Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 4

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 15.833 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 21:11:
@kleine_beer
Laat even weten of het goed (normaal) is geworden
ik hou het de komende dagen in de gaten, en laat het zeker weten.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Nieuwe kleur van de K800I doet binnenkort Nederland aan genaamd Allure Bruin:

Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/images/media/sonyericsson/k800ibrownedition/photokina_keulen%20(16).jpg

Verwijderd

bah

Verwijderd

Geef mij dan maar de zwarte...

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
offtopic: weet iemand of ik met Orange 25 euro kan gratis kan downgraden na 6 maanden?

of betere voorwaarden.. Vroeger kon je met Orange om de 6 maanden kosteloos downgraden.

Is dit nog steeds zo als ik nu het abonnement Orange 25 zou afsluiten?

vanpeltje

Verwijderd

@vanpeltje, Ik denk dat ze dat hier wel weten. Anders ff Orange contacteren ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2006 00:06 ]

• AythamiEsp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-06 23:16
ello,

ik ben al ff aant zoeken naar de standaard HID profielen, dus de Desktop, MediaPlayer en Presenter

tnx, Aythami

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

ben wel benieuwd van wel materiaal die bruine is..
de zwarte is kunststof, maar dat bruin kopere kleurtje is er vast opgespoten.
hopelijk is dat wat slijtvaster dan bijvoorbeeld de meeste zilverkleurige samsung telefoons
die sleten bij mij altijd af totdat er alleen maar grijs kunststof te zien was.

vind um trouwens niet mooi, een gladde witte zou wel mooi zijn

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

vanpeltje schreef op woensdag 27 september 2006 @ 23:17:
offtopic: weet iemand of ik met Orange 25 euro kan gratis kan downgraden na 6 maanden?

of betere voorwaarden.. Vroeger kon je met Orange om de 6 maanden kosteloos downgraden.

Is dit nog steeds zo als ik nu het abonnement Orange 25 zou afsluiten?
Alleen bij Vodafone is het mogelijk een stap te downgraden na 6 maanden.

De rest vd providers doet dit niet.

Vodafone rekent voor die ene stap wel € 20,-. Dat heb je er dus pas na een paar maandjes weer uit.

Wel is het zo dat je bij een City Point nu de eerste 3 maanden gratis hebt.
De K800i kost bij een abonnement van € 17,50 p/mnd voor 2 jaar helemaal niets. Gratis dus!

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 12:43
Heb hem besteld, bedankt jongen _/-\o_ hopen dat hij wat radio zenders wil ontvangen :)

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:58

Rio

Ik heb al een boek

Ik wil graag dat mijn beltoon via mijn headset te horen is als ik hem op profiel 'handsfree' heb staan, maar dat lukt me niet. Iemand een idee hoe ik dat voor elkaar krijg? Nu gaat hij gewoon via de speaker over namelijk.

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Als wat kon ik een video het beste conferteren?

.3gp wordt het geluid echt brak!

.mp4 etc gaat die helemaal flippen???

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Heeft er trouwens al iemand een guide gevonden over hoe je de K800i kunt openmaken (behuizing eraf kunt halen)? Just curious, kan niets vinden.

Verwijderd

Rio schreef op donderdag 28 september 2006 @ 10:29:
Heeft er trouwens al iemand een guide gevonden over hoe je de K800i kunt openmaken (behuizing eraf kunt halen)? Just curious, kan niets vinden.
jah, ergens in dit topic heeft iemand een uitlege gemaakt. Dus moet je even zoeken.

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Ik lees elke dag braaf dit en voorgaande topics door en mis dus niet of nauwelijks een post, maar kan me niet herinneren dat ik dat voorbij heb zien komen? Search levert ook niets op.

Verwijderd

klopt dast is idd niet voorbij gekomen hoe je k800i uitmekaarhaalt heb ik ook niet in dit topic voorbij zien komen

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

freddyathlon schreef op donderdag 28 september 2006 @ 07:52:
[...]

Alleen bij Vodafone is het mogelijk een stap te downgraden na 6 maanden.

De rest vd providers doet dit niet.

Vodafone rekent voor die ene stap wel € 20,-. Dat heb je er dus pas na een paar maandjes weer uit.

Wel is het zo dat je bij een City Point nu de eerste 3 maanden gratis hebt.
De K800i kost bij een abonnement van € 17,50 p/mnd voor 2 jaar helemaal niets. Gratis dus!
Onzin hoe kom je daarbij? Downgraden is bij meerdere providers mogelijk.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Graham
  • Laatst online: 30-08 19:50
Laguna schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:25:
[...]

Onzin hoe kom je daarbij? Downgraden is bij meerdere providers mogelijk.
Idd. Bij Orange is dat wel degelijk een optie. Zij het kostenloos na enkele maanden en andere tegen een betaling. En ik geloof dat dit bij veel providers zo is.

grahamofthewheels.com

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Gezeik over abo's. Take it elsewhere.
Mededelingen:

[...]

• Wat we duidelijk niet op prijs stellen: Waar vind/koop/huur/whatever ik [iets] vragen. Tweakers.net Vraag en Aanbod, de pricewatch, De Gouden Gids en andere sites zijn daarvoor. Discuseren over abonementen hoort in dít forum dus niet thuis.

Verwijderd

DaannO schreef op woensdag 27 september 2006 @ 22:35:
Nieuwe kleur van de K800I doet binnenkort Nederland aan genaamd Allure Bruin:

[afbeelding]
Die nieuwe lijkt een aardig stukje groter.... groter TFT schermpje enzo.. Mischien wel net beter bij het browsen van PDA-sites...

Overigens krijg ik Sync problemen met Divx (mpeg4) films, als ik gewoon in een windowtje kijk dan gaat het goed maar Full screen dan krijg ik audio die vooruitloopt op de videobeelden (of andersom :P ) mischien lagere bitrate? Geloof dat het 1200KBits mpeg 4 was & 2x128KBits op 22500KHz audio.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:21:
[...]

Die nieuwe lijkt een aardig stukje groter.... groter TFT schermpje enzo.. Mischien wel net beter bij het browsen van PDA-sites...
Ik denk dat dat gezichtsbedrog is, de bruine telefoon is het meest op de voorgrong gefotografeerd, de zwarte is verder naar achter. Denk niet dat ze opeens een grotere telefoon gaan maken als ze de kleur veranderen...

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:36:
[...]

Ik denk dat dat gezichtsbedrog is, de bruine telefoon is het meest op de voorgrong gefotografeerd, de zwarte is verder naar achter. Denk niet dat ze opeens een grotere telefoon gaan maken als ze de kleur veranderen...
Inderdaad, de afmetingen die ze op die site geven wijken wel iets af van de officiele k800i afmetingen, maar zelfs die 1 mm langer en 4 mm dunner zal wel een meetfoutje / andere meetnorm van nieuwemobiel.nl zijn. 't Is gewoon precies hetzelfde mobieltje met een ander kleurtje.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:36:
[...]

Al kijk je goed ligt het op dezelfde hand... als ik 2 telefoons bij elkaar zou houden niet eens een centimeter of 3 hoogstens verschil. Maar ben benieuwd :)

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:13:
[...]

Al kijk je goed ligt het op dezelfde hand... als ik 2 telefoons bij elkaar zou houden niet eens een centimeter of 3 hoogstens verschil. Maar ben benieuwd :)
Als je mijn vorige post gelezen had, was je nu al niet meer benieuwd geweest.
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:21:

Overigens krijg ik Sync problemen met Divx (mpeg4) films, als ik gewoon in een windowtje kijk dan gaat het goed maar Full screen dan krijg ik audio die vooruitloopt op de videobeelden (of andersom :P ) mischien lagere bitrate? Geloof dat het 1200KBits mpeg 4 was & 2x128KBits op 22500KHz audio.
Heeft volgens mij idd te maken met een te hoge bitrate.
Ik heb gemerkt dat wanneer je de video kwaliteit op 480 kbs zet (da's misschien wat overdreven laag) ook al vrijwel haarscherp beeld hebt op fullscreen. Dan geeft ie geen sync problemen.
Voorbeeld video 8mb

Ik weet niet waar je video's mee maakt, maar het freeware programma Super bevalt me enorm. Screenshot.

[ Voor 6% gewijzigd door Chris.nl op 28-09-2006 16:05 . Reden: voorbeeldje erbij ]

Verwijderd

Laguna schreef op zondag 24 september 2006 @ 17:55:
Hmm ja dat mag ook wel eens opgenomen worden in de OP.

Voor msn op je mobiel (dus niet via je pc) zijn er twee mogelijkheden:

eMSN
eBuddy
Ok dan! de E Msn werkt erg goed. zijn er misschien nog mensen die andere programma's weten om op je mobiel te msnuh?

Verwijderd

Rio schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:04:
Ik lees elke dag braaf dit en voorgaande topics door en mis dus niet of nauwelijks een post, maar kan me niet herinneren dat ik dat voorbij heb zien komen? Search levert ook niets op.
Sorry, ik begreep je post verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde om het klepje en/of dat klepje van het geheugenstickje open te maken. Mijn excuses :D

Maar idd helemaal uit elkaar halen is niet voorbij gekomen

Verwijderd

Iemand al zijn K800i kunnen updaten? Zo ja, wat zijn je ervaringen met de nieuwe software!?

Voor mensen die nog een MS Micro 1gb. zoeken, TelecomTelecom heeft er weer een aantal voorraad.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2006 15:56 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 15:51:
Iemand al zijn K800i kunnen updaten? Zo ja, wat zijn je ervaringen met de nieuwe software!?

Voor mensen die nog een MS Micro 1gb. zoeken, TelecomTelecom heeft er weer een aantal voorraad.
voor zo ver ik weet geen firmware beschikbaar. van sony zelf uiterraad . duurt wel erg lang idd jah word nu wel eens tijd. dat ding is al weer tijdje op de markt zitten toch nog diversen bugs in . :(

• Chris.nl
  • Niet online

Jah dat mag ook wel voor dat geld, hier is ie op dit moment ook op voorraad, maar dan 19 euro goedkoper. Oftewel, beetje een kuttip was dat ;)

• D467

D467

[M]

Lithium-ion-accu's hebben altijd de reputatie gehad dat ze zeer veilig zijn. Helaas is door de massale productie de productiekwaliteit inmiddels achteruit gegaan. Sony is hier het beste voorbeeld van: het bedrijf is de laatste tijd middelpunt in verschillende gevallen van exploderende laptopaccu's.
Loop ik niet de kans dat straks de SonyEricsson K800I ontploft?

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
Nee, alleen de laptops hebben dat.

Verwijderd

ik heb sinds gister m'n SE k800i binnen, geweldige telefoon, alleen heb ik nu al gekloot dermee,
toen ik een paar mp3's wou zetten op mijn k800i via de pc, liep de telefoon vast, je zag het logo van SE, dus ik moest um wel ontkoppelen, en sindsdien gaat de telefoon nieteens meer aan, ik zie lings onderin een paar rode lampje's branden,
wie heeft der nogmeer problemen met de k800i?
en heeft iemand anders dezelfde problemen?

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 18:28:
ik heb sinds gister m'n SE k800i binnen, geweldige telefoon, alleen heb ik nu al gekloot dermee,
toen ik een paar mp3's wou zetten op mijn k800i via de pc, liep de telefoon vast, je zag het logo van SE, dus ik moest um wel ontkoppelen, en sindsdien gaat de telefoon nieteens meer aan, ik zie lings onderin een paar rode lampje's branden,
wie heeft der nogmeer problemen met de k800i?
en heeft iemand anders dezelfde problemen?
Geen last van gehad, maar misschien dat je het probleem kan verhelpen door de batterij er even uit te halen (je kan um er voor de zekerheid 2 min uitlaten) en hem daarna weer proberen aan te zetten.
succes
Afbeeldingslocatie: http://www.andyramblings.co.uk/uploads/Image/Exploded_Phone.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Chris.nl op 28-09-2006 18:48 . Reden: maar de kans dat een mobieltje ontploft is nihil ]

Verwijderd

Chris.nl schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:46:
[...]

Als je mijn vorige post gelezen had, was je nu al niet meer benieuwd geweest.

[...]

Heeft volgens mij idd te maken met een te hoge bitrate.
Ik heb gemerkt dat wanneer je de video kwaliteit op 480 kbs zet (da's misschien wat overdreven laag) ook al vrijwel haarscherp beeld hebt op fullscreen. Dan geeft ie geen sync problemen.
Voorbeeld video 8mb

Ik weet niet waar je video's mee maakt, maar het freeware programma Super bevalt me enorm. Screenshot.
Super man _/-\o_ Ik gebruikte namelijk altijd 3GP videoconverter, icm de Mpg4 codec. Lastige was dat je altijd maar moest proberen welke bitrate het goed deedt, maar opzich 1 file erin slepen, bitrate / audiorate instellen en dan het profiel opslaan past het ook toe bij de volgende files die je erin mietert.

Ik ga 'm proberen. Ik vond 80MB per clip van futurama wel erg overdreven ...

• bjongen
  • Laatst online: 04-05-2024
Hallo;

Wederom een vraag. Op 10 augustus (deel 3) heb ik gepost over het probleem dat ik had met de Orange branded versie van de k800i en dat deze versie niet kon bloggen. Inmiddels heb ik deze terug gegeven, en in een "gewone" winkel de k800 met wederom een orange abo gehaald. Nu heb ik geprobeerd te bloggen, en hij geeft bij de eerste keer ook netjes aan dat er een blog wordt aangemaakt ("akkoord met de voorwaarden", etc.) en dat hij de foto plaatst. Vervolgens wordt gevraagd om naar de blog te gaan en toen ik dat deed, ging ik naar de vodaphone website (heb nu nog mijn vodaphone kaartje erin...). Ik kan nergens meer terug vinden waar de geuploade foto naartoe is. weet wellicht één van jullie hoe ik kan achterhalen waar de blog voor mij is aangemaakt ? en hoe ik deze via de pc kan benaderen. Alvast bedankt,

met vriendelijke groet, Bart

EDIT: PS; ik heb geprobeerd het met de zoekfunctie op deze site en in google op te zoeken, zonder succes !

[ Voor 6% gewijzigd door bjongen op 28-09-2006 22:04 ]

Verwijderd

bjongen schreef op donderdag 28 september 2006 @ 22:03:
Hallo;

Wederom een vraag. Op 10 augustus (deel 3) heb ik gepost over het probleem dat ik had met de Orange branded versie van de k800i en dat deze versie niet kon bloggen. Inmiddels heb ik deze terug gegeven, en in een "gewone" winkel de k800 met wederom een orange abo gehaald. Nu heb ik geprobeerd te bloggen, en hij geeft bij de eerste keer ook netjes aan dat er een blog wordt aangemaakt ("akkoord met de voorwaarden", etc.) en dat hij de foto plaatst. Vervolgens wordt gevraagd om naar de blog te gaan en toen ik dat deed, ging ik naar de vodaphone website (heb nu nog mijn vodaphone kaartje erin...). Ik kan nergens meer terug vinden waar de geuploade foto naartoe is. weet wellicht één van jullie hoe ik kan achterhalen waar de blog voor mij is aangemaakt ? en hoe ik deze via de pc kan benaderen. Alvast bedankt,

met vriendelijke groet, Bart

EDIT: PS; ik heb geprobeerd het met de zoekfunctie op deze site en in google op te zoeken, zonder succes !
het gaat dacht ik via www.blogger.com

• bjongen
  • Laatst online: 04-05-2024
Dat wist ik al, maar ik kan op die site op geen enkele manier "mijn" blog vinden... Ik heb in de telefoon (toen 'ie de blog aanmaakte) ook op geen enkele wijze een "gebruikersnaam" of zo in kunnen geven. Ik had begrepen dat deze automatisch toegewezen werd. Alleen is het dan wel zo handig als ik ook een url zou weten ... ;) ;)

Toch bedankt voor de reactie ! Anybosy else .....???

Verwijderd

bjongen schreef op donderdag 28 september 2006 @ 22:50:
[...]

Dat wist ik al, maar ik kan op die site op geen enkele manier "mijn" blog vinden... Ik heb in de telefoon (toen 'ie de blog aanmaakte) ook op geen enkele wijze een "gebruikersnaam" of zo in kunnen geven. Ik had begrepen dat deze automatisch toegewezen werd. Alleen is het dan wel zo handig als ik ook een url zou weten ... ;) ;)

Toch bedankt voor de reactie ! Anybosy else .....???
Ik dacht dus eigenlijk dat je eerst een weblog moest aanmaken bij blogger. maar goed ik gebruik het niet dus zeker weten doe ik het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:31
Iemand al zijn K800i kunnen updaten? Zo ja, wat zijn je ervaringen met de nieuwe software!?.....
op *knip* staat al info over de aankomende versie R1ED (alleen nog via *knip*).
On 2006-09-28 18:47:35, obentou wrote:
Here is a list of a couple of changes / improvements in R1ED I have bumped into so far:

- locking the phone / pressing a key to wake the phone only brings the screen to a dim level of light, and not full -> dim as experienced with previous firmwares.

- alarms have all gone off so far (I wasn't late for school today - I'm actually in the University right now) Note: the volume of the tune that is played increases more gradually now. Instead of the volume going up WAY loud before you even get to find your phone, the increase is more smooth.

- position of the clock display function in am/pm large mode is bumped up above the date

- the print button when plugging the USB as others have noted

- screen contrast is up a bit - personally, I don't like this.

- call list bug has yet to come up again, haven't experienced it yet; only twice with previous firmware

- the camera, after taking a picture, saves a lot more quicker now. More than 100% quicker. It's almost instant.

- menu navigation is a tad faster, as well as image thumbnail load times

- pop up menu times have lengthened a bit to prevent accidental presses

- the keypad lighting "gradual dim" effect no longer exists when you power down the phone or lock the phone. It just turns off - identical to the K750i now I think.

That's about it for now. I'll add more as the days go by.
Modbreak:Links verwijderd ivm flash-policy van PSGG.

[ Voor 8% gewijzigd door Eggy op 29-09-2006 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
't Is alleen jammer dat je op die wotanserver moet betalen voor een update, en dat het geen officiele update is dus wanneer je je telefoon ermee in de vernieling helpt de garantie is verlopen.

Ik wacht wel op de update van SonyEricsson zelf.

[ Voor 24% gewijzigd door Eggy op 02-10-2006 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:04:
[...]

't Is alleen jammer dat je op die wotanserver moet betalen voor een update, en dat het geen officiele update is dus wanneer je je telefoon ermee in de vernieling helpt de garantie is verlopen.

Ik wacht wel op de update van SonyEricsson zelf.
daar wacht ik ook op. duurt wel erg lang vind ik. :( normaal zijn ze der wel aardig snel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Laguna schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 00:09:
[...]

Het mag dan offtopic zijn, maar het is niet in strijd met de netiquette.

En wat jouw reactie betreft:

[...]
edit: begin nu ook wel benieuwd te worden naar die update. Zijn niet alleen maar vooruitgangen als ik het zo lees. Eerst maar even de changelog checken voor ik hem installeer.

Modbreak:Laten we het wel even netjes houden en over de K800.

[ Voor 34% gewijzigd door Eggy op 29-09-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op donderdag 28 september 2006 @ 18:38:
[...]

Geen last van gehad, maar misschien dat je het probleem kan verhelpen door de batterij er even uit te halen (je kan um er voor de zekerheid 2 min uitlaten) en hem daarna weer proberen aan te zetten.
succes

[...]

[afbeelding]
hm oke,ik heb um de hele nacht opgeladen, de hele dag der weer uit, en blijven proberen, helemaal geen leven in :S begint alweer goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:59

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Is bij iemand deze driver goed geïnstalleerd :?

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/speedy-andre/K800ethernet.jpg

Bij mij kan ie de software niet vinden, ook niet met de nieuwste drivers 8)7
Ik zou graag willen weten welk bestand XP zoekt en waar hij staat :)

edit:

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/speedy-andre/found.jpg

Laat maar, de SE installer zoekt hem daar kennelijk niet :/

[ Voor 22% gewijzigd door Speedy-Andre op 29-09-2006 18:52 ]

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eindelijk het tennisspelletje uitgespeeld... tenminste dat denk ik. het poppetje heeft alle character levels vol... ik snap alleen niet dat ie dan niet zegt dat je het tournament gehaalt hebt ofzo.... je kan maar door blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Laatst online: 12-09 18:50
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 21:32:
Ik heb eindelijk het tennisspelletje uitgespeeld... tenminste dat denk ik. het poppetje heeft alle character levels vol... ik snap alleen niet dat ie dan niet zegt dat je het tournament gehaalt hebt ofzo.... je kan maar door blijven spelen.
Wow jy hebt ook niks te doen he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joystick naar de knoppe?? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee hoor... sticky doet het nog perfect... maar ik moet sinds kort 2 uur reizen om op school te komen... en lezen gaat vervelen... film kijken ook... en er zit ook niet altijd vrouwelijk schoon in de trein dus tja dan maar tennissen:P en ben er toch nog best lang mee bezig geweest (vond ik zelf dan) hahaha

• D467

D467

[M]

Dat is 1 van de meest saaiste spellen die op de K800I zit, er zijn veel beteren (gratis) games zoek maar is op google :9

[/i] WIJ WILLEN EEN UPDATE, WIJ WILLEN EEN UPDATE!!![/i]

[ Voor 6% gewijzigd door D467 op 30-09-2006 08:36 ]

Verwijderd

D467 schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 08:35:
[...]

Dat is 1 van de meest saaiste spellen die op de K800I zit, er zijn veel beteren (gratis) games zoek maar is op google :9

[/i] WIJ WILLEN EEN UPDATE, WIJ WILLEN EEN UPDATE!!![/i]
Heb je nog een advies voor een leuk spelletje.... je lijkt te doelen op een bepaalde game

• Graham
  • Laatst online: 30-08 19:50
Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 10:43:
[...]

Heb je nog een advies voor een leuk spelletje.... je lijkt te doelen op een bepaalde game
Misschien omdat hij het al eerder gepost heeft? Maar goed de search gebruiken is op GoT vaak een nogal grote moeite. Zie hier

grahamofthewheels.com

Verwijderd

Graham schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 11:07:
[...]

Misschien omdat hij het al eerder gepost heeft? Maar goed de search gebruiken is op GoT vaak een nogal grote moeite. Zie hier
Tja dat weet ik ook dat ie dat gepost heeft... heb de post in het begin al gezien en hij staat toevallig ook onder zijn naam.

Hij maakte z'n post alleen net zo dat het lijkt of dat hij doelt op een game... een specifieke.. in zijn eerdere post staan er meerdere en op internet zijn er al weer wat meer bij gekomen... dus daarom de vraag welke hij specifiek bedoelde... gratis games voor de k800 kan ik zelf ook nog wel vinden.. maar niet alle zijn leuk of zien er goed uit... dus als iemand ervaring heeft met een game hoor ik dat graag... heb er zelf al meerdere geprobeert, maar nog niet echt wat leuks tegen het lijf gelopen.

Kijk de volgende keer eerst eens naar wie je zo'n opmerking maakt van gebruik de zoekfunctie of lees de start post enz.

ON Topic: kent / heeft iemand ervaring met de HPM-82 oordopjes?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2006 12:00 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 11:43:
[...]

[...]

ON Topic: kent / heeft iemand ervaring met de HPM-82 oordopjes?
Nóg niet. De mijne komen vandaag of anders maandag. D467 heeft er wel ervaring mee. Hij heeft zijn mening ook al gedeeld in dit topic, een aantal pagina's terug.

Had de mijne besteld bij Expansys. Bij het bestellen was de levertijd 3 dagen. Een dag later was dit 9 dagen. Toen die 9 dagen bijna voorbij waren stond de teller opeens op 54 dagen! Dus toch die order maar 's ff geannuleerd. Heb hem nu bij een duitse site besteld, scheelt ook nog eens heel wat geld :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 12:28:
[...]

Nóg niet. De mijne komen vandaag of anders maandag. D467 heeft er wel ervaring mee. Hij heeft zijn mening ook al gedeeld in dit topic, een aantal pagina's terug.

Had de mijne besteld bij Expansys. Bij het bestellen was de levertijd 3 dagen. Een dag later was dit 9 dagen. Toen die 9 dagen bijna voorbij waren stond de teller opeens op 54 dagen! Dus toch die order maar 's ff geannuleerd. Heb hem nu bij een duitse site besteld, scheelt ook nog eens heel wat geld :)
Oke nog niet echt gemakkelijk verkrijgbaar dus..

Ik las net ook dit.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 23:56:
[...]

Ja FM-radio doet het. Met de afstandbediening kan je idd volume/zenders/aan-uit regelen.

Ik kan alleen met de bij de K800 bijgeleverde HBP-60 vergelijken. De 82 heeft tot mijn teleurstelling minder volume. De 82 heeft wel meer gecontroleerder geluid. Prima Headset hoor. Maar ik blijf erbij dat ik wat meer bass wil.

Verder heeft ie ook nog een jackplug aansluiting zodat je em bijv op je tv kan aansluiten. Maar het snoer is dan dermate kort dat je er geen reet aan heb.

Al met al geef ik dan de HPB-60 een 5. En de HPM-82 een 6.5
Is het geluid echt zachter dan het geluid van de standaart oordopjes... Ik zoek eigenlijk iets wat wat meer geluid geeft.... met veel omgevingsgeluid vind ik de standaart soms net wat te zacht, of als een geluidsbron zacht is opgenomen dan hoor je er ook weinig van

Verwijderd

Memoryshop.nl heeft weer een nieuwe voorraad 1GB kaartjes, voor 40 euro! Goedkoper ga je ze niet vinden.

Klopt het dat die link naar SUPER geen downloadlink heeft? Ik wil het programma wel proberen, al heb ik tot dus ver nooit problemen met 3gp converter gehad. Tenzijn 50MB voor een South Park aflevering van 20 minuten veel teveel is, dat weet ik niet.

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 13:02:
Memoryshop.nl heeft weer een nieuwe voorraad 1GB kaartjes, voor 40 euro! Goedkoper ga je ze niet vinden.

Klopt het dat die link naar SUPER geen downloadlink heeft? Ik wil het programma wel proberen, al heb ik tot dus ver nooit problemen met 3gp converter gehad. Tenzijn 50MB voor een South Park aflevering van 20 minuten veel teveel is, dat weet ik niet.
Heeft ie wel, maar dan moet je 2x naar beneden scrollen en op download klikken.
Dan zie je 4 downloadlinks
1 2 3 4

[ Voor 32% gewijzigd door Chris.nl op 30-09-2006 13:41 . Reden: brr ]

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb hem besteld, idd een scherpe prijs en nog op voorraad ook 8)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 12:49:
[...]

[...]

Is het geluid echt zachter dan het geluid van de standaart oordopjes... Ik zoek eigenlijk iets wat wat meer geluid geeft.... met veel omgevingsgeluid vind ik de standaart soms net wat te zacht, of als een geluidsbron zacht is opgenomen dan hoor je er ook weinig van
Vergeet niet dat de Hpm-70 en de HPM-82 IN je oren zitten he. Ze nemen een hoop van het omgevingsgeluid weg omdat de rubberen dopje simpelweg de gehoorgang afsluiten.

• D467

D467

[M]

€ 40? Bij mij staat er anders € 51 euro?

http://www.memoryshop.nl/...-1-gb-%2B-2x-adapter.html

Die bedoel je toch?

*EDIT*

sorry ik keek scheef, ik heb die adapter namelijk niet nodig :P Heb het meteen daar besteld, het is trouwens wel 45 euro voor rembours ;)

[ Voor 10% gewijzigd door D467 op 30-09-2006 21:28 ]

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen waarom als ik die update tool van sony gebruik ik nog steeds de re1b versie software behoudt.
Komt dit omdat de laatste firmware niet officeel is uitgebracht of heb ik gewoon niet goed de instructies gelezen,

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 21:21:
Kan iemand mij uitleggen waarom als ik die update tool van sony gebruik ik nog steeds de re1b versie software behoudt.
Komt dit omdat de laatste firmware niet officeel is uitgebracht of heb ik gewoon niet goed de instructies gelezen,
Ja wij balen ook dat hij niet niet officieel uit is, geduld is een schone zaak, teminste wij hopen er op hoe langer wij wachten hoe beter de firmware wordt :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 15:44:
[...]

Vergeet niet dat de Hpm-70 en de HPM-82 IN je oren zitten he. Ze nemen een hoop van het omgevingsgeluid weg omdat de rubberen dopje simpelweg de gehoorgang afsluiten.
Ja ik ken die oordopjes... heb ze ook voor me mp3 speler.... ik zit dan ook te twijfelen tussen zo'n verloop stukje of zo'n hpm setje.

Voordeel van zo'n hpm is dat er dan een remote controler opzit en ik telefoontjes aan kan nemen. Het Nadeel is wel dat het weer veel geld kost terwijl ik super goede oordopjes heb liggen...

maja het nadeel van die gebruiken icm verloopstukje is dat je dan dus geen remote heb :? geen makkelijke keus....

oja... kon het niet vinden, maar als ik zo'n verloopje gebruik werkt dan de radio nog?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2006 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 10:56
Ik zelf vind Tower Bloxx wel leuk wegspelen en Extreme Air Snowboarding 3d. Verder is het kaart gedeelte van Vivid Strip Poker ook erg mooi uitgewerkt. Weinig Vivid aan verder op 5 plaatjes na ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Shiver23 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 19:07:
[...]

Ja zo'n stomme adapter heb ik ook. Poging 18: heeft iemand al een Mini naar Duo adapter gezien? Ik niet namelijk en heb zwaar behoefte hieraan!
Ik blijf hopen..... :+
Hij is onderweg, alleen i.c.m. met een 1GB micro stick.

linkje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

juzzwuzzz schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 00:05:
Hier is het lijstje met games die ik zojuist gedownload hebt... zitten ook leuke tussen en tot nu toe heb zie ik alleen full screen games
Ik zie bij jou staan:

Worms
Worms forst
Worms 2

Is bij bij jou 1 van die worms in landschap mode? (widescreen?)

En kent iemand nog een leuk spel in landschap mode?

Ben van plan die worms te kopen vanaf de site van SonyEricsson maar moet die wel in landschapmode zijn, en dat is nergens vermeld?

PS: Voor de admins, ben er bereid voor te betalen van de officielen site, aangezien mijn vorige posts zijn gedelete vermeld ik het maar effe

[ Voor 8% gewijzigd door Eggy op 02-10-2006 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Speedy-Andre schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 01:34:
[...]

Hij is onderweg, alleen i.c.m. met een 1GB micro stick.

linkje :P
Heb jij een e-mail van die site gehad? Ik heb ook 1 GB besteld alleen nog geen e-mail ontvangen met order bevestiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

D467 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 12:12:
[...]

Heb jij een e-mail van die site gehad? Ik heb ook 1 GB besteld alleen nog geen e-mail ontvangen met order bevestiging?
Ja, ik kreeg een mailtje van sales@blabla.bla :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Speedy-Andre schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 12:17:
[...]

Ja, ik kreeg een mailtje van sales@blabla.bla :)
Damn, ik heb gmail niks ontvangen? Niks bij spam? Wanneer heb je besteld?

EDIT:

Ik zie de fout ik had mijn e-mail verkeerd getypt, typ foutje zit in een klein hoekje, alleen zou je mij kunnen vertellen wat er in die e-mail staat? Moet je je bestelling daarin bevestigen?

[ Voor 29% gewijzigd door D467 op 01-10-2006 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 13:02

freddifish

schnappi !

even over die mobiele blog.
een leuke feature wel, maar hoe kun je je blog over het internet editen? Ik heb geen naam/email/wachtwoord daarvoor maar via mijn k800 kan ik wel nieuwe items posten?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

D467 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 12:53:
[...]

Ik zie de fout ik had mijn e-mail verkeerd getypt, typ foutje zit in een klein hoekje, alleen zou je mij kunnen vertellen wat er in die e-mail staat? Moet je je bestelling daarin bevestigen?
Je ziet de order status ( = bevestiging) en je krijgt een tracking nummer in een volgend mailtje.
Ik zou dus ff het juiste emailadres doorgeven als je op de hoogte wil blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Speedy-Andre schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 14:01:
[...]

Je ziet de order status ( = bevestiging) en je krijgt een tracking nummer in een volgend mailtje.
Ik zou dus ff het juiste emailadres doorgeven als je op de hoogte wil blijven.
Jammer, nu zijn die dingen uitverkocht :'(

Maar zat er een hyperlink in dat je je bestelling moest bevestigen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Tsjabbie, ik zou nog laten weten wat T-mobile zou antwoorden, n.a.v. mijn e-mail over hun branding. Zoals ik al verwachtte, (citeer):

U geeft aan dat u ontevreden bent over de aangepaste software van T-Mobile. Aangezien u het toestel via internet heeft besteld, kunt u binnen acht dagen de retourvoorwaarden volgen. Hierna is het vanuit T-Mobile niet meer mogelijk om aanpassingen te doen.

U zou kunnen informeren naar nieuwe software bij een servicepunt van Sony Ericsson. Echter, wanneer de software vervangen wordt, vervalt uw garantie.
8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2006 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Han van Berse ohh ja oke dan weet ik genoeg nogmaals Bedankt was te Proberen he 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 12:11:
[...]

Ik zie bij jou staan:

Worms
Worms forst
Worms 2

Is bij bij jou 1 van die worms in landschap mode? (widescreen?)

En kent iemand nog een leuk spel in landschap mode?

Ben van plan die worms te kopen vanaf de site van SonyEricsson maar moet die wel in landschapmode zijn, en dat is nergens vermeld?

PS: Voor de admins, ben er bereid voor te betalen van de officielen site, aangezien mijn vorige posts zijn gedelete vermeld ik het maar effe
Heb ze even geprobeert en ze zijn dus allemaal gewoon op de normale stand dus GEEN landschap!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 21:17:
[...]

Heb ze even geprobeert en ze zijn dus allemaal gewoon op de normale stand dus GEEN landschap!!!
Dacht ik al, heb ze ook alle 3, worms 3D viel me heel erg tegen, de normalen is nog het beste....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juzzwuzzz schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 00:05:
Hier is het lijstje met games die ik zojuist gedownload hebt... zitten ook leuke tussen en tot nu toe heb zie ik alleen full screen game
Leuke lijst met games?
Waar kan ik deze (legaal) downloaden? Zelf ben ik net niew in het bezit van deze telefoon en heb nog niet veel (mooie) spellen.
Voor de Mods wil ik ook graag zeggen dat ik zeker bereid ben voor mijn software te betalen!

[ Voor 13% gewijzigd door Eggy op 02-10-2006 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Het zal hier vast wel ergens staan maar 10 pagina's (100ppp) doorlezen is ook weer zo wat, maar toch 2 vraagjes.

1. Hoe zet ik het startup geluid uit?
2. Kan ik instellen dat de automatische toetsenblokkering bij een bepaald profiel uitstaat? Het is namelijk niet zo handig in de auto. ;)

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxi schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 22:37:
Het zal hier vast wel ergens staan maar 10 pagina's (100ppp) doorlezen is ook weer zo wat, maar toch 2 vraagjes.

1. Hoe zet ik het startup geluid uit?
2. Kan ik instellen dat de automatische toetsenblokkering bij een bepaald profiel uitstaat? Het is namelijk niet zo handig in de auto. ;)
1. Kan niet...
2. Nee, helaas, zou het ook graag willen maar het gaat niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OKay nog een vraag over profielen dan maar
Kan ik instellen dat voicedailing automatisch aan staat in de auto?
(verder gebruik ik voicedailing niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 22:43:
[...]

1. Kan niet...
2. Nee, helaas, zou het ook graag willen maar het gaat niet...
Op mijn T610 heb ik flink moeten zoeken en toch gevonden ergens, dus nam aan dat ik er op de K800i ook overheen zou kijken. Helaas niet dus... :/
Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 22:55:
OKay nog een vraag over profielen dan maar
Kan ik instellen dat voicedailing automatisch aan staat in de auto?
(verder gebruik ik voicedailing niet)
Ja dat kan. Als ik mijn BT headset pair dan schakelt ie over op profiel 'Auto'. (Dat ding ligt dus altijd aan in de auto klaar, erg handig).

Voicedialen heb ik niet via een 'magic word' omdat ik dat te irritant vind, maar gewoon op de knop van het oortje duwen en dan de naam inspreken. Lijkt mij dat het ook werkt zonder die headset, maar zou niet weten hoe. Heb dat toch niet nodig gehad tot nu toe. :)

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 22:35:
[...]

Leuke lijst met games?
Waar kan ik deze (legaal) downloaden? Zelf ben ik net niew in het bezit van deze telefoon en heb nog niet veel (mooie) spellen.
Voor de Mods wil ik ook graag zeggen dat ik zeker bereid ben voor mijn software te betalen!
Tja ik moet ten eerste zeggen dat ik er achter kwam dat de games in de lijst niet allemaal in de download staan... als je de lijst opteld kom je ergens boven de 240 games uit terwijl de download echt maar 240 games is.

En ik weet echt niet wat ze hier legaal en niet legaal vinden... ik denk dat ik wel kan zeggen dat ik het gevonden heb op een chinees forum toen ik zocht naar dat worms spelletje. Verder weet ik ook niet waar hen het vandaan hebben :P mijn chinees is niet zo heel goed haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Tweede poging:
Rio schreef op donderdag 28 september 2006 @ 09:02:
Ik wil graag dat mijn beltoon via mijn headset te horen is als ik hem op profiel 'handsfree' heb staan, maar dat lukt me niet. Iemand een idee hoe ik dat voor elkaar krijg? Nu gaat hij gewoon via de speaker over namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Kan niet, je kunt wel het volume op stil zetten en dan op tril stand, dat heb ik zelf ook....

Je hoort dan nog wel geluid bij games/mp3tjes etc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

D467 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:31:
[...]

Kan niet, je kunt wel het volume op stil zetten en dan op tril stand, dat heb ik zelf ook....

Je hoort dan nog wel geluid bij games/mp3tjes etc ;)
Jammer, balen. Dacht al dat ik achterlijk was geworden; bij de W800i kon het wel. Zijn ze softwarematig toch niet zo overeenkomstig als ik dacht.

edit: maar even een mailtje naar SE sturen om eea aan te kaarten, misschien doen ze er wat mee. Niet geschoten...

[ Voor 12% gewijzigd door Rio op 02-10-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Als je hem op 'stil' zet (# lang indrukken) dan hoor je de ringtone wel in de headset.
Je kan ook in het headset profiel 'stil' aan zetten, dan werkt het altijd goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

D467 schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 21:18:
[...]

€ 40? Bij mij staat er anders € 51 euro?

http://www.memoryshop.nl/...-1-gb-%2B-2x-adapter.html

Die bedoel je toch?

*EDIT*

sorry ik keek scheef, ik heb die adapter namelijk niet nodig :P Heb het meteen daar besteld, het is trouwens wel 45 euro voor rembours ;)
Nu blijkt die weer duurder te zijn?

Uw bestelling bestaat uit de volgende producten:

1 x Sony MemoryStick Micro 1GB (EUR 40,00) Totaal: EUR 40,00
____________ +
Subtotaal: EUR 40,00
Betaalkosten: EUR 5,00
Verzendkosten: EUR 5,00
Totaal: EUR 50,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Rembours kost altijd meer dan vooruit betalen, dat geven ze ook netjes aan, jammer dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
'k Had 't hele weekend feestjes en verjaardag, dus heb best veel foto's geschoten. Maar nu heb ik last van dat witte scherm dat ineens opflits (dit probleem is al eens eerder langs geweest, toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een filmpie gemaakt met de telefoon hoe kan ik die op de pc afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erop zetten? quicktime downloaden en spelen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraag, weet niet of iemand hier dat weet, maar ik zie in me telefoon, dat je als je naar contactpersonen gaat. En dan naar opties > geavanceerd, dan staat er een optie backup op m.s.

Ik heb dit gedaan, maar wanneer ik nu kijk naar het bestand wat hij opslaat (in myphoneexplorer bekeken), dan is het maar een bestand van 10 kb, en als ik de contact kaart open in outlook, dan geeft ie alleen mijn eerste contactpersoon weer.

Als ik die functie gebruik, slaat hij dan mijn volledige telefoonboek op, op mijn MS of doet hij alleen een contact persoon (de grootte 10 kb leek me ook vrij klein, maar kan het mis hebben aangezien het niet veel gegevens zijn wat bij een contact kan staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:z
Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 20:33:
erop zetten? quicktime downloaden en spelen maar.
ja het werkte prima weer bedankt 8) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel vaag, zodra ik mijn volume van geluid bijv. op 8 zet, hoor ik dit volume alleen wanneer ik gebelt word. Zodra ik gewoon muziek luister is het volume heel zacht.. iemand een idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb je waarschijnlijk het volume bij instellingen -> geluiden en signalen -> Volume 8, dit is het belvolume. Je kan het volume bij de radio verhogen/verlagen door op de 2 knoppen aan de rechterkant te drukken als je radio of mp3 aan het luisteren bent.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2006 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al over gedacht om de MBW-100 te kopen :P

Afbeeldingslocatie: http://www.3dnews.ru/_imgdata/img/2006/09/28/28130.jpg

Kost een beetje maar dan heb je ook wel weer wat.

http://www.diskidee.be/hardware/nieuws/index.htms/6846 website met wat info.

Gaat wel 300 euro kosten en is pas eind 2006 te koop.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2006 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Speedy-Andre schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 16:36:
[...]

Als je hem op 'stil' zet (# lang indrukken) dan hoor je de ringtone wel in de headset.
Je kan ook in het headset profiel 'stil' aan zetten, dan werkt het altijd goed ;)
Hee, nu werkt het wel. Heel vreemd; zodra ik mijn headset inplug kwam en komt automatisch het 'stil'-icoontje bovenin mijn scherm. Nu hoor ik mijn beltoon wel door mijn headset 8)7

Nou ja, zal wel aan mij gelegen hebben, ik heb wat ik wilde in ieder geval. Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 09:15:
Iemand al over gedacht om de MBW-100 te kopen :P

[afbeelding]

Kost een beetje maar dan heb je ook wel weer wat.

http://www.diskidee.be/hardware/nieuws/index.htms/6846 website met wat info.

Gaat wel 300 euro kosten en is pas eind 2006 te koop.
Best mooi ding :) En jah, 300 euro is wel veel geld, maar vind de prijs relatief scherp. Geloof dat Nokia of Motorola ook al eens zoiets had uitgebracht die minimaal het dubbele kostte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 08:57:
Dan heb je waarschijnlijk het volume bij instellingen -> geluiden en signalen -> Volume 8, dit is het belvolume. Je kan het volume bij de radio verhogen/verlagen door op de 2 knoppen aan de rechterkant te drukken als je radio of mp3 aan het luisteren bent.
Had wel wat knoppen ingedrukt maar merkte geen verschil, zal het eens proberen thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Hoop dat er snel nieuwe software uitkomt want ik heb alweer diverse bugs ontdekt.

Heb een 512 mb kaartje, en foto's overzetten naar de pc is een ramp. Erg traag en veel foutmeldingen elke keer. Als ik vanaf de pc alles op de geheugenkaart selecteer om te verwijderen vraagt de telefoon bij elk bestandje apart of ik het wil verwijderen. Lekker als je meer dan 500 bestanden erop hebt staan!

Nieuwe mappen aanmaken gaat niet, bestanden verplaatsen heb ik problemen mee en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Jammer!

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 12:43
als je je usb kabel aan de telefoon sluit, zie je een menu op je telefoon. klik op bestandsbeheer en je kan gewoon via deze computer een externe schijf pakken, zo heb je geen traagheid of onstabiele bestandsoverdracht en heb je geen tig sony programmas nodig :)
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.