heeft weer even geduurt, was weer een weekendje weg en had daarvoor weer even geen tijd maar we zijn weer wat verder, sterker nog ik heb al met veel plezier en lol geraced....
hier is mijn oplossing voor het 12 V voedingsprobleem, gewoon een echte 12 V voeding gekocht, kost een beetje maar dan heb je ook wat
achterpaneel van de stoel, van Links naar rechts autoversterker voor de bass shakers, werken nu perfect en ook met een heel zacht volume heb ik meer dan voldoende trilling

, midden bediening van luidspreker volume en bass volume, rechts kleine voeding en versterker voor de computerspeakerset
toen nog een scherm, ik heb hier voor een lakplaat gebruikt, deze kan je zo kopen bij de bouwmarkt, kwam met projecteren erachter dat het alleen te veel glimde en reflecteerde, hierna heb ik een dus mat wit geschilderd en het probleem was opgelost
nu volgen twee foto`s hoe het eruit ziet, helaas kan ik niet laten zien hoe het er echt uitziet want dat ziet er mooier uit als op de foto`s maar het is leuk om er een indruk van te krijgen