Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reb65
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 17:20
Hoe lang duurde het bij jullie van het moment dat bij jullie het geld van je rekening was afgeschreven en dat jullie bericht kregen van teufel dat de betaling binnen was en dat ze gingen verzenden.

Bij mij is namelijk een week geleden het geld afgeschreven (rabobank), maar ik heb nog niets van ze gehoord. Ik heb niet erg veel ervaring met betalingen naar het buitenland en weet dan ook niet hoe lang zoiets normaal gesproken duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Teufel Concept G THX 7.1
Alleen werd die van mij door TNT bezorgt :o :o :o Toen ik de doos open maakte zat die front nog geen eens op de subwoofer :S :? die lag er naast en het piepschuim was gescheurd (zou dat door TNT post zijn gekomen?)

BTW ik ben hier nieuw

(Als je snel typt maak je fouten al de zoveelste edit:P)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2007 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:57
reb65 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 17:26:
Hoe lang duurde het bij jullie van het moment dat bij jullie het geld van je rekening was afgeschreven en dat jullie bericht kregen van teufel dat de betaling binnen was en dat ze gingen verzenden.

Bij mij is namelijk een week geleden het geld afgeschreven (rabobank), maar ik heb nog niets van ze gehoord. Ik heb niet erg veel ervaring met betalingen naar het buitenland en weet dan ook niet hoe lang zoiets normaal gesproken duurt.
verwacht morgen of woensdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:48
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 19:20:
Ik heb de Teufel Concept G THX 7.1
Alleen werd die van mij door TNT bezorgt :o :o :o Toen ik de doos open maakte zat die front nog geen eens op de subwoofer :S :? die lag er naast en het piepschuim van gescheurd (zodat door TNT post zijn gekomen?)

BTW ik ben hier nieuw
Contact opgenomen met Teufel, want het zou gerust kunenn dat dit onder garantie valt. En je kan het prima melden, weten zij ook waar ze aan toe zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 09:30

GieltjE

Niks te zien...

Tomino schreef op maandag 15 januari 2007 @ 19:23:
[...]

verwacht morgen of woensdag :)
Bij mij is het bijna al 2 weken geleden, ook nog niks gehoort, toen ik vrijdag belde hadden ze nog niks ontvangen. :(

Zal wel nieuwjaarsrdrukte zijn ofzo

-edit-

de abn schijnt het normaal te vinden om gewoon 2 weken uit te trekken om uberhaubt geld over te maken naar het buitenland

[ Voor 17% gewijzigd door GieltjE op 17-01-2007 09:10 ]

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:09
Heb 07-11-2006 de Magnum Power Edition met Decoderstation besteld.21-11-2006 binnen gekregen, €13,50 verzendkosten. Gewicht 20 kilo :)

Hij gaat lekker _/-\o_ ben nog steeds onder de indruk van het setje. Vooral een goede DTS opname is gewoon KICKE :9~

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Wat is nou precies het verschil tussen de project E2 en project e magnum

zwart vs. zilver
...
...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
disbehave schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 17:11:
Wat is nou precies het verschil tussen de project E2 en project e magnum

zwart vs. zilver
...
...
Zwart vs. zilver
265 watt vs. 450 watt
Standaard satellite als center speaker vs. horizontaal georienteerde center speaker

Dat was 't wel zo'n beetje... Het voornaamste verschil is het vermogen, de rest een kwestie van smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devil N schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 18:39:
[...]

Zwart vs. zilver
265 watt vs. 450 370 watt
Standaard satellite als center speaker vs. horizontaal georienteerde center speaker

Dat was 't wel zo'n beetje... Het voornaamste verschil is het vermogen, de rest een kwestie van smaak.
De Concept E magnum PE is 450 watt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:23:
[...]

De Concept E magnum PE is 450 watt...
Excusé, je hebt helemaal gelijk. Alleen is de standaard Concept E Magnum niet meer te bestellen op de Teufel site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
Devil N schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 21:54:
[...]

Excusé, je hebt helemaal gelijk. Alleen is de standaard Concept E Magnum niet meer te bestellen op de Teufel site...
Toch wel, maar het zal niet lang meer duren waarschijnlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
ComBax schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 22:16:
[...]

Toch wel, maar het zal niet lang meer duren waarschijnlijk...
Ik heb hem nog besteld, kreeg donderdag en vrijdag nog post van Teufel maar vanaf maandag niet meer? Is dit normaal, me betaling is wel de deur uit *O* .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termi schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 21:51:
[...]

Ik heb hem nog besteld, kreeg donderdag en vrijdag nog post van Teufel maar vanaf maandag niet meer? Is dit normaal, me betaling is wel de deur uit *O* .
Ja het klopt dat het lang duurt, kheb maandag nog bericht gehad dat het geld er al was (toen al 6 dagen terug overgemaakt). Op die Auftragsbestatigung stond dat het 3-5 dagen zou duren. Ik begreep dat je op de dag zelf ook nog bericht kreeg dat het verzonden was, daarom elke ochtend maar even kijken >:)
Maar khoop wel dat ie er snel is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE

GieltjE

Niks te zien...

Heb ook net de bevestiging van betaling binnen, deze was 1jan afgeschreven dus de abn heeft er een fantastische 18 dagen over gedaan :(

Zal zeker even een rapportje maken als ik ze een dag of twee binnen heb (zodra de buren klagen dat het iets rustiger mag >:) )

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ComBax schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:09:
[...]

Kan je dan mss ook de THX-console installeren bij de nieuwe versie?
Bij mijn X-Fi zit die instelling nl in de THX-console, kan zijn dat ze die nu ook gebruiken voor de Audigy's...
Ik heb een audigy 4, maar kan nergens die thx console los downloaden of iets dergelijks. Ik zou niet weten hoe die software van creative heet. Iemand enig idee, want ik begin de bass onderhand wel erg te missen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reb65
GieltjE schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:33:
Heb ook net de bevestiging van betaling binnen, deze was 1jan afgeschreven dus de abn heeft er een fantastische 18 dagen over gedaan :(

Zal zeker even een rapportje maken als ik ze een dag of twee binnen heb (zodra de buren klagen dat het iets rustiger mag >:) )
ik denk niet dat het probleem bij adn ligt, ik had teufel gemailt of mijn betaling (rabobank) al binnen was dat was op donderdag 11 januarie. Ik had het geld over gemaakt de maandag daarvoor. Vorige week de hele week niets gehoord van ze dus de 17e nog een mail gestuurd waar ik vandaag pas antwoord op kreeg. 10 januarie is het geld bij ze aangekomen en ik krijg mijn bestelling woensdag as binnen.

Ik denk dus dat ze bij teufel een achterstandje hebben. want volgens hun voorlopige opgave zou het 3 -5 dagen duren voordat ze gingen leveren nadat de betaling binnen was. of ze hadden vorige week allemaal vakantie omdat de mail ook niet beantwoord werd terwijl mijn mailtjes daarvoor (was wat mis met het pdf filetje) wel binnen een dag beantwoord werden.

daarbij komt dat voor europese betalingen de banken een onderlinge afspraak hebben dat indien er gebruik word gemaakt van SWIFT ze er maximaal 6 dagen over mogen doen om de overboeking te maken. (maximale verwerkingstijd is 5 dagen voor verzendende bank en 1 dag ontvangende bank).

maargoed het maakt wat mij betreft ook niet uit dat het wat langer duurde zolang woensdag die speakers hier maar zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door reb65 op 22-01-2007 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 22:56:
Ik heb een audigy 4, maar kan nergens die thx console los downloaden of iets dergelijks. Ik zou niet weten hoe die software van creative heet. Iemand enig idee, want ik begin de bass onderhand wel erg te missen :P
Heb je alleen drivers geinstalleerd of ook de installatie CD? Bij mijn oude Audigy NX2 had ik bij puur drivers haast geen instellingen, met de orginele installatie CD en daarna een update had ik wel alle toeters en belletjes.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen de drivers die op de site staan. Ik ga dan toch maar de cd erbij pakken en kijken of ik die console los kan installeren. Ik zal wel laten weten hoe t verliep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:48:
[...]

Ja het klopt dat het lang duurt, kheb maandag nog bericht gehad dat het geld er al was (toen al 6 dagen terug overgemaakt). Op die Auftragsbestatigung stond dat het 3-5 dagen zou duren. Ik begreep dat je op de dag zelf ook nog bericht kreeg dat het verzonden was, daarom elke ochtend maar even kijken >:)
Maar khoop wel dat ie er snel is :+
Heb even gebeld, en werd snel geholpen en ze spreken engels, thank god :). Anders moest ik in me steenkolen duits gaan uitleggen :P. Maar die van mij worden morgen verzonden, dus zal wel net op maandag hier zijn :). Hoop stiekem op zaterdag O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE

GieltjE

Niks te zien...

Termi schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:16:
[...]

Heb even gebeld, en werd snel geholpen en ze spreken engels, thank god :). Anders moest ik in me steenkolen duits gaan uitleggen :P. Maar die van mij worden morgen verzonden, dus zal wel net op maandag hier zijn :). Hoop stiekem op zaterdag O-) .
Ik had de eerste 2x ook iemand die engels sprak, de derde keer iemand die dat helemaal niet deed en ook nog eens beweerde dat er niemand anders was die wel engels sprak.

Maar goed dat even terzijde ik heb gistermiddag mijn setje binnen gekregen, pakket was lekker zwaar >:).

Mijn eerste indruk was best goed, de sats lijken een beetje op de oude amerikan speakers (heeten ze zo?) en de sub iets teveel ipod idee (maargoed die staat onder de tafel). Het enigste is dat de afstandsbediening een beetje goedkoop aanvoelt/ziet.

Het aansluiten is makkelijk, en de bekabeling goed. Ook de eerste indruk qua geluid is goed:).

Na een paar uur geluisterd te hebben kwam ik tot de ontdekking dat de sub gewoon alles meespeelt, dus geen echte cross-over ofzo. De echte bass kickt er bij een bepaalde frequentie gewoon in.
Opzich geen probleem alleen bij een nr is ie er de halve tijd wel en dan weer net niet.

Ik heb net de sub op een stukje (piepschuim?) gezet wat met de zending meekwam en de speakertjes opgehangen en nu kan ik ook 's avonds redelijk muziek draaien zonder dat iedereen daar last van heeft (bas trilt goed door). Alleen is bij dit proces mijn bureau omgevallen (slechte poot) en is de sub een beetje beschadigt :'( :'( :'(

Verder klinkt ie tot nu toe goed, binnenkort gaan we met een aantal man een luistertest houden, post dan wel een opvolgende review.

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:31

SilentSimon

Have you been hopped?

Ik heb vorige week de concept E magnum besteld op de website, maar tot op heden nog niet dat PDFje ontvangen met verdere betalingsinfo, of doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08-2024

Ermo

the syntax is painful...

Heb ze binnen...mooie set. Nu heb ik alles aangesloten op mijn creative X-Fi maar ik kan nergens die bass omleiding vinden, dus in de test hoor ik wel alle speakers maar ik heb totaal geen bass...

Kan iemand me vertellen waar ik die instelling kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Ermo schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 14:05:
Heb ze binnen...mooie set. Nu heb ik alles aangesloten op mijn creative X-Fi maar ik kan nergens die bass omleiding vinden, dus in de test hoor ik wel alle speakers maar ik heb totaal geen bass...

Kan iemand me vertellen waar ik die instelling kan vinden?
Oudere drivers downloaden voor je geluidskaart, daar is die instelling nog wel voor te vinden. Als je alleen al dit topic had doorgelezen had je dat al gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo

Ermo

the syntax is painful...

heracles schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 14:14:
[...]

Oudere drivers downloaden voor je geluidskaart, daar is die instelling nog wel voor te vinden. Als je alleen al dit topic had doorgelezen had je dat al gevonden.
Het zit ook bij de nieuwe drivers, in te stellen onder "Game Mode" -> enable bass redirection. Maar da's toch vreemd want als je hem instelt op entertainment mode staat die optie er niet meer bij...terwijl ik hem eigenlijk niet voor games gebruik maar alleen muziek en dvd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Ermo schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 15:07:
[...]

Het zit ook bij de nieuwe drivers, in te stellen onder "Game Mode" -> enable bass redirection. Maar da's toch vreemd want als je hem instelt op entertainment mode staat die optie er niet meer bij...terwijl ik hem eigenlijk niet voor games gebruik maar alleen muziek en dvd...
Je moet de THX-console ook nog installeren (staat op het driver-cdtje van je X-Fi), daar kan je dan wel bass-redirection instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Die subwoofer, wat is die massive huge! :+.

Dat ding is echt fucking huge man :(, heb net binnen, maar schrik er persoonlijk wel wat van had hem ongeveer 10cmx 10cmx 10cm kleiner verwacht :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Hehe elke keer weer leuk die verbazing _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Appie Heijn schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 16:58:
Hehe elke keer weer leuk die verbazing _/-\o_
Maar het is mij eigenlijk echt te groot :(, zit er nu al sterk aan te denken om terug te sturen want ding is echt massive :(. Ben Creative setjes gewend, oke dan heb je nog fatsoenlijk formaat maar ik heb nou ook geen balzaal als kamer, dus ik denk zelf dat dit mij wat te groot wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Termi schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 17:04:
[...]

Maar het is mij eigenlijk echt te groot :(, zit er nu al sterk aan te denken om terug te sturen want ding is echt massive :(. Ben Creative setjes gewend, oke dan heb je nog fatsoenlijk formaat maar ik heb nou ook geen balzaal als kamer, dus ik denk zelf dat dit mij wat te groot wordt.
Probeer hem eerst is uit.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Tomino schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 17:29:
[...]

Probeer hem eerst is uit.. :/
Weet ik :), zo eff 2.1 setupje gemaakt :). Wou eerst eff testen, heb een Creative X-FI dus dat zit wel goed als geluidskaart :). Maar die subwoofer, wat een goed geluid :9. Geen gebonk zoals met Creative maar mooi de hele diepe bass 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo

Ermo

the syntax is painful...

ComBax schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 16:05:
[...]

Je moet de THX-console ook nog installeren (staat op het driver-cdtje van je X-Fi), daar kan je dan wel bass-redirection instellen.
ok...de installatie van de cd crashed en de nieuwe download van de site van creative start helemaal niet (missing files...)

http://forums.guru3d.com/showthread.php?threadid=211072
Hier staat een nieuw package waar alles inzit en dat zich wel laat installeren.

Ik las dat de sub op 240 en de software op 140 een goede instelling is.
Wat zijn de ervaringen? Ik hou zelf van iets meer bass (en dat kan deze set hahahaha :9~ ).
Heb de Logitech ook al gehoord...maar tegen deze set kan die niet op !!
De front en rear speakers voelen ook veel stabieler dan die van Logitech. En het bereik is echt fantastisch.

Als iemand wil komen luisteren (las dat dat meer gebeurd is via deze thread) ik woon in Maastricht...
Concept E Power Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo

Ermo

the syntax is painful...

Termi schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 18:01:
[...]

Weet ik :), zo eff 2.1 setupje gemaakt :). Wou eerst eff testen, heb een Creative X-FI dus dat zit wel goed als geluidskaart :). Maar die subwoofer, wat een goed geluid :9. Geen gebonk zoals met Creative maar mooi de hele diepe bass 8).
Doe jezelf een plezier en gooi wat anders weg...maak ruimte voor deze sub want het is echt de moeite waard !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeev
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-04 11:08
Ik vind het design van de motiv6 erg aansprekend. Heeft iemand ervaring met de geluidskwaliteit van deze set?

Hoe is de geluidskwaliteit van Teufel over het algemeen vergeleken met merken als Bose, KEV etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Ermo schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 18:17:
[...]

Doe jezelf een plezier en gooi wat anders weg...maak ruimte voor deze sub want het is echt de moeite waard !!!
Ik heb hem nu ook staan, met 2.1 setup maar het is gewoon echt te te veel voor me kamer :'). Maar de geluidskwaliteit en het vermogen is superieur aan die van creative/logitech. Maar weet iemand of ik de kabel die erbij geleverd wel instukken mag knippen mocht ik hem terug willen sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Over welke kabel heb je het?
Als het om die luidsprekerkabel gaat, lijkt me geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Als iemand de Magnum Power Edition wil horen op een kamer van 3 bij 4 meld het dan even, omgeving Drachten(Friesland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
ComBax schreef op zondag 28 januari 2007 @ 14:26:
Over welke kabel heb je het?
Als het om die luidsprekerkabel gaat, lijkt me geen probleem.
Jep, bedoelde de luidsprekerkabel. Want anders kan ik nooit me set testen :). Maar goed, ga ik eff 5.1 van maken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reb65
Het heeft even geduurd maar ik heb mijn Concept E Magnum Power Edition ook binnen _/-\o_ . Post kwam vrijdag met de boxen en gisteren met de decoder. Heb de laatste helaas nog niet kunnen uitsluiten omdat mijn optische kabel niet past, morgen maar even een nieuwe halen.

Geluid wat er uit komt is ongelovelijk, heb het lef nog niet gehad om hem helemaal open te trekken aangezien de sub hier op een houten vloer staat en het hele huis hier mee trilt met dat ding.

Foto's klik hier let niet op het stof, moet dat nog even opruimen :D
Survey 5.1 set klik hier
survey shop set klik hier

[ Voor 11% gewijzigd door reb65 op 28-01-2007 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Hmzz snap het nog niet echt, als ik me tulp uit de sub haal komt er echt bass uit, maar als ik hem er in doe hoor ik helemaal geen bass meer :?
Ik heb dus in Creative de Bass-redirection aanstaan op 140 Hz. De subwoofer staat op 240 Hz en dan werkt het goed, zonder de tulpstekker voor de sub-ingang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:36
reb65 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 18:24:
Het heeft even geduurd maar ik heb mijn Concept E Magnum Power Edition ook binnen _/-\o_ . Post kwam vrijdag met de boxen en gisteren met de decoder. Heb de laatste helaas nog niet kunnen uitsluiten omdat mijn optische kabel niet past, morgen maar even een nieuwe halen.

Geluid wat er uit komt is ongelovelijk, heb het lef nog niet gehad om hem helemaal open te trekken aangezien de sub hier op een houten vloer staat en het hele huis hier mee trilt met dat ding.

Foto's klik hier let niet op het stof, moet dat nog even opruimen :D
Survey 5.1 set klik hier
survey shop set klik hier
Jij zegt in je review dat je de frequentie's van je sub gemakkelijk kunt aanpassen van 50hz tot nog iets. Nu vind ik dit erg vreemd, dat die bass van de teufel setjes niet zo laag kunnen of ligt het aan mij? Ik heb namelijk bij de tv een setje staan met een bass vanaf 30hz, en die laat zelfs nog een aantal bassen in muziek halferwege zachter doorgaan, doordat ie het eigenlijk niet aankan.

Nu moeten jullie niet gaan zeggen van: Dan is jouw set slecht, en de teufel kan alle bass tonen laten horen in muziek, want de ultieme manier om het bereik van je sub te testen, is het liedje 'ur not the same' downloaden van T PAIN. (of kopen natuurlijk ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reb65
SOEDARKMASTER schreef op zondag 28 januari 2007 @ 21:13:
[...]

Jij zegt in je review dat je de frequentie's van je sub gemakkelijk kunt aanpassen van 50hz tot nog iets. Nu vind ik dit erg vreemd, dat die bass van de teufel setjes niet zo laag kunnen of ligt het aan mij? Ik heb namelijk bij de tv een setje staan met een bass vanaf 30hz, en die laat zelfs nog een aantal bassen in muziek halferwege zachter doorgaan, doordat ie het eigenlijk niet aankan.

Nu moeten jullie niet gaan zeggen van: Dan is jouw set slecht, en de teufel kan alle bass tonen laten horen in muziek, want de ultieme manier om het bereik van je sub te testen, is het liedje 'ur not the same' downloaden van T PAIN. (of kopen natuurlijk ;) )
wat ik daarmee wilde aangeven is het omslag moment van de satalieten naar de sub. op de laagste stand gaat alles wat lager is dan 50 herz naar de sub stel je deze hoger in tot maximaal 240 hertz gaat alles onder die waarde naar de sub. dit zegt echter niet dat de subwoofer bijvoorbeeld waarden van 40 hertz niet aan kan. ik denk dat ze waarde 50 hertz hebben gekozen omdat dat denk ik ongeveer de laagste waarde is die de satalieten kunnen weergeven daaronder niet meer.

wat wel een terechte vraag is om te stellen is in hoeverre een subwoofer die al bij springt bij 240 hertz een subwoofer kan noemen aangezien dit niet erg sub is.

ik heb inmiddels een kleine verandering in de servey gemaakt om dit punt duidelijker te maken

[ Voor 9% gewijzigd door reb65 op 29-01-2007 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:11
Neem van mij aan 50hz kunnen de satjes niet aan, als ze de 80hz halen is dit al goed. Dat je hem zo laag kan instellen heeft volgens mij meer te maken met het feit dat je hem ook als sub bij bijvoorbeeld vloerstaanders kan gebruiken.
Doorgaans is muziek 40hz-20khz, een dvd daarintegen gaan soms veel lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
liedje 'ur not the same' van T PAIN. Gedownload. Errug mooie weergave op mijn setje :D

Probeer deze ook eens zou ik zeggen, zit geen © op BTW ;)

Download
effe rechtermuisknop-->opslaan ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Appie Heijn op 29-01-2007 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:36
gelukkie schreef op maandag 29 januari 2007 @ 12:17:
Neem van mij aan 50hz kunnen de satjes niet aan, als ze de 80hz halen is dit al goed. Dat je hem zo laag kan instellen heeft volgens mij meer te maken met het feit dat je hem ook als sub bij bijvoorbeeld vloerstaanders kan gebruiken.
Doorgaans is muziek 40hz-20khz, een dvd daarintegen gaan soms veel lager.
Dit liedje gaat volgens mij nog onder de 30hz, aangezien de logitech 5500 digital hem ook maar een beetje kan, je hoort vervorming tijdens de bass. De 5500 kan vanaf 33hz.

Appie heijn : Je moet wel weten hoe de bass gaat in dat liedje. Eerste 2 bassen hoog, daarna 2 laag, en dan weer 2 iets hoger dan de lage, maar stukken lager dan de eerste :P Als je het hele liedje bass hoort zonder dat het ooit stopt, kan je bass die lage frequenties aan ;)

EDIT: Als jullie zo fan zijn van bassen, hier nog een paar die ECHT laag gaan:

1 xibit concentrate

2 young jeezy i luv it

3 Akon soul survivor gun sessions

4 partysquad dat is die shit

5 e-40 gouda

[ Voor 11% gewijzigd door JSTPS op 29-01-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:11
Daarom zei ik doorgaans ;) , de meeste muziek dus.
Een orgel pijp kan als ik het goed heb tot 15hz!
edit: Liedje geluisterd, je hoort wel wat clippen in het hoog, maar al het laag wordt weergegeven, en mijn speakers gaan tot 40hz.

[ Voor 39% gewijzigd door gelukkie op 29-01-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZO

http://forums.guru3d.com/showthread.php?threadid=211072

Deze werkt prima op mijn audigy 4 :D
Prachtig spul. Geen onnodig gezeik op de computer. Alleen de thx console. Die losse thx console op de us site van creative voor de audigy zs2 werkt iig niet, maar deze is top.
De bass werkt weer lekker >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-07 21:41

Huig

Merino Fanatic

SOEDARKMASTER schreef op maandag 29 januari 2007 @ 15:44:
[...]

EDIT: Als jullie zo fan zijn van bassen, hier nog een paar die ECHT laag gaan:

1 xibit concentrate

2 young jeezy i luv it

3 Akon soul survivor gun sessions

4 partysquad dat is die shit

5 e-40 gouda
Nog 1 met zeer zware en hefitge baspartij:
Robbie Rivera - The Hum Melody

Is er trouwens iemand die de Concept E2 heeft staan die bereid is voor luistersessies in de omgeving van Almere? Mijn speakers móéten echt zwart zijn, en de lage prijs maakt het gebrek aan optische en coaxiale aansluitingen weer goed, in vergelijking met de Z-5400 van Logitech, en natuurlijk de geluidskwaliteit ;)

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Appie Heijn schreef op maandag 29 januari 2007 @ 14:30:
liedje 'ur not the same' van T PAIN. Gedownload. Errug mooie weergave op mijn setje :D

Probeer deze ook eens zou ik zeggen, zit geen © op BTW ;)

Download
effe rechtermuisknop-->opslaan ;)
Waarom zitten er van die fucking rare geluiden tussen? Of ligt dat aan mijn SB Live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Termi schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:49:
[...]

Waarom zitten er van die fucking rare geluiden tussen? Of ligt dat aan mijn SB Live?
Hier ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Huig schreef op maandag 29 januari 2007 @ 22:53:
[...]
Is er trouwens iemand die de Concept E2 heeft staan die bereid is voor luistersessies in de omgeving van Almere? Mijn speakers móéten echt zwart zijn, en de lage prijs maakt het gebrek aan optische en coaxiale aansluitingen weer goed, in vergelijking met de Z-5400 van Logitech, en natuurlijk de geluidskwaliteit ;)
Ik heb wel een Concept E2 set met de nodige apparatuur om 'm aan een goede test te onderwerpen, maar ik woon niet echt in de buurt van Almere, ben ik bang... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon

SilentSimon

Have you been hopped?

Is de Concept E magnum ook in winkels verkrijgbaar in Duitsland? Net over de grens bijvoorbeeld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo

Ermo

the syntax is painful...

Ben echt tevreden over de set, vandaag de satellieten achter fatsoenlijk opgehangen...keeps getting better.

Toch weer een vraag. Ik heb op mijn Creatiev X-Fi in "entertainment mode" het volgende op "ON" staan: DTS-ES Matrix 6.1 for decoding 5.1 channel soundtracks.

Echter als ik DTS 6.1 selecteer op een dvd heb ik geen geluid.
En bij de nieuwe DVD van Madonna ook geen geluid als ik DTS 5.1 selecteer...

Moet ik nog wat instellen?

[ Voor 9% gewijzigd door Ermo op 03-02-2007 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Ik heb besloten om terug te sturen of er moet iemand met intresse zijn. Want de set is me te groot :). Geluidskwaltieit is gewoon subliem, maar neemt me te veel ruimte en vermogen is te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbyboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-03 06:41
Termi schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:49:
[...]

Dit is inderdaad wel een hele gare versie ervan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Termi schreef op maandag 05 februari 2007 @ 14:54:
Ik heb besloten om terug te sturen of er moet iemand met intresse zijn. Want de set is me te groot :). Geluidskwaltieit is gewoon subliem, maar neemt me te veel ruimte en vermogen is te veel.
hoeveel wil je ervoor.
zet hem anders op V&A, dan reageren we over dat kanaal! :)

en post hier de link even :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Tomino op 05-02-2007 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napalm
  • Laatst online: 10-09 21:01
SilentSimon schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:21:
Is de Concept E magnum ook in winkels verkrijgbaar in Duitsland? Net over de grens bijvoorbeeld? :)
Kunnen we kort over zijn, NEE.

Ik hab vaak rond geneusd maar voor zover ik weet zijn ze ALLEEN per internet te bestellen.

Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo

Ermo

the syntax is painful...

Ermo schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 10:34:
Ben echt tevreden over de set, vandaag de satellieten achter fatsoenlijk opgehangen...keeps getting better.

Toch weer een vraag. Ik heb op mijn Creatiev X-Fi in "entertainment mode" het volgende op "ON" staan: DTS-ES Matrix 6.1 for decoding 5.1 channel soundtracks.

Echter als ik DTS 6.1 selecteer op een dvd heb ik geen geluid.
En bij de nieuwe DVD van Madonna ook geen geluid als ik DTS 5.1 selecteer...

Moet ik nog wat instellen?
Powerd DVD uitrusten met het DTS Audio Package is de oplossing... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo

Ermo

the syntax is painful...

Heeft iemand ervaring met het insturen van reparaties e.d.?

Gisteren heeft mijn sub het begeven, doet helemaal niets meer...

Update:
Teufel gebeld: sturen een nieuwe set op en dan kan ik mijn defecte kostenloos terugsturen.

Service >:) (Een Teufel's goede service)

[ Voor 36% gewijzigd door Ermo op 07-02-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Termi schreef op maandag 05 februari 2007 @ 14:54:
Ik heb wel interesse stuur me even een mailtje net je woonplaats en vraagprijs hvangrondelle â^yahoo punt com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ik wil misschien ook een Teufel setje aanschaffen, helaas is mijn duits erg slecht dus ik kom er niet echt uit met de informatie op de website.

Misschien kan iemand zich inleven in mijn situatie en vermelden wat het beste zou zijn (prijs kwaliteit)

Thuis staat een mooi Windows Mediacenter PCtje. Ik gebruik deze voor de radio, tv, dvd speler etc. Dit is een shuttle ( ss51g ) met een ingebouwde 5.1 geluidskaart.
Momenteel heb ik er een logitech 2.1 setje op hangen maar het geluid kan niet bepaald hard met dit setje en ik wil dus overstappen naar een ander 2.1 setje of misschien een 5.1

Nou zag ik het Teufel Concept C 2.1 USB setje. Ik heb geen sloten meer vrij in mij Mediacenter voor een nieuwe soundcard dus ik moet het met de ingebouwde soundcard doen. Maar heeft dit setje wel een soundcard nodig, Omdat hij word aangestuurd via USB. Hoe kan ik mij dit voorstellen? Het lijkt mij namelijk ideaal. En een goed setje waar ik geen extene soundcard voor moet gebruiken en het geluid dus goed word weergeven omdat mijn matige interne soundcard niet word gebruikt.

Thx

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo

Ermo

the syntax is painful...

@DukeN als je shuttle 5.1 output kan geven kan ik je de concept E power edition zeker aanraden. Let wel even op of je souncard DTS kan decoden. Mocht dit niet het geval zijn dan moet je de hardware decoder van Teufel erbij nemen (set is dan € 269,00 ex verz). Ik heb de set nu 2 weekjes en hij bevalt prima. Zowel voor muziek als dvd. Ik heb de set zelf op een creative sb fatal1ty draaien en dat gaat super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ermo schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:43:
@DukeN als je shuttle 5.1 output kan geven kan ik je de concept E power edition zeker aanraden. Let wel even op of je souncard DTS kan decoden. Mocht dit niet het geval zijn dan moet je de hardware decoder van Teufel erbij nemen (set is dan € 269,00 ex verz). Ik heb de set nu 2 weekjes en hij bevalt prima. Zowel voor muziek als dvd. Ik heb de set zelf op een creative sb fatal1ty draaien en dat gaat super.
Bedankt, ik zal dat ook zeker overwegen. Ik ga uitzoeken of de geluidskaart DTS kan coderen, maar ik dacht het wel bedankt.

Weet jij toevallig hoe het zit met zo een USB setje en een geluidskaart?

edit:

shuttle ss51g info:
http://eu.shuttle.com/nl/...x/tabid-72/169_read-2724/

6-channel Audio
Realtek ALC650 5.1 channel audio controller
AC97 v2.2 compiant
analog: line-out (6-ch), microphone, CD-in, AUX
digital: optical SPDIF in and out

Geen informatie over DTS... :'(

[ Voor 17% gewijzigd door DukeN op 07-02-2007 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo

Ermo

the syntax is painful...

DukeN schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:49:
[...]

Bedankt, ik zal dat ook zeker overwegen. Ik ga uitzoeken of de geluidskaart DTS kan coderen, maar ik dacht het wel bedankt.

edit:

shuttle ss51g info:

6-channel Audio
AC97 v2.2 compiant

Heb je de set op een versterker aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

@ Ermo

Nee, gewoon via PC speaker kabeltjes . (jacks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Ik heb nu ook vraagje na een 1 jaar + gebruiker ;)

Als ik mijn setje hard zet, gewoon normaal helemaal niet extreem ofzo dan kraakt hij een beetje bij de hoge tonen. Alle kabels al doorgekeken voor een + - verwarring oid, maar het helpt niet. Kan het een storing in de kabel zijn? Of iets anders?

verder, DTS is toch gewoon surround?

en verder, wat heb je aan zo'n decoderstation? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de set nu iets minder dan een jaar en heb daar inderddaad ook last van:S
Weet niet wat ik er van moet denken. Kabels ook al nagekeken. Geen idee wat het is...
Ik denk gewoon versleten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
DukeN schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:49:
[...]

edit:

shuttle ss51g info:

6-channel Audio
AC97 v2.2 compiant

De ALC650 kan geloof ik alleen Dolby Digital aan :). Maar ik krijg als ik die vrouw aan de telefoon geloof zelfs mijn verzendkosten terug 8)7. Voor het een en terug sturen :x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo

Ermo

the syntax is painful...

@Tomino, als ie echt irritant kraakt dan bel eens met Teufel. Er zit tenslotte 12 jaar garantie op !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Ermo schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 15:43:
@Tomino, als ie echt irritant kraakt dan bel eens met Teufel. Er zit tenslotte 12 jaar garantie op !!
Tsja kijk, zijn veel andere factoren die van invloed kunnen zijn.
Kabels zijn ook niet geseald, kunnen dus ook heel goed afwijking hebben op andere electronische apparaten. Bijvoorbeeld voedingsstekkers. Kan heel makkelijk.

En verder, tsja ik weet ook niet of het daar aan ligt of gewoon aan die brakke downloadboer-muzieknummer. keer een echt cd'tje instoppen en hard zetten. :)

btw, zou X-fi een verbetering ijn op mijn audigy 4?

[ Voor 4% gewijzigd door Tomino op 08-02-2007 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Tomino schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 16:35:
[...]

Tsja kijk, zijn veel andere factoren die van invloed kunnen zijn.
Kabels zijn ook niet geseald, kunnen dus ook heel goed afwijking hebben op andere electronische apparaten. Bijvoorbeeld voedingsstekkers. Kan heel makkelijk.

En verder, tsja ik weet ook niet of het daar aan ligt of gewoon aan die brakke downloadboer-muzieknummer. keer een echt cd'tje instoppen en hard zetten. :)

btw, zou X-fi een verbetering ijn op mijn audigy 4?
1. Audigy of X-fi weinig verschil, het zijn specs maar voor de rest is niet veel verschil.
2. Ik denk dat er eerder iets elektronisch niet goed is, dan met de luidsprekers zelf. Voor dat jij dit soort luidspereks opgeblazen hebt ben je wel snoeihard gegaan.
3. Garantie op speakers = 12 jaar, op de elektronica = 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
Ik blijf het toch een minpunt vinden dat die decoderstation 3 geen analoge 5.1 input heeft.
Mijn situatie is dat ik een pc (x-fi kaartje), PS2 & standalone dvd speler erop aan wil sluiten.
PS2 + dvd gaan via optisch & coax, maar omdat de decoderstation 3 al de analoge 5.1 verbinding op de sub in beslag neemt, kan ik m'n pc niet meer simpel analoog (ivm games) aansluiten. Dit zou ik natuurlijk op kunnen lossen met een schakelkastje, maar deze ben ik nog niet tegengekomen. Verder vermoed ik dat deze best prijzig zijn. Ik zou bijna voor een logitech z5500 gaan, maar na veel research merk ik toch wel dat de meeste users Teufel prefereren.

Iemand een suggestie? Zie ik wat over het hoofd? Thanks!

[ Voor 9% gewijzigd door Remco20 op 14-02-2007 03:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Remco20 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 03:32:
Ik blijf het toch een minpunt vinden dat die decoderstation 3 geen analoge 5.1 input heeft.
Mijn situatie is dat ik een pc (x-fi kaartje), PS2 & standalone dvd speler erop aan wil sluiten.
PS2 + dvd gaan via optisch & coax, maar omdat de decoderstation 3 al de analoge 5.1 verbinding op de sub in beslag neemt, kan ik m'n pc niet meer simpel analoog (ivm games) aansluiten. Dit zou ik natuurlijk op kunnen lossen met een schakelkastje, maar deze ben ik nog niet tegengekomen. Verder vermoed ik dat deze best prijzig zijn. Ik zou bijna voor een logitech z5500 gaan, maar na veel research merk ik toch wel dat de meeste users Teufel prefereren.

Iemand een suggestie? Zie ik wat over het hoofd? Thanks!
Ik heb de decoderstation 3 met:
2x optisch
1x coax
Dan kun je toch "simpel" 3 apparaten aansluiten. Waarom zou je 1 van deze 3 analoog aan willen sluiten?

• Remco20
Appie Heijn schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 23:15:
[...]

Ik heb de decoderstation 3 met:
2x optisch
1x coax
Dan kun je toch "simpel" 3 apparaten aansluiten. Waarom zou je 1 van deze 3 analoog aan willen sluiten?
vanwege het feit dat je het analoog moet aansluiten voor games die 5.1 geluid ondersteunen, tenzij je een geluidskaartje hebt die het automatisch naar een digitaal signaal omzet (iets van dolby digital live ofzo). :)

[ Voor 5% gewijzigd door Remco20 op 15-02-2007 02:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kitman
  • Registratie: November 2005
ff vraagie hea :z , ik heb een creative x-fi xtreme music. En nou is de vraag of je hierbij ook dat decoderstation nodig hebt. Zit namelijk niet zo ruim met geld dus als het niet nodig hou ik die 110 euro liever in de zak :P . T gaat trouwens over de 5.1 magnum power set 8)

[ Voor 9% gewijzigd door kitman op 19-02-2007 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
kitman schreef op maandag 19 februari 2007 @ 12:41:
ff vraagie hea :z , ik heb een creative x-fi xtreme music. En nou is de vraag of je hierbij ook dat decoderstation nodig hebt. Zit namelijk niet zo ruim met geld dus als het niet nodig hou ik die 110 euro liever in de zak :P . T gaat trouwens over de 5.1 magnum power set 8)
als je alleen maar je pc erop aan wilt sluiten dan is dat niet nodig. Je kunt je creative kaartje direct analoog 5.1 op je speakers aansluiten. Heb je iets digitaals wat je er ook op wilt hebben (dvd speler of console ofzo), tsjah dan heb je een decoder nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Remco20 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 02:43:
[...]

vanwege het feit dat je het analoog moet aansluiten voor games die 5.1 geluid ondersteunen, tenzij je een geluidskaartje hebt die het automatisch naar een digitaal signaal omzet (iets van dolby digital live ofzo). :)
Hmz ik heb mijn geluidskaart op spdif staan en volgens mij krijg ik de games dan wel 5.1 door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kitman
  • Registratie: November 2005
Kijk aan >:) scheelt weer €110! Bedankt he Remco20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReX_NL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 00:00
Ik ben ge-interesseerd in de US Blaster 2044 (de ge-labelde Teufel).

Ik zou graag willen weten of iemand weet hoeduur de verzendkosten zijn op www.bestelusblaster.nl Want op de site staat dat de SUB alleen al 17kg weegt, en vanaf 20kg is het 27 euro verzendkosten. Maar dan kan ik net zo goed het "echte" merk kopen. Weet iemand mischien uit ervaring of het werkelijk 27 euro is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReX_NL schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 01:12:
Ik ben ge-interesseerd in de US Blaster 2044 (de ge-labelde Teufel).

Ik zou graag willen weten of iemand weet hoeduur de verzendkosten zijn op www.bestelusblaster.nl Want op de site staat dat de SUB alleen al 17kg weegt, en vanaf 20kg is het 27 euro verzendkosten. Maar dan kan ik net zo goed het "echte" merk kopen. Weet iemand mischien uit ervaring of het werkelijk 27 euro is?
kijk ook eens bij www.hifisystems.nl daar hebben ze hem ook voor iets minder geloof ik.
En verzendkosten 11 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo

Ermo

the syntax is painful...

Ik heb via Teufel een nieuwe set ontvangen (de oude was de sub na 2 weken van kapot gegaan). Ik moet zeggen dat ze een geweldige service hebben. Oude set op kosten van Teufel terug gestuurd.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon

SilentSimon

Have you been hopped?

Ik heb de Teufel Concept E magnum nu ook binnen (wát een set!) maar ik krijg de surround geluid+sub niet aan de praat.

Bij de sound options in Vista staat alles keurig ingesteld en per speaker komt er geluid als ik de test doe. Maar bijvoorbeeld spelletjes of muziek krijg ik de bass niet aan de praat.

Ik heb een Terratec Aureon 5.1 Fun geluidskaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReX_NL
SilentSimon schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 12:46:
Ik heb de Teufel Concept E magnum nu ook binnen (wát een set!) maar ik krijg de surround geluid+sub niet aan de praat.

Bij de sound options in Vista staat alles keurig ingesteld en per speaker komt er geluid als ik de test doe. Maar bijvoorbeeld spelletjes of muziek krijg ik de bass niet aan de praat.

Ik heb een Terratec Aureon 5.1 Fun geluidskaart.
Ja met dat probleem zit ik ook. Ik heb een Creative X-FI XtremeMusic, maar ik kan geen basomleiding vinden in de Vista drivers. Ik hoop dat ze binnekort met een versie komen die WÉL een THX Console heeft.... Weet iemand daar mischien iets meer over? want zolang die er niet is/komt, zal ik geen mooi geluid (met bass) krijgen in vista :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat probleem zit eerder bij Vista (en X-fi drivers) dan bij de speakers. Ik heb ook de XtremeMusic, maar precies zelfde probleem in Vista. Ik heb het wel draaiend gehad, gebruik gemaakt van mijn orginele installatie CD (niet de iso die je 'vrij' kan downloaden). Nadeel was dus nogsteeds geen basomleiding en geen EAX support binnen games.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReX_NL
SinergyX schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 17:16:
Dat probleem zit eerder bij Vista (en X-fi drivers) dan bij de speakers. Ik heb ook de XtremeMusic, maar precies zelfde probleem in Vista. Ik heb het wel draaiend gehad, gebruik gemaakt van mijn orginele installatie CD (niet de iso die je 'vrij' kan downloaden). Nadeel was dus nogsteeds geen basomleiding en geen EAX support binnen games.
Ik weet niet hoe je dat voor elkaar hebt gekregen, maar als ik de Orginele installatie cd gebruik, dan geeft hij aan dat mijn versie van windows niet "compatible" is. En kan ik niet verder gaan met de installatie. Ik zelf ben bang dat ze geen THX Console gaan uitbrengen voor Vista, want onder xp kun je hem ook alleen krijgen door middel van de cd. (ze zetten hem niet los te downloaden op de site....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat ik deze set niet in de pricewatch kan vinden?

Wil vervanging voor mijn medion 5.1 setje. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 14:01:
Klopt het dat ik deze set niet in de pricewatch kan vinden?

Wil vervanging voor mijn medion 5.1 setje. _/-\o_
Ja, want Teufel verkoopt enkel via zijn site.
US Blaster heeft een relabelde versie, misschien dat die wel te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Laatst online: 22:36
Hier (4022) komt de mijne vandaan. Werkt perfect (en verschilt dus eigenlijk niets van de Teufel Concept E Magnum, op het logootje na)!

[ Voor 13% gewijzigd door Z-Dragon op 11-03-2007 17:21 ]

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer die kleur van de us blaster dingen.. LELIJK! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reb65
ComBax schreef op zondag 11 maart 2007 @ 14:12:
[...]

Ja, want Teufel verkoopt enkel via zijn site.
US Blaster heeft een relabelde versie, misschien dat die wel te vinden is.
dat is niet waar alle teufel pc speaker sets staan in de pricewatch, alleen je moet even je land instellingen van de standaard benelux op duitsland zetten anders zie je ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
ik heb dan eindelijk ook de concept e magnum PP in m'n bezit samen met een decoderstation 3.
Ben er dik tevreden mee, bruut geluid!

Een paar minpunten though:
1. geen standby optie voor de sub op de afstandsbediening. Ik weet dat je 'em op auto kunt zetten, maar het grappige is dat ie automatisch uitgaat wanneer ik gebruik maak van een 2.0 analoog stereo signaal. Zeer irritant dus.
2. irritant fel blauw lichtje op decoderstation 3 in standby mode. In ieder geval struikel je niet als je 's nachts naar het toilet moet ofzo :P. Heb dit standby lichtje maar afgeplakt met plakband.

Kortom, super setje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Nu heb ik toch wel een probleem waar ik wat hulp bij wil..

Sinds een paar maanden gaat mijn setje over op instant ruis. Met muziek vooral. Speel een nummertje op normaal volume en hij gaat ineens ruisen. Het is niet totale ruis maar er zit gewoon een flinke dosis ruis doorheen. Kabels nagekeken, geluiskdaart schoongeblazen.. Wat rest mij nog meer met dit vreemde, random probleem?

Edit: En nu is het weer weg!! :/

[ Voor 4% gewijzigd door Tomino op 12-03-2007 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 08:05

vleesjus

echte vleesjus!

/bump

Teufel heeft nu ook een nieuw setje. Jammer dat je de kabels er los bij moet kopen... Iemand al ervaring met het setje?

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
vleesjus schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:39:
/bump

Teufel heeft nu ook een nieuw setje. Jammer dat je de kabels er los bij moet kopen... Iemand al ervaring met het setje?
Hij komt in juni pas uit dus niemand kan er ervaring mee hebben, specs zijn idd hetzelfde als de magnum power, maar hij is wel veel mooier. Vind ik de prijs vergeleken met de magnum power wel erg hoog.

(Wat is er aan de hand, had dit gisteravond al gepost, maar alleen de quote stond er??)

[ Voor 32% gewijzigd door blu-fox op 20-04-2007 16:10 ]

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Specs zijn precies hetzelfde als de Magnum Power Edition volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zie nergens dat decodeerstation op die usblaster site.. Is deze alleen bij teufel te bestellen? Ik wil namelijk zo een magnum poweredition met decoder erbij aanschaffen. Hoeveel ben ik dan in totaal kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Executor16 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 00:56:
Ik zie nergens dat decodeerstation op die usblaster site.. Is deze alleen bij teufel te bestellen? Ik wil namelijk zo een magnum poweredition met decoder erbij aanschaffen. Hoeveel ben ik dan in totaal kwijt?
http://www.teufel.de/de/Multimedia/s_1121.cfm?show=order

:O

(met verzendkosten erbij zal het rond de €300 worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ja daar had ik hem wel gevonden :) maar die usblaster verkoopt toch dezelfde zooi maar dan met een ander logo'tje, als die ook zo'n decodeerstation heeft dan scheelt het wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Executor16 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:38:
[...]

Ja daar had ik hem wel gevonden :) maar die usblaster verkoopt toch dezelfde zooi maar dan met een ander logo'tje, als die ook zo'n decodeerstation heeft dan scheelt het wel aardig.
Denk dat usblaster enkel de rebranded Concept Magnum E verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hrugnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-12-2023
volgens mij is US Blaster een nederlands bedrijf die shit van chinese copy-cats verkoopt en is het dus maar de vraag of teufel en usblaster wel hetzelfde zijn :P ik denk wel dat het redelijk te vertrouwen is omdat ze anders geen contract waren aangegaan met de chinezen :P volgens mij was de usblaster gelijk aan de magnum e(de oude versie maar niet de power edition!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die gerelabelde Concept E Magnum is nu wel erg goedkoop (119 euro!).
Daarom zou ik van iemand willen weten hoe zwaar het pakket van de Concept E magnum precies is aangezien bestelusblaster.nl voor pakketten zwaarder dan 20 kilogram 27(!) euro verzendkosten rekent.
Ook zou ik graag van iemand lezen wat de verzendkosten van de Power Edition is bij Teufel. (heb vaak 35 euro gehoord, ook wel eens 15 :? )

Zo kan ik de prijzen tegenover elkaar afwegen. ( Met in het achterhoofd de 1 jaar garantie die USblaster geeft en de 12 jaar die Teufel geeft).
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.