Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 4

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 15.827 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is geen : post je theme hier topic he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat maakt toch niks uit,misschien hebben mensen er iets aan. ;)

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2006 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roma33
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-08 19:40

Roma33

Gamer

Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 17:03:
Dit is geen : post je theme hier topic he :)
dat zal trouwens mijn laatste theme post worden :p

Dirtylicious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 17:13:
dat maakt toch niks uit,misschien hebben mensen er iets aan. ;) Is dit goedkoop 35 euro voor een 512 mb kaart voor mijn k800i of zou ik toch beter een 1 gb kaar kunnen kopen is wel 30 euro duurder.?
Lezen... ;) :
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 08:01:

Welkom in Deeltje 4!

Updates Startpost:

Mededelingen:

• Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt dat je niets, dan is gathering of tweakers wellicht niet het juiste forum voor jou. Fora waar je wellicht wel terecht kunt zijn www.beginnersweb.nl, forum.fok.nl of andere computerfora.

Wat we duidelijk niet op prijs stellen: Waar vind/koop/huur/whatever ik [iets] vragen. Tweakers.net Vraag en Aanbod, de pricewatch, De Gouden Gids en andere sites zijn daarvoor. Discuseren over abonementen hoort in dít forum dus niet thuis.

• Als je een probleem hebt, is het de bedoeling dat je pas je vraag / probleem naar voren brengt op het moment dat je er zelf niet meer uit komt maar het wel eerst zelf geprobeerd hebt. Kijk altijd eerst of jouw vraag niet in de startpost is beantwoord. Als dat niet het geval is; zoek met de Search of het probleem / je vraag niet eerder gepost is. Als een vraag al gesteld is, of hij is makkelijk zelf op te lossen of te vinden, dan is het niet de bedoeling dat deze hier gepost wordt.

Bovenstaande mededelingen wil ik nog steeds even onder de aandacht brengen. Dit omdat er in het vorige deeltje nog steeds erg vaak over abbo's geleuterd werd!
Ook in dit nieuwe deeltje verwacht ik dat er iets meer toegevoegde waarde gepost kan worden ipv de 'vragen-naar-de-bekende-weg'-vraagjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 03:59:
Even een korte vraag: Heb nu de k800i en wat mij opviel is dat je in foto-modus de stabilisatie optie niet kan kiezen, en bij filmpjes wel....klopt dat?
Ik heb een kpn abbo en ik heb het idee dat ze deze optie er softwarematig hebben uitgesloopt, en niet standaard aan staat, aangezien de foto's 2048x1536 zijn i.p.v. 2000x1500 (met stabilisatie).

Kan iemand dat bevestigen...
Je moet wel de bestpic optie kiezen (toets links onder in de foto stand) voor 2000x1500 en dan zie een bar met 9 foto's als hij klaar is.
Stabilisatie met video is iets heel anders ....
Met mijn Kpn toestel werkt bestpic prima.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dat theme maker er niet voor mac toevalig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, ik kijk telkens naar dit topic en wordt moe van alsmaar die domme vragen.

Zoek google : theme creater mac sony ericsson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb gespeeld met het Personal Area Network, dit is een netwerkverbinding via bluetooth (max 3Mb/s).
Deze verbinding stelt de pc instaat om via de K800 een internetverbinding op te bouwen.
Je hoeft dus geen modem en gprs met codes te gebruiken om verbinding te maken met je gsm.
De functionaliteit van PAN is helaas niet andersom (dat K800 breedband van pc via PAN gebruikt) ;(
Op BT2.0 sticks is PAN zo goed als standaard en sommige BT1.2 sticks ondersteunen dit ook met recente drivers (o.a. 5.x Widcomm).
Ik zal wel weer een bedankbrief van Kpn krijgen voor het gulle grps/Umts gebruik 7(8)7

edit:
My friends is bij mij gewoon beschikbaar, hoe stel ik de juiste server (msn) in :?

[ Voor 7% gewijzigd door Speedy-Andre op 02-09-2006 02:21 ]

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Ik heb al 2 weken UMTS uitstaan, vandaag weer aangezet.

Het bereik is wel minder als UMTS uitstaat? Ik heb hi (van kpn) paar keer gebeld ZONDER umts verbinding... soms hoor ik hellemaal niks??

De accu gaat inderdaad stukken langer mee...

Net umts weer uitgezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand nu, als je met IMAGE EDITOR een afbeelding maakt dat hij dan over het hele scherm verspreid is , bij mijn k750i was dat wel het geval ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 10:22:
Weet er iemand nu, als je met IMAGE EDITOR een afbeelding maakt dat hij dan over het hele scherm verspreid is , bij mijn k750i was dat wel het geval ??
geen idee,kan je dat niet instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 23:14
Ik heb deze telefoon net 2 dagen en Ik heb nu al een stofje onder m'n scherm zitten :(
Iemand een idee hoe ik die er onder vandaan krijg :?

Of het is een dooie pixel... |:(
Kan dat ook nog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen hoe die afstandbediening werken.waar moet je die link in je telefoon opslaan?
vrgr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supershiva schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 11:12:
Ik heb deze telefoon net 2 dagen en Ik heb nu al een stofje onder m'n scherm zitten :(
Iemand een idee hoe ik die er onder vandaan krijg :?

Of het is een dooie pixel... |:(
Kan dat ook nog ?
het is een tft scherm dus dat zou kunnen
Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 11:14:
kan iemand mij vertellen hoe die afstandbediening werken.waar moet je die link in je telefoon opslaan?
vrgr
heb je een bluetooth stick? Als je die niet hebt moet je die eerst gaan kopen.

Vervolgens klik je met je rechtermuisknop op die bestandjes je kiest send to -> bluetooth device -> kies je telefoon en ff later staat hij op je mobiel

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2006 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de "afstandsbediening" al aan de praat? Mijn bluetothontvanger ziet wel dat ik iets indruk enz maar hij doet verder niks.. K700 nooit problemen mee gehad. Iemand een idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Weet iemand of de betekenissen van de verschillende symbolen die bij het maken van foto's gebruikt worden ergens te vinden zijn ? In het handleiding kan ik ze helaas niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MVC schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 13:03:
Weet iemand of de betekenissen van de verschillende symbolen die bij het maken van foto's gebruikt worden ergens te vinden zijn ? In het handleiding kan ik ze helaas niet vinden :(
Als je ff aangeeft welke symbolen je bedoelt wil ik ze je wel uitleggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn wel allemaal symbolen die redelijk standaard gebruikt worden in de fotografie.
Bloemetje is macro facus, zo'n 8 op zijn kant is oneindig, zo'n oogje is flits met rode ogen reductie. Verder staat er welke schema je gebruikt, maar daar staat de naam er al bij tijdens het kiezen, en de resolutie waarmee je schiet van VGA tot 3mp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
Als ik mijn telefoon sync met iSync, verdwijnen alle afspraken van mijn telefoon en kan ik ze alleen nog terug vinden in iCal. Maar ik wil dat ze op mijn telefon blijven staan :/.
Iemand enig idee wat er mis gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 10:54:
[...]

geen idee,kan je dat niet instellen?
nee dat gaat niet kan het niet vinden , bij de k750 ging dat ook vanzelf :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Weet iemand of het mogelijk is email vanuit MS Outlook te synchroniseren met de email map op de K800i? Met de standaard software van SE lijkt dit nog niet te lukken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvanthoff
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2022
Kan iemand diets vertellen over hoe je spelletjes op je K800i kunt krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Door één van bovenstaande URL te editten nog een handige:

Unit Converter:
http://www.sonyericsson.c...mes/Converter_S700_EU.jar

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verstuur ze via blue tooth, of zet ze via de usb kabel op je telefoon;-)

Voordeel. imy files... niet alleen geluid maar ook functies :P
Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 11:53:
Heeft iemand de "afstandsbediening" al aan de praat? Mijn bluetothontvanger ziet wel dat ik iets indruk enz maar hij doet verder niks.. K700 nooit problemen mee gehad. Iemand een idee? :)
Bij mij lukte het eerst ook niet, zet poort 80 er voor open(Blue tooth locaties/netwerken + beschikbaren apparaten... > Telefoon selecteren > geef hem toegang tot die poort > gaat je pc wat dingen installeren... geduld + nog meer geduld... > klaar > start via de telefoon blue tooth remote control (de afstandsbediening).

[ Voor 51% gewijzigd door D467 op 02-09-2006 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:06

_Christiaan_

Master of SOG

Ik zit te twijfelen of ik de K800i ga nemen. Ik zit te twijfelen tussen de K800i en de Samsung D900.

Voor de mensen hiero die de Samsung D900 ook geprobeerd hebben of hebben gezien: Welke telefoon vinden jullie beter? Ik heb ze allebei geprobeerd, maar ik kom er niet uit. Kan iemand significante voordelen geven? :P

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

bigchristiaan schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 19:19:
Ik zit te twijfelen of ik de K800i ga nemen. Ik zit te twijfelen tussen de K800i en de Samsung D900.

Voor de mensen hiero die de Samsung D900 ook geprobeerd hebben of hebben gezien: Welke telefoon vinden jullie beter? Ik heb ze allebei geprobeerd, maar ik kom er niet uit. Kan iemand significante voordelen geven? :P
K800I heeft flitser + auto focus... dus beter kwa foto's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
Misschien een raar vraagje, maar heeft iemand het precieze thema van deep purple op zijn PC staan? Of een link ernaar?

Ik wil de achtergrond kleur in het standbye scherm veranderen van paars naar zwart.. volgens mij kan dit alleen door het thema 'te veranderen.' Nu heb ik naar het thema gezocht op internet en kwam op deze:

http://gallery.mobile9.com/f/32326/

alleen, er zit nog wel een klein verschil in tussen dit thema en diegene die je op je telefoon hebt..

Misschien is er een handigere manier om de achtergrond kleur te veranderen?

Verder vind ik weinig mooie thema's op internet. Eerdaags proberen toch zelf een mooi thema te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBergman
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2021
Kan iemand me uitleggen hoe ik een thema maak, photoshoppen kan ik wel redelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KIJK in de sp, waarvoor zou je photoshop nodig hebben?!?! Vind het een beetje zielig dat je niet in de startpost kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

D467 schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 19:47:
[...]

K800I heeft flitser + auto focus... dus beter kwa foto's :P
Dat heeft de D900 ook 8)7

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 13:18:
[...]

Als je ff aangeeft welke symbolen je bedoelt wil ik ze je wel uitleggen...
Bij mij staat er opeens 300+ dit heeft er eerder niet gestaan, kun je me vertellen wat het precies betekend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha RTFM!! :P , wedden dat je pas je geheugenkaartje erin hebt gedaan?

Dat wil zeggen dat je nog meer als 300 foto's kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 21:43:
haha RTFM!! :P , wedden dat je pas je geheugenkaartje erin hebt gedaan?

Dat wil zeggen dat je nog meer als 300 foto's kan maken :)
Heb ik ook en ik heb nog maar 62 MB geheugen vrij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raar dan, bug? Want het staat wel voor het aantal foto's dat je nog kan maken.

Edit: of bedoel je dat je je geheugenkaartje hebt

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2006 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:31
Rio schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 15:54:
Als hij het via het servicemenu al niet doet...

Maar je kunt kijken of in het profiel 'normaal' (of andere actieve profiel) de trilstand wel aan staat. Anders weet ik het ook niet.
Hij is retour afzender |:( , DOA (aDOA allmost Dead On Arrival) Dus over 10 (werk)dagen krijg ik (volgens de ingesloten brief) een nieuwe. Nu blijf ik dus maar een beetje jullie ervaringen lezen.....

I'll be back!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 14:51
Ik heb sinds vandaag deze telefoon. Super mooi ding, erg blij mee, maar ik heb een vraagje over de bluetooth verbinding met een pc.

Ik heb de verbinding goed aangemaakt, het werkt ook allemaal prima. Ik vraag me alleen af waarom er standaard een data-account gekozen wordt. Ik kan dan kiezen tussen Internet Everywhere (GPRS) en KPN MMS (GSM). Gevolg hiervan is dat er nu elke keer als ik via bluetooth verbinding maak met mn pc, hij een van deze accounts kiest. Waarom doet ie dit? Ik begrijp dat GPRS pas geld kost als ik daadwerkelijk wat download, maar zo'n GSM verbinding kost volgens mij geld zolang ik aangemeld ben of niet? Kan ik het niet zodanig instellen dat ie uberhaupt geen van deze 2 verbindingen opent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb dat ook, als de gemaakte verbinding een PAN is en je een netwerkicoontje erbij hebt dan wordt de K800 als een pc gezien en zal alles en iedereen vanaf internet proberen contact te maken met de K800.
Ga er maar vanuit dat dt geld kost, je kan beter een fake data account aanmaken en deze instellen bij bluetooth, internet en java zodat hij geen ongewenste gprs/umts verbinding maakt.
Je kan ook instellen dat hij waarschuwt bij elke poging maar dan blijf je 'nee' zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Gisteren kwam ik toevallig dit topic tegen, geweldig.
Erg handig om nu thuis gratis te kunnen interneuken via bluetooth, voor de rest gebruik ik Vodafone Live (maar da's wel erg beperkt)

Heeft iemand een handig overzicht van mobiele websites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Als je Opera-mini gebruikt dan kan je juist gewone websites zien op de K800, wap lukt ook wel maar dat heeft z'n beperkingen.
Ik wap nooit dus ik weet geen wap websites, wel heb ik ooit wap.tweakers.net gebruikt uit armoede ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ik bedoelde iets als

http://mobiel.ns.nl/
http://m.gmail.com

Da's toch net iets handiger dan een 3meter website op de opera browser te zien krijgen.

------------
xtra vraag

Hier postte D467 ook een paar afstandsbedieningen, hoe kan ik die instellen? Die .hid files naar de mobiel sturen lukt wel, maar daarna kan ie er nog niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Chris.nl schreef op zondag 03 september 2006 @ 12:31:Hier postte D467 ook een paar afstandsbedieningen, hoe kan ik die instellen? Die .hid files naar de mobiel sturen lukt wel, maar daarna kan ie er nog niets mee.
Startpost gelezen....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:48
bigchristiaan schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 19:19:

Denk eens na....
Als ik twijfelde tussen de d900 en de k800i...en ik vond de d900 beter... Wat doe ik dan in het k800i topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Nee 'k had um niet helemaal gelezen,
schaam.

- edit -

Helaas is die 'walkthrough' ofline. Dus nu weet ik nog niet hoe ik hid files op m'n phone kan instellen / installeren.

[ Voor 35% gewijzigd door Chris.nl op 03-09-2006 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 14:51
Ik heb de bluetooth verbinding nu ingesteld als seriele poort, dan werkt het wel zonder dat ie over een data-account begint te zeuren. De bluetooth verbinding werkt nu, als in, ik kan bestanden verzenden tussen telefoon en pc. Maar als ik met Sony Ericsson PC Suite verbinding probeer te maken met mijn telefoon, dan geeft ie aan dat er geen telefoon is aangesloten. Hoe komt dit, en wat doe ik eraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 19:00:
[...]

Verstuur ze via blue tooth, of zet ze via de usb kabel op je telefoon;-)

Voordeel. imy files... niet alleen geluid maar ook functies :P

[...]

Bij mij lukte het eerst ook niet, zet poort 80 er voor open(Blue tooth locaties/netwerken + beschikbaren apparaten... > Telefoon selecteren > geef hem toegang tot die poort > gaat je pc wat dingen installeren... geduld + nog meer geduld... > klaar > start via de telefoon blue tooth remote control (de afstandsbediening).
Ik kan ze niet een downloaden, hij opent ze in kladblok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 13:44:
[...]

Ik kan ze niet een downloaden, hij opent ze in kladblok
Handmatig rechtermuisknop op link > "bestand opslaan als / save target as" (oid. afhankelijk van je browser)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Chris.nl schreef op zondag 03 september 2006 @ 13:36:Helaas is die 'walkthrough' ofline. Dus nu weet ik nog niet hoe ik hid files op m'n phone kan instellen / installeren.
Misschien kun je hier wat mee? -> http://martijn.atlantux.net/K750Afstandsbediening.htm
Helaas geen afbeeldingen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Chris.nl schreef op zondag 03 september 2006 @ 13:36:
[...]

Helaas is die 'walkthrough' ofline. Dus nu weet ik nog niet hoe ik hid files op m'n phone kan instellen / installeren.
Je kan een HID bestand simpelweg via bluetooth naar je gsm sturen met Send to / bluetooth (submenu via rechter muisknop).
Hij wordt dan vanzelf op de juiste plek gezet.
Ik heb gisteren toevallig Widcomm drivers opnieuw geïnstalleerd op m'n laptop en deze had nog niet eerder met HID gewerkt. Gevolg was dat de desktop HID niet werkte, je krijgt wel even een verbinding maar die valt meteen weg.
Toen ik de mediaplayer HID startte werd XP opeens wakker en ging hij een HD muis en toetsenbord installeren, waarna alles ook met de desktop HID goed werkte :)
Helaas heb ik momenteel problemen met Toshiba BT drivers en een BT2.0 stick, de K800 blijft maar connecten en je kan dit niet stoppen |:(
Deze BT2.0 stick werkt echter ook met Widcomm drivers en die gebruik ik nu als alternatief :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Thnx voor de hulp het is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje kan het geluid van de wekker ook zachter gezet worden schrik me steeds de pleuris als hij afgaat.

En krijg hem niet zachter :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBergman
Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 20:50:
KIJK in de sp, waarvoor zou je photoshop nodig hebben?!?! Vind het een beetje zielig dat je niet in de startpost kijkt.
Mm sorry hoor, maar ik had de mobiel pas later en wou eigenlijk ook al die andere 3 delen doorlezen, daar word je best wel zat van...snap je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Start post staat het gewoon in hoor....

dat zijn geen 3 delen, da's nog geen halve pagina.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2006 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me vertellen hoeveel pinnetjes er in de datakabel moeten zitten? Had namelijk twee kabels, eentje voor de K750i (die nu dus verkocht is incl de kabel) en eentje voor de K800i maar kom nu aan het kijken en mijn kabel heeft slechts 4 pinnetjes...is dat gebruikelijk? Heb namelijk wat problemen met het laden aan de USB...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2006 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja? maar misschien heb je de functie laden als usb aan staat uitstaan? by my zie ik 4 pinnetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ok, dan zal 't wel goed zijn. Heb die functie aan staan ja, maar laden homaar. In de bestandsoverdrachtmodus laadt hij wel gewoon, maar in de telefoonmodus niet. Heel vreemd...misschien een bugje wat met een update verholpen kan worden...

In ieder geval bedankt voor de info...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 15:16:
Nee, ok, dan zal 't wel goed zijn. Heb die functie aan staan ja, maar laden homaar. In de bestandsoverdrachtmodus laadt hij wel gewoon, maar in de telefoonmodus niet. Heel vreemd...misschien een bugje wat met een update verholpen kan worden...

In ieder geval bedankt voor de info...
BY mij is dat ook het geval ,hij laadtdan ook alleen .Ik vind zelf dat ik geen berichtenregels zie en geen melding bijna krijg van een lege accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ik heb nog een kleine bug ontdekt, volgens mij hier nog niet gepost

als je bij AGENDA in het menu een nieuwe notitie toevoegt en drukt op opslaan zegt ie "NIET OPGESLAGEN" terwijl hij wel gewoon opgeslagen wordt :?

meer mensen last van dit foutje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is al genoemd in dit forum volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb beide usbkabels, die van de K750 heeft alle pinnetjes en die van de K800 heeft er 4 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

G-PHREAK schreef op zondag 03 september 2006 @ 15:52:
ik heb nog een kleine bug ontdekt, volgens mij hier nog niet gepost

als je bij AGENDA in het menu een nieuwe notitie toevoegt en drukt op opslaan zegt ie "NIET OPGESLAGEN" terwijl hij wel gewoon opgeslagen wordt :?

meer mensen last van dit foutje?
Is inderdaad al een paar keer gepost, misschien toch handig als de topic starter al de huidige bugs in de OP opneemt.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is de geluidskwaliteit van de speaker, vergeleken met de k750 en w800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op zondag 03 september 2006 @ 16:16:
Ik heb beide usbkabels, die van de K750 heeft alle pinnetjes en die van de K800 heeft er 4 :/
Merk je verschil? Ik bedoel, laadt hij bij jou wel in de telefoonmodus als hij aan de originele K800i kabel hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:56

NoTimeRemains

I know

vorige week een K800i besteld. eerst even liggen wikken en wegen tussen een K800i en een M600i maar toch voor deze gekozen. moet deze week toch wel eens binnen komen. aangezien ik mijn K750i voor 125 euro verkocht heb :)

ik ben eens benieuwd naar de kwaliteit van deze telefoon. ik was erg tevreden over mijn 750 alleen de joystick vond ik minder...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Er is weer een klein tegenvallertje ontdekt dat volgens mij nog niet genoemd is. Als je een foto bewerkt in "PhotoDJTM" dan komt er bij de rechter selectie toets "aan maken" te staan...
Dat is wel de meest schandalige vertaling ooit van "undo" |:(

Rijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
Vroeg me al af wat ze er mee bedoelden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 17:56:
[...]

Merk je verschil? Ik bedoel, laadt hij bij jou wel in de telefoonmodus als hij aan de originele K800i kabel hangt?
Nee hij laadt dan niet op.
Ook lijkt het of hij niet met de pc communiceert aan het geluid te horen als je hem als telefoon aansluit.
Welke kabel erop zit maakt niet uit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op zondag 03 september 2006 @ 19:48:
[...]

Nee hij laadt dan niet op.
Ook lijkt het of hij niet met de pc communiceert aan het geluid te horen als je hem als telefoon aansluit.
Welke kabel erop zit maakt niet uit :/
Toch eigenlijk vreemd. Wat dat betreft was 't bij de K750i dan beter voor elkaar; stekker erin en je had gewoon je telefoonmodus (incl. laden) terwijl je ook via de pc naar je memorystick kon...waarom ze dat dan veranderd hebben is me een raadsel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jullie bv een thema maken , hoe krijgen jullie dan de afbeelding over het hele scherm ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clasimodo
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-08-2023
Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 20:13:
[...]

Toch eigenlijk vreemd. Wat dat betreft was 't bij de K750i dan beter voor elkaar; stekker erin en je had gewoon je telefoonmodus (incl. laden) terwijl je ook via de pc naar je memorystick kon...waarom ze dat dan veranderd hebben is me een raadsel :/
Bij mij laadt de telefoon wel degelijk op als ik de kabel er in plug. Hij gaat ook direct de telefoonmodus (wel staat er dan een keuzemogelijkheid op het scherm, maar als je niets doet reageert de telefoon als in telefoonmodus)..

Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clasimodo schreef op zondag 03 september 2006 @ 21:04:
[...]

Bij mij laadt de telefoon wel degelijk op als ik de kabel er in plug. Hij gaat ook direct de telefoonmodus (wel staat er dan een keuzemogelijkheid op het scherm, maar als je niets doet reageert de telefoon als in telefoonmodus)..
Vreemd...duidelijke bug dus...begin het nu ook behoorlijk irritant te vinden dat hij niet laadt aan de kabel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 20:49:
Als jullie bv een thema maken , hoe krijgen jullie dan de afbeelding over het hele scherm ??
Je bedoelt de afbeelding die je bijv. als "desktop" zet? Dan is het antwoord: ja

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 21:18:
[...]

Vreemd...duidelijke bug dus...begin het nu ook behoorlijk irritant te vinden dat hij niet laadt aan de kabel...
Bij werkt die ook prima, denk eerdereen bug in je computer / usb poort?

Wat ook kan is een klein knikje in de usb kabel... dat had ik bijna met de oplaad kabel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
Hier laadt ie ook braaf aan de kabel.
Is je usb idd niet gewoon kapot? Die porten hebben de neiging te slijten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S913 schreef op zondag 03 september 2006 @ 21:20:
[...]
Je bedoelt de afbeelding die je bijv. als "desktop" zet? Dan is het antwoord: ja
JA MAAR HOE KRIJGEN JULLIE DAN OVER HET HELE SCHERM :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op zondag 03 september 2006 @ 21:23:
[...]

Bij werkt die ook prima, denk eerdereen bug in je computer / usb poort?

Wat ook kan is een klein knikje in de usb kabel... dat had ik bijna met de oplaad kabel...
Dat zou misschien kunnen maar de andere poorten laden ook niet. Als hij helemaal niet zou werken, dan zou je denken dat er iets tussen usb en telefoon loos is, maar ook dat is het denk ik niet. Hij laadt namelijk wel in de bestandsoverdrachtmodus en bestanden verzenden en ontvangen via de kabel gaat ook prima. Wacht wel op de softwareupdate en mocht het dan nog niet werken, dan maar eens contact opnemen met de leverancier of een andere kabel proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:48
Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 21:39:
[...]

JA MAAR HOE KRIJGEN JULLIE DAN OVER HET HELE SCHERM :? :?
afbeelding van 240x320 maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Bij mij laadt ie ook prima aan de kabel, alles werkt als een tiet.

'k Heb wel ander bugje

Na een paar uur geeft ie geen toetsenklik geluid meer weer terwijl deze nog wel aangevinkt staat. Als "oplossing" heb ik het toetsenklik geluid maar uitgezet.

-------

Die bugjes vind ik niet zo erg, er zitten enorm veel opties in en ik vindt het een "snel" toestel.
Geduldig op update wacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 18:49

vr6-only

Blub Blub

Chris.nl schreef op zondag 03 september 2006 @ 22:59:

"knip"

Die bugjes vind ik niet zo erg, er zitten enorm veel opties in en ik vindt het een "snel" toestel.
Geduldig op update wacht
veel opties klopt wel, maar de k800 is niet bepaald "snel" te noemen vind ik. vooral nu ik alles vol heb gepropt.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtox
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-07 11:22
Laden aan USB kan in het service menu aan- of uitgezet worden.

Ga naar service menu (zie openings post)

Service-instell.

Opladen uit

klik en er staat :

Opladen aan

(mompelt iets over usb als je de optie wisselt)

Anything goes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serotonine schreef op zondag 03 september 2006 @ 22:56:
[...]

afbeelding van 240x320 maken
Maar hoe en waarmee maken jullie de afbeelding 240 x 320 , bij de k750 ging dat automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:26

TDB

gisteravond een K800 besteld :) , ben benieuwd wanneer hij binnen is..

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBergman
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 05:42:
[...]

Maar hoe en waarmee maken jullie de afbeelding 240 x 320 , bij de k750 ging dat automatisch.
Euhm photoshop ? Tja misschien kan dat ook wel met k800i maar nog niemand heeft daar iets over gezegd dus dat zal nog wel moeten worden 'ontdekt'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:31
TDB schreef op maandag 04 september 2006 @ 07:30:
gisteravond een K800 besteld :) , ben benieuwd wanneer hij binnen is..
Waar? Altijd leuk om te horen als er nog track&trace opties zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 05:42:
[...]

Zoals je het nu schrijft lijkt het me niet dat je de ThemeCreator software gebruikt? Want die geeft uit zichzelf al een waarschuwing als je een verkeerde grootte plaatje gebruikt. En op dat moment heb je de telefoon ook helemaal nog niet nodig (dus hoeft ie ook niets automatisch te kunnen).
Daarnaast ligt het er misschien aan dat hij te kleine plaatjes niet uitrekt (waardoor ze dus niet full-screen lijken), maar te grote plaatjes wordt gewoon een stukje vanaf geknipt, waardoor deze wel full-screen lijken? Maar zoals hierboven aangegeven, gewoon een tool a la Photoshop gebruiken.

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
Mini-tipje:
Als je alleen ff snel wil kijken hoe laat het is, kun je op een van de zoom-knopjes duwen. Dan licht het display een klein beetje op. (je moet dan wel "slaapstandklok" aan hebben staan via instellingen -> display)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:26

TDB

RonaldM schreef op maandag 04 september 2006 @ 08:34:
[...]

Waar? Altijd leuk om te horen als er nog track&trace opties zijn.....
KPN; € 25 euro, € 5 per maand korting dus dat wordt € 20 + 512 MB geheugenkaart + Media Center

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

vr6-only schreef op maandag 04 september 2006 @ 01:23:
[...]

veel opties klopt wel, maar de k800 is niet bepaald "snel" te noemen vind ik. vooral nu ik alles vol heb gepropt.
Traag? Dan weet ik niet wat jij er allemaal op hebt draaien... die van mij is ook redelijk vol...

Misschien effe hitman pro draaien? :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Laatst online: 10-05-2021
Rijk Lemming schreef op maandag 04 september 2006 @ 09:11:
Mini-tipje:
Als je alleen ff snel wil kijken hoe laat het is, kun je op een van de zoom-knopjes duwen. Dan licht het display een klein beetje op. (je moet dan wel "slaapstandklok" aan hebben staan via instellingen -> display)
Dit werkt ook bij zonder de slaapstandklok, slaapstand klok is alleen dat je je klok blijft zien op het scherm

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Laatst online: 09-09 23:14
Crap... ik heb het nog eens goed bekeken.

Dacht eerst dat ik een dooie pixel had, maar er zit een vuiltje onder het scherm bijna in het midden :(
Kan ik dat zelf op een makkelijke manier schoonmaken ?

Heb het toestel net 4 dagen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

IK heb serieuze plannen voor aankoop van dit toestel.
Nu hoor ik van veel mensen dat het joystickje een zwak punt is van zo'n toestel.

Is dat bij de K800 ook het geval? of is deze juist wel stevig??

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MoodSwing schreef op maandag 04 september 2006 @ 01:48:
Laden aan USB kan in het service menu aan- of uitgezet worden.

Ga naar service menu (zie openings post)

Service-instell.

Opladen uit

klik en er staat :

Opladen aan

(mompelt iets over usb als je de optie wisselt)
Staat helaas al aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Laatst online: 14:40

Rio

Ik heb al een boek

Rakkerzero schreef op maandag 04 september 2006 @ 11:54:
Nu hoor ik van veel mensen dat het joystickje een zwak punt is van zo'n toestel.

Een aantal mensen hebben er kennelijk problemen mee. Ik niet. Bij mijn W800i, die ik hiervoor had, ook geen problemen aan mijn kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online

Ik vind um wel ok, stickie steekt niet boven het toetsenbord uit en hij lijkt niet gammel ofzo.
Ik vind um iig fijner werken dan de "knop" die op de nokia 6230 zit.

- edit -

Als je van plan bent om de k800 samen met je sleutelbos oder etwas in 1 (broek)zak te steken kan je er natuurlijk de donder op zeggen dat het stickie kadoek gaat.

[ Voor 15% gewijzigd door Chris.nl op 04-09-2006 12:27 . Reden: blabla ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atm totaal geen probleem mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:15
ik druk veel te vaak per ongeluk op het internet knopje (wereldbolletje aan de linkerkant)
nu heb ik al mijn connectie gegevens weggegooid (kost anders beetje teveel) maar steeds komt hij dan omhoog dat hij probeert verbinding te maken etc.

Is er een manier om dit uit te zetten of een andere functie aan deze knop toe te kennen?

En hebben jullie hier geen last van? (is it just me...? 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
jackel7007 schreef op maandag 04 september 2006 @ 12:24:
ik druk veel te vaak per ongeluk op het internet knopje (wereldbolletje aan de linkerkant)
nu heb ik al mijn connectie gegevens weggegooid (kost anders beetje teveel) maar steeds komt hij dan omhoog dat hij probeert verbinding te maken etc.

Is er een manier om dit uit te zetten of een andere functie aan deze knop toe te kennen?

Is al vaak langsgekomen in dit topic. Je kan geen andere functie toewijzen aan het knopje helaas. De enige oplossing die er is heb je al toegepast: de instellingen weggooien (of een nieuw profiel aanmaken met loze instellingen).
Ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat ik per ongeluk op dat knopje duw trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Laatst online: 14:40

Rio

Ik heb al een boek

jackel7007 schreef op maandag 04 september 2006 @ 12:24:

Tijdens gebruik of terwijl hij in je broekzak zit? In dat laatste geval lijkt mij de toetsblok de meest ideale oplossing, maar ik neem aan dat je die zelf al uitgedokterd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben achter een vervelende bug gekomen :( :
Als je een sms krijgt en hij staat uit, krijg je de tijd wanneer je de telefoon dus aanzet en dan het bericht krijgt in tegenstelling tot wanneer diegene het bericht verstuurd heeft.

wie heeft hier meer last van (net als geen berichtregels:(?)
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.