Het Grote World of Warcraft topic - Deel 85 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 6.283 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:48
BootVluchteling schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:21:
[...]

hoeveel Rugged Armor Kit's (RaK) moet je hebben voor 1200 tickets..? heb nu ongeveer 1 bag vol met stacks van 10..
8 kits = 20 tickets dus 60 x 8 = 480 kits.

Ik heb mijn necklace behaald door een combinatie van rugged armor kits en thorium widgets.
Met de widgets gaat het sneller maar ben je meer geld kwijt in vergelijking.

6 widgets = 20 tickets => 360 widgets nodig.

[ Voor 4% gewijzigd door Kapoen op 26-08-2006 20:26 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-05 12:21
wat is slimmer..? ik heb die tickets niet nodig, maar geld is altijd handig.. in 1x verkopen onder het mom van buy 1200 tickets voor X G? of los op AH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

BootVluchteling schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:33:
wat is slimmer..? ik heb die tickets niet nodig, maar geld is altijd handig.. in 1x verkopen onder het mom van buy 1200 tickets voor X G? of los op AH?
Zijn die tickets niet soulbound???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:05
Imodium schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:14:
Ik heb al 3 maanden niet gespeeld en heb ook geen guild, ik had geen zin om te gaan klooien verder, hoppa. Ook al 3 maanden geen WoW nieuws gelezen, horde krijgt paladins en alliance shamans, sjonge jonge.. voor PvE wel aardig maar verhaallijngewijst weet ik niet wat ik er van moet denken :|
Wat is je ingame naam op Boulderfist? (Horde of Alliance?)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Anoniem: 63072 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:44:
[...]

Soulbound yep. Rond de tijd van de fair kun je wel mats op AH zetten die je nodig hebt voor tickets, prijzen zijn dan altijd wat hoger dan normaal. (dense stones, rugged leather)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-05 11:20
Hoe kom je nu eigenlijk het makkelijkst van 0 tot whatever er nodig is voor dat darkmoon neck ding? Ik wil er niet eindeloos beestjes voor gaan grinden maar wil best een zakje goud overhandigen aan iemand die dan 1 item voor me maakt. Kan ik het uberhaupt door inleveren van 1 item? of is het per honorlevel een ander item dat je moet inleveren? Welke item zou't goedkoopste (beste) zijn om in massa te (kunnen) kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Atlas schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:49:
[...]

Ja klopt :)
je leert het zeg maar net zoals van een normale trainer, alleen kost dit wat meer :P

Dark Iron Ore kun je trouwens alleen maar smelten in de Dark Forge. Dus je zult wel heel BRD doormoeten voordat je dat ore kan smelten :P
ja klopt ja, bij die dwarf in the room of sevens :) Wist enkel niet dat je daar iets voor moest meebrengen, nu dus wel, thanks O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
poohbeer schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:31:
Hoe kom je nu eigenlijk het makkelijkst van 0 tot whatever er nodig is voor dat darkmoon neck ding? Ik wil er niet eindeloos beestjes voor gaan grinden maar wil best een zakje goud overhandigen aan iemand die dan 1 item voor me maakt. Kan ik het uberhaupt door inleveren van 1 item? of is het per honorlevel een ander item dat je moet inleveren? Welke item zou't goedkoopste (beste) zijn om in massa te (kunnen) kopen?
Rugged leather is redelijk goedkoop denk ik. Daarna vraag je aan een leatherworker om er kits van te maken. Ook Thick leather kan je gebruiken omdat dat te 'transmuten' is naar rugged leather.
Je hebt in totaal 2400 rugged leathers nodig om dat necklace te verdienen vanaf 0 tickets. Dit lijkt veel maar is best snel te verzamelen/kopen op AH. Zeker als je een paar kameraden hebt die een beetje helpen.

Maar zoals ik al zei in een vorige post: combineer met thorium widgets en dan gaat het nog sneller. Thorium is ook niet al te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:45

heuveltje

KoelkastFilosoof

de eerste 300 tickets ofzo kun je ook krijgen door het inleveren van Vibrant Plumes. deze zijn veel sneller te farmen dan leather. er is een cave in 1k needles waar het stikt van de lvl30 harpies, met mijn mage kon ik het makkelijk aoe'en, maar alles valt met 2 klappen neer :)

heb de rest gegrind in epl. bats droppel leather en oogjes :)

[ Voor 10% gewijzigd door heuveltje op 26-08-2006 23:16 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:18
Kapoen schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:41:
[...]

Ik veronderstel dat je met je warrior bent gegaan als ik je signature goed lees?
Helaas droppen er voor een warrior maar 2 plate DPS items in MC. De warrior set (Might) die er dropped is puur voor het tanken. Voor ringetjes en wapens zal je meestal moeten concurreren met hunters en rogues, behalve de 2handers dan :)

Happy looting ;)
Jah, helaas ;( ik moet het hebben van die random boss drops
mja, MC ervaring opdoen is altijd handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
superbassie schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 00:11:
[...]

Jah, helaas ;( ik moet het hebben van die random boss drops
mja, MC ervaring opdoen is altijd handig :)
Zeker wel :)
En je hebt geluk dat je Horde speelt, dus geen concurrentie van paladins (althans voorlopig toch nog ;) ).

Als je guild ook nog ZG en AQ20 doet kan je best wel goeie dps gear vastkrijgen.
Niet allemaal epic, maar toch zeer goed spul.

Kijk maar eens even rond op Wow-loot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-01-2024
Ik heb vaak dat ik bepaalde loot heb of items die ik gedragen heb die ik graag aan een vriend van mij wil geven die paar levels achter mij loopt. Alleen nu is alles soulbound enzo, en hoorde ik dat het TOCH mogelijk is om soulbound items te traden maar niet via een standaard methode ofzo.

Weet iemand hiervan, en zou iemand mij uit kunnne leggen hoe of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:54
semicon schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 10:07:
Ik heb vaak dat ik bepaalde loot heb of items die ik gedragen heb die ik graag aan een vriend van mij wil geven die paar levels achter mij loopt. Alleen nu is alles soulbound enzo, en hoorde ik dat het TOCH mogelijk is om soulbound items te traden maar niet via een standaard methode ofzo.

Weet iemand hiervan, en zou iemand mij uit kunnne leggen hoe of wat?
Dit is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 13:18

we_are_borg

You will Comply

poohbeer schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:31:
Kijk eens op deze site, hier staat veel informatie wat men in kan leveren en ook hoeveel keer.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 63072 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:44:
[...]

tickets wel, maar als je de hoeveelheid RaK's verkoopt, gelijk aan de 1200 tickets die het oplevert... sommige mensen zien die link niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Laatst online: 16-05 16:59
Ik kan dus sinds daarnet veranderen in een bear form, maar nu was ik daar dus een beetje mee aan het rondklooien en kwam erachter dat ik ongeveer 30% van mijn aanvallen mis, soms gaan zelfs 3 special attacks achter elkaar mis, is er iets wat ik hieraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Game Error schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 12:17:
Ik kan dus sinds daarnet veranderen in een bear form, maar nu was ik daar dus een beetje mee aan het rondklooien en kwam erachter dat ik ongeveer 30% van mijn aanvallen mis, soms gaan zelfs 3 special attacks achter elkaar mis, is er iets wat ik hieraan kan doen?
+hit items verzamelen als je rond lvl 60 ben.. misschien meer agi oid..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Is er iemand anders die rogues nogal overpowered vind? echt elke rogue die ik tegen kom (zeker op lvl 60 nu hakt zo door mijn paladins healthbar heen alsof het boter is) ik heb 3800 armor en 3800HP. :P
meestal kan je ook niets terug doen want je bent nonstop gauged/cheapshotted/kidneyshotted - whatever. :P en als je eens een keer de kans krijgt om terug te slaan (zeker met een slome 2hander is dat niet vaak) hebben ze evasion aan. Of vanishen om nog een keer te cheapshotten. :P :O
Ook is de dmg die mijn paladin doet gewoon klote (ook al ben ik retri specced) :P

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

3800 is gewoon weinig :) 1 ambush en 1 backstab crit en je zit er basicly doorheen :o

Doe zoals elke pala bubble heal en alsnog doodgaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Koekje schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 13:45:
Is er iemand anders die rogues nogal overpowered vind? echt elke rogue die ik tegen kom (zeker op lvl 60 nu hakt zo door mijn paladins healthbar heen alsof het boter is) ik heb 3800 armor en 3800HP. :P
meestal kan je ook niets terug doen want je bent nonstop gauged/cheapshotted/kidneyshotted - whatever. :P en als je eens een keer de kans krijgt om terug te slaan (zeker met een slome 2hander is dat niet vaak) hebben ze evasion aan. Of vanishen om nog een keer te cheapshotten. :P :O
Ook is de dmg die mijn paladin doet gewoon klote (ook al ben ik retri specced) :P
1/3e ofzo van de damage van een rogue komt van zijn openingsmove, ambush of backstab, daar kun je helemaal niks aan doen. Wat je kan doen is daarna ofwel bubble of wel je hammer of justice key bashen en healen, als de rogue niet vanished of blind gebruikt dan moet je'm hierna gewoon kunnen outlasten met wat flash heals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 09-05 17:14
Als een rogue begin je niets tegen een beetje pala hoor...Zeker dwarf pala's.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:49

Wiebbe

<none />

Koekje schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 13:45:
hoe kom je in godsnaam aan 3800 armor?

Met mijn 1h + shield zit ik gauw op de 8k armor unbuffed en dat is in me volle (plate, dat wel) healing gear? Een rogue snijd inderdaad door die 3800 armor heen, een pala moet het juist hebben van zijn uithoudings vermogen en niet van zijn dps. Dus gewoon lekker hakken met veel armor + shield, rond de 30% stunnen + heal, daarna bubble + heal, daarna BoP + heal..

als hij rondjes gaat rennen gewoon BoF gebruiken, spaarzaam met je mana omgaan en de poisons altijd blijven cleansen als het nodig is. (bijv wounding poison of crippling)

maar ja, gear wise moet het wel redelijk gelijk blijven, bijv een tier 2 epic geared rogue heeft zo'n hoge dps dat hij ook wel door je andere armor heen gaat als jij in blue's/dungeon set loopt ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Wiebbe op 27-08-2006 14:57 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
zijn er warlocks die nog goeie addons weten..? heb necrosis, maar die list ook DoT's van andere warlocks. ik heb eigenlijk een banish meter nodig.. iemand..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Iemand een idee of de epic mounts die nu bestaan de snelste mounts (op de grond althans) zullen blijven in de expansion? Ik ben nu bezig met het grinden van runecloth voor een cross faction mount en het zou een beetje belachelijk zijn als het allemaal voor niks zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Wiebbe schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 14:56:
[...]

Met mijn 1h + shield zit ik gauw op de 8k armor unbuffed en dat is in me volle (plate, dat wel) healing gear? Een rogue snijd inderdaad door die 3800 armor heen, een pala moet het juist hebben van zijn uithoudings vermogen en niet van zijn dps. Dus gewoon lekker hakken met veel armor + shield, rond de 30% stunnen + heal, daarna bubble + heal, daarna BoP + heal..

als hij rondjes gaat rennen gewoon BoF gebruiken, spaarzaam met je mana omgaan en de poisons altijd blijven cleansen als het nodig is. (bijv wounding poison of crippling)

maar ja, gear wise moet het wel redelijk gelijk blijven, bijv een tier 2 epic geared rogue heeft zo'n hoge dps dat hij ook wel door je andere armor heen gaat als jij in blue's/dungeon set loopt ;)
Vroeger was het erg leuk met de oude holy/prot builds tegen rogues. Nu kan het nog wel alleen moet je meer punten in Protection stoppen voor Holy Shield.
De rogue kreeg gewoon meer damage terug dan hij doet. Zo mooi was dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
BootVluchteling schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 16:46:
zijn er warlocks die nog goeie addons weten..? heb necrosis, maar die list ook DoT's van andere warlocks. ik heb eigenlijk een banish meter nodig.. iemand..?
countdoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
die heb ik idd net gedownload.. echt zuiver is die ook niet.. zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:02

chromeeh

the Gnome

Vanavond gaat het gebeuren... Ik ga m'n Dreadsteed 'halen', nu gaat een andere lock met de mats me helpen.
Alleen wat is een redelijk bedrag om te betalen voor de moeite?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Nu online
BootVluchteling schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 17:42:
[...]

die heb ik idd net gedownload.. echt zuiver is die ook niet.. zucht..
hij werkt perfect
chromeeh schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 17:55:
Vanavond gaat het gebeuren... Ik ga m'n Dreadsteed 'halen', nu gaat een andere lock met de mats me helpen.
Alleen wat is een redelijk bedrag om te betalen voor de moeite?
10% van de normale prijs van die items? :)

[ Voor 44% gewijzigd door danslo op 27-08-2006 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
cls schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 18:10:
[...]

hij werkt perfect

[...]

10% van de normale prijs van die items? :)
mij kostte het rond de 50G..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zo net even eeen Gnome Warlock gebouwd. Ik moet mezelf er echt aan helpen herrineren dat ik mezelf _niet_ kan healen :X. Dat is echt wennen :P
Maar verder zijn ze wel gaaf. Lekker je imp op een mob afsturen en die mob afmaken met shadow balls. Ik ben nu al lvl 7, 70 minuten bezig :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Atlas schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 19:21:
Zo net even eeen Gnome Warlock gebouwd. Ik moet mezelf er echt aan helpen herrineren dat ik mezelf _niet_ kan healen :X. Dat is echt wennen :P
Maar verder zijn ze wel gaaf. Lekker je imp op een mob afsturen en die mob afmaken met shadow balls. Ik ben nu al lvl 7, 70 minuten bezig :P
je heb healthstones.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ben ik nog niet tegengekomen :+
Maar mijn main is een lvl 60 Paladin. En het is zo makkelijk jezelf even infight te healen, en dat is redelijk unlimited. En dat is gewoon even wennen :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-05 19:24

Blamm

Niet meer Smart

Atlas schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 19:21:
imp op een mob afsturen om te tanken zal je snel afleren ;) istie niet voor gemaakt :D
Als ik het zo hoor zou je hunter trouwens ook eens moeten proberen (voorbij lvl10). Zelfde tactiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Zo dicht bij exalted, en dan presteer ik het om in deze hele dag maar één AB te winnnen =/ dankzij die leuke crossed BG kom ik van de ene fixed van een realm tegen de andere...wordt tijd dat blizz zorgt dat fixed alleen maar tegen andere fixed kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
superbassie schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 21:14:
Zo dicht bij exalted, en dan presteer ik het om in deze hele dag maar één AB te winnnen =/ dankzij die leuke crossed BG kom ik van de ene fixed van een realm tegen de andere...wordt tijd dat blizz zorgt dat fixed alleen maar tegen andere fixed kan.
Goh, wat een verrassing. In plaats van whinen over de pvp die er gebeurd op 1 server, wordt er nu met die cross-server bg's gewhined over pvp over meerdere servers. Als je het zo irritant vind, nok er dan gewoon mee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:05
Afgelopen weekend weinig aan WoW en de startpost gedaan.
Morgen ga ik maar eens verder met de startpost. Ik hoef gelukkig niet veel meer. Alleen de hoop tabellen en plaatjes die ik erbij aan het maken ben nemen een hoop tijd in beslag.
Achja, als het eindresultaat het maar waard is :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Miles Teg schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 22:04:
[...]

Goh, wat een verrassing. In plaats van whinen over de pvp die er gebeurd op 1 server, wordt er nu met die cross-server bg's gewhined over pvp over meerdere servers. Als je het zo irritant vind, nok er dan gewoon mee. ;)
Hah, en dan de RP realms. Speel zelf op zo'n server. Was alle leet-speak (nee ik gebruik de cijfers niet om woorden te spellen) flink zat. Wat denk je, RP servers zijn gewoon gegroepeerd met normale PVP servers. Zag in het realm forum al een groep roleplayers die uitgelachen werden.

Mooie was wel dat die roleplayers altijd samenspelen en de tegenstanders opgerold werden. Daar sta je dan met je opscheppen en leet-speak |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 14-05 13:18

we_are_borg

You will Comply

Rakkerzero schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 23:42:
Afgelopen weekend weinig aan WoW en de startpost gedaan.
Morgen ga ik maar eens verder met de startpost. Ik hoef gelukkig niet veel meer. Alleen de hoop tabellen en plaatjes die ik erbij aan het maken ben nemen een hoop tijd in beslag.
Achja, als het eindresultaat het maar waard is :)
Ben benieuwd Rakkerzero. Heb ook wel eens een poging gedaan maar door de tabellen e.d. kwam ik er niet meer uit.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Miles Teg schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 22:04:
[...]

Ja, ipv 1 realm met full epic tegenstanders zijn er nu 13 andere realms met dus nog meer full epic en fixed tegenstanders...en ik loop daar steeds tussen half greenie horde =/ mja, nog 1.8k rep en ik ben er vanaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 15-05 16:29
Zo, weer een dagje PvP achter de kiezen. Te cool, we winnen gewoon alles :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 09-05 17:14
Anoniem: 63072 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 00:17:
[...]

Hah, en dan de RP realms. Speel zelf op zo'n server. Was alle leet-speak (nee ik gebruik de cijfers niet om woorden te spellen) flink zat. Wat denk je, RP servers zijn gewoon gegroepeerd met normale PVP servers. Zag in het realm forum al een groep roleplayers die uitgelachen werden.

Mooie was wel dat die roleplayers altijd samenspelen en de tegenstanders opgerold werden. Daar sta je dan met je opscheppen en leet-speak |:(
Ja want alle mensen die op PvP servers zitten praten in 1337 speak, en alle RPers zitten in een theekransje lekker te kletsen. Stereotypetjes worden weer boven gehaald hoor.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Grrrr de lock met de mats kwam niet opdagen :'(
Nou ja aangezien we toch al een group hadden zijn we Dire North maar gaan doen :)
Ging lekker, 1 ~ 2x de priest dood door onoplettendheid, maar voor de rest ging het super.
Group: 2 mages, 1 lock (me), 1 warrior, 1 priest 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 01:00:
Zo, weer een dagje PvP achter de kiezen. Te cool, we winnen gewoon alles :D
Zelfs vanmorgen vroeg gepvp'd, 10K binnegehaald. Zit deze week al op 71K en nog 2 avonden te gaan. Ik begon 3 weken geleden op rank 1 met mijn oude rank 8 gear. Eerste week 40K, rank 3. Week daarop 62K en rank 5 en nu weer 71K. Kijken of ik weer een rank kan overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
BootVluchteling schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 16:46:
CCwatch doet alle CC's, DOT's en debuffs. Werkt goed voor mijn rogue, warrior en warlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:04
Kaap schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 08:01:
[...]

Zelfs vanmorgen vroeg gepvp'd, 10K binnegehaald. Zit deze week al op 71K en nog 2 avonden te gaan. Ik begon 3 weken geleden op rank 1 met mijn oude rank 8 gear. Eerste week 40K, rank 3. Week daarop 62K en rank 5 en nu weer 71K. Kijken of ik weer een rank kan overslaan.
Denk niet dat je 7 word. Volgens mij heeft iedereen lopen pvp-en : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Kaap schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 08:02:
[...]
CCwatch doet alle CC's, DOT's en debuffs. Werkt goed voor mijn rogue, warrior en warlock.
Ik gebruik zelf Cooldowntimers, Spellalert & Castbar.
Moet zeggen dat ik daar genoeg aan heb, zeker samen met damagemeters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

ImdaMned schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 08:35:
[...]

Denk niet dat je 7 word. Volgens mij heeft iedereen lopen pvp-en : P
Bij ons in de guild zitten ze geloof ik al op de 400 k maar die gaan dan ook voor rank 14.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
hmm ben nu 45 en heb nu 31k honor.. nou ben ik ook hard aan het lvlen.. hoop dat ik even richting rank 6 kan gaan.. ben nu halverwege naar rank 5..

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Dit weekend een Rogue gestart (Alliance)..

Maar jemig wat een moeilijke class, combo-points etc.etc. beetje lastig allemaal, maar mn volgende stelling klopt?

- je moves, SS, Gouge, Erivi-dinges etc. hebben allemaal een dagger in je mainhand nodig.
- straks voor posion een snelle off-hand (lees: meestal dagger).
- mainhand traag + hoge max. damage voor hoge crits
- welke levelingbuild? ik heb nu 5pt in hogere crit en 2 in improved Sinister Strike en een paar in Oppurtunity, hogere damage met in de rug aanvallen.

Wat is precies de bedoeling?

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Dirk IJntema schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 10:04:
Dit weekend een Rogue gestart (Alliance)..

Maar jemig wat een moeilijke class, combo-points etc.etc. beetje lastig allemaal, maar mn volgende stelling klopt?

- je moves, SS, Gouge, Erivi-dinges etc. hebben allemaal een dagger in je mainhand nodig.
- straks voor posion een snelle off-hand (lees: meestal dagger).
- mainhand traag + hoge max. damage voor hoge crits
- welke levelingbuild? ik heb nu 5pt in hogere crit en 2 in improved Sinister Strike en een paar in Oppurtunity, hogere damage met in de rug aanvallen.

Wat is precies de bedoeling?
SS, Gouge en Eviscerate kunnen ook met swords en mace gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Speedy55 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 09:37:
[...]

Bij ons in de guild zitten ze geloof ik al op de 400 k maar die gaan dan ook voor rank 14.
Mjah die lui spelen allemaal in fixed teams. Ik speel alleen PUG's en doe gemiddeld 15 a 20K per avond. Als ik echt wil kan ik dus wel aan 150K / week komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Kaap schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 10:14:
[...]
Mjah die lui spelen allemaal in fixed teams. Ik speel alleen PUG's en doe gemiddeld 15 a 20K per avond. Als ik echt wil kan ik dus wel aan 150K / week komen.
Mja, zoiets red ik ook met mn lvl 59. Als je eenmaal lvl 60s tegenkomt zal dat dus iets meer worden (meer hogere ranks, meer honor :) )
Toevallig gisteren met een PUG een potje WSG gewonnen, dankzij teamwork! Ja, echt, ik zit niet te fokken, mensen luisterden, assisteerden de flagcarrier, gingen niet kansloos in het midden HKs farmen... ik stond echt met mn mond vol tanden. Er stond zelfs een paladin te healen!
Vol goede moed daarna dus meteen weer gequeued, voor AB dit keer. Maar hier werd ik helaas weer geconfronteerd met de harde werkelijkheid. 15 alliance tegen 11 horde. Iedereen ging in zn eentje op een basis af. Shadowpriests stonden leuk te mindblasten, druids waren hun caster-form totaal kwijt en die ene paladin die perongeluk gequeued was, was woest met zijn lvl 39 blue twohandertje aan het swingen.

Maar ik heb mn ene goede PvP-PUG-ervaring! Mhaaahahahaha >:)

;(

Overigens: mochten mensen nog op zoek zijn naar een redelijk normale PvP-server: Executus is nog lang niet vol, de guilds zitten ook nog lang niet allemaal vol (ok, als je meteen Naxx in wilt blijf je pech hebben) en de BG-queue's zijn goed. Het meerendeel van de mensen gedraagt zich zoals je dat verwacht (op een paar rotte appels na, maarja, die heb je overal) en er is ook een redelijk aantal Nederlandstalige guilds, zowel aan horde- als aan alliancekant. De server is van eind 2005, éen van de eerste migratieservers, dus niet al teveel lowlvls, maar ook weer niet te weinig. Ik ben er persoonlijk zeer over te spreken :)

[ Voor 21% gewijzigd door Blistimo op 28-08-2006 10:25 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Van het weekend aan een 10 mans mage WSG party meegedaan. Zo humoristisch. Ey, een team met marshalls en wtf, een druid FC rank 13. 10 x fireblast. BAI

Ey, wij hebben de flag. ok, om en om frost nova gooien. echt humor : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Gisteravond voor het eerst een totale run in BWL meegemaakt in 2 uur en 55 minuten. Dropte er Nemesis Belt en Nemesis Robes. _/-\o_
Wie denk je dat ze kreeg, aangezien we maar met 2 locks waren en de andere lock al full in Nemesis zat. :9
Op onze server zitten de guilds echt te kampen met "goeie" locks.
Ik hoor vaak dat men het een rotclass vind om mee te spelen.
Ik zeg altijd "Het is maar hoe je je class speelt". Ik vind als je als lvl 60, in Tier 0, (persoonlijke rekenformule) een lvl 60 elite kan killen, zonder dat er maar health van je afgaat, ben je op weg naar een "goeie" lock. Silithus is een leuke plek om te trainen. :P

Als ik sommige lvl 60'ers zie spelen, denk ik bij mezelf "t*ring, heb je je lvl 60 cracter bij een pak boter gekregen ofzo". 8)7

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Wiebbe schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 14:56:
[...]

Ik draag geen shield, met shield zit ik rond de 6800 armor. Ik heb wat lightforge spul en lvl 50 blues, geen tier armor ofzo heb nu 4k en nogwat armor zonder shield, gister eindelijk lightforge shoulders gedropped :P

En bubble heal klinkt wel allemaal mooi, maar daarna vanished een rogue gewoon, waarna je weer die bijna death hebt naar een openings move. ach ik denk dat ik mijn paladin wat beter moet leren spelen :P toch had ik het gevoel dat ik op lage levels veel sterker was.

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Blistimo schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 10:21:
Overigens: mochten mensen nog op zoek zijn naar een redelijk normale PvP-server: Executus is nog lang niet vol, de guilds zitten ook nog lang niet allemaal vol (ok, als je meteen Naxx in wilt blijf je pech hebben) en de BG-queue's zijn goed. Het meerendeel van de mensen gedraagt zich zoals je dat verwacht (op een paar rotte appels na, maarja, die heb je overal) en er is ook een redelijk aantal Nederlandstalige guilds, zowel aan horde- als aan alliancekant. De server is van eind 2005, éen van de eerste migratieservers, dus niet al teveel lowlvls, maar ook weer niet te weinig. Ik ben er persoonlijk zeer over te spreken :)
Executus/Alliance hmm :9 Ding snel 60, dan kan ik je met mijn TuF smashen, stinkin nelf >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:25

On_E

Housemusic

Lord_Salo schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 10:29:
Ik zeg altijd "Het is maar hoe je je class speelt". Ik vind als je als lvl 60, in Tier 0, (persoonlijke rekenformule) een lvl 60 elite kan killen, zonder dat er maar health van je afgaat, ben je op weg naar een "goeie" lock. Silithus is een leuke plek om te trainen. :P
Fear > DoT > DoT > Fear > Shadowbolt > Fear etc is natuurlijk erg moeilijk. 8)7

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Laatst online: 07:38
Gisteravond met onze guild weer een MC-run gedaan. Wij zijn nu zonder whipes al tot Garr gekomen. Nadat Garr plat was gegaan, kreeg ik de melding dat ik honored was geworden bij Hydraxian Waterlords.

Ik was dus totaal die quest vergeten. Hij staat waarschijnlijk al eeuwen in me questlog ( ok, lichtelijk overdreven ), maar ik was hem dus totaal vergeten.
Nu heb ik dus een quest om handjes te gaan verzamelen. Dinsdag avond gaan we weer MC in. Moet ik dus direct twee handjes kunnen verzamelen ( Luci en Gehennas ). Andere bazen zijn we nog niet aan toe gekomen, maar dat komt vast en zeker zeer binnenkort :*)

Alleen dropte er over de hele avond maar 1 cloth item en dat was nog voor een warlock ook. ( me = mage ). Ach ja, volgende keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
On_E schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 10:37:
[...]

Zo spelen de meeste ja, maar warlocks moet je niet over 1 kam scheren.. maar helaas het is de meerderheid die constant zit te fearen en te dotten.. erg triest pvp gedrag.. en zeg nou niet dat ik aan het whinen ben.. want die fears gebeuren altijd als je al in combat bent.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Lord_Salo schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 10:29:
Gisteravond voor het eerst een totale run in BWL meegemaakt in 2 uur en 55 minuten. Dropte er Nemesis Belt en Nemesis Robes. _/-\o_
Wie denk je dat ze kreeg, aangezien we maar met 2 locks waren en de andere lock al full in Nemesis zat. :9
Op onze server zitten de guilds echt te kampen met "goeie" locks.
Ik hoor vaak dat men het een rotclass vind om mee te spelen.

Als ik sommige lvl 60'ers zie spelen, denk ik bij mezelf "t*ring, heb je je lvl 60 cracter bij een pak boter gekregen ofzo". 8)7
Ik vind een lock persoonlijk prachtig...
Het is idd wat je zegt hoe je het speelt :)
In het zuiden van Winterspring kun je ook prachtig 'oefenen', de elites daar zijn goed solo te pullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
SpoTs schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 10:40:
maar helaas het is de meerderheid die constant zit te fearen en te dotten.. erg triest pvp gedrag.. en zeg nou niet dat ik aan het whinen ben..
Erg is dat he die fears en dan die dots en dan weer fear. Das wel triest in PVP ja.

* JeroenNietDoen mompelt iets over rogues met stunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
On_E schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 10:37:
[...]

FOUT! Eerst beginnen met Deathcoil ( en is gelijk 550 health van hem af ), je hebt dan 3sec. om fear te casten, Fear duurt zo'n 2sec om te casten. Als je eerst fear probeert te gebruiken, ben je allang gesheeped, gestunnend etc. :9
Deathcoil -> Fear -> Immolate->CoA->Corruption->Fear->BOEM Conflagrate->Soulburn-> (panicaanval vanwege weinig health) :P -> Leef nu lekker uit hoe je hem wilt killen. 8)

Locks FTW!!

Dis is een standaard wat ik meestal gebruik, maar voor elke class heb ik weer andere tactieken.

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
[...]

Zo spelen de meeste ja, maar warlocks moet je niet over 1 kam scheren.. maar helaas het is de meerderheid die constant zit te fearen en te dotten.. erg triest pvp gedrag.. en zeg nou niet dat ik aan het whinen ben.. want die fears gebeuren altijd als je al in combat bent.
Mages die continue sheepen is ook triest pvp gedrag, pala's die bubblelen, Druids die rooten, allemaal triest pvp gedrag, roque's die alleen maar kunnen stunnen ook erg triest. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Lord_Salo op 28-08-2006 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Lord_Salo schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 10:54:
[...]
Mages die continue sheepen is ook triest pvp gedrag, pala's die bubblelen, Druids die rooten, allemaal triest pvp gedrag, roque's die alleen maar kunnen stunnen ook erg triest. :P
Volgens mij is de nieuwe Thalan gevonden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Ohnoes !, abilities gebruiken om te winnen, 't moet ook niet gekker worden !

zeurkous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Tip voor locks:
Vindt je ook dat je Fear vaak wordt geresist? pleur eerst CoS op je enemy, dan werkt Fear ook beter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Kaap schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 10:35:
[...]
Executus/Alliance hmm :9 Ding snel 60, dan kan ik je met mijn TuF smashen, stinkin nelf >:)
Nog maar 20k XP voordat ik 60 word, maar ik hoop 't zo lang mogelijk uit te stellen. Eerst een beetje leuke gear bij elkaar repfarmen/ranken. Kijken of ik een TUF kan halen voordat ik lvl 60 ding om dan vervolgens 60 te dingen om t kreng überhaupt te mogen gebruiken :P
Ik hang op het moment dus voornamelijk rond in AV, aangezien de repgrind daar verreweg t makkelijkst is. Als ik daar eenmaal exalted ben (zit op 2000/12000 revered atm, zal nog wel ff duren) laat ik me wel steamrollen in WSG/AB :P

Maar je bent uiteraard vrij om mn schedel in te slaan in AV, ik kijk er naar uit :D

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Iets snap ik niet aan warlocks, Ik was gister met me mage level 35 aan het questen, komt er een warlock 32 tijdens een gevecht en killed me. Ik denk wat jij kan kan ik ook dus doe het terug, maar goed elke keer breekt ie uit me sheep, hoe komt dat. Ik denk eerste keer zal wel trinket zijn, maar hij breekt er gewoon elke keer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
hmmz was ff balen vorige week, ging na de patch met me rogue meteen bg's in
ik lekker button bashen enzo en denk en bepaalde dingen paktie niet ik dus een beetje een wtf gevoel

mja was ik nogal gehaast om xrealms bg te testen dat ik vergeten was mijn talentpunten opnieuw in te delen 8)7

hele weekend beetje BG's gedaan, av gaat nu wel snel, maar ik blijf me verbazen dat mensen niet snappen dat de huidge av puur een wedstrijd is wie het eerste de boss van de tegenpartij down heeft wint, en dus mensen blijven roepen

* lets do balinda
* get sf graveyard en als de alliance sf heeft group to get back sf please

:X

maar gelukkig genoeg groepen die het ook wel snappen ^^ SH > SP > aid station > vandar en dan sp proberen vast te houden met 5 a 10 man

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Speedy55 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:13:
Iets snap ik niet aan warlocks, Ik was gister met me mage level 35 aan het questen, komt er een warlock 32 tijdens een gevecht en killed me. Ik denk wat jij kan kan ik ook dus doe het terug, maar goed elke keer breekt ie uit me sheep, hoe komt dat. Ik denk eerste keer zal wel trinket zijn, maar hij breekt er gewoon elke keer uit.
Als lock zijnde zou ik het niet weten, als ik gesheeped wordt, mekker ik 20 sec. door en das erge trieste PVP gedrag van mages. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-05 07:14
Speedy55 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:13:
Lock die Felhunter out heeft en die Devour Magic doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-03 13:09

dommerick

is domm

aangezien er nogal wat locks hier zijn wil ik dan toch wel graag een mening vragen over de talent build die ik wil gaan doen. Voor de rest speelt mijn warlock wel lekker weg, gebruik vooral mijn imp aangezien ik blood pact een lekkere toevoeging vind. Hoe het op latere lvls is met een imp kan ik nu geen schatting van maken, maar atm kan ik op 28 lekker spelen met mijn imp.

Was het gisteren bij iedereen zo laggy of was dat alleen op onze server (The maelstrom).

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:06

Bezulba

Formerly known as Eendje

Lord_Salo schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:20:
[...]
Als lock zijnde zou ik het niet weten, als ik gesheeped wordt, mekker ik 20 sec. door en das erge trieste PVP gedrag van mages. :9
proest

ik entangle ook gewoon vrolijk een warrior hoor als er een mage ofzo naast staan.. eerst de mage killen en dan de warrior.. sim-pel

je moet het natuurlijk niet te moeilijk voor jezelf maken

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Nephilim schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:22:
[...]

Lock die Felhunter out heeft en die Devour Magic doet?
Kan je dat elke keer opnieuw casten dan, geen cooldowns. En hij had een Succubus uit. En Lord Salo, waarom is sheepen erg voor pvp, sorry maar is gewoon een skill die je hebt, gebruik hem dan ook, zeker als je pro speelt. Net als in Command and Conquer Generals games maken met no sw.
Ik ga ook zeker niet klagen over fear en seduction, maar goed als sheep elke keer geneutraliseerd wordt dan is dat erg klote, soms dus 3 keer in een gevecht, dus ik sheep, hij meteen eruit, dus sheep again weer meteen eruit. En dan gewoon nog een keer. Ik snap ook wel dat als je een keer succesvol sheeped dat je het daarna niet weer kan doen, althans niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
sheep hem gewoon 10 minuten lang.. volgens de mense op het het forum hier is dat Skill. Dus doe dat kijken wat ie doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Speedy55 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:28:
[...]

En Lord Salo, waarom is sheepen erg voor pvp, sorry maar is gewoon een skill die je hebt, gebruik hem dan ook, zeker als je pro speelt. .
Je moet niet laatste post altijd lezen, ga paar posten naar boven en dan zie je de rede waarom ik dat zei.
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

SpoTs schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:29:
sheep hem gewoon 10 minuten lang.. volgens de mense op het het forum hier is dat Skill. Dus doe dat kijken wat ie doet..
Als ie er elke keer meteen uitbreekt, gaat dat niet werken, dan ben ik dood voordat ik het weet.
Lord_Salo schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:34:
[...]
Je moet niet laatste post altijd lezen, ga paar posten naar boven en dan zie je de rede waarom ik dat zei.
:9
ok zal voortaan ff door lezen :P.

[ Voor 29% gewijzigd door Speedy55 op 28-08-2006 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Lord_Salo schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 10:53:
[...]

FOUT! Eerst beginnen met Deathcoil ( en is gelijk 550 health van hem af ), je hebt dan 3sec. om fear te casten, Fear duurt zo'n 2sec om te casten. Als je eerst fear probeert te gebruiken, ben je allang gesheeped, gestunnend etc. :9
Deathcoil -> Fear -> Immolate->CoA->Corruption->Fear->BOEM Conflagrate->Soulburn-> (panicaanval vanwege weinig health) :P -> Leef nu lekker uit hoe je hem wilt killen. 8)

Locks FTW!!

Dis is een standaard wat ik meestal gebruik, maar voor elke class heb ik weer andere tactieken.
Openen met Death Coil hihi :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Laatst online: 09:47
dommerick schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:23:
aangezien er nogal wat locks hier zijn wil ik dan toch wel graag een mening vragen over de talent build die ik wil gaan doen. Voor de rest speelt mijn warlock wel lekker weg, gebruik vooral mijn imp aangezien ik blood pact een lekkere toevoeging vind. Hoe het op latere lvls is met een imp kan ik nu geen schatting van maken, maar atm kan ik op 28 lekker spelen met mijn imp.
Misschien is het handig om te vermelden waarvoor je deze build voornamelijk wilt gebruiken.
Voor PvE raiding zijn SM/Ruin en MD/Ruin builds vrij gebruikelijk.

DJI Mini 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Nu online
On_E schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:34:
[...]

Openen met Death Coil hihi :+
Zo moet dat hoor :+ Imbacoil is instant, en dan rent meteen 3 sec in fear, genoeg tijd om nog een fear er op te gooien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Gisteren met 13 man Exomna in een AB party, komen er 2 PUGjes bij, tegenover een fixed Alliance team. Begint een van deze gasten (Chraa-hunter) meteen te mekkeren dat we het maar een intended loss moesten laten worden. Ik snap dit soort mensen niet, ik heb nog wel wat met hem gewisperd, vooral omdat hij op een bepaald moment gewoon niets aan het doen was, maar het was gewoon een enorm irritante rep-leacher. Ik heb hem maar de tip gegeven om voortaan meteen te /afk-en als hij geen zin heeft om een goede fight neer te zetten, of anders in elk geval zijn best te doen. Uiteindelijk het potje gewoon gewonnen door goed teamwerk, niet te snel (en dat is waar het bij rep-leachers om gaat: snel winnen of verliezen). Nu de BG's zo vaak op zijn, maken we toch redelijk vaak een Exomna party voor WSG en AB, en ondanks we geen "wftbbq we gaan rank14 worden fixed" zijn, kunnen we doordat we goed kunnen luisteren op TS door de PvE raids het de erg goede tegenstanders erg moeilijk maken. Natuurlijk is het erg fijn om een WSG potje in 6 minuten met 3-0 af te sluiten (steamrol mode on), maar van het weekend met een WSG PUG een Marshal team te verslaan was echt priceless. Ik heb me in elk geval erg vermaakt. De cross-realm BG's zijn echt een goede zet geweest van Blizzard. Het weekend afsluiten met een BWL clear in 3u12 en mijn 5e deel 10Storms looten was een lekker toetje.

Trouwen, we hebben van de week de heads-up poker addon ontdekt. Weet iemand in hoeverre het toegestaan/verboden is om goud voor chips in te zetten in dit soort spelletjes? Ik weet bijvoorbeeld dat het verboden is (specifiek Blizzard artikel over wat niet mag mbt kansspelen in WoW) om loterijen in groepen te spelen: Invite mensen in een groep, iedereen in de groep betaalt XX gound, er wordt een een /roll <groepsgrootte> gedaan en de winnaar krijgt de pot.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

cls schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:38:
[...]

Zo moet dat hoor :+ Imbacoil is instant, en dan rent meteen 3 sec in fear, genoeg tijd om nog een fear er op te gooien :D
Ik zie Death Coil toch echt als een ‘’oh fuck’’ knop waarmee ik zo’n irritante Fury Warrior of Rogue van me af kan krijgen.

Openen met DC is nogal zonde van die 2 minuten cooldown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Nu online
On_E schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:45:
[...]

Ik zie Death Coil toch echt als een ‘’oh fuck’’ knop waarmee ik zo’n irritante Fury Warrior of Rogue van me af kan krijgen.

Ik ook hoor.. Maar als je een mage tegenover je hebt en het zal een duel worden wie het eerst een fear of sheep kan casten dan gaat bij mij meteen de imbacoil er op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
SpoTs schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:29:
HP regennen is wat ie dan doet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Laatst online: 16-05 14:27

Japser

Jeej!

Blistimo schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 10:21:
[...]

Er stond zelfs een paladin te healen!
Was dat toevallig ikke? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
[...]

Is echt niet zonde, als een lock een gevecht goed opent, wint de lock, zonder een beetje health te verliezen. Als ik aan het dueleren (das meestal voor fun), gebruik ik altijd DeathCoil (3sec fear en 550 health eraf)-> Immolate ->Conflagrate->Shadowburn is ie 3k of meer in 5sec kwijt. *O*
Succie seducen, Fear -> en leef je maar uit zeg ik maar. :w
Tip voor locks, doe gewoon gek en gebruik diverse combo's en kijk welke je bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Volgende keer gewoon niet reageren ;)

[ Voor 80% gewijzigd door Crash op 28-08-2006 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Lord_Salo schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:55:
[...]

Is echt niet zonde, als een lock een gevecht goed opent, wint de lock, zonder een beetje health te verliezen. Als ik aan het dueleren (das meestal voor fun), gebruik ik altijd DeathCoil (3sec fear en 550 health eraf)-> Immolate ->Conflagrate->Shadowburn is ie 3k of meer in 5sec kwijt. *O*
Succie seducen, Fear -> en leef je maar uit zeg ik maar. :w
Tip voor locks, doe gewoon gek en gebruik diverse combo's en kijk welke je bevalt.
Ik kan ook winnen zonder met DC te openen, en hou DC dan beschikbaar voor als t even minder gaat.

Ieder zijn ding dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

[...]

En bovendien: DC is niet te breken met zerker rage, fear wel. Als jij opent met DC en gooit er direct een fear achteraan breek ik direct uit de fear en sta ik zo weer naast je. Als jij opent met fear doe ik hetzelfde, maar kan je altijd nog DC'en waar ik dan dus totaal geen antwoord op heb :)
Kan me geen nederlandse naam bij die pally herinneren, wel dat een van de mages uit een nederlandstalig gebied kwam. Tegenstand was wel grappig trouwens: 5 shamans, 4 mages en een warlock. Je zou toch zeggen dat je het daar lastig tegen krijgt, maar we wonnen echt behoorlijk eenvoudig met 3-1 :)

[ Voor 26% gewijzigd door Blistimo op 28-08-2006 12:08 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Niet happen ;) Volgende keer TR aanmaken.

[ Voor 77% gewijzigd door Crash op 28-08-2006 13:31 ]

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Uurtje later begonnen, fris en fruitig aan het werk : )

Maar gisteren ging BWL redelijk vlot, ondanks 2 whipes op vael (yay, healers die allemaal BA krijgen) en 1 op ebonroc? (iets met breath de groep in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
mdmeijer schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:42:
Gisteren met 13 man Exomna in een AB party, komen er 2 PUGjes bij, tegenover een fixed Alliance team. Begint een van deze gasten (Chraa-hunter) meteen te mekkeren dat we het maar een intended loss moesten laten worden. Ik snap dit soort mensen niet, ik heb nog wel wat met hem gewisperd, vooral omdat hij op een bepaald moment gewoon niets aan het doen was, maar het was gewoon een enorm irritante rep-leacher. Ik heb hem maar de tip gegeven om voortaan meteen te /afk-en als hij geen zin heeft om een goede fight neer te zetten, of anders in elk geval zijn best te doen. Uiteindelijk het potje gewoon gewonnen door goed teamwerk, niet te snel (en dat is waar het bij rep-leachers om gaat: snel winnen of verliezen). Nu de BG's zo vaak op zijn, maken we toch redelijk vaak een Exomna party voor WSG en AB, en ondanks we geen "wftbbq we gaan rank14 worden fixed" zijn, kunnen we doordat we goed kunnen luisteren op TS door de PvE raids het de erg goede tegenstanders erg moeilijk maken. Natuurlijk is het erg fijn om een WSG potje in 6 minuten met 3-0 af te sluiten (steamrol mode on), maar van het weekend met een WSG PUG een Marshal team te verslaan was echt priceless. Ik heb me in elk geval erg vermaakt. De cross-realm BG's zijn echt een goede zet geweest van Blizzard. Het weekend afsluiten met een BWL clear in 3u12 en mijn 5e deel 10Storms looten was een lekker toetje.

Trouwen, we hebben van de week de heads-up poker addon ontdekt. Weet iemand in hoeverre het toegestaan/verboden is om goud voor chips in te zetten in dit soort spelletjes? Ik weet bijvoorbeeld dat het verboden is (specifiek Blizzard artikel over wat niet mag mbt kansspelen in WoW) om loterijen in groepen te spelen: Invite mensen in een groep, iedereen in de groep betaalt XX gound, er wordt een een /roll <groepsgrootte> gedaan en de winnaar krijgt de pot.
Als je volgende keer plek hebt in je PVP group, message maar. Ben altijd in voor AB, loop nu doelloos in PUG's rond of sta te idlen in Orgri terwijl ik Trollimmie lastig val op /w :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

mdmeijer schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:42:
Trouwens, we hebben van de week de heads-up poker addon ontdekt. Weet iemand in hoeverre het toegestaan/verboden is om goud voor chips in te zetten in dit soort spelletjes? Ik weet bijvoorbeeld dat het verboden is (specifiek Blizzard artikel over wat niet mag mbt kansspelen in WoW) om loterijen in groepen te spelen: Invite mensen in een groep, iedereen in de groep betaalt XX gound, er wordt een een /roll <groepsgrootte> gedaan en de winnaar krijgt de pot.
Gewoon niet meer toestaan tijdens de raids.. knap irritant! Raidkick enzo... ;)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
m0nk schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 12:46:
[...]

Gewoon niet meer toestaan tijdens de raids.. knap irritant! Raidkick enzo... ;)
je schijnt ervoor gebanned te kunnen worden.. hoewel ik het een superdikke addon vind...

betreft die lockbuilt..

imp lifetap is waist of points.. nightfall 1 extra punt erbij.. verder ben ik 30 aff.. dus heb ik weinig verstand van die fire-tree.. beetje jammer btw als je MC gaat doen, want alles is daar FR mobs...

[ Voor 28% gewijzigd door BootVluchteling op 28-08-2006 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

BootVluchteling schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 12:58:
[...]

je schijnt ervoor gebanned te kunnen worden.. hoewel ik het een superdikke addon vind...

betreft die lockbuilt..

imp lifetap is waist of points.. nightfall 1 extra punt erbij.. verder ben ik 30 aff.. dus heb ik weinig verstand van die fire-tree.. beetje jammer btw als je MC gaat doen, want alles is daar FR mobs...
Zucht...

Improved Life Tap is een must-have, geen waste of points.

En alle mobs hebben FR in MC ? Not...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
On_E schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:04:
[...]

Zucht...

Improved Life Tap is een must-have, geen waste of points.

En alle mobs hebben FR in MC ? Not...
ja ok, laat ik het anders zeggen.. je doet meer dmg met een shadowbolt dan een fireball.. buiten soulfire om dan.. ennuh.. mijn lock heeft imp CoA ipv imp life drain

ik type verkeerd wat ik bedoelde.. life tap is een must have, life drain niet echt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
BootVluchteling schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 12:58:
[...]

verder ben ik 30 aff.. dus heb ik weinig verstand van die fire-tree.. beetje jammer btw als je MC gaat doen, want alles is daar FR mobs...
Er zijn meer instances dan alleen MC. Ik heb een Destro build, en komt goed van pas in ZG / AQ20 / AQ40 / BWL en Naxx.

[ Voor 19% gewijzigd door Lord_Salo op 28-08-2006 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

BootVluchteling schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:07:
[...]

ja ok, laat ik het anders zeggen.. je doet meer dmg met een shadowbolt dan een fireball.. buiten soulfire om dan.. ennuh.. mijn lock heeft imp CoA ipv imp life drain

ik type verkeerd wat ik bedoelde.. life tap is een must have, life drain niet echt..
Improved CoA ? :o

6% damage increase voor 3 talent points, je weet dat dat 62 dmg extra is ? (op de 1.044 dmg die CoA normaal doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
On_E schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:29:
[...]

Improved CoA ? :o

6% damage increase voor 3 talent points, je weet dat dat 62 dmg extra is ? (op de 1.044 dmg die CoA normaal doet)
http://wow.allakhazam.com/profile.html?944536

maak jij dan eens een nieuwe plek voor die 3 punten.. ? zolang ik maar de belangrijkste dingen houd.. ruin en SM+nightfall.. en imp LT

/edit en ik heb geen FR build, omdat we pas vael 1x neer hebben.. dus voornamelijk MC+BWL runs..

[ Voor 10% gewijzigd door BootVluchteling op 28-08-2006 13:41 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners en offtopic geblaat horen niet thuis in dit topic!