Het GBA+NDS "backup tools" topic deel 3

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 32.808 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 19:36
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:16:
[...]
Je kunt gewoon de officiele "firmware" van handheld sources downloaden
http://www.g6flash.com/download.htm
Ik zie achter de link alleen software voor de G6, niet voor de M3. Alleen voor de movieplayer zou de pagina wel software geschikt voor M3 kunnen downloaden??? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BellySM schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:30:
[...]

Ik zie achter de link alleen software voor de G6, niet voor de M3. Alleen voor de movieplayer zou de pagina wel software geschikt voor M3 kunnen downloaden??? |:(
http://www.m3adapter.com/Download.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
Geen firmware of verwijzingen hiernaar te vinden achter de link. Ook niet in de mirror http://www.dualscene.net/...anel/download.php?catid=5 dat op die pagina vermeld staat??? Euh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]
De G6 Lite ken ik persoonlijk niet, maar je kan een paar dingen proberen, bijv. de contactpunten van je G6 en de GBA-slot nakijken / reinigen. Hopelijk zijn het mechanische klachten. Misschien kan je de adapter flashen of is de ingebouwde accu aan het overlijden... Misschien het flashgeheugen leegmaken / formatteren en de spellen opnieuw erop plaatsen. Probeer evt. uit in een andere NDS. Sterkte en succes!
[quote]

Bedankt voor jullie tips! Ik denk dat het met de contactpunten te maken heeft, wat ik wel raar vind eigelijk, want ik haal het er bijna nooit uit.. Maargoed, het kan altijd. Ik denk dat ik ze maar even ga reinigen, maar hoe kan ik dit het beste doen? Dadelijk is het helemaal naar de filistijnen ben ik bang:P

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2006 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 18:18:
[/quote]
De G6 Lite ken ik persoonlijk niet, maar je kan een paar dingen proberen, bijv. de contactpunten van je G6 en de GBA-slot nakijken / reinigen. Hopelijk zijn het mechanische klachten. Misschien kan je de adapter flashen of is de ingebouwde accu aan het overlijden... Misschien het flashgeheugen leegmaken / formatteren en de spellen opnieuw erop plaatsen. Probeer evt. uit in een andere NDS. Sterkte en succes!
[quote]

Bedankt voor jullie tips! Ik denk dat het met de contactpunten te maken heeft, wat ik wel raar vind eigelijk, want ik haal het er bijna nooit uit.. Maargoed, het kan altijd. Ik denk dat ik ze maar even ga reinigen, maar hoe kan ik dit het beste doen? Dadelijk is het helemaal naar de filistijnen ben ik bang:P
Graag gedaan ;)

Contacten kun je reinigen met wattenstaafje of papieren doekje met alcohol. Daarna goed laten drogen.
Bedenk nog iets: de G6 Lite komt net als m'n M3 Lite met 1 adapter en 2 plastic behuizingen in de kleuren blauw en wit. Als jij je adapter hebt moeten overzetten in de behuizing in juiste kleur, dan zou ik nog even kritisch naar kijken of het goed in de behuizing zit. Een halve millimeter afwijking kan al een wereld van verschil uitmaken... (kan je gelijk de batterij nakijken)

[ Voor 4% gewijzigd door BellySM op 29-09-2006 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mijn DSL met passcard3 & G6 Lite is erg snel leeg :( Heeft iedereen hier last van? Ik gok na ongeveer 4 uur dat t rode lampje al gaat branden, misschien zelfs eerder al want ik heb niet continu gespeeld. Heb wel 44min film bekeken (2 afleveringen a 22min), scheelt dat erg? Of is mn accu al gaar (ding is n week oud...) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Video kijken kost echt een gigantische shitload aan energie. Vanochten mijn ds meegenomen, een uur video gekeken en nog iets van 1 a 2 uur gegamed en het lampje ging ook al op rood (met backlight op de hoogste stand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ok, das duidelijk dan want dan klopt het wel. Top, blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VRAAG

Moet je voor de supercard lite persee een Ultra II card hebben of zou een gewone microSD trabsflash card ook al werken? Ik heb liever een 2Gb n.l.
Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Nou heb ik geen SC Lite maar volgens mij scheelt dat per game. Castlevania kan haperen met een slome flashcard maar het prima doen met een ultra 2. Of jij dergelijke slowdowns zult merken ligt dus helemaal aan je zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g00fy schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 20:24:
Nou heb ik geen SC Lite maar volgens mij scheelt dat per game. Castlevania kan haperen met een slome flashcard maar het prima doen met een ultra 2. Of jij dergelijke slowdowns zult merken ligt dus helemaal aan je zelf.
Wat is dat nu met ide castlevania? Er was een update voor mijn EZ kaartje waarbij iedereen aan het juichen was dat het filmpje in de intro nu veel beter liep en dan denk ik: wat maakt mij dat nu uit, het gaat om het spel, ik kijk die filmpjes nooit.

Is er iets speciaals aan castlevania dat zo'n snel kaartje vereist is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
BellySM schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 17:00:
Geen firmware of verwijzingen hiernaar te vinden achter de link. Ook niet in de mirror http://www.dualscene.net/...anel/download.php?catid=5 dat op die pagina vermeld staat??? Euh...
Gevonden! 8)7

Engelse firmware heb ik gevonden op een handige overzichtsite voor de M3:

http://www.m3wiki.com

@duinroosjes: misschien handige link (en evt. andere reeds genoemde links) om op te nemen in (volgende) startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 20:22:
VRAAG

Moet je voor de supercard lite persee een Ultra II card hebben of zou een gewone microSD trabsflash card ook al werken? Ik heb liever een 2Gb n.l.
Thnx
Boeit niet. Ik heb een normale sandisk kaart (1gb) en die werkt perfect, geen slowdowns door de kaart iig (castlevania filmpje loopt even snel als met het orgineel, getest met 2 dsen naast elkaar).

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Volgens iemand op GBAtemp is v4.5a van de G6 'bugged' voor passcard3.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

pven schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 09:04:
wat bedoelt men nu hiermee?
ik heb een PC3 maar de spellen wat ik op de G6 heb staan werken allemaal nog perfect; nieuwe en oude roms...

This is the Way.

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

pven schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 09:04:
Dat is alleen bij oudere Passcard3's. Als je je Passcard 3 nog niet zo lang geleden gekocht hebt dan is er niks aan het handje :).

Bij mij werkt alles gewoon (V4.5a op G6 Lite & Passcard 3).

[ Voor 9% gewijzigd door Jerry op 30-09-2006 17:16 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Topicstarter
er is weer een nieuwe update uit voor de G6

hier

met betere ondersteuning van saves.
ik zal de links die genoemd zijn nog even in de startpost zetten

>:)

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 17:15:
er is weer een nieuwe update uit voor de G6

hier

met betere ondersteuning van saves.
ik zal de links die genoemd zijn nog even in de startpost zetten

>:)
Betere ondersteuning van de save-functie voor Pokemon ;). Niet echt bijzonder dus :P.

Changelog:
U-disk Manager Version V4.6 + G6 loader V4.6A
=============================================
-Fully support the save function of the "poke" games.

For someone who want to keep the current gamesave data of "poke" games.
1) Run the game and make sure that the gamesave data is still exist.
2) Install the "PC U-disk Manager Version V4.6" and update the "G6 loader V4.6".
3) Copy the game by using the "U-disk Manager Version V4.6" as usual.
4) Use the "Up/Down" button to select the game at the G6 main menu. Press the "select" button and the saver menu will appear. Choose the option of "Sram -> Default" and press the button "A" to confirm.
note:
-The last gamesave data will be stored into the default gamesave file after doing the step 4.
-Please do not load other ds games or program through the above steps and must remember to do the step 4 (IMPORTANCE).

[ Voor 51% gewijzigd door Jerry op 30-09-2006 17:18 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• BellySM
Oh oh s*kkel dat ik ben |:(
Als newbee heb ik afgelopen dagen suf gegoogled voor firmware voor de M3 adapter en deze zoektocht ook in deze forum gehouden.

Vandaag heeft M3 een nieuwe GameManager V29 gepost in de download-sectie. Deze heb ik natuurlijk gelijk binnengehaald en uitgeprobeerd. Bij het bestuderen van de files blijkt dat M3 de firmware 'Loader' noemt. Erg verwarrend allemaal voor als je slechte RTFM gewoontes hebt 8)7

Anyway, mijn NDSL heeft nu een upgrade gehad van E26 naar E29 en spellen zoals Spyro en Starfox Command starten nu op :P

Dus LOADER is de :P benaming voor firmware voor de M3 adapter en zit in de zipfile van de gamemanager. Erg logisch dus! Duh!!!

Sorry dat ik andere medeGoTers hiermee lastig gevallen heb O-)

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-09 12:01
ik weet niet wat je allemaal loopt te lullen maar thnx for the tip dat nieuwe firmware er is :9~

Facts don't care about your feelings

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Iemand tips om Spyro op de Supercard Lite een beetje lekker te laten lopen? Zelfde voor Mario vs Donkey kong... Filmpjes ggaan traag en spel hapert beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Jerry schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 17:14:
[...]

Dat is alleen bij oudere Passcard3's. Als je je Passcard 3 nog niet zo lang geleden gekocht hebt dan is er niks aan het handje :).

Bij mij werkt alles gewoon (V4.5a op G6 Lite & Passcard 3).
Die van mij heb ik in augustus besteld, lijkt me niet zo oud. Kan ik ergens een versie-nummer terugvinden of kan ik eventueel de passcard3 updaten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

pven schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 09:51:
[...]

Die van mij heb ik in augustus besteld, lijkt me niet zo oud. Kan ik ergens een versie-nummer terugvinden of kan ik eventueel de passcard3 updaten? :?
Blijkbaar zijn er uitzonderingen op de regel :?
Sorry, maar ik heb geen idee wat er dan mis is. Het zou kunnen zijn dat de passcard die jij hebt al een tijdje in het magazijn heeft gelegen :?
Er zal vast binnenkort een update komen van G6 om er weer mee te kunnen werken ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikbensander schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 18:23:
Iemand tips om Spyro op de Supercard Lite een beetje lekker te laten lopen? Zelfde voor Mario vs Donkey kong... Filmpjes ggaan traag en spel hapert beetje.
MvsD werkt gewoon goed bij mij? alleen het laden duurt ''lang''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Jerry schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 10:09:
[...]

Blijkbaar zijn er uitzonderingen op de regel :?
Sorry, maar ik heb geen idee wat er dan mis is. Het zou kunnen zijn dat de passcard die jij hebt al een tijdje in het magazijn heeft gelegen :?
Geen idee, dit komt van HopeBuy vandaan. Lijkt me stug dat ze daar iets dergelijks lang in het magazijn hebben liggen.
Er zal vast binnenkort een update komen van G6 om er weer mee te kunnen werken ;).
En idd: v4.6a werkt werl bij mij. _O_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
DSOrganize is dead
Author Dragonminded has had enough
I'll let the bombs fall where they may, but it seems that Dragonminded, author of the popular homebrew application, DSOrganize, has pulled the plug on both his homebrew contribution as well as his participation in the scene indefinitely. This is a sad day to witness one of the brightest, productive minds within the homebrew scene walk away due to apparent personal conflict. I will refrain from mentioning any blame, though I have my personal thought about it. Perhaps, in time, Dragonminded will return. You can read his parting message at his blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Vooral even op zijn blog kijken als je zin hebt in wat nerdy drama. Beetje triest dat gekibbel over wat IRC kanalen, als dat de DS dev scene al om zeep kan helpen is daar ook niet veel voor nodig.

Overgens is die gast die DSOrganize heeft ontwikkeld nog maar 12. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

-Sander schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 14:52:
Vooral even op zijn blog kijken als je zin hebt in wat nerdy drama. Beetje triest dat gekibbel over wat IRC kanalen, als dat de DS dev scene al om zeep kan helpen is daar ook niet veel voor nodig.

Overgens is die gast die DSOrganize heeft ontwikkeld nog maar 12. :|
Huh? Is ie echt 12? Ik dacht dat ze dat alleen zeiden vanwege zijn reactie en vaarwel zeggen. Tja, jammer dat hij ermee stopt. Ook jammer dat G6/M3 geen fatsoenlijke drivers released zodat ik DSOrganize eindelijk ook eens kan proberen. Of had kunnen proberen, het is nu te laat dus. Voor degenen die de petitie hiervoor nog niet getekend hebben; het kost niets en misschien komen we dan aan de 1000 B)

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Met beup wil ik graag kunnen msn-en, maar hoe kan ik zorgen dat ik verbinding krijg? Moet ik dat ergens instellen? Want beup zelf blijft altijd hangen op 'searching...'.
In Mario Kart DS kreeg ik wel een heel instelling menu met 3 verschillende AP's maar ben dit nergens anders tegengekomen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:19
jelbo schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 15:13:
[...]

Ook jammer dat G6/M3 geen fatsoenlijke drivers released zodat ik DSOrganize eindelijk ook eens kan proberen. 0 B)
Schoten ze daar maar mee op. Ik wil graag FmsxDS, StellaDS en FrodoDS gebruiken. Maar dat gaat dus zo helaas niet :'(

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik ben vooral benieuwd naar SnezziDS 0.28 die binnenkort gereleased wordt, hopelijk werkt alles nu ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 13:02:
Ik ben vooral benieuwd naar SnezziDS 0.28 die binnenkort gereleased wordt, hopelijk werkt alles nu ook goed.
Dat zou heel mooi zijn. Ik hoop ook op een nieuwe msx emulator, maar daar zit volgens mij minder schot in... Al las ik wel dat Nintendo msx games gaat verkopen voor de wii, daar wil ik ook nog wel op wachten _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2006 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigelijk al een goed werkende snes emu voor de DS? je zou denken dat de DS opzich wel snel genoeg is om een snes goed te emuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
http://giesler.biz/bjoern/en/sw_dsftp.html

Kent iemand dit al? Is een soort FTP server zodat je roms kunt uploaden en draaien op je NDS. Zoiets begrijp ik ervan iig. Is dit getest door iemand? Heb helaas zelf geen goede AP (tis n kut ding dus kom er niet goed uit hoe ik DHCP kan aanzetten op dat onding..) dus kan t niet testen zelf.

Welke versie van moonshell 1.41 moet ik trouwens gebruiken op de G6? En moet ik die nog renamen of converten?

[ Voor 14% gewijzigd door Cartman! op 02-10-2006 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik snap http://www.handheldsource...%20G6%20software%203.html echt niet: de ene keer staat v4.6a erop, en nu staat v4.3a er weer op. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Zijn wat problemen geweest geloof ik, komt vast heel snel een nieuwe release aan.

Ik draai 4.6a nu al een paar dagen probleemloos eigenlijk.

Ohja, Dragonminded is inderdaad geen 12. :X
g00fy schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 16:57:
Welke versie van moonshell 1.41 moet ik trouwens gebruiken op de G6? En moet ik die nog renamen of converten?
Gewoon MediaExtend gebruiken. Dat is Moonshell speciaal voor de G6.

[ Voor 41% gewijzigd door SD5k op 02-10-2006 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:46
pven schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:03:
Ik snap http://www.handheldsource...%20G6%20software%203.html echt niet: de ene keer staat v4.6a erop, en nu staat v4.3a er weer op. :?
Die pagina wordt niet meer gebruikt. De meest recente software staat op http://www.handheldsources.com/Download.html.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
JungleJim schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:32:
[...]

Die pagina wordt niet meer gebruikt. De meest recente software staat op http://www.handheldsources.com/Download.html.
Thanks! Ik heb mijn bookmarks bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
-Sander schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:19:
Zijn wat problemen geweest geloof ik, komt vast heel snel een nieuwe release aan.

Ik draai 4.6a nu al een paar dagen probleemloos eigenlijk.

Ohja, Dragonminded is inderdaad geen 12. :X

[...]

Gewoon MediaExtend gebruiken. Dat is Moonshell speciaal voor de G6.
Mijn scherm blijft wit als ik MediaExtend kies in t menu... als ik gewoon via MyCard moonshell 1.3c (die er al op stond) opstart dan werkt dat prima. Wat doe ik dan niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

g00fy schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 01:33:
[...]

Mijn scherm blijft wit als ik MediaExtend kies in t menu... als ik gewoon via MyCard moonshell 1.3c (die er al op stond) opstart dan werkt dat prima. Wat doe ik dan niet goed?
Waarschijnlijk heb je MediaExtend eraf gehaald. Je kan het opnieuw downloaden vanaf Handheldsources.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik had hem er af gehaald ja, maar er wel weer opnieuw opgezet. Heb dat mapje MediaExtend gekopieerd naar de root. Blanco scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

En heb je ook een map erbij die 'shell' heet?

Het is trouwens niet zo zeer dat beter werkt, je kunt het alleen sneller opstarten vanuit het G6 hoofdmenu.

[ Voor 55% gewijzigd door SD5k op 03-10-2006 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
ja, ik heb ook een map shell inderdaad. Maar die versie 1.41 is die niet beter dan de ingebakken 1.3c die erop stond toen ik em kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opgelost

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2006 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 17:32
Ugh, had ik de M3 Perfect Mini besteld, krijg ik de Lite...
Volgens mij heb ik wel eens van die houders gezien waar die M3 Lite dan in kan zodat ie ook in de oude DS kan, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-12-2024

Hot Pixel

King of no pants

Even ter jullie info (startpost misschien?)
LATEST NEWS! DS-XTREME LAUNCH DATE ANNOUNCED

As production reaches its final stages we are delighted to announce the much anticipated “official” release date of our new product, the DS-Xtreme. Targeted release date is now set for Thursday the 12th of October. Initial stocks are scheduled to ship out of factory on the 12th and then direct out to your favorite reseller by Monday the 16th. Demand has far exceeded all expectations, so all pre-orders will be fulfilled as a priority. If you have not yet placed your order hurry to avoid disappointment!
Da's al wel vrij snel. Heeft iemand 'm hier ge pre-ordered?
Stond op het punt een m3 lite te kopen, maar misschien verstandiger om nog ff te wachten lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ja, DS Xtreme is wel ideaal... vooral omdat met de andere mogelijkheden (G6, SC, M3) geen rumble packs ed. te gebruiken zijn. Wel jammer imo...

Iemand al een idee of Opera DS wel als rom zal werken en de cache ed. zal weg kunnen schrijven op de flashcard?

[ Voor 28% gewijzigd door Cartman! op 03-10-2006 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is ook een scl met rumble functie als het goed is :) (of het was de m3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiemannie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-06 21:02
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 19:47:
Er is ook een scl met rumble functie als het goed is :) (of het was de m3)
Het is de Supercard, en hij gaat de (niet zo originele naam, maar toch) de "Supercard Rumble" heten.
Er zijn 2 verschillen met de originele supercard (lite), als ik het zo zie:
1. Tril functie (logisch)
2. GEEN GBA SUPPORT.

Ik zou dit apparaat dus nooit kopen, omdat ik geen DS heb 8)7, en omdat ik tevreden ben met m'n M3 Mini-SD

Link: http://eng.supercard.cn, advertentie

[ Voor 9% gewijzigd door markiemannie op 03-10-2006 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rumble vind ik sowieso een totaal niet boeiende optie in een handheld maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

g00fy schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 19:32:
Ja, DS Xtreme is wel ideaal... vooral omdat met de andere mogelijkheden (G6, SC, M3) geen rumble packs ed. te gebruiken zijn. Wel jammer imo...

Iemand al een idee of Opera DS wel als rom zal werken en de cache ed. zal weg kunnen schrijven op de flashcard?
Opera zou moeten werken als je die Slot-2 RAM pack los zou kunnen kopen, maar dat betwijfel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Dat kan toch niet dan? Want in die slot-2 zit je flashcard al... Of doelde jij op de DS Xtreme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik had het inderdaad over de DS-X. Die Opera browser werkt niet op slot-2 flashcards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ds link kun je ook gebruiken voor de opera browser.

alleen doen veel homebrew dingen het hier niet op.

binnenkort komt supercard met rumble functie op alle type die ze hebben:
sd, mini sd en micro sd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Iemand een idee of, en zo ja: wanneer, er nog een G6 8G uit gaat komen? Dat gerucht ging een tijdje terug, maar ik heb er nog niets concreets van terug gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Heb mn DS eindelijk via Wifi laten connecten naar WFC :) Nu wil ik graag beup draaien maar hij laat geen SSID zien. Wat voor opties moet ik kiezen daar? snap er even niks van :?

Als ik handmatig de gegevens invoer die ik bij de mario kart ds config invoer doet beup helemaal niks. SSID blijft blanco ook, terwijl daar denk ik mn eigen ssid moet komen te staan. Wat een vage zooi...

[ Voor 36% gewijzigd door Cartman! op 03-10-2006 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
ik teste laatst met een vriend die ook een DS had of we tegen elkaar konden spelen. ik heb een DS met m3 enz. en hij gewoon met legale spellen, maar als ik bijvoorbeeld een spel op start en hij in download functie gaat komt er na een tijdje connection interrupted ofzo en werkt het niet. maar als hij zijn spel shared en ik de download ga wel... hoe kan dit? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik had een vraagje omdat ik door de bomen het bos niet meer kan zien:

Als ik de g6 4gbit koop, ben ik dan alleen met dat pakket klaar of moet er ook zon passme kaartje bij zoals bij de m3 lite?

of als ik de m3 lite neem met dat passme gebeuren en een 2 Gb kaartje, kan ik dan ook films en muziek en foto's en pda functies gebruiken zoals met de g6?

Heeft iemand hier een behulpzaam antwoord op? dan kan ik namelijk de knoop doorhakken en er 1 kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Elke flashcard heeft een passme kaartje nodig (bijv. de passcard3), dus ook de g6 en de m3. De m3 kan ook films muziek en foto's afspelen en al die andere functies uitvoeren net zoals de G6 Lite. Vraag jezelf af of je 2GB nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
Shadow_Zero schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 18:51:
Ugh, had ik de M3 Perfect Mini besteld, krijg ik de Lite...
Volgens mij heb ik wel eens van die houders gezien waar die M3 Lite dan in kan zodat ie ook in de oude DS kan, klopt dit?
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YoshiBignose schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 23:41:
ik teste laatst met een vriend die ook een DS had of we tegen elkaar konden spelen. ik heb een DS met m3 enz. en hij gewoon met legale spellen, maar als ik bijvoorbeeld een spel op start en hij in download functie gaat komt er na een tijdje connection interrupted ofzo en werkt het niet. maar als hij zijn spel shared en ik de download ga wel... hoe kan dit? :X
Omdat hij het orgineel heeft ;)

Het ligt ook wel aan het spel, bv met starfox kan je wel downloadplay doen (tenminste, vanaf een SCL wel), maar met mariokart weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Als die los te koop was had ie er wel bij gezeten denk ik. Lijkt me dat je die M3 terug moet sturen en een Lite versie moet terug vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
g00fy schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 10:32:
[...]

Als die los te koop was had ie er wel bij gezeten denk ik. Lijkt me dat je die M3 terug moet sturen en een Lite versie moet terug vragen.
Een M3-Mini dus ;)
Maar das wel mooi balen :/
Ik dacht dat ik ooit eens een plaatje zag waarin je de Lite in een houder kon steken zodat ie in een old skool DS kon...

Hadden we in dit topic niet ook wat zaakjes staan die micro-sd kaarten voor een leuke prijs verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Shadow_Zero schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 11:35:
[...]

Een M3-Mini dus ;)
Maar das wel mooi balen :/
Ik dacht dat ik ooit eens een plaatje zag waarin je de Lite in een houder kon steken zodat ie in een old skool DS kon...

Hadden we in dit topic niet ook wat zaakjes staan die micro-sd kaarten voor een leuke prijs verkopen?
Er is zo'n handige site die prijzen bijhoud...ben even kwijt hoe het heet. Tweakers Pricewatch ofzo... ;)

De G6 heeft overigens wel een verloopstukje voor een grote GBA cartridge.

Iemand een idee heeft waarom beup bij mij niet verder wil gaan dan 'searching...' ?

[ Voor 13% gewijzigd door Cartman! op 04-10-2006 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
Als het er voor de G6 is, dan zal dat toch ook wel voor de M3 zijn/kunnen gebruikt worden?
Ja, ik weet dat ik kan struinen op pricewatch, maar er waren hier ergens wat sites gegeven die niet in de pricewatch stonden :)

Ik kan de M3 mini-sd nu met $10 korting bij die e-tailer krijgen. Nu nog uitvissen wat de verzendkosten zijn en wat ik met die Lite ga doen. Ik kan hem ook terugsturen, maar dat vind ik teveel gedoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 10:07:
[...]

Omdat hij het orgineel heeft ;)

Het ligt ook wel aan het spel, bv met starfox kan je wel downloadplay doen (tenminste, vanaf een SCL wel), maar met mariokart weer niet.
dus als we allebei via M3 of G6 ofzo doen dan werkt het wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-08 15:54
YoshiBignose schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 14:34:
[...]
dus als we allebei via M3 of G6 ofzo doen dan werkt het wel?
Je moet gewoon beide DSsen flashen.
Normaal werkt het ook, wanneer je het streamt van een DS met M3+passcard (oid) naar een geflashede DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
ok, wel nep :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maupie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-12-2024
Weet iemand hoe ik kan kijken welke firmware versie mijn supercard (mini-sd) heeft?

Mooi is een woord van 3 letters .......AMD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoveel topics hier, dat ik mijn vraag niet zo gauw zie. Ik ga m'n DS Lite flashen en dan zo'n catridge erop. Zijn er nog eisen aan de MicroSD? Snelheid ed of kan elke MicroSD erin of perse een Ultra II?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 17:27:
Zoveel topics hier, dat ik mijn vraag niet zo gauw zie. Ik ga m'n DS Lite flashen en dan zo'n catridge erop. Zijn er nog eisen aan de MicroSD? Snelheid ed of kan elke MicroSD erin of perse een Ultra II?
nee hoor gewone is goed genoeg, je kan alleen wat vertraging hebben bij een aantal intro filmpjes.
maar het gaat om t spel en die zijn gewoon goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
Heeft iemand de combi M3L / SCL met een 2GB MicroSD? Een vriend van me heeft laatst uit een Motorola gsm de 2GB MicroSD kaartje in zijn SCL gestopt, maar deze werd niet herkend. Ik vroeg mij af of deze anders geformatteerd was, maar dat was helaas niet meer snel na te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 17:48:
[...]
nee hoor gewone is goed genoeg, je kan alleen wat vertraging hebben bij een aantal intro filmpjes.
maar het gaat om t spel en die zijn gewoon goed
Dus Ultra II is dan toch beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 20:50:
[...]

Dus Ultra II is dan toch beter?
Dat is beter ja, hij is immers sneller. Of jij het erg vind dat filmpjes stotteren is natuurlijk aan jou. Ik zou voor die paar euro meer voor een ultra II kaartje gaan iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een eerste generatie DS met bijbehorende superpass. Ik gebruik nu mijn GBA-flashcarts, maar de NDS Patcher wordt niet meer geupdate. Daarom zit ik te denken aan een product als deze. Deze zou toch moeten voldoen aan NDS & GBA games? :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk alleen als je geeft om wat intro filmpjes, maar voor het spelen van games maakt het niet uit. Misschien heeft het wel invloed op het bekijken van video's (via moonshell)? Dat weet ik niet.

Als het een paar euro meer is zou ik voor de snellere kaart gaan, maar als het meer dan 10 euro is zou ik het weer niet doen. Ach, het is persoonlijk. Als je het niet vertrouwd neem je gewoon het duurdere kaartje.

2 gig is trouwens wel heel veel hoor, ik heb momenteel 28 games op een 1 gig kaartje staan en er is nog wat ruime (100MB ongeveer) vrij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor intro filmpjes maakt het niks uit. Ik heb een normale sandisk kaart en bv het castlevania filmpje werkt 100% goed (vergeleken met de orginele versie op een andere DS ernaast) terwijl dat filmpje volgens veel mensen zou kunnen laten zien of je kaartje te traag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g00fy schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 21:37:
[...]
Dat is beter ja, hij is immers sneller. Of jij het erg vind dat filmpjes stotteren is natuurlijk aan jou. Ik zou voor die paar euro meer voor een ultra II kaartje gaan iig.
Duidelijk. Heb even bij de Pricewatch gekeken, maar alleen SANDISK heeft Ultra II. Weet iemand anders nog merken met Ultra II?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel

Hot Pixel

King of no pants

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:29:
[...]

Duidelijk. Heb even bij de Pricewatch gekeken, maar alleen SANDISK heeft Ultra II. Weet iemand anders nog merken met Ultra II?
Ultra ís van Sandisk bij mijn weten. Wat je nu vraagt is net zoiets of er nog een ander merk dan Nike is die 'Air max' verkoopt.
Misschien heb je hier wat aan?

Btw; nóg een mooie link voor in de startpost (IMO): De guide van FifthE1ement Hij is iets uitgebreider dan die van simon. En relatief up to date.
Legt het één en ander goed uit vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:29:
[...]

maar je moet wel opletten of dat wel MicroSD is ...

[ Voor 20% gewijzigd door YoshiBignose op 05-10-2006 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel

Hot Pixel

King of no pants

zucht... ik wordt echt helemaal kierewiet van de DS homebrew scene. Zelden heb ik me in zoiets ondoorzichtigs begeven.
Zit nu erg te twijfelen tussen de M3 lite en de Supercard Lite. Het interesseert mij niet zoveel of ze al dan niet 0.2mm uitsteken of iets dergelijks. Ik wil gewoon dat mijn flashkaart het goed doet.
Daarom graag jullie advies.

Ik wil het liefst alle homebrew erop kunnen draaien. Dit is zo goed als onmogelijk, maar met welke kaart heb ik het meeste kans van slagen? Wat ik erg graag draaiend zou willen hebben is Moonshell, dsOrganise, Scummvm met talkies, Snes emulator (Chrono trigger!!) en uiteraard de backups van mijn DS games.
Welke kaart is dan eigenlijk de beste?
Ik wilde eerst een m3 kopen, maar toen las ik over die petitie, en het feit dat dsOrganise ook niet (lekker) op M3 producten werkt heeft ervoor gezorgt dat ik ben gaan heroverwegen.
Kan iemand me een beetje op weg helpen? In de guide van 5th E1ement kwam de Supercard als best uit de test, maar hier in NL maakt het qua prijs niet zo onwijs veel uit (95 euro voor een setje of 100 euro voor een setje. Het verschil tussen de twee is vaak niet groter dan 20E)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik krijg geen GB, NES en SNES games aan de praat met de G6 Lite. Er komt 'GOOMBA' bij de roms te staan, maar dan fokt t scherm op, strepen met alle kleuren die er zijn enzo... en thats it. Nog geen enkele rom gehad die werkte. Meer mensen met dit probleem :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Goomba werkte wel redelijk goed bij mij. Voor NES roms kun je het beste NesDS gebruiken en voor SNES roms moet je nog even wachten. Binnen een paar weken komt er een goede stabiele release van SnezziDS uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g00fy schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 00:57:
Elke flashcard heeft een passme kaartje nodig (bijv. de passcard3), dus ook de g6 en de m3. De m3 kan ook films muziek en foto's afspelen en al die andere functies uitvoeren net zoals de G6 Lite. Vraag jezelf af of je 2GB nodig hebt.
2GB? 2 afleveringen van lost erop en een 512 kaartje heeft al teweing..ja ik heb het nodig!

Is er in quily veer verschil tussen de g6 en de m3 lite?

want dan neem ik gewoon de g6 met 2 gb micro kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

De G6 heeft ingebouwd geheugen, daar kan je dus geen micro sd kaartjes bijsteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ben ik ook dom :D haha m3 met micro sd kaartje van 2gb (wist ik wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rick Meijer schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:06:
zucht... ik wordt echt helemaal kierewiet van de DS homebrew scene. Zelden heb ik me in zoiets ondoorzichtigs begeven.
Zit nu erg te twijfelen tussen de M3 lite en de Supercard Lite.
Imo is dan de SCL het beste. Met de "moonshell(/homebrew) patcher" kan je bijna elke homebrew die FAT gebruikt laten werken. Ikzelf ben nog geen homebrew tegengekomen op fora die er niet op zou werken naar z'n kunnen (bv: beta's e.d. kunnen uiteraard problemen hebben). Ook heb ik aan anderen gevraagd die een SCL hebben om diverse dingen te proberen zoals:
BEup
SCUMMVM ds
dsLINUX
dsDoom
dsOrganize
NitroTracker
Deze werkten naar hun zeggen allemaal zonder beperkingen.

Voorbeeld: Supercard is de enige die FAT en 32MB extra geheugen kan gebruiken met dsLINUX (tenminste degene met ingebouwd RAM nat.) Met de patcher werkt deze ook op de SCL.

Ook SCUMMVM DS e.d. werken allemaal volledig (talkie versies dus) op de SC(L) doordat je FAT kan gebruiken. Ikzelf heb nu een M3 MiniSD, maar het uitsteken en het irritante laden (ook waarschuwings-scherm) beginnen me nogal te irriteren en ik wil meer homebrew kunnen gebruiken.

Mijn conclusie na een flink onderzoek naar DSL slot2 opties is:
NDS+Homebrew -> SCL
NDS+GBA-> M3L
(Wellicht is de M3 voor wat extra geld een betere optie als er meer support voor komt, echter SC lijkt door z'n lagere prijs een grotere aanhang te hebben bij homebrewers.)

Ik ga zelf voor de homebrew (SCL dus), want voor GBA heb ik evt nog m'n M3 MiniSD of een oude F2A 256.
Vooral SCUMMVM ds vind ik een erg mooie homebrew, op zo'n klein schermpje zien die spellen er weer uit als nieuw en met touchscreen speelt het heerlijk.

(PS: dsDOOM kan je MP-en via een server (dus ook tegen PC gebruikers ;) ))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel

Hot Pixel

King of no pants

Kijk. Daar kun je de oorlog mee winnen :)
Ik denk dat je me over de streep hebt getrokken. De GBA games die ik nu heb speel ik toch amper, en ik ben veel geïnteresseerder in Homebrew/DS combo dan GBA/DS.
Als niet zoveel lui hier een M3L/Passcard3 zouden hebben zou het makkelijker zijn geweest. Jullie Tweakers zijn toch een beetje mijn consumentenbond test-panel :p

Je zou wel de m3 kunnen nemen natuurlijk, maar het blijft een gok of het m3 team met de source van hun drivers over de brug komt lijkt me. En zelfs áls de m3 net zo ondersteund wordt als de SCL win je er niet zo heel veel mee volgens mij.

Ik wacht echter nog wel heel even op de release van de DS-X reviews. Wil toch het gevoel hebben dat ik alles netjes heb afgewogen van elkaar :)
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 20:33:
(PS: dsDOOM kan je MP-en via een server (dus ook tegen PC gebruikers ;) ))
:9~ dat méén je! Hoe ongelooflijk supervet! * Hot Pixel ziet een kleine lanparty wel gebeuren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
Weet iemand of Dane-Elec 1gb micro-sd geheugenkaarten goed met de M3 Lite werkt?
Staat helaas niet op http://www.m3wiki.com/index.php?title=Media_Card :/
(en ze zijn 24.99 bij Office Centre ex btw, wat best wel cheap is...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel

Hot Pixel

King of no pants

Is er mogelijk iemand die een bedrijf weet waar ik mijn American Express can gebruiken, en goeie prijzen hanteerd?
Real Hot Stuff was erg goedkoop (87 euro totaal. SCL, Supercard + Kingston 1gig + verzenden), maar ik kan alleen met paypal betalen >_<
En daar heb ik zo'n gruwelijke hekel aan dat het bijna niet meer gezond is.
Hopebuy idem, en PSXbox evenzo.
Dus...
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Rick Meijer schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 12:22:
Is er mogelijk iemand die een bedrijf weet waar ik mijn American Express can gebruiken, en goeie prijzen hanteerd?
Real Hot Stuff was erg goedkoop (87 euro totaal. SCL, Supercard + Kingston 1gig + verzenden), maar ik kan alleen met paypal betalen >_<
En daar heb ik zo'n gruwelijke hekel aan dat het bijna niet meer gezond is.
Hopebuy idem, en PSXbox evenzo.
Dus...
Iemand?
Als je je aanmeldt bij Paypal kun je je creditcard aan je account toevoegen. Vervolgens betaal je op die site via Paypal en wordt het bedrag automatisch van je CC afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel

Hot Pixel

King of no pants

Yup... maar dat geldt alleen voor visa en mastercard >_<

edit:
kleine update: er zit iemand in Rotterdam die het één en ander verkoopt voor een redelijke prijs.
Voordeel is o.a. dat het in de buurt is :)
Iemand ervaringen met deze meneer toevallig?

Hmm... weet iemand welke versie van DSorganise zou moeten hebben voor de SCL? Dragonminded heeft het met het stoppen van ontwikkelen ook maar meteen zijn FAQ eraf gegooid.
Niet écht handig. Maar goed.

[ Voor 188% gewijzigd door Hot Pixel op 07-10-2006 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadow_Zero schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 12:52:
Weet iemand of Dane-Elec 1gb micro-sd geheugenkaarten goed met de M3 Lite werkt?
Staat helaas niet op http://www.m3wiki.com/index.php?title=Media_Card :/
(en ze zijn 24.99 bij Office Centre ex btw, wat best wel cheap is...)
Dit wil ik ook wel weten, want ik heb ze albesteld. Ik dacht dat het niks uitmaakt !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:22:
[...]

2GB? 2 afleveringen van lost erop en een 512 kaartje heeft al teweing..ja ik heb het nodig!

Is er in quily veer verschil tussen de g6 en de m3 lite?

want dan neem ik gewoon de g6 met 2 gb micro kaartje
Op wat voor kwaliteit wil je die dan kijken :{ Een aflevering las vegas is bij mij rond de 90MB en uitstekende kwaliteit. 250MB per aflevering is waanzin imo. Ieder zn ding natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoort niet hier

[ Voor 102% gewijzigd door Fuelke op 08-10-2006 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik krijg beup nog steeds niet aan de praat op mn G6. Welke versie gebruiken jullie? En met welke instelling? Hij vind gewoon geen ssid's terwijl de wfc setup die wel vind, hoe kan dat nou :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Bij mij is het precies andersom. WFC lukt niet met mijn router (bekend probleem), maar BeUP vind je juiste settings direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
-Sander schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 14:11:
Bij mij is het precies andersom. WFC lukt niet met mijn router (bekend probleem), maar BeUP vind je juiste settings direct.
Hoe zet jij beup dan erop en welke versie? gewoon via explorer of via de disk manager? zoja, welke opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Gewoon de nofat .nds via explorer.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.