Termi schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:16:
[...]
Heb even gebeld, en werd snel geholpen en ze spreken engels, thank god

. Anders moest ik in me steenkolen duits gaan uitleggen

. Maar die van mij worden morgen verzonden, dus zal wel net op maandag hier zijn

. Hoop stiekem op zaterdag

.
Ik had de eerste 2x ook iemand die engels sprak, de derde keer iemand die dat helemaal niet deed en ook nog eens beweerde dat er niemand anders was die wel engels sprak.
Maar goed dat even terzijde ik heb gistermiddag mijn setje binnen gekregen, pakket was lekker zwaar

.
Mijn eerste indruk was best goed, de sats lijken een beetje op de oude amerikan speakers (heeten ze zo?) en de sub iets teveel ipod idee (maargoed die staat onder de tafel). Het enigste is dat de afstandsbediening een beetje goedkoop aanvoelt/ziet.
Het aansluiten is makkelijk, en de bekabeling goed. Ook de eerste indruk qua geluid is goed:).
Na een paar uur geluisterd te hebben kwam ik tot de ontdekking dat de sub gewoon alles meespeelt, dus geen echte cross-over ofzo. De echte bass kickt er bij een bepaalde frequentie gewoon in.
Opzich geen probleem alleen bij een nr is ie er de halve tijd wel en dan weer net niet.
Ik heb net de sub op een stukje (piepschuim?) gezet wat met de zending meekwam en de speakertjes opgehangen en nu kan ik ook 's avonds redelijk muziek draaien zonder dat iedereen daar last van heeft (bas trilt goed door). Alleen is bij dit proces mijn bureau omgevallen (slechte poot) en is de sub een beetje beschadigt
Verder klinkt ie tot nu toe goed, binnenkort gaan we met een aantal man een luistertest houden, post dan wel een opvolgende review.