nou ja goed ..hoop dat ze eraan gaan werken in de update
hebben ze ook gedaan bij de w800
hebben ze ook gedaan bij de w800
Verwijderd
Ik kan mijn eigen adres opzoeken via de bluetooth verbinding dus dat kost niets.Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:40:
Hee weet iemand hier dat als je via bluetooth gebruikt maakt van je internetverbinding van je pc met je telefoon of je dan ook moet betalen voor navigatiekaarten? (nav4all)
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Ik hou het echt niet vol op standje 8 met de hpm-70, dan clipt hij behoorlijkVerwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:59:
vraagje...hoe zit het nou met dat geluid van de mp3 player??
met mijn w800i earplugs hpm70 ofzoiets ..is het echt te zacht gewoon
alsof er een compressor op de player zit
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
Verwijderd
Even een vraagje hoe stel je het in op de telefoon dat dat ie de bleutooth verbinding moet gebruiken.Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 20:51:
[...]
de Opera mini werkt goed ja had ik der al paar dagen op staan int verbinding met je dongel doet het prima en kost nix
Dat gaat vanzelf als je een applet op je gsm vanaf je pc startVerwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 01:11:
[...]
Even een vraagje hoe stel je het in op de telefoon dat dat ie de bleutooth verbinding moet gebruiken.
Ik kan hem niet via het hekjes toets op stil zetten? Wel via het sterretje ( * )EvoII schreef op maandag 18 september 2006 @ 23:12:
Ik heb de vraag al eerder gesteld, maar hierbij nogmaals:
Hebben meer mensen geen shuttergeluid als ze de telefoon dmv de hekjestoets op stil zetten?
[ Voor 9% gewijzigd door D467 op 19-09-2006 07:45 ]
Verwijderd
Ik gebruik de radiofunctie bijna dagelijks met de bijgeleverde headset, het volume staat dan bij mij op 4/5 ballen. Dat is al hard genoeg om geen last van mijn oren te krijgen en niet te veel last te hebben van het ronken van de busVerwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:59:
goedeavond,
vraagje...hoe zit het nou met dat geluid van de mp3 player??.....
gegroet
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
na dan wacht ik wel tot die te unlocken isGiox schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 10:56:
Alleen bij de provider waarbij je `m gekocht hebt.
En, als er al andere mogelijkheden zijn (maar die zijn er niet), dan mag dat hier toch niet besproken worden.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 11:03 ]
Tierelier
Als je UMTS aan/uit zet hoeveel scheelt dat denk je qua standby tijd??Speedy-Andre schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 00:43:
Mijn batterij komt de week wel door maar dan zet ik wel umts uit (is extra verbruiker).
Ik moet wel zeggen dat ik nog steeds op m'n 512MB stickie zit te wachten dus die verbruikt nu niks
Verwijderd
goed Lezen dat vroeg ik niet dat weet ik ook wel wat dat kost bij de provider volg dit dus weet ik het wel vroeg alleen waar dat KAN nu alJorisdeKloris schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:09:
Al eerder zijn de kosten voor het unlocken voorbij gekomen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 11:22 ]
Verwijderd
hij hoeft niet constaand te zoeken als je UMTS uit hebt staan en nu wel dus kost stroom van je BateryNohead schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:10:
[...]
Als je UMTS aan/uit zet hoeveel scheelt dat denk je qua standby tijd??
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 11:24 ]
Verwijderd
Verwijderd
ik heb der geen last vanVerwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:37:
yes ik krijg m vanmiddagalleen hoor ik iedereen de hele tijd over gprs uitzetten enzo, maaktie dan automatisch verbinding? en ik weet dat 1 mb downloaden enzo al vet duur is, maar ik heb geen flauw idee hoe lang dit ongeveer internetten is. want bij vodafone live koste een kwartiertje internetten (wappen?) 30 cent ofzo, weet iemand hoeduur dat met deze telefoon is?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 11:48 ]
Verwijderd
ik heb hem zo gekocht zonder abboVerwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:55:
waar heb jij m besteld dan?
Verwijderd
ja dat wel maar ja jammer danVerwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:59:
hmm is dat niet vet duur?
Verwijderd
Ben jij dan ff gek. Koop je m los, issie nóg van T-Mobile! Koop 'm dan gewoon simlock vrij, heb je ook geen geshit met logo's e.d.Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:57:
[...]
ik heb hem zo gekocht zonder abbomaar hij is van T-mobile
Verwijderd
na binne kort is die simlock vrij te maken hoor en je kan der ander software op laten zetten als ik dat zou willenVerwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:04:
[...]
Ben jij dan ff gek. Koop je m los, issie nóg van T-Mobile! Koop 'm dan gewoon simlock vrij, heb je ook geen geshit met logo's e.d.
Verwijderd
En die die T-Mobile sticker dan?Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:07:
[...]
na binne kort is die simlock vrij te maken hoor en je kan der ander software op laten zetten als ik dat zou willen
Zeker 25 tot 50% teminste zo is het bij mij....Nohead schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:10:
[...]
Als je UMTS aan/uit zet hoeveel scheelt dat denk je qua standby tijd??
Verwijderd
Hey dat is een goeie! Wist niet eens dat het uit kon. Maar ik heb nu dus ALLEEN GSM netwerk geslecteerd. Hopelijk kan ik hem nu wat langer gebruikenSpeedy-Andre schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 00:43:
Mijn batterij komt de week wel door maar dan zet ik wel umts uit (is extra verbruiker).
Ik moet wel zeggen dat ik nog steeds op m'n 512MB stickie zit te wachten dus die verbruikt nu niks
Verwijderd
daar ken je al een ander lcd lens voor plaatsen met cybershot plaats van T-mobile
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 17:12 ]
Ik was er vanuit gegaan dat je niks ilegaals bedoeldeVerwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:20:
[...]
goed Lezen dat vroeg ik niet dat weet ik ook wel wat dat kost bij de provider volg dit dus weet ik het wel vroeg alleen waar dat KAN nu alen niet bij de Profider maar unlocker
Tierelier
Verwijderd
geeft nix johJorisdeKloris schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 17:35:
[...]
Ik was er vanuit gegaan dat je niks ilegaals bedoelde
Verwijderd
Heb je dat ding dan voor een prikkie kunnen kopen? Ik bedoel, er moet toch een reden zijn dat je juist de t-mobile gesimlockte hebt gehaald en juist niet de simlockvrije versie?Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 17:10:
[...]
daar ken je al een ander lcd lens voor plaatsen met cybershot plaats van T-mobile
iemand al firmware update gedaan van DaVinci ???
Verwijderd
ja zo iets en me oude k750 bij in geruiltVerwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 18:42:
[...]
Heb je dat ding dan voor een prikkie kunnen kopen? Ik bedoel, er moet toch een reden zijn dat je juist de t-mobile gesimlockte hebt gehaald en juist niet de simlockvrije versie?
Verwijderd
Verwijderd
Iemand?Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 14:39:
Vraagje kan het geluid van de wekker ook zachter gezet worden schrik me steeds de pleuris als hij afgaat.
En krijg hem niet zachter
Verwijderd
Hmm misschien gewoon het algemene volume van de telefoon zachter zetten... anders weet ik het ook niet... bij me vorige telefoon (siemens) kon je per functie (wekkek, berich, telefoon) de signaal sterkte instellen, maar kan dat bij deze telefoon eerlijk gezecht niet vinden...
Verwijderd
volgens mij is dat ook de bedoeling anders word je niet wakker
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Je kan je eigen mp3's gebruiken voor de wekker, neem gewoon een rustige tuneEvoII schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 23:32:
Volgens mij is een wekker bedoeld om je wakker te maken inderdaad. Ik vind m ook wel vrij hard, maar beter dan dat je m niet hoort!
Here you go: http://cnn.cn/shop/sonyericsson-k800i-lens-p-829.htmlVerwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 18:42:
[...]
Heb je dat ding dan voor een prikkie kunnen kopen? Ik bedoel, er moet toch een reden zijn dat je juist de t-mobile gesimlockte hebt gehaald en juist niet de simlockvrije versie?
[ Voor 27% gewijzigd door bartbh op 20-09-2006 20:41 ]
Verwijderd
Verwijderd
je moet je simkaart verwijderen maar der is nog geen update beschikbaarVerwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 17:15:
Diegene die het updaten reeds hebben geprobeerd, verwijderen jullie ook telkens netjes het simkaartje of laat je 'm gewoon zitten?
Verwijderd
Dat moet wel ja maar ik zie 't nut ervan niet...Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 17:20:
[...]
je moet je simkaart verwijderen maar der is nog geen update beschikbaar
Wikipedia legt het je wel even uitVerwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:23:
ik lees ook allemaal dingen over RSS-feed, weet iemand wat dat is
[ Voor 12% gewijzigd door Graham op 20-09-2006 19:15 ]
Verwijderd
nee maar ja dat moet nou eenmaal dat word gezegt als je de update gaat doenVerwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 19:06:
[...]
Dat moet wel ja maar ik zie 't nut ervan niet...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2006 19:29 ]
vanpeltje
Identiek?vanpeltje schreef op woensdag 20 september 2006 @ 21:48:
ik ga voor de Sony Ericsson W850i, lijkt heel erg op de K800i alleen uiterlijk en camera is anders... en owja het is ook nog een walkman-phone.
Ik ben benieuwd hoe jullie ervaringen zijn met beeldbellen of UMTS.. Ik neem Hi als provider.
[ Voor 39% gewijzigd door D467 op 21-09-2006 14:44 ]
[ Voor 101% gewijzigd door bartbh op 20-09-2006 23:36 ]
[ Voor 58% gewijzigd door Mandrake466 op 21-09-2006 05:39 ]
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
PSN: TDBtje
Tierelier
Die display folie he?is dat speciaal voor de k800i?Mandrake schreef op donderdag 21 september 2006 @ 05:35:
Hoe zijn de Golla bags voor gsm's? Ik dacht aan de Sport Zipper (zwart). Of zijn dit soort bags voor dames??
T for Telecom verkoopt ook M2 kaartjes. 512MB voor 35 euro. 1GB hadden ze niet. Ik heb ook gelijk display folie gekocht voor 10 euro. Er zitten 3 vellen, strijkplastic en doekjes (nat/droog) in. In totaal kan je je display 6x van folie voorzien. De doekjes zou ik niet gebruiken deze pluizen en krassen.
Verwijderd
ja die heb je al voor de k800i kloptRudyyy schreef op donderdag 21 september 2006 @ 09:45:
[...]
Die display folie he?is dat speciaal voor de k800i?
Hallo met Tim
Kwestie van googlen hoor. Niet allemaal zijn het marketing foto's namelijk.Timlog schreef op donderdag 21 september 2006 @ 10:56:
Kan misschien iemand foto's posten die gemaakt zijn met de k800i (ik heb wel samples gezien op andere sites, maar die komen erg marketing achtig over). Ik zit te twijfelen of ik een k800i met matig fototoestel (powershotA430) neem, of een simpele telefoon met veel leuker fototoestel(Ixus65).
Op zich doe ik geen drol met een telefoon dan bellen, want de foto's die de meeste telefoons schieten zijn gewoon te slechts. Zelfs voor party foto's e.d.
Ik verwacht geen super foto's van de k800i, maar toch wel een heel stuk beter dan mijn huidige nokia 6230. Het lijkt me gewoon heel handig om altijd een fatsoenlijke camera bij de hand te hebben. Je weet maar nooit wat je tegenkomt of waar je beland
Verwijderd
nou ik kan je vertellen dat de k800i wel heel mooie fotos maakt en haar scherp zijn scrok der zelf vanTimlog schreef op donderdag 21 september 2006 @ 10:56:
Kan misschien iemand foto's posten die gemaakt zijn met de k800i (ik heb wel samples gezien op andere sites, maar die komen erg marketing achtig over). Ik zit te twijfelen of ik een k800i met matig fototoestel (powershotA430) neem, of een simpele telefoon met veel leuker fototoestel(Ixus65).
Op zich doe ik geen drol met een telefoon dan bellen, want de foto's die de meeste telefoons schieten zijn gewoon te slechts. Zelfs voor party foto's e.d.
Ik verwacht geen super foto's van de k800i, maar toch wel een heel stuk beter dan mijn huidige nokia 6230. Het lijkt me gewoon heel handig om altijd een fatsoenlijke camera bij de hand te hebben. Je weet maar nooit wat je tegenkomt of waar je beland
Verwijderd
Ik ook niet, laat hem altijd gewoon zitten.Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 19:06:
[...]
Dat moet wel ja maar ik zie 't nut ervan niet...
Verwijderd
nee ben vandaag weer wezen bellen en was nog niet mogelijk ze wachten der wel op dus hoop deze weekVerwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:38:
Kreeg gister ook me memory card binnen. Is er trouwens al meer bekend over het unlocken van de K800i ?
[ Voor 95% gewijzigd door Graham op 21-09-2006 14:31 ]
Dat heb ik vaker gehoord...Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 14:37:
word eens tijd voor firmware update
Nee, deze moet je zelf op maat knippen. Het is dus niet speciaal voor de k800i.Rudyyy schreef op donderdag 21 september 2006 @ 09:45:
[...]
Die display folie he?is dat speciaal voor de k800i?
Verwijderd
je moet zelf een poort aan geven bij mij werkt het primaRudyyy schreef op donderdag 21 september 2006 @ 16:43:
gatverdamme, wat wil dat sony device programmatje min die com12 poort vinden van mijn bluetooth apparaat![]()
Probeer hier al een uur volgens de stappen op internet via bluetooth te komen via de telefoon
Zelf een poort aangeven?je bedoeld in ConnectionProxy? daar stel ik com12 in, via bluetooth instellingen staat com 12 op uitgaand, account is goed, kan comminuceren, ook als afstandsbediening, maar geen opera, heb al die stappen uitgevoerd.. hij vertikt het gewoonVerwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 17:07:
[...]
je moet zelf een poort aan geven bij mij werkt het prima
Je start Opera toch wel op via de PC? Dus niet starten op de K800i.Rudyyy schreef op donderdag 21 september 2006 @ 17:09:
[...]
Zelf een poort aangeven?je bedoeld in ConnectionProxy? daar stel ik com12 in, via bluetooth instellingen staat com 12 op uitgaand, account is goed, kan comminuceren, ook als afstandsbediening, maar geen opera, heb al die stappen uitgevoerd.. hij vertikt het gewoonen ALS ik verbindin heb met die ConnectionProxy, valt de verbinding later weer weg als op Opera wil opstarten
Verwijderd
ik gebruik java ME SDK for CLDC werkt goed hoor en het werkt goed op mini operaRudyyy schreef op donderdag 21 september 2006 @ 17:09:
[...]
Zelf een poort aangeven?je bedoeld in ConnectionProxy? daar stel ik com12 in, via bluetooth instellingen staat com 12 op uitgaand, account is goed, kan comminuceren, ook als afstandsbediening, maar geen opera, heb al die stappen uitgevoerd.. hij vertikt het gewoonen ALS ik verbindin heb met die ConnectionProxy, valt de verbinding later weer weg als op Opera wil opstarten
Opera Mini 2.0 start je dus wel op via de k800i.bartbh schreef op donderdag 21 september 2006 @ 17:12:
[...]
Je start Opera toch wel op via de PC? Dus niet starten op de K800i.
Verwijderd
Verwijderd
Waar haal je 'uitgaand' vandaan, dat heb ik nergensRudyyy schreef op donderdag 21 september 2006 @ 17:09:
[...]
Verwijderd
Volgens mij heeft planet geen imap server ?EvoII schreef op donderdag 21 september 2006 @ 18:43:
Weet iemand de instellingen voor Push email? Ik heb telfort. Mail doe ik via planet internet.
Heb me al suf gezocht maar niks over te vinden.
Hoe werkt dat Push precies, en hoe is het dataverbruik?
Verwijderd
Verwijderd
hmm nee degelijk wel verschil bij mij altans word tijd voor de firmware om de bugs opte lossenVerwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 20:06:
Heeft iemand dit probleem ook gehad? Bij mijn telefoon maakt het niet uit of je volume op 0 of op 8 zet, het blijft hetzelfde zachte volume! Amper hoorbaar! Is dit te verhelpen?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
dan ben jij de enige die daar probleem mee hebt het is lees baar en zo niet lees mij commentaar dan niet okey niemand hoeft mij te verbeterenGiox schreef op donderdag 21 september 2006 @ 20:23:
offtopic:
Tsjabbie, ik wil niet rottig overkomen, of jou een lesje leren. Maar, zou jij misschien iets meer op je spelling willen letten? Zonder punten en komma's is het moeilijk lezen.
Ikzelf ben ook geen taalheld en maak ook regelmatig spel of grammaticale fouten, maar ik heb afentoe moeite om jou posts lekker soepel te lezen
Verwijderd
Die zin moest ik wel een aantal keren lezen voordat ik em doorhadVerwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 20:39:
[...]
dan ben jij de enige die daar probleem mee hebt het is lees baar en zo niet lees mij commentaar dan niet okey niemand hoeft mij te verbeteren
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 20:42 ]
Ik kom er ook niet direct uit als iemand schrijft zonder leestekens, het zal wel aan ons liggenVerwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 20:41:
[...]
Die zin moest ik wel een aantal keren lezen voordat ik em doorhad
maar ff serieus: giox heeft wel een punt, maar ik erger me er niet zo aan.
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 20:54 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 20:49:
wat is der niet duidelijk aan die zin !!! oke zal het anders zegen bij mij is wel een verschil van 0 tot 8 zo beter en ja de update mag nu wel eens komen om de bug's te verhelpen zo beter of nog niet DUIDELIJK genoegen ik gebruik idd geen . of , of ' maar goed zal geen commentaar meer geven goed
dan zoek je het zelf maar uit
Verwijderd
Hehe, nee heb ik ook soms enorm veel last van.JP-tjuh schreef op donderdag 21 september 2006 @ 21:08:
Ben ik nu zo onhandig? Ik krijg het klepje niet open om mijn sim-kaart eruit te halen?? Volgens handleiding gewoon met je duim eraf drukken maar ik krijg het niet gedaan.
Probeer het eens met zo'n rubber (afwas) handschoen, daar draai ik ook deksels van potjes heel makkelijk mee openJP-tjuh schreef op donderdag 21 september 2006 @ 21:08:
Ben ik nu zo onhandig? Ik krijg het klepje niet open om mijn sim-kaart eruit te halen?? Volgens handleiding gewoon met je duim eraf drukken maar ik krijg het niet gedaan.
Verwijderd
Ja inderdaad das precies t zelfdeSpeedy-Andre schreef op donderdag 21 september 2006 @ 21:36:
[...]
Probeer het eens met zo'n rubber (afwas) handschoen, daar draai ik ook deksels van potjes heel makkelijk mee open
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 20:49:
wat is der niet duidelijk aan die zin !!! oke zal het anders zegen bij mij is wel een verschil van 0 tot 8 zo beter en ja de update mag nu wel eens komen om de bug's te verhelpen zo beter of nog niet DUIDELIJK genoegen ik gebruik idd geen . of , of ' maar goed zal geen commentaar meer geven goed
dan zoek je het zelf maar uit
Verwijderd
-ontopic-bartbh schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:03:
[...]
offtopic:
Iemand geeft een heel normale opmerking over je post, dan lijkt het mij niet meer dan redelijk dat je daar ook normaal op reageert. Als je een keer een spel/typefout maakt is geen probleem, daar leest iedereen wel overheen, maar door het afwezig zijn van leestekens zijn je posts (voor veel mensen) moeilijk te volgen. Al je zinnen lopen achter elkaar door, hierdoor is het moeilijk om ff vlot je post te lezen. Dus een vriendelijk verzoek, ook van mijn kant, om in je verdere posts punten en komma's te gebruiken.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 22:16 ]
Verwijderd
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 22:27 ]
Verwijderd
Beetje dom omdat via ebay te gaan bestellen lijkt me, je komt dat in elke telefoonwinkel wel tegenVerwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:20:
ja elk mens is anders he.
http://cgi.ebay.nl/Sony-E...egoryZ15036QQcmdZViewItem
Verwijderd
dan mag jij mij vertellen in welke winkel je dat kan krijgen . ik denk zelf geen een . zelfs een bescherm hoes hebben ze niet .Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:31:
[...]
Beetje dom omdat via ebay te gaan bestellen lijkt me, je komt dat in elke telefoonwinkel wel tegen
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 22:39 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq