Het Grote World of Warcraft topic - Deel 85 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.488 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:14:
[...]

En veel ook nie :)
Ik gebruik een addon collection pack, Insomniax, en die moet eerst ff alles weer op 1 lijn krijgen en testen. als die weer up to date is gebruik ik hem pas weer.
Insomniax werkte na patch 1.11 ook nog prima, en aangezien blizzard geen absurd grote veranderingen aan UI-coding heeft doorgevoerd lijkt het me dat de hele pack gewoon werkt vanmiddag.
SCT kan geloof ik wel uit, als ik de patchnotes goed gelezen heb :)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:14:
[...]

WoW = toch 1 van de grootste RPG's hoor.. kan veel zeggen maar RPG staat voor Role Playing Character. Waar MMO voor staat is Massive Multiplayer Online.. dus jou statement klopt niet echt. Tevens is wow geen hack & slash simpelweg omdat de mobs te sterk zijn ;-) Bij hack en slash versta ik 30 poppies die op je beuken.. en dat je ze dan ff allemaal sloopt.
*eens is*

WoW heeft de mogelijkheid tot RPG. Als je niet "In Character" blijft ben je niet eacht aan het roleplayen natuurlijk, maar dat ligt aan jezelf, niet aan WoW.
Dat je een RPG solo moet spelen is onzin. RPG's zijn begonnen als bordspellen e.d. waar je met een groep lekker kon spelen.
Dat PC games pas nu echt met Multiplaying komt ligt gewoon aan dat de techniek er nog niet was om goeie multiplayer te verzorgen voor RPG's.

Anyway... WoW is imho, samen met EVE en misschien EQ, het beste MMORPG spel van dit moment. het heeft iig een nieuwe standaard gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:00
Seraphin schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:14:
Maar goed; Blizzard heeft zijn keuze gemaakt, en vooralsnog lijkt het er niet op dat héél veel mensen WoW laten liggen omdat het te duur is.
Ik denk dat een hoop mensen wow laten liggen omdat 1) hun genre niet is, 2) omdat ze weten dat hun erg veel kostbare tijd gaat kosten ten kosten van iets anders.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blistimo schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:18:
[...]

Insomniax werkte na patch 1.11 ook nog prima, en aangezien blizzard geen absurd grote veranderingen aan UI-coding heeft doorgevoerd lijkt het me dat de hele pack gewoon werkt vanmiddag.
SCT kan geloof ik wel uit, als ik de patchnotes goed gelezen heb :)
Ik had toch echt problemen (niet mega grote) met insomniax na 1.11.
o.a. met auctioneer en benecast...dingen die ik erg vaak gebruik.

Maar ik kijk zo maar es als ik thuis ben...

En SCT uit?... heeft 1.12 dat dan standaard nu? (didnt bother to read the whole thing).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

x1dje schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:16:
Misschien beetje offtopic;

Maar ik ben opzoek naar een nieuwe videokaart, aangezien in nu in raids rondloop met < 10 fps. Ik vroeg me af wat een beetje een redelijke videokaart is voor WOW. Met een prijs tot 200€
Volgens mij is er niet erg veel te doen aan framedrops, en heeft dit niet alleen te maken met je videokaart.
Ik heb zelf een Asus Ati X800 pro, hij is niet nieuw meer maar zou toch zeker goed moeten werken, en zelf ik heb soms flinke framedrops...
Ligt denk ik ook aan addons etc.

Wat voor een kaart heb je nu dan?

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-08 20:37
SpoTs schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:14:
[...]

WoW = toch 1 van de grootste RPG's hoor.. kan veel zeggen maar RPG staat voor Role Playing Character. Waar MMO voor staat is Massive Multiplayer Online.. dus jou statement klopt niet echt. Tevens is wow geen hack & slash simpelweg omdat de mobs te sterk zijn ;-) Bij hack en slash versta ik 30 poppies die op je beuken.. en dat je ze dan ff allemaal sloopt.
dat weet ik, maar omdat WoW een MMO is maak ik een onderscheid tussen een normale RPG en wat WoW inhoudt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:19:
[...]

Ik denk dat een hoop mensen wow laten liggen omdat 1) hun genre niet is, 2) omdat ze weten dat hun erg veel kostbare tijd gaat kosten ten kosten van iets anders.
Met stap 1 ben je al de mist in gegaan. Ruim 6 miljoen mensen zijn het ook niet met je eens.
De tweede is nu ook wel bekend. Niks nieuws dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReCreator schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:21:
[...]

Volgens mij is er niet erg veel te doen aan framedrops, en heeft dit niet alleen te maken met je videokaart.
Ik heb zelf een Asus Ati X800 pro, hij is niet nieuw meer maar zou toch zeker goed moeten werken, en zelf ik heb soms flinke framedrops...

Vertel dan meteen even op welke resolutie je speelt. Ook wel zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bifur schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:22:
[...]

dat weet ik, maar omdat WoW een MMO is maak ik een onderscheid tussen een normale RPG en wat WoW inhoudt :)
Een "normale" RPG?
RPG's begonnen niet buij Baldur's gate ofzo hoor :P (of voor u oudjes, A Bard's Tale :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:22:
[...]

Met stap 1 ben je al de mist in gegaan. Ruim 6 miljoen mensen zijn het ook niet met je eens.
De tweede is nu ook wel bekend. Niks nieuws dus.
dat betekent dat er nog ruim 6 miljard mensen zijn die het niet met je eens zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
Misschien was ik niet duidelijk met mijn post.

Waar het mij om gaat: Blizzard introduceerde de notie van factions en reputation. Je kan bij heel veel factions een bepaalde status halen en bijhorende beloningen. Behalve bij je eigen faction(s) hoef je niet verder te gaan dan honoured. Dat vind ik niet echt logisch als er van je verwacht wordt dat je een rol moet spelen in die factions.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:25:

Waar het mij om gaat: Blizzard introduceerde de notie van factions en reputation. Je kan bij heel veel factions een bepaalde status halen en bijhorende beloningen. Behalve bij je eigen faction(s) hoef je niet verder te gaan dan honoured. Dat vind ik niet echt logisch als er van je verwacht wordt dat je een rol moet spelen in die factions.
Heeft met vetrouwen te maken denk ik.
Als Human wordt er niet op je neergekeken in SW. Als Dwarf daarintegen weer wel. Dus moet je beter je best doen om dezelfde mate van vertrouwen te krijgen.

Ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 17:20

xiD

12345

ReCreator schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:21:
[...]

Ik heb nu een Radeon 9600pro 512mb die is wel aan vervanging toe. Ik heb verder nog een p4 2,8 800fsb en 1,5 GB ddr geheugen. Tuurlijk heb ik wel wat addons maar ik merk echt als we met een boss encounter bezig zijn dat ik niet lekker sta te casten. Zat zelf een beetje te denken aan iets als een GeForce 6X00 serie

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:27:
[...]

Heeft met vetrouwen te maken denk ik.
Als Human wordt er niet op je neergekeken in SW. Als Dwarf daarintegen weer wel. Dus moet je beter je best doen om dezelfde mate van vertrouwen te krijgen.

Ofzo
Ja hehe, lekkere vergelijking, iedereen behalve gnomes kijken op dwergen neer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
x1dje schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:28:
[...]

Ik heb nu een Radeon 9600pro 512mb die is wel aan vervanging toe. Ik heb verder nog een p4 2,8 800fsb en 1,5 GB ddr geheugen. Tuurlijk heb ik wel wat addons maar ik merk echt als we met een boss encounter bezig zijn dat ik niet lekker sta te casten. Zat zelf een beetje te denken aan iets als een GeForce 6X00 serie
9600pro met 512mb?

das knap :P, hoger dan 256 krijg je em echt niet dacht ik.

Maar WoW ligt niet echt aan je videokaart, ik heb een x1900xt 512mb maar zelfs ik kan maar spelen met een fps van 25 in dungeons. Memory is tha shit

oeps dubbelpost :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als het nog AGP is dan zou ik gewoon een GeForce 6600GT of GS nemen ofzo (van XFX pref.)
Als je PCI-E hebt, dan kun je voor 200 euri al snel naar de GeForce 7800 gaan of 6800 GS (heb ik zelf... puik ding. 40FPS gemiddeld met 1280x1024 en alles max)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Maar je hebt nog steeds niet je resolutie verteld waarin je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bifur schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:30:
[...]

9600pro met 512mb?

das knap :P, hoger dan 256 krijg je em echt niet dacht ik.

Maar WoW ligt niet echt aan je videokaart, ik heb een x1900xt 512mb maar zelfs ik kan maar spelen met een fps van 25 in dungeons. Memory is tha shit

oeps dubbelpost :(
Het ligt aan een combinatie van je videokaart+geheugen (en mindere mate je CPU).
Ik ging van een X700 naar een 6800 GS en dat verdriedubbelde mijn gemiddelde FPS.
Als je gaat raiden dan speelt je RAM idd veel meer mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:33:
[...]

Het ligt aan een combinatie van je videokaart+geheugen (en mindere mate je CPU).
Ik ging van een X700 naar een 6800 GS en dat verdriedubbelde mijn gemiddelde FPS.
Als je gaat raiden dan speelt je RAM idd veel meer mee..
komt ook omdat je geswitched bent naar nVidia, WoW is gesponsord door nVidia, kijk maar eens bij video options, daar staat zelfs reclame: nVidia, the way to play.

ik ben gegaan van 9800pro'tje naar x1900xt en had geen bijzonder grote winst. (ok ik heb het een en ander wat hoger ingesteld maar dan nog :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

x1dje schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:16:
Misschien beetje offtopic;

Maar ik ben opzoek naar een nieuwe videokaart (AGP), aangezien in nu in raids rondloop met < 10 fps. Ik vroeg me af wat een beetje een redelijke videokaart is voor WOW. Met een prijs tot 200€
als het alleen tijdens raids is zou ik eerder naar het RAM kijken... als het aan je videokaart ligt zou je ook problemen moeten hebben tijdens het solo'en

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Rakkerzero schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:13:
[...]

Ik hoop dat dat het einde is voor twinks. Jeez, wat zijn die irritant tijdens WSG lvl 10-19 :X
Ik ben zelf nu ook beizg met een twink: Twinkinator :D :*)
Heb alle gear die ik wil (zit in de 4de bag), moet nu enkel nog engineering naar 150 krijgen voor mn head, en proberen het STV fishing ocntest te winnin voor lucky fishing head. Ow, en eventueel nog +100HP op head en legs xD
Nog iets:
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij stop ik erg veel moeite in een nieuwe topicstart.
Na een aantal uur totale bezigheid ben ik nu pas op de helft. :P
ben benieuwd naar het resultaat O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

EryciusPuteanus schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:39:
[...]

als het alleen tijdens raids is zou ik eerder naar het RAM kijken... als het aan je videokaart ligt zou je ook problemen moeten hebben tijdens het solo'en
Raids zijn net ietsje intensiever voor je video kaart dan een beetje solo'en. Denk aan AoE, 40 mannetjes die rondlopen, mobs,...

Bij gevechten als Vael enzo zie je bij mij de fps ook goed zakken. Solo is die dan weer goed.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:25:

Hoe beter je rep bij je eigen factions hoe goedkoper ja alles kan kopen in de steden en spullen op de AH zetten word ook goedkoper het scheelt niet veel maar er is dus degelijk wel een verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:42:
[...]

Hoe beter je rep bij je eigen factions hoe goedkoper ja alles kan kopen in de steden en spullen op de AH zetten word ook goedkoper het scheelt niet veel maar er is dus degelijk wel een verschil
Volgens mij is er na Honoured geen korting meer per reputation bracket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:42:
[...]

alleen bij honored 10% korting

verder niets

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthium
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07 11:59
Hey mensen.. mijn rogue nadert nu de 60.. en ik zit toch wel te worstelen met de talent points... ik heb zelf een build gemaakt die me wel aanstond, vooral de crit en stealth options vind ik wel noodzakelijk.. hier mijn voorlopige build:

Klik

Hebben jullie nog tips of aanmerkingen? Het is belangrijk dat de rogue z'n mannetje staat in PvP, dus krachtig is in combat. Hoor het graag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ sommige vorige reacties..

wow is te duur vind ik zelf door elke paar maand weer een nieuwe kaart te halen..

wow is een verslavende game en het zal daarom veel tijd gaan kosten...

verder ik heb 6 lvl 60 maar ben er nu mee gestopt door te weinig tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 29-08 19:41
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:30:
[...]

Als het nog AGP is dan zou ik gewoon een GeForce 6600GT of GS nemen ofzo (van XFX pref.)
Als je PCI-E hebt, dan kun je voor 200 euri al snel naar de GeForce 7800 gaan of 6800 GS (heb ik zelf... puik ding. 40FPS gemiddeld met 1280x1024 en alles max)
speel met 2 GB 3000+ en heb nog steeds beetje frameshow af en toe met 40 man instance.. valt over het algemeen mee, maar toch.. als AM2 platform uit is, kijk ik wel ff naar nieuwe shit... compleet nieuwe pc misschien.. gelijk ff voor een tijdje vooruit kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:51

chromeeh

the Gnome

EryciusPuteanus schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:39:
[...]
Met 3GB RAM dropt de framerate nog steeds wel eens bedroevend...
Denk gewoon dat het een game issue is...

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Xanthium schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:49:
Hey mensen.. mijn rogue nadert nu de 60.. en ik zit toch wel te worstelen met de talent points... ik heb zelf een build gemaakt die me wel aanstond, vooral de crit en stealth options vind ik wel noodzakelijk.. hier mijn voorlopige build:

Klik

Hebben jullie nog tips of aanmerkingen? Het is belangrijk dat de rogue z'n mannetje staat in PvP, dus krachtig is in combat. Hoor het graag..
Het beste op rogue is dat je voor Attackpower gaat.. Attack power zorgt dat je een sustained dps krijgt en dat je niet reliant bent op crits. probeer je crit rond de 18/20% te houden.. en je ap richting de 100 te krijgen. Mijn lvl 43 rogue heeft nu 450 ap en rond de 17.5% crit

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:27
Bifur schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:37:
[...]

komt ook omdat je geswitched bent naar nVidia, WoW is gesponsord door nVidia, kijk maar eens bij video options, daar staat zelfs reclame: nVidia, the way to play.

ik ben gegaan van 9800pro'tje naar x1900xt en had geen bijzonder grote winst. (ok ik heb het een en ander wat hoger ingesteld maar dan nog :P)
Onzin. Oblivion is ook "gesponsord" door nvidia, maar het draait toch echt beter op ATi kaarten. ikzelf heb dan ook nog nooit probs gehad met mijn ATi kaart in WoW, altijd goede framerates op mijn X800 XL en nooit onder de 25 fps in raids.

"Plays best on" zouden ze imo moeten verbieden. het slaat nergens op, en je krijgt er alleen maar dit soort gedachten van, wat dus lang niet altijd hoeft te kloppen.

Als jij met die upgrade weinig gemerkt hebt, zou je eens moeten kijken naar de rest van je systeem (CPU is ook redelijk belangrijk voor WoW) en geheugen/subsystem.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Visgek24 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:57:
[...]

Onzin. Oblivion is ook "gesponsord" door nvidia, maar het draait toch echt beter op ATi kaarten. ikzelf heb dan ook nog nooit probs gehad met mijn ATi kaart in WoW, altijd goede framerates op mijn X800 XL en nooit onder de 25 fps in raids.

"Plays best on" zouden ze imo moeten verbieden. het slaat nergens op, en je krijgt er alleen maar dit soort gedachten van, wat dus lang niet altijd hoeft te kloppen.

Als jij met die upgrade weinig gemerkt hebt, zou je eens moeten kijken naar de rest van je systeem (CPU is ook redelijk belangrijk voor WoW) en geheugen/subsystem.
amd x2 4200+ 1.8gb ram moet tog genoeg zijn :) (hoewel ik binnekort nieuw ram ga kopen)

RD580 mobo hoort ook goed genoeg te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:53:
[...]

Is het ook.
Mijn systeem happert nogsteeds als ik lagforge in kom vliegen of soms bij SW (alhoewel veeel minder dan lagforge)
's avonds natuurlijk meer dan 's nachts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

chromeeh schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:53:
[...]

X1600 graka
2GB ram
3800+ 64-bit/dual core

en dan nog zakt m'n fps onder de 10 in drukkere raid momenten. Heb wel m'n instellingen vrij hoog staan. Maar er wordt op veel tactics sites niet voor niets gezegd dat op gevechten als Vael enzo de instellingen best lager gezet kunnen worden.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Xanthium schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:49:

Klik

Err, wat voor build is dit? Het zit er een beetje tussen beiden, beetje vreemde build. Daarnaast is hij ook nog eens gemaakt met de oude talent calculator, sinds vandaag met de nieuwe patch zijn de talents veranderd.

Als je voor levelen gaat en later voor PvE, zou ik een combat swords build pakken:

http://www.worldofwarcraf...5015023100000000000000000

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
JeanLucPicard schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:01:
[...]

Err, wat voor build is dit? Het zit er een beetje tussen beiden, beetje vreemde build. Daarnaast is hij ook nog eens gemaakt met de oude talent calculator, sinds vandaag met de nieuwe patch zijn de talents veranderd.

Als je voor levelen gaat en later voor PvE, zou ik een combat swords build pakken:

http://www.worldofwarcraf...5015023100000000000000000
Ik zou de 15/31/5 gaan pakken met daggers. Post 1.12 de hoogste dps output voor raids dankzij movements van dagger key talents.

Maar goed, mijn rogue staat stof te verzamelen in Stormwind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
trouwens weet niet of het bekend is maar je kan de patch natuurlijk ook gewoon hiervandaan halen :)

meuktracker: World Of Warcraft 1.12.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthium
  • Laatst online: 25-07 11:59
ik zal jullie tips eens doornemen, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Kaap schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:04:
[...]
Ik zou de 15/31/5 gaan pakken met daggers. Post 1.12 de hoogste dps output voor raids dankzij movements van dagger key talents.

Maar goed, mijn rogue staat stof te verzamelen in Stormwind :P
Combat daggers is goed in raids, maar niet voor levelen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NVM

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2006 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Extra geheugen is prima, maar meer dan 2GB is niet nodig.
Wat ook werkt is een snelle harde schijf (RAID0 bij voorkeur zelfs) aangezien wanneer je IF in vliegt bv er ook ontzettend veel textures ingeladen moet worden voor alle characters die er rondlopen.
Hoe sneller dat gaat, hoe beter.

Ik draai op het moment met een A64 3200+ @ 2300MHz met 2GB RAM en een ATI X850XT PE bij een resolutie van 1680x1050. Dit met twee keer Hitachi 7K80's in RAID0 die 96MB/s gemiddeld doen.
Orgrimmar wil nog wel eens wat laag in de FPS duiken, zelfde voor IF en 40 man instances, maar draait allemaal prima.

Binnenkort Conroe E6400 op 3.2GHz, 2GB RAM en een 7900GTX. Moet dan helemaal perfect gaan.
Hoger dan 60fps hoef ik toch niet. VSync staat aan, en mijn LCD doet toch niet meer dan 60Hz.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2006 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 13:37
RAID0 is inderdaad een erg groot verschil. Ik heb ook onlangs mijn systeem opnieuw geïnstalleerd en RAID0 aangezet en ik merk een groot verschil. Vooral in IF en SW trouwens, tijdens raids merk ik niet echt heel veel verschil.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:17:
Wat ook werkt is een snelle harde schijf (RAID0 bij voorkeur zelfs) aangezien wanneer je IF in vliegt bv er ook ontzettend veel textures ingeladen moet worden voor alle characters die er rondlopen.

Ik draai op het moment met een A64 3200+ @ 2300MHz met 2GB RAM en een ATI X850XT PE bij een resolutie van 1680x1050.
Orgrimmar wil nog wel eens wat laag in de FPS duiken, zelfde voor IF en 40 man instances, maar draait allemaal prima.

Binnenkort Conroe E6400 op 3.2GHz, 2GB RAM en een 7900GTX. Moet dan helemaal perfect gaan.
Hoger dan 60fps hoef ik toch niet. VSync staat aan, en mijn LCD doet toch niet meer dan 60Hz.
Helemaal mee eens,

ik speel o.a. op een laptop, X700 128mb 1,7Gb 1500mb ram. De harde schijf was een trage, heb nu een snelle.resolutie 1200x800 2multisample, alles vol aan.
FPS is nu 37+...all the time.

Op mijn vaste pc had ik eveneens FPS drops, bijv bij het invliegen van IF.
Met 1gb en een 6600GT heb ik daar nu ook 37+ FPS sinds er een snelle(gedefragmanteerde!! ook niet onbelangrijk) harde schijf in zit.
1600*1200, 2multisample, alles vol aan

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2006 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:17:

Ik draai op het moment met een A64 3200+ @ 2300MHz met 2GB RAM en een ATI X850XT PE bij een resolutie van 1680x1050. Dit met twee keer Hitachi 7K80's in RAID0 die 96MB/s gemiddeld doen.

.....
Patsah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
gaan we ons weer even op de gameplay richten ipv kijk eens hoe goed mijn pc is?

Ik draai zelf alles op 1600x1200 details op low.. werkt als een trein en nooit framerate drops.

[ Voor 38% gewijzigd door Dakreal op 23-08-2006 14:27 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masch schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:20:
RAID0 is inderdaad een erg groot verschil. Ik heb ook onlangs mijn systeem opnieuw geïnstalleerd en RAID0 aangezet en ik merk een groot verschil. Vooral in IF en SW trouwens, tijdens raids merk ik niet echt heel veel verschil.
Tijdens raids merk je het idd niet.
Dit komt omdat de instance qua textures (met name textures dan omdat die het grootst zijn) al in je geheugen zitten. De meesten dan iig.
Met 2GB geheugen hoeft er bijna niet geswapped te worden, dus ook niet herladen/swappen als je een keer een corpse run moet doen. En aangezien geheugen nog altijd vele malen sneller is dan je harde schijf, scheelt dit in tijd.

Tijdens een Garr gevecht dropt mijn framerate ook wel tot 25fps, maar moet dan wel zeggen dat ik bijna alle effecten op max heb staan. Heeft natuurlijk ook wel impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 10:31
Even een n00b vraagje, ga vanavond voor het eerst Draki kiten, maar vroeg me af hoe vaak je hem moet "taggen", of blijft hij je helemaal volgen naar de Beast kamer met 1 schot? (dream mode).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:27:

Ik draai zelf alles op 1600x1200 details op low.. werkt als een trein en nooit framerate drops.
Ik zou echt niet op zo'n resolutie willen spelen met alles op low.
Als je geen budget hebt voor een systeem die 1600x1200 fatsoenlijk kan draaien met effecten op minimaal gemiddelde settings, ok..niets aan te doen.
Zou het zelf onwijs jammer vinden, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OVERLORD_1982 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:30:
Even een n00b vraagje, ga vanavond voor het eerst Draki kiten, maar vroeg me af hoe vaak je hem moet "taggen", of blijft hij je helemaal volgen naar de Beast kamer met 1 schot? (dream mode).
Neej, je moet gewoon een distration shot afvuren, en rennen.
Wel zorgen dat je in zijn range blijft, anders keert ie om en is de rest minder blij met je ;-)
En volgens mij geef je onderweg ook een paar keer die shots als ze afgelopen zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2006 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pas op dat je hem niet te ver kite, hij reset behoorlijk snel nu.
Wij kiten al niet eens meer, fear/sleep de adds, full nuke op Drakki dan pas de adds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:27:

Als je het mij vraagt dan is een goede framerate zeer bepalend voor de gameplay..bij 15FPS zie je mij de game niet play-en..zegmaar

Het is wel fijn om een vergelijking met andere te kunnen maken als je FPS drops hebt en denkt dat je hardware goed is.

PS: zou je niet eens 1024x768 met alles op medium ofzo proberen, dat lijkt mij stukken mooier.
2x multisample ook even aan. FPS zal dan redelijk hetzelfde zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:34:
Pas op dat je hem niet te ver kite, hij reset behoorlijk snel nu.
Wij kiten al niet eens meer, fear/sleep de adds, full nuke op Drakki dan pas de adds
"Nu" ? Voor of na patch 1.12 ?

Nog een paar guild runs gedaan voor alts die BWL attuned moesten worden en Blood moesten hebben voor Onyxia key quest. Kiten tot in de hall van Rend gaat nog zonder problemen.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:30:
[...]

Ik zou echt niet op zo'n resolutie willen spelen met alles op low.
Als je geen budget hebt voor een systeem die 1600x1200 fatsoenlijk kan draaien met effecten op minimaal gemiddelde settings, ok..niets aan te doen.
Zou het zelf onwijs jammer vinden, dat wel.
Ik heb genoeg geld. het gaat mij er niet om hoe iets eruit ziet het gaat mij erom hoe het speelt en op 1600x1200 heb je mooi grote interface ruimte. snap niet waarom dit metteen weer met een budget te maken heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
  • Laatst online: 21-06 10:31
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:31:
[...]

Wel zorgen dat je in zijn range blijft, anders keert ie om en is de rest minder blij met je ;-)
En volgens mij geef je onderweg ook een paar keer die shots als ze afgelopen zijn.
Dat is dus mijn vraag, ik weet dat je voor de Epic hunter Quest de mobs iedere 12 seconden moeten taggen met een arcane shot anders raakt i zn interesse in je kwijt.
Is dat bij Draki hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Als het goed is kan ik om 16:00 uur weer aan WOW hehe,
Maar ik heb een vraag eigenlijk, met deze nieuwe patch zou het nu in
theorie mogelijk moeten zijn om non-stop te kunnen pvp'en in bv. WSG .
Omdat het nu cross-realm is dus 10 horde players die van 10 verschilende
realms kunnen komen tegen tien van de alliance...

Dus het zou nu moeten zijn afgelopen met het uren wachten tot bv, op onze
server de Alliance eindelijk eens 10man bij elkaar heeft voor WSG ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op dit moment 2 level 60 hunters, een orc en een troll. Ik zit eraan te denken een nieuwe hunter te beginnen op Lightbringer, zit te twijfelen tussen tauren en troll.

Tauren: ziet er een stuk cooler uit, ik vind warstomp en 5% health niet zo bijzonder, nature resistance is aardig. Ik denk dat ik voor female tauren zou gaan, niet veel mensen hebben een female tauren en ik vind ze zeker de stoerste females van horde.

Troll: ik heb een gruwelijke hekel aan de looks van mijn troll hunter, maar ik heb ook wel een lelijke combinatie gekozen (gezicht helemaal wit met rood, grote slagtanden naar voren, misschien dit keer een female kiezen, alhoewel, de looks van mijn 55 female troll mage vind ik ook niks). Maar de racials zijn fantastish, vooral de +hit en +crit die je krijgt van de +bow skill.

Help? :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2006 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:49:
Ik heb op dit moment 2 level 60 hunters, een orc en een troll. Ik zit eraan te denken een nieuwe hunter te beginnen op Lightbringer, zit te twijfelen tussen tauren en troll.

Tauren: ziet er een stuk cooler uit, ik vind warstomp en 5% health niet zo bijzonder, nature resistance is aardig. Ik denk dat ik voor female tauren zou gaan, niet veel mensen hebben een female tauren en ik vind ze zeker de stoerste females van horde.

Troll: ik heb een gruwelijke hekel aan de looks van mijn troll hunter, maar ik heb ook wel een lelijke combinatie gekozen (gezicht helemaal wit met rood, grote slagtanden naar voren, misschien dit keer een female kiezen, alhoewel, de looks van mijn 55 female troll mage vind ik ook niks). Maar de racials zijn fantastish, vooral de +hit en +crit die je krijgt van de +bow skill.

Troll hands down. Ze kunnen zo stijlvol en mooi zijn (moet je wel een caster nemen tho :') )
Tauren male vind ik zelf een hele toffe schietpositie hebben, Tauren female heb ik alleen warriors van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
KunDun schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:47:
Als het goed is kan ik om 16:00 uur weer aan WOW hehe,
Maar ik heb een vraag eigenlijk, met deze nieuwe patch zou het nu in
theorie mogelijk moeten zijn om non-stop te kunnen pvp'en in bv. WSG .
Omdat het nu cross-realm is dus 10 horde players die van 10 verschilende
realms kunnen komen tegen tien van de alliance...

Dus het zou nu moeten zijn afgelopen met het uren wachten tot bv, op onze
server de Alliance eindelijk eens 10man bij elkaar heeft voor WSG ...
Ik blijf het grappig vinden dat mensen denken dat de queues ook maar iets zullen veranderen :P

als er op elke server een tekort is aan horde, dan zal je als je 10 servers in 1 group zet nog altijd het punt hebben dat er te weinig horde is. De enige reden waarom je iets sneller een BG hebt is omdat je nu niet meer met 4 mensen in de queue zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaVl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-03-2024
Quote van een amerikaans forum:
well yeah, servers are up, lag x10, 5 min to open mail, 42 ABs! 12 AVs! hehe, but who can do anything with this lag
10x een restje van 2 spelers is nog altijd 2 extra wsg's, dus ik denk dat de queue's minder erg worden, nog altijd langer aan alliance zijde, maar minder erg.

[ Voor 32% gewijzigd door MaVl op 23-08-2006 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Discussiemateriaal \o/

Wat vinden jullie een goede spec voor een lvl 60 Paladin. We gaan met zijn alleen voor het eerst naar MC (SPANNUND! :P) en ik schijn een healer te moeten zijn daar. Dus heb ik alle sop holy gegooid en mijn parry chance zo hoog mogelijk gehouden.
http://www.wow-europe.com...0000000000052050002000000

Iemand opmerkingen? :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
MaVl schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:59:
Quote van een amerikaans forum:

[...]
crossrealm BG's testen is leuk als je maar 2 servers hebt, als je er opeens 10 hebt, wordt het misschien iets lastiger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaVl
Dat was geen test, in de US is de patch al up and running.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

OVERLORD_1982 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:46:
[...]

Dat is dus mijn vraag, ik weet dat je voor de Epic hunter Quest de mobs iedere 12 seconden moeten taggen met een arcane shot anders raakt i zn interesse in je kwijt.
Ik weet niet hoe skilled je bent met je hunter, op het gebied van jumpshots dan ;)
Maar het is verstandig om hem af en toe te taggen ja, weet niet of het bij hem echt nodig is, maar ik deed het wel. Gewoon tijdens het rennen op een recht stuk af en toe met een jumpshot een arcane shot naar hem schieten, dan blijft hij zeker achter je aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
MaVl schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:02:
Dat was geen test, in de US is de patch al up and running.
Ik heb het over de testrealms daar ging het allemaal goed, nu zijn ze geimplementeerd in battlegroups met soms 10 servers, ik kan me voorstellen dat daar het een en ander mis kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaVl
Bifur schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:03:
[...]

Ik heb het over de testrealms daar ging het allemaal goed, nu zijn ze geimplementeerd in battlegroups met soms 10 servers, ik kan me voorstellen dat daar het een en ander mis kan gaan.
Ah op die fiets. Ik zat net ff andersom te denken. Ik was in de veronderstelling dat jij dacht dat mijn quote over de test realms ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Bifur schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:56:
[...]

Ik blijf het grappig vinden dat mensen denken dat de queues ook maar iets zullen veranderen :P

als er op elke server een tekort is aan horde, dan zal je als je 10 servers in 1 group zet nog altijd het punt hebben dat er te weinig horde is. De enige reden waarom je iets sneller een BG hebt is omdat je nu niet meer met 4 mensen in de queue zit.
Precies.

Het jammere is wel, op mijn server Jaedenar is een perfecte A/H balance. De queues zijn niet echt lang. Maar in de battlegroup waar we nu in terecht komen hebben verder alle realms veeeeel meer alliance dan horde. Wat dus betekend dat de alliance queues voor Jaedenar veeeel langer zullen worden. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 13:37
Atlas schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:00:
Discussiemateriaal \o/

Wat vinden jullie een goede spec voor een lvl 60 Paladin. We gaan met zijn alleen voor het eerst naar MC (SPANNUND! :P) en ik schijn een healer te moeten zijn daar. Dus heb ik alle sop holy gegooid en mijn parry chance zo hoog mogelijk gehouden.

Ik ben zelf geen pally, maar ik leid soms wel eens raids.

Wat ik belangrijk vind van de pally's is dat ze goed kunnen healen en dat ze (dit doen ze in overeenstemming met elkaar) allemaal de juiste buffs doen (dit is imo per build verschillend). De een doet altijd BOK, de ander BOS, BOW, etc etc.

Over het algemeen moet je als pala dus healen in MC. Ook cleansing zul je veel moeten doen; gebruik hiervoor de mod decursive. Zorg dat je mages, druids & priests deze mod ook gaan gebruiken, anders krijg je de eerste boss niet neer.

Succes :D

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:45:
[...]

Ik heb genoeg geld. het gaat mij er niet om hoe iets eruit ziet het gaat mij erom hoe het speelt en op 1600x1200 heb je mooi grote interface ruimte. snap niet waarom dit metteen weer met een budget te maken heeft?
Budget aangezien een goed/snel systeem geld kost?

Hoe het er uit ziet maakt mij wel degelijk uit.
Een spell die er mat uit ziet, of er mooi uitziet maakt wel verschil in speel plezier. Het oog wil ook wat.
Anders was ik wel een bord spel begonnen.

Ik speel zelf op 1680x1050. Fysiek iets lager, maar weer net iets breder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Laatst online: 12-09 17:02
Geweldig, alledrie de servers waarop ik ventjes heb zitten in in Battlegroup _O_

Alleen jammer dat ze vandaag erg lang bezig zijn om de realms weer up te krijgen ;(

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 12-09 21:12
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:49:

Wat vind je er nou leuk aan om voor de derde keer dezelfde class te lvlen? :P
Ik zou toch liever verschillende lvl 60 chars hebben (unless jij ook nog andere lvl 60 chars heb ofc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OVERLORD_1982 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:46:
[...]

Arcane shot zou ik niet doen.
Je wil gewoon niet dat Drakki je nek al te heet verwarmd, dus moet ie langzamer rennen.
Consussion Shot dus (mijn fout, was ik vergeten te melden).
Kan zijn dat ik de naam kwijt ben, maar was het Distraction Shot dat extra threat gaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Wat denken de rogues hier, na 1.12, Iblis of maladath?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat met 1.12, het "speciale" healingchannel er nu voor gaat zorgen dat healers in raids nu hun healing kunnen afstellen op elkaar zodat we niet allemaal dezelfde aan het healen zijn.

Ik weet dat je nu ook wat mods hebt die bijhouden wie wat healt, maar dan moet je allemaal dezelfde mod hebben. Dat zou met dat healingchannel niet meer zo zijn, dan is er 1 channel waar alle healingmods naar kunnen verwijzen.

Ik gebruik zelf QuickHeal (Pally en Resto Druid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:10:
[...]

Je wil gewoon niet dat Drakki je nek al te heet verwarmd, dus moet ie langzamer rennen.
Kan zijn dat ik de naam kwijt ben, maar was het Distraction Shot dat extra threat gaf?
arcane shot kan je wel doen, gewoon de laagste rank gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:10:
[...]

Lol, drakki is immune qua concussive shot.
Hij is ontzettend traag, gewoon lekker openen met een aimshot en aspect of the cheetah aanzetten, beetje rennen en af en toe er een arcane shot tegen aan gooien.
Klaar, stelt echt helemaal niks voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:08:
[...]

Budget aangezien een goed/snel systeem geld kost?

Hoe het er uit ziet maakt mij wel degelijk uit.
Een spell die er mat uit ziet, of er mooi uitziet maakt wel verschil in speel plezier. Het oog wil ook wat.
Anders was ik wel een bord spel begonnen.

Ik speel zelf op 1680x1050. Fysiek iets lager, maar weer net iets breder.
Lekker intressant. Heb geld zat voor een mooi systeem.. maar dan komt de vraag?

Ga ik liever met vrienden op vakantie van dat geld.. of ga ik dat geld uitgeven om een spel te kunnen spelen omdat andere mensen vinden dat mooiere games meer spelplezier bieden? hmmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
anders stoppen we even met deze discussie heren. de een vind dit leuker en de ander dat om zijn geld aan uit te geven. hier valt niet over te discussieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
SpoTs schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:22:
[...]

Ga ik liever met vrienden op vakantie van dat geld.. of ga ik dat geld uitgeven om een spel te kunnen spelen omdat andere mensen vinden dat mooiere games meer spelplezier bieden? hmmm.
Ga een weekendje naar de veluwe, zuip je helemaal lam, en hou geld over voor die computer. :P

Woei, heb de downtime gelijk maar aangegrepen voor een windows-reinstall (na 1,5 jaar alweer), ben benieuwd of ik daar in WoW nog wat van ga merken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 29-08 19:41
SpoTs schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:25:
Denk het wel ja ;-) windows word altijd wat langzamer naarmate je er meer op installeerd he.. frisse installatie doet wonderen.
^^^with stupid.. scheelt bakken..

uhm. betreft cross realm battles blaat... hoe werkt honor gedoe nou.? ben het ff kwijt hoe alles nu nieuw werkt..?

btw, gebruikt er nog iemand ometh pack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:14:
[...]

Lol, drakki is immune qua concussive shot.
Hij is ontzettend traag, gewoon lekker openen met een aimshot en aspect of the cheetah aanzetten, beetje rennen en af en toe er een arcane shot tegen aan gooien.
Klaar, stelt echt helemaal niks voor
Ik gaf commentaar meer uit gevoel. Mijn hunter is lvl43, dus duurt nog wel ff voor ik ga kiten...
Iig wat geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:22:
[...]

Ik zou het geld uitgeven aan mijn PC. Maar dat is dan mijn hobby, vakantie boeit me niet en ben nog al een einzelganger(spelling?).

Ligt er maar aan waar je je prioriteiten legt imo.
Ik zou er niet mee kunnen leven zoals jij speelt, maar aan de andere kant spaar ik totdat ik alles in een keer kan kopen. Ik koop niet zomaar iets omdat het me leuk lijkt. Ben daar maanden mee bezig.
Deel van de hobby...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Kan echt niet wachten tot in weer kan spelen. Ben een die-hard pvper, dus deze patch is een natte droom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Waarom gooien mensen toch al hun hobby's op tafel.. de een heeft het over computers.. de ander over natte dromen -_-.. Het ging hier toch over WoW?

anyway.. patch lijkt me mooie vernieuwing! en! dat PvP gedeelte lijkt me helemaal top.. hoop dat het in praktijk ook zo is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:31:
[...]

Uhm Distracting shot voor zijn "aandacht". Wellicht een "concusive shot" als dat werkt op hem. Verder weet ik niet of die AoE "frost trap" werkt om wat tijd te winnen. Verder denk ik "Serpent Sting" erop en dan moet het wel te doen zijn, om zijn aandacht te houden. Tegen de tijd dat je in de kamer van "The Beast" bent kan je "Feight Death" gebruiken om zijn agro te verliezen, om daarna achter hem aan te rennen om vervolgens achter hem aan terug te rennen. Dan kan de warrior drakki taunten.

GL & HF
/comfort mocht het niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 22:39

PromWarMachine

Forsaken Archer

BladePHQ schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:38:
Kan echt niet wachten tot in weer kan spelen. Ben een die-hard pvper, dus deze patch is een natte droom ;)
Daar kun je je nog lelijk in vergissen. :)

Het lijkt leuk om instant queues te hebben. Als je PvPt omdat je het spelletje leuk vind, is dat inderdaad fantastisch. Als je PvPt om een bepaalde reputation te halen bij een bepaalde faction, is het ook een goede patch.

Als je echter PvPt om rank 14 te worden, ben je best wel de lul. Jij hebt namelijk instant queues, maar alle andere spelers op je server ook. Kortom, anderen worden niet generfed als de halve server om 2:00 am slaapt. Je hebt dus meer concurrentie en moet mogelijk meer en langer spelen om toch nog standing 1 te halen.

Succes & have fun anyways. 8)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
denk dat de honor nog steeds server based geregeld is.. anders is rank 14 vrijwel onmogelijk voor de casual gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

SpoTs schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:46:
denk dat de honor nog steeds server based geregeld is.. anders is rank 14 vrijwel onmogelijk voor de casual gamer
Rank 14 is nu toch ook alleen maar weg gelegd voor werkloze mensen of niet soms ?

Ik ben wel benieuwd inderdaad hoe PvP gaat verlopen. Zometeen snel pc aan en updates downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Bifur schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:34:
Mwa, misschien op een server waar niet veel wordt gepvp'ed dat het sneller gaat. rank 6 haal je wel in 1 week als je in een goede premade zit, daarna gaat het gewoon wat langzamer :P en met 4 avonden per week duurt het echt wel wat langer
45k honour in 1 middag op m'n level 53 mage, ging niet slecht. WSG 50-59 wordt bij ons compleet gedomineerd door Horde. Ik denk dat ik afgelopen week, met 1 middag + 1 deel van een avond PvP, ongeveer 60k honour gehaald heb. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat nu we battlegroups hebben, ik hoop eerlijk gezegd niet dat we opeens tegenover hele goeie groepen staan :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
SpoTs schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:46:
rank 14 hoort ook enigzins onmogelijk te halen te zijn voor de casual gamer, daar je dat wel 10 uur per dag kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
SpoTs schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:25:
Denk het wel ja ;-) windows word altijd wat langzamer naarmate je er meer op installeerd he.. frisse installatie doet wonderen.
hehe, idd. Windows werkt nu weer zo snel als een raid0 met raptorretjes hoort te werken. :)
Goed, ben dus nu weer bezig met de installatie van WoW (en het updaten), leuk om de systeemeisen nog 's te zien: 800MHz cpu met 256MB. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
PromWarMachine schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:43:
[...]

Daar kun je je nog lelijk in vergissen. :)

Het lijkt leuk om instant queues te hebben. Als je PvPt omdat je het spelletje leuk vind, is dat inderdaad fantastisch. Als je PvPt om een bepaalde reputation te halen bij een bepaalde faction, is het ook een goede patch.

Als je echter PvPt om rank 14 te worden, ben je best wel de lul. Jij hebt namelijk instant queues, maar alle andere spelers op je server ook. Kortom, anderen worden niet generfed als de halve server om 2:00 am slaapt. Je hebt dus meer concurrentie en moet mogelijk meer en langer spelen om toch nog standing 1 te halen.

Succes & have fun anyways. 8)
Ik denk dat hordes instant queues hebben en alliance heeeeele lange wachttijden vanaf nu. Dat er opeens heel veel meer spelers zijn maakt niet uit, het gaat om de A/H ballance, en die is nu overal heel slecht omdat er maar een paar servers zijn met meer horde dan alliance en heel veel servers met veeeeel meer alliance dan horde = hele lange wachttijden voor alliance op alle servers vanaf nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@PromWarMachine

Ligt er ook weer aan op welke server je zit ;) Zoals waar ik zit heb je na middernacht echt geen bg meer, nouja, al vanaf 19:00-20:00 als iedereen pve gaat doen en er te weinig zijn die wel pvp willen doen, voor diegenen die dit probleem kennen is het dus ook een voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ach jah ik ga ook een gooi doen voor rank 11, kijken of dat beetje te doen is met 3 uur per dag ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Discussiemateriaal \o/

Ja, geen discussie noodzakelijk. Max 32 in Holy stoppen, de rest naar eigen inzicht. Ik heb 32-0-19 en kan prima mee in AQ40, waar we gisteren btw de Twin Emps gedownd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zullen we de "HELP HET IS AL KWART OVER VIER" posts even achterwege laten aub? :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:10:
[...]

Wat vind je er nou leuk aan om voor de derde keer dezelfde class te lvlen? :P
Ik zou toch liever verschillende lvl 60 chars hebben (unless jij ook nog andere lvl 60 chars heb ofc)
Tja, ze zitten natuurlijk alledrie op verschillende realms :P Ik hou gewoon van hunters, ook al is het erg tempting om een andere class te rollen. :P Ik heb een 55 Mage en een 60 Shaman en talloze 1-40 alts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:37
Ik hoop dat de server een beetje redelijk draait vanavond. We gaan namelijk vanavond voor de Onyxia try. Maarja als terug denk aan de vorige patch updates denk ik dat het er niet in zit helaas. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Discussiemateriaal \o/

Voor de beste healing is een heavy holy spec erg nice, maar voor iets anders is het gewoon bagger.
(Ik kan je link trouwens niet zien - niet bereikbaar oid). Ik zou trouwens erg veel moeite hebben met een guild hebben die een bepaalde raiding spec forceerd. Met 20pts in Holy kan je ook behoorlijk healen en heb je nog genoeg ruimte voor een andere mooie talents.

Edit: de link werkt nu wel.

Even een paar opmerkingen dan maar. :)

- Waarom 5 punten in Improved devo aura :X (deze aura gebruik ik echt bijna nooit) en een tank zal zeker in mc liever fire res aura hebben (my guess).
- Je mist improved blessing of wisdom (casters vinden deze improved blessing heerlijk).
- SoC is handig, zeker nu bubblehearth generfed is. (kost maar 1 talentpoint en toch een behoorlijke dps boost)
- Pursuit of justice is leuk maar je kan ook een speedenchant nemen oid (zodatje het in andere handige talents stoppen)
- Unyielding faith, ik heb dit zelf nooit genomen omdat 10% me zo minimaal leek, het schijnt toch wel handig te zijn.
- Je mist consacration, een erg handige talent. (wel een mana dump)
- Als je echt alleen voor support rol gaat kan je mss beter improved BoM nemen ipv benediction. al is benediction wel handiger over het algemeen.
- Sommige paladins specced naar BoK, als er een andere paladin is die deze talent heeft niet doen, prot zit vol met trash talents (imo)

(dit is alles wat me zo opvalt, mss is er wel meer dat ik gemist heb)

Het is imo wel een redelijke build ( als je echt 100% van de tijd healer bent ) maar zelfs voor dat doel kan je wat verbeteren aan je talents.

[ Voor 41% gewijzigd door Koekje op 23-08-2006 16:41 ]

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
Ik heb mijn schijven beetje vreemd ingedeeld, met WoW op een gameschijf. Met niet zoveel schijfruimte vrij :P Maar om een patch van 16 mb te kunnen installeren, moet ik 1.8gig vrij hebben ?
Kan ik dat niet op een of andere manier omzeilen ? Want om nu 1gig aan bestanden te verplaatsen en straks terug te zetten is wat omslachtig.

301SQN

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners en offtopic geblaat horen niet thuis in dit topic!