@Bifur
de hardware is reeds geplaatst echter er moeten nog nieuwe hamsters geplaatst worden.....
de hardware is reeds geplaatst echter er moeten nog nieuwe hamsters geplaatst worden.....
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Verwijderd
Voor mij is het zeker veel ja, aan jouw sig te zien ben jij wel wat gewend....Bifur schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 09:32:
is dat veel? Oo
in mijn groep hebben zelfs priests 5k hp
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik ben wel wat gewend inderdaad, maar voorzover ik weet gaan de meeste pvp rogues voor veel stamina, aangezien pvp nou eenmaal veel stamina nodig heeft. vandaar dat ik heel vaak rogues tegenkom met 5k hp. heb zelf 6.7k als ik in me tankgear rond ga lopenOn_E schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:02:
[...]
Voor mij is het zeker veel ja, aan jouw sig te zien ben jij wel wat gewend....
[ Voor 9% gewijzigd door RoeLeerT op 24-08-2006 10:09 ]
Girls come and go, epics are soulbound!!!
Old school gamer
ZG vereist geen specifieke nature resistance damage. AQ20 eigenlijk ook niet. Beide instances zijn goed te doen in je normale outfitDirk IJntema schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:16:
We gaan als guild ZG binnenwandelen.. daar wordt voornamelijk NR damage gedaan toch? of is dat AQ20?
D.w.z. is het als DPS warrior noodzakelijk om in Mauradon NR res. gear te gaan verzamelen?
[ Voor 12% gewijzigd door Kapoen op 24-08-2006 10:18 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Nee, alleen voor AQ40 en Naxx is het nodig om NR te farmen. AQ20/ZG gebruiken wij het in ieder geval nooitDirk IJntema schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:16:
We gaan als guild ZG binnenwandelen.. daar wordt voornamelijk NR damage gedaan toch? of is dat AQ20?
D.w.z. is het als DPS warrior noodzakelijk om in Mauradon NR res. gear te gaan verzamelen?
Yup, AD was, in ieder geval een half uur geleden, nog steeds offline. Best klote, ik wil verdorie weten wat m'n PvP rank is op m'n mage, hoop in ieder geval in de rank 5 te zitten (zat op 90% rank 3). Ben wel erg nieuwsgierig hoe de BG groepen gaan zijn. Ik hoor sommigen melden dat je niet meer als group kunt joinen maar dat lijkt me echt complete onzin.Game Error schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:14:
zijne rnu nog steeds realms offline? ben blij dat throllbane er weer is zeg...
https://niels.nu
Ik heb zelf ook een shadowpriest op level 51 nu, en ik vind het erg leuk. Ik ben het met je eens dat VE een echte aanvulling kan zijn op een party. Echter, en dat is natuurlijk waar veel mensen naar refereren, in de end-game raids heb je als shadowpriest maar een redelijk beperkt nut. Damage gear schaalt namelijk heel erg slecht voor shadowpriest, en in dat opzicht verlies het al redelijk snel tegenover mages en warlocks. Je healing is zeker niet en-par met non-shadow priests, die gooien hogere heals, houden het langer uit, regenenen sneller tijdens een gevecht en hun healing gaat gefocust (JAJA, shadow-priests kunnen ook healen......). Het belangrijkste voor shadowpriests in end-game raiding is volgens mij de 15% shadow damage bonus waardoor de warlocks harder kunnen nuken. Dus het nut is nogal verweven met de dps van een andere klasse en hoe die er mee omgaan (warlocks en aggro, anyone?). Wat healing en dps betreft kan je beter vervanging meenemen als het er echt om gaat.Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 09:56:
Shadow priest, ben er zelf 1. Wij doen op het moment met de guild Strat en Scholo met naast my nog een holy priest. Voor de undead is een dubbele shackle geweldig. In scholo dan de summoners eerst afmaken de andere in de groep shacklen. Die summoner summoned weinig als hij gesilenced wordt en komt leuk naar je toe lopen.
Vaak doet de holypriest ook maar damage omdat mijn VE genoeg healed en toen ik voor het eerst mee ging moest de warlock opeens heel erg gaan uitkijken dat hij geen agro kreeg
Als met al zijn we het er in de guild overeens dat een shadowpriest mee in deze instances een groot gemak is. Als main healer in een groep zonder holy priest heb ik echter wel een off-healer nodig. Bij de langere gevechten raak ik oom, omdat mijn gerichte heals wat minder effectief zijn.
Je hebt geen NR gear nodig in ZG, wel wat mensen die weten hoe ze poison in een raid moeten cleansen. In AQ20 is het handig om een hunter in wat NR te hebben om Ayamis en die blobs op afstand te tanken. Voor AQ40 heb je voor je meat wall bij Huhuran minstens 15 man in 200+ NR nodig.Dirk IJntema schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:16:
[ Voor 10% gewijzigd door mdmeijer op 24-08-2006 10:30 ]
Paling Terran & Shaman
Je kunt nog wel als group joinen, maar als je bv met 6 gaat, dan join je automatisch een nieuwe raid-group waar 4 anderen bij zitten.Hydra schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:24:
[...]
Yup, AD was, in ieder geval een half uur geleden, nog steeds offline. Best klote, ik wil verdorie weten wat m'n PvP rank is op m'n mage, hoop in ieder geval in de rank 5 te zitten (zat op 90% rank 3). Ben wel erg nieuwsgierig hoe de BG groepen gaan zijn. Ik hoor sommigen melden dat je niet meer als group kunt joinen maar dat lijkt me echt complete onzin.
Als je op een server zit met slechte alliance:horde ratio als op Trollbane (0.65 <> 0.35 ofzo) gaat het een verademing zijn;Hydra schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:24:
[...]
Yup, AD was, in ieder geval een half uur geleden, nog steeds offline. Best klote, ik wil verdorie weten wat m'n PvP rank is op m'n mage, hoop in ieder geval in de rank 5 te zitten (zat op 90% rank 3). Ben wel erg nieuwsgierig hoe de BG groepen gaan zijn. Ik hoor sommigen melden dat je niet meer als group kunt joinen maar dat lijkt me echt complete onzin.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
koop een nightfall dan heeft iedere class 15 % meer dmg ipv alleen shadowdmg.mdmeijer schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:28:
[...]
Het belangrijkste voor shadowpriests in end-game raiding is volgens mij de 15% shadow damage bonus waardoor de warlocks harder kunnen nuken.
heb beide+CoS en locks doen 40% extra dmg.Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:45:
[...]
koop een nightfall dan heeft iedere class 15 % meer dmg ipv alleen shadowdmg.
Die 1.9 keer procced per minuut dus een totale extra dmg van 2% ongeveer per minuutVerwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:45:
[...]
jup overal hetzelfde.Gohan-san schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:42:
of waren de BG weekenden altijd al voor iedereen hetzelfde?
[ Voor 60% gewijzigd door Bezulba op 24-08-2006 11:09 ]
blup
Ik ben bang dat je mijn verhaal niet gelezen hebt....mdmeijer schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:28:
Ik heb zelf ook een shadowpriest op level 51 nu, en ik vind het erg leuk. Ik ben het met je eens dat VE een echte aanvulling kan zijn op een party. Echter, en dat is natuurlijk waar veel mensen naar refereren, in de end-game raids heb je als shadowpriest maar een redelijk beperkt nut. Damage gear schaalt namelijk heel erg slecht voor shadowpriest, en in dat opzicht verlies het al redelijk snel tegenover mages en warlocks. Je healing is zeker niet en-par met non-shadow priests, die gooien hogere heals, houden het langer uit, regenenen sneller tijdens een gevecht en hun healing gaat gefocust (JAJA, shadow-priests kunnen ook healen......). Het belangrijkste voor shadowpriests in end-game raiding is volgens mij de 15% shadow damage bonus waardoor de warlocks harder kunnen nuken. Dus het nut is nogal verweven met de dps van een andere klasse en hoe die er mee omgaan (warlocks en aggro, anyone?). Wat healing en dps betreft kan je beter vervanging meenemen als het er echt om gaat.
Niet als persoonlijke aanval bedoeld, maar stel dat je een heavy dpser meeneemt ipv een shadow priest in Scholomance. Nu moet de holy priest iets meer zijn/haar best doen wat healing, maar de dps output van je party stijgt, waardoor de mobs sneller neergaan. Niet dat snelheid altijd de bedoeling moet zijn in WoW (voor mezelf wel trouwens), want juist de verschillende mogelijkheden van het spel maakt het juist leuk, het geeft alleen aan dat een shadowpriest niet optimaal is voor parties en raids. In PvP is het natuurlijk een heel ander verhaal. Dots, fear, snelle MB casts, en movement control met MF zijn echte killers.
Kun je nagaan hoeveel damage een shadow priest dán doet... Daarnaast stacked dit natuurlijk gewoon met Shadow Vulnerability voor een totaal van 32.25% extra Shadow damage! (vermenigvuldigen, niet optellenVerwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:45:
[ Voor 5% gewijzigd door Croga op 24-08-2006 11:19 ]
[ Voor 89% gewijzigd door RoeLeerT op 24-08-2006 11:30 ]
Deze plek is te koop.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Reken ook eens de proc rate me aub. Nightfall geeft dan maar een 2% damage increase.Bifur schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:25:
edit miscalculated.
priest is 15%
CoS is 10%
nightfall 15%
1.15*1.10*1.15=1.45475
Ik zeg alleen dat het kan dat je opeens 145.475% dmg kunt doen.Vincentio schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:34:
[...]
Reken ook eens de proc rate me aub. Nightfall geeft dan maar een 2% damage increase.
Bovendien doen locks in Naxxramas te weinig damage waardoor je er nog maar 2 meeneemt en de damage increase groter is als ze CoE en CoR gebruiken.
Vrees niet! Ik heb je verhaal echt goed gelezen.Croga schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:18:
[...]
Ik ben bang dat je mijn verhaal niet gelezen hebt....
Zelfs met nagenoeg alleen blauwe gear staat mijn shadow priest in MC steevast op de 10e plaats van overall damage done. Hoewel er inderdaad weinig end-game gear te krijgen is voor een shadow priest ga ik vooral voor +int gear. Hoe meer int, hoe langer ik door kan blijven gaan, dus hoe meer schade ik doe. +DMG gear is niet zinvol voor een shadow priest aangezien ik toch al naar lagere ranks om moet schakelen bij verlengde boss fights.
+15% shadow damage is ook niet zomaar wat. Als er 5 warlocks mee zijn in MC betekend dit dus in feite een driekwart warlock gratis toegevoegd. En dat is alleen van de damage *bonus*.
Al je voorbeelden gaan over 5-man parties. En daar is een shadow priest inderdaad niet de beste keuze over het algemeen, tenzij hij gekoppeld wordt met een loladin of een balance druid. In 40 man parties is de shadow priest echter onovertroffen. Een goede DPSer in his own right (kan zich zonder meer meten met de gemiddelde mage of warlock), een behoorlijke damage bonus voor de warlocks, én gratis healing er bij.
Een shadow priest moet je niet vergelijken met een healer. De healing van de Vampiric Embrace is slechts een leuke bonus waardoor de andere healers in de groep van de shadow priest het wat makkelijker hebben. Een shadow priest gaat mee met een raid als vervanger van een warlock of een hunter (mages hebben veel AOE, daar kan een shadow priest niet tegen op.) als ranged DPS. En in die rol houdt hij zich qua damage heel goed staande tussen die classes. Tel daarbij de warlock truukjes en gratis healing op en je hebt een enorm waardevol lid van een 40-man raid.
[...]
Kun je nagaan hoeveel damage een shadow priest dán doet... Daarnaast stacked dit natuurlijk gewoon met Shadow Vulnerability voor een totaal van 32.25% extra Shadow damage! (vermenigvuldigen, niet optellen)
Paling Terran & Shaman
Aggro is nooit een issue op een boss die je gewoon constant kan tanken en geen aggro wipes heeft. Daar er geen een boss in Naxx een aggro wipe heeft is aggro dus ook totaal geen issue na 30 seconden meer en kan men gewoon vol uit gaan. Als onze warlocks vol uit gaan, dan staan ze net boven onze tanks...mdmeijer schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:43:
[...]
Vrees niet! Ik heb je verhaal echt goed gelezen.
Ik twijfel ook zeker niet aan je prestatie (10e plaats op dmg done). In blauwe gear is een shadow priest absoluut niet slecht wat damage betreft, maar de paarse +dmg items schalen erg slecht mee ten opzichte van de "echte" dpsers (mage/warlock/hunter/furywarriors/rogues). Als die zich in epix gaan hijsen, zal je merken dat het steeds moeilijker wordt om ze bij te houden. Ik heb zelf als MC-raidleader flink wat geexperimenteerd met shadowpriests (bijvoorbeeld in de tank groep of bij de rogues), maar op een gegeven moment komen ze niet hoger dan 15-20e plaats damage done en 15-20e plaats healing done waarvan een behoorlijk deel overhealing is. Tier1/2 gear lijkt niet echt bedoeld voor shadowpriests. 15% extra warlock damage, hallo repairkosten. De meeste warlocks hebben al flinke moeite om geen aggro te trekken van de MT, laat staan met die buff erbij. In bepaalde Naxx fights kan ik me trouwens goed voorstellen dat die 15% essentieel kan zijn omdat aggro dan minder een issue is en maximale dps wel. Ik denk nu genoeg ervaring als raidleader om te kunnen zeggen dat een shadowpriest een van de slechtste ranged dpsers is in een goed uitgeruste raid, maar zoals je zelf al aangeeft hangt dat wel af van de uitrusting. Het zelfde verhaal gaat trouwens op met elemental shamans. Een elemental shaman in een flink deel tier 2, met TOEP en allerlei +dmg enchants haalde na een avond full nuken de 19e plaats op damage done in MC.
Welke realm zit jij?On_E schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 09:25:
Cross-realm BGs
We wonnen bijna alles gisteravond, tot we ineens ‘’Pain Train’’ tegen kwamen van Vek’nilash volgens mij, damn die lui waren goed, en een rogue met 5k HP erbij. oO
en lok'amir ll romathis met 30 spelldmg enchant.mdmeijer schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:43:
[...]
Een elemental shaman in een flink deel tier 2, met TOEP en allerlei +dmg enchants haalde na een avond full nuken de 19e plaats op damage done in MC.
Zag gisteren nog een filmpje van een fire mage die aggro trok van patchwork : )Vincentio schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:48:
[...]
Aggro is nooit een issue op een boss die je gewoon constant kan tanken en geen aggro wipes heeft. Daar er geen een boss in Naxx een aggro wipe heeft is aggro dus ook totaal geen issue na 30 seconden meer en kan men gewoon vol uit gaan. Als onze warlocks vol uit gaan, dan staan ze net boven onze tanks...
[ Voor 109% gewijzigd door ImdaMned op 24-08-2006 11:56 ]
Waar haal je die onzin vandaan?mdmeijer schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:28:
[...]
Echter, en dat is natuurlijk waar veel mensen naar refereren, in de end-game raids heb je als shadowpriest maar een redelijk beperkt nut. Damage gear schaalt namelijk heel erg slecht voor shadowpriest, en in dat opzicht verlies het al redelijk snel tegenover mages en warlocks
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Ah, misschien moet ik de situatie in de guild erbij melden. Onze DPS bestaat momenteel uit 2 rogues (60) en 1 mage (60) Die allemaal besloten hebben een pauze te nemen van WoW. Daarnaast 1 Hunter op level 60 en 1 Druid en 2 warlocks.mdmeijer schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:28:
[...]
Niet als persoonlijke aanval bedoeld, maar stel dat je een heavy dpser meeneemt ipv een shadow priest in Scholomance. Nu moet de holy priest iets meer zijn/haar best doen wat healing, maar de dps output van je party stijgt, waardoor de mobs sneller neergaan. Niet dat snelheid altijd de bedoeling moet zijn in WoW (voor mezelf wel trouwens), want juist de verschillende mogelijkheden van het spel maakt het juist leuk, het geeft alleen aan dat een shadowpriest niet optimaal is voor parties en raids. In PvP is het natuurlijk een heel ander verhaal. Dots, fear, snelle MB casts, en movement control met MF zijn echte killers.
[...]
Kijk nog eens even naar de cast-time van shadow priest spells en reageer dan nog een keer.jarnotjuh schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:56:
[...]
Waar haal je die onzin vandaan?
Wat voor een gear heeft een shadow priest nodig volgens jou dan? De beste shadowpriest gear die er is is gewoon +shadowspell dmg (ebony flame gloves oid, en meer van die meuk), maar al boven al is het gewoon de gear die mages/warlocks ook gebruiken hoor... Alle nonset items die cloth zijn en waar + magical dmg op zit zijn goed voor shadowpriests...
Dan vraag ik mij echt af waar die shadow priests mee bezig waren in je test.... In mijn geval praat ik over een groep waar een groot deel al in epixz loopt terwijl ik het moet doen met Mooncloth Robe en Staff of Hale Magefire.mdmeijer schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:43:
Ik twijfel ook zeker niet aan je prestatie (10e plaats op dmg done). In blauwe gear is een shadow priest absoluut niet slecht wat damage betreft, maar de paarse +dmg items schalen erg slecht mee ten opzichte van de "echte" dpsers (mage/warlock/hunter/furywarriors/rogues). Als die zich in epix gaan hijsen, zal je merken dat het steeds moeilijker wordt om ze bij te houden. Ik heb zelf als MC-raidleader flink wat geexperimenteerd met shadowpriests (bijvoorbeeld in de tank groep of bij de rogues), maar op een gegeven moment komen ze niet hoger dan 15-20e plaats damage done en 15-20e plaats healing done waarvan een behoorlijk deel overhealing is.
Klopt. Dus moet de shadow priest gaan voor andere items. Zoals de Epic robe die in ZG valt en behoorlijke +INT en +dmg/heal heeft.Tier1/2 gear lijkt niet echt bedoeld voor shadowpriests.
Dan is dat toch echt een kwestie van aggro management. Ik heb in ieder geval nog niet vaak een 'lock aggro zien trekken. Zelfs niet met de 15% bonus van Shadow Vulnerability. Rogues wel, maar 'locks?15% extra warlock damage, hallo repairkosten. De meeste warlocks hebben al flinke moeite om geen aggro te trekken van de MT, laat staan met die buff erbij.
hehIk denk nu genoeg ervaring als raidleader om te kunnen zeggen dat een shadowpriest een van de slechtste ranged dpsers is in een goed uitgeruste raid, maar zoals je zelf al aangeeft hangt dat wel af van de uitrusting. Het zelfde verhaal gaat trouwens op met elemental shamans. Een elemental shaman in een flink deel tier 2, met TOEP en allerlei +dmg enchants haalde na een avond full nuken de 19e plaats op damage done in MC.
Persoonlijk ga ik liever voor de +INT. Hoe meer INT hoe hoger de rank van de spreuken die een shadow priest sustained kan blijven gooien.jarnotjuh schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:56:
Wat voor een gear heeft een shadow priest nodig volgens jou dan? De beste shadowpriest gear die er is is gewoon +shadowspell dmg (ebony flame gloves oid, en meer van die meuk), maar al boven al is het gewoon de gear die mages/warlocks ook gebruiken hoor... Alle nonset items die cloth zijn en waar + magical dmg op zit zijn goed voor shadowpriests...
[ Voor 16% gewijzigd door Croga op 24-08-2006 12:08 ]
Sure, skills>gear, hoef je me echt niet te vertellen. Om je woorden om te draaien: Neem van mij maar aan dat een warlock met 500+dmg gear meer dmg doet dan een priest met 500+dmg gear, mits die warlock weet hoe ie moet spelen.jarnotjuh schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:56:
[...]
Waar haal je die onzin vandaan?
Ik zou niet weten op wat voor een andere gear zou doelen, het is echt het beste wat er te krijgen valt... Neem van mij maar aan dat een priest met 500+dmg gear meer dmg doet dan een lock met 500+dmg gear, mits die priest weet hoe ie moet spelen... Sommige warlocks begrijpen het nogsteeds niet.
En dan ehb ik het niet over slacken, dat kan iedereen wel, maar over echt dmg doen. Wij hebben meerdere warlocks met dezelfde build en gear(volle t2), waarvan de 1 het voor elkaar krijgt om in de top5 te eindigen, en de ander de top15 nog niet eens haalt, hoe goed ie ook zijn best doet... Serieus... Speel dan een class wat je wel kan...
Paling Terran & Shaman
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
[ Voor 9% gewijzigd door ImdaMned op 24-08-2006 12:22 ]
* Ga naar je character screenExitium schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:12:
Sinds gisteren heb ik regelmatig last van de volgende error. Nu krijg ik 'm als ik meerdere bags tegelijk probeer te openen, soms kan ik helemaal geen bags openen en soms werkt alles wel normaal.Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen of waar het door komt?
[afbeelding]
Verwijderd
Ander vraag. Welke mods heb je geinstalleerd en welke eventueel geupdate ?Exitium schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:12:
Sinds gisteren heb ik regelmatig last van de volgende error. Nu krijg ik 'm als ik meerdere bags tegelijk probeer te openen, soms kan ik helemaal geen bags openen en soms werkt alles wel normaal.Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen of waar het door komt?
[afbeelding]
Verwijderd
Ik zit er onderandere in, als alliance kant danosxy schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:11:
Wie zitten er allemaal in Battlegroup 1? Het is de aller grootste, echt niet normaal 18 servers
Steam: CatBearCow
is ie niet stealthed?Bartjeuhz schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:12:
nog hunters die al problemen gehad hebben met hun pet?
sinds de nieuwe patch is mijn pet gewoon verdwenen
Verwijderd
Dat heb ik dus ook en is inderdaad erg irritantBootVluchteling schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:22:
[...]
is ie niet stealthed?
ik blijf de buffs zien van mn partymembers als ik in raid zit, terwijl ik dit disabled heb. erg irri.. verder weinig probs..
Verwijderd
Ghost sabreBartjeuhz schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:12:
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik hoop dat mijn pet niet is verdwenenBartjeuhz schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:12:
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Waarom heb je de AH nodig om te lvl-en?ye-roon schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:32:
Ok, ik speel dus al dit spel vanaf dat het uit is maar beetje unlucky met servers en guilds en ik wil dus ergens opnieuw beginnen met nieuw ras en nieuwe class. Maar er zijn al zo veel servers waar in een guild komen lastig gaat en levelen zonder iets op de AH is ook niet echt geweldig. Dus heeft iemand een paar ideeen waar een nieuw char door een speler met ervaring gestart kan worden, waar je in een guild eindigt en end game content kan doen? Graag server en horde of alliance, faction maakt me niet veel uit als ik maar gewoon door kan knallen met levelen zonder dat ik opgehouden word omdat er te weinig groepjes zijn of te weinig spullen te koop zijn op AHMijn dank. Als iemand ruimte heeft voor een Tier1 hunter op een normal server aan alliance kant mag dat ook, ik kan transferen van me normal realm
(of mage maar die is 53
).
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
ik heb verder ook geen rare dingen...BootVluchteling schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:22:
[...]
is ie niet stealthed?
ik blijf de buffs zien van mn partymembers als ik in raid zit, terwijl ik dit disabled heb. erg irri.. verder weinig probs..
Steam: CatBearCow
niet alle, maar vaak wel idd..Atlas schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:37:
[...]
Waarom heb je de AH nodig om te lvl-en?
Ik heb tot lvl 60 echt niets gekocht op de AH. Vond het allemaal weggegooid geld. De Quest rewards zijn meestal stukke beter
BootVluchteling schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:29:
heeft iemand btw een modpack die al volledig up-to-date is..? heb gisteren vernomen dat ometh-pack ermee gaat stoppen.. de hoofd programmer heeft tijdgebrek gekregen..
[ Voor 17% gewijzigd door BootVluchteling op 24-08-2006 13:46 ]
Ik zit op Jaedenar, één van de nieuwere servers (april geloof ik, maar nieuwer zijn er niet (op Boulderfirst na geloof ik) en komen ook niet binnenkort).ye-roon schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:32:
Ok, ik speel dus al dit spel vanaf dat het uit is maar beetje unlucky met servers en guilds en ik wil dus ergens opnieuw beginnen met nieuw ras en nieuwe class. Maar er zijn al zo veel servers waar in een guild komen lastig gaat en levelen zonder iets op de AH is ook niet echt geweldig. Dus heeft iemand een paar ideeen waar een nieuw char door een speler met ervaring gestart kan worden, waar je in een guild eindigt en end game content kan doen? Graag server en horde of alliance, faction maakt me niet veel uit als ik maar gewoon door kan knallen met levelen zonder dat ik opgehouden word omdat er te weinig groepjes zijn of te weinig spullen te koop zijn op AHMijn dank. Als iemand ruimte heeft voor een Tier1 hunter op een normal server aan alliance kant mag dat ook, ik kan transferen van me normal realm
(of mage maar die is 53
).
Verwijderd
Al je talent points zijn gerefund... je moet ze opnieuw toekennen... dus ook ghostly strike. Dan kan je die opnieuw vanuit je spellbook naar je action bar slepenTao schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:38:
Sinds de update naar 1.12 mis ik bij m'n Rogue (lvl 45) opeens de ability Ghostly Strike....
Meer mensen die iets soortgelijks zijn overkomen?
Ghostly strike is een talent, alle rogue talents zijn gereset wegens veranderingen.Tao schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:38:
Sinds de update naar 1.12 mis ik bij m'n Rogue (lvl 45) opeens de ability Ghostly Strike....
Ghostly strike is een talent skill, dus als je niet die niet aangeklikt hebt bij talents dan zie je hem idd niet. gewoon even bij talents ernaar toe speccen als je hem wilt.Tao schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:38:
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
MaVl schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:48:
[...]
Ghostly strike is een talent, alle rogue talents zijn gereset wegens veranderingen.
Open talent book, en vul je talents weer in?
BootVluchteling schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:51:
[...]
offtopic:
MaVi.. ben jij die gast uit die winkel van naaldwijk..? ik heb je gloof op msn niet? grappig als je dat ben
wat is de snelste manier om te lvlen als rogue..? met swords of daggers..? ik heb atm 2 swords, en een dagger om te openen vanuit stealth..
MaVl schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:57:
[...]
offtopic:
Ja, ik ben die gast, was leuk zolang het duurde met die server.
Ik werk er al 1 jaar en 3 maanden niet meer, en hij heeft een deurwaarder op zijn dak wegens nog een jaar vakantieloon, maar ik denk dat jullie er al achter waren dat hij niet helemaal ok was.
Sig:BootVluchteling schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:03:
[...]
offtopic:
ja, was duidelijk dat het geen zuivere soep was.. wist dat je er al weg was, maar kon het ff niet anders beschrijven, blijft vage shit daar.. bestaat zn winkel nog?
gebruik jij eigenlijk een modpack Mavi, of stel ej zelf alles samen oid..? en wat voor chars heb je?
Verwijderd
is zowiets er ook niet voor winamp of emdia player?Mac
* Added support for controlling iTunes from within World of Warcraft. You can bind a set of keys for play/pause, next track, back track and volume up and down.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Hoewel je gelijk hebt dat +dmg gear op mind blast minder invloed heeft, is mind blast ook meteen de SP's minst interessante shadow damage spreuk.mdmeijer schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:08:
Om inhoudelijk door te gaan, ik heb altijd begrepen (en correct me if I'm wrong), dat door de snelle cast van mind blast ervoor zorgt dat een +damage item minder meeschaalt dan voor een warlock/mage spell waardoor er gewoon minder damage wordt gedaan per cast. Dat zou betekenen dat als je eenzelfde item geeft aan een mage, warlock of priest, de priest er het minste voordeel bij heeft.
Nu heb je wel het probleem dat als er een raid van 40 personen voluit gaat je dot's er niet op blijven staan. Iets waar warlocks volgens mij ook zwaar onder lijden.Croga schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:10:
[...]
Hoewel je gelijk hebt dat +dmg gear op mind blast minder invloed heeft, is mind blast ook meteen de SP's minst interessante shadow damage spreuk.
+dmg gear heeft op alle DOTs zijn volledige effect op de volledige duration. Dat betekend dat de volledige +dmg op een SW:P over de 18 seconden verdeelt wordt. Met talents kan de SP zijn SW:P rekken naar 24 seconden waardoor de +dmg effectief over de hele SW:P voor 133% mee telt. Dit helpt weliswaar niet om de DPS omhoog te krijgen, maar de DPM profiteert er aardig van.
Daarnaast is ook de +dmg op Mind Flay volledig van toepassing.
Als je kijkt naar +dmg dan is het beoogde effect een bepaalde DPS verhoging. En dat effect is gelijk voor Shadow priests, mages en warlocks. De shadow priest heeft inderdaad 1 spreuk die niet het volledige +dmg effect haalt, maar het +dps effect blijft gelijk. De belangrijkste spreuken die de shadow priest gebruikt, Shadow Word: Pain en Mind Flay, trekken wel de volledige +dmg.
snelheid van je mainhand is door de normalisatie niet van belang, dus ga voor zwaard/dagger met hoogste max dmg (zal over het algemene tragere wapens zijn)BootVluchteling schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:14:
nu ga ik ff de stomste vraag posten van de afgelopen 40 topics, maar goed
wat is nou belangrijk op je rogue mbt snelheid van wapens in main hand en offhand..?
welke moet snel/traag zijn en waarin heeft het precies invloed..? heb warrior, priest en warlock, die heb ik goed onder de knie, maar rogue is apart verhaal
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
de bosses hebben nu toch 24 debuff slots..? of was dat met BC pas?ImdaMned schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:22:
[...]
Nu heb je wel het probleem dat als er een raid van 40 personen voluit gaat je dot's er niet op blijven staan. Iets waar warlocks volgens mij ook zwaar onder lijden.
In principe doen de meeste trage main hand snelle offhandBootVluchteling schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:14:
nu ga ik ff de stomste vraag posten van de afgelopen 40 topics, maar goed
wat is nou belangrijk op je rogue mbt snelheid van wapens in main hand en offhand..?
welke moet snel/traag zijn en waarin heeft het precies invloed..? heb warrior, priest en warlock, die heb ik goed onder de knie, maar rogue is apart verhaal
Och, zonder gear, unbuffed en zonder crits zit een SP over de 300 DPS. Dan heb ik het dus over alleen maar SW:P, Mind Flay en Mind Blast casten onder Shadowform, zonder mind blast talents, zonder +dmg gear, zonder crits te rekenen.ImdaMned schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:16:
Ik had in die specifieke MC run een gemiddelde frostbolt van 1570 dmg (incl. crit) met 30 min rend buff en 40 minuten ony buff) dat is een dps van 628 gedurende volle run. Ik heb toen 0 x aggro getrokken. Ben 1 x dood gegaan bij een ancient core hound omdat hij sta verminderde en ik een feriosious bite kreeg van 2200 ofzo.
Dit was zonder consumebles.
Volgens mij red je dit niet als druid / shammie / pallie / shadow priest
Nog nooit last van gehad eerlijk gezegd..... Vroeger was dit inderdaad een probleem (toen er maar 10 debuff slots waren) maar de laatste tijd zie ik er niets van.....ImdaMned schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:22:
Nu heb je wel het probleem dat als er een raid van 40 personen voluit gaat je dot's er niet op blijven staan. Iets waar warlocks volgens mij ook zwaar onder lijden.
edit, misreadCroga schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:25:
[...]
Och, zonder gear, unbuffed en zonder crits zit een SP over de 300 DPS. Dan heb ik het dus over alleen maar SW:P, Mind Flay en Mind Blast casten onder Shadowform, zonder mind blast talents, zonder +dmg gear, zonder crits te rekenen.
Ik kan me zomaar voorstellen dat met fatsoenlijke +dmg gear, met mind blast talents en met crits een SP ook aan die 628 kan komen....
Let wel dat +1dmg zowieso al +.785 * 1.325 (2 keer 15% extra damage) = +1.04 DPS is. Dus +250 dmg = +260DPS. (en met Sash of Whispered Secrets en Fel infused leggings heb je al +100)
Ofwel: Een beetje epic gear en we verslaan die 628 nog wel
[ Voor 7% gewijzigd door RoeLeerT op 24-08-2006 14:33 ]
2H=25 agi enchantYokidrink schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:32:
even een vraagje
Hunters kunnen dual wield doen, nu vroeg ik me af, wat is beter om te doen.... een two handed sword (met veel damage) of 2x one handed (met veel stats, lees agility/stamina) ?
uhm, als hunter ga je voor stats die je nodig hebt voor ranged dps (agi, +crit, +hit, ap etc.) melee gebruik je meestal alleen om weer uit melee range te komen (met wing clip)Yokidrink schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:32:
even een vraagje
Hunters kunnen dual wield doen, nu vroeg ik me af, wat is beter om te doen.... een two handed sword (met veel damage) of 2x one handed (met veel stats, lees agility/stamina) ?
okay... dat beantwoord de vraagBootVluchteling schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:36:
[...]
2H=25 agi enchant
2x1H = 2x15 agi enchant= 30 agi..
Stats, altijd stats, de melee damage is niets vergeleken met je ranged damage. Er zijn genoeg van die gekke hunters die claimen dat ze 800 critten met raptor strikes met zincock, maar een hunter wordt opgevreten in melee.Yokidrink schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:32:
even een vraagje
Aimed + multiarrow + een autoshot of 2 en met een beetje pech lukt het niet om de warrior te concusionen of te trappen en dan staat hij naast je via een charge met 40-60 % HP en jij met 100 %.MaVl schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:46:
[...]
Stats, altijd stats, de melee damage is niets vergeleken met je ranged damage. Er zijn genoeg van die gekke hunters die claimen dat ze 800 critten met raptor strikes met zincock, maar een hunter wordt opgevreten in melee.
Nou heb ik ook wel filmpjes gezien van hunters met zincock die warriors eruit meleen, maar dat lukt je echt niet met skilled spelers, dat zegt meer over de skill van de tegenstander dan die van de hunter.
JA ga!!! doe deterrence!!!! daar hou ik zo van als hunters dat doen. dodge --> overpower, dodge --> overpowersbmuc schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:58:
[...]
Aimed + multiarrow + een autoshot of 2 en met een beetje pech lukt het niet om de warrior te concusionen of te trappen en dan staat hij naast je via een charge met 40-60 % HP en jij met 100 %.
Als je scatter op CD is moet je wel melee en dan is een goeie 2 hander erg heiligipv 2 x 1 hand.
En ja een epiced hunter kan een epiced ( skilled ja ! ) warrior melee aan waarom ? Deterence / dodge van een hunter.
[ Voor 9% gewijzigd door RoeLeerT op 24-08-2006 15:00 ]
Perfect, dat was ook precies wat ik verwachtte. Voor ons betekent dat we nog gewoon met onze standaard groep van 10 man joinen.On_E schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:28:
Je kunt nog wel als group joinen, maar als je bv met 6 gaat, dan join je automatisch een nieuwe raid-group waar 4 anderen bij zitten.
Dan kun je met /ra in je eigen raid blijven praten, en met /bg in je bg raid.
Na de BG kom je weer terug in je eigen raid-group.
Zou je willen. Mindflay krijgt maar 43%, penalty omdat het een slow betreft.Croga schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:10:
De belangrijkste spreuken die de shadow priest gebruikt, Shadow Word: Pain en Mind Flay, trekken wel de volledige +dmg.
[ Voor 33% gewijzigd door Hydra op 24-08-2006 15:07 ]
Verwijderd
Idd, zoek 2 mooie one hands (dawns edges, bone slinging hatchets etc) met +15 agi enchantsMaVl schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:46:
[...]
Stats, altijd stats, de melee damage is niets vergeleken met je ranged damage. Er zijn genoeg van die gekke hunters die claimen dat ze 800 critten met raptor strikes met zincock, maar een hunter wordt opgevreten in melee.
Nou heb ik ook wel filmpjes gezien van hunters met zincock die warriors eruit meleen, maar dat lukt je echt niet met skilled spelers, dat zegt meer over de skill van de tegenstander dan die van de hunter.
Afhankelijk van je servert, maar rond de 100 gold.Yokidrink schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:37:
okay... dat beantwoord de vraag![]()
hoeveel kost zo'n 15 agi enchant ongeveer?
Speel eens tegen een Warrior die z'n overpower gevonden heeft zou ik zeggen.sbmuc schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:58:
En ja een epiced hunter kan een epiced ( skilled ja ! ) warrior melee aan waarom ? Deterence / dodge van een hunter.
Barbarous Blade plus een 25agi enchant is goed voor 110 Attack Power en ongeveer 1,4% crit.Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:07:
[...]
Idd, zoek 2 mooie one hands (dawns edges, bone slinging hatchets etc) met +15 agi enchants
Je hoeft je niet te richten op hoge melee damage, want zelfs al is die 800 crit waar, ik crit regelmatig ranged 1800+ en ranged damage is toch waar hunters voor zijn
Verwijderd
Aimed shot, Multi, auto, concussive , scatter, Aimed, wingclip en kitenHydra schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:10:
[...]
Een warrior heeft meer mitigation, meer health en slaat harder in melee. Het is COMPLETE onzin dat je een warrior eruit kan meleeen tenzij je echt veel betere gear hebt of gewoon tegen een enorm slechte warrior speelt.
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
Verwijderd
Aldus de expertBootVluchteling schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:22:
[...]
de bosses hebben nu toch 24 debuff slots..? of was dat met BC pas?
Lees de discussie even........het gaat hier over hunters die warriors dood melee'enVerwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:17:
[...]
Aimed shot, Multi, auto, concussive , scatter, Aimed, wingclip en kiten(oh ja en natuurlijk wachten met je pet tot na scatter) Als je hem in slowing trap kan lokken nog mooier....
Ik blijf erbij dat qua gelijke gear een shadow priest nooit van z'n leven boven een mage / lock / rogue / hunter / dps warrior mag uitkomen.Hydra schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:01:
[...]
Zou je willen. Mindflay krijgt maar 43%, penalty omdat het een slow betreft.
Het is overigens onzin dat shadowpriests weinig nut hebben, een SP met goeie equipment (dus geen tier 2 maar +damage drops, tier 2 heeft geen +damage) kan zonder problemen in de top 10 komen.
Verwijderd
Je deelt de volledige +dmg op SW:P mee alsof het iets moois is, maar voor DPS is het natuurlijk vreselijk om je +dmg over 18 seconden gespreid te zien, terwijl echte casters hun +dmg gespreid zien over 3.5 seconden. Mind Flay krijgt maar 57% van de +dmg van je gear per cast (oftewel +19% per tick), dat is ook bijzonder inefficient.Croga schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:10:
[...]
Hoewel je gelijk hebt dat +dmg gear op mind blast minder invloed heeft, is mind blast ook meteen de SP's minst interessante shadow damage spreuk.
+dmg gear heeft op alle DOTs zijn volledige effect op de volledige duration. Dat betekend dat de volledige +dmg op een SW:P over de 18 seconden verdeelt wordt. Met talents kan de SP zijn SW:P rekken naar 24 seconden waardoor de +dmg effectief over de hele SW:P voor 133% mee telt. Dit helpt weliswaar niet om de DPS omhoog te krijgen, maar de DPM profiteert er aardig van.
Daarnaast is ook de +dmg op Mind Flay volledig van toepassing.
Als je kijkt naar +dmg dan is het beoogde effect een bepaalde DPS verhoging. En dat effect is gelijk voor Shadow priests, mages en warlocks. De shadow priest heeft inderdaad 1 spreuk die niet het volledige +dmg effect haalt, maar het +dps effect blijft gelijk. De belangrijkste spreuken die de shadow priest gebruikt, Shadow Word: Pain en Mind Flay, trekken wel de volledige +dmg.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq