Voor de beste healing is een heavy holy spec erg nice, maar voor iets anders is het gewoon bagger.
(Ik kan je link trouwens niet zien - niet bereikbaar oid). Ik zou trouwens erg veel moeite hebben met een guild hebben die een bepaalde raiding spec forceerd. Met 20pts in Holy kan je ook behoorlijk healen en heb je nog genoeg ruimte voor een andere mooie talents.
Edit: de link werkt nu wel.
Even een paar opmerkingen dan maar.
- Waarom 5 punten in Improved devo aura

(deze aura gebruik ik echt bijna nooit) en een tank zal zeker in mc liever fire res aura hebben (my guess).
- Je mist improved blessing of wisdom (casters vinden deze improved blessing heerlijk).
- SoC is handig, zeker nu bubblehearth generfed is. (kost maar 1 talentpoint en toch een behoorlijke dps boost)
- Pursuit of justice is leuk maar je kan ook een speedenchant nemen oid (zodatje het in andere handige talents stoppen)
- Unyielding faith, ik heb dit zelf nooit genomen omdat 10% me zo minimaal leek, het schijnt toch wel handig te zijn.
- Je mist consacration, een erg handige talent. (wel een mana dump)
- Als je echt alleen voor support rol gaat kan je mss beter improved BoM nemen ipv benediction. al is benediction wel handiger over het algemeen.
- Sommige paladins specced naar BoK, als er een andere paladin is die deze talent heeft niet doen, prot zit vol met trash talents (imo)
(dit is alles wat me zo opvalt, mss is er wel meer dat ik gemist heb)
Het is imo wel een redelijke build ( als je echt 100% van de tijd healer bent ) maar zelfs voor dat doel kan je wat verbeteren aan je talents.
[
Voor 41% gewijzigd door
Koekje op 23-08-2006 16:41
]
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.