Vandaag ook een G25 gekocht. Echt een superfijn ding, zo'n stuur maakt het weer leuk om racegames te doen. Had hiervoor een Thrustmaster Wireless Enzo stuurtje, wat een gaar krakend ding is dat, alles piept en doet als je stuurt en gas geeft/remt. Daarvoor had ik een ACT Labs force RS met performance pedals en shifter. Dit stuur is ten opzichte van de Thrustmaster (behalve de prijs) echt een verademing. Ten opzichte van de ACT Labs vind ik de pedalen van de G25 wel wat minder. Je kan ze een stuk minder ver indrukken, in ieder geval zo voelt het, waardoor ik het idee krijg dat je minder kunt doseren met vooral de koppeling en gas. Het rempedaal vind ik wel erg fijn door de zware afstelling, alleen is het erg onhandig als je dan een bureaustoel met wieltjes hebt (maar een keer zo'n schuin plankje achter de wieltjes leggen). Vandaag verder even goed LFS, GTR 2 en GT Legends geprobeerd, erg leuk om te doen.
Alleen in GTR 2 en GT Legends gaat alsnog de koppeling automatisch, ook al staat auto clutch uit

komt dit door de moeilijkheidsgraad ofzo (staat op novice, maar dan kan je nog zelf het realisme instellen)? Verder loopt GT Legends elke keer vast na het behalen van bepaalde cups, heb al patch 1.1 erop gezet en zo'n starforce update maar dat helpt niet. Baal hier erg van aangezien het een erg mooie game is.
Verder werkte na een uur spelen het pookje niet meer, kon alleen nog maar in de 3e en 4e versnelling en de draaiknop was niet meer om te zetten. Dus maar even opengeschroefd (had geen zin om pokke-eind ermee terug te gaan naar de winkel), bleek dat het ringetje wat meebeweegt met het leren pookhoesje was losgeraakt en onderin de schakel"kamer" was terechtgekomen en de boel blokkeerde. Heb dit wel weer kunnen fixen maar zo komt het pookje niet echt duurzaam over

. Voor de rest erg blij met dit stuurtje.