I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Improved CoA ?BootVluchteling schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:07:
[...]
ja ok, laat ik het anders zeggen.. je doet meer dmg met een shadowbolt dan een fireball.. buiten soulfire om dan.. ennuh.. mijn lock heeft imp CoA ipv imp life drain
ik type verkeerd wat ik bedoelde.. life tap is een must have, life drain niet echt..
6% damage increase voor 3 talent points, je weet dat dat 62 dmg extra is ? (op de 1.044 dmg die CoA normaal doet)
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
http://wow.allakhazam.com/profile.html?944536On_E schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:29:
[...]
Improved CoA ?![]()
6% damage increase voor 3 talent points, je weet dat dat 62 dmg extra is ? (op de 1.044 dmg die CoA normaal doet)
maak jij dan eens een nieuwe plek voor die 3 punten.. ? zolang ik maar de belangrijkste dingen houd.. ruin en SM+nightfall.. en imp LT
/edit en ik heb geen FR build, omdat we pas vael 1x neer hebben.. dus voornamelijk MC+BWL runs..
[ Voor 10% gewijzigd door BootVluchteling op 28-08-2006 13:41 ]
Anoniem: 108648
klopt, en jij weet dat imp lifetap een waste van talentpunten nu is ivm met nieuwe patch? Waarom 2 punten uitgeven terwijl ik nu met dmg gear zonder imp lifetap bijna 1k lifetaps doe?On_E schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:29:
[...]
Improved CoA ?![]()
Waar wou je ze dan instoppen ?Anoniem: 108648 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:41:
[...]
klopt, en jij weet dat imp lifetap een waste van talentpunten nu is ivm met nieuwe patch? Waarom 2 punten uitgeven terwijl ik nu met dmg gear zonder imp lifetap bijna 1k lifetaps doe?
Improved Drain Life ?
2/2 Imp Lifetap is nog altijd beter dan 0/2 Imp Lifetap, ook met de nieuwe patch, het is misschien geen must-have meer dan, maar wel het beste filler talent.
Ik heb : http://www.wowhead.com/?talent=AA0bVRbkAZZxx0tr0zmaak jij dan eens een nieuwe plek voor die 3 punten.. ? zolang ik maar de belangrijkste dingen houd.. ruin en SM+nightfall.. en imp LT
[ Voor 16% gewijzigd door On_E op 28-08-2006 13:53 ]
ik tap nu 790 mana per keer.. toch wel lekker hoor..On_E schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:47:
[...]
Waar wou je ze dan instoppen ?
Improved Drain Life ?![]()
2/2 Imp Lifetap is nog altijd beter dan 0/2 Imp Lifetap, ook met de nieuwe patch, het is misschien geen must-have meer dan, maar wel het beste filler talent.
De eerste 5 in improved Corruption zijn vrij logisch, daarna 5 in Suppression zijn ook wel ok, maar dan vind ik 't vrij lastig kiezen. 2 in improved Lifetap, 1 in Amplify Curse.... eeeuuuuhhhhh... sja... Fel Concentration dan maar?
Daarna wordt 't allemaal wel weer wat nuttiger gelukkig, en voor mij is de destruction tree eigenlijk ook wel makkelijk te vullen tot aan Ruin
Gelukkig is mijn enige lock pas lvl 22, hoewel ik al 3 of 4 andere locks tot aan dat level heb gespeeld, en ze allemaal ook alweer heb abandoned. Toen ik die characters levelde was ik echter nog wel zwaar actief met mn hunter aan de slag, dus misschien dat de drang om door te levelen toen wat minder aanwezig was. Ik blijf het echter een prettig spelende class vinden, voornamelijk door de vele, vele mogelijkheden die je hebt om gevechten aan te gaan.

ach.. warlock is lekker veelzijdig.. voor lvlen is dark pact misschien wel lekker, of soul link..? net wat je fijner vind spelen.. minder down-time grind sneller, alleen heb ik nooit die build gehad.
5/5 Suppression is helemaal niet nodig vriend, 3/5 is genoeg om vrijwel geen resists op lvl 62+ mobs te hebben.BootVluchteling schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 14:15:
ik vind 5/5 suppression echt een must. die talentlink die ik kreeg, had 3/5 suppression.. dan hit je helemaal kont..
ach.. warlock is lekker veelzijdig.. voor lvlen is dark pact misschien wel lekker, of soul link..? net wat je fijner vind spelen.. minder down-time grind sneller, alleen heb ik nooit die build gehad.
ik heb +2% hit, maar nog best vaak resist hoor..On_E schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 14:17:
[...]
5/5 Suppression is helemaal niet nodig vriend, 3/5 is genoeg om vrijwel geen resists op lvl 62+ mobs te hebben.
Ik kan het zo snel even niet vinden, maar op de officiele site ergens kun je zo'n heel resist-schema vinden.BootVluchteling schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 14:17:
[...]
ik heb +2% hit, maar nog best vaak resist hoor..
Daaruit bleek dat 5/5 Suppression overkill zou zijn, 3/5 is in principe genoeg.
En vergeet niet dat Suppression alleen maar geldt voor Affliction spells
[ Voor 9% gewijzigd door On_E op 28-08-2006 14:29 ]
't zijn 2 totaal verschillende dingen. +hit is een must in pve
[ Voor 10% gewijzigd door ImdaMned op 28-08-2006 14:34 ]
dus om 99% te halen ( wat vermoedelijk de cap is) moet je 13% to hit halen in totaal (dit is voor spells)
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Bijna : )-=BoKKiE=- schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 14:39:
op lvl 63 mobs heb je dacht ik een 86% kans op hit,
dus om 99% te halen ( wat vermoedelijk de cap is) moet je 13% to hit halen in totaal (dit is voor spells)
http://forums-en.wow-euro...2104&p=1&tmp=1#post132104
Belangrijkste eruit:
Same level as you: 4% to miss
+1 level compared to you: 5% to miss
+2 levels compared to you: 6% miss
+3 levels compare to you: 17% miss on mobs, 13% on players
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Oorspronkelijk zou er *iets* veranderd worden in 1.12 met betrekking tot dualcore processors. Er zijn namelijk nogal wat problemen, zoals fps-cap, robotic turning & maar 50% "efficientie". Nu is als het goed is een deel daarvan opgelost in de PTR van 1.12. Helaas waren er meer problemen dan dat het oploste, dus die code is er weer uitgekicked voor de final patch.
Mijn vraag is nu > wat was er oorspronkelijk allemaal veranderd? Als ik het sticky-topic op wow.com er op nasla, wordt niet alles duidelijk.
Mijn vraag > wat was er opgelost? De fps-cap was weg las ik al. Is het robotic turning opgelost? Wordt er nu 100% gebruik gemaakt van beide cores? Andere dingen? ^^Recap: Dual core code was released in the PTR but had to be removed from the final 1.12.0 build.
Affects all Dual Core processors such as the Core Duo, Core 2, Pentium D, Athlon 64 X2, etc.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
blup
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ik vind de cross-realm bg's dus de slechtste beslissing ooit gemaakt. Oke normaal duurde het altijd 3 - 4 uur om in AV te komen, maar dat was het tenminste ook waard. Iedereen communiceerde tenminste (iig het grotendeel) en we wonnen daarom ook. Nu is het een complete chaos, niemand zegt meer wat op een paar na en horde maakt ons keihard in. Zeg je er wat van dan zeggen er wat dat je niet moet zeiken en dan maar quitten. Ik wist dat alliance n00b was, maar dit slaat echt alles. De que is bij mij nog steeds een uur, ipv instant que's wat ik van andere lui hoor.mdmeijer schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:42:
De cross-realm BG's zijn echt een goede zet geweest van Blizzard. Het weekend afsluiten met een BWL clear in 3u12 en mijn 5e deel 10Storms looten was een lekker toetje.
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Instant queues voor AV,WSG en AB in battlegroup 1, horde side.Bleet schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:16:
[...]
Ik vind de cross-realm bg's dus de slechtste beslissing ooit gemaakt. Oke normaal duurde het altijd 3 - 4 uur om in AV te komen, maar dat was het tenminste ook waard. Iedereen communiceerde tenminste (iig het grotendeel) en we wonnen daarom ook. Nu is het een complete chaos, niemand zegt meer wat op een paar na en horde maakt ons keihard in. Zeg je er wat van dan zeggen er wat dat je niet moet zeiken en dan maar quitten. Ik wist dat alliance n00b was, maar dit slaat echt alles. De que is bij mij nog steeds een uur, ipv instant que's wat ik van andere lui hoor.
AV verliezen we door de nibs, WSG en AB winnen we eigenlijk altijd omdat we vaak met premade groups spelen, of persoonlijke healers die er voor zorgen dat warriors alles wtfpwnen
Deze plek is te koop.
https://niels.nu
Hoezo? Je speelt toch premade puur om honor en rep te farmen.Hydra schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:45:
AV is een repgrind, WSG en AB moet je gewoon met premades joinen. We hebben met onze 50-59 horde premade nog geen enkele pot verloren. Heck, in de tijd dat ik in de 50-59 bracket zit heb ik nog geen enkele pot verloren, sterker nog, de tegenstanders hebben tot nu toe (en dat is 60+ potjes in 50-59) geen enkele flag gecapped. Zou leuk zijn als we eens een premade tegenkwamen, van een pug winnen geeft erg weinig voldoening.
Anoniem: 27963
Niet alles is een farm voor een item.Kaap schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:58:
[...]
Hoezo? Je speelt toch premade puur om honor en rep te farmen.
Premade versus premade levert vette battles op, erg leuk. Server vs server helemaal nu. Leuke battles gehad tegen premades van andere servers al.
Erg makkelijk te zien ook of het premades zijn of niet nu, en dus om je tactics te bepalen.
Je bent zo goed, mag ik je aanraken?Hydra schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:45:
AV is een repgrind, WSG en AB moet je gewoon met premades joinen. We hebben met onze 50-59 horde premade nog geen enkele pot verloren. Heck, in de tijd dat ik in de 50-59 bracket zit heb ik nog geen enkele pot verloren, sterker nog, de tegenstanders hebben tot nu toe (en dat is 60+ potjes in 50-59) geen enkele flag gecapped. Zou leuk zijn als we eens een premade tegenkwamen, van een pug winnen geeft erg weinig voldoening.
Als het goed is zat deze fix dus wel in de testrealm, vandaar dat ik vraag of iemand er daar iets van gemerkt heefteendje schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:04:
ehm dat weet niemand behalve blizzard aangezien hij uit de 1.12 build is gehaalt.. en als het weer goed werkt zal het wel weer terug komen
Het is op het US forum een sticky & ik speel op EU serversSpoTs schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:04:
is het niet beter om dat daar te vragen als er toch al een heel topic over gaat?
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
ik ben dwarf priest, maar ik heb eigenlijk nog nooit deftig PVP gespeeld. Hoe hoort een holy priest zich in de BG's te gedragen? Ik bedoel maar, als ik begin te healen krijg ik meteen wel de halve horde op m'n kop. Ik zie het eigenlijk zo niet zitten om te gaan PvP'en, of is dat onzin?KeeZ schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:25:
[...]
persoonlijke healers die er voor zorgen dat warriors alles wtfpwnen
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Anoniem: 170531
ja ok dat weet ik, maar hoe moet ik mij gedragen om toch zo nuttig mogelijk te zijn?Anoniem: 170531 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 18:20:
Healers zijn juist heel belangrijk in PvP (met name BG dan). Daarom komen die Hordies ook als eerste op jou af ^^.
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Wat wel handig is om als je rent gewoon renews te spammen aangezien je niet kan flash healen als je wegrent voor 3 man die jou raid nog niet heeft opgemerkt.
[ Voor 25% gewijzigd door Flapmo op 28-08-2006 18:32 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
dat is de trick van het healenEryciusPuteanus schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 18:29:
[...]
ja ok dat weet ik, maar hoe moet ik mij gedragen om toch zo nuttig mogelijk te zijn?
/edit
wat vinden alliance spelers hier eigenlijk van paladins in AB?
Mij lijken ze veel waardevoller dan die shammys die wij hebben =/ maar ik weet niet hoe allies denken over shammys in AB
[ Voor 21% gewijzigd door superbassie op 28-08-2006 18:34 ]
net als dat je 2 soorten shammies in de bg's heb heb je ook 2 soorten palladinssuperbassie schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 18:32:
[...]
dat is de trick van het healenhealen en zelf niet doodgaan. En diegene die jij healt moeten natuurlijk zorgen dat ze de tegenstanders van jou af houden
/edit
wat vinden alliance spelers hier eigenlijk van paladins in AB?
Mij lijken ze veel waardevoller dan die shammys die wij hebben =/ maar ik weet niet hoe allies denken over shammys in AB
ik liep gisteren met me blu/zg geared rogue regelmatig tegen een omgwtfbbqidodamagwithmyasscandychromaticbootsdraketalonpauldronslionhearthelmonslaughtgirdle run in shieldconsecrationspam palladin tegen het lijf, maar hij delfde toch echt steeds het onderspit
maarja een cleansbot die achter een flagcarrier aanloopt doe jet niets tegen
Best wel goede communicatie en leuke eerlijke battles,
Ja ik ben nu Draenor eindelijk goed draait erg te spreken over deze patch.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Nee, ik speel premade om niet met volslagen idioten opgescheept te zitten. BGs zijn teamgames, teamgames zijn fun, teamgames zuigen als je het met een stel idioten moet doen die geen flauw benul hebben hoe je een BG wint maar maar een beetje HKs zitten te farmen.Kaap schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:58:
Hoezo? Je speelt toch premade puur om honor en rep te farmen.
FYI: het is geen bragpost, het is meer frustratie m.b.t. het niveau van de 50-59 groepen in battlegroup 2. Dat is er alleen maar op achteruit gegaan. Ik wil graag wat echte gevechten hebben voordat we level 60 geraken, want daar spelen we tegen veel betere teams.
https://niels.nu
QFT!Hydra schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 19:07:
Nee, ik speel premade om niet met volslagen idioten opgescheept te zitten. BGs zijn teamgames, teamgames zijn fun, teamgames zuigen als je het met een stel idioten moet doen die geen flauw benul hebben hoe je een BG wint maar maar een beetje HKs zitten te farmen.
Ben btw eindelijk exalted met AB =D dus nieuwe shoulders en cloak!
Nu de laatste nog: WSG
bg1? dan kom je mij misschien nog wel eens tegen (al ben ik nu lvl31). Fooz, gnome rogue van Sunstriderosxy schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 18:50:
In de 10-19 en 20-29 zijn WSG en AB erg leuk ook zonder pre-made teams. (dit is dan in battlegroup 1 zowel aan horde als aan alience kant)
Best wel goede communicatie en leuke eerlijke battles,
Ja ik ben nu Draenor eindelijk goed draait erg te spreken over deze patch.
kijkt naar sig.."back to real life".. yeah rightRazorfist schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 19:47:
[...]
bg1? dan kom je mij misschien nog wel eens tegen (al ben ik nu lvl31). Fooz, gnome rogue van Sunstrider
Dan kom jij misschien nog tegen aan de tegenstrijdende kantRazorfist schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 19:47:
[...]
bg1? dan kom je mij misschien nog wel eens tegen (al ben ik nu lvl31). Fooz, gnome rogue van Sunstrider
lv 34 hunter
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
helaas kreeg hunter aggro, en FD werd resisted

einde raid...
2e try van vanavond Twins down ^^
1e try zonder pots/buffs 50% 2etry clean kill
nu trash voor c'thun

Anoniem: 61797
"The patch "Azeroth_37_27.adt" could not be applied." etc.
Aha, volgens Google's cache is dat een probleem wat niet bepaald gefixed lijkt te zijn. Meer informatie vind ik er niet over. Dus ik denk: laat ik Blizzard's support form gebruiken.
Tja, "Fill in the following fields:" en vervolgens geen 'fields' laten zien getuigd niet bepaald van een vriendelijke foutmelding. Ik bouw zelf webforms en weet hoe je er een invult. Ik vul alles in, nada.
Iemand die me kan helpen bij mijn installatie? Is dit nou een bekend probleem of heeft men bij Blizzard een ledenstop?
hiep hiep hoera
Warrior, ik zat in GEK trouwens maar dat was niks IMHO. Meeste guilds zijn te ver gevorderd en daarnaast is er een warrior overschot.Anoniem: 61797 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 21:26:
Hoe bedoel je geen guilds? Er zijn 2 startende guilds op trollbane aanwezig en een aantal al wat verder gevorderde hoor. Ik weet niet welke class je bent maar er moet toch iets mogelijk zijn ?
dat is dan broodlordBootVluchteling schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 21:50:
/cheer.. orange county heeft bloodlord down in BWL! 2e try..
hiep hiep hoera![]()
![]()
![]()
maar gratz!
die mobs erna zijn imba.. ninja-pull, instant wipeRazorfist schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 21:57:
[...]
dat is dan broodlordbloodlord (mandokir) zit in zg
maar gratz!

Anoniem: 41017
Wacht maar tot je de triple wyrmguard pull krijgtBootVluchteling schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 22:04:
[...]
die mobs erna zijn imba.. ninja-pull, instant wipe

wipe 2...omg
/edit LOL. iemand deed me na, alleen met ALLE dragonnetjes uit de supp room.. we waren net bezig met ressen.. gelukkig was ik nog dood....
[ Voor 38% gewijzigd door BootVluchteling op 28-08-2006 22:20 ]
gratsBootVluchteling schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 21:50:
/cheer.. orange county heeft bloodlord down in BWL! 2e try..
hiep hiep hoera![]()
![]()
![]()
RISE nog tegengekomen toen jullie naar BRM gingen?

en goed bezig met je pulls
ik iig niet.. gisteren wel ff humor.. stond een priest bij ubrs ingang.. 1 horde komt aanlopen, priest doet MC, hoppa, laat horde zo in lava springen..addictive schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 22:35:
[...]
grats
RISE nog tegengekomen toen jullie naar BRM gingen?
en goed bezig met je pulls
I have no life, and therefore no signature
ja, 1 keer MC is cool. maar als die priest shadow melt gaat en je van die kabel af blijft gooien is het niet meer okéBootVluchteling schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 22:57:
[...]
ik iig niet.. gisteren wel ff humor.. stond een priest bij ubrs ingang.. 1 horde komt aanlopen, priest doet MC, hoppa, laat horde zo in lava springen..![]()
humor!
toen maar gespirit resst. 8g repairs xD
krijg je als je gaat ganken..addictive schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 23:22:
[...]
ja, 1 keer MC is cool. maar als die priest shadow melt gaat en je van die kabel af blijft gooien is het niet meer oké
toen maar gespirit resst. 8g repairs xD
Ik ben toch wel tevreden, 50 Affliction / 11 Destruction here I come.pwvliet schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 22:58:
Check https://www.wow-europe.com/en/ voor de nieuwe talents en skills in Burning Crusade
(of toch SM/Conflag ? of SM/SL ? of SM/DS/Bane ?)
[ Voor 13% gewijzigd door On_E op 29-08-2006 00:00 ]
Anoniem: 117852
3xGreen ftwAnoniem: 41017 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 22:17:
[...]
Wacht maar tot je de triple wyrmguard pull krijgt
Anoniem: 41017
Slaan jullie QQ40 over?QuarK schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:09:
Yeah, gisteren onze eerste flawless BWL run gehad. Geen enkele wipe, in net iets meer dan 4 uur klaar... Voelt echt lekker. Nu Naxx nog onder de knie krijgen.
Niet dat dat gearwise erg is maar je mist zooo veel ervaring met alles wat je in Naxxramas nodig hebt
En waar zou ik eigenlijk voor moeten gaan? Ik heb wel aardig wat agility, maar ik zou meer HP of Mana ook niet erg vinden.
Mijn huidige gear: http://wow.allakhazam.com/profile.html?1165166
Yeah, we slaan AQ40 zo'n beetje over. Doen we eigenlijk tussendoor. Skeram + Bugs gedaan op loze dagen, de rest zien we wel.Anoniem: 41017 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:27:
[...]
Slaan jullie QQ40 over?
Niet dat dat gearwise erg is maar je mist zooo veel ervaring met alles wat je in Naxxramas nodig hebt
Anub'Rekhan ging best aardig, positioning enzo ging prima.. grootste probleem was dat mensen dood gingen door impale... meer sta gear + food meenemen dus.
En de Razuvious pogingen gingen ook best goed, de priests hebben dat ook binnenkort wel onder de knie.
De meeste hardcore raiders leren een gevecht vrij snel, en eerlijk gezegd heeft niemand zin om keihard NR te farmen als Naxx binnen bereik is.. Naxxramas heeft veel meer sfeer en goeie loot.
gearwise niet erg is?!Anoniem: 41017 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:27:
[...]
Slaan jullie QQ40 over?
Volgens mij moet je even je ogen uitspoelen.
DPS gear voor Rogues is imba daar, healing gear zelfde. Ook goede tank gear die je goed kan gebruiken in Naxx en zo kan ik wel door blijven gaan.
Het is bijna beter om BWL over te slaan dan AQ40.
On_E schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:04:
Zucht...
Improved Life Tap is een must-have, geen waste of points.
affliction is gewoon overrated, veels te veel punten verspillen in waardeloze talents om shadowmastery te krijgen.. Het was een goede build in patch 1.4 ofzo voordat je meer dan 2 cookiecutters kreegOn_E schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:47:
Waar wou je ze dan instoppen ?
Improved Drain Life ?![]()
Ik heb : http://www.wowhead.com/?talent=AA0bVRbkAZZxx0tr0z
note to tom, als iedereen elk klein detail van zijn raids zou posten zouden we bij topic 18272 zijn oidBootVluchteling schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 22:18:
note to myself.. niet per ongeluk 4 drukken als je een mob binnen range geselecteerd heb..
wipe 2...omg![]()
/edit LOL. iemand deed me na, alleen met ALLE dragonnetjes uit de supp room.. we waren net bezig met ressen.. gelukkig was ik nog dood....
Zat nu al 7 weken op de chest te wachten ofzo. Heb nog geen tijd gehad om die proc uit te testen, maar als de proc net zoveel procced(proct, w/e) als arcane concentration, dan ben ik allang blij.
Het is beide 10%, en AC heeft bij mij meerdere malen achterelkaar geproct, dus 4x een gratis spellcast... 4 instacasts ftw, aggro ftl tho...
We zien wel. Misschien spec ik volgende week wel fire, en dan wil je toch voor maximale dmg output gaan met scorch. Losse dmg items ftw, omdat scorch toch niet zo hoog op de procrate van 8/8 NW zit... Wie zien wel hoe het gaat. Als ik geen aggromagneet ben dan blijf ik zeker fire.
[ Voor 11% gewijzigd door enira op 29-08-2006 07:35 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Anoniem: 10456
Ik heb nu in een week de Corruption, Shadow Ward en Immolate gekregen
En de +20 Shadow damage enchant voor gloves dropte ook
het gaat de goede kant op zo
Anoniem: 87300
Niet dat ik een damage freak ben, maar wanneer ik naar DamageMeters kijk, sta ik meestal op de derde plaats en zelfs soms op de vierde plaats wanneer er twee tanks zijn en een Mage.
Misschien is m'n strategie verkeerd, tips zijn welkom.
Ik heb m'n Void als secundaire tank en de casts zijn als volgt: Curse of Weakness / Immolate / Corruption op alles wat getanked wordt. Vervolgens spammen van Shadow Bolt of Wand.
Pet wordt tevens gebruikt om aggro af te nemen of van mij of overige spelers (met name Priest).
Voor Curse of Weakness wordt speciaal gekozen vanwege de damage reduction.
die nieuwe talents zien er wel vet uit, zeker de shaman talents met die elementals.. te vet!
[ Voor 74% gewijzigd door m0nk op 29-08-2006 09:25 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Niet mee eens, Demonology heeft meer loze talents dan Affliction.Anoniem: 108648 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 05:32:
affliction is gewoon overrated, veels te veel punten verspillen in waardeloze talents om shadowmastery te krijgen.. Het was een goede build in patch 1.4 ofzo voordat je meer dan 2 cookiecutters kreeg
SM/Ruin is nog steeds heerlijk.
Als je damage wilt doen, moet je ook geen curse of weakness er op. Ik doe zelf altijd CoA/Corruption (of CoS, als een andere lock dat wilt) en dan zoveel mogelijk shadowbolts spammen tot mn CoA uit gaatAnoniem: 87300 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:18:
Hoe komt het dat Locks op laag level (24) zo weinig damage doen in tegenstelling tot overige characters in instances?
Niet dat ik een damage freak ben, maar wanneer ik naar DamageMeters kijk, sta ik meestal op de derde plaats en zelfs soms op de vierde plaats wanneer er twee tanks zijn en een Mage.
Misschien is m'n strategie verkeerd, tips zijn welkom.
Ik heb m'n Void als secundaire tank en de casts zijn als volgt: Curse of Weakness / Immolate / Corruption op alles wat getanked wordt. Vervolgens spammen van Shadow Bolt of Wand.
Pet wordt tevens gebruikt om aggro af te nemen of van mij of overige spelers (met name Priest).
Voor Curse of Weakness wordt speciaal gekozen vanwege de damage reduction.
LOLpwvliet schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 22:58:
Check https://www.wow-europe.com/en/ voor de nieuwe talents en skills in Burning Crusade
Mages krijgen invisibility
Lijkt me echt gaaf; eindelijk een goede escape mogelijkheid in PvP.
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Met stom^^On_E schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:40:
[...]
Niet mee eens, Demonology heeft meer loze talents dan Affliction.
SM/Ruin is nog steeds heerlijk.
Dit wel totdat ik +600 damage kwa gear krijg want dan haal ik echt MD/Ruin.. hou er niet zo van om aggro magnet te spelen
Na een foute pull en 2 wipes met dank @ blizz (argh lagscalp dejavu) was het daarna toch eindelijk raak.
Onze huntard GM happy met zijn huhurans stinger, een rogue met zijn bindings of command en ondergetekende dankzij het fijne nieuwe bidding systeem de bindings of dominance (Genesis Boots).
Na mijn respec naar Fire waren me Ringo's dringend aan vervanging toe (+40 frost dmg), de genesis worden een mooie vervanging daarvan. Daarna nog BWL af willen maken en Chrom was zo vriendelijk om zijn claw voor me achter te laten, het begint met de +dmg weer ergens op te lijken nu..
En om even op de lagwipes terug te komen, op Trollbane was het gisteravond drama door de lag, diverse guilds die hun tries de boot in zagen gaan door spikes van 10seconden. De GM's die uiteraard driftig aangesproken werden hierop hielden het bij foute addons tot tough luck..
En

jarno. grts met je 8/8NW, zou er niet dood in willen worden gevonden maar dat moet ieder voor zich weten:)
Nooit meer MD/Ruin hier, jezelf zo gimpen dat je -20% threat redux niet eens meer nodig hebt….cls schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:45:
[...]
Met stom^^
Dit wel totdat ik +600 damage kwa gear krijg want dan haal ik echt MD/Ruin.. hou er niet zo van om aggro magnet te spelen
Ik wacht wel op lvl 70 met die Soul Shatter spell, -50% threat op alle enemies om je heen, kost wel een soulshard
True... het is echt niet moeilijk om aggro te krijgen...cls schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:45:
[...]
Met stom^^
Shadow Bolts spammen... Een soort garantie op op Aggro
Zeker als je een paar keer goed crit...
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Anoniem: 185485
We kwamen totaan de bloodlord, waar we genadeloos whipten
Nou probeerden we de laatste keer een tactiek waarbij de raptor werd geofftankt totdat de bloodlord dood zou zijn. Kregen hem deze keer tot 3%.. Wat gebruiken jullie hier eigenlijk voor taktiek?
Raptor tanken op het platform, bloodlord beneden. Healers uitdelen per Tank. Raptor eerst SNEL doodnuken en daarna doorgaan met de Bloodlord. Let op de meldingen "<player> is being watched". Diegene moet GELIJK stoppen met wat ie aan het doen was.Anoniem: 185485 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:14:
Gisteren hebben wij met onze guild voor het eerst ZG geraid ;-) is wel wat anders als BRD en UBRS
Nou probeerden we de laatste keer een tactiek waarbij de raptor werd geofftankt totdat de bloodlord dood zou zijn. Kregen hem deze keer tot 3%.. Wat gebruiken jullie hier eigenlijk voor taktiek?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ik zal mijn eerste keer Broodlord niet vergeten, ik kreeg aggro met 93.3 DPS.chromeeh schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:03:
[...]
True... het is echt niet moeilijk om aggro te krijgen...
Shadow Bolts spammen... Een soort garantie op op Aggro
Zeker als je een paar keer goed crit...
Er zijn Wands met meer DPS……
(Doe nu ook niets anders als corruption/siphon life erop houden, en wanden…)
yupsm0nk schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:20:
[...]
Raptor tanken op het platform, bloodlord beneden. Healers uitdelen per Tank. Raptor eerst SNEL doodnuken en daarna doorgaan met de Bloodlord. Let op de meldingen "<player> is being watched". Diegene moet GELIJK stoppen met wat ie aan het doen was.
btw feit dat de speren weg zijn veranderd geen ruk aan de taktiek, alleen moet iedereen iets beter opletten
Raptor vrolijk offtanken en genadeloos op bloodlord hakken. Mensen die gewatched worden mogen wel bewegen, dus als je melee bent, loop even uit zijn aoe range en stop verder al je acties, ranged gewoon acties stoppen.
Ow, niet doodgaan, je wordt gratis geressed, maar bloodlord word elke keer sterker. Dus voorkom nare sterfgevallen.
Speren? Welke speren?MaVl schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:23:
Iedereen op het muurtje links van de trap, achter de speren. Bloodlord beneden voor de speren, dit voorkomt nare charges, maar je mag nog steeds niet overnuken, want anders loopt ie gewoon ff om. Mocht dat gebeuren, stop alle dps en laat de tank hem weer naar beneden trekken.
Raptor vrolijk offtanken en genadeloos op bloodlord hakken. Mensen die gewatched worden mogen wel bewegen, dus als je melee bent, loop even uit zijn aoe range en stop verder al je acties, ranged gewoon acties stoppen.
Ow, niet doodgaan, je wordt gratis geressed, maar bloodlord word elke keer sterker. Dus voorkom nare sterfgevallen.
Bloodlord staat bovenaan een grote trap, links daarvan (ervan uitgaand dat je beneden aan de trap staat en naar boven kijkt) is een platform met een muurtje en allemaal speren ervoor.
nog niet naar bloodlord geweest zeker sinds 1.12MaVl schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:37:
Speren, je weet wel, van die stokjes met een puntje eraan.
Bloodlord staat bovenaan een grote trap, links daarvan (ervan uitgaand dat je beneden aan de trap staat en naar boven kijkt) is een platform met een muurtje en allemaal speren ervoor.
die speren zijn weg en er is een heuveltje wat tegen de muur oploopt
Anoniem: 185485
Denk toch dat de taktiek die we als laatste gebruikten het beste is, raptor offtanken maar niet killen, eerst bloodlord dan pas de raptor. We kregen heb die keer namelijk op 3%
Dat ZG is trouwens wel ff wat anders als Scholo/UBRS etc...
Voor het eerst dat je eigenlijk echt als een team moet samenwerken, echt leuk!!!
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 185485 op 29-08-2006 10:46 ]
Anoniem: 169853
Vergeet niet dat iedereen meer honor gaat krijgen (verschilt natuurlijk wel per bg group.SpoTs schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:39:
Zijn het niet van die houten palen? Anyways.. gister weer wat gepvpd en gelvlt. Ben nu alweer 46~~ gaat erg snel .. deze week 37K honor.. dus hoop toch wel dat ik rank 6 haal..
Zoals ik haal normaal zo rond de 90000-100000, heb niet eens langer gespeeld deze week maar door kortere queue's sta ik nu deze week op 230000.
C'thun en maexxna zijn down in onze guild (maexxna first kill gisteren) maar ze vereisen op het moment nog het flink drinken van nature res potions, ik farm me een ongeluk aan die dingen.
Voor de mensen die Naxx en C'thun willen gaan doen, zoek even de mats van nature res potions en greater nature res potions en begin maar met sparen.
[ Voor 17% gewijzigd door MaVl op 29-08-2006 11:00 . Reden: Potion verhaaltje ]
Ja ik weet.. maar we zullen het zien he.. meeste zijn toch bezig met PvE. En mocht het komende woensdag niet lukken.. dan lukt het volgende week zowiezo. Echter krijg je op lvl 60 natuurlijk een stuk MEER honor dan op 46 ;-)Anoniem: 169853 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:46:
[...]
Vergeet niet dat iedereen meer honor gaat krijgen (verschilt natuurlijk wel per bg group.
Zoals ik haal normaal zo rond de 90000-100000, heb niet eens langer gespeeld deze week maar door kortere queue's sta ik nu deze week op 230000.
Zelf dacht ik aan de volgende tactic :
- Degene die gewatched wordt gaat naar een afgesproken plek ver van de groep (grotere range dan mando --> groep) en zorgt ervoor dat hij aggro trekt door te healen/damagen waardoor hij diegene charged/feared en niet de hele groep wanked.
- Ressers zijn er niet voor niets, gaat de gewatchte dood, so be it... mando dinged pas na een aantal kills en 1x ding is best te outhealen (gister dankzij whirlwinds 5x ding maar onze tank trok het wel)
Deze plek is te koop.
Hopeloos op Trollbane gisteren. 2 lagwipes bij Fankriss. De eerste van onze raid die een ticket maakte kreeg nog de GM te spreken, de overige mensen allemaal een macro-antwoord en een mailtje in je inbox van het Engelse Design Team. Gratz BR met de Twins! Onze beste poging op Huhuran strandde op 6%. Nog een heel klein beetje tweaken van de NR en de taakverdeling en dan hebben we de wesp ook weer verdelgd.Routed schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:57:
En om even op de lagwipes terug te komen, op Trollbane was het gisteravond drama door de lag, diverse guilds die hun tries de boot in zagen gaan door spikes van 10seconden. De GM's die uiteraard driftig aangesproken werden hierop hielden het bij foute addons tot tough luck..
Paling Terran & Shaman
Anoniem: 63072
Tweede poging weer een lagspike, deze iets korter. Ik was niet aan het casten dus ram meteen op prayer of healing. Na de spike onmiddelijk een heal en dat was maar goed ook, zowel de warlock als ik onder de 3% hp
Uiteindelijk toch nog nuttig geweest. Emperor dood en princess alive en attuned. Scholo en strat is geen probleem meer, alleen willen de devout items maar niet droppen. Niet onmiddelijk belangrijk, aangezien we nog steeds met onze 450 minuten baron runs bezig zijn. (ok ik overdrijf een beetje maar 45 minuten is nog ver weg)
29% at Huhu, en op 25% Twins.....
wel grappig om 5 / 6 guilds tegelijk als ghost terug zien rennen naar instance
Ach het is ook leuk als de heals/aspect te laat aankomen/aangaan bij anub'rekan >.>mdmeijer schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:09:
[...]
Hopeloos op Trollbane gisteren. 2 lagwipes bij Fankriss.
maar toch geen dm nemen he? koppigheid ftlOn_E schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:22:
[...]
Ik zal mijn eerste keer Broodlord niet vergeten, ik kreeg aggro met 93.3 DPS.
Er zijn Wands met meer DPS……
(Doe nu ook niets anders als corruption/siphon life erop houden, en wanden…)
ik share mijn emoties met jullie.. wees blijAnoniem: 108648 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 05:32:
[...]
[...]
note to tom, als iedereen elk klein detail van zijn raids zou posten zouden we bij topic 18272 zijn oid
met onze guild nuken we de raptor dood, op het moment dat deze dood gaat, doet de warrior shieldwall, en dikke overhealing, want de boss gaat ff beserker.. daarna gewoon goed op je aggro letten.. wil je het simpel maken, download KTM threathmeter...Anoniem: 185485 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:14:
Gisteren hebben wij met onze guild voor het eerst ZG geraid ;-) is wel wat anders als BRD en UBRS
ik heb nu al last van aggro trekken.. iedereen heeft aggro reductie dingen.. de mage nog net niet met zn setbonus, de andere locks zijn demon specced... ik heb +196 spelldmg.. moet ik respeccen naar demon? zal toch zeker niet...?cls schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:45:
[...]
Met stom^^
Gelukkig mogen wij zelf bepalen hoe we speccen, en ga ik niet voor 1 boss 30 punten stoppen in de meest saaie talent tree.Anoniem: 108648 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:25:
[...]
maar toch geen dm nemen he? koppigheid ftl
ben conflagspecced atm, ik heb nergens gezegd dat ik of iemand verplicht dm specc moest zijn. Alleen deze discussie hebben we maar 4 keer eerder gehad, dus ik doe al geen moeite meer.On_E schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:38:
[...]
Gelukkig mogen wij zelf bepalen hoe we speccen, en ga ik niet voor 1 boss 30 punten stoppen in de meest saaie talent tree.
Anoniem: 41820
Als je gewatched wordt moet je gewoon niets doen, word je ook niet gechargedKeeZ schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:09:
Mandokir gister gedaan met de tactic nog steeds op het muurtje maar net buiten whirlwind range, uiteraard nog steeds eerst de raptor gekilled maar dankzij verschillende charges / fear is het wel een beetje kut recoveren de hele tijd.
Zelf dacht ik aan de volgende tactic :
- Degene die gewatched wordt gaat naar een afgesproken plek ver van de groep (grotere range dan mando --> groep) en zorgt ervoor dat hij aggro trekt door te healen/damagen waardoor hij diegene charged/feared en niet de hele groep wanked.
- Ressers zijn er niet voor niets, gaat de gewatchte dood, so be it... mando dinged pas na een aantal kills en 1x ding is best te outhealen (gister dankzij whirlwinds 5x ding maar onze tank trok het wel)

Being watched is heel simpel: Doe helemaal niets, dat zou toch niet zo moeilijk moeten zijn. Als je melee bent en hij gaat spinnen, dan zorg je natuurlijk wel dat je snel uit zijn range bent.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is gesloten.