Hm. Het was er dus al wel. Meen ook al dat ik het ergens gezien heb... maar vandaar dus. Niet erg netjes dat ze dat niet vermeld hebben. Je zou op zn minst toch even een known bug kunnen rapporteren, dan weet je waar je aan toe bent.
Ik heb vandaag mijn 404 binnengehad via mp3shop, inclusief helmet cam. Is de bedoeling om wat actiefilmpjes tijdens het boarden te maken.
Maar helaas moet ik hem morgen alweer terugsturen, want het achterklepje zat er een beetje vreemd op (stond leek wel bol) en na een hele tijd aan de lader zette ik hem aan zonder lader en was hij na 1 min. alweer leeg terwijl het lampje had aangegeven dat hij wel vol was.
Ook zaten er af en toe rare storingen in het scherm.
Klinkt als een maandagmorgen product ofzo... naja hij gaat morgenochtend weer terug. tot nu toe wel snelle response van mp3shop.
Maar helaas moet ik hem morgen alweer terugsturen, want het achterklepje zat er een beetje vreemd op (stond leek wel bol) en na een hele tijd aan de lader zette ik hem aan zonder lader en was hij na 1 min. alweer leeg terwijl het lampje had aangegeven dat hij wel vol was.
Ook zaten er af en toe rare storingen in het scherm.
Klinkt als een maandagmorgen product ofzo... naja hij gaat morgenochtend weer terug. tot nu toe wel snelle response van mp3shop.
Vroeg me af of iemand met een 604 (wifi) en een dockingadapter kan testen hoe snel je foto's van een memorycard (CF) en een reader kan halen. Ik ben namelijk op zoek naar een app dat En veel foto's kan storen ivm enkele weken vakantie in China En ook features heeft als muziek/video. 1 van de apparaten waar ik over aan het twijfelen ben is de 604, wat een plaatje
(de andere waar ik aan zit te denken is kuch*creativezen60gb*kuch, niet zo mooi en geen wifi/touchscreen)
Maar ik kan dus nergens vinden hoe snel het beestje is met foto's uploaden via usb otg. Als iemand het kan testen met een andere archos (404) dan heb ik ook al een beeld, thx!
Maar ik kan dus nergens vinden hoe snel het beestje is met foto's uploaden via usb otg. Als iemand het kan testen met een andere archos (404) dan heb ik ook al een beeld, thx!
tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...
Aangezien je het dus waarschijnlijk met een CF naar USB adapter wilt doen, is dit ook medeafhankelijk van de snelheid die de adapter kan leveren.
Hoe snel de docking adapter zelf is weet ik niet.
Verwijderd
Ik ga het vanmiddag (na mijn werk) even proberen, ik heb een 604 (geen WiFi) en een DVR-station maar dat moet in principe hetzelfde werken.RoelsRules schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 00:08:
Vroeg me af of iemand met een 604 (wifi) en een dockingadapter kan testen hoe snel je foto's van een memorycard (CF) en een reader kan halen. Ik ben namelijk op zoek naar een app dat En veel foto's kan storen ivm enkele weken vakantie in China En ook features heeft als muziek/video. 1 van de apparaten waar ik over aan het twijfelen ben is de 604, wat een plaatje(de andere waar ik aan zit te denken is kuch*creativezen60gb*kuch, niet zo mooi en geen wifi/touchscreen)
Zo, net even een account aangemaakt, dus hier komt dan officieel mijn allereerste post:
Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een Archos 504 80GB, een Norêve hoesje en een USB-docking adapter kit. Geweldig spul, ik kan niet anders zeggen.
Mijn voornaamste reden van aanschaf is mijn naderende wereldreis van 5 maanden: ik wil graag muziek meenemen en met de USB-on-the-go functie foto's en filmpjes overzetten vanaf mijn Canon Ixus 700.
Met betrekking tot dat laatste (naar ik heb begrepen de vraag van RoelsRules), ik heb net even een volle 512MB SD overgezet met de docking adapter kit. Dus direct vanaf de Ixus. Over deze netto 471MB deed hij 3 minuten precies.
Als iemand verder nog iets wil weten: ik hou me aanbevolen.
edit:
Ik heb het ook meteen even met een Dane-elec USB 2.0 cardreader geprobeerd en dat duurde 2 minuut 20 seconden.
(SD = Kingston Elite Pro)
Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een Archos 504 80GB, een Norêve hoesje en een USB-docking adapter kit. Geweldig spul, ik kan niet anders zeggen.
Mijn voornaamste reden van aanschaf is mijn naderende wereldreis van 5 maanden: ik wil graag muziek meenemen en met de USB-on-the-go functie foto's en filmpjes overzetten vanaf mijn Canon Ixus 700.
Met betrekking tot dat laatste (naar ik heb begrepen de vraag van RoelsRules), ik heb net even een volle 512MB SD overgezet met de docking adapter kit. Dus direct vanaf de Ixus. Over deze netto 471MB deed hij 3 minuten precies.
edit:
Ik heb het ook meteen even met een Dane-elec USB 2.0 cardreader geprobeerd en dat duurde 2 minuut 20 seconden.
[ Voor 9% gewijzigd door Loki_NL op 04-01-2007 11:14 ]
Verwijderd
Ik heb onlangs ook een 504 80gb gekocht en ben er zeer content van.
Gebruik hem dagelijks om film te kijken op de trein of muziek te spelen terwijl ik naar men werk wandel.
Enige probleem dat ik nog heb is dat het geluid in sommige films heel stil is. Met het volume op maximum zijn ze maar amper te verstaan, zeker als er wat lawaai op de trein is.
Is dit op te lossen door betere oortjes te gebruiken ? Nu heb ik nog de originele archos oortjes.
Gebruik hem dagelijks om film te kijken op de trein of muziek te spelen terwijl ik naar men werk wandel.
Enige probleem dat ik nog heb is dat het geluid in sommige films heel stil is. Met het volume op maximum zijn ze maar amper te verstaan, zeker als er wat lawaai op de trein is.
Is dit op te lossen door betere oortjes te gebruiken ? Nu heb ik nog de originele archos oortjes.
Ik geloof wel dat goede oordoppen iets verschil kunnen maken. Echter, het is maar de vraag of het er veel beter van wordt. Archos is een Frans merk... dus ik neem aan dat ze volumebeperking op hun firmware hebben. En vziw is er geen firmware zonder deze volumebeperking.
je eerste post en dan meteen een 10-punter, thx!Loki_NL schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 10:47:
Zo, net even een account aangemaakt, dus hier komt dan officieel mijn allereerste post:
knip
edit:
Dat zijn zeer acceptabele tijden. Heb bij een review van de creative speler gelezen dat deze over +-450 mb 1 uur deed.. (direct van de cam af)
Ik heb wel iets ander geheugen maar die is ook vrij snel.
dat zou het zelfde principe moeten zijn, ben benieuwd naar je testresultaten, thx alvast!Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 08:04:
[...]
Ik ga het vanmiddag (na mijn werk) even proberen, ik heb een 604 (geen WiFi) en een DVR-station maar dat moet in principe hetzelfde werken.
klopt maar wil graag een richting hebben waar ik aan moet denken, zeker omdat ik bij de andere speler echt lange tijden heb gezien, evt snellere tijden zal de keuze alleen weer makkelijker makenRoD schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 00:25:
Aangezien je het dus waarschijnlijk met een CF naar USB adapter wilt doen, is dit ook medeafhankelijk van de snelheid die de adapter kan leveren.
Zeker is dat handig om te weten. Bij het gebruik van een USB-OTG poort zijn de snelheden lang niet altijd goed te noemen (dus, "echte" USB 2.0 speeds). Maar zorg er in ieder geval voor dat je er geen brakke adapter bij koopt. Wel een puntje om rekening mee te houden.
Moet zeggen dat de snelheden die hierboven genoemd staan niet bijzonder zijn, maar slecht is het ook niet.
Moet zeggen dat de snelheden die hierboven genoemd staan niet bijzonder zijn, maar slecht is het ook niet.
zal het eerst met mijn huidige reader proberen, mocht dat tegenvallen kan ik altijd nog een nieuwe reader kopen (zeker als ik in china zitRoD schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 20:46:
Zeker is dat handig om te weten. Bij het gebruik van een USB-OTG poort zijn de snelheden lang niet altijd goed te noemen (dus, "echte" USB 2.0 speeds). Maar zorg er in ieder geval voor dat je er geen brakke adapter bij koopt. Wel een puntje om rekening mee te houden.
vind het toch wel aardig snel daar ik van 'pure' fotobanken niet veel snellere tijden heb gezien. Gedurende mijn reis wil ik hem voornl gebruiken voor muziek en 1 keer per dag/2dagen voor de foto's te back-uppen.
Dat brengt me meteen op een andere vraag; hoe is deze speler in handelbaarheid? Stop je hem makkelijk in je binnen/broek zak? draag je hem op je lijf? of?
Ik snap dat als je hem gebruikt voor om naar je werk/school te gaan dat je hem dan in een hoes doet cq in je tas/koffer hebt maar ik ben op zoek naar de mogelijkheden om hem bij een langere reis gemakkelijk bij te houden.
Zelf denk ik bijvoorbeeld aan een eigen dun hoesje te maken waarbij de kant waar het scherm komt iets van hard plastic oid te doen zodat die kant beschermd is. Vervolgens wil ik hem dan op mijn lijf kunnen dragen als ik rond reis; iets van riempjes er aan.
Ik zal hem veel bij me hebben (zeker als ik het ho(s)tel niet vertrouw)... ben benieuwd hoe julie dit doen!
De 604 is imo niet lekker om in je broekzak te hebben. Niet aan te raden. Ik zou em als je em niet gebruikt gewoon in een goed hoesje doen met beltclip. Al weet ik zo niet of die te krijgen zijn voor deze spelers. Sowieso zou ik een goed hoesje kopen die de speler goed beschermd. Daarnaast zou je em in zo'n speciaal tasje kunnen doen die je om je lichaam bind oid.
Verwijderd
http://www.pixmania.nl/de...+604+WiFi+30+Gb&itag=6613
http://www.amazon.de/Arch...604-schwarz/dp/B000HVXITC
http://www.archos.com/pro...ml?country=global&lang=en
Origneel Archos Tasje in Zwart en rood te verkrijgen, met beltclip!
Overigens is de 604 m.i. prima in je zak mee te nemen...
http://www.amazon.de/Arch...604-schwarz/dp/B000HVXITC
Origneel Archos Tasje in Zwart en rood te verkrijgen, met beltclip!
Overigens is de 604 m.i. prima in je zak mee te nemen...
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2007 22:38 ]
Hm, ik wist niet dat de originele case een beltclip had, netjes van Archos 
Maargoed, ik ben het niet met je eens dat ie prima in je zak is mee te nemen. Het zit toch niet lekker hoor, zo'n groot ding. Vind ik dan.
Maargoed, ik ben het niet met je eens dat ie prima in je zak is mee te nemen. Het zit toch niet lekker hoor, zo'n groot ding. Vind ik dan.
Verwijderd
Laten we het erop houden dat je zakken en zakken hebt... In een spijkerbroek/pantalon wordt het al wel krapjes ja!
Ik ben de gelukkige eigenaar van een 604 en ben voornemens het DVR station aan te schaffen. Wie kan mij vertellen welke kabels daarbij geleverd worden? Ben namelijk benieuwd of ik naast het DVR station ook nog een losse kabel dien aan te schaffen voor het aansluiten op een TV op een andere locatie dan thuis?
Overigens ben ik zeer tevreden over de 604... Zoals eerder voorbij is gekomen zijn de meegeleverde dopjes ver onder de maat! Ook mag wat mij betreft de volumebegrenzing bij de eerstvolgende firmware release eraf! Verder niets dan lof!
Ik ben de gelukkige eigenaar van een 604 en ben voornemens het DVR station aan te schaffen. Wie kan mij vertellen welke kabels daarbij geleverd worden? Ben namelijk benieuwd of ik naast het DVR station ook nog een losse kabel dien aan te schaffen voor het aansluiten op een TV op een andere locatie dan thuis?
Overigens ben ik zeer tevreden over de 604... Zoals eerder voorbij is gekomen zijn de meegeleverde dopjes ver onder de maat! Ook mag wat mij betreft de volumebegrenzing bij de eerstvolgende firmware release eraf! Verder niets dan lof!
Klopt, ik doelde ook eigenlijk op een broekzak. De binnenzak van een jas vind ik nog enigzins aanvaardbaar.Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 22:59:
Laten we het erop houden dat je zakken en zakken hebt... In een spijkerbroek/pantalon wordt het al wel krapjes ja!
Dan moet er eerst een wetaanpassing komen in Frankrijk, zie ik toch niet gebeurenOverigens ben ik zeer tevreden over de 604... Zoals eerder voorbij is gekomen zijn de meegeleverde dopjes ver onder de maat! Ook mag wat mij betreft de volumebegrenzing bij de eerstvolgende firmware release eraf! Verder niets dan lof!
Verwijderd
De kabels die erbij zitten zie je op de bijgaande foto.Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 22:59:

Inderdaad, die dopjes lagen bij mij na dag 1 al in de prullenbak, ik ben nu meer dan zeeeeeeer tevreden met mijn KOSS KSC75. Van mij mogen ze die firmware ook wel aanpassen.Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 22:59:Overigens ben ik zeer tevreden over de 604... Zoals eerder voorbij is gekomen zijn de meegeleverde dopjes ver onder de maat! Ook mag wat mij betreft de volumebegrenzing bij de eerstvolgende firmware release eraf! Verder niets dan lof
Je kunt het in zekere zin wel iets omzeilen, gewoon in een audio programma het volume iets opvoeren en dan weer terugzetten op je Archos.
@ RoelsRules: Ik had vanavond helaas geen tijd om te kijken hoe snel bestanden van mijn camera naar de Archos gestuurd worden. Morgen ga ik het zeker doen, dan leg ik ook één en ander vast op video.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 00:02 ]
Het volume in de audiofile opvoeren pak je maar weinig winst mee. Dat zal niet zoveel verschil maken.
Verwijderd
TnxVerwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 23:52:
[...]
De kabels die erbij zitten zie je op de bijgaande foto.
[afbeelding]
http://www.mp3shop.nl/pro...-usb-lichtnetadapter.html
Heb toevallig zo'n stekker in huis (dwz heb ik op kantoor liggen), heeft iemand al geprobeerd deze te gebruiken icm de standaard USB kabel om de Archos op te laden?
Is dat nieuw die geluidsbegrenzing bij Archos? Op mijn Gmini500 zit het namelijk volgens mij niet, of ze hebben het wel heel hoog gezet. Luister namelijk altijd rond de 50 terwijl die tot 100 gaat. Heb welliswaar in-ear oordopen, waarmee je het volume sowieso al lager kunt zetten, maar met de standaard archos oordopen kan ik het op 100 ook echt niet aanhoren.
Naja, ik kan die Archos dingen sowieso al niet aanhoren.
Naja, ik kan die Archos dingen sowieso al niet aanhoren.
Nee dat is niet nieuw. Die begrenzing is er toch al eventjes. Volgens mij heeft de Gmini 500 dit ook al. Of deze serie moet gewoon minder vermogen hebben, maar ik kan me dat toch niet voorstellen...
Naja, ik heb er dus toch bijna nooit last van.
Alleen soms als je de interne luidspreker gebruikt of hem als line-out aangesloten hebt op een tv of versterker mag die iets harder.
Alleen soms als je de interne luidspreker gebruikt of hem als line-out aangesloten hebt op een tv of versterker mag die iets harder.
[ Voor 4% gewijzigd door -DG- op 05-01-2007 12:49 ]
Ik heb er ook geen last van. Ik gebruik mijn ouwe trouwe Sennheiser MX300 doppen en op het allerhardst is het me gewoon te hard (dit geldt vooral voor muziek moet ik erbij zeggen). (504)
Maar volgens mij heb ik ook niet een van de eerste serie, want in plaats van dat zakje ('pouch') kreeg ik er een hard etui bij waar je de speler inschuift. Ik weet niet of latere spelers al dan niet begrensd zijn, maar wie weet.
Maar volgens mij heb ik ook niet een van de eerste serie, want in plaats van dat zakje ('pouch') kreeg ik er een hard etui bij waar je de speler inschuift. Ik weet niet of latere spelers al dan niet begrensd zijn, maar wie weet.
Verwijderd
Bij deze mijn beloofde filmpjeRoelsRules schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 00:08:
Vroeg me af of iemand met een 604 (wifi) en een dockingadapter kan testen hoe snel je foto's van een memorycard (CF) en een reader kan halen. Ik ben namelijk op zoek naar een app dat En veel foto's kan storen ivm enkele weken vakantie in China En ook features heeft als muziek/video. 1 van de apparaten waar ik over aan het twijfelen ben is de 604, wat een plaatje(de andere waar ik aan zit te denken is kuch*creativezen60gb*kuch, niet zo mooi en geen wifi/touchscreen)
http://www.youtube.com/watch?v=QJ825YJNCnY
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2007 00:19 ]
Wat heb je daar gecensored?
Verder, wat bedoel je nou te laten zien met dat filmpje? Beetje saai... het enige wat je ziet is het kopiëren van de foto's met een voortgangsbalkje...
Verwijderd
Jullie hoeven niet mijn prive foto's te zienRoD schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 23:30:
Wat heb je daar gecensored?Verder, wat bedoel je nou te laten zien met dat filmpje? Beetje saai... het enige wat je ziet is het kopiëren van de foto's met een voortgangsbalkje...

thx voor de moeite!
gaat wel erg simpel in ieder geval! Heb het vermoede dat de snelheid camera-604 langzamer is dan een reader-604 verbiding. (Deze conclusie kan ik niet echt staven maar proef ik uit meerdere reviews (ook van andere spelers die hetzelfde probleem lijken te hebben)
nogmaals bedankt! Zit er nu toch echt wel aan te denken om de 604 wifi dadelijk te gaan bestellen
edit; correctie; heb hem zojuist besteld
gaat wel erg simpel in ieder geval! Heb het vermoede dat de snelheid camera-604 langzamer is dan een reader-604 verbiding. (Deze conclusie kan ik niet echt staven maar proef ik uit meerdere reviews (ook van andere spelers die hetzelfde probleem lijken te hebben)
nogmaals bedankt! Zit er nu toch echt wel aan te denken om de 604 wifi dadelijk te gaan bestellen
Verwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 00:21:
[...]
Jullie hoeven niet mijn prive foto's te zienen ik had het filmpje nog beloofd, vandaar. Maar verder is het een saai filmpje ja.
[ Voor 3% gewijzigd door RoelsRules op 07-01-2007 16:30 ]
Verwijderd
Top dat je hem besteld hebt, je zal er geen spijt van krijgenRoelsRules schreef op zondag 07 januari 2007 @ 12:24:nogmaals bedankt! Zit er nu toch echt wel aan te denken om de 604 wifi dadelijk te gaan bestellen
Daar ga ik van uit... Het is toch echt een rip uit je lijf als je hem meteen compleet met dvr station, usb docking station en oordoppen bestelt.
Ik kan niet wachten tot hij binnen komt
als ik terug kom van vakantie zal ik mijn bevindigen delen!
Ik kan niet wachten tot hij binnen komt
als ik terug kom van vakantie zal ik mijn bevindigen delen!
Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 19:43:
[...]
Top dat je hem besteld hebt, je zal er geen spijt van krijgen
Verwijderd
---OFF TOPIC---
Welke doppen heb je erbij?
Welke doppen heb je erbij?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2007 23:25 ]
Heb mijn noreve hoes en kabeltje binnen gekregen.
Noreve hoes koste 43 euro, maar je krijgt wel waar voor je geld.
Erg mooi leder, past perfect en mooi afgewerkt.
Noreve hoes koste 43 euro, maar je krijgt wel waar voor je geld.
Erg mooi leder, past perfect en mooi afgewerkt.
@ muselive: die noreve bevalt mij inderdaad ook top! Ik kan hem iedereen aanbevelen.
Wat mooi is moet je mooi houden, dus dat is mij ook wat waard.
Enige minpuntje is trouwens dat ik die usb-docking adapter niet kan aansluiten wanneer de speler in de hoes zit (het 'standaard-kabeltje' voor de pc-verbinding past dan gelukkig wel).
Wat mooi is moet je mooi houden, dus dat is mij ook wat waard.
Enige minpuntje is trouwens dat ik die usb-docking adapter niet kan aansluiten wanneer de speler in de hoes zit (het 'standaard-kabeltje' voor de pc-verbinding past dan gelukkig wel).
Verwijderd
Ik neem aan dat er in het algemeen geen oplader wordt aangeboden bij de Archos 4-serie. Ik liep laatst een winkel binnen, en toen herinnerde ik mij weer opeens, dat de Archos natuurlijk oplaadbaar is via USB. Wat dan nu mogelijk is, is om een oplader te kopen die je in een normaal stopcontact plugt, maar een uiteinde (het stekkertje) voor een USB-ingang heeft. Officiele engelse naam is denk ik, ´powered usb hub´, de nederlandse naam is, usb-stroom adapter. Overigens weet ik niet of het voltage geschikt is voor een deze Archos
Ook bestaat er een versie, waarbij je zelf het usb-stekkertje moet pluggen (imo is dat wat handiger). (Voorbeeld-plaatje www.e-tilbud.dk/images/usb%20travel%20black.jpg) Op deze site is hij te koop voor 12,95, maar ze zijn goedkoper te vinden http://www.macstuff.nl/pr...1ea9b32ee5e06e318abbc14aa.
Een autolader werkt via hetzelde principe, koop een autolader waarbij je een usb-stekkertje in kunt pluggen en je laadt je Archos op, en deze is vaak goedkoper een los gekochte speciale autolader!
Kan iemand mij vertellen of de oplader van de Archos gmini 402CC ook te gebruiken is als oplader voor de Archos 404, en dan gelijk ook of ik de video kabel van de 402CC op een 404 kan gebruiken (ik weet ROD, dat veel mensen geen 402 hebben gehad, maar niet geschoten is altijd mis..want deze spullen liggen namelijk allemaal in Nederland, vandaar dat ik het niet zelf kan uitproberen.)
Ook bestaat er een versie, waarbij je zelf het usb-stekkertje moet pluggen (imo is dat wat handiger). (Voorbeeld-plaatje www.e-tilbud.dk/images/usb%20travel%20black.jpg) Op deze site is hij te koop voor 12,95, maar ze zijn goedkoper te vinden http://www.macstuff.nl/pr...1ea9b32ee5e06e318abbc14aa.
Een autolader werkt via hetzelde principe, koop een autolader waarbij je een usb-stekkertje in kunt pluggen en je laadt je Archos op, en deze is vaak goedkoper een los gekochte speciale autolader!
Kan iemand mij vertellen of de oplader van de Archos gmini 402CC ook te gebruiken is als oplader voor de Archos 404, en dan gelijk ook of ik de video kabel van de 402CC op een 404 kan gebruiken (ik weet ROD, dat veel mensen geen 402 hebben gehad, maar niet geschoten is altijd mis..want deze spullen liggen namelijk allemaal in Nederland, vandaar dat ik het niet zelf kan uitproberen.)
Verwijderd
Offtopic
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb de Sennheiser CX300 erbij genomen. Mijn vorige waren de Creative EP630, bevielen me niet supergoed, goeie pasvorm, prima geluid..maar niet meer dan dat. Nu was het verschil tussen de CX300 en EP630 maar 8 euro, dus toen maar gekozen voor de Sennheiser. Ervaringen volgen (en ja, ik weet dat het eigenlijk thuis hoort op het Oordoppen-forum)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb de Sennheiser CX300 erbij genomen. Mijn vorige waren de Creative EP630, bevielen me niet supergoed, goeie pasvorm, prima geluid..maar niet meer dan dat. Nu was het verschil tussen de CX300 en EP630 maar 8 euro, dus toen maar gekozen voor de Sennheiser. Ervaringen volgen (en ja, ik weet dat het eigenlijk thuis hoort op het Oordoppen-forum)
USB = altijd 5V, dus het voltage is nooit het probleem. Overigens is dit wel een goed alternatief voor een gewone oplader ja. Wordt veel gebruikt bij apparaten die zelf geen stroomadapter erbij geleverd krijgen.Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:16:
Ik neem aan dat er in het algemeen geen oplader wordt aangeboden bij de Archos 4-serie. Ik liep laatst een winkel binnen, en toen herinnerde ik mij weer opeens, dat de Archos natuurlijk oplaadbaar is via USB. Wat dan nu mogelijk is, is om een oplader te kopen die je in een normaal stopcontact plugt, maar een uiteinde (het stekkertje) voor een USB-ingang heeft. Officiele engelse naam is denk ik, ´powered usb hub´, de nederlandse naam is, usb-stroom adapter. Overigens weet ik niet of het voltage geschikt is voor een deze Archos
Zeker een handig dingetjeOok bestaat er een versie, waarbij je zelf het usb-stekkertje moet pluggen (imo is dat wat handiger). (Voorbeeld-plaatje www.e-tilbud.dk/images/usb%20travel%20black.jpg) Op deze site is hij te koop voor 12,95, maar ze zijn goedkoper te vinden http://www.macstuff.nl/pr...1ea9b32ee5e06e318abbc14aa.
De oplader van de Gmini 402CC is 5V-1,6A. Qua voltage zit het dus wel goed. Amperage zal wel genoeg zijn (USB is maar 500mA) en de speler gebruikt gewoon wat ie nodig heeft naar mijn weten.Kan iemand mij vertellen of de oplader van de Archos gmini 402CC ook te gebruiken is als oplader voor de Archos 404, en dan gelijk ook of ik de video kabel van de 402CC op een 404 kan gebruiken (ik weet ROD, dat veel mensen geen 402 hebben gehad, maar niet geschoten is altijd mis..want deze spullen liggen namelijk allemaal in Nederland, vandaar dat ik het niet zelf kan uitproberen.)
Dan moet de oplader ook passen natuurlijk. Als ik zo de oplader vergelijk met de DC-connector van de x04 serie dan lijken deze nogal op elkaar.
Ik denk dat het wel gaat passen.
Verwijderd
Hier een link voor de USB-auto oplader, http://www.expansys.nl/p.aspx?i=101668. Kan iemand mij vertellen hoe de edit-functie werkt, want ik kan deze nergens vinden.
Verwijderd
Dat is het probleem, ik heb die knop op de een of andere al een tijd niet meer gezien. De enige knoppen die zichtbaar zijn, zijn de volgende :
View-knop
Quote-knop
My react-knop
Gallery-knop
Insert Bookmark-knop
´Online´-knop.
Mijn excuses dat ik deze vragen hier stel, maar ik kan het nergens anders vinden. Hoe maak je een reactie off-topic?
View-knop
Quote-knop
My react-knop
Gallery-knop
Insert Bookmark-knop
´Online´-knop.
Mijn excuses dat ik deze vragen hier stel, maar ik kan het nergens anders vinden. Hoe maak je een reactie off-topic?
offtopic:
Met de [offtopic][/offtopic] tag
Probeer trouwens even een harde refresh (ctrl+F5, of probeer een andere browser. Lukt dat allemaal niet dan zal het wel een andere oorzaak hebben... en dat gaat wat te ver voor hier..
Met de [offtopic][/offtopic] tag
Probeer trouwens even een harde refresh (ctrl+F5, of probeer een andere browser. Lukt dat allemaal niet dan zal het wel een andere oorzaak hebben... en dat gaat wat te ver voor hier..
Verwijderd
Vandaag DVR station gekocht voor mijn archos 504:
Beneden in de woonkamer werkt alles goed, heb em daar effe aangesloten tussen de TV en de digitale tv-decoder. Recording, afspelen enzo effe getest, alles werkt prima.
Dan op mijn kamer aangesloten op een al wat oudere TV, daar heb ik dus geen digitale tv-decoder of videorecorder staan, en TV signaal komt binnen via coax kabel uit de muur.
TV heeft geen output aansluiting, dus kan de input van de DVR station nergens op aansluiten, recording is niet mogelijk dus
Dan de TV-out maar eens getest: werkt ook normaal, maar zolang de speler in de dockingstation zit, kan ik geen televisie kijken. waarschijnlijk blijft de TV een signaal ontvangen via de scart ingang en blijft hij dat tonen ipv de zenders die via de coax ingang binnenkomen.
Tenslotte nog een derde negatief punt: de DVR station heeft wel een aansluiting voor de PC (mini usb poort). Maar er zit geen kabel bij om deze verbinding te leggen...
Als je alles bijeen optelt komt het toch allemaal een pak duurder uit dan je zou denken:
al gekocht:
- archos 504 80gb: 385€ bij mp3shop
- cinema plugin, zodat ik films met ac3 geluid ook kan afspelen: 20€ bij shoparchos
- dvr-station: 79€ in mediamarkt
totaal: 484€
nog nodig:
- betere oortjes, geluid in films is vaak te stil, zeker als er wat achtergrondgeluid is: +-20€
- betere case, zodat ik de speler kan gebruiken terwijl hij in de case zit: 42€ bij mp3shop
- screen protector, bescherming tegen krassen: 15€ bij mp3shop
- video cable, voor tv-out bij vrienden (anders moet je de dvr-station meesleuren): 19€ bij mp3shop
- usb-to-mini-usb cable, om dvr-station op pc aan te sluiten: +-5€ schat ik
totaal: 101€
Algemeen totaal: 585€
Het is een prachtig toestel, maar ik vind wel dat archos het een beetje aan het pushen is:
- kabels die iedereen kan gebruiken moet je er apart bijkopen
- extra betalen om functies te unlocken die de speler al heeft (plugins noemen ze dat dan)
- het besturingssysteem is linux based, maar archos weigerd voorlopig nog om de broncode vrij te geven.
Beneden in de woonkamer werkt alles goed, heb em daar effe aangesloten tussen de TV en de digitale tv-decoder. Recording, afspelen enzo effe getest, alles werkt prima.
Dan op mijn kamer aangesloten op een al wat oudere TV, daar heb ik dus geen digitale tv-decoder of videorecorder staan, en TV signaal komt binnen via coax kabel uit de muur.
TV heeft geen output aansluiting, dus kan de input van de DVR station nergens op aansluiten, recording is niet mogelijk dus
Dan de TV-out maar eens getest: werkt ook normaal, maar zolang de speler in de dockingstation zit, kan ik geen televisie kijken. waarschijnlijk blijft de TV een signaal ontvangen via de scart ingang en blijft hij dat tonen ipv de zenders die via de coax ingang binnenkomen.
Tenslotte nog een derde negatief punt: de DVR station heeft wel een aansluiting voor de PC (mini usb poort). Maar er zit geen kabel bij om deze verbinding te leggen...
Als je alles bijeen optelt komt het toch allemaal een pak duurder uit dan je zou denken:
al gekocht:
- cinema plugin, zodat ik films met ac3 geluid ook kan afspelen: 20€ bij shoparchos
nog nodig:
- betere oortjes, geluid in films is vaak te stil, zeker als er wat achtergrondgeluid is: +-20€
- betere case, zodat ik de speler kan gebruiken terwijl hij in de case zit: 42€ bij mp3shop
- video cable, voor tv-out bij vrienden (anders moet je de dvr-station meesleuren): 19€ bij mp3shop
Het is een prachtig toestel, maar ik vind wel dat archos het een beetje aan het pushen is:
- extra betalen om functies te unlocken die de speler al heeft (plugins noemen ze dat dan)
- het besturingssysteem is linux based, maar archos weigerd voorlopig nog om de broncode vrij te geven.
Verwijderd
Van ac3 ondersteuning (Podcast-plugin) is naar mijn weten nooit sprake geweest bij een Archos apparaat (ik heb dan alleen ervaring met de 400/402-serie).Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 19:31:
Vandaag DVR station gekocht voor mijn archos 504:
al gekocht:
Het is gewoon een kwestie van je film 10 min omzetten naar (lame)mp3 met VirtualDub, ik vind het die 20e niet waard om daar een aparte plugin voor te kopen, dan heb ik liever de DVD-plugin (dat is de Cinema-plugin).
DVR-station is geen vereiste, maar natuurlijk wel uiterst handig (voor mensen die wel kunnen op nemen
Bij het merendeel van de mp3-spelers worden slechte dopjes geleverd. Dus dan zou je in feite bij elke speler geld moeten bijleggen. En tuurlijk zijn er uitzonderingen.[b][message=27264337,noline]
nog nodig:
Case is inderdaad slim, dat meegeleverde zakje (bij mij in ieder geval) beschermt natuurlijk niet tegen vallen of stoten.
Screenprotector is ook een goeie, die zijn al te krijgen voor €6,50.
Dat van die mini-usb zou toch geen probleem mogen vormen, ik neem aan dat je je dockingstation of bij je tv hebt staan of bij je computer (tv lijkt mij logischer). Dus elke keer wanneer je files wilt overzetten, doe je dat met de bijgeleverde usb-kabel, waarbij je archos dus los naast je computer ligt.
Laat je vrienden lekker een DVR station aanschaffen
[b][message=27264337,noline]
Verwijderd
Ik begrijp ook niet zo goed, waarom chear.nl niet in de pricewatch staat. Deze webwinkel biedt de Archos 404 voor €259 toch zo´n 40e goedkoper dan de goedkoopste webshop in de pricewatch en 30e goedkoper dan de goedkoopste in kieskeurig.nl. Ga denk ik maar eens even een e-mail sturen.
ik heb meteen maar nieuwe gekocht daar ik gelezen had dat de standaard doppen niet goed zijn. Ik heb de sony mdr-ed21l gekocht, 20 euro en zeer goede recencies. Ze zitten goed en zal ze vanavond s testen (Zojuist de archos binnen gekregen! Hang nu aan de oplader
let wel op bij chear mbt de 604 (wifi); de prijs bij de wifi versie is de prijs van normale versie, chear heeft geen 604 wifi in het assortiment. Heb ik gemeld bij Chear en GOT maar staat nog steeds verkeerd. Ik heb mijn 604 bij RAX gekocht, staat ook niet in de lijst maar is wel vrij goedkoop (volgens mij de goedkoopsteVerwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:12:
Ik begrijp ook niet zo goed, waarom chear.nl niet in de pricewatch staat. Deze webwinkel biedt de Archos 404 voor €259 toch zo´n 40e goedkoper dan de goedkoopste webshop in de pricewatch en 30e goedkoper dan de goedkoopste in kieskeurig.nl. Ga denk ik maar eens even een e-mail sturen.
Verwijderd
Ze bieden daar alleen de 404CC (Camcorder, is CC eigenlijk de officiele toevoeging?) aan voor €314,31. Ze hebben inderdaad ook de 504 (80 en 160 GB) en de 604 (alleen Wifi).RoelsRules schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:44:
[...]
let wel op bij chear mbt de 604 (wifi); de prijs bij de wifi versie is de prijs van normale versie, chear heeft geen 604 wifi in het assortiment. Heb ik gemeld bij Chear en GOT maar staat nog steeds verkeerd. Ik heb mijn 604 bij RAX gekocht, staat ook niet in de lijst maar is wel vrij goedkoop (volgens mij de goedkoopste) Misschien hebben ze daar ook de 404..
Daarentegen bieden ze het DVR station, het goedkoopste (imho eerder het minst duur
Ik heb dat ook al 3x gemeldt bij het Pricewatchmeldpunt. Echter er wordt maar niks aan gedaan of het blijft terugkomen...RoelsRules schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:44:
[...]
let wel op bij chear mbt de 604 (wifi); de prijs bij de wifi versie is de prijs van normale versie, chear heeft geen 604 wifi in het assortiment. Heb ik gemeld bij Chear en GOT maar staat nog steeds verkeerd. Ik heb mijn 604 bij RAX gekocht, staat ook niet in de lijst maar is wel vrij goedkoop (volgens mij de goedkoopste) Misschien hebben ze daar ook de 404..
Wel even op letten als je in je enthousiasme een 604 Wifi wilt bestellen en niet goed op het product zelf hebt gelet op de site.
Schopje.
Op Archosfans loopt een interessant draadje over het ontrafelen van de sourcecode van deze spelers. Ik ben erg benieuwd wat hier van terecht gaat komen
Op Archosfans loopt een interessant draadje over het ontrafelen van de sourcecode van deze spelers. Ik ben erg benieuwd wat hier van terecht gaat komen
Mijn belangrijke punten in een mp3speler/pmp:
Verder: beide 30GB, batterijduur lees ik hier niets over?, scherm is groot genoeg, geluid valt sommigen een beetje tegen (??), broekzak moet lukken en je kan toch gewoon met Verkenner je bestanden op de Archos knallen?
Kortom: waarom zou ik voor de 404 moeten gaan?
(aub geen tips over de 504 of 604 omdat deze niet in mijn broekzak gaan passen)
- Goede batterijduur (muziek: minimaal 15 uur, video: minimaal 3 a 4 uur)
- Minimaal 30 GB
- Groot genoeg scherm om films te kijken (redelijkerwijs)
- Goed geluid (ben IRiver gewend, dus veel instelmogelijkheden)
- Broekzak formaat
- Geen ITunes debacle
Verder: beide 30GB, batterijduur lees ik hier niets over?, scherm is groot genoeg, geluid valt sommigen een beetje tegen (??), broekzak moet lukken en je kan toch gewoon met Verkenner je bestanden op de Archos knallen?
Kortom: waarom zou ik voor de 404 moeten gaan?
(aub geen tips over de 504 of 604 omdat deze niet in mijn broekzak gaan passen)
PSN: Sluuz
Codecsupport? Overige mogelijkheden? Denk aan het DVR Station. Tsja, ik weet het niet.. je hebt je punten al aardig op een rijtje gezet.
Je kan inderdaad het ding gewoon als UMS-device gebruiken.
Je kan inderdaad het ding gewoon als UMS-device gebruiken.
Heb zelf ook lang die twijfel gehad. Het grotere voordeel vond ik wel dat je je foto's er meteen goed op kan zetten (en bewerken), dat was voor mij een must. Verwisselbare batterij, de uitgebreidere codecs voor video hebben er o.a. uiteindelijk voor gezord dat het de 604/404 is geworden.
Het grotere scherm en de 'coolere' look zijn dan meteen mooi meegenomen
Ik heb zelf de 604 en ik ben er echt over te spreken, super kwaliteit en gewoon direct slepen in windows: HEERLIJK!
Het grotere scherm en de 'coolere' look zijn dan meteen mooi meegenomen
Ik heb zelf de 604 en ik ben er echt over te spreken, super kwaliteit en gewoon direct slepen in windows: HEERLIJK!
De 404 heeft geen verwisselbare batterij he...dat is eigenlijk het enige minpunt (heeft de Zune natuurlijk ook, maar ik bedoel in vergelijking met die 504/604).
UMS is mooi
Nog een vraag, op mijn IRiver sorteer ik alles d.m.v. mapstructuur. Kan dat op de 404 ook, of wordt daar alles gewoon georderd op ID3 tag? Of kan je misschien zelf kiezen? (helemaal mooi)
UMS is mooi
Nog een vraag, op mijn IRiver sorteer ik alles d.m.v. mapstructuur. Kan dat op de 404 ook, of wordt daar alles gewoon georderd op ID3 tag? Of kan je misschien zelf kiezen? (helemaal mooi)
PSN: Sluuz
Verwijderd
Vandaag eindelijk mijn Archos 404 binnen, morgen zal ik even een persoonlijke review plaatsen (jullie krijgen er zeker niet genoeg van, he
).
Wat mij opviel is, dat ik mooi leren hoesje geleverd kreeg bij mij 404 ipv een zakje (dit is het zelfde soort hoesje als bij een 402 wel eens mee is geleverd) ook was er een zakje waar niks in zat. Het enige wat ik gevonden heb zijn oordopjes, beschermhoes, usb-kabel en een of andere standaard, is dit volledig?
Wat mij opviel is, dat ik mooi leren hoesje geleverd kreeg bij mij 404 ipv een zakje (dit is het zelfde soort hoesje als bij een 402 wel eens mee is geleverd) ook was er een zakje waar niks in zat. Het enige wat ik gevonden heb zijn oordopjes, beschermhoes, usb-kabel en een of andere standaard, is dit volledig?
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 16:17:
Vandaag eindelijk mijn Archos 404 binnen, morgen zal ik even een persoonlijke review plaatsen (jullie krijgen er zeker niet genoeg van, he).
Package includes: ARCHOS 404, headphones, dedicated USB 2.0 cable, DVR station adapter, pouch, QSG, legal and safety notice.
Verwijderd
Wat is QSG en ik heb geen DVR station adapter tegen gekomen. Als daarmee de plastic standaard wordt bedoeld, dan wel.
QSG is waarschijnlijk de Quick Start Guide.
The devil is in the details.
KloptVerwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:19:
Als daarmee de plastic standaard wordt bedoeld, dan wel.
[ Voor 90% gewijzigd door CLB op 17-01-2007 17:21 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ja dat dingetje ja. Die gebruik je om em in het DVR Station te zetten.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:19:
[...]
Wat is QSG en ik heb geen DVR station adapter tegen gekomen. Als daarmee de plastic standaard wordt bedoeld, dan wel.
KloptHahn schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:20:
QSG is waarschijnlijk de Quick Start Guide.
Ik heb net mijn nieuwe archos 604 binnen 
Ik zit alleen met 1 redelijk groot probleem. Mijn wifi access point stuurt geen computernamen door en daarom kan ik niet draadloos naar mijn computer toe met mijn nieuwe speeltje. Kan ik een ip adres voor een locatie intypen? Dan kan ik dus wel gewoon naar mijn pc toe. Of weet iemand nog een andere manier?
btw. dit berichtje heb ik op mijn 604 wifi getypt
Werkt wel aardig maar ik hoef niet per se lange teksten ermee te schrijven
Ik zit alleen met 1 redelijk groot probleem. Mijn wifi access point stuurt geen computernamen door en daarom kan ik niet draadloos naar mijn computer toe met mijn nieuwe speeltje. Kan ik een ip adres voor een locatie intypen? Dan kan ik dus wel gewoon naar mijn pc toe. Of weet iemand nog een andere manier?
btw. dit berichtje heb ik op mijn 604 wifi getypt
Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM
Verwijderd
Zo, een kleine review van mijn kant. Ik heb de Archos 404 nu zo´n 3 dagen in bezit en heb er al menig filmpje mee afgespeeld. Mijn vorige spelers waren de 400, 402 en 402CC. T.o.v. van de 40x-serie is dit een enorme openbaring. Ik vond het altijd jammer dat de 40x-serie een gameboy-achtige look had, ook vond ik het schermpje wat klein (2,2 inch).
Mogelijkheden in de 04-serie zijn niet drastisch veranderd, je hebt nog steeds de beschikking over een audiocorder, video en muziek. De enige nieuwe feature (bij de 404) is het opnemen van video, dit heb ik nog niet geprobeerd, maar lijkt mij wel erg gaaf!
De 404 is zeer goed mee te nemen in de broekzak, hij is maar een klein slagje groter (gevoelsmatig) dan de 40x.
Ik hoorde veel klachten over het slechte geluid wat de x04-serie zou voortbrengen, maar integendeel ik vind het 3x beter dan wat de 40x serie deed. Zelfs met de meegeleverde oordopjes klinkt het nog prima. Van de ingebouwde luidspreker moet je niet al teveel verwachten, die werkt alleen voldoende als je je in een redelijk stille kamer bevind (toch een leuke feature).
Natuurlijk het design van de speler is er enorm op vooruitgegaan, geborsteld staal, met een prachtig plasma-schermpje (hoe noem je dit type schermpje?) en een mooi afgewerkte besturing.
Kon je met de 40x nog in het donker moeiteloos overal naar toe navigeren, nu moet je toch even goed voelen welk knopje je te pakken heb, omdat ze direct onder elkaar zitten. Hoewel dat is natuurlijk ook een kwestie van wennen.
Het schermpje is echt kraakhelder, enorm veel beter dan de 40x. Had je af en toe wel eens een bril nodig om een scene te volgen bij de 40x, met de 404 kunnen zelfs slechtzienden prima een filmpje volgen. Ook heb je hier niet meer de vreemde vervagingen, blokkerige stukken bij donkere scenes, die bij de 40x-serie wel aanwezig waren.
De een van de 2 nadelen die er (imho) zijn bij de 404 is de vervelende inkijkhoek. Je moet namelijk het spelertje elke keer wat schuin draaien om een optimaal beeld te krijgen. Pak je hem op de meest ideal ´vasthoud-manier´ vast dan krijg je een wat donker beeld.
Daarnaast is het erg vervelend dat er geen sprake is van standaard AC3-ondersteuning, aangezien mijn ´gekochte´ (met elfengoud) Divx/Xvid-filmpjes samengaan met AC3-geluid. Hoewel dit ook een kwestie is van, je filmpje 10 min converteren met Virtual Dub naar Mp3-geluid.
Voordelen :
1) Kraakhelder, groot scherm
2) Ingebouwde luidspreker
3) Helder geluid
4) Mooie interface
5) Portabel formaat
6) Prachtig design
Nadelen :
1) Vervelende inkijkhoek
2) Geen standaard AC3
Mogelijkheden in de 04-serie zijn niet drastisch veranderd, je hebt nog steeds de beschikking over een audiocorder, video en muziek. De enige nieuwe feature (bij de 404) is het opnemen van video, dit heb ik nog niet geprobeerd, maar lijkt mij wel erg gaaf!
De 404 is zeer goed mee te nemen in de broekzak, hij is maar een klein slagje groter (gevoelsmatig) dan de 40x.
Ik hoorde veel klachten over het slechte geluid wat de x04-serie zou voortbrengen, maar integendeel ik vind het 3x beter dan wat de 40x serie deed. Zelfs met de meegeleverde oordopjes klinkt het nog prima. Van de ingebouwde luidspreker moet je niet al teveel verwachten, die werkt alleen voldoende als je je in een redelijk stille kamer bevind (toch een leuke feature).
Natuurlijk het design van de speler is er enorm op vooruitgegaan, geborsteld staal, met een prachtig plasma-schermpje (hoe noem je dit type schermpje?) en een mooi afgewerkte besturing.
Kon je met de 40x nog in het donker moeiteloos overal naar toe navigeren, nu moet je toch even goed voelen welk knopje je te pakken heb, omdat ze direct onder elkaar zitten. Hoewel dat is natuurlijk ook een kwestie van wennen.
Het schermpje is echt kraakhelder, enorm veel beter dan de 40x. Had je af en toe wel eens een bril nodig om een scene te volgen bij de 40x, met de 404 kunnen zelfs slechtzienden prima een filmpje volgen. Ook heb je hier niet meer de vreemde vervagingen, blokkerige stukken bij donkere scenes, die bij de 40x-serie wel aanwezig waren.
De een van de 2 nadelen die er (imho) zijn bij de 404 is de vervelende inkijkhoek. Je moet namelijk het spelertje elke keer wat schuin draaien om een optimaal beeld te krijgen. Pak je hem op de meest ideal ´vasthoud-manier´ vast dan krijg je een wat donker beeld.
Daarnaast is het erg vervelend dat er geen sprake is van standaard AC3-ondersteuning, aangezien mijn ´gekochte´ (met elfengoud) Divx/Xvid-filmpjes samengaan met AC3-geluid. Hoewel dit ook een kwestie is van, je filmpje 10 min converteren met Virtual Dub naar Mp3-geluid.
Voordelen :
1) Kraakhelder, groot scherm
2) Ingebouwde luidspreker
3) Helder geluid
4) Mooie interface
5) Portabel formaat
6) Prachtig design
Nadelen :
1) Vervelende inkijkhoek
2) Geen standaard AC3
Verwijderd
Ik heb nog even een vraag. Ik heb een dode pixel in het schermpje van de 404. Het probleem is, ik zit nu in het buitenland, en ik heb geen zin om hem weer een maand kwijt te zijn (verzending naar Nederland, en weer terug). Een dode pixel valt neem ik aan onder garantie, is het de bedoeling dat ik dit meteen meld. Of is het mogelijk wanneer ik weer in NL ben (met 1,5 maand) dat ik het dan meldt en hem omruil/reparen onder garantievoorwaarden.
Leuke review DMK17! Ik voeg hem even toe aan de startpost
Wat je post over de inkijkhoek vind ik nogal maf. Als je recht voor het schermpje zit (of staat) heb je dan last van verminderde kwaliteit van het beeld? Wat ik uit jou post opmaak is dat je elke keer de video vanuit een bepaalde hoek moet bekijken om een ideaal beeld te krijgen.
Het AC3 nadeel vind ik ook niet helemaal terecht, aangezien er maar weinig spelers zijn die dit ondersteunen (al is het wel in opkomst) Tis wel zo dat het jammer is dat ze het er niet standaard bijleveren, maar wel als 20 euro dure plugin..
Edit: Ik weet eigenlijk niet of een dode pixel voldoet aan de garantievoorwaarden... je had em het beste direct terug kunnen sturen, binnen de 8 dagen termijn. Dan had je sowieso je geld terug kunnen krijgen en een nieuwe kunnen kopen. Ik hoop voor je dat het onder de garantie valt, maar ik betwijfel het.
Het AC3 nadeel vind ik ook niet helemaal terecht, aangezien er maar weinig spelers zijn die dit ondersteunen (al is het wel in opkomst) Tis wel zo dat het jammer is dat ze het er niet standaard bijleveren, maar wel als 20 euro dure plugin..
Edit: Ik weet eigenlijk niet of een dode pixel voldoet aan de garantievoorwaarden... je had em het beste direct terug kunnen sturen, binnen de 8 dagen termijn. Dan had je sowieso je geld terug kunnen krijgen en een nieuwe kunnen kopen. Ik hoop voor je dat het onder de garantie valt, maar ik betwijfel het.
[ Voor 21% gewijzigd door RoD op 18-01-2007 14:07 ]
Verwijderd
Je moet de archos schuiner kantelen dan de 40x, en daardoor moet je met je hoofd iets meer naar voren hangen. Of je moet hem iets boven je hoofd gekanteld houden om een optimaal beeld te krijgen. Klinkt wat overdreven, maar het is lastig te beschrijven.RoD schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:06:
Leuke review DMK17! Ik voeg hem even toe aan de startpostWat je post over de inkijkhoek vind ik nogal maf. Als je recht voor het schermpje zit (of staat) heb je dan last van verminderde kwaliteit van het beeld? Wat ik uit jou post opmaak is dat je elke keer de video vanuit een bepaalde hoek moet bekijken om een ideaal beeld te krijgen.
Ik moet dat inderdaad wat nuanceren. Maar het feit blijft dat deze speler AC3 ondersteunt, en dat deed de 40x-serie niet, daarom is het jammer dat het er niet standaard bij zit. Wanneer het nou een leuke aanvullende plugin was, zoals de Cinema-plugin, maar dit is in feite een optie die ´noodzakelijk´ is, omdat veel filmpjes AC3-geluid hebben.[b][message=27332350,noline]
Nouja, de prijzen van de "kale" spelers zijn erg goed, dus opzich is het idee van "heb je meer nodig, koop het er dan bij" niet verkeerd. Maar standaard veel codecs ondersteunen is natuurlijk altijd beter. Kijk maar naar de Cowon A3. Die verslaat qua codecs deze spelers met gemak. Maargoed, het is maar afwachten wat daar de prijs van zal worden. Opzich vind ik 20 euro erbij nog altijd een nette totaalprijs voor een dergelijke speler.
Verwijderd
Archos hanteert 3 dode pixels. Dus bij 3 of meer dode pixels wordt hij vervangen.Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:04:
Ik heb nog even een vraag. Ik heb een dode pixel in het schermpje van de 404. Het probleem is, ik zit nu in het buitenland, en ik heb geen zin om hem weer een maand kwijt te zijn (verzending naar Nederland, en weer terug). Een dode pixel valt neem ik aan onder garantie, is het de bedoeling dat ik dit meteen meld. Of is het mogelijk wanneer ik weer in NL ben (met 1,5 maand) dat ik het dan meldt en hem omruil/reparen onder garantievoorwaarden.
Verwijderd
Maar als je hem bij Dixons hebt gekocht en de extra garantie hebt bijgekocht, kun je ook voor één dode pixel (of hyperactieve subpixel) teruggaan.
Ja, gewoon op de grond gooien, en je krijgt een nieuwe.Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 08:27:
Maar als je hem bij Dixons hebt gekocht en de extra garantie hebt bijgekocht, kun je ook voor één dode pixel (of hyperactieve subpixel) teruggaan.
Verwijderd
Kan ik dan niet 2 extra pixels wurgen?
Kan die mooi geruild worden, het is niet super storend..maar wel jammer voor een duur apparaatje!
Weten jullie of het mogelijk is om een Dixons verzekering te kopen zonder hem bij Dixons gekocht te hebben, want zij verzekeren hem volgens mij via Axa? (Is offtopic, maar Dixons reageert niet op deze vraag)
Weten jullie of het mogelijk is om een Dixons verzekering te kopen zonder hem bij Dixons gekocht te hebben, want zij verzekeren hem volgens mij via Axa? (Is offtopic, maar Dixons reageert niet op deze vraag)
Stap de Dixons eens binnen met die vraag. Maar ik betwijfel het. Lijkt mij niet handig van ze als ze elk willekeurig product gaan verzekeren. Vooral omdat er al wat mis mee kan zijn... zoals in dit geval. Maar proberen kan altijd.
En verder:
Er is nieuwe firmware
Changelog:
Edit:
604
604Wifi
504
404
404 Camcorder
Veel plezier dr mee
En verder:
Er is nieuwe firmware

Changelog:
En extra voor de 604Wifi:Version 1.6.10
-----------------
Improvements:
- Video: Support MPEG-TS files playback (require cinema plugin)
- DVR station: in S-Video out mode, S-Video Y signal is also on yellow output
Bug fixes:
- Video: Fix u-law support for .MP4/.MOV files
- Video: Fix playback of 16bit mono PCM in .MP4/MOV
- Video: Fix sound sometimes broken after seek in .MP4/.MOV files
- Video: Fix playing 4/3 videos in PAL TV 16/9 AUTO mode without corruption
- Videocorder: Fix recording videos in composite PAL/SECAM from a VCR without chroma
- Photo: Fix garbage at bottom of thumbnails
- Photo: Fix thumbnail of previous screen is not cleared when toggling TV/LCD with thumbnail slideshow running
- Photo: Fix slideshow sound/settings menu can be partially or completely cleared when slideshow run on background
- Photo: Fix slideshow menubar zoom button isn't added at right time on rotation
- Photo: Fix getting the right info while the photowall is drawing thumbnails
- GUI: Fix help browser content can be wrong after return from video browser
- GUI: Fix page down in video/help browser with one or less item
- GUI: Fix helmetcorder vertical volume bar isn't grayed when speaker is muted to avoid larsen
- GUI: Fix slideshow menubar is blended after moving over item with popup
- USB: Fix wrong detection of USB device when USB cable is plugged/unplugged while in message box
- Update: Fix some firmware updates or plugin installation failed once and then worked fine (error code 10)
- WMV DRM: Fix playback of WMV DRM files could fail for rented videos (after setting a bookmark)
- WMV DRM: Fix transition firmware 1.5.57 to 1.6.04 could loose DRM licenses for pre-loaded content (Depeche Mode)
En voor de 404 Camcorder:- TouchScreen: Fix zoomed menu arrows is not unzoomed when toggle to TV is done by selection of Video out menu item
- TouchScreen: Prevent to detect USB device while in calibration
- TouchScreen: Fix Clicking in menubar area of slideshow info shows the menu instead of closing the info
- TouchScreen: Fix tapping near the left edge of the video player progressbar sometimes lead to a full progressbar.
- TouchScreen: Fix videocorder volume isn't changed by dragging volume bar.
- TouchScreen: Fix audiocorder volume can be changed by gesture even when speaker is disabled to avoid larsen
- TouchScreen: Fix menu item not on screen can be selected by tapping at bottom of screen
Downloads zal ik zo even hier plakken.- Videocorder: Fix recording videos in composite PAL/SECAM from a VCR without chroma
Edit:
604
604Wifi
504
404
404 Camcorder
Veel plezier dr mee
[ Voor 103% gewijzigd door RoD op 20-01-2007 19:36 ]
Vond ook net een review van de 404CC. Vertaald vanuit het Frans. Laat leuk zien wat de kwaliteit van de ingebouwde camera is. Vind het zelf niet echt geweldig...
LINK (vertaald)
LINK (vertaald)
Is inderdaad geen suuuuuuuperkwaliteit, maar vind 't nog best leuk als 'gadgetfunctie'
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dat wel inderdaad. De cameraversie is opzich ook niet zoveel duurder dan de gewone versie, dus je doet er geen gigantische miskoop mee ofzoCLB schreef op zondag 21 januari 2007 @ 17:31:
Is inderdaad geen suuuuuuuperkwaliteit, maar vind 't nog best leuk als 'gadgetfunctie'
Ik vind die video van buiten nog best wel redelijk, leuk om gewone Youtube filmpjes mee te maken met simpele dingen als mentos-coke experimenten ofzo.RoD schreef op zondag 21 januari 2007 @ 16:53:
Vond ook net een review van de 404CC. Vertaald vanuit het Frans. Laat leuk zien wat de kwaliteit van de ingebouwde camera is. Vind het zelf niet echt geweldig...
LINK (vertaald)
Mwa, ik had iets beters verwacht, maar misschien was ik te optimistisch.
Vond trouwens nog een leuke tutorial (met veel pics) om je speler uit elkaar te halen
Link
Vond trouwens nog een leuke tutorial (met veel pics) om je speler uit elkaar te halen
Link
Verwijderd
Waarom zou ik hem uit elkaar willen halenRoD schreef op zondag 21 januari 2007 @ 19:08:
Mwa, ik had iets beters verwacht, maar misschien was ik te optimistisch.
Vond trouwens nog een leuke tutorial (met veel pics) om je speler uit elkaar te halen![]()
Link

Normaal gesproken zou je daar geen reden tot toe moeten hebben, maar sommige mensen menen van welVerwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 23:59:
[...]
Waarom zou ik hem uit elkaar willen halen![]()
Verwijderd
Gister even geprobeerd om de 404 met een usb-stroom adapter op te laden, en het werkt uitstekend. Ik hoef hem nu niet elke keer aan me computer te hangen, als ik hem s´ochtends mee wil nemen.
Zou je van die USB oplader het type even kunnen vermelden?
Volgens mij heb ik een probleem met mijn wireless access point. Het is een 3Com (3CRWE454G72).
Om de een of andere reden krijgt ie geen hostname door van mijn archos 604 wifi. Ik kan mijn archos ook niet pingen of wat dan ook. Maar als ik de file server inschakel krijg ik hem wel te zien bij mijn netwerk computers, waarna het netwerkpad niet kan worden gevonden als ik hem probeer te openen. Alleen het internet kan ik er wel mee op via dezelfde wifi AP en een router.
De firmware van alle apparaten zijn up-to-date.
DHCP gebeurd trouwens wel gewoon goed, ook als ik de DHCP op mijn router inschakel in plaats van het AP.
Gister was ik bij een vriend, en daar deed m'n archos het perfect, dus waarom hier niet?
Om de een of andere reden krijgt ie geen hostname door van mijn archos 604 wifi. Ik kan mijn archos ook niet pingen of wat dan ook. Maar als ik de file server inschakel krijg ik hem wel te zien bij mijn netwerk computers, waarna het netwerkpad niet kan worden gevonden als ik hem probeer te openen. Alleen het internet kan ik er wel mee op via dezelfde wifi AP en een router.
DHCP gebeurd trouwens wel gewoon goed, ook als ik de DHCP op mijn router inschakel in plaats van het AP.
Gister was ik bij een vriend, en daar deed m'n archos het perfect, dus waarom hier niet?
Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM
Firewall?J2S schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 01:25:
Volgens mij heb ik een probleem met mijn wireless access point. Het is een 3Com (3CRWE454G72).
Nouja, ik heb geen zak verstand van netwerken. Als het echt een probleem aan de kant van de router is zou je het eens in het Netwerken-gedeelte van GoT moeten proberen.
Ik vond wel een soort tutorial op een ander forum om de boel aan de praat te krijgen, misschien heb je er wat aan.
Alrighty so here we go, a couple weeks back I got my wifi 604 and have been working since to perfect wireless connectivity over a dlink wireless router
Here are the steps to enable a wireless file server
1. Create a home network between all your computers, ensure that they are all under the same network name (default is MSHOME). You can do this by using the wizard in the windows control panel
2. Activate any additional folders you want to share on your computers by right clicking on the folder and enabling the share option
3. In your startup menu on the 604 wifi bring up the side menu (press the menu button) and select the "enable wifi" button, connect to your wireless network
4. Go to the fileserver option on your 604 and activate your file server, make 100% sure that the workgroup option is filled in with your networks name (MSHOME by default). You will find that the button to enable the file server WILL NOT WORK if you havent yet connected to your wireless network. It does not do it automatically as the web browser does.
that was how I discovered how to enable the file server option on my 604 wifi ^_^
Now the trickier part: Being able to browse shared computer folders from your 604's folder interface
Now that my wireless file server was working i attempted the browsing feature and found that it did not work. Remembering previous difficulties with my networked folders when trying to see them from other computers I troublshooted by shutting off my firewall. This provided an immediate solution
My laptop uses a McAfee firewall so I am going to detail the steps i took to allow permission
1. Open your McAfee SecurityCenter panel from your icon on the taskbar
2. On the Righthand side select the personal firewall tab
3. Select Options from the new panel
4. Then under the "tools" section select "system services
5. Scroll to the very bottom and put a checkmark next to the
Windows File Sharing (NETBIOS) Ports 137-139
The last line is super important, those are your file sharing ports that need to be open to allow file sharing across a wireless network. Opening these ports on any firewall should yield the wanted results if the firewall is the problem
Hope that helps anyone who needed some help ^_^
Wat ik ook las:The only other thing i can think of right now is that your windows sp2 firewall is blocking it to make sure that it doest
1. Right click the start button and select "explore"
2. On the left hand side select the folder "My Network Places", right click on the "My Network Places" folder and select properties
3. On the left hand side of the new window select "change Windows Firewall Settings"
4. Select the Exceptions tab
5.There should be an option labelled "File and Printer Sharing", it should be checkmarked and if you select "edit" it should have 4 checkmarked squares for TCP 139 and 445 and UDP 137 and 138
6. If none of the above listed information is presented in the exceptions tab of the windows firewall use the "add port" option to add the above listed ports
Dit wat ik hier quotte schijnt normaal te zijn. Dus het is normaal dat je em ineens wel ziet als je file server inschakelt.When attempting to see the 604wifi from a network computer, it is unable to see the 604wifi (via My Network Places in windows explorer).
If I enable file server feature on 604wifi, the network computer can then see the 604wifi. (I'm not sure if this is normally the way it works).
[ Voor 14% gewijzigd door RoD op 24-01-2007 01:36 ]
Even een nieuwe post voor het overzicht
Ik kwam net een ontzettend interessant draadje tegen op Archosfans.com. Wellicht dat Archos zelf de source code gaat releasen van de software die op de spelers staat.
LINK
Verder, met een Archos 604 Wifi kun je via mob.ebuddy.com msn'en ed. Weet niet of dat hier al bekend was, maar kan geen kwaad om nog eens te vermelden.
Ik kwam net een ontzettend interessant draadje tegen op Archosfans.com. Wellicht dat Archos zelf de source code gaat releasen van de software die op de spelers staat.
LINK
Verder, met een Archos 604 Wifi kun je via mob.ebuddy.com msn'en ed. Weet niet of dat hier al bekend was, maar kan geen kwaad om nog eens te vermelden.
Firewalls zijn niet het probleem. En ik heb idd ook forum.archosfans.com doorgelezen.
Anyway, ik kan nu op m'n netwerk komen!
Alleen moet ik dan DHCP negeren en alles handmatig intypen. Vind ik niet zo erg, alleen moet ik m'n DNS op 192.168.1.35 zetten, wat een gewone computer is en niet m'n router dus dan kan ik niet op het internet 
OK, ik heb nu nog een computer aan het netwerk gehangen en ik kan niets meer. Het veranderen van de DNS/gateway naar een computer heeft ook geen zin. Dit is best wel een probleem aangezien ik normaal tot 6 computers aan het netwerk heb.
Anyway, ik kan nu op m'n netwerk komen!
OK, ik heb nu nog een computer aan het netwerk gehangen en ik kan niets meer. Het veranderen van de DNS/gateway naar een computer heeft ook geen zin. Dit is best wel een probleem aangezien ik normaal tot 6 computers aan het netwerk heb.
Ik zou het anders eens vragen op dat forum, er schijnt aardig wat kennis te zitten over hoe je dat nou voor elkaar krijgt.
Klinkt in ieder geval wel als een maf probleem
Klinkt in ieder geval wel als een maf probleem
Verwijderd
Met het type bedoel je, neem ik aan, het volgende nummer (Hama) 00 014056.RoD schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:12:
Zou je van die USB oplader het type even kunnen vermelden?
Deze dus. Altijd handig om te weten welke types gegarandeerd werkenVerwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 18:09:
[...]
Met het type bedoel je, neem ik aan, het volgende nummer (Hama) 00 014056.
Verwijderd
Klopt, dat is hem. Dit principe werkt natuurlijk ook met een auto-oplader, die ga ik binnenkort ook maar aanschaffen.
Een vraag over de officiele oplader, ik kan namelijk geen dezelfde ingang ontdekken als diegene die de 40x serie bevat. Volgens welk principe wordt je Archos x04 opgeladen?
Een vraag over de officiele oplader, ik kan namelijk geen dezelfde ingang ontdekken als diegene die de 40x serie bevat. Volgens welk principe wordt je Archos x04 opgeladen?
Ik zit te twijfelen tussen een creative zen vision M 60Gb en de 504 80Gb.
Voornaamste doelstelling is het luisteren van mp3.
Maar de camera op de archos is ook wel tof.
Hoe goed is het lezen van een PDF ? Op mijn SPV M600 (PDA) is dat echt niet te doen ...
Iemand hier pics van ?
Hoe goed is het lezen van een PDF ? Op mijn SPV M600 (PDA) is dat echt niet te doen ...
Iemand hier pics van ?
GamiQ, de game notes app met game maps!
De 504 heeft geen camera he...-SaveMe- schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 21:50:
Ik zit te twijfelen tussen een creative zen vision M 60Gb en de 504 80Gb.
Iemand hier pics van ?
De 404 is er wel in een camcorder uitvoering.
Je kunt een helmet-camcorder als accessoire erbij kopen. Maar als je vooral mp3's wilt luisteren zit je hier toch wel een beetje verkeerd denk ik. Deze spelers zijn toch vooral gericht op video.
Ok, thanks!RoD schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 22:15:
Je kunt een helmet-camcorder als accessoire erbij kopen. Maar als je vooral mp3's wilt luisteren zit je hier toch wel een beetje verkeerd denk ik. Deze spelers zijn toch vooral gericht op video.
Dan ga ik toch voor de creative!
GamiQ, de game notes app met game maps!
Verwijderd
Dat is de vraag natuurlijk. Ik ben heel benieuwd hoe bruikbaar de audiofunctie van deze speler is, wantRoD schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 22:15:
dat is toch zeker wat je 90% van de tijd gebruikt met een speler. Video is een leuke addon, maar ik zou
echt niet weten wat je in godsnaam zo vaak en lang wilt kijken overal. Ik ben dan vooral wel geboeid door de 404, die er wel cool uitziet. Goede video-functie, maar ook voor audio zie ik album-art en allemaal zaken die goede mp3-spelers ook hebben. Wie met een 404 kan er wat over zeggen?
In de handleiding kan je redelijk goed zien hoe alles werkt.Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 02:05:
[...]
Dat is de vraag natuurlijk. Ik ben heel benieuwd hoe bruikbaar de audiofunctie van deze speler is, want
dat is toch zeker wat je 90% van de tijd gebruikt met een speler. Video is een leuke addon, maar ik zou
echt niet weten wat je in godsnaam zo vaak en lang wilt kijken overal. Ik ben dan vooral wel geboeid door de 404, die er wel cool uitziet. Goede video-functie, maar ook voor audio zie ik album-art en allemaal zaken die goede mp3-spelers ook hebben. Wie met een 404 kan er wat over zeggen?
Ik vraag me af wat de archos *04 series nou allemaal af wil spelen (zonder extra plugins).
Kan iemand bijvoorbeeld testen of dit filmpje werkt (ook het geluid!)?
Nope die werkt niet. De archos ondersteunt standaard geen AAC. Toen ik het filmpje wou openen zei het dingetje dat ik de podcast plugin moest kopen om het af te spelen.
Jazzle schreef op zondag 28 januari 2007 @ 13:09:
Ik vraag me af wat de archos *04 series nou allemaal af wil spelen (zonder extra plugins).
Mpeg-42 is ook bekend onder Mpeg4 part 2. Zie WikipediaUit de TS:
Video playback: MPEG-42 (ASP@L5 AVI, up to DVD resolution)
WMV (MP@ML, up to DVD resolution). 504 doet geen WMV
Elke encoder die van deze technologie gebruikt maakt kan gebruikt worden om filmpjes af te laten spelen op deze spelers. Meest bekende zijn Xvid en Divx. Mpeg4 part 2 heeft zogenaamde profielen om aan te geven wat een videofile qua (maximale) resolutie, bitrate en technieken bevat. De simple profielen maken geen gebruik van geavanceerde features zoals GMC en quarter pixel (wat ook niet ondersteund wordt overigens, door deze spelers). Zoals je kunt zien is ASP@L5 het maximale profiel. ASP staat voor advanced simple profile, en L5 staat voor het level. Hoe hoger het level, hoe hoger de bitrate en resolutie die maximaal in dat profiel geaccepteerd wordt. Ook kun je met een advanced simple profile B-frames, GMC en quarter pixel in je bestand krijgen. Echter, hiervan wordt op deze spelers _alleen_ B-frames ondersteund. Als je gewoon in VirtualDub het ASP@L5 profiel pakt (voor tutorial zie Video coderen voor je PMD: Tips en trucs ) dan krijg je een perfect werkend videobestandje.
Voor wmv werkt volgens mij elke encoder (wmv 7,8,9) om bestanden te maken geschikt voor deze spelers. Hiervoor kun je SUPER gebruiken. (zie ook weer bovenstaande tutorial)
http://gathering.tweakers...message/27396277#27396277 mischien hebben jullie er wat aan.
Verwijderd
Ik last bij de revieuw dat hij deze functies ook heeft :
Interfaces: USB 2.0 High-Speed Device (compatible USB 1.1): Mass Storage class (MSC) and Media Transport Protocol (MTP).
USB 2.0 Host : Mass Storage class (MSC) and Picture Transfer Protocol (PTP) (with optional docking adapter).
Dit betekend dat ik met vanaf mijn camera rechtstreeks op de archos 604 wifi zonder connector of iets dergelijks nog eens appart erbij te kopen en zonder pc foto's kan overbrengen ?
Heeft iemand deze apparaat ook al bij dixons zien staan ? Zo ja voor welke prijs, want op de site zie ik alleen de gewone 604. Want ik heb namelijk nog wat bonnen voor de dixons.
Cyberrocks.
Interfaces: USB 2.0 High-Speed Device (compatible USB 1.1): Mass Storage class (MSC) and Media Transport Protocol (MTP).
USB 2.0 Host : Mass Storage class (MSC) and Picture Transfer Protocol (PTP) (with optional docking adapter).
Dit betekend dat ik met vanaf mijn camera rechtstreeks op de archos 604 wifi zonder connector of iets dergelijks nog eens appart erbij te kopen en zonder pc foto's kan overbrengen ?
Heeft iemand deze apparaat ook al bij dixons zien staan ? Zo ja voor welke prijs, want op de site zie ik alleen de gewone 604. Want ik heb namelijk nog wat bonnen voor de dixons.
Cyberrocks.
Het kan, maar dan moet je wel de optionele docking adapter hebben, zoals daar ook staat. Ook kan het met het DVR Station.Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 18:34:
Ik last bij de revieuw dat hij deze functies ook heeft :
Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast