Laat maar weten of 1.12 vandaag is gekomen op USNvidiot schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:46:
Ik speel op US servers en de login message was daarnet dat er een patch komt vandaag en dat er nieuwe hardware komt voor een aantal servers. Ik denk dat met "patch" ze 1.12 bedoelen. Die zal morgen dan naar EU uitgerold worden.
Beter komt 1.12 snel en hebben ze voor Druids de Furor-bug gefixed zodat je gewoon 40% Energy krijgt als je naar Cat shapeshift, want het begint nu echt irritant te worden =/
Anoniem: 92838
1.12 patch. Gratis respec voor me rogue ^^. Dus bring it on! Heb op het moment serieuze cash flow problemen, nog maar 90 Gold ofzo haha. Normaliter was dat geen probleem maar met de vele wipefests van de laatste tijd + Epic repair costs
... gaat snel dan:)
Anoniem: 117763
Volgens Testrealm forum is het niet goed gefixed. Blijkt dat je pas na 1-3 seconden de energy/rage krijgt...superbassie schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:17:
Beter komt 1.12 snel en hebben ze voor Druids de Furor-bug gefixed zodat je gewoon 40% Energy krijgt als je naar Cat shapeshift, want het begint nu echt irritant te worden =/
Let kut weer.
Hmm, nu lees ik op US forums dat 1.12 WEL komt vandaag, en dus morgen bij ons.
/cheer
/cheer
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Anoniem: 41820
Ja! Meer mana-efficiency en minder aggro generation plix! Worden we niet eens sterker door in pvp, omdat het daar toch om burst damage gaat en geen sustained damage, en aggro doet er al helemaal niet toe, dus andere classes kunnen niet zeiken dat we sterker worden, en wij kunnen weer mee in high-end raids.
Anoniem: 40554
echt??? linkOn_E schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:30:
Hmm, nu lees ik op US forums dat 1.12 WEL komt vandaag, en dus morgen bij ons.
/cheer
lol, Blizzard weer op z'n bestAnoniem: 117763 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:25:
[...]
Volgens Testrealm forum is het niet goed gefixed. Blijkt dat je pas na 1-3 seconden de energy/rage krijgt...
Let kut weer.

Misschien wordt het eens tijd dat ze de huidige developers crew vervangen voor developers met verstand >.<
Ja, want warlocks hebben echt een buff nodig...
Als ik met mn lvl 59 full blue warrior een 55 soullinked lock al tot 50% van zn health krijg betekent dat toch dat er iets mis is... Soullinked locks mogen maar maximaal 20% health verliezen, 50% is echt absurd veel!
Anoniem: 41820
Soul link mag dan wel imba zijn in pvp, het levert je helemaal niks op in pve.Blistimo schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:34:
[...]
Ja, want warlocks hebben echt een buff nodig...
Als ik met mn lvl 59 full blue warrior een 55 soullinked lock al tot 50% van zn health krijg betekent dat toch dat er iets mis is... Soullinked locks mogen maar maximaal 20% health verliezen, 50% is echt absurd veel!
wat gaat er nu eigenlijk precies veranderen? kan het niet zo 1,2,3 vinden
Cross-Realm BattlegroundsYokidrink schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:51:
For the first time in the history of World of Warcraft, you will be able to face off against players from other realms in the Battlegrounds. PvP Battlegrounds link Alterac Valley, Warsong Gulch, and Arathi Basin so that players from several realms will be combined into one huge matchmaking pool. Replenish your mana, sharpen your blades, and get ready for some brand-new challengers!
World PvP
The stage is set for intense, objective-based land battles as Horde and Alliance vie for control over important strategic positions and resources around Azeroth. Head out for Silithus and Eastern Plaguelands to engage the enemy on the field!
General
Threat Reduction Effects
This system has been redesigned to eliminate inconsistency in how the effects work. Previously, some were additive (for example: 30% reduction + 20% reduction = 50% reduction) while others were multiplicative (30% reduction and 20% reduction made 44% reduction, from 0.7*0.8). They are now all multiplicative. This also prevents unpredictable behavior when the total reduction percentage was equal to or greater than 100%.
Haste and Slow effects
Previously Haste and Slow effects worked inconsistently, with spells working differently from weapons, and hastes and slows not acting as inverses of each other. We have revised the system so that all haste and slow effects work the same way, and haste and slow percentages of the same magnitude perfectly cancel each other out (30% haste and 30% slow combine to no change). As a result, we had to change the tooltip numbers on all spell haste effects, and on all melee and range slow effects. The numbers in the tooltips are different, but the game functionality is unchanged (other than slight rounding errors). Those tooltips that changed will now display larger numbers than they used to display. Conceptually, haste values indicate how much more of that activity you can perform in a given time. 30% melee haste means 30% more swings in a given time. Slow values indicate how much longer an activity takes to complete. 30% slow means an action takes 30% longer to finish.
The deserter debuff will now continue to expire even while you are offline.
Druids
Barkskin: The tooltip has been changed to 25% due to the haste effect change.
Ferocious Bite: The Book of Ferocious Bite (Rank 5) now drops somewhere in the world.
Furor: This talent now works correctly with Cat Form again.
Improved Shred: The discounted cost for Shred will now be displayed correctly even when you are not in Cat Form.
Rip: Lesser potency Rips will no longer overwrite greater potency ones.
Hunters
Spirit Bond: This ability will now be correctly reapplied when you resurrect in a battleground and your pet is polymorphed or otherwise unable to act normally.
Mages
Arcane Missiles: It is no longer possible to cast this spell on an evading mob. In addition, the animation will now stop when the target is dead.
Arcane Power: It is no longer possible to gain the benefit of this spell and Power Infusion at the same time by careful timing.
Frost Armor Chilled effect: The tooltip has been changed to 25% due to the haste effect change.
Ice Armor Chilled effect: The tooltip has been changed to 25% due to the haste effect change.
Polymorph: This spell will now be removed when a player leaves a battleground. This prevents some bugs involving polymorph from occurring.
Evocation will no longer be usable while silenced.
Paladins
Divine Shield: The tooltip has been changed to 100% due to the haste effect change.
Priests
Mind Control: The tooltip has been changed to 25% due to the haste effect change.
Psychic Scream: This spell now uses the same resistance checks as the Warlock spell Fear.
Rogues
Due to significant talent changes, Rogues will have all talent points refunded and can be re-spent. Training costs for all talent spell replacements have been significantly reduced.
Eviscerate: Manual of Eviscerate (Rank 9) now drops somewhere in the world.
Garrote: The damage from this ability has been increased approximately 50%.
Relentless Strikes: This ability will no longer trigger when your finishing move does not hit your target.
Sap: Enemy rogues will now always lose stealth when you Sap them.
Shaman
Grounding Totem: This totem will no longer absorb multiple effects from Entrapment in a 10 second period.
Windfury Totem: The weapon enchantment from this totem will now only trigger off normal melee swings. This means abilities such as Sinister Strike, Mortal Strike, and Hamstring will no longer trigger the Windfury Totem.
Reincarnation should now display the cooldown timer when used.
Chain Heal - After the initial target is healed, the healing effect will jump to the most damaged target (by absolute health) within range. In addition, if a raid member is the initial target it will look for valid raid targets to jump to rather than non-raid targets as a priority, making it consistent with group targeted Chain Heals.
Warlocks
Cripple (Doomguard): The tooltip has been changed to 45% due to the haste effect change.
Enslave Demon: The tooltip has been changed to 40% due to the haste effect change.
Health Funnel: This spell will now work correctly on low-level enslaved demons.
Howl of Terror: This spell now uses the same resistance checks as the Warlock spell Fear.
Siphon Life will now properly gain a benefit from Shadow Mastery.
Warriors
Flurry: The text on the tooltip has been corrected to indicate it triggers on all types of attacks.
Shield Slam: This ability will sometimes no longer remove more than one beneficial effect from the target.
Sword Specialization: This ability can no longer trigger off of itself.
Items
+30 Spell Damage Enchantment: Fixed a bug with this enchantment which was preventing it from benefiting healing spells.
Blade of Eternal Darkness: The triggered effect from this weapon will no longer occur when the spell being cast has its effect broken by causing damage.
Blazefury Medallion: The triggered effect from this item will no longer break Gouge.
Bonescythe Armor: The Eviscerate bonus will no longer trigger when your Eviscerate does not hit your target.
Darkmoon Card- Twisting Nether: The dialog for this resurrection will now always reappear after the Spirit of Redemption effect has completed.
Eye of the Dead: Holy Shock now interacts properly with this item.
Ranged Elemental Damage: Our ranged combat system does not allow a ranged weapon to do a mix of Elemental (Fire, Frost, Arcane, etc.) and Physical damage. Many ranged weapons existed which were listed as doing Elemental damage and did not function properly (the damage was dealt, but was treated as Physical). All of those weapons have been changed to deliver the Elemental damage as a chance on hit effect. Hurricane was previously changed this way in 1.11. The following ranged weapons are also fixed in 1.12: Bow of Searing Arrows, Dwarven Hand Cannon, Heartseeking Crossbow, Dark Iron Rifle, Galgann's Fireblaster, Quillshooter, Shell Launcher Shotgun, Venomstrike, and Verdant Keeper's Aim.
Talisman of Ascendance: This item will no longer trigger from physical damage effects. In addition, if either of the buffs from the item are cancelled, they will both be cancelled.
Zandalarian Hero Charm: Item tooltip corrected to match the effect tooltip.
The Items that summon mounts have been changed in their color/quality. Items that summon normal mounts are now blue(superior)items and items that summon swift mounts are now purple(epic) items.
Fixed a bug that allowed you to use items which restored health or mana while you were already full health or mana.
Fixed a bug with the Jom Gabbar trinket which was causing it to trigger a category cooldown for a duration longer than intended.
Fixed a bug that prevented Arcane Missiles from being able to trigger the effect of Wrath of Cenarius.
Clarified the tooltips for the Stormshroud armor and Kalimdor's Revenge to explain that they deal Nature damage.
Fixed a bug that caused the Blooddrenched Mask to hide a character's hair.
Warbear leather now stacks to 20.
Professions
Engineering: The damage from sapper charges can now be resisted. The overall DPS of the charges should not be significantly altered from what it currently is.
Engineering: Explosive sheep do fire damage instead of physical damage.
Raids and Dungeons
Uldaman
Reduced the number of Shadowforge Ambushers that attack after looting the quest chest.
Shadowforge Ambushers are no longer elite.
The respawn of the Stone Stewards has been changed to 2 hours (from 30 minutes).
Zul'Farrak
The respawn of the 2 Troll/1 Basilisk patrollers should now be 2 hours.
Reduced the damage dealt by the Sul'lithuz Abomination and Sul'lithuz Sandcrawler.
Zul'Farrak Dead Heroes are no longer elites.
Theka the Martyr will now only remain immune to physical damage for 30 seconds before reverting to normal.
Antu'sul's Sul'lithuz Broodlings now only hatch 4 at a time and are significantly weaker.
Witch Doctor Zum'rah will no longer call as many Zul'Farrak Zombies to his aid when aggroed.
Weegli Blastfuse now has slightly more hit points.
Antu'sul's Warden no longer attempts to knock adventurers into Antu'sul's lair.
Sandfury Cretins who engage the party during the pyramid event are no longer able to cast shadow bolt.
Maraudon
Noxxious Scions will no longer spawn when you cleanse Celebrian Vines.
User Interface
V key functionality has been improved in several ways.
V key now shows summoned monsters (such as the gargoyles in Stratholme.)
V key now shows both monsters and player enemies.
V now shows enemies only (no longer shows friendly targets.)
Shift-V now shows friendly targets only, not enemies (with a new bindable hotkey.)
Control-V shows both friendly targets and enemy targets (with a new bindable hotkey.)
New floating combat text has been added to the game with a number of options. You can see when you take damage, when you are healed and how much, when you acquire and lose auras and much more. You can turn on the new options in the newly revised options screen.
The Need Before Greed and Group Loot countdown timers will now have a 3 minute countdown when there is a bind on acquire item on the corpse. This should allow a bit more time in making a decision to roll for an item.
Automatic Quest Tracking has been added to the game and is turned on by default. Any time you advance a quest by advancing one of the requirements, the quest information will appear on your screen for 5 minutes before fading. You can turn this option off from the options screen.
There is now a confirmation dialogue when you attempt to disband your guild.
Bug Fixes
Fixed a bug that caused some non-combat pets to be referred to as Minions instead of Pets. Mini Diablo however has escaped this fate and will continue to be referred to as a Minion.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
http://www.worldofwarcraf...est-realm-patchnotes.htmlYokidrink schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:51:
...en het staat ook nog eens in de startpost, hoe duidelijk wil je het voorgeschoteld krijgen
Het is inderdaad 1.12, hier een linkje naar een nieuwe blue post op Tech Support forums met de Titel 1.12 Patch. Gepost vandaag, 21-8-2006.
http://forums.worldofwarc...882&p=1&tmp=1#post1039882
http://forums.worldofwarc...882&p=1&tmp=1#post1039882
waarom denk je dat er nieuwe realms komen?MaVl schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:07:
Er zijn ook mensen die de game nu kopen. Volgens mij zijn er op het moment niet zoveel guilds die nog MC starten
Neon letters, grote rode knipperende pijl info hier!!!!
Zelfs dat is nog lastig voor sommige mensen, die vragen nog liever wat de verandering is, ipv waar het staat, zodat het hier voor ze herkauwd wordt op het forum.
En startposts zijn natuurlijk veel te lang, na 3 regels geven ze het op.
@Addictive
Om zo snel mogelijk tijdelijke gratis transfers op te zetten van volle servers, en daarna nog even cashen van paid transfers.
Zelfs dat is nog lastig voor sommige mensen, die vragen nog liever wat de verandering is, ipv waar het staat, zodat het hier voor ze herkauwd wordt op het forum.
En startposts zijn natuurlijk veel te lang, na 3 regels geven ze het op.
@Addictive
Om zo snel mogelijk tijdelijke gratis transfers op te zetten van volle servers, en daarna nog even cashen van paid transfers.
[ Voor 19% gewijzigd door MaVl op 22-08-2006 13:10 ]
Zijn er nog mensen die opnieuw beginnen op een nieuwe server zodra de expansion set uitkomt? Ik wil wel weer de rush hebben van het levellen, maar dit keer in een hechte (NL?) guild. Ergens op een (RP) PvP server.
Dit dus.
* Yokidrink bows his head in shame for not spending enough time and effortBlistimo schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:05:
...en het staat ook nog eens in de startpost, hoe duidelijk wil je het voorgeschoteld krijgen
however.... in de TS stond niet dat het 1.12 was
@MaVl niet zo sarcastisch zeg, ik geef toe dat ik wat snel vroeg maar zo'n reactie is wat overbodig.
[ Voor 12% gewijzigd door Yokidrink op 22-08-2006 13:31 ]
Speelt er niemand op Realm Outland?
Ben level 21 Undead Priest.
Ben level 21 Undead Priest.
Linux is zo cool dat ik het koud heb
Het was niet specifiek gericht op jou, ik was (net van server veranderd) ook officer in guild, en als we bij een nieuwe boss staan en mensen vragen: "wat moet ik doen?" terwijl de link naar de tactics al een week op de GMotD staat, op het forum en ook al een paar keer gezegd is in /g, dan word ik wat "geirriteerd".
En mijn nick eindigt met de letter L niet i.
Viel me op dat een aantal mods opeens hun 1.12 beta versies online zetten.. dus ik denk dat 1.12 morgen komt
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Jeeej ons guild is voor de 4e keer uit elkaar gevallen 
Poging 5...... Alleen nu wel met een bekwame guildmaster

Poging 5...... Alleen nu wel met een bekwame guildmaster
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Mensen make gnomes, not war!MaVl schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:29:
Het was niet specifiek gericht op jou, ik was (net van server veranderd) ook officer in guild, en als we bij een nieuwe boss staan en mensen vragen: "wat moet ik doen?" terwijl de link naar de tactics al een week op de GMotD staat, op het forum en ook al een paar keer gezegd is in /g, dan word ik wat "geirriteerd".
Middels een exploit zijn op de de PTR 4horseman, Sapph & Kel down.
All down today on test, and all I got to say is "Can't wait for them to be retuned".
All these bosses down Korean style with the stat buffing method. The 4 horsemen easily did about 100k damage to everyone in less then a minute. Even killing morgarine last does not guarantee a corrupted Ashbringer.
http://i14.photobucket.com/albums/a334/hp105k/Keldead.jpg
Sapprion = Bring 315 Frost or dont bother, 600 damage a second frost just being near him. 4k Damage over 2 sec @ 65% movement blizzards. Freezes you in an ice block and does 1k every 1sec for 6 sec. last but not least, his deep breath, doing Nearly 100k Frost Damage to those who are hit. All of these numbers were with over 1000 FR not even attainable in game.
http://i14.photobucket.co...4/hp105k/omgSaphhurts.jpg
Lastly Kel, after killing about 100 or so Servants he will become targetable. Even with 99% Damage Reduction he hits for 3k physical. He does a randomly targeted spell that leaves a mark on the ground, failing to get out of this mark deals 100k Shadow damage divided by those inside of it. He will also randomly mind control several members of your raid, and will shoot frost bolts at those who arent in melee range for 10k+. At low health he calls for Anub like adds, but go away if you kill him. The Quest item he drops is for the undead damage trinkets.
Was so much fun until blizzard had to fix it ><.
De quest: http://img241.imageshack.us/img241/8373/kelthuzadff9.jpg
Beetje kutrewards, die van Ony zijn beter

Sapph drop:
Hunterloot
All down today on test, and all I got to say is "Can't wait for them to be retuned".
All these bosses down Korean style with the stat buffing method. The 4 horsemen easily did about 100k damage to everyone in less then a minute. Even killing morgarine last does not guarantee a corrupted Ashbringer.
Sapprion = Bring 315 Frost or dont bother, 600 damage a second frost just being near him. 4k Damage over 2 sec @ 65% movement blizzards. Freezes you in an ice block and does 1k every 1sec for 6 sec. last but not least, his deep breath, doing Nearly 100k Frost Damage to those who are hit. All of these numbers were with over 1000 FR not even attainable in game.
Lastly Kel, after killing about 100 or so Servants he will become targetable. Even with 99% Damage Reduction he hits for 3k physical. He does a randomly targeted spell that leaves a mark on the ground, failing to get out of this mark deals 100k Shadow damage divided by those inside of it. He will also randomly mind control several members of your raid, and will shoot frost bolts at those who arent in melee range for 10k+. At low health he calls for Anub like adds, but go away if you kill him. The Quest item he drops is for the undead damage trinkets.

Sapph drop:

Hunterloot

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
al deze *facts* geven mij het idee dat op de live realms deze bosses dus nog niet killable zijn, DWZ unfinnished contentNielZ schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:41:
Middels een exploit zijn op de de PTR 4horseman, Sapph & Kel down.
[afbeelding] [afbeelding]
Sapph drop:
[afbeelding]
Hunterloot
als je al met die statdupes zoveel dmg hits krijgt
dwz => COCKBLOCK!!!!
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Misschien over nagedacht dat de game wel eens kan flippen van 1k Frost Resist of dat die Frost Breath een deel van je hp is, of misschien wel te counter spellen zelfs?-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:20:
[...]
al deze *facts* geven mij het idee dat op de live realms deze bosses dus nog niet killable zijn, DWZ unfinnished content
als je al met die statdupes zoveel dmg hits krijgt
dwz => COCKBLOCK!!!!
ja, maar zoveel credit geef ik de devvers niet, zeker gezien de ervaring die ik heb met MMORPG's en met het C'Thun verhaalVincentio schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:21:
[...]
Misschien over nagedacht dat de game wel eens kan flippen van 1k Frost Resist of dat die Frost Breath een deel van je hp is, of misschien wel te counter spellen zelfs?
met %hp zou je dan namelijk ook met T1 die boss kunnen pakken
Niet iedereen is even fanatiek als jij. Ik lees bijvoorbeeld geen guild forums door. En een guild message daar lees je zo overheen. Zeker als je even AFK bent. Sommige mensen zijn super fanatiek en spelen wow 6 tot 10 uur op een dag. Ik ben een casual gamer en speel hoogstens af en toe 3 a 4 uurtjes achter elkaar. Ik speel het spel al sinds het begin en heb nu 1 char lvl 53 and thats it. Er vanuit gaan dat iedereen net zo fantiek is als jij, vindt ik een verkeerd uitgangs punt. Laat iedereen in z'n waarde, en laat iedereen spelen zoals hij of zij wil.MaVl schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:29:
Gister gluth neer na 2 avonden er op wipen 
Had er gelijk maar een videotje van gemaakt:
http://data.kicks-ass.net/pica/wow/Gluth.avi
Had er gelijk maar een videotje van gemaakt:
http://data.kicks-ass.net/pica/wow/Gluth.avi
Als iemand niet de tactics wil lezen, join dan geen raiding guild maar ga lekker patiancen ofzoSeth_Chaos schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:30:
[...]
Niet iedereen is even fanatiek als jij. Ik lees bijvoorbeeld geen guild forums door. En een guild message daar lees je zo overheen. Zeker als je even AFK bent. Sommige mensen zijn super fanatiek en spelen wow 6 tot 10 uur op een dag. Ik ben een casual gamer en speel hoogstens af en toe 3 a 4 uurtjes achter elkaar. Ik speel het spel al sinds het begin en heb nu 1 char lvl 53 and thats it. Er vanuit gaan dat iedereen net zo fantiek is als jij, vindt ik een verkeerd uitgangs punt. Laat iedereen in z'n waarde, en laat iedereen spelen zoals hij of zij wil.
[ Voor 4% gewijzigd door ImdaMned op 22-08-2006 14:35 ]
In een guild waar een nieuwe encounter moet worden geleerd is het zeker belangrijk dat iedereen de tactics kent. In onze guild zitten ook erg veel 'casuals', maar die nemen zeker de moeite wel om even een stukje te lezen op ons forum. Het is hoogst irritant als je moet wachten op 2 personen in de raid die nog tactics moeten lezen.Seth_Chaos schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:30:
[...]
Niet iedereen is even fanatiek als jij. Ik lees bijvoorbeeld geen guild forums door. En een guild message daar lees je zo overheen. Zeker als je even AFK bent. Sommige mensen zijn super fanatiek en spelen wow 6 tot 10 uur op een dag. Ik ben een casual gamer en speel hoogstens af en toe 3 a 4 uurtjes achter elkaar. Ik speel het spel al sinds het begin en heb nu 1 char lvl 53 and thats it. Er vanuit gaan dat iedereen net zo fantiek is als jij, vindt ik een verkeerd uitgangs punt. Laat iedereen in z'n waarde, en laat iedereen spelen zoals hij of zij wil.
Ik weet zeker dat ook jij je wel even gaat inlezen als je ooit je eerste stappen in MC gaat zetten.
Neemt niet weg dat het soms voorkomt dat niemand de tactics kent omdat je bij een nieuwe baas komt, waarvan je nog niet verwacht had dat je er die avond kwam. Maar goed, dat zijn juist de leukste raids.
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Whoohoo, 5e maand geen WoW gespeeld
en ook niet de intentie omdat -ever- weer te gaan doen..

Zoals ik al zei het was niet direct op hem. Iemand stelde een vraag over hoe makkelijk sommige mensen het willen hebben, dus ik gooi er een overdreven post tegenaan. Dat neon zou toch wel wat duidelijk moeten maken.
En als je er dan toch graag zo op in haakt, het gaat niet over fanatiek, maar meer over het tegenovergestelde, gewoon te lui zijn om op te zoeken.
Ok, jij bent een casual gamer, geen probleem mee, maar als je dan in een raiding guild zit, dan wordt er van je verwacht dat je weet wat je doet, en dat je op zijn minst even 2 a4-tjes tekst kan lezen. Het punt is niet dat de guild zegt: "en nu ga je fanatiek een heel boek tactiek lezen", het is meer: "volgende week gaan we die boss doen, en hier staan 2 a4 met tekst" en als je een week later dan nog niet de moeite hebt genomen om even te lezen, dan is dat luiheid.
En als je er dan toch graag zo op in haakt, het gaat niet over fanatiek, maar meer over het tegenovergestelde, gewoon te lui zijn om op te zoeken.
Ok, jij bent een casual gamer, geen probleem mee, maar als je dan in een raiding guild zit, dan wordt er van je verwacht dat je weet wat je doet, en dat je op zijn minst even 2 a4-tjes tekst kan lezen. Het punt is niet dat de guild zegt: "en nu ga je fanatiek een heel boek tactiek lezen", het is meer: "volgende week gaan we die boss doen, en hier staan 2 a4 met tekst" en als je een week later dan nog niet de moeite hebt genomen om even te lezen, dan is dat luiheid.
erg nuttige postYapser schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:39:
Whoohoo, 5e maand geen WoW gespeeld![]()
Bij ons is het altijd dat onze raidofficer alleen de eerste keer dat we een boss doen de tacs helemaal uitlegt, als je het daarna niet weet, jammer. Tactics staan altijd op forum dus je kan ze altijd lezen als je even 5 minuten in ironforge staat te niksen.
Anoniem: 26351
Ik vind dat als je deel uitmaakt van een guild, dat je toch minstens af en toe even op het guild forum kijkt. Het voorkomt allerlei onnodige zaken als 'ik wist het niet', terwijl het misschien al dagen op het guild forum staat.
Daarnaast vind ik het ronduit storend, als ik wel de moeite heb genomen om een post over tactics te hebben gelezen en iemand anders niet, waardoor het hele verhaal verteld moet worden over vent/ts voor die paar personen die te lui zijn.
Sterker nog, we hebben een keer iemand in de guild gehad (lees: gkicked) die zich pas op het forum registreerde om te klagen over het feit dat ie gekicked was...uhuh...
lol, trouwens.. met die Cross-Realm Bg's gaat volgens mij best floppen * You cannot enter this BG cause a player with the same name is already active.. *
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
SpoTs schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:13:
lol, trouwens.. met die Cross-Realm Bg's gaat volgens mij best floppen * You cannot enter this BG cause a player with the same name is already active.. *
Denk dat Blizzard daar wel aan heeft gedacht, zulke prutsers zijn het dan ook weer niet.[@Nvidiot]: iemand in 't wow topic bedacht dit net over de cross-realm BGs: * You cannot enter this BG cause a player with the same name is already active. *
[Bleet]:
[BlackSash]: idd
[Bleet]: denk dat je dan 't zelfde idee krijgt als CS
[Bleet]: Bleet[1] ofzo
[BlackSash]: dat zou een lullige zijn... maar denk dat je eerder gewoon de optie niet krijgt voor een BG met een name-collision
[@Nvidiot]: Misschien handiger om dan Bleet@Server te doen
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
NixBleet schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:19:
[...]
[...]
Denk dat Blizzard daar wel aan heeft gedacht, zulke prutsers zijn het dan ook weer niet.
<Wowrush Dashers, Tarren Mill>
Zo gaat t eruit zien.
Mjah het antwoord hierop is al enkele weken bekend.SpoTs schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:13:
"Spots <servernaam>" wordt het.
Het is heel simpel: Tactics = succes
Als iemand te beroerd is om tijd in een stukje progress voor de guild / zichzelf te steken dan is het bij mij ook erg snel
De eerste keer een boss doen is altijd ff proberen etc.
Zolang er maar geen 'paniek' is...
Zo werd gister iedereen behalve ik gewhiped in Scholo (
) omdat de rogue die mee was achteraf geen engels kon
Reden: de rogue pullde 2 adds en iedereen raakte in paniek...
Ben gewoon stug doorgegaan met de mobs stuk voor stuk af te maken.
Paniek / chaos wil je niet hebben in party / raid...
Als iemand te beroerd is om tijd in een stukje progress voor de guild / zichzelf te steken dan is het bij mij ook erg snel

De eerste keer een boss doen is altijd ff proberen etc.
Zolang er maar geen 'paniek' is...
Zo werd gister iedereen behalve ik gewhiped in Scholo (

Reden: de rogue pullde 2 adds en iedereen raakte in paniek...
Ben gewoon stug doorgegaan met de mobs stuk voor stuk af te maken.
Paniek / chaos wil je niet hebben in party / raid...
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Je moet eens zien wat er gebeurt als er een non skilled hunter met pet een instance instapt. Waarschijnlijk op aggressive enzo, dus charged gelijk een paar mobs, paniek gegarandeerd
Anoniem: 185485
Blijft me inderdaad verbazen dat veel "high level" hunters hun class niet beheersen. Ben zelf een
hunter en misschien enigzins bevooroordeeld, maar ben van mening dat hunters die hun class (inl. pet) goed beheersen een geweldige aanvulling in een groep/raid kunnen zijn. Maar aan de andere kant kunnen hunters die hun class niet beheersen de groep/raid ook snel omlaagtrekken
hunter en misschien enigzins bevooroordeeld, maar ben van mening dat hunters die hun class (inl. pet) goed beheersen een geweldige aanvulling in een groep/raid kunnen zijn. Maar aan de andere kant kunnen hunters die hun class niet beheersen de groep/raid ook snel omlaagtrekken
Ja, standaard reactie op "Call Pet" spell: "Please dismiss your pet or i kick you from party"
En dat terwijl wij als guild voorbereidingen aan het treffen zijn voor patchwerk waar de hunters gevraagd wordt de pet mee te nemen, en om precies te zijn: een wolf met furious howl voor de extra 5dps per party member die het beestje heeft.
En dat terwijl wij als guild voorbereidingen aan het treffen zijn voor patchwerk waar de hunters gevraagd wordt de pet mee te nemen, en om precies te zijn: een wolf met furious howl voor de extra 5dps per party member die het beestje heeft.
Ik vind Hunters te gek, zolang ik ze zelf maar niet hoef te spelen. Mijn hunter is nog steeds lvl20
Maar inderdaad meerdere malen meegemaakt dat we een noob huntard mee hadden wiens pet vrolijk alvast Gandling ging pullen bij wijze van spreken terwijl wij nog bij de ingang staan -.-
Een goede hunter daarentegen, met super beertankje ofzo, Trueshot Aura, imba DPS, kite mogelijkheden, traps, en laten we niet vergeten FD+ Jumper Cables voor als het de fan raakt! Gotta love em!
Wat is trouwens jullie favoriete Baron party? Maakt niet uit of het 45 minuten is of niet (ik ga altijd voor de 45 minuten
). Mijne = DPS Warrior, Holy Priest, Frost Mage, Combat Rogue en retri Paladin ^^ . Dit vind ik de fijnste setup en hier mee haal je makkelijk (vind ik) 45 minuten.
Een goede hunter daarentegen, met super beertankje ofzo, Trueshot Aura, imba DPS, kite mogelijkheden, traps, en laten we niet vergeten FD+ Jumper Cables voor als het de fan raakt! Gotta love em!
Wat is trouwens jullie favoriete Baron party? Maakt niet uit of het 45 minuten is of niet (ik ga altijd voor de 45 minuten
Snap sowiezo hunters niet die hun pet "standaard" op aggressive hebben staan.. heb je alleen maar last van bij questen etc.
Idd is de trueshot auro en vooral tranq shot erg handig (maakt boze mobs opeens een stuk vriendelijker).
Hunters kunnen inderdaad ook goed meekomen in de DPS, heb nou net mijn black dragonscale set compleet en meerdere +% to crit items waardoor die 1800+ damage regelmatig valt.. Sta vaak hoog in de damage lijst en met FD is de aggro erg goed te beheersen
Idd is de trueshot auro en vooral tranq shot erg handig (maakt boze mobs opeens een stuk vriendelijker).
Hunters kunnen inderdaad ook goed meekomen in de DPS, heb nou net mijn black dragonscale set compleet en meerdere +% to crit items waardoor die 1800+ damage regelmatig valt.. Sta vaak hoog in de damage lijst en met FD is de aggro erg goed te beheersen
[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 185485 op 22-08-2006 15:54 ]
Anoniem: 144744
ik heb (nog) een moonstalkertje die lvl 19 is en die heeft nog nooit op aggressive gestaan, dat beest maakt of zichzelf af, of hij gaat ergens heen waar ik hem niet nodig heb....... snap die beessies niet
Mijn favoriete baron party: 2x rogue, 1x hunter, 1x shadow priest en 1x resto druid. Eerste poging op 45 minuten baron: 33 minuten. Tank is niet nodig.
Ah, nog iemand op Tarren Mill. Greeting.On_E schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:21:
[...]
Nix
<Wowrush Dashers, Tarren Mill>
Zo gaat t eruit zien.
Vague 60 Night Elf druid Intoxication Effect
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
als je zelf nog in de buurt zit van 19, er is een leuke pet te tamen in darkshore.. Bovenin bij die naga's zitten kleine beeldjes van katten, als je deze opent is er een kans dat er een "ghost cat" spawned. Deze is van zichzelf al half doorzichtig
Heb hem gister zelf voor de lol getamed, hij
verscheen nadat ik ongeveer 5 a 6 beeldjes geopend had.
verscheen nadat ik ongeveer 5 a 6 beeldjes geopend had.
totdat je FD resistsAnoniem: 185485 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:49:
Sta vaak hoog in de damage lijst en met FD is de aggro erg goed te beheersen
een gouwe ouwe is van een platform naar beneden springen (UBRS bv) terwijl je pet nog aan staat. Beessie is niet zo slim en loop een compleet andere route
die hangen dan toch losjes in de epix neem ik aan?MaVl schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:02:
Mijn favoriete baron party: 2x rogue, 1x hunter, 1x shadow priest en 1x resto druid. Eerste poging op 45 minuten baron: 33 minuten. Tank is niet nodig.
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Truc is ook om te FD voordat je bovenaan aggro lijst staat, zodat je indien ie resist wordt nog even kan inhouden...deadsy schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:04:
[...]
totdat je FD resistsWil wel eens gebeuren in raids
Terug bij eerdere post, blijft me verbazen dat zoveel hunters hun class niet beheersen.een gouwe ouwe is van een platform naar beneden springen (UBRS bv) terwijl je pet nog aan staat. Beessie is niet zo slim en loop een compleet andere route
Vooral leuk punt in ulda.. zit een berg rommel waar je zelf overheen kan lopen om een stuk af te snijden. Maar petjes houden denk ik niet zo van rommel en gaan omlopen. Om zo onderweg half ulda mee te brengen
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 185485 op 22-08-2006 16:16 ]
Weet ik haast wel zeker lol. Ik was toen nog redelijk blauw en de rest ook en door de snelste route te nemen (Spider, Baroness, Maleki) hadden we nog 2-3 minuten over. Je kan ook pala DI doen en het laatste stuk vanaf Maleki rennen naar de gates, DI op resser, dood gaan en snel weer verderEryciusPuteanus schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:11:
[...]
die hangen dan toch losjes in de epix neem ik aan?
wil het wel eens doen om de MT te zieken tijdens een farm MCAnoniem: 185485 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:13:
[...]
Truc is ook om te FD voordat je bovenaan aggro lijst staat, zodat je indien ie resist wordt nog even kan inhouden...
Healers vinden het vaak ook errug leukdeadsy schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:15:
[...]
wil het wel eens doen om de MT te zieken tijdens een farm MC
de halve groep dood lijkt in het groep-venster
zwijg me ervanAnoniem: 185485 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:18:
[...]
Healers vinden het vaak ook errug leukvooral bij meerdere hunters in een groep, als opeens
gelukkig kan m'n mod het zien, sindsdien ben ik iets sneller zeker over de FD. Maar het blijft altijd schrikken
Anoniem: 63072
Ik vindt het als healer veel enger als een huntard met agro pas FD doet als hij al bijna dood is. Zie dan het verschil maar eens. Had er laatst nog é''en die werd geresist en ging echt dood. Scheld kanonade dat ik hem niet healde. Ik stond echter aan de lopende band de tank te healen. die ondanks heal na heal langzaam in health achteruitging. Healing switchen = tank dood, dan maar liever de hunter.Anoniem: 185485 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:18:
[...]
Healers vinden het vaak ook errug leukvooral bij meerdere hunters in een groep, als opeens
Die keuze is aan mij, en niet aan jou om die voor mij te maken. Ik zit in een guild met veel casual gamers. Wij bespreken voor de instance of raid de tactics even. We zorgen er even voor dat iedereen ze ook echt gelezen heeft voordat we naar binnen gaan. Het grote verschil is denk ik dat we casual gamers zijn. We worden niet boos als iemand nog vragen heeft of iets wil weten. We hebben alle tijd lukt het vandaag niet dan wel morgen of de volgende week. Het gaat er veel relaxer aan toe. Niks moet. Je mag alles.ImdaMned schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:34:
[...]
Als iemand niet de tactics wil lezen, join dan geen raiding guild maar ga lekker patiancen ofzo
In mijn vorige guild ging het er heel anders aan toe. Op een gegeven moment werden mensen uit de guild gegooid omdat ze niet snel genoeg levelde. We spelen toch om ons te vermaken? En niet omdat een dictatortje je zegt dat je moet spelen.
Tsja... ook een kwestie van het vermogen een fout één keer te maken, en daar vervolgens van te leren. Met mijn hunter ben ik idd één keer zo slim geweest om in een instance ergens naar beneden te springen om vervolgens te ontdekken dat mijn pet ging lopen.... dat was in WC en vervolgens heb ik die fout niet meer gemaakt. Als je in end game instances nog steeds dit soort beginnersfouten maakt heb je de afgelopen 49 lvls niet zo goed op zitten letten.deadsy schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:04:
[...]
een gouwe ouwe is van een platform naar beneden springen (UBRS bv) terwijl je pet nog aan staat. Beessie is niet zo slim en loop een compleet andere route
Als healer hunters in de gaten houden die FD doen; als het om mensen gaat waar je op ingespeeld bent heb je al heel snel door of het om FD gaat of niet. Waar ik met mn druid wel echt ziek om kan worden, zijn hunters die lopen te miepen dat ik hun pet onvoldoende heal.....
Tank healen... Pet healen.... Tank healen.... Pet healen.... het argument "prioriteiten stellen ivm casting time etc." komt niet altijd aan bij huntards.
@ Erycius: welke mod gebruik je?
[ Voor 4% gewijzigd door Seraphin op 22-08-2006 16:39 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Welke instances doen jullie met je casual guild? Daar ben ik wel benieuwd naar. Mensen uit een guild knikkeren omdat je niet snel genoeg levelt klinkt als complete onzin in mijn oren. Dat slaat inderdaad nergens op.Seth_Chaos schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:26:
[...]
Die keuze is aan mij, en niet aan jou om die voor mij te maken. Ik zit in een guild met veel casual gamers. Wij bespreken voor de instance of raid de tactics even. We zorgen er even voor dat iedereen ze ook echt gelezen heeft voordat we naar binnen gaan. Het grote verschil is denk ik dat we casual gamers zijn. We worden niet boos als iemand nog vragen heeft of iets wil weten. We hebben alle tijd lukt het vandaag niet dan wel morgen of de volgende week. Het gaat er veel relaxer aan toe. Niks moet. Je mag alles.
In mijn vorige guild ging het er heel anders aan toe. Op een gegeven moment werden mensen uit de guild gegooid omdat ze niet snel genoeg levelde. We spelen toch om ons te vermaken? En niet omdat een dictatortje je zegt dat je moet spelen.
[ Voor 6% gewijzigd door mdmeijer op 22-08-2006 16:52 ]
Paling Terran & Shaman
Gelukkig wel, anders was ik na 150d played nog steeds bij Lucifron in blauwe gear.Seth_Chaos schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:26:
En niet omdat een dictatortje je zegt dat je moet spelen.
Eigenlijk moet je het anders stellen. Voor mensen in een wat meer hardcore guild dan de jouwe geldt: veel spelen = progress maken in nieuwe instances = meer fun.
Dat is een andere filosofie dan jouw guild.
CTRA ziet dit toch sowieso. Ik zie altijd netjes Feign Death waar normaal zijn health staat iig.EryciusPuteanus schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:25:
[...]
zwijg me ervan![]()
gelukkig kan m'n mod het zien, sindsdien ben ik iets sneller zeker over de FD. Maar het blijft altijd schrikken
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Mja, BWL farming guild die voor de sport nog even tier 0.5 ging halenEryciusPuteanus schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:11:
[...]
die hangen dan toch losjes in de epix neem ik aan?
@Feign discussie
De enige reden om te blijven liggen na een feign is als de party wiped. Ik feign altijd preventief, en spring meteen weer op om flink door te dps-en. Mocht de tank doodvallen dan toch heel gauw feign en vinger boven de deterrence knop in case of resist.
en toenstraks las je helemaal niets?Seth_Chaos schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:26:
We zorgen er even voor dat iedereen ze ook echt gelezen heeft voordat we naar binnen gaan.

euh maar als je op lvl 60 dingen focussed moet een priest die je nodig hebt niet ineens 4 weken op 59 blijven hangen.mdmeijer schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:49:
[...]
Welke instances doen jullie met je casual guild? Daar ben ik wel benieuwd naar. Mensen uit een guild knikkeren omdat je niet snel genoeg levelt klinkt als complete onzin in mijn oren. Dat slaat inderdaad nergens op.
verder doen wij nu BWL, al de hele week met nefarian bezig(moeilijke fase 1).
Hopelijk vandaag neer maar dan moet fase 1 wel goed gaan, vanaf de eerste try.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Benecast (ben priest)
de heal knopjes blijven dan netjes staan in plaats van het rez knopje
maar als dat van die FD melding in CT RA zit moet ik dat toch nog eens deftig uitvlooien, want het kan nog beter nu.
Hehe wel leuk om te horen dat er zoveel noob hunters zijn in de lvl 60. Net nu ik zelf ook weer een huntertje begonnen ben. (@ maelstrom, weet niet of daar nog mensen spelen
) Maar idd heb al meegemaakt dat me pet niet wilde springen, kutbeest
. Zoiezo staat hij voor de rest gelukkig op passive.
Eerst de lvl 60 maar eens halen en dan verder kijken. Maar als er zoveel noob huntertjes zijn. Hebben de hunters op lvl 60 dan geen slechte naam, waardoor je moeilijk in party/raid komt?

Eerst de lvl 60 maar eens halen en dan verder kijken. Maar als er zoveel noob huntertjes zijn. Hebben de hunters op lvl 60 dan geen slechte naam, waardoor je moeilijk in party/raid komt?
Heeft geen signature.
Anoniem: 108648
ImdaMned schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:34:
Als iemand niet de tactics wil lezen, join dan geen raiding guild maar ga lekker patiancen ofzo
hm, als casual zeg je dus zelf dat iedereen de tactics gelezen moet hebben, dus eigenlijk ben je het er gewoon mee eens. Raidguild= voorbereiding is meer dan wat shards en candles meeSeth_Chaos schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:26:
Ik zit in een guild met veel casual gamers. Wij bespreken voor de instance of raid de tactics even. We zorgen er even voor dat iedereen ze ook echt gelezen heeft voordat we naar binnen gaan. Het grote verschil is denk ik dat we casual gamers zijn.
Weet iemand of US vandaag nog 1.12 heeft gekregen?
ik wil echt weten of wij morgen ook 1.12 krijgen

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 22-08-2006 19:05 ]
http://www.curse-gaming.c...ch-112-live-tomorrow.htmlAnoniem: 40554 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:05:
Weet iemand of US vandaag nog 1.12 heeft gekregen?
Volgens Curse is 1.12 online gegaan in Amerika, en gaat hij morgen online in Europa
We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own
15/31/5
Meest imba dps build ingame, no doubt
[ Voor 74% gewijzigd door Proqzor op 22-08-2006 19:37 ]
als je lvl 28 ben als rogue, waar moeten de puntjes dan allemaal in..?
bvd
bvd
Anoniem: 61797
Ik doe dit: met daggers dus
http://www.worldofwarcraf...5010020005000000000000000
Er veranderd mayb nog iets, maar dit is basicly waar ik voor ga
mayb dat ik ipv improved slice n dice murder en relentless strikes pak
en mayb ipv deflection endurance
http://www.worldofwarcraf...5010020005000000000000000
Er veranderd mayb nog iets, maar dit is basicly waar ik voor ga
mayb dat ik ipv improved slice n dice murder en relentless strikes pak
en mayb ipv deflection endurance
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 61797 op 22-08-2006 20:35 ]
ik ben sword rogue.. alleen dagger om te openen...
Zo, dit wordt hoogstwaarschijnlijk mijn nieuwe pve combat swords build voor mijn rogue: 18/33/0 Het liefst had ik ook nog SoH gehad maar dat zit er niet in, 7 punten weghalen uit Assa kost me te veel. Zal morgenavond in BWL wel zien hoe het gaat...
Welke talents zijn dat precies? Zou je hem eens met talentbuilder kunnen maken?DrProctor schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:36:
15/31/5
thanks
Relentless strike vind ik persoonlijk een hele goeie talent ...! en die staat er niet eens tussen
Als iemand nog meer builds heeft ... plaats ze maar
Als iemand nog meer builds heeft ... plaats ze maar
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 22-08-2006 21:47 ]
Twee korte vraagjes over de trial period:
1) Klopt het dat ik na m'n trial period ALSNOG de boxed versie moet bestellen om m'n account actief te kunnen stellen voor volledige access? (if so, redelijk triest) Zo ja, telt dan die ene maand gratis nog?
2) Speel je dan ook met je trial karakter door?
1) Klopt het dat ik na m'n trial period ALSNOG de boxed versie moet bestellen om m'n account actief te kunnen stellen voor volledige access? (if so, redelijk triest) Zo ja, telt dan die ene maand gratis nog?
Als ik het goed heb is het op alle vragen ja. Eigenlijk weet ik het ook wel zeker.apNia schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:17:
Twee korte vraagjes over de trial period:
[ Voor 3% gewijzigd door Speedy55 op 22-08-2006 22:23 ]
Ja.. en nee dat is niet triest.. Het spel koop je om de developkosten te compenseren voor de developpers. Per maand betaal je voor het verder ontwikkelen van het spel, bandwidth, personeel, etc.
Wat dacht je dan? Dat je gratis het spel kon krijgen? Het is een trial, m.a.w. proberen voor het kopen.
Anoniem: 63072
Om nog even terug te komen op de discussie over hunters. Ongetwijfeld komen we met de guild nog in gevechten waar pets niet nuttig zijn. Maar tot nu toe met scholo en strat het laatste wat we doen mag van mij de hunter zn pet houden.
De hunters bij ons in de guild hebben iig nog nooit gehad dat hun pet aan de haal ging. Bij springen altijd dismissen en pet altijd op passive en zelf de target aanwijzen. Anders laat je toch gewoon een stuk dps van de hunter ongebruikt. Als een hunter weet wat hij doet is de pet een asset.
De hunters bij ons in de guild hebben iig nog nooit gehad dat hun pet aan de haal ging. Bij springen altijd dismissen en pet altijd op passive en zelf de target aanwijzen. Anders laat je toch gewoon een stuk dps van de hunter ongebruikt. Als een hunter weet wat hij doet is de pet een asset.
Geloof me, ik speel denk ik MMORPGs langer dan de meeste mensen hier (vanaf 1998 Nexus en 2000 Everquest) en snap wel een beetje waarover ik lul hoor. Kijk, in het financiele plaatje halen zij voornamelijk verdiensten uit de maandelijkse betalingen. Tenzij je businessmodel zo is opgesteld als een game als GuildWars uiteraard. Maar in het geval van WoW zit bij de aprox 30 die je betaalt voor de package een deel in de gratis maand en een deel in de productiekosten (grof genomen). Als ik besluit dat ik na m'n trial-period verder te spelen en gelijk $12 te dokken boeit die hele package niet voor mij, en hoogstwaarschijnlijk niet al te erg voor Blizzard. Sterker nog, dat is een systeem wat ik vaker heb voor zien komen.QuarK schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:27:
Wat dacht je dan? Dat je gratis het spel kon krijgen? Het is een trial, m.a.w. proberen voor het kopen.
Dus je kan wel smartay doen van "ja wat dacht je dan? dat het gratis was", maar ik geloof dat ik wel heb onderbouwd waarom ik het raar vind dat ik 't moet kopen en niet gewoon gelijk $12 kan dokken en door kan spelen zonder de game aan te schaffen. Als andere bedrijven dat kunnen veroorloven moet het zeker Blizzard lukken lijkt mij met de best runnende MMORPG van het moment.
Eye of c'thun tries...
...
Sommige mensen, rhhh! Nu hebben we ongeveer zo'n 15 whipes gehad, met tot nu toe 20% als beste try... Gaat dus redelijk al zeg ik het zelf. Mensen weten het verschil gewoon niet tussen clock en counterclockwise, voor de dark glare.. Je kan er donders op zeggen dat iemand tegen de draad inloopt en gebeamed wordt...
Na 3x oefenen in die npc room ging het nog ruk... Ik snap het niet...
Nouja, hopen dat mensen sneller van begrip worden, anders komen we nooit ver in phase 2
En hoeveel % kans is het dat je zo'n dark glare op je face krijgt? Een dark glare startte recht in me gezicht, -55998, ouch...
Ik heb trouwes ook gemerkt dat ie claw tentacles random spawnen, maar echt, van de 15 whipes heb ik er minstens de helft recht onder me gehad...
Eye of cthun iig wel down nu, maar ja, 2 levenden in phase 2 is niet echt super
Sommige mensen, rhhh! Nu hebben we ongeveer zo'n 15 whipes gehad, met tot nu toe 20% als beste try... Gaat dus redelijk al zeg ik het zelf. Mensen weten het verschil gewoon niet tussen clock en counterclockwise, voor de dark glare.. Je kan er donders op zeggen dat iemand tegen de draad inloopt en gebeamed wordt...
Na 3x oefenen in die npc room ging het nog ruk... Ik snap het niet...
Nouja, hopen dat mensen sneller van begrip worden, anders komen we nooit ver in phase 2
En hoeveel % kans is het dat je zo'n dark glare op je face krijgt? Een dark glare startte recht in me gezicht, -55998, ouch...
Ik heb trouwes ook gemerkt dat ie claw tentacles random spawnen, maar echt, van de 15 whipes heb ik er minstens de helft recht onder me gehad...
Eye of cthun iig wel down nu, maar ja, 2 levenden in phase 2 is niet echt super
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Ik ben het wel met apNia eens, waarom het spel kopen als je toch al gewoon alvast ervoor kan betalen? Even registreren enzo? Zat andere MMO's doen dat. Goed voorbeeld is Anarchy Online. Geen gedoe met doosjes als je dat niet wou. Je bent geregistreerd, je betaalt ervoor, dat moet genoeg zijn.
Ze bieden nu wel de mogelijkheid aan om het online te betalen en dan te downloaden, maar dat schijnt 40 dollar te kosten terwijl het doos al voor 20 dollar in de winkels ligt. Ik bedoel.. je dokt dus 40 dollar voor iets dat niet eens fysiek aanwezig is, geen doosje enzo. (Dit is voor de US versie, geen idee of de EU versie ook al zo is.)
Ik snap het zelf niet hoor.
Ze bieden nu wel de mogelijkheid aan om het online te betalen en dan te downloaden, maar dat schijnt 40 dollar te kosten terwijl het doos al voor 20 dollar in de winkels ligt. Ik bedoel.. je dokt dus 40 dollar voor iets dat niet eens fysiek aanwezig is, geen doosje enzo. (Dit is voor de US versie, geen idee of de EU versie ook al zo is.)
Ik snap het zelf niet hoor.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Anoniem: 117852
Vanavond voor het eerst (3x) phase 2 C'Thun gehaald. Beste try was met 34 up. Eye tentacles gaan vlot plat, enige waar we nog aan moeten werken in phase 1 is de Dark Glare want daarmee verliezen we de mensen. Sommige beginnen te laat met roteren, gaan de verkeerde kant op of reageren te laat op de initial glare. Al is maar 1 iemand te laat terug op z'n positie na DG, hij zal de groep(en) die hij nog moet doorkruisen in 1 klap kunnen killen als iemand n eyebeam krijgt. Maar toch, progressie ftw! Begint nu ergens op te lijken. 
@Jarnotjuh: weet niet of jullie em gebruiken maar La Vendetta heeft n hele fijne CThun mod, /rw announces op welke groep DG komt and /w's naar degene in die groep.
@Jarnotjuh: weet niet of jullie em gebruiken maar La Vendetta heeft n hele fijne CThun mod, /rw announces op welke groep DG komt and /w's naar degene in die groep.
http://www.wow-europe.com...5010022105000000000000000
deze build ga ik nemen. Ik pvp nooit en haat duels basically, dus ik ga voor dmg boven pvpability
deze build ga ik nemen. Ik pvp nooit en haat duels basically, dus ik ga voor dmg boven pvpability
Hmz, we waren al weer een berg pagina's verder. Het was inderdaad als compliment bedoeld. Misschien moet ik er meermdmeijer schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:38:
Als het niet sarcastisch is bedoeld, moet je het niet sarcastisch opschrijven. Zeker niet in een forum waar echt iedereen elk woord persoonlijk en doodserieus neemt (jaja, guilty as sin). Verder ben ik erg tevreden met de SP, ik vind hem alleen erg lang. Ben zeer benieuwd naar de nieuw SP.
Ik denk dat het verders maar net is wat je erin wilt lezen maar er stond ter overvloedigheidness een kweiler achter
Het is niet wat je zegt maar wat men denkt dat je zegt...
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
http://www.wowhead.com/?talent=j0ecoxZG0Ez0Vzxfo
1 uit imp ss en imp S&D voor weapon expertise
voor de rest zelfde als wat ik nu heb
1 uit imp ss en imp S&D voor weapon expertise
voor de rest zelfde als wat ik nu heb
Zo, vanochtend de nieuwe patch binnengehaald, hopelijk heb ik geen lange queue's op de Aszune server.
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Hier alvast de mirror van de UTtwente:
ftp://ftp.snt.utwente.nl/....12.0.5595-enGB-patch.exe
ftp://ftp.snt.utwente.nl/....12.0.5595-enGB-patch.exe
Nou, als je de US forums leest blijkt het soms droevig te zijn. Las een topic van iemand die op een 3 maanden oude server speelde en waar de meeste mensen amper in hun blues liepen met enkelen met ZG gear. Die waren ingedeeld in een BG met first generation servers. Die gasten worden nu voortaan hele dagen gesteamrolled door lui in BWL/TAQ/Naxx gear.Lord_Salo schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 08:05:
Zo, vanochtend de nieuwe patch binnengehaald, hopelijk heb ik geen lange queue's op de Aszune server.
Hoop dat ik mijn instant BG acces gewoon houdt, ik heb helemaal geen behoefte aan 'battlegroups.
Gelukkig, duurt het nog tot minimaal 16.00 vorodat de servers weer online zijn.. gelukkig daarintegen.. is dat ik tot 16.30 werk.. en rond 17.30 thuis ben.. dan hebben ze anderhalf uur om de servers weer up te krijgen.. zou toch wel lukken zodat ik thuis direct kan spelen? Patch was vanmorgen al beschikbaar.. dus die is nu aan het downloaden/installeren
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Gisteren na Nefarian verslagen te hebben en Lok'amir il Romathis geloot te hebben wat me +healing naar 750 brengt ^_^. Zijn we nog ff snel naar AQ40 gegaan en voor het eerst Sartura neergekregen, hektisch gevecht en zeer blij dat ik plate draag
Dit topic is gesloten.
Let op:
Slow-chat, one-liners en offtopic geblaat horen niet thuis in dit topic!