Vanmiddag eindelijk mijn SCL binnen gekregen

ik schrok wel even toen ik de verpakking zag want die lamers bij DHL hadden alles open gerukt en in een zak gepleurt

gelukkig was wel alles aanwezig.
Mijn ervaringen tot nu toe:
Homebrew: nog niet veel geprobeert, maar moonshell deed het in 1x zonder problemen. Ik had een .dpg van iemand in het topic gedownload (one piece filmpje) en dat liep soepel, ook de ondertiteling was leesbaar zonder veel moeite. Muziek deed het ook in 1x, luister nu zelfs naar pink floyd via de DS

de geluidskwaliteit is redelijk (ook met oordopjes) maar ik denk toch dat een mp3/diskman beter geluid heeft.
NDS support: niet echt getest, maar metroid prime hunters liep bij de filmpjes soepel en ook ingame loopt het goed voor wat ik ervan gezien heb (wat heel weinig is). SD kaartje is een normale sandisk 1gb kaart.
GBA support: Geen idee, heb geen gba games en eerlijk gezegd geef ik er ook niet om.
Afwerking: De afwerking valt me een klein beetje tegen. De SCL pas niet precies in je gba slot, hij steekt onderaan een heel klein beejte uit maar het is niet storend. Helaas is de verf ook niet mooi glimmed zoals bij de orginele dustcover. Opzich valt het niet echt op en is het ook niet storend maar het is het idee wat telt. Bij mijn zwarte versie valt het trouwens alleen op als het licht goed valt, anders lijkt de kleur bijna precies goed en het zal niet opvallen tenzij je erop let.
Overal denk ik dat als je een flashcard wil je voor 100 euro een heel goede deal maakt met een scl, superkey, 1b geheugen, cardreader en verzendkosten.