Ze draaien

Als ik crossover(120hz) + 15db boost aanzet dreunt nagenoeg het hele huis, dus boost maar uitgelaten. Ze kunnen hard, heel hard

Al vind ik de aansluiting op de statieven een beetje piel werk, zeker bij met de bijgeleverde speakerkabels. Nadeel bij THX control, Game mode heeft geen subvolume instellen, Creation mode mis ik de sub crossover instelling en op Entertain mode moet je steeds terug naar hoofdmenu

(al kan via game mode alsnog sub instellen via conf.scherm, ik merk haast geen verschil tussen default 50% en 20% - de sub blijft hard op 15db boost setting).
Opzicht was de sub niet zoveel groter dan mijn oude sub (skytronic set), maar komt behoorlijk wat meer lage geluiden uit. De speakers zelf blijven zelfs op hoog volume goed geluid geven, al mis ik wel het 'ruime' geluid (mijn oude toren speakers waren wel zwakker, maar hadden 4 speaker + 1 tweaker onder elkaar). Je voelt het nu echt van 1 positie afkomen, maar eenmaal alles surround draaien en volume omhoog hoor je dat niet eens meer, groot pluspunt. Nog wat pielen met alle settings (THX heeft bergen instellingen) en ik ben helemaal blij.
Overall, top setje. Mijn buren zullen weer blij zijn met mijn nieuwe aanwinst

Al durf ik nog niet voluit te gaan met volume