beschreven hoe je je computer via Bluetooth kan besturen. • MyPhoneExplorer MyPhoneExplorer is een alternatief voor FMA. Met dit programma kan je je SonyEricsson mobiele telefoon eenvoudig beheren. Features: • Adressbook • Organizer • SMS - Verzenden, Ontvangen • Databrowser • Mobiele telefoonklok synchroniseren met atoomklok • en veel meer zoals: De status van het geheugen ophalen, De profielen instellen... Je kan tevens ook een wachtwoord instellen zodat iemand anders niet in het programma kan komen om zo door je mobiel te snuffelen. MyPhoneExplorer is freeware en is dus gratis. Op de website FJ Software Development kan je de nieuwste versie downloaden. ![]() Klik voor de volledige resolutie • Via Bluetooth internetten met je telefoon - Opera Mini Als je op de WC zit en je móet even weten hoe het weer is in China op dat moment of je ligt in bed en je wilt nog even het laatste nieuws (waar je de hele dag nog niet aan toe bent gekomen) en de laatste posts op Gathering of Tweakers lezen kan dat. Als je verbinding maakt met het internet via WAP/GPRS is het éérste 'probleem' de hoge GPRS-kosten. Als er in de buurt van de WC of je bed een computer met bluetooth staat kán je ook heel simpel internetten via de Broadband verbinding van je pc. Om dit te kunnen doen moet je de SonyEricsson Device Explorer (SE J2ME SDK) op je pc installeren en een internet browser op je telefoon installeren. De meest recente en uitgebreidste browser is Opera Mini. Met deze browser kan je ook heel simpel internetten via GPRS. Een leuke quote van Opera Mini:
![]() ![]() ![]() Klik voor de volledige resolutie Voor een korte maar krachtige uitleg over het instellen van SE J2ME en opera mini: Zie hier of zie hier. • Software voor op je SonyEricsson: Het is mogelijk om programma's en spelletjes op je telefoon te zetten omdat de K800 ondersteuning bied voor Java. Veel van die software is gratis verkrijgbaar op het internet. Voor andere Java software dien je weer wel te betalen. Mede door het niet kunnen controleren van de herkomst en de wijze van verspreiding heeft de 'crew' van PSSG de volgende policy gemaakt betreffende het posten en be-discuseren van de software: [quote]Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. • Ringtones zijn niet toegestaan, ongeacht het bestandsformaat, de lengte of de kwaliteit. Een uitzondering hierop geldt als de gebruiker aantoont dat de rechthebbende toestemming verleent tot het op deze wijze verspreiden van de ringtone. De gebruiker dient dit gelijktijdig met het posten van de ringtone in de post zelf aan te geven. • MP4-video's en video's in soortgelijke formaten mogen alleen worden gepost als de gebruiker kan aangeven dat de rechthebbende toestemming verleent tot het op deze wijze verspreiden van de video. • Java-midlets, Symbian-applicaties en programma's in soortgelijke formaten mogen alleen worden gepost als de gebruiker kan aangeven dat de rechthebbende toestemming verleent tot het op deze wijze verspreiden van de applicatie. Verder geldt: neem in geval van twijfel altijd vooraf contact op met een PSGG-moderator. * Anoniem: 145909 Overtreding van de hierboven vermelde policy kan een officiële waarschuwing tot gevolg hebben. ![]() | ![]() | ||||
![]() | ||||||
![]() | • SonyEricsson Update Service: ![]() SonyEricsson heeft voor de K800 een unieke Update Service. SonyEricsson heeft sinds de P900 voor heel veel nieuwe toestellen een gratis Online Update Service beschikbaar gemaakt, zodat het mogelijk is om je reeds gekochte telefoon met de meest recente firmware te voorzien. Omdat er vele problemen zijn ondervonden met het online updaten heeft Sony Ericsson ipv een Online Update Service in december 2005 een programma gelanceerd die op de computer geïnstalleerd kan worden. Dit is om zo de firmware van de telefoon gemakkelijker te kunnen updaten. Het updaten neemt ongeveer 20 minuten in beslag, waarbij je dus 20 minuten niks met de telefoon kunt en mag doen. Het updaten van de firmware werkt trouwens alleen via de bijgeleverde USB kabel en de CDS-60 ![]() Laatste firmware K800: R1CB001: • Eerste firmware Bovenste is de nieuwste Klik hier voor een volledige Firmware Overview van de K790/K800. • Problemen met je software? vastlopers? Mensen die problemen hebben met hun SonyEricsson betreffende de software, kunnen natuurlijk terecht bij de persoon, of het bedrijf waar ze hun SonyEricsson hebben gekocht. Daarvoor hanteert SonyEricsson namelijk een 2-jarige garantie. Tevens is het mogelijk om naar één van de over Nederland verspreide SonyEricsson Service Points (SESP) te gaan. die kunnen namelijk legaal een firmware upgrade doen zodat het software probleem opgelost moet zijn. Alle SonyEricsson Service Points kunnen hier gevonden worden. Het legaal laten flashen van je SonyEricsson is meestal gratis, alhoewel elke SESP dat voor zichzelf mag bepalen. Uit ervaringen van andere Tweakers schijnt het zo te zijn dat je met bonnetje binnen het jaar geheel gratis je SonyEricsson kan laten flashen. Geen bonnetje? Of buiten de garantie? Dan kost het je € 15.00. Het laten flashen van je telefoon zal ongeveer 10 minuten duren (wachttijd niet inbegrepen). ![]() | ![]() | ||||
![]() | ||||||
![]() | Hieronder vind je hoge resolutie foto's van de K800. Op de website van SonyEricsson staan de orginele persfoto's in nóg hogere resolutie (+/- 4000x4000). ![]() | ![]() | ||||
![]() | ||||||
![]() | ![]() ![]() ![]() • Handleiding die betrekking hebben tot het volledig instellen van je SonyEricsson: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En kijk hier voor nog meer handleidingen om zo goed mogelijk gebruik te kunnen maken van je K800. • Overige officiële links: ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ||||
![]() | ||||||
![]() | ![]() • SonyEricsson gerelateerde GoT topics: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ||||
![]() | ||||||
![]() | • Achter je accu, op de witte sticker in de telefoon zie je een code (4e regeltje boven de streepjescode), bijvoorbeeld 03W21. Dan heb je dus een week 21 versie. • Door de volgende code in standby modus in te voeren kom je in het service menu code: ( < of > bedien je doormiddel van de joystick).
• Met deze code kom je in het netwerk-lock menu code: (< of > bedien je doormiddel van de joystick).
• Door in standby "#" lang ingedrukt te houden, gaat de telefoon op het profiel stil. • Door onder het bellen "C" lang ingedrukt te houden, schakelt de telefoon de microfoon uit waardoor de ontvanger niets meer kan horen. • Door in standby "+" of "-" in te drukken kan men de Telefoonstatus bekijken. • In de camera modus: - druk "1" om Foto/Videoformaat aan te passen - druk "4" om Close-up in te schakelen - druk "7" om Image stabilisator in te schakelen - druk "*" om te switchen tussen Rode ogen reductie, flitser uit of automatisch - druk "3" en "6" om te zoomen - druk "0" om een overzicht te krijgen van deze snelkoppelingen • In de Mediaplayer / Radio: - Langgedrukt "+" is vorig nummer / zender - Langgedrukt "-" is volgend nummer / zender • Om het shuttergeluid van de camera te dempen / verwijderen: - Houd je vinger op het speakertje van je telefoon - Bel een (gratis) nummer (bijv. je voicemail) en maak onder het bellen een foto • Om gegevens als cameramodel, gebruikte softwareversie, sluitertijd, flitsmodus, ISO-snelheid etc. van een gemaakte foto te bekijken: Kopieër/verplaats gemaakte foto naar de computer via communicatiemogelijkheden -> rechtermuisklik op Gemaakte_foto.jpg -> Eigenschappen -> Samenvatting. ![]() | ![]() | ||||
![]() | ||||||
![]() | • Waar kan ik het goedkoopst een losse K800 kopen of een abbonement i.c.m. een K800 afsluiten? • Wie weet er een goede site waar ik heel goedkoop een MemoryStick Micro voor mijn telefoon kan kopen? • Als ik een foto maak dan hoor ik een irritant geluidje. Iemand enig idee hoe ik die kan uitschakelen? • Hoe kom ik in het service menu waar ik de versie van de software van mijn telefoon kan zien? Voor overige vragen, opmerkingen, aanmerkingen, problemen en/of ideëen; post je vraag hieronder en ik en alle andere tweakers zullen je graag helpen met het beantwoorden van je vraag. Voor opmerkingen, toevoegingen, typo-reports ed. mbt de startpost kan je het beste een berichtje in m'n mailbox dumpen óf een DM sturen. ![]() | ![]() | ||||
![]() |
Welkom in Deeltje 4!
Updates Startpost:
Mededelingen:
• Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt dat je niets, dan is gathering of tweakers wellicht niet het juiste forum voor jou. Fora waar je wellicht wel terecht kunt zijn www.beginnersweb.nl, forum.fok.nl of andere computerfora.
• Wat we duidelijk niet op prijs stellen: Waar vind/koop/huur/whatever ik [iets] vragen. Tweakers.net Vraag en Aanbod, de pricewatch, De Gouden Gids en andere sites zijn daarvoor. Discuseren over abonementen hoort in dít forum dus niet thuis.
• Als je een probleem hebt, is het de bedoeling dat je pas je vraag / probleem naar voren brengt op het moment dat je er zelf niet meer uit komt maar het wel eerst zelf geprobeerd hebt. Kijk altijd eerst of jouw vraag niet in de startpost is beantwoord. Als dat niet het geval is; zoek met de Search of het probleem / je vraag niet eerder gepost is. Als een vraag al gesteld is, of hij is makkelijk zelf op te lossen of te vinden, dan is het niet de bedoeling dat deze hier gepost wordt.
Bovenstaande mededelingen wil ik nog steeds even onder de aandacht brengen. Dit omdat er in het vorige deeltje nog steeds erg vaak over abbo's geleuterd werd!
Ook in dit nieuwe deeltje verwacht ik dat er iets meer toegevoegde waarde gepost kan worden ipv de 'vragen-naar-de-bekende-weg'-vraagjes
Ook in dit nieuwe deeltje verwacht ik dat er iets meer toegevoegde waarde gepost kan worden ipv de 'vragen-naar-de-bekende-weg'-vraagjes
Anoniem: 163185
In deel 3 vroeg ik hetzelfde, maar heb nog geen antwoord gehad. En ik zie dat we met deel 4 begonnen zijn, dus ik herhaal mijn vraag even. De vraag ging over internetten met je telefoon via je thuis netwerk (Ik kopieer wel even mijn post)
Ik ben er ook achter gekomen hoe ik zeker ben dat ik niet via gprs internet (wat dus nog wel gebeurde) ik moest even bij bleutooth (op me tel ) bij bleutooth internet een account aanmaken met nix erin.
Trouwens kent iemand een online messenger die via dat opera mini browsertje werkt?
Hoe werkt dat PAN mijn stickie ondersteund dat ook.Speedy-Andre schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:02:
[...]
Een simpeler methode is gebruik maken van PAN (personal area network) en mijn bluetooth stick ondersteunt dat
Ik ben er ook achter gekomen hoe ik zeker ben dat ik niet via gprs internet (wat dus nog wel gebeurde) ik moest even bij bleutooth (op me tel ) bij bleutooth internet een account aanmaken met nix erin.
Trouwens kent iemand een online messenger die via dat opera mini browsertje werkt?
Ik wacht nog steeds op iemand die weet hoe het shutter geluid is uit te schakelen...het moet ergens in de configuratie terug te vinden zijn. Maar ik vind het zelf te link om daarmee te gaan kloten
Ik hoop dat er snel een nieuwe firmware komt waarin de laatst-gebeld/laatst-ontvangen bug is opgelost. Dit is echt erg vervelend...
Dit is te vinden in deel 3...moet je ff zoeken..robvanpraat schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 10:36:
Ik wacht nog steeds op iemand die weet hoe het shutter geluid is uit te schakelen...het moet ergens in de configuratie terug te vinden zijn. Maar ik vind het zelf te link om daarmee te gaan kloten
En weet er misschien iemand waar ik in Nederland een kabel van telefoon naar jackplug kan vinden ? Er stond er een op ebay maar die's zo opeens weg =S
Edit: Hmmm, hij staat weer op ebay, toch maar eens ff bestellen
Edit: Hmmm, hij staat weer op ebay, toch maar eens ff bestellen
[ Voor 19% gewijzigd door TomBergman op 30-08-2006 11:44 ]
Hmm ik zal ff op zoek gaan @ Saban..
Of je leest even de OP, onder tips en trucs bijvoorbeeld...robvanpraat schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 10:36:
[ Voor 39% gewijzigd door Rio op 30-08-2006 15:56 . Reden: Verkeerde user gequote, my bad. Sorry LEXUS! ]
Hmm wat apart dat Image Editor niet eens instellingen heeft ofzo, misschien kun je ergens instellen hoeveel pixels dat rooie vierkantje word zodat hij een groter deel neemt ?Anoniem: 187234 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:52:
Weet iemand al hoe je met Image Editor de afbeelding over het hele scherm krijgt??
Klopt het dat je video alleen .3gp kunt opnemen en niet in MP4 zoals bij de 750?
<Zinloze tekst hier>
Anoniem: 142444
Hallo
ik zou volgende week van plan zijn deze foon te kopen maar ik had nog een vraagje over de internetknop
kan je deze een andere functie toeschrijven?
Dank u bij voorbaat
ik zou volgende week van plan zijn deze foon te kopen maar ik had nog een vraagje over de internetknop
kan je deze een andere functie toeschrijven?
Dank u bij voorbaat
gek genoeg: als ik de telefoon op stil zet is er ook geen shuttergeluid... dit kan niet normaal zijn omdat japanse phones de afspraak hebben geluid te maken maar ik heb dus mazzel.robvanpraat schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 10:36:
motorola cd920 - Nokia 6210 - SE T610 - K750 - K800 - N95 - N96
Anoniem: 186379
Als ik het programma My Phone Explorer wil verbinden met de SE K800i geeft hij de volgende foutmelding:
"Telefoon kan niet worden geindentificeerd"
wat kan hier de oorzaak van zijn? en wat moet ik doen om dit te voorkomen om toch gewoon met MPE te kunnen gaan werken?
"Telefoon kan niet worden geindentificeerd"
wat kan hier de oorzaak van zijn? en wat moet ik doen om dit te voorkomen om toch gewoon met MPE te kunnen gaan werken?
Tinux, leuk zo'n nieuwe startpost en natuurlijk bedankt dat jij de moeite neemt om er een te maken alleen maak je je er nu wel makkelijk vanaf; hij is hetzelfde als de voorgaande startpost terwijl het juist de bedoeling is om hierin alle nieuw vergaarde kennis te zetten.
Daarnaast staat er weer die vervelende verwijzing naar synchronisatie van de K750 in, slordig.
Een echt mooie nieuwe startpost maakt het lezen van de voorgaande bijna overbodig. Zoveel nieuwe info staat ook niet in omdat iedereen blijft eikelen over zijn abo en het Hi perikel maar ok.
Is er dus iemand die zich aanbied alle nieuwe info bij elkaar te sprokkelen en dan een nieuwe startpost te maken, dus met oa een lijstje met bekende bugs etc.
Succes
Daarnaast staat er weer die vervelende verwijzing naar synchronisatie van de K750 in, slordig.
Een echt mooie nieuwe startpost maakt het lezen van de voorgaande bijna overbodig. Zoveel nieuwe info staat ook niet in omdat iedereen blijft eikelen over zijn abo en het Hi perikel maar ok.
Is er dus iemand die zich aanbied alle nieuwe info bij elkaar te sprokkelen en dan een nieuwe startpost te maken, dus met oa een lijstje met bekende bugs etc.
Succes
motorola cd920 - Nokia 6210 - SE T610 - K750 - K800 - N95 - N96
Ik zie nergens hoe ik dit op kan lossen. Bij firmware staat maar 1 versie dus ik neem aan dat er geen nieuwere is... Dat je je telefoon kan laten updaten heb ik gelezen, maar aangezien er maar 1 versie beschikbaar is vraag ik me af wat ik daar mee op schiet...Rio schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 12:02:
[...]
Of je leest even de OP, onder tips en trucs bijvoorbeeld...
In plaats van zo'n botte opmerking zou je ook wat vriendelijker kunnen zijn... Deze post heeft zo ook weinig zin vind je niet?
Anoniem: 106149
Die van mij is echt onwijs zacht dat ik hem alleen binnen hoor. Buiten valt ie compleet weg door omgevingsgeluidbullish schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:35:
[...]
gek genoeg: als ik de telefoon op stil zet is er ook geen shuttergeluid... dit kan niet normaal zijn omdat japanse phones de afspraak hebben geluid te maken maar ik heb dus mazzel.
Uit de OP onder Tips en Trucs:Lexus! schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:51:
[...]
Ik zie nergens hoe ik dit op kan lossen. Bij firmware staat maar 1 versie dus ik neem aan dat er geen nieuwere is... Dat je je telefoon kan laten updaten heb ik gelezen, maar aangezien er maar 1 versie beschikbaar is vraag ik me af wat ik daar mee op schiet...
In plaats van zo'n botte opmerking zou je ook wat vriendelijker kunnen zijn... Deze post heeft zo ook weinig zin vind je niet?
Verder, uit de mededelingen:• Om het shuttergeluid van de camera te dempen / verwijderen:
- Houd je vinger op het speakertje van je telefoon
- Bel een (gratis) nummer (bijv. je voicemail) en maak onder het bellen een foto
Zo moeilijk is het allemaal niet heur. Tip 1 is altijd: lees de OP.Als je een probleem hebt, is het de bedoeling dat je pas je vraag / probleem naar voren brengt op het moment dat je er zelf niet meer uit komt maar het wel eerst zelf geprobeerd hebt. Kijk altijd eerst of jouw vraag niet in de startpost is beantwoord. Als dat niet het geval is; zoek met de Search of het probleem / je vraag niet eerder gepost is. Als een vraag al gesteld is, of hij is makkelijk zelf op te lossen of te vinden, dan is het niet de bedoeling dat deze hier gepost wordt.
Als jij nou voortaan iets minder vaak de OP leest, maar iets beter de reacties, dan hoef je de volgende keer niet zo te reageren...Rio schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 14:34:
[...]
Uit de OP onder Tips en Trucs:
[...]
Verder, uit de mededelingen:
[...]
Zo moeilijk is het allemaal niet heur. Tip 1 is altijd: lees de OP.

Ik heb het over een bug, jij over de sluitertijd van de camera...Lexus! schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:33:
Ik hoop dat er snel een nieuwe firmware komt waarin de laatst-gebeld/laatst-ontvangen bug is opgelost. Dit is echt erg vervelend...
Zou je denken. Helaas zijn er mensen die niet kunnen lezen, ik noem een Rio...Rio schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 14:34:
Zo moeilijk is het allemaal niet heur. Tip 1 is altijd: lees de OP.
Het is robvanpraat die het heeft over het uitzetten van dat shuttergeluid (wat er overigens inzit wegens privacyschendingen zoals het sneaky fotograferen van dames in kleedhokjes). Lexus! heeft het over heel wat anders (een bug over laats gebeld/ontvangen waarbij het misschien ook wel zo handig is van Lexus! om eens wat meer over die bug te vertellen dan alleen "een bug"
Lees eerst eens een keer op wie je reageert vooraleer je een flamewar gaat starten
Aangezien een zoektocht op Linux in de voorgaande delen niets opleverde...:
in hoeverre valt deze telefoon te synchroniseren met Linux programmatuur zoals gpilot i.c.m. Evolution ?
Met SyncML zou je verwachten dat het goed zou moeten gaan maar is dat in de praktijk ook echt zo?
[ Voor 16% gewijzigd door ppl op 30-08-2006 14:53 ]
Het is al vaker langsgekomen, ik heb last van het volgende. Wanneer ik iemand bel, of wanneer ik gebeld wordt, slaat hij random de gegevens wel en niet op. De lijst inkomende/uitgaande gesprekken is dus niet volledig.
Anoniem: 179588
waar vindt ik een directe snelkoppeling voor flight mode?die vind ik niet alleen wel de optie by oipstarten inschakelen
Anoniem: 125609
Bij instellingen, kijk daar even en dan moet je hem kunnen vinden
En Rio, eerst eens even kijken.
en dan nog iets: die tip/truc om het shuttergeluid uit te zetten werkt niet eens, anders zou het waarschijnlijk niet eens meer gevraagd hebben dus let gewoon even op wat je zegt.
en dan nog iets: die tip/truc om het shuttergeluid uit te zetten werkt niet eens, anders zou het waarschijnlijk niet eens meer gevraagd hebben dus let gewoon even op wat je zegt.
My bad, heb idd de verkeerde user gequote, betreffende post is aangepast inmiddels! Al mijn opmerkingen waren dus ook aan het adres van rvpraat gericht. Sorry Lexus!
Ik wil overigens de aantijging dat ik de OP niet lees graag wel even van tafel vegen.
Ik wil overigens de aantijging dat ik de OP niet lees graag wel even van tafel vegen.
Idd, ik wil geen shuttergeluidppl schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 14:47:
[...]
...
Het is robvanpraat die het heeft over het uitzetten van dat shuttergeluid (wat er overigens inzit wegens privacyschendingen zoals het sneaky fotograferen van dames in kleedhokjes)....
@Rio: Ik lees de OP uiteraar ook. Maar daar staat niet het antwoord in wat ik zoek. Dus om mij ervan te beschuldigen dat ik de OP niet lees, slaat nergens op. Maar vooruit, iedereen maakt fouten
edit: is er eigenlijk al iemand die weet hoeveel smsjes je kunt opslaan? Ik heb reeds 141 smsjes gezonden in de afgelopen 2.5 week en die staan er allemaal nog steeds in zonder melding. En dan heb ik het nog niet eens over m'n inbox gehad
[ Voor 26% gewijzigd door rob1985 op 30-08-2006 16:13 ]
Zoals in de OP staat onder de noemer "overige vragen": "Als ik een foto maak dan hoor ik een irritant geluidje. Iemand enig idee hoe ik die kan uitschakelen?". Het staat er dus welrobvanpraat schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:59:
Idd, ik wil geen shuttergeluidHet is niet de bedoeling om in kleedhokjes foto's te gaan maken e.d. Maar in de collegezaal kan het wel eens handig zijn. Er zijn altijd mensen die je telefoon even willen zien en dan maken ze nogal snel een foto en dat kun je op zich wel horen. Het is ook geen noodzaak, maar het is handig in bepaalde gevallen. Maar het is uiteraard wel goed en logisch dat het geluid er niet al te makkelijk af te halen om misbruik te voorkomen.
@Rio: Ik lees de OP uiteraar ook. Maar daar staat niet het antwoord in wat ik zoek. Dus om mij ervan te beschuldigen dat ik de OP niet lees, slaat nergens op. Maar vooruit, iedereen maakt fouten
Ik snap overigens ook wel waarom je dat geluid eraf wil hebben. Er zijn zat mensen die leuk op dat whiteboard staan te schrijven of de sheets op de overhead projector er door jagen dat je daar niet tegen aan kunt schrijven. In die gevallen is een camera juist een uitkomst maar daar zit weer dat vervelende klik geluidje op. Let wel dat het in sommige landen wetgeving is dat dit klikje op een telefoon moet zitten (of het ook verplicht is om aan te hebben staan is vers 2) vanwege het feit dat er een paar perverts zijn geweest die er dus misbruik van hebben gemaakt en de dames in de kleedhokjes stonden te kieken. Om die reden hebben telefoon fabrikanten die klik er dus inzitten waarbij een aantal er zo ver in gaan dat je die klik dus niet uit kunt zetten. Zo te zien aan de OP kan het bij dit type telefoon dus wel. Je vinger op de speaker houden is wel aardig maar dat klik geluid gaat door merg en been in zo'n collegezaal, daar redt je het niet mee helaas.
Bellen naar een nummer (bij voorkeur een gratis nummer
) kun je gewoon foto's maken zonder enig geluid. Voicemail zou een optie kunnen zijn. Zoals ook vertelt in de OP.
De shutter sound zou wel zoals bij de K750/W800 etc in the settings zitten waar je niet bij kunt komen via de normale menus. Waarschijnlijk komt er wel een ondersteuning van de FAR manager voor de K800, zodat je ook het shutter sound kan "wegtweaken" net als bij mijn K750
De shutter sound zou wel zoals bij de K750/W800 etc in the settings zitten waar je niet bij kunt komen via de normale menus. Waarschijnlijk komt er wel een ondersteuning van de FAR manager voor de K800, zodat je ook het shutter sound kan "wegtweaken" net als bij mijn K750
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Dat het shuttergeluid niet uit te zetten is / de vraag of tie uit te zetten is / de meededeling dat ie irritant is is nu ongeveer 20x langs gekomen.
- Er is goed mee te leven; het shuttersoundje is heel zacht (tov de K750)
- Als Darkmen het script voor CID49 toestellen (waaronder: de nieuwere K750's/W800's, K800) af heeft (wat nog wel even kan duren aangezien het veel werk is. Hij heeft alle gegevens die nodig zijn wel maar het hij heeft niet veel tijd naar zijn zeggen.) zal dat door mij of iemand anders hier wel gepost worden.
Er om 'zeuren' lijkt mij dus topic-vervuiling (onoverzichtelijk)
Btw. ik ben 2 weken op vakantie geweest en heb de laatste 20 pagina's van deel 3 achterelkaar 'doorgelezen': 0,0 aan interessante info. Geeft niet maar dat is wel het gevolg dat mensen geen zin hebben om alles te lezen en daardoor de vraag voor de x maalste keer te stellen.
- Er is goed mee te leven; het shuttersoundje is heel zacht (tov de K750)
- Als Darkmen het script voor CID49 toestellen (waaronder: de nieuwere K750's/W800's, K800) af heeft (wat nog wel even kan duren aangezien het veel werk is. Hij heeft alle gegevens die nodig zijn wel maar het hij heeft niet veel tijd naar zijn zeggen.) zal dat door mij of iemand anders hier wel gepost worden.
Er om 'zeuren' lijkt mij dus topic-vervuiling (onoverzichtelijk)
Btw. ik ben 2 weken op vakantie geweest en heb de laatste 20 pagina's van deel 3 achterelkaar 'doorgelezen': 0,0 aan interessante info. Geeft niet maar dat is wel het gevolg dat mensen geen zin hebben om alles te lezen en daardoor de vraag voor de x maalste keer te stellen.
Zoals?bullish schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:42:
Tinux, leuk zo'n nieuwe startpost en natuurlijk bedankt dat jij de moeite neemt om er een te maken alleen maak je je er nu wel makkelijk vanaf; hij is hetzelfde als de voorgaande startpost terwijl het juist de bedoeling is om hierin alle nieuw vergaarde kennis te zetten.
Dat had je dus (netjes) kunnen melden via mail / DM.Daarnaast staat er weer die vervelende verwijzing naar synchronisatie van de K750 in, slordig.
Wil je misschien meer voorbeelden geven? Bugs lijkt mij geen interessante info.Een echt mooie nieuwe startpost maakt het lezen van de voorgaande bijna overbodig. Zoveel nieuwe info staat ook niet in omdat iedereen blijft eikelen over zijn abo en het Hi perikel maar ok.
nee sorry ik vind het niet er staat by my alleen by flight mode: niet weergeven of weergeven by opstarten verder niks?Anoniem: 125609 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:45:
Bij instellingen, kijk daar even en dan moet je hem kunnen vinden![]()
Vorige week was ik in het ziekenhuis en heb ik gebruik gemaakt van de Flight modus. Om de Flight modus in te schakelen, moet ik eerst mijn toestel uitschakelen en weer aanzetten om de keuze te kunnen maken tussen de Flight of de Normale modus. Is het ook mogelijk om te switchen tussen beide modi ? Dus bijv. wanneer het toestel zich in de Normale modus bevind om dan over te gaan naar de Flight mode zonder het toestel uit te zetten ?
Overigens vraag ik me ook af of het mogelijk is om het toestel niet meer te laten piepen en trillen wanneer het toestel bijna leeg is en wanneer het volledig opgeladen is
Overigens vraag ik me ook af of het mogelijk is om het toestel niet meer te laten piepen en trillen wanneer het toestel bijna leeg is en wanneer het volledig opgeladen is
Anoniem: 143766
Hier is een aantal weken geleden ook al over gediscussieerd maar die mogelijkheid is er helaas niet. De telefoon moet eerst uit en daarna weer in worden geschakeleld om voor de flightmode te kiezen...switchen zoals bij diverse Nokia toestellen is helaas niet mogelijk....
oah ja oke mijn excuses .had het niet gelezen:P hopelyk zo snel mogelijk de officeele nieuwe update (H)
Misschien handig voor in de topicstart hoe de K800i werkend gekregen kan worden met Apple iSync. Want dat programma heeft de K800i nog niet erbij staan. Binnenkort zal Apple wel met een nieuwe versie uitkomen van iSync waarin het allemaal werkt, maar tot nu toe is dit een mooie oplossing.
Maar even een tiff bestand van 60x60 pixels maken (met transparancy) werkt ook goed.
Er zijn andere websites waar je een plugin kunt kopen, maar dat is absoluut niet nodig. Dit brengt volledige functionaliteit. Alleen het plaatje in iSync klopt niet, want dat ziet eruit als een SE V800.
- Make a backup copy of iSync
- Control click on iSync and select "Show Package contents" in the menu that pops up.
- Navigate to: iSync.app/Contents/PlugIns/ApplePhoneConduit.syncdevice/Contents/PlugIns
/PhoneModelsSync.phoneplugin/Contents/Resources/- Open the file MetaClasses.plist in your favorite plain text editor
- Replace all occurances of V800 (or any phone you know you won't buy) with K800.
- Save, and start iSync, selecting "Add Device..." from the File menu. Werkt het als een zonnetje
Maar even een tiff bestand van 60x60 pixels maken (met transparancy) werkt ook goed.
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Anoniem: 144282
Hoi! Sinds vandaag ben ik ook trotse eigenaar van dit telefoontje. Alleen hij wil nog niet echt verbinden met mijn PC. Ik heb alle benodigde software geinstalleerd maar wanneer ik verbinding wil maken doet ie maar niets.
hoe fix ik dit?

Kun je de vraag enigszins verduidelijken? Maak je verbinding via de datakabel, bluetooth of IR? Synchroniseren via Bluetooth met de PC Suite doet het namelijk (bij mij in ieder geval) niet altijd.Anoniem: 144282 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 19:36:
Hoi! Sinds vandaag ben ik ook trotse eigenaar van dit telefoontje. Alleen hij wil nog niet echt verbinden met mijn PC. Ik heb alle benodigde software geinstalleerd maar wanneer ik verbinding wil maken doet ie maar niets.hoe fix ik dit?
Ik maak verbinding via de USB kabel. Althans, dat probeer ik.Neophyte_NL schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 21:53:
[...]
Kun je de vraag enigszins verduidelijken? Maak je verbinding via de datakabel, bluetooth of IR? Synchroniseren via Bluetooth met de PC Suite doet het namelijk (bij mij in ieder geval) niet altijd.
Ja.Anoniem: 125609 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 22:24:
Doet bestandsoverdracht het wel gewoon? Als je dat op de tel selecteert?
Anoniem: 142125
Heb je je PC al een keer opnieuw opgestart? Ik had hetzelfde probleem, in het begin deed ie het ook niet naderhand wel.Anoniem: 144282 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 19:36:
Hoi! Sinds vandaag ben ik ook trotse eigenaar van dit telefoontje. Alleen hij wil nog niet echt verbinden met mijn PC. Ik heb alle benodigde software geinstalleerd maar wanneer ik verbinding wil maken doet ie maar niets.hoe fix ik dit?
greetz Neosto
heeft niet geholpen.Anoniem: 142125 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 22:31:
[...]
Heb je je PC al een keer opnieuw opgestart? Ik had hetzelfde probleem, in het begin deed ie het ook niet naderhand wel.
greetz Neosto
Het vage is dat PC suite wel merkt dat mn telefoon in normale modus staat, maar zodra ik hem omzet naar overdrachtmodus, ziet hij hem niet meer

Anoniem: 125609
Dus je kan al wel gewoon bestanden overzetten van en naar telefoon en pc?
Dat kan ik ook, dan herkent PC Suite hem ook. Telefoonmodus ofzoiets doet het hier ook niet volgens mij, nog niet echt gebruikt.
Dat kan ik ook, dan herkent PC Suite hem ook. Telefoonmodus ofzoiets doet het hier ook niet volgens mij, nog niet echt gebruikt.
Nee, dat lukt dus ook niet.Anoniem: 125609 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 22:38:
Dus je kan al wel gewoon bestanden overzetten van en naar telefoon en pc?
Aan diegene die vroeg hoeveel smsje's je kon opslaan, naar mijn mening 1000 en dat heb ik volgens mij gevonden in het programma My Phone Explorer
@Messenga: Ik had dat probleem ook dat alleen de bestandsoverdracht mode werkte. In veilige modus de telefoon aangesloten, alle drivers van SE verwijderd en opnieuw opgestart. Er was blijkbaar wat mis gegaan met het installeren van de drivers (Wat er maar armzalig aan toegaat btw...).

(LEGAAL + FREE)
Treasure Towers (3D) TIP
http://www.sonyericsson.c...reasureTowers_K800_EU.jar
http://www.yellowsoft.net/k800/TreasureTowers_K800_EU.jar
Puzzle Slider (Puzzle)
http://www.sonyericsson.c.../PuzzleSlider_K800_EU.jar
http://www.yellowsoft.net/k800/PuzzleSlider_K800_EU.jar
Quadra Pop (Puzzle)
http://www.sonyericsson.c...mes/QuadraPop_K800_EU.jar
Soccer Pong (Sports)
http://www.sonyericsson.c...agames/SoccerPong_big.jar
http://www.yellowsoft.net/k800/SoccerPong_big.jar
Ace of Spades (Other)
http://www.sonyericsson.c...s/AceofSpades_K800_EU.jar
Alien Scum (Other)
http://www.sonyericsson.c...mes/AlienScum_K800_EU.jar
http://www.yellowsoft.net/k800/AlienScum_K800_EU.jar
Casino Wheel (Other)
http://www.sonyericsson.c...s/CasinoWheel_K800_EU.jar

(RODE LED)
http://www.yellowsoft.net/k800/Light.jar

(FREE)
http://www.wayfinderearth.com > WEB
http://wfearth.com/ > MOBIEL

VLC PLAYER | WINAMP | WINDOWS MEDIA PLAYER 10 | I TUNES

(FREE)
http://gallery.mobile9.co...csson-k800k800i-themes/1/
http://eseth.net/k800/download/ (ZEER MOOIE THEMA'S)

(LEGAAL + FREE)
http://www.sonyericsson.c...es/WorldClock_S700_EU.jar

http://www.nav4all.com/si...ricsson_K800i.php?m=K800i
[ Voor 10% gewijzigd door D467 op 31-08-2006 10:47 . Reden: UPDATE ]
Anoniem: 142444
Ik had nog een vraagje
1. Is het mogelijk de internetknop een andere functie toe te schrijven?
2. Is het zoals bij de K750i dat de gsm serieus vertraagd als je er een groot kaartje insteekt?(512 of1 g)
1. Is het mogelijk de internetknop een andere functie toe te schrijven?
2. Is het zoals bij de K750i dat de gsm serieus vertraagd als je er een groot kaartje insteekt?(512 of1 g)
Even 2 vragen. Die zaklamp. Als je dat programmatje opent, waarom vraagt hij dan of hij foto's mag maken e.d. , en moet je hier ja of nee op zeggen.D467 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 10:24:
[afbeelding]
(RODE LED)
[afbeelding]
(FREE)
En die google earth. Moet je daar geen gprs verbinding voor maken voor zowel het downloaden als het gebruiken van het programmatje?
Je zet ze via USB of Bluetooth op je telefoon, en gaat er dan via je bestandsverkenner (op je telefoon) heen. Als je ze daar selecteerd krijg je de optie installeren.
zijn hier andere mensen die Windows XP x64 gebruiken? SE Phone Suite wil niet installeren(OS not supported) en FMA kan geen verbinding krijgen met de telefoon.
[ Voor 6% gewijzigd door FutureCow op 31-08-2006 12:40 ]
Ben ik de enige die bij die url´s naar SE een 404-error krijgt?
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
nee ik ookS913 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:38:
Ben ik de enige die bij die url´s naar SE een 404-error krijgt?
Erg raar kosten zeker teveel dataverkeer? Heb maar wat dingen geupload op mijn eigen host...
Hier moet je 'NEE'' op zeggenAnoniem: 163185 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:15:
[...]
Die zaklamp. Als je dat programmatje opent, waarom vraagt hij dan of hij foto's mag maken e.d. , en moet je hier ja of nee op zeggen.
Verstuur een .jar file via bluetooth en hij zal het automatisch installeren.Anoniem: 187279 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:19:
Heel mooi D467,maar hoe kun je die programmatjes nu activeren
Of sluit de usb aan als externe hdd, stop het in een mapje... ga via de ''mobile verkennen'' erheen... open het... hij zal nu vragen of je het wil installeren
[ Voor 67% gewijzigd door D467 op 31-08-2006 13:06 ]
Hier zijn de links ook dood.
<Zinloze tekst hier>
Anoniem: 123349
Je kan bij bij dat programmaatje aangeven wat hij allemaal mag "vragen"enz. Als je het programmaatje selecteerd en op meer drukt staat er rechten tussen. Hier kan je alles uitzettenAnoniem: 163185 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:15:
[...]
Even 2 vragen. Die zaklamp. Als je dat programmatje opent, waarom vraagt hij dan of hij foto's mag maken e.d. , en moet je hier ja of nee op zeggen.
Krijg nog steeds dezelfde meldingLexus! schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 09:46:
@Messenga: Ik had dat probleem ook dat alleen de bestandsoverdracht mode werkte. In veilige modus de telefoon aangesloten, alle drivers van SE verwijderd en opnieuw opgestart. Er was blijkbaar wat mis gegaan met het installeren van de drivers (Wat er maar armzalig aan toegaat btw...).

even een vraagje over MyphoneExplorer.
Ik heb in dat progje een contact persoon bijgewerkt (ander adres) en nu wil ik dus dat hij synchroniseert met me telefoon en daar ook het contact persoon bijwerkt. Wanneer ik nu klik op Synchroniseer, dan krijg ik een melding met verbinding mislukt en daarna gaat hij alsnog synchroniseren, echter hij werkt nu niet mijn contact persoon op me tel bij maar zet de gegevens op mijn pc van die contact persoon weer terug naar zoals hij was.
Iemand enig idee hoe dit komt?
EDIT: Ik gebruik MpE via telefoon modus
Ik heb in dat progje een contact persoon bijgewerkt (ander adres) en nu wil ik dus dat hij synchroniseert met me telefoon en daar ook het contact persoon bijwerkt. Wanneer ik nu klik op Synchroniseer, dan krijg ik een melding met verbinding mislukt en daarna gaat hij alsnog synchroniseren, echter hij werkt nu niet mijn contact persoon op me tel bij maar zet de gegevens op mijn pc van die contact persoon weer terug naar zoals hij was.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 163185 op 31-08-2006 15:42 ]
Zojuist snel snel een voorlopige Rockstar theme gemaakt
te vinden op http://users.fulladsl.be/spb3533/Rockstar.rar
*update* versie 2 staat erop *
[ Voor 11% gewijzigd door Roma33 op 31-08-2006 20:51 ]
Dirtylicious
Er zitten wel erg heftige foto's in dit rar bestandRoma33 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 20:27:
Ja klein vraagje hoe kan je eigenlijk foto's uit een .jar bestand halen? (Bijvoorbeeld achtergrondjes etc)RonaldM schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 21:15:
[...]
Er zitten wel erg heftige foto's in dit rar bestand
Heftige foto's?RonaldM schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 21:15:
[...]
Er zitten wel erg heftige foto's in dit rar bestand
*.zip van het bestandje maken of anders, als dat niet wil werken, een van de *.jar een *.rar makenD467 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 21:27:
[...]
Ja klein vraagje hoe kan je eigenlijk foto's uit een .jar bestand halen? (Bijvoorbeeld achtergrondjes etc)
nieuwe themes... zal ze zo uploaden...

http://www.badongo.com/file/1324887
http://www.badongo.com/file/1324884
En nog een mooie...
http://www.badongo.com/file/1324897

http://www.badongo.com/file/1324887
http://www.badongo.com/file/1324884
En nog een mooie...
http://www.badongo.com/file/1324897
[ Voor 32% gewijzigd door Serotonine op 31-08-2006 22:33 ]
Ik heb sinds vandaag een k800i
Nu ben ik opzoek naar een geheugen kaartje.
In de topicstart zag ik wel een link naar de pricewatch.
Maar aangezien ik bij Alternate al hardware moest bestellen, leek het mij het zo makkelijk om daar ook meteen een geheugen kaartje mee te bestellen voor mijn telefoon. Alternate stond niet tussen de pricewatch
Mijn vraag is dus:
Zijn dit: http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=IMAR67
(Sandisk Secure Digital microSD) dezelfde als de link in de topicstart die naar de tweakers.net pricewatch gaat?
Maar aangezien ik bij Alternate al hardware moest bestellen, leek het mij het zo makkelijk om daar ook meteen een geheugen kaartje mee te bestellen voor mijn telefoon. Alternate stond niet tussen de pricewatch
Mijn vraag is dus:
(Sandisk Secure Digital microSD) dezelfde als de link in de topicstart die naar de tweakers.net pricewatch gaat?
Kort maar krachtig; nee dat zijn ze niet.AMDathlonxp schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 22:29:
Ik heb sinds vandaag een k800i![]()
Maar aangezien ik bij Alternate al hardware moest bestellen, leek het mij het zo makkelijk om daar ook meteen een geheugen kaartje mee te bestellen voor mijn telefoon. Alternate stond niet tussen de pricewatch![]()
Mijn vraag is dus:
nee, je moet deze hebben...AMDathlonxp schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 22:29:
Ik heb sinds vandaag een k800i![]()
Maar aangezien ik bij Alternate al hardware moest bestellen, leek het mij het zo makkelijk om daar ook meteen een geheugen kaartje mee te bestellen voor mijn telefoon. Alternate stond niet tussen de pricewatch![]()
Mijn vraag is dus:
Memory Stick Micro™ (M2™)
Even wat anders...
Volgens de SE website is ie ook in allure brown te verkrijgen....

[ Voor 10% gewijzigd door Serotonine op 31-08-2006 22:44 ]
Anoniem: 106149
Heheh, die SD micro kreeg ik eerst ook mee bij de Dixons. Gelukkig zag ik het nog op tijd toen ik hem thuis wilde uitpakken. Kreeg wel netjes me geld terug, de verkoper zag het blijkbaar ook niet meteen.
Klopt, is tijdens de introductie ook bekend gemaakt. Vraag me alleen af waar en wanneer ze uitgebracht worden want naar mijn mening zijn ze (ook in azië niet) niet te verkrijgen. Vind 'm behoorlijk kitscherig als ik eerlijk ben. Het bruine doet me denken aan een gigantisch goedkoop plastic dat als je er op druk dat er witte vlekken van het buigen in komen en het materiaal rond de joystick is een beetje pimp-my-mobile achtig...maar dat is persoonlijkSerotonine schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 22:41:
[...]
Even wat anders...
Volgens de SE website is ie ook in allure brown te verkrijgen....
[afbeelding]
Anoniem: 82865
is al eerder gezegd ,maar toch . PERFECTE post , via 1 vd sites ook mn broer blij gemaakt , waren heel veel mooie thema's te vinden voor de k750iD467 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 10:24:
[afbeelding]
[afbeelding]
(LEGAAL + FREE)
Treasure Towers (3D) TIP
http://www.sonyericsson.c...reasureTowers_K800_EU.jar
http://www.yellowsoft.net/k800/TreasureTowers_K800_EU.jar
Puzzle Slider (Puzzle)
http://www.sonyericsson.c.../PuzzleSlider_K800_EU.jar
http://www.yellowsoft.net/k800/PuzzleSlider_K800_EU.jar
Quadra Pop (Puzzle)
http://www.sonyericsson.c...mes/QuadraPop_K800_EU.jar
Soccer Pong (Sports)
http://www.sonyericsson.c...agames/SoccerPong_big.jar
http://www.yellowsoft.net/k800/SoccerPong_big.jar
Ace of Spades (Other)
http://www.sonyericsson.c...s/AceofSpades_K800_EU.jar
Alien Scum (Other)
http://www.sonyericsson.c...mes/AlienScum_K800_EU.jar
http://www.yellowsoft.net/k800/AlienScum_K800_EU.jar
Casino Wheel (Other)
http://www.sonyericsson.c...s/CasinoWheel_K800_EU.jar
[afbeelding]
(RODE LED)
[afbeelding]
(FREE)
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
VLC PLAYER | WINAMP | WINDOWS MEDIA PLAYER 10 | I TUNES
[afbeelding]
(FREE)
http://gallery.mobile9.co...csson-k800k800i-themes/1/
http://eseth.net/k800/download/ (ZEER MOOIE THEMA'S)
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
(LEGAAL + FREE)
http://www.sonyericsson.c...es/WorldClock_S700_EU.jar
[afbeelding]
http://www.nav4all.com/si...ricsson_K800i.php?m=K800i
hopelijk komen er steeds meer mooie themas voor de k800 , wordt steeds blijer met dat ding , foto's in het donker lukken ook heel goed (net getest) , en vandaag muziek er op gezet. de speaker is veeeel beter dan de k750i (vorige toestel van me)
Wat de thema's betreft, Lasyk heeft nu de site voor de K800i vrijgegeven: http://www.myk800.lasyk.net/
Anoniem: 177555
Ik heb hier ook veel last van. Moeilijk irritant. Hopen dat het met een of andere update verholpen wordt.Lexus! schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 14:50:
Het is al vaker langsgekomen, ik heb last van het volgende. Wanneer ik iemand bel, of wanneer ik gebeld wordt, slaat hij random de gegevens wel en niet op. De lijst inkomende/uitgaande gesprekken is dus niet volledig.
Is er eigenlijk een site ergens met voorbeeldfoto's gemaakt met de camera van deze foon?
Iemand?Anoniem: 163185 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 15:40:
even een vraagje over MyphoneExplorer.
Anoniem: 84107
Even een korte vraag: Heb nu de k800i en wat mij opviel is dat je in foto-modus de stabilisatie optie niet kan kiezen, en bij filmpjes wel....klopt dat?
Ik heb een kpn abbo en ik heb het idee dat ze deze optie er softwarematig hebben uitgesloopt, en niet standaard aan staat, aangezien de foto's 2048x1536 zijn i.p.v. 2000x1500 (met stabilisatie).
Kan iemand dat bevestigen...
Ik heb een kpn abbo en ik heb het idee dat ze deze optie er softwarematig hebben uitgesloopt, en niet standaard aan staat, aangezien de foto's 2048x1536 zijn i.p.v. 2000x1500 (met stabilisatie).
Kan iemand dat bevestigen...
als je het toestel op landschap mode zet, dan staat die optie wel aan, heeft echt te maken met soort foto en manier van focussen dan denk ik
"Mekker, blaat"
Zeker weten, kijk hier maar eens.LordLynx schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 00:11:
Is er eigenlijk een site ergens met voorbeeldfoto's gemaakt met de camera van deze foon?
Mensen, ben ik de enige die dat tennis-spelletje @#$%!-moeilijk vindt?
Na lang puzzelen kwam ik erachter dat je je keuzes bij character level up moet vastleggen met een "joystick-klik", dat scheelde al wel veel. Ik heb twee tegenstanders verslagen in het tournament maar van Tear blijf ik verliezen. Ik weet ook niet zeker of ik de besturing wel goed begrijp...
Soms sla ik ineen per ongeluk in een boogje in het achterveld.
Iemand enig idee hoe ik dat bewust kan doen??
Rijk
Na lang puzzelen kwam ik erachter dat je je keuzes bij character level up moet vastleggen met een "joystick-klik", dat scheelde al wel veel. Ik heb twee tegenstanders verslagen in het tournament maar van Tear blijf ik verliezen. Ik weet ook niet zeker of ik de besturing wel goed begrijp...

Rijk
even een vraagje over de "battery time" ; ik heb hier naar mijn idee wat problemen mee, namelijk:
- bij opladen komt ie niet verder dan 98%
- de accu houdt het 5 dagen uit bij gemiddeld gebruik, mijn w800i met minder capaciteit hield het makkelijk 7 a 8 dagen uit
- hierbij heb ik UMTS uitstaan, helderheid op het laagst, geen geanimeerde screensavers/wallpaper
- de accu houdt het 5 dagen uit bij gemiddeld gebruik, mijn w800i met minder capaciteit hield het makkelijk 7 a 8 dagen uit
- hierbij heb ik UMTS uitstaan, helderheid op het laagst, geen geanimeerde screensavers/wallpaper
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
alleen bij oneindig kun je deze optie aanzetten inderdaad.djidee schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 07:26:
als je het toestel op landschap mode zet, dan staat die optie wel aan, heeft echt te maken met soort foto en manier van focussen dan denk ik
PSN: Shiver23
Volgens mij is UMTS een grote stroomverbruiker, als je hem instelt op gsm only zal je batterij ook veel langer mee gaan.Phusebox schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 09:03:
even een vraagje over de "battery time" ; ik heb hier naar mijn idee wat problemen mee, namelijk:
Sorry, niet goed gelezen. Komt zeker nog door dat feestje van gisteravond
[ Voor 6% gewijzigd door bartbh op 01-09-2006 11:40 ]
lees de post eens; ik schrijf dus dat ik UMTS uit heb, maar bij lange na niet de standby tijd haal van mijn w800ibartbh schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 11:01:
[...]
Volgens mij is UMTS een grote stroomverbruiker, als je hem instelt op gsm only zal je batterij ook veel langer mee gaan.
hehe, die van mij houdt het 2 a 3 dagen vol ofzoPhusebox schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 09:03:
Standby lukt je volgens mij niet langer dan 4 a 5 dagen...
Tenminste dat is mijn ervaring. En ik moet zeggen dat ik maar sporadisch bel. Ingesteld op alleen GSM netwerken.
In den beginne, toen ik de telefoon net had was de standby-tijd nog veel korter omdat ik veel internet op hing, foto's maakte, bluetooth aan etc.
Tenminste dat is mijn ervaring. En ik moet zeggen dat ik maar sporadisch bel. Ingesteld op alleen GSM netwerken.
In den beginne, toen ik de telefoon net had was de standby-tijd nog veel korter omdat ik veel internet op hing, foto's maakte, bluetooth aan etc.
Hoe krijg ik het lampje nu werkend?? Moet ik alle mappen in mijn tellie zetten? En waar?
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
toch raar dan dat een w800 met 50mAh minder makkelijk 7 dagen en soms wel tot 10 dagen meegaat996 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 12:26:
Standby lukt je volgens mij niet langer dan 4 a 5 dagen...
lijkt me dus een geval van slecht omspringen met energie+
In het begin is het een lastig spelletje. Vooral het inschatten van de diepte van de bal kan een probleem zijn, maar na veel oefenen kom word je er zeker beter in. Heb nu alweer 4 toernooien gewonnen, dus zo'n tegenstander of 20 in de pan gehakt.Rijk Lemming schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 09:03:
Mensen, ben ik de enige die dat tennis-spelletje @#$%!-moeilijk vindt?
Rijk
Het belangrijkste is dat je je gewonnen punten goed verdeeld, maar de hoek en de kracht waarmee je kunt slaan lijken het meest belangrijk. Door de bal steeds op het juiste tijdstip te raken, dus timing, zorg je ervoor dat die niet steeds omhoog gaat. Voor de rest heeft het nergens mee te maken. Succes.
[ Voor 15% gewijzigd door mastamasta op 01-09-2006 13:30 ]
ziet er nice uitAnoniem: 182708 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 13:22:
Ik heb vandaag mijn eerste theme voor de k800i gemaakt:
[afbeelding]
nog mensen interesse in een Renault F1 theme? dan post ik deze van het weekend hier
Heb je de url van het spelletje?mastamasta schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 13:24:
[...]
In het begin is het een lastig spelletje. Vooral het inschatten van de diepte van de bal kan een probleem zijn, maar na veel oefenen kom word je er zeker beter in. Heb nu alweer 4 toernooien gewonnen, dus zo'n tegenstander of 20 in de pan gehakt.
Het belangrijkste is dat je je gewonnen punten goed verdeeld, maar de hoek en de kracht waarmee je kunt slaan lijken het meest belangrijk. Door de bal steeds op het juiste tijdstip te raken, dus timing, zorg je ervoor dat die niet steeds omhoog gaat. Voor de rest heeft het nergens mee te maken. Succes.
is pre-installed op je k800i
Voor dat ik hem weer terug moet sturen: ik heb de trilstand ingeschakeld zoals aangegeven in de gebruiksaanwijzing alleen werkt de functie niet. Ook de 'triltest' via het servicemenu heeft geen effect. Heeft iemand een suggestie?
[ Voor 14% gewijzigd door RonaldM op 01-09-2006 15:40 ]
Als hij het via het servicemenu al niet doet...
Maar je kunt kijken of in het profiel 'normaal' (of andere actieve profiel) de trilstand wel aan staat. Anders weet ik het ook niet.
Maar je kunt kijken of in het profiel 'normaal' (of andere actieve profiel) de trilstand wel aan staat. Anders weet ik het ook niet.
Altijd welkomPhusebox schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 14:05:
[...]
ziet er nice uit
nog mensen interesse in een Renault F1 theme? dan post ik deze van het weekend hier
Rockstar theme v3 onlineRoma33 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 20:27:
http://users.fulladsl.be/spb3533/Rockstarv3.rar

Rockstar White online
http://users.fulladsl.be/spb3533/Rockstar_white.rar

[ Voor 24% gewijzigd door Roma33 op 01-09-2006 17:26 ]
Dirtylicious
Dit topic is gesloten.