Het Grote World of Warcraft topic - Deel 85 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.491 views sinds 30-01-2008

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ImdaMned schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:19:
[...]

Ik blijf erbij dat qua gelijke gear een shadow priest nooit van z'n leven boven een mage / lock / rogue / hunter / dps warrior mag uitkomen.
/eensch

Als een primary healer class beter zou kunnen dps-en dan een primary dps-class dient Blizzard de nerfbat te hanteren.

[edit]
Of de dps-classes buffen, iig moet er dan iets gebeuren om de classbalance te herstellen :P

[ Voor 11% gewijzigd door Gaius op 24-08-2006 15:24 ]

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
[...]

Ik blijf erbij dat qua gelijke gear een shadow priest nooit van z'n leven boven een mage / lock / rogue / hunter / dps warrior mag uitkomen.
Waarom zou een healclass niet boven de dmg van een andere class terwijl een tank class (warrior) het wel mag van jou?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Verwijderd

M1lamb3r schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:30:
[...]

Waarom zou een healclass niet boven de dmg van een andere class terwijl een tank class (warrior) het wel mag van jou?
Class Role
The Warrior can be a defensive, shielded tank, a damage-dealing powerhouse, or a mixture of the two. Their abilities obviously pertain to the art of close combat; their stances carry with them different moves for different situations and party setups. All in all, the Warrior is one of the prime candidates to capture and hold the attention of creatures while they die to sword and spell.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat ik me onderhand af begin te vragen is hoe ik straks solo naar level 70 moet geraken met m'n resto druid. Respeccen is geen optie ivm instances. Zal vast iets worden als ofwel heel sloom questen of steeds een paar mobs van mijn level minus zeg 2-3 moonfiren om ze vervolgens in een minutenlange slachtpartij in bearform te slopen.

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ik vind het eigenlijk ook van de zotte dat een DPS warrior (in plate) evenveel damage kan doen als een rogue (in leather ;)).

Shadowpriests schalen niet zo goed maar dat wordt door een deel ondervangen door de erg goeie synergie tussen de shadow talents. Daarnaast kunnen ze nu zonder problemen de 15% regen talent nemen, + de 15% van tier 2 3-piece. De reden dat je shadowpriests meestal niet zo hoog ziet staan is dat in een aardig aantal gevechten de priests aan 't healen zijn.

https://niels.nu

• MaVl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-03-2024
johnnyv.nl schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:34:
Wat ik me onderhand af begin te vragen is hoe ik straks solo naar level 70 moet geraken met m'n resto druid. Respeccen is geen optie ivm instances. Zal vast iets worden als ofwel heel sloom questen of steeds een paar mobs van mijn level minus zeg 2-3 moonfiren om ze vervolgens in een minutenlange slachtpartij in bearform te slopen.
Vertel je guild dat je een weekje anders spect omdat ze anders geen level 70 druid hebben als zij wel allemaal 70 zijn.
Of nog beter, groep eens met je guild buiten een raid, doe een paar 5 man instances, level samen, je bent een guild, of niet?

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
groupen, instances doen of gewoon respeccen, lvlen naar 70 en terugspeccen.

• Hydra
Alsof dat wat zegt.
Pff. Screw em, ik ga gewoon naar shadow speccen tot ik 70 ben. Don't like it, prima, ga me maar powerlevellen dan.

Maargoed, dat is dan pas, en tegen die tijd is m'n mage al lang level 60. Als ik in een raid group terecht kom zou dat wel eens het eind van m'n priest kunnen betekenen.

[ Voor 10% gewijzigd door Hydra op 24-08-2006 15:56 ]

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:39
M1lamb3r schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:30:
[...]

Omdat een warrior zichzelf niet kan healen. Er is een reden waarom de classes die kunnen healen niet zoveel dmg kunnen doen als dps only classes.

Anders neem je toch gewoon 2 MT's / 2 pallies / 1 mage / 1 druid en 33 priests mee?

Als een healing class net zoveel of meer dps zou doen als een dps class dan is het niet nuttig meer om de dps classes mee te nemen he?

• pagani
  • Niet online
Beetje jammer dat de weg naar 70 niet in een weekje gespeeld gaat worden he ;) Ze hebben al eerder gemeld dat het ongeveer net zolang duurt als het stuk van 30-60. Aangezien ik alleen casual speel gaat een weekje grinden niet op. Respeccen gaat niet ivm instances (steeds heen en weer speccen wordt te duur).

Enfin, het zal allemaal wel gaan, maar ik vind het hele betaal-voor-je-spec gebeuren nog altijd jammer. Een simpele timer erop van een paar dagen lijkt me prettiger.

[ Voor 6% gewijzigd door pagani op 24-08-2006 15:41 ]

• RoeLeerT
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-08 20:37
MaVl schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:36:
[...]

Vertel je guild dat je een weekje anders spect omdat ze anders geen level 70 druid hebben als zij wel allemaal 70 zijn.
Of nog beter, groep eens met je guild buiten een raid, doe een paar 5 man instances, level samen, je bent een guild, of niet?
een weekje? Blizzard heeft gezegd dat het bereiken van lvl 70 ongeveer net zo lang duurt als lvl 60 bereiken vanaf level 1. of je moet non stop door kunnen gamen voor een week, maar anders is het toch echt onmogelijk

Om nog even op de +dmg van shadow te komen. vergeet niet de talents die er ook nog even een dik aantal procenten bijgoot: +shadow dmg, shadow weaving, Shadowform

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:36:
[...]

Ik vind het eigenlijk ook van de zotte dat een DPS warrior (in plate) evenveel damage kan doen als een rogue (in leather ;)).
Rogues kunnen aggro verminderen op verschillende manieren, Warriors kunnen dat niet.
Rogues kunnen stunlocken, Warriors kunnen dat niet.
Rogues kunnen stealthen, Warriors kunnen dat niet.
etc etc etc.

DPS warrior kan maar 1 ding goed en dat is hard hakken zonder truukjes.

• pagani
  • Niet online
Waarschijnlijk zal ik overigens gewoon met guildmates gaan questen en levelen, vrolijk met een hele groep quests doen die je eigenlijk ook kan soloen :P Dan ram je er wel lekker snel doorheen. Misschien dat pvp ook wel mooie xp gaat opleveren, dan is dat ook een optie :)

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:41:
[...]

Rogues kunnen aggro verminderen op verschillende manieren, Warriors kunnen dat niet.
etc etc etc.

Een shadowpriest kan niet sheepen e.d. Kan eigenlijk ook alleen maar hard DPSen zonder truukjes.

Shadow spec is the damage spec voor een priest. Deal with it. Jaloers gezeur.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Bifur schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:41:
[...]

een weekje? Blizzard heeft gezegd dat het bereiken van lvl 70 ongeveer net zo lang duurt als lvl 60 bereiken vanaf level 1. of je moet non stop door kunnen gamen voor een week, maar anders is het toch echt onmogelijk
Onzin.

lvl 46-60 = lvl 60-70.

Check dat Gamespy artikel maar eens over BC.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47

m0nk

16-09-2003 15.15

Gewoon lekker full feral speccen, desnoods een 0/30/21 build (afhankelijk van de nieuwe talents), kan je nog aardig mee healen maar ook zelf lekker dmg doen en dus sneller levelen/grinden... Zo doe ik het iig met mijn druid.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:57:
[...]

Een shadowpriest kan niet sheepen e.d. Kan eigenlijk ook alleen maar hard DPSen zonder truukjes.

Shadowpriest zeker? :+

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:39:
[...]

Alsof dat wat zegt.

[...]

Pff. Screw em, ik ga gewoon naar shadow speccen tot ik 70 ben. Don't like it, prima, ga me maar powerlevellen dan.

Maargoed, dat is dan pas, en tegen die tijd is m'n mage al lang level 60. Als ik in een raid group terecht kom zou dat wel eens het eind van m'n priest kunnen betekenen.
Yup gewoon naar shadow voor het levelen, waarom zou je uberhaupt nog resto/holy/disc specced blijven. Blauwe gear van level 70 is ongeveer gelijk aan Naxx gear dus...

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:26
Heefti iemand een linkje/mirror naar titanpanel 2.20 misschien de 1.12 versie. Op curse staat ie nog niet en ui.worldofwar.net is ongeveer zo goed al onbereikbaar.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Yokidrink schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:32:
even een vraagje

Hunters kunnen dual wield doen, nu vroeg ik me af, wat is beter om te doen.... een two handed sword (met veel damage) of 2x one handed (met veel stats, lees agility/stamina) ?
mja dit is moeilijke vraag want het ligt er aan wat je doet met je hunter en waar je jezelf prettig bij voelt. Ik zelf verkies 2h wapens boven dual wield omdat het er stoerder uit ziet :p. Maar ook omdat een 2h wapen hogere raptor strike hit heeft dan 2 one handers en in pvp is hogere raptor hit toch wel een must als een warrior je komt chargen en dat kan dus misschien net uitmaken of je genoeg dmg doet zodat de andere rond je em af kunnen maken voordat jij uit zijn hamstring ben en dood ben :)

voor pve maakt het ni veel uit maar geloof dat warblade of hakkari MH en die dagger van hakkar met beide 15 agi enchant tot nu toe dps wise het beste is met 2.3 crit en 113 ap of zo. Die polearm uit naxx (Eye of nerub) is beste hunter 2h int spel atm. 45 agi, 22 stamina, +4 bows/xbows/guns. gooi daar 25 agi op en je heb 140 ap, 1.3% crit, 220 health en +4 in je ranged skill zorgt voor meer +hit op mobs hoger level dan jij. Het is dus maar net wat je leuk vind.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• pagani
  • Niet online
On_E schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:57:
[...]

Onzin.

lvl 46-60 = lvl 60-70.

Check dat Gamespy artikel maar eens over BC.
Gamespy, August 2006 (BC Review, Pg. 3): This guy's grind from 60-70 was probably twice as long as his one from 50-60. Truth. Picture caption. (source)
PC Gamer, August 2006 (p. 61): The amount of time it'll take to get from level 60 to level 70 is equivalent to the time it takes for a level 1 to reach level 60.

Toch wel iets langer dan jij zegt :P

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:41:
[...]

etc etc etc.

Warriors kunnen tanken, Warriors dragen plate, Warriors kunnen 2 handers dragen.. Warriors hebben execute.. hmmz hoe komt dat eigenlijk? Oh wacht.. het is een andere class..

wat een gezeur om niets.. als je wil locken pakt dan een Rogue ipv warrior :S of neem een druid.. die kan het allemaal zelfs stun

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:57:
[...]

SpoTs schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:14:
[...]

Warriors kunnen tanken, Warriors dragen plate, Warriors kunnen 2 handers dragen.. Warriors hebben execute.. hmmz hoe komt dat eigenlijk? Oh wacht.. het is een andere class..

wat een gezeur om niets.. als je wil locken pakt dan een Rogue ipv warrior :S of neem een druid.. die kan het allemaal zelfs stun
Even voor de duidelijkheid, ik reageerde alleen op Hydra's whine over warrior DPS, mij hoef je niet te vertellen dat het 2 totaal verschillende classes zijn hoor.

• On_E

On_E

Housemusic

johnnyv.nl schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:12:
[...]

Gamespy, August 2006 (BC Review, Pg. 3): This guy's grind from 60-70 was probably twice as long as his one from 50-60. Truth. Picture caption. (source)
PC Gamer, August 2006 (p. 61): The amount of time it'll take to get from level 60 to level 70 is equivalent to the time it takes for a level 1 to reach level 60.

Toch wel iets langer dan jij zegt :P
Bah, mijn geheugen haalt weer dingen door elkaar.

Nou ja, als het net zo lang gaat duren als 1-60, dan verkoop ik mijn acc rond lvl 61.

• Hydra
Beetje domme vraag, aangezien m'n profiel in m'n sig staat. Maar nee, ik ben 30/21 holy/disc.
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:21:
Even voor de duidelijkheid, ik reageerde alleen op Hydra's whine over warrior DPS, mij hoef je niet te vertellen dat het 2 totaal verschillende classes zijn hoor.
Whine? Learn2UnderstandIrony. Jezus.

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:28:
[...]

Beetje domme vraag, aangezien m'n profiel in m'n sig staat. Maar nee, ik ben 30/21 holy/disc.
Met 1/3 improved renew wist ik niet zeker of dat ook ironisch bedoeld was.

Verwijderd

On_E schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:23:
[...]

Bah, mijn geheugen haalt weer dingen door elkaar.

Nou ja, als het net zo lang gaat duren als 1-60, dan verkoop ik mijn acc rond lvl 61.
Vind je ?

Vind het wel leuk. Is een expansie waar je even mee bezig bent. :P

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:39:
Met 1/3 improved renew wist ik niet zeker of dat ook ironisch bedoeld was.
Zullen we ff kappen met de loze opmerkingen? Je kunt zeiken wat je wil, maar ik had in de holy tree maar 30 punten te besteden en volgens mij heb ik toch echt een healbot build.

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:40:
[...]

Vind je ?

Vind het wel leuk. Is een expansie waar je even mee bezig bent. :P
Van lvl 1-60 kreeg je dus 59 x nieuwe spells/abilties/ranks etc

Als het net zo lang duurt om te levellen van 60-70, maar je krijgt maar 9 x wat nieuws, dan is de lol er snel af bij mij.

• Vincentio
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:49:
[...]

Zullen we ff kappen met de loze opmerkingen? Je kunt zeiken wat je wil, maar ik had in de holy tree maar 30 punten te besteden en volgens mij heb ik toch echt een healbot build.
IMP renew is beter dan Spiritual Guidance en Holy Nova. Ik heb full buffed nog geen 400 spirit met BoK, dus dat Spiritual Guidance is echt alleen als je max wilt halen, maar dan moet je eerder een 15/36 build maken.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Je kreeg elke 2 levels wat nieuws, dus maar 29 keer, en in BC dus maar 5 keer ;)

Nothing to see here

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik ben voor het eerst enchanting gaan doen.
Nu ben ik om te lvl'en RFC solo aan het doen (ik ben een NE priest lvl 40). Ik lvl puur op het disenchanten van items (lvl 8-14) op het moment. Nu is mijn vraag: wanneer lvl je niet meer op een item met een bepaald lvl? Ik ben nu enchanting lvl 24 en heb een hoop strange dust en magic essences om ook nog mee te lvl'en. Maar wanneer kan ik dat nu het beste doen (om zo snel mogelijk te lvl'en). Eerst wachten tot ik niet meer lvl op disenchant (en wanneer is dat?) of gewoon per direct ook gaan enchanten (anders wordt het op een gegeven moment natuurlijk al grijs).

Iemand die het verhaal nog snapt en het antwoord weet :) bvd.

• On_E

On_E

Housemusic

its_me schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:52:
Je kreeg elke 2 levels wat nieuws, dus maar 29 keer, en in BC dus maar 5 keer ;)
Das waar ook :o

Mijn scherpte neemt af naarmate het einde van mijn werkdag in zicht is.

Nou ja mijn mening blijft iig staan, ik heb echt geen zin om weer ZO lang te levellen als van 1-60.

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:16

Seraphin

Meep?

Vanaf een bepaald skill lvl (ik geloof 50 maar correct me if I'm wrong) lvl je helemaal niet meer van DS-en; je moet dan gaan enchanten.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
UltraR-pc schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:53:
Nu ben ik om te lvl'en RFC solo aan het doen (ik ben een NE priest lvl 40). Ik lvl puur op het disenchanten van items (lvl 8-14) op het moment. Nu is mijn vraag: wanneer lvl je niet meer op een item met een bepaald lvl? Ik ben nu enchanting lvl 24 en heb een hoop strange dust en magic essences om ook nog mee te lvl'en. Maar wanneer kan ik dat nu het beste doen (om zo snel mogelijk te lvl'en). Eerst wachten tot ik niet meer lvl op disenchant (en wanneer is dat?) of gewoon per direct ook gaan enchanten (anders wordt het op een gegeven moment natuurlijk al grijs).

Wat ik snap uit je verhaal is dat je enchanter wilt worden, en een beetje snel en effectief. Ik kan je dan deze guide heel erg van harte aanbevelen. Heb ik ooit al eens van GoT afgeplukt:

http://www.xs4all.nl/~brt/wow/guides/skillupenchanting.html

Supersite! Ik heb afgelopen maand een alt in echt heel weinig tijd naar alchemy 275 (arcanite transmute) en tailoring 275 gebracht met de guides op die site.

Paling Terran & Shaman

• Hydra
Vincentio schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:51:
IMP renew is beter dan Spiritual Guidance en Holy Nova. Ik heb full buffed nog geen 400 spirit met BoK, dus dat Spiritual Guidance is echt alleen als je max wilt halen, maar dan moet je eerder een 15/36 build maken.
Ik heb imp. renew niet genomen (of nja, maar 1 punt die ik over had) omdat een aantal priests in mijn guild de hogere rank hebben, en ik niet. Hoewel mijn renew voor 302 ticked wordt die gewoon overschreven. Het schijnt dat dit in deze patch verholpen is, maar dat moet ik ff testen.

Verder heb ik SG genomen om ook een beetje solo te kunnen grinden met m'n priest (het is +damage/healing NL). Ik heb die talents echt niet lukraak ingedeeld hoor, bedenk aub even dat mensen hun eigen beweegredenen hebben. SoR en HN bijvoorbeeld zijn gewoon 'fun' talents.

• barfieldmv
  • Laatst online: 23-08 21:37
UltraR-pc schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:53:

Alleen dissen in het begin, dat is veel goedkoper.
De dusts die je krijgt heb je later ook nog nodig. Let erop dat als je op lvl 40 begint dat je heel vroeg bent. Mijn main is nu lvl 47 en samen met een vriend (lvl60) heb ik nu een alt lvl 23 @200 enchanting en daar is al veel tijd/items in gestoken. De pech is nu wel dat ik weinig shards/essences/dusts heb waar die enchanter nog iets mee kan en daarna moet zij naar level 35 en uldaman in.

Die link is heel goed en heel leerzaam. Als je van vissen houd is er een recipe +3 fishing voor een soul dust(?) en 3 blackmouth oil ook heel goedkoop om mee te levelen(150ish).

Zorg trouwens ook dat je tailoring neemt en een hele boel items maakt met cloth, simpel te farmen en makkelijk voor de dusts.

Verwijderd

BootVluchteling schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:14:
nu ga ik ff de stomste vraag posten van de afgelopen 40 topics, maar goed :P

wat is nou belangrijk op je rogue mbt snelheid van wapens in main hand en offhand..?

welke moet snel/traag zijn en waarin heeft het precies invloed..? heb warrior, priest en warlock, die heb ik goed onder de knie, maar rogue is apart verhaal :P
BootVluchteling schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 01:16:

uhm, nofi, maar verhalen over dit wapen doet X% dps en dit wapen doet X% meer dps boeit mij ook niet zoveel.. soms is het ff lekker om je frustraties van je af te schrijven.. dan verwijder je de posts toch, en ben je klaar..?
nofi, maar is alleen maar de 85ste keer dat het gevraagd wordt (gemiddeld 1x per topic dus)

• UltraR-pc
mdmeijer schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 17:00:
[...]

Wat ik snap uit je verhaal is dat je enchanter wilt worden, en een beetje snel en effectief. Ik kan je dan deze guide heel erg van harte aanbevelen. Heb ik ooit al eens van GoT afgeplukt:

http://www.xs4all.nl/~brt/wow/guides/skillupenchanting.html

Supersite! Ik heb afgelopen maand een alt in echt heel weinig tijd naar alchemy 275 (arcanite transmute) en tailoring 275 gebracht met de guides op die site.
Thx, wat ik alleen niet snap in die quide is waarom ik 2 alt chars nodig zou hebben. Ik collect gewoon zoveel mogelijk low lvl greens en blues en disenchant die direct. Maar goed, ik negeer dat stukje gewoon. Erg handig dat ik nu weet dat je dus idd tot 50 kunt komen door puur disenchanten. Goed om te weten. Die "components Needed" tabellen zijn ook erg handig :)
barfieldmv schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 17:16:
[...]

Let erop dat als je op lvl 40 begint dat je heel vroeg bent. Mijn main is nu lvl 47 en samen met een vriend (lvl60) heb ik nu een alt lvl 23 @200 enchanting en daar is al veel tijd/items in gestoken. De pech is nu wel dat ik weinig shards/essences/dusts heb waar die enchanter nog iets mee kan en daarna moet zij naar level 35 en uldaman in.
Hoe bedoel je dat? Ik doe het gewoon met m'n huidige main. Dan is 40 toch prima? Uldaman in gaan is dan ook geen probleem. En het is ook weer niet zo dat ik op lvl 42 enchanting op 300 wil hebben, maar zolang het snel kan wil ik dat ook graag :)

[ Voor 28% gewijzigd door UltraR-pc op 24-08-2006 17:22 ]

• barfieldmv
UltraR-pc schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 17:18:

Hoe bedoel je dat? Ik doe het gewoon met m'n huidige main. Dan is 40 toch prima? Uldaman in gaan is dan ook geen probleem. En het is ook weer niet zo dat ik op lvl 42 enchanting op 300 wil hebben, maar zolang het snel kan wil ik dat ook graag :)
Je hebt alleen 2 alts nodig als je alles in een keer wilt kopen ivm met bag ruimte (onzin dus)
Ik kan je hard afraden om als main op level 40 al aan enchanting te beginnen, doe het iig rustig aan het kost gewoon asociaal veel geld en items om te levelen.

Leuke enchants zijn er al snel, +int +healt/mana etc zijn altijd leuk. Ik ben het op een alt begonnen omdat ik speel op twee accounts (eentje van mij en eentje van mijn vriendin) zodat ik via trade alles kan enchanten.

Mijn main doet alchemy omdat het $$ opleverd, die alt doet lekker tailoring zodat ik wat aardige items kon maken(+fire damage, blues) met leuke enchants. Ik moet eerlijk zeggen dat het niet echt veel opleverd (de items zijn nu echt wel overbodig aan het worden) maar het heeft zeker geholpen.

En enchanting is gewoon een leuke prof om te doen. (alles @drak thul the evil chez server)

• UltraR-pc
Ja, precies.
Enchanting is de enige prof die ik nog nooit heb gedaan. Geld maakt me met deze char gewoon niet zoveel uit. Heb al een char met epic mount, hoef ik voor deze niet zo nodig. Wil gewoon enchanting doen voor de lol.

Verwijderd

Weet iemand of die character transfer ook te betalen is via de Direct Debit optie?
Of alleen via Credit Card?

Account-to-account bedoel ik

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2006 18:18 . Reden: Specificeren :D ]

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Koekje! O+

world pvp @ Thorium Point <3
We moesten Rulz + andere godt members ff killen ;)

Verwijderd

Ik heb een vraagje mensen, hoe krijg je pvp trinket??? ik ben nu lvl 28 en ik hoor er iedereen over praten in de BG, en idd die gaste ownen de boel :P, dus mijn vraag is wat is het? en hoe komje eraan?

Alvast bedankt :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 18:58:
Ik heb een vraagje mensen, hoe krijg je pvp trinket??? ik ben nu lvl 28 en ik hoor er iedereen over praten in de BG, en idd die gaste ownen de boel :P, dus mijn vraag is wat is het? en hoe komje eraan?

http://www.worldofwarcraft.com/pvp/honor-system-faq.html

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Hydra schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:36:
[...]
Ik weet dat ik nog een Noob ben :) in Wow, maar wat heeft het damage doen te maken met wat voor soort armour je draagt? (Los van de enchants die erop kunnen zitten natuurlijk.)
Shield bash ok, maar dat kan ik niet verbinden met het verschil plate vs leather.

Ik zla het wel verkeerd begrepen hebben 8)7

Diablo3

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Reageer nuttig, of reageer niet in dit topic ;)

[ Voor 83% gewijzigd door Crash op 24-08-2006 20:48 ]

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 18:58:

Ik denk niet dat je gaat 'ownen' omdat je die rank 2 trinket haalt hoor :) Je kan er 1x om de 5 minuten een schadelijk effect mee ongedaan maken. Dit varieert van klasse tot klasse.

linkje - bekijk al de Insignia of the Alliance/Horde op deze pagina en dan zie je meteen wat de trinket voor jouw specifieke klasse doet.

Om deze trinket te behalen moet je dus een pvp ranking behalen. Gelukkig is dat voor deze trinket vrij laag, namelijk rank 2. Dat is niet meer dan 1 of 2 dagjes in de battlegrounds zitten :)

Happy hunting!

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• addictive
is prima, zal ik ff zeggen O+

lol :D
marki: tell em I cant do anything about it. I am Horde, its in my blood

Ik zou zeggen veel plezier met hem te ganken, punt is dat ie warlord is (rank 13) en redelijke imba gear heeft, hoewel 'ie nu forst PVE gespecced is

[ Voor 43% gewijzigd door Crash op 24-08-2006 20:48 ]

• BootVluchteling
addictive schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:11:
[...]

is prima, zal ik ff zeggen O+

lol :D
marki: tell em I cant do anything about it. I am Horde, its in my blood

Ik zou zeggen veel plezier met hem te ganken, punt is dat ie warlord is (rank 13) en redelijke imba gear heeft, hoewel 'ie nu forst PVE gespecced is
ik voelde me achteraf ook best cool... had niet eens zin om te pvpen.. was onderweg naar MC.. maarja.. kreeg de kans dus niet... weet ik het voor de volgende keer.. heb die char op WAR gezet met mijn char. dus als we met de guild langslopen /bye :P

• attiks
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-12-2021
Al een tijdje dit forum aan het volgen, dus ik dacht even het goede nieuws van de patch melden, wachttijden voor WG zijn op Xavius max 10 min. meestal ogenblikkelijk, zojuist van lvl 35 naar lvl 36 gegaan door in WG te spelen (en te winnen).

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 20:39
ik ben dus mijn pet kwijt...ben even op zoek naar een nieuwe nu maar heb me eigenlijk nooit echt in pets verdiept.
als ik nu een vrij laag (dus geen lvl 60) level pet neem...ik noem bijvoorbeeld lvl 40 ofzo.
hoe snel zal deze dan levelen?
en klopt het dat je nu met -50 training points begint?
als ik nu een lvl 60 pet neem, hoe verdien ik die punten nu eigenlijk? alleen door het verhogen van de rank of....?

Steam: CatBearCow

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Bartjeuhz schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 21:17:
ik ben dus mijn pet kwijt...ben even op zoek naar een nieuwe nu maar heb me eigenlijk nooit echt in pets verdiept.
als ik nu een vrij laag (dus geen lvl 60) level pet neem...ik noem bijvoorbeeld lvl 40 ofzo.
hoe snel zal deze dan levelen?
en klopt het dat je nu met -50 training points begint?
als ik nu een lvl 60 pet neem, hoe verdien ik die punten nu eigenlijk? alleen door het verhogen van de rank of....?
Pet is alleen maar handig, als je in die tijd geen pet gebruikt heb, heb jezelf gegimped :P

Je krijgt training points per lvl en per happiness level.
en ja, hij zal sneller levellen als jij hoger level bent.

Battle.net Spud#2543

• addictive
BootVluchteling schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 21:13:
[...]

ik voelde me achteraf ook best cool... had niet eens zin om te pvpen.. was onderweg naar MC.. maarja.. kreeg de kans dus niet... weet ik het voor de volgende keer.. heb die char op WAR gezet met mijn char. dus als we met de guild langslopen /bye :P
ja, BRM was vandaag gank heaven... hele tijd Gank or die trying members die iiritant aan het doen waren, keer na keer werd ik gemind controlled en de lava in gekieperd. Van wanhoop maar gespirit ressed. 6g repairs xD

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 20:39
TepelStreeltje schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 21:47:
[...]

Pet is alleen maar handig, als je in die tijd geen pet gebruikt heb, heb jezelf gegimped :P

Je krijgt training points per lvl en per happiness level.
en ja, hij zal sneller levellen als jij hoger level bent.
hehe ik gebruik wel een pet...maar heb em als sinds lvl 40 ofzo...dus niet in verdiept sindsdien.
maar hoe krijg ik training points als mijn nieuwe pet als lvl 60 is?

Steam: CatBearCow

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
w00t net hele tijd WSG gedaan met guild, fixed dus en alles met 3-0 gewonnen :P dan gaat rep en honor echt snel. Ben ook bijna eindelijk exalted met AB

• On_E

On_E

Housemusic

www.curse-gaming.com heeft geleakte warlock + rogue talents uit BC.

Affliction ziet er erg leuk uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

1 kleine hint.. ga je niet wow forcequiten als je in een BG hangt nadat ie afgelopen is.. ik kan nu gewon compleet niet meer ingame komen, hij laad volledig, maar blijft hangen op dat loading scherm..

geweldig

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:30
Ik wil dit spel ook wel eens gaan proberen. Op fileplanet zag ik dat er een gratis trial is geweest maar die is helaas alweer verlopen. Weet iemand of er ergens op dit moment nog een trial is om het spel te verkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:57
Bart1983 schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 01:01:
Ik wil dit spel ook wel eens gaan proberen. Op fileplanet zag ik dat er een gratis trail is geweest maar die is helaas alweer verlopen. Weet iemand of er ergens op dit moment nog een trail is om het spel te verkennen?
Weet waar je aan begint :P

Ontopic: Je kunt volges mij alleen aan een 10-day trial komen via een huidige speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Morgion schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 01:03:
[...]

Weet waar je aan begint :P

Ontopic: Je kunt volges mij alleen aan een 10-day trial komen via een huidige speler.
Ja ik weet waar ik aan begin want ik heb al berekend dat het mij voor een half jaar 66 euro gaat kosten en dat valt op zich wel mee. Als ik 2 spellen in de winkel koop ben ik duurder uit en ben ik nog geen maand zoet ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Bart1983 op 25-08-2006 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Bart1983 schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 01:05:
[...]

Ja ik weet waar ik aan begin want ik heb al berekend dat het mij voor een half jaar 66 euro gaat kosten en dat valt op zich wel mee. Als ik 2 spellen in de winkel koop ben ik duurder uit en ben ik nog geen maand zoet ;)
je vergeet aankoop van het spel, en het opgeven van je sociale leven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
BootVluchteling schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 01:08:
[...]

je vergeet aankoop van het spel, en het opgeven van je sociale leven..
Oh ja de aankoop komt er ook nog bij. Eigenlijk wel belachelijk :X Maar is er nergens een 14 dagen trial te vinden? Want het probleem is een beetje dat ik silkroad nu een tijdje gedaan heb en het begint nu wel snel te vervelen altijd het zelfde. Nu wil ik dus wow proberen en kijken of daar wat meer actie en variatie in zit.

[ Voor 24% gewijzigd door Bart1983 op 25-08-2006 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:57
Bart1983 schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 01:09:
[...]

Oh ja de aankoop komt er ook nog bij. Eigenlijk wel belachelijk :X Maar is er nergens een 14 dagen trial te vinden? Want het probleem is een beetje dat ik silkroad nu een tijdje gedaan heb en het begint nu wel snel te vervelen altijd het zelfde. Nu wil ik dus wow proberen en kijken of daar wat meer actie en variatie in zit.
Het ging mij niet echt om het financiele plaatje, maar zoals hierboven ook al gezegd: Het is behoorlijk verslavend en kost gewoon bergen tijd. Kortom: jij hebt plezier, maar mensen om je heen zijn meestal niet zo blij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Bedankt daar zie ik een trail staan. Is wel jammer dat de vakantie nu net voorbij is want nu kan ik alleen s'avonds spelen. Moet het eigenlijk een keer doen als ik 10 dagen full time kan spelen :9

[ Voor 28% gewijzigd door Bart1983 op 25-08-2006 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Heerlijk, X-Realm PvP, ik vind het geweldig. zit in een Battlegroup met o.a. Trollbane (jullie welbekend) en omfg wat ben ik gepwned door die Horde van die servert.

Queu's van < 1 min. Heerlijk, PvP is weer leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Japser schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:32:
Heerlijk, X-Realm PvP, ik vind het geweldig. zit in een Battlegroup met o.a. Trollbane (jullie welbekend) en omfg wat ben ik gepwned door die Horde van die servert.

Queu's van < 1 min. Heerlijk, PvP is weer leuk :)
geownd in bg door horde van trollbane :? dat was dan zeker geen AV :+
zijn een paar premade's aan horde kant welke het wel goed doen, maar das dus vooral WSG en AB

naja AV gaat nu ook wel lekker snel, instajoin en 10 min games :P

btw nieuwe forums zuigen aars, zelfde schijtbugs als in oude forum,

logn => bam welkoms scherm

prutsers daaro :X }:O

[ Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 25-08-2006 09:08 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
  • Laatst online: 31-08 20:37
Mwa, ik kan niet zeggen dat ik blij ben met crossserverbattlegrounds, de queues zijn alleen maar langer geworden bij ons :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 20:30
Bifur schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:07:
Mwa, ik kan niet zeggen dat ik blij ben met crossserverbattlegrounds, de queues zijn alleen maar langer geworden bij ons :(.
Voor mij is het van instant naar max 5 minuten gegaan. Maar we hebben nu wel veel meer AB waar voorheen er voornamelijk WSG werd gespeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Mja, leuk, X-server BG's, maar in mijn Battlegroup zijn de BG-servers redelijk FUBAR en duurt het alleen al 5 minuten om een antwoord van de Battlemaster te krijgen. Als je dan de BG van jouw keuze hebt aangeklikt '(First Available meestal dus :P) duurt het nog eens 5 minuten voordat je in de queue geplaatst wordt. Daarna? Oneindig wachten. Sommige mensen staan al 15 uur in de queue en mogen nog steeds geen BG in.
Erger nog: na 3 uur uitgelogd te zijn en weer in te loggen staan die mensen ook nog steeds in de queue en kunnen ze dus niet eens opnieuw queueueenenen...
Vanzelfsprekend is hiervoor de oplossing 'Delete WTF/WDB-folders' maar zoals verwacht helpt dat helemaal niks :P

Ben benieuwd, was wel leuk op weg richting de hogere PvP-ranks, maar zo gaat dat niet echt lukken dus :)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 21:53
Blistimo schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:22:
...Sommige mensen staan al 15 uur in de queue en mogen nog steeds geen BG in.
Erger nog: na 3 uur uitgelogd te zijn en weer in te loggen staan die mensen ook nog steeds in de queue en kunnen ze dus niet eens opnieuw queueueenenen...
...
welke server zit jij dan?!? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Tao schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 19:44:
[...]

Ik weet dat ik nog een Noob ben :) in Wow, maar wat heeft het damage doen te maken met wat voor soort armour je draagt? (Los van de enchants die erop kunnen zitten natuurlijk.)
Shield bash ok, maar dat kan ik niet verbinden met het verschil plate vs leather.

Ik zla het wel verkeerd begrepen hebben 8)7
Volgens mij ging de vergelijking niet zozeer om extra dps, maar om de "oneerlijkheid" dat een fury warrior meer DPS doet / kan doen dan een rogue en ook nog eens veel betere bescherming heeft tegen klappen van een ander.

Iemand trouwens leuke suggesties voor G15 macro's? Ik heb em nu ongeveer 3 weken, maar ik gebruik de programmeerbare toetsen eigenlijk alleen maar als hotkey voor gewoon casten... en dat vind ik dan toch een beetje zonde van de functionaliteit (en het geld :P )

Met name leuke druid macro suggesties (niet ingame macro's, maar die je direct op je G15 kan programmeren) vind ik wel interessant.

[ Voor 23% gewijzigd door Seraphin op 25-08-2006 09:38 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Staat in mn signature, maar mocht je die uit hebben staan: Executus :)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Laatst online: 06-11-2024
Bart1983 schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 01:09:
[...]

Kijk eens effe op www.mmorpg.com . Volgens mij maken ze daaro nog steeds actie over 14 trail account. :9

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
Seraphin schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:35:
[...]

Volgens mij ging de vergelijking niet zozeer om extra dps, maar om de "oneerlijkheid" dat een fury warrior meer DPS doet / kan doen dan een rogue en ook nog eens veel betere bescherming heeft tegen klappen van een ander.
Plate doet niks af aan magic damage. Die melee dmg reduction is inherent aan de klasse vanwege zijn tank functie. Een warrior heeft geen ontsnap mogelijkheden of de hoge dodge van een rogue. Verder moet een fury warrior dik in de epics steken om redelijke dmg te doen terwijl een rogue owned met blauwe items.

Dus als een fury warrior een rogue out dps-ed heeft ie het dik verdiend imo. 't is ook zijn enige ontsnap mogelijkheid: er dwars doorheen 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Kapoen op 25-08-2006 10:03 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Bifur schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:07:
Gisteravond was wow redelijk FUBAR. Blijven vast zitten na een potje AV. Vervolgens niet meer kunnen joinen. Een half uurtje later opeens alle popup nog eens langs zien springen waar ik dus niet kon joinen maar die wel even mijn spell cast stopten (yeah).

Wel geinig om te zien dat er dus 5 wsg en 5 av potjes tegelijk gespeeld werden terwijl er normaal in het weekend maximaal 2 zijn, dat zullen geen lange queue tijden zijn. Ik heb zomaar het idee dat een van de gm's van blizzard handmatig de bg instances moest los laten zo traag dat het ging. Gister ook allemaal vage foutmeldingen gezien, niet kunnen casten door 'you're not in controll of you character' en 'you're already mounted'. Maar gisteren wel mijn eerste av win ever gehaald :D

Erger was trouwens server lag, gisteren op drak'thul een lag van rond de 450 met tijden van 2000 ms lag, dat is dus niet te spelen hebben meer mensen hier last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 20:30
Blistimo schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:58:
[...]

Staat in mn signature, maar mocht je die uit hebben staan: Executus :)
Dan zit je in mijn battlegroup want ik speelde gister tegen lui van Executus. Maar zoals ik zei, ik heb max 5 minuten gewacht op BG's. Goed, er was wel battlemaster lag maar als je dan eindelijk in de queue zat ging het snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Laatst online: 00:02
Death and Taxes is het gelukt, de 4 Horseman zijn gekilled.

http://66.250.45.101/~dtguild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.P.
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-08 20:22
Ik speel zelf horde en pvp alleen om m'n 10% discount in stand te houden, dus na het raiden nog ff een uurtje AV af en toe. Ik weet niet of dat overal zo is, maar het zijn eigenlijk geen wachttijden. Je meld je aan en binnen 2-3 minuten kan je kiezen of je AV/AB/WSG wil doen. Of is dit een luxe van de horde?
Het nadeel is dat als we AV beginnen wij vaak bleven hangen rond de 25 spelers, terwijl de andere kant vrij vlug volliep. Zeker AB is gewoon niet leuk als je 9-12 speelt, wat dus vaak gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Seraphin schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:35:
[...]

Iemand trouwens leuke suggesties voor G15 macro's? Ik heb em nu ongeveer 3 weken, maar ik gebruik de programmeerbare toetsen eigenlijk alleen maar als hotkey voor gewoon casten... en dat vind ik dan toch een beetje zonde van de functionaliteit (en het geld :P )

Met name leuke druid macro suggesties (niet ingame macro's, maar die je direct op je G15 kan programmeren) vind ik wel interessant.
als je wat heb, breng me ff op de hoogte..?

afaik kan je ook niet in je keybindings, rechtstreeks een G-toets binden..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:08:
[...]
Dan zit je in mijn battlegroup want ik speelde gister tegen lui van Executus. Maar zoals ik zei, ik heb max 5 minuten gewacht op BG's. Goed, er was wel battlemaster lag maar als je dan eindelijk in de queue zat ging het snel.
Heb je nog geluk gehad. Bij mij gisteravond was het dus idd 5min (ja 5min) wachten om in de queue te komen. Als je dan 5min later kon joinen dan duurt het joinen zelf meer dan 2min waardoor je dus "telaat" gejoined heb dus je komt de bg niet in :p

Vanochtend wel even gespeeld voordat ik naar me werk moest, in half uur tijd wsg en av gedaan, is echt nieuw voor me :) normaal waren de bg's alleen in de avonduren actief en dan queue van meer dan een uur voor wsg+ab en dan 2a3uur voor av :p Dikke vooruitgang nu dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Kaap schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:08:
[...]
Oooeh, en jij bent horde toch? Zal eens extra op gaan letten als het me eindelijk lukt in te loggen :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
net ff world of roguecraft part 3 (is eerste deel) gezien..

lol.. een rogue op 60, zonder special talents, met een wildheart set (8/8) en dan met een worn dagger (0.9 dps) andere lvl 60's ownen.

hij ownde er zelfs 1 volledig naakt.. met 1 dagger :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
world of roguecraft bestaat dat nog steeds? dacht dat die gast al een jaar geleden gestopt was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

BootVluchteling schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:02:

lol.. een rogue op 60, zonder special talents, met een wildheart set (8/8) en dan met een worn dagger (0.9 dps) andere lvl 60's ownen.

Erm, in de nieuwste (deel 1) maakt ie rank 12-14 mensen af in zijn nakie met een worn dagger.

Hij laat iig zien dat een rogue die alle opties gebruikt die ie heeft, in zijn nakie nog onoverwinnelijk is met stunlocks.

Dure gevechten wel met 2 x blind, maar goed, hij doet t wel.

[ Voor 16% gewijzigd door On_E op 25-08-2006 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

@ Kapoen over warriors: ik ben het helemaal met je eens hoor; vandaar dat ik in mijn post "oneerlijkheid" tussen aanhalingstekens heb geplaatst, en specifiek het woord klappen gebruikte (hoewel ik me nu bedenk dat dat inderdaad ook geïnterpreteerd kan worden als dmg in het algemeen i.p.v. alleen de physical dmg die ik bedoelde).

@ Tomvdburg: zodra ik leuke dingen heb verzonnen / gevonden zal ik het zeker posten. Dat je in WoW direct een keybinding aan G-toetsen kan aanmaken wist ik niet.

Ik heb het nu zo:
Met Discord Action Bars heb ik 3 extra axtion bars aangemaakt (met 6 knoppen elk);
Aan die action bars heb ik telkens een hele vage key binding per knop aangemaakt (ctrl+shift+1 b.v.)
Op mn G15 software heb ik vervolgens dezelfde key bindings aan mn G-toetsen aangemaakt (dus b.v. G1 = ctrl+shift+1)
Vervolgens via het oude vertrouwde click & drag spells op de extra action bars geplaatst

Voordeel hiervan is dat als ik een aandere spell / ability op één van mn G-toetsen wil hebben, ik alleen maar (ingame) een andere spell op het betreffende vakje van de action bar hoef te plaatsen. Ik hoef dus niet met de G15 software nieuwe macro's aan te maken. Nadeel is wel dat de functionaliteit beperkt blijft tot het simpele gebruik van die spell / ability, terwijl het grote voordeel van deze ramplank nou net ligt in het feit dat je geavanceerde macro's kan maken (met time delay er in, wat met de WoW macro editor niet kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaVl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-03-2024
Die crossserver dingen hebben goede en slechte kanten. De goede kant was 96 WSG's en 74 AB's en een queue van 10 seconden. De slechte kant was dat na 4 potjes de server het niet meer snapte.
5e invite, ik klik join en loadscreen en sta weer in orgrimmar, maar het pvp tekentje van de queue stond er nog, dus ik erop klikken, zegt dat ding: "You are in Arathi Basin xx" ok, das vreemd, ik dacht dat AB er anders uitzag dan de valley of heroes :S. Goed, opnieuw queuen ging dus ook niet, nou ja, dan maar AV, er waren er 22, dus dat moest wel goed gaan. 30 seconden later, AV in. Even spelen, en opeens sta ik weer in Orgrimmar met Deserter debuff. /1 werd helemaal wild dat de BG's het niet meer deden, dus toen maar naar bed gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:14:
[...]
Nadeel is wel dat de functionaliteit beperkt blijft tot het simpele gebruik van die spell / ability, terwijl het grote voordeel van deze ramplank nou net ligt in het feit dat je geavanceerde macro's kan maken (met time delay er in, wat met de WoW macro editor niet kan).
Tja, als je een ban wilt, moet je timedelays inbouwen. Volgens blizzard kan je niet gebanned worden voor gebruik van dit toetsenbord, mits je het niet gebruikt om zaken te automatiseren buiten de beperkingen van blizzard om. En laat blizzard nu expliciet delays uit zn macro's gehaald hebben.

Met andere woorden, gewoon alleen ingame macro's aan de toetsen koppelen en overige in game ondersteuning voor G15 gebruiken en je zit goed, al het andere is een risico nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
BootVluchteling schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:02:

Ja... en zodra een warlock het seduce knopje van z'n succubus kan vinden is het afgelopen, zelfde geld tegen een frost mage met frost block etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:35:
[...]
Ja... en zodra een warlock het seduce knopje van z'n succubus kan vinden is het afgelopen, zelfde geld tegen een frost mage met frost block etc etc
Als je je stunlocks perfect timed en je bent bereid om al je cooldowns te gebruiken, dan komt die lock echt niet aan z'n seduce button, en die mage niet aan z'n frostblock hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:38:
[...]

Als je je stunlocks perfect timed en je bent bereid om al je cooldowns te gebruiken, dan komt die lock echt niet aan z'n seduce button, en die mage niet aan z'n frostblock hoor :)
Frost block haalt ALLE debuffs weg, ook een pauperige gouge / stun etc.

De succubus seduced, niet de warlock zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

En een naakte warlock kan in die 3 seduces echt geen rank 12-14 geared speler kapot nuken hoor, zonder spelldamage….

Ach ja, World of Roguecraft is puur voor entertainment, maar die Mute laat wel zien dat alle rogues die klagen over hun class onzin uit kramen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
[...]

Ice block komt een mage altijd wel aan, aangezien dat ook tijdens een stun kan. Enige nadeel is dat met enemy cast bar je heel mooi kan zien wanneer ie uit de ice block komt op zijn laatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincentio schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:41:
[...]

Ice block komt een mage altijd wel aan, aangezien dat ook tijdens een stun kan. Enige nadeel is dat met enemy cast bar je heel mooi kan zien wanneer ie uit de ice block komt op zijn laatst.
Je bent ook wel suf als je de hele duration afwacht als mage zijnde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Vincentio schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:41:
[...]

Daarom is het ook een buff die je weg kan clicken. Je hoeft echt niet 10 seconen in dat ding te staan. Daarna blink en je hebt de afstand die je nodig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijgen die mensen die op een pvp realm zitten toch al hun quests af, zit zelf op een pve en had nog nooit eerder last. Maar was gisteren bezig een level 60 elite te solo'en als hunter, ene baron... in tris. glades (kitend), tot 3 keer toe had ik hem bijna en moest een of andere horde mij weer aanvallen. @#% roque die mij natuurlijk weer moest stunnen zodat die baron mij kon inhalen, en dan natuurlijk ernaast blijven staan en /point /lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:53

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik heb sinds 1.12 natuurlijk zoals elke rogue een gedwongen respec gehad, maar ik ervaar deze als zeer vervelend. Er zijn een hoop leuke talenten bijgekomen, maar op hele onlogische plekken en ook slecht ingedeeld. Ik kan niet echt fatsoenlijke builds verzinnen.

Ik vind dat het 10% AP talent in een combat build hoor en dat je daar ook Lethality en Agression bij moet kunnen krijgen, maar dat is dus niet mogelijk...

Daarom mijn huidige build als volgt:

http://www.wowhead.com/?talent=nZMxq0bVzZxbeohG0q

enige op/aanmerkingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:46:
Hoe krijgen die mensen die op een pvp realm zitten toch al hun quests af, zit zelf op een pve en had nog nooit eerder last. Maar was gisteren bezig een level 60 elite te solo'en als hunter, ene baron... in tris. glades (kitend), tot 3 keer toe had ik hem bijna en moest een of andere horde mij weer aanvallen. @#% roque die mij natuurlijk weer moest stunnen zodat die baron mij kon inhalen, en dan natuurlijk ernaast blijven staan en /point /lol.
wtf moet je met een alliance quest in horde starting area?

btw welkom to pvp :+

btw zit die baron niet in hillsbrad foothills in zo'n campje vlakbij alterac?

[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 25-08-2006 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:51:
Ik heb sinds 1.12 natuurlijk zoals elke rogue een gedwongen respec gehad, maar ik ervaar deze als zeer vervelend. Er zijn een hoop leuke talenten bijgekomen, maar op hele onlogische plekken en ook slecht ingedeeld. Ik kan niet echt fatsoenlijke builds verzinnen.

Ik vind dat het 10% AP talent in een combat build hoor en dat je daar ook Lethality en Agression bij moet kunnen krijgen, maar dat is dus niet mogelijk...

Daarom mijn huidige build als volgt:

http://www.wowhead.com/?talent=nZMxq0bVzZxbeohG0q

enige op/aanmerkingen?
Wat voor build moet dat zijn? PvE hemorage? Wel met swords/maces dan mag ik hopen.
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners en offtopic geblaat horen niet thuis in dit topic!