Het Grote World of Warcraft topic - Deel 85 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.263 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-04 14:46
Anoniem: 185485 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:04:
als je zelf nog in de buurt zit van 19, er is een leuke pet te tamen in darkshore.. Bovenin bij die naga's zitten kleine beeldjes van katten, als je deze opent is er een kans dat er een "ghost cat" spawned. Deze is van zichzelf al half doorzichtig :P Heb hem gister zelf voor de lol getamed, hij
verscheen nadat ik ongeveer 5 a 6 beeldjes geopend had.
ik had ff op thottbot gekeken of ik wat info kan vinden maar vind niks, met welke kat kan ie vergeleken worden en als je hem tamed, behoud hij zijn half doorzichtigheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Kaap schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 08:13:
[...]
Nou, als je de US forums leest blijkt het soms droevig te zijn. Las een topic van iemand die op een 3 maanden oude server speelde en waar de meeste mensen amper in hun blues liepen met enkelen met ZG gear. Die waren ingedeeld in een BG met first generation servers. Die gasten worden nu voortaan hele dagen gesteamrolled door lui in BWL/TAQ/Naxx gear.

Hoop dat ik mijn instant BG acces gewoon houdt, ik heb helemaal geen behoefte aan 'battlegroups.
Zit ik in WSG queue, staat er gemiddelde wachttijd 1 minuut, na 4 uur staat nog steeds gemiddelde wachtijd 1 minuut 8)7
Gemiddelde wachttijd voor Horde op de Aszune server 1 seconden 8)7 :?

Het is ook niet eerlijk verdeeld op de Aszune server 30% horde - 70% Alliance. Als de Horde geen zin heeft in BG kan de alliance de bek afvegen. :+

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Morgen is dat probleem ook verholpen.. ivm cross-realm pvp.. dus altijd wel horde die wil beuken

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101547

Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 23:03:
Om nog even terug te komen op de discussie over hunters. Ongetwijfeld komen we met de guild nog in gevechten waar pets niet nuttig zijn. Maar tot nu toe met scholo en strat het laatste wat we doen mag van mij de hunter zn pet houden.

De hunters bij ons in de guild hebben iig nog nooit gehad dat hun pet aan de haal ging. Bij springen altijd dismissen en pet altijd op passive en zelf de target aanwijzen. Anders laat je toch gewoon een stuk dps van de hunter ongebruikt. Als een hunter weet wat hij doet is de pet een asset.
Klopt idd. Ben nu zelf level 57 Hunter en heb zowat alle instances gedaan tot dit level en als je weet wat je doet dan heb je nergens problemen mee. Bij twijfel ten alle tijden je geliefde pet dismissen. Zo simpel is het. En zeker als je gaat springen etc. Want 100% zeker dat je pet de lange weg gaan nemen en je zowat alle adds meeneemt die er zijn |:( Daardoor zijn hunters vaak niet erg gelieft in een party. Maar m'n maten weten wel anders als ik meegaa gelukkig. En ja ik zet m'n pet altijd in en heal die zelf veel. Een priest moet ten alle tijden de tank healen punt. En als ik zie dat m'n pet "ERG" laag is met health dan roep ik hem terug of heal hem zelf 8) Uiteraard is dat weer afhankelijk van m'n Manapool :) Maar als ik zie dat de tank er niets van bakt en m'n pet doet het beter dan kan je beter de pet healen hehe.

Voorbeeld: We zatten in Ulda. Eindboss op zich niets bijzonders maar de tank was 3x niks :'(
De adds die los komen vielen uiteraard de priest aan. (Zoals bijna altijd is) Ik hou altijd de priest in de gate. Priest dood is 90% een whipe dusss Ik zie dat de priest aangevallen wordt, ik zet iedere keer m'n pet erop en daarnaar weer op de boss. En dat ging een tijdje goed. Opeens begint de priest m'n pet te healen iedere keer als hij bij de boss een paar tikken kreeg. Ik zij je moet de tank healen niet m'n pet. Hij zij NIKS ERVAN dat beesje heeft al een paar keer mn leven gered. Hem hou ik in leve... Ow geweldig gewoon als je tank er niets van bakt _/-\o_

Wat ik wil zeggen, een hunter kan zeker makelijk zijn een een instane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185485

Yokidrink schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 08:42:
[...]

ik had ff op thottbot gekeken of ik wat info kan vinden maar vind niks, met welke kat kan ie vergeleken worden en als je hem tamed, behoud hij zijn half doorzichtigheid?
http://wow.allakhazam.com/db/mob.html?wmob=3619

Even een linkje..
Hij behoud inderdaad zijn doorzichtigheid. Voor de rest heeft hij dezelfde eigenschappen als de andere katjes.
Nou ben ik zelf alleen al bijna level 59, wordt dus nog een aardig karwei om hem naar dit level te trekken. (hij heeft op dit moment nog een "beetje" moeite met het taken van lv 50+ mobs ;) )

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 185485 op 23-08-2006 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

dommerick schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:07:
Maar als er zoveel noob huntertjes zijn. Hebben de hunters op lvl 60 dan geen slechte naam, waardoor je moeilijk in party/raid komt?
roflolzomg!!!1111oneone (sorry kon het niet laten). Lees je uberhaupt wel eens de lfg???
LFxM <inster instance> No huntards!!!
LFG <inster instance> No hunts pls!!
LFM <insert instance> (pet lovers pls dont w me)
Of het nu terecht is of niet (ik ken een hoop "goede" hunters hebben ze wel degelijk een slechte naam. Is het niet om hun kinderlijk gedrag dan wel het onvermogen van pet-control of hun (over het algemene) vreemde loot gedrag (ZOMFG....I NEED >>> HUNTAH WEP!!!oneone).

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Roeligan schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 09:15:
[...]

roflolzomg!!!1111oneone (sorry kon het niet laten). Lees je uberhaupt wel eens de lfg???

[...]

Of het nu terecht is of niet (ik ken een hoop "goede" hunters hebben ze wel degelijk een slechte naam. Is het niet om hun kinderlijk gedrag dan wel het onvermogen van pet-control of hun (over het algemene) vreemde loot gedrag (ZOMFG....I NEED >>> HUNTAH WEP!!!oneone).
Hunters hebben inderdaad een slechte naam. Heb idd ook meegemaakt dat mede hunters op alles wat maar mail was of wapens met +agi needen. Snap dit niet, de spullen die ik met questrewards kreeg + mijn black dragonscale armor vind ik in veel gevallen beter als wat dropt. Straks nog even 2x dawns edges (welke ook geen drop zijn) en dan ben ik helemaal tevreden.
Aan de andere kant heb ik ook gelezen dat er ook regelmatig geneed wordt op dingen die echt hunteritems zijn. (bv shammies die needen op beaststalker items terwijl de hunter in de groep die zelf nog niet heeft) gelukkig heb ik dit zelf nog niet meegemaakt aangezien ik een nelf ben ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Anoniem: 185485 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 09:11:
[...]

http://wow.allakhazam.com/db/mob.html?wmob=3619

Even een linkje..
Hij behoud inderdaad zijn doorzichtigheid. Voor de rest heeft hij dezelfde eigenschappen als de andere katjes.
Nou ben ik zelf alleen al bijna level 59, wordt dus nog een aardig karwei om hem naar dit level te trekken. (hij heeft op dit moment nog een "beetje" moeite met het taken van lv 50+ mobs ;) )
wow, vewwy sweet. ik was van plan om een twilight runner te nemen maar deze is stukken mooier. enig waar ik over twijfel is zijn speed (2.0) ipv de 1.3 die ik nu heb met The Rake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
SpoTs schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 08:52:
Morgen is dat probleem ook verholpen.. ivm cross-realm pvp.. dus altijd wel horde die wil beuken
Ben altijd opzoek naar een Horde die ingebeukt wilt worden. :+
Ohhh, wat is mijn Alt (Fury-Arms Warrior) blij met cross--realm gebeuren. 8) Eindelijk kan ze helemaal uitleven. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Lord_Salo op 23-08-2006 09:28 ]

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:31
Ik zie dat lifetap gebuffed is.. Heel mooi, kan ik er misschien nog een extra shadowbolt (of 2) uit persen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
mja.. dit is gewoon beter.. kan je lekker pvpen zonder dat je uren zit te wachten.. soms heb ik geen zin om te grinden * heb bijna 6x lvl 60.. dus heb genoeg quest's gezien. * dus ben nu hersenloos monsters aan het neer rammen. items farmen enzo.. heb alleen dan geen zin dat ik uren moet wachten om wsg in te gaan.. hopelijk is dat vanaf vandaag over!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:49
http://worldofwarcraft.fi...0_UK_Patch;68238#Download

hier kun je de nieuwe 1.12 patch alvast downloaden, scheelt weer wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-05 13:18

chromeeh

the Gnome

Zooooo.... nog ong. 100G ~ 150G en dan heb ik m'n epic mount items klaar :*)
Best wel een koopje... Heb nu 209G uitgegeven :D
Nog een paar mats, maar eerst weer ff flink grinden voor geld :P

Alleen dan komt de grap... nog eens 150 + 50 + 50 G :X

Kwam er net achter dat Nordrassil een best goedkope server is :Y)
Vergeleken met de prijzen die ik van andere realm hoor... >:)

[ Voor 33% gewijzigd door chromeeh op 23-08-2006 10:06 ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-05 07:14
SpoTs schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 09:40:
mja.. dit is gewoon beter.. kan je lekker pvpen zonder dat je uren zit te wachten.. soms heb ik geen zin om te grinden * heb bijna 6x lvl 60.. dus heb genoeg quest's gezien. * dus ben nu hersenloos monsters aan het neer rammen. items farmen enzo.. heb alleen dan geen zin dat ik uren moet wachten om wsg in te gaan.. hopelijk is dat vanaf vandaag over!
Inderdaad! Ik kijk al een hele tijd uit naar de insta-queues die nu op Kor'gall gaan zijn! Gedaan met de 30 min wsg/bg en 1u-2u av queues!

Ow wacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoq
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07-2023
Vraag: Is er ergens een guide voor WoW slang?

Af en toe lees ik de hele topic door en snap er af en toe de ballen er nie van :P

Ben zelf op iets van 5 servers met chars bezig. Maar main is een Undead priest op Lv21 en een verse Orc hunter op level 3 :P gisteravond laat begonnen ermee. Beiden te vinden op Realm Outland.

Linux is zo cool dat ik het koud heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
altijd leuk om weer is een nieuwe char te rollen :) vind het altijd wel gezellig om af en toe van faction te wisselen.. daarom heb ik ook horde en ally chars.. klinkt raar.. maar de mensen die het spelen zijn aan beide factions anders.. in van.. horde LIJKT volwassener af en toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:46

Seraphin

Meep?

apNia schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 23:53:
[...]
Kijk, in het financiele plaatje halen zij voornamelijk verdiensten uit de maandelijkse betalingen. Tenzij je businessmodel zo is opgesteld als een game als GuildWars uiteraard. Maar in het geval van WoW zit bij de aprox 30 die je betaalt voor de package een deel in de gratis maand en een deel in de productiekosten (grof genomen). Als ik besluit dat ik na m'n trial-period verder te spelen en gelijk $12 te dokken boeit die hele package niet voor mij, en hoogstwaarschijnlijk niet al te erg voor Blizzard. Sterker nog, dat is een systeem wat ik vaker heb voor zien komen.
Om toch ff op deze discussie terug te komen: ik ben het niet helemaal met je eens.

Enerzijds heb je gelijk dat een devver er voor kan kiezen de software gratis ter beschikking te stellen, en alle opbrengsten uit de maandelijkse bijdragen kan halen. GW heeft het weer precies andersom: alles uit de initiele aankoop en géén maandelijkse betalingen. WoW heeft gekozen voor een mengeling; ik zie niet in waarom dat opeens niet zou kunnen.

Natuurlijk kun je een (theoretische) discussie voeren over welk model nou het meeste oplevert qua commercie en/of klanttevredenheid. Ik vind het alleen wel een beetje vreemd dat je achteraf het door Blizzard gekozen model gaat becritiseren "omdat ik al een trial heb gedaan".

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Sjoq schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 09:54:
Vraag: Is er ergens een guide voor WoW slang?

Af en toe lees ik de hele topic door en snap er af en toe de ballen er nie van :P

Ben zelf op iets van 5 servers met chars bezig. Maar main is een Undead priest op Lv21 en een verse Orc hunter op level 3 :P gisteravond laat begonnen ermee. Beiden te vinden op Realm Outland.
Het meeste kan je wel @ wowwiki.com vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yokidrink schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 09:26:
[...]

wow, vewwy sweet. ik was van plan om een twilight runner te nemen maar deze is stukken mooier. enig waar ik over twijfel is zijn speed (2.0) ipv de 1.3 die ik nu heb met The Rake
Tja, ligt aan je manier van spelen denk ik, de speed is misschien wel hoger, maar qua dps zal dit weinig uitmaken. Ik weet dat casters een hogere snelheid niet echt prettig vinden iv cast interrupt, maar voor de rest denk ik niet dat je het merkt.
Ik heb hem zelf getamed en ga hem nou naar level 60 trekken (zal wel even dure) en dan kijken
of ik veel verschil merk met mijn huidige (King Bangalash).

Hij ziet er wel geweldig uit :9~ + dat niet al 90% van de hunters hem heeft

Even een tip, als je hem wilt tamen leg dan een frost trap neer bij het beeldje voordat je hem opent, aangezien hij spawned en je gelijk aanvalt.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 185485 op 23-08-2006 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:28
Kan je ook ergens zo'n ghost wolf vangen? Zo'n doorzichtigee die in Shadowfang keep rondloopt bijv.
Die vind ik nog mooier :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:04
Even een vraagje over sign up systemen.

Wordt er bij jullie in de guild zo'n systeem gebruikt? Wij zitten er aan te denken om zo'n systeem te gaan gebruiken voor onze guild. Graag zou ik wat ervaringen hier over horen. Gebruiken jullie dan een webbased of een in-game signing systeem? En waar kan ik deze mods vinden?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
de beste is eigenlijk GEM (Guild Event Manager) die worden meestal gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
Als dat de beste is, dan zegt dat wel genoeg over de andere mods, want ik vind GEM grote rotzooi :p. Bij Rage of Titans werkten we met phpRaid en ik vond dat wel redelijk goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-04 12:39

paradoXical

The ParadoX

Masch schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 10:29:
Even een vraagje over sign up systemen.

Wordt er bij jullie in de guild zo'n systeem gebruikt? Wij zitten er aan te denken om zo'n systeem te gaan gebruiken voor onze guild. Graag zou ik wat ervaringen hier over horen. Gebruiken jullie dan een webbased of een in-game signing systeem? En waar kan ik deze mods vinden?
Ik heb er een draaien op het moment..
Verder draai ik ook wowRoster voor mijn guild en een DKP systeem:

http://213.51.30.95/risendkp/
http://213.51.30.95/risendkp/phpraid/
Dit systeem kun je download op http://www.spiffyjr.com/ en je moet apache + php / myaql support hebben.

http://213.51.30.95/wowro...hithber&server=Darksorrow
Dit is me character @ darksorrow :)

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92838

Nephilim schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 10:33:
Als dat de beste is, dan zegt dat wel genoeg over de andere mods, want ik vind GEM grote rotzooi :p. Bij Rage of Titans werkten we met phpRaid en ik vond dat wel redelijk goed werken.
phpRaid is inderdaad een leuke. Ben ik nu zelf ook mee bezig. Je kunt een max. aan signups opgeven en als er meer signups komen dan worden die netjes gequeued (<-- heerlijk woord). Ook kunt je een freeze time opgeven dat men 4 uur van te voren niet nog ff snel kunnen inschrijven enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rakkerzero schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 10:27:
Kan je ook ergens zo'n ghost wolf vangen? Zo'n doorzichtigee die in Shadowfang keep rondloopt bijv.
Die vind ik nog mooier :D
Hier heb ik inderdaad ook naar gekeken, deze zijn helaas niet te temmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaVl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-03-2024
Anoniem: 185485 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 09:24:
[...]

Hunters hebben inderdaad een slechte naam. Heb idd ook meegemaakt dat mede hunters op alles wat maar mail was of wapens met +agi needen. Snap dit niet, de spullen die ik met questrewards kreeg + mijn black dragonscale armor vind ik in veel gevallen beter als wat dropt. Straks nog even 2x dawns edges (welke ook geen drop zijn) en dan ben ik helemaal tevreden.
Aan de andere kant heb ik ook gelezen dat er ook regelmatig geneed wordt op dingen die echt hunteritems zijn. (bv shammies die needen op beaststalker items terwijl de hunter in de groep die zelf nog niet heeft) gelukkig heb ik dit zelf nog niet meegemaakt aangezien ik een nelf ben ;)...
Dawn's edge is zo overgewaardeerd, echt om te huilen, iedere keer weer mensen die ervoor gaan.Bespaar jezelf de kosten voor het craften van dat ding en ga naar Stratholme en haal 2x Bone Slicing Hatchet van Malekki, of nog beter ga naar DM en haal Barbarous Blade. Ok, even halen klinkt makkelijk, maar even farmen voor alle mats van Dawn's is ook niet alles.

Ok, hoop geneuzel met getallen hierna, niet lezen als dat je niet interesseert, maar ik ga even wat rekenvoorbeelden geven.

Uitgaand van een 100% hitrate (goed te doen voor hunters, das ongeveer 5%-8% +hit gear, meer nodig voor bosses) geeft een crit met talents 130% damage. 1% crit = 1,3% extra damage uitgaande van je base damage.
Bone slicing hatchet is 13 Agility = 26 Attack power.
Barbarous Blade is 1% crit en 60 attack power.
Snelheid van een quiver meegerekend (av quiver) heb je 11.6 AP nodig voor 1dps.

Stel nu een dps van 200 voor een hunter die net level 60 haalt.

2x dawns edge is dan 5,2 dps meer ((200 x 1,3 / 100) * 2)

2x Bone Slicing Hatchet geeft 5,8 dps meer
26 / 11,6 = 2,24
2,24 * 2 = 4,48 (platte dps increase door AP geeft 204,48 dps)
26 agility is bijna een halve % crit (53 agi = 1% crit voor hunters)
((204,48 * 1,3) / 100) / 2 = 1,32 (kom je totaal op 205,80 dps)

1x Barbarous Blade geeft 8,44 dps meer
60 / 11,6 = 5,16 (platte dps increase door AP geeft 205,16 dps)
(205,16 * 1,3) / 100 = 3,28 ( kom je totaal op 208,44)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

farmen? O_o

Dat koop je toch gewoon op de AH? kleine moeite voor een 2x crit chance, die andere dingen komen later wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157734

Leuk al die DPS voor een hunter, handig als je pet dood is.
Maar ik zou liever twee keer Dawn's Edge, met dus in totaal 2% crit chance, en daar op dan twee keer +15 agi heb ik liever voor ranged attack.

Barberous Blade zou een goed alternatief zijn voor Dawn's Edge imo.
Denk zelf dat ik voor die ga tegen die tijd. Hunter is nu lvl43 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaVl
Al die dps is ranged. Ik heb geen melee in de vergelijking opgenomen. En op bone slicing hatchet kan ook 15 agility, zit je nog altijd boven de Dawn's Edge. En op Barbarous kan 25 agility. Allemaal goed voor ranged. Van de 3 is de Dawn's Edge de minste keus voor ranged combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Anoniem: 185485 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 10:18:
[...]

Tja, ligt aan je manier van spelen denk ik, de speed is misschien wel hoger, maar qua dps zal dit weinig uitmaken. Ik weet dat casters een hogere snelheid niet echt prettig vinden iv cast interrupt, maar voor de rest denk ik niet dat je het merkt.
Ik heb hem zelf getamed en ga hem nou naar level 60 trekken (zal wel even dure) en dan kijken

Even een tip, als je hem wilt tamen leg dan een frost trap neer bij het beeldje voordat je hem opent, aangezien hij spawned en je gelijk aanvalt.
merci, ik had idd gelezen dat je frost trap moet gebruiken. ga vanavond mijn geluk beproeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Roeligan schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 09:15:
[...]

[...]

Een goede hunter kan een hele goede toevoeging zijn aan een party/raid. (kiten van mobs bij bepaalde mobs etc) ik ben niet zo thuis in de hunter class maar ze hebben zeker hun toegevoegde waarde, als mooi extraatje does ze ook nog eens redelijke dmg. Je hebt bij alle classes idioten, dat is echt niet alleen beperkt tot hunters. Over dat "Hunter weapon gedoe" hunters hebben ook gewoon een melee wapen nodig, en als je (als hunter) altijd passed op een wapen krijg je erg geen zo simpel is dat. Wel vind ik dat sommige het wel vreemd vind dat sommige hunters op chance-on-hit-wapens needen..Gelukkig staat bij een goede pug meestal ML aan en heb je geen problemen. Ik heb liever dat 1 persoon alles regelt dan dat er iemand tussen zit die need terwijl hij het waarschijnlijk niet echt nodig heeft.

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:04
Zoals ik het nu lees zijn er dus 2 goede raidplanners; PHPraid en guild event manager. Ze zien er allebei redelijk mooi uit & implementatie zal best wel lukken. Ik was eigenlijk ook benieuwd of zo'n systeem in de praktijk ook echt werkt. Je zult mijn inziens namelijk altijd mensen hebben die meegaan, omdat ze toevallig online zijn. Nadeel van PHPraid is dat het online is; als ik onze forum activiteit dan bekijk, betwijfel ik of members dit wel gaan invullen.

In eerste instantie zit ik dus aan GEM te denken voor onze guild. Zijn er hier spelers uit (raiding/ hihg -end) guilds die dit systeem gebruiken en ook daadwerkelijk ervaringen hebben met de bruikbaarheid van deze mod?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
MaVl schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 10:59:
Al die dps is ranged. Ik heb geen melee in de vergelijking opgenomen. En op bone slicing hatchet kan ook 15 agility, zit je nog altijd boven de Dawn's Edge. En op Barbarous kan 25 agility. Allemaal goed voor ranged. Van de 3 is de Dawn's Edge de minste keus voor ranged combat.
Minste keus voor PvE ranged combat. ;)
Tegelijkertijd is DE een lvl50 wapen, en zijn de andere alternatieven pas verkrijgbaar op lvl60 (realistisch gezien dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-05 17:07
Nephilim schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 09:52:
[...]

Inderdaad! Ik kijk al een hele tijd uit naar de insta-queues die nu op Kor'gall gaan zijn! Gedaan met de 30 min wsg/bg en 1u-2u av queues!

Ow wacht...
toch maar verhuizen? :)

hmm waarom volg ik dit topic nog? ik ben gestopt met WoW...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48475

Ben voor mijn guild ook aan het kijken voor een Guildbank en een Guildroster.
Ik zie dat mensen wowroster gebruiken hier. is dat een beetje makkelijk op te zetten?
(ik heb een php server met forum draaien waar het op moet).

Verder gisteren wezen zoeken naar de ingang van Mount Hyal.
Volgens mij moet het in darkwhisper gorge zijn... maar kon het ff niet vinden.
Vanavond maar weer ff terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148782

Anoniem: 185485 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 10:18:
[...]

Voor het zwaar irriteren van casters gebruik je Broken Tooth. Dat is een level 37 (d8 k) rare spawn uit de badlands. Hij/Zij heeft een attackspeed van 1.0...bite/claw/prowl erop en kom maar met die mages/priests/locks :D Maar word wel veel gebruikt jammergenoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Anoniem: 48475 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:14:
Ik zie dat mensen wowroster gebruiken hier. is dat een beetje makkelijk op te zetten?

ff doorzoeken want hij is er wel, in een grot, staat nu gewoon een hek voor, portal achtig.
Ook kun je Hijal daar gewoon nog in met een beetje springen en klauteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
Kapoen schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:10:
[...]

toch maar verhuizen? :)

hmm waarom volg ik dit topic nog? ik ben gestopt met WoW...
Toch maar niet. Ondertussen vermaak ik me nog wel met m'n nelf huntertje. Wel leuk dus om de hunter-discussie nu te volgen :P.

En waarom je 't nog volgt? Simpel: je kan WoW niet verlaten, je kan enkel wachtent ot WoW jou verlaat, en da's het geval nog niet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Anoniem: 148782 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:16:
[...]

Voor het zwaar irriteren van casters gebruik je Broken Tooth. Dat is een level 37 (d8 k) rare spawn uit de badlands. Hij/Zij heeft een attackspeed van 1.0...bite/claw/prowl erop en kom maar met die mages/priests/locks :D Maar word wel veel gebruikt jammergenoeg
Imbacoil + Fear en hij is lang genoeg uitgeschakeld om de hunter neer te halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaVl
Miles Teg schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:10:
[...]

Minste keus voor PvE ranged combat. ;)
Tegelijkertijd is DE een lvl50 wapen, en zijn de andere alternatieven pas verkrijgbaar op lvl60 (realistisch gezien dan).
Ja das waar, maar bekijk mijn eerste profiel eens, wat zou ik zijn? PvP of PvE.
Ik heb ook de Signet of unseen Path, Scythe of Unseen Path en Brood of Nozdormu revered. (Agi ring natuurlijk). Maar voor mij is PvE de Jin combo nog steeds beter. Nog even wachten op de Ring of the Godslayer en dan ga ik wel mijn ringen wisselen.

Het is inderdaad een puntje om te onthouden, even vermelden dat ik PvE minded ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:13

Phydomir

Dennis

Masch schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:09:
Nadeel van PHPraid is dat het online is; als ik onze forum activiteit dan bekijk, betwijfel ik of members dit wel gaan invullen.
Als je een raid guild wilt opzetten dan verplicht je je members hier toch gewoon toe?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-04 12:39

paradoXical

The ParadoX

Anoniem: 48475 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:14:

Kwestie van uploaden, je mysql user en pass invoeren, CHMOD alle files + dirs naar juiste waarden en installatie scriptje runnen.
Het is echt heel simpel ;)

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

addictive schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:16:
[...]

ff doorzoeken want hij is er wel, in een grot, staat nu gewoon een hek voor, portal achtig.
Ook kun je Hijal daar gewoon nog in met een beetje springen en klauteren :)
Ja, ben prowlend te werk gegaan :P ... 1 lvl 60+ ala, maar om nou gelijk 4 of 5 van die gasten op me dak te krijgen :D

Ff wat snapshots nemen voor de guildies :) .... vinden ze leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134756

iemand al een site gezien waar je 1.12 kan downloaden? het kan niet via de blizzard downloader maar dat gaat me ff wat te sloom en ik heb al op gamershell en curse gaming gekeken maar die hadden hem nog niet. op de WoW site staat er ook niks van terwijl hij toch serieus 1.12 begint te downloaden. Dus: iemand een ideetje?

Antwoord zelf gevonden. Hier is een site met een lijstje van 1.12 patch mirrors.

http://forums.worldofwar....php?p=3761729#post3761729

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 134756 op 23-08-2006 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Nephilim schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:17:
[...]

Toch maar niet. Ondertussen vermaak ik me nog wel met m'n nelf huntertje. Wel leuk dus om de hunter-discussie nu te volgen :P.

En waarom je 't nog volgt? Simpel: je kan WoW niet verlaten, je kan enkel wachtent ot WoW jou verlaat, en da's het geval nog niet :P.
Nelf hunter??? Omgzor... 1337 breezah insults 8)
Op welke realm?

Ben zelf ook nog wat aan t klooien met een human rogue tot mijn account definitief onbeschikbaar wordt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Kapoen op 23-08-2006 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

paradoXical schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:18:
[...]

Kwestie van uploaden, je mysql user en pass invoeren, CHMOD alle files + dirs naar juiste waarden en installatie scriptje runnen.
Het is echt heel simpel ;)
Gaat wel lukken dan.
Als die bank dan ook nog ff gaat werken dan komt het helemaal goed :P
Krijgt m'n guild nog vorm ook zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Anoniem: 134756 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:20:
iemand al een site gezien waar je 1.12 kan downloaden? het kan niet via de blizzard downloader maar dat gaat me ff wat te sloom en ik heb al op gamershell en curse gaming gekeken maar die hadden hem nog niet. op de WoW site staat er ook niks van terwijl hij toch serieus 1.12 begint te downloaden. Dus: iemand een ideetje?
Er staan al 2 links in dit topic, gewoon de recenstste berichten eens bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134756 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:20:
Gamershell heeft hem wel. ik ben hem nu aan het downloaden.
Gaat wel traag, maarja.. wat moet je anders doen tijdens werkuren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cls schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:18:
[...]

Imbacoil + Fear en hij is lang genoeg uitgeschakeld om de hunter neer te halen :+
En dan kom je een hunter met BM spec tegen, krijg je 18 sec klappen waar je niks tegen kan doen....en als de hunter hem goed timed ben je verleden tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-05 13:59
Ik dacht ik ga ff lekker een potje spelen, zijn ze aan het patchen, als ik het goed begrijp zijn ze dus om 4 uur pas klaar? want 16 pm kan helemaal niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
cls schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:18:
[...]

Een BM-pet fearen? Succes :)
Heb voor de gein een tijd terug wel 's met mn broer geduelled (hij warlock, ik hunter), ik met Broken Tooth en Precisely Calibrated Boomstick. Heb niet 1 shadowbolt voor mn kiezen gehad (okay, hij is niet de beste warlock, maar ik ben niet de beste hunter :P ). Spell interrupts ftw \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel bagger dat ik na zo'n patch gelijk al m'n addons weer moet herinstalleren... en vaak duurt het wel weer ff voordat alles up to dat is :(

En het werkte net zo lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:16

On_E

Housemusic

Anoniem: 148782 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:21:
[...]

En dan kom je een hunter met BM spec tegen, krijg je 18 sec klappen waar je niks tegen kan doen....en als de hunter hem goed timed ben je verleden tijd :P
Curse of Weakness op zijn BM pet, en ik heb die Hunter eerder dood dan hij mij :P

Theorycraften ftl.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48475 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:21:
[...]

Gamershell heeft hem wel. ik ben hem nu aan het downloaden.
Gaat wel traag, maarja.. wat moet je anders doen tijdens werkuren :D
DL hem nu van filefront gaat wel aardig denk dat ie in 2 minuten klaar is. Dus misschien daar ff proberen.

Trouwens voor sommige mensen: je moet de 16mb versie downloaden en alleen als je net wow hebt geinstalleerd en nog versie 1.6 ofzo hebt (of iets anders voor 1.11) dan moet je de full version van 350mb ofzo downloaden. Maar ik denk dat iedereen dat wel snapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
[...]

Of de lock timed goed en je krijgt Fear + 2 DoTs waar je niks tegen kan doen.. Mocht je uit fear breaken wordt je nog een keer gefeared en belaagd met shadowbolts die over de 2000 critten.. gl :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ey ik lees net dat je nu thunderfury ook in je offhand kan doen. Dat is gruw, want er zijn een hoop imba wapens alleen voor main hand. Trouwens dit betekent dat je met BC, als corrupted ashbringer weer gewoon ashbringer wordt, legendary's kan dual wielden: de defenitie van imba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-05 15:51
chromeeh schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 09:51:
Zooooo.... nog ong. 100G ~ 150G en dan heb ik m'n epic mount items klaar :*)
Best wel een koopje... Heb nu 209G uitgegeven :D
Nog een paar mats, maar eerst weer ff flink grinden voor geld :P

Alleen dan komt de grap... nog eens 150 + 50 + 50 G :X

Kwam er net achter dat Nordrassil een best goedkope server is :Y)
Vergeleken met de prijzen die ik van andere realm hoor... >:)
zoek een lvl 60 warlock, die de items nog heeft.. betaal em 50 goud, en je hoeft de items zelf niet te kopen.. dan ga je met een 5 man party (met de warlock en jezelf) en dan krijg je de mount ook.. scheelt je bakken met G's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ach je heb tegenwoordig ook locks die gewoon dots doen.. en dan chainfairen todat je dood bent.. Goh.. wat een skilled personen toch ook he ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-05 13:01
Wanneer komen er epic class weapons voor alle classes?
Priests en Hunters hebben al zo'n quests maar ik dacht dat er voor alles classes zo'n quest kwam.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Of als de hunter jou eerst ziet, en geluk heeft met zijn crit (mark specced), ik die regelmatig 1800+ damage met mijn eerste shot. Paar erachteraan en dat is 2200+ damage in de eerste 2,3 sec, vinden clothies toch ook niet zo leuk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Loev schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:34:
Priests en Hunters hebben al zo'n quests maar ik dacht dat er voor alles classes zo'n quest kwam.
Iemand een idee?
nee, maar welk wapen is die voor die hunters dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Laatst online: 26-01-2016
Even een vraag voor de guild die de Twin Emps op farm hebben. Tanken jullie met locks of zonder? Wij gebruiken op dit moment alleen 2 warriors. Omdat we nog geen try <90% hebben gehad vraag ik me af hoe zit het met de healers mana: is het vol te houden? De warriors krijgen namelijk meer dmg van de shadowbolts zonder shadow resistance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Loev schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:34:
Iemand een idee?
Priest --> Benediction
Hunter -> Rok'Delar ofzo
Shaman --> Sky *iets*
Paladin --> Epic mount
Warlock --> Epic mount

de rest heeft voor zover ik weet niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-05 14:18
Ik ga denk ik ook ff respeccen naar BM, enkel om te trainen. Zal wel leuk zijn denk ik.

Iemand een goeie build set-up?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
SpoTs schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:36:
[...]

Priest --> Benediction
Hunter -> Rok'Delar ofzo
Shaman --> Sky *iets*
Paladin --> Epic mount
Warlock --> Epic mount

de rest heeft voor zover ik weet niets...
Warrior - Quel'Serar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
  • Laatst online: 18-03 12:08
Its not a warrior quest. Het is een warrior/paladin quest.

[ Voor 9% gewijzigd door RoeLeerT op 23-08-2006 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Bifur schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:44:
[...]

Its not a warrior quest. Het is een warrior/paladin quest.
Ja inderdaad, k heb al veel mages met dat zwaard zien rondlopen </sarcasm> 8)

*edit* aha goeie edit :D

[ Voor 5% gewijzigd door Kapoen op 23-08-2006 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ff nog een opmerking, it is een quest DROP dus niet class quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heerlijk hoe mensen weten hoe ze hun class moeten spelen, alleen theorie zegt niet alles. Heb hier meerdere filmpjes van hunters en locks. En het ligt voor de volle 100% wie erachter de knoppen zit. Voor de locks heb ik trouwens malosa moet je ff zoeken en downen is egt een aanrader, die gast is egt veel beter dan drakedog. Drakedog kan alleen maar fear en shadowbolt casten...Malosa gebruikt veel meer skills en ownt.

En voor de hunters is TheHunt3 met Nightbird een goede pvp movie. En hunter-Over is ook wel een lekker pvp/pve film voorals je wilt weten hoe je FD en freeze trap goed gebruikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134756 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:35:
[...]

nee, maar welk wapen is die voor die hunters dan?
http://www.thottbot.com/?i=37747

Errug leuke questchain, zit hem alvast door te lezen voor als ik level 60 ben

Hier 1 part van de questchain http://www.thottbot.com/?qu=7636
Je moet 4 lv 60 elite demons verslaan (in je eentje)
Dus zonder pet/party etc.
Mocht iemand de demon aanvallen, of jou healen/buffen tijdens het gevecht despawned hij en kan je
2 uur wachten
Hier een mooie site voor uitleg http://wow.rpgbeacon.com/quest.php?ID=2881

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Anoniem: 185485 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:46:
[...]

http://www.thottbot.com/?i=37747

Errug leuke questchain, zit hem alvast door te lezen voor als ik level 60 ben

Hier 1 part van de questchain http://www.thottbot.com/?qu=7636
Je moet 4 lv 60 elite demons verslaan (in je eentje)
Dus zonder pet/party etc.
Mocht iemand de demon aanvallen, of jou healen/buffen tijdens het gevecht despawned hij en kan je
2 uur wachten
Hier een mooie site voor uitleg http://wow.rpgbeacon.com/quest.php?ID=2881
De grootste drama quest van allemaal als ik al die horror verhalen zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kapoen schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:49:
[...]

Lijkt me erg vervelend als je hem bijna neerhebt, en iemand denkt leuk te zien een raakt hem 1 keer
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaVl
Er is al een legendary voor hunters!

Kijk maar goed naar de bindings of the WindSeeker.

Niet dat je die wilt/krijgt, maar hij is voor hunters. Voor hunters die hem toch graag willen, transfer naar The Maelstrom, join een guild die met GuildLink meedoet(groepje guilds die allen los te klein zijn voor MC maar samen MC doen) en haal veel dkp. Bij GuildLink is dkp > alles. Ze hebben al 1 hunter met TF, sukkels.
Voor mensen die wat grappig leesvoer willen, The Maelstrom realm forum en zoek de post over dit onderwerp.

Maar even serieus: 4 caster classes met atiesh, 2 (3 als je pallie meetelt :D) classes met melee legendaries (meervoud ffs met die ashbringer), ik wil als hunter verdorie een legendary!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Kapoen schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:49:
[...]

Ik vond het vrij easy, goede voorbereiding is het halve werk. Had er 3 neer in de avond nadat ik het mc item gekregen had (8 maanden terug oid). Ws/ungoro demons zijn lachertjes, sili iets lastiger en die andere was het lastigste (veel kiten, vond dat melee timen maar niets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 134756 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:31:
Ey ik lees net dat je nu thunderfury ook in je offhand kan doen. Dat is gruw, want er zijn een hoop imba wapens alleen voor main hand. Trouwens dit betekent dat je met BC, als corrupted ashbringer weer gewoon ashbringer wordt, legendary's kan dual wielden: de defenitie van imba.
ashbringer is 2h :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, patch binnen...
Nu maar wachten op de geupdate addons :P

Ik moet en zal ongeveer dit weer terug krijgen
Afbeeldingslocatie: http://www.glcoti.com/images/zooi/wow/WoWScrnShot12th.jpg

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 48475 op 23-08-2006 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Vanmiddag 16.00 gaan de servers weer up?

En is het waar dat je exp krijgt in WSG? Dat zou dan het einde zijn voor twinks...
Weet iemand of dat waar is?

(had ik gehoord van iemand)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 23-08-2006 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:49
Anoniem: 40554 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 12:02:

En is het waar dat je exp krijgt in WSG? Dat zou dan het einde zijn voor twinks...
Ik hoop het, dan heb je tenminste een alternatief om te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Game Error schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:21:
Ik dacht ik ga ff lekker een potje spelen, zijn ze aan het patchen, als ik het goed begrijp zijn ze dus om 4 uur pas klaar? want 16 pm kan helemaal niet...
haha, ja dat viel me ook al op. 16 pm. Bij blizz bestaat een etmaal blijkbaar uit 48 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
anyway 16.00 komen ze weer up :P pm of am.. pm staat zowiezo voor middag dus lekker intressant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Mis ik iets btw? Zit net dat filmpje van drakedog te kijken en soms gebruikt ie een fireskill die ook zo'n area cast geval heeft net als bij rain of fire.. Maar het is dus geen rain of fire.. En afaik staat zo'n skill ook niet in de destro tree...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 12-05 11:18
Anoniem: 48475 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:23:
Wel bagger dat ik na zo'n patch gelijk al m'n addons weer moet herinstalleren... en vaak duurt het wel weer ff voordat alles up to dat is :(

En het werkte net zo lekker :P
Gewoon Load Out of date addons ;) grote kans dat veel addons nog gewoon werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Anoniem: 134756 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:31:
Laat Ashbringer nou net een 2-hander zijn O-)

Edit: doh! eerst is een keer op f5 drukken ><

[ Voor 5% gewijzigd door HolyCorn op 23-08-2006 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:41
cls schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 12:18:
Mis ik iets btw? Zit net dat filmpje van drakedog te kijken en soms gebruikt ie een fireskill die ook zo'n area cast geval heeft net als bij rain of fire.. Maar het is dus geen rain of fire.. En afaik staat zo'n skill ook niet in de destro tree...
kan het niet een toevallig een crafted bommetje zijn?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-05 13:18

chromeeh

the Gnome

BootVluchteling schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:31:
[...]
zoek een lvl 60 warlock, die de items nog heeft.. betaal em 50 goud, en je hoeft de items zelf niet te kopen.. dan ga je met een 5 man party (met de warlock en jezelf) en dan krijg je de mount ook.. scheelt je bakken met G's..
I know I know, maar een deel wordt ook door mede locks uit m'n guild betaald...
Omdat er voor hun ook uiteindelijk voordelen aan zitten dat 1 lock in de guild de mats heeft :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Anoniem: 48475 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:19:
[...]

Ja, ben prowlend te werk gegaan :P ... 1 lvl 60+ ala, maar om nou gelijk 4 of 5 van die gasten op me dak te krijgen :D

Ff wat snapshots nemen voor de guildies :) .... vinden ze leuk :D
nee, op mn warrior zou ik het ook niet kunnen. Maar op mn neefjes druid was het geen probleem ;)

hunter met thunderfury :D :D :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Laatst online: 17:58

DefLite

Why so serious?

Dit zou zo heerlijk zijn.Ik word gek van die alliance paladin twinks >.> Ik speel nu 1 week WoW. Maarre wat ik me afvroeg ik ben nu een lvl 19 undead warrior(bijna 20) en ik speel op boulderfist is er ook een nederlandse clan die daar speelt (het liefst met wat Tweakers) en die mij kan/wil inviten. Ik speel vooral eind van de middag/s'avonds mijn ign =Siiroj.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167410

leuk spel dat wow, heb het nu 5/6 dagen ben orc warrior level 19 :)
eerste instance al gedaan ^_^ , alleen was beetje te laag level om te gaan tanken :p
straks maar ff de update doen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Gister mn laatste stack runecloth bij darnassus ingeleverd en eindelijk exalted geworden _O_

Nu rijd ik als human op een mooie stormsaber <3

Screenie:
Afbeeldingslocatie: http://img222.imageshack.us/img222/8923/wowscrnshot082006200111hl1.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 12-05 20:51

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Seraphin schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 10:14:
[...]

Om toch ff op deze discussie terug te komen: ik ben het niet helemaal met je eens.

Enerzijds heb je gelijk dat een devver er voor kan kiezen de software gratis ter beschikking te stellen, en alle opbrengsten uit de maandelijkse bijdragen kan halen. GW heeft het weer precies andersom: alles uit de initiele aankoop en géén maandelijkse betalingen. WoW heeft gekozen voor een mengeling; ik zie niet in waarom dat opeens niet zou kunnen.

Natuurlijk kun je een (theoretische) discussie voeren over welk model nou het meeste oplevert qua commercie en/of klanttevredenheid. Ik vind het alleen wel een beetje vreemd dat je achteraf het door Blizzard gekozen model gaat becritiseren "omdat ik al een trial heb gedaan".
Ik denk dat als een bedrijf als FunCom het zich kan veroorloven een bedrijf als Blizzard dat helemaal kan. Natuurlijk blijft dat een discussie van of van de $12 winst wordt overgehouden (ik denk flink wat) maar op die doosjes wordt ook nog winst gedraaid. Leuk voor hun, maar ik vind daardoor het model een beetje weird. Ik denk zeker dat Blizzard het zich kan veroorloven voor een dergelijk model te kiezen, wat in mijn geval tot een betere klanttevredenheid zou leiden. Ik heb dan ook sterk het gevoel (but correct me if I'm wrong) dat er flink wat winst uit het hele traject gehaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

@apNia Blizzard is een bedrijf, geen overheidsinstelling, natuurlijk maken zij winst :) En omdat de mensheid erin trapt net als ik...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 12-05 20:51

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Joane >> je balans tussen winst en klanttevredenheid moet in orde zijn. Als je te veel winst wil maken zal dat op lange termijn negatief werken gezien mensen je laten zakken. Stel WoW gaat nu $45 vragen per maand. Maken ze misschien nu ff winst, maar later verlaten mensen WoW omdat $45 teveel is. De afweging is dus "wat is de juiste balans?" en ik heb het idee dat ik 't overbodig vind om het spel te kopen als ik gelijk wil betalen per maand. Dan koop ik het spel niet waardoor zij niet die gratis maand + kosten doosje hoeven te betalen. Het enige wat ze dan mislopen is de eventuele winst die voortkomt uit zo'n doosje. En dat is de winst waarvan ik zeg "schrap dat als je daardoor makkelijker mensen kan charteren". Het blijft discussie over het businessmodel. Maar zoals iemand na mij al zei, ik zit niet te wachten op doosjes en hoesjes. In mijn geval heeft m'n broertje die zelfs liggen, dus loop ik helemaal niks mis. Maar dat is dan weer een tikkeltje persoonlijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Niky schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 12:45:
Gister mn laatste stack runecloth bij darnassus ingeleverd en eindelijk exalted geworden _O_

Nu rijd ik als human op een mooie stormsaber <3

Screenie:
[afbeelding]
Proficiat :) Ik was met iets gelijkaardigs bezig voor mijn undead bij Orgrimmar (voor een bruine wolf dus).

Dit bewijst eigelijk wel dat WoW geen RPG is. Jij haalt als human de hoogst mogelijke waardering bij een andere faction... so what? Het heeft geen invloed op jouw char voor de rest. De NPCs in Darnassus organiseren geen feestje voor jou... het enige dat er veranderd is dat je een mount kan kopen. Je kan epics verdienen bij verschillende factions, maar bij de 4 hoofdfactions waar je zelf bij hoort... ho maar, verder dan honored is totaal niet nodig... reputation verhogen bij de hoofdfactions heeft dus totaal geen roleplay waarde imo.

Deze post is trouwens geen flame op jou he, ik wou gewoon even aanhalen dat WoW vaak een mmorpg genoemd word terwijl het gewoon een hack 'n slash is zoals Diablo. Een punt waar Blizzard toch verbetering in mag brengen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
  • Laatst online: 18-03 12:08
Kapoen schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:06:
[...]

Proficiat :) Ik was met iets gelijkaardigs bezig voor mijn undead bij Orgrimmar (voor een bruine wolf dus).

Dit bewijst eigelijk wel dat WoW geen RPG is. Jij haalt als human de hoogst mogelijke waardering bij een andere faction... so what? Het heeft geen invloed op jouw char voor de rest. De NPCs in Darnassus organiseren geen feestje voor jou... het enige dat er veranderd is dat je een mount kan kopen. Je kan epics verdienen bij verschillende factions, maar bij de 4 hoofdfactions waar je zelf bij hoort... ho maar, verder dan honored is totaal niet nodig... reputation verhogen bij de hoofdfactions heeft dus totaal geen roleplay waarde imo.

Deze post is trouwens geen flame op jou he, ik wou gewoon even aanhalen dat WoW vaak een mmorpg genoemd word terwijl het gewoon een hack 'n slash is zoals Diablo. Een punt waar Blizzard toch verbetering in mag brengen imo.
Ik ben het niet helemaal met je eens, WoW moet je niet zien als een RPG want dat is het niet, het is een MMORPG, een RPG speel je bijna alleen maar solo. En ja, dat de factions niet echt handig zijn om rep voor te halen, maar dat is een keus die je zelf maakt, je kan ook met de furbolgs exalted worden en daar wel items vandaan haalt. Er zijn zoveel keuzes en mogelijkheden in WoW dat je wel kan gaan zeuren dat de factions gedoe zo irritant is, maar dan doe je het toch lekker niet. dan ga je maar wat anders doen in WoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:28

Ik hoop dat dat het einde is voor twinks. Jeez, wat zijn die irritant tijdens WSG lvl 10-19 :X

Nog iets:
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij stop ik erg veel moeite in een nieuwe topicstart.
Na een aantal uur totale bezigheid ben ik nu pas op de helft. :P

@ verhaal hierboven:

Lees dit eens:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hack_and_slash

Komt erop neer dat hack and slash een onderdeel is van een genre. Meestal die van RPG of MMORPG. Hack and slash is geen apart genre opzich. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 23-08-2006 13:17 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Bifur schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:11:
[...]

Ik ben het niet helemaal met je eens, WoW moet je niet zien als een RPG want dat is het niet, het is een MMORPG, een RPG speel je bijna alleen maar solo. En ja, dat de factions niet echt handig zijn om rep voor te halen, maar dat is een keus die je zelf maakt, je kan ook met de furbolgs exalted worden en daar wel items vandaan haalt. Er zijn zoveel keuzes en mogelijkheden in WoW dat je wel kan gaan zeuren dat de factions gedoe zo irritant is, maar dan doe je het toch lekker niet. dan ga je maar wat anders doen in WoW
WoW = toch 1 van de grootste RPG's hoor.. kan veel zeggen maar RPG staat voor Role Playing Character. Waar MMO voor staat is Massive Multiplayer Online.. dus jou statement klopt niet echt. Tevens is wow geen hack & slash simpelweg omdat de mobs te sterk zijn ;-) Bij hack en slash versta ik 30 poppies die op je beuken.. en dat je ze dan ff allemaal sloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

superbassie schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 12:18:
[...]

Gewoon Load Out of date addons ;) grote kans dat veel addons nog gewoon werken
En veel ook nie :)
Ik gebruik een addon collection pack, Insomniax, en die moet eerst ff alles weer op 1 lijn krijgen en testen. als die weer up to date is gebruik ik hem pas weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:46

Seraphin

Meep?

@Apnia: heb je op zich gelijk in: als ik had kunnen kiezen tussen het doosje, de CD's en de manual of 3 uur downloaden en niet betalen voor de software (maar wel meteen voor de eerste maand gebruik natuurlijk), dan was ik ook voor het downen gegaan....

Heb dat hele boekje 1 of 2 keer ingekeken en die CD's doen dienst als stofgenerator :P

Maar goed; Blizzard heeft zijn keuze gemaakt, en vooralsnog lijkt het er niet op dat héél veel mensen WoW laten liggen omdat het te duur is.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Laatst online: 13-05 12:09

xiD

12345

Misschien beetje offtopic;

Maar ik ben opzoek naar een nieuwe videokaart (AGP), aangezien in nu in raids rondloop met < 10 fps. Ik vroeg me af wat een beetje een redelijke videokaart is voor WOW. Met een prijs tot 200€

67890

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners en offtopic geblaat horen niet thuis in dit topic!