Ervaring werken bij Sogeti Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste
Acties:
  • 66.377 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:55
Rukapul schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 21:26:
zo doen we dit dus niet :)

Op GoT stellen we eisen aan een startpost zoals ook beschreven in Het algemeen beleid. In dit geval is een introductie van het bedrijf, een link naar het vorige topic, wellicht wat achtergrondinformatie zoals de positie op de jaarlijkse populariteitslijstjes, etc., toch wel gewenst.

Vooralsnog gaat het topic gewoon verder in Ervaring werken bij Sogeti tot iemand een goede startpost maakt :)
Gewoon hier verder dus tot iemand een fatsoenlijke startpost maakt :)

[ Voor 13% gewijzigd door Rukapul op 13-11-2007 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128270

Ik heb een vraagje in verband met een internationale carrière bij Sogeti.

Momenteel volg ik bij Sogeti de Mainframe Academy voor een periode van 2 maand waarna ik als consultant voor System Z aan de slag ga. Nu heb al een hele tijd toekomstplannen om later te wonen en te werken in de USA. Zou er via Sogeti een mogelijkheid bestaan om me in te schakelen als consultant bij Sogeti USA en me op die manier de kans te geven om iets op te bouwen in Amerika?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Devilex: ja dat is mogelijk.

Maar hier de 'maren'
- Maar je moet voldoende ervaring hebben om te kunnen gaan, een starter hebben ze daar ook wel in Amerika. Iemand met gemiddelde ervaring misschien ook wel.
- De andere maar is dat er een grote vraag naar jouw expertise moet zijn. Dit heeft onder andere ook te maken met de 'green card' procedure.

Ik heb in het echt meegemaakt dat een Sogeti concullega met gezin en al naar Amerika is verhuist. Hij was (senior) test manager. Dus ja, het is in de praktijk mogelijk.

En een reactie op de rest van alle mensen hier:
Dit is een publiek forum en dit onderwerp wordt gelezen door veel bezoekers. Je bent hier in dit onderwerp ook een uithangbord voor Sogeti. En als ik af en toe het niveau van de reacties lees, dan is dat geen goede reclame :X

Een enthousiaste reactie dat je net gestart bent bij Sogeti is begrijpelijk. Maar de standaard vragen over Einstein, de leaseregelingen e.d. beginnen na 1600 reacties echt wel saai te worden. Van een Sogeti'er wordt ook verwacht zelfstandig te zijn en de zoekfunctie te vinden :P

Discussies over de moderatie, etc. in WI hoort in Werk & Inkomen - Feedbacktopic . Alle reacties mbt het starten van een nieuw topic zijn hier verwijderd zodat het ontopic verder kan gaan :)

[ Voor 38% gewijzigd door een moderator op 23-11-2007 11:55 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128270

Bedankt voor je antwoord Motrax. Ik ga me uiteraard eerst een tijdje verdiepen in system z, vooral in CICS/DB2 dan. Nadien ga ik me eens deftig informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-05 10:20
Dat "max. drie dagen Businesscard reizen" ligt wat genuanceerder: Als je structureel meer dan drie dagen in de week met het OV reist is het gewoon goedkoper om dat op een abonnement te doen, dat je natuurlijk gewoon uit je mobiliteitsvergoeding kan betalen.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:55
Pagina: 1 ... 16 17 Laatste

Dit topic is gesloten.