Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 4

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 15.832 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Hallo, sinds kort bezit ik deze prachtige telefoon :9 , na jaren lang Nokia gebruik heb ik een vraag, is het mogelijk om een verjaardag rechtstreeks aan de kalender toe te voegen zonder dat je er een contact voor in het het telefoonboek maakt? dit omdat ik nogal wat verjaardagen data heb waar geen telefoon nummer bij hoort.
Of bestaat er een mogelijkheid om deze (lege) contacten te verbergen? in het telefoonboek.

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 18:51:
Hallo, sinds kort bezit ik deze prachtige telefoon :9 , na jaren lang Nokia gebruik heb ik een vraag, is het mogelijk om een verjaardag rechtstreeks aan de kalender toe te voegen zonder dat je er een contact voor in het het telefoonboek maakt? dit omdat ik nogal wat verjaardagen data heb waar geen telefoon nummer bij hoort.
Of bestaat er een mogelijkheid om deze (lege) contacten te verbergen? in het telefoonboek.
Volgens mij niet, maar je kunt wel een afspraak invoeren en deze jaarlijks laten herhalen (dus zelfde idee)

Verwijderd

Nou... nee... maar t ging om t principe

Maar nog een vraag: ik heb de telefoon nu ongeveer een week... en gisteren kreeg ik ineens een rekening van kpn in de brievenbus.
hierop staat:
"1x KPN mobiel 20 10 euro" <<-- dit kan ik begrijpen...
Wat ik niet snap is dit:
"eenmalige kosten 44 euro ex. BTW."

Waar komt die 44 euro vandaan ??
De telefoon heb ik via rembours aan de deur betaald dus dat kan t niet zijn.
Ook stond in de aanbieding dat ik geen aansluitingskosten hoefde te betalen...

Aangezien ik er niet echt van hou om zomaar 65 euro incl btw aan KPN te betalen zonder dat ik weet waarvoor vraag ik me af of een van jullie het weet :)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2006 20:28 ]

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 20:22:
[...]

Nou... nee... maar t ging om t principe

Maar nog een vraag: ik heb de telefoon nu ongeveer een week... en gisteren kreeg ik ineens een rekening van kpn in de brievenbus.
hierop staat:
"1x KPN mobiel 20 10 euro" <<-- dit kan ik begrijpen...
Wat ik niet snap is dit:
"eenmalige kosten 44 euro ex. BTW."

Waar komt die 44 euro vandaan ??
De telefoon heb ik via rembours aan de deur betaald dus dat kan t niet zijn.
Ook stond in de aanbieding dat ik geen aansluitingskosten hoefde te betalen...

Aangezien ik er niet echt van hou om zomaar 65 euro incl btw aan KPN te betalen zonder dat ik weet waarvoor vraag ik me af of een van jullie het weet :)
die 44 euro had ik ook ondanks dat er ook bij mij was vermeld dat ik geen aansluit kosten hoefde te betalen. (44 euro omdat het nog ex btw is).

Neem even contact op met de helpdesk en leg het uit. Waarschijnlijk moet je het wel eerst betalen maar krijg je het bij de volgende rekening weer terug.

(Althans, zo ging het bij mij).

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Klein vraagje:

http://www.gsmpunt.nl/det...Sony-Ericsson&model=K800i

Zijn mensen al in bezit van die hoofd telefoon? En is die incl (radio) anthenne?

Alvast bedankt

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:28

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

De headset werkt als een antenne, ik kan met de Touch src100 en een hpm-70 headset radio ontvangen maar de ontvangstkwaliteit is slechter dan met de complete hpm-70.

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/speedy-andre/touch2.jpg

Met de src100 heb je eigenlijk hetzelfde als de hpm-82.
Gek genoeg vermeldt SE nergens iets over een antenne, het lijkt erop dat hij vooral voor de mediaplayer bedoeld is.
Overigens kan ik met de src100 op m'n K800 zenders zoeken met de << en >> :)
Op de K750 werkt dat niet, maar weer wel bij de mediaplayer (volgende/vorige nummer) :/
Het blijft dus een gokje om de hpm-82 aan te schaffen als je zeker wil weten dat de radio goed werkt ...

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Verwijderd

Mense,

Ik heb ineens een probleem joh! Als ik iemand bel hoort ie mij wel, maar ik hem niet. Ook geen ruis of zo. Dus heb ik nou aan een knoppe gezete of zo? Does anybody know this?

Verwijderd

mute?

Verwijderd

Héy Aegon. Hij linkt naar dit forum. Maar dat is ook de bedoeling! Daar moet je op de goede link klikke.

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:58
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 23:26:
Mense,

Ik heb ineens een probleem joh! Als ik iemand bel hoort ie mij wel, maar ik hem niet. Ook geen ruis of zo. Dus heb ik nou aan een knoppe gezete of zo? Does anybody know this?
Nou druk eens op die knoppen aan de rechterzijkant.. daarmee kan je volume + en - doen tijdens gesprek

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Verwijderd

Ja ff de toets of zo. Het is niet de volumeknop 8)

Verwijderd

D467 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 21:21:
Klein vraagje:

http://www.gsmpunt.nl/det...Sony-Ericsson&model=K800i

Zijn mensen al in bezit van die hoofd telefoon? En is die incl (radio) anthenne?

Alvast bedankt
Heb hem vorige week besteld. Komt in de loop van deze week binnen als het goed is ;)

Het stukje tekst hieronder komt van Mobile-Review. Helaas was hij alleen in het russisch en heb hem dus moeten vertalen met een online vertaalmachine (is ook helemaal niet te zien, ahum :S) Echter schetst de tekst wel een beeld van de HPM-82. Let even op het stukje waarin drie verschillende telefoons worden genoemd. De K800i ondersteunt alle functies behalve het achteruit spoelen tijdens een nummer...Jammer genoeg is de radio niet goed genoeg getest om te kunnen zeggen of hij ook echt werkt. Wat ik zo uit de tekst kan opmaken is dat hij om de een of andere reden bij de W900 niet werkt maargoed, dat wil natuurlijk niets zeggen...
Design, design, management

The device is painted in black color, trade mark Walkman traditionally orange. As you see, on colors(flowers) HPM-82 is executed in style of the majority of phones of musical ruler Sony Ericsson, it W810, W900, W950 and other models. It is More about design to tell and there is nothing, it(he) is good, as practically always with products from Sony, the accessory(belonging) to this mark is visible at once.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/hpm-82/pic1-2.jpg

As to a design, HPM-82 is a "simple" control panel, the screen for display of the information is not present, all buttons of management are concentrated in the uniform block, at end faces of a key are absent. As you can see, exactly it is so much buttons, how many it is necessary for management of a player of phone is «+» and «–» for volume control, Play/Stop, Forward/Backward. The key of blocking of buttons is absent, by and large, in it(her) there is no necessity as buttons hard enough, casual pressing are practically excluded. Besides they hard so also not absolutely distinct – by pressing there are no clicks, are not present intuitive understanding that was possible to make any action.

On other end of a wire the socket of 3,5 mm for connection of headphones (clearly, any headphones is born(taken out), and not just complete), it(he) is combined with a microphone.

Cord on which there is board DU, long enough, at connection of the headphones you turn in such Spiderman ` ampere-second complete headphones of this problem are not present.

On the board there is no clothespin for fastening an accessory to clothes, "crocodile" is available on a cord. Subjectively, it is better, when it(he) is on the board, it adds convenience in daily use.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/hpm-82/pic4.jpg

Remote control by a player of phone

The board has been tested with phones Sony Ericsson W800, W900, K800, as you can see, representatives have taken part(have participated) in the test(dough,father-in-law) both old, and a new platform. On a site of the company support of all existing models with Fast Port is declared, but at present in work this accessory has proved strange enough. So:

Sony Ericsson W800 – rewind inside of a composition, key Play/Stop does not work;
Sony Ericsson W900 – rewind inside of a composition, key Play/Stop does not work;
Sony Ericsson K800 – rewind inside of a composition does not work.

In occasion of idle key Play/Stop in testing with representatives of a "old" platform it is possible to tell the following – most likely, this defect will be corrected in the commercial sample, at least, so representatives of the company declare. As soon as there will be passed(will be taken place) certification, and there will be the commercial samples, the given review will necessarily undergo to updating. But here about fast rewind there are greater(big) doubts – quite probably, that the board will not have such opportunity, though it only my guesses (if so happens, it will be very a pity).

Alas, it was not possible to test an opportunity of activization of a voice set, but it(she) will be necessarily considered(examined), as soon as in hands the commercial sample of the device will get.

At connection in section of the menu "Accessories" there is an item(a point) «HPM-82», having cluck on it(him), you get in the menu of adjustment(option). Apparently, here it is possible to choose a mode of search of radio stations (automatic or manually), accordingly, in the first case by pressing the button of search will occur(happen) from one frequency to another, in the second it is necessary to press "jumps" a key while you will not find frequency constantly. However, all this my personal conjectures as work of radio with W900 to check up was not possible for the clear reasons, and on other devices to go deep into studying adjustments(options) of radio is banal there was no time. This blank will be filled at occurrence of the commercial sample.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2006 00:07 ]

• D467

D467

[M]

Speedy-Andre schreef op woensdag 13 september 2006 @ 22:44:
De headset werkt als een antenne, ik kan met de Touch src100 en een hpm-70 headset radio ontvangen maar de ontvangstkwaliteit is slechter dan met de complete hpm-70.

[afbeelding]

Met de src100 heb je eigenlijk hetzelfde als de hpm-82.
Gek genoeg vermeldt SE nergens iets over een antenne, het lijkt erop dat hij vooral voor de mediaplayer bedoeld is.
Overigens kan ik met de src100 op m'n K800 zenders zoeken met de << en >> :)
Op de K750 werkt dat niet, maar weer wel bij de mediaplayer (volgende/vorige nummer) :/
Het blijft dus een gokje om de hpm-82 aan te schaffen als je zeker wil weten dat de radio goed werkt ...
Is het dan wel zo slim om die te kopen?

Of is deze beter: http://www.expansys.nl/product.asp?code=123744

Die afstandsbediening vind ik nogal lomp? Kan ik net zo goed een mp3 speler om mijn bek hangen...

[ Voor 9% gewijzigd door D467 op 14-09-2006 08:18 ]

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 23:56:
[...]

Heb hem vorige week besteld. Komt in de loop van deze week binnen als het goed is ;)

Het stukje tekst hieronder komt van Mobile-Review. Helaas was hij alleen in het russisch en heb hem dus moeten vertalen met een online vertaalmachine (is ook helemaal niet te zien, ahum :S) Echter schetst de tekst wel een beeld van de HPM-82. Let even op het stukje waarin drie verschillende telefoons worden genoemd. De K800i ondersteunt alle functies behalve het achteruit spoelen tijdens een nummer...Jammer genoeg is de radio niet goed genoeg getest om te kunnen zeggen of hij ook echt werkt. Wat ik zo uit de tekst kan opmaken is dat hij om de een of andere reden bij de W900 niet werkt maargoed, dat wil natuurlijk niets zeggen...

[...]
Ik denk dat ik nog effe afwacht todat jij hem binnen hebt, kijken hoe die bevalt....

Echt een anderen optie kwa hoofdtelefoon is er niet? Via blue tooth lijk me ook wel vet...maar ben niet van plan 200 euro ervoor uit te geven....

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
Is er een hack ofzo die er voor zorgt dat de camera niet aan gaat als hij op toetsenblokkering staat?

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:45
D467 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 08:02:
[...]

Is het dan wel zo slim om die te kopen?

Of is deze beter: http://www.expansys.nl/product.asp?code=123744

Die afstandsbediening vind ik nogal lomp? Kan ik net zo goed een mp3 speler om mijn bek hangen...
Met die kun je geen nummertje vooruit of achteruit skippen volgens mij.

Tierelier

Verwijderd

Weten jullie of de K800i al simlock vrij gemaakt kan worden?

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:30

Tubby

or not to be

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 09:45:
Weten jullie of de K800i al simlock vrij gemaakt kan worden?
Volgens mij niet, maar ik laat me graag het tegendeel wijsmaken :)

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Verwijderd

Ja inderdaad. Want als dat kán, dan laat ik het gelijk gebeuren en geef ik de k800i aan mijn vriendin (die telfort heeft).

Dan koop ik zelf de P990i hehehe. Damnn... ik baal ervan dat ik niet daarop gewacht heb :P

Verwijderd

Ja dat kan zeker, ff de unlock code vragen aan je provider, waar ik zit bij hi kost dat wel 63 euro.

• jorisdekloris
Hoe kan ik de sim-lock van mijn mobiele telefoon laten verwijderen?

Heb je een abonnement? Dan kun je de simunlockcode telefonisch aanvragen bij T-Mobile Klantenservice via het gratis nummer 0800 7111. Houd tijdens het gesprek je IMEI-nummer bij de hand. Dit nummer hebben wij nodig om te bekijken of er inderdaad een SIM-lock op je toestel zit.

Bel je met T-Mobile PrePaid? Dan kun je de simunlockcode alleen schriftelijk aanvragen onder vermelding van je mobieletelefoonnummer, het merk en type toestel en het IMEI-nummer. Stuur ook een kopie van je aankoopbon mee. Heb je geen aankoopbon meer? Vermeld dit dan duidelijk in je brief. Je kunt je aanvraag sturen naar:

T-Mobile Klantenservice
T.a.v. Sim-unlock
Postbus 16272
2500 BG DEN HAAG

Als je je toestel een jaar of langer hebt, dan verstrekken wij de simunlockcode gratis. Heb je je toestel korter dan een jaar, dan brengen wij hiervoor kosten in rekening. In de eerste drie maanden na aanschaf is dit 120,-. Dit bedrag wordt elke drie maanden verlaagd naar respectievelijk 90,-, 70,- en 50,-.

Tierelier

Verwijderd

Holy crap!!! Ik heb hem pas 2 weken.
Dat is echt veel te duur!
Dan maar even wachten tot de locale gsm-boer een manier heeft gevonden om het te unlocken voor een tientje :)

• jorisdekloris
gebruikt iemand de web'n'walk van t-mobile op de k800i? Heeft het nou veel meewaarde?

Tierelier

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

D467 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 08:04:
[...]

Ik denk dat ik nog effe afwacht todat jij hem binnen hebt, kijken hoe die bevalt....

Echt een anderen optie kwa hoofdtelefoon is er niet? Via blue tooth lijk me ook wel vet...maar ben niet van plan 200 euro ervoor uit te geven....
De hbh-ds970 kost rond €100,- en die vind ik wel erg 'vet' :9 met het display waar je de nummers en de muziek op ziet _/-\o_
Volgens mij lijken de dopjes veel op die van de hpm-70 dus het geluid zal ook wel prima zijn ;)
Ook leuk is dat je muziek vanaf je pc kan streamen :*)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

• LEiPiE
  • Laatst online: 27-08 12:17

LEiPiE

... (ing. van weinig woorden)

Holgster schreef op woensdag 13 september 2006 @ 13:14:
Wacht ook al een tijdje op m'n Vodafone toestel

Vorige week een keer met de klantenservice van Vodafone gesproken. Het toestel zou 11 september weer binnenkomen.
Hoop nog steeds dat tie deze week wel komt.
Ik werd net gebeld door Vodafone citypoint en zowaar: mijn telefoon is binnen! En naar ik uit de verontschuldigingen op kon maken was hij eerder deze week al binnen gekomen maar waren ze vergeten me te bellen.
Alleen kan ik 'm pas zaterdag ophalen (is wel koopavond, maar ik heb al een afspraak).
Ben erg benieuwd :)

Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:31
Morgen komt de koerier van AMP mijn eigen SonyEricsson k800i bezorgen. Kan ik er eindelijk over meepraten _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Speedy-Andre schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:57:
[...]
De hbh-ds970 kost rond €100,- en die vind ik wel erg 'vet' :9 met het display waar je de nummers en de muziek op ziet _/-\o_
Volgens mij lijken de dopjes veel op die van de hpm-70 dus het geluid zal ook wel prima zijn ;)
Zijn niet dezelfde dopjes maar SE heeft ze 'geleend' van Sennheiser (CX300; € 40,- nieuw). Die dopjes (die ik icm m'n pda gebruik) heb ik uitgebreid vergeleken met de HPM70 en naar mijn mening zijn de Sennheisers beter dan de HPM70.

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
RonaldM schreef op donderdag 14 september 2006 @ 15:21:
Morgen komt de koerier van AMP mijn eigen SonyEricsson k800i bezorgen. Kan ik er eindelijk over meepraten _/-\o_
Bij Hi/KPN neem ik aan? :P

Hoelang heb je er op moeten wachten?
Ik wacht nu al 2 weken :'(

• D467

D467

[M]

Ik denk dat ik toch geen hoofdtelefoontje ga aanschaffen, ik wil het gebruiken voor over straat, wordt het zo gejat hier....

Elke dag staat er wel in de krant dat er iemand is bedrijgt en dat die zijn telefoon moest inleveren, laat staan als ik hem ga showen met dure oordopjes... :9

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Ik heb sinds gisteren de k800 en ik heb een probleem met syncen. Heb eerst mijn k750 gesynct met de se suite die bij de k800 geleverd zit en dit ging probleemloos. Toen ik de K800 wilde syncen kreeg ik na een halve minuut ofzo de melding dat de verbinding verbroken was en het syncen dus mislukt.
Paar keer geprobeerd met hetzelfde resultaat.
Software verwijderd opnieuw geinstalleerd zonder resultaat.
Nieuwste pc suite gedownload die hier in de sp staat. Eerst de oude via software verwijderd, drivers eerst geinstalleerd daarna de nieuwe suite, zonder resultaat.Via bluetooth hetzelfde probleem. K750 werkt wel goed. Ik doe het nu trouwens via de usb kabel. Os is windows Xp prof inclusief sp2 en alle updates t/m vandaag.

Wat doe ik verkeerd?

Com poorten heb ik ook al enkele keren aangepast, andere baudrate etc., maar heeft ook niks geholpen.

Ik heb btw mijn abo verlengt bij telfort. Bij de telefoon zit geen M2, is dit gebruikelijk? Dacht dat die er standaard bij zat eigenlijk...

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Verwijderd

Je moet de goede telefoon toch selecteren? Misschien staat ie nog op k750?

• EvoII
Vergat ik nog te melden. Bestandsoverdracht etc lukt wel gewoon. Ook zie ik gewoon in pcsuite dat hij verbonden is. Staat gewoon 'verbonden met k800i' bovenaan.

• Amien90
  • Laatst online: 29-07-2021
ik heb ook via telfort .. en daar zat ook geen M2 bij ..

Verwijderd

Hee ja dat heb ik ook gehad, ik duwde hem gewoon paar keer in een andere usb poort en opens deed hij het

• EvoII
Stom dat je geen M2 krijgt bij telfort. Wordt geen melding van gemaakt. Ik heb me rot gezocht naar dat ding! Dacht dat het uit de doos gevallen was ofzo...

Ik heb alle usb poorten al diverse keren geprobeerd maar ook zinder resultaat.

• Amien90
  • Laatst online: 29-07-2021
ik heb ook het doosje binnenste buiten gekeerd :) .. gelukkig had ik al een 1GB besteld

heb er 44 euro voor betaald .. incl porto .. 25 euro per maand 1 jaar

[ Voor 29% gewijzigd door Amien90 op 14-09-2006 21:37 ]

• RonaldM
P.K. schreef op donderdag 14 september 2006 @ 18:10:
[...]Bij Hi/KPN neem ik aan? :P

Hoelang heb je er op moeten wachten?
Ik wacht nu al 2 weken :'(
Dat is lang, ik heb hem besteld op Hi.nl en als de eerste zending niet defect was |:( had ik hem binnen een week gehad. Maar tussen het weer terug sturen en deze nieuwe zat ook maar een week. Heb je dan geen ontvangstbevestiging met track&trace link gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEiPiE
  • Laatst online: 27-08 12:17

LEiPiE

... (ing. van weinig woorden)

leipie schreef op donderdag 14 september 2006 @ 12:37:
[...]
Ik werd net gebeld door Vodafone citypoint en zowaar: mijn telefoon is binnen! En naar ik uit de verontschuldigingen op kon maken was hij eerder deze week al binnen gekomen maar waren ze vergeten me te bellen.
Alleen kan ik 'm pas zaterdag ophalen (is wel koopavond, maar ik heb al een afspraak).
Ben erg benieuwd :)
Ok, alsnog even langsgeweest... bleek men 3 weken geleden dus nog niks vastgelegd te hebben en kan ik 'm niet meer voor de aanbiedingsprijs krijgen... alleen voor bijna 2 keer zoveel ofzo!
Ofwel: maar bedankt, ga wel weer op zoek naar een andere :(
Iemand nog een leuke aanbieding gezien ergens? :D

Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Bij Kpn.com nog steeds 1 jaar €30 abo voor €25,-/mnd en €29,- bijbetalen, gratis 512MB stick, totaal is dat €329,- en geen aansluitkosten :)
Of 1 jaar €25 abo voor €20,-/mnd en €79,- bijbetalen, is totaal €319,-.
Bij Vodafone kreeg je een branded toestel, deze is unbranded en alleen sim-locked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
RonaldM schreef op donderdag 14 september 2006 @ 22:45:
[...]

Dat is lang, ik heb hem besteld op Hi.nl en als de eerste zending niet defect was |:( had ik hem binnen een week gehad. Maar tussen het weer terug sturen en deze nieuwe zat ook maar een week. Heb je dan geen ontvangstbevestiging met track&trace link gekregen?
Heb hem besteld bij KPN trouwens.
Dan zal wel komen door het nummerbehoud.Daar heeft KPN al wel contact over op genomen.
Hij is nog niet verzonden iig. Had het nog speciaal aan een medewerker van KPN gevraagd, of ze het toestel al wel opsturen (als het abo pas later zou ingaan), en dat dan later het abo/simkaart geactiveerd zou worden. En dat was zo... maar blijkbaar is het dus niet zo :P

Wachten duurt lang :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 12:43
zit hier al 2,5 week te wachten op die 512 m2 geheugen, wordt wel hoog tijd dat ik deze via de post ontvang toch?hoelang duurde dat bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 08:26

TDB

potverdikkie, ik heb afgelopen week besteld via www.kpn.com en heb wel een bevestigingsmail ontvangen echter nog steeds geen ordernummer. Grrr :X
Hoe lang duurt dat hele proces eigenlijk ?!

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 13:02

freddifish

schnappi !

ik heb mijn k800 al een dag of 10, maar met een simkaart die inactief is. vandaag zou mijn nummer worden overgezet dus ik wacht maar af. Geen idee op welk moment op de dag zoiets gebeurt dan. inmiddels mijn hele beltegoed van mijn oude provider opgebeld.

[ Voor 14% gewijzigd door freddifish op 15-09-2006 10:54 ]

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

TDB schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 10:53:
potverdikkie, ik heb afgelopen week besteld via www.kpn.com en heb wel een bevestigingsmail ontvangen echter nog steeds geen ordernummer. Grrr :X
Hoe lang duurt dat hele proces eigenlijk ?!
Zo ging het bij mij ook, toen ze eindelijk mijn mailtjes met vragen over de levertijd hadden beantwoord had ik het toestel al binnen.
Bij elkaar duurde het 2 weken, ik kreeg nog een extra bevestigingsmailtje met het telnr. erin.
Volgens mij zit bij Kpn 1 typgeit alle orders voor heel NL te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 14:51
Dr_Frickin_Evil schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:00:
[...]

Heeft iemand dit wel werkend? Dus; bluetooth en Sony Ericsson PC Suite?
Ik heb het ondertussen werkend gekregen. Het komt erop neer dat ik voor de bluetooth verbinding een standaard com-poort liet gebruiken. Ik heb er nu zelf 1 geselecteerd, en nu werkt het wel! Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
Ik heb de telefoon nu ongeveer een maandje, en ben nog steeds erg te spreken over het toetsel. Alleen sinds vandaag heb ik last van een ERG storende fout/bug! Als ik naar contactpersonen ga die met een R beginnen (tot en met Z) dan gaat het scherm flikkeren, loopt vast en start opnieuw op :? A t/m P (Q heb ik niet ;)) gaat wel goed :? Die update moet nou toch maar snel komen hoor! Want dit is zeer storend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Iemand die al een mediacenter heeft gekregen bij een Hi abonnement besteld via Hi.nl? Dus niet van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Speedy-Andre schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:57:
[...]

kan ik net zo goed een mp3 speler om me nek hangen.... die remote control is namelijk even groot als een mp3 speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

D467 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 19:39:
[...]

kan ik net zo goed een mp3 speler om me nek hangen.... die remote control is namelijk even groot als een mp3 speler?
Kan een mp3 speler telefoontjes aannemen? :P
Deze headset bedient ook je gsm (tracks kiezen, volume, gesprek aannemen) dus die kan je diep weg stoppen ;)
Het gaat er juist om dat je alles ermee kan doen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Speedy-Andre schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 20:24:
[...]

Kan een mp3 speler telefoontjes aannemen? :P
Deze headset bedient ook je gsm (tracks kiezen, volume, gesprek aannemen) dus die kan je diep weg stoppen ;)
Het gaat er juist om dat je alles ermee kan doen lijkt mij.
Vind beetje zonde, 512 MB maximaal 1 gig... ik wacht wel op de nieuwe Zune van Microsoft :P met 30 gig hdd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
D467 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 20:37:
[...]

Vind beetje zonde, 512 MB maximaal 1 gig... ik wacht wel op de nieuwe Zune van Microsoft :P met 30 gig hdd
D'r kan toch een 4 GB (maximaal) memory stickie in de K800i? :? 4 GB is misschien nog niets vergeleken met 30 GB maar ik vind een Zen met 8 GB al genoeg eigenlijk. Dus met 4 GB moet zeker te leven zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Graham op 15-09-2006 20:48 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Graham schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 20:46:
[...]

D'r kan toch een 4 GB (maximaal) memory stickie in de K800i? :? 4 GB is misschien nog niets vergeleken met 30 GB maar ik vind een Zen met 8 GB al genoeg eigenlijk. Dus met 4 GB moet zeker te leven zijn.
4GIG kan je nog nergens kopen, maximaal is 1 gig :9~ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
Graham schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 20:46:
[...]

De 4 gig sticks gaan ruim 200 euro kosten. Vrij prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Aaaah. Jah dat maakt het niet echt aantrekkelijk, qua prijs en natuurlijk beschikbaarheid ;) Maar goed dat wist ik niet. Mijn K800i moet nog komen, hopelijk in de komende week :)

Al heb ik er al meerdere malen mee gespeeld.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mn HPM-82 binne 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Da's mooi, hoe doet ie het met de fm radio, er staat nergens dat ie een antenne heeft.
Met de remote zou je ook bij de radio zenders moeten kunnen kiezen :*)
Je kan hem het beste vergelijken met de hpm-70 (op de remote na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
bartbh schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 17:34:
Iemand die al een mediacenter heeft gekregen bij een Hi abonnement besteld via Hi.nl? Dus niet van KPN.
Vandaag ook mijn eigen SonyEricsson K800i ontvangen die ik besteld heb op Hi.nl, na een aantal weken moet je dan een voucher ontvangen per post die je dan weer op moet sturen. Voor de zekerheid heb ik de voucher maar gedownload van KPN.com en met een copie van de bon en contract opgestuurd. En volgens de servicedesk van SonyEricsson:
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Indien u een K800i heeft aangeschaft in combinatie met een KPN abbonement verkrijgt u gratis een MV-200.

Deze actie is geldig van: 21 augustus tot 15 oktober 2006.
Inzendingen gelden tot 30 oktober 2006.
Het kan tot 28 dagen duren voordat u deze thuis ontvangt.
De kleine lettertjes:
* Dit aanbod geldt voor Sony Ericsson K800i Cyber-shot™ phones in combinatie met een 2-jarig Hi
of KPN abonnement, die zijn aangekocht in de periode van 21 augustus t/m 15 oktober 2006.

[ Voor 16% gewijzigd door RonaldM op 15-09-2006 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
P.K. schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 08:22:
[...]

Heb hem besteld bij KPN trouwens.
Dan zal wel komen door het nummerbehoud.Daar heeft KPN al wel contact over op genomen.
Hij is nog niet verzonden iig. Had het nog speciaal aan een medewerker van KPN gevraagd, of ze het toestel al wel opsturen (als het abo pas later zou ingaan), en dat dan later het abo/simkaart geactiveerd zou worden. En dat was zo... maar blijkbaar is het dus niet zo :P

Wachten duurt lang :+
I know, maar dan komt er ook wel een mooi toestel :9~ Die van mij heb ik vandaag in goede staat ontvangen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

RonaldM schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 21:58:
[...]
Vandaag ook mijn eigen SonyEricsson K800i ontvangen die ik besteld heb op Hi.nl, na een aantal weken moet je dan een voucher ontvangen per post die je dan weer op moet sturen. Voor de zekerheid heb ik de voucher maar gedownload van KPN.com en met een copie van de bon en contract opgestuurd. En volgens de servicedesk van SonyEricsson:
[...]

De kleine lettertjes:
* Dit aanbod geldt voor Sony Ericsson K800i Cyber-shot™ phones in combinatie met een 2-jarig Hi
of KPN abonnement, die zijn aangekocht in de periode van 21 augustus t/m 15 oktober 2006.
Ik val NET buiten die kleine letters.... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 21:55:
[...]
Da's mooi, hoe doet ie het met de fm radio, er staat nergens dat ie een antenne heeft.
Met de remote zou je ook bij de radio zenders moeten kunnen kiezen :*)
Je kan hem het beste vergelijken met de hpm-70 (op de remote na).
Ja FM-radio doet het. Met de afstandbediening kan je idd volume/zenders/aan-uit regelen.

Ik kan alleen met de bij de K800 bijgeleverde HBP-60 vergelijken. De 82 heeft tot mijn teleurstelling minder volume. De 82 heeft wel meer gecontroleerder geluid. Prima Headset hoor. Maar ik blijf erbij dat ik wat meer bass wil.

Verder heeft ie ook nog een jackplug aansluiting zodat je em bijv op je tv kan aansluiten. Maar het snoer is dan dermate kort dat je er geen reet aan heb.

Al met al geef ik dan de HPB-60 een 5. En de HPM-82 een 6.5

• bartbh
  • Niet online
RonaldM schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 21:58:
[...]
[...]

De kleine lettertjes:
Volgens de kleine lettertjes hebben we (met Hi) er wel recht op, maar op de site van Hi staat niks vermeldt. Dus nu maar gewoon ff afwachten of het mediacenter wordt bezorgt of niet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 23:56:
[...]

Ja FM-radio doet het. Met de afstandbediening kan je idd volume/zenders/aan-uit regelen.

Ik kan alleen met de bij de K800 bijgeleverde HBP-60 vergelijken. De 82 heeft tot mijn teleurstelling minder volume. De 82 heeft wel meer gecontroleerder geluid. Prima Headset hoor. Maar ik blijf erbij dat ik wat meer bass wil.

Verder heeft ie ook nog een jackplug aansluiting zodat je em bijv op je tv kan aansluiten. Maar het snoer is dan dermate kort dat je er geen reet aan heb.

Al met al geef ik dan de HPB-60 een 5. En de HPM-82 een 6.5
Buiten het geluid en de radio om; hoe werkt hij met de mediaplayer? Next, previous, harder/zachter en het vooruit en achteruit spoelen? Het schijnt namelijk dat het achteruitspoelen niet werkt (niet dat dat een ramp is, maartoch)...

Verwijderd

deze week zou die update eindelijk eens komen |:(

• RonaldM
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 16:34:
deze week zou die update eindelijk eens komen |:(
Uit betrouwbare bron vernomen??

Verwijderd

RonaldM schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 17:17:
[...]
Uit betrouwbare bron vernomen??
hahaha nee stond op howards forum volgens mij.

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Weet iemand waar de M2 stickie te koop is? Ik bedoel dan niet online.

Zie toevallig dat de display 1mm naar rechts is verschoven. :(

Groetjes

[ Voor 30% gewijzigd door Mandrake466 op 16-09-2006 18:18 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 17:21:
[...]

hahaha nee stond op howards forum volgens mij.
De topictitel is inderdaad iets in de zin van "new sw next week" ofzo. Heb dat toendertijd gepost want het topic is van 26 augustus :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 18:21:
[...]

De topictitel is inderdaad iets in de zin van "new sw next week" ofzo. Heb dat toendertijd gepost want het topic is van 26 augustus :P
ja ik heb het daar ergens gelezen week 38 deze week volgens mij of niet?:P

• D467

D467

[M]

Mandrake schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 17:55:
Weet iemand waar de M2 stickie te koop is? Ik bedoel dan niet online.

Zie toevallig dat de display 1mm naar rechts is verschoven. :(

Groetjes
1 MM naar rechts? Dat is niet gezond, staat die dus nu scheef? Of?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 12:36:
[...]
Buiten het geluid en de radio om; hoe werkt hij met de mediaplayer? Next, previous, harder/zachter en het vooruit en achteruit spoelen? Het schijnt namelijk dat het achteruitspoelen niet werkt (niet dat dat een ramp is, maartoch)...
Klopt, je kan niet voor- of achteruitspoelen. Next, previous, harder/zachter werken prima. Een voordeel is dat ik de K800 nu op mijn stereo en op mijn pc-speakers kan aansluiten. Het is een prima headset hoor. Mijn minpunten (zoals beperkt volume) zullen wel aan de K800 zelf liggen. Mijn oude Minidisc-speler van 5 jaar geleden produceert nog steeds beter geluid.

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 10:56
Vandaag dan eindelijk mijn memory stick micro mogen ontvangen, na weken van bellen en zeuren om een nooit gekregen voucher lag zojuist het stickje in de bus. Eindelijk ruimte voor mp3s!

Verwijderd

D467 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 18:42:
[...]

Ik heb bij die van mij iig dat ie scheef staat. Het valt niet heel erg op, alleen als je dr op let.
(minder dan een mm trouwens)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2006 20:03 ]

• Mandrake466
D467 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 18:42:
[...]

Het staat iets scheef, ong. 0,1mm - 0.15mm verschil met boven en onderkant verticale zwarte lijnen. De display is ook nog iets van 0.5mm (1mm was wat overdreven) naar rechts verschoven, dwz de zwarte lijn aan de rechterkant is smaller dan die aan de linkerkant. Het viel mij ook niet op totdat iemand hier er over begon.
:|

[ Voor 30% gewijzigd door Mandrake466 op 16-09-2006 21:28 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Verwijderd

Mandrake schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 20:53:
[...]

Het staat iets scheef, ong. 0,1mm - 0.15mm verschil met boven en onderkant verticale zwarte lijnen. De display is ook nog iets van 0.5mm (1mm was wat overdreven) naar rechts verschoven, dwz de zwarte lijn aan de rechterkant is smaller dan die aan de linkerkant. Het viel mij ook niet op totdat iemand hier er over begon.
:O
ja indd het valt mij ook net op ik heb hetzelfde als jouw

• Mandrake466
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 21:19:
[...]

ja indd het valt mij ook net op ik heb hetzelfde als jouw
Ik denk dat het bij de meeste (nog) niet is opgevallen. Ik heb een mailtje gestuurd naar SE NL. Gratis 1GB kaartjes voor iedereen ter compensatie :9...zou leuk zijn.

Verwijderd

Mandrake schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 21:27:
[...]

Ik denk dat het bij de meeste (nog) niet is opgevallen. Ik heb een mailtje gestuurd naar SE NL. Gratis 1GB kaartjes voor iedereen ter compensatie :9...zou leuk zijn.
ja vind ik ook. heb je ehct gemailt?laat iets weten als je een antwoord heb aub.ben benieuwd.Ik vind het wel schandalig als ze niks doen als meer mensen dit hebben :9 :P
wie heeft ook last van het camera klepje wat aan ene kant heel veel speling heeft,als je dus aan de zijkante van het klepje beweegt kan je aan een kant zit er heel veel speling

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2006 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Die speling heb ik ook. Scherm zit bij mij wel recht btw.

Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen, maar ik heb zojuist een bug ontdekt...
Als ik een notitie maak en ik sla hem op krijg ik een melding 'niet opgeslagen'. Hij wordt echter wel gewoon opgeslagen. Dit is meer een typfout dan een bug denk ik.

Ik had nog meer dingen ontdekt, maar daar kan ik nu ff niet opkomen...

Email verzenden lukt me ook niet. Ophalen wel. Emailinstellingen staan allemaal goed.

De internetbrowser ben ik wel erg over te spreken trouwens! Past alles supergoed aan en je kan veel zelf instellen voor wat weergave en downloaden betreft. Landscape modus is mogelijk, kopieëren en plakken kun je. Ook in andere apps trouwens. Dit begint voor mij op een echte smartphone te lijken. Al met al veel verbeteringen tov de K750 is mijn mening.

Heb hem nu een paar dagen en wil m nu al niet meer missen :)

Het probleem met syncen wat ik heb kan ook goed aan outlook liggen denk ik, alhoewel contactpersonen syncen via outlook express ook niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 10:56
Die bug was inderdaad reeds langsgekomen. Scherm staat hier overigens ook uit het midden en een klein beentje gekanteld :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 21:37:
[...]

ja vind ik ook. heb je ehct gemailt?laat iets weten als je een antwoord heb aub.ben benieuwd.Ik vind het wel schandalig als ze niks doen als meer mensen dit hebben :9 :P
wie heeft ook last van het camera klepje wat aan ene kant heel veel speling heeft,als je dus aan de zijkante van het klepje beweegt kan je aan een kant zit er heel veel speling
Ik heb ze zeker gemaild. Software bug is (meestal) te verhelpen met updates maar dit soort hardware blunder is gewoon absurd. 450 euro is niet niks. Ik denk dat iedereen met zo'n display zeker SE op de hoogte moeten brengen!

Het klepje heeft bij mij aan de ene kant ook meer speling.

[ Voor 6% gewijzigd door Mandrake466 op 17-09-2006 06:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mandrake schreef op zondag 17 september 2006 @ 06:09:
[...]

Ik heb ze zeker gemaild. Software bug is (meestal) te verhelpen met updates maar dit soort hardware blunder is gewoon absurd. 450 euro is niet niks. Ik denk dat iedereen met zo'n display zeker SE op de hoogte moeten brengen!

Het klepje heeft bij mij aan de ene kant ook meer speling.
ja goed idee.ik vind 450 euro ook niks dus.Natuurlyk zullen we van die standaard antwoorden terug krijgen zoals gewoonlijk van sony ericsson :O .maarja een compensatie zou wel vet zyn .ookdat camera klepje dt wiebelt aan een kant is vervelend. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 10:09:
[...]

...Natuurlyk zullen we van die standaard antwoorden terug krijgen zoals gewoonlijk van sony ericsson :O :(
Dan gaat er een mailtje naar de headquarters van SE in Japan :P Heb ik het in ieder geval geprobeerd :)

Ik ga 's Esato.com afstruinen om te kijken of daar ook meldingen van zijn gemaakt.

[ Voor 11% gewijzigd door Mandrake466 op 17-09-2006 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij opvalt is dat behalve dat scherm wat niet precies in het midden zit, het keypad "losjes" zit.
Als de achtergrondverlichting aan is zie je het 't best. Als ik met mijn nagel het keypad (bij de nummertoetsjes) naar links duw, komt er rechts een verlichte spleet (en omgedraaid).
Kunnen jullie dat bevestigen?
Hier een (slechte) foto als voorbeeld, heb het keypad naar rechts bewogen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2006 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb toch nergens last van hmm word tijd dat de nieuwe firmware komt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 11:19:
Wat mij opvalt is dat behalve dat scherm wat niet precies in het midden zit, het keypad "losjes" zit.
Als de achtergrondverlichting aan is zie je het 't best. Als ik met mijn nagel het keypad (bij de nummertoetsjes) naar links duw, komt er rechts een verlichte spleet (en omgedraaid).
Kunnen jullie dat bevestigen?
ja ik heb dit ook het stoort me niet echt .vooral toets 1 en 2 en 3 kan je van de bovenkant naar onder duwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Ik vind de k800i echt gigantish groot vergeleken met zijn voorgangers (w800i, w810i, k750i).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aubergine schreef op zondag 17 september 2006 @ 12:05:
Ik vind de k800i echt gigantish groot vergeleken met zijn voorgangers (w800i, w810i, k750i).
vind het wel mee vallen het heeft een ander vorm en ja komt ook dat die 3,2 mp camera heeft vind hem stuk mooier als de k750i >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Aubergine schreef op zondag 17 september 2006 @ 12:05:
Ja dat scheelt echt enorm, hij is wel 5mm langer en 1mm breder dan de W800 8)7
Voor het oog is het misschien meer omdat hij strakker gevormd is maar ik vind het geen probleem, zo'n groot scherm en umts moet je wel ergens kwijt natuurlijk :z
Dat met de schuivende toetsen en de losse schuif heb ik niet en mijn display zit recht + in het midden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Afbeeldingslocatie: http://www.areamobile.de/images/handies/sonyericsson/K800i/sonyericsson_K800i_live_vgl_W800_W810i.jpg

Dat is meer dan 5 mm hoor.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

K800i: 106 x 47 x 18 mm
W800: 100 x 46 x 21 mm

6mm langer, 1mm breder en 3mm dikker dus (maar dat komt alleen door dat schuifje). Ik vind het een mooi formaat mannen telefoon.

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 18:58:
[...]

Klopt, je kan niet voor- of achteruitspoelen. Next, previous, harder/zachter werken prima. Een voordeel is dat ik de K800 nu op mijn stereo en op mijn pc-speakers kan aansluiten. Het is een prima headset hoor. Mijn minpunten (zoals beperkt volume) zullen wel aan de K800 zelf liggen. Mijn oude Minidisc-speler van 5 jaar geleden produceert nog steeds beter geluid.
Heb je hem trouwens bij Expansys besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Hier gelukkig geen last van verschoven knopjes, schuin lcd scherm of loszittende klepjes.
Waar tover jij die afmetingen vandaan?
Die foto is optisch bedrog!!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tellertje/sonyericsson_K800i_live_vgl_W800_W810i.jpg

Dit zijn de officiële afmetingen.
http://www.sonyericsson.com

K800i 105 x 47 x 22 mm
W800i 100 x 46 x 20.5 mm
W810i 100 x 46 x 19.5 mm
K750i 100 x 46 x 20.5 mm

5 minimeter langer, om precies te zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Chris.nl op 17-09-2006 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check anders ff de foto die ik in mijn laatste post heb toegevoegd. (foto)
Achtergrondverlichting aan (in donkere omgeving) en met je nagel het keypad naar rechts bewegen, volgens mij is dit "normaal" voor deze telefoon :| (vanwege de lange sluitertijd komt het op de foto erger over als het werkelijk is}

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2006 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan me de bestpic functie uitleggen? Ik kan die knop niet half induwen :? Net nog een kleine bug gevonden als je bij fotomodus kijkt en dan op info duwt zie je geen info staan:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Pff onscherper kon het niet :o
Als je het zo ver uitvergroot dan is het een enorm probleem :9
Bij mij schuift het keypad niet, wellicht zijn er (net als bij de K750) verschillende productielijnen :/

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/speedy-andre/k800kb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Over het scheef zitten (niet in het midden) van het beeldscherm
Afbeeldingslocatie: http://img170.imageshack.us/img170/8013/sek800scheefte2.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door bartbh op 17-09-2006 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartbh schreef op zondag 17 september 2006 @ 13:36:
Over het scheef zitten (niet in het midden) van het beeldscherm --> foto!
bij mij zitte de toesten niet scheef maar je kan ze flink bewegen dit zal zo wel horen.

Bij mij is het beeldscherm ongveer zoals bij jouw maar ik heb helemaal geen zwarte lijn meerr rechts ,wat ik wel links heb:S?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBergman
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2021
Hey jongens, ik heb 'm van Hi maar het lukt me niet om te mms'en heeft er misschien iemand een uitlegje van hoe ik dit voor elkaar kan batselen ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
TomBergman schreef op zondag 17 september 2006 @ 13:46:
Hey jongens, ik heb 'm van Hi maar het lukt me niet om te mms'en heeft er misschien iemand een uitlegje van hoe ik dit voor elkaar kan batselen ? 8)7
De instellingen gedownload via www.hilove.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

Chris.nl schreef op zondag 17 september 2006 @ 12:51:
Hier gelukkig geen last van verschoven knopjes, schuin lcd scherm of loszittende klepjes.

[...]

Waar tover jij die afmetingen vandaan?
Hiero:

Afbeeldingslocatie: http://img73.imageshack.us/img73/2777/k800iw800ikf1.jpg
bartbh schreef op zondag 17 september 2006 @ 13:36:
Over het scheef zitten (niet in het midden) van het beeldscherm --> foto!
Bij mij is dit ook zo zie ik net... Was mij nog niet eerder opgevallen...

[ Voor 33% gewijzigd door Animal_X op 17-09-2006 14:45 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm vraag ik heb de firmware R1CB001 der is al nieuw firmware toch R1CF001 <--- deze maar seus zegt der is geen nieuw firmware iemand anders nog probleem mee ?? vast bedankt |:(
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.