Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 4

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 15.827 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Update via:

• Pc, update service van SonyEricsson

Software versie nu:

• CX1250210 R1ED001 060831

Opperator:

• Hi/kpn

Eerste wat mij opviel na de update:

• Zoeken in menu's is (veel) beter
• Groene rand video is weg/maar het lijkt of de video kwaliteit is afgenomen? (hij was al slecht...)
• Scherm schakelt zich helemaal uit, weg witte flits, via joystick uit standby halen werkt niet meer
• Icoon Internet is nu mooi rond
• Hij lijkt wel wat sneller te zijn geworden..

Waar ik nog op wacht:

• Dat de video kwaliteit om op te nemen verbeterd wordt
• Gemaakte foto's bekijken, niet eerst onscherp weergeven, dan maar een zandloper....
• Dat het shuttergeluid van de camera uitkan
• Dat het geluid bij het opnemen van geluid uitkan
• Dat je het menu kan veranderen > bijvoorbeeld internet + playnow eruit halen en radio + video player er voor in de plaats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:10:
[...]

ja dat zal het zijn (t-mobile)
Idem hier.. Ik kreeg wel een melding op mijn telefoon van een update, maar wanneer ik hem vervolgens liet zoeken zei hij geen nieuwe update te hebben. Zowel via de telefoon zelf als via de PC.

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:28

The Legend

*Plop*

Ik heb een 1GB Sony M2 geheugenkaartje en heb soms het probleem dat hij niet meer "gezien" wordt door de telefoon. Oplossing is vaak even het kaartje eruit halen en weer terugstoppen (terwijl de telefoon aanstaat).

Ervaren meer mensen dit probleem :?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:34:
Update via:

• Pc, update service van SonyEricsson

Software versie nu:

• CX1250210 R1ED001 060831

Opperator:

• Hi/kpn

Eerste wat mij opviel na de update:

• Zoeken in menu's is (veel) beter
• Groene rand video is weg/maar het lijkt of de video kwaliteit is afgenomen? (hij was al slecht...)
• Scherm schakelt zich helemaal uit, weg witte flits, via joystick uit standby halen werkt niet meer
• Icoon Internet is nu mooi rond
• Hij lijkt wel wat sneller te zijn geworden..

Waar ik nog op wacht:

• Gemaakte foto's bekijken, niet eerst onscherp weergeven, dan maar een zandloper....
• Dat je het menu kan veranderen > bijvoorbeeld internet + playnow eruit halen en radio + video player er voor in de plaats...
Kan me voorstellen dat je plaatst wat volgens jou de verbeteringen na de update zijn maar het vermelden waar je zelf nog op zit te wachten heeft naar mijn mening weinig toe te voegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:40

Rio

Ik heb al een boek

Update geslaagd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnijnN
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-11-2024

KnijnN

GroenteBOER!

Ik kom er na 3 maanden achter er nog 2 knopjes bovenin zitten. :)

Ik probeer via de telefoon te updaten maar de update is nog niet beschikbaar.

::Pac-Man Game PC:: Olivetti, 386 SX, HDD 120MB, 2MB RAM, VGA, 14" monitor, MS-DOS 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KnijnN schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:12:

ja dat klopt kan je meteen je foto's bekijken daar was ik ook al achter hahaha >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44

Bedankt voor de tip! :)

Update is er wel alleen wil het niet via de telefoon denk ik. Iemand wel gelukt om via de telefoon te updaten?

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnijnN
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-11-2024

KnijnN

GroenteBOER!

D467 heeft hem via de telefoon kunnen updaten. PC dus..

Ik dacht trouwens dat die 2 knopjes, steuntjes waren ter bescherming van het scherm. Is nu wat makkelijker om te gamen :)

[ Voor 4% gewijzigd door KnijnN op 06-10-2006 15:01 ]

::Pac-Man Game PC:: Olivetti, 386 SX, HDD 120MB, 2MB RAM, VGA, 14" monitor, MS-DOS 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
KnijnN schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:44:
D467 heeft hem via de telefoon kunnen updaten.
Er staat via Pc.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEiPiE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 12:17

LEiPiE

... (ing. van weinig woorden)

[..]
Waar ik nog op wacht:
[..]
Volgens mij is dat tegenwoordig toch verboden? Als in: verplicht geluid bij het gebruik van een camerafoon (waarom 't bij kleine digicams niet hoeft is mij een raadsel).

Met dank aan de onder rokken fotograferende Japanners :)

* LEiPiE moet nog ff een weekje wachten voor hij z'n sim kan activeren, da's handiger om dat gelijk te doen met het overzetten van m'n oude nummer.

Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik nog op wacht:

3, 4 en 5 kan je denk ik lang op wachten. 3 en 4 komen sowieso niet en optie 5 lijkt me niet nuttig in de zin van tijd-van-software-aanpassing tegenover het nut van de feature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Waar ik nog op wacht:
Lijkt me dat dit juist niet veranderd, dit is een feature (ook aanwezig bij normale digitale camera's) zodat je snel door de foto's kunt bladeren. Zeer handig als je ff snel een bepaalde foto zoekt, als je steeds elke afbeelding volledig moet inladen dan zou je er vrij lang over doen voordat je een foto gevonden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
animated themes gaan nu ook iets soepeler
sowieso vooruitgang die update alleen duurt wel lang om te updaten...
maarja geduld is een schone zaak!!
ps. had voor update 14MB en er na 24MB vrije ruimte (op tel heb nl. nog geen stick) .....

[ Voor 10% gewijzigd door gram501 op 06-10-2006 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 18:49

vr6-only

Blub Blub

Wat betekent dat huis icoontje naast de signaalsterkte? Ik zat de handleiding door te bladeren en daar staat het niet in.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vr6-only schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:29:
Wat betekent dat huis icoontje naast de signaalsterkte? Ik zat de handleiding door te bladeren en daar staat het niet in.
umts is dat O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

3 maanden? Dan heb jij de fotocamera 3 maanden niet goed kunnen gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Ik heb ook net de update uitgevoerd, maar ik vind het nu (na 10 min) al verrekte irritant dat je de telefoon niet meer via de joystick uit standby kunt halen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

bartbh schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:41:
Ik heb ook net de update uitgevoerd, maar ik vind het nu (na 10 min) al verrekte irritant dat je de telefoon niet meer via de joystick uit standby kunt halen :S
Dat vond ik dus ook, is gewoon effe wennen... maar als je nou gewoon een optie bij de instellingen hadden gemaakt dat je het uit of aan kon zetten....

Wat ik wel zeer goed vind is dat het scherm nu echt GOED uit gaat! Dus geheel zwart inplaats van nog heel licht het menu...

[ Voor 13% gewijzigd door D467 op 06-10-2006 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil graag updaten maar hoeveel verbruikt dat van mijn geheuegn als inclusief de oude eraf is.? wordt toch overgeschreven eh?
moet ik een back-up maken vn mijn nummers en liedjes sms-en enzevoort?
is de camera software ook toegenomen? en is er nu eindelijk een aparte knop voor flight mode? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij was dat altijd al zo, dan moet je bij instellingen -> scherm -> slaapstandklok aan/uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 16:05:
ik wil graag updaten maar hoeveel verbruikt dat van mijn geheuegn als inclusief de oude eraf is.? wordt toch overgeschreven eh?
Dacht dat het rond de 2 MB was. Je kunt het iig zien als je update via de GSM zelf voordat je hem daadwerkelijk download. Echter of dat ingepakt is of niet geen idee. Ik heb nu 64 MB over op mijn K800i.

Wordt trouwens wel overschreven.
moet ik een back-up maken vn mijn nummers en liedjes sms-en enzevoort?
Nee is niet nodig. Alleen de firmware wordt aangepast.
is de camera software ook toegenomen? en is er nu eindelijk een aparte knop voor flight mode? :)
Zie changelog een paar posts eerder door Evil M@V.

Mijn GSM ook even geupdate. Werkt prima.

Rare is wel dat ik de update service niet op mijn laptop aan de praat krijg maar wel op m'n desktop PC. Op laptop krijg ik dus
Application Error
Incompatible Macromedia Version
Required version available from http://www.macromedia.com.
Application will terminate
Maar goed het werkt wel prima op PC ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Graham op 06-10-2006 16:24 . Reden: layout ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb iedereen een unbranded ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb inmiddels ook geupdate duurde maar 5 minuten en ging makkelijk. Ik zie geen camera kwaliteit verandering en de snelheid in het menu ook niet.
Ook jammer genoeg nog geen flight mode snelkoppeling:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, geen FM sneltoets :(

Wat echter wel iets veranderd is, is de tekst bij de profielenkeuze wanneer je de aan/uit knop indrukt: Wat voormalig "Uitschakelen" heette, heet nu "Afsluiten" ;)

Verder nog geen veranderingen tegen gekomen. Wat betreft het licht bij de toetsenblok, dat is best wel prettig. Hij lijkt zo stukken sneller te reageren maar denk dat dat illusie is...
R1ED001
- Released by Wotan Server 6/9/06
- Available on SEUS from 5/10/06

Performance
- JBenchmark HD - ST: 40047, TT: 27274 , Gaming : 105
- JBenchmark 3D LQ: 332
- JBenchmark 3D HQ: 182
- JBenchmark 2: 1230
- JBenchmark 1: 7670

Improvements
- PC-based PictBridge support added
- Significantly rewritten MMS editor
- Improved battery life
- Pressing a key when the phone is locked will no longer brighten the screen to full brightness for a second before reverting to half brightness.
- Locking or powering down the phone instantly turns off the display rather than fading to black as in previous firmwares.
- Enhanced reliability of focusing the camera.
- Less noise when taking pictures in dark environments.
- Slightly more natural colours in photos.
- Notably improved picture save time.
- Improved Bluetooth relibaility with GPSes and Handsfree kits
- Joystick no longer wakes the phone from Standby mode
- Large Clock displays above the date in am/pm mode
- Bookmarks listed directly in the Internet section of the task menu rather than in a Bookmarks submenu
- Dialog pop up menu times have lengthened prevent accidental selection.
- Updated internet browsing icon
- Updated EROM. This is primarily to prevent Power On problems.

Bug fixes
- Significant A2DP fixes (e.g. HBH-DS970) - ID tags now present on the handsfree screen, stability fixes, pressing Pause no longer leaves play icon displayed, audio better synced with video, graphic equalizer and phone volume keys now affect headset, audio automatically transferred to headset when playing music.
- WMA tracks are now listed correctly by artists and title
- Green line on screen during video recording.
- Occasional crash when listening to the radio / using Media Player when receiving an incomming call.
- 'White Screen Of Death' problems fixed
- Inability to power phone on fixed via EROM update.
- Alarms occasionally fail to go off
- Phone automatically answers with PHF (Portable Hands Free)
- Email fixes
Bron: Esato

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2006 17:46 . Reden: quotje Esato ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

is uitgeschakeld, dus waarom verschijnt ie? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:X :(
8)7 .Ik krijg nog steeds dat scherm te zien als ik niet oppak als iemadn my belt :? en ik zie nog steeds niks bij gemiste gesprekken staan :(

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2006 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 09:33:
[...]

Ja de radio werkt... Heb het net nog even een keer geprobeert, gister was ik in enschede en daar dacht ik eerst dat het niet werkte, maar kwam er achter dat daar alle zenders op andere frequenties zitten haha.

Heb hem dan ook in enschede gekocht, bij zo'n mobiel accesoires winkeltje (je weet wel zo winkel van een chinees:P).

Daar hadden ze dus de originele voor 8 euro, en ze hadden ook nog 1 met oordopjes (van die in ear dingen) en die was 10 euro, was alleen een namaak.

Maarja het is dus wel in enschede:P ligt er beetje aan waar je woont of dat handig is haha
Heb het zelf ook besteld via marktplaza (kwam het toevallig tegen via google) voor 6,50 incl verzendkosten. Hij had er een aantal liggen...

http://www.marktplaza.nl/...0i-ipv-HPM-70-2399158.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Graham schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 16:13:
Rare is wel dat ik de update service niet op mijn laptop aan de praat krijg maar wel op m'n desktop PC. Op laptop krijg ik dus

Maar goed het werkt wel prima op PC ;)
Je flash player moet je effe update die is er (waarschijnlijk) te oud voor, ikzelf heb hem geupdate via de laptop...

+ De toets verlichting vind ik ook wel beter, nu een fade inplaats van ''baf'' uit

En bij instellingen > achtergrond > staat er nu een nieuwe optie bij: ''Applicatie''?

Wat kan ik daar mee doen? Kan niks selecteren....

De aan en uit knop werkt bij mij nu ook beter, eerst moest ik hem 3 jaar indrukken voordat het pas wou werken. Enkel vind ik het nog steeds jammer dat ik niet het opstart geluid kan veranderen....

[ Voor 14% gewijzigd door D467 op 06-10-2006 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:37:
Inderdaad, geen FM sneltoets :(

Wat echter wel iets veranderd is, is de tekst bij de profielenkeuze wanneer je de aan/uit knop indrukt: Wat voormalig "Uitschakelen" heette, heet nu "Afsluiten" ;)

Verder nog geen veranderingen tegen gekomen. Wat betreft het licht bij de toetsenblok, dat is best wel prettig. Hij lijkt zo stukken sneller te reageren maar denk dat dat illusie is...

[...]

Bron: Esato
dat had ik der al staan afsluiten ect ect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Er zijn ook enkele irritante zaken icm de HBH-DS970 verdwenen, namelijk:
- Aannemen van een telefoongesprek via de headset: Je krijgt de persoon meteen aan de lijn, voorheen had je +/- 2 seconden overschakeltijd.
- Je ziet na afloop van een gesprek de gespreksduur op je schermpje van de headset te zien, dit was eerst (volgens mij) niet zo.
- De muziek komt altijd terug na een telefoongesprek, voorheen bleef de muziek soms weg.
- Je ziet voortaan de ID3-tag op je schermpje van het liedje wat je luistert.

Ik heb ook het idee dat ik nu wat verder van mijn telefoon weg kan lopen (+/- 1 meter) dan voorheen, zonder kwaliteitsverlies tijdens het bellen. Met muziek luisteren heb ik het nog niet geprobeerd, maar dit zal ook wel iets verbeterd zijn gok ik zo.

Ook is er een menuutje bijgekomen als je je USB-kabel aansluit op je telefoon, dat is voor het afdrukken van foto's via PictBridge. Voor de rest is er me nog niet veel opgevallen in positieve zin, ik ben wel benieuwd of de verbetering van het accuverbruik merkbaar is of niet.

Voor de rest heb ik weinig andere dingen gemerkt in deze update, maar ik raad mensen die bluetooth headsets gebruiken wel aan om te upgraden.

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 18:19:
[...]

Je flash player moet je effe update die is er (waarschijnlijk) te oud voor, ikzelf heb hem geupdate via de laptop...

+ De toets verlichting vind ik ook wel beter, nu een fade inplaats van ''baf'' uit

En bij instellingen > achtergrond > staat er nu een nieuwe optie bij: ''Applicatie''?

Wat kan ik daar mee doen? Kan niks selecteren....

De aan en uit knop werkt bij mij nu ook beter, eerst moest ik hem 3 jaar indrukken voordat het pas wou werken. Enkel vind ik het nog steeds jammer dat ik niet het opstart geluid kan veranderen....
Ik weet ook niet precies maar het is iets wat je in de map applicaties kan zetten volgens mij iets vn 3 d ofzo geen idee.kijk maar eens in bestandbeheer daar stata de map applicaties:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 18:41:
[...]

Ik weet ook niet precies maar het is iets wat je in de map applicaties kan zetten volgens mij iets vn 3 d ofzo geen idee.kijk maar eens in bestandbeheer daar stata de map applicaties:P
applicaties > Zaklamp functie > soort mini photoshop > Opera mini

Dat soort dingen heb ik daar in staan en ziet hij niet, lijkt me ook logisch.... Zou ik soms een spel als achtergrond kunnen doen? Of een video?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
vr6-only schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:42:
[...]

is uitgeschakeld, dus waarom verschijnt ie? :O
Ik heb dat ook. Als ik alleen GSM kies dan zie ik nog steeds het GPRS icoon plus GSM.
D467 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 18:19:
[...]

Dat heb ik geprobeerd echter mocht dat niet baten, althans het updates lukte prima maar geen verandering.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook geupdate, ging erg snel.

Zie alleen dat wanneer je een notitie opslaat hij nog steeds zegt NIET opgeslapgen,
wel heb ik het idee dat de randen in de foto's wat scherper zijn geworden, iemand anders die dit ook vindt???

Verder geen mega verbeteringen ofzo vind ik, of iig nog niet gevonden. Maar had ook niet anders verwacht. Bij me siemens was er ook nooit zo erg veel verschil te zien qua firmare versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij duurt het updaten nu al anderhalf uur |:(
Dat groene schermpje in het programma was al heel erg lang geleden gevuld.

Is dit normaal? zo niet, wat kan ik doen? zo ja, hoe lang kan het duren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 20:43:

Dit is NIET normaal komt er nergens een hyperlink of een tekst te staan? Kijk is bij taakbeheer van Windows, en wat er precies bij staat.

Toen ik hem ging update heb ik mijn laptop effe met rust gelaten, het zekere voor het onzekere ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 20:51:
[...]

Dit is NIET normaal komt er nergens een hyperlink of een tekst te staan? Kijk is bij taakbeheer van Windows, en wat er precies bij staat.

Toen ik hem ging update heb ik mijn laptop effe met rust gelaten, het zekere voor het onzekere ;)
Het enige wat er staat is :"updating software" en "please do not touch the phone"

Windows task manager::
ma3platform.exe
mem usage: 119.600k
volgens mij is dit het enige proces dat ermee te maken heeft.

edit: dat was dus bij processes..

Bij applications staat: "update service" "running"

heb ik nou serieus een memory leak in t programma dat mn telefoon aant flashen is 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2006 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 20:57:
[...]

Het enige wat er staat is :"updating software" en "please do not touch the phone"

Windows task manager::
ma3platform.exe
mem usage: 119.600k
volgens mij is dit het enige proces dat ermee te maken heeft.

edit: dat was dus bij processes..

Bij applications staat: "update service" "running"

heb ik nou serieus een memory leak in t programma dat mn telefoon aant flashen is 8)7
Ik zou zeggen: Laat je telefoon de helle nacht aan je pc vast zitten? Want als je dit nu onderbreekt kan het zijn dan je telefoon niet meer juist werkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 21:07:
[...]

Ik zou zeggen: Laat je telefoon de helle nacht aan je pc vast zitten? Want als je dit nu onderbreekt kan het zijn dan je telefoon niet meer juist werkt....
Maar hoe kan ik hier wat aan doen ? Het geheugengebruik blijft maar stijgen (cpu gebruik is trouwens niet 100%, maar 60 ofzo, soms 0).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 21:15:
[...]

Maar hoe kan ik hier wat aan doen ? Het geheugengebruik blijft maar stijgen (cpu gebruik is trouwens niet 100%, maar 60 ofzo, soms 0).
Raar kijk is of de usb er nog goed in zit? Het programma is volgens mij NIET vast gelopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 21:17:
[...]

Raar kijk is of de usb er nog goed in zit? Het programma is volgens mij NIET vast gelopen....
Zit er nog goed in. Ik heb de telefoon / kabel niet aangeraakt sinds het aansluiten.
(ook had ik tot een half uurtje geleden ofzo geen programma's behalve de updater draaien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 20:43:

Het duurt maar 5-10 min als het in een keer goed gaat, ik heb de mijne net ook probleemloos geflasht.
Als je geluk hebt is hij klaar maar heeft het programma het niet door, door dat memory leak probleem crasht je pc op een gegeven moment dus dan moet je wel stoppen :X
Bij mij gaf hij netjes aan dat hij klaar was :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap dr nu echt niets meer van... mem usage is ineens van +/- 140.000k naar 31.000k gezakt, maar stijgt nu wel weer langzaam 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peerke
  • Niet online

Peerke

Schuimbek: Ik had precies hetzelfde probleem, ik heb na 50 minuten mijn telefoon losgekoppeld en de PC opnieuw opgestart, telefoon gereboot (zonder te kijken welke firmware hij toen had), en toen ik het programma opnieuw draaide, gaf ie aan dat mijn telefoon al geupdate was, en of ik door wilde gaan. Toen heb ik hem opnieuw geflashed, en toen ging wel alles naar behoren. Zogauw je image binnen is, en hij aangeeft 'telefoon niet aanraken' (loskoppelen was een beter woord geweest, maar dat terzijde), dan kan je redelijk veilig na een half uur je telefoon wel loskoppelen.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat het wel even 'spannend' was of hij het wel of niet zou doen, dus ik was blij toen ik na 2 seconden na het opstarten netjes het pincode-veld zag :)

Modjes in action !!

-- © 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peerke schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 23:06:
Schuimbek: Ik had precies hetzelfde probleem, ik heb na 50 minuten mijn telefoon losgekoppeld en de PC opnieuw opgestart, telefoon gereboot (zonder te kijken welke firmware hij toen had), en toen ik het programma opnieuw draaide, gaf ie aan dat mijn telefoon al geupdate was, en of ik door wilde gaan. Toen heb ik hem opnieuw geflashed, en toen ging wel alles naar behoren. Zogauw je image binnen is, en hij aangeeft 'telefoon niet aanraken' (loskoppelen was een beter woord geweest, maar dat terzijde), dan kan je redelijk veilig na een half uur je telefoon wel loskoppelen.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat het wel even 'spannend' was of hij het wel of niet zou doen, dus ik was blij toen ik na 2 seconden na het opstarten netjes het pincode-veld zag :)
Heb je meteen de telefoon losgekoppeld of eerst het proces van het programma beeindigd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peerke
  • Niet online

Peerke

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 23:16:
[...]
Heb je meteen de telefoon losgekoppeld of eerst het proces van het programma beeindigd ?
Gewoon losgekoppeld.. Hij zet de firmware over naar je GSM, en daarna gaat je GSM de firmware flashen, en als die klaar is stuurt hij een commando terug naar je PC dat hij klaar is vermoed ik zo. En blijkbaar mist het programma dat, en blijft hij 'hangen' lijkt het.

Modjes in action !!

-- © 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peerke schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 23:21:
[...]

Gewoon losgekoppeld.. Hij zet de firmware over naar je GSM, en daarna gaat je GSM de firmware flashen, en als die klaar is stuurt hij een commando terug naar je PC dat hij klaar is vermoed ik zo. En blijkbaar mist het programma dat, en blijft hij 'hangen' lijkt het.
Het is gelukt :) Bedankt man! Uiteindelijk had ik zelf waarschijnlijk wel gedaan wat jij zei, maar je gaf me toch net ff het vertrouwen om het te doen :p bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Waanzin, door dit topic heb ik ook nu pas de twee knoppen boven het beeldscherm ontdekt, 'k dacht ook dat het gewoon steuntjes waren om het beeldscherm te beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

Chris.nl schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 00:15:
Waanzin, door dit topic heb ik ook nu pas de twee knoppen boven het beeldscherm ontdekt, 'k dacht ook dat het gewoon steuntjes waren om het beeldscherm te beschermen.
je bent niet de enige. ik heb hem sinds 4 juli en wist het vandaag pas. belde net me maat op en hij wist het ook niet. ze lijken ook niet op knoppen ofzo :/ maar ik heb de handleiding niet doorgekomen om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Er zijn inmiddels 'standby midlets' mogelijk op o.a. de K800 en K610.
Zo'n midlet draait op de achtergrond en is bijv. een slideshow van de foto's die je hebt gemaakt :)
Een probleem wat kennelijk niet voorzien was is dat hij bij elke foto vraagt om toestemming voor lezen/schrijven dus dan draait ie niet meer op de achtergrond 8)7
Volgens de link kan je andere applets geschikt maken om op de achtergrond te draaien mits je de source code hebt.
Ik weet niet of dit rechten probleem ook in de vorige firmware bestond, je kan alleen 'nee' of 'altijd vragen' kiezen bij alle applets |:(

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEiPiE

LEiPiE

Mmz, ik krijg de USB niet aan de praat en de Update Service werkt ook niet. Wel werkt de PC Suite in Telephone stand dus. Zet ik 'm op file modus dan zie ik geen schijf onder windows. :(
Er leek sowieso iets niet goed te gaan met 't installeren van drivers, eerst pakte hij alleen de eerste en kon ie daarna voor de modem drivers enzo niks vinden, foon losgekoppeld en weer ingeplugged en toen vond ie wel alles. Daarna netjes computer gereboot (zonder foon aangesloten) en dan doet ie 't dus nog steeds niet als externe opslag.
Daarnaast is de update service geinstalled, heeft z'n extra files binnen gehaald en weigert vervolgens alle dienst. (Je klikt om 'm te starten en er gebeurd dus niks, zandloper is ook direct weer weg).
Ofwel: gaat lekker en ik had allang in bed moeten liggen :)
En sja... wat moet je allemaal verwijderen om de drivers weer clean te installen...

En heeft iemand een idee wat al die drivers precies doen? (misschien iets voor de OP?)
Ook vaag: op de driver cd staan op zich geen files die k800*.* heten, maar hij vind ze in ieder geval wel.
Vager: bij SE op de site staat geen enkele driver ter download aangeboden. Update Service heb ik wel daar vandaan.
FMA ziet de foon wel trouwens, geloof in beide modi (iig in usb-stand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Na de update overlapt de tijd (groot, 24 uur aanduiding) nog steeds de datum. Stom dat ze het alleen voor de am/pm mode hebben aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Ik krijg nog steeds dat scherm te zien als ik niet oppak als iemadn my belt en ik zie nog steeds niks bij gemiste gesprekken staan :( :X .wie nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:43
bijna helemaal groen ! duurde hier een kleine 5 minuten.. raak je toestel niet aan staat er, wel een komische zin.. ik blijf er al van af hoor ! :9

ben benieuwd naar de update! zal hem zo proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Speedy-Andre schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 02:42:
Ik weet niet of dit rechten probleem ook in de vorige firmware bestond, je kan alleen 'nee' of 'altijd vragen' kiezen bij alle applets |:(
Is ook wat aan gesleuteld staat nu bij: multimedia opn, handig voor die zaklamp functie, nu vraagt hij niet telkens of hij een foto mag maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

D467 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 10:30:
[...]

Is ook wat aan gesleuteld staat nu bij: multimedia opn, handig voor die zaklamp functie, nu vraagt hij niet telkens of hij een foto mag maken!
Het gaat om 'gebruikers gegevens' lezen en schrijven, daar kan je niet 1x vragen of nooit vragen kiezen en dus vraagt ie het bij elke foto weer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
D467 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 10:30:
[...]

Zaklamp werkt helemaal niet meer bij mij. Weet niet of dat ook zo bij jou is.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Torch werkt hier wel (met nieuwe firmware) maar ook nu komt ie vragen om toestemming voor het lezen en schrijven van gebruikers gegevens (onnodige vraag, staat bij mij 'nee') en ook om de camera te mogen gebruiken (schuifje is dicht) :/
De standby applet houdt het display aan zolang hij nieuwe plaatjes ophaalt, dit gebeurt als hij op de voorgrond draait (starten in de applicaties map).
Zodra je hem op de achtergrond start (als behang applicatie) dan gaat het display wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

@Leipie
Installeer de drivers eens opnieuw op het moment dat de foon in bestands overdracht mode staat, bij mij ging het toen wel goed :z
Je krijgt dan 2 schijven erbij, telefoongeheugen en de MS.
Ik had het probleem dat het modem niet werd herkend en ook werd de batterij niet opgeladen.
De nieuwste drivers zitten bij pcsuite (kan je downloaden), misschien werkt dat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:43
ben benieuwd hoe dat zit met die beter kleuren in foto's nu die firmware update uit is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij opvalt is dat de focus van de camera een stukje beter is geworden. Hij wilde bij veel tegenlicht nog weleens weigeren maar nu stelt 'ie razendsnel scherp. Tevens verschijnt de door jou gemaakte foto al op het scherm terwijl hij nog aan het opslaan is. Eerder moest je wachten tot het "bezig met opslaan" (bijna) weg was en dan kwam pas de foto in beeld...nu verschijnt hij veel eerder :)

Heb trouwens ook het gevoel dat de hoge tonen in de mediaplayer wat zijn verbeterd. Kan het me verbeelden, maar hoor nu geluiden in een nummer die ik voorheen niet hoorde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 14:21:
Wat mij opvalt is dat de focus van de camera een stukje beter is geworden. Hij wilde bij veel tegenlicht nog weleens weigeren maar nu stelt 'ie razendsnel scherp. Tevens verschijnt de door jou gemaakte foto al op het scherm terwijl hij nog aan het opslaan is. Eerder moest je wachten tot het "bezig met opslaan" (bijna) weg was en dan kwam pas de foto in beeld...nu verschijnt hij veel eerder :)

Heb trouwens ook het gevoel dat de hoge tonen in de mediaplayer wat zijn verbeterd. Kan het me verbeelden, maar hoor nu geluiden in een nummer die ik voorheen niet hoorde...
Indd dt hoor ik ook beide. vooral vn de mediaplayer

heb jy ook dt probleem dt je dat scherm ziet als je niet oppakt ,dit eerder probleem wat al was aangegeve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Wat mij ook opvalt is, dat de accu VEEEL langer mee gaat!!!! (Ik had gprs al uitstaan)

Verheug me nu al op de volgende firmware :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geluid is bij mij ook verbeterd.

Torch werkt niet meer bij mij.
Verder had ik wat gezeur met de drivers. Deze driver niet helemaal correct geinstalleerd ofzo kreeg ik steeds, maar hij heeft em toch geupdate.

ff kijken wat er nog meer veranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 15:14:
[...]

heb jy ook dt probleem dt je dat scherm ziet als je niet oppakt ,dit eerder probleem wat al was aangegeve?
Weet niet in hoeverre dit nu verbeterd is want na de gesprekslijst te hebben gereset (2 maand terug) was het probleem ineens verdwenen. Echter staat er niets over deze bug omschreven in de "solved" lijst...misschien een punt waar mensen die dit probleem nog wél hebben even op moeten letten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borix
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-08 14:47
hm, als ik naar update's zoek zegt hij dat de verbinding met sony erricson verbroken is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
D467 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 15:29:
Wat mij ook opvalt is, dat de accu VEEEL langer mee gaat!!!! (Ik had gprs al uitstaan)

Verheug me nu al op de volgende firmware :P
Hoe kan je dat nu al merken?
De firmware is net anderhalve dag uit, in anderhalve dag heb je niet de tijd gehad om te kijken hoelang de telefoon meegaat op een volle accu.
Als je toch in die tijd een volle accu leeg hebt weten te trekken, vind ik niet dat het opvalt dat ie VEEEL langer mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k800 software geinstaleerd werkt prima maar zodra ik mijn usb kabel uit de pc trek reset de computer komt iemand dit bekend voor

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2006 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 16:42:
zodra ik mijn usb kabel uit de pc trek reset de computer heeft iemand dit probleem ook
Gebeurt dit ook met andere usb apparaten :?
Ik trek hem los op de foon, de kabel blijft in m'n pc zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee alleen bij de sony ericsson of ik hem bij de foon lostrek of op de pc maakt niks uit

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2006 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Laatst online: 26-08 03:53
srry maar ik ben te lui om alles te lezen

kan ik als ik deze telefoon koop verwachten dat dat pookje na een jaar kapot gaat ?

ik zit te dubben tussen deze of de w850i...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEiPiE

LEiPiE

Speedy-Andre schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 12:25:
@Leipie
Installeer de drivers eens opnieuw op het moment dat de foon in bestands overdracht mode staat, bij mij ging het toen wel goed :z
Je krijgt dan 2 schijven erbij, telefoongeheugen en de MS.
Ik had het probleem dat het modem niet werd herkend en ook werd de batterij niet opgeladen.
De nieuwste drivers zitten bij pcsuite (kan je downloaden), misschien werkt dat beter.
Meerdere keren geprobeerd, bij mij wordt juist alles gedetecteerd behalve 't geheugen als drive (heb nog geen microstick erbij). Uiteraard zet ik 'm dan in file mode.
Kan iemand die 'm in filemode heeft staan even bij driver details kijken welke file er gebruikt wordt?
Want dan gooi ik die er ff uit of forceer die of zo.
SE levert er 603 driver files bij met nutteloze namen (zit ook geen enkele keer de naam k800 tussen trouwens, het is een Sony Ericsson Device 039 voor alle drivers bij mij)
Kan in phone mode wel bij het geheugen komen, maar heb 'm liever als drive.
Wat ik op dit moment heb:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
(in Device manager in View by Connection view)
SE = "Sony Ericsson Device 039"
tussen [] de .sys files in gebruik
USB Root Hub
+-- SE Driver [SE27bus,SE27wh,SE27whnt]
    +-- SE USB Ethernet Emulation (WDM) [se27cr,se27unic,se27wh]
    |   +-- SE USB Ethernet Emulation (NDIS 5) [se27nd5]
    +-- SE USB WMC Data Modem [modem,SE27cm,SE27cmnt,SE27mdfl,SE27mdm]
    +-- SE USB WMC Device Management (COM8) [SE27cm,SE27cmnt,SE27mgmt]
    +-- SE USB WMC Modem [modem,SE27cm,SE27cmnt,SE27mdfl,SE27mdm]
    +-- SE USB WMC OBEX Interface (COM7) [SE27cm,SE27cmnt,SE27obex]

en een eind verderop *:
SE USB Ethernet Emulation (NDIS 5) - HomeQOS Miniport [homeqos]
SE USB Ethernet Emulation (NDIS 5) - Packet Scheduler Miniport [psched]
SE USB Ethernet Emulation (NDIS 5) - Virtual Machine Network Services Driver [sptd]
Deze drie zijn niet van SE, maar zijn er door Windows bij gehangen, 
boeit ook niet echt (Super Controller, VMWare).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Chris.nl schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 16:04:
[...]

Hoe kan je dat nu al merken?
De firmware is net anderhalve dag uit, in anderhalve dag heb je niet de tijd gehad om te kijken hoelang de telefoon meegaat op een volle accu.
Als je toch in die tijd een volle accu leeg hebt weten te trekken, vind ik niet dat het opvalt dat ie VEEEL langer mee gaat.
Na een dag is er nog steeds meer dan genoeg accu, rond de 80%, jij beweert dat je het pas kan merken als de accu daadwerkelijk is leeg gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Speedy-Andre schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 02:42:
Er zijn inmiddels 'standby midlets' mogelijk op o.a. de K800 en K610.
Zo'n midlet draait op de achtergrond en is bijv. een slideshow van de foto's die je hebt gemaakt :)
Een probleem wat kennelijk niet voorzien was is dat hij bij elke foto vraagt om toestemming voor lezen/schrijven dus dan draait ie niet meer op de achtergrond 8)7
Volgens de link kan je andere applets geschikt maken om op de achtergrond te draaien mits je de source code hebt.
Moet je zoon applicatie zelf maken? Een mooie klok zou geweldig zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 15:36:
[...]

Weet niet in hoeverre dit nu verbeterd is want na de gesprekslijst te hebben gereset (2 maand terug) was het probleem ineens verdwenen. Echter staat er niets over deze bug omschreven in de "solved" lijst...misschien een punt waar mensen die dit probleem nog wél hebben even op moeten letten...
Ik heb niet alleen dit ik heb dat hele menu: van interent ,mijn snelkoppelingen en actieve appl.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

zero_cool89 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 17:53:
srry maar ik ben te lui om alles te lezen

kan ik als ik deze telefoon koop verwachten dat dat pookje na een jaar kapot gaat ?

ik zit te dubben tussen deze of de w850i...
Ik heb 'm nu een jaar en het pookje is net kapot gegaan 8)7

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Laatst online: 26-08 03:53
Laguna schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 19:30:
[...]

Ik heb 'm nu een jaar en het pookje is net kapot gegaan 8)7
aww, wat ga je nu doen? terugsturen of werkt dat niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
D467 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 19:15:
Na een dag is er nog steeds meer dan genoeg accu, rond de 80%, jij beweert dat je het pas kan merken als de accu daadwerkelijk is leeg gemaakt?
Wie zegt dat je die dag toevallig niet minder met je telefoon hebt zitten spelen?
Met de vorige firmware verbuikt ie ook niet meer dan 20% per dag, tenminste als je er niet al te veel mee loopt te klooien.

Als je de accu in de loop van een paar dagen verbruikt, kan je imo pas zeggen:
"Joh, het lijkt echt dat ie VEEL langer meegaat."
D467 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 12:55:
(Ik begin steeds meer van mijn telefoon te houden O+ _/-\o_ )
Erg objectief kom je niet over.

[ Voor 8% gewijzigd door Chris.nl op 07-10-2006 19:53 . Reden: Roze bril / klooifactor 20% ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu al een prentje gevonden, als je GSM op je PC is aangesloten dat ie in verwisselbare schijf dat icoontje verandert wordt naar een prentje van je gsm:
download dit
http://www.deviantart.com...sigma%3A24h+age_scale%3A5
maak een bestand aan wel via kladblok en wel dit:
AUTORUN.INF

met daarin:
code:
1
2
[autorun]
ICON=\k800i_ico.ico

kopieer de autorun en k800i_ico.ico
naar je telefoon
voila nu nog een deftig prentje vinden voor de M2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Chris.nl schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 19:44:
[...]

Wie zegt dat je die dag toevallig niet minder met je telefoon hebt zitten spelen?
Met de vorige firmware verbuikt ie ook niet meer dan 20% per dag, tenminste als je er niet al te veel mee loopt te klooien.

Als je de accu in de loop van een paar dagen verbruikt, kan je imo pas zeggen:
"Joh, het lijkt echt dat ie VEEL langer meegaat."

[...]

Erg objectief kom je niet over.
Wat wil je bereiken mij afzeiken?
Improvements
- PC-based PictBridge support added
- Significantly rewritten MMS editor
- Improved battery life
- Pressing a key when the phone is locked will no longer brighten the screen to full
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

Komop zeg hij heeft daar wel een punt je kan niet nu al beoordelen of de batterijduur daadwerkelijk verbeterd is...

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Laguna schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 20:09:
Komop zeg hij heeft daar wel een punt je kan niet nu al beoordelen of de batterijduur daadwerkelijk verbeterd is...
Ik was 1 van de eerste die zijn telefoon geupdate heeft ;)

Nu dus 1,5 dag later valt het me op dat er nog best wel veel accu over is, het staat er ook duidelijk vermeld:
- Improved battery life
Dit komt mede door dat de display zichzelf nu (na niet gebruiken van de telefoon) 100% uitschakeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Probeer dan ook objectief de feiten naar voren te brengen en niet subjectief er nog even een 'joepie, nieuwe fw'-mening eroverheen te knikkeren zoals:
D467 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 20:21:
Dit komt mede door dat de display zichzelf nu (na niet gebruiken van de telefoon) 100% uitschakeld!
Waar baseer jij dat op?

En, niemand probeerd hier iemand af te zeiken; dit heet corrigeren.

Btw. nieuw deeltje komt eraan.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2006 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Tinux, ik zie op Esato bij improvements voor de R1ED001 firmware staan:
- Locking or powering down the phone instantly turns off the display rather than fading to black as in previous firmwares.
Bij deze is D467's "conclusie" een gebaseerde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.