haha wat een apparaat joh. Ik heb m eindelijk open maar handjes wassen etc hielp niet echt. Nu gewoon bruut nagelgeweld gebruikt
. Iig bedankt voor de tips
Verwijderd
Voor het uithalen van de sim-kaart heb je een mesje of iets anders dat heel dun is nodig.
Ik doe het zo:
Mesje onder de sim-kaart, beetje omhoog tillen, en dan kan je de sim-kaart er zo uit schuiven.
Ik doe het zo:
Mesje onder de sim-kaart, beetje omhoog tillen, en dan kan je de sim-kaart er zo uit schuiven.
Of deze Ultra Clear Screen ProtectorVerwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:09:
[...]
-ontopic-
Waar kon ik zo'n beschermlaagje krijgen voor het schermpje??
Ik heb totaal geen moeite met het batterijklepje, evenmin als met de sim kaart. Die haal ik er gewoon met de nagel van mijn wijsvinger uit.
Stel nog een keer mijn vraag omdat we weer op een nieuwe pagina zitten:
Iemand push email werkend? Hoe en wat als ik vragen mag? Ik heb telfort en Planet internet voor mail.
Stel nog een keer mijn vraag omdat we weer op een nieuwe pagina zitten:
Iemand push email werkend? Hoe en wat als ik vragen mag? Ik heb telfort en Planet internet voor mail.
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Mooi ik zie puntjes achter je zinnen staan, dat leest een stuk beterVerwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:34:
[...]
dan mag jij mij vertellen in welke winkel je dat kan krijgen . ik denk zelf geen een . zelfs een bescherm hoes hebben ze niet .
Bij Expansys hebben ze wat meer accessoires en bij sommige telecom winkelketens kan je ook wel terecht (the phonehouse e.d.).
Toch kijk ik vaak op Ebay en dan met name in Duitsland omdat veel spullen bijna de helft minder kosten (incl. porto) als in NL.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
ja dat klopt. ik koop daar vaak spullen. en het scheeld een hoop geld idd.Speedy-Andre schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 00:01:
[...]
Mooi ik zie puntjes achter je zinnen staan, dat leest een stuk beter
Bij Expansys hebben ze wat meer accessoires en bij sommige telecom winkelketens kan je ook wel terecht (the phonehouse e.d.).
Toch kijk ik vaak op Ebay en dan met name in Duitsland omdat veel spullen bijna de helft minder kosten (incl. porto) als in NL.
Dat werkt niet vanzelf, je hebt ook een provider nodig die dit ondersteunt (push-IMAP) en voor zover ik weet biedt Telfort dat niet.EvoII schreef op donderdag 21 september 2006 @ 23:28:
Kpn heeft push email via i-mode en dan alleen met i-mode compatible gsm's, waar de K800 niet toe behoort

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Ik ben op zoek naar de telefoons van dit moment die het best presteren om met donker goeie foto's te maken. Bijvoorbeeld met uitgaan. Behoort de K800 in dat rijtje? Erg benieuwd wat de resultaten zijn. Heeft misschien iemand voorbeelden van foto's in het donker met flits? Of nog beter, uitgaans foto's ofzo?
Iemand enig idee of ik een i-net abbo kan nemen bij kpn voor de sony erisson k800i? aangezien ik nogal vaak op i-net rond hang met me telefoon.
en @ EVILSalami, foto's dichtbij zijn wel goed imo, de flits is alleen niet sterk genoeg om dingen verder weg te verlichten!

&

&

(let niet op slechte kwaliteit, maar foto's zijn ge-edit, orginele zien er beter uit.)
en @ EVILSalami, foto's dichtbij zijn wel goed imo, de flits is alleen niet sterk genoeg om dingen verder weg te verlichten!
&
&
(let niet op slechte kwaliteit, maar foto's zijn ge-edit, orginele zien er beter uit.)
[ Voor 5% gewijzigd door Joshua op 22-09-2006 07:37 ]
Nu heeft hij er nog niks aan? PS: Zet de rode ogen functie aan[b]Spike1506 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 07:36
De flitser werkt goed, alleen ligt ook aan de afstand.... hij is meer gemaakt voor dichtbij (2 a 3 meter)
[ Voor 5% gewijzigd door D467 op 22-09-2006 07:46 ]
Heb gezocht in vorige topics maar kon het niet vinden.
Zijn de datakabel en oplader van de k750 te gebruiken met de k800?
Heb nml. nog die spullen liggen, telefoon (k750) is heen, raar dat die dingen nog steeds kapot gaan als je ze in de wasmachine stopt!
Heb nml. nog die spullen liggen, telefoon (k750) is heen, raar dat die dingen nog steeds kapot gaan als je ze in de wasmachine stopt!
Br(36) Ba(56)
Sinds gister deze telefoon maar ik heb nu een ico in de status balk staan (links boven) en ik heb geen idee wat het is. Ik heb de handleiding erop na gezocht maar kon het niet vinden.
Ik heb er zelf ff een paintjob van gemaakt.

kan iemand me vertellen wat dit betekent?

En ik heb vandaag ook het bluetooth mediacenter gekregen
(bij een 2jarig Hi abonnement)
Er staat totaal niks over vermeldt op Hi.nl maar blijkbaar krijg je hem dus toch
Altijd leuk.
Er staat totaal niks over vermeldt op Hi.nl maar blijkbaar krijg je hem dus toch
Altijd leuk.
Geen idee maar je krijgt dat soort spul toch bij de K800i dus.Holgster schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:31:
Heb gezocht in vorige topics maar kon het niet vinden.
Gisteren mijn K800i ontvangen. En ik moet zeggen het is een hele fijne GSM. Hij vervangt mijn K700i en dan valt vooral de snelheid van het menu mij erg op. Daarnaast is de display super helder en de foto's zijn ook erg mooi (zal er binnenkort wel een paar posten). De joystick is beter dan de K700i.
Ik had nog wel een vraag of het mogelijk is om de Internettoets ipv de default browser met Opera mini te starten. Heb die vraag veel voorbij zien komen maar geen antwoord al vrees ik eigenlijk van niet. Zou jammer zijn.
Verwijderd
dat blauwe hokje?? . links boven naast je ontvangst. dat is umts die kan je uit zetten bij netwerkennowell schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:54:
Sinds gister deze telefoon maar ik heb nu een ico in de status balk staan (links boven) en ik heb geen idee wat het is. Ik heb de handleiding erop na gezocht maar kon het niet vinden.
[afbeelding]
Verwijderd
nee volgens mij is dat niet mogelijk. zover ik het heb kunnen zien.Graham schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:25:
[...]
Geen idee maar je krijgt dat soort spul toch bij de K800i dus.
Gisteren mijn K800i ontvangen. En ik moet zeggen het is een hele fijne GSM. Hij vervangt mijn K700i en dan valt vooral de snelheid van het menu mij erg op. Daarnaast is de display super helder en de foto's zijn ook erg mooi (zal er binnenkort wel een paar posten). De joystick is beter dan de K700i.
Ik had nog wel een vraag of het mogelijk is om de Internettoets ipv de default browser met Opera mini te starten. Heb die vraag veel voorbij zien komen maar geen antwoord al vrees ik eigenlijk van niet. Zou jammer zijn.
Blauw??? Ben ik kleurenblind of ben jij het?Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:28:
[...]
dat blauwe hokje?? . links boven naast je ontvangst. dat is umts die kan je uit zetten bij netwerken
Ik teken toch een rood hokje met een G erin??
edit: is umts hetzelfde als 3G? Want van die 3G is nl dat icoontje zie ik nu...
[ Voor 11% gewijzigd door nowell op 22-09-2006 11:43 ]
tjonge jonge idd rood. sommige mensen schrijven gewoon wat neer.
ben trouwens benieuwd wat het is
wat is 3g?
wat is 3g?
[ Voor 6% gewijzigd door dread op 22-09-2006 11:45 ]
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
http://nl.wikipedia.org/wiki/3Gdread schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:44:
tjonge jonge idd rood. sommige mensen schrijven gewoon wat neer.
wat is 3g?
Verwijderd
kijk maar is bij je netwerk. alleen gsm en andere is gsm en 3G dat is umts zij ik net ook alnowell schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:41:
[...]
Blauw??? Ben ik kleurenblind of ben jij het?
Ik teken toch een rood hokje met een G erin??
edit: is umts hetzelfde als 3G? Want van die 3G is nl dat icoontje zie ik nu...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2006 11:52 ]
Bij Kpn zit i-net in de bundel, hoe meer data je verbruikt hoe goedkoper het is.Spike1506 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 07:36:
Iemand enig idee of ik een i-net abbo kan nemen bij kpn voor de sony erisson k800i? aangezien ik nogal vaak op i-net rond hang met me telefoon.
Probleem is dat de data-bundel die je erbij kan nemen (10MB voor €7,50) voor i-mode is en daar is de K800 niet compatible mee

Als je dit bestelt gaat het van je huidige bundel af terwijl je het niet kan gebruiken (geen toegang tot i-mode portal).
Als je veel internet en daardoor je bundel vroegtijdig 'op' is dan kan je nog steeds tegen het zelfde tarief bellen en sms-en maar dan betaal je natuurlijk extra
Ik zou dus kijken hoe ver je komt met je huidige abo, het kan meevallen
OK, naja... ik zet 'm uit... gebruik vooralsnog alleen maar gsm.Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:51:
[...]
kijk maar is bij je netwerk. alleen gsm en andere is gsm en 3G dat is umts zij ik net ook aldat is beeld bellen maar dat zal weinig .gebruikt worden
[ Voor 69% gewijzigd door nowell op 22-09-2006 11:54 ]
Verwijderd
NEE dan moet je icon weg gaanVerwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:01:
@nowell ,
Staat dat icon er nu nog nu je 3g/(umts) uitstaat?
Ik heb m'n K750 ook nog en alles is uitwisselbaar behalve de memory stickGraham schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:25:
[...]
Geen idee maar je krijgt dat soort spul toch bij de K800i dus.
De lader van de K750 levert 450mA en die van de K800 700mA wat betekent dat laden langer duurt met de lader van de K750.
De headset is uitwisselbaar en ook de hpm-70 werkt op beide toestellen
Voor de gein heb ik de mxe-60 flitser eens op de K800 gezet en hij werd herkend, maar hij gebruikt hem niet
Dat is behoorlijk droog zegSpeedy-Andre schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:08:
Voor de gein heb ik de mxe-60 flitser eens op de K800 gezet en hij werd herkend, maar hij gebruikt hem niet
Nope... rode icoon is nu weg.Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:01:
@nowell ,
Staat dat icon er nu nog nu je 3g/(umts) uitstaat?
Verwijderd
Kheb hem ook net ontvangen. Kweet niet of deze vraag hier mag stellen (sorry anders moderators).
Weet iemand of ik onbeperkt op vodafone live! kan kijken zonder extra kosten met mijn vodafone bel&multimedia 17.50 abonnement?
Weet iemand of ik onbeperkt op vodafone live! kan kijken zonder extra kosten met mijn vodafone bel&multimedia 17.50 abonnement?
Er is recent een actie geweest waarbij live! gratis was bij een 2-jarig abo, dit kan je zien bij je bestelling en in het contract.Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:20:
Als je dat niet hebt gekozen dan kost live! €2,50 per maand extra.
Je kan 'gratis' browsen op de live! websites en daar buiten (op echte internet) kost geld tenzij je een live!/internet bundel neemt.
Waarom kan ik dit nou alleen bij Vodafone vinden en iemand anders niet ?

Let op, databundel is niet alleen voor i-mode! Bij Hi noemen ze dat 'surfen via de Mobiele Startsite'Speedy-Andre schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:53:
[...]
Probleem is dat de data-bundel die je erbij kan nemen (10MB voor €7,50) voor i-mode is en daar is de K800 niet compatible mee.......
[quote]Voordelig surfen met je mobiel?
Neem dan een bundel. Je kunt kiezen uit twee voordelige bundels:
Voor een 10 mb bundel betaal je €7,50 per maand
Voor een 20 mb bundel betaal je €12,50 per maand
Met bijvoorbeeld 10 mb kun je heel erg veel doen. Een complete pagina (inclusief beeld) laden is zo’n 20 kb. Met een 10 mb bundel kun je dus al 500 pagina’s per maand bekijken met je mobiel!
Een van deze bundels kopen? Bel dan met 0900 0346 of 1200.[/quote]
Normaal is het nl nogal prijzig: €1,- per 100 kb.
Hey Tsjabbie, door jou is dit topique binnen 2 dagen vol man 
Weet je hoeveel werk een SP maken is?
Tierelier
@ Spike1506, bedankt voor de voorbeeldfoto's!
Als ik thuis ben zal ik de orginele wel sturen (die zijn van wat betere kwaliteit)EVILSalami schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 14:19:
@ Spike1506, bedankt voor de voorbeeldfoto's!
Zal wel eens bellen met 1200 danRonaldM schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:52:
[...]
Let op, databundel is niet alleen voor i-mode! Bij Hi noemen ze dat 'surfen via de Mobiele Startsite'
[quote]Voordelig surfen met je mobiel?
Neem dan een bundel. Je kunt kiezen uit twee voordelige bundels:
Voor een 10 mb bundel betaal je €7,50 per maand
Voor een 20 mb bundel betaal je €12,50 per maand
Met bijvoorbeeld 10 mb kun je heel erg veel doen. Een complete pagina (inclusief beeld) laden is zo’n 20 kb. Met een 10 mb bundel kun je dus al 500 pagina’s per maand bekijken met je mobiel!
Een van deze bundels kopen? Bel dan met 0900 0346 of 1200.[/quote]
Normaal is het nl nogal prijzig: €1,- per 100 kb.
Weet er hier iemand of msn mobile messenger werkt op de Sony Erisson k800i? of heb je hier echt een smartphone voor nodig?
Verwijderd
Nou de vodafone website spreekt zich een aantal keer tegen. Op de ene pagina zit vodafone live voordeel bij je multimedia en op een andere pagina staat dat het er niet bij zit. Heel vaag dus.Speedy-Andre schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:47:
[...]
Er is recent een actie geweest waarbij live! gratis was bij een 2-jarig abo, dit kan je zien bij je bestelling en in het contract.
Als je dat niet hebt gekozen dan kost live! €2,50 per maand extra.
Je kan 'gratis' browsen op de live! websites en daar buiten (op echte internet) kost geld tenzij je een live!/internet bundel neemt.
Waarom kan ik dit nou alleen bij Vodafone vinden en iemand anders niet ?
Dit kan via Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel , ook wel 'mijn vrienden' onder 'Menu -> Berichten -> Mijn vrienden'.Spike1506 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 14:24:
Weet er hier iemand of msn mobile messenger werkt op de Sony Erisson k800i? of heb je hier echt een smartphone voor nodig?
Ik heb het zelf alleen nog niet geprobeerd.
[ Voor 9% gewijzigd door Peerke op 22-09-2006 15:16 ]
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Bij T-Mobile zit die er niet in.Peerke schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 15:13:
[...]
Dit kan via Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel , ook wel 'mijn vrienden' onder 'Menu -> Berichten -> Mijn vrienden'.
Ik heb het zelf alleen nog niet geprobeerd.
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Als je zoekt krijg je verschillende java IM/MSN progjes vinden. UltraIM heet er eentje geloof ik.
Tierelier
Verwijderd
Maakt Toch Nix Uit Of Wel DanJorisdeKloris schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 14:18:
Hey Tsjabbie, door jou is dit topique binnen 2 dagen vol man
Uit een mailwisseling die ik hierover met de HI klantenservice heb gehad:Speedy-Andre schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:53:
[...]
Bij Kpn zit i-net in de bundel, hoe meer data je verbruikt hoe goedkoper het is.
Probleem is dat de data-bundel die je erbij kan nemen (10MB voor €7,50) voor i-mode is en daar is de K800 niet compatible mee![]()
Als je dit bestelt gaat het van je huidige bundel af terwijl je het niet kan gebruiken (geen toegang tot i-mode portal).
Als je veel internet en daardoor je bundel vroegtijdig 'op' is dan kan je nog steeds tegen het zelfde tarief bellen en sms-en maar dan betaal je natuurlijk extra
Ik zou dus kijken hoe ver je komt met je huidige abo, het kan meevallen
enDe kosten voor gebruik van UMT en GPRS zijn gelijk.
Zonder aparte databundel betaalt u hiervoor EUR 17,85 voor de eerste MB en EUR 5,95 per extra MB.
Er wordt afgerekend per kB.
De best geschikte databundel is de Hi 5MB databundel.
Voor EUR 12,50 krijgt u een bundel van 5MB per maand.
Voor iedere extra MB buiten die bundel betaalt u EUR 2,-.
De bundel is niet geschikt voor I-mode verbruik, maar wel voor al het andere dataverkeer, zoals WAP, e-mail
en Internet.
Er kan zowel van GPRS als van UMTS gebruik worden gemaakt.
De kosten voor gebruik van UMT en GPRS zijn gelijk.
Zonder aparte databundel betaalt u hiervoor EUR 17,85 voor de eerste MB en EUR 5,95 per extra MB.
Er wordt afgerekend per kB.
...
De i-mode bundel omvat alleen uw i-mode en wap verbruik.
Verbindingen naar het gewone Internet vallen buiten de bundel.
10 MB internetverkeer zou zonder databundel (met GPRS-0) het volgende kosten: 1x 17,85 + 9 x 5,95 = EUR 71,40
Wanneer u een Hi 5 MB bundel van EUR 12,50 afsluit, krijgt u 5 MB vanuit de bundel en betaalt u EUR 2,- per MB buiten de bundel.
10 MB internetverkeer zou dan het volgende kosten: 1 x 12,50 + 5 x 2 = EUR 22,50
Verwijderd
het is een heel mooi.toestelVerwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 16:25:
Ik kon het niet laten dus toch maar ff melden dat ik vandaag ook de se k800i heb besteld
sorry, laat maar
[ Voor 99% gewijzigd door Virtox op 23-09-2006 03:27 ]
Anything goes !!
Verwijderd
Iemand een antwoord op 1 van deze vragen?Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 17:38:
2 vraagjes:
Ik heb nu een mp4-filmpje in de map video's gezet. Hij herkent hem wel maar weigert hem af te spelen. Iemand een idee hoe ik wil filmpjes kan afspelen (desnoods door eerst om te zetten)
Er wordt hier steeds gepraat over GPRS en GSM netwerk, en de ontvangst daarvan. Gaat dat over gewoon bellen en kost dat dus extra, dus moet ik het uitzetten, en zo ja hoe?
Die MP4, dat zou aan de codec kunnen liggen.
GSM is het normale netwerk waarover je belt. GPRS is een data verbinding. Hier betaal je extra voor.
GSM is het normale netwerk waarover je belt. GPRS is een data verbinding. Hier betaal je extra voor.
Tierelier
Verwijderd
UMTS bedoelt ie denk ik, hoef je niet uit te zetten hoor.. scheelt alleen wel veel met je batterij
Verwijderd
Filmpje is me inmiddels gelukt, waarvoor dank.
Weet iemand hoe je het zeg maar 'fullscreen' kunt krijgen, dus dat het een kwartslag gedraaid wordt zoals bij de camera en je het volle aantal pixels gebruikt? Of is dit niet mogelijk.
Weet iemand hoe je het zeg maar 'fullscreen' kunt krijgen, dus dat het een kwartslag gedraaid wordt zoals bij de camera en je het volle aantal pixels gebruikt? Of is dit niet mogelijk.
Verwijderd
Ik heb sinds vandaag mijn k800i binnen en ik probeer er nu ff wat muziekjes op te zetten via disc2phone
maar er is een probleem. De computer ziet de telefoon wel maar disc2phone niet dus ik kan er geen muziek op zetten. Heeft iemand hier een oplossing voor ?
Alvast bedankt
maar er is een probleem. De computer ziet de telefoon wel maar disc2phone niet dus ik kan er geen muziek op zetten. Heeft iemand hier een oplossing voor ?
Alvast bedankt
Niet een oplossing; je bent niet speciaal de disc2phone nodig om iets op je telefoon te zetten, dat kan ook gewoon via bluetooth/infrarood/usb.Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 18:07:
Ik heb sinds vandaag mijn k800i binnen en ik probeer er nu ff wat muziekjes op te zetten via disc2phone
Alvast bedankt
1) Doe het via de usb stukken sneller! Windows XP ziet het als een externe hdd!bartbh schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 18:25:
[...]
Niet een oplossing; je bent niet speciaal de disc2phone nodig om iets op je telefoon te zetten, dat kan ook gewoon via bluetooth/infrarood/usb.
Ik doe het altijd via mijn 9 in 1 card reader, stop het geheugenstikje erin
mooi telefoontje heb hem sinds vandaag. toch wel meer noise op foto's dan dat ik verwacht had.
maargoed. ik kan echt werkelijk niet vinden hoe ik bij andere dmv bluetooth op de mobiel kan kijken. Is dit mogleijk? Connectie maken met iemand lukt wel! maar meer niet... ik snap het niet. kan iemand me hier even doorheen loodsen?
maargoed. ik kan echt werkelijk niet vinden hoe ik bij andere dmv bluetooth op de mobiel kan kijken. Is dit mogleijk? Connectie maken met iemand lukt wel! maar meer niet... ik snap het niet. kan iemand me hier even doorheen loodsen?
In het bluetooth menu kan je naar My Devices gaan. Als New Device kies gaat hij zoeken naar bluetooth devices in de buurt. Mocht hij dat wat vinden dan kun je daarmee connecten (dat lukt je zoals je zegt). Als het dan door de tegenpartij toegestaan wordt om te connecten kan je in My Devices dat apparaat terug vinden.Mischa_NL schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 19:05:
Onder het apparaat kan je kiezen voor Services (linker knop). Daar zou je alles het goed is wat moeten vinden.
Speel jij in Garbitch btw? Want dan heb ik je wel eens gezien bij het Oranjebal in Flipland
dankjewel en inderdaad dat ben ik!
en inderdaad ik kan in services komen. maar kan ik nou ook bv op zijn mobiel foto's downloaden of iets? hij kan met zijn samsung e900 bv op mijn mobiel een liedje kiezen en die downloaden.
Ik snap werkelijk niet of dat kan en zo ja hoe dat werkt.
en inderdaad ik kan in services komen. maar kan ik nou ook bv op zijn mobiel foto's downloaden of iets? hij kan met zijn samsung e900 bv op mijn mobiel een liedje kiezen en die downloaden.
Ik snap werkelijk niet of dat kan en zo ja hoe dat werkt.
[ Voor 83% gewijzigd door Mischa_NL op 22-09-2006 19:27 ]
En bevalt die mediacenter wat? en de belangrijkste vraag: wat kun je er allemaal mee?bartbh schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:07:
En ik heb vandaag ook het bluetooth mediacenter gekregen(bij een 2jarig Hi abonnement)
Er staat totaal niks over vermeldt op Hi.nl maar blijkbaar krijg je hem dus toch![]()
Altijd leuk.
Ik zit namelijk te twijfelen of ik de voucher wel op zal sturen, je hebt op het laatst je hele huis vol met tig soorten hardware/apparaten...

Maargoed hij is gratis te krijgen, naja het kost je veel zwarte inkt...
Je kan met een SE toestel niet in een ander toestel 'browsen', je kan alleen bestanden naar een ander sturen (als je gepaired hebt).
Als je hem niet wilt dan mag je hem wel naar mij opsturen hoorDeSSie! schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 19:44:
[...]
En bevalt die mediacenter wat? en de belangrijkste vraag: wat kun je er allemaal mee?
Ik zit namelijk te twijfelen of ik de voucher wel op zal sturen, je hebt op het laatst je hele huis vol met tig soorten hardware/apparaten...
Je kan er draadloos muziek van je gsm op een hifi set afspelen of je sluit hem aan op een tv (of monitor) om foto's en filmpjes van een gsm te bekijken.
En waarom kon ik dat altijd wel met mijn K700i dan? Volgens mij moet het gewoon kunnen of is het gewoon iets wat niet kan met de K800i?Speedy-Andre schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 19:46:
Je kan met een SE toestel niet in een ander toestel 'browsen', je kan alleen bestanden naar een ander sturen (als je gepaired hebt).
das wel gay danSpeedy-Andre schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 19:46:

Vanaf de K750 kan het niet meer, SE zal er wel een reden voor hebben (privacy ofzo)Graham schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 20:04:
[...]
En waarom kon ik dat altijd wel met mijn K700i dan? Volgens mij moet het gewoon kunnen of is het gewoon iets wat niet kan met de K800i?

Je kunt er (precies zoals op de website staat) geheugenkaartje in doen en dan de K800 als afstandsbediening gebruiken. En je kunt direct via bluetooth afbeeldingen en geluiden er naar toe sturen en deze dan afspelen op je stereoset+tv.DeSSie! schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 19:44:
[...]
En bevalt die mediacenter wat? en de belangrijkste vraag: wat kun je er allemaal mee?
En hij is toch gratis, dus je kunt de voucher altijd opsturen, als je hem niet meer wilt kun je er vast nog wel iemand anders mee blij maken of verkopen op marktplaats/ebay.
Tja bluetooth is ook niet echt heel erg veiligSpeedy-Andre schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 20:41:
[...]
Vanaf de K750 kan het niet meer, SE zal er wel een reden voor hebben (privacy ofzo)
Verwijderd
Ik vind toch wel dat hi een beetje achterblijft met de data bundels... bij t-mobile heb je onbeperkt voor 10 euro.Rio schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 16:31:
[...]
Uit een mailwisseling die ik hierover met de HI klantenservice heb gehad:
[...]
en
[...]
Vindt dat hi op z'n minst dan het aantal mb voor die kosten omhoog kan doen... 5mb heb je zo verbruikt
Verwijderd
gewoon via je verkenner moet het wel lukken ..bij mij tenminsteVerwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 18:07:
Alvast bedankt
van je \C.\D. etc naar je phone als goed is maakt windows een aparte schijf aan
of anders via de filemanager software werkt het ook prima mee en zo over zetten
Bij mijn weten werkt disc2phone alleen icm een memory card en niet met overdracht naar tel. geheugen.Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 18:07:
Alvast bedankt
Geen commentaar
Goede info, daar is dus niets over te vinden op Hi.nl, raar dat ze dat kunnen splitsen surfen via de WAP portal en 'gewoon surfen'.Rio schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 16:31:
[...]
Uit een mailwisseling die ik hierover met de HI klantenservice heb gehad:
[...]
en
[...]
ik heb toch wel redelijk last van fliunk wat noise, hebben jullie dat ook?
Had er toch wel íets meer van verwacht eerlijk gezegd. bijna 500 euro heb je namelijk ene goedkope kutmobiel voor én een 'leuke' digicam.
Had er toch wel íets meer van verwacht eerlijk gezegd. bijna 500 euro heb je namelijk ene goedkope kutmobiel voor én een 'leuke' digicam.
Dan heb je het niet echt goed onderzochtrobbydw schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 21:38:
[...]
Bij mijn weten werkt disc2phone alleen icm een memory card en niet met overdracht naar tel. geheugen.
Ik krijg 2 'disken' erbij in XP, phone memory en de memorystick
Disc2phone herkent ze ook en je kan kiezen welke je wil gebruiken.
De foto's vallen mij ook erg tegen. Veel noise, zelfs op klaarlichte dag. Alles lijkt wel een beetje 'blurred' ook.Mischa_NL schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 23:34:
Hopelijk wordt dit met de (toekomstige) firmware update de wereld uit geholpen.
[ Voor 6% gewijzigd door Mandrake466 op 23-09-2006 07:21 ]
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Verwijderd
firmware duurt lang:| 
Heeft diegene die vorige week wat naar sony ericsson heeft gemailt van dat scheef display in zyn k800i al iest terug ontvangen.:P?
Heeft diegene die vorige week wat naar sony ericsson heeft gemailt van dat scheef display in zyn k800i al iest terug ontvangen.:P?
Dezelfde phone, maar dan in het wit
Klopt het dat er veel gevallen zijn waarbij de toetsen heel snel slijten? Had namelijk gehoord dat 50% van de K800i's dat hadden. Bij een servicepoint valt die kostenloos te repareren? Hoop dat de mijne dat niet heeft
Verwijderd
dan heb jij je instellingen niet goed staanMandrake schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 07:20:
[...]
De foto's vallen mij ook erg tegen. Veel noise, zelfs op klaarlichte dag. Alles lijkt wel een beetje 'blurred' ook.
Hopelijk wordt dit met de (toekomstige) firmware update de wereld uit geholpen.

[ Voor 3% gewijzigd door NoTimeRemains op 23-09-2006 11:13 ]
This is the Way.
Verwijderd
de mijne hoor je bijna niet met een foto maken. geen last van tsja is maar wat je KUT vind he whahahaMischa_NL schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 23:34:
Ahaha. Noise op een foto is ruis. Geen geluidVerwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 11:21:
[...]
de mijne hoor je bijna niet met een foto maken. geen last van tsja is maar wat je KUT vind he whahaha
PSN: Shiver23
Verwijderd
met noise bedoelde hij echt wat anders dan het sluitergeluidje. Met noise bedoelde hij dat de foto onscherp is (vaak te zien als de blauwige paarse pixels die er dan door komen, meestel als het te donker wordt om te fotograveren).Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 11:21:
[...]
de mijne hoor je bijna niet met een foto maken. geen last van tsja is maar wat je KUT vind he whahaha
En met blurry bedoelen ze dat de kleuren in elkaar overlopen en dus geen scherpe randen heeft.
Van noise heb ik eigenlijk geen last... ja als het echt donker wordt en het te fotograveren object verder weg is dan de flits echt aan kan, dan krijg ik welles noise ( maar wellicht met schemer portret dat het al minder wordt, nog niet geprobeert)
Dat de foto's blurry zijn heb ik wel last van (tenminste als je de foto's gaat bekijken op volledig formaat) op normaal pc formaat zijn ze bij mij scherp. En tja dat de foto's blurry zijn.... had niet veel anders verwacht... er zit in een telefoon nou eenmaal geen lens die wel in een digicam zitten..... dus tja je kan moeilijk verwachten dat het een digitale camera is.... ik vindt de kwaliteit echt super voor een telefoontje.
Verwijderd
ruis ??? na hier geen last van heb je zeker een maandag telefoonShiver23 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 11:30:
[...]
Ahaha. Noise op een foto is ruis. Geen geluid

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2006 11:43 ]
Heb de Bluetooth media center mmv-200 ook binnen, maar kan de telefoon niet gebruiken als afstandsbediening, heb apparaat toegevoegd van beide kanten en de java applet geinstalleerd op de telefoon. start ik dat java applet vraagt hij iets druk ik op JA, gebeurd er niks
Ja, dat zelfde heb ik ook. Als je op 'nee' klikt dan zegt hij dat de afstandsbediening actief is, maar met geen van beide opties (ja of nee klikken) werkt de afstandbediening. Ik ga straks eens mailen met SE denk. Nog meer mensen waarbij dit niet werkt?Rudyyy schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 11:46:
Heb de Bluetooth media center mmv-200 ook binnen, maar kan de telefoon niet gebruiken als afstandsbediening, heb apparaat toegevoegd van beide kanten en de java applet geinstalleerd op de telefoon. start ik dat java applet vraagt hij iets druk ik op JA, gebeurd er niks
Precies, ben benieuwd of hier een oplossing voor is.bartbh schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 12:13:
[...]
Ja, dat zelfde heb ik ook. Als je op 'nee' klikt dan zegt hij dat de afstandsbediening actief is, maar met geen van beide opties (ja of nee klikken) werkt de afstandbediening. Ik ga straks eens mailen met SE denk. Nog meer mensen waarbij dit niet werkt?
Verwijderd
sommige mensen vroegen naar wat foto's gemaakt met de k800... hier zijn er wat http://justinsalbum.byeth...lefoon%20K800i/index.html
Edit: even de link kopieren en plakken... anders werkt het niet.... heb spaties gebruikt in de url en dat is vaak niet handig met linken
Edit: even de link kopieren en plakken... anders werkt het niet.... heb spaties gebruikt in de url en dat is vaak niet handig met linken
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2006 13:54 ]
Je moet je camera wel goed instellen, voordat je een foto maakt.....
Bij mij prima foto's
Bij mij prima foto's
[ Voor 203% gewijzigd door D467 op 23-09-2006 14:03 ]
mooie thema. is die al klaar om te gebruiken? want je link werkt niet.
It ain't stupid if it works!
Ik vind die foto's niet zo heel geweldig, hiermee bedoel ik dan de kwaliteit....Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 13:50:
sommige mensen vroegen naar wat foto's gemaakt met de k800... hier zijn er wat http://justinsalbum.byeth...lefoon%20K800i/index.html
Verwijderd
ja de foto's zijn prima kwaliteit wat ik al zij je instellingen goed zetten. en ja wat verwacht je dan van een GSM foon ? koop dan camera
zeikers 
zo werkt die link wel
http://justinsalbum.byethost11.com/

zo werkt die link wel
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2006 14:29 ]
Verwijderd
Ja maar dan gaat de link naar me hele fotoalbum... wou even de directe link naar de goede foto's doen...Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 14:13:
ja de foto's zijn prima kwaliteit wat ik al zij je instellingen goed zetten. en ja wat verwacht je dan van een GSM foon ? koop dan camerazeikers
zo werkt die link wel
ene de foto's geven goed weer wat er gebeurt als je echt point&shoot foto's maakt... dus niet echt naar instellingen kijkt.... Wel even nog wat uitleg erbij... de eerste foto's waar me vriendin opstaat zijn allemaal binnen genomen in een woning waar hij vrij donker was (stond wel een lamp aan, maar die geeft vrij weinig licht) hij gebruikte dan ook de flits... er zitten daar wat erg donkere tussen, maar dat komt echt door de lichtstrekte van binnen in combinatie met de flits van de telefoon... zonder flits en wat meer sluitertijd (schemerportret) was beter geweest in dit geval denk ik.
Verder geeft het zoals ik dus zei een goed beeld van de kwaliteit als je gewoon in het wilde weg schiet.... en ik kan zeggen dat ik de kwaliteit super vind...
Oja voor de wat technische mensen... de informatie over iso, belichtingstijd, diafragma enzo staat onder de foto's
Ja, een 1GB kaartje en een Sony robot hondjeVerwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 10:03:
firmware duurt lang:|
Nee hoor, ik heb niks gehoord. Dat zal ook wel zo blijven. Ik heb een servicepoint de situatie uitgelegd en ze hebben zoiets niet eerder gehoord. Ik ga 's een keertje langs. Mischien dat ze de display goed kunnen zetten. Ik weet niet of dat ding gelijmd is ofzo.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Nou haarscherp lijkt me overdreven. Bij mijn is er ruis aanwezig en de randen zijn gekarteld dus niet 'smooth'.Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 10:45:
[...]
dan heb jij je instellingen niet goed staanbij mij zijn ze haar scherp of je kan geen fotos maken
Hier een paar foto's. Picture Size = 3MP, Picture Size = Fine. Ik heb begrepen (Esato.com) dat als je het op Normal zet de foto's beter worden. Ik heb dit nog niet geprobeerd.
http://i27.photobucket.co...mandrake2005/DSC00031.jpg
http://i27.photobucket.co...andrake2005/DSC00026x.jpg
Verwijderd
@Mandrake,
Als het om zoiets gaat zullen ze je wel "proberen" te helpen maar qua afwijkingen in de bouwkwaliteit, kunnen ze denk ik weinig doen.
Ben zeer benieuwd, laat zeker horen hoe het afloopt.
Waarschijnlijk moet je er mee leren leven of het wordt een heel gedoe met mailen en repareren etc.
Probeer hem te ruilen, maar kijk goed of de "nieuwe" niet hetzelfde (nog erger) heeft.
Ik heb ooit zoiets gehad met mijn W800i en ik kan je wel zeggen dat iedere keer dat je tel. wordt geopend, dat dat niet bevordelijk is voor de algehele toestand v.d. telefoon (kleine openingetjes en beschadegingetjes, die hun niet zien maar jij wel)
Als het om zoiets gaat zullen ze je wel "proberen" te helpen maar qua afwijkingen in de bouwkwaliteit, kunnen ze denk ik weinig doen.
Ben zeer benieuwd, laat zeker horen hoe het afloopt.
Waarschijnlijk moet je er mee leren leven of het wordt een heel gedoe met mailen en repareren etc.
Probeer hem te ruilen, maar kijk goed of de "nieuwe" niet hetzelfde (nog erger) heeft.
Ik heb ooit zoiets gehad met mijn W800i en ik kan je wel zeggen dat iedere keer dat je tel. wordt geopend, dat dat niet bevordelijk is voor de algehele toestand v.d. telefoon (kleine openingetjes en beschadegingetjes, die hun niet zien maar jij wel)
Ik denk het ook Hans. Het is geen ramp. Ik heb eigenlijk geen zin om het achter te laten.Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 14:54:
@Mandrake,
Waarschijnlijk moet je er mee leren leven
Het is mij overkomen met mijn Seiko Kinetic horloge twv 400 euro. De "horlogemaker" heeft aan de binnenkant een kras gemaakt. Probeer maar 's te bewijzen dat het niet zo was.
En maar niet te spreken van onderdelen dat ze 'switchen'. Vandaar dat ik alles markeer als ik iets terugbreng.
Juzzwuzz,
Ik kan de foto's niet op maximale grootte bekijken. Ligt dit aan de instellingen van je host?
Ik kan de foto's niet op maximale grootte bekijken. Ligt dit aan de instellingen van je host?
Hangt van de viewer af, als ik hem opsla en met Irfanview bekijk dan is ie wel op maximale resolutieMandrake schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 15:21:
Juzzwuzz,
Adobe photo viewer maakt hem kleiner (fit to window size), net als IE.
Hier een foto van de buurjongen gemaakt met de K800I:
EDIT:
Sorry mocht niet van de buurjongen
De foto was korrel vrij en haar scherp maar wel met daglicht + volle zon gemaakt!
Wat ik raar vind is dat hij vet traag een foto maakt en auto focus niet werk als ik hem instel op schaduw?
EDIT:
Sorry mocht niet van de buurjongen

De foto was korrel vrij en haar scherp maar wel met daglicht + volle zon gemaakt!
Wat ik raar vind is dat hij vet traag een foto maakt en auto focus niet werk als ik hem instel op schaduw?
[ Voor 88% gewijzigd door D467 op 23-09-2006 17:57 ]
Ik heb het opgeslagen en grootte blijft gelijk. Instellingen van IE is goed.Speedy-Andre schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 16:39:
[...]
Hangt van de viewer af, als ik hem opsla en met Irfanview bekijk dan is ie wel op maximale resolutie
Adobe photo viewer maakt hem kleiner (fit to window size), net als IE.
Van de buurjongen of de vriendin van de buurjongen niet?D467 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 17:46:
Hier een foto van de buurjongen gemaakt met de K800I:
EDIT:
Sorry mocht niet van de buurjongen![]()
[ Voor 12% gewijzigd door Mandrake466 op 23-09-2006 18:05 ]
Dit topic is gesloten.