Ik denk dat je op dat vlak het ernstig mis hebtMikeyMan schreef op zondag 03 juni 2007 @ 16:20:
(...) Het aantal users wat in de eerste paar posts nuttige en nette posts maakt is denk ik op één hand te tellen...
Als dat zo is, dan lijkt het me dat meer modforce inderdaad een deel van de oplossing kan zijn..Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 15:35:
(...) De topics waar het over gaat zouden volgens de huidige policy al gesloten moeten worden, maar dat wordt niet, of te weinig gedaan.
.. maar aan de andere kant zijn dat soort topics voor zowel CSL moderatoren als bijvoorbeeld globals een stuk makkelijker dicht te gooien als die topics überhaupt niet zijn toegestaanDe vraag of die topics in het algemeen verboden moeten worden is een andere discussie lijkt me. Het zou op het moment niet echt nuttig zijn, aangezien de huidige policy in CSL eigenlijk al niet gevolgd wordt.
Zoals iemand hierboven opmerkt: Als het nu al zo is dat topics die niet aan de policy voldoen niet gesloten worden, zou er dan niet toch gekeken kunnen worden naar de modforceAikeleer schreef op zondag 03 juni 2007 @ 14:52:
Eigenlijk zijn we niet op zoek naar een oplossing met meer modforce, maar een oplossing op langer termijn. Nieuwe gebruikers zijn erg selectief in het lezen van policies en vaak valt ze de hoeveelheid gesloten topics niet eens op. Het ziet er naar uit dat we sowieso het beleid m.b.t. de systeemvragen-topics gaan aanscherpen, mogelijk tot het volledig niet toestaan.
Ik weet niet hoe dat in Harde Waren geregeld worden, maar *zover ik weet* hebben die niet alleen maar sluitrechten, en worden die wel degelijk 'gewoon' goed ingewerkt.
Daar kunnen ze toch net zo goed gesloten worden als in CSL? Eerlijkgezegd vind ik dat zo'n argument in deze context niet betrokken zou moeten worden in je besluitvorming.gambieter schreef op zondag 03 juni 2007 @ 14:59:
[...] Heeft het niet toestaan in CSL niet alleen maar tot gevolg dat deze topics richting PMG en VB zullen gaan, met daarbij behorende overlast?
Plus dat je, zoals gezegd, een hoop andere gebruikers tegen je in het harnas jaagt(...) Je zou kunnen denken aan een aantal nag-schermen met grote rode letters, maar dan zijn de ervaren GoT'ers de dupe.
Ook oudere gebruikers leveren veel problemen op, hoor. Het zijn naar mijn ervaring juist de gebruikers die na vriendelijke stúring door blijven gaan degenen waar we last van hebben, en niet degenen die net om de hoek komen kijken.gambieter schreef op zondag 03 juni 2007 @ 16:27:
[...] Niet mee eens. Dit is namelijk de groep die de problemen veroorzaakt, en die de policy's, FAQ etc niet doorleest.
[ Voor 7% gewijzigd door JHS op 03-06-2007 16:32 ]