Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 4

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 15.830 views sinds 30-01-2008

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 18:24:
Ik heb nu de telefoon vergeleken met een w810i en wat mij opviel was dat de w810i veel sneller in de menu's is. het is echt opvallend. De k800 heeft voor elke actie in t menu een vertraging, de w810i totaal niet.

zijn er mensen waarbij dit echt niet het geval is ?

edit: er zit nog geen geheugenkaart in de k800. Er is ongv 60 mb vrij.
Ik heb er ook nog geen geheugen in zitten, maar geen last van vertragingen in het menu.
De enige vertraging die ik oploop is wanneer ik foto's ga bewerken of bestanden (gif's mp4's van meerdere mb's) open, maar dat lijkt me logisch.

----

In een erdere post werd ook gezegd dat het beeldscherm een fractie gedraaid in de behuizing zit, hier ook geen last van.

----

Zou het ook kunnen dat je met een simlockvrij toestel (waar geen toegevoegde of aangepaste software bij zit een provider) minder last hebt van bugs? Want als je last van elke genoemde bug zou hebben heb je gewoon een k**toestel.

-edit-
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 18:46:
weet iemand hoe je mp3-s dus beltonennvoor je k800i kunt knippen zodat je het midden van de mp3 hoort ,als je telefoon afgaat? :P met welk programma?
mp3DirectCut 2.03
Superefficiënt m3p's bijsnijden

gratis

[ Voor 15% gewijzigd door Chris.nl op 07-09-2006 18:53 ]

Verwijderd

Chris.nl schreef op donderdag 07 september 2006 @ 18:48:
[...]

Ik heb er ook nog geen geheugen in zitten, maar geen last van vertragingen in het menu.
De enige vertraging die ik oploop is wanneer ik foto's ga bewerken of bestanden (gif's mp4's van meerdere mb's) open, maar dat lijkt me logisch.

----

In een erdere post werd ook gezegd dat het beeldscherm een fractie gedraaid in de behuizing zit, hier ook geen last van.

----

Zou het ook kunnen dat je met een simlockvrij toestel (waar geen toegevoegde of aangepaste software bij zit een provider) minder last hebt van bugs? Want als je last van elke genoemde bug zou hebben heb je gewoon een k**toestel.

-edit-

[...]

mp3DirectCut 2.03
Superefficiënt m3p's bijsnijden

gratis
bedankt voor het programma!
Ik heb een simlock vry toestel volgens my van hi:P en ik heb nog steeds last avn bugs

By mij zit het display ook recht in de behuzing

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 18:46:
weet iemand hoe je mp3-s dus beltonennvoor je k800i kunt knippen zodat je het midden van de mp3 hoort ,als je telefoon afgaat? :P met welk programma?
Doe het altijd met Cool Edit Pro 2.1 ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 18:57:
[...]

bedankt voor het programma!
Ik heb een simlock vry toestel volgens my van hi:P en ik heb nog steeds last avn bugs

By mij zit het display ook recht in de behuzing
Ik heb een gesimlockt toestel van Hi, eigenlyk nergens geen last van :) , hoop wel dat die update binnenkort komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 20:49:
[...]

Ik heb een gesimlockt toestel van Hi, eigenlyk nergens geen last van :) , hoop wel dat die update binnenkort komt :)
Waarom hoop je erop?

Ik hoop ook dat er een update komt voor de video dat de kwaliteit hoger wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:08

Laguna

Connaisseur

Zo'n update zal er nooit komen, je zal het met een videoresolutie van 176x144 moeten doen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laguna schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 10:24:
Zo'n update zal er nooit komen, je zal het met een videoresolutie van 176x144 moeten doen.
Hoe weet je dat zo zeker? Ik zeg niet dat het er wel komt, maar je weet maar nooit.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2006 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 09:10:
[...]

Waarom hoop je erop?

Ik hoop ook dat er een update komt voor de video dat de kwaliteit hoger wordt!
Het zal alleen maar beter worden toch, ik heb eigenlijk nergens geen last van maar vind die groene streep bij het filmen wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-08 13:45

JeanJeremy

broer van Ron

Vandaag binnengekomen mijn SE K800 en ziet er allemaal prima uit,
Wel eventjes omschakelen na 6 jaar Nokia :)
Het zit allemaal net eventjes ergens anders, maar instinctief zit het allemaal logisch in elkaar

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:41:
Start je opera-mini op vanaf de Device explorer (dat werkt goed) of op de K800 zelf :?
Als je hem op de K800 zelf start dan gebruikt hij gprs omdat hij niet 'weet' dat hij ook via bluetooth kan verbinden ;)
Dat was het probleem :) ik startte hem vanaf de K800i.

Thanks!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:23

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 10:50:
[...]

Hoe weet je dat zo zeker? Ik zeg niet dat het er wel komt, maar je weet maar nooit.
Die kwaliteit kan softwarematig niet worden verbeterd, zit in de hardware. Je hoeft er dus niet op te rekenen dat zo'n update ooit zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's toch onzin? Hij hoeft alleen maar te filmen met de kwaliteit van de fotocamera, is toch zeker softwarematig dan. Want anders zou ie ook met zo'n lelijke resolutie foto's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 13:51:
Da's toch onzin? Hij hoeft alleen maar te filmen met de kwaliteit van de fotocamera, is toch zeker softwarematig dan. Want anders zou ie ook met zo'n lelijke resolutie foto's maken.
Ik denk dat de processor van de K800i dat niet aan kan om een filmpje te maken met hogere resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:50

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Bij de K750 en W800 is de video opnamekwaliteit (soepelheid e.d.) ook met nieuwe firmwares verbeterd (veranderd), dus met de K800 kan dit ook.
De resolutie is echter nooit aangepast dus ik denk dat het meer in framerate e.d. wordt gezocht.
Met een hogere resolutie heeft de processor ook meer werk, misschien is ie daar niet op berekend en verandert SE dit daarom niet ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
ik denk wel dat het mogelijk is om met hogere resoluties op te nemen, want hij kan ze immers ook afspelen...hoewel dat niet helemaal aan elkaar gelijk is uiteraard. Of ze het doen is natuurlijk de vraag. Mij maakt het niet zoveel uit, want ik maak zelden filmpjes.

Ik vroeg me echter af of het mogelijk is om je smsjes op een of andere manier op je pc te zetten (niet overtypen natuurlijk) via Bluetooth of de USB kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me echter af of het mogelijk is om je smsjes op een of andere manier op je pc te zetten (niet overtypen natuurlijk) via Bluetooth of de USB kabel?
Sony ericson suite doet dit. Afspraken, nummers, SMSjes... zowat alles wat op je phone staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Sms opslaan op je pc kan o.a. met MyPhoneExplorer en Fma (als ie compatible genoeg is), zie startpost.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Wat jij wilt, dan is het onzin. Ik heb het ook maar van horen zeggen, ken de details niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denheer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 21:03
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 18:24:
Ik heb nu de telefoon vergeleken met een w810i en wat mij opviel was dat de w810i veel sneller in de menu's is. het is echt opvallend. De k800 heeft voor elke actie in t menu een vertraging, de w810i totaal niet.

zijn er mensen waarbij dit echt niet het geval is ?

edit: er zit nog geen geheugenkaart in de k800. Er is ongv 60 mb vrij.
Een vriend en twee collega's van mij hebben een W810 en als ik mijn K800i daarmee vergelijk is de K800i gewoon sneller met vrijwel alles dus ook het menu.

En die W810i had ik al eens vergeleken met een unbranded K750i en daarin was de W810i echt duidelijk sneller.

De W810i's zijn overigens van Orange terwijl de mijne een unbranded K800i is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is onmogelijk om op kwaliteit een stopmotion uit te laten voeren naar een film (want dat is het als je het met een foto vergelijkt, 25 foto's per seconden).
dat zou je telefoon nooit aan kunnen.

het is toch ook niet mogelijk met een goede digitale foto camera een mooie film te maken...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2006 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm net iets raar ondekt als het nog niet in dit forum gezegt is.Als iemand mij belt en ik neem niet op krijg ik erna de lijst met snelkoppelingen te zien als het egsprek is afgesloten

In de update zou ook het witte scherm voor standby worden meegenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:48
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 16:34:
[...]

het is onmogelijk om op kwaliteit een stopmotion uit te laten voeren naar een film (want dat is het als je het met een foto vergelijkt, 25 foto's per seconden).
dat zou je telefoon nooit aan kunnen.

het is toch ook niet mogelijk met een goede digitale foto camera een mooie film te maken...
Precies.....
Net als wat hardcore_bass zei:
Als 1 foto voor het gemak 1 mb is... dan is 1 seconde film (24 beelden per seconden) 24 mb.
+het renderen ervan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serotonine schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 18:21:
[...]

Precies.....
Net als wat hardcore_bass zei:

[...]

Als 1 foto voor het gemak 1 mb is... dan is 1 seconde film (24 beelden per seconden) 24 mb.
+het renderen ervan...
Je hoeft toch niet per se in uitersten te denken ? Dat een 3mp film (uiteraard) veel te groot is om te renderen wil toch niet zeggen dat de resolutie niet softwarematig kan worden geregeld ? (dus een lagere res dan 3MP, maar hoger dan de huidige video res)

Ik zie niet waarom er geen middenweg mogelijk zou zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2006 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

En toch komt de K800 een heel eind, in de bestpic stand neemt ie nl. 9 foto's van 3MP achter elkaar >:)
Om met 3MP te kunnen filmen heb je een behoorlijk professionele videocamera nodig, dat kan je van een gsm niet verwachten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:53

vr6-only

Blub Blub

als je de sim lock laat verwijderen (legaal gedaan bij primafoon) en je voert een firmware update uit.
komt ie er dan weer op te staan? lijkt mij niet maar dat weet ik niet zeker.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-09 15:49
vr6-only schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:11:
als je de sim lock laat verwijderen (legaal gedaan bij primafoon) en je voert een firmware update uit.
komt ie er dan weer op te staan? lijkt mij niet maar dat weet ik niet zeker.
Nee komt er niet weer op door een firmware update, blijft dus gewoon unlocked :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gravy schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 21:33:
[...]

Nee komt er niet weer op door een firmware update, blijft dus gewoon unlocked :D
Blijven de rest van de instellingen ook gewoon staan na een firmware-update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Serotonine schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 18:21:
+het renderen ervan...
Denk niet dat hij dat zo bedoelde. Bovendien is filmen op 3 megapixel (2048 x 1536) uiteraard niet mogelijk. Deze bevinden zich nog meer beeldpundjes in deze resolutie dan in een 1080p blueray-film :P

De resolutie verhogen naar 640x480, zoals veel gezien in digicams, is zeker geen slecht idee.
Goedkope digicams kunnen perfect 640x480p@15fps schieten, en ziet er nog top uit ook!

De prioriteit van de functie is het probleem, altans de prioriteit voor Sony Ericcson of welk concurrerend bedrijf dan ook. Enkel, één bedrijf zal als eerst met een verbeterde videocamera komen (N93 anyone?) het zal dus niet lang duren voordat veel mobielmakers meegaan. De tijd is er gewoon nog niet rijp voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Over filmpjes gesproken, ik heb net de grenzen van de K800 verkend en ik kom tot een maximale bitrate van 544kb/s bij 25fps zonder dat ie gaat stotteren :9
Ik mag niet verwijzen naar het filmpje maar hij staat ergens in een handleiding O-)
Wat een stuk beter werkt dan bij de K750 en co is het scalen naar de display resolutie.
Ook een te groot formaat wordt afgespeeld, zolang je maar een bekende encoder gebruikt (H263).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:08

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 19:00:
[...]

Je hoeft toch niet per se in uitersten te denken ? Dat een 3mp film (uiteraard) veel te groot is om te renderen wil toch niet zeggen dat de resolutie niet softwarematig kan worden geregeld ? (dus een lagere res dan 3MP, maar hoger dan de huidige video res)

Ik zie niet waarom er geen middenweg mogelijk zou zijn.
Simpel, de chip in de K800i die gebruikt wordt voor video's op te nemen kan geen hogere resoluties aan.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laguna schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 00:21:
[...]

Simpel, de chip in de K800i die gebruikt wordt voor video's op te nemen kan geen hogere resoluties aan.
Ik denk dat ze wel iets aan de kwaliteit kunnen doen.hebben ze tenslotte ook bij de w800i enzevoort gedaan

nog even iets anders: hmm net iets raar ondekt als het nog niet in dit forum gezegt is.Als iemand mij belt en ik neem niet op krijg ik erna de lijst met snelkoppelingen te zien als het egsprek is afgesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 08:31:
[...]

Ik denk dat ze wel iets aan de kwaliteit kunnen doen.hebben ze tenslotte ook bij de w800i enzevoort gedaan

nog even iets anders: hmm net iets raar ondekt als het nog niet in dit forum gezegt is.Als iemand mij belt en ik neem niet op krijg ik erna de lijst met snelkoppelingen te zien als het egsprek is afgesloten

Dat is al gemeld in dit topic(of die hiervoor)

Wat ik best irritant vind is dat je een smsbericht niet kan opslaan, ja dan komt die in concepten... dat wil je ? 1 keer vesturen en hij = foetsie >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
D467 schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 12:36:
[...]

Dat is al gemeld in dit topic(of die hiervoor)

Wat ik best irritant vind is dat je een smsbericht niet kan opslaan, ja dan komt die in concepten... dat wil je ? 1 keer vesturen en hij = foetsie >_<
Bij mij slaat ie alle verzonden berichten op hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 20:21
Iemand enig idee of er ook Linux drivers voor komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laguna schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 00:21:
[...]

Als de K800i over de mogelijkheid zou beschikken om betere filmpjes te maken, dan zou men dit direct toegepast hebben. Nu hebben namelijk een aantal mensen (en denk maar niet aan een man of 10) geen K800i genomen vanwege de slechte video-opame kwaliteit. Deze mensen zijn geswitcht naar een Nokia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 12:48:
[...]

Als de K800i over de mogelijkheid zou beschikken om betere filmpjes te maken, dan zou men dit direct toegepast hebben. Nu hebben namelijk een aantal mensen (en denk maar niet aan een man of 10) geen K800i genomen vanwege de slechte video-opame kwaliteit. Deze mensen zijn geswitcht naar een Nokia...
Waarschijnlijk de N73 of N93.Maar je koopt toch geen telefoon om kwaliteitsfilmpjes te maken?
Dat doen mensen die een digitale fotocamera kopen ook niet :)

Kun je beter een gewone videocamera aanschaffen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komop zeg, zelfs budget digitale camera's kunnen al aardige videotjes nemen, zelfs merken zoals sweex etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net een kaartje(512 mb) gekochtvoor mijn k800i en nu geeft hij maar 455 mb aan vry geheuegn op de kaart .er staat niks op het kaartje .wie weet hoe dat kan dit is een verschil van 57 mb :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jgoessens, dat is normaal bij memorysticks etc, een beetje van het geheugen wordt er "afgesnoept", om de kaart bruikbaar te maken, denk aan geheugen mp3 speler of harde schijf voor windows, is ook altijd "wat" lager. ;)
Extra hierbij is de manier van berekenen door fabrikanten :|

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2006 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke bedankt.ik dacht al zoiets maar 57 mb vindt ik erg veel ik dacht eerder aan 20 mb ofzo :/ edit: het klopt indd,staat in de gebruiksaanwijzing eigenlijk wel afzetteriij

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2006 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit met een probleem met mijn telefoon
iedere keer als ik een oproep gemist heb komt er op: 1 oproep gemist tonen : ja nee
ik kies voor ja en ik kom in het menu gemiste oproepen terecht waar de telefoon mij verteld dat ik geen gemiste oproepen heb:s

iemand dit probleem ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

jup, is een bug wat opgelost wordt dmv een firmware update. maar die is er nog niet.
even geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De sticker "cybershot" die zich op het beeldscherm bevind zoals op deze foto, zie ik niet meer terug op de "nieuwere" k800i
Bij mijn k800 zit daar een sticker van t-mobile (de sticker achter mijn batterij zegt 06W32 dus de week van 7 augustus).
Zou zich daaronder het originele logo bevinden denken jullie?
Verbreek ik mijn garantie als ik de sticker zou (kunnen) verwijderen? O-)

prachtige telefoon, ben blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Met die 'sticker' wordt hij niet geleverd volgens mij. Cyber-shot staat direct op de displayrand gedrukt dus zonder plaatje of sticker zoals op het 1e plaatje in de startpost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx ;) , dan denk ik dat onder deze T-mobile sticker, het originele logo wel eens zou kunnen zitten, durf hem er echter niet af te halen. Hij is ook erg plat dus hopelijk geen probleem voor de screenprotector :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

De firmware versie van mijn Kpn toestel vind ik wel vreemd, het is R1CF001 en die staat bekend als van T-mobile 8)7
Menu's zijn echter standaard en ook de snelheid is prima, FMA herkent hem gelukkig ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn telefoon heeft t-mobile branding b.v. web&walk en heeft firmware
R1CB001
Vreemd :?
Hier (niet op click updated thread klikken!) zie ik (vierde van onderaf), TomS2 die ook R1CF001 heeft en dat is origineel SE zonder branding dus! ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2006 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 08:01
Hmm, na 1,5maand begint de joystick wat slapper te worden.. (ik speeld an ook veel Tennis :') Maar iig ik vind t niet cool..
Spike1506 schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 12:42:
Iemand enig idee of er ook Linux drivers voor komen?
Waarom wil je drivers?

je kan in Ubuntu ook gewoon spul op je mobiel zetten en eraf gooien. (geen idee of andere distro's ook zo makkelijk doen)

in de usb-poort
'bestandsoverdrachtmodus' selecteren
Hij herkent 1 of 2 schijven (hangt ervanaf of je een memcard hebt)
En je kan spullen erop zetten en verwijderen

(zo doe ik t ook in Windows)
geen zin om die tyfus drivers te installeren die 10MB afsnoepen van je ram

[ Voor 75% gewijzigd door GAIAjohan op 10-09-2006 03:33 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Speedy-Andre schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 18:03:
De firmware versie van mijn Kpn toestel vind ik wel vreemd, het is R1CF001 en die staat bekend als van T-mobile 8)7
Niet alleen T-Mobile, maar óók T-Mobile, zie ook Esato:
R1CF001
- T-Mobile specific release.
- Generic version released on Wotan Server 8/8/06.
- Background noise in the radio fixed.
Specs van die nieuwste firmware:
R1ED001
- Released by Wotan Server 6/9/06

Improvements
- PC-based PictBridge support added
- Significantly rewritten MMS editor
- WMA tracks are now listed correctly by artists and title
- Large Clock is now positioned above the date (varying reports)
- Bookmarks listed directly in the Internet section of the task menu rather than in a Bookmarks submenu
- Updated internet browsing icon

Bug fixes
- Green line on screen during video recording.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R1ED001
- Released by Wotan Server 6/9/06

Improvements
- PC-based PictBridge support added
- Significantly rewritten MMS editor
- WMA tracks are now listed correctly by artists and title
- Large Clock is now positioned above the date (varying reports)
- Bookmarks listed directly in the Internet section of the task menu rather than in a Bookmarks submenu
- Updated internet browsing icon

Bug fixes
- Green line on screen during video recording.
Vraag me af of dat wel zo ideaal is, die klok een stukje hoger...staat 'ie door de wallpaper heen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben, maar die van mij is niet helemaal goed in het berekenen van de hoeveelheid vrij geheugen (telefoon).
Ik heb er vrijdag wat mp3'tjes opgezet en toen was er nog 6.5 MB vrij. Gisteravond was dat in 1x nog maar 1.3 MB en vanmiddag was het weer 2.4 MB. Nadat ik de telefoon weer aan en uit heb gezet heb ik weer 6.5 MB vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Het telefoongeheugen wordt voor alles gebruikt (dynamisch) dus dat het varieert vind ik niet zo vreemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik hem helemaal leeghaal, staat er iets van 71MB vrij, dat is nog meer dan het totaal. Dus nee, echt goed tellen kan ie niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 13:33:
Vraag me af of dat wel zo ideaal is, die klok een stukje hoger...staat 'ie door de wallpaper heen...
Jup, mee eens ... hij staat nu juist perfect :/

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

ik krijg een fout melding als ik de update progje van sonyericsson opstart. geeft aan dat de service tijdelijk niet beschikbaar is. is dat bij iedereen zo? en is er al een firmware update uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee firmware is nog niet uit, en ik krijg geen foutmelding? Staan je UMTS instellingen wel goed?

Ik krijg de melding dat er nog geen nieuwe firmware is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:56
S913 schreef op zondag 10 september 2006 @ 17:13:
[...]
Jup, mee eens ... hij staat nu juist perfect :/
Het gaat om de 'large clock' die nu reeds 1/3 van je scherm afsnoept. Deze large clock staat nu half door de datum heen en dat vond ik de eerste keer dat ik het zag al vaag staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Neophyte_NL schreef op zondag 10 september 2006 @ 19:27:
[...]

Het gaat om de 'large clock' die nu reeds 1/3 van je scherm afsnoept. Deze large clock staat nu half door de datum heen en dat vond ik de eerste keer dat ik het zag al vaag staan.
Ik weet wel wat de 'large clock' is hoor ;) Maar vind hem nu zo half door de datum wel goed staan (zeker met mijn eigen theme), als hij omhoog verplaatst worden ofzo, dan vreet hij helemaal je scherm op (of hij moet iets kleiner geworden zijn).

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S913 schreef op zondag 10 september 2006 @ 19:32:
[...]
Ik weet wel wat de 'large clock' is hoor ;) Maar vind hem nu zo half door de datum wel goed staan (zeker met mijn eigen theme), als hij omhoog verplaatst worden ofzo, dan vreet hij helemaal je scherm op (of hij moet iets kleiner geworden zijn).
Ik zou juist willen dat ie mn scherm opvrat :9 Wat mij betreft maken ze em ook minder doorzichtig dan ie nu is. Ik heb liever een handige klok die ik gemakkelijk kan zien dan 1 of andere nutteloze wallpaper :)

conclusie: je zou dingen als formaat/plaats/transparantie gewoon (traploos) in moeten kunnen stellen --> iedereen tevreden.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2006 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Ik heb nog een bug/fout ontdekt, als je aan het bellen bent en je heb de beller op speaker en je opent dan de lenscover, dan crasht de telefoon.

edit: het gebeurt ook als je de beller in de wacht hebt staan

[ Voor 18% gewijzigd door bartbh op 10-09-2006 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

bartbh schreef op zondag 10 september 2006 @ 20:21:
Ik heb nog een bug/fout ontdekt, als je aan het bellen bent en je heb de beller op speaker en je opent dan de lenscover, dan crasht de telefoon.

Overbelast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartbh schreef op zondag 10 september 2006 @ 20:21:

Kan aan mij liggen maar als je belt heb je toch geen tijd om een foto te maken? En heb je er behoefte aan? Ik bedoel, je kunt 'm natuurlijk ook overbelasten...

edit:

Pardon, is al hierboven vermeld

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2006 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mephisteus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Dan zou de telefoon nog niet moeten crashen. Zeker gezien de hoeveelheid mensen die zegt dat de lenscover zo perongeluk open kan gaan :p Maar zelfs als zou dat niet zo zijn. De telefoon moet het gewoon blijven doen, al zegt ie dan 'kan handeling niet uitvoeren'. Je moet je gesprek kunnen voortzetten.

[ Voor 16% gewijzigd door Mephisteus op 10-09-2006 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 08:01
Ik zag laatst iemand reageren over de snelheid in menu's van de k800i.

Ben erachter gekomen dat bepaalde thema's langzamer zijn dan anderen.
Deep purple is de langzaamste die er standaard op staat geïnstalleerd.

Ik gebruik zelf een mac osx theme dat ik gedownload heb

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 19:16:
nee firmware is nog niet uit, en ik krijg geen foutmelding? Staan je UMTS instellingen wel goed?

Ik krijg de melding dat er nog geen nieuwe firmware is.
niet via mijn telefoon maar via de pc. update programma die kan je installeren op je pc.
via telefoon wordt te duur en het kan gratis via de pc.

Dus de update service-phones geeft een fout melding.

[ Voor 6% gewijzigd door vr6-only op 10-09-2006 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb m nu ook, krijg ook een foutmelding dus zal wel foutje van sonyericsson zijn.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2006 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 23:00:
heb m nu ook, krijg ook een foutmelding dus zal wel foutje van sonyericsson zijn.
De kans is groot dat men bezig met de nieuwe software. De ervaring is dat de updateservice van de K750i hetzelfde "probleem" had. In het buitenland was namelijk toendertijd net een update uitgebracht, de updateservice was volledig overbelast en gaf toendertijd dezelfde melding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:24
Ik heb de telefoon sinds een paar dagen. Ik had alleen meer verwacht van de voicedailing. Het toverwoord werkt niet helemaal jofel. Ik heb toch niet een heel makkelijk toverwoord. Ondanks dat gaat hij af en toe vanzelf bellen :P

Ook vroeg ik mij af of bij iemand het AANNEMEN en BEZET werkt door de headset.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
ook na de update van de updateservice geeft hij de melding dat ik de nieuwste firmware heb...helaas helaas

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03-2024
Gaiajohan schreef op zondag 10 september 2006 @ 21:38:

Oooooh maar waar haal je zoal leuke thema's voor je K800i ?, dan kunnen we ook eens wat anders proberen... O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 21:12:
[...]

Kan aan mij liggen maar als je belt heb je toch geen tijd om een foto te maken? En heb je er behoefte aan? Ik bedoel, je kunt 'm natuurlijk ook overbelasten...

edit:
Pardon, is al hierboven vermeld
Op de k750i werkt het wel, dus overbelast is het niet denk ik..
Gaiajohan schreef op zondag 10 september 2006 @ 21:38:

Sommige verbuiken zelfs meer stroom ;) Ik heb nu een animated menu (constat in beweging) dus dat sluprt zeker meer stroom. Het is ook iets slomer geworden :) Maar ik heb het voor over :P

[ Voor 42% gewijzigd door Aubergine op 11-09-2006 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeSSie! schreef op maandag 11 september 2006 @ 19:32:
[...]

Oooooh maar waar haal je zoal leuke thema's voor je K800i ?, dan kunnen we ook eens wat anders proberen... O+
Bijv. http://www.myk800.lasyk.net/ (heb de link uit dit topic)
Thema's en meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er geen thema's die je eerst op je PC downtrekt en dan naar je telefoon?
Als je hem met je telefoon binnen moet halen kost het je een vermogen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 00:03:
Zijn er geen thema's die je eerst op je PC downtrekt en dan naar je telefoon?
Als je hem met je telefoon binnen moet halen kost het je een vermogen :'(
Als je even goed kijkt, zie je dat je ze daar ook gewoon kan downloaden naar je pc (gratis)...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm, je kunt de thema's downloaden van de site naar je pc (dus gewoon via je adsl/kabel-verbindingen ;)) en deze vervolgens overzetten naar je telefoon dmv USB of BlueTooth. Dat is eigenlijk ook de bedoeling van de site lijkt me... :P

Ik heb de K800i nu ook een paar dagen en ik ben er echt blij mee :P Fijn toestel :) Ik vind het alleen jammer dat de camera direct geactiveerd wordt als het klepje van de camera openschuift. Dat klepje gaat namelijk nogal eens open in mijn broekzakken :-/ Verder een geweldig toestel (zoals alle SE's natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 00:31:
Euhm, je kunt de thema's downloaden van de site naar je pc (dus gewoon via je adsl/kabel-verbindingen ;)) en deze vervolgens overzetten naar je telefoon dmv USB of BlueTooth. Dat is eigenlijk ook de bedoeling van de site lijkt me... :P

Ik heb de K800i nu ook een paar dagen en ik ben er echt blij mee :P Fijn toestel :) Ik vind het alleen jammer dat de camera direct geactiveerd wordt als het klepje van de camera openschuift. Dat klepje gaat namelijk nogal eens open in mijn broekzakken :-/ Verder een geweldig toestel (zoals alle SE's natuurlijk)
Heb ik ook last van, dat het klepje af en toe ongewild open gaat. Maar ja, niks aan te doen.
Heb je misschien een link naar een site met Thema's en andere goodies voor de K800i?? Misschien ook wel handig om wat links in de startpost te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 00:54:
[...]

Heb ik ook last van, dat het klepje af en toe ongewild open gaat. Maar ja, niks aan te doen.
Heb je misschien een link naar een site met Thema's en andere goodies voor de K800i?? Misschien ook wel handig om wat links in de startpost te zetten :)
Heb ik net een paar posts terug gepost :?

Verwijderd in "Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel..." (5 posts hierboven :/ )

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2006 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:24
JorisdeKloris schreef op maandag 11 september 2006 @ 09:39:
Ik heb de telefoon sinds een paar dagen. Ik had alleen meer verwacht van de voicedailing. Het toverwoord werkt niet helemaal jofel. Ik heb toch niet een heel makkelijk toverwoord. Ondanks dat gaat hij af en toe vanzelf bellen :P

Ook vroeg ik mij af of bij iemand het AANNEMEN en BEZET werkt door de headset.
Heeft niemand problemen met de voicedailing?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:43
weet niet of iemand de groups.yahoo.com site kent, ik heb een k800i groep opgezet, waar mensen hun k800i files kunnen uploaden (Games, Wallpapers, Thema's, Ringtones)

http://groups.yahoo.com/group/k800/

het is legaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg nu ineens een foutmelding bij die Update Service dat m'n Macromediaversie niet ondersteund wordt. Gisteravond nog wel en nu ineens niet meer :P Iemand ervaringen? Heb m'n flashplayer en shockwaveplayer geupdate naar de laatste versie maar 't helpt niet....herinstallatie van de Update Service ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de nieuwe update er al dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Je zou het zelf even kunnen proberen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 11:55:
Krijg nu ineens een foutmelding bij die Update Service dat m'n Macromediaversie niet ondersteund wordt. Gisteravond nog wel en nu ineens niet meer :P Iemand ervaringen? Heb m'n flashplayer en shockwaveplayer geupdate naar de laatste versie maar 't helpt niet....herinstallatie van de Update Service ook niet...
Had ik ook last van.. Heeft volgens mij iets te maken met firefox v.s. IE. De updateservice maakt (volgens mij) gebruik van een IE activeX element, maar er is vast een echte tweakerd die dat beter kan uitleggen. Misschien kan je het oplossen om IE tijdelijk als standaard browser in te stellen, en je ervan te verzekeren dat flash en shockware ook via IE werkt.. testsite

Ik had het zelf opgelost door een schone image (zonder firefox) te gebruiken, en daar de updateservice + flash op te installeren, maarjah.. je moet maar net een image achter de hand hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Hoe zit het nu eigenlijk precies met het ontvangen van mms'sjes? Moet je betalen voor het ontvangen voor mms'jes? Volgens de Hi.nl site is het gratis "Het ontvangen van MMS-berichten is gratis." Maar ik heb het idee dat je voor het binnenhalen wel gewoon dataverkeer moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Heeft iemand na de vorige batch nog een 512MB MS van Kpn binnen gekregen :?
Ik heb de voucher 2 weken geleden op de post gedaan :z

[ Voor 5% gewijzigd door Speedy-Andre op 12-09-2006 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 18:20:
zoals ik al een paar keer gezegt had,waar ik ook problemen mee gehad heb dus.De kaartjes zijn heel moeilijk verkijgbaar en dit kon nog wel eens 5 weken zeker duren zei kpn tegen mij. Ik heb voor 30 euro een kaartje mogen uitzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 18:20:
3 weken geleden op de post gedaan. ik ben ook nog steeds wachtende... :O :O

weet iemand of de MR firmware update al uit is??

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2006 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:56
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 18:39:
[...]

zoals ik al een paar keer gezegt had,waar ik ook problemen mee gehad heb dus.De kaartjes zijn heel moeilijk verkijgbaar en dit kon nog wel eens 5 weken zeker duren zei kpn tegen mij. Ik heb voor 30 euro een kaartje mogen uitzoeken
Heb jij dan gewoon geld van Hi.nl gekregen ipv dat voucher? Ik zit nu al 4 weken op dat stomme voucher te wachtten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neophyte_NL schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 19:17:
[...]

Heb jij dan gewoon geld van Hi.nl gekregen ipv dat voucher? Ik zit nu al 4 weken op dat stomme voucher te wachtten..
nee ik moest gewoon de rekening faxen of opsturen en dan zouden ze dat op de kredietrekening zetten.alleen er is geen kaartje voor 30 euro =S

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2006 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 19:31:
[...]
nee ik moest gewoon de rekening faxen of opsturen en dan zouden ze dat op de kredietrekening zetten.alleen er is geen kaartje voor 30 euro =S
Nooit van de pricewatch gehoord? |:(
pricewatch: Memory Stick Micro 512MB (Sony, MSA512A) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel eens van gehoort ja;) maar misschien komt er nog porto kosten by?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:02:
[...]

wel eens van gehoort ja;) maar misschien komt er nog porto kosten by?:)
zeik toch niet joh, die 2,50 die jezelf moet betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 22:16:
[...]

zeik toch niet joh, die 2,50 die jezelf moet betalen...
Wat aardiger kan ook wel.

On-topic.

Ik had vorgie week dat als ik een foto wou maken dat me hele telefoon vastliep, pas als ik het schuifje dicht deed, ging ie het weer doen. Deed ik het schuifje weer open liep ie weer vast. Aan en uitzetten hielp ook niet.

Ik had em op profiel stil, toen ik em op een andere zette deed het ineens wel weer. Later weer met stil geprobeerd niets aan de hand.. Beetje raar. Hoop dat ze dat fixen, is al tweede keer dat camera vastloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand eens willen proberen of de nieuwe software online staat? Heb het programma weer werkend en hij ging de nieuwste software ophalen zei 'ie maar ben momenteel niet in de gelegenheid om zelf het updaten te testen...

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

ook een update binnen gehaald maar nog steeds geen nieuwe firmware.

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 23:23
Die link is dood.

• LEiPiE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 12:17

LEiPiE

... (ing. van weinig woorden)

Mmz, ik wacht nu al bijna drie weken op mijn K800 (Vodafone citypoint maar dan wel met de internetaanbieding)... is hij nou echt zo slecht leverbaar?
Zou graag eens met features willen spelen :) (m'n huidige Philips Xenium 9@9 is zo'n 6 jaar oud...)

Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber

• Holgster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 10:21
Wacht ook al een tijdje op m'n Vodafone toestel

Vorige week een keer met de klantenservice van Vodafone gesproken. Het toestel zou 11 september weer binnenkomen.
Hoop nog steeds dat tie deze week wel komt.

UPDATE 14-9: Nu vertellen ze dat het toestel pas op 18 september weer leverbaar is
nog steeds geen toestel dus

[ Voor 21% gewijzigd door Holgster op 14-09-2006 16:16 ]

Br(36) Ba(56)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Heb mijn Orange-branded K800 (kon 'm zo meenemen uit de Orange shop in Leiden) nu bijna een week en ben er tevreden mee :) hoewel het wel even wennen is na twee jaar lang met een Nokia 6230. Jammer dat MS Micro-kaartjes zo moeilijk te krijgen zijn, met name de 1GB versie. Op de shop van Sony was 'ie wel available dus ik heb er daar eentje met mijn creditcard besteld. Hoop dat 'ie snel binnenkomt zodat ik de telefoon ook als MP3 speler kan gebruiken.

Edit: misschien handig om die link naar Sony's webwinkel in de startpost mee te nemen? En een wat directere link naar de pricewatch kan ook makkelijk zijn, klik :).

[ Voor 17% gewijzigd door Rafe op 13-09-2006 13:37 ]

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Gisteren eindelijk mijn 1GB kaartje gekregen. Werkt perfect! Besteld bij www.empc.nl
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.