Thnx voor de tipbartbh schreef op zondag 17 september 2006 @ 14:03:
[...]
De instellingen gedownload via www.hilove.nl?
Mijn beeldscherm zit wel recht. De keypad kan ik wel bewegen, maar dit lijkt me niet zo'n probleem eerlijk gezegd. Is alleen als je met je nagel gaat zitten drukken.
Ik vind die review op nieuwe mobiel niet echt objectief eerlijk gezegd, maar dat vind ik wel vaker daar. Bij minpunten staat o.a. discutabel uiterlijk. Dat kun je bij elke telefoon wel zetten natuurlijk.
Ook staat er in die review dat de K800 de eerste gsm met rds radio is. M'n K750 had dat toch echt ook al...
Mijn K750 voelt wel een stuk kleiner aan moet ik zeggen. Uiterlijk vind ik die ook wel mooier. Alleen de K800 heeft veel meer mogelijkheden, en alles werkt net wat beter dan bij de K750 vind ik.
Alleen jammer dat telfort geen M2 meelevert.
Wie heeft er trouwens al een hoesje? Waar gehaald en hoe bevalt het?
Ik vind die review op nieuwe mobiel niet echt objectief eerlijk gezegd, maar dat vind ik wel vaker daar. Bij minpunten staat o.a. discutabel uiterlijk. Dat kun je bij elke telefoon wel zetten natuurlijk.
Ook staat er in die review dat de K800 de eerste gsm met rds radio is. M'n K750 had dat toch echt ook al...
Mijn K750 voelt wel een stuk kleiner aan moet ik zeggen. Uiterlijk vind ik die ook wel mooier. Alleen de K800 heeft veel meer mogelijkheden, en alles werkt net wat beter dan bij de K750 vind ik.
Alleen jammer dat telfort geen M2 meelevert.
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Nee, er is nog geen (iig niet officieel) nieuwe software uit. De R1CB R1CF etc staan voor verschillende 'types' van de software. Simlocked/branded etc.Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 15:29:
hmm vraag ik heb de firmware R1CB001 der is al nieuw firmware toch R1CF001 <--- deze maar seus zegt der is geen nieuw firmware iemand anders nog probleem mee ?? vast bedankt
hallo,
ik wil filmpjes kijken op mijn k800, maar die media speler kan je niet stop zetten en ook niet in spoelen. is er niet een alternatief te verkrijgen zodat dat wel kan
alvast bedankt
ik wil filmpjes kijken op mijn k800, maar die media speler kan je niet stop zetten en ook niet in spoelen. is er niet een alternatief te verkrijgen zodat dat wel kan
alvast bedankt
Weer een ( goede) bug gevonden! Als ik de foon op stil zet met de hekjestoets maakt de camera ook geen shuttergeluid!
Dit mag van mij wel zo blijven!
Verwijderd
Heb zelf de Crystal Case. Past erg mooi en kraakt niets. Perfecte bescherming en is eigenlijk het beste "hoesje" dat ik tot nu toe bij een telefoon heb gehad.EvoII schreef op zondag 17 september 2006 @ 15:43:
[...]
Verwijderd
bedank dacht al nooit geen probleem mee gehad om me firmware update na wachten maar af waneer die wel komt oficeel thnxbartbh schreef op zondag 17 september 2006 @ 15:45:
[...]
Nee, er is nog geen (iig niet officieel) nieuwe software uit. De R1CB R1CF etc staan voor verschillende 'types' van de software. Simlocked/branded etc.
Wanneer jullie radio luisteren, horen jullie dan ook een hoog frequent piepje wanneer je van kanaal wisselt (op zoek gaat naar nieuw kanaal). En horen jullie ook hoog frequente piepjes tijdens de muziek?
Ligt iig niet aan mijn headset, want heb een nieuwe gekocht en die heeft precies hetzelfde.
Zouden jullie please even kunnen zeggen of jullie dit ook hebben. anders moet mijn telefoon gewoon terug.
Ligt iig niet aan mijn headset, want heb een nieuwe gekocht en die heeft precies hetzelfde.
Zouden jullie please even kunnen zeggen of jullie dit ook hebben. anders moet mijn telefoon gewoon terug.
Dat kan dus wel, als je een filmpje 'horizontaal' afspeelt dan kan je met de 2 soft toetsen pauzeren en instellingen veranderen.Borix schreef op zondag 17 september 2006 @ 15:47:
hallo,
alvast bedankt
Ook kan je heen en weer spoelen door de joystick omhoog of omlaag te bewegen.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren
Verwijderd
Inderdaad, hebben veel mensennomad85 schreef op zondag 17 september 2006 @ 16:28:
Wanneer jullie radio luisteren, horen jullie dan ook een hoog frequent piepje wanneer je van kanaal wisselt (op zoek gaat naar nieuw kanaal). En horen jullie ook hoog frequente piepjes tijdens de muziek?
hm, dat werkt dus niet. niet met een 3gp bestand iig. en welke zijn de softtoetsen?Speedy-Andre schreef op zondag 17 september 2006 @ 16:28:
[...]
Dat kan dus wel, als je een filmpje 'horizontaal' afspeelt dan kan je met de 2 soft toetsen pauzeren en instellingen veranderen.
Ook kan je heen en weer spoelen door de joystick omhoog of omlaag te bewegen.
ohja, dat spoelen lukt ook niet
Verwijderd
Jep. Na binnenkomst in Marseille binnen 2 dagen afgeleverd.Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 12:51:
[...]
Heb je hem trouwens bij Expansys besteld?
Verwijderd
Maar neem aan dat je hem gewoon in Nederland hebt besteld? Heb hem namelijk ook daar besteld en ik kreeg te horen dat hij nog steeds niet in GB was afgeleverd. De beste mevrouw zou contact opnemen met aldaar, heb alleen nog geen respons gehad.Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:37:
[...]
Jep. Na binnenkomst in Marseille binnen 2 dagen afgeleverd.
En hoelang heeft het geduurd van bestelling tot levering, 2 dagen?
is er nog iets aan te doen, kan ik hem terug brengen? Ik ben wel muziek liefhebber en daar heb ik deze telefoon ook voor. Deze piepjes verstoren mijn plezier nogal, om maar niet te zeggen dat ik hierdoor gewoon geen muziek meer luister.
Verwijderd
Lijkt me een softwarematig probleempje. Neem dan ook aan dat het bij de eerstvolgende update gefixed isnomad85 schreef op zondag 17 september 2006 @ 18:11:
[...]
is er nog iets aan te doen, kan ik hem terug brengen? Ik ben wel muziek liefhebber en daar heb ik deze telefoon ook voor. Deze piepjes verstoren mijn plezier nogal, om maar niet te zeggen dat ik hierdoor gewoon geen muziek meer luister.
Bij sommige telefoons werkt dit wel en bij sommige (helaas) niet.EvoII schreef op zondag 17 september 2006 @ 15:59:
Weer een ( goede) bug gevonden! Als ik de foon op stil zet met de hekjestoets maakt de camera ook geen shuttergeluid!
Verwijderd
@Speedy-Andre, jgoessens, markiedeweert
De foto is inderdaad wel erg (slecht) overdone, het is geen enorm probleem hoor.
Het viel me meteen al op toen ik de telefoon net had, net als het beeldscherm en de zwarte lijnen,
(mijn w800 had ook rechts een smallere zwarte lijn).
Vind het gewoon een beetje vreemd dat het (nummerieke) keypad als geheel losjes zit.
Het komt inderd. wel als "normaal" voor deze telefoon over.
De foto is inderdaad wel erg (slecht) overdone, het is geen enorm probleem hoor.
Het viel me meteen al op toen ik de telefoon net had, net als het beeldscherm en de zwarte lijnen,
Vind het gewoon een beetje vreemd dat het (nummerieke) keypad als geheel losjes zit.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2006 19:14 ]
Verwijderd
Wat heet losjes? Ik bedoel, de mijne kan ik met wat kracht ook heen en weer in de cover bewegen, maar dat vind ik niet losjes...Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 19:08:
@Speedy-Andre, jgoessens, markiedeweert
Verwijderd
@Ramonio,
Gewoon zonder echt kracht te gebruiken hoor.
Dan weer links een bredere streep paars licht, dan weer rechts en ik kan hem dan gewoon weer perfect in het met midden schuiven
Het is niet zo dat ie er los inhangt of helemaal scheef zit, maar is van links naar rechts verschuifbaar (en that's it)
Zal van de week bij The Phonehouse eens checken bij een ander exemplaar
Dan weer links een bredere streep paars licht, dan weer rechts en ik kan hem dan gewoon weer perfect in het met midden schuiven
Het is niet zo dat ie er los inhangt of helemaal scheef zit, maar is van links naar rechts verschuifbaar (en that's it)
Klopt, je kan alleen vooruit spoelen met de video playerBorix schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:19:
[...]
hm, dat werkt dus niet. niet met een 3gp bestand iig. en welke zijn de softtoetsen?
ohja, dat spoelen lukt ook niet
Helaas werkt niet bij mijbartbh schreef op zondag 17 september 2006 @ 18:49:
[...]
Bij sommige telefoons werkt dit wel en bij sommige (helaas) niet.
In het begin vond ik het uiterlijk ook nogal lomp, en veel mensen aan wie ik mijn telefoon liet zien( effe showenEvoII schreef op zondag 17 september 2006 @ 15:43:
Mijn beeldscherm zit wel recht. De keypad kan ik wel bewegen, maar dit lijkt me niet zo'n probleem eerlijk gezegd. Is alleen als je met je nagel gaat zitten drukken.
Dus ik weer effe naar de telefoonwinkel anderen telefoontjes kyken... en vond het design van de K800I toch veeel mooier!!!!
[B]I LOVE SONYERICSSON!!!!!!!!!!!!!!!!
Alleen bij oudere sonyEricssons kon het geluid harder.... daarmee bedoel ik de speaker....
[ Voor 64% gewijzigd door D467 op 17-09-2006 20:01 ]
Ik heb het ook eens geprobeerd en je hebt idd gelijk. Niet dat het storend is (net zoals de afwijking in het scherm) maar het is wel apart/vreemd.Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 19:38:
@Ramonio,
Verwijderd
Heb em via expansys.nl besteld ja. Hij wordt denk ik sinds vorige week pas voor het eerst uitgeleverd aan Expansys. Want de bestelling op zich staat al 1,5 maand.Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 18:03:
[...]
Maar neem aan dat je hem gewoon in Nederland hebt besteld? Heb hem namelijk ook daar besteld en ik kreeg te horen dat hij nog steeds niet in GB was afgeleverd. De beste mevrouw zou contact opnemen met aldaar, heb alleen nog geen respons gehad.
En hoelang heeft het geduurd van bestelling tot levering, 2 dagen?
Verwijderd
Waar heb je die Crystal case besteld, en wat kost ie? Kan zelf niks fatsoenlijks vinden.Kun je hem daarmee nog goed bedienen (sms'en, camera klepje). En belangrijk, past ie dan nog normaal in de zak? (ik hou niet van cases met riemclips, omdat hij dan niet meer lekker in de zak past.)Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 16:00:
[...]
Heb zelf de Crystal Case. Past erg mooi en kraakt niets. Perfecte bescherming en is eigenlijk het beste "hoesje" dat ik tot nu toe bij een telefoon heb gehad.
Verwijderd
Ik heb deze silicone (black) besteld, moet nog binnenkomen. Kon na een mailtje trouwens met paypal betalen
@bartbh, thnks, je zegt precies hoe ik het bedoel
@bartbh, thnks, je zegt precies hoe ik het bedoel
Verwijderd
Past perfect in je zak, zitten geen scherpe randjes aan of iets dergelijks...Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 20:05:
[...]
Waar heb je die Crystal case besteld, en wat kost ie? Kan zelf niks fatsoenlijks vinden.Kun je hem daarmee nog goed bedienen (sms'en, camera klepje). En belangrijk, past ie dan nog normaal in de zak? (ik hou niet van cases met riemclips, omdat hij dan niet meer lekker in de zak past.)
Heb hem HIER besteld. Kostte 13 euro incl verzenden...
Als je er behoefte aan hebt wil ik nog wel een fotootje maken...
Ow, oke, dacht dat je twee dagen na je bestelling het ding al in huis had. Als dat zo was geweest, dan ha'k ff moeten bellenVerwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 20:03:
[...]
Heb em via expansys.nl besteld ja. Hij wordt denk ik sinds vorige week pas voor het eerst uitgeleverd aan Expansys. Want de bestelling op zich staat al 1,5 maand.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2006 20:29 ]
Jah, hoor het ook, vooral als ik op de grens van goed bereik zit van de radiozender waar ik naar luister... Zodra ie moeite krijgt, dan hoor je wat piepjes erdoor..nomad85 schreef op zondag 17 september 2006 @ 16:28:
"Mekker, blaat"
Zou je misschien een foto willen maken? Ben van plan hem ook te bestellen, had eerst met clip riem van SonyEricsson zelf, maar zoals je al zegt zit die niet lekker in je broek.Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 20:26:
[...]
Past perfect in je zak, zitten geen scherpe randjes aan of iets dergelijks...
[...]
Ow, oke, dacht dat je twee dagen na je bestelling het ding al in huis had. Als dat zo was geweest, dan ha'k ff moeten bellen
[ Voor 19% gewijzigd door D467 op 17-09-2006 22:49 ]
Ik had zoiets ook voor me k750i, zwaar irritant IMO. Zeker voor de toetsen en joystick.
Verwijderd
D467 schreef op zondag 17 september 2006 @ 22:49:
[...]
Zou je misschien een foto willen maken? Ben van plan hem ook te bestellen, had eerst met clip riem van SonyEricsson zelf, maar zoals je al zegt zit die niet lekker in je broek.

Waarom nu in plaats van een plaatje "Plaatje op imageshack (popups!)" staat is me een raadsel, maargoed, neem aan dat de foto's een duidelijk beeld van de case schetsen
Ramonio je kan ook beter direct naar het plaatje linken ipv deze links dan krijg je ten minste geen popups (vind dat zelf ook zwaar irritant bij imageshack).
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Verwijderd
Ja nouja, laat t nu wel zo staan, zal er de volgende keer aan denkenLaguna schreef op zondag 17 september 2006 @ 23:45:
Ramonio je kan ook beter direct naar het plaatje linken ipv deze links dan krijg je ten minste geen popups (vind dat zelf ook zwaar irritant bij imageshack).
Bedankt, alleen voelt het plastic ook hard aan? Of kan je het gewoon indieuwen?Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 23:42:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom nu in plaats van een plaatje "Plaatje op imageshack (popups!)" staat is me een raadsel, maargoed, neem aan dat de foto's een duidelijk beeld van de case schetsen
Verwijderd
Nee, het is niet vervormbaar, gewoon hard plastic.D467 schreef op maandag 18 september 2006 @ 07:45:
[...]
Bedankt, alleen voelt het plastic ook hard aan? Of kan je het gewoon indieuwen?
Ik vind die crystal case super wreed. Ik was pas in Indonesia en Kuala lumpur en daar loopt iedereen emteen crystal case
Tierelier
Verwijderd
Bedankt voor de info. Had hem intussen ook al gevonden (én besteld) op telecomtelecom.nl. Inclusief verzendkosten ook 13 euro. Hoop dat ie snel binnenkomt. 't is een telefoon om zuinig op te zijnVerwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 20:26:
Past perfect in je zak, zitten geen scherpe randjes aan of iets dergelijks...
pff, wat onhandig zeg! Een telefoon is toch om te gebruiken/bellen/smsen? Het lijkt nu bijna alsof een telefoon bestaat om beschermd te worden
Slijten doet ie toch wel...gewoon een beetje voorzichtig ermee omgaan en er zullen geen krassen e.d. op komen. En anders maar wel, het is maar een telefoon.
Verwijderd
weer een kut opmerking de ene doet het zo de andere zo tsja ieder ze eigen ding he ben ook zuinig op me spullen al is het een telefoonrobvanpraat schreef op maandag 18 september 2006 @ 09:18:
pff, wat onhandig zeg! Een telefoon is toch om te gebruiken/bellen/smsen? Het lijkt nu bijna alsof een telefoon bestaat om beschermd te wordenSlijten doet ie toch wel...gewoon een beetje voorzichtig ermee omgaan en er zullen geen krassen e.d. op komen. En anders maar wel, het is maar een telefoon.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2006 10:26 ]
Tsja ik vin het ook niets een hoesje of wat dan ook er om heen, ik stop hem niet bij mn sleutels in mn broekzak want dan is het gegarandeerd dat je krassen op je beeldscherm krijgt. Voor de rest heb ik hem al een keer laten vallen op straat en niet één beschadiging aan de buitenkant (stond daar wel ff versteld van)robvanpraat schreef op maandag 18 september 2006 @ 09:18:
pff, wat onhandig zeg! Een telefoon is toch om te gebruiken/bellen/smsen? Het lijkt nu bijna alsof een telefoon bestaat om beschermd te wordenSlijten doet ie toch wel...gewoon een beetje voorzichtig ermee omgaan en er zullen geen krassen e.d. op komen. En anders maar wel, het is maar een telefoon.
Verwijderd
ik heb der ook nix omheen hoor daar niet vanEvil M@V schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:13:
[...]
Tsja ik vin het ook niets een hoesje of wat dan ook er om heen, ik stop hem niet bij mn sleutels in mn broekzak want dan is het gegarandeerd dat je krassen op je beeldscherm krijgt. Voor de rest heb ik hem al een keer laten vallen op straat en niet één beschadiging aan de buitenkant (stond daar wel ff versteld van)
heb er alleen zon screenprotector overheengeplakt
voor de rest inderdaad solo in een broekzak
vind em al aan de forse kant dus zon case oid eromheen maakt hem alleen maar groter
voor de rest inderdaad solo in een broekzak
vind em al aan de forse kant dus zon case oid eromheen maakt hem alleen maar groter
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Ach, ik laat m'n telefoontjes nog wel eens vallen. En met deze vind ik dat toch zonde. 't lijkt me grappig om 'm eens een tijdje mooi en heel te houden
Mee eens. Of je loopt het risico op een klein krasje, of je loopt de hele tijd met zo'n hoes om je telefoon. Geef mij maar een krasje. Maar ieder zijn meug natuurlijk.robvanpraat schreef op maandag 18 september 2006 @ 09:18:
Volgens mij is dat van plastic, maar slijt de verf die erop zit daardoor niet minder snelEvil M@V schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:41:
Denk dat ook het schuifbare kapje van de camera wel snel zal slijten omdat de telefoon daar altijd op leunt als ie ergens op ligt en schuift wel eens heen en weer. Maar volgens mij is dat kapje van metaal gemaakt dus dat kan wel wat hebben
Daarnet binnengekregen inclusief M2->MS adapter voor normale MemoryStick cardreaders. Ding is vanuit Duitsland gekomen als ik de 'postzegel' zo zie. Best aan te raden dusRafe schreef op woensdag 13 september 2006 @ 13:29:
Jammer dat MS Micro-kaartjes zo moeilijk te krijgen zijn, met name de 1GB versie. Op de shop van Sony was 'ie wel available dus ik heb er daar eentje met mijn creditcard besteld. Hoop dat 'ie snel binnenkomt zodat ik de telefoon ook als MP3 speler kan gebruiken.
Verwijderd
Weet iemand hoe ik navigatie kan krijgen op mijn K800i?
Volgens T for Telecom kan het niet omdat ik geen symbian heb?
Volgens T for Telecom kan het niet omdat ik geen symbian heb?
Verwijderd
www.nav4all.nl heel duur, moet alle mappen enzo downloaden
kostte me zonder dat ik er besef van had al 15 euro, en heb nog niet eens een kaart gedownload alleen nederlandse stem en taal en het proggie zelf.
Tenzij je de internetverbinding van je pc voor de gsm gebruikt, dan kost het downloaden niets extra
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren
Verwijderd
En als je die gedownload hebt, moet je dan ook nog betalen tijdens het gebruik van het programma?
Je betaalt voor elke kaart die je download.
Even een vraagje over wap/gprs, wat/welke data account kan ik het beste instellen om als dummy account te gebruiken? GMS of GPRS en welke instellingen nog meer?
Ik heb een Hi abonnement.
Ik heb een Hi abonnement.
[ Voor 8% gewijzigd door bartbh op 18-09-2006 16:58 ]
Als het een dummy is dan vul je niks in, je geeft hem alleen een naam en evt gprs instellen.
Vervolgens kies je dit account bij internet en java instellingen zodat de browser hem ook gebruikt.
Vervolgens kies je dit account bij internet en java instellingen zodat de browser hem ook gebruikt.
Verwijderd
toch niet dan als je dat via de pc doet?Neobender schreef op maandag 18 september 2006 @ 16:33:
Je betaalt voor elke kaart die je download.
Dit heb ik gedaan:Speedy-Andre schreef op maandag 18 september 2006 @ 17:01:
Als het een dummy is dan vul je niks in, je geeft hem alleen een naam en evt gprs instellen.
datacommunicatie -> data-accounts
naam: dummy
type: GPRS-data
verder niks ingevuld/gewijzigd
internetinstellingen -> internetprofielen
naam: dummy profiel
verbinden via: dummy
Maar het blauwe 'driehoekje' boven de signaalsterkte (links boven) blijft aanwezig en ik kan toch nog steeds internetten?!
Verwijderd
ja de update duurt idd wel erg lang na nog maar ff wachten en het unlocken duurt ook erg lang nergens kan het nog pffff word tijdVerwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 17:22:
net gekeken nog geen update..duurt wel erg lang![]()
Als hij een gprs verbinding maakt dan zie je een wereldbolletje verschijnen.bartbh schreef op maandag 18 september 2006 @ 17:20:
[...]
Maar het blauwe 'driehoekje' boven de signaalsterkte (links boven) blijft aanwezig en ik kan toch nog steeds internetten?!(heb m'n mobiel al opnieuw aangezet)
Het zou kunnen dat je een opgeslagen pagina ziet die hij al eerder heeft opgehaald
Bij mij geeft ie verbindingsfout met mijn dummy profiel
Als ik een website wil bezoeken (die ik nog niet eerder heb bezocht) begint het wereldbolletje te spinnen en krijg ik de website te zien. Hoe kan dat?Speedy-Andre schreef op maandag 18 september 2006 @ 17:26:
[...]
Als hij een gprs verbinding maakt dan zie je een wereldbolletje verschijnen.
Het zou kunnen dat je een opgeslagen pagina ziet die hij al eerder heeft opgehaald
Bij mij geeft ie verbindingsfout met mijn dummy profiel
Verwijderd
het kanbest dat die update van wotan een soort "'uitprobeer update "" voor sony ericsson is en zo via de feedbacks misschien een update kan maken .dat het daaromwat langer duurt.Ik hoop het dat er nog meer bugs enzevoort wordt verbetert/gemaaktVerwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 17:25:
[...]
ja de update duurt idd wel erg lang na nog maar ff wachten en het unlocken duurt ook erg lang nergens kan het nog pffff word tijd
Heb je een branded toestel van Vodafone of T-mobile ofzobartbh schreef op maandag 18 september 2006 @ 17:31:
[...]
Als ik een website wil bezoeken (die ik nog niet eerder heb bezocht) begint het wereldbolletje te spinnen en krijg ik de website te zien. Hoe kan dat?![]()
Ik heb een unbranded Kpn ding.
edit:
Hi dus zag ik in een eerdere post
[ Voor 6% gewijzigd door Speedy-Andre op 18-09-2006 17:49 ]
Verwijderd
Hallo,
Al weken volg ik dit forum en vandaag heb ik dan eindelijk via KPN-online dit wonderlijke apparaat besteld!
Hoop dat ik de K800i snel binnenkrijg. Doe nu al 2 jaar met een K700i van Vodafone waarbij een hoop opties geblokkeerd zijn.
Al weken volg ik dit forum en vandaag heb ik dan eindelijk via KPN-online dit wonderlijke apparaat besteld!
Hoop dat ik de K800i snel binnenkrijg. Doe nu al 2 jaar met een K700i van Vodafone waarbij een hoop opties geblokkeerd zijn.
Heb nu ipv een dummy gprs, een dummy gsm profiel aangemaakt met als telefoonnummer * (ster). Als ik nu wil gaan internetten krijg ik 'bezig met bellen *' en daarna foutmeldingsgeluidje en daar blijft het bij. Ga er dus vanuit dat ik zo wel het gewenste effect behaal.Speedy-Andre schreef op maandag 18 september 2006 @ 17:47:
[...]
Heb je een branded toestel van Vodafone of T-mobile ofzo![]()
Ik heb een unbranded Kpn ding.
edit:
Ik heb gezocht naar een bedrijf waar je via creditcard een crystal case kan kopen. Ik heb alleen geen zin om telkens een account aan te moeten maken voordat ik er achter kom dat ik aleen vooruit kan betalen. Weet iemand een bedrijf?
Tierelier
Hoorde van iemand dat je ook een kompas kon draaien op je telefoon?
Iemand al zo iets gevonden of iets anders?
Mag ik jullie vragen waarom je een dummy profiel gebruikt? Als het is om ongewenst dataverbruik te voorkomen zijn daar andere oplossingen voor hoor 
Je kan bijvoorbeeld naar Instellingen/Verbindingen/Datacommubicatie/Voorkeursservice gaan en die vervolgens op 'alleen gsm zetten'.
Dan ben je van het probleem dat je ongewenst data verbruikt af, en dat nare driehoekje boven de ontvangstindicator is ook verdwenen
Je kan bijvoorbeeld naar Instellingen/Verbindingen/Datacommubicatie/Voorkeursservice gaan en die vervolgens op 'alleen gsm zetten'.
Dan ben je van het probleem dat je ongewenst data verbruikt af, en dat nare driehoekje boven de ontvangstindicator is ook verdwenen
Nee dan probeerd hij het via de anderen lijn... voorkomen is beter dan genezenEvoII schreef op maandag 18 september 2006 @ 19:00:
Mag ik jullie vragen waarom je een dummy profiel gebruikt? Als het is om ongewenst dataverbruik te voorkomen zijn daar andere oplossingen voor hoor
Welke programma's doen dit dan? Heb het bij mij nog niet gezien. En welke andere lijn bedoel je? Je kan overal toch dezelfde gprs verbinding voor instellen? Als je alleen gsm instelt gaat ie (bij mij tenminste) niet vanzelf een gprs verbinding maken.
Dat doet hij bij mij dus wel, als ik een dummy (=lege) gprs account aanmaak en deze instel. Vervolgens aangeef dat ik als voorkeusservice 'Alleen GSM' wil. Druk ik daarna op de internetknop dan begint hij vrolijk te internetten via GPRS. Raar maar waarEvoII schreef op maandag 18 september 2006 @ 19:13:
Welke programma's doen dit dan? Heb het bij mij nog niet gezien. En welke andere lijn bedoel je? Je kan overal toch dezelfde gprs verbinding voor instellen? Als je alleen gsm instelt gaat ie (bij mij tenminste) niet vanzelf een gprs verbinding maken.
Verwijderd
is dit miss iets http://www.getjar.com/products/1155/CompassD467 schreef op maandag 18 september 2006 @ 18:54:
Hoorde van iemand dat je ook een kompas kon draaien op je telefoon?
het werkt via de stand van de zon... gewoon even dichstbijzijnde luchthaven opgaven... codes zijn te vinden op http://www.world-airport-...tical/country-name/n.html
Ik krijg de fout: No sun or moon?Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 19:51:
[...]
is dit miss iets http://www.getjar.com/products/1155/Compass
het werkt via de stand van de zon... gewoon even dichstbijzijnde luchthaven opgaven... codes zijn te vinden op http://www.world-airport-...tical/country-name/n.html
Kan dat ding dat zien? Hij maakt geen verbinding met internet?
Verwijderd
ik snap hem nu ook even niet... hij deed het net helemaal perfect en nu zegt ie dat bij mij ook ineens:SD467 schreef op maandag 18 september 2006 @ 20:28:
[...]
Ik krijg de fout: No sun or moon?
Ik had wel gelezen dat hij werkt via een ingebouwde database dus miss kent hij de zonstand niet op dit moment van de dag hier in NL
Ik probeer is een andere stad in ander land
EDIT: LAX werk wel = los angelas USA
EDIT 2: je moet de time settings op GMT + 2 zetten staat auto op 1 en dat klopt nu niet
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2006 20:42 ]
klopt hij dan nog wel? En ik dacht dat hij ging draaien....Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 20:31:
[...]
ik snap hem nu ook even niet... hij deed het net helemaal perfect en nu zegt ie dat bij mij ook ineens:S
Ik had wel gelezen dat hij werkt via een ingebouwde database dus miss kent hij de zonstand niet op dit moment van de dag hier in NL
Ik probeer is een andere stad in ander land
EDIT: LAX werk wel = los angelas USA
Nee, perfect logisch zelfsbartbh schreef op maandag 18 september 2006 @ 19:22:
[...]
Dat doet hij bij mij dus wel, als ik een dummy (=lege) gprs account aanmaak en deze instel. Vervolgens aangeef dat ik als voorkeusservice 'Alleen GSM' wil. Druk ik daarna op de internetknop dan begint hij vrolijk te internetten via GPRS. Raar maar waar
Ik kwam er overigens achter dat Opera Mini installeren helemaal niet zo moielijk met die SDK enzo hoeft. Gewoon die .jad en die .jar-bestanden op je mobiel sleuren en pleuren (kopiëren dus
[ Voor 0% gewijzigd door Rafe op 18-09-2006 22:01 . Reden: frequenties verbeterd ]
Verwijderd
zie boven voor edits
en op http://www.satsig.net/maps/lat-long-finder.htm kan je ook je lat / long op zoeken en die opgeven... is denk ik nog wat specifieker dan luchthaven
en op http://www.satsig.net/maps/lat-long-finder.htm kan je ook je lat / long op zoeken en die opgeven... is denk ik nog wat specifieker dan luchthaven
Verwijderd
de Opera mini werkt goed ja had ik der al paar dagen op staan int verbinding met je dongel doet het prima en kost nixRafe schreef op maandag 18 september 2006 @ 20:46:
[...]
Nee, perfect logisch zelfsGPRS gaat over GSM (2G, 800/1900 MHz hier in Europa), UMTS (3G, 2100 MHz) is een apart netwerk op een aparte frequentie.
Ik kwam er overigens achter dat Opera Mini installeren helemaal niet zo moielijk met die SDK enzo hoeft. Gewoon die .jad en die .jar-bestanden op je mobiel sleuren en pleuren (kopiëren dus), opzoeken in de galerij en op installeren klikken
.
Verwijderd
de zon beweegt over je scherm, dus je moet de zon opzoeken en dan kan je zien waar het noorde ligt ten opzichte van de zon. Het is natuurlijk nooit mogenlijk om een noord pijl te maken die draait... aangezien dat via de magnetiserende werking van de maan gaat ofzo.
Ik heb trouwens deze als thema:
http://www.zedge.net/?p=themes&item=72888
VIND HET ECHT EEN TOP THEMA!!!!!!!!!!!!!!!
Alleen jammer dat die in het blauw is en niet in het paars, paars past beter bij de telefoon/toetsverlichting....
zijn er nog designers die klein beetje tijd teveel hebben en hem in paars willen veranderen?
http://www.zedge.net/?p=themes&item=72888
VIND HET ECHT EEN TOP THEMA!!!!!!!!!!!!!!!
Alleen jammer dat die in het blauw is en niet in het paars, paars past beter bij de telefoon/toetsverlichting....
zijn er nog designers die klein beetje tijd teveel hebben en hem in paars willen veranderen?
hoe kan hij nou ooit weten waar de zon staat? Als het geen verbinding maakt van internet etc? Bij mij beweegt hij trouwens niet (is ook donker, geen zon?)Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 20:52:
[...]
de zon beweegt over je scherm, dus je moet de zon opzoeken en dan kan je zien waar het noorde ligt ten opzichte van de zon. Het is natuurlijk nooit mogenlijk om een noord pijl te maken die draait... aangezien dat via de magnetiserende werking van de maan gaat ofzo.
Nee hoor, bij GPRS heb je een soort van breedband (= altijd online, betalen voor dataverkeer) en GSM is inbellen (dus betalen voor tijd online) en dat heeft (in dit geval) niks te maken met UTMS want ik heb hier toch geen UMTS bereik. Waarom hij dan toch verbinding kan maken met een incorrect GPRSprofiel is mij een raadsel.Rafe schreef op maandag 18 september 2006 @ 20:46:
[...]
Nee, perfect logisch zelfsGPRS gaat over GSM (2G, 800/1900 MHz hier in Europa), UMTS (3G, 2100 MHz) is een apart netwerk op een aparte frequentie.
[ Voor 8% gewijzigd door bartbh op 18-09-2006 20:58 ]
Verwijderd
er zit een database achter met alle zonne standen van een bepaalde locatie op een bepaald tijdstip... dat is elke dag elke maand en elk jaar hetzelfde... elke dag staat om dezelfde tijd de zon op dezelfde plek (zelfs met verschil in jaargetijden hebben ze rekening gehouden zo te zien)... als het progje nu weet waar om 8 uur de zon staat... dan weet hij ook waar de noordpijl om die tijd moet staan... en nu is het aan ons de taak om de zon op te zoeken buiten en de telefoon die kant op te wijzen... en waar dan de noord heen wijst is het noorden...D467 schreef op maandag 18 september 2006 @ 20:55:
[...]
hoe kan hij nou ooit weten waar de zon staat? Als het geen verbinding maakt van internet etc? Bij mij beweegt hij trouwens niet (is ook donker, geen zon?)
Dit trucje is ook mogenlijk met je horloge... of gewoon met je gezonde verstand als je weet waar bij jou in de straat de zon op komt en dan in je gedachte de zon een rondje laat maken over een kompas
stel de zon komt bij jou op om 8 uur... waar de zon opkomt is het oosten. de zon gaat onder in het westen dat zal misschien 8 uur savonds zijn... dan zal de zon rond 2 uur in het zuiden staan.
dus kijk je om 2 uur naar buiten dan zie je op dat moment de zon in het zuiden staan dus de andere kant is het noorden.
Ik hoop dat het duidelijk is
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2006 21:11 ]
Verwijderd
Op een andere website stond:
Use your cell phone as a compass. By rotating the phone so that the sun and/or moon icons match their location in the sky, the top of the phone will indicate true north.
http://www.qcontinuum.org/compass/
Use your cell phone as a compass. By rotating the phone so that the sun and/or moon icons match their location in the sky, the top of the phone will indicate true north.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2006 21:11 ]
Verwijderd
ja dat is exact dezelfde als waar ik het over hebVerwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 21:10:
Op een andere website stond:
Verwijderd
De reden dat hij niet werkt is dat er nu geen zon of maan staat. De maan komt volgens het programma pas om 2.20u op en de zon was ergens rond half 8 onder. Daartussen is er geen zon en geen maan en dus niets om weer te gevenD467 schreef op maandag 18 september 2006 @ 20:28:
[...]
Ik krijg de fout: No sun or moon?
Je kunt dit manipuleren door de tijd te veranderen. Dan werktie wel
Verwijderd
ja het klopt dat door het manipuleren van de tijd hij gaat werken... echter de locatie van het noorden klopt dan natuurlijk niet meer, omdat je met het wijzigen van de tijd niet de locatie van de zon op dit moment te zien krijgt.Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 21:14:
[...]
De reden dat hij niet werkt is dat er nu geen zon of maan staat. De maan komt volgens het programma pas om 2.20u op en de zon was ergens rond half 8 onder. Daartussen is er geen zon en geen maan en dus niets om weer te geven
Je kunt dit manipuleren door de tijd te veranderen. Dan werktie wel
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is hoe het systheem werkt
GMAIL werkend op de K800i ?? via Orange World
Heb het al gevraagd in het Orange World topic, maar krijg daar geen reactie. Ook al deze pagina (http://www.esato.com/boar...php?topic=127013&start=15) geprobeerd, maar dat werkt ook niet...iemand een oplossing?
Heb het al gevraagd in het Orange World topic, maar krijg daar geen reactie. Ook al deze pagina (http://www.esato.com/boar...php?topic=127013&start=15) geprobeerd, maar dat werkt ook niet...iemand een oplossing?
Je hebt gelijk over het online zijn maar dat is hier niet relevant, aangezien GPRS is nog altijd een onderdeel is van GSM-netwerk, het gebruikt ongebruikte kanalen die je met bellen/sms'en niet gebruikt. UMTS (3G) is daarentegen een apart netwerk met andere frequenties, en in je telefoon kan je alleen in stellen of je alleen het GSM-netwerk, of zowel GSM als 3G (UMTS) wilt gebruiken. Als je geen UMTS gebruikt kan je het net zo goed uitzetten want meestal gaat je batterij dan wat langer mee omdat je telefoon niet op twee netwerken tegelijk actief hoeft te zijn (of constant moet zoeken naar een UMTS-netwerk)bartbh schreef op maandag 18 september 2006 @ 20:57:
[...]
Nee hoor, bij GPRS heb je een soort van breedband (= altijd online, betalen voor dataverkeer) en GSM is inbellen (dus betalen voor tijd online) en dat heeft (in dit geval) niks te maken met UTMS want ik heb hier toch geen UMTS bereik. Waarom hij dan toch verbinding kan maken met een incorrect GPRSprofiel is mij een raadsel.
Is het niet makkelijker om je telefoon in te stellen met de POP3-server van Gmail? Ik geloof niet dat de ingebouwde browser, of Opera Mini, AJAX ondersteund en daar leunt Gmail nogal op voor de interface.frankvanhoesel schreef op maandag 18 september 2006 @ 21:38:
GMAIL werkend op de K800i ?? via Orange World
Edit: even over die link heen gelezen
Dat probeer ik ookIs het niet makkelijker om je telefoon in te stellen met de POP3-server van Gmail? Ik geloof niet dat de ingebouwde browser, of Opera Mini, AJAX ondersteund en daar leunt Gmail nogal op voor de interface.
Verwijderd
Hee weet iemand hier dat als je via bluetooth gebruikt maakt van je internetverbinding van je pc met je telefoon of je dan ook moet betalen voor navigatiekaarten? (nav4all)
Verwijderd
dan moet je dat ff proberen dan weet je het snel genoegVerwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:40:
Hee weet iemand hier dat als je via bluetooth gebruikt maakt van je internetverbinding van je pc met je telefoon of je dan ook moet betalen voor navigatiekaarten? (nav4all)
Verwijderd
goedeavond,
vraagje...hoe zit het nou met dat geluid van de mp3 player??
met mijn w800i earplugs hpm70 ofzoiets ..is het echt te zacht gewoon
alsof er een compressor op de player zit
heb de hele topic gelezen maar niks gevonden over het geluid
of ligt het gewoon aan mij..??
de w800 is veel malen harder als de k800
maar uit de speaker klinkt het toch vrijwel hetzelfde uit beide phones
hoop dat ze dat in de update meenemen
gebruik de mp3player aardig vaak
gegroet
gegroet
Verwijderd
Heb ook de hpm-70 maar moet zeggen dat ik met 5 bolletjes al een heel eind kom. Het is natuurlijk ook een kwestie van wat jezelf hard vindt, maar als 't volume volop staat ben ik blij als 'ie wat zachter mag...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2006 23:10 ]
Ik heb de vraag al eerder gesteld, maar hierbij nogmaals:
Hebben meer mensen geen shuttergeluid als ze de telefoon dmv de hekjestoets op stil zetten?
Hebben meer mensen geen shuttergeluid als ze de telefoon dmv de hekjestoets op stil zetten?
Verwijderd
geen idee dan moet je denk ik naar de form gaan van w800Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:59:
goedeavond,
gegroet
Verwijderd
nou ja ik weet niet of je het geluid van de w800 gehoord heb maar vergeleken met die is de k800Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 23:10:
Heb ook de hpm-70 maar moet zeggen dat ik met 5 bolletjes al een heel eind kom. Het is natuurlijk ook een kwestie van wat jezelf hard vindt, maar als 't volume volop staat ben ik blij als 'ie wat zachter mag...
toch superzacht ..of zal het een instelling zijn die ik mischien gedaan heb ?
Verwijderd
ik heb echt geen idee sorry vind het wel aardig hard met me oordopjes in komt aardig wat geluid uit alleen de software moeten ze aanpassen die piep toon der door heen is wel erg iri soms maar dat zal wel met de firmware update wel verholpen zijn hoop ikVerwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 23:13:
[...]
nou ja ik weet niet of je het geluid van de w800 gehoord heb maar vergeleken met die is de k800
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2006 23:29 ]
Verwijderd
Heb het geluid uit de W800i nog nooit gehoord nee, maar had zelf wel de K750i. Weet niet of die qua geluid aan elkaar gerelateerd zijn. De k750i ging inderdaad wel ietsjes harder, maar niet in die mate dat je het verschil zo goed kunt merken dat jij beschrijft...Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 23:13:
[...]
nou ja ik weet niet of je het geluid van de w800 gehoord heb maar vergeleken met die is de k800
Dit topic is gesloten.
![]()