Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Moest idd ook 1.8gig hebben en had dat niet. Heb maar ff wat nutteloze dingen verwijderdGeforceDDQ schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 16:33:
Ik heb mijn schijven beetje vreemd ingedeeld, met WoW op een gameschijf. Met niet zoveel schijfruimte vrijMaar om een patch van 16 mb te kunnen installeren, moet ik 1.8gig vrij hebben ?
Kan ik dat niet op een of andere manier omzeilen ? Want om nu 1gig aan bestanden te verplaatsen en straks terug te zetten is wat omslachtig.
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben bang dat deze update niet super word, op de server waar ik speel is het momenteel ongveer 50-50 horde alliance en er waaren nooit wacht tijden (AV max 10 altijd 1 of 2 open, AB en WG max 5 mn altijd 3-6 open)
Aleen lvl 50-59 was er nooit een BG maar goed, ik ben nu bijna lvl 60 die update had wel wat eerder gemogen van mij maar nu hoeft het niet meer van mij.
Archimonde, een van de beste EU servers, al zeg ik het zelf
Dat was bullshit gepost op IRC, onderhand is er wel een blue post gekomen:Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 16:37:
Due to unforeseen circumstances in applying the patch all servers will be offline for a further two hours. We hope to have them back online at 18.00 CST (Paris time) or before.
Er is nog GEEN nieuwe ETADue to two separate issues the maintenance will be extended beyond the original ETA of 16:00 CEST. Please refer to the Breaking News on the game login screen for the latest news.
Er zijn spelers op onze realm die 6 weken lang elke dag 14 uur PvP hebben gespeeld en toch niet hoger kwamen dan rank 13...persoonlijk vind ik dit ook wel ietwat overdreven hoor.Bifur schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:49:
[...]
rank 14 hoort ook enigzins onmogelijk te halen te zijn voor de casual gamer, daar je dat wel 10 uur per dag kost.
lol 'ietwat'MysticSnake schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 16:50:
[...]
Er zijn spelers op onze realm die 6 weken lang elke dag 14 uur PvP hebben gespeeld en toch niet hoger kwamen dan rank 13...persoonlijk vind ik dit ook wel ietwat overdreven hoor.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Daarom heb ik een idee om dit op te lossen. Elke speler op een PvP realm moet iedere week, als ze meer dan 10 uur spelen, minstens 10 K honor verzamelen. Als dat niet lukt kunnen maatregelen worden genomen, zoals een verplichte overplaatsing naar een PvE realm.
Toen ik maanden geleden het besluit had genomen om naar een PvP realm te gaan had ik ook verwacht dat iedereen zich daar vooral met PvP zou bezig houden...niet dus

Er zijn veel guilds die eisen dat de talent build PvE (dus geen fury warriors, feral druids of shadow priests) is en item en enchants moeten PvE supporten. Belachelijk om dat te eisen om een PvP realm, beter verkassen zulke guilds gewoon direct naar een PvE realm.
Verwijderd
waarom? PvP realm betekend alleen dat je met elkaar kan knokken als je er zin in hebt. Dat zou eigenlijk op elke server zo moeten zijn aangezien horde en alliance vijanden zijn. Toch loopt het merendeel van de spelers er te questen, instancen, raiden en BGen.MysticSnake schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:02:
Ik vind dat spelers op een PvP realm niet serieus PvP spelen. Bijna alle guild geven meer om PvE. Dit is nou juist niet de bedoeling.
Daarom heb ik een idee om dit op te lossen. Elke speler op een PvP realm moet iedere week, als ze meer dan 10 uur spelen, minstens 10 K honor verzamelen. Als dat niet lukt kunnen maatregelen worden genomen, zoals een verplichte overplaatsing naar een PvE realm.
Toen ik maanden geleden het besluit had genomen om naar een PvP realm te gaan had ik ook verwacht dat iedereen zich daar vooral met PvP zou bezig houden...niet dus![]()
Er zijn veel guilds die eisen dat de talent build PvE (dus geen fury warriors, feral druids of shadow priests) is en item en enchants moeten PvE supporten. Belachelijk om dat te eisen om een PvP realm, beter verkassen zulke guilds gewoon direct naar een PvE realm.
En world PvP: er stond op de site dat als je bevoorbeeld zand verzamelde in silithus dat je dan pvp flagged werd. Tsja, dikke vette #care op een pvp realm omdat je dan toch al altijd pvp flagged bent. Trouwens, 10k honor per week is ronduit zielig want daar hoef je ongeveer een uurtje voor in AV te hangen ofzo. Ik vind juist dat de hardcore raiders zich liever niet met pvp moeten bemoeien omdat die imba gear hebben en je zo plat ownen.
Oe, gratis character transfers naar PvE-servers dus? Alle mensen die nu willen betalen om naar een PvE server te kunnen krijgen nog niet eens hun transfer, te ingewikkeld volgens Blizzard.MysticSnake schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:02:
Ik vind dat spelers op een PvP realm niet serieus PvP spelen. Bijna alle guild geven meer om PvE. Dit is nou juist niet de bedoeling.
Toen ik maanden geleden het besluit had genomen om naar een PvP realm te gaan had ik ook verwacht dat iedereen zich daar vooral met PvP zou bezig houden...niet dus![]()
Verwijderd
De algemene keuze tussen PvE en PvP is of je gegankt wilt worden of niet in Contested en Enemy Zones...
Het is niet zo dat PvE volledig Player VS Environement is en PvP volledig Player vs Player is.
Om goede equip te krijgen om anderen te ganken heb je daadwerkelijk een guild nodig die naar Naxxramas (voorbeeld) gaat (Al wil je een vijandige speler verslaan die naar Molten Core gaat), heb je zo'n guild niet dan kan je het voor bekeken houden.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2006 17:15 ]
eh..lol? Dan zou de chaos bij Blizzard nog groter worden dan 'ie al is... -_-MysticSnake schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:02:
Nou, dat is misschien een beetje kort door de bocht.MysticSnake schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:02:
Natuurlijk zijn er op PvP realms ook guilds die PvE-minded zijn. Hell, ik was zelf op misschien 1 dag in de maand na nooit in BGs te vinden of actief op zoek naar PvP. Maar een guild op een PvP-realm verplichten om zich alleen maar op PvP te richten is natuurlijk ook weer niet echt de bedoeling.
Ik kan me niet voorstellen op een PvE realm te spelen, puur door het feit dat ik te allen tijde de spanning van een mogelijke PvP-encounter wil ervaren. En daar sta ik waarschijnlijk niet alleen in. Sterker nog, ik denk dat het merendeel van de PvE-raidguilds op PvP realms er zo over denken. Uiteindelijk zijn 9 van de 10 guilds op die realms toch voornamelijk gefocussed op de PvE content, ook omdat het het PvPen een stuk makkelijker maakt. En daar passen soms inderdaad regels bij die wellicht meer op een PvE realm thuishoren.
Andersom gezien raakt je stelling natuurlijk ook kant noch wal: iedereen die maar een beetje van PvP houdt op een PvE-realm moet dan maar verkassen naar een PvP-realm... Er zijn iets teveel grijswaarden tussen het zwart en het wit hier
Hoe werkt het bij PvE dan? Je kan dus leuk door de Horde cities wandelen zonder dat je aangevallen word?Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:14:
MysticSnake, je snapt het niet helemaal.
De algemene keuze tussen PvE en PvP is of je gegankt wilt worden of niet in Contested en Enemy Zones...
Het is niet zo dat PvE volledig Player VS Environement is en PvP volledig Player vs Player is.
Om goede equip te krijgen om anderen te ganken heb je daadwerkelijk een guild nodig die naar Naxxramas (voorbeeld) gaat (Al wil je een vijandige speler verslaan die naar Molten Core gaat), heb je zo'n guild niet dan kan je het voor bekeken houden.
Verwijderd
Spelen er trouwens nog mensen van GoT op EU - Daggerspine?
-
Geen idee, ik ben zelf PvP begonnen om de eerder vermelde reden.MysticSnake schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:16:
[...]
Hoe werkt het bij PvE dan? Je kan dus leuk door de Horde cities wandelen zonder dat je aangevallen word?
Vind je het zelf ook niet dom dat je beide /pvp moet typen voor alleer je elkaar dood kan meppen?
Je kan bij wijze van spreken even dichtbij gaan staan en kijken wat voor mooie equip hij aan heeft,
dan is de pret er ook meteen af.
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2006 17:54 ]
Totaal niet mee eens... Wat doe je als je soms je lol wil beleven in pvp op een pve server? ja, BG. Wat doe je als je soms lol wilt beleven op een pvp server? Je gaat ganken, of BG.MysticSnake schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:02:
WAAROM zouden PVE guilds niet op een PVP server mogen zitten? Als dat de basic rule was waren er nu maar een paar PVP servers en tig andere PVE servers. En zoals al eerder aangehaald, geen fury warriors of geen shadow priests? Met de voorkeur uit naar fury warriors... Je gaat het lastig krijgen in instances. Als je ECHT een goede fury warrior of shadow priest heb, kan die makkelijk de dmgmeters toppen...
Als je in een highend/hardcore raiding guild zit wordt er natuurlijk van je verwacht dat je gear zo goed mogelijk is voor die instances, dus enchants, en alle andere dingen die je maar kan verzinnen. Daarom ben ik blij dat onze guild nog niet zo hardcore is dat we dat gaan eisen...
Maar echt, op een pvp realm wordt voornamelijk toch gePVE'ed, omdat het gewoon donders saai is om op een PVE realm te lvl'en imho.
@Blistimo, je haalt de woorden uit me mond...
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Nee hoor, dan wordt je gewoon snoeihard neergemept door de guards, als spelers hun niet voor zijn.MysticSnake schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:16:
[...]
Hoe werkt het bij PvE dan? Je kan dus leuk door de Horde cities wandelen zonder dat je aangevallen word?
uhm PvP spec voor warriors is eerder MS dan Fury, Fury is de DPS build voor PvE...MysticSnake schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:02:
En als de server je niet bevalt, je kan van elke server af nu

PvP server houd gewoon in dat je vrij kan PvPen in contested area's als je daar zin in hebt en ook gewoon altijd aangevallen kan worden.
Verwijderd
Ik PvP next to never, dus moet ik direct maar naar een of ander PvE realm terwijl ik hier al mijn internet-wow-vriendjes heb zitten...Ik vind dat spelers op een PvP realm niet serieus PvP spelen. Bijna alle guild geven meer om PvE. Dit is nou juist niet de bedoeling.
Toen ik maanden geleden het besluit had genomen om naar een PvP realm te gaan had ik ook verwacht dat iedereen zich daar vooral met PvP zou bezig houden...niet dus
Gelukkig heb je er niet al te veel over te zeggen
Fury warrior? Absoluut.jarnotjuh schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:19:
[...]Als je ECHT een goede fury warrior of shadow priest heb, kan die makkelijk de dmgmeters toppen...
Shadowpriest? Kansloos.
Paling Terran & Shaman
Ik heb mijn post trouwens ge-edit met wat comments, hopelijk heb je er wat aan. Ik vind het trouwens heerlijk om nog even de retribuild te houden, eerst even een rank krijgen en dan wel weer verder zien.Atlas schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 16:34:
[...]
Foreceren is het niet. Meer zo van: Paladins zijn healer/ offtank dus je kan het beste Holy speccen
En die link is dood omdat Wow-europe.com eruit ligt
59 Paladin - Xavius. http://www.wow-europe.com...0000000000052040512203151
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
Ik zei toch ook met de voorkeur uit naar fury warriors? En dan nog, shadowpriests doen nog altijd meer dmg dan die locks, en meestal ook hunter...mdmeijer schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:25:
[...]
Fury warrior? Absoluut.
Shadowpriest? Kansloos.
Het is gewoon een grote toevoeging aan je raid, een warror met fury spec kan ook best tanken als het moet(als OT bijv..) en priests kunnen nogsteeds healen als het moet, met shadowspec..
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
toch wel redelijk handing om te hebben hoor, zeker in het begin in naxx omdat de meeste holy/disc priest zich niet op +hit hebben gefocused, en dat voor Razuvius en Faerlina toch wel handig is.mdmeijer schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:25:
Shadowpriest? Kansloos.
En een SP heeft in zijn talents al +hit zitten.
waar nog bijkomt dat een SP alle shadow dmg ook nog eens met 10/15% verhoogt, waar de locks heel blij mee zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Puc van S. op 23-08-2006 17:41 ]
Daarvoor kan je ook gewoon Bloodscythe/tier 2.5 ervoor gebruiken.M1lamb3r schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:40:
[...]
toch wel redelijk handing om te hebben hoor, zeker in het begin in naxx omdat de meeste holy/disc priest zich niet op +hit hebben gefocused, en dat voor Razuvius en Faerlina toch wel handig is.
En een SP heeft in zijn talents al +hit zitten.
waar nog bijkomt dat een SP alle shadow dmg ook nog eens met 10/15% verhoogt, waar de locks heel blij mee zijn.
Het enige gevecht waar je een shadowpriest kan gebruiken is Loatheb.
Oh en Neltharion's tear helpt ook erg
[ Voor 3% gewijzigd door Vincentio op 23-08-2006 17:53 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Nee hoor...je hoeft alleen maar iets meer PvP te spelen. Juist omdat al je wow-vriendjes daar zitten is dat dan een extra motivaiteVerwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:25:
[...]
Ik PvP next to never, dus moet ik direct maar naar een of ander PvE realm terwijl ik hier al mijn internet-wow-vriendjes heb zitten...
- 1 Alliance party and 2 Horde parties ended up to _same_ Stratholme instance

- People after finishing a BG have ended up on wrong server
Vooral die laatste is echt gruwelijk (coolSjoan schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 18:01:
[...]
- 1 Alliance party and 2 Horde parties ended up to _same_ Stratholme instance

Verdient met spoed een fix
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
das pas kutSjoan schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 18:01:

ff Ah checken of de spullen daar goedkoper zijn dan op eigen realm
Maar verdient met spoed een fix
[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 23-08-2006 18:06 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
ik zou een guild joinen op die andere serverRakkerzero schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 18:06:
Vooral die laatste is echt gruwelijk (cool)
ff Ah checken of de spullen daar goedkoper zijn dan op eigen realm
Maar verdient met spoed een fix
wel apart trouwens dat je op een andere server beland..kan me niet echt voorstellen dat het gebeurd
Steam: CatBearCow
Ik vind het ook erg ongeloofwaardig klinken.Bartjeuhz schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 18:09:
[...]
ik zou een guild joinen op die andere server
wel apart trouwens dat je op een andere server beland..kan me niet echt voorstellen dat het gebeurd
Als je op google zoekt naar: "wow-1.11.2.5464-to", dan krijg je allemaal hits over patch 1.12.0.5496 terwijl de Blizzard downloader bezig is met 1.12.0.5595
Verwijderd
http://www.worldofraids.com/v2/ houdt een lijstje bij, volgens mij moet er op curse gaming ook een lijst rondhangen.
Very funny, zal ik er maar een maken dat ze nooit meer online komen?
Ach ja, straks kunnen ze meteen de bugfixes waar ze in de US nu aan werken toevoegen voordat de servers up komen.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Als je nu nog ff level 60 word
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Hrm, klinkt fake. Maar als het zo is bye bye MC run.
* pagani aait ook moto moi
Hoop dat vanavond cenarion spul dropt, heb hoogste dkp van alle druids
[ Voor 17% gewijzigd door pagani op 23-08-2006 19:20 ]
Maar't lucht wel opmoto-moi schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 19:16:
[modbreak]
We weten dat de servers down zijn, veel mods spelen ook WoW en vinden het net zo iritant als jullie, maar hier posten gaat echt niet helpen.[/modbreak]
Deze link verwijst naar de 'oude' website.
Bij deze het goede adres van Identity Unknown
Zou je de link kunnen aanpassen. Alvast bedankt
Het is trouwens een leuke, gezellig guild en we kunnen nog wel wat level 60's gebruiken.
Als je interesse is gewekt, kom eens kijken op de website zou ik zeggen
Groetjes Elinee
Op Arathor bekend als Isaura / Ivanna (lid van Identity Unknown, maar dat was al wel duidelijk denk ik
Groetjes
Guess the issues!
Mijn favoriet so far:
1 server admins bubble+hs
2 rest is trying to find them
Of honorpoints, en dan in plaats van een rank system rewards toekennen aan een aantal honorpoints, ow wacht, dat komt alRMB schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 19:24:
Ze moeten op PvP servers gewoon ook Exp toekennen aan Playerkills! en meer dan de beesten... plus eventueele itemdrops... Dat maakt het VEEEEEEEL aantrekkelijker!
Hoe gaat dat in zijn werksebasgrif schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 19:26:
[...]
Of honorpoints, en dan in plaats van een rank system rewards toekennen aan een aantal honorpoints, ow wacht, dat komt al
Verwijderd
- Aerie Peak
- Boulderfist
- Eonar
- Frostmane
- Grim Batol
- Jeadenar
- Kazzak
- Kilrogg
- Kor'gall
- Lightbrigner
- Outland
- Ravenholdt
- Stonemaul
- Tarren Mill
- Vek'nilash
- Wildhammer
Gelieve ermee rekening te houden dat iedereen hierop probeert te verbinden, er zijn momenteel op iedere realm 400 tot 900 mensen in de queue.
[ Voor 124% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2006 19:39 ]
Realm transfers zijn nog nooit zo makkelijk geweestRakkerzero schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 18:05:
Vooral die laatste is echt gruwelijk (cool)
Verdient met spoed een fix
https://niels.nu
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
fury warrior> all, maar shadowpriests doen echt niet mee voor topspots in pve dmg, een gelijk gegearde lock doet echt wel meer dps. Ja ik heb filmpjes gezien waar shadowpriest keiharde dps doen, maar dan wel met de beste gear die er te krijgen is, en fully buffed incl flask of supreme power, echt realistisch is dat niet voor een gemiddelde shadowpriest lijkt me.jarnotjuh schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:39:
[...]
Ik zei toch ook met de voorkeur uit naar fury warriors? En dan nog, shadowpriests doen nog altijd meer dmg dan die locks, en meestal ook hunter...![]()
Het is gewoon een grote toevoeging aan je raid, een warror met fury spec kan ook best tanken als het moet(als OT bijv..) en priests kunnen nogsteeds healen als het moet, met shadowspec..
a. Night Elf aanmakenRMB schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 19:41:
Ik wil een Night elf aanmaken op een PvP server.... met aardig wat mensen (High of Full) welke raden jullie mij aan?

b. op een Full server wil men je daar denk ik dan graag voor bedanken, door je compleet te ignoren.
Ik raad je aan geen full server te nemen, maar een die net gestart is; zo kun je samen met andere lowlvls lvlen en daarna op lvl60 gaan raiden, zonder dat er al tig guilds rondlopen met de beste equips enzo.RMB schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 19:41:
Ik wil een Night elf aanmaken op een PvP server.... met aardig wat mensen (High of Full) welke raden jullie mij aan?
Dankje TiBoD
Waarom zou ik geen nightelf nemen?
En welke server PvP is dan net pas gestart??
[ Voor 51% gewijzigd door RMB op 23-08-2006 19:49 ]
goeie vraag, meestal wordt het in het nieuws op de mainpage van woweurope wel vermeld als er een nieuwe realm bijgekomen is, maar helaas is die nu down.

Van wow forums:RMB schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 19:47:
Daarom vraag ik om adviesWat stel jij dan wél voor?
Dankje TiBoD
Anders gewoon een recommended server nemenStatus at the moment
Normal / PvE: Aerie Peak opened last week, and is filling up nicely. Eonar (opened in April) is Recommended, and more realms are likely to receive the tag on Wednesday. No new PvE realm planned at this time, but if Aerie Peak continues to grow like it has so far this might change soon.
PvP: Jaedenar, Vek'Nilash and Boulderfist (opened in April) all Recommended, together with 10+ other realms. Some older realms at low population following migration and currently receiving migration to change this. No plans for new realms until further notice.
Ik heb zelf gererolled op Jaedenar (NE priest). Heel veel low lvl's, geen enkele server heeft er meer op dit moment. Ik ben er heel erg over te spreken. Ik kan het je aanraden. Er is een aardig gebrek aan druids, paladins en Warlocks aan alliance zijde, 1 van die classes rollen zou dan dus het beste zijn.RMB schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 19:47:
Dankje TiBoD

Jammer dat er geen Pally Night Elfs zijn
[ Voor 37% gewijzigd door RMB op 23-08-2006 20:20 ]
Vergeet je

mja toch blijf ik de knaken actie beter vinden hoorImdaMned schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:22:
Aangezien niemand kan spelen tijd voor een popcorn thread van onze vrienden van Blackraven op Trollbane. http://www.blackraven.nl/forum/index.php?showtopic=5212
Vergeet je [afbeelding] niet
die had tenminste zijn ninja gefrapsed en op realmforums gezet
[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 23-08-2006 20:24 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Favorief so farShezzie schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 19:24:
Lachen is gezond en ontspannend:
Guess the issues!
Mijn favoriet so far:
Vond deze wel leuk
1. There was a fire at the data centre after one of the Forum servers exploded due to spamming of "ZOMG SERV0RZ STILL DOWN!!!" topics.
2. Blizzard finally decided on reviewing the forums that there are too many thankless little bastards playing this game so decided to make them wait a little bit longer to laugh at their expense.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Dat was pr0 idd : )-=BoKKiE=- schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:23:
[...]
mja toch blijf ik de knaken actie beter vinden hoor
And the winner is:Shezzie schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 19:24:
Lachen is gezond en ontspannend:
Guess the issues!
Mijn favoriet so far:
1. Upon returning from lunch they discovered that "A developer with that name already exists"
2. When they finally got there they realized that almost half of the team is not attuned to dual core
@ nr 2 LMAO
Oeh das een mooie thread...drama inc!ImdaMned schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:22:
Aangezien niemand kan spelen tijd voor een popcorn thread van onze vrienden van Blackraven op Trollbane. http://www.blackraven.nl/forum/index.php?showtopic=5212
Vergeet je [afbeelding] niet
Verwijderd
Boulderfist is de laatste pvp server die geopend is.RMB schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 19:47:
Dankje TiBoD
Blizzard geeft ook aangekondigd dat er eerst geen nieuwe realms meer komen.
Als ik jou was zou ik op boulderfist een char aanmaken, leuke server, veel nederlanders enz.
Zowel bij horde als alliance.
Ik zit zelf bij de horde kant
zit er zelf ook al een poosje op, beter dan talnivarr
Verwijderd
Zit jij bij de alli of horde?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2006 21:09 ]
Verwijderd
Jammer, dat dit soort acties helaas moeten gebeuren, komt de naam van onze guild niet echt ten goede-=BoKKiE=- schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:23:
[...]
mja toch blijf ik de knaken actie beter vinden hoor
Maar het leed is al geleden

uh? Bolderfist heeft een HIGH population volgens dat login ding?Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:58:
[...]
Boulderfist is de laatste pvp server die geopend is.
Blizzard geeft ook aangekondigd dat er eerst geen nieuwe realms meer komen.
Als ik jou was zou ik op boulderfist een char aanmaken, leuke server, veel nederlanders enz.
Zowel bij horde als alliance.
Ik zit zelf bij de horde kant
Kikker....iemand een andere host???ChuckyDevil schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:25:
Excuses als deze ooit eens gepost is, maar vond het wel grappig voor vandaag:
[afbeelding]
Dus idd ik ben een lvl 40 Undead Warlock
Dat de server Trollbane en anderen een dagje down zijn heeft namelijk een voordeel
Ik kan namelijk weer Warcraf 3 TFT spelen en dan gaat het in mijn geval om de mod Dota. Wie gaat er mee spelen???
Ik moet zeggen, die crossed BG's bevallen me wel -> Horde wint eindelijk ook eens wat
Als guild zal je er denk ik weing van merken denk ik. Gewoon deze week twins downen en bam in tier 2.5 gooien : PVerwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 22:01:
[...]
Jammer, dat dit soort acties helaas moeten gebeuren, komt de naam van onze guild niet echt ten goedeGelukkig waren onze officers allert genoeg om dit te onderkennen.
Maar het leed is al geleden
Me rogue is echt een stuk sterker geworden en met 86 wsg, 17 av en 61 ab matches hoef je niet lang te wachten
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
wat doe jij nog zo laat op..?Atlas schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 01:10:
[modbreak]Even voor de goede orde, als jullie zo door gaan met posten gaat deze topic reeks echt op slot en komt er _geen_ vervolg....
Posts als "Help hij blijft hangen op de authenticathing server", "help ik heb een Qeue van 1500" en al dat soort ongein is niet gewenst en hoort ook absoluut niet thuis in dit soort topics. Discussier over bepaalde strategien om Hakky neer te halen, om MC door te komen of wat mij betreft om met een groep van 5 lvl 10's Deadmines levend uit te komen, maar ga niet onzinnig doen met feiten die de rest niet boeit.
Als jullie dit niet doen dan is de kans groot dat deze topic reeks op slot gaat en dat zal erg jammer zijn....
Jullie zijn gewaarschuwd
[/modbreak]
uhm, nofi, maar verhalen over dit wapen doet X% dps en dit wapen doet X% meer dps boeit mij ook niet zoveel.. soms is het ff lekker om je frustraties van je af te schrijven.. dan verwijder je de posts toch, en ben je klaar..?
Helaas tot nog toe alleen tegenstand gehad van pre-made groups van onze eigen server. Groep van Hellscream net met 5-0 opgeruimd

Nee, daar word je als moderator vrolijk van, 50% (of meer) van alle replies achteraf gaan lopen verwijderen omdat ze niets bijdragen.BootVluchteling schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 01:16:
[...]
dan verwijder je de posts toch, en ben je klaar..?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Is het voor alliance ook zo'n verbetering?
Meteen al reactie van alliance premade op realm forum gehad, dat het lekkere potjes waren
nu zeker van plan vaker BG's te doen, zal nu ook makkelijker zijn om exalted te worden met de pvp fractions
dat wordt in ieder geval een druk weekend voor mij
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Zeker nu je kunt kiezen tussen enemies - friendly - both
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
Och, het blijft een leuke discussie.....Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 19:39:
fury warrior> all, maar shadowpriests doen echt niet mee voor topspots in pve dmg, een gelijk gegearde lock doet echt wel meer dps. Ja ik heb filmpjes gezien waar shadowpriest keiharde dps doen, maar dan wel met de beste gear die er te krijgen is, en fully buffed incl flask of supreme power, echt realistisch is dat niet voor een gemiddelde shadowpriest lijkt me.
Naast mijn healer priest heb ik op dit moment een shadow priest alt. Iedere maandag loopt die in MC rond. Iedere maandag staat hij na een MC run op de 10e plaats in overall damage done. En dat terwijl hij bij een aantal bosses alternatieve taken aanneemt en daardoor nauwelijks/geen damage doet.
Daarnaast staat hij bij Raw Healing Done ook nog eens boven alle druids en paladins. Weliswaar zal dit een groot deel overheal zijn door het absolute gebrek aan controle over hoe en wat er gehealed wordt, maar het blijft een behoorlijke stoot gratis health die er uit gedeeld worden.
Afgelopen Maandag hebben we bij Golemag getest met de shadow priest in de MT groep. De overige MT healers waren érg blij aangezien de MT voor zo'n 100 punten healing per seconde gratis kreeg. Al met al is dat een behoorlijke bak.
Nee, ik verwacht niet dat die shadow priest ooit voor de 1e plaats in damage done zal kunnen gaan. Maar;
- 10e plaats overall damage done is nog altijd beter dan het grootste deel van degenen die DPS horen te doen
- +15% damage voor alle shadow spreuken betekend effectievere locks en SW:P van de andere priests heeft plotseling ook zin
- Gratis healing voor de groep van de shadow priest. Dit kan behoorlijk oplopen (crit Mind Blast geeft zo 400+ punten healing op je hele groep, crit Vampiric Embrace op een crit Mind Blast kan oplopen tot 800 punten healing, toegegeven: dat komt maar heel erg weinig voor
Het enige probleem met shadow priests is dat er maar heel erg weinig zijn die hem goed kunnen spelen.... De meesten gaan in nuke-modus en zijn binnen een minuut al hun mana kwijt. Dat werkt dus niet aangezien dan de belangrijkste voordelen (constante healing en +15% shadow damage) verdwijnen. Een goede shadow priest weet wanneer hij rustig aan moet doen en wanneer hij voluit moet gaan. En dat wil nog wel eens veranderen op het moment dat je andere gear krijgt....
Anyway; Ik kan dus iedereen aanraden om 1 of mischien zelfs 2 shadow priests mee te nemen op 40-man runs (op 20 man runs zou 1 ook nog wel kunnen, maar wordt het nut een heel stuk minder). Niet alleen doen ze enorme bakken schade en hebben ze nog andere leuke truuks, ook ziet het er gewoon koel uit om zo'n blauwe stroom Mind Flay naar de grote bosses te zien gaan
Melt faces FTW!
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
enne.... dat katje rocks, als je op het strand loopt in darkshore zie je hem inderdaad nauwelijks (op afstand dan) en dichtbij kijk je dwars door hem heen
Yokidrink schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 08:31:
toen gister de realms weer up kwamen (steam wheedle in mijn geval) ff naar darkshore gegaan om een ghost saber te tamen. Had al na het 2e statue mazzel, frosttrap aan, tamen... poef klaar. heeft me denk ik wel 5 minuten gekost om hem te krijgen.
enne.... dat katje rocks, als je op het strand loopt in darkshore zie je hem inderdaad nauwelijks (op afstand dan) en dichtbij kijk je dwars door hem heen
(Nee hij is niet van mij
[ Voor 9% gewijzigd door chromeeh op 24-08-2006 09:22 ]
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
ik ben nu op mijn werk maar zal er vanavond ff een maken.chromeeh schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 08:34:
[...]
Kun je een screenie posten
Ben wel benieuwd
btw, deze tip kwam van Lighttaker en hij gaf ook een linkje:
linkje
We wonnen bijna alles gisteravond, tot we ineens ‘’Pain Train’’ tegen kwamen van Vek’nilash volgens mij, damn die lui waren goed, en een rogue met 5k HP erbij. oO
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
in mijn groep hebben zelfs priests 5k hp
hmmmm, stom dat sommige servers nog niet up zijn, er staat dat er nieuwe hardware wordt geplaatst, maar weet iemand of dit server hardware is of backend hardware voor het netwerk?
[ Voor 59% gewijzigd door RoeLeerT op 24-08-2006 09:36 ]
Dit topic is gesloten.