Mja, zoiets red ik ook met mn lvl 59. Als je eenmaal lvl 60s tegenkomt zal dat dus iets meer worden (meer hogere ranks, meer honor

)
Toevallig gisteren met een PUG een potje WSG gewonnen, dankzij teamwork! Ja, echt, ik zit niet te fokken, mensen luisterden, assisteerden de flagcarrier, gingen niet kansloos in het midden HKs farmen... ik stond echt met mn mond vol tanden. Er stond zelfs een paladin te healen!
Vol goede moed daarna dus meteen weer gequeued, voor AB dit keer. Maar hier werd ik helaas weer geconfronteerd met de harde werkelijkheid. 15 alliance tegen 11 horde. Iedereen ging in zn eentje op een basis af. Shadowpriests stonden leuk te mindblasten, druids waren hun caster-form totaal kwijt en die ene paladin die perongeluk gequeued was, was woest met zijn lvl 39 blue twohandertje aan het swingen.
Maar ik heb mn ene goede PvP-PUG-ervaring! Mhaaahahahaha
Overigens: mochten mensen nog op zoek zijn naar een redelijk normale PvP-server: Executus is nog lang niet vol, de guilds zitten ook nog lang niet allemaal vol (ok, als je meteen Naxx in wilt blijf je pech hebben) en de BG-queue's zijn goed. Het meerendeel van de mensen gedraagt zich zoals je dat verwacht (op een paar rotte appels na, maarja, die heb je overal) en er is ook een redelijk aantal Nederlandstalige guilds, zowel aan horde- als aan alliancekant. De server is van eind 2005, éen van de eerste migratieservers, dus niet al teveel lowlvls, maar ook weer niet te weinig. Ik ben er persoonlijk zeer over te spreken
[
Voor 21% gewijzigd door
Blistimo op 28-08-2006 10:25
]