Het Grote World of Warcraft topic - Deel 85 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.490 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

@Bifur

de hardware is reeds geplaatst echter er moeten nog nieuwe hamsters geplaatst worden.....

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
kan iemand mij ff melden hoe het nou zat met honor..? bleef het gewoon hetzelfde off...? ik ben het ff kwijt nl..

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:12

Osxy

Holy crap on a cracker

Nou ik werd ondertussen scheit ziek van alle n00b groups waar ik de laatste tijd met mijn priest in zat dus ik ben nu maar met mijn broertjes oude char verder gegaan. Maar dat is een hunter, en ik wil gewoon een eigen pet zoeken, maar ik twijfel tussen een tank of een attack pet.

De pet moet voornamelijk bij soloen handig zijn, wat raden jullie me aan?

De hunter is level 27 nu.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Verwijderd

Shadow priest, ben er zelf 1. Wij doen op het moment met de guild Strat en Scholo met naast my nog een holy priest. Voor de undead is een dubbele shackle geweldig. In scholo dan de summoners eerst afmaken de andere in de groep shacklen. Die summoner summoned weinig als hij gesilenced wordt en komt leuk naar je toe lopen.

Vaak doet de holypriest ook maar damage omdat mijn VE genoeg healed en toen ik voor het eerst mee ging moest de warlock opeens heel erg gaan uitkijken dat hij geen agro kreeg :)

Als met al zijn we het er in de guild overeens dat een shadowpriest mee in deze instances een groot gemak is. Als main healer in een groep zonder holy priest heb ik echter wel een off-healer nodig. Bij de langere gevechten raak ik oom, omdat mijn gerichte heals wat minder effectief zijn.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Bifur schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 09:32:
is dat veel? Oo

in mijn groep hebben zelfs priests 5k hp ;)
Voor mij is het zeker veel ja, aan jouw sig te zien ben jij wel wat gewend....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• RoeLeerT
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-08 20:37
On_E schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:02:
[...]

Voor mij is het zeker veel ja, aan jouw sig te zien ben jij wel wat gewend....
Ik ben wel wat gewend inderdaad, maar voorzover ik weet gaan de meeste pvp rogues voor veel stamina, aangezien pvp nou eenmaal veel stamina nodig heeft. vandaar dat ik heel vaak rogues tegenkom met 5k hp. heb zelf 6.7k als ik in me tankgear rond ga lopen :). helaas maar 4.8 in pvp gear :S

[ Voor 9% gewijzigd door RoeLeerT op 24-08-2006 10:09 ]

• On_E

On_E

Housemusic

Iemand al World of Roguecraft part 1 gezien ?

Naakte rogue met een Worn Dagger (0.9 DPS) die rank 14's stunlocked en afmaakt.

En in zijn echte gear is ie helemaal eng, hij slacht iedereen kansloos af.

En het einde is erg grappig _O_

• sanderrs
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-08 19:14
Naar het online komen gisteren effe de BG's in gegaan op Talnivarr.

Echt lache mag ik wel zeggen.
Er waren naar 30 min online zijn z'n 99 WSG / 50 AB / 15 AV up en running.
Dit zal waarschijnlijk in het weekend wel wat meer worden. :)

Girls come and go, epics are soulbound!!!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:13
zijne rnu nog steeds realms offline? ben blij dat throllbane er weer is zeg...

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
We gaan als guild ZG binnenwandelen.. daar wordt voornamelijk NR damage gedaan toch? of is dat AQ20?

D.w.z. is het als DPS warrior noodzakelijk om in Mauradon NR res. gear te gaan verzamelen?

Old school gamer

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
Dirk IJntema schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:16:
We gaan als guild ZG binnenwandelen.. daar wordt voornamelijk NR damage gedaan toch? of is dat AQ20?

D.w.z. is het als DPS warrior noodzakelijk om in Mauradon NR res. gear te gaan verzamelen?
ZG vereist geen specifieke nature resistance damage. AQ20 eigenlijk ook niet. Beide instances zijn goed te doen in je normale outfit :)

De NR spulletjes uit Maraudon komen van pas in AQ40, maar als je daar nog niet aan toe bent zijn ze zeker nog niet noodzakelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Kapoen op 24-08-2006 10:18 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• RoeLeerT

Nee, alleen voor AQ40 en Naxx is het nodig om NR te farmen. AQ20/ZG gebruiken wij het in ieder geval nooit

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Game Error schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:14:
zijne rnu nog steeds realms offline? ben blij dat throllbane er weer is zeg...
Yup, AD was, in ieder geval een half uur geleden, nog steeds offline. Best klote, ik wil verdorie weten wat m'n PvP rank is op m'n mage, hoop in ieder geval in de rank 5 te zitten (zat op 90% rank 3). Ben wel erg nieuwsgierig hoe de BG groepen gaan zijn. Ik hoor sommigen melden dat je niet meer als group kunt joinen maar dat lijkt me echt complete onzin.

https://niels.nu

• mdmeijer
  • Laatst online: 30-04-2021
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 09:56:
Shadow priest, ben er zelf 1. Wij doen op het moment met de guild Strat en Scholo met naast my nog een holy priest. Voor de undead is een dubbele shackle geweldig. In scholo dan de summoners eerst afmaken de andere in de groep shacklen. Die summoner summoned weinig als hij gesilenced wordt en komt leuk naar je toe lopen.

Vaak doet de holypriest ook maar damage omdat mijn VE genoeg healed en toen ik voor het eerst mee ging moest de warlock opeens heel erg gaan uitkijken dat hij geen agro kreeg :)

Als met al zijn we het er in de guild overeens dat een shadowpriest mee in deze instances een groot gemak is. Als main healer in een groep zonder holy priest heb ik echter wel een off-healer nodig. Bij de langere gevechten raak ik oom, omdat mijn gerichte heals wat minder effectief zijn.
Ik heb zelf ook een shadowpriest op level 51 nu, en ik vind het erg leuk. Ik ben het met je eens dat VE een echte aanvulling kan zijn op een party. Echter, en dat is natuurlijk waar veel mensen naar refereren, in de end-game raids heb je als shadowpriest maar een redelijk beperkt nut. Damage gear schaalt namelijk heel erg slecht voor shadowpriest, en in dat opzicht verlies het al redelijk snel tegenover mages en warlocks. Je healing is zeker niet en-par met non-shadow priests, die gooien hogere heals, houden het langer uit, regenenen sneller tijdens een gevecht en hun healing gaat gefocust (JAJA, shadow-priests kunnen ook healen......). Het belangrijkste voor shadowpriests in end-game raiding is volgens mij de 15% shadow damage bonus waardoor de warlocks harder kunnen nuken. Dus het nut is nogal verweven met de dps van een andere klasse en hoe die er mee omgaan (warlocks en aggro, anyone?). Wat healing en dps betreft kan je beter vervanging meenemen als het er echt om gaat.

Niet als persoonlijke aanval bedoeld, maar stel dat je een heavy dpser meeneemt ipv een shadow priest in Scholomance. Nu moet de holy priest iets meer zijn/haar best doen wat healing, maar de dps output van je party stijgt, waardoor de mobs sneller neergaan. Niet dat snelheid altijd de bedoeling moet zijn in WoW (voor mezelf wel trouwens), want juist de verschillende mogelijkheden van het spel maakt het juist leuk, het geeft alleen aan dat een shadowpriest niet optimaal is voor parties en raids. In PvP is het natuurlijk een heel ander verhaal. Dots, fear, snelle MB casts, en movement control met MF zijn echte killers.

Je hebt geen NR gear nodig in ZG, wel wat mensen die weten hoe ze poison in een raid moeten cleansen. In AQ20 is het handig om een hunter in wat NR te hebben om Ayamis en die blobs op afstand te tanken. Voor AQ40 heb je voor je meat wall bij Huhuran minstens 15 man in 200+ NR nodig.

[ Voor 10% gewijzigd door mdmeijer op 24-08-2006 10:30 ]

Paling Terran & Shaman

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:24:
[...]

Yup, AD was, in ieder geval een half uur geleden, nog steeds offline. Best klote, ik wil verdorie weten wat m'n PvP rank is op m'n mage, hoop in ieder geval in de rank 5 te zitten (zat op 90% rank 3). Ben wel erg nieuwsgierig hoe de BG groepen gaan zijn. Ik hoor sommigen melden dat je niet meer als group kunt joinen maar dat lijkt me echt complete onzin.
Je kunt nog wel als group joinen, maar als je bv met 6 gaat, dan join je automatisch een nieuwe raid-group waar 4 anderen bij zitten.

Dan kun je met /ra in je eigen raid blijven praten, en met /bg in je bg raid. :)

Na de BG kom je weer terug in je eigen raid-group.

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Hydra schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:24:
[...]

Als je op een server zit met slechte alliance:horde ratio als op Trollbane (0.65 <> 0.35 ofzo) gaat het een verademing zijn;
Gisteren waren er 98 WSG potjes, 56 AB en 14 AV potjes bezig. Het is quasi insta-join voor zover ik gehoord heb.

Ik heb zelf nog niet gespeeld, maar vor zover ik weet wordt je automatisch een een group geplaatst als je joint. Voor zover ik weet kan je joinen als group (kreeg toch van mensen te horen dat er massa's premades aan het spelen waren aan de andere kant. Ben wel niet zeker of Blizzard er zelf een premade-group van maakt met dus de juiste classes).

Je kan trouwens in zo'n bg group en een normale group tegelijk zijn.
chatten in je normale group nog altijd via /p of /raid en met je bg group via /bg

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Kan niet wachten om zelf BG te doen met mijn eigen char.. jammer dat gister na 2 uur up te zijn het complete BG concept alweer in de soep was gelopen, mensen kampten met hangende BG's en dergelijke.. dat is dan wel weer balen.. maar het werkt wel! waiting que's zijn gereduceerd. dus dat is een flinke vooruit gang! blizzard zal nu wel gaan finetunen hoe dit het beste behandeld kan worden met de workload. Eindeiljk kan de casual gamer ook eens lekker BG doen.. zonder er uren op hoeven te wachten.. Even voor blizz.. Thumbs up! :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Verwijderd

Voor de rogues hier:

Zouden jullie je nieuw build willen posten en hoe die bevalt?

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:37

Valkyre

Kitesurf FTW!

Hoe zit het eigenlijk met die BG weekenden, afgelopen weekend was het op The ventures co AB weekend, dus dubbel honor and rep.
blijft dit nog instant?
of waren de BG weekenden altijd al voor iedereen hetzelfde? :)

iRacing Profiel

Verwijderd

mdmeijer schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:28:
[...]
Het belangrijkste voor shadowpriests in end-game raiding is volgens mij de 15% shadow damage bonus waardoor de warlocks harder kunnen nuken.
koop een nightfall dan heeft iedere class 15 % meer dmg ipv alleen shadowdmg.

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:45:
[...]

heb beide+CoS en locks doen 40% extra dmg.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Vincentio
  • Niet online
[...]

Die 1.9 keer procced per minuut dus een totale extra dmg van 2% ongeveer per minuut :z

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Gohan-san schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:42:

of waren de BG weekenden altijd al voor iedereen hetzelfde? :)
jup overal hetzelfde.
Op de wow-europe site is zelfs een calendar te vinden waar ze op aangekondigd staan (samen met darkmoon faires enzo)

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

moet wel opletten als er een nieuwe pagina is...

[ Voor 60% gewijzigd door Bezulba op 24-08-2006 11:09 ]

blup

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:18

Croga

The Unreasonable Man

Ik heb zelf ook een shadowpriest op level 51 nu, en ik vind het erg leuk. Ik ben het met je eens dat VE een echte aanvulling kan zijn op een party. Echter, en dat is natuurlijk waar veel mensen naar refereren, in de end-game raids heb je als shadowpriest maar een redelijk beperkt nut. Damage gear schaalt namelijk heel erg slecht voor shadowpriest, en in dat opzicht verlies het al redelijk snel tegenover mages en warlocks. Je healing is zeker niet en-par met non-shadow priests, die gooien hogere heals, houden het langer uit, regenenen sneller tijdens een gevecht en hun healing gaat gefocust (JAJA, shadow-priests kunnen ook healen......). Het belangrijkste voor shadowpriests in end-game raiding is volgens mij de 15% shadow damage bonus waardoor de warlocks harder kunnen nuken. Dus het nut is nogal verweven met de dps van een andere klasse en hoe die er mee omgaan (warlocks en aggro, anyone?). Wat healing en dps betreft kan je beter vervanging meenemen als het er echt om gaat.

Niet als persoonlijke aanval bedoeld, maar stel dat je een heavy dpser meeneemt ipv een shadow priest in Scholomance. Nu moet de holy priest iets meer zijn/haar best doen wat healing, maar de dps output van je party stijgt, waardoor de mobs sneller neergaan. Niet dat snelheid altijd de bedoeling moet zijn in WoW (voor mezelf wel trouwens), want juist de verschillende mogelijkheden van het spel maakt het juist leuk, het geeft alleen aan dat een shadowpriest niet optimaal is voor parties en raids. In PvP is het natuurlijk een heel ander verhaal. Dots, fear, snelle MB casts, en movement control met MF zijn echte killers.
Ik ben bang dat je mijn verhaal niet gelezen hebt....
Zelfs met nagenoeg alleen blauwe gear staat mijn shadow priest in MC steevast op de 10e plaats van overall damage done. Hoewel er inderdaad weinig end-game gear te krijgen is voor een shadow priest ga ik vooral voor +int gear. Hoe meer int, hoe langer ik door kan blijven gaan, dus hoe meer schade ik doe. +DMG gear is niet zinvol voor een shadow priest aangezien ik toch al naar lagere ranks om moet schakelen bij verlengde boss fights.

+15% shadow damage is ook niet zomaar wat. Als er 5 warlocks mee zijn in MC betekend dit dus in feite een driekwart warlock gratis toegevoegd. En dat is alleen van de damage *bonus*.

Al je voorbeelden gaan over 5-man parties. En daar is een shadow priest inderdaad niet de beste keuze over het algemeen, tenzij hij gekoppeld wordt met een loladin of een balance druid. In 40 man parties is de shadow priest echter onovertroffen. Een goede DPSer in his own right (kan zich zonder meer meten met de gemiddelde mage of warlock), een behoorlijke damage bonus voor de warlocks, én gratis healing er bij.

Een shadow priest moet je niet vergelijken met een healer. De healing van de Vampiric Embrace is slechts een leuke bonus waardoor de andere healers in de groep van de shadow priest het wat makkelijker hebben. Een shadow priest gaat mee met een raid als vervanger van een warlock of een hunter (mages hebben veel AOE, daar kan een shadow priest niet tegen op.) als ranged DPS. En in die rol houdt hij zich qua damage heel goed staande tussen die classes. Tel daarbij de warlock truukjes en gratis healing op en je hebt een enorm waardevol lid van een 40-man raid.
Kun je nagaan hoeveel damage een shadow priest dán doet... Daarnaast stacked dit natuurlijk gewoon met Shadow Vulnerability voor een totaal van 32.25% extra Shadow damage! (vermenigvuldigen, niet optellen ;))

[ Voor 5% gewijzigd door Croga op 24-08-2006 11:19 ]

• RoeLeerT
edit miscalculated.

priest is 15%
CoS is 10%
nightfall 15%
1.15*1.10*1.15=1.45475

[ Voor 89% gewijzigd door RoeLeerT op 24-08-2006 11:30 ]

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Heerlijk bloodscalp en battlegroup 1 nog steeds down, bravo blizz...

shadowpriests hebben wat mij betreft zeker wel een toevoeging aan een raid, al was het alleen maar om de damage van de locks te pimpen..

5 mans instances worden op bloodscalp amper nog gedaan, iedereen hangt daar in BG's of HLI's rond als ze al niet herbs/mats aan het farmen zijn voor pots (25G per stack dreamfoil atm, 16G voor een black lotus)

Deze plek is te koop.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
valt wel mee hoor keez, als ik op BS zit zie ik nog zat LFG voor scholo/baron/ubrs etc

elke alt en zijn moeder heeft herbalism volgens mij, markt op bs lijkt mij nogal verzadigend worden
hoewel er nog redelijk wat overprices meuk op de ah staat en ook het feit dat dark iron ore en shit nog steeds redelijk verkoopt zijn er volgens mij nog steeds beginnende guilds op bs

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

wat zitten mensen toch op blizzard te kankeren, die hebben niks met onze servers te maken hoor.

• Vincentio
  • Niet online
Bifur schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:25:
edit miscalculated.

priest is 15%
CoS is 10%
nightfall 15%
1.15*1.10*1.15=1.45475
Reken ook eens de proc rate me aub. Nightfall geeft dan maar een 2% damage increase.
Bovendien doen locks in Naxxramas te weinig damage waardoor je er nog maar 2 meeneemt en de damage increase groter is als ze CoE en CoR gebruiken.

• RoeLeerT
Vincentio schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:34:
[...]

Reken ook eens de proc rate me aub. Nightfall geeft dan maar een 2% damage increase.
Bovendien doen locks in Naxxramas te weinig damage waardoor je er nog maar 2 meeneemt en de damage increase groter is als ze CoE en CoR gebruiken.
Ik zeg alleen dat het kan dat je opeens 145.475% dmg kunt doen.

En je mag dan zeggen dat locks er te weinig dmg doen, toch blijft het feit dat ik niet in een guild dit die bijvoorbeeld maar 2 warlocks meeneemt, of 8 priests, wij blijven bij balanced raids zover als mogelijk.

• mdmeijer
Croga schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:18:
[...]

Ik ben bang dat je mijn verhaal niet gelezen hebt....
Zelfs met nagenoeg alleen blauwe gear staat mijn shadow priest in MC steevast op de 10e plaats van overall damage done. Hoewel er inderdaad weinig end-game gear te krijgen is voor een shadow priest ga ik vooral voor +int gear. Hoe meer int, hoe langer ik door kan blijven gaan, dus hoe meer schade ik doe. +DMG gear is niet zinvol voor een shadow priest aangezien ik toch al naar lagere ranks om moet schakelen bij verlengde boss fights.

+15% shadow damage is ook niet zomaar wat. Als er 5 warlocks mee zijn in MC betekend dit dus in feite een driekwart warlock gratis toegevoegd. En dat is alleen van de damage *bonus*.

Al je voorbeelden gaan over 5-man parties. En daar is een shadow priest inderdaad niet de beste keuze over het algemeen, tenzij hij gekoppeld wordt met een loladin of een balance druid. In 40 man parties is de shadow priest echter onovertroffen. Een goede DPSer in his own right (kan zich zonder meer meten met de gemiddelde mage of warlock), een behoorlijke damage bonus voor de warlocks, én gratis healing er bij.

Een shadow priest moet je niet vergelijken met een healer. De healing van de Vampiric Embrace is slechts een leuke bonus waardoor de andere healers in de groep van de shadow priest het wat makkelijker hebben. Een shadow priest gaat mee met een raid als vervanger van een warlock of een hunter (mages hebben veel AOE, daar kan een shadow priest niet tegen op.) als ranged DPS. En in die rol houdt hij zich qua damage heel goed staande tussen die classes. Tel daarbij de warlock truukjes en gratis healing op en je hebt een enorm waardevol lid van een 40-man raid.

[...]

Kun je nagaan hoeveel damage een shadow priest dán doet... Daarnaast stacked dit natuurlijk gewoon met Shadow Vulnerability voor een totaal van 32.25% extra Shadow damage! (vermenigvuldigen, niet optellen ;))
Vrees niet! Ik heb je verhaal echt goed gelezen.

Ik twijfel ook zeker niet aan je prestatie (10e plaats op dmg done). In blauwe gear is een shadow priest absoluut niet slecht wat damage betreft, maar de paarse +dmg items schalen erg slecht mee ten opzichte van de "echte" dpsers (mage/warlock/hunter/furywarriors/rogues). Als die zich in epix gaan hijsen, zal je merken dat het steeds moeilijker wordt om ze bij te houden. Ik heb zelf als MC-raidleader flink wat geexperimenteerd met shadowpriests (bijvoorbeeld in de tank groep of bij de rogues), maar op een gegeven moment komen ze niet hoger dan 15-20e plaats damage done en 15-20e plaats healing done waarvan een behoorlijk deel overhealing is. Tier1/2 gear lijkt niet echt bedoeld voor shadowpriests. 15% extra warlock damage, hallo repairkosten. De meeste warlocks hebben al flinke moeite om geen aggro te trekken van de MT, laat staan met die buff erbij. In bepaalde Naxx fights kan ik me trouwens goed voorstellen dat die 15% essentieel kan zijn omdat aggro dan minder een issue is en maximale dps wel. Ik denk nu genoeg ervaring als raidleader om te kunnen zeggen dat een shadowpriest een van de slechtste ranged dpsers is in een goed uitgeruste raid, maar zoals je zelf al aangeeft hangt dat wel af van de uitrusting. Het zelfde verhaal gaat trouwens op met elemental shamans. Een elemental shaman in een flink deel tier 2, met TOEP en allerlei +dmg enchants haalde na een avond full nuken de 19e plaats op damage done in MC.

Paling Terran & Shaman

• Vincentio
  • Niet online
mdmeijer schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:43:
[...]

Vrees niet! Ik heb je verhaal echt goed gelezen.

Ik twijfel ook zeker niet aan je prestatie (10e plaats op dmg done). In blauwe gear is een shadow priest absoluut niet slecht wat damage betreft, maar de paarse +dmg items schalen erg slecht mee ten opzichte van de "echte" dpsers (mage/warlock/hunter/furywarriors/rogues). Als die zich in epix gaan hijsen, zal je merken dat het steeds moeilijker wordt om ze bij te houden. Ik heb zelf als MC-raidleader flink wat geexperimenteerd met shadowpriests (bijvoorbeeld in de tank groep of bij de rogues), maar op een gegeven moment komen ze niet hoger dan 15-20e plaats damage done en 15-20e plaats healing done waarvan een behoorlijk deel overhealing is. Tier1/2 gear lijkt niet echt bedoeld voor shadowpriests. 15% extra warlock damage, hallo repairkosten. De meeste warlocks hebben al flinke moeite om geen aggro te trekken van de MT, laat staan met die buff erbij. In bepaalde Naxx fights kan ik me trouwens goed voorstellen dat die 15% essentieel kan zijn omdat aggro dan minder een issue is en maximale dps wel. Ik denk nu genoeg ervaring als raidleader om te kunnen zeggen dat een shadowpriest een van de slechtste ranged dpsers is in een goed uitgeruste raid, maar zoals je zelf al aangeeft hangt dat wel af van de uitrusting. Het zelfde verhaal gaat trouwens op met elemental shamans. Een elemental shaman in een flink deel tier 2, met TOEP en allerlei +dmg enchants haalde na een avond full nuken de 19e plaats op damage done in MC.
Aggro is nooit een issue op een boss die je gewoon constant kan tanken en geen aggro wipes heeft. Daar er geen een boss in Naxx een aggro wipe heeft is aggro dus ook totaal geen issue na 30 seconden meer en kan men gewoon vol uit gaan. Als onze warlocks vol uit gaan, dan staan ze net boven onze tanks...

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
On_E schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 09:25:
Cross-realm BGs _O_

We wonnen bijna alles gisteravond, tot we ineens ‘’Pain Train’’ tegen kwamen van Vek’nilash volgens mij, damn die lui waren goed, en een rogue met 5k HP erbij. oO
Welke realm zit jij?
Ik zit met Grim Batol in Battlegroup 8

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
[...]

Een elemental shaman in een flink deel tier 2, met TOEP en allerlei +dmg enchants haalde na een avond full nuken de 19e plaats op damage done in MC.
en lok'amir ll romathis met 30 spelldmg enchant.

niet vergeten he :P
Vincentio schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:48:
[...]

Aggro is nooit een issue op een boss die je gewoon constant kan tanken en geen aggro wipes heeft. Daar er geen een boss in Naxx een aggro wipe heeft is aggro dus ook totaal geen issue na 30 seconden meer en kan men gewoon vol uit gaan. Als onze warlocks vol uit gaan, dan staan ze net boven onze tanks...
Zag gisteren nog een filmpje van een fire mage die aggro trok van patchwork : )

[ Voor 109% gewijzigd door ImdaMned op 24-08-2006 11:56 ]

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:27
[...]
Echter, en dat is natuurlijk waar veel mensen naar refereren, in de end-game raids heb je als shadowpriest maar een redelijk beperkt nut. Damage gear schaalt namelijk heel erg slecht voor shadowpriest, en in dat opzicht verlies het al redelijk snel tegenover mages en warlocks
Waar haal je die onzin vandaan? :o
Wat voor een gear heeft een shadow priest nodig volgens jou dan? De beste shadowpriest gear die er is is gewoon +shadowspell dmg (ebony flame gloves oid, en meer van die meuk), maar al boven al is het gewoon de gear die mages/warlocks ook gebruiken hoor... Alle nonset items die cloth zijn en waar + magical dmg op zit zijn goed voor shadowpriests...

Ik zou niet weten op wat voor een andere gear zou doelen, het is echt het beste wat er te krijgen valt... Neem van mij maar aan dat een priest met 500+dmg gear meer dmg doet dan een lock met 500+dmg gear, mits die priest weet hoe ie moet spelen... Sommige warlocks begrijpen het nogsteeds niet.
En dan ehb ik het niet over slacken, dat kan iedereen wel, maar over echt dmg doen. Wij hebben meerdere warlocks met dezelfde build en gear(volle t2), waarvan de 1 het voor elkaar krijgt om in de top5 te eindigen, en de ander de top15 nog niet eens haalt, hoe goed ie ook zijn best doet... Serieus... Speel dan een class wat je wel kan...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Verwijderd

[...]
[...]
Ah, misschien moet ik de situatie in de guild erbij melden. Onze DPS bestaat momenteel uit 2 rogues (60) en 1 mage (60) Die allemaal besloten hebben een pauze te nemen van WoW. Daarnaast 1 Hunter op level 60 en 1 Druid en 2 warlocks.

1 van die warlocks is de alt van onze holy priest, dus als die mee is 1 warlock!

• On_E

On_E

Housemusic

jarnotjuh schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:56:
[...]

Wat voor een gear heeft een shadow priest nodig volgens jou dan? De beste shadowpriest gear die er is is gewoon +shadowspell dmg (ebony flame gloves oid, en meer van die meuk), maar al boven al is het gewoon de gear die mages/warlocks ook gebruiken hoor... Alle nonset items die cloth zijn en waar + magical dmg op zit zijn goed voor shadowpriests...
Kijk nog eens even naar de cast-time van shadow priest spells en reageer dan nog een keer. ;)

+dmg scaled veel slechter bij priests dan bij locks/mages.

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

Ik twijfel ook zeker niet aan je prestatie (10e plaats op dmg done). In blauwe gear is een shadow priest absoluut niet slecht wat damage betreft, maar de paarse +dmg items schalen erg slecht mee ten opzichte van de "echte" dpsers (mage/warlock/hunter/furywarriors/rogues). Als die zich in epix gaan hijsen, zal je merken dat het steeds moeilijker wordt om ze bij te houden. Ik heb zelf als MC-raidleader flink wat geexperimenteerd met shadowpriests (bijvoorbeeld in de tank groep of bij de rogues), maar op een gegeven moment komen ze niet hoger dan 15-20e plaats damage done en 15-20e plaats healing done waarvan een behoorlijk deel overhealing is.
Dan vraag ik mij echt af waar die shadow priests mee bezig waren in je test.... In mijn geval praat ik over een groep waar een groot deel al in epixz loopt terwijl ik het moet doen met Mooncloth Robe en Staff of Hale Magefire.
Tier1/2 gear lijkt niet echt bedoeld voor shadowpriests.
Klopt. Dus moet de shadow priest gaan voor andere items. Zoals de Epic robe die in ZG valt en behoorlijke +INT en +dmg/heal heeft.

Het heeft geen zin om een shadow priest in full prophecy te proppen. Er zijn veel betere items te krijgen voor een shadow priest.
15% extra warlock damage, hallo repairkosten. De meeste warlocks hebben al flinke moeite om geen aggro te trekken van de MT, laat staan met die buff erbij.
Dan is dat toch echt een kwestie van aggro management. Ik heb in ieder geval nog niet vaak een 'lock aggro zien trekken. Zelfs niet met de 15% bonus van Shadow Vulnerability. Rogues wel, maar 'locks?
Ik denk nu genoeg ervaring als raidleader om te kunnen zeggen dat een shadowpriest een van de slechtste ranged dpsers is in een goed uitgeruste raid, maar zoals je zelf al aangeeft hangt dat wel af van de uitrusting. Het zelfde verhaal gaat trouwens op met elemental shamans. Een elemental shaman in een flink deel tier 2, met TOEP en allerlei +dmg enchants haalde na een avond full nuken de 19e plaats op damage done in MC.
heh :) En ik denk dat ik genoeg ervaring met shadow priests heb om te kunnen zeggen dat een shadowpriest behoorlijk veel ranged DPS gooit vergeleken met andere ranged DPS classes. De shadowpriest heeft niet de burst damage van een hunter of de AOE damage van een mage maar wel een enorme bak sustained damage die continu door gaat. Met de juiste talent keuzes (er zijn nogal wat varianten mogelijk bij een shadow priest) en de juiste speelstijl is die 10e plaats helemaal niet raar. Zelfs als de shadow priest bij een aantal bosses helemaal geen (of in ieder geval heel erg weinig; af en toe een Rank 1 SW:P voor de shadow vulnerability) damage doet.
Persoonlijk ga ik liever voor de +INT. Hoe meer INT hoe hoger de rank van de spreuken die een shadow priest sustained kan blijven gooien.
Let wel dat het belangrijkste nut van de shadow priest niet zit in de enorme schade die hij doet. Het belangrijkste nut zit in die 15% extra op de 'locks. Door +dmg gear kun je wellicht 10% of mischien wel 20% meer schade doen. Door +INT kun je die 15% extra van de locks langer volhouden waardoor je effectief 75% (uitgaande van een goed gemiddelde groep) extra schade doet.

Maar; als je geen +INT kunt krijgen is +dmg zonder meer de beste optie. Beter dan +SPI, beter dan +STA en zeker beter dan +heal :)

[ Voor 16% gewijzigd door Croga op 24-08-2006 12:08 ]

• mdmeijer
[...]

Ik zou niet weten op wat voor een andere gear zou doelen, het is echt het beste wat er te krijgen valt... Neem van mij maar aan dat een priest met 500+dmg gear meer dmg doet dan een lock met 500+dmg gear, mits die priest weet hoe ie moet spelen... Sommige warlocks begrijpen het nogsteeds niet.
En dan ehb ik het niet over slacken, dat kan iedereen wel, maar over echt dmg doen. Wij hebben meerdere warlocks met dezelfde build en gear(volle t2), waarvan de 1 het voor elkaar krijgt om in de top5 te eindigen, en de ander de top15 nog niet eens haalt, hoe goed ie ook zijn best doet... Serieus... Speel dan een class wat je wel kan...
Sure, skills>gear, hoef je me echt niet te vertellen. Om je woorden om te draaien: Neem van mij maar aan dat een warlock met 500+dmg gear meer dmg doet dan een priest met 500+dmg gear, mits die warlock weet hoe ie moet spelen.

Om inhoudelijk door te gaan, ik heb altijd begrepen (en correct me if I'm wrong), dat door de snelle cast van mind blast ervoor zorgt dat een +damage item minder meeschaalt dan voor een warlock/mage spell waardoor er gewoon minder damage wordt gedaan per cast. Dat zou betekenen dat als je eenzelfde item geeft aan een mage, warlock of priest, de priest er het minste voordeel bij heeft.

Paling Terran & Shaman

• Osxy
  • Laatst online: 21:12

Osxy

Holy crap on a cracker

Wie zitten er allemaal in Battlegroup 1? Het is de aller grootste, echt niet normaal 18 servers :D

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Sinds gisteren heb ik regelmatig last van de volgende error. Nu krijg ik 'm als ik meerdere bags tegelijk probeer te openen, soms kan ik helemaal geen bags openen en soms werkt alles wel normaal. :/ Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen of waar het door komt? :)

Afbeeldingslocatie: http://img178.imageshack.us/img178/4583/screento4.jpg

• ImdaMned
  • Nu online
Ik had in die specifieke MC run een gemiddelde frostbolt van 1570 dmg (incl. crit) met 30 min rend buff en 40 minuten ony buff) dat is een dps van 628 gedurende volle run. Ik heb toen 0 x aggro getrokken. Ben 1 x dood gegaan bij een ancient core hound omdat hij sta verminderde en ik een feriosious bite kreeg van 2200 ofzo.

Dit was zonder consumebles.

Volgens mij red je dit niet als druid / shammie / pallie / shadow priest

[ Voor 9% gewijzigd door ImdaMned op 24-08-2006 12:22 ]

• PromWarMachine
  • Laatst online: 21:47

PromWarMachine

Forsaken Archer

Exitium schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:12:
Sinds gisteren heb ik regelmatig last van de volgende error. Nu krijg ik 'm als ik meerdere bags tegelijk probeer te openen, soms kan ik helemaal geen bags openen en soms werkt alles wel normaal. :/ Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen of waar het door komt? :)

[afbeelding]
* Ga naar je character screen
* Zorg dat 'load outdated addons' uit staat
* Probeer zoveel mogelijk rode addons te updaten

Alle addons waar (nog) geen update van is, zet je even uit.

Controleer of je error weg is. Als 'ie weg is (zeer waarschijnlijk), zet je steeds een addon aan en kijk je wanneer het fout gaat. :)

Waarschijnlijk bij MoveAnything of CT_Bags of CT_BottomBar of iets dergelijks.

Dividend for Starters

Verwijderd

Exitium schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:12:

[afbeelding]
Ander vraag. Welke mods heb je geinstalleerd en welke eventueel geupdate ?

Verwijderd

osxy schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:11:
Wie zitten er allemaal in Battlegroup 1? Het is de aller grootste, echt niet normaal 18 servers :D
Ik zit er onderandere in, als alliance kant dan :) Echter, Doomhammer was voordat ik anar me werk ging nog niet up, dus moet nog zien hoe het gaat :) Denk dat die groep juist allemaal nog niet werkt?
Nouja, als je horde ben kom ik je wieweet nog eens tegen :p Ben zeer benieuwd hoe het gaat, op realmforum worden we al sentimenteel dat we "onze eigen" horde/alliance niet meer in bg zullen tegenkomen (nouja, kans is klein). Wel echt jammer, ga de standaard horde tegen wie ik speelde wel missen, het standard /wave /hug /flirt naar bepaalde personen en naast elkaar in bg gaan zitten kijken hoe onze teams het doen :p

Verwijderd

Battlegroup 3 ftw \o/

• MrDummy
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Minder FTW zijn de downtime van oude realms. Bloodhoof is nog steeds down.
Ze zijn wel lang bezig met oplossen van problemen.
Hopelijk kan ik vanavond spelen... :)

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 20:39
nog hunters die al problemen gehad hebben met hun pet?
sinds de nieuwe patch is mijn pet gewoon verdwenen :?

Steam: CatBearCow

• BootVluchteling
Bartjeuhz schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:12:
is ie niet stealthed? :9

ik blijf de buffs zien van mn partymembers als ik in raid zit, terwijl ik dit disabled heb. erg irri.. verder weinig probs..

Verwijderd

BootVluchteling schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:22:
[...]

ik blijf de buffs zien van mn partymembers als ik in raid zit, terwijl ik dit disabled heb. erg irri.. verder weinig probs..
Dat heb ik dus ook en is inderdaad erg irritant |:(

Verwijderd

Ghost sabre

• BootVluchteling
heeft iemand btw een modpack die al volledig up-to-date is..? heb gisteren vernomen dat ometh-pack ermee gaat stoppen.. de hoofd programmer heeft tijdgebrek gekregen..

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ok, ik speel dus al dit spel vanaf dat het uit is maar beetje unlucky met servers en guilds en ik wil dus ergens opnieuw beginnen met nieuw ras en nieuwe class. Maar er zijn al zo veel servers waar in een guild komen lastig gaat en levelen zonder iets op de AH is ook niet echt geweldig. Dus heeft iemand een paar ideeen waar een nieuw char door een speler met ervaring gestart kan worden, waar je in een guild eindigt en end game content kan doen? Graag server en horde of alliance, faction maakt me niet veel uit als ik maar gewoon door kan knallen met levelen zonder dat ik opgehouden word omdat er te weinig groepjes zijn of te weinig spullen te koop zijn op AH :) Mijn dank. Als iemand ruimte heeft voor een Tier1 hunter op een normal server aan alliance kant mag dat ook, ik kan transferen van me normal realm :) (of mage maar die is 53 :p).

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik hoop dat mijn pet niet is verdwenen :| zal vanavond effe checken. :9
Als Night Elf loop ik namelijk met Echeyakee, een witte leeuw uit de Barrens

Afbeeldingslocatie: http://www.wowwiki.com/images/f/ff/Echeyakee.png

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

ye-roon schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:32:
Ok, ik speel dus al dit spel vanaf dat het uit is maar beetje unlucky met servers en guilds en ik wil dus ergens opnieuw beginnen met nieuw ras en nieuwe class. Maar er zijn al zo veel servers waar in een guild komen lastig gaat en levelen zonder iets op de AH is ook niet echt geweldig. Dus heeft iemand een paar ideeen waar een nieuw char door een speler met ervaring gestart kan worden, waar je in een guild eindigt en end game content kan doen? Graag server en horde of alliance, faction maakt me niet veel uit als ik maar gewoon door kan knallen met levelen zonder dat ik opgehouden word omdat er te weinig groepjes zijn of te weinig spullen te koop zijn op AH :) Mijn dank. Als iemand ruimte heeft voor een Tier1 hunter op een normal server aan alliance kant mag dat ook, ik kan transferen van me normal realm :) (of mage maar die is 53 :p).
Waarom heb je de AH nodig om te lvl-en? :)
Ik heb tot lvl 60 echt niets gekocht op de AH. Vond het allemaal weggegooid geld. De Quest rewards zijn meestal stukke beter :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Sinds de update naar 1.12 mis ik bij m'n Rogue (lvl 45) opeens de ability Ghostly Strike.... :(
Meer mensen die iets soortgelijks zijn overkomen?

Diablo3

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

mja niet echt nodig, maar sommige classes hebben gewoon gear nodig anders ben je zwaar de lul :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 20:39
BootVluchteling schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:22:
[...]

ik heb verder ook geen rare dingen...
maar ik heb gewoon geen pet meer...niet echt leuk op lvl 60 je pet kwijt te raken.
als ik em summon zegtie: you have no pet to summon.
en in de stable zittie ook niet..
hij is gewoon weg :'(

Steam: CatBearCow

• BootVluchteling
Atlas schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:37:
[...]

Waarom heb je de AH nodig om te lvl-en? :)
Ik heb tot lvl 60 echt niets gekocht op de AH. Vond het allemaal weggegooid geld. De Quest rewards zijn meestal stukke beter :)
niet alle, maar vaak wel idd..

je ben evt. welkom op xavius.. zit atm bij orange county.. AQ20, MC, ony, ZG cleared en op farm, BWL ragnaros neer, vael op 8%.. heb een warlock op 60, en ben nu mn paladin aan het powerlvlen richting de 35, want mn alchemy is nu lvl 225.. paladin is nu lvl 24. kan je een goldboost geven, en evt paar bags ofzo.. alliance side.. /w blondje of beestje ingame, of stuur een pb op dit forum?

ff een quote van mezelf
BootVluchteling schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:29:
heeft iemand btw een modpack die al volledig up-to-date is..? heb gisteren vernomen dat ometh-pack ermee gaat stoppen.. de hoofd programmer heeft tijdgebrek gekregen..

[ Voor 17% gewijzigd door BootVluchteling op 24-08-2006 13:46 ]

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
ye-roon schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:32:
Ik zit op Jaedenar, één van de nieuwere servers (april geloof ik, maar nieuwer zijn er niet (op Boulderfirst na geloof ik) en komen ook niet binnenkort).
Ik ben zelf heeeel erg te spreken over Jaedenar, veel low lvl's aardige mensen. Net forum. Ik kan het je aanraden. Ik speel zelf een NE priest.

Verwijderd

Tao schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:38:
Sinds de update naar 1.12 mis ik bij m'n Rogue (lvl 45) opeens de ability Ghostly Strike.... :(
Al je talent points zijn gerefund... je moet ze opnieuw toekennen... dus ook ghostly strike. Dan kan je die opnieuw vanuit je spellbook naar je action bar slepen

• MaVl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-03-2024
Ghostly strike is een talent, alle rogue talents zijn gereset wegens veranderingen.
Open talent book, en vul je talents weer in? :S

• Dakreal
Ghostly strike is een talent skill, dus als je niet die niet aangeklikt hebt bij talents dan zie je hem idd niet. gewoon even bij talents ernaar toe speccen als je hem wilt.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• BootVluchteling
MaVl schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:48:
[...]

Ghostly strike is een talent, alle rogue talents zijn gereset wegens veranderingen.
Open talent book, en vul je talents weer in? :S
offtopic:
MaVi.. ben jij die gast uit die winkel van naaldwijk..? ik heb je gloof op msn niet? grappig als je dat ben :P

wat is de snelste manier om te lvlen als rogue..? met swords of daggers..? ik heb atm 2 swords, en een dagger om te openen vanuit stealth..

• MaVl
BootVluchteling schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:51:
[...]

offtopic:
MaVi.. ben jij die gast uit die winkel van naaldwijk..? ik heb je gloof op msn niet? grappig als je dat ben :P

wat is de snelste manier om te lvlen als rogue..? met swords of daggers..? ik heb atm 2 swords, en een dagger om te openen vanuit stealth..
offtopic:
Ja, ik ben die gast, was leuk zolang het duurde met die server.
Ik werk er al 1 jaar en 3 maanden niet meer, en hij heeft een deurwaarder op zijn dak wegens nog een jaar vakantieloon, maar ik denk dat jullie er al achter waren dat hij niet helemaal ok was.

• BootVluchteling
MaVl schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:57:
[...]

offtopic:
Ja, ik ben die gast, was leuk zolang het duurde met die server.
Ik werk er al 1 jaar en 3 maanden niet meer, en hij heeft een deurwaarder op zijn dak wegens nog een jaar vakantieloon, maar ik denk dat jullie er al achter waren dat hij niet helemaal ok was.
offtopic:
ja, was duidelijk dat het geen zuivere soep was.. wist dat je er al weg was, maar kon het ff niet anders beschrijven :P , blijft vage shit daar.. bestaat zn winkel nog?

gebruik jij eigenlijk een modpack Mavi, of stel ej zelf alles samen oid..? en wat voor chars heb je?

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:14
BootVluchteling schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:03:
[...]

offtopic:
ja, was duidelijk dat het geen zuivere soep was.. wist dat je er al weg was, maar kon het ff niet anders beschrijven :P , blijft vage shit daar.. bestaat zn winkel nog?

gebruik jij eigenlijk een modpack Mavi, of stel ej zelf alles samen oid..? en wat voor chars heb je?
Sig:
http://ctprofiles.net/3179371, http://ctprofiles.net/3184028, Warlock moet ik nog invullen ;)

:P

Verwijderd

Swords lvlen over het algemeen sneller als daggers

deze talent build beetje ok btw ??

http://www.wow-europe.com...5010020005000000000000000

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Mac

* Added support for controlling iTunes from within World of Warcraft. You can bind a set of keys for play/pause, next track, back track and volume up and down.
is zowiets er ook niet voor winamp of emdia player?

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

mdmeijer schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:08:
Om inhoudelijk door te gaan, ik heb altijd begrepen (en correct me if I'm wrong), dat door de snelle cast van mind blast ervoor zorgt dat een +damage item minder meeschaalt dan voor een warlock/mage spell waardoor er gewoon minder damage wordt gedaan per cast. Dat zou betekenen dat als je eenzelfde item geeft aan een mage, warlock of priest, de priest er het minste voordeel bij heeft.
Hoewel je gelijk hebt dat +dmg gear op mind blast minder invloed heeft, is mind blast ook meteen de SP's minst interessante shadow damage spreuk.

+dmg gear heeft op alle DOTs zijn volledige effect op de volledige duration. Dat betekend dat de volledige +dmg op een SW:P over de 18 seconden verdeelt wordt. Met talents kan de SP zijn SW:P rekken naar 24 seconden waardoor de +dmg effectief over de hele SW:P voor 133% mee telt. Dit helpt weliswaar niet om de DPS omhoog te krijgen, maar de DPM profiteert er aardig van.
Daarnaast is ook de +dmg op Mind Flay volledig van toepassing.

Als je kijkt naar +dmg dan is het beoogde effect een bepaalde DPS verhoging. En dat effect is gelijk voor Shadow priests, mages en warlocks. De shadow priest heeft inderdaad 1 spreuk die niet het volledige +dmg effect haalt, maar het +dps effect blijft gelijk. De belangrijkste spreuken die de shadow priest gebruikt, Shadow Word: Pain en Mind Flay, trekken wel de volledige +dmg.

• BootVluchteling
nu ga ik ff de stomste vraag posten van de afgelopen 40 topics, maar goed :P

wat is nou belangrijk op je rogue mbt snelheid van wapens in main hand en offhand..?

welke moet snel/traag zijn en waarin heeft het precies invloed..? heb warrior, priest en warlock, die heb ik goed onder de knie, maar rogue is apart verhaal :P

• ImdaMned
  • Nu online
Croga schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:10:
[...]

Hoewel je gelijk hebt dat +dmg gear op mind blast minder invloed heeft, is mind blast ook meteen de SP's minst interessante shadow damage spreuk.

+dmg gear heeft op alle DOTs zijn volledige effect op de volledige duration. Dat betekend dat de volledige +dmg op een SW:P over de 18 seconden verdeelt wordt. Met talents kan de SP zijn SW:P rekken naar 24 seconden waardoor de +dmg effectief over de hele SW:P voor 133% mee telt. Dit helpt weliswaar niet om de DPS omhoog te krijgen, maar de DPM profiteert er aardig van.

Als je kijkt naar +dmg dan is het beoogde effect een bepaalde DPS verhoging. En dat effect is gelijk voor Shadow priests, mages en warlocks. De shadow priest heeft inderdaad 1 spreuk die niet het volledige +dmg effect haalt, maar het +dps effect blijft gelijk. De belangrijkste spreuken die de shadow priest gebruikt, Shadow Word: Pain en Mind Flay, trekken wel de volledige +dmg.
Nu heb je wel het probleem dat als er een raid van 40 personen voluit gaat je dot's er niet op blijven staan. Iets waar warlocks volgens mij ook zwaar onder lijden.

• Bokkie
  • Niet online
BootVluchteling schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:14:

wat is nou belangrijk op je rogue mbt snelheid van wapens in main hand en offhand..?

welke moet snel/traag zijn en waarin heeft het precies invloed..? heb warrior, priest en warlock, die heb ik goed onder de knie, maar rogue is apart verhaal :P
snelheid van je mainhand is door de normalisatie niet van belang, dus ga voor zwaard/dagger met hoogste max dmg (zal over het algemene tragere wapens zijn)

offhand heb je maar voor 1 ding eigenlijk en dat is stats
soms ook voor poisosn apply, in geval van poison apply wil je een zo snel mogelijke dagger, liefst een 1.3 speed zodat je ondanks je offhand hit penalty toch nog redelijk wat kans hebt op procs.

ga je voor stats, dan boeit speed niet zo op je offhand

ben je sword specced rogue, dan doe je er goed aan om ook in je offhand een sword te hebben gezien de spec ook op je offhand kan proccen, hoewel hier nog steeds discussie over is of het wel nuttig is aangezien ze zeggen dat sword spec alleen je swingtimer reset itt tot bijv de proc van de wf totem en de Hand of justice trinket, hier bestaat dus nogal wat discussie over

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• BootVluchteling
ImdaMned schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:22:
[...]

Nu heb je wel het probleem dat als er een raid van 40 personen voluit gaat je dot's er niet op blijven staan. Iets waar warlocks volgens mij ook zwaar onder lijden.
de bosses hebben nu toch 24 debuff slots..? of was dat met BC pas?

• Dakreal
BootVluchteling schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:14:

In principe doen de meeste trage main hand snelle offhand

de mainhand doe je je skills *ambush/backstab sinister//enzzz.. * hoe hoger je main damage* max damage op wapen.. Hoe hoger je crit met die skills en aangezien rogue graag crit.. kan dat goed oplopen. Mijn hoogste crit op mijn lvl 43 rogue is 465 damage met sinister* en dan reken ik andere skills niet mee natuurlijk * op backstab is hoge weapondamage van belang voor mooie hoge crit. zelfde geld voor ambush. Als Offhand is een snelle vaak aangeraden ivm poison procs.. poison proc kans is bv 20% als jij sneller slaat.. heeft ie dus meer kans om te proccen.

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

ImdaMned schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:16:
Ik had in die specifieke MC run een gemiddelde frostbolt van 1570 dmg (incl. crit) met 30 min rend buff en 40 minuten ony buff) dat is een dps van 628 gedurende volle run. Ik heb toen 0 x aggro getrokken. Ben 1 x dood gegaan bij een ancient core hound omdat hij sta verminderde en ik een feriosious bite kreeg van 2200 ofzo.
Dit was zonder consumebles.
Volgens mij red je dit niet als druid / shammie / pallie / shadow priest
Och, zonder gear, unbuffed en zonder crits zit een SP over de 300 DPS. Dan heb ik het dus over alleen maar SW:P, Mind Flay en Mind Blast casten onder Shadowform, zonder mind blast talents, zonder +dmg gear, zonder crits te rekenen.
Ik kan me zomaar voorstellen dat met fatsoenlijke +dmg gear, met mind blast talents en met crits een SP ook aan die 628 kan komen....
Let wel dat +1dmg zowieso al +.785 * 1.325 (2 keer 15% extra damage) = +1.04 DPS is. Dus +250 dmg = +260DPS. (en met Sash of Whispered Secrets en Fel infused leggings heb je al +100)

Ofwel: Een beetje epic gear en we verslaan die 628 nog wel ;)

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

ImdaMned schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:22:
Nog nooit last van gehad eerlijk gezegd..... Vroeger was dit inderdaad een probleem (toen er maar 10 debuff slots waren) maar de laatste tijd zie ik er niets van.....

• MaVl
Mijn rogue was mijn allereerste character en heb ik een jaar niet gespeeld, daarna weer een beetje in ZG met de alts van de guild.

Mijn visie (er zijn meer visies, zoek zelf maar uit welke de juiste is): Mainhand slow as hell sword voor de lekkere dikke sinister strikes en sword spec procs. Offhand kon ik nooit beslissen, ultrasnelle dagger met poison erop voor de poison procs, of dan toch weer een snel zwaard voor poison procs en sword specs, of gewoon een dik traag zwaard voor alleen sword procs en met geluk wat poison.

Maar 1 ding: Main hand traag, en sinister striken maar in PvE. Dit alles is anders voor PvP, maar ik denk in PvE termen.

Ik gebruik als mods: CT-raidassist,-tracker,-bossmods, damagescroll(veel beter dan sct damage of interne damage show), simpletranq, spellwatch en ik had sct, maar die is vervangen door ingame meldingen.

offtopic:
Winkel is er nog

• RoeLeerT
Croga schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:25:
[...]

Och, zonder gear, unbuffed en zonder crits zit een SP over de 300 DPS. Dan heb ik het dus over alleen maar SW:P, Mind Flay en Mind Blast casten onder Shadowform, zonder mind blast talents, zonder +dmg gear, zonder crits te rekenen.
Ik kan me zomaar voorstellen dat met fatsoenlijke +dmg gear, met mind blast talents en met crits een SP ook aan die 628 kan komen....
Let wel dat +1dmg zowieso al +.785 * 1.325 (2 keer 15% extra damage) = +1.04 DPS is. Dus +250 dmg = +260DPS. (en met Sash of Whispered Secrets en Fel infused leggings heb je al +100)

Ofwel: Een beetje epic gear en we verslaan die 628 nog wel ;)
edit, misread :S

[ Voor 7% gewijzigd door RoeLeerT op 24-08-2006 14:33 ]

• Yokidrink
  • Laatst online: 09-09 15:06
even een vraagje

Hunters kunnen dual wield doen, nu vroeg ik me af, wat is beter om te doen.... een two handed sword (met veel damage) of 2x one handed (met veel stats, lees agility/stamina) ?

• BootVluchteling
Yokidrink schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:32:
even een vraagje

Hunters kunnen dual wield doen, nu vroeg ik me af, wat is beter om te doen.... een two handed sword (met veel damage) of 2x one handed (met veel stats, lees agility/stamina) ?
2H=25 agi enchant
2x1H = 2x15 agi enchant= 30 agi..

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
even een vraagje

uhm, als hunter ga je voor stats die je nodig hebt voor ranged dps (agi, +crit, +hit, ap etc.) melee gebruik je meestal alleen om weer uit melee range te komen (met wing clip)

dus je moet gewoon kijken wat 't meeste ranged dps oplevert :)

• Yokidrink
BootVluchteling schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:36:
[...]

2H=25 agi enchant
2x1H = 2x15 agi enchant= 30 agi..
okay... dat beantwoord de vraag :)
hoeveel kost zo'n 15 agi enchant ongeveer?

• MaVl
even een vraagje

Stats, altijd stats, de melee damage is niets vergeleken met je ranged damage. Er zijn genoeg van die gekke hunters die claimen dat ze 800 critten met raptor strikes met zincock, maar een hunter wordt opgevreten in melee.
Nou heb ik ook wel filmpjes gezien van hunters met zincock die warriors eruit meleen, maar dat lukt je echt niet met skilled spelers, dat zegt meer over de skill van de tegenstander dan die van de hunter.

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:27
MaVl schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:46:
[...]

Stats, altijd stats, de melee damage is niets vergeleken met je ranged damage. Er zijn genoeg van die gekke hunters die claimen dat ze 800 critten met raptor strikes met zincock, maar een hunter wordt opgevreten in melee.
Nou heb ik ook wel filmpjes gezien van hunters met zincock die warriors eruit meleen, maar dat lukt je echt niet met skilled spelers, dat zegt meer over de skill van de tegenstander dan die van de hunter.
Aimed + multiarrow + een autoshot of 2 en met een beetje pech lukt het niet om de warrior te concusionen of te trappen en dan staat hij naast je via een charge met 40-60 % HP en jij met 100 %.
Als je scatter op CD is moet je wel melee en dan is een goeie 2 hander erg heilig :) ipv 2 x 1 hand.

En ja een epiced hunter kan een epiced ( skilled ja ! ) warrior melee aan waarom ? Deterence / dodge van een hunter.

• RoeLeerT
sbmuc schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:58:
[...]

Aimed + multiarrow + een autoshot of 2 en met een beetje pech lukt het niet om de warrior te concusionen of te trappen en dan staat hij naast je via een charge met 40-60 % HP en jij met 100 %.
Als je scatter op CD is moet je wel melee en dan is een goeie 2 hander erg heilig :) ipv 2 x 1 hand.

En ja een epiced hunter kan een epiced ( skilled ja ! ) warrior melee aan waarom ? Deterence / dodge van een hunter.
JA ga!!! doe deterrence!!!! daar hou ik zo van als hunters dat doen. dodge --> overpower, dodge --> overpower :) 1K crits ftw :P

en een beetje warrior die niet zo hoog is in zijn +hit en geen overpower talents heeft feart de hunter even :). scheelt al weer een hoop

[ Voor 9% gewijzigd door RoeLeerT op 24-08-2006 15:00 ]

• Hydra
On_E schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:28:
Je kunt nog wel als group joinen, maar als je bv met 6 gaat, dan join je automatisch een nieuwe raid-group waar 4 anderen bij zitten.

Dan kun je met /ra in je eigen raid blijven praten, en met /bg in je bg raid. :)

Na de BG kom je weer terug in je eigen raid-group.
Perfect, dat was ook precies wat ik verwachtte. Voor ons betekent dat we nog gewoon met onze standaard groep van 10 man joinen.
De belangrijkste spreuken die de shadow priest gebruikt, Shadow Word: Pain en Mind Flay, trekken wel de volledige +dmg.
Zou je willen. Mindflay krijgt maar 43%, penalty omdat het een slow betreft.

Het is overigens onzin dat shadowpriests weinig nut hebben, een SP met goeie equipment (dus geen tier 2 maar +damage drops, tier 2 heeft geen +damage) kan zonder problemen in de top 10 komen.

[ Voor 33% gewijzigd door Hydra op 24-08-2006 15:07 ]

Verwijderd

MaVl schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:46:
[...]

Idd, zoek 2 mooie one hands (dawns edges, bone slinging hatchets etc) met +15 agi enchants
Je hoeft je niet te richten op hoge melee damage, want zelfs al is die 800 crit waar, ik crit regelmatig ranged 1800+ en ranged damage is toch waar hunters voor zijn

• Hydra
Yokidrink schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:37:
okay... dat beantwoord de vraag :)
hoeveel kost zo'n 15 agi enchant ongeveer?
Afhankelijk van je servert, maar rond de 100 gold.
sbmuc schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:58:
Speel eens tegen een Warrior die z'n overpower gevonden heeft zou ik zeggen.

Een warrior heeft meer mitigation, meer health en slaat harder in melee. Het is COMPLETE onzin dat je een warrior eruit kan meleeen tenzij je echt veel betere gear hebt of gewoon tegen een enorm slechte warrior speelt.

• Yokidrink
ik ben pas lvl22 met die hunter en in mijn tempo duurt het nog een maand of 6 voor ik 60 ben, dus ik moet me meer richten op gear rond mijn level en voorlopig niet uitkijken naar zogenoemde endgame/raid/epic gear.

ik ga straks wel es kijken in AH voor leuke items

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:07:
[...]

Idd, zoek 2 mooie one hands (dawns edges, bone slinging hatchets etc) met +15 agi enchants
Je hoeft je niet te richten op hoge melee damage, want zelfs al is die 800 crit waar, ik crit regelmatig ranged 1800+ en ranged damage is toch waar hunters voor zijn
Barbarous Blade plus een 25agi enchant is goed voor 110 Attack Power en ongeveer 1,4% crit.
2 x Bone Slicing Hatchet + 2 x 15agi enchant is 112 Attack Power en ietsjes minder dan 1% crit. Hmm, tuurlijk is dualwielding beter dan 2-handers. :P

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:10:
[...]

Een warrior heeft meer mitigation, meer health en slaat harder in melee. Het is COMPLETE onzin dat je een warrior eruit kan meleeen tenzij je echt veel betere gear hebt of gewoon tegen een enorm slechte warrior speelt.
Aimed shot, Multi, auto, concussive , scatter, Aimed, wingclip en kiten :P (oh ja en natuurlijk wachten met je pet tot na scatter) Als je hem in slowing trap kan lokken nog mooier....

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Wij hebben meerdere shadowpriests maar als ik eerlijk mag zijn is hun damage niet je van het, Ze missen meestal de endurance die andere dps classes hebben.
mages hebben evocation en hun mana stenen en de 15% regen tijdens casten armor
warlocks hebben lifetap hunters hebben feigndeath en dan reken ik nog niet eens rogues en warriors mee.

dan nog het probleem dat scaling op de shadowspells minimaal is door + damage en ze helemaal weinig hebben aan + crit

en die 15% shadow damage is leuk maar die shadowpriest kicken en een mage of rogue mee is toch veel meer dps
vampiric embrance is leuk als je met een party vol warlocks zit maar verder is het in raiding instances niet echt nuttig dat beetje dat je healt valt niet echt op als trash voor 2k op je tank inramt
en als shadowpriest in de top 10 komen betekent maar een ding je andere dps classes slacken

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Verwijderd

BootVluchteling schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:22:
[...]

de bosses hebben nu toch 24 debuff slots..? of was dat met BC pas?
Aldus de expert :P

• RoeLeerT
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:17:
[...]

Aimed shot, Multi, auto, concussive , scatter, Aimed, wingclip en kiten :P (oh ja en natuurlijk wachten met je pet tot na scatter) Als je hem in slowing trap kan lokken nog mooier....
Lees de discussie even........het gaat hier over hunters die warriors dood melee'en

• ImdaMned
  • Nu online
Hydra schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:01:
[...]

Zou je willen. Mindflay krijgt maar 43%, penalty omdat het een slow betreft.

Het is overigens onzin dat shadowpriests weinig nut hebben, een SP met goeie equipment (dus geen tier 2 maar +damage drops, tier 2 heeft geen +damage) kan zonder problemen in de top 10 komen.
Ik blijf erbij dat qua gelijke gear een shadow priest nooit van z'n leven boven een mage / lock / rogue / hunter / dps warrior mag uitkomen.

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik zit er zelf aan te denken om de Barbarous Blade te halen en dan daar de +25 agi te doen.
Misschien later nog een keer zin'rok halen welke nog meer +AP heeft.

• BootVluchteling
is de assassination tree meer bedoeld voor dagger rogue's dan sword rogue's? mn dps gaat er flink op achteruit.. moet ff respeccen, want heb 0 punten in % +hit..

Verwijderd

[...]

Je deelt de volledige +dmg op SW:P mee alsof het iets moois is, maar voor DPS is het natuurlijk vreselijk om je +dmg over 18 seconden gespreid te zien, terwijl echte casters hun +dmg gespreid zien over 3.5 seconden. Mind Flay krijgt maar 57% van de +dmg van je gear per cast (oftewel +19% per tick), dat is ook bijzonder inefficient.

Als ik een priest was die damage wilde doen zou ik eerder voor een holy/disc build gaan (holy specialization, divine fury, searing light, spiritual guidance, force of will) met +spelldamage gear waar ook spirit op zit voor dikke holy fires/smites.

Shadowpriest is leuk voor levelen, maar scaled ontzettend slecht in de endgame. Wat dat betreft heeft mdmeijer 100% gelijk als hij zegt dat +500 damage op gear in veel betere handen is bij een mage of lock.
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners en offtopic geblaat horen niet thuis in dit topic!