Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 4

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 15.829 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 16:13:
ik ben achter een vervelende bug gekomen :( :
Als je een sms krijgt en hij staat uit krijg je de tijd wanneer je de teelfoon dus aanzet en dan het bericht krijgt in tegenstelling tot wanneer diegene het bericht verstuurd heeft.wie heeft hier meer last van (net als geen berichtregels:(?)
Waarom zou je je telefoon uit zetten 8) Ik weet het niet zeker, maar je kan als je naar je berichten gaat, 'meer' en dan 'details' kiezen. Daar staat dan een ontvangst- en een verzenddatum/tijd, bij mij is dat telkens precies dezelfde tijd, maar misschien is dat dus anders als je telefoon uit staat...
Ik begrijp niet wat je bedoelt met 'geen berichtregels' :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja oke sorry ik bedoel met berichtregels dat hoeveel regels je nog over hebt in een nieuw bericht voordat je aan het volgende bericht begint.Ja maar hij stond aan en er stond bij datum en tijd ,de tijd van wanneer ik mijn gsm aanzette :P hopelijk begrijpen jullie het want is moeilijk uit te leggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, SE neemt daar de tijd dat je de sms ontvangt. Dat is dus wanneer je je telefoon aanzet, want dan haalt ie alle smsjes op. Kijk je echter bij details (zoals eerder beschreven) dan zie je daar waarschijnlijk ook een 'Verzonden'-tijd staan. Dat is de tijd waarop het smsje is gestuurd en je het dus ontvangen zou hebben als je telefoon aan had gestaan.
Je krijgt bij het typen van een sms te zien hoeveel tekens je nog over hebt, als er nog maar 20 tekens beschikbaar zijn voor één smsje. Daarna krijg je de melding dat je begint aan sms 2 en daar heb je weer hetzelfde 20-tekens verhaal.

Vanochtend de K800i besteld bij Hi.nl... De telefoon zou wel al bij het koeriersbedrijf (AMP?) moeten liggen, maar nog geen bericht van gehad over wanneer ze hem komen leveren. Nu maar hopen dat ze hun 24-uur service waar maken en de telefoon vandaag nog leveren (voor 12 uur besteld!)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 17:36:
Klopt, SE neemt daar de tijd dat je de sms ontvangt. Dat is dus wanneer je je telefoon aanzet, want dan haalt ie alle smsjes op. Kijk je echter bij details (zoals eerder beschreven) dan zie je daar waarschijnlijk ook een 'Verzonden'-tijd staan. Dat is de tijd waarop het smsje is gestuurd en je het dus ontvangen zou hebben als je telefoon aan had gestaan.
Je krijgt bij het typen van een sms te zien hoeveel tekens je nog over hebt, als er nog maar 20 tekens beschikbaar zijn voor één smsje. Daarna krijg je de melding dat je begint aan sms 2 en daar heb je weer hetzelfde 20-tekens verhaal.

Vanochtend de K800i besteld bij Hi.nl... De telefoon zou wel al bij het koeriersbedrijf (AMP?) moeten liggen, maar nog geen bericht van gehad over wanneer ze hem komen leveren. Nu maar hopen dat ze hun 24-uur service waar maken en de telefoon vandaag nog leveren (voor 12 uur besteld!)...
Oah oke wel vervelend van die tijd sms ,ik zie geen berichtregels staan zoals jij dat beschrijft

Het akn wel eens wat langer duren bij hi ,bij mij duurde het een dag langer en de hi klantenservice zei dat het bijna nooit lukt binnnen 24 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:53

vr6-only

Blub Blub

D467 schreef op maandag 04 september 2006 @ 09:19:
[...]

Traag? Dan weet ik niet wat jij er allemaal op hebt draaien... die van mij is ook redelijk vol...

Misschien effe hitman pro draaien? :P :P
vergeleken met mijn samsung e800/d500 is die een stuk trager (ik stoor mij er niet zo erg aan hoor) maar hij is wel trager.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:15
Rio schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:49:
[...]

Tijdens gebruik of terwijl hij in je broekzak zit? In dat laatste geval lijkt mij de toetsblok de meest ideale oplossing, maar ik neem aan dat je die zelf al uitgedokterd had.
Nee gewoon als de GSM uitstaat...
misschien is het nog gewoon een kwestie van even wennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Chris.nl schreef op zondag 03 september 2006 @ 13:36:
[...]Helaas is die 'walkthrough' ofline. Dus nu weet ik nog niet hoe ik hid files op m'n phone kan instellen / installeren.
Sorry, ik had hem al wel van server veranderd maar nog niet aangepast in de SP; dat ga ik dus nu doen.
Hier alsnog de link (met plaatjes): http://www.se-info.nl/K750Afstandsbediening.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDB schreef op maandag 04 september 2006 @ 09:14:
[...]

KPN; € 25 euro, € 5 per maand korting dus dat wordt € 20 + 512 MB geheugenkaart + Media Center
Ik ben erg benieuwd wanneer je deze binnen hebt. Ik heb namelijk hetzelfde pakket bij KPN besteld.

Zaterdag 26 Augustus deed ik de bestelling en kreeg vervolgens een bevestigingsmail waarin stond dat ik de phone die dinsdag/woensdag kon verwachten.
Ik kreeg echter op 1 September NOG een mail waarin de order werd bevestigd. Volgens deze mail was de order pas die dag verwerkt. Ik heb de phone inmiddels nog steeds niet binnen. Ik kreeg vandaag dit te horen van een KPN medewerker via de mail:
"U vraagt waarom er vertraging zit in de verwerking van bestellingen via www.kpn.com.

De vertraging komt doordat er uitzonderlijk veel bestelling binnen komen voor een vakantieperiode. Omdat het in de vakantiemaanden tevens moeilijk is extra personeel voor de verwerking van de bestellingen aan te trekken, is er momenteel een wachttijd.
Wij doen ons best de bestelling zo snel mogelijk te verwerken"
Persoonlijk vind ik dit nogal slap van een groot bedrijf als KPN en ben dus nogal teleurgesteld in de levertijd. Ik wil het ding zo snel mogelijk binnen krijgen maar veel hoop heb ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Wist je al dat...

- Je kunt zoeken ''naar nummers'' in je telefoon? Open de File manager op de telefoon en druk op wat letters :>

- Als je gprs uitzet je accutje wel 50% langer meegaat?

- Dat je dat geluid bij de Cybershot (als die een foto maakt) uit kunt zetten door heel simpek het volume op 0 te zetten?
*EDIT*

Werkt niet meer? :?

[ Voor 5% gewijzigd door D467 op 04-09-2006 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
D467 schreef op maandag 04 september 2006 @ 20:29:
Wist je al dat...

- Als je gprs uitzet je accutje wel 50% langer meegaat?

Werkt niet meer? :?
en how is this done? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jonge, kyk gewoon is ff in dit topic!

en hij bedoelt umts

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2006 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:08

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 20:19:
[...]

Zaterdag 26 Augustus deed ik de bestelling en kreeg vervolgens een bevestigingsmail waarin stond dat ik de phone die dinsdag/woensdag kon verwachten.
Ik kreeg echter op 1 September NOG een mail waarin de order werd bevestigd. Volgens deze mail was de order pas die dag verwerkt. Ik heb de phone inmiddels nog steeds niet binnen. Ik kreeg vandaag dit te horen van een KPN medewerker via de mail:

[...]

Persoonlijk vind ik dit nogal slap van een groot bedrijf als KPN en ben dus nogal teleurgesteld in de levertijd. Ik wil het ding zo snel mogelijk binnen krijgen maar veel hoop heb ik niet meer.
Er zit ook nog een flinke email storing (mislukte wijziging) in deze periode, Kpn mailde me hier 30-8 over. De bestelling ging bij mij ook niet snel, eerst een bevestiging zonder ordernr en bijna een week later een mailtje met m'n telnr. e.d. maar toen was de K800 al geleverd 8)7
Ik wacht nog steeds op mijn contract maar de K800 en u-sim werken al ;)
Volgens het mailtje moest de sim geactiveerd worden, toen ik hier over belde bleek hij al geactiveerd te zijn :z
Lekker zooitje is het bij Kpn :+ Nu maar hopen dat mijn 512MB stickje snel binnen is :/
Als ze de simlock nou eens vergeten dan doen ze nog iets goed :P

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geen simlock :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Speedy-Andre:

Wanneer heb je hem besteld en wanneer heb je hem uiteindelijk binnen gekregen ?

Ik wil graag weten waar ik aan toe ben :) / ;(

edit: trouwens, waarom wordt het 512 MB stickje eigenlijk apart verzonden ?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2006 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 14:51
Dr_Frickin_Evil schreef op zondag 03 september 2006 @ 13:42:
Ik heb de bluetooth verbinding nu ingesteld als seriele poort, dan werkt het wel zonder dat ie over een data-account begint te zeuren. De bluetooth verbinding werkt nu, als in, ik kan bestanden verzenden tussen telefoon en pc. Maar als ik met Sony Ericsson PC Suite verbinding probeer te maken met mijn telefoon, dan geeft ie aan dat er geen telefoon is aangesloten. Hoe komt dit, en wat doe ik eraan?
Heeft iemand dit wel werkend? Dus; bluetooth en Sony Ericsson PC Suite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 21:40:
@Speedy-Andre:

ik had hem na 2 dagen (bij hi) en ik had de 512 mb kaart waar normaal een voucher bij zit had ik niks bij doordat de levering vn de kaartje slecht was dit kon nog 6 weken duren volgens de kpn klanterservice daardoor heb ik een schikking gevonden met de klantenservice en ik mag een kaart van 30 euro uitzoeken en de rekening naar hun opsturen ( er is helemaal geen m2 kaart vn 512 mb kaart voor 30 euro :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 20:48:
jonge, kyk gewoon is ff in dit topic!

en hij bedoelt umts
jonge, geef antwoord, of zeg niets? misschien had ik al gekeken?
jaa goedzoooo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had nog een paar vraagjes over deze gsm

1. Is het mogelijk de internetknop een andere functie toe te schrijven?

2. Is het zoals bij de K750i dat de gsm serieus vertraagd als je er een groot kaartje insteekt?(512 of1 g)

3. Is het mogelijk om via bluetooth in een andere telefoon te kijken die ook bluetooth heeft? mijn vriend kan in mijn telefoon kijken (k750i) met zijn samsung E900 maar ik kan niet in zijn telefoon kijken

dank u bij voorbaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:08:
ik had nog een paar vraagjes over deze gsm

1. Is het mogelijk de internetknop een andere functie toe te schrijven?

2. Is het zoals bij de K750i dat de gsm serieus vertraagd als je er een groot kaartje insteekt?(512 of1 g)

3. Is het mogelijk om via bluetooth in een andere telefoon te kijken die ook bluetooth heeft? mijn vriend kan in mijn telefoon kijken (k750i) met zijn samsung E900 maar ik kan niet in zijn telefoon kijken

dank u bij voorbaat
3. Samsung kan idd in de telefoon kijken. Deze telefoon kan dat niet, of de ander moet dat toestaan ofzo volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:06:
[...]

ik had hem na 2 dagen (bij hi) en ik had de 512 mb kaart waar normaal een voucher bij zit had ik niks bij doordat de levering vn de kaartje slecht was dit kon nog 6 weken duren volgens de kpn klanterservice daardoor heb ik een schikking gevonden met de klantenservice en ik mag een kaart van 30 euro uitzoeken en de rekening naar hun opsturen ( er is helemaal geen m2 kaart vn 512 mb kaart voor 30 euro :? )
pricewatch: Memory Stick Micro 512MB (Sony, MSA512A)

M2 = Micro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 21:40:
@Speedy-Andre:

18-8 besteld hij was 31-8 binnen, dus nog voor dat ik de order (met ordernr) bevestigd kreeg :+
Stickje is kennelijk moeilijk leverbaar, toen de actie begon was hij er iig niet en kwam Kpn met de vouchers.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup ik heb bluetooth en pc suite werkend, vraag me niet hoe maar is toch wel lekker..

Ook leuk om met de afstandsbedieningfunctie me laptop van een afstandje te besturen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er schijnt een firmwareupdate aan te komen. Check http://howardforums.com/s...php?t=988429&page=1&pp=15

Schijnt een MR1 versie te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robvanpraat schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:30:
[...]

3. Samsung kan idd in de telefoon kijken. Deze telefoon kan dat niet, of de ander moet dat toestaan ofzo volgens mij...
als een samsung in je telefoon wil kijken moet je dat ook eerst toestaan dacht ik maar ik kan verkeerd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 23:17:
Er schijnt een firmwareupdate aan te komen. Check http://howardforums.com/s...php?t=988429&page=1&pp=15

Goed nieuws :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen (T-Mobile versie).

Jeetje wat is dit ding traag zeg!!! Maar voor de rest wel leuk.

Vraagje: Er zit in mijn menu standaard een Logo met "Web n Walk" van T-Mobile.
Als ik daarop klik, kan ik lekker internetten :) Maar wat zijn de kosten daarvan? (ik heb geen web n walk abonnement bijgenomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

Tering... Vandaag telefoon en SD Micro gehaald bij Dixons.... Verkeerde kaart dus... Verpakking is al wel open van het kaartje... Zou ik hem nog kunnen omruilen?

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 00:07:
Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen (T-Mobile versie).

Jeetje wat is dit ding traag zeg!!! Maar voor de rest wel leuk.

Vraagje: Er zit in mijn menu standaard een Logo met "Web n Walk" van T-Mobile.
Als ik daarop klik, kan ik lekker internetten :) Maar wat zijn de kosten daarvan? (ik heb geen web n walk abonnement bijgenomen).
haha dan ligt het serieus aan je t-mobile menu, hier werkt ie supersnel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullish
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-03-2023

bullish

. . . - - - . . .

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 17:58:
Dat het shuttergeluid niet uit te zetten is / de vraag of tie uit te zetten is / de meededeling dat ie irritant is is nu ongeveer 20x langs gekomen.
- Er is goed mee te leven; het shuttersoundje is heel zacht (tov de K750)
- Als Darkmen het script voor CID49 toestellen (waaronder: de nieuwere K750's/W800's, K800) af heeft (wat nog wel even kan duren aangezien het veel werk is. Hij heeft alle gegevens die nodig zijn wel maar het hij heeft niet veel tijd naar zijn zeggen.) zal dat door mij of iemand anders hier wel gepost worden.

Er om 'zeuren' lijkt mij dus topic-vervuiling (onoverzichtelijk)

Btw. ik ben 2 weken op vakantie geweest en heb de laatste 20 pagina's van deel 3 achterelkaar 'doorgelezen': 0,0 aan interessante info. Geeft niet maar dat is wel het gevolg dat mensen geen zin hebben om alles te lezen en daardoor de vraag voor de x maalste keer te stellen.

Zoals?

[...]

Dat had je dus (netjes) kunnen melden via mail / DM.

[...]

Wil je misschien meer voorbeelden geven? Bugs lijkt mij geen interessante info.
Tja en nu kom ik met slimme vragen zonder verder te kijken: hoe kan ik jou direct mailen Tinux want dat leek mij uiteraard beter dan het publiekelijk te doen. Als ik een lijstje met aanvullingen heb, dus allerlij verzamelde ifokrijg je die. maar wanneer de startpost niets extra's toevoegd tov de oude zie ik het nut van een nieuwe startpost niet in. 8)7 En een lijst met bugs is nu net wel interessant, dan weet je tenminste dat het niet aan jou ligt dat die groene balk verschijnt bij het filmen maar dat dit dus een bug is! (bijvoorbeeld)

motorola cd920 - Nokia 6210 - SE T610 - K750 - K800 - N95 - N96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Animal_X schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 00:13:
Tering... Vandaag telefoon en SD Micro gehaald bij Dixons.... Verkeerde kaart dus... Verpakking is al wel open van het kaartje... Zou ik hem nog kunnen omruilen?
Ze leggen hem wel bij de stapel verkeerd bestelde SD kaartjes :+
De Sony 512MB MS micro is op het web bij Dixons nog op voorraad (staat bij MS duo) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
offtopic:
Ben ook voor een overzicht in de startpost met de tot dusver gemelde bugs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 00:27:
[...]

haha dan ligt het serieus aan je t-mobile menu, hier werkt ie supersnel.
Inderdaad. Hier werkt hij ook supersnel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:26

TDB

Speedy-Andre schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:41:
[...]

18-8 besteld hij was 31-8 binnen, dus nog voor dat ik de order (met ordernr) bevestigd kreeg :+
Stickje is kennelijk moeilijk leverbaar, toen de actie begon was hij er iig niet en kwam Kpn met de vouchers.
13 dagen ?! hmmmmmmm........ :|

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil best overstappen naar KPN voor die K800i, maar mijn abbonement loopt pas over 3 maanden af bij Telfort. Ik kan dus niet dat Telfort kaartje in een KPN K800i stoppen? Of kun je die lock er ook makkelijk af laten halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort ervaar ik met wat donkere foto's hele kleine strepen in het beeld. op deze foto is dat wat beter te zien , let vooral op de donkere plekken.. daar lopen verticale strepen doorheen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e83eca30a944283322e4829eb53a1337/thumb.jpg

Op het moment heb ik ook contact met t-mobile of dit ook onder de garantievoorwaarden valt, want een cam met strepen is 10x niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 11:21:
Ik wil best overstappen naar KPN voor die K800i, maar mijn abbonement loopt pas over 3 maanden af bij Telfort. Ik kan dus niet dat Telfort kaartje in een KPN K800i stoppen? Of kun je die lock er ook makkelijk af laten halen?
Ik kan me vergissen, maar volgens mij krijg je je telefoon+simkaart pas als je abonnement in gaat. Dus in jouw geval over 3 maand (als je iig kiest voor nummerbehoud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 11:25:
Sinds kort ervaar ik met wat donkere foto's hele kleine strepen in het beeld. op deze foto is dat wat beter te zien , let vooral op de donkere plekken.. daar lopen verticale strepen doorheen.

[afbeelding]

Op het moment heb ik ook contact met t-mobile of dit ook onder de garantievoorwaarden valt, want een cam met strepen is 10x niks :(
Met welke instellingen heb je die foto gemaakt? Er zijn ook aparte instellingen voor donkere foto's he..
Trouwens, dat bolletje bij je boekenkast ziet er ook bijzonder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 11:21:
'k heb zelf voortijdig mijn Vodafone contract laten verlangen bij "The Phone House" of hoe dat ook heet.
Ik kreeg direct het nieuwe toestel (simlock vrij) mee, al gaat het nieuwe contract pas vanaf oktober in.
'k kreeg 25 euri toe bij inlevering van een oud toestel (gewoon een koelkast ingeleverd die ik nog had liggen)

Hoewel ik niet ben overgestapt naar een andere provider, vroegen ze me wel of ik dit wilde (Ze vroegen me letterlijk of ik wilde overstappen naar KPN).. Dus waarschijnlijk had ik um bij overstappen ook gewoon direct meegekregen.

Misschien moet je het daar eens proberen..

[ Voor 0% gewijzigd door Chris.nl op 05-09-2006 12:49 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Net toen overgegaan werd van deel 3 naar deel 4 had ik de volgende post:
Rijk Lemming schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:59:
Ik ben nu zo'n drie weken in het bezit van dit mooie speeltje. Over het algemeen bevalt ie me prima, zoals al vaak gezegd zijn de foto's meesterlijk, de menu's overzichtelijk, en de besturing is snel.
Toch zijn er ook wel wat dingetjes die me dwars zitten:

1. Het geluidje dat afgespeeld wordt bij de herinnering van een afspraak in de agenda kan je niet instellen. Je zit dus opgescheept met een schraal geluidje dat bovendien maar 3 seconden aanhoudt. Het is me tot nu toe nog niet gebeurd, maar ik kan me goed voorstellen dat ik daardoor een afspraak ga missen.

2. Als je herinnerd wordt aan een item in je agenda, dan kan je deze herinnering niet 'sluimeren' of 'snoozen' (dat ie na 10 min. nog eens gaat piepen)

3. Als je een verjaardag in je agenda wil zetten, dan kan dat alleen door de geboortedatum toe te voegen aan een van je contacten. (Bij mijn vorige telefoon (nokia 6230) had je in je agenda gewoon de optie 'verjaardag toevoegen') Als je dan gewaarschuwd wordt om een kadootje aan te gaan schaffen, moet je eerst zelf uitrekenen hoe oud de Job in kwestie gaat worden.... dat is toch uit de tijd!
(Hier zit overigens ook een klein bugje, als je die verjaardagswaarschuwing krijgt, staan er twee linkjes: sms sturen, of bellen. Als je er daarvan een wil selecteren merk je dat omhoog en omlaag zijn omgewisseld)

4. Je kan de automatische naamgeving van gemaakte foto's niet wijzigen.

5. Een accent aigu (déze) is alleen beschikbaar voor de 'e', terwijl ik het ook wel eens over gróóte dingen wil hebben...

Boven alles is en blijft het een heerlijke telefoon, maar ik dacht ik ga mijn gezeik toch ff spuien!

Rijk
Ik dacht, ik zet 'm nog een keertje in het nieuwe deel, ben benieuwd of jullie het met me eens zijn of juist niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Welke video formaten speelt hij eigenlijk af? Alleen 3gp?

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:26

TDB

Animal_X schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 13:14:
Welke video formaten speelt hij eigenlijk af? Alleen 3gp?
Staat in de openingspost:
Media formaten ondersteuning:
• Video: MPG4, 3GPP™, SDP en H.263 Profile 0 Level 10

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

TDB schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 13:15:
[...]

Oh verrek... Overheen gelezen... Okay, thanx.

Btw, ik heb regelmatig een probleem met de camera. Sporadisch wanneer ik de cam aanzet blijft het beeld zo goed als donker. Het lijkt net alsof hij de belichting helemaal verkeerd meet ofzo... Iemand anders bekend met dit probleem?

[ Voor 28% gewijzigd door Animal_X op 05-09-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 23:17:

Sorry als dit een domme vraag is, maar wat betekend MR1? Eerste firmwareupdate of? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had dat ff gelezen en je was er achter gekomen dat het de eerste belangrijke (major) update was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Laatst online: 18:02

Rio

Ik heb al een boek

D467 schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 14:37:
[...]

Sorry als dit een domme vraag is, maar wat betekend MR1? Eerste firmwareupdate of? :*)
MR=Major Release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 13:03

GforceNL

Out of memory....

[...]

Maar opnemen kan toch alleen in 3gp?

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:41:
[...]

die vouchers zijn volgens de mederwerker van hi voor privacy redenen dat ze geen stickje mogen leveren er zijn indd leverings problemen dus ik mag gewoon van hi een kaartje uitzoeken voor 30euro :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Ik heb tot nog toe slechts een paar probleempjes (voor zover je daar van kan spreken) met deze telefoon:

- donkere foto's geven lichte strepen (ook in de Schemer-instelling)
- de telefoon hangt soms gedurende 20 seconden (freeze)
- tijdens foto's scrollen via de knop rechtsbovenop hangt het ding ook regelmatig een aantal seconden lang vast
- (Orange-specifiek!) naar Blog zenden van foto's is niet aanwezig als optie

Verder prima ding. Joystick doet het nog steeds ;)

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn snelkoppelingen (van joystick) worden heletijd vergeten!

Vaak na USB-Connectie met PC en na het uit-en-aan zetten van de telefoon.

Best lastig om het telkens opnieuw in te stellen :P

Het lijkt of de K800i nu bij mij iets sneller loopt (gewenning??). Maar bij het openen van "instellingen" zie ik nog wel "schokkerig" beeld, net of ie heel veel moet laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
[...]

Opnemen kan toch alleen met 3GP? Zo niet beetje jammer dat dit er niet op zit is toch tegenwoordig bijna standaard

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evil M@V schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 18:23:
[...]

Opnemen kan toch alleen met 3GP? Zo niet beetje jammer dat dit er niet op zit is toch tegenwoordig bijna standaard
ja opnemen in 3gp en afspelen in 3gp en mpg4

Wat doen jullie updaten thuis of by een service center? Dit is mijn eerste sony ericsson dus ben bang (wat ik allemaal van de k750I heb gehoord) dat dat ook bij mij gaat gebeuren die grote problemen met crashen gsm :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gouden regel, if it aint broke don't fix it. Zolang er geen fix of performance update uit is voor wat je zoekt update dan ook niet. Ik weet niet hoe je telecomprovider omgaat met mislukte flashes, flashen gaat ook op eigen risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBergman
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 18:36:
Gouden regel, if it aint broke don't fix it. Zolang er geen fix of performance update uit is voor wat je zoekt update dan ook niet. Ik weet niet hoe je telecomprovider omgaat met mislukte flashes, flashen gaat ook op eigen risico.
Het spijt me verschrikkelijk als ik niet goed heb gekeken, maar brengt SE zelf geen updates uit op de site ??
Want ik neem aan dat die dan wel goed zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomBergman schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 18:41:
[...]

Het spijt me verschrikkelijk als ik niet goed heb gekeken, maar brengt SE zelf geen updates uit op de site ??
Want ik neem aan dat die dan wel goed zijn ?
Jawel. Maar als het goed is is Flashen geheel op eigen risico. Dus ja heb je net 400 euro uitgegeven aan je telefoon en verknal je 'm door een flash te geven, mja niet het probleem van de fabrikant toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt zelfs aangeraden door SE zelf om je telefoon te updaten, dus niet zo slap lullen. Ze zullen je echt wel helpen als er iets mis is gegaan :) maarja dat kan gewoon bijna niet.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 19:17 . Reden: typfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt dit? :) er kan wel degelijk wat misgaan zoals die k750 updates problemen

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
Btw. is er al weer wat bekend over de opvolgers van de k800? zoals een w1000i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aubergine schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 19:24:
Btw. is er al weer wat bekend over de opvolgers van de k800? zoals een w1000i?
Ik denk het nog niet nee :9 .eerst moeten die andere maar een gerelaisd worden en deze gsm is pas uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net wat ondekt,als je je foto's bekijkt onder diavoorstelling dan gaat de telefoon
in screensaver(Bubbles).Die moet je dan weer zelf herstellen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:48
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 19:32:
Heb net wat ondekt,als je je foto's bekijkt onder diavoorstelling dan gaat de telefoon
in screensaver(Bubbles).Die moet je dan weer zelf herstellen :O
Klopt, maar niet per se bubbles....
Als je een andere screensaver eerst had geselecteerd, pakt ie die...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand misschien een duitse site waar je de M2 micro van 1G kunt krijgen, nu ze hier al weken niet te verkrijgen zijn.
Bij Amazon zie ik :
http://www.amazon.de/Sony...8-3922426-2023765?ie=UTF8

is dit de goede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 23:33

996

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 22:36:
weet iemand misschien een duitse site waar je de M2 micro van 1G kunt krijgen, nu ze hier al weken niet te verkrijgen zijn.
Bij Amazon zie ik :
http://www.amazon.de/Sony...8-3922426-2023765?ie=UTF8

is dit de goede?
Is de goede, kijk ook maar naar dit : Modellnummer: MSA1GA

Maar of je het kaartje hier veel sneller krijgt ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:48
996 schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 22:46:
[...]

Is de goede, kijk ook maar naar dit : Modellnummer: MSA1GA

Maar of je het kaartje hier veel sneller krijgt ?!
Verfügbarkeit: Gewöhnlich versandfertig bei Amazon in 4 bis 6 Wochen.

4 tot 6 weken dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 13:02

freddifish

schnappi !

nou ik heb er ook eentje via de kpn
kabeltje aangesloten en een mp3tje erop geknald maar dat klinkt voor geen meter via de headset, alle zang lijkt weg te vallen. Via de speaker klinkt het wel ok dus het moet aan de headset liggen, ben ik de enige met dit probleem?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb de SE hpm-70 headset voor m'n K750 gehaald en die doet het ook perfect op de K800 ;)
Voordeel van de constructie is dat je ook een eigen koptelefoon of dopjes met een 3,5mm jack kan gebruiken :)
De bijgeleverde headset van de K750 is volgens mij dezelfde als bij de K800, er zit weinig laag en hoog in en ze passen niet goed in je oor (te groot) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:07

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Ik weet dat het hier niet hoort, maar ik heb gegoogled en kom er niet helemaal achter.
De Hpm-70 oordopjes wil ik graag kopen, maar ik weet dat ze nogal verschillend qua prijs worden aangeboden. Ik kan me herinneren dat ik ze zelfs wel voor 18 euro ofzo gezien heb op internet, maar wanneer ik nu zoek zit nog boven de 27 euro, wat dus absoluut niet hoeft.

Iemand die weet waar je ze dus wel goedkoop kan halen?

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

heb hier ook zo'n W series headset, maar kolere, beide doppies in, en de bass dreunt door je kop, goede kwaliteit, erg helder.. Blijft alleen zo jammer dat ie nogal wat moeite heeft met de FM.. Beetje signaal verlies en hij gaat al scannen naar een betere frequenti, plus dat ie soms wat op de achtergrond zit te piepen als ik naar FM zit te luisteren..

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 12:50

FutureCow

(C) FutureCow

djidee schreef op woensdag 06 september 2006 @ 00:18:
heb hier ook zo'n W series headset, maar kolere, beide doppies in, en de bass dreunt door je kop, goede kwaliteit, erg helder.. Blijft alleen zo jammer dat ie nogal wat moeite heeft met de FM.. Beetje signaal verlies en hij gaat al scannen naar een betere frequenti, plus dat ie soms wat op de achtergrond zit te piepen als ik naar FM zit te luisteren..
ik heb idd ook lastig van gepiep en andere bij geluiden met de radio. Hij vind ook maar 1 zender waar de stereo aangaat. Hopelijk wordt ziets ook verholpen door een nieuwe FirmWare.

Kun je met die HPM-70 ook gewoon radio ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Bij Ebay zijn ze wel goedkoop, zwarte uitvoering zelfs incl. verzenden uit Duitsland :)
Hier kan je het bedrag overschrijven.
Ebayers uit China zou ik niet doen, dan is de kans op een neppert te groot :P
Ik ontvang trouwens meer zenders dan ik geheugenplekken heb met mijn K800 :D

[ Voor 10% gewijzigd door Speedy-Andre op 06-09-2006 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 19:16:
Het wordt zelfs aangeraden door SE zelf om je telefoon te updaten, dus niet zo slap lullen. Ze zullen je echt wel helpen als er iets mis is gegaan :) maarja dat kan gewoon bijna niet.
Idd,

heb zelf een heel aantal toestellen upgedate in de winkel waar ik werk. Ging elke keer zonder problemen. Als er zo veel risico achter zat had SE het echt niet aangeraden, laat staan het door de gebruiker zelf laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist een HPM-82 besteld...heeft iemand ervaring met deze headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja oke dan update ik hem wel zelf als het zo ver is als dat klopt volgens jullie.waneneer kan ikde updtae dan verwachten ongeveer en hoe kom je daar achter zonder eerst te updaten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 16:34:
Heb zojuist een HPM-82 besteld...heeft iemand ervaring met deze headset?
Beetje rare volgorde, eerst bestellen en dan vragen of ie goed is :?
Hij lijkt veel op de hpm-70 (de dopjes) en heeft als extra een remote in de kabel, echter heb ik hier en daar gelezen dat er geen antenne in zou zitten voor de radio 8)7
Of dit echt waar is weet ik niet maar in de omschrijving vind je niets over een antenne :/
Test de radio ff als je hem hebt, dan weten wij het ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:42:
[...]

Beetje rare volgorde, eerst bestellen en dan vragen of ie goed is :?
Hij lijkt veel op de hpm-70 (de dopjes) en heeft als extra een remote in de kabel, echter heb ik hier en daar gelezen dat er geen antenne in zou zitten voor de radio 8)7
Of dit echt waar is weet ik niet maar in de omschrijving vind je niets over een antenne :/
Haha, ja, is misschien ook wel een beetje een rare vraag, maar ik wéét gewoon van SE dat de oordopjes goed zijn. Het enige dat ik niet ken is die remote controller. Was nieuwsgierig naar ervaringen met de headset maar als die er niet zijn moet iemand de eerste zijn ;)

De HPM-70 gebruik ik momenteel en zijn erg prettig. Het enige dat ik als minder ervaar is dat je de zoomknoppen moet gebruiken om een nummer/volume te kiezen/regelen (was bij de K750i ook al zo en vond 't daar ook een minder punt).

Wat de radio betreft, dat kan ik me toch haast niet voorstellen. Gebruik de radio toch zo goed als niet (nu nog niet althans) dus voor mij zal het niet zo'n probleem zijn mocht er daadwerkelijk geen antenne in zitten...echter, voor die 50 euri is een antenne geen overbodige luxe, mag best voor dat geld...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2006 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Speedy-Andre schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:42:
De antenne is in feite de bedrading, en aangezien die aan je telefoon gekoppeld is, heb je gewoon een antenne.. Bij de HBH-DS970 (Bluetooth, dus wireless) is er geen verbinding tussen de telefoon en het 'draadje', en daardoor heb je dus geen antenne-mogelijkheid.. Het is hetzelfde principe wat je al jarenlang in walkmans had met radio-functionaliteit.

Stelregel: Zit de kabel vast aan je telefoon? Dan is het een antenne. Is het draadloos (Bluetooth): Dan geen antenne..

Sorry dat ik het even in halve Jip&Janneke-taal uitleg, ik hoop dat het allemaal duidelijk is :)

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peerke schreef op woensdag 06 september 2006 @ 18:02:
[...]

De antenne is in feite de bedrading, en aangezien die aan je telefoon gekoppeld is, heb je gewoon een antenne.. Bij de HBH-DS970 (Bluetooth, dus wireless) is er geen verbinding tussen de telefoon en het 'draadje', en daardoor heb je dus geen antenne-mogelijkheid.. Het is hetzelfde principe wat je al jarenlang in walkmans had met radio-functionaliteit.

Stelregel: Zit de kabel vast aan je telefoon? Dan is het een antenne. Is het draadloos (Bluetooth): Dan geen antenne..

Sorry dat ik het even in halve Jip&Janneke-taal uitleg, ik hoop dat het allemaal duidelijk is :)
Duidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

[...]

De antenne is in feite de bedrading, en aangezien die aan je telefoon gekoppeld is, heb je gewoon een antenne..
Da's niet helemaal waar, als je een usbkabel gebruikt dan heb je wel een kabel er aan zitten maar nog steeds zeurt de gsm dat er geen antenne is :P
Beetje lullige vergelijking maar goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:43
iemand al ervaring met de media center die je er nu ook tijdelijk ook bij krijgt?

ik heb het formulier ingevuld, ben benieuwd want dit lijkt me toch best wel stoer :)

http://www.kpn.com/kpn/re...nnelid%3D0%26id%3D1529432
download hier het formulier, geld zowel voor kpn als voor hi gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit topic nu al een behoorlijke tijd.... en ik heb nu eindelijk de telefoon binnen.
Het enige negatieve wat ik tot nu toe kan vinden is het feit dat het beeldscherm een fractie gedraaid in de behuizing zit. Dit werd ook al in een van de reviews (volgens mij mobique.com) aangegeven... een beetje jammer maar niet dramatisch.

Ik heb 2 vragen. Ik vrees dat ze eerder voorbij zijn gekomen, maar al die tijd dat ik t topic heb gevolgd heb ik ze niet gezien.

Als ik de telefoon op de PC aansluit, via de file transfer mode of via de Phone mode, en ik kijk via Windows Verkenner (of de SE phone manager) in het geheugen van de telefoon (niet de stick, die heb ik nog niet) dan zie ik alleen maar lege mappen. Ik zie helemaal geen bestanden staan terwijl ik die wel zie als ik de telefoon gebruik. Heeft iemand hier een verklaring voor? Ik heb de instructies van SE gevolgd bij het installeren van drivers/phone manager.

Mijn tweede probleem is dat ik via de telefoon een aantal bestanden zoals een filmpje en wat plaatjes niet kan verwijderen omdat het "protected files" zijn.

Als iemand oplossingen heeft zou ik dat erg waarderen. Mijn excuses voor als het al eerder voorbij is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

[...]

Sorry maar je verhaaltje klopt niet, de anthene zit hem in de plugin, net als http://www.smartphoneshop.nl/product/18067/23926/23

(Het plaatje wat je ziet KLOPT niet, je krijg een anderen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Na een poosje te hebben moeten wachten heb ik ook (eindelijk) de K800 :) (besteld via Hi.nl)
Ik heb vandaag direct de voucher voor de geheugenkaart en bon voor de mediacenter op de bus gedaan.

Na wat gespeeld te hebben met dit leuke speeltje bevalt hij mij goed, alleen 1 ding lukt me nog niet. HID files installeren op de telefoon.
Ik heb een HID file naar de telefoon gestuurd maar hij doet er niks mee, hij komt niet tussen de afstandsbedieningen te staan.
Moet ik dit bestand nog naar een aparte map sturen oid?

En heeft iemand al een manier gevonden om dmv PAN de breedbandverbinding van je computer te gebruiken op de K800? (dus niet op de computer internetten via de K800)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die vragen die je net stelt zijn in dit topic nog voorbij gekomen, lees een paar pagina's terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

bartbh schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:29:
Na een poosje te hebben moeten wachten heb ik ook (eindelijk) de K800 :) (besteld via Hi.nl)
Ik heb vandaag direct de voucher voor de geheugenkaart en bon voor de mediacenter op de bus gedaan.

Na wat gespeeld te hebben met dit leuke speeltje bevalt hij mij goed, alleen 1 ding lukt me nog niet. HID files installeren op de telefoon.
Ik heb een HID file naar de telefoon gestuurd maar hij doet er niks mee, hij komt niet tussen de afstandsbedieningen te staan.
Moet ik dit bestand nog naar een aparte map sturen oid?

En heeft iemand al een manier gevonden om dmv PAN de breedbandverbinding van je computer te gebruiken op de K800? (dus niet op de computer internetten via de K800)
Vraag 1) Verstuur het via blue tooth, en hij zet het automatisch bij afstandsbedieningen.
Geen blue tooth? Zet hem via de usb kabel in het mapje overige en ga via de filemanager via de telefoon erheen en open het, de telefoon zal het gaan installeren.

Vraag 2) Geprobeerd, maar er ook weer afgehaald, sites worden niet zo heel mooi weergeven... en kan maar 10 meter afstand... dus dan loop ik wel effe naar de pc toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
D467 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:40:
Vraag 1) Verstuur het via blue tooth, en hij zet het automatisch bij afstandsbedieningen.
Geen blue tooth? Zet hem via de usb kabel in het mapje overige en ga via de filemanager via de telefoon erheen en open het, de telefoon zal het gaan installeren.
Ik heb beide manieren geprobeerd, maar hij komt niet bij afstandsbedieningen te staan. Als ik via de filemanager naar het bestand ga dan is de enige optie die ik kan kiezen 'verzenden'. Dus geen openen/installeren oid.

(ik gebruik de .hid uit deze post -> http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/26413375)
D467 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:40:
Vraag 2) Geprobeerd, maar er ook weer afgehaald, sites worden niet zo heel mooi weergeven... en kan maar 10 meter afstand... dus dan loop ik wel effe naar de pc toe...
Zou je kunnen vertellen hoe je dat gedaan hebt? (ik bedoel dus niet via de SDK kit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

bartbh schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:29:

Volgens mij is PAN daar niet voor bedoeld. Als ik een PAN connectie maak dan maakt de K800 een verbinding met gprs, het is dus meer een makkelijke manier van verbinden i.p.v. via een modem.
Wat nog een verschil zou kunnen zijn is dat de K800 als client is ingesteld, zodat de pc een IP uitdeelt maar eenmaal verbonden gebruikt de pc de K800 en niet andersom :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

bartbh schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:46:

[...]
Zou je kunnen vertellen hoe je dat gedaan hebt? (ik bedoel dus niet via de SDK kit)
Volgens mij gewoon met de SDK, een andere manier ken ik niet ;)
In de startpost staat trouwens een verouderde link naar Opera-mini, we zitten al op versie 4509 :9
Nieuwe links:

4509jad
4509jar

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Iemand enig idee wanneer de update eigenlijk komt?

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op woensdag 06 september 2006 @ 23:23:
[...]

Volgens mij gewoon met de SDK, een andere manier ken ik niet ;)
In de startpost staat trouwens een verouderde link naar Opera-mini, we zitten al op versie 4509 :9
Nieuwe links:

4509jad
4509jar
kan opera trouwens ook support voor WMV afspelen bijv ? Dat er een .java app is die gewoon WMV wilt streamen. Lijkt me best mogelijk als het ding al 1200KBit Mpeg4 wilt afspelen, dat je dan een dialup variant streamt van websites.

Is ontzettend jammer, want met GPRS kan je best een flinke stream binnenhalen :)

Verwijderd

Ik heb een vraag over het internetten via bluetooth op de k800i

Ik heb op mn laptop Sony SDK geinstalleerd en ingesteld volgens de tutorial die in de startpost staat. Vervolgens heb ik de nieuwste versie van opera mini geinstallerd op mn k800i. Als ik verbinding maak met Sony SDK gaat alles prima. De verbinding is tot stand gebracht en de proxy zegt er een verbinding is. Als ik nu opera mini start en ik begin met internetten, dan wordt GPRS opgestart loopt de verbinding over GPRS. Ik zie bij SDK de bytes niet veranderen dus hij gebruikt niet de bluetooth verbinding om te internetten.

Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe? Wat moet ik instellen op mn telefoon of laptop om er voor te zorgen dat opera mini de bluetooth verbinding gebruikt om te internetten ?

Verwijderd

Modbreak:Link verwijderd, deze manier van flashen is namelijk niet toegestaan volgens onze policy.

Het gaat hierbij om versie R1ED001

edit:

Informatie:

R1ED001
- Released by Wotan Server 6/9/06

Performance
- JBenchmark 3D LQ: ?
- JBenchmark 3D HQ: ?
- JBenchmark 2: 1230
- JBenchmark 1: ?

Improvements
- PictBridge support added
- Significantly rewritten MMS editor
- Large Clock is now positioned above the date
- Bookmarks listed directly in the Internet section of the task menu rather than in a Bookmarks submenu
- Updated internet browsing icon

Bug fixes

- Green line on screen during video recording.

Software versions:
LCD: 200608251
Camera: 2.5
Videocall camera: 2.3
Content: PA24
Java: 7.1
Text: BA
Update Service: CRH1069179 R3B015 2006-04-26 08:20

[ Voor 79% gewijzigd door Eggy op 08-09-2006 16:22 ]

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Start je opera-mini op vanaf de Device explorer (dat werkt goed) of op de K800 zelf :?
Als je hem op de K800 zelf start dan gebruikt hij gprs omdat hij niet 'weet' dat hij ook via bluetooth kan verbinden ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:38:
*knip*

Het gaat hierbij om versie R1ED001

edit:

Informatie:

R1ED001
- Released by Wotan Server 6/9/06

Performance
- JBenchmark 3D LQ: ?
- JBenchmark 3D HQ: ?
- JBenchmark 2: 1230
- JBenchmark 1: ?

Improvements
- PictBridge support added
- Significantly rewritten MMS editor
- Large Clock is now positioned above the date
- Bookmarks listed directly in the Internet section of the task menu rather than in a Bookmarks submenu
- Updated internet browsing icon

Bug fixes

- Green line on screen during video recording.

Software versions:
LCD: 200608251
Camera: 2.5
Videocall camera: 2.3
Content: PA24
Java: 7.1
Text: BA
Update Service: CRH1069179 R3B015 2006-04-26 08:20
Ik heb het net geprobeeerd maar er blijkt geen update te zijn volgens updater van sony ericsson

[ Voor 6% gewijzigd door Eggy op 08-09-2006 16:27 ]

• TomBergman
Rudyyy schreef op woensdag 06 september 2006 @ 18:18:
iemand al ervaring met de media center die je er nu ook tijdelijk ook bij krijgt?

ik heb het formulier ingevuld, ben benieuwd want dit lijkt me toch best wel stoer :)

http://www.kpn.com/kpn/re...nnelid%3D0%26id%3D1529432
download hier het formulier, geld zowel voor kpn als voor hi gebruikers.
Mooi kloten is dat....na 21 aug...wanneer had ik hem :? 15 augustus ;( kan er niet iemand ff ééntje extra bestellen =p ?

• bartbh
  • Niet online
offtopic:
Hi.nl is zelfs nog goedkoper dan vermeldt op internet, kreeg vandaag de 1e rekening -> €14,99 ipv €15,00 ;)

Verwijderd

TomBergman schreef op donderdag 07 september 2006 @ 16:28:
[...]

Mooi kloten is dat....na 21 aug...wanneer had ik hem :? 15 augustus ;( kan er niet iemand ff ééntje extra bestellen =p ?
Ja ik had hem op 18 augustes .echt jammer?zou ik mss iets kunne vragen aan hi daarover?:Phahaha

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 16:45:
[...]

Ja ik had hem op 18 augustes .echt jammer?zou ik mss iets kunne vragen aan hi daarover?:Phahaha
Waarom vraag je dat aan ons, vraag aan Hi!!

• TomBergman
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 16:55:
[...]

Waarom vraag je dat aan ons, vraag aan Hi!!
Ow verkeerde quote ach ja...uhm me broer heeft hem waarschijnlijk later gekregen _/-\o_

En nog een paar vraagjes over Theme Creator....

wat is Standby softkey en standby statusbar ? wat gebeurt er dan op je telefoon 8)7

Verwijderd

Ik heb nu de telefoon vergeleken met een w810i en wat mij opviel was dat de w810i veel sneller in de menu's is. het is echt opvallend. De k800 heeft voor elke actie in t menu een vertraging, de w810i totaal niet.

zijn er mensen waarbij dit echt niet het geval is ?

edit: er zit nog geen geheugenkaart in de k800. Er is ongv 60 mb vrij.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2006 18:25 ]

Verwijderd

Ik heb er totaal geen last van, loopt vloeiend over en geen hangmomenten.

Verwijderd

weet iemand hoe je mp3-s dus beltonennvoor je k800i kunt knippen zodat je het midden van de mp3 hoort ,als je telefoon afgaat? :P met welk programma?
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.